Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 140.398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Anoniem: 282714 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:52:
Hallo,

2 probleempjes.

1. Als ik via verkenner mijn opslagkaart open en de files bekijk duurt dit heel lang voordat de files verschijnen. Is daar iets voor?

2. Wanneer ik de hotfixes wil installeren krijg ik de melding: please use the correct version to install this hotfix program.

Iemand oplossingen voor deze problemen?

thanks
1. De Winmo Explorer is erg traag bij volle directories, zoals Windows. Gebruik Total Commander (gratis) of Resco. Zie Topic Start.

2. Gebruik je de juiste Hotfixes voor de juiste ROM versies? (Heb je de NLD of WWE versie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 11:13
ik heb telkens het 3g icoontje in beeld, betekend dit niet dat ik nu verbindnig met het internet heb?

ik krijg ook telkens de melding dat er geen actieve gegevenssessies zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 13:39
Sgimi schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:56:
He bah. S2U@ wou ik juist niet meer draaien...
Anoniem: 285532 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:34:
[...]
s2u2 is één grote geheugenlek..
wil ik ook niet meer draaien
Dat idee qua geheugengebruik had ik ook al, gebruiken jullie iets anders om te locken?? Ongewenste telefoontjes zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:53

Ottooo

Vuurvlieg

Ik ben eigenlijk nog wel zeer tevreden met S2U2. Ik gebruikte het ook al op mijn HTC Touch (Elfin), maar dat had in eerste instantie een andere reden...
(mobieltjes en water gaan vaak niet zo goed samen... Dan heb je bijvoorbeeld dat na het opdrogen je beeldscherm spontaan aangaat...)

Ook fijn dat hierbij je kalender wel op tijd wordt bijgewerkt en je afspraken van meer dan één dag in de toekomst kan zien. :)

Alleen wel mijn beeldschermkantelsoftware ( :P ) uitgeschakeld voor S2U2, juist op het moment dat je wil 'sliden' wilde het nog wel een voorkomen dat het beeld juist op dat moment kantelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Hi,

Om een vage reden wordt mijn imap4 email niet in HTML weergegeven ... als ik een email open, dan is de optie DOWNLOAD HTML grijs ...

suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:58:
Er moeten 2 bestanden op je kaart staan, BLACIMG.NBH en BlackstoneCustomRuu.exe. Je start via je pc USPL op, en op het moment dat ie op begint te starten (dus dat 3kleuren bootscherm begint te laden) stopje je sd-kaart erin (voordat je dat scherm ziet dus).....et voila ;)

Weet niet of dit besproken mag worden hier, zo niet: sorry!
Bedankt voor de uitleg, daarmee zou het moeten lukken.
Zit alleen nog ff dat ik die BlackstoneCustomRuu.exe nergens vandaan kan toveren.
Heb je daar nog een link van ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
Ik zit met een probleem met mijn gmail/google apps.

Ik gebruik mijn eigen domein via google apps. Ik wil met mijn HD bij mijn mail kunnen, via IMAP. Ik heb keurig de instructies opgevolgd zoals die zijn aangegeven door Google:
http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=78886. Ik kan echter mijn e-mail niet ophalen.

Hij geeft bij het verbinden aan dat hij de folders ontvangt (die zie ik ook daadwerkelijk staan) en vervolgens de berichten (ik heb momenteel alleen de headers ingeschakeld). Maar vervolgens krijg ik helemaal geen mail te zien, in geen van de mappen.

Ik gebruik verder ook Outlook op mijn computer via IMAP en dat werkt wel perfect, op dezelfde account.

Ik heb een vodafone abonnement met onbeperkt surfen. Ik heb de proxy server in m'n HD uitgeschakeld, omdat het anders helemaal niet werkte.

Wat zou de reden kunnen zijn van mijn gemis aan e-mail op m'n HD?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:52:
[...]
Bedankt voor de uitleg, daarmee zou het moeten lukken.
Zit alleen nog ff dat ik die BlackstoneCustomRuu.exe nergens vandaan kan toveren.
Heb je daar nog een link van ergens ?
Daar mogen we hier geen links naar plaatsen op dit forum.. Maar zoek eens in de WIKI van de website waar je de ROM weg hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Oke gevonden.

Ik start die HD_Blackstone_CustomRUU op de pc en krijg dan uiteindelijk hetvolgende.

Verify that you want to update the ROM version

From image version 1.14.404.3 (wat mijn huidige rom versie is)
To image version 1.12.25.16 (wat mijn nieuwe radio zou moeten zijn.

Als ik hier nu met Next op antwoord, overschrijf ik dan mijn rom door een radio versie ?
En als ik dat doe, kan ik dan de hd in de kliko gooien ?

Of overschrijft hij alleen de radio rom dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:09:
Oke gevonden.

Ik start die HD_Blackstone_CustomRUU op de pc en krijg dan uiteindelijk hetvolgende.

Verify that you want to update the ROM version

From image version 1.14.404.3 (wat mijn huidige rom versie is)
To image version 1.12.25.16 (wat mijn nieuwe radio zou moeten zijn.

Als ik hier nu met Next op antwoord, overschrijf ik dan mijn rom door een radio versie ?
En als ik dat doe, kan ik dan de hd in de kliko gooien ?

Of overschrijft hij alleen de radio rom dan ?
je zet dat bestand, samen met blacimg.nbh op je sd kaart.....niet vanaf je pc starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:39:
[...]

je zet dat bestand, samen met blacimg.nbh op je sd kaart.....niet vanaf je pc starten
Nou het was een zware bevalling, maar het is gelukt :)
Patrick bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:00:
[...]

Nou het was een zware bevalling, maar het is gelukt :)
Patrick bedankt :)
en nu kun je los op custom roms ;).....yw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:06:
[...]

en nu kun je los op custom roms ;).....yw
Dus een normale rom flashen gaat op dezelfde manier ?
Ook de rom renamen naar BLACIMG.NBH en samen met HD_Blackstone_CustomRUU.exe op de sd kaart en dan eerst weer die uspl starten met kaartje eruit en alssie reset kaartje er in duwen ?

