Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.480 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:41:
Heb m gister ook geinstalleerd, maar vond het niet echt fantastisch. de standaard skin dan. het leek alsof ik alles zelf moest installeren. Ik voeg een analoge klok toe, moet ik zelf image bestandjes aan gaan wijzen... Hoezo moet ik dat zelf doen? Ik koop dat toch van jullie, heb ik geen zin in. Net als calender achtergrondjes en dock achtergrondjes. Waarom moet je die allemaal zelf maken. Verder ging die 3d switch van panels erg traag op mijn hd, hij schokte best wel daarbij. Het sliden ging daarentegen wel weer erg vlotjes. Als jullie een skin weten die een beetje eenheid heeft met de rest van winmo, zoals de contacts list etc. En die fatsoenlijk samenwerkt met thumbcal dan probeer ik het weer is. Weten jullie zo 1?
Daar ben ik dus nu mee bezig :p
Maar zoiets zet ik natuurlijk niet online :o
Gebruik trouwens maar gewoon de crossfade functie ipv sliden of 3d stuff ;p

@do0fusz
op forum van lakeridge heb je een aantal themes...jammer genoeg is de meerderheid van de themes daar voor low res volk (heerlijk om te zeggen)...dus qvga of vga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zover lukte mij het ook...
maar ik denk dat die de urls knipt op z'n pctje, en daarna afspeelt op z'n hdtje
(sorry, zit nog in m'n sinterklaas rijm periode )

@dgen

ja, ook als je googled op torx_tevelopment zie je een aantal.
maar idd..:( low res meestal.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
klopt, dat zeg ik ook in mn post. Misschien kan je opera echt de ID van een pc browser geven. Maar dan mis je weer leuke mobiele pagina's. Maargoed een linkje knippen is het probleem niet vind ik. Als je je favoriete shows hebt kun je de datum in die link steeds aanpassen.

Heb nu 3 themes geprobeerd van WAD2, de orginele, actuprocolor, en bbstorm theme. Die actuprocolor was nog wel oke, maar ga dan toch mn manila mp3 speler missen. En die blackberry theme zag er niet uit zoals op de screenshots, had maar 1 pagina, de startpagina, en kan niet echt uitvinden hoe ik er een app en een contacten pagina bijvoeg, en hoe dat eruit ziet.

edit: hehe net ff met advanced config aan de gang gegaan (gebruikte altijd hd tweak) en die heeft toch de leuke functie om de startup animatie te vervangen, en het windows mobile splash screen. Vervangen door respectievelijk deze 2 :p

(logo van bedrijfje, is een non repeat gif animatie die infade)
Afbeeldingslocatie: http://snuur.nl/uploader/martijn/md.gif

en deze als splash screen :p
Afbeeldingslocatie: http://snuur.nl/uploader/martijn/imaphone.jpg

Vond ik wel toepasselijk met zo'n brokje techniek.

[ Voor 67% gewijzigd door Snuurtje op 08-02-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 20:32
Vodafone/SMS probleem:

Helaas ik heb ik een probleem met mijn nieuwe Touch HD: kan niet SMSen omdat het SMS service nr niet ingevuld kan worden.

Wanneer ik naar Start > Instellingen > Telefoon > etc ga; om daar de instellingen voor Voice Mail & SMS op te halen; krijg ik de meldingen dat dat niet lukt. Handmatig invullen kan niet.

Ik ben wel goed verbonden met het netwerk (bellen, internet, etc), en kan bij bovengenoemde opties bv wel mijn nr herkenning en andere instellingen opvragen bij het netwerk.

Enig idee?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:53
Seven_PRX schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:10:
Vodafone/SMS probleem:

Helaas ik heb ik een probleem met mijn nieuwe Touch HD: kan niet SMSen omdat het SMS service nr niet ingevuld kan worden.

Wanneer ik naar Start > Instellingen > Telefoon > etc ga; om daar de instellingen voor Voice Mail & SMS op te halen; krijg ik de meldingen dat dat niet lukt. Handmatig invullen kan niet.

Ik ben wel goed verbonden met het netwerk (bellen, internet, etc), en kan bij bovengenoemde opties bv wel mijn nr herkenning en andere instellingen opvragen bij het netwerk.

Enig idee?

Thnx
Dat probleem heb ik ook gehad.. Probleem was opgelost met een nieuwe SIM kaart. Ik had nog één van een aantal jaartjes oud en deze werkte niet goed met de HD.

[ Voor 5% gewijzigd door MaartenPol op 09-02-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@snuutje,
ziet er goed uit!
Kga toch ff kijkn wat ik kan vinden aan werkende skins voor wad2 , want spbmenu is me ook niet super bevallen.

Mja, eerst ff andere rom en radio proberen...
ff lang vogelen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
MaartenPol schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:02:
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad.. Probleem was opgelost met een nieuwe SIM kaart. Ik had nog één van een aantal jaartjes oud en deze werkte niet goed met de HD.
Ah damn, dat zal dan ook wel mijn probleem zijn, mijn SIM komt uit 2004 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet zo met deze...denken of ik er 5 icons van maak in het midden.

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/test.png

slide naar links geeft precies hetzelfde weer, maar met andere icoontjes (weer // apps // camera // office)
Doe je nog een slide naar links, kom je terug op de eerste pagina. Dus 2 hoofdpagina's. Slide up zal waarschijnlijk systeem menu zijn...tenzij ik ipv per pagina 4 icons heb, gewoon 5 ga doen. Heb je zo 2 icons extra.

Verder is drukken op datum geeft brengt je naar iCal en slotje brengt s2u2 :)

Ben ondertussen ook in het bezit van WA3 om startmenu aan te passen..

oh ja...origineel is het niet maar goed..makkelijk om te gebruiken eh

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind 'm top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
Dat slotje rechtsonder, is dat touch-sensitive om te locken/unlocken? If so, welke programma is dat? Ziet er trouwens mooi uit, wat voor Theme oid is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op het slotje druk, wordt s2u2 gestart.
Staan tevens opkomende afspraken op..wat ik dan weer handig vond eh ;p

Ben trouwens bezig met die theme te maken...nou ja..theme :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand anders dit ook opgevallen is maar ik heb het idee dat er bij een inkomend gesprek mijn voicemail behoorlijk snel wordt inschakeld. Ligt dit aan de provider of is dit te tweaken op de telefoon? Ik had het idee dat ik met mijn W800i een stuk minder snel op hoefde te nemen!?!

