Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.482 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier bij iemand iets bekend over de Rhodium ? (dit is volgens mij de pro versie van de HD. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Mouki_9 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:02:
[...]

is er een optie om eerst met een kabelje te syncen? Dat had ik namelijk gedaan en pas naderhand via bluetooth.
Via de kabel werkt het allemaal prima. Ik kan dus wel synchroniseren, maar ik vind het onhandig om dat altijd via een kabel te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ook zo'n mooi leren etuitje van Noreve voor zijn/haar Touch HD?
Ik wil graag weten of je het klepje open moet doen om een gesprek aan te nemen.

Daarnaast heb ik een keer een vraag langs zien komen van iemand die in zijn contacten
alleen zijn ingevoerde contacten te zien kreeg en niet zijn nummers van zijn SIM kaart.
Ik ben juist op zoek naar een contra instelling. Ik heb mijn contacten vanuit Hotmail
overgehaald, en deze gekopieerd naar mijn SIM. Dit voor mijn bluetooth carkit.
Als ik de map Contacten open staan al mijn contacten er dubbel in. Ik wil die van de SIM
dus niet zien. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
E®nst schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:05:
[...]
Via de kabel werkt het allemaal prima. Ik kan dus wel synchroniseren, maar ik vind het onhandig om dat altijd via een kabel te moeten doen.
als het via kabel werkt, dan moet je in active sync op de pc bluetooth ook toelaten. (config conn settings bij active sync) Niet een com poort dus, bluetooth kiezen.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:27:
[...]

kan je afwachten hoe lang het duurt tot ie in NL is. de HD is nu krap 3 maanden uit... het gaat toch razendsnel dus waarom wachten tegen de tijd dat jij je nieuwe telefoon hebt moet ik iets meer dan een jaar wachten en heb ook alweer een nieuwe. (2 jarig contract... ) Dus om dat soort redenen zou ik een tel die je NU wilt niet laten liggen.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven,maar ik had eerder al geruchten gehoord dat de HD met een toetsen bordje zou komen en dat wilde ik eigenlijk liever vandaar dat ik blij ben dat het gerucht is bevestigd.
En dan ben ik er voorlopig ff klaar mee want het gaat me in een veels te hoog tempo allemaal.
En je ken het gezegde toch wel het begeren is mooier dan het hebben:)Want als je het eenmaal weer hebt weten de fabrikanten je toch weer zo gek te krijgen dat je weer naar de volgende uit ga kijken.
gr ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het geluid tijdens het bellen. Als iemand aan de andere kant van de lijn praat, hoor ik door de stem heen een constante brom, alsof er een vlieg in mijn telefoon zit. Komt dit probleem iemand bekend voor?

Het lijkt me eigenlijk gewoon een probleem met het speakertje. Ik zal eens testen of het verdwijnt als ik een headset gebruik.

Sinds 2 weken een Touch HD in mijn bezit.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:14:
Als ik de map Contacten open staan al mijn contacten er dubbel in. Ik wil die van de SIM
dus niet zien. Is dit mogelijk?
Kan met Advanced Config Tool. Zie TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:07
Ik heb een probleem met het bel speakertje. Wanneer ik met iemand praat over de telefoon, kraakt het speakertje, alsof het zwaar belast wordt. Ook snap ik niet waarom ik maar 25 smsjes kan hebben. De telefoon verwijdert ze automatisch wanneer er meer bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

Vraag me af of Windows Mobile 6.5 ook officieel op Touch HD er zou zijn (met een ROM update)...
Wat denken jullie?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:13:
Ik heb een probleem met het bel speakertje. Wanneer ik met iemand praat over de telefoon, kraakt het speakertje, alsof het zwaar belast wordt. Ook snap ik niet waarom ik maar 25 smsjes kan hebben. De telefoon verwijdert ze automatisch wanneer er meer bij komen.
Heb ik ook zwaar irritant, maar heb het niet continue!
Trouwens wil die schuifbalk installeren, maar dat lukt me niet, mag niet van de telefoon... iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog een silicone case voor de Touch HD extra of te koop? zou er graag 1 van iemand kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Ik heb Dutty rom 1.7 derop gezet, maar als ik gebeld wordt klinkt de beltoon niet, hij staat op vibrate and ring, als ik soft reset doe doetie het wel weer maar na een tijdje weer niet

en nog eens ding de telefoon neemt automatisch op alsie aan staat en dan gebeld wordt, hoe kan ik deze 2 dingen verhelpen?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:53:
Heeft er iemand nog een silicone case voor de Touch HD extra of te koop? zou er graag 1 van iemand kopen
Kijk eens op ebay ik ben mijne voor 1,90 gekocht is wel 4,90 verzendkosten maar als je nog een paar dingen zoals een leren hoesje en carholder derbij koopt enzo valt het mee

[ Voor 39% gewijzigd door LazyMe op 17-02-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ook snap ik niet waarom ik maar 25 smsjes kan hebben. De telefoon verwijdert ze automatisch wanneer er meer bij komen.
Ik neem aan dat je bedoelt dat je er maar 25 ziet staan in je TF3D menu? Druk dan onderin maar eens op 'Meer'. Je komt dan in je 'echte' postvak voor de SMS en ziet daar dan ook de rest van je smsjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was dat Rom eropzetten beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazyMe
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:48
Heel erg makkelijk was het, en veel beter dan de originele vodafone rom, binnen 5 min is het gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

LazyMe schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:58:
Ik heb Dutty rom 1.7 derop gezet, maar als ik gebeld wordt klinkt de beltoon niet, hij staat op vibrate and ring, als ik soft reset doe doetie het wel weer maar na een tijdje weer niet

en nog eens ding de telefoon neemt automatisch op alsie aan staat en dan gebeld wordt, hoe kan ik deze 2 dingen verhelpen?

