Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil duttys HD rom 1.7 op mijn hd zetten omdat deze een ned3erlandse versie heeft. Maar wat zijn de voor en nadelen ten opzichte van de orginele rom??? Zitten er veel bugs in.
Ik ben nog een leek en durf het eigenlijk niet goed aan te flashen, daarvoor deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Géén idee, maar misschien wel een tip.
Probeer de bestanden van windows live te verwijderen en opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Snuurtje schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:47:
[...]

Ik had die ook geprobeerd eerst, en nog een andere, die allebei niet werkten. Toen pas deze. Heb je ze gedeinstalleerd?
Ik heb hetzelfde probleem inderdaad. Ik had eerst die andere geinstalleerd, daarna jouw tip. Maar dan herkent hij allemaal verschillende letters dan ik intyp ...

Daarnaast heb ik het probleem dat mijn batterij op 'vol' blijft staan, had ik anders nooit. Ik wel geprobeerd iets te installeren waardoor ik een percentage krijg te zien, ipv de batterij. Dat werkt dus niet, maar de reguliere batterij melding doet het dus ook niet meer ....

En mijn laatste probleem met Dutty 1.8, is dat ik al die geinstalleerde programma's, niet meer kan deinstalleren via de 'Remove Programs' ... Die is gewoon helemaal leeg bij mij, terwijl ik aantal dingen geinstalleerd heb.

Iemand een idee ?

[ Voor 6% gewijzigd door mattrob op 20-02-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newbie vraagje
heb dutty's 1.7 erop gezet met Hard-SPL....moet ik dan opneuw Hard-SPL gebruiken als ik naar 1.8 wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:46:
newbie vraagje
heb dutty's 1.7 erop gezet met Hard-SPL....moet ik dan opneuw Hard-SPL gebruiken als ik naar 1.8 wil?
nee, hard-spl hoef je maar 1x toe te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Heeft er al iemand een oplossing voor mijn vodafone/mms probleem?

En nog een vraagje, wat is de normale useragent van de touch HD?
Ik heb nu HTC_Touch_Diamond_II_T5353 Opera/9.50.... lijkt me nie precies goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:24:
Hallo, Heeft er al iemand een oplossing voor mijn vodafone/mms probleem?

En nog een vraagje, wat is de normale useragent van de touch HD?
Ik heb nu HTC_Touch_Diamond_II_T5353 Opera/9.50.... lijkt me nie precies goed....
Hallo, heb je al gezocht in het topic? Sorry hoor maar je komt een beetje over zo van: Ik heb een probleem en jullie worden geacht dit op te lossen. GoT is geen persoonlijke helpdesk.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmMmm

ik heb het idee dat ik eeen ding echt niet leuk ga vinden aan dutty 1..8

email is nu standaard via mms!!!
dit is doordat outlook nou mmscomposer is.

ik mail vrij veel., maar liever via vodafone life of wifi op locatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:45:
mmmmMmm

ik mail vrij veel., maar liever via vodafone life of wifi op locatie!
Ik heb een Exchange en een Gmail IMAP account en Dutty 1.8
Wanneer mailt hij dan via mms? :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met m'n HD wat een hardware probleem lijkt te zijn: het koptelefoon icon gaat niet meer uit in de taakbalk, dus ook niet als ik de headset eruit haal. Gevolg: de telefoon blijft denken dat er een headset in zit en normaal bellen is dus niet meer mogelijk. Alles geprobeerd: soft reset, batterij eruit, opnieuw opstarten met/zonder headset etc. Uiteindelijk maar een hardreset gedaan maar helpt ook niet :-(.
Vandaag klantenservice HTC gebeld. Heb een keer of 15 moeten bellen, want hij gaat steeds een paar keer over en dan krijg je de bezettoon. Uiteindelijk eerst een Engels sprekende Italiaan en daarna een Nederlander aan de telefoon gehad. Probleem uitgelegd. Mijn HD wordt door een koerier opgehaald en naar België gebracht voor reparatie. Dat is dan wel weer netjes. Ben benieuwd hoe lang ie weg is. Via het ticketnummer kun je je telefoon en de reparatie volgen, dat ga ik zeker doen.
Waar ik nog even over twijfel: zal ik mijn Brando Ultraclear protector eraf halen of niet? Misschien krijg ik wel een hele nieuwe foon en daar zit ie dan niet meer op natuurlijk. Je zou de Brando eraf moeten kunnen halen, afspoelen en er weer op plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:45:

Weet je dit zeker? Dat zou ik namelijk ook niet zo prettig vinden, helemaal omdat ik al tig mailtjes verstuurd heb de afgelopen dagen met mijn Tmobile Relax (zonder sms/mms in bundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:03:
[...]

Ik heb een Exchange en een Gmail IMAP account en Dutty 1.8
Wanneer mailt hij dan via mms? :?
heb nog geen rekening gezien..

Je kan als optie bij het aanmelden van je account instellen dat outlook verbinding moet maken met bijv.
vodafone life, mms, work, of internet,
maar bij mij verschijnt in de settings "Vodafone MMS" als server..
Wil je een nieuwe aanmelden vraagt die om een server name / gateway..
oftewel, een push server...

aangezien die niet geinstalleerd is ( zoals bijv. blackberry service neem ik aan..) gebruikt die automatisch mms om berichten te versturen lijkt mi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ongelofelijk leuk toestel die touch hd, maar ik zoek me lens naar een mogelijkheid om een mp3 als sms toon in te stellen. Gaat dat eigenlijk wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
In \Application Data\Sounds\ pleuren.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 20:53

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

denniskrol schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:23:
In \Application Data\Sounds\ pleuren.
Dat werkt inderdaad, maar gaat het niet als de mp3's op de geheugenkaart staan in een map ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Nee dat kan WM niet, alleen voor echte 'bel' tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
Heb nog wel eens grafische artefacten als ik te snel te veel dingetjes aanklik, met name met TF3D aan. Dan is soms mijn hele bovenbalk incl. startmenu naar de knoppen en rest niets anders dan een soft-reset.
Is er een manier om de hele TF3D shell via een snelkoppeling binnen TF3D zelf uit te schakelen (in plaats van via startmenu->instellingen->vandaag->tabblad Items->TF3D uitvinken->ok) ?