Verder gebeurt het bij mij wel eens dat ik met opnemen met zowel de slide functie alsook het telefoonhoorntje de lijn eerst een seconde of 2 dood is. Pas daarna hoor ik de andere kant, de beller!? Als ik zelf iemand bel zijn er geen problemen.

Soms wel een beetje storend. Ik heb originele NL rom e.d. Heb al een reset uitgevoerd, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:37:
Ik weet niet of iemand anders dit ook opgevallen is maar ik heb het idee dat er bij een inkomend gesprek mijn voicemail behoorlijk snel wordt inschakeld. Ligt dit aan de provider of is dit te tweaken op de telefoon? Ik had het idee dat ik met mijn W800i een stuk minder snel op hoefde te nemen!?!

Verder gebeurt het bij mij wel eens dat ik met opnemen met zowel de slide functie alsook het telefoonhoorntje de lijn eerst een seconde of 2 dood is. Pas daarna hoor ik de andere kant, de beller!? Als ik zelf iemand bel zijn er geen problemen.

Soms wel een beetje storend. Ik heb originele NL rom e.d. Heb al een reset uitgevoerd, iemand suggesties?
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=179&act=sd&cat=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:37:
Ik heb eenzelfde probleem met de VODAFONE NL ROM en oude RADIO ROM.

Ik denk dat dit is op te lossen door de nieuwe RADIO ROM erop de zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:41:
Nog een handige toepassing:

Dit keyboard. Lijkt nogal op de Iphone input, werkt fantastisch!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479464
Dit is echt het beste toetsenbord wat ik tot nu toe heb gebruikt op de HD, geweldig! Echter één nadeel, bij het aanmaken van een nieuwe sms als ik het contactpersoon wil toevoegen, dan komt geen link naar de personen in het adresboek zoals bij andere toetsenborden wel te zien is; dus als ik ra intyp.. komt er al raymond te staan. Misschien weet iemand hier een oplossing voor?

start-instellingen werkt bij mij niet meer.. !? als ik op instellingen klik dan komt na een flikkering het home-scherm weer te voorschijn. Kan ik op een andere manier bij de instel :o lingen komen? m.a.w. waar staat het icoontje naar gelinkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Overigens echt, neem coreplayer 1.3 voer deze tweaks uit, en je kunt een .avi van internet met fatsoenlijke framerate afspelen. Ik had af en toe een framedropje, denk dat dat komt als mn phone iets anders aan het doen was. Maar over het algemeen vloeiend beeld. De benchmark van coreplayer geeft me nu 117.38% normaal zat ik altijd onder de 100%

[ Voor 11% gewijzigd door Snuurtje op 09-02-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
[...]

Ik betwijfel of dat aan de oude simkaart ligt. Ik heb een oude vodafone-simkaart van 9 jaar oud en ik kan er alles mee doen.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
truffel50 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:20:
[...]

Ik betwijfel of dat aan de oude simkaart ligt. Ik heb een oude vodafone-simkaart van 9 jaar oud en ik kan er alles mee doen.
Mijne is ook al een jaar of 6 oud en nog nergens problemen mee gehad. Ik heb de volgende versienummers:

ROM: 1.14.172.1 (24011) NLD (11/04/08)
Radio: 1.09.25.14
Protocol: 52.49a.25.26H.

Misschien dat het daar ergens aan ligt?

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Weer een nieuwtje voor jullie. Ik had altijd op mn pc google calendar sync staan zodat die syncte met outlook die weer syncte met mn HD, maar das een beetje omslachtig natuurlijk. Maar nu, help is here!

Google sync for your winmo phone! :D

http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo..vandaag nog lang van de buitenlucht genoten..en daarna maar eens verder zitten werken aan wad2
De eerste 3 slides zijn gewoon van links naar rechts. Bij de middelste slide, rechter icon, brengt je dan naar de onderste 2. Icoontje rechtsonder brengt je dan terug naar slide 1. De rest is s2u ofc.

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/nmlsmall.jpg

Ik mis nog een 3 tal pagina's, namelijk het weer van haarlem :p, systeem (wifi/bt/bat/...) en kalender.
Systeem pagina zal linkje geven naar het weer. Ook hier kan je waarschijnlijk enkel terug naar slide 1 via icoontje dus eh :p

Morgen maar weer eens verder met de rest....Heerlijk wel om zo je interface eens weer aan te passen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Wel mooi, iets te minimalistisch voor mijn smaak alleen. Misschien een idee om de menunaam nog erboven te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
MadRettoR schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:24:
Dit is echt het beste toetsenbord wat ik tot nu toe heb gebruikt op de HD, geweldig! Echter één nadeel, bij het aanmaken van een nieuwe sms als ik het contactpersoon wil toevoegen, dan komt geen link naar de personen in het adresboek zoals bij andere toetsenborden wel te zien is; dus als ik ra intyp.. komt er al raymond te staan. Misschien weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb me hier ook beetje aan geergerd, maar dan met TouchPal keyboard. Uiteindelijk na heel lang gezocht te hebben een workaround gevonden. Het blijkt te liggen aan eT9, dus een variant van HTC zelf tov de gewone T9 van WM. Als je deze disabled en dus gewoon T9 aanzet, dan krijg je wel de autocomplete voor SMS, e-mailadressen e.d.

1 culprit: je moet eerst een letter intikken, spatie en dan backspace. Vervolgens komt er weer zoals oorspronkelijk een lijstje met autocomplete items.

T9 uitzetten kan dmv een registry edit gedaan worden (of een .CAB, zelf even zoeken naar Disable T9):
HKLM - System - CurrentControlSet - Control - Layout - e0010409 - Ime File
Verander \windows\eT9ime.dll naar \windows\compime.dll

Vervolgens stoorde ik me ook vreselijk aan het feit dat de DefaultIM steeds terug werd gezet naar het default MS keyboard (klein, blauw niet-werkbaar keyboard) bij een soft-reset. Dit komt doordat TouchFlo3D deze steeds terug zet bij het opstarten ervan, maar niet "af weet" van jouw 3rd party keyboard (in mijn geval dus TouchPal).

Dit kan opgelost worden door een tooltje SIPChange 1.1 te vinden op XDA. Het tooltje doet precies wat het moet doen: bij het opstarten uitlezen welk DefaultIM gezet is en na een timeout periode (60 seconden werkt hier perfect, sneller werkt niet omdat TouchFlo3D nog niet gestart is) deze weer terugzetten op jouw 3rd party keyboard. Het tooltje minimaliseert zichzelf, zodat je in ieder geval nog door kan werken.

Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben, als er nog vragen zijn dan lezen we dat vanzelf :).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
[...]

Vandaag nieuwe SIM gehaald, en het probleem was opgelost. Thnx nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
nog steeds super irritant en niet zoals het hoort. Een backspace moeten doen. Dat samen met dat de meeste custom keyboards geen komma en punt op de juiste plek hebben maakt dat ik het bij de standaard hou. Weet daar nu redelijk foutloos mee te typen, en snel. Heb nu geprobeerd: Touchpal (weet niet zeker waarom ik die niks vond). Resco (geen speciale tekens bij lang indrukken, en punt en komma op de 2e pagina, geen goede alternatieve skins). En fingerkeyboard. (de beste tot nu toe, maar geen directe punt en komma toets, en autocomplete werkt dus bagger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:26:
[...]

Valt niet meer te bestellen?.. advertentie is reeds verlopen of zie ik dat verkeerd? Graag help, product ziet er goed uit namelijk :)
ook hier te bestellen op een nederlandse site wel iets duurder maar binnen 2 dagen in huis.
gewoon via vooruit betaling,dus geen paypal account of creditcard nodig :)
www.hsow.nl

aandelen in dit bedrijf ...neuhhh O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Na lang getrweakt te hebben met mijn HD heb ik het de afgelopen tijd me weer rustig gehouden.
Maar vandaag toch maar weer wat dingetjes geprobeert en gelijk enkele problemen tegen gekomen.

Zoals, ik gebruik Winterface en S2U2, maar als ik mijn HD uit de stand-by haal, knippert mijn S2U2 aan, maar winterface springt hier voor, ofwel heb totaal niets aan die S2U2. Een enkele keer springt S2U2 weer terug, maar heb al redelijk wat mensen vanuit mijn broekzak gebeld. (uit nood heb ik het linker telefoon knopje maar disabled met AE Button Plus

En dan mijn tweede punt, ik heb het programma van uitzending gemist gedownload en geinstaleerd (ik heb nu nog het internet van T-mobile van 9,50, vanaf maart heb ik sneller internet) Maar ik kan volgens mij niet zoeken om programma's zoals draadstaal te bekijken.

Iemand tips voor beide problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb dit geweldige toestel nu ook al een tijdje maar wat mij mateloos irriteert is dat er bij zo'n mooi/duur toestel, zo'n smerig vod van een pouch-achtig lapje bij wordt geleverd... zelfs de verpakkingsdoos is kwalitatief beter... en voor ik nu meteen de duurste (piel-frame leather case ga aanschaffen: want dat lijkt me de beste, maar vanaf prijzen van 61 euro vind ik best wel absurd) heeft iemand nog ervaringen tips met een goede lederen pouch/case ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Snuurtje schreef op dinsdag 10 februari 2009:
En fingerkeyboard. (de beste tot nu toe, maar geen directe punt en komma toets, en autocomplete werkt dus bagger).
Dat autocomplete werkt bij mij wel, alleen moet ik een spatie ingeven. Dus voor het voorbeeld 'raymond', tik ik in 'ray' en daarna spatie en dan krijg ik best passende naam (en kan ik door lijst heen klikken). Dus dat werkt wel bij mij.

Volgens mij zag ik op xda genoeg mogelijkheden om zelf knoppen aan te passen, dus als je komma's en punten wilt, moet je dat makkelijk kunnen aanpassen volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door mattrob op 10-02-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
TeChNo2 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:49:
Ik heb dit geweldige toestel nu ook al een tijdje maar wat mij mateloos irriteert is dat er bij zo'n mooi/duur toestel, zo'n smerig vod van een pouch-achtig lapje bij wordt geleverd... zelfs de verpakkingsdoos is kwalitatief beter... en voor ik nu meteen de duurste (piel-frame leather case ga aanschaffen: want dat lijkt me de beste, maar vanaf prijzen van 61 euro vind ik best wel absurd) heeft iemand nog ervaringen tips met een goede lederen pouch/case ?
koop gewoon een invisibleshield. Heb je niet zo'n lomp groot leren hoesje erom, past ie gewoon in je zak en heb je geen zorgen om krasjes. Heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Dealextreme ( directe link ) heeft ook hoesjes genoeg, vaak voor 1 a 10 dollar ipv jou genoemde 65 euro.
Verder gaat het erom hoe je ermee omgaat, ik heb momenteel een htc touch dual en zit nog geen een kras op de hele telefoon alleen wel op het scherm. Daar zit gewoon de schermplastic van t-mobile overheen. Voorheen had ik altijd Brando, die vond ik wel fijner maar toen zat er ook nog geen t-mobile plastic bij.

En over die invisbleshield, chinese namaak kost 1,40 euro. Gaat niet op type merk maar op grootte van het scherm '' inchs.

Perfect fitment for 3,8-inch LCD
- Ultra clear, high transparency Japanese plastic (PET) material
- Shields your device from scratches
- Works with touch sensitive screens (if applicable)
- Anti-dust, Anti-Glare, and Fingerprint Proof design

[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 10-02-2009 18:10 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb via ebay voor 5 euro, 2 silicone covers/skins gehaald. Gisteren toen ik de HD binnen kreeg er direct omgedaan en zit goed.

Op ebay staan tal van leren/plastic en andere rommel voor de HD dus neem daar een kijkje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Ik ga natuurlijk niet eerst mijn apparaat natspuiten en er dan een soort van condoom omheen plakken (been there, done that), ik wil er een fatsoenlijk degelijk leren hoesje voor hebben, (en dan liefst van een fatsoenlijke winkel en geen vage ebay figuren). Voorlopig zoek ik nog even verder.

Uit nieuwsgierigheid: Zijn er eigenlijk daadwerkelijk mensen die dat mini-aardappelzakje gebruiken om de HD in te vervoeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Weet niet waar jij allemaal op spuit, maar natspuiten hoeft niet. Is ook alleen voor het scherm niet voor de gehele telefoon. Dealextreme is een normale winkel, ebay ligt er maar net aan.

