Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.481 views

Verwijderd

Dit heb ik gedaan en heb hem nu bij programma's staan, maar als ik hem opstart zegt hij:

Unable to start.
Not enough memory available

Als ik terugga naar verkenner en hem dan open, doet hij het wel????
Da's wel heel apart, nog nooit gezien zoiets. Misschien gewoon even een soft-reset doen, doet soms wonderen :)

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:59:
[...]

Dit heb ik gedaan en heb hem nu bij programma's staan, maar als ik hem opstart zegt hij:

Unable to start.
Not enough memory available

Als ik terugga naar verkenner en hem dan open, doet hij het wel????
Heb je niet toevallig op plakken ipv snelkoppeling plakken gedrukt?

Verwijderd

HMMMMPFFF,

nu nog eens geprobeerd, en nu wel met snelkoppeling plakken...
Hij werkt!

Bedankt voor de hulp.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:32:
[...]

Stom, ik was in de veronderstelling dat dat toetsen blokkeren betekende.... :X
Ik zag dat je de vraag ook al gesteld had op XDA, wilde daar net gaan reageren, totdat ik je vraag ook hier zag.

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

MrData schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:30:
[...]

Ik heb 'm gewoon draaien op m'n HD. Volg deze stappen en het zou moeten werken:
  1. Laatste versie cabje van ScummVM downloaden op de site (Windows CE ARM package) en installen op de HD.
  2. In de wiki van ScummVM kijken welke files je voor welk spel moet kopieren naar je geheugenkaartje en de spellen in eigen mapjes zetten.
  3. .ini file van ScummVM naar je pc kopieren, daar de regel 'landscape=2' onder zetten en weer terugzetten naar de HD
  4. start ScummVM en verander deze settings:

Graphics -> Graphics Mode -> 2x, Fullscreen mode aanvinken
  5. Dan laten scannen naar de spellen op je kaartje en starten, en het zou moeten werken.
Het enige spel dat crasht bij mij is Monkey Island 3 (jammer want dat is de mooiste), maar misschien dat een volgende versie dat verhelpt. Ik heb onder andere Full Throttle, Day Of The Tentacle en Indiana Jones draaien zonder problemen.

Edit: als het nog niet lukt, kijk dan eens rond op het forum van ScummVM zelf, daar staan ook genoeg aanwijzingen :)
Dank je voor de uitleg, heb de boel inmiddels draaien. Maar 1 probleempje, als ik Graphics Mode -> 2x en Fullscreen mode mode gebruik klopt de cursor niet meer. Die is -160 ofzo (kwam ik in een ander forum tegen) op de x as verkeerd. Nogal vervelend dus. Als klein schermpje draaien werkt ook niet, das gewoon echt te klein... Heb jij dit probleem niet gehad? Of hoe opgelost?

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Weet je zeker dat je die landscape=2 hebt toegevoegd? Zoja, klik eens op die aap rechtsonder in de ScummVM interface, dan draait ie als het goed is de boel om.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

MrData schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:08:
Weet je zeker dat je die landscape=2 hebt toegevoegd? Zoja, klik eens op die aap rechtsonder in de ScummVM interface, dan draait ie als het goed is de boel om.
Ja, landscape=2 toegevoegd...

Ehhmm, zit net ff te controleren. Er is nu ok een stukje [tentacle] aan toegevoegd zie ik nu... en de landscape=2 is weer verdwenen...

Ik probeer het nogmaals ;)

//edit - ahh top.. nu wel goed. Blijkbaar schrijft'ie regelmatig de ini file over waardoor de landscape=2 verloren gaat.. nou ja, heb het trucje nu wel doo iig ;) Merci!

[ Voor 15% gewijzigd door ocdaan op 12-02-2009 17:32 ]

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Vreemd, sinds gisteren kan ik hyves niet meer via de HD bereiken, opeens staat er nu steeds "status omleiding" met een vage link en als je daarop klikt krijg je net zo'n soort verwijzing. het rare is dat het eerst perfect werkte en dat ik geen enkele instelling heb veranderd... wil iemand eens kijken of hij/zij ook niet meer op www.hyves.nl/mobiel kan komen (want dan ligt het zeker niet aan mij...) bedankt.

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik kan www.hyves.nl/mobiel wel openen maar als ik dan op aanmelden klik krijg ik een nieuw scherm waarin vermeld word dat het niet mogelijk is om aan te melden.

//edit - "Het is niet mogelijk om je aan te melden via de mobile site. Ga hiervoor naar Hyves op je pc! [0]Home "

Tsja... maak me ook niet uit... stomme hyves, gebruik het toch bijna niet ;) hahaha

[ Voor 39% gewijzigd door ocdaan op 12-02-2009 18:04 ]

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik poste iets te snel (sorry) het is opgelost door de cookies te wissen...
en waarom ocdaan niet kan aanmelden is mij dan weer een raadsel.

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

MrData,

Ik krijg bij Sam & Max de melding om een Right-Mouse-Key te mappen... maarja, da gaat natuurlijk nie! Heb jij enig idee?

Verwijderd

*weg* vragen naar warez is not_done

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 12-02-2009 22:07 ]

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Mag ik denk ik niet zeggen :X

*weg* zeg het dan ook niet

[ Voor 42% gewijzigd door pven op 12-02-2009 22:09 ]

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Waarom is ActiveSync eingelijk altijd actief? kan je dat uitzetten? Wat zijn de nadelen van het uitzetten? Mits dat kan natuurlijk...

