tikje omslachtig, maar je moet zegmaar aan de url van je uitzending gemist stream komen. Voor nu had ik die even gemail naar mezelf. Ga bvb naar uitzendinggemist.nl op je pc, kijk een aflevering, wacht tot Windows media player in beeld komt. Rechtermuisklik en eigenschappen. Daar staat de url die eindigd op ASF zoals deze:
wie is de mol stream
http://cgi.omroep.nl/lega...O_1316552/bb.20090205.asf
Ga naar coreplayer 1.3 kies open url en paste deze link erin. Tis beetje omslachtig om die urls te achterhalen. Maar ik maak gewoon een lijstje van mn favo programma's en verander steeds de datum, werkt ook.
Bij coreplayer 1.1 die ik eerst had werkte dit niet, maar kwam er laatst dus achter dat 1.3 al uit was

Je moet wel even je buffer iets verhogen want die streams zijn niet zo licht als youtube. Met mijn webnwalk standaard heb ik er moeite mee. Gelukkig in april naar vodafone.
Heb m gister ook geinstalleerd, maar vond het niet echt fantastisch. de standaard skin dan. het leek alsof ik alles zelf moest installeren. Ik voeg een analoge klok toe, moet ik zelf image bestandjes aan gaan wijzen... Hoezo moet ik dat zelf doen? Ik koop dat toch van jullie, heb ik geen zin in. Net als calender achtergrondjes en dock achtergrondjes. Waarom moet je die allemaal zelf maken. Verder ging die 3d switch van panels erg traag op mijn hd, hij schokte best wel daarbij. Het sliden ging daarentegen wel weer erg vlotjes. Als jullie een skin weten die een beetje eenheid heeft met de rest van winmo, zoals de contacts list etc. En die fatsoenlijk samenwerkt met thumbcal dan probeer ik het weer is. Weten jullie zo 1?
[
Voor 30% gewijzigd door
Snuurtje op 08-02-2009 16:46
]