Ja, mijn vriendin heeft zo'n zwart vilten aardappeltasje met een htc touch plusje erin. Waarschijnlijk dezelfde maar dan iets kleiner die bij de HD zit. Even oprekken en past precies. Alleen ik draag hem altijd in mijn broekzak, dus vindt dat overbodig. In een damestasje is het wel beter beschermd tegen krassen, makeup en stof.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:39
Ik heb ondertussen al meer dan 2 jaar een touchscreen telefoon (hiervoor een HTC Prophet) nooit een hoesje of screen protector gedaan, scherm ziet er nog perfect uit. Een beetje voorzichtig omgaan met dat ding (sleutels dus in andere zak) en dan moet die toch wel netjes zijn te houden...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
InsjaHH schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:06:
[...]

Vervolgens stoorde ik me ook vreselijk aan het feit dat de DefaultIM steeds terug werd gezet naar het default MS keyboard (klein, blauw niet-werkbaar keyboard) bij een soft-reset. Dit komt doordat TouchFlo3D deze steeds terug zet bij het opstarten ervan, maar niet "af weet" van jouw 3rd party keyboard (in mijn geval dus TouchPal).

Dit kan opgelost worden door een tooltje SIPChange 1.1 te vinden op XDA. Het tooltje doet precies wat het moet doen: bij het opstarten uitlezen welk DefaultIM gezet is en na een timeout periode (60 seconden werkt hier perfect, sneller werkt niet omdat TouchFlo3D nog niet gestart is) deze weer terugzetten op jouw 3rd party keyboard. Het tooltje minimaliseert zichzelf, zodat je in ieder geval nog door kan werken.

Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben, als er nog vragen zijn dan lezen we dat vanzelf :).
Hee thnx man.. autocomplete werkt nu bij het zoeken van een contactpersoon in een sms.
Het is nog niet ideaal, met eerste spatie doen, maar iig een stuk beter!! _/-\o_

Het installeren van SIPchange lukt nog niet helemaal..
Bij opnieuw opstarten krijg ik de melding:
Het bestand 'sipchange' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat blablaba jadi jadi ja.
Iemand een idee hoe ik mijn HDtje kan vertellen dat het bestandje ok is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Wat is nou DE Agenda app voor de HD ipv de standaard agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Waar ik ook nog naar benieuwd ben is of dat Tweakers hun telefoon hebben verzekerd?
Aangezien dat ook weer een hele duit is. Of is iedereen heel voorzichtig en hebben ze alleen een Invisible Shield oid?

En daarnaast ben ik ook benieuwd hoelang het duurt voordat de telefoon van ongeveer een kwart batterij, naar vol opgeladen is.

Mijn K800i doet er nu nog geen 3 kwartier over, maar als ik overstap naar de HD, wat kan ik daarvan dan verwachten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die sip/voip op hun touch hd gebruiken. Welke clients gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor telefoonhouder gebruiken jullie?
Is dit wat: http://www.hsow.nl/index...._item=15228&form_cat=2132
Of is dat rommel? Beschadigt deze de telefoon niet aan de randen?

Iemand anders een beter idee of is dit goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn Nokia was het zo als ik contact maakte met mijn carkit (parrot 3100) de beltoon over mijn carkit en speakers ging. Bij de HTC is dit niet het geval, kan ik daar iets aan doen, instelling of progje waardoor het geluid van de telefoon ook over de speakers komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Is er een mogelijkheid om de agenda uit het home screen te verwijderen? Ik heb me rot gezocht, maar vind geen oplossing voor dit schijnbaar simpele probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Bartaz schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:25:

En daarnaast ben ik ook benieuwd hoelang het duurt voordat de telefoon van ongeveer een kwart batterij, naar vol opgeladen is.

Mijn K800i doet er nu nog geen 3 kwartier over, maar als ik overstap naar de HD, wat kan ik daarvan dan verwachten? :P
Heb het nog niet echt bijgehouden, maar als ik hem af 15% oplaad via USB dan duurt dat toch wel een uur of 2. Via stopcontact nog niet opgeladen.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 07:22
Snuurtje schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:39:
Weer een nieuwtje voor jullie. Ik had altijd op mn pc google calendar sync staan zodat die syncte met outlook die weer syncte met mn HD, maar das een beetje omslachtig natuurlijk. Maar nu, help is here!

Google sync for your winmo phone! :D

http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
TeChNo2 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:35:
[...]

Ik ga natuurlijk niet eerst mijn apparaat natspuiten en er dan een soort van condoom omheen plakken (been there, done that), ik wil er een fatsoenlijk degelijk leren hoesje voor hebben, (en dan liefst van een fatsoenlijke winkel en geen vage ebay figuren). Voorlopig zoek ik nog even verder.

Uit nieuwsgierigheid: Zijn er eigenlijk daadwerkelijk mensen die dat mini-aardappelzakje gebruiken om de HD in te vervoeren ?
Ik bemerk internet aankoop angst. Beetje kennis van ebay weet je dat je gewoon naar de positieve reacties kunt kijken van een verkoper, is dus niks vaags aan, eerder glashelder. En jij vind een leren hoesje fatsoenlijker dan een invisibleshield. Tja, ik vind mn hd 'kaal' mooier, maar we zullen zien wie over een jaar de minste krasjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Mijn toetsenbordje is in compacte qwerty gesprongen.
Hierdoor zijn de toetsen nu onderverdeelt in
qw, er, ty, ui, op. ETC. Als ik heb via Systeem -> Invoer terug zet op Volledige QWERTY gebeurd er helaas niks! Hij staat gewoon weer op compact daarna!
Bugje iemand?
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/14ux4jk.jpg

Heeft het iets te maken met dit? Verwijderd in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."

Users met zelfde probleem geen oplossing gepost:
Bravebart in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."
Verwijderd in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."

Niemand met een oplossing? :(
Ik heb echt geen zin om een hardreset uit te gaan voeren voor dit soort kul.

[edit]
Hardreset dan maar, zelfs XDA komt niet met een antwoord.
Hier word ik triest van. :( :(

[edit2]
GVD

[ Voor 50% gewijzigd door blup op 11-02-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blup schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:21:
...
Een beetje geduld komt misschien verder.....
Ik heb eerder een soortgelijk probleem gehad en de oplossing was eigenlijk "retesimpel":
zet eens je normale winmo keyboard aan. (echt een compleet andere dus, niet diegene die je ziet, en niet diegene die je wilt)
Daarna weer het HTC keyboard wat je wilt.
Op de een of andere manier was (bij mij iig) het omgesprongen, maar werd als ik het goed zette de verandering niet gedetecteerd/doorgevoerd.
Door op bovenstaande manier te werken ging alles ineens wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:29:
[...]

