Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.477 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Gopal schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:35:
[...]

Als je batterij-stekker erin steekt dan is er aan de bovenkant een oranje licht te zien. Deze wordt groen zodra je batterij weer vol is.
Ja, het klopt dat het icoontje te zien blijft, ook al is je batterij vol, maar dat neem ik maar voor lief :P. Verder is dat ledje toch duidelijk genoeg voor mij :).
Hee Bedankt voor je reactie. Het ledje was me nog niet opgevallen. Is inderdaad duidelijk genoeg. Ze zullen het denk ik bij de volgende ROM wel verbeteren, maar het is inderdaad geen noodzaak.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Ik mag me EINDELIJK mengen in dit draadje, vanmiddag stond er spontaan een TNT bezorger op de stoep met een kersverse HD!! :D. Vodafone heeft ze plots dus wel!!!

Wat een super mooi ding is het zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
CHeeCH schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:58:
Sinds een weekje de HD in bezit en erg tevreden. Heb alleen opeens last van een 'bug' nu lijkt het; er blijft 1 ongelezen email notification staan terwijl er in mijn inbox geen ongelezen berichten zijn :?

Heb de search hier en zowel met google gezocht maar kan niets hierover vinden.
Heb het apparaat wel gisteren geflashed met de Dutty 1.7 rom, kan het hiermee te maken hebben misschien?

Excuses als de vraag al eens is langsgekomen of en hoe je hier vanaf kunt komen (4 topics doorgebladerd maar er dan blijkbaar overheen gelezen).

Edit nevermind: had blijkbaar een nieuwe 'outlook-account' aangemaakt naast m'n bestaande hotmail. Na openen hotmail-inbox en linksboven de tree-view aanklikken kon ik de ongelezen mail in de outlook-mailbox verwijderen.. 8)7
[/quote]
[quote]

HELD!!! Hier had ik dus ook sinds zondag last van en wilde eigenlijk net alle forums doorspitten om dit op te lossen. Was het namelijk uit mijn hoofd tot nu toe nog niet tegengekomen. Toch vreemd, want ik heb niks veranderd en toch opeens een mailtje in mn outlook :S Maar goed....opgelost en weer een 'schoon' scherm, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukk200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12-2022
Snuurtje schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:47:
Heeft iemand al google latitude aan de praat op zn htc touch hd? http://www.google.com/latitude/intro.html

Een nieuwe app, om snel je vrienden te kunnen vinden, en te laten zien waar jij je bevind op het moment. Als ik een sms laat sturen krijg ik een link, in zowel opera als IE kom ik dan gewoon weer op de desktop site uit van google. Kan nergens de download vinden.
Je moet dan je Google Maps updaten door op je HD naar 'm.google.nl/maps' te gaan. In de nieuwe versie kun je het dan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Komt de Touch HD eigenlijk met een hoesje zoals de Touch Cruise? Anders ga ik die alvast bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

rensariens schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:39:
Komt de Touch HD eigenlijk met een hoesje zoals de Touch Cruise? Anders ga ik die alvast bestellen :)
Ja, hij komt met een soort sok (pouch)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
alleen die is veel te strak bij moi, krijg m er niet vlot in. Ik heb gewoon een invisibleshield total body erom en doe m lekker zo in mn zak, geen zorgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
ukk200 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:29:
[...]

Je moet dan je Google Maps updaten door op je HD naar 'm.google.nl/maps' te gaan. In de nieuwe versie kun je het dan vinden.
ik ga naar m.google.com/maps ik krijg een pagina met bovenaan google maps, het icoontje en een knop met nu bezoeken, ik klik daarop, en kom uit bij www.google.com... ka ik vrij weinig mee dus. Ik zal het wel via de pc moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Ik weet niet of hij is voorbij gekomen of niet, maar in plaats van Gyrator 2 gebruik ik dit screen-tilt programma. Ik vind dat het veel makkelijker instelbaar is dan Gyrator 2.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=465586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
en de cab op deze pagina kan niet gevonden worden...

http://www.google.com/mobile/gmm/index.html

ben ik niet gewend van google, dode links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kensei schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:01:
[...]

V1.7 is anders ook maar net gereleased...waarom dan wachten op v1.8? 1.7 is iets van 2 weken oud ofzo?
Ik zit er ook aan te denken om dutty 1.7 wwe te proberen. Heb ik het goed dat jij hier ervaring mee hebt? Ik vroeg me namelijk af in hoeverre de origine rom te vinden is. (kan hem nergens op internet vinden), heb namelijk de vodafone rom 1.14.172.1 (24011 NLD)
Mocht ik hem ooit weer terug moeten sturen ivm reparatie oid, dan heb ik dus geen originele rom meer. Is dit erg voor de garantie?

Groeten Twan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe versie van de Advanced Configuration Tool (3.3).
Zie hier. (Dit is een andere link dan in de TS, blijkbaar is er een nieuwe website?).
Heeft iemand 'm al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 06:20
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:03:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om dutty 1.7 wwe te proberen. Heb ik het goed dat jij hier ervaring mee hebt? Ik vroeg me namelijk af in hoeverre de origine rom te vinden is. (kan hem nergens op internet vinden), heb namelijk de vodafone rom 1.14.172.1 (24011 NLD)
Mocht ik hem ooit weer terug moeten sturen ivm reparatie oid, dan heb ik dus geen originele rom meer. Is dit erg voor de garantie?