Tja als je het eenmaal weet is het inderdaad gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:10:
[...]

Dus een normale rom flashen gaat op dezelfde manier ?
Ook de rom renamen naar BLACIMG.NBH en samen met HD_Blackstone_CustomRUU.exe op de sd kaart en dan eerst weer die uspl starten met kaartje eruit en alssie reset kaartje er in duwen ?

Tja als je het eenmaal weet is het inderdaad gemakkelijk
;).....welkom bij de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:43

martjah

Appel

hmm ik heb zowel de radiorom en de normale rom via de pc geflashed.

eerst de normale rom, toen alles ingesteld enzo
paar dagen later de nieuwe radiorom erop gezet via de pc.

geen verlies in data, geen problemen met de telefoon.

ohja met de nieuwe rom is mijn tomtom een stukje sneller geworden (met gps signaal vinden etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285532

gelijk maar aanmelden voor de flashaholics, en probeer de nieuwe rom van NEO dan ook even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145521

Ik heb een probleem met het ontvangen van bestanden via bluetooth vanaf voornamelijk Nokia's. Deze zien mijn HD wel maar bij het verzenden komt geeft de nokia aan dat hij geen verbinding kan krijgen. Heb volgens mij alle instellingen al geprobeerd maar ik kom er niet uit. Iemand met een oplossing...... please?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293586

Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:58:
Er moeten 2 bestanden op je kaart staan, BLACIMG.NBH en BlackstoneCustomRuu.exe. Je start via je pc USPL op, en op het moment dat ie op begint te starten (dus dat 3kleuren bootscherm begint te laden) stopje je sd-kaart erin (voordat je dat scherm ziet dus).....et voila ;)

Weet niet of dit besproken mag worden hier, zo niet: sorry!
kan je ipv de BlasckstonescustimRuu.exe ook de BlackstoneRUUWrapper.exe gebruiken? En zoals het hierboven staat beschreven, hoef je dan niets met hardspl te doen?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714

Anoniem: 282358 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:42:
[...]

1. De Winmo Explorer is erg traag bij volle directories, zoals Windows. Gebruik Total Commander (gratis) of Resco. Zie Topic Start.
thanks

Ik krijg het progje weer niet geinstalleerd. Ding heeft kuren. Als ik de opslagkaart open kan het 1 minuut duren voordat alle bestanden zichtbaar zijn in verkenner. Als ik het fotoalbum start idem.

Ik heb gisteren een hard reset gedaan, maar deze bug is nog immer van kracht... erg vervelend.

Iemand nog suggesties?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293586 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:43:
[...]

kan je ipv de BlasckstonescustimRuu.exe ook de BlackstoneRUUWrapper.exe gebruiken? En zoals het hierboven staat beschreven, hoef je dan niets met hardspl te doen?

Gr.
je moet of hardspl (eenmalig), of uspl van te voren inladen. Via sd flashen gaat met BlackstoneCustomRuu.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:53:
[...]

je moet of hardspl (eenmalig), of uspl van te voren inladen. Via sd flashen gaat met BlackstoneCustomRuu.exe
dank je wel voor je snelle reactie.
Dus alles wat je hoeft te doen is
* Rom renamen naar BLACIMG.NBH en samen met HD_Blackstone_CustomRUU.exe op je sd kaart zetten.
* Op je pc uspl starten
* sd kaart uit je telefoon halen en de telefoon resetten
* gelijk na de reset de sd kaart weer in de telefoon doen en het flashen begint.??

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-03 09:10
Ik zet geen .exe op mn telefoon.
Alleen blacimg erop, telefoon uitzetten en aanzetten met volume down ingedrukt, op die manier boot hij de file.
Dan doen wat op scherm staat.

Het is allemaal heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:54
Wat natuurlijk ook nog kan is gewoon de rom vanaf windows zelf laden.

Zie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=435110 voor meer info

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Hmmm, ik ga die L26_THDV8.0_WWE Ultimate van Laurentius26 maar eens proberen. Nog nooit geflashed, heb eigenlijk geen problemen met de stock rom, maarja..die nieuwe manila heh, ben toch wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Possible schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:42:

Zie
Dus hier hoef je alleen maar een map aan te maken op je sd kaart. daar de CustomRUU en de rom (met die standaard naam die je er zelf aangeeft) ingooien. Op je pc BlackstoneRUUWrapper openen en flashen?

is het zo simpel en ook betrouwbaar?

Gr.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 293586 op 05-03-2009 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 13:51
Anoniem: 277390 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:44:
Hmmm, ik ga die L26_THDV8.0_WWE Ultimate van Laurentius26 maar eens proberen. Nog nooit geflashed, heb eigenlijk geen problemen met de stock rom, maarja..die nieuwe manila heh, ben toch wel benieuwd :)
Net getest en nu weer terug naar NL stock rom.
Op xda melding van een aantal problemen.
  • Bij mij is mp4 video, welke op stock-rom perfect draait, niet af te spelen op L26_THDV8.0.
    De touch loopt compleet vast.
  • Tevens geen fix mogelijk met gps.
  • G-sensor calib werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:35
PJzzz schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:49:
[...]

Net getest en nu weer terug naar NL stock rom.
Op xda melding van een aantal problemen.
  • Bij mij is mp4 video, welke op stock-rom perfect draait, niet af te spelen op L26_THDV8.0.
    De touch loopt compleet vast.
  • Tevens geen fix mogelijk met gps.
  • G-sensor calib werkt ook niet
Ik heb hier gewoon een fix met TomTom en ach voor de rest komt natuurlijk vast wel een oplossing over een paar dagen zal versie 8.1 wel uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Xivius schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:29:
Hi,

Om een vage reden wordt mijn imap4 email niet in HTML weergegeven ... als ik een email open, dan is de optie DOWNLOAD HTML grijs ...