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
ocdaan schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:18:
MrData,

Ik krijg bij Sam & Max de melding om een Right-Mouse-Key te mappen... maarja, da gaat natuurlijk nie! Heb jij enig idee?
Kan wel toch? Bij sommige spellen (Sam & Max zelf nog niet geprobeerd) is het nodig dat je een paar keys mapt. Je kan die mappen aan de hardware knoppen van de HD, zoals het terug-knopje of de opneem-knop.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

MrData schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:04:
[...]

Kan wel toch? Bij sommige spellen (Sam & Max zelf nog niet geprobeerd) is het nodig dat je een paar keys mapt. Je kan die mappen aan de hardware knoppen van de HD, zoals het terug-knopje of de opneem-knop.
Ohhw verhip zeg ;)

Kwestie van verder kijken dan je neus langs is..... thanx again! werkt prima idd....

Verwijderd

*weg*

Als je niets te melden hebt, meld dan ook niets.

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 12-02-2009 22:06 ]

• nick75name
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Hallo,

kan iemand mij vertellen in welke map mijn bestanden staan die ik via bluetooth binnen krijg.
Ik heb me een ongeluk gezocht naar de juiste map in mijn geheugen, maar helaas.
Ook de zoekfunctie gebruikt binnen mijn HD maar kan het bestand (mp3) niet weer vinden.
Ook op dit topic gezocht, maar helaas.
Iemand een idee

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
als je een bestand ontvangt via bleutooth moet je eerst bevestingen dat je dit wilt opslaan op je hd
dat doe je door op het icoontje te drukken die in je taskbar verschenen is, vervolgens vraagdt ie of je het bestandje wil opslaan (doet ie in mijn documenten)

[ Voor 19% gewijzigd door indofk op 12-02-2009 20:03 ]

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

indofk schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:00:
als je een bestand ontvangt via bleutooth moet je eerst bevestingen dat je dit wilt opslaan op je hd
dat doe je door op het icoontje te drukken die in je taskbar verschenen is
Net ook voor het eerst geprobeerd. Idd heb ik via het icoontje de bevestiging gegeven voor het opslaan. Vervolgens stond de mp3 bij mij in "\My Documents\"

Verwijderd

Mensen, voor sommige is dit wellicht een domme vraag.
Maar ik ga morgen op wintersport en ik wil niet dat ik daar gebruik maak van data.
Ik heb al gelezen dat Nodata een optie is en HDTweak. HD Tweak heb ik, echter weet ik niet hoe ik bij HD Tweak mijn data verbinding kan uitschakelen ! Heb het al geprobeerd, maar ik kan gewoon steeds op internet.

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:56:
Maar ik ga morgen op wintersport en ik wil niet dat ik daar gebruik maak van data.
Ik heb al gelezen dat Nodata een optie is en HDTweak. HD Tweak heb ik, echter weet ik niet hoe ik bij HD Tweak mijn data verbinding kan uitschakelen ! Heb het al geprobeerd, maar ik kan gewoon steeds op internet.
Open HDtweak en ga naar 'sectie' 6. Bij Enabled: [internetprofiel] kun je ze disablen.

In mijn geval heten deze profielen KPN Streaming, KPN MMS, KPN Internet en Mobiele StartSite. Als je deze allemaal disabled, kun je geen verbindingen meer maken. Succes, en geen benen breken ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Verwijderd

Hallo,
Heb in korte tijd al wat vragen gesteld, maar ben een noob met win mobile...
MSN krijg ik niet opgestart als GPRS/HSDPA aanstaat, hij kan dan niet aanmelden omdat hij geen verbinding heeft. Ik heb Hi eindeloos online. het lijkt me dat dit toch mogelijk moet zijn...
Greetz

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:56:
Zie pagina 1 van dit deel -> NoData - Voorkom Internetgebruik in het Buitenland!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:51:
Hallo,
Heb in korte tijd al wat vragen gesteld, maar ben een noob met win mobile...
MSN krijg ik niet opgestart als GPRS/HSDPA aanstaat, hij kan dan niet aanmelden omdat hij geen verbinding heeft. Ik heb Hi eindeloos online. het lijkt me dat dit toch mogelijk moet zijn...
Greetz
Met vodafone moet je de proxy uitzetten. Misschien bij kpn ook?

Verwijderd

En nu ff weer wat anders... Eigen stomme schuld maar toch, ik probeerde NOS mobiel, maar kreeg hem niet geladen.
Nu zag ik in de beginpost dat je wat konveranderen bij: Custom User Agent,
dit heb ik gedaan, maar nu werkt er niets meer...
Weet iemand de originele setting, of zou hem even opzillen zoeken voor iemand die nu met zijn poten van dingen afblijft zonder dat die weet wat hij doet???

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
henv schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 22:55:
[...]

Zie pagina 1 van dit deel -> NoData - Voorkom Internetgebruik in het Buitenland!
Deze werkt dus niet !!!!!!!!!
Ook al zet je de gprs op disabled, bij mij bleef de pc toch vrolijk verbinding maken met de HSDPA

Slimmer is om het adres van de provider te veranderen, staat ook ergens in dit topic.
dus bijvoorbeeld live.vodafone.nl veranderen in live1.vodafone.nl of zo....

Verwijderd

Waarom is ActiveSync eingelijk altijd actief? kan je dat uitzetten? Wat zijn de nadelen van het uitzetten? Mits dat kan natuurlijk...
dit heb ik gedaan..