[...]

Kijk eens op ebay ik ben mijne voor 1,90 gekocht is wel 4,90 verzendkosten maar als je nog een paar dingen zoals een leren hoesje en carholder derbij koopt enzo valt het mee
Voor jou en voor de rest:

Dutty XTREME V1.8 WWE komt eraan!!
Zie XDA-developers. Dit wordt mijn eerst nieuwe ROM op mijn HD iig. Ziet er erg goed uit!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik zit ook al op 1.8 te wachten.
Hoop vanavond nog te flashen, er zit een compleet nieuwe manilla interface op!
Mjam mjam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
ben nu bezig met iFonz 1.1.2 VGA...

Nu staat daar een heel mooi "finance" knopje. weten jullie een programma wat de functie van de "Stock" in TF3D evenaart die ik achter dit knopje kan zetten? De meeste programma's die ik tegen kom waarmee je de beurs mee kan volgen zien er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Mouki_9 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:21:
[...]

als het via kabel werkt, dan moet je in active sync op de pc bluetooth ook toelaten. (config conn settings bij active sync) Niet een com poort dus, bluetooth kiezen.
Ik kan nergens bluetooth kiezen. Ik gebruik ActiveSync 4.5. Op http://blogs.technet.com/...hiba-Bluetooth-Stack.aspx staat precies het menu dat ik te zien krijg. Ik kan hier dus alleen kiezen voor een COM poort en niet voor de optie 'bluetooth'. Op het moment dat ik een partnership (wat in mijn beleving het linken van de HD aan de PC is) aanga zie ik, zoals in de laatste regel op die pagina beschreven staat, nergens ActiveSync als service.

Stellen jullie op de HD ook in welke COM poort er gebruikt moet worden of niet?

Wie kan mij verder helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door E®nst op 17-02-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:16:
Yep, ik zit ook al op 1.8 te wachten.
Hoop vanavond nog te flashen, er zit een compleet nieuwe manilla interface op!
Mjam mjam.
helaas, duurt nog paar daagjes.. : (

Maar ik kan niet wachten, dit gaat mijn eerste flash projectje worden, dus ben al druk aan 't inlezen over hoe dit aan te pakken.

Is er misschien iemand die een filmpje wil maken van hoe te flashen?
om een beetje te zien wat je kan verwachten en waar op te letten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:39:
[...]

helaas, duurt nog paar daagjes.. : (

Maar ik kan niet wachten, dit gaat mijn eerste flash projectje worden, dus ben al druk aan 't inlezen over hoe dit aan te pakken.

Is er misschien iemand die een filmpje wil maken van hoe te flashen?
om een beetje te zien wat je kan verwachten en waar op te letten
http://www.youtube.com/re...h+OR+flashing%22+htc&aq=f

Maar ik zou zeker(!) gewoon de FAQ's lezen dat je het gewoon snapt! Anders heb je iig wel een hippe onderzetter :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Sinds gister avond kan ik ineens niet gebeld worden..
Heb t-mobile gebeld en ze kijken alles na enzo.
Heb hard reset gedaan en hielp niet, ook staat alles bij comm manager goed..
Snap er niks van.

Zou het aan dutty 1.7 kunnen liggen?

Edit: 1.8 is er. :o

Ik ging weer te snel. =P

[ Voor 20% gewijzigd door Gideonnn op 17-02-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Kwam enkele weken geleden op XDA een treat tegen waarin een cabfile was gepost waarmee een wifi button geïnstalleerd werd. Wanneer je deze button aan klikte, ging je wifi aan, en bij nogmaals aanklikken, ging je wifi weer uit.

Deze button wil ik nu graag toevoegen aan mijn iFonz. Weet iemand waar ik dit cab filetje kan vinden? Heb zelf al gezocht, maar kan hem niet meer vinden :(

Trouwens, werkt iFonz 1.1.2. VGA ook soms zo traag bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of Windows Mobile 6.5 ook officieel op Touch HD er zou zijn (met een ROM update)...
Wat denken jullie?
Nou, niet officieel als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
damn it, een maand 1.7 erop staan :p komt ie hiermee, ik had niet zoveel updates verwacht zeg. Ik mag wel weer een net mapje gaan maken met wat allemaal te installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah nee he..komt dutty nou weer met een nieuwe rom :p Heb ik ondertussen ook al een paar weken 1.7..komt ie hier nu mee. Knappe functies trouwens..vooral die nieuwe manilla ofc :9~

Maar goed..voorlopig blijf ik lekker bij de 1.7, zolang deze nog lekker draait ;)
Vandaag WAD2 theme afgekregen..en hieronder dus het eindresultaat...Het heeft wel iets van winmo 6.5, maar carebear he..vooral finger friendly deze interface van me :)

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/thumbnail_theme.jpg

Soit..alles is met flickje links, flickje rechts..flickje onder, flickje boven...met uitzondering van snelkoppeling naar het weer.
Tuurlijk is het zo, zodra ik weer wat nieuwe software heb, gewoon een nieuw blaadje ga bijmaken.
Tenslotte..datum = thumbcal _/-\o_ // accu, signaal sterkte en RAM = bg met overlay status stuff. BT en wifi dienen tevens ook als buttom om aan/uit te zetten.