suggesties ?
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Hoe kan ik in 3DFLO bij de Internet tab de volgorde van de favorites wijzigen ? (niet bij favorites zelf, maar bij de tab) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xivius,

het lijkt of downloaden van files geblokkeerd is, controleer dit I'min de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Anoniem: 285532 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:05:
xivius,

het lijkt of downloaden van files geblokkeerd is, controleer dit I'min de instellingen.
Ja dat was het, opgelost! .... thxs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Ik heb een voorstel voor een volgend Blackstone Topic (nr. 5):
Splits dit op in twee aparte topics: één voor mensen die zelf ROM's willen flashen en daarover discussies willen voeren en eentje voor alle andere vragen en tips. De laatste categorie dreigt nu een beetje onder te sneeuwen in de berichten over custom Rom's en dat is jammer.
Mensen zoals ik die het bij de stock Rom willen houden moeten nu door een hele berg voor mij oninteressante posts heel worstelen. En vragen die niet over custom Rom's gaan worden nauwelijks meer beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Xivius schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 07:15:
Hoe kan ik in 3DFLO bij de Internet tab de volgorde van de favorites wijzigen ? (niet bij favorites zelf, maar bij de tab) ?
Ik geloof niet dat het mogelijk is hierin te sorteren. Ben dit iig nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaartenPol schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:38:
[...]

Ik geloof niet dat het mogelijk is hierin te sorteren. Ben dit iig nooit tegengekomen.
deze worden volgens mij gesorteerd op alphabet, je zou dus je favo's oplopend/aflopend kunnen sorteren door bijv.

a. hyves
b. apenheul.nl
c. tweakmnmoedersbed.net
d. tweakers.net
e. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:22:
Ik heb een voorstel voor een volgend Blackstone Topic (nr. 5):
Splits dit op in twee aparte topics: één voor mensen die zelf ROM's willen flashen en daarover discussies willen voeren en eentje voor alle andere vragen en tips. De laatste categorie dreigt nu een beetje onder te sneeuwen in de berichten over custom Rom's en dat is jammer.
Mensen zoals ik die het bij de stock Rom willen houden moeten nu door een hele berg voor mij oninteressante posts heel worstelen. En vragen die niet over custom Rom's gaan worden nauwelijks meer beantwoord.
misschien is het beter om een "Flashles" sticky te maken, hierin duidelijk aangegeven hoe het moet in de nederlandse taal, en ook duidelijk vermeld dat links/cracks/etc niet mogen op tweakers..
altans,
je mag er over praten, maar niet naar linken..

( stel je voor .. ;)... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Anoniem: 285532 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:57:
[...]

deze worden volgens mij gesorteerd op alphabet, je zou dus je favo's oplopend/aflopend kunnen sorteren door bijv.

a. hyves
b. apenheul.nl
c. tweakmnmoedersbed.net
d. tweakers.net
e. etc..
De favorites worden idd op alfabetische volgorde gesorteerd, maar de bookmarkt in 3DFLO helaas niet .... die worden op volgorde van plaatsing gesorteerd ... erg jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus als je met fileexplorer naar je bookmarks gaat en daar de naam wijzigd, heb je alsnog je volgorde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Anoniem: 285532 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:24:
dus als je met fileexplorer naar je bookmarks gaat en daar de naam wijzigd, heb je alsnog je volgorde..
Nee helaas, dan blijft het hetzelfde....

[ Voor 9% gewijzigd door Xivius op 05-03-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 16:57
Wellicht de minst Tweakerige vraag die ik over dit sterk staalte techniek kan stellen maar:

heeft de wekker geen snooze?

De enige manier die ik vind om de wekker uit te zetten is;

tik op de klok -> tabblad alarm -> alarm uitvinken

Dat moet toch makkelijker kunnen (zo vroeg vind ik drie tikjes veel te veel) en waarom zit er geen snooze-functie op. Ben benieuwd of iemand me met dit simpele probleem kan helpen.

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Laatst online: 19:16
LenNerd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:37:
Wellicht de minst Tweakerige vraag die ik over dit sterk staalte techniek kan stellen maar:

heeft de wekker geen snooze?

De enige manier die ik vind om de wekker uit te zetten is;

tik op de klok -> tabblad alarm -> alarm uitvinken

Dat moet toch makkelijker kunnen (zo vroeg vind ik drie tikjes veel te veel) en waarom zit er geen snooze-functie op. Ben benieuwd of iemand me met dit simpele probleem kan helpen.
Er zit wel een snooze functie op maar die is ook vrij omslachtig te vinden. Druk hiervoor op het alarm icoontje bovenin, dan nog een keer selecteren, en dan op menu drukken rechtsonderin. Zou ook graag zien dat dit wat gemakkelijker bereikbaar is!

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290423

Anoniem: 145521 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:33:
Ik heb een probleem met het ontvangen van bestanden via bluetooth vanaf voornamelijk Nokia's. Deze zien mijn HD wel maar bij het verzenden komt geeft de nokia aan dat hij geen verbinding kan krijgen. Heb volgens mij alle instellingen al geprobeerd maar ik kom er niet uit. Iemand met een oplossing...... please?? _/-\o_
settings-communications-beam ,..... O-) al aangezet?

settings-menu-bluetooth--mode-make this device visible _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 290423 op 05-03-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 08:14
Weet iemand misschien of het mogelijk is om meerdere Outlook agenda's te synchroniseren met dit toestel? Ik heb er 1 met persoonlijke afspraken, en 1 via het rooster van school. Windows Mobile Apparaatcentrum synchroniseert echter alleen de persoonlijke afspraken en in de instellingen is niets te vinden hierover.

Het liefst natuurlijk zonder extra programma's te installeren, maar als dat de enige optie is, dan graag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 23:43

CSB

:D

michaelvo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:59:
[...]

Er zit wel een snooze functie op maar die is ook vrij omslachtig te vinden. Druk hiervoor op het alarm icoontje bovenin, dan nog een keer selecteren, en dan op menu drukken rechtsonderin. Zou ook graag zien dat dit wat gemakkelijker bereikbaar is!
Dan moet je de custom rom van NeoS2007 pakken. Die heeft een alarm met G-sensor. Als je dan wilt snoozen draai je gewoon je HD op zijn scherm. :) En als je je alarm uit wilt zetten, dan schudt je met je toestel. Het tooltje heet Klaxon geloof ik.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:16
Duncank schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:26:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om meerdere Outlook agenda's te synchroniseren met dit toestel? Ik heb er 1 met persoonlijke afspraken, en 1 via het rooster van school. Windows Mobile Apparaatcentrum synchroniseert echter alleen de persoonlijke afspraken en in de instellingen is niets te vinden hierover.