Een beetje geduld komt misschien verder.....
Ik heb eerder een soortgelijk probleem gehad en de oplossing was eigenlijk "retesimpel":
zet eens je normale winmo keyboard aan. (echt een compleet andere dus, niet diegene die je ziet, en niet diegene die je wilt)
Daarna weer het HTC keyboard wat je wilt.
Op de een of andere manier was (bij mij iig) het omgesprongen, maar werd als ik het goed zette de verandering niet gedetecteerd/doorgevoerd.
Door op bovenstaande manier te werken ging alles ineens wel goed.
Hoe kom ik bij de die WinMo toetsenbord dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 15:47

Hardreset dan maar, zelfs XDA komt niet met een antwoord.
Hier word ik triest van. :( :(

[edit2]
GVD
Jawel hoor, je moet alleen iets beter zoeken. Had het probleem zelf net ook, maar meteen gefixt ;)
Now the correct way to change your keyboard is to
1. press your keypad up.
2. you should see this little arrow beside the your keypad icon
3. when you tap the arrow you will see this menu pop up to pick the keyboard layout.

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu gebruik ik de HD al een poosje naar enige tevredenheid.
Ik vind alleen wel dat ie super vaak crasht, vooral met programma's en/of spellen die niet voor deze resolutie zijn.

1:
Maar goed, nu heb ik wat lopen prutsen en nu ben ik het taakbeheer knopje kwijt rechtsboven... iemand die weet hoe ik dat terug krijg?

2:
En hebben jullie het ook dat vastlopen en rebooten zoveel stroom kost?

Als mn HD vastloopt en ik moet hem rebooten ben ik zo 10% van mn accu kwijt....Behalve als de accu daarvoor op 95+% stond. Dan kost het 1%.

Ik vind het beetje raar dat het zoveel moet kosten van de accu
Hebben jullie dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Schurem

Anytime, Anywhere

Nee geen last van (phew!)

Spellen, nou dat is een goed idee.. Iemand tips voor toffe games? liefst strategy, turn based.Is er een winmo port van xcom?

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...
gisteren de HTC Touch HD gehaald in de winkel,
toestel werkt boven verwachting!
een paar programma's gedownload, zoals gyrator2, AEBplus e.d.
AEB werkte goed, maar gyrator2 gaf bij opstarten na installatie de melding dat .NET Framework te oud was.
Deze kon ik niet ophalen via windows update en ook niet op microsoft site vinden...

Later op diezelfde dag, doet de standby-knop het niet meer. softe reset gedaan, nog niks. harde reset werkt niet als dit knopje het niet doet. uiteindelijk via instellingen>systeem>opslag wissen.
nog niets.
vandaag de telefoon omgewisseld, en heb nu dus een nieuwe die helemaal leeg is.
ik zet hem aan, Windows wordt geïnstalleerd, en hierna krijg ik direct de melding dat quickgps niet opgestart kan worden. De reden wordt niet gegeven.

Heb nu wel een beetje twijfels over mijn nieuwste aanschaf.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schurem schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 13:38:
[...]

Nee geen last van (phew!)

Spellen, nou dat is een goed idee.. Iemand tips voor toffe games? liefst strategy, turn based.Is er een winmo port van xcom?
Je kan age of Empires erop spelen. Maar ook is Palm Heroes een goed spel. Bij strategie hoort ook Open Transport Tycoon en Monopoly.

Voor de rest zijn de simpele spellen ook leuk zoals Bejeweled, Sudoku, brain games (naja simpel...) en zo

Wat ik ook een leuk fullscreen spel vind is Archibald's Adventures.

En een spel wat leuk maar ook moeilijk is, is Zeus Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Vergeet ook niet dat ScummVM erop draait, dus je kunt al die oude LucasArts games als Full Throttle en Day Of The Tentacle spelen :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
Snuurtje schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 02:13:
[...]

Ik bemerk internet aankoop angst. Beetje kennis van ebay weet je dat je gewoon naar de positieve reacties kunt kijken van een verkoper, is dus niks vaags aan, eerder glashelder. En jij vind een leren hoesje fatsoenlijker dan een invisibleshield. Tja, ik vind mn hd 'kaal' mooier, maar we zullen zien wie over een jaar de minste krasjes heeft.
Je hoeft me nergens van te overtuigen: ik koop niet op ebay, (dat heeft niets met wat voor angst dan ook te maken) klaar.

Mijn vraag was, en is nog steeds want tot nu toe hebben alleen maar mensen gereageerd die willen discussieren over het feit dat ik een hoesje wil 8)7 : Zijn er nou misschien mensen die zo'n ding gekocht hebben en er wellicht een aan (dan wel af-) kunnen raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:51
Hoe zet ik het internet uit op de htc, zodat ik alleen internet heb via de pc, bv mijn eigen internet verbinding? Ik zit nu al een aantal uur te klooien, maar hij heeft telkens verbinding terwijl hij niet aangesloten is met mijn pc, en ik heb nog geen internet abonnement. Straks krijg ik een dikke rekening binnen volgende maand. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Staat gewoon in de openingspost (hint: Belangrijke (must-have of i.i.g. must-bekijk) software:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag verder gegaan met de nieuwe HD (zie post hierboven),

maar nu krijg ik .net framework 3.5 erop???
Heb Tweakers al doorzocht, maar kan het niet vinden, als ik het bestand van windows download, krijg ik NetCFSetupv35.msi en dit kan mijn HD niet installeren. ik krijg dan de melding:
er is geen toepassing voor......start eerst de toepassing en open vervolgens dit bestand in de toepassing.

Wie kan mij helpen??
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:39:
vandaag verder gegaan met de nieuwe HD (zie post hierboven),

maar nu krijg ik .net framework 3.5 erop???
Heb Tweakers al doorzocht, maar kan het niet vinden, als ik het bestand van windows download, krijg ik NetCFSetupv35.msi en dit kan mijn HD niet installeren. ik krijg dan de melding:
er is geen toepassing voor......start eerst de toepassing en open vervolgens dit bestand in de toepassing.

Wie kan mij helpen??
Alvast bedankt!
je moet het bestand op je pc runnen. Als je 3,5 al op je pc hebt geinstalleerd moet je die even uninstallen en dan opnieuw installeren met je HD aan je pc gesynct via Active Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
denniskrol schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 16:30:
Staat gewoon in de openingspost (hint: Belangrijke (must-have of i.i.g. must-bekijk) software:)
Ik zag het staan, maar je moet er iets voor downloaden. Hier moet je weer ingelogd zijn en ik heb daar geen account. Staat er niet ergens iets in de telefoon van: internet uit?