Verwijderd

En nu ff weer wat anders... Eigen stomme schuld maar toch, ik probeerde NOS mobiel, maar kreeg hem niet geladen.
Nu zag ik in de beginpost dat je wat konveranderen bij: Custom User Agent,
dit heb ik gedaan, maar nu werkt er niets meer...
Weet iemand de originele setting, of zou hem even opzillen zoeken voor iemand die nu met zijn poten van dingen afblijft zonder dat die weet wat hij doet???
Ik heb er niks aan veranderd en bij mij staat ie op:
HTC Touch HD T8282 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; en)

Precies zoals hierboven geschreven, dus incl die (haakjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:48:
[...]

Ik heb er niks aan veranderd en bij mij staat ie op:
HTC Touch HD T8282 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; en)

Precies zoals hierboven geschreven, dus incl die (haakjes)
Ik ga het meteen terugzetten.

[edit]
bezig met opstarten...
Google opstarten...
voor de grap NOS mobiel, en die doet het ook!

Bedankt voor de ori setting. blijf nu met mijn poten van advancesettings af.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het meteen terugzetten.

[edit]
bezig met opstarten...
Google opstarten...
voor de grap NOS mobiel, en die doet het ook!

Bedankt voor de ori setting. blijf nu met mijn poten van advancesettings af.
HTC Blackstone staat in het lijstje van geschikte toestellen zie ik..dus hij wordt nu officieel ondersteund! Kan die tip in de opening post ook gelijk weg.. Net geinstalleerd, werkt perfect zo te zien (al mag het van mij wel wat sneller)!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan dit?

Als ik opera opstart en ik wil in de adresbalk een internetadres intikken komt mijn toetsenbord niet tevoorschijn.
Is dit een fout of doe ik iets verkeerd???
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 01:10:
[...]

HTC Blackstone staat in het lijstje van geschikte toestellen zie ik..dus hij wordt nu officieel ondersteund! Kan die tip in de opening post ook gelijk weg.. Net geinstalleerd, werkt perfect zo te zien (al mag het van mij wel wat sneller)!
De snelheid heb ik niets te klagen over (via wifi).

Hoe krijg je het video-scherm wat groter? Er staat klik * of klik op het scherm maar bij mij blijft'ie echt super klein....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelheid heb ik niets te klagen over (via wifi).

Hoe krijg je het video-scherm wat groter? Er staat klik * of klik op het scherm maar bij mij blijft'ie echt super klein....
Mja, ik bedoel meer de traagheid van de applicatie. Bijvoorbeeld bij de video's..je moet gewoon 1x op het scherm drukken, maar dat duurt zo lang dat je denkt dat het niet werkt. Even geduld hebben dus :) Jammer genoeg is het dan nog steeds niet fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Krijg nou wat zeg.... fullscreen lukt me nu wel, je moet rechts van de video tikken. (edit - buiten het beeld merk ik nu)

Betreft de snelheid. Niet echt een probleem hier. Tussen de verschillende onderdelen zit ongeveer 2-4 sec. Als ik het laatste nieuws aanklik (video) dan duurt het een seconde of 5 voordat de video begint te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door ocdaan op 13-02-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik zit er met smart op te wachten. Heb net de HD Diamond weg gedaan en morgen krijg ik de HD touch icm met mijn nieuwe Abbo.

Welk programma wordt aangeraden icm Web en walk +TV .. voornamelijk de TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou een achtergrond instelt, dan is het niet mogelijk om deze enigzins aan te passen op de touch HD toch?
zoals de afbeelding wat vervagen of donkerder/warmer/kouder te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 15:49:
Als je nou een achtergrond instelt, dan is het niet mogelijk om deze enigzins aan te passen op de touch HD toch?
zoals de afbeelding wat vervagen of donkerder/warmer/kouder te maken?
Niet met de standaard programma's op de touch HD nee, maar wel met bijv. de imageviewer van Resco.
http://www.resco.net/pocketpc/photoviewer/indepth.asp

[ Voor 6% gewijzigd door Fitz op 13-02-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk aan
Dank je ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 01:10:
[...]
Is het programma echt beter dan als je de instelling laat staan in de openingspost ?
En werkt uitzendinggemist nu ook dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het programma echt beter dan als je de instelling laat staan in de openingspost ?
En werkt uitzendinggemist nu ook dan ?
Nee, niet beter. Het werkt gewoon :) Die instelling van de openingpost staat daar alleen maar omdat de HD eerst nog niet officieel ondersteund werd door NOS mobiel. Nu wel, dus heb je die instelling niet meer nodig. Als je met uitzendinggemist het uitzendinggemist gedeelte in NOS mobiel bedoelt, dan ja, dat werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 16:28:
[...]
Nee, niet beter. Het werkt gewoon :) Die instelling van de openingpost staat daar alleen maar omdat de HD eerst nog niet officieel ondersteund werd door NOS mobiel. Nu wel, dus heb je die instelling niet meer nodig. Als je met uitzendinggemist het uitzendinggemist gedeelte in NOS mobiel bedoelt, dan ja, dat werkt..
Met de huidige versie (openingspost) heb ik dat ik de balk van teletekst niet zie. Tevens zie ik teletekst dan erg klein. Is dit groter ? En is het beeldmateriaal nu echt fullscreen ? En dan bedoel ik echt fullscreen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Even een vraagje: welke versie van de TouchFlo 3d hebben jullie? Touchflo > Settings > onder about. Ik heb af en toe nog steeds het probleem dat de calender items op de 1e tab niet updaten (er blijft dus tomorrow staan, ipv dat die doorheeft dat het vandaag is) Zie onderandere hier en hier.