Het liefst natuurlijk zonder extra programma's te installeren, maar als dat de enige optie is, dan graag :*)
Nope kan niet (wil nl precies t zelfde) Wat ik dus doe is het rooster van school (ics file) in outlook gooien, en dan dat hele rooster in m'n eigen kalender gooien. Maar dan krijg je dus wel alles door elkaar :(

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Je kan bij het aanmaken van een nieuwe afspraak in je Kalender aangeven voor welke categorie die moet zijn. Kies bijv. Business voor school, en gebruik voor andere afspraken persoonlijk. Je kunt dan 'filteren' op categorie, is dat het?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 08:14
tdw schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:10:
Je kan bij het aanmaken van een nieuwe afspraak in je Kalender aangeven voor welke categorie die moet zijn. Kies bijv. Business voor school, en gebruik voor andere afspraken persoonlijk. Je kunt dan 'filteren' op categorie, is dat het?
Een soort van. Ik maak namelijk de school-items niet zelf aan. Die download ik via de site waarop het rooster staat. (downloadable .ics bestandje)
Het handigst zou dus zijn dat ik, zoals in Outlook 2007, de twee agenda's over elkaar kan leggen oid. (Ik gebruik Thumbcal als calender-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145521

Zover was ik al wel gekomen hoor......... is er niemand anders met het probleem geen bluetooth te kunnen ontvangen vanaf een Nokia?
Anoniem: 290423 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:11:
[...]

settings-communications-beam ,..... O-) al aangezet?

settings-menu-bluetooth--mode-make this device visible _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 08:56
Michel242186 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 05:22:
[...]

Ik heb hier gewoon een fix met TomTom en ach voor de rest komt natuurlijk vast wel een oplossing over een paar dagen zal versie 8.1 wel uitkomen :P
Voor de mp4 issue schijnt ook een fix te zijn, is te vinden op xda. Je moet (blijkbaar) een bestandje aanmaken met 'iets' erin. Bijvoobeeld: een tmp.mp4 bestand waarin alleen het woord 'temp' staat oid. en dit in de root van je HD plaatsen. Of het werkt heb ik zelf niet getest aangezien ik de HD niet voor mp4 gebruik, maar probeer het eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Sgimi schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:54:
[...]

Voor de mp4 issue schijnt ook een fix te zijn, is te vinden op xda. Je moet (blijkbaar) een bestandje aanmaken met 'iets' erin. Bijvoobeeld: een tmp.mp4 bestand waarin alleen het woord 'temp' staat oid. en dit in de root van je HD plaatsen. Of het werkt heb ik zelf niet getest aangezien ik de HD niet voor mp4 gebruik, maar probeer het eens zou ik zeggen.
DeMoN in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417

wauw..vandaag eindelijk nog eens een flash gedaan. Deze keer naar dutty v2
Ben imo helemaal weg van manilla 3
Mis enkel paar dingetjes, zoals een degelijke kalender en taken maker. Begrijp me niet verkeerd, die kalender van manilla 3 is zalig, maar een nieuwe afspraak aanmaken is nog altijd een pain in the -ss.
Maar goed..straks maar eens wat zoeken op xda of hierzo om te zien hoe ik die exe kan aanpassen bij 'new', zodat hij thumbcal opent (als iemand het weet, mag ie dat gerust hier posten heur O-) ...sorry jongens :p )
gelukt
zo, deze rom blijft denk ik voor een paar weken weer de default hap te zijn voor mij...dus installeren die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saboteur
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06-2020
Als ik bij een sms op beantwoorden druk dan krijg ik een heel klein scherm om mijn bericht in te typen, daarboven staat het bericht waarop ik een reply wil geven (soms zelfs meerdere).
Kan dit uitgezet worden zodat het scherm weer volledig gebruikt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 12:57
Saboteur schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:05:
Als ik bij een sms op beantwoorden druk dan krijg ik een heel klein scherm om mijn bericht in te typen, daarboven staat het bericht waarop ik een reply wil geven (soms zelfs meerdere).
Kan dit uitgezet worden zodat het scherm weer volledig gebruikt kan worden?
Dit heet 'threaded sms'(staat ook in opening van dit topic). Gebruik HD-Tweak bijvoorbeeld om weer over te schakelen naar de classic mode. Dit houdt dus in dat je gewoon een volledig scherm hebt waar je je bericht kan typen, en dus niet een soort gesprek krijgt te zien met de geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Laatst online: 29-05 15:53
Gisteren even G-profile geïnstalleerd, een broertje van G-alarm. Je kunt hiermee profielen instellen, zodat je een hele set van instellingen en programma's in een keer kunt veranderen. Zo heb ik een profiel gemaakt voor thuis (wifi aan), werk (vibrate), auto (bluetooth). Je kunt er ook programma's aanhangen. Tot nu toe lijkt het goed te werken. Heeft iemand anders al ervaringen met dit programmaatje?

Het zou ook wel handig zijn om een programma te hebben dat op internet ophaalt waar de flitspalen staan, op GPS, en daar een waarschuwing op geeft. Dan kan ik dat aan mijn auto-profiel toevoegen. Weet iemand of zo'n programmaatje al bestaat? Anders moet ik zelf aan het klussen slaan.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233718

CSB schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:06:
[...]