Groeten Twan
Dan download je toch de originele rom van XDA als je tel voor reparatie terug moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukk200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12-2022
Snuurtje schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:03:
en de cab op deze pagina kan niet gevonden worden...

http://www.google.com/mobile/gmm/index.html

ben ik niet gewend van google, dode links.
Waar jij het knopje 'nu bezoeken' ziet zie ik 'nu installeren', vreemd.. Ik heb het net weer even geprobeerd, misschien m.google.nl/maps proberen ipv m.google.com/maps? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal dagen ook in het bezit van een HTC HD, fijn apparaat! Ik probeer het ding nu een beetje naar mijn hand te zetten maar ik krijg programma´s als HD Tweak e.d. niet aan de praat. Ik neem aan dat ik moet zorgen dat ik .Net Framework Compact 3.5 erbij gebruik maar ik krijg dat niet op mijn HD geinstalleerd. Waarschijnlijk denk ik te makkelijk of juist moeilijk maar ik kan der echt ff niet bij...

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Lumics schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:24:
[...]

Dan download je toch de originele rom van XDA als je tel voor reparatie terug moet..
Volgens mij vind je de Vodafone ROM 1.14.172.1 daar niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:21:
Sinds een aantal dagen ook in het bezit van een HTC HD, fijn apparaat! Ik probeer het ding nu een beetje naar mijn hand te zetten maar ik krijg programma´s als HD Tweak e.d. niet aan de praat. Ik neem aan dat ik moet zorgen dat ik .Net Framework Compact 3.5 erbij gebruik maar ik krijg dat niet op mijn HD geinstalleerd. Waarschijnlijk denk ik te makkelijk of juist moeilijk maar ik kan der echt ff niet bij...

Help?
Dit al geprobeerd ? :
- .NET3.5 software downloaden op je pc
- Activesync installeren op je pc
- activesync synchronisatie maken met de pc en je TouchHD
- .NET 3.5 software installatie starten vanaf je pc (.NET 3.5 software wordt dan op je HD geinstalleerd)

Zelf probeerde ik in het begin nl. ook de software te installeren van de TouchHD, dat werkt dus niet.
Tenzij je een cab-file ergens hebt gevonden die dat wel kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand op deze vragen toevallig nog een antwoord/oplossing? Het is echt hinderlijk :(
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:40:
Damn!
Jij bent de held van de dag. En dat met één ding uitvinken... Hij doet het!
Het rare is wel dat hij het soms dus wel deed, mét die optie aangevinkt. Anyhow, hij doet het!

Had overigens nog wat 'issues'..

-Mijn knop om te locken doet het niet. Als ik de ophangen-toets lang ingedrukt houd, gebeurt er niets!
Enig idee hoe ik dit kan veranderen?

-Als ik een sms (of mail) wil sturen, en ik maak een nieuw bericht, voeg geadresseerde toe, en druk op verzenden, krijg ik: Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden? Dan zeg ik JA, en dan ontvangt de geadresseerde dit bericht gewoon.

Dit krijg ik dus altijd, ook als ik het nummer gewoon intyp. Ik heb al gezocht in dit topic, en het probleem eerder gelezen maar nog geen oplossing. Berichten komen dus aan, maar het is gewoon irritant!

Als deze dingetjes opgelost zijn, loopt mijn HTC eindelijk een beetje zoals het hoort......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Checkeys schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:52:
[...]

Volgens mij vind je de Vodafone ROM 1.14.172.1 daar niet.....
inderdaad, de vodafone rom niet :( misschien eheeft iemamnd hier een link naar deze rom? Ben zelf nog niet zo thuis in het cooken ed. Weet dus niet zo goed hoe ik mijn huidige rom moet backuppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de originele htc rom erop zet lijkt het mij goed. Voor garantie wordt de mobiel toch direct door gestuurd naar HTC en daar wordt gecontroleerd of de mobiel niet geflasht is.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Heeft iemand al meer informatie over de Vodafone Application Manager ofzo.
Ik kan er niets over vinden, ook het nieuwsbericht op de fp geeft mij niet echt duidelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vodafone Application Manager zegt dat er geen applicaties zijn voor mijn telefoon. [HD natuurlijk] Heeft iedereen dit of komt dit omdat ik ooit de Custom User-Agent op "HTC P3700 Opera/9.50" heb gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

ik heb het idd ook...geen applicaties beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Waar kun je die application manager uberhaupt halen? Ik kan er ook al niks over vinden op de vodafone site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Laatst online: 16-05 00:58
Voor mij nog de vraag hoe ik bij de Application Manager kan komen, iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg goed nieuws van XDA!
Eindelijk een .cab waarmee de achtergrond die je op je home screen instelt, op alle tabs verschijnt!
Echt fantastisch, had HTC zelf mee moeten komen.
Volg de link, kopieer de .cab naar je opslag, uitvoeren, soft reset en dan kan je gewoon elke wallpaper die wil instellen!!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Je moet inloggen op my vodafone en daar de instellingen voor mobiel internet opvragen. Daar staat hoe je vodafone live in kan stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom mijn HD geen streaming TV [Vodafone] kan spelen?

"Helaas wordt Video & Audio op deze mobile telefoon niet ondersteund"
Ik mag hopen dat dit zwaar gelogen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:46:
Je moet inloggen op my vodafone en daar de instellingen voor mobiel internet opvragen. Daar staat hoe je vodafone live in kan stellen
Vodafone live is prima te bereiken zolang ik de proxy niet uitschakel. Maar die applicaties...die krijg ik niet in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:54:
[...]

Vodafone live is prima te bereiken zolang ik de proxy niet uitschakel. Maar die applicaties...die krijg ik niet in beeld.
die staan bij mij gewoon op de hoofdpagina. De applicationmanager dan
Als ik die link open zegt ie dat er geen applicaties zijn voor mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:50:
Weet iemand waarom mijn HD geen streaming TV [Vodafone] kan spelen?