Ik heb WWE 1.19.831.0 met de touchflo 15 tab installed (Link op XDA) en heb versie 1.3.35601.1_1630.38 van de touchflo. Hier zegt wel iemand dat het in Dutty's rom is opgelost, maar ik vind de WWE opzich goed werken, maar als hij een andere versie van de Touchflo heeft, kan ik die eens proberen

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het zo is dat als je een tooltje zoals Gsen 1.8 of Gyrator 2 installeert je ook je toestenbord kan mee laten kantelen voor het typen van SMS berichten of Outlook email als je je toestel kantelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Hmm.. Chadi had het over WnW + TV en dat heb ik dus bij m'n abbo zitten:

T-Mobile W n W Plus + TV. Korting € 89.- gratis vanaf Relax 300

Betekent dat dat ik tv kan kijken net als in die kpn reclames?
Eerst twijfelde ik en nadat ik geen app kon vinden op de blackstone nam ik er maar vreden mee (was toch gratis en internet is super :+)
Maar waarmee kan ik tv kijken dan?

Edit: Iemand trouwens nog een link naar wat leuke simpele games voor op de HD?
Teeter is wel leuk, lekker simpel maar verveeld wel snel.
Had op XDA zo'n lijst gevonden maar 9 van de 10 doet iets het niet (goed) of wat dan ook..

[ Voor 23% gewijzigd door Gideonnn op 14-02-2009 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de huidige versie (openingspost) heb ik dat ik de balk van teletekst niet zie. Tevens zie ik teletekst dan erg klein. Is dit groter ? En is het beeldmateriaal nu echt fullscreen ? En dan bedoel ik echt fullscreen
Nee, de applicatie is/blijft hetzelfde..dus het beeldmateriaal is niet echt fullscreen en teletekst is idd erg klein en ik zie teletekst ook niet in die bovenste balk tenzij ik naar rechts scroll.

Daarom zei ik ook, het werkt niet beter, het werkt gewoon.

Met die instelling in de opening post stel je je HD zo in dat NOS mobiel (en opera eigenlijk) denkt dat je een HTC P3700 hebt. Deze tip werd gegeven omdat de HTC P3700 eerder officieel ondersteund werd door NOS mobiel dan de HD. Nu de HD dus ook officieel ondersteund wordt, is die instelling van de opening post niet meer nodig..en zou je die dus weer terug kunnen zetten naar de waarde zoals ie eigenlijk hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had op XDA zo'n lijst gevonden maar 9 van de 10 doet iets het niet (goed) of wat dan ook.
Mja, toch kan je daar het beste naar kijken. Staan genoeg games tussen die het goed doen..gewoon even naar de beschrijvingen kijken, of het fullscreen werkt bijv. Zelf heb ik Bookworm, Pocket Rack-O, PocketGrandmaster, PocketUno, Quartz 2 Deluxe, Resco Bubbles, Resco Sudoku Touch en Virtual Pool Mobile..werken allemaal fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het zo is dat als je een tooltje zoals Gsen 1.8 of Gyrator 2 installeert je ook je toestenbord kan mee laten kantelen voor het typen van SMS berichten of Outlook email als je je toestel kantelt?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 21:17:
toetsenbord kantelt gewoon mee.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helkon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03 20:30
el-jorge schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 20:44:
[...]

Thanks, ik zat via de start instellingen te klooien wat dus niet werkte.
Gelijk een volgende vraag dan, bestaat er ook zoiets als een rotatie proggie, zodat je elke dag een andere wallpaper hebt uit een geselecteerde groep? Ik heb nog niet gezocht op xda dus dat ga ik nu, maar misschien weet iemand het zo??
Vraag, Waar vind ik het tabblad "Instellingen"in TouchFlo3D ? onder TouchFlo onder "Instellingen"" ,
tabblad Systeem, vind ik alleen de tabs TouchFlo en Info? Waarschijnlijk kijk ik nog op de verkeerde plek.
Ben in bezit van TouchHD, standaard NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helkon
Ivo NL schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:25:
[...]

Ehhh? Gewoon tabblad 'instellingen' in TF3D en dan achtergrond veranderen???
Misschien kan Ivo NL voorgaande vraag beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
krijg thortlelock niet aan de praat :(

kan iemand mij misschien helpen...

ik heb hem geinstalleerd maar m nerges weer vinden

had verkeerd iets gedownload, na goeie gedownload te hebben doet ie t perfect...

ik krijg .Net Framework Compact 3.5 ook niet geinstalleerd ...

activesync aan zetten en installeren op je pc dan installeerd hij hem ook automatische op de telefoon:).

[ Voor 71% gewijzigd door puddinkie op 14-02-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Qiro schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 02:10:
Hmm.. Chadi had het over WnW + TV en dat heb ik dus bij m'n abbo zitten:

T-Mobile W n W Plus + TV. Korting € 89.- gratis vanaf Relax 300

Betekent dat dat ik tv kan kijken net als in die kpn reclames?
Eerst twijfelde ik en nadat ik geen app kon vinden op de blackstone nam ik er maar vreden mee (was toch gratis en internet is super :+)
Maar waarmee kan ik tv kijken dan?

Had op XDA zo'n lijst gevonden maar 9 van de 10 doet iets het niet (goed) of wat dan ook..
Ik heb dus ook dat abbonement. Zie nergens die TV tool om TV te kunnen kijken op de HD .

Iemand enig idee?

Heb al op de T-mobile site gekeken maar daar staan alleen instellingen voor hun eigen toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
helkon schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:48:
[...]

Misschien kan Ivo NL voorgaande vraag beantwoorden?
Start > instellingen. :)

Ik ga die games eens probereb, dankje Yikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Chadi schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:13:
[...]

Ik heb dus ook dat abbonement. Zie nergens die TV tool om TV te kunnen kijken op de HD .

Iemand enig idee?