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:07
@ Zartos

Ik heb mijn telefoon op 11 februari ontvangen. Het geluid is niet altijd hoorbaar, volgens mij was eergisteren de laatste keer dat ik het hoorde, sindsdien gaat het goed.

Wel heb ik vaak dat de telefoon blijft hangen wanneer ik in het taakbeheer ga neuzen. Wanneer ik bijvoorbeeld een programma (vooral bij opera) afsluit, blijft de telefoon hangen en zit er niets anders op dan het toestel opnieuw te starten.

Ik heb net ook even de omnia in m'n handen gehad, maar het werkt toch erg lekker met z'n soort muis. Het werkt erg soepel en precies. Jammer genoeg zit het niet op de touch hd.

Toch is dit toestel onverslaanbaar kwa beeldkwaliteit. Ik bekijk vaak een film op de htc, en iedereen blijft zich verbazen over de scherpte. Het wordt helemaal grappig wanneer mensen met de iphones gaan showen en zeggen dat deze de films veel beter (mooier) afspeelt. Ook geloven ze niet dat het scherm van de htc een hogere resolutie heeft (of ze willen het niet geloven ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
AugmentoR schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:05:
Heb nog wel eens grafische artefacten als ik te snel te veel dingetjes aanklik, met name met TF3D aan. Dan is soms mijn hele bovenbalk incl. startmenu naar de knoppen en rest niets anders dan een soft-reset.
Is er een manier om de hele TF3D shell via een snelkoppeling binnen TF3D zelf uit te schakelen (in plaats van via startmenu->instellingen->vandaag->tabblad Items->TF3D uitvinken->ok) ?
Als in instellingen in de TF3D naar tabbladen aan en uitzetten gaat, en gewoon 'ok' kiest, restart die de TF3D ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:23:
Ongelofelijk leuk toestel die touch hd, maar ik zoek me lens naar een mogelijkheid om een mp3 als sms toon in te stellen. Gaat dat eigenlijk wel ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen mensen . . ik heb een vraag

Ik heb Dutty 1.8 geinstalleerd en ik wil als rechter softkey weer programs hebben.
Via HD Tweak lukt het niet want dan wordt bij de optie programs de camera ingesteld.

Heeft iemand een idee wat ik in het register precies in moet vullen om programs als rechter softkey te krijgen??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Goedenmorgen alle Duty fans. Jullie weten de weg naar XDA voor het downloaden en komen hier janken en vaak dezelfde vragen stellen als op xda. Ga fijn de vragen stellen op XDA, daar loopt het topic voor Dutty en hier voor de HD in de algemene zin.
Daar kan je ook vinden dat Dutty 1.8 op zicht redelijk werkt maar een test rom is. Ondersteuning op extra progamma's is er helemaal nog niet en werkt vaak ook niet door de nieuwe manilla. Ga dan ook niet vragen over rechter softkeys ed, want dat werkt niet zoals op de oude.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Helemaal mee eens!! Dit moet geen 2e xda forum worden.
Enige voordeel hier is dat alles in het nederlands gaat en niet in het engels op xda.

Greetz,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

Vraag:
Is het mogelijk met een of andere tooltje (liefst dan zeggen welke) of regedit-achtig ding om deze probleem op te lossen:
Bij de overzicht van de kalender van de afspraken...(op een bepaalde dag), daar zie je maar 1 lijntje met de onderwerp, ik zou dat graag minstens 4 lijntjes van hebben (en nog liever dat het volledig uitbreid tot het einde (en dan met een scrollfunctie).
Maar ook als je op de afspraak drukt, daar knelt het schoentje! Dan heb je maar een klein stukje van je scherm met het onderwerp (maar je ziet de rest niet, wat redelijk storend is). Dus kan dat dan naar meerdere lijntjes verplaatst worden? (dit is het belangrijkste!)
Alvast bedankt!

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo goeie morgen zeg!

haha is het dan zo'n ramp om er even overheen te lezen?
of ben je zo'n type die alleen de leuke stukjes uit de krant knipt en dat wil afrekenen bij de kassa??!
haha

het is een blackstone topic waarin
men de blackstone en al z'n aspecten bespreekt
ook rom's, mp3's afspelen, en vragen die al eens beantwoord zijn horen daar bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Dima_2005 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:05:
Vraag:
Is het mogelijk met een of andere tooltje (liefst dan zeggen welke) of regedit-achtig ding om deze probleem op te lossen:
Bij de overzicht van de kalender van de afspraken...(op een bepaalde dag), daar zie je maar 1 lijntje met de onderwerp, ik zou dat graag minstens 4 lijntjes van hebben (en nog liever dat het volledig uitbreid tot het einde (en dan met een scrollfunctie).
In touchflo is het agenda overzicht van afspraken beperkt tot 1 agenda punt, maar de nieuwe touchflo laat er meer zien. Deze nieuwe is alleen nog niet verkrijgbaar in de officiele nl rom maar wel in dutty 1.7.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

marco899 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:14:
[...]

In touchflo is het agenda overzicht van afspraken beperkt tot 1 agenda punt, maar de nieuwe touchflo laat er meer zien. Deze nieuwe is alleen nog niet verkrijgbaar in de officiele nl rom maar wel in dutty 1.7.
En is er dan een officiele ROM UK update (ik heb de UK versie)...
Trouwens, kan er toevallig een virtual azerty keyboard op gezet worden ipv qwerty (niet dat het me superhard stoort ze)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Dima_2005 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:16:
[...]

En is er dan een officiele ROM UK update (ik heb de UK versie)...
Trouwens, kan er toevallig een virtual azerty keyboard op gezet worden ipv qwerty (niet dat het me superhard stoort ze)
Zover ik weet zit deze wel in de wwe rom 1.19. Nl rom is nog niet verder dan 1.14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 07:34:
Goedemorgen mensen . . ik heb een vraag

Ik heb Dutty 1.8 geinstalleerd en ik wil als rechter softkey weer programs hebben.
Via HD Tweak lukt het niet want dan wordt bij de optie programs de camera ingesteld.

Heeft iemand een idee wat ik in het register precies in moet vullen om programs als rechter softkey te krijgen??