Dan moet je de custom rom van NeoS2007 pakken. Die heeft een alarm met G-sensor. Als je dan wilt snoozen draai je gewoon je HD op zijn scherm. :) En als je je alarm uit wilt zetten, dan schudt je met je toestel. Het tooltje heet Klaxon geloof ik.
Is dat Klaxon of G-Alarm? Want daar zit namelijk dezelfde functies in.

imo is G-Alarm het beste alarm programma te krijgen voor winmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233718 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Is dat Klaxon of G-Alarm? Want daar zit namelijk dezelfde functies in.

imo is G-Alarm het beste alarm programma te krijgen voor winmo.
Klaxon werkt naar tevredenheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik zit zo'n beetje te spelen met de energie settings.
Op dat geavanceerde tablad kan je dan de instellingen doen om het scherm uit te zetten als hij aan de lader hangt om op te laden.

Je kan daar bij externe stroom 2 instellingen doen, verlichting uit als apparaat niet gebruikt word, en apparaat uitschakelen als het een bepaalde tijd niet gebruikt word.

De eerste setting staat op 1 minuut en de 2e staat op 3 minuten

Na 1 minuut gat wel het scherm wat zwakker branden, maar helemaal uit gaat hij nooit.
Dit werkt wel als de lader eraf is en de hd alleen gebruikt maakt van de accu.

Is er ergens een instelling om dit toch werkend te krijgen zodat hij het scherm helemaal uitzet als hij aan de lader hangt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Zover was ik al wel gekomen hoor......... is er niemand anders met het probleem geen bluetooth te kunnen ontvangen vanaf een Nokia?
Ik weet niet of het voor jou een oplossing is, maar ik kon eerst ook niks ontvangen via bluetooth. Dit heb ik toen gedaan. Om mezelf maar even te quoten ergens terug in dit topic:
M'n bluetooth problemen zijn opgelost, ik kan nu ook bestanden ontvangen gelukkig.
In Advanced Config stond OBEX op disabled. Nadat ik het op enabled had gezet en ge-softreset werkte het nog steeds niet. Daarna met HD Tweak "Files reception" op enabled gezet en ge-softreset en toen werkte het :) Zo zie je maar weer, soms wordt er gevraagd, welke is het beste, HD Tweak of Advanced Config..ik zou ze allebei installeren want met de 1 kan je dingen instellen die met de ander weer niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Is hier iemand die ervaring heeft met het 'Encoder.rar' programma van XDA om dvd films om te zetten zodat ze afspelen op je telefoon?
Het gaat om dit programma.

Je zou dus vanaf sd-kaart/dvd-rip/dvd of zelfs tv een film moeten kunnen overzetten op je telefoon.
De instellingen heb ik laten staan zoals geadviseerd.

Nu wil ik een dvd (video-ts vob files) over zetten om af te spelen op de telefoon maar krijg het niet voor elkaar :? 8)7

Ik heb de .rar uitgepakt en dat is ok, maar als ik dan de VOB-files bovenaan invoer(add) en beneden op start klik krijg ik de foutmelding: 'Muxing failed. Rerun with-debug and post the generated log.txt file!' :(
Meer mensen die dit bekend voor komt?

Graag advies hoe ik het moet doen zodat het werkt of hoe het moet met eventueel een ander programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18086

catt4u schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 12:34:

Graag advies hoe ik het moet doen zodat het werkt of hoe het moet met eventueel een ander programma.
Zelf heb ik betere ervaringen met MP4forHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en beide programma's dien je toch op je pc te draaien?
ik bedoel,

eerst conferteren daarna op je SD kaart schrijven?
of zie ik het verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Possible schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:42:

Zie
Moet je de rom en de ruuwrapper op de sd kaart zetten of op de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:23
AAAH!

Ik had weer een dagje vrij, dus heb elk software van mijn telefoon weer geupdate. Nu kom ik er ineens achter dat ik per ongelijk het mapje settings in "\Windows\Start Menu\" heb verwijderd!
Na het aanmaken van een eenvoudig mapje genaamd Settings, blijft het niet werken! :(

Hoe kan ik weer bij mijn settings komen? (Start - Settings werkt dus niet meer! :( )

Heb WWE versie, van december...

Heb gezocht, maar kon niets vinden, hopelijk kunnen jullie me helpen, anders is alleen een hard reset :(

//edit//

Vreemd! Hij doet het weer gewoon :S Na echt 10x proberen en 3x resetten doet ie het gewoon weer :S
Tnx als iemand net een oplossing aan het zoeken was ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RedRayMann op 06-03-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Heb me sowieso altijd al afgevraagd waar die map voor is, want die is gewoon leeg bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
true, af en toe komen er snelkoppelingen in van 3dr party software. Maar bijna altijd leeg.
Maar toen ie weg was, kon ik dus niet meer via start in mijn settings komen :S
Het mapje moet dus daadwerkelijk wel iets van een functie hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saboteur
  • Laatst online: 01-06-2020
niels_90 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:43:
[...]

Dit heet 'threaded sms'(staat ook in opening van dit topic). Gebruik HD-Tweak bijvoorbeeld om weer over te schakelen naar de classic mode. Dit houdt dus in dat je gewoon een volledig scherm hebt waar je je bericht kan typen, en dus niet een soort gesprek krijgt te zien met de geschiedenis.
Bedankt voor dit duidelijke antwoord.
Had al even in dit topic gezocht maar....................
Met HD-Tweak is het gelukt, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 31-05 00:38
Anoniem: 134417 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:39:
Mis enkel paar dingetjes, zoals een degelijke kalender en taken maker. Begrijp me niet verkeerd, die kalender van manilla 3 is zalig, maar een nieuwe afspraak aanmaken is nog altijd een pain in the -ss.
Maar goed..straks maar eens wat zoeken op xda of hierzo om te zien hoe ik die exe kan aanpassen bij 'new', zodat hij thumbcal opent (als iemand het weet, mag ie dat gerust hier posten heur O-) ...sorry jongens :p )
gelukt
zo, deze rom blijft denk ik voor een paar weken weer de default hap te zijn voor mij...dus installeren die hap!
heb je zin om te delen hoe je dat met de calendar hebt gedaan?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Laatst online: 30-05 17:07
Anoniem: 134417 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:39:
gelukt
Manilla 3 is best grappig maar ik mis de nederlandse T9/auto complete. Draai nu Laurentius maar ik denk dat ik vanavond de stock NLD rom er weer op gooi. Het tikken van SMSjes ging met werkende T9 veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Weer!