"Helaas wordt Video & Audio op deze mobile telefoon niet ondersteund"
Ik mag hopen dat dit zwaar gelogen is. ;)
Toegevoegd aan de FAQ:

Vodafone Live!, hoe kom ik daar of waarom werkt het niet :?

Ten eerste zul je de originele Proxy-instellingen weer in moeten voeren: Proxy-adres: 192.168.251.150 - Poort: 8799. Let er op dat je de poort goed instelt voor HTTP. Daarna kun je met Internet Explorer naar live.vodafone.com gaan en gebruik maken van de Application Manager, LiveTV (Ned1), en andere 'diensten' die niet gratis zijn. In Opera 9.5 herkent Live vaak je toestel niet, al dan niet door de veranderde Custom User Agent van de vorige vraag.
Beeldkwaliteit is echt mager, de AppManager is leeg en... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:21:

Help?
http://tiltmobility.com/2...net-compact-framework-35/
Je kan het ook op deze manier doen. Zo heb ik het gedaan en het werkt prima!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:54:
[...]

Hmmmz...met IE werkt het wel gewoon. Kwaliteit is natuurlijk wel dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Snuurtje schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:47:
Heeft iemand al google latitude aan de praat op zn htc touch hd? http://www.google.com/latitude/intro.html

Een nieuwe app, om snel je vrienden te kunnen vinden, en te laten zien waar jij je bevind op het moment. Als ik een sms laat sturen krijg ik een link, in zowel opera als IE kom ik dan gewoon weer op de desktop site uit van google. Kan nergens de download vinden.
Latitude liet mijn google maps crashen. Dus heb het er af gegooid en google maps er weer op gezet.
Voor mensen die problemen hebben met installen van google maps: http://m.google.com/maps
Onder op deze pagina kan je de binary's downloaden en op je telefoon installen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Misschien stom vraagje, ik heb VF, als ik op internet ga springt HSDPA eventjes aan om vervolgens weer terug te gaan naar UMTS. Klopt dit? Maakt hij elke keer HSDPA verbinding als het nodig is om het vervolgens direct weer te verbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Lees Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee! eens door ...

[ Voor 226% gewijzigd door pven op 05-02-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:17:
Wat zijn de meesten hier.... Alle informatie die je wilt is terug te vinden op de site van XDA-Blackstone. Ik heb zelf Dutty 1.7 en de nieuwste radio. Alles werkt perfect met de nodige tweaks.
Een tip: installeer Google Maps naar je Opslagkaart en voila: Cache bestand zit daar ook gelijk, zodat je offline kunt navigeren.
Mijn vandaag scherm:
http://www.flickr.com/photos/15152704@N06/3255366185/
Zo hoef je dat helemaal niet te melden. We zijn allemaal een keer begonnen zonder enige kennis van zaken, en vragen is vaak de makkelijkste, zij het niet de meest effectieve manier.

Latitude werkt bij mij helemaal perfect. Super handig, als m'n meid mij zoekt, weet ze precies waar ik ben.. Of is dat soms juist beter van niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik ben een beetje dom geweest.
Ik wilde een cab file installeren, Opera met flash support, echter vind ik deze Opera ontzettend tegenvallen !
Zo is een site niet meer overzichtelijk te bekijken en zijn de knoppen veel te klein.

Wie weet hoe ik de vorige Opera (standaard versie) terug kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tab: programma's: software verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Wat voor een Today implementaties zijn er nou allemaal beschikbaar? Ik zit met smart op Pointui te wachten, ken natuurlijk de uitvoering van SPB al en Winterface. Kennen jullie nog meer van dit soort software en welke zijn nou ECHT aan te bevelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:24:
tab: programma's: software verwijderen?
Nee is niet mogelijk ! Iemand anders een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Brando Ultra Clear screenprotector gekocht. Superding. Zit erop zonder stofjes en luchtbellen, heel helder, beetje stroef. Wat mij betreft een aanrader. Ik heb 'm van www.screenprotector.nl, daar zijn ze niet duur. Alleen ging de eerste zending niet goed, maar toen ik een mailtje stuurde dat ik niks ontvangen had, kreeg ik netjes een nieuwe opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:59
Zit met het volgende probleem:

Ik kan mijn keyboard niet veranderen via het menu ' invoer'. Als ik een ander keyboard selecteer gebeurd er niets. Ik krijg alleen een ander keyboard als ik er 1 installeer dmv een .cab file.
Iemand een idee hoe ik gewoon mijn invoer kan wijzigen via het menu??

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Heb sinds een week of 3 mijn Touch HD WWE in gebruik. Helemaal tevreden over. Voornaamste reden hem te nemen was het grote scherm zodat ik TomTom wat groter in beeld had t.o.v. de N73 die ik hiervoor had.

Nu werkt dat prima, alleen krijg ik geen geluid over mijn Parrot 3100. In het voorgaande deel staat dat ik 'Bluetooth Audio' hiervoor moet installeren. Goed, heb ik gedaan. Helaas krijg ik nog altijd geen geluid over de Parrot.