Goed..morgen ofzo eens kijken naar mijn taakbalk met WA3 :)

-edit-
te lui om screen aan te passen, maar heb mn afspraken alsook het weer in segoe UI gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 03:20:

Vandaag WAD2 theme afgekregen..en hieronder dus het eindresultaat...Het heeft wel iets van winmo 6.5, maar carebear he..vooral finger friendly deze interface van me :)

[afbeelding]
Kun je jou WAD2 Thema sharen?? lijkt me leuk om te proberen, ziet er namelijk erg goed uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Ah nee he..komt dutty nou weer met een nieuwe rom :p Heb ik ondertussen ook al een paar weken 1.7..komt ie hier nu mee. Knappe functies trouwens..vooral die nieuwe manilla ofc :9~

Maar goed..voorlopig blijf ik lekker bij de 1.7, zolang deze nog lekker draait ;)

[afbeelding]

Soit..alles is met flickje links, flickje rechts..flickje onder, flickje boven...met uitzondering van snelkoppeling naar het weer.
Tuurlijk is het zo, zodra ik weer wat nieuwe software heb, gewoon een nieuw blaadje ga bijmaken.
Tenslotte..datum = thumbcal _/-\o_ // accu, signaal sterkte en RAM = bg met overlay status stuff. BT en wifi dienen tevens ook als buttom om aan/uit te zetten.

Goed..morgen ofzo eens kijken naar mijn taakbalk met WA3 :)

-edit-
te lui om screen aan te passen, maar heb mn afspraken alsook het weer in segoe UI gezet.
Alle iconen ook zelf gemaakt? Want deze is echt heel netjes! Zodra ik m'n HD binnen heb zou ik graag gebruik maken van jouw interface ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Checkeys schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:46:
[...]

Kun je jou WAD2 Thema sharen?? lijkt me leuk om te proberen, ziet er namelijk erg goed uit .
Inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Dima_2005 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:17:
Wat denken jullie?
Nee, heeft HTC ook aangekondigd. De upgrade komt alleen op de Touch huppeldepup en de diamond 2.
Zijn verschillende bronnen over te vinden.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond wil Dutty 1.8 releasen :) in de tussentijd gisteravond maar even Touch of HD geflashed. Daarvoor MerryOne maar daarbij had ik geen SMS functionaliteit meer. Echt heerlijk dat flashen, alleen doe ik het misschien iets te vaak tegenwoordig :P altijd wel wat nieuws:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
BT en wifi dienen tevens ook als buttom om aan/uit te zetten.
Heb je daar een cab file voor gebruikt? Ik wil dit in mn iFonz (zie enkele posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47
DeMoN schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:16:
[...]

http://www.youtube.com/re...h+OR+flashing%22+htc&aq=f

Maar ik zou zeker(!) gewoon de FAQ's lezen dat je het gewoon snapt! Anders heb je iig wel een hippe onderzetter :)
Heb het al op XDA gezet dat dit mijn eerste rom gaat worden :)
Ben erg benieuwd wat het verschil is met de standaard rom!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, heb het rar bestand maar geupload :)

mini readme included omdat het hier niet om een .cab bestandje gaat.
Manueel plaatsen dus :p

prototype - dgen

muchos fun :p

engelstalige instructie...en meer uitgebreid --> klik mij graag

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:29

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

[afbeelding]
Ziet er goed uit, hmm ik denk dat ik ook eens ga flashen. ff goed inlezen voordat ik van m'n phone een leuke baksteen maak :P

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Wat is het toch heerlijk om een windows mobile toestel te hebben...hoewel ik inderdaad misschien iets te vaak flash.
Binnenkort de 1.8 Rom van Dutty met allemaal nieuwe spele dingetjes :P en ik gok over een paar maanden een stabiele versie van windows mobile 6.5. Aangezien de diamond2 en pro2 niet veel verrasingen hebben kwa hardware hoeven de HD bezitters niet bang te zijn dat er geen update komt voor de 6.5 versie...oke niet officeel maar dat maakt ook niet uit...zolang de custom ROM's maar blijven komen

Oh ja en niet vergeten misschien ook nog eens Android op de HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de touch hd in gebruik en het toestel bevalt mij prima. Nu heb ik elke keer het volgende icoontje in beeld staan (naast de netwerk aanduiding H, 3G enz..) Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.oene8/74.jpg

Ben aan het zoeken geweest maar kan niet ontdekken wat dit nou precies inhoud.. Kan iemand mij dit vertellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ik heb nu een aantal dagen de rom van Laurentius26 en man wat werkt die heerlijk! Changescreen ingebakken zodat je bij het draaien van je toestel in je favo applicatie het scherm mee kan laten draaien. Geeft een beetje de iPhone feel. Daarnaast zit er een tweak in waarmee je een 7 megapixel foto kan maken in panorama mode! Geweldig!

Maar het mooiste komt nog: Hij is UBERsnel en stabiel! Ik heb nog geen enkele vastloper gehad, en het geheugengebruik komt niet hoger dan +/- 40%. En ik doe al 3 dagen met mijn accu, en zit pas op 58%. :)
Echt een aanradertje hoor.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:29:
Ik heb al een tijdje de touch hd in gebruik en het toestel bevalt mij prima. Nu heb ik elke keer het volgende icoontje in beeld staan (naast de netwerk aanduiding H, 3G enz..) [afbeelding]

Ben aan het zoeken geweest maar kan niet ontdekken wat dit nou precies inhoud.. Kan iemand mij dit vertellen???
Roaming, dus je zit op een ander netwerk dat waar je sim van is (Telfort?)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
marco899 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:41:
[...]