Heb al op de T-mobile site gekeken maar daar staan alleen instellingen voor hun eigen toestellen.
In Opera browser ga naar t-mobile.nob.nl

Hier kun je TV kijken. Bagger maar het '''werkt''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helkon
el-jorge schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:46:
Even een vraag, kan je ook de achtergrond van TF3D aanpassen? Ik had wat mooie plaatjes gevonden, maar als ik een ervan selecteer via instellingen --> vandaag, dan blijf ik de zwarte HTC achtergrond houden? Toch zie ik overal plaatjes opduiken met mooie achtergrondjes, achter de TF3D, hoe kan ik dat instellen?
Dit is wat el-jorge schreef en waarop Ivo-NL op heeft geantwoord op 6 februari 18.25 uur. Via start en instellingen kan ik wel de achtergrond van het vandaagscherm aanpassen. Wat ik eigenlijk bedoel is de aanpassing van de achtergrond van TF3D screen, het Homescreen!!!! Dit kan volgens Ivo-NL via instellingen in TF3D en dat is wat ik niet kan vinden. Onder TF3D vind ik alleen de tabs TouchFlo en Info en geen tab ïnstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een lader en houder gekocht voor in de auto, ideaal voor tomtom.
Past perfect! misschien een tip voor jou? http://www.hsow.nl/index...._item=15228&form_cat=2132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
Misschien een tip voor in de TS. Laatst heb ik ontdekt dat de opera mobile variant ook een soort ad blocker heeft. Opera mobile kan namelijk overweg met dezelfde urlfilter.ini file overweg als de opera desktop versie. Groot voordeel is dat de sites dan sneller laden! Al die plaatjes van de banners en ads hoeven dan niet meer geladen te worden. Laden van pagina's gaat sneller, ook het scrollen lijkt sneller te gaan. Wel kan het eerste keer starten van opera iets langer duren. Heb het nu een paar dagen in gebruik en werkt echt super voor mij! Deze heb ik momenteel in gebruik: http://adnsto.net/other/urlfilter.ini
Het bestand moet geplaatst worden in de opera folder. Bij mij was het: Windows\Opera9
Wel heb ik gelezen hoe groter het bestand urlfilter.ini hoe langer het duurt voordat opera opstart.

EDIT:
nog een tip misschien voor de TS. Achtergrondplaatje voor alle tabs in touchflo3d!!!! Hier had ik heel lang op gewacht. Enige wat je hoeft te doen is de achtergrond instellen in tf3d en niet alleen de home tab wordt aangepast, maar ook alle tabs. Alle credits naar de maker! Check it out: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479112

[ Voor 18% gewijzigd door Mouki_9 op 14-02-2009 19:55 ]

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
wvkreg schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 16:53:
[...]

In Opera browser ga naar t-mobile.nob.nl

Hier kun je TV kijken. Bagger maar het '''werkt''
Dankje.. moest er vanmiddag voor naar de T-mobile store. Is gewoon een stream. :D

Vind dat web N walk sowieso bagger werken.. ach ja ik deed het om de smsjes en het toestel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helkon
Mouki_9 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:50:

EDIT:
nog een tip misschien voor de TS. Achtergrondplaatje voor alle tabs in touchflo3d!!!! Hier had ik heel lang op gewacht. Enige wat je hoeft te doen is de achtergrond instellen in tf3d en niet alleen de home tab wordt aangepast, maar ook alle tabs. Alle credits naar de maker! Check it out: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479112
Deze tip wil ik ook graag toepassen, maar mijn probleem is zoals eerder vandaag en 6 februari in dit forum omschreven: Hoe kan ik de achtergrond van de Home-tab aanpassen? Eerder is gemeld -Niet via Start-Instellingen- maar Instellingen ergens in tf3d. Dan word ik weer wel verwezen naar Start-Instellingen, werkt dus niet!
Maar ik kan het juiste instelscherm niet vinden. Mis ik iets ? Type toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
helkon schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:08:
[...]

Deze tip wil ik ook graag toepassen, maar mijn probleem is zoals eerder vandaag en 6 februari in dit forum omschreven: Hoe kan ik de achtergrond van de Home-tab aanpassen? Eerder is gemeld -Niet via Start-Instellingen- maar Instellingen ergens in tf3d. Dan word ik weer wel verwezen naar Start-Instellingen, werkt dus niet!
Maar ik kan het juiste instelscherm niet vinden. Mis ik iets ? Type toestel?
als je in tf3d naar rechtsschuift (helemaal naar rechts) dan zit je in de tab met de programma's. Dan ga je 1 tab naar links, dan zit je in de settings tab. Daar zit een icoontje (3e) Wallpaper. Daarmee kan je de wallpaper van je home tab aanpassen. Dit is de standaard tf3d en niet een 15tabs variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helkon
Mouki_9 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:27:
[...]

als je in tf3d naar rechtsschuift (helemaal naar rechts) dan zit je in de tab met de programma's. Dan ga je 1 tab naar links, dan zit je in de settings tab. Daar zit een icoontje (3e) Wallpaper. Daarmee kan je de wallpaper van je home tab aanpassen. Dit is de standaard tf3d en niet een 15tabs variant.
Mouki_9, je hebt me prima geholpen. Ja, het lijkt en is allemaal eenvoudig ,als je het eenmaal weet,

Bedankt voor de uitvoerige reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
uhm lol, goeie link

http://t-mobile.nob.nl werkt bij mij ook, heb webnwalk standaard. Of ga ik nu extra kosten krijgen? Hoop het niet XD We shall see.
Mouki_9 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:50:
EDIT:
Instant deinstall, elke tab duurt nu 10 seconden om te laden hier. voorheen was bvb de music tab direct daar. Nu moet ik 10 seconden naar een lege pagina kijken voor ie er is.