Alvast bedankt!
Advanced config
http://www.touchxperience...ation-tool/downloads.html

vervolgens bij -> more settings -> key mapping

In elk geval heb ik hiermee wel m'n Vodafone push mail en Vodafone MMS diensten uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

(getest op Dutty's ROM 1.8)
Vannacht een Bluray .mkv van 4,5 GB gedownload (720p), Cloverfield.2008.PROPER.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv.
Vannacht (duurt echt UREN!) omgezet met: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=474955 en tot mijn verbazig heb ik nu toch echt een nette .mp4 file op mijn desktop staan van 550 MB!!
Zojuist proberen af te spelen, dit zou echt alles wat de HD maar kan moeten benutten omdat het via HTCAlbum gespeeld moet worden en deze WEL de hardware grafische chip kan aanspreken als het maar in het bepaalde mp4 formaat is, maar ja, zie die link hierboven dus naar xda-developers.

HTCAlbum liep helemaal in elkaar, WMP kon hem niet afspelen. Dit komt door een bug in HTCAlbum.
Doe het volgende:
- Maak in de root van je SD kaart en van je device een file aan genaamd: Tmp.mp4 en geef deze alleen de Read Only en System attributen mee. Dit lost een cahce bug voor WMP op (en dus ook voor de wrappers zoals HTCAlbum)
- Zoek je device af naar de bestanden album.cache en verwijder ze allemaal. Deze kunnen corrupt zijn omdat je wellicht een andere ROM nu draait, maar het kan sowieso geen kwaad deze weg te gooien.
- Soft reset

Nu speelt het af (alleen met HTC Album) en ik moet zeggen, impressive! Gewoon helemaal goed incl subs, heerlijk beeld. Heel stuk mooier dan gewoon een DivX of zo van een paar 100 MB dumpen op je SD en spelenmet Core Player.
Dit is de kwaliteit die je altijd van de HD zou mogen verwachten als HTC de Qualcomm chipset drivers had gekocht zeg maar...

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 21-02-2009 17:45 ]

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ikzelf heb zojuist dit gebruikt om een 700MB DivX om te toveren tot een 450MB vloeiende video. Werkt perfect!
* tdw heeft weer wat te doen tijdens wiskunde :P

edit: had nog wat kleiner kunnen worden, want hij is nu van 640px naar 800px gegaan, maarja.. boeit mij wat :P

[ Voor 19% gewijzigd door tdw op 21-02-2009 18:11 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan wikitude op de HTC HD (win mob) of enkel op Android?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

pff, ik snap het niet meer.. kan iemand mij het verschil uitleggen tussen het 'ring' en 'system' tabblad bij de volumeknop en wat ze regelen? ik dacht dat 'ring' voor ring- en waarschuwingstonen was van bijvoorbeeld MSN en smsjes, maar msn maakt dus blijkbaar gebruik van system.... ik weet het ook niet meer, iemand die mij kan verhelderen?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, ik snap het niet meer.. kan iemand mij het verschil uitleggen tussen het 'ring' en 'system' tabblad bij de volumeknop en wat ze regelen? ik dacht dat 'ring' voor ring- en waarschuwingstonen was van bijvoorbeeld MSN en smsjes, maar msn maakt dus blijkbaar gebruik van system.... ik weet het ook niet meer, iemand die mij kan verhelderen?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt 'ring' alleen gebruik voor je ringtone en al het andere maakt gebruik van 'system'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09-2021
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:17:
[...]

eh..hier was het gewoon installeren wad2. Krijg je zo een default scherm te zien
Vervolgens naar settings van wad2 gaan.
Theme selecteren en done?

anyway..best vaagjes aangezien die hier nu goed werkt :/
Ik lees van heel veel mensen dat WAD2 goed werkt. Ik heb het nu ook 2 keer geinstalleerd. Maar beide keren is het echt heeel traag. Van scherm naar scherm switchen, 2 a 3 sec zeker. Heb ook touch flo al uitgeschakeld. Vergeet ik wat? want het thema is echt mooi en zou ik graag willen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:07
DeMoN schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:43:
(getest op Dutty's ROM 1.8)
Vannacht een Bluray .mkv van 4,5 GB gedownload (720p), Cloverfield.2008.PROPER.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv.
Vannacht (duurt echt UREN!) omgezet met: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=474955 en tot mijn verbazig heb ik nu toch echt een nette .mp4 file op mijn desktop staan van 550 MB!!
Zojuist proberen af te spelen, dit zou echt alles wat de HD maar kan moeten benutten omdat het via HTCAlbum gespeeld moet worden en deze WEL de hardware grafische chip kan aanspreken als het maar in het bepaalde mp4 formaat is, maar ja, zie die link hierboven dus naar xda-developers.

HTCAlbum liep helemaal in elkaar, WMP kon hem niet afspelen. Dit komt door een bug in HTCAlbum.
Doe het volgende:
- Maak in de root van je SD kaart en van je device een file aan genaamd: Tmp.mp4 en geef deze alleen de Read Only en System attributen mee. Dit lost een cahce bug voor WMP op (en dus ook voor de wrappers zoals HTCAlbum)
- Zoek je device af naar de bestanden album.cache en verwijder ze allemaal. Deze kunnen corrupt zijn omdat je wellicht een andere ROM nu draait, maar het kan sowieso geen kwaad deze weg te gooien.
- Soft reset

Nu speelt het af (alleen met HTC Album) en ik moet zeggen, impressive! Gewoon helemaal goed incl subs, heerlijk beeld. Heel stuk mooier dan gewoon een DivX of zo van een paar 100 MB dumpen op je SD en spelenmet Core Player.
Dit is de kwaliteit die je altijd van de HD zou mogen verwachten als HTC de Qualcomm chipset drivers had gekocht zeg maar...
Ik snap echt niet wat je bedoelt. Ik zet mijn films op de geheugen kaart als mp4 bestanden. Dan open ik wmp op de htc, waarna ik met bestand openen de film open. Op deze manier gaat het meestal erg soepel en blijft het beeld scherp. Ik zou graag willen weten of het bij jou nog beter draait, want dan gaat het echt soepel.