Nee, heeft HTC ook aangekondigd. De upgrade komt alleen op de Touch huppeldepup en de diamond 2.
Zijn verschillende bronnen over te vinden.
En toch, hebben ze bij MobileCowboys een 'demo'-filmpje geplaatst.
Hier is Youtube geblokkeerd, dus ik kan niet zien of het een officieel filmpje is.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/9121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Filmpje is alweer verwijderd. WM 6.5 zal er wel komen voor de HD hoor, alleen niet officieel door HTC (zoals we wel gewend zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denniskrol schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:41:
[...]

Roaming, dus je zit op een ander netwerk dat waar je sim van is (Telfort?)
Aha duidelijk, ik heb nog een orange sim en dat val nu weer onder T-mobile. Ga straks naar KPN dus dan ben ik ervan af.
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
CSB schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:36:
Ik heb nu een aantal dagen de rom van Laurentius26 en man wat werkt die heerlijk! Changescreen ingebakken zodat je bij het draaien van je toestel in je favo applicatie het scherm mee kan laten draaien. Geeft een beetje de iPhone feel. Daarnaast zit er een tweak in waarmee je een 7 megapixel foto kan maken in panorama mode! Geweldig!

Maar het mooiste komt nog: Hij is UBERsnel en stabiel! Ik heb nog geen enkele vastloper gehad, en het geheugengebruik komt niet hoger dan +/- 40%. En ik doe al 3 dagen met mijn accu, en zit pas op 58%. :)
Echt een aanradertje hoor.
Helemaal mee eens! En laat Laurentius26 nu juist vandaag een nòg beter versie klaar hebben staan!!! Dat wordt weer lekker flashen en alles opnieuw installeren. Nòg meer plezier van onze toch erg goede HD. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:59
Ik krijg die nieuwe ROM van Laurentius niet geinstalleerd trouwens. Progress bar tijdens installatie blijft op 0% hangen. Mocht iemand een idee hebben, dan hoor ik het graag. Nu maar even verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 20:37
Dutty heeft zojuist versie 1.8 van zijn ROM gereleased. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=483822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Laatst online: 19:24

DMN

Mooi! 1.7 bevalt tot nu toe erg goed en ik heb hoge verwachtingen van 1.8.
Zijn site ligt er volgens mij wel uit. Waarschijnlijk probeert heel de XDA-developers club op dit moment de rom te downloaden :)

Site lijkt weer up, maar downloaden wil niet echt. Via rapidshare is de snelheid ook niet om over naar huis te schrijven. De kleine 100 mb zijn pas over een uur binnen.

Paar leuke screens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s888LuFKKmNYSoiDSadS0sXZ/thumb.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door DMN op 18-02-2009 18:40 ]

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 20:37
Dat klopt :P, daarom ben ik ook aan het downloaden via Rapidshare ^^.

Ik heb de HD nog niet zo heel lang, dus heb de stock ROM er nog op staan. Ben wel benieuwd naar deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
ben ook aan het downloaden via rapidshare...maar is niet echt rapid hier...30kb/s.... |:(

staat nu een snellere link op xda..is een aanrader

[ Voor 23% gewijzigd door Michel242186 op 18-02-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
Hoe snel we aan het downloaden zijn, hoeft niet telkens hier vermeld te worden... Denk d'r om hé ;).

Verder heeft Dutty echt ontzettend mooi werk afgeleverd. Kan me niet heugen zo'n enorme ROM-ontwikkeling eerder gezien te hebben. Dat belooft wat voor als WinMo 6.5 officieel uitkomt.

In other news; de TS is weer wat ge-üpdate vanmiddag met wat tips op wat eerdere pagina's en info toegevoegd over WinMo en Diamond2 en Pro2 toegevoegd aan de vergelijkingen... Die accesoires moeten nog steeds ingevuld worden, helaas weer niet vandaag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Heb ook een mirror gemaakt naar dutty's rom.

http://snuur.nl/files/Ruu...5.2.211018.1.6.0_Test.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 1.8 rom gedownload, kan iemand in jip en janneke taal uitleggen hoe ik deze kan flashen?
Mijn engels op die xda site is niet zo goed namelijk. Denk dat je andere gebruikers van dit forum er ook mee helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja...ik heb nu nederlands, wordt het dan engels?
Wordt windows ook engels?
Hoe kan ik he tin het NL krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Als je niet goed engels kan, NIET aan beginnen, je moet wel begrijpen wat je aan het doen bent. En het is een behoorlijke lap tekst om te vertalen voor ons. En ja heel je rom word engels erdoor. Hij is niet van plan nog andere talen uit te brengen. Ik vind mn telefoon fijner in het engels, veel apps zijn ook engels en dan heb ik liever alles in 1 taal, ipv zo'n mengelmoesje. Mn thuispc is ook volledig engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Wel jammer dat er geen 6.5 voor dit toestel uitkomt. Wanbeleid als je het mij vraagt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:32
Ik maak nu gebruik van een HTC Touch Cruise. Heb ook een geflashte ROM erop staan. In mei loopt mij contract af, dus kan hem nu al verlengen. Ik ga zeker voor de Touch HD met de Dutty rom.. Dams die ziet er echt goed uit!