[ Voor 67% gewijzigd door Snuurtje op 14-02-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Snuurtje schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:49:
uhm lol, goeie link

http://t-mobile.nob.nl werkt bij mij ook, heb webnwalk standaard. Of ga ik nu extra kosten krijgen? Hoop het niet XD We shall see.
ik heb ook nog webnwalk standaard ( binnenkort 3,6mb via vodafone) maar als ik deze link gebruik krijg ik
NIET BESCHIKBAAR :N

Mobiele TV is alleen beschikbaar voor t-mobile klanten met een webnwalk plus abo van €14.95
bel klantenserves via 0800-7111 om webnwalk plus te activeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
heb je je tel bij t-mobile gekregen? of een losse simlockvrije? Ik heb er overigens wel dutty 1.7 op staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Snuurtje op 14-02-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo...afgelopen paar dagen nog eens wat aangepast

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/hashdee.jpg

nog aan het werken aan het weer keer 2 en een page met overzicht taken/afspraken
ben er op dit moment nu wel happy mee :p.....op dit moment dan

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 04:04:
zo...afgelopen paar dagen nog eens wat aangepast

[afbeelding]

nog aan het werken aan het weer keer 2 en een page met overzicht taken/afspraken
ben er op dit moment nu wel happy mee :p.....op dit moment dan
Nice, ziet er goed uit. Is dit gemaakt met WAD2 of is dit een stand-alone User Interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Snuurtje schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:49:
uhm lol, goeie link

[...]

Instant deinstall, elke tab duurt nu 10 seconden om te laden hier. voorheen was bvb de music tab direct daar. Nu moet ik 10 seconden naar een lege pagina kijken voor ie er is.
Hier geen problemen mee met dat het 10 sec duurt om een tab te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:24:
[...]

Ja, ok. Zover was ik inmiddels ook.
Ik wist niet dat Coreplayer ook .asf links kon afspelen, bedankt voor de tip! Ik had gehoopt dat hetje gelukt was om die url's ook in Opera op de HD te knippen en plakken, want dat lukte mij niet...
al geprobeerd om via "Advanced Config" met file associating coreplayer in te stellen voor bijv asf ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
Iemand een idee waarom m'n wifi iedere keer na 3 seconden uit gaat?
Ik heb geprobeerd via comm manager aan te zetten maar daar is ie grijs, en als ik via wifi instellingen doe dan zet hij hem dus na 3 seconden uit.

En als ik mijn vriendin een smsje stuur dan verzend hij hem niet.. het gaat niet van mn smsjes af en ze krijgt niks binnen, doe ik dat naar andere mensen dan gaat het perfect.
Ook als ik gewoon naar haar nr sms dan lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- mogelijk oude simkaart ?
- verkeerde instellingen service provider (bijv. nummer van antwoordcentrale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier toevallig wat precies het verschil is tussen de diverse protocollen op de htc hd?
Ik heb zelf de htc hd bij een vodafone abo en het volgende protocol:52.49a.25.26H
Nu lees ik dat de retail versie 52.49a.25.26W heeft. Wat is nu het verschil tussen de W en de H??

iemand enig idee?

Bedankt Twanj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 16:25:
- mogelijk oude simkaart ?
- verkeerde instellingen service provider (bijv. nummer van antwoordcentrale)
Het wifi probleem was gefixed door een instelling te veranderen in advanced config, sprong iedere zoveel tijd uit. :)

Oude simkaart kan niet, net nieuw, maar hoe bedoel je dat laatste?

Heb mn vriendin 1 keer een smsje gestuurd, ging perfect, daarna nooit meer gekunnen, naar andere mensen altijd, werkt perfect alleen ze krijgt ze gewoon niet binnen..
Ligt ook niet aan de telefoon want toen ik mn vodafone kaartje erin deed ging het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh

nou dan zou ik 't niet meer weten.
misschiendat je bij haar in de blacklist staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ twamj

beetje korte uitleg hoor, want ben met de HD online.

het heeft niks met protocol te maken, althans, dat is wat ik heb gelezen.

zet je netwerk maar eens op gsm. je zult zien dat je nu ander protocol hebt
dan met hspda 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
indofk schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 22:23:
[...]

ik heb ook nog webnwalk standaard ( binnenkort 3,6mb via vodafone) maar als ik deze link gebruik krijg ik
NIET BESCHIKBAAR :N

Mobiele TV is alleen beschikbaar voor t-mobile klanten met een webnwalk plus abo van €14.95
bel klantenserves via 0800-7111 om webnwalk plus te activeren :(
het heeft maar 1 dag mogen duren. Vandaag werkt het opeens niet meer. Ze zijn er vlot bij bij t-mobile als je iets doet waar je niet voor betaald hebt.
Mouki_9 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 13:51:
[...]
Hier geen problemen mee met dat het 10 sec duurt om een tab te laden.
Je hebt er geen problemen mee dat het langer duurt of duurt het niet langer bij jou om een tab te openen?

[ Voor 20% gewijzigd door Snuurtje op 15-02-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
bij mij duurt het enkel de eerste keer wat langer, als je je phone net opgestart hebt, maar dat was ook al zo voordat ik die cab geinstalleerd had. Daarna is het eigenlijk direct beschikbaar, dus dat 10 sec wachten heb ik helemaal niet. hooguit 1 a 2 sec voordat alles verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik gebruik Tiny Twitter en wanneer ik een foto wil toevoegen aan tweet moet ik een directory selecteren waar fotos in staan. Ik krijg dan de melding: APPLICATION ERROR. OUT OF MEMORY
Iemand idee hoe dit opgelost kan worden?