Het icoontje Bluetooth Audio staat netjes vermeld onder Programma's. Echter wanneer ik die selecteer gebeurd er verder niets. Hoort dit zo, of is er iets mis mee? Heb hem al wel een paar keer opnieuw geïnstalleerd, dat heeft niet mogen helpen.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 20:46:
Ik heb een Brando Ultra Clear screenprotector gekocht. Superding. Zit erop zonder stofjes en luchtbellen, heel helder, beetje stroef. Wat mij betreft een aanrader. Ik heb 'm van www.screenprotector.nl, daar zijn ze niet duur. Alleen ging de eerste zending niet goed, maar toen ik een mailtje stuurde dat ik niks ontvangen had, kreeg ik netjes een nieuwe opgestuurd.
Ik hoor iedereen praten over 'aparte' screenprotectors, wat is er mis met de bijgeleverde als ik vragen mag?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
die is niet full body, en ik kreeg m er niet zonder bubbels op, hij was iets te groot bij moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
bij mij zit de orginele screenprotector er in iedergeval als gegoten in ,teminste na de tweede keer,
had alle adviesen opgevolgd(in de badkamer enzo)maar toch een stofpuntje in het midden,ik heb hem er toen weer afgehaald maar liet hem toen vallen,stom stom stom,en had toen heelveel stofpuntjes. :?
vervolgen heb ik hem schoongespoeld onder de kraan(veel slechter dan op dat moment kon ie toch niet worden dacht ik) en hem er opnieuw opgezet ,dit keer zat er geen stof onder maar wel een x aantal luchtbellen ,er zaten nl waterdrupels onder ik heb toen met een doekje de luchtbellen zoveelmogenlijk er uit geveegd en de rest is na twee dagen verdampt ook de waas die er toen nog onder zat :)

nu zie je niet eens meer dat er en screenprotector op zit

let wel op dat die screenprotector op de honderste millimeter nauwkeurig past dus wel een hele toer om hem er goed op te krijgen, je kunt hem het best van de lange zijde naar de lange zijde er op plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
blup schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:12:
Misschien stom vraagje, ik heb VF, als ik op internet ga springt HSDPA eventjes aan om vervolgens weer terug te gaan naar UMTS. Klopt dit? Maakt hij elke keer HSDPA verbinding als het nodig is om het vervolgens direct weer te verbreken?
Ik heb precies hetzelfde. Ik denk erover om de meest recente radio-rom te installeren, misschien werkt dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:39:
[...]

Ik hoor iedereen praten over 'aparte' screenprotectors, wat is er mis met de bijgeleverde als ik vragen mag?
De originele protector is prima, alleen zat die bij mij eentiende millimeter scheef, waardoor hij in het hoekje los ging als ik 'm in mijn Brodit carholder schoof. En er zat één klein stofje onder, wat op den duur gaat irriteren. De Brando Ultra Clear is helderder dan de originele, zit er nu perfect op en je kunt 'm er weer afhalen, afspoelen en er opnieuw op doen. En dat voor nog geen 10 euries... Ik ben er heel tevree mee.
Hij is ook iets stroever, dat is even wennen maar eigenlijk wel OK voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Hampelman schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:22:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik denk erover om de meest recente radio-rom te installeren, misschien werkt dat beter.
Volgens mij is dat gewoon normaal, mijn Touch Cruise deed altijd hetzelfde. Op het moment dat er daadwerkelijk data heen en weer gaat springt de H aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een handige toepassing:

Dit keyboard. Lijkt nogal op de Iphone input, werkt fantastisch!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Even een vraag, kan je ook de achtergrond van TF3D aanpassen? Ik had wat mooie plaatjes gevonden, maar als ik een ervan selecteer via instellingen --> vandaag, dan blijf ik de zwarte HTC achtergrond houden? Toch zie ik overal plaatjes opduiken met mooie achtergrondjes, achter de TF3D, hoe kan ik dat instellen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat meer aan zoiets te denken..

http://www.pdashop.nl/pro...al-bluetooth-keyboard.htm

ff ebay chekke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el-jorge schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:46:
Even een vraag, kan je ook de achtergrond van TF3D aanpassen? Ik had wat mooie plaatjes gevonden, maar als ik een ervan selecteer via instellingen --> vandaag, dan blijf ik de zwarte HTC achtergrond houden? Toch zie ik overal plaatjes opduiken met mooie achtergrondjes, achter de TF3D, hoe kan ik dat instellen?
ff één pagina terug bladeren,
staat dit antwoord

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30
Ik heb de HD nu al een paar weken, ben er erg tevreden mee, heb alle topics gevolged, en een hoop leuke dingen gevonden, harstikke bedankt allemaal :D

Maar nu zoek ik het volgende, een applicatie voor blue tooth die laat zien wat je aan het verzenden bent, en hoeveel % er al verzonden is, want als je nu iets verstuurt zie je dat niet. Heb ook al op google en xda gekeken, maar niks gevonden. iemand suggesties?

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Die had ik idd gezien, ik dacht dat dat alleen bedoeld was voor alle tabs, dus dat de home tab het alwel deed. Bij mij doet de home-tab het niet eens. Maar ik ga het vanavond eens proberen.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e6r6i6c schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:12:
Ik heb de HD nu al een paar weken, ben er erg tevreden mee, heb alle topics gevolged, en een hoop leuke dingen gevonden, harstikke bedankt allemaal :D

Maar nu zoek ik het volgende, een applicatie voor blue tooth die laat zien wat je aan het verzenden bent, en hoeveel % er al verzonden is, want als je nu iets verstuurt zie je dat niet. Heb ook al op google en xda gekeken, maar niks gevonden. iemand suggesties?
total commander regelt dat zaakje wel netjes af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ondertussen erop gezet, maar nu is mijn achtergrond helemaal zwart, als ik de touch opstart zie ik het plaatje wel, maar daarna gewoon zwart. Weet iemand wat ik fout doe? moet ik een transparante skin hebben ofsow?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
el-jorge schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:46:
Ehhh? Gewoon tabblad 'instellingen' in TF3D en dan achtergrond veranderen???