Echter hoef je voor de HTC Touch HD geen radio rom te updaten? Alleen maar hard-splen zo te zien?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Als ik het goed begrijp, is WAD2 dus ook een ROM, net als Dutty's ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartaz, nee.. WAD2 is een programma dat je een andere interface doet laden..

@ Barttje,
Als ik wist hoe het moest had ik je een vertaling geschreven! haha, maar ben zelf ook nog druk aan het inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Laatst online: 06-09 17:11
Ben nu aan het flashen

Snuurtje, bedankt voor de mirror _/-\o_

Zometeen maar eens even spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
IceEyz schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:23:
Zojuist had ik wederom iets erg vervelends, wat me absoluut niet vaker meer moet gaan lastig vallen:

Mijn klok verandert opeens van tijd.

Dus ik kijk om 23:30 op mijn HD, staat daar doodleuk 20:21! Ook de regio blijft zich resetten naar Warschau, minder erg, maar het staat wel raar.. Hoe dan ook, meer mensen dit gehad?
IceEyz, jij schreef dat je last had dat de tijd van de klok verandert, hier heb ik sinds kort ook last van. Maar heb jij al een oplossing gevonden hiervoor?
Ik vind het echt vreselijk irritant, ik gebruik mijn mobiel ook als horloge zeg maar.

Op XDA is er trouwens een topic over, maar helaas zonder (echte) oplossing... Het van band, auto<->gsm, wisselen helpt, maar een soft-reset niet.

[ Voor 13% gewijzigd door allard_070 op 18-02-2009 22:34 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN

DMN

Na een paar uurtjes spelen moet ik eerlijk zeggen dat dutty's V1.8 nog niet helemaal zonder problemen werkt.

- omgezette videobestanden worden niet meer afgespeeld (toestel hangt, soft reset nodig)
- krijg T9 niet werkend (niet in NL, maar ook in het Engels niet)
- ondanks de hoopvolle berichten voelt V1.8 een stuk trager aan dan V1.7
- beschikbare keyboard layouts bevallen minder goed dan in V1.7

Kortom, ik ben nog niet echt enthousiast. Morgen nog een tijdje aanklooien, maar als ik geen oplossingen vind voor bovenstaand punten, dan gaat 1.7 weer terug.

[ Voor 4% gewijzigd door DMN op 18-02-2009 22:27 ]

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ook ik heb 1.8 erop staan. Het is echt allemaal prachtig en helemaal naar wens, maar idd veel bugjes. Heb geen zin om weer terug te gaan naar 1.7 (blijf constant alles opnieuw installeren) dus ik moet er maar mee leven ;)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
nou zeg... 1.8 erop.. ziet er goed uit en werkt super snel.... maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr

mn internet werkt voor geen meter :( heb Hi instellingen gebruikt maar er gebeurd niks.. iemand iets soortgelijks gehad?

of kan ik zonder problemen KPN instellingen gebruiken? ben bang dat mn rekening opeens hoger zal uitvallen dan? iig werkt t nu wel met kpn.. vraag me toch af waarom dat wel werkt en de hi instellingen niet :?

[ Voor 33% gewijzigd door low_n_slow op 18-02-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Flashen is alles behalve lastig, gewoon de exe gebruiken in de download, instructies volgen en done..
Zelfde met HardSPL, die moet dus eerst.

Heb nu ook 1.8 maar is niet helemaal naar wens zoals bij iedereen.. het is dan wel maar een test versie.
De kalender is wel SUPER!

Alleen de landscape mode werkt niet echt, zelfs niet na enablen bij 'All Programs'

En wat voor apps gebruikt iedereen hier nu zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Qiro schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:53:
Flashen is alles behalve lastig, gewoon de exe gebruiken in de download, instructies volgen en done..
Zelfde met HardSPL, die moet dus eerst.

Heb nu ook 1.8 maar is niet helemaal naar wens zoals bij iedereen.. het is dan wel maar een test versie.
De kalender is wel SUPER!

Alleen de landscape mode werkt niet echt, zelfs niet na enablen bij 'All Programs'

En wat voor apps gebruikt iedereen hier nu zoal?
landscape mode werkt super! ff softreset na enablen, dan doetie t! bij 't opstarten doet 'ie er iets traag over, maar na een paar minuten werkt het top.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Voor de mensen die deze rom ook willen flashen maar nog niet hebben hardspl-ed: probeer eens USPL. (zie xda developers forum). Hiermee kun je een custom rom eropzetten zonder dat je de garantie verliest (hardspl)

Voor de mensen waarbij de T9 niet werkt in het nederlands. Probeer onderstaande link eens. Mischien verhelpt het:

http://forum.xda-develope...entid=158627&d=1234984868

[ Voor 32% gewijzigd door Possible op 18-02-2009 23:42 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Wat is de beste en snelste nederlandse "cooked" rom?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:16:
zo, heb het rar bestand maar geupload :)

mini readme included omdat het hier niet om een .cab bestandje gaat.
Manueel plaatsen dus :p

prototype - dgen

muchos fun :p

engelstalige instructie...en meer uitgebreid --> klik mij graag
Heej,

Ik heb net je Theme gedownload, en wilde hem in de mappen zetten, maar bij def. portrait, zegt hij dat die er al is, en of ik hem wil vervangen?
Is dit ook de bedoeling?
Greetz

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
allard_070 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:21:
IceEyz, jij schreef dat je last had dat de tijd van de klok verandert, hier heb ik sinds kort ook last van. Maar heb jij al een oplossing gevonden hiervoor?
Ik vind het echt vreselijk irritant, ik gebruik mijn mobiel ook als horloge zeg maar.