Gewoon vanaf de geheugenkaart de film openen gaat helemaal fout. Dat wordt 1 haper bende. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 23:55:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij wordt 'ring' alleen gebruik voor je ringtone en al het andere maakt gebruik van 'system'..
Goh, dat is ook niet handig... Dan zal ik dus nooit horen of ik een smsje heb want ik luister ook muziek op het geval, waardoor het volume van system altijd op 2-3% staat...

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik speel er sindskort mijn cbtnugget op af en het gaat wel smooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 21:55
Ik heb toch ook maar een Brando Ultraclear gekocht, nadat de standaardprotector al krasjes had gekregen.

Het is echt veel beter, niet meer die witte glans van de originele en het voelt beter aan. Nadeel is wel dat ie inderdaad een mm of 2 te kort is. Daardoor is ie wel veel makkelijker te plaatsen dan de standaard meegeleverde protector. Hij is nu luchtbel en stof vrij geplaatst! Veel stoom in de douche helpt inderdaad goed, en dan het scherm nog een beetje nat maken zodat het vuil met het vocht 'meeloopt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:19:
ik heb een lader en houder gekocht voor in de auto, ideaal voor tomtom.
Past perfect! misschien een tip voor jou? http://www.hsow.nl/index...._item=15228&form_cat=2132
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Weer iemand trouwens waar ik de parameters die TF3D doorgeeft aan de kalender kan aanpassen? het start telkens in agenda-view op terwijl ik hem heb ingesteld op month view. als ik hem via het startmenu start doet die het wel goed..

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
SSMaPa_0.2.2 kan dat fixxen. Als je dan -vm als args doet voor calendar zou die in monthview moeten openen, maar voor t precieze kan je beter even op xda kijken, daar was ergens een topic over in het Blackstone gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:18:
Kan wikitude op de HTC HD (win mob) of enkel op Android?
hiervoor zou een kompas in de telefoon moeten zitten... dat is bij de touch hd niet het geval toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 10:10:
zo goeie morgen zeg!

haha is het dan zo'n ramp om er even overheen te lezen?
of ben je zo'n type die alleen de leuke stukjes uit de krant knipt en dat wil afrekenen bij de kassa??!
haha

het is een blackstone topic waarin
men de blackstone en al z'n aspecten bespreekt
ook rom's, mp3's afspelen, en vragen die al eens beantwoord zijn horen daar bij
Ben ik het eigenlijk wel mee eens...Vind veel mensen maar zeuren over anderen wat zij vinden wat hier wel en wat niet besproken mag worden. Dit is inderdaad een topic waar de gehele HD besproken wordt en wanneer je een vraag of opmerking irritant vind, dan lees je er idd maar lekker over heen. Ik lees namelijk ook weer gewoon lekker over al het gezeur heen, en beperk mijn aandacht op hetgeen me wel interesseert!

Lekker blijven vragen, hoe dom ze soms mogen zijn. Als het een echt sneue vraag is krijg je gewoon geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Laatst online: 06-09 17:11
henv schreef op zondag 22 februari 2009 @ 00:34:
[...]

Ik lees van heel veel mensen dat WAD2 goed werkt. Ik heb het nu ook 2 keer geinstalleerd. Maar beide keren is het echt heeel traag. Van scherm naar scherm switchen, 2 a 3 sec zeker. Heb ook touch flo al uitgeschakeld. Vergeet ik wat? want het thema is echt mooi en zou ik graag willen gebruiken
Had ik ook en daarna eigenlijk meteen eraf gehaald. Was niet werkbaar. Ik ben ook wel benieuwd of dit "normaal" is. Het thema is wel mooi ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien te vanzelfsprekend, maar als je WAD2 op je SD kaart geinstalleerd hebt, probeer het dan eens op het interne geheugen te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

denniskrol schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:01:
SSMaPa_0.2.2 kan dat fixxen. Als je dan -vm als args doet voor calendar zou die in monthview moeten openen, maar voor t precieze kan je beter even op xda kijken, daar was ergens een topic over in het Blackstone gedeelte
Thanks, dat was 'm inderdaad :)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een dikke week heb ik een HD..... voorheen een Herald (P4350) gehad, maar die heeft het bezoek van de huisbrandolie-vrachtauto niet overleefd toen ie (waarschijnlijk uit mijn zak gevallen bij het instappen in de auto) op de oprit lag............

Om een van de gestelde vragen in dit topic maar meteen te beantwoorden, JA ik heb een verzekering op de HD (had ik ook op de Herald, daar ga ik ook nog een nieuwe van krijgen dus).

Toen we bij de B.C.winkel waren om die platgereden Herald in te leveren, meteen even wat nieuwe telefoons bekeken en besloten dat we beiden een HD als beste optie zagen. (omdat we elkaars auto gebruiken is een gelijk toestel makkelijk ivm houder voor de telefoon (voor tomtom en carkit gebruik))

Meteen maar geregeld, vanaf medio mei hebben we KPN 32,50 per maand voor 300 min/sms en voor 10 euro (1e jaar met 75% korting eroverheen dus maar voor 2,5 euro) onbeperkt internet toegang. Toestel was bij dit abbo met tweejarig contract gratis. Nu nog Vodafone 27,50 voor 200 min/sms en 10 euro voor 1 gig dataverkeer.

Na een weekje wat gespeeld en gebeld te hebben bevalt ie prima, wellicht zelfs beter dan de Herald (hij kan wat meer en vooral de ingebouwde GPS is een grote plus).

De eerste avond kwam er al twijfel.....TomTom 6 zou niet werken op de HD.... Domweg toch geprobeerd en zie daar, de versie die ik heb (en op de Herald gebruikte, = versie 6.000) werkt feilloos op de HD, 'zelfs het draaien van het scherm met Gyrator2...........das dus weer mooi meegenomen....

Een van de problemen die ik wel genoemd heb gezien (hier en/of elders) is dat blokkeren met ingedrukt houden van de hoorn-toets (rechts) niet werkt, kon er geen oplossing voor vinden dus toen maar pocketshield geinstalleerd, dat lijkt te werken zoals het hoort... opgelost dus.