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een alternatief (gratis) voor AE Button?

Ik heb op dit moment de volume up en down zo ingesteld dat bij kort indrukken mijn schermpje uit/aan gaat en bij lang inhouden het volume omhoog gaat.
En bij volume down start hij het proggie "Touch Off" en vervolgens schakel je hem dan via het touchscreen helemaal uit bijv.....
Het is maar een mogelijkheid.....

Nog mooier was als je die functie onder de "rode" of "groene" telefoon hoorn kon programmeren..... hoef je niet bang te zijn dat je knopjes een keer verslijten of kapot gaan....

Hebben hier meer mensen ervaring mee, of andere apps die dit ook kunnen?!?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:44:
[...]

total commander regelt dat zaakje wel netjes af :)
Ah harstikke bedankt, werkt harstikke goed inderdaad, wel jammer dat de hd dit niet standaard al heeft.

Heb vandaan 2 Brando screenprotectors binnen gekregen, maar tjonge jonge zeg, wat een klerewerk om dat ding er goed op te krijgen, ben er onderhand 45 minuten mee bezig geweest, heb het in de badkamer gedaan, maar toch zitten er nog wat stoffjes onder, maar kan ermee leven, gelukkig geen luchtbellen meer :D dat had ik met die van invicible shield wel.

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ivo NL schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:25:
[...]

Ehhh? Gewoon tabblad 'instellingen' in TF3D en dan achtergrond veranderen???
Thanks, ik zat via de start instellingen te klooien wat dus niet werkte.
Gelijk een volgende vraag dan, bestaat er ook zoiets als een rotatie proggie, zodat je elke dag een andere wallpaper hebt uit een geselecteerde groep? Ik heb nog niet gezocht op xda dus dat ga ik nu, maar misschien weet iemand het zo??

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Schurem

Anytime, Anywhere

Ik heb mijn zwarte steen nu een paar dagen en ben echt helemaal in mijn nopjes ermee. Wat valt er veel aan te tweaken, heerlijk!

Wat ik mij afvraag is, waarom is het een goed idee om er zo'n dutty's rom op te flashen? Wat is er het voordeel van? Gewoon omdat het kan?

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Sorry maar lees ten eerste de waarschuwing voordat je post. "Waarschuwing:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics."
Als je niet weet waarom je het zou doen denk er dan uberhaupt niet over na om aan flashen te beginnen.
Er staat al meerdere keren in verscheidene topics:
Voordelen:
(alle) Bugs verwijderd.
(beste/snelste) drivers pre-installed.
(bijna) alle content te customizen.
pre-installed progs.
Etc.
Etc.
Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een handige toepassing:

Dit keyboard. Lijkt nogal op de Iphone input, werkt fantastisch!
Mooi man, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lsp
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-05-2024

lsp

Raar, maar sinds gisteren staat ineens op mijn touchflo startpagina, tussen gemiste oproepen en agenda punten een link naar mijn voicemail...

Kan nergens vinden hoe die er komt, laat staan hoe ik hem weg haal.. iemand een idee..

groet,
Léon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SharpEdgeOne schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:32:
"Waarschuwing:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit!
Het woord custumrom komt vaak voor, maakt het zoeken niet makkelijk.
En zo raar is de vraag toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Als je al wel weet wat dutty`s rom is. Dan ga je even naar xda en lees je daar het topic van dutty`s rom, inclusief de change-log. Dan weet je dus wat er anders is dan bij een standaard rom. Voor iemand die sinds 2001 actief is hier zijn dit soort regels wel bekend lijkt me en dan zoek je zelf ook eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

SharpEdgeOne schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:58:
Als je al wel weet wat dutty`s rom is. Dan ga je even naar xda en lees je daar het topic van dutty`s rom, inclusief de change-log. Dan weet je dus wat er anders is dan bij een standaard rom. Voor iemand die sinds 2001 actief is hier zijn dit soort regels wel bekend lijkt me en dan zoek je zelf ook eerst...
Op het risico af nog erger OT te gaan (kan echt met de beste wil van de wereld de PM-knop niet vinden), maar damn we zijn wel streng geworden zeg! Mijn account mag dan oud zijn, maar eigenlijk ben ik maar een n00bje, dus niet te hard! niet op het gezicht! 8)7

Over die ROM, ik kan niet zeggen dat ik de XDA-dev thread erg verhelderend vond. Minder bugs en rappere drivers klinken goed, maar zijn het ook echt minder bugs? deze thread leek mij een uitstekende plek om naar ervaringen te vragen....

Iemand heeft het een pagina of tien terug over een full-body screen protector. Klinkt gaaf. Hij had er geen linkje bij staan, gaat het om dit product? en is dat ook in een .nl winkel te krijgen?

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Een nieuwe hele goeie HD video converter is gemaakt door een spanjaard:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=478050

ik heb een full body protector, geen idee of het in een NL winkel te krijgen is, maar why bother, er zijn geen verzendkosten:

www.zagg.com zoek voor kortingscodes op tweakers naar 'zagg invisibleshield kortingcodes' oid.

[ Voor 46% gewijzigd door Snuurtje op 07-02-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Ik twijfel een beetje. Als ik dit zo lees, heb ik dan voor 28,50 per maand 100 gratis smsjes en gratis Web 'n Walk plus?