Op XDA is er trouwens een topic over, maar helaas zonder (echte) oplossing... Het van band, auto<->gsm, wisselen helpt, maar een soft-reset niet.
Laatste tijd heb ik dit niet meer gelukkig :). Als tijdelijke hulp gebruikte ik SKTSync die de tijd synchroniseert met een tijdserver. Dat scheelt weer lopen naar de klok om hem goed te zetten.

Verder heb ik S2U2 geupdate naar de laatste versie en in de configuratie ervan zitten pulken, en daarnaast de automatische tijdzone-veranderingsfunctie uitgezet (Instellingen->Persoonlijk->Telefoon->Tijdzones), wat er volgens mij heeft toe geleid, dat mijn klok nu niet meer zomaar van tijd verspringt. Overigens verloor mijn klok niet enkele minuten, maar halve dagen. Ik zal dit ook even in het Xda-draadje vermelden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:51:
[...]

Heej,

Ik heb net je Theme gedownload, en wilde hem in de mappen zetten, maar bij def. portrait, zegt hij dat die er al is, en of ik hem wil vervangen?
Is dit ook de bedoeling?
Greetz
ja, maar ik gooi straks een cab erop
dan moet je denk ik alleen de pngs goed zetten

Verwijderd

Nou, ik draai hier met 1.8 van dutty en ik ben zeer verrast tevreden :-)
De menu's zien er beter uit, het scrollen werkt overal beter. Landscape werkt goed, nog geen vast loper gehad
Voorlopig ben ik er tevreden mee....

Maar ik heb nu wel een kleinigheidje met mijn MMS.
Ik heb sinds gisteren Vodafone en ik krijg het niet voor elkaar om een MMS te versturen.
Bellen, smsen, mail en internet gaan goed. Alleen mms niet.
Heeft iemand hier de juiste instellingen voor mij? En die instellingen die op de site van vodafone staan werken dus niet....

• Possible
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:03:
[...]

ja, maar ik gooi straks een cab erop
dan moet je denk ik alleen de pngs goed zetten
Dgen,

Ik ben ook even bezig om je Theme erop te zetten. Maar standaard staan de submappen Lakeridge Software\Themes er niet in. Ik moet deze gewoon handmatig aanmaken? En hoe zorg ik ervoor dat die theme gaat draaien?

[ Voor 6% gewijzigd door Possible op 19-02-2009 11:33 ]

Verwijderd

Possible schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:30:
[...]

Dgen,

Ik ben ook even bezig om je Theme erop te zetten. Maar standaard staan de submappen Lakeridge Software\Themes er niet in. Ik moet deze gewoon handmatig aanmaken? En hoe zorg ik ervoor dat die theme gaat draaien?
ik heb zonet een cabje erop gezet

extracten en dan runnen op je mobiel
ik geloof dat alles dan al goed zit aangezien er een /img map wordt aangemaakt in \themes\prototype

Verwijderd

ik had net die map vervangen, en de telefoon opnieuw opgestart, maar krijf gewoon standaard tf scherm??
Nu even die .cab proberen.

Net die "cab" geprodeerd, maar er staat prototype.wadesktop????
Krijg hem er dus niet door...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 11:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:51:
ik had net die map vervangen, en de telefoon opnieuw opgestart, maar krijf gewoon standaard tf scherm??
Nu even die .cab proberen.

Net die "cab" geprodeerd, maar er staat prototype.wadesktop????
Krijg hem er dus niet door...
yup, die prototype.wadesktop moet je vanaf je mobiel runnen
dan vraagt ie meteen in welke map je hem wilt stoppen. Dan themes map selecteren en done :)

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Domme vraag misschien maar moet ik voor deze cab WAD2 nog los ergens vandaan halen?

Verwijderd

Guustaaff schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:11:
Domme vraag misschien maar moet ik voor deze cab WAD2 nog los ergens vandaan halen?
yup
je kan het natuurlijk ook op een minder legale manier gaan halen, maar in dit geval heb ik wad2 toch echt gekocht met paypal :)

Verwijderd

ok,

net WAD2 geïnstalleerd, de mappen vervangen, en opnieuw opgestart.
Hij was heel traag met het beginscherm, begon in blokjes te laden zeg maar.

Maar nu is hij weer teruggesprongen naar het originele tf scherm???

Kun je misschien een wat specifiekere uitleg geven??

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:22:
ok,

eh..hier was het gewoon installeren wad2. Krijg je zo een default scherm te zien
Vervolgens naar settings van wad2 gaan.
Theme selecteren en done?

anyway..best vaagjes aangezien die hier nu goed werkt :/

• harmageddon
harmageddon schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:02:
[...]

Heb het al op XDA gezet dat dit mijn eerste rom gaat worden :)
Ben erg benieuwd wat het verschil is met de standaard rom!
Ik wacht er nog even mee, ik lees dat er nog vrij veel bugs in zitten. Even wachten op een update :)

Aap!

• creda
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik heb nog steeds een audio "stotter" probleem. Om de 4 a 5 minuten (random) is er bij het afspelen van mp3 bestanden een korte pauze van ~0,5 sec, heel erg vervelend. De mp3 zijn in orde, het komt steeds op een ander moment in de song.