Weer kan ik mijn settings niet openen!

Echt heel vervelend. Ben bang maandag toch een hard reset, of misschien een dutty rom proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-05 22:04
RedRayMann schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:26:
Weer!

Weer kan ik mijn settings niet openen!

Echt heel vervelend. Ben bang maandag toch een hard reset, of misschien een dutty rom proberen.
Kun je niet via verkenner iets terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Kan sinds Dutty 1.9 geen enkel YT filmpje meer afspelen. Meer mensen last hiervan? Erg vervelend.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255753

Ik heb een probleempje met mijn HTC Touch HD. Ik gebruik de Dutty 1.7 NL Rom. Sinds vorige week heb ik ineens een Voicemail Bericht melding op mijn startscherm van TouchFlo3D staan. Ondanks dat ik alle voicemail berichten al bij Vodafone verwijderd heb, krijg ik met geen mogelijkheid deze melding weg. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb alles al geprobeerd. Alle hulp is welkom! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Wat mij verbaasd is dat een ieder die een alternatieve rom heeft ge-installeerd bijna altijd wel een probleem heeft met zijn HD.
Waarom zou je een andere rom erop zetten als de originele ook goed werkt???
Ik heb nog steeds mijn originele rom en een aantal tweaks en icoontjes erop gezet en 4 nav systemen werkend.
ROM versie:1.14.404.3 (NLD) van 25-10-2008
Radio versie:1.10.25.25
Alleen heb ik een nieuwe radio rom erop gezet omdat ie beter zou werken met gps.
Totaal geen problemen mijn met HD (overigens ook nog 2e hands gekocht)
Problemen zoals hierboven ben ik nog niet tegengekomen..
Pop mail werkend Mp3 perfect noem maar op.
Als iets goed werkt laat het zo. Niet iedere upgrade is een verbetering is mijn motto.
Enig minpuntje is dat er geen leuke games zijn voor wm6.1. Voor mijn HD had ik een Nokia N95 die stond wel bol van de games maar ja je kan niet alles hebben.

Dit wou ik ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:53:
Kan sinds Dutty 1.9 geen enkel YT filmpje meer afspelen. Meer mensen last hiervan? Erg vervelend.
Dutty's HD V1.9 EXTREME Change Log for WWE.txt:
Dutty's HD V1.9 EXTREME TEST 2 UPCOMING Change Log for |WWE|

• Fixed Time Bomb in Build 5.2.211018.1.6.0
• Remove Adobe Flash support from Rom, will supply cab.
BBDulcy schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:23:
Wat mij verbaasd is dat een ieder die een alternatieve rom heeft ge-installeerd bijna altijd wel een probleem heeft met zijn HD.
Waarom zou je een andere rom erop zetten als de originele ook goed werkt???
Ik heb nog steeds mijn originele rom en een aantal tweaks en icoontjes erop gezet en 4 nav systemen werkend.
ROM versie:1.14.404.3 (NLD) van 25-10-2008
Radio versie:1.10.25.25
Alleen heb ik een nieuwe radio rom erop gezet omdat ie beter zou werken met gps.
Totaal geen problemen mijn met HD (overigens ook nog 2e hands gekocht)
Problemen zoals hierboven ben ik nog niet tegengekomen..
Pop mail werkend Mp3 perfect noem maar op.
Als iets goed werkt laat het zo. Niet iedere upgrade is een verbetering is mijn motto.
Enig minpuntje is dat er geen leuke games zijn voor wm6.1. Voor mijn HD had ik een Nokia N95 die stond wel bol van de games maar ja je kan niet alles hebben.

Dit wou ik ff kwijt.
Ik vond het niet updaten van calender items op het today scherm toch wel heel erg irritant hoor. En ik vind de nieuwe manilla sowieso lekkerder werken.

[ Voor 56% gewijzigd door Dannisi op 06-03-2009 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hebop mijn wwe rom gewoon neerlanse taal geïnstalleerd

netzo makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Wie kan me even verklappen of het apparaat uitschakelen bij externe stroom werkt ?

Als ik em aan de lader zet, dan kan ik wel de verlichting uit krijgen maar niet het hele scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:21:
Wie kan me even verklappen of het apparaat uitschakelen bij externe stroom werkt ?

Als ik em aan de lader zet, dan kan ik wel de verlichting uit krijgen maar niet het hele scherm.
Snap je vraag niet echt. Hoe zo gaat je tel. niet uit als je hem aan de lader legt?
Mijn telefoon gaat gewoon uit hoor, anders even op de sleep/wake button drukken en opgelost is het scherm echt uit.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

martijnd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:59:
[...]

Snap je vraag niet echt. Hoe zo gaat je tel. niet uit als je hem aan de lader legt?
Mijn telefoon gaat gewoon uit hoor, anders even op de sleep/wake button drukken en opgelost is het scherm echt uit.
Klopt inderdaad, mijn hd gaat niet uit.
Als de hd aan de lader hangt en ik wacht 1 minuut dan gaat de verlichting wat zwakker branden, maar je kan nog steeds zien wat er op het scherm staat.

Wacht ik nog een paar minuten langer tot de ingestelde tijd van 5 minuten dan gaat de hd nog altijd niet uit.

Als ik de lader eraf haal dan werkt dat wel, eerst scherm wat zwakker branden en effe daarna gaatie helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedy,

heb je misschien S2U2 geinstalleerd ?
of lock me lite? of een andere rom?

blijkbaar wordt de standaard instelling overrulled, dutty's rom zou dit kunnen doen. manila v3, icm met andere software lijdt tot conflicten.

het andwoord zul je zelf moetten zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Nee ik heb de orginele rom, verder weinig andere dingen geinstalleert.

Maar heb zojuist uitgevonden dat het met de orginele lader wel werkt.

Zet ik em in de cradle dan gaat hij niet in standby.
Misschien is de cradle niet in orde dan ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is een cradle niet bedoelt als telefoonfotolijstje?
en denkt je HD dan niet op zo'n moment dat hij aan moet blijven staan om foto's te laten zien?

en hoezo zit je nou weer op een orginele rom?
je was toch overgestapt..