1 x HTC Touch HD
1 x T-Mobile Relax 300 2 jaar 24 maanden slechts € 28,50
1 x T-Mobile SMS 100 (icm Relax) €7,50 p/mnd gratis bij 150/300 simonly
1 x T-Mobile W n W Plus + TV, Korting € 89,- gratis vanaf Relax 300
1 x Provider Simkaart
+ Verzendkosten 0.00
Ordertotaal (incl. BTW) 0.00

Ook ben ik van de week naar de Mediamarkt gegaan en heb daar de HD mogen aanschouwen in zijn volle glorie.
Maar het toestel was nogal langzaam, komt dit omdat iedereen er met zn handjes aanzit, of omdat de tweaks niet zijn toegepast?
Over dat laatste: Helpen de tweaks van XDA goed of val;t dat ook weer een beetje tegen?

Ook was ik van de week bij T-Mobile en in hun eigen shop verkopen ze dat ding dus niet omdat hij te traag en niet gebruikersvriendelijk zou zijn.
Wie o wie heeft de antwoorden voor me? Dit kan me namelijk over de streep trekken om er een te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ik lees naar mijn idee allemaal onwaarheden.
Ik heb mijn Touch HD bij one mobility gekocht, met een leuk abonnement erbij. En ik ben er erg blij mee!
Velen malen sneller dan de Nokia N80 die ik had, het is even wennen, maar je hebt veel instellings mogelijkheden (Wat ik graag wou hebben, wat overigens ook onder niet gebruiksvriendelijk kan vallen).
Over de tweaks van XDA kan ik nog niets zeggen. Heb mijn toetsel pas een week, en heb dat nog niet geprobeerd.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Laatst online: 09-09 15:48
Ik ben ook toe aan verlenging van mijn T-Mobile abbonnement en twijfel tussen de Omnia en de touch HD.
Ik keek vanmiddag naar de Touch HD aangezien dat me wel wat leek alleen is die trilstand een beetje hard? M'n telefoon staat 95% van de tijd op trillen en dat is dus voor mij een must-have.

Zit er trouwens een radio op?

[ Voor 5% gewijzigd door QuiCk01 op 08-02-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

harmageddon schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:12:
Ik lees naar mijn idee allemaal onwaarheden.
Ik heb mijn Touch HD bij one mobility gekocht, met een leuk abonnement erbij. En ik ben er erg blij mee!
Velen malen sneller dan de Nokia N80 die ik had, het is even wennen, maar je hebt veel instellings mogelijkheden (Wat ik graag wou hebben, wat overigens ook onder niet gebruiksvriendelijk kan vallen).
Over de tweaks van XDA kan ik nog niets zeggen. Heb mijn toetsel pas een week, en heb dat nog niet geprobeerd.
Mooie aanbieding daar!? Is dat netwerk 3G snelheid? En moet je bij die prijs nog een sms bundel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuiCk01 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:28:
Ik ben ook toe aan verlenging van mijn T-Mobile abbonnement en twijfel tussen de Omnia en de touch HD.
Ik keek vanmiddag naar de Touch HD aangezien dat me wel wat leek alleen is die trilstand een beetje hard? M'n telefoon staat 95% van de tijd op trillen en dat is dus voor mij een must-have.

Zit er trouwens een radio op?
mwoah de trilstand valt op zich wel mee...ok, je kan hem wel horen, maar als ik niet gestoord wil worden, zet ik hem wel op stil :)

Over je andere vraag: er zit een radio op, welke ik een paar keer per dag gebruik om het nieuws te horen :p
Natuurlijk kan je hem enkel gebruiken als je koptelefoontjes gebruikt.

Op dit moment hard aan het kloten met wad2..Wat werkt dat toch vlotjes he :p (love the crossfade functie)
Veel instellingen en makkelijk te gebruiken..maar zo een pain in the -ss om te beslissen wat voor interface je wilt hebben 8)7
Maar goed..gewoon een aparte pagina voor je afspraken..het weer tot 7 dagen in de week...doe daarbij dat je zelf kan bepalen hoe jouw interface eruit ziet en hoppa...en het leukste is dat het vlotter en minder resources gebruikt dan tf3d :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 03:46
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:48:
[...]
...
Over je andere vraag: er zit een radio op, welke ik een paar keer per dag gebruik om het nieuws te horen :p
Natuurlijk kan je hem enkel gebruiken als je koptelefoontjes gebruikt.

...
Je kan dus wel radio luisteren via de speaker (mocht je dat willen), maar de koptelefoon moet erin zitten (antenne)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Laatst online: 09-09 15:48
Echt een geniaal apparaat dus :)
Dan gaat m'n trouwe K800i snel worden vervangen door dit mooie apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem

Schurem

Anytime, Anywhere

Oh poep. Net Dutty 1.7 op mijn zwartesteentje gezet, en nu vreet ie de backup van mijn contacts en agenda niet meer. Ben ik heel hard genaaid, of maar een beetje?

<edit>

Ik bleek maar een beetje genaaid, met wat tweakeren van de instellingen van het sprite backup tooltje, vrat ie mijn contacts toch wel. phew! de touch HD is echt een tweakers' dream :D

[ Voor 37% gewijzigd door Schurem op 08-02-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:51
Ik lees wel allemaal leuke verhaaltjes op verschillende site's over de ''invisible shield'' van die ZAGG site, maar is het niet slecht voor de htc om dat vocht op te spuiten? Ook wil ik wel eens weten wat er gebeurt wanneer de htc op de grond valt, even kijken of het dan nog nut heeft. Daarom wil ik een soort van sillicon shield, maar deze zijn dan weer zo lelijk :X.