Thanks

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet een programma waarmee je een backup kan maken van je htc en indien nodig terug kan zetten?
Sprite werkt niet omdat die officieel niet is uitgekomen voor de htc HD.

Iemand een idee, ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:50:
Wie weet een programma waarmee je een backup kan maken van je htc en indien nodig terug kan zetten?
Sprite werkt niet omdat die officieel niet is uitgekomen voor de htc HD.

Iemand een idee, ervaring?
spb backup, die hebben het gelijk allemaal...hebben sowieso veel en goede software.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk gewoon met Sprite backup ( dit is mijn 3de pocketpc(phone)), altijd gewerkt, en werkt nog steeds, nu al een jaar of 8.
Wat werkt er niet dan bij jouw?
Een foutmelding over 2 filetjes die hij niet kan vinden/backuppen? Als je die in je exclusionlist doet lukt alles perfect, ook de automatische backup (ik maak standaard iedere week een volledige backup op SD card, retentietijd 1 maand.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
hoe kan ik filmpjes op hyves kijken ???

of is dat helaas niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
  • Laatst online: 13:44
Ik heb ergens in de voorgaande topics gelezen dat je "hi (of kpn) streaming" profiel kan verwijderen, zodat de provider het streamen zit als normaal data verkeer.
Nu kan ik hier verder niks over terug vinden in het vervolg van de topics.
Kan iemand mij vertellen of dit werkt en zoja, waar dit profiel te vinden is en hoe dit verwijderd kan worden?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Het leven valt niet mee heb ik ondertussen wel begrepen.
Heb echt hele topics en reviews doorgenomen en had tot vandaag een beslissing genomen.
Ik ga de htc HD bestellen :9~ zit ik nog een beetje wat te lezen en wat zie ik tot mijn verbijstering 8)7
De HTC Touch Pro2 denk das een geintje maar niet heus :9

HTC Touch Pro2 gepresenteerd en voor de liefhebbers onder ons de Touch Diamond2
http://www.mobilecowboys.nl/mwc/9113
http://www.youtube.com/watch?v=HOkZlsS_lFo
Gaat in de zomer komen dus daar ga ik op zeker op w8ten :9~ O-) :9~
Wat een plaatje en met toetsen bord _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb een probleem,
Heb nou al bijna een maand een HD maar dat kreng is me nou al voor de tweede keer mee gestopt, dan heb je de heele dag gewerkt niks aan de hand kom je thuis leg je tel neer en vervolgens savonds wil je even op je telefoon kijken en ik krijg hem voor geen mogenlijkheid maar aan, kan drukken wat ik wil maar blijf zwart scherm.

Ik bellen met PDASHOP en ja krijg je weer zo standaard verhaal van ja, word je telefoon opgehaald en word deze gerepareerd en onderzocht, nou ik weet wel uit ervaring dat zulke dingen echt niet gaan werken dan ben ik voor jan doedel me tel 3 weken kwijt.

Balen dit gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 16 februari 2009 @ 16:51:
[...]

spb backup, die hebben het gelijk allemaal...hebben sowieso veel en goede software.
ik heb ook met spb backup een backup gemaakt, vervolgens krijg ik een exe file.
Als ik het goed begrijp, zit alles in deze backup ? incl. winmo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
DjRik schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:08:
Ik heb ergens in de voorgaande topics gelezen dat je "hi (of kpn) streaming" profiel kan verwijderen, zodat de provider het streamen zit als normaal data verkeer.
Nu kan ik hier verder niks over terug vinden in het vervolg van de topics.
Kan iemand mij vertellen of dit werkt en zoja, waar dit profiel te vinden is en hoe dit verwijderd kan worden?
streaming zit tegenwoordig ook bij hi of kpn in de bundel, als je dus surf&mail totaal van kpn hebt, dan zit streaming in het pakket en wordt dus niet apart in rekening gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Mouki_9 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 21:50:
[...]

streaming zit tegenwoordig ook bij hi of kpn in de bundel, als je dus surf&mail totaal van kpn hebt, dan zit streaming in het pakket en wordt dus niet apart in rekening gebracht.
Ja maar ik heb Hi met een eindeloos online bundel, dit heb ik ong. 2 maanden geleden afgesloten en toen werd mij verteld dat youtube dus er niet bij inbegrepen zat.. Of het moet in die 2 maanden ook voor Hi veranderd zijn?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
DjRik schreef op maandag 16 februari 2009 @ 21:58:
[...]

Ja maar ik heb Hi met een eindeloos online bundel, dit heb ik ong. 2 maanden geleden afgesloten en toen werd mij verteld dat youtube dus er niet bij inbegrepen zat.. Of het moet in die 2 maanden ook voor Hi veranderd zijn?
vanaf 1 februari zit het ook binnen de bundel, kijk maar op de kpn site

edit: http://www.hi.nl/web/show/id=212976 rechtsonderin staat dat streaming inbegrepen is

[ Voor 9% gewijzigd door Mouki_9 op 16-02-2009 22:28 . Reden: bronvermelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:16:
hoi

Het leven valt niet mee heb ik ondertussen wel begrepen.
Heb echt hele topics en reviews doorgenomen en had tot vandaag een beslissing genomen.
Ik ga de htc HD bestellen :9~ zit ik nog een beetje wat te lezen en wat zie ik tot mijn verbijstering 8)7
De HTC Touch Pro2 denk das een geintje maar niet heus :9