Verder kan ik voor mijn andere probleem even nog geen oplossing vinden:

Ik woon in Duitsland en werk op lokatie in Nederland, ik rijd dus minimaal twee keer per dag van een Nederlands netwerk een Duits in of omgekeerd. Nu wil ik graag dat de HD geen dataverbindingen maakt met roaming netwerken (tenzij ik dat wil)
De oplossingen die ik vind (nodata, veranderen van providernaam en dergelijke) zijn voor mij geen optie omdat ik dat dan meermaals per dag moet doen.

Ik zoek dus een tool of prog dat zorgt dat ie alleen verbinding met het thuisnetwerk maakt voor data, voor de enkele keer dat ik in het buitenland data wil ontvangen kan ik dat programma dan wel uitzetten ofzo.

Kan iemand me hieraan helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
OPGELOST Geen of slechte fix gps probleem:
Comm manager>telefoon>radio aan=geen gps fix
radio uit=gps binnen 10sec (cold, warm of hot start)

Uhm... 8)7

Rom 1.14.404.3 (22273) NLD 12/09/08
Radio 1.09.25.14

Met Telfort sim geen fix
Met Orange sim binnen 10 seconden volledige fix, zelfs binnen in huis |:(

[ Voor 36% gewijzigd door PJzzz op 23-02-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

boer95 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:52:
[...]

Ben ik het eigenlijk wel mee eens...Vind veel mensen maar zeuren over anderen wat zij vinden wat hier wel en wat niet besproken mag worden. Dit is inderdaad een topic waar de gehele HD besproken wordt en wanneer je een vraag of opmerking irritant vind, dan lees je er idd maar lekker over heen. Ik lees namelijk ook weer gewoon lekker over al het gezeur heen, en beperk mijn aandacht op hetgeen me wel interesseert!

Lekker blijven vragen, hoe dom ze soms mogen zijn. Als het een echt sneue vraag is krijg je gewoon geen antwoord.
Dit is wel erg kort door de bocht en ik vind het erg sneu dat je dit zeuren vind. Het gezeur moet je juist toespitsen op de illegale roms. Men weet wel waar je ze moet downloaden, maar men leest niet hoe je ze moet installeren, wat de beperkingen zijn en wat de risico's zijn van flashen. Vervolgens komen ze hier vragen naar de bekende weg, terwijl er twee sites zijn waar al deze vragen in 99% van de gevallen al zijn gevraagd en beantwoord. Ik doel dan op de site van de maker en op het forum van XDA. Uiteraard ben je op het forum om vragen en kennis uit te wisselen, maar je zit hier wel op tweakers en daar wordt ook wel verwacht dat je er zelf wat effort in steekt.

Maar ontopic: Dutty's 1.8 rom is niet compatible met veel van de huidige cabs die er zijn. Proberen is dus op eigen risico en anders blijf je safe en kies je voor de 1.7 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij duidelijk uitleggen wat het grote voordeel is van de 1.7 rom?
Is deze ook in het Nederlands zoja, waar?
Is de 1.7 Rom bugvrij?

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

SOEDARKMASTER schreef op zondag 22 februari 2009 @ 02:44:
[...]

Ik snap echt niet wat je bedoelt. Ik zet mijn films op de geheugen kaart als mp4 bestanden. Dan open ik wmp op de htc, waarna ik met bestand openen de film open. Op deze manier gaat het meestal erg soepel en blijft het beeld scherp. Ik zou graag willen weten of het bij jou nog beter draait, want dan gaat het echt soepel.

Gewoon vanaf de geheugenkaart de film openen gaat helemaal fout. Dat wordt 1 haper bende. :P
Dat doe ik nu toch ook? Als mp4 afspelen.. met HTCAlbum (wat WMP is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:15:
Kan iemand mij duidelijk uitleggen wat het grote voordeel is van de 1.7 rom?
Is deze ook in het Nederlands zoja, waar?
Is de 1.7 Rom bugvrij?

Ik hoor het graag.
Nieuwere items, nieuwere manilla met mogelijkheid om meerdere agenda items te laten zien. Veel sneller, voice recording die standaard werkt en veel extra toepassingen. Verder zo goed als bugvrij en vrijkbaar op de website van dutty en xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wat ik zo vreemd vind... gisteren een youtube filmpje afgespeeld, ging prima. En nu opeens krijg ik steeds weer "verbinding mislukt" (applicatie start wel normaal op, totdat je daadwerkelijk een filmpje wil afspelen). Ik heb toch echt geen instellingen veranderd of iets geïnstalleerd? Zijn er meer mensen waarbij youtube het opeens niet meer doet (dan ligt het zeker aan youtube) of moet ik weer gaan hard resetten ;-( (of youtube gewoon als dood beschouwen)?

edit: blijkbaar inderdaad een youtube probleem...opeens werkte het weer.... les: niet te snel hardresetten... ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door TeChNo2 op 23-02-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
marco899 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 23:59:
[...]

Nieuwere items, nieuwere manilla met mogelijkheid om meerdere agenda items te laten zien. Veel sneller, voice recording die standaard werkt en veel extra toepassingen. Verder zo goed als bugvrij en vrijkbaar op de website van dutty en xda.
Heb jij die geflashed met hardspl/softspl/uspl?

Ik heb alle mogelijkheden gelezen maar kan niet echt ontdekken waarom ik voor een bepaalde spl zou moeten kiezen.
Ik loop graag zo min mogelijk risico op het bricken van mijn HD :P

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47
arjants schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:43:
[...]

Ik heb alle mogelijkheden gelezen maar kan niet echt ontdekken waarom ik voor een bepaalde spl zou moeten kiezen.
Je kan gewoon hardspl gebruiken. Je kan altijd de standaard SPL terug zetten op je telefoon. Staan ook vaak al meegeleverd waar je het vandaan haalt.

edit: zie hieronder ook, iedereen gebruikt wat anders :p maakt vrij weinig uit geloof ik.

[ Voor 9% gewijzigd door harmageddon op 23-02-2009 10:26 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

arjants schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:43:
[...]

Ik heb dit met USPL gedaan. Zo kan je dmv een harde reset je HD weer in de originele staat terugbrenegn dmv een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Laatst online: 13:59
Ik heb sinds een aantal dagen Dutty 1.8 op mijn nieuwe Touch HD. Bevalt me erg goed moet ik zeggen, hoewel ik niet echt een groot referentiekader qua roms heb, aangezien ik op dag 2 al Dutty 1.8 heb geinstalleerd.