EDIT: Ik snap ook helemaal niets van dat active sync. 2 uur geleden heb ik nog de film transformers op de hd gezet, nu kan ik dat programma m'n htc niet eens meer laten detecteren. Ik ben echt helemaal de weg kwijt met dit apparaat/programma :?.

[ Voor 24% gewijzigd door JSTPS op 11-02-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nondenju!!!
Daar had ikniet aangedacht!!
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Als ik bijvoorbeeld een andere kalender install, is de oude er dan nog?
Ik bedoel, vervang je hem of zet je er gewoon een programma bij?

Wil graag wel wat gaan tweaken met mn HD alleen niet dat ie traag en vervelend gaat doen op den duur..
Is er trouwens een beginners faq van hoe en wat ik kan installen enzo? heb gezocht maar niet echt iets kunnen vinden wat duidelijkheid schept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
Hierdoor zijn de toetsen nu onderverdeelt in
qw, er, ty, ui, op. ETC. Verwijderd in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."

Users met zelfde probleem geen oplossing gepost:
Bravebart in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."
Verwijderd in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."
dit heb ik ook gehad, bij mij kwam dit nadat ik het thema had veranderd. en idd toetsenbord was veranderd na wat gepruts met advanced config en ivoer van windows en soft reset was het ineens weer goed.
ik denk dat er idd een bug inzit want het veranderen van de invoer deed het een x of 4 bij mij ook niet goed.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:57

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb sinds vandaag ook een touch hd, en ik was al een week of 2 mezelf aan het inlezen hier en daar.

Ik vroeg me ff af of het mogelijk is om dat gprs uit te zetten, zodat mijn internet verbindingen uitsluitend via mijn wifi netwerk gaat.

Is hier een instelling voor ofzo, of moet ik dan met een of andere wazige cabfile aan de slag, dat lijkt me namelijk zo definitief, stel je wil dat veranderen weer dan zit je met die instelling die je niet meer ongedaan kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:23

DMN

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:18:
Ik heb sinds vandaag ook een touch hd, en ik was al een week of 2 mezelf aan het inlezen hier en daar.

Ik vroeg me ff af of het mogelijk is om dat gprs uit te zetten, zodat mijn internet verbindingen uitsluitend via mijn wifi netwerk gaat.

Is hier een instelling voor ofzo, of moet ik dan met een of andere wazige cabfile aan de slag, dat lijkt me namelijk zo definitief, stel je wil dat veranderen weer dan zit je met die instelling die je niet meer ongedaan kan maken.
Als je de pagina waarop je deze post geplaatst hebt even doorleest, heb je zomaar kans dat je een antwoord vindt. ;)

Het valt behoorlijk mee met de wazigheid van de .cab file. Je installeert gewoon HD tweak, of een van de andere toepassingen die in de startpost genoemd staan, en je kan al dit soort instellingen maken en ongedaan maken wanneer je maar wilt.

[ Voor 14% gewijzigd door DMN op 11-02-2009 17:27 ]

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
MadRettoR schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:40:
Hee thnx man.. autocomplete werkt nu bij het zoeken van een contactpersoon in een sms.
Het is nog niet ideaal, met eerste spatie doen, maar iig een stuk beter!! _/-\o_

Het installeren van SIPchange lukt nog niet helemaal..
Bij opnieuw opstarten krijg ik de melding:
Het bestand 'sipchange' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat blablaba jadi jadi ja.
Iemand een idee hoe ik mijn HDtje kan vertellen dat het bestandje ok is?
Geen probleem. Ik kan er wel mee leven, ondanks dat ik zelf toch eigenlijk beetje pietje-precies ben :P.

De melding is eigenlijk heel simpel te fixen: de programmeur heeft een snelkoppeling in \Windows\Opstarten geplaatst dat verwijst naar het Engelse pad, dus \Program Files\SIPChange in plaats van \Programmabestanden\SIPChange. Een kwestie dus van veranderen naar dat pad.

1 puntje: veranderen kan je doen door snelkoppeling te wijzigen mbv Resco Explorer, maar je moet parameter SET meegeven. Snelste manier om de snelkoppeling te wijzigen is door de *.lnk te openen in een tekstverwerker en dan het pad aan te passen inclusief parameter.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
TeChNo2 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:50:
[...]

Je hoeft me nergens van te overtuigen: ik koop niet op ebay, (dat heeft niets met wat voor angst dan ook te maken) klaar.

Mijn vraag was, en is nog steeds want tot nu toe hebben alleen maar mensen gereageerd die willen discussieren over het feit dat ik een hoesje wil 8)7 : Zijn er nou misschien mensen die zo'n ding gekocht hebben en er wellicht een aan (dan wel af-) kunnen raden ?
Volgens mij zijn er ondetussen al wat mensen zo vriendelijk geweest om te proberen je te helpen. Volgens mij helpt het niet echt om deze mensen dan af te zeiken... :| Misschien moet je dan zelf maar even gaan rondkijken, in de vorige deeltjes van dit forum zijn voldoende leather cases langs komen vliegen!
Ik heb iig gewoon lekker eentje via ebay besteld voor minder dan 10 euro totaal en ben ik erg tevreden over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Ik ben benieuwd hoe iedereen zijn HD en nu uitziet...Er zijn mensen onwijs creatief bezig geweest met bv wad2 etc...Hier wil ik ook mee beginnen, maar ben eerst benieuwd naar resultaten van andere, meer ervaren tweaker...

Mijn home screen van mn HDtje ziet er op dit moment zo uit:

http://boer95.hyves.nl/al...Z/fotos/487093510/0/U61w/

ps. beetje numb nog, hoe krijg ik een plaatje in dit forum gezet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

boer95 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:03:

Mijn home screen van mn HDtje ziet er op dit moment zo uit:

http://boer95.hyves.nl/al...Z/fotos/487093510/0/U61w/

ps. beetje numb nog, hoe krijg ik een plaatje in dit forum gezet???
Tussen [IMG] en [/IMG} de link pasten, zo dus:

Afbeeldingslocatie: http://94.100.116.141/487050001-487100000/487093501-487093600/487093510_5_U61w.jpeg
Plaatje van boer95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Wat een rot apparaat zeg. Bij van alles wat ik inklik, blijft hij hangen. Nu staat er bovenaan NOTERING. Wat ik ook aanklik, er gebeurd helemaal niets. vorige valt niet meer in te klikken, maar ook de touch toetsen onderaan doen het de hele tijd niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:57

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Hoe zit dat nou met dat zogenaamde vandaag scherm.
Als ik in instellingen/vandaag/items wat aanvink, dan is dat in het vandaag scherm helemaal niet zichtbaar.