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 285532 op 07-03-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Anoniem: 18086 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:34:
[...]

Zelf heb ik betere ervaringen met MP4forHD
Hey Taco_zip bedankt voor je gouden tip _/-\o_

Ik kende dat programma niet maar heb het gisteren nog geïnstalleerd.
Om te testen heb ik Bolt laten converteren. Volgens de log-gegevens die ik vanmorgen las heeft het in totaal 5u37min geduurd om de drie statussen af te werken :?
Maar het is vannacht gebeurd toen ik lag te slapen dus ik hoefde er niet op te wachten ;)

Het resultaat is heel erg goed en het is een bestand van 587 MB geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 285532 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:08:
is een cradle niet bedoelt als telefoonfotolijstje?
en denkt je HD dan niet op zo'n moment dat hij aan moet blijven staan om foto's te laten zien?

en hoezo zit je nou weer op een orginele rom?
je was toch overgestapt..
De cradle is bedoeld als oplader / bureaustandaard, hij staat ook gewook rechtop.
Ik heb alleen de radio room geflashed, dus geen dutty ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 11:27
Capital_G schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:12:
[...]

Manilla 3 is best grappig maar ik mis de nederlandse T9/auto complete. Draai nu Laurentius maar ik denk dat ik vanavond de stock NLD rom er weer op gooi. Het tikken van SMSjes ging met werkende T9 veel sneller.
Met T9Input14LanguagesUpdate.cab kan je dus ook de NL T9 er op zetten.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287307

Weet iemand ook hoe ik de T9 helemaal uit kan krijgen?
Dus ook die zwarte balk die steeds boven je toetsen verschijnt als je typt...
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 29-05 16:20
*weg* dit hoort in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic

Vanmrrg had ik wel iets raars. Gisteravond m'n touch HD op stil gezet. Toen ik vanmorgen het geluid aanzetten deed dit het niet. Zelf opnieuw opstarten hielp niet. Alleen met een soft reset kreeg ik het geluid weer terug. Meer mensen die hier last van hebben?

En ik heb het meest briljante spelletje ooit gevonden. Transport Tycoon Deluxe voor windows mobile.Het is gratis, je hebt alleen een paar bestanden van het originele spel nodig. Loopt echt prima, maar het enige probleem is dat ik niet kan scrollen door het land... Iemand hier een idee voor?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 07-03-2009 18:29 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:23
DP Kunst schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 14:35:
*weg* dit hoort in [ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic

Vanmrrg had ik wel iets raars. Gisteravond m'n touch HD op stil gezet. Toen ik vanmorgen het geluid aanzetten deed dit het niet. Zelf opnieuw opstarten hielp niet. Alleen met een soft reset kreeg ik het geluid weer terug. Meer mensen die hier last van hebben?

En ik heb het meest briljante spelletje ooit gevonden. Transport Tycoon Deluxe voor windows mobile.Het is gratis, je hebt alleen een paar bestanden van het originele spel nodig. Loopt echt prima, maar het enige probleem is dat ik niet kan scrollen door het land... Iemand hier een idee voor?
*weg* vraag het dan ook niet in dit topic

Hoe heb je de HD opnieuw gestart.. je zegt dat je een softreset hebt gedaan.. maar dat is opnieuw starten van het toestel, bedoel je misschien een hard reset? Ik heb dit probleem echter niet.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 07-03-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik bezit sinds vandaag ook eindelijk dit pracht apparaatje. Maar ik zit nog wel met een klein vraagje. Ik heb een T-Mobile Relax 300 abo, met ''gratis'' Web 'n Walk plus de gehele contractperiode.

Nu staat er als ik hier in huis zit de hele tijd een H'tje boven aan de telefoon. Nu ben ik zelf nog niet zodanig thuis in de netwerk wereld dat ik weet wat me extra geld kost en wat niet.

iig wil ik gewoon dat ie als ik in huis ben standaard m'n access point pakt voor internet, en als ik ergens anders ben 3G. Nu heb ik echt geen idee hoe ik dit kan instellen.

Wat ik al heb gedaan is;

Start>Settings>Phone>Band>select "GSM". Nu is die H eindelijk weg, maar nu staat er een G'tje.

Ik word er een beetje moe van. Mede omdat ik niet weet welke van die verbindingen me nu extra geld kosten en welke niet. Want ik wil niet iedere maand een extra vette rekening krijgen omdat ik niet heb opgelet welke verbinding er actief was.

Kan iemand me informeren?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Las Vegas schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:56:
Ik bezit sinds vandaag ook eindelijk dit pracht apparaatje. Maar ik zit nog wel met een klein vraagje. Ik heb een T-Mobile Relax 300 abo, met ''gratis'' Web 'n Walk plus de gehele contractperiode.

Nu staat er als ik hier in huis zit de hele tijd een H'tje boven aan de telefoon. Nu ben ik zelf nog niet zodanig thuis in de netwerk wereld dat ik weet wat me extra geld kost en wat niet.

iig wil ik gewoon dat ie als ik in huis ben standaard m'n access point pakt voor internet, en als ik ergens anders ben 3G. Nu heb ik echt geen idee hoe ik dit kan instellen.

Wat ik al heb gedaan is;

Start>Settings>Phone>Band>select "GSM". Nu is die H eindelijk weg, maar nu staat er een G'tje.

Ik word er een beetje moe van. Mede omdat ik niet weet welke van die verbindingen me nu extra geld kosten en welke niet. Want ik wil niet iedere maand een extra vette rekening krijgen omdat ik niet heb opgelet welke verbinding er actief was.