Voor nu heb ik die ultra clear besteld van screenprotecter.nl, ookal lees ik negatieve verhalen over het weerspiegelen van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
is heel slecht dat vocht daarom verkopen die dingen zo goed...

ik raad iedereen coreplayer 1.3 aan! avi playback lijkt beter op eerste gezicht en hij kan nu ook youtube afspelen alsmede de asf streams van uitzending gemist. werkt famtastisch. lekker wie is de mol kijken in de trein :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
SOEDARKMASTER schreef op zondag 08 februari 2009 @ 03:10:
Voor nu heb ik die ultra clear besteld van screenprotecter.nl, ookal lees ik negatieve verhalen over het weerspiegelen van het scherm.
Niets mis met de brando, prima bescherming.. je moet wel de ultra clear nemen dan behoud je de natuurlijke kleuren van het schermpje op de HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ben ik van de week naar de Mediamarkt gegaan en heb daar de HD mogen aanschouwen in zijn volle glorie.
Maar het toestel was nogal langzaam, komt dit omdat iedereen er met zn handjes aanzit, of omdat de tweaks niet zijn toegepast?
Over dat laatste: Helpen de tweaks van XDA goed of val;t dat ook weer een beetje tegen?

Ook was ik van de week bij T-Mobile en in hun eigen shop verkopen ze dat ding dus niet omdat hij te traag en niet gebruikersvriendelijk zou zijn.
Niet gebruikersvriendelijk genoeg..tja, ik zou 'm m'n moeder niet aanraden nee, maar die wil ook alleen maar bellen en smssen, dus waarom zou je dan een HD nemen. Qua snelheid, om eerlijk te zijn snap ik dat niet echt. Ik heb 'm sinds ie uitkwam in Nederland, ontzettend veel geinstalleerd en gerommeld en nog geen 1x een hard-reset gedaan. Ik vond 'm al snel genoeg "out of the box"..maarja, wat de 1 snel vind, vind de ander te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook ergens een showoff topic?
ben wel nieuwsgierig wat mensen hebben draaien en the looks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schurem schreef op zondag 08 februari 2009 @ 02:50:
Oh poep. Net Dutty 1.7 op mijn zwartesteentje gezet, en nu vreet ie de backup van mijn contacts en agenda niet meer. Ben ik heel hard genaaid, of maar een beetje?
Als je je contacten en agenda hebt gesynced met outlook, ben je dus niet genaaid :p
@do0fusz
op xda-forum kan je wel wat topics vinden voor blackstone customization..de screens dan he :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 17:04

migros

Nooit meer een Samsung

Dutty 1.7 draait bij mij als een tierelier. Lekker alles verborgen achter mapjes. Lekker opgeruimd dus totdat ik zelf dingen begon te installeren. Hoe krijg ik al die icoontjes achter het desbetreffende mapje?? Ik bedoel dus spelletjes bij spelletjes etc.

Trouwens de Touch HD is tot nu toe het snelste windows mobile apparaat dat ik heb gehad en ik heb echt alles gehad.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:05:
Dutty 1.7 draait bij mij als een tierelier. Lekker alles verborgen achter mapjes. Lekker opgeruimd dus totdat ik zelf dingen begon te installeren. Hoe krijg ik al die icoontjes achter het desbetreffende mapje?? Ik bedoel dus spelletjes bij spelletjes etc.

Trouwens de Touch HD is tot nu toe het snelste windows mobile apparaat dat ik heb gehad en ik heb echt alles gehad.
ook hier is total commander je grootste vriend :p
of resco file explorer :)

/windows/start menu/programs

en aanpassen maar :)

kortom..het is gewoon windows (waarom zeurt iedereen over de ongebruiksvriendelijkheid van windoos? :p )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: dgen
Op dit moment hard aan het kloten met wad2..Wat werkt dat toch vlotjes he :p (love the crossfade functie)
Veel instellingen en makkelijk te gebruiken..maar zo een pain in the -ss om te beslissen wat voor interface je wilt hebben 8)7
Ben er ook mee aan't k*tten :P lekker man:P haha
Weet je toevallig een nieuwsgroep waar de interfaces voorbij rollen ?
Zag een heeeele vette van Mallmann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op zondag 08 februari 2009 @ 06:27:
is heel slecht dat vocht daarom verkopen die dingen zo goed...

ik raad iedereen coreplayer 1.3 aan! avi playback lijkt beter op eerste gezicht en hij kan nu ook youtube afspelen alsmede de asf streams van uitzending gemist. werkt famtastisch. lekker wie is de mol kijken in de trein :p
Hoe doe jij dat dan met Coreplayer op Uitzending Gemist?
Dat begrijp ik niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vragen.
1. Wie weet waar ik tomtom kan downloaden (benelux ofzo)
2. Waar kan ik Themes downloaden
3. Wat hebben jullie voor programma's als extra erop staan en wat doen ze?

Nieuwe HD gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:50:
[...]

Hoe doe jij dat dan met Coreplayer op Uitzending Gemist?
Dat begrijp ik niet helemaal...
tikje omslachtig, maar je moet zegmaar aan de url van je uitzending gemist stream komen. Voor nu had ik die even gemail naar mezelf. Ga bvb naar uitzendinggemist.nl op je pc, kijk een aflevering, wacht tot Windows media player in beeld komt. Rechtermuisklik en eigenschappen. Daar staat de url die eindigd op ASF zoals deze:
wie is de mol stream
http://cgi.omroep.nl/lega...O_1316552/bb.20090205.asf

Ga naar coreplayer 1.3 kies open url en paste deze link erin. Tis beetje omslachtig om die urls te achterhalen. Maar ik maak gewoon een lijstje van mn favo programma's en verander steeds de datum, werkt ook.