Is er iemand met een Dutty of Laurentius26 rom die kan bevestigen dat dit probleem wel of niet met deze roms optreedt?

creda

• Dannisi
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:22:
ok,

Heb je de TouchFlo wel uitgezet? Die zet uit zichzelf alle andere today items uit(die passen er toch niet onder)

• harmageddon
creda schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:46:
Ik heb nog steeds een audio "stotter" probleem. Om de 4 a 5 minuten (random) is er bij het afspelen van mp3 bestanden een korte pauze van ~0,5 sec, heel erg vervelend. De mp3 zijn in orde, het komt steeds op een ander moment in de song.

Is er iemand met een Dutty of Laurentius26 rom die kan bevestigen dat dit probleem wel of niet met deze roms optreedt?
Heb ik ook met mijn stock rom, maar het is bij mij zeker geen 0.5 sec maar een hele kleine hapering. Stoor me er amper aan.

Aap!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Heb Laurentius26 draaien. Heb tot nu toe geen problemen met stotteren van audio gehad. Moet wel zeggen dat ik het nog niet echt getest heb met nummers langer dan 3 minuten.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-07 17:38

als je naar Frans Bauer luistert is het wel normaal hoor dat stotteren _/-\o_

(ik heb stock-rom en nergens last van...ook niet met hele lange mixjes...)

• Snuurtje
Possible schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 23:31:
Voor de mensen die deze rom ook willen flashen maar nog niet hebben hardspl-ed: probeer eens USPL. (zie xda developers forum). Hiermee kun je een custom rom eropzetten zonder dat je de garantie verliest (hardspl)

Voor de mensen waarbij de T9 niet werkt in het nederlands. Probeer onderstaande link eens. Mischien verhelpt het:

http://forum.xda-develope...entid=158627&d=1234984868
Je verliest je garantie dan ook hoor... Enige wat je moet doen om garantie terug te hebben is originele rom en SPL erop zetten. En die zijn ook allebei beschikbaar. HSPL is gewoon super handig, en voor die ene keer dat je m terug moet sturen gewoon standaard SPL terugzetten.

Vind zelf die calender wel handig bij de nieuwe touchflo, alleen voor bekijken van afspraken dan. Voor invoeren is thumbcal 10x beter. Voor bekijken even goed. Ik ga nog even zoeken naar een manier dat hij voor het invoeren van een afspraak thumbcal opstart.

Heb Nederlandse T9 (woordaanvulling) aan de praat op Dutty 1.8.
Quicklinkje: http://snuur.nl/files/BJK_HTC_EzInput_WVGA_LPack_NL-RTW.cab
Voor men die mij niet vertrouwd: http://forum.xda-develope...php?p=3304868&postcount=4

[ Voor 23% gewijzigd door Snuurtje op 19-02-2009 21:41 ]

• DMN

DMN

Heb hem gelijk geprobeerd Snuurtje, maar ook na de soft reset krijg ik nog steeds geen NL T9 of autocompletion. Moet er ergens nog iets ingesteld worden?

Freude am Fahren

• Snuurtje
nou als je ergens je toetsenbordje tevoorschijn hebt klikken op dat pijltje wat ernaast staat, krijg je een optiemenuutje, daar kies je bij de tweede optie Dutch. En dan misschien nog naar de bovenste optie gaan, Touch Input Settings, daar bij het tabje XT9 de eerste 3 vinkjes aanzetten. Vervolgens op je toetsenbordje het schuifje van ABC naar XT9 doen (aan de linkerkant).

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

micheldenhaag schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 18:27:
[...]

als je naar Frans Bauwer luistert is het wel normaal hoor dat stotteren _/-\o_

(ik heb stock-rom en nergens last van...ook niet met hele lange mixjes...)
LOL..

Ik heb de hikjes ook. Valt mij op dat dit meestal is als er weer wat draadloos valt te ontdekken in de buurt....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• DMN

DMN

Snuurtje schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:19:
nou als je ergens je toetsenbordje tevoorschijn hebt klikken op dat pijltje wat ernaast staat, krijg je een optiemenuutje, daar kies je bij de tweede optie Dutch. En dan misschien nog naar de bovenste optie gaan, Touch Input Settings, daar bij het tabje XT9 de eerste 3 vinkjes aanzetten. Vervolgens op je toetsenbordje het schuifje van ABC naar XT9 doen (aan de linkerkant).
Allemaal gedaan, maar ik vrees dat de 14language cab die ik ook al had geinstalleerd roet in het eten gooit.
Ik heb dus niet alleen Dutch als extra taal, maar ook nog steeds alle andere 13.
Misschien eerst maar weer een hard reset, en dan nog een keer met die cab die jij hebt gepost proberen.

Freude am Fahren

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
beste mensen ik heb ook sinds kort een HTC Touch HD, verder prachtig toestel met leuke opties en een hoog wow factor.

Alleen vanaf dag 1 hoor ik regelmatig tijdens een telefoon gesprek een soort suizend/krakend geluid door de speaker. Net of je in de wind sta te bellen, is dit een bekend probleem of hebben meerdere mensen hier last van?

Want ik ga denk ik de telefoon terug sturen naar HTC als dit zo blijft.

[ Voor 7% gewijzigd door Vampy719 op 19-02-2009 22:45 ]

Everything thats has a beginning has an end

• Snuurtje
gpXtreme schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:26:
[...]