Nu heb ik een vraag: op XDA kom ik af en toe screenshots tegen van mensen met customized icons en transparante menu's. Zijn dit toevoegingen die je kan krijgen door een andere rom te installeren (bijvoorbeeld Laurentius26 roms), of handmatig toegevoegde images of kan je hier een extern programma voor gebruiken?

Zijn er mensen hier met een Touch HD die hier ervaring mee hebben en eventueel een antwoord? Ben benieuwd, dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op me werk hebben we een exchange server. Nu heb ik me eigen mail op me mobiel ingesteld, maar nu wil ik de info mailbox ook op me mobiel bekijken. Kan iemand mij vertellen hoe ik een 2 de mailbox kan toevoegen. Als het pop3 was geweest was het geen probleem geweest. Maar ik kan geen 2de exchange account toevoegen. Heeft iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Volgens mij is een 2e exchange-account niet mogelijk, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de standaard software gaat het helaas niet. Ik hoopde eigenlijk dat er een tooltje voor is om dit wel voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jannibal23 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:30:
Ik heb sinds een aantal dagen Dutty 1.8 op mijn nieuwe Touch HD. Bevalt me erg goed moet ik zeggen, hoewel ik niet echt een groot referentiekader qua roms heb, aangezien ik op dag 2 al Dutty 1.8 heb geinstalleerd.

Nu heb ik een vraag: op XDA kom ik af en toe screenshots tegen van mensen met customized icons en transparante menu's. Zijn dit toevoegingen die je kan krijgen door een andere rom te installeren (bijvoorbeeld Laurentius26 roms), of handmatig toegevoegde images of kan je hier een extern programma voor gebruiken?

Zijn er mensen hier met een Touch HD die hier ervaring mee hebben en eventueel een antwoord? Ben benieuwd, dank alvast!
Tja, daar gaat dus heel XDA over!
Themes, skins, icons etc etc.
Ik draai zelf nu de ROM van Laurentius, v7.5.
Echt merkbaar sneller dan de standaard ROM, heb nog geen vastlopers gehad.

Lees je maar eens in, het is echt leuk om te doen:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
PJzzz schreef op zondag 22 februari 2009 @ 18:02:
Geen of slechte fix gps probleem:
Comm manager>telefoon>radio aan=geen gps fix
radio uit=gps binnen 10sec (cold, warm of hot start)

Uhm... 8)7

Rom 1.14.404.3 (22273) NLD 12/09/08
Radio 1.09.25.14
Niemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Wat voor mij heel goed werkt is met bvb hd tweak A-GPS uitzetten. Wel zorgen dat je 1x in de week het downloaden van quickGPS hebt ingesteld. Dan gaat het vinden van een fix supersnel, en bijna overal (bij mij ook gewoon binnen). Het is namelijk zo dat de 2 data sets die binnenkomen via quickgps en de assisted GPS elkaar gaan tegenwerken door minieme verschilletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
Snuurtje schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:50:
Wat voor mij heel goed werkt is met bvb hd tweak A-GPS uitzetten. Wel zorgen dat je 1x in de week het downloaden van quickGPS hebt ingesteld. Dan gaat het vinden van een fix supersnel, en bijna overal (bij mij ook gewoon binnen). Het is namelijk zo dat de 2 data sets die binnenkomen via quickgps en de assisted GPS elkaar gaan tegenwerken door minieme verschilletjes.
A-gps was uit heb Quickgps geupdate en krijg hetzelfde resultaat.
Heb net een vriend gevraagd om te testen met zijn touch hd en hij krijgt wel in no time een fix.
Dus voorlopige conclussie, de mijne gaat retour afzender. (Heb 'm nog maar net 6 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Net Dutty's 1.8 erop gezet. Ziet er goed uit en gaat lekker snel, maar de vraag is nu hoe ik de Nederlandse T9 weer erop krijg?

Laat maar, heb hem al.

[ Voor 9% gewijzigd door Jedi_Pimp op 23-02-2009 16:49 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij kan helpen er voor te zorgen dat Windows Mobile 6.1 standaard de WIFI pakt en niet het 3G netwerk? Als ik thuis ben en hij is verbonden met WIFI dan blijft hij de 3G pakken. Pas als ik die 3G uitzet pakt hij de WIFI...

Nu kan ik wel bij instellingen > verbindingen > verbindingen > geavanceerd standaard het WIFI netwerk kiezen ipv mijn tmobile internet, maar dan heb ik geen internet meer als ik buiten bereik van het WIFI netwerk kom :s

Iemand die mij hier kan helpen?

-edit

hmm het lijkt even te duren voor hij WIFI pakt zodra hij binnen bereik is...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Ik ben ook van plan om de HTC Touch HD aan te schaffen, eigenlijk het ene wat mij tegen houdt is het niet kunnen smsen op z'n zijkant, zodat het gewoon met de vingers kan.

Ik las hier al over de Gyrator 2.
Werkt dit zoals je er van verwacht?
Gaat het beeld niet ineens draaien ook al houd je je telefoon gewoon recht?
Lukt het smsen zo mooi zonder het pennetje?

Dit waren eigenlijk mijn enige vragen, de rest heb ik op dit forum al wel kunnen lezen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=31543172,noline]
Ik las hier al over de Gyrator 2. Klopt
Werkt dit zoals je er van verwacht? Jep
Gaat het beeld niet ineens draaien ook al houd je je telefoon gewoon recht? Nee pas als je hem redelijk kantelt swicht hij weer naar iets anders
Lukt het smsen zo mooi zonder het pennetje? Zekers

Dit waren eigenlijk mijn enige vragen, de rest heb ik op dit forum al wel kunnen lezen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldt ook voor e-mailen etc hè??
bedankt voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke applicatie (behalve de touchflow 3D skin zelf) kan je in Gyrator 2 kantelen, en overal werkt het perfect (wat ik getest heb dan)
E-mail ziet er hetzelfde uit als het kantelen van SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy_01
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 10:26
Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:26:
[...] Tja, daar gaat dus heel XDA over! Themes, skins, icons etc etc.
Ik draai zelf nu de ROM van Laurentius, v7.5.
Echt merkbaar sneller dan de standaard ROM, heb nog geen vastlopers gehad.