Ga ik dan weer terug naar instellingen/vandaag/items dan is hetgeen wat ik aangevinkt heb weer uitgevinkt.
Alleen de touchflo 3d blijft altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Omdat de Touchflo 3d al de volledige hoogte is, als je wat anders wil moet je eerst de touchflo 3d uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/20090211_205447_0000_111g_1-2.jpg

Zo ziet mijn homescreen er uit

ik heb een bestaande theme genomen, en deze aangepast met een bliksemflits en
ons familiewapen ;)

[ Voor 132% gewijzigd door indofk op 11-02-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

PointUi Home 2 is eindelijk uit. De gratis versie althans, er komt nog een Pro variant binnenkort waarvoor betaald dient te worden.
http://www.pointui.com

Zojuist een beetje mee gespeeld en ik vind het erg goed werken. Een goede vervanger voor TouchFlo 3d.
Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/6876/200902112022210000111gic7.jpg

Uiteraard wel de Vga Versie kiezen als je 't uit wilt proberen

[ Voor 16% gewijzigd door Fitz op 11-02-2009 20:25 . Reden: Plaatje aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Hij is binnen! *O*

Had hem wel wat groter verwacht, maar wat een apparaat. :o Eerste reactie vandaag in de klas was ook "Wat een koelkast", maarja :P Een paar probleempjes gehad met het erop zetten van muziek, maar ook dat is gefixed :) Nu nog wachten totdat mn vodafone + internet blox is geactiveerd, want mijn huidige telefoonrekening bestaat nu voor 25 euro uit grps-kosten :Y)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fitz schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:18:
PointUi Home 2 is eindelijk uit. De gratis versie althans, er komt nog een Pro variant binnenkort waarvoor betaald dient te worden.
http://www.pointui.com

Zojuist een beetje mee gespeeld en ik vind het erg goed werken. Een goede vervanger voor TouchFlo 3d.
[afbeelding]

Uiteraard wel de Vga Versie kiezen als je 't uit wilt proberen
Werkt dit gewoon hetzelfde als TF3D, oftewel kan je dit kiezen in het settings menu bij thema's o.i.d.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik DTMF tonen kan zenden tijdens een gesprek? (toets een 1 om verder te gaan...)
Op mijn Cruise zat een button 'show keypad' in het scherm, maar op de HD kan ik 'm niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 23:19:
Weet iemand hoe ik DTMF tonen kan zenden tijdens een gesprek? (toets een 1 om verder te gaan...)
Op mijn Cruise zat een button 'show keypad' in het scherm, maar op de HD kan ik 'm niet vinden.
De home knop onderaan.. :p

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:48:
[...]

Werkt dit gewoon hetzelfde als TF3D, oftewel kan je dit kiezen in het settings menu bij thema's o.i.d.??
Ja het is gewoon een today plugin, net als Touch Flo. Je kan m dus aan/uitzetten bij vandaag -> Items

Verwijderd

tdw schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:32:
Hij is binnen! *O*

Had hem wel wat groter verwacht, maar wat een apparaat. :o Eerste reactie vandaag in de klas was ook "Wat een koelkast", maarja :P Een paar probleempjes gehad met het erop zetten van muziek, maar ook dat is gefixed :) Nu nog wachten totdat mn vodafone + internet blox is geactiveerd, want mijn huidige telefoonrekening bestaat nu voor 25 euro uit grps-kosten :Y)
wow...nu dat is wel handig ja :p
bespaart me imo wel wat tijd met het maken van een interface in wad2 :p
alleen jammer dat ie ui nog in de beta is.
reden voor moi om voorlopig verder te gaan met wad2

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 03:15 ]

Verwijderd

ZIjn er mensen die nog andere coole UI's (User Interfaces) kennen, zou graag een aantal uit willen proberen maar ik kan ze niet echt vinden. Degene die ik tot nu toe heb getest zijn:

TF3D (duh!!)
PointUI

Verwijderd

Helaas, deze stuurt me naar het today scherm.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 11:56:
Nu gebruik ik de HD al een poosje naar enige tevredenheid.
Ik vind alleen wel dat ie super vaak crasht, vooral met programma's en/of spellen die niet voor deze resolutie zijn.

1:
Maar goed, nu heb ik wat lopen prutsen en nu ben ik het taakbeheer knopje kwijt rechtsboven... iemand die weet hoe ik dat terug krijg?
Weet niemand hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het redelijk storend als er teveel programma's openstaan dat ik een reboot moet doen :-(

Ik heb net al HTC task manager geinstalleerd, maar helaas er blijft een zwart plaats waar vroeger het taak beheer zat :(

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:17:
[...]

Helaas, deze stuurt me naar het today scherm.
Tijdens het gesprek (dus wnnr het scherm uit is) op de homeknop, daarna op 'telefoon' of de opneemknop en dan heb je je touchpad ;)

Android fanboy

Verwijderd

Maakt 't ook verschil of je de wwe versie hebt of niet?
Want bij installeren van bijv. de eerder genoemde interface verschijndt deze niet bij mijn vandaag menu.
ook niet na soft-reset..

Verwijderd

MrData schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:39:
Vergeet ook niet dat ScummVM erop draait, dus je kunt al die oude LucasArts games als Full Throttle en Day Of The Tentacle spelen :)
Ik krijg ScummVM niet aan het draaien in full screen mode. Ook op xda-developers vind ik geen oplossing hiervoor. Wie heeft 'm wel draaien?

Verwijderd

ZIjn er mensen die nog andere coole UI's (User Interfaces) kennen, zou graag een aantal uit willen proberen maar ik kan ze niet echt vinden. Degene die ik tot nu toe heb getest zijn:

TF3D (duh!!)
PointUI
- WAD2
- SHBT MyHome (zelf nog niet geprobeerd)

• MadRettoR
MrData schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 15:39:
OKééé!! Heb dat toen ik mn HD net had al een keer geprobeert.. maar dat ging niet full-screen en liep telkens vast.. Dat is dus nu opgelost?
misschien zin/tijd om een klein workaroundje te schrijven? :*)

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
MadRettoR schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:17:
[...]