Allemaal gedaan, maar ik vrees dat de 14language cab die ik ook al had geinstalleerd roet in het eten gooit.
Ik heb dus niet alleen Dutch als extra taal, maar ook nog steeds alle andere 13.
Misschien eerst maar weer een hard reset, en dan nog een keer met die cab die jij hebt gepost proberen.
Ik had die ook geprobeerd eerst, en nog een andere, die allebei niet werkten. Toen pas deze. Heb je ze gedeinstalleerd?

Als je moet hard resetten kan ik je heel erg dit aanraden:

http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299

Dat synct je calender en je contacten met je Gmail en Google Calendar. Moet je wel een accountje hebben uiteraard. Maargoed ultieme methode om snel je calender shit en je contacten terug te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Snuurtje op 19-02-2009 22:51 ]

• Possible
Inmiddels is er een filmpje beschikbaar met de nieuwe Duttys 1.8 extreme rom:

http://www.youtube.com/watch?v=4pNxlc235lk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:48
Is er hier iemand die een Touch Hd heeft samen met een T-Mobile abbonnement?
Ik probeer er ook 1 te regelen maar wil niet van T-mobile af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 23:34:
Inmiddels is er een filmpje beschikbaar met de nieuwe Duttys 1.8 extreme rom:

http://www.youtube.com/watch?v=4pNxlc235lk
thx
zometeen ff de boel weer backuppen..en dan zie ik wel of ik naar die rom ga flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 13:48
Ik heb T-mobile. T-mobile kan (kon?) zelf de HD niet leveren, heb daarom mijn abbo verlengd via gsmweb, toestel was goedkoop (hangt van je abbo af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ziet er goed uit de Dutty 1.8 ROM. Ga er toch maar eens aan om mijn zwarte steen van de Vodafone ROM te ontzien. Hoewel ik er geen slechte ervaringen mee heb gehad. Maar de kalender ziet er iig wel goed uit.

Is het T9 NL probleem nog steeds met deze nieuwe ROM??

Ik heb wel wat ervaring met tweaken en het flashen lukt me ook wel, maar hoe zit het nou precies met sprite backup.

Wat van de opties in sprite backup kun je weer daadwerkelijk terug krijgen op een geflashde ROM?? Bij voorbeeld systeeminstellingen?? wat doet hij daarmee??

[ Voor 8% gewijzigd door wackidth op 20-02-2009 08:03 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
Nadat ik een kwaliteitsprobleempje met mijn speakertje meldde:
Zartos schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:39:
Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het geluid tijdens het bellen. Als iemand aan de andere kant van de lijn praat, hoor ik door de stem heen een constante brom, alsof er een vlieg in mijn telefoon zit. Komt dit probleem iemand bekend voor?

Het lijkt me eigenlijk gewoon een probleem met het speakertje. Ik zal eens testen of het verdwijnt als ik een headset gebruik.

Sinds 2 weken een Touch HD in mijn bezit.
kwamen er nog twee soortgelijke posts:
Vampy719 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:35:
... Alleen vanaf dag 1 hoor ik regelmatig tijdens een telefoon gesprek een soort suizend/krakend geluid door de speaker. Net of je in de wind sta te bellen, is dit een bekend probleem of hebben meerdere mensen hier last van?

Want ik ga denk ik de telefoon terug sturen naar HTC als dit zo blijft. ...
... Ik heb een probleem met het bel speakertje. Wanneer ik met iemand praat over de telefoon, kraakt het speakertje, alsof het zwaar belast wordt....
Blijkbaar hebben er dus meer mensen last van.

Ik heb inmiddels getest met een headsetje en dan verdwijnt het kraken; het is dus zeker een probleem met het speakertje. Het aparte is dat sommige gesprekken er veel meer last van hebben van andere; het lijkt soms zelfs alsof de frequentie van het doorkomende geluid het verergert, dus dat de hoogte van de stem van de beller het verergert. Wellicht trilt er intern iets mee met een bepaalde eigenfrequentie. Het is soms vrij irritant, maar niet zo erg dat ik hem ter reparatie zou willen aanbieden.

Misschien dat het een slechte batch is geweest? Hoe lang hebben jullie het toestel al? Ik heb hem op 6 februari ontvangen.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vampy719 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:35:
Want ik ga denk ik de telefoon terug sturen naar HTC als dit zo blijft.
Zeker mee heengaan, want dit kan niet kloppen

@Snuurtje,

Thnx!
precies wat ik zocht!!!
Gisteravond voor 't eerst geflashed, easy :P Alleen beetje scarry, maar goed..
Daarna was ik te lui om alle andere cabs nog te doen, maar goed ook!
Want deze taalcab is één klap raaak!
Kuddo's voor jou:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen ICR gooit weer roet in het eten :(
En als je de schrijf functie aan zet, krijg je hem neffer nooit weer uit..

verder,

lekker snel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Ik heb een irritant probleempje met mijn Touch HD.
Ik heb er een itnernet abonnementje.
Ik gebruik Windows Live Messenger erop.
Telkens als ik mijn messenger aanmeld krijg ik de melding "Die contactpersoon bestaat niet langer".
En dan kan ik alleen voor Afwijzen kiezen.
Ik krijg deze melding ook als ik mijn scherm weer aandruk en MSN wil de contact persoon status gaan bijwerken.
Prompt komt weer deze melding in beeld.

Heeft iemand een id?
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.