Windows Mobile blijft meestal verbonden met GPRS/3G/HSDPA, maar dit wilt niet zeggen dat er iets wordt gedownload / verstuurt. Daarnaast heb je met een ''web n walk'' abbo zowieso geen extra kosten, gezien (als je niet echt wat los hebt staan) hij alleen je connectie openhoud en eventueel e-mail ophaalt na ingestelde tijden.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417

Ben deze avond op een leuk programmaatje gebotst...Comic reader mobile 1.6.1
Heerlijk..kan ik nu op een degelijke manier manga lezen als ik onderweg ben..En verdomme het is nog duidelijk ook! En daar komt dus die heerlijke reso bij kijken eh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-02 13:39
Las Vegas schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:56:

Wat ik al heb gedaan is;

De H of G (soms 3G) geeft aan welk protocol de telefoon op dit moment gebruikt voor bellen en dataverkeer. Je hebt met je Web'n'Walk al betaald voor al je dataverkeer, dus hoef je je daar geen zorgen over te maken. Het is in dat geval beter om H te gebruiken, dat is vele malen sneller dan G. Dit geldt trouwens alleen in Nederland! Ben je in het buitenland, dan is data verkeer zeer duur en kan je beter de mogelijkheid om data verkeer via de SIM uit te zetten. Daar zijn allerlei handige programma's voor.
Als je thuis Wifi hebt, dan is Wifi weer veel sneller dan H en in het buitenland warschijnlijk zelfs gratis. Hoewel het voor de kosten in Nederland dus niets uitmaakt is het voor snelheid of buitenland wel handig als er bij beschikking van een Wifi connectie ook gebruik van wordt gemaakt. Je kunt dat instellen door in het Wifi menu bij de tab Netwerkadapters op te geven dat 'Mijn netwerkkaart maakt verbinding met:' Internet. Je kunt dit menu bereiken via Settings->Verbindingen->Wi-Fi->Geavanceerd->Menu->WiFi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Merci voor deze reacties. Het is me nu een stuk duidelijker. Thuis gebruik ik nu dus gewoon WiFi. Tenminste, als ik IE opstart staat er bovenaan een ''zendmastje''. Wel staan daarnaast 3 streepjes met een H. Gebruikt ie dan alsnog het T-Mobile netwerk om te verbinden?

EDIT:

Nu ik er over nadenk zou het ook eigenlijk niets uit moeten maken. Ik heb Web 'n Walk plus. En zover ik weet zit daar geen FUP aan verbonden. Dus dan zou het niet uit moeten maken of ik nu WiFi of het T-Mobile netwerk gebruik om te i-netten. Zoals jullie ook al aangaven :).

Negeer mijn bezorgdheid maar! :P

[ Voor 38% gewijzigd door London op 08-03-2009 12:06 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673

Bij mij is het zo dat die H verdwijnt als ik WiFi gebruik, en zodra ik geen WiFi bereik heb gaat die H pas aan zodra ik iets op internet wil doen. Geen idee trouwens hoe je dat zo instelt.

Heb trouwens ook een leuk programma ontdekt; de GRemote (Video)
Handig als je op de PC films of series kijkt, en hem even wilt pauzeren of het geluid wat zachter wil zetten :D
Werkt perfect en kan via bluetooth, WiFi en USB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 29-05 16:20
Chutney schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 18:12:
[...]

Hoe heb je de HD opnieuw gestart.. je zegt dat je een softreset hebt gedaan.. maar dat is opnieuw starten van het toestel, bedoel je misschien een hard reset? Ik heb dit probleem echter niet.
Soft reset met dat rode knopje. Na gewoon uitzetten en aanzetten werkte het nog niet. Maargoed, vanmrrg geen last van gehad, dus zal wel eenmalig zijn...

Ook even TomTom 7 erop gezet. Dat werkt echt als een zonnetje!

[ Voor 6% gewijzigd door DP Kunst op 08-03-2009 15:03 ]

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Anoniem: 135673 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:25:
Bij mij is het zo dat die H verdwijnt als ik WiFi gebruik, en zodra ik geen WiFi bereik heb gaat die H pas aan zodra ik iets op internet wil doen. Geen idee trouwens hoe je dat zo instelt.
Weet iemand dit wellicht?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Las Vegas schreef op zondag 08 maart 2009 @ 15:29:
[...]

Weet iemand dit wellicht?
Dat stel je niet in, dat is standaard zo :?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-02 13:39
Zonder plaatjes heb je duizend woorden nodig om het uit te leggen, maar zal het toch proberen: je hebt TWEE icoontjes boven in je scherm. Een icoon met de streepjes om de signaalsterkte van het telefoon netwerk aan te geven. Daar kan ook een G of H in staan. Daarnaast heb je EEN (1) icoon voor dataverbindingen. Als Wifi niet aanstaat, zie je daar meestal een G of H staan. Als Wifi aanstaat 'verdwijnt' de G of H (maar niet heus) en zie je een Wifi icoon. Klik op het icoon om te zien welke dataverbindingen er allemaal actief zijn. Je kunt dan zien dat naast je wifi ook een G of H verbinding gemaakt kan worden. Het icoon representeert dus ALLE dataverbindingen, maar kan vanwege 'kleinheid' niet alles weergeven.

Je kunt wel degelijk instellen of je dataverbinding richting internet via Wifi moet lopen of niet. Meestal zal je dat wel willen. Mocht het toch voorkomen dat het lijkt alsof je dataverbinding via G/H loopt en niet via Wifi, controleer dan de instelling die een aantal posten hierboven is beschreven. Als de instelling aan staat, dan zal Wifi prefereren, dat kan je niet instellen voor zover ik weet.

Groeten en succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-05 16:04
Ik ben nogal gecharmeerd van de Lite Rom. Geen overbodige software en wel de nieuwe Manila. Alleen crasht de TouchFlo elke keer (echt te vaak). Zijn er meer mensen die deze rom gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick75name
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Hallo,

Ik HD tweak op mijn hd geinstaleerd, hij lijkt dan juist geinstaleerd maar hij functioneerd niet.
Hij geeft de volgende melding:
In
'file:///Programmabest

Kan dan alleen ok of cancel indrukken, maar bij beide doet hij het niet.
De HD soft reset werkt overigens wel.

Iemand een idee?

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 5

[ Voor 183% gewijzigd door RoD op 08-03-2009 23:11 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.