HTC Touch Pro2 gepresenteerd en voor de liefhebbers onder ons de Touch Diamond2
http://www.mobilecowboys.nl/mwc/9113
http://www.youtube.com/watch?v=HOkZlsS_lFo
Gaat in de zomer komen dus daar ga ik op zeker op w8ten :9~ O-) :9~
Wat een plaatje en met toetsen bord _/-\o_
kan je afwachten hoe lang het duurt tot ie in NL is. de HD is nu krap 3 maanden uit... het gaat toch razendsnel dus waarom wachten tegen de tijd dat jij je nieuwe telefoon hebt moet ik iets meer dan een jaar wachten en heb ook alweer een nieuwe. (2 jarig contract... ) Dus om dat soort redenen zou ik een tel die je NU wilt niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsect
Mouki_9 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:26:
[...]

vanaf 1 februari zit het ook binnen de bundel, kijk maar op de kpn site

edit: http://www.hi.nl/web/show/id=212976 rechtsonderin staat dat streaming inbegrepen is
Dank u, heb het gevonden.. Ik kwam steeds weer terecht op oudere forumberichten met google :X

Maar is wel een goede verbetering dan :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
DjRik schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:30:
[...]

Dank u, heb het gevonden.. Ik kwam steeds weer terecht op oudere forumberichten met google :X

Maar is wel een goede verbetering dan :)
per 1 april wordt de snelheid ook geupped van 128 naar 384........... hopelijk is dat geen 1 april grap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Mouki_9 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 23:06:
[...]

per 1 april wordt de snelheid ook geupped van 128 naar 384........... hopelijk is dat geen 1 april grap :P
Nee dat is waar, dat hadden ze me afgelopen week bij T for Telecom al verteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
kpn: 384 voor 10 euro per maand........
vodafone: 3,6Mbps voor 10 euro per maand.......

is al iets beter, maar nog steeds: zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik het Resco keyboard kan instellen als default. Na elke soft reset verschijnt mijn standaard keyboard weer en moet ik Resco keyboard weer instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Ik ben sinds een paar dagen ook een trotse Touch HD bezitter. Telefoon bevalt erg goed tot nu toe, maar ik krijg de telefoon niet gesynchroniseerd via bluetooth. Bij mijn oude telefoon was het geen probleem, maar ik kom er nu met de search en de manual niet uit.

Ik kan wel mijn laptop linken via 'apparaten in het bluetooth menu'. Dan vragen beide toestellen om een pincode die ik dan in kan geven. Verbinding gelegd dacht ik, maar ActiveSync herkent het apparaat nog niet. In de handleiding heb ik gelezen dat ik een COM moet toewijzen aan ActiveSync. Ik stel hier bijvoorbeeld in, verbinding via COM1 toestaan. Dan probeer ik verbinding te maken en krijg ik de melding dat het toestel niet gevonden is. Bij COM1 staat 'beschikbaar', maar verder kom ik niet. Ook op de HD heb ik COM1 ingesteld. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
E®nst schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:40:
Ik ben sinds een paar dagen ook een trotse Touch HD bezitter. Telefoon bevalt erg goed tot nu toe, maar ik krijg de telefoon niet gesynchroniseerd via bluetooth. Bij mijn oude telefoon was het geen probleem, maar ik kom er nu met de search en de manual niet uit.

Ik kan wel mijn laptop linken via 'apparaten in het bluetooth menu'. Dan vragen beide toestellen om een pincode die ik dan in kan geven. Verbinding gelegd dacht ik, maar ActiveSync herkent het apparaat nog niet. In de handleiding heb ik gelezen dat ik een COM moet toewijzen aan ActiveSync. Ik stel hier bijvoorbeeld in, verbinding via COM1 toestaan. Dan probeer ik verbinding te maken en krijg ik de melding dat het toestel niet gevonden is. Bij COM1 staat 'beschikbaar', maar verder kom ik niet. Ook op de HD heb ik COM1 ingesteld. Wat doe ik fout?
om via bluetooth te syncen moet je de verbinding vanuit de phone opzetten volgens mij. In active sync op de phone moet je op menu klikken en dan connect via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Mouki_9 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:41:
[...]

om via bluetooth te syncen moet je de verbinding vanuit de phone opzetten volgens mij. In active sync op de phone moet je op menu klikken en dan connect via bluetooth.
Heb ik ook geprobeerd, dan krijg ik de melding: 'kan geen bestaand bluetooth-partnerverband vinden met een pc die ActiveSync ondersteund. Wilt u nu een partnerverband instellen?'.

Ik heb hier op ja gedrukt en kom dan in het bluetooth menu. Misschien maak ik daarna een verkeerde stap? Ik maak het apparaat zichbaar voor andere apparaten ga daarna naar de tab apparaten en voeg de laptop goed. tot zover geen probeem, maar dan is er kennelijk nog geen partnerverband, want als ik daarna sync verbinden via bluetooth doe krijg ik dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
E®nst schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:57:
[...]
Heb ik ook geprobeerd, dan krijg ik de melding: 'kan geen bestaand bluetooth-partnerverband vinden met een pc die ActiveSync ondersteund. Wilt u nu een partnerverband instellen?'.

Ik heb hier op ja gedrukt en kom dan in het bluetooth menu. Misschien maak ik daarna een verkeerde stap? Ik maak het apparaat zichbaar voor andere apparaten ga daarna naar de tab apparaten en voeg de laptop goed. tot zover geen probeem, maar dan is er kennelijk nog geen partnerverband, want als ik daarna sync verbinden via bluetooth doe krijg ik dezelfde melding.
is er een optie om eerst met een kabelje te syncen? Dat had ik namelijk gedaan en pas naderhand via bluetooth.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.