Lees je maar eens in, het is echt leuk om te doen:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451
Ja, dat is echt een aanrader. De genoemde ROM is snel, sterk, betrouwbaar. Ik werk er vanaf het begin mee, en heb werkelijk nog geen enkele vastloper gehad.

De Touch HD wàs al goed, maar is met de ROM die je hier noemt alleen nog maar béter geworden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook meer screens te vinden op die 3 na die in de openingsposts van hem staan?

Ik wou graag weten of het home menu etc in landscape mode kan zoals bij duttys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:31:
Zijn er ook meer screens te vinden op die 3 na die in de openingsposts van hem staan?

Ik wou graag weten of het home menu etc in landscape mode kan zoals bij duttys
Nee, de TF3D kan niet in landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Is hier iemand die al eens een custom background gemaakt heeft voor manila? All tabs dan he? Ik snap er geen bal van.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 21:52:
[...]

Nee, de TF3D kan niet in landscape.
de nieuwe Manilla in dutty 1.8 is wel in landscape ;)

en vetjessssssss :)

@CSB,

Las dat er wat meer bij kwam kijken dan alleen photoshop, maar veel verder heb ik me ook nog niet in verdiept.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/2126/tsowentaskbar5v17.jpg

Wie weet de naam van de tabs in de onderkant van dit plaatje? Dus de contacts, SMS etc. tabs? Ben al heel lang aan het zoeken, wie weet het? _/-\o_

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Laatst online: 04-07-2023
Jedi_Pimp schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:34:
[afbeelding]

Wie weet de naam van de tabs in de onderkant van dit plaatje? Dus de contacts, SMS etc. tabs? Ben al heel lang aan het zoeken, wie weet het? _/-\o_
Ik gok dat het de bovenste iconset is die je hier kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Even 2 vragen:

Vraag 1:
Op dit moment geeft Touchflo 3D aan dat ik 1 email heb maar mijn mailbox is leeg. Als ik nieuwe berichten ontvang telt hij het gewoon op. 5 berichten in mijn mailbox. Het icoontje in de touchflo geeft 6 berichten aan.
Weet iemand hoe ik dit kan corrigeren/fixen.

Vraag 2:
Is het mogelijk om de tijd van de telefoon te syncen met een online timeserver?
Ik lees verhalen dat de touch HD nog wel eens de tijd laat verspringen...

EDIT: Email probleem is opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door B___MAN op 24-02-2009 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Ik zit toch n og met een vraagje, heb pas de touch hd gekregen en gelijk alle hotfixes geinstalleerd, toch loopt mijn hd regelmatig vast. Vooral met internetten/mailen freezed het hele OS en kan ik em meestal alleen uit krijgen door de accu er ff uit te halen, komt regelmatig voor dat ik gebeld wordt en mn OS zo traag is geworden dat ik niet eens kan opnemen.

wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Gister mn invisible shield binnen gekregen.
Meteen de voorkant erop geplakt, ging goed!
Beetje water erop en werkt perfect.

Alleen met de kleinere stukjes lukt het niet, als ik er een beetje water op doe dan plakt hij gewoon niet, doe ik er geen water op dan krijg ik allemaal vingerafdrukken etc..
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotfurrr schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 08:09:
Ik zit toch n og met een vraagje, heb pas de touch hd gekregen en gelijk alle hotfixes geinstalleerd, toch loopt mijn hd regelmatig vast. Vooral met internetten/mailen freezed het hele OS en kan ik em meestal alleen uit krijgen door de accu er ff uit te halen, komt regelmatig voor dat ik gebeld wordt en mn OS zo traag is geworden dat ik niet eens kan opnemen.

wat kan ik hier aan doen?
Regelmatig softresetten. Winmo heeft nu eenmaal een memory-leak en loopt af en toe vast.
Zet je de progs die je gebruikt wel steeds netjes uit? Of laat je ze op de achtergrond doordraaien?
(Standaard zet op de 'X' klikken je programma in de background en dus niet uit, dit kun je met een instelling veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik SKtools om memory schoon te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort word het voor mij ook tijd om op een nieuw toestel over te gaan . Maar nu wil ik eigenlijk 2 vliegen in 1 klap slaan . Toestel moet mijn huidige gsm vervangen maar het liefst ook mijn Ipod (Ben niet tevreden over het geluid wat er uit komt). Nu heb ik 2 vragen :

-Werkt de HD als uberhaupt een beetje fijn als mp3 speler (zal geen Apple interface zijn daar ben ik me van bewust maar gaat mij meer om het dagelijkse gebruik )
-Hoe is de geluidskwaliteit wat de HD produceert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47
-Je hebt diverse programma's om muziek af te spelen. Dat hangt compleet af van je eigen voorkeuren.

-De geluidskwaliteit ben ik enorm tevreden over! Maar dat hangt natuurlijk ook sterk af van de koptelefoon die je hebt. Met mijn in-ear dopjes ben ik erg tevreden over het geluid! Je kan de bass en treble nog wel iets aanpassen in de settings.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:52:
Binnenkort word het voor mij ook tijd om op een nieuw toestel over te gaan . Maar nu wil ik eigenlijk 2 vliegen in 1 klap slaan . Toestel moet mijn huidige gsm vervangen maar het liefst ook mijn Ipod (Ben niet tevreden over het geluid wat er uit komt). Nu heb ik 2 vragen :

-Werkt de HD als uberhaupt een beetje fijn als mp3 speler (zal geen Apple interface zijn daar ben ik me van bewust maar gaat mij meer om het dagelijkse gebruik )
-Hoe is de geluidskwaliteit wat de HD produceert
De HD werkt goed als MP3 player, maar als je de Apple GUI gewend bent is het wel even wennen. Het handigst is het om 'm te vullen vanuit Windows Media Player, maar dat is een drama als je iTunes gewend bent. Het blijft behelpen (vind ik).
De geluidskwaliteit van de HD is goed. In de praktijk is de kwaliteit van je MP3'tjes van veel grotere invloed dan de speler. En niet te vergeten van je koptelefoon (die witte dopjes van Apple vind ik bagger, maar dat is ook persoonlijke smaak). De HD heeft ook een ingebouwde FM radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Qiro schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:10:
Gister mn invisible shield binnen gekregen.
Meteen de voorkant erop geplakt, ging goed!
Beetje water erop en werkt perfect.

