vandaag weer 3 nieuwe rom's verschenen..
hihi
hihi
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 157930
Anoniem: 238298
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 238298 op 03-03-2009 14:57 ]
Anoniem: 285532
Dank voor de snelle reactie, maar ik krijg de melding dat het bestand geen geldige win32 toepassing is. Hij vertikt het dus kortom. Heb je nog een tip?Anoniem: 285532 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:27:
hanegem:
sluit je telefoon aan op je pc, gebruik active sync functie
Als je windows vista hebt dien je de fix uit te voeren als admin, of probeer het liever op een pc zonder vista.
Je draait de fix vanaf de pc.
Arno: welke rom gebruik je?
Heb je er al aan gedacht om de hotfixes op je HD te zetten en dan via de HD te installeren?Anoniem: 157930 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:13:
[...]
Dank voor de snelle reactie, maar ik krijg de melding dat het bestand geen geldige win32 toepassing is. Hij vertikt het dus kortom. Heb je nog een tip?
En ik wil graag de hardwarematige knoppen aanpassenSepiroth schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:17:
Weet iemand hoe je de knoppen onderin het scherm kan aanpassen ?
Momenteel heb ik de laatste rom van Dutty en daar staat onderin "Phone" en "Camera".
Ik zou graag Camera willen vervangen door "Programs" als dat kan...
Heb al veel gezocht maar kan het gewoon niet vinden
Dat probeer ik de hele tijd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid op mijn HD.low_n_slow schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:16:
[...]
Heb je er al aan gedacht om de hotfixes op je HD te zetten en dan via de HD te installeren?
Zet de files in een mapje op je SD kaart en ga dan met de verkenner op je HD er naartoe.Anoniem: 157930 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:23:
[...]
Dat probeer ik de hele tijd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid op mijn HD.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik heb die radio versie ff gedownload naar mijn pc.Lukzke schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:16:
Er is een nieuwe radio versie uit, die het gps lag aanzienlijk verminderd !
radio versie: 1.12.25.16
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485393
Het is zo eenvoudig dat je er overheen kijkt! Bedankt!denniskrol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:46:
[...]
Kijk is in \Windows\Opstarten (of startup als je een WWE toestel hebt) misschien wil het programma nog opstarten bij startup. Daar dan dus gewoon de snelkoppeling weghalen.
maken ze zo'n mooie Wiki, leest niemand 'mSpeedy_Gonzalez schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:32:
[...]
Ik heb die radio versie ff gedownload naar mijn pc.
Nu heb ik een 20MB groot bestand met de extentie .NBH
Naar de hd koperieren en dan proberen te starten met de verkenner werkt niet, wie weet hoe ik em dan kan installeren ?
There is no place like 127.0.0.1
Anoniem: 165089
Had ik inderdaad eerst ook. Om het op te lossen druk je eerst op album. Dan klikken op albums en je opent de map welke je wel wilt laten zien. Dan geef je onder de opties aan dat dit album je favoriet is. Vanaf dan wordt alleen dat album weergegeven...Anoniem: 165089 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:12:
Vanmiddag Dutty's V2