Bij coreplayer 1.1 die ik eerst had werkte dit niet, maar kwam er laatst dus achter dat 1.3 al uit was 8)7 Je moet wel even je buffer iets verhogen want die streams zijn niet zo licht als youtube. Met mijn webnwalk standaard heb ik er moeite mee. Gelukkig in april naar vodafone.
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:46:
[...]

Ben er ook mee aan't k*tten :P lekker man:P haha
Weet je toevallig een nieuwsgroep waar de interfaces voorbij rollen ?
Zag een heeeele vette van Mallmann
Heb m gister ook geinstalleerd, maar vond het niet echt fantastisch. de standaard skin dan. het leek alsof ik alles zelf moest installeren. Ik voeg een analoge klok toe, moet ik zelf image bestandjes aan gaan wijzen... Hoezo moet ik dat zelf doen? Ik koop dat toch van jullie, heb ik geen zin in. Net als calender achtergrondjes en dock achtergrondjes. Waarom moet je die allemaal zelf maken. Verder ging die 3d switch van panels erg traag op mijn hd, hij schokte best wel daarbij. Het sliden ging daarentegen wel weer erg vlotjes. Als jullie een skin weten die een beetje eenheid heeft met de rest van winmo, zoals de contacts list etc. En die fatsoenlijk samenwerkt met thumbcal dan probeer ik het weer is. Weten jullie zo 1?

[ Voor 30% gewijzigd door Snuurtje op 08-02-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:20:
Ik heb een paar vragen.

Nieuwe HD gebruiker
TomTom via FTD en newsgroepen.
De rest op xda-developers.com

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:20:
Ik heb een paar vragen.

Nieuwe HD gebruiker
1. Dat mogen we je hier niet vertellen, googlet en gij zult vinden...
2. Doe eens een search op de vier Blackstone topics (niet naar de bekende weg vragen aub)
3. Zie Topic Start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08 16:27
Nou, nu een paar dagen met de HD kunnen spelen totdat vandaag plots mijn telefoon ging rebooten en daar niet meer uit komt. Hij geeft constaat aan dat de batterij "low" is, "battery power is too low. Your device will be shut down". Vervolgens gaat hij uit en weer spontaan aan en dit blijft zo doorgaan.

Al soft resets en hard resets gedaan (deze doet ie wel alhoewel ik zou denken dat de batterij daarvoor ook geladen moet zijn). Sim en sd kaartje er uit gehad etc.

Iemand nog ideeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Heeft iemand foto's van zn Touch HD met invisible shield om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:41:
[...]

Heb m gister ook geinstalleerd, maar vond het niet echt fantastisch. de standaard skin dan. het leek alsof ik alles zelf moest installeren. Ik voeg een analoge klok toe, moet ik zelf image bestandjes aan gaan wijzen... Hoezo moet ik dat zelf doen? Ik koop dat toch van jullie, heb ik geen zin in. Net als calender achtergrondjes en dock achtergrondjes. Waarom moet je die allemaal zelf maken. Verder ging die 3d switch van panels erg traag op mijn hd, hij schokte best wel daarbij. Het sliden ging daarentegen wel weer erg vlotjes. Als jullie een skin weten die een beetje eenheid heeft met de rest van winmo, zoals de contacts list etc. En die fatsoenlijk samenwerkt met thumbcal dan probeer ik het weer is. Weten jullie zo 1?
Heb ook SPB Menu geprobeerd.
Ontzettend veel mogelijkheden, veel voor te vinden, veel apps..
Maar voor ik verder ga met Apps en skins, wil ik eerst ff verder verdiepen in USPL en hard-spl.
tijd voor rom update volgens mij.

Ik had namelijk de xperia pannels erop, werkte half..
Maar wel grappig!

Wil 'm straks zover hebben dat ik in paar tellen kan switchn tussen xperia pannels, tf3d, iphoneskin.
just for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Bestaat er ook een mogelijkheid om je contactgegevens op de Touch HD te syncen met je PC zonder het gebruik van Outlook? Ik wil namelijk graag alle contacts gegevens backupen naar mijn PC aangezien ik eerder alle contactgegevens ben kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
lochtejans schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:04:
Bestaat er ook een mogelijkheid om je contactgegevens op de Touch HD te syncen met je PC zonder het gebruik van Outlook? Ik wil namelijk graag alle contacts gegevens backupen naar mijn PC aangezien ik eerder alle contactgegevens ben kwijt geraakt.
Je kan bijvoorbeeld "pimbackup" gebruiken op je HD, kan je contacten, etc ook mee backuppen op je geheugen kaart, en dat bijvoorbeeld weer op je PC zetten voor de zekerheid.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:41:
[...]

tikje omslachtig, maar je moet zegmaar aan de url van je uitzending gemist stream komen. Voor nu had ik die even gemail naar mezelf. Ga bvb naar uitzendinggemist.nl op je pc, kijk een aflevering, wacht tot Windows media player in beeld komt. Rechtermuisklik en eigenschappen. Daar staat de url die eindigd op ASF zoals deze:
wie is de mol stream
http://cgi.omroep.nl/lega...O_1316552/bb.20090205.asf

Ga naar coreplayer 1.3 kies open url en paste deze link erin. Tis beetje omslachtig om die urls te achterhalen. Maar ik maak gewoon een lijstje van mn favo programma's en verander steeds de datum, werkt ook.
Ja, ok. Zover was ik inmiddels ook.
Ik wist niet dat Coreplayer ook .asf links kon afspelen, bedankt voor de tip! Ik had gehoopt dat hetje gelukt was om die url's ook in Opera op de HD te knippen en plakken, want dat lukte mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
nee, heel vaag, geeft niet de optie copy, alleen andere opties die bij het rechtsklikken op een link tevoorschijn komen.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.