Alleen met de kleinere stukjes lukt het niet, als ik er een beetje water op doe dan plakt hij gewoon niet, doe ik er geen water op dan krijg ik allemaal vingerafdrukken etc..
Iemand tips?
Is deze SP van een goed formaat (niet zoals de Brando een paar mm te kort) ?? Kan iemand misschien een foto hiervan laten zien.

Ben van plan ook een SP te halen alleen weet niet welke geschikt is. Ze zeggen dat de SP van InvisibleShield al een soort 'krassen' heeft als je hem erop plaatst. Hebben meer mensen deze ervaring?

En voelt deze SP een beetje goed aan (niet te stroef)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Beats by Dre Headphones die ik er op aan wil sluiten. Iets wat ik vooral mis bij mijn Ipod is dus bass dus dat moet in orde zijn :). Equalizer is dus wel mogelijk mits het programma wat je gebruikt het toelaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

equalizer werkt standaard als je de headphone aansluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Werkt bij jullie videobellen op de Touch HD? Ik heb het met 2 simkaarten geprobeerd die beide WEL werken in een K850i maar niet in de HD..

Wat gek is, is dat ik wel VANAF de K850i naar de HD kan videobellen en dan het gesprek dus wel gewoon goed werkt! Maar andersom werkt het niet, ik kan geen videogesprek opzetten vanaf de HD. Iemand een oplossing?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winmo customize ftw!!
niet bijster origineel, maar carebear!! :D

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/carebear.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik weet niet hoe jullie beleving qua geluidssterkte is bij de Touch HD via de oordopjes, maar ik vind 'm persoonlijk erg hard staan. Heb oordopjes van een iPOD in gebruik en ik moet bijna overal het geluid (niet alleen via de System knop, maar ook binnen Coreplayer/mediaplayer) van de Touch terugdraaien naar...10% ofzo.

Ondanks dat ik de instellingen van Advanced Config en HD Tweak heb doorlopen, vind ik geen optie om in te stellen dat het geluid via de earphone een bepaalde sterkte max kan hebben (HD Tweak heeft wel iets dat qua naamgeving erop lijkt, maar het niet is).

Is er een mogelijkheid die jullie kennen om (misschien wel via de registry) aan te geven dat muziek/mp3's, whatever op een bepaalde geluidsterkte begint (een soort power-on level)?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Kensei schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:48:
Ik weet niet hoe jullie beleving qua geluidssterkte is bij de Touch HD via de oordopjes, maar ik vind 'm persoonlijk erg hard staan. Heb oordopjes van een iPOD in gebruik en ik moet bijna overal het geluid (niet alleen via de System knop, maar ook binnen Coreplayer/mediaplayer) van de Touch terugdraaien naar...10% ofzo.

Ondanks dat ik de instellingen van Advanced Config en HD Tweak heb doorlopen, vind ik geen optie om in te stellen dat het geluid via de earphone een bepaalde sterkte max kan hebben (HD Tweak heeft wel iets dat qua naamgeving erop lijkt, maar het niet is).

Is er een mogelijkheid die jullie kennen om (misschien wel via de registry) aan te geven dat muziek/mp3's, whatever op een bepaalde geluidsterkte begint (een soort power-on level)?
Dat probleem heb ik inderdaad ook. En verder heb ik nog het probleem dat die m4a's dus nog is 3 keer zo hard afspeeld als mp3's :S

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helkon
  • Laatst online: 23-03 20:30
Kan iemand mij helpen,

Wellicht iets eenvoudig, wellicht ook niet. In ieder geval niet voor mij.

Mijn batterij icoon is plots vervangen door de tijdaanduiding. Onder instelling voor Klok en Alarmsignalen is "De klok in alle programma's op de titelbalk weergeven NIET aangevinkt.

Heb FInixNOverBat geinstalleerd en dat heeft tot nu toe prima gefunctioneerd.
Kan ik ergens anders iets hebben aangevinkt of niet ?, Heeft HDtweak hierop invloed?

Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier valt dat harde geluid dan wel weer mee.
Ik speel alles dan ook af in pocketplayer.
Zet ik daar het volume in wat zachter, terwijl windows volume gewoon op medium staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:43:
Hier valt dat harde geluid dan wel weer mee.
Ik speel alles dan ook af in pocketplayer.
Zet ik daar het volume in wat zachter, terwijl windows volume gewoon op medium staat..
Je kan inderdaad een andere player gebruiken, maar die is [zo te zien] niet zo 'finger-friendly' als HTC's ingebouwde speler. Plus dat je weer helemaal in je programma's venster moet gaan rondneuzelen om die player te vinden of op de apps-tab een shortcut maken. In mijn ogen is dit stom probleem van HTC, dus ik ga ze even mailen.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helkon schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:38:
Heb FInixNOverBat geinstalleerd en dat heeft tot nu toe prima gefunctioneerd.
Kan ik ergens anders iets hebben aangevinkt of niet ?, Heeft HDtweak hierop invloed?
HDteak KAN hierop invloed hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 21:30
Hebben er meer mensen Vodafone?
Hebben jullie dan ook last van de reclame bij Internet Explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik heb nu Quake 3 Arena draaien. Enkel draaid het voor geen meter.. :P 3 tot 5 fps, porait ipv landscape, geen g-sensor control en krakend geluid tijdens lopen. Heeft iemand hier al eens mee gespeeld? Of mss iemand tips ergens gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helkon
  • Laatst online: 23-03 20:30
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:58:
[...]

HDteak KAN hierop invloed hebben
Als ik tweakHD even "Uninstall" is dan de invloed van tweakHD verdwenen? dus terug naar de default vóór
gebruik van tweakHD, of blijven "getweakte" items dan zo staan? Dit om te proberen of er inderdaad invloed kan zijn.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.