OKééé!! Heb dat toen ik mn HD net had al een keer geprobeert.. maar dat ging niet full-screen en liep telkens vast.. Dat is dus nu opgelost?
misschien zin/tijd om een klein workaroundje te schrijven? :*)
Ik heb 'm gewoon draaien op m'n HD. Volg deze stappen en het zou moeten werken:
  1. Laatste versie cabje van ScummVM downloaden op de site (Windows CE ARM package) en installen op de HD.
  2. In de wiki van ScummVM kijken welke files je voor welk spel moet kopieren naar je geheugenkaartje en de spellen in eigen mapjes zetten.
  3. .ini file van ScummVM naar je pc kopieren, daar de regel 'landscape=2' onder zetten en weer terugzetten naar de HD
  4. start ScummVM en verander deze settings:

Graphics -> Graphics Mode -> 2x, Fullscreen mode aanvinken
  5. Dan laten scannen naar de spellen op je kaartje en starten, en het zou moeten werken.
Het enige spel dat crasht bij mij is Monkey Island 3 (jammer want dat is de mooiste), maar misschien dat een volgende versie dat verhelpt. Ik heb onder andere Full Throttle, Day Of The Tentacle en Indiana Jones draaien zonder problemen.

Edit: als het nog niet lukt, kijk dan eens rond op het forum van ScummVM zelf, daar staan ook genoeg aanwijzingen :)

[ Voor 4% gewijzigd door MrData op 12-02-2009 11:31 ]

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Verwijderd

Ivo NL schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:54:
[...]

Tijdens het gesprek (dus wnnr het scherm uit is) op de homeknop, daarna op 'telefoon' of de opneemknop en dan heb je je touchpad ;)
Dat werkt ook niet. Als ik op de opneemknop druk gaat het gesprek in de wacht.

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:33:
[...]

Dat werkt ook niet. Als ik op de opneemknop druk gaat het gesprek in de wacht.
Euh... ik kan gewoon links onderin op "keypad" klikken en voila hier is het keypad.....

Try my footsteps for size

Verwijderd

Travelwood schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:33:
[...]

Euh... ik kan gewoon links onderin op "keypad" klikken en voila hier is het keypad.....
Dat is het gekke, ik heb die knop niet. Bij mij staat er links onderin 'toetsblok'.
Misschien komt het omdat het een vodafone branded toestel is?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 12:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:35:
[...]

Dat is het gekke, ik heb die knop niet. Bij mij staat er links onderin 'toetsblok'.
Misschien komt het omdat het een vodafone branded toestel is?
Toetsblok is hetzelfde als keypad, alleen dan om z'n Nederlands.

• JNSchouten
  • Laatst online: 07-09 13:18
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:46:
[...]

Weet niemand hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het redelijk storend als er teveel programma's openstaan dat ik een reboot moet doen :-(

Ik heb net al HTC task manager geinstalleerd, maar helaas er blijft een zwart plaats waar vroeger het taak beheer zat :(
Heb je het al gezocht bij Settings - System - Taskmanager op het tabblad "Button". Hier kan je "Quick Menu on Today screen" aanzetten.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:46:
[...]

Heb ik ook last van. Nu al 2e keer. Heb het de 1we keer opgelost door opnieuw te flashen.

Het zetten van het vinkje mbt "show quickmenu on today" werkt/helpt iig niet/niks. Weet zelf nog geen oplossing hiervoor.

EDIT: dit helpt wel iets, maar het icoon is dan erg klein. http://forum.xda-develope...entid=112724&d=1221338096

[ Voor 10% gewijzigd door Tallguy op 12-02-2009 14:01 ]

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:51:
[...]

Toetsblok is hetzelfde als keypad, alleen dan om z'n Nederlands.
Stom, ik was in de veronderstelling dat dat toetsen blokkeren betekende.... :X

Verwijderd

knopje rechtsbovenin, of liever gezegd, het "X" ben ik ook vaak kwijt geweest..
deze vindt je onder "taakbeheer"

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag TomTom 6 op mijn HD staan, maar ik kan hem niet terugvinden in programma's.
Nu moet ik elke keer via verkenner de .exe bestand openen om TomTom te openen.
Ik heb registry editor gedownload, maar daar kan ik niets op terugvinden. Wel tomtom maar niet hoe ik het "naar boven" moet halen...

op Pocketpc.ch staat rechtsonder Tomtom, maar met registryeditor, vind ik dit ook niet...

Wie kan mij helpen???

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag TomTom 6 op mijn HD staan, maar ik kan hem niet terugvinden in programma's.
Nu moet ik elke keer via verkenner de .exe bestand openen om TomTom te openen.
Ik heb registry editor gedownload, maar daar kan ik niets op terugvinden. Wel tomtom maar niet hoe ik het "naar boven" moet halen...

op Pocketpc.ch staat rechtsonder Tomtom, maar met registryeditor, vind ik dit ook niet...

Wie kan mij helpen???
Met File Explorer naar de directory van Tomtom gaan, de .exe ingedrukt houden en "copy" selecteren. Dan met File Explorer naar Windows/Start Menu/Programs..en dan daar Menu > Edit > Paste Shortcut

Verwijderd

Kensei schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:14:
[...]

Heb ik ook last van. Nu al 2e keer. Heb het de 1we keer opgelost door opnieuw te flashen.

Het zetten van het vinkje mbt "show quickmenu on today" werkt/helpt iig niet/niks. Weet zelf nog geen oplossing hiervoor.

EDIT: dit helpt wel iets, maar het icoon is dan erg klein. http://forum.xda-develope...entid=112724&d=1221338096
Dat vink je aan of uit helpt bij mij ook niks.
Nu die cab effe proberen.
In touchFlo3D werkt het. Bedankt :> In PointUI Home 2 weer niet
Sucht
Wie heeft dat icoontje toch kwijt gemaakt :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:48:
[...]

Met File Explorer naar de directory van Tomtom gaan, de .exe ingedrukt houden en "copy" selecteren. Dan met File Explorer naar Windows/Start Menu/Programs..en dan daar Menu > Edit > Paste Shortcut
Dit heb ik gedaan en heb hem nu bij programma's staan, maar als ik hem opstart zegt hij:

Unable to start.
Not enough memory available

Als ik terugga naar verkenner en hem dan open, doet hij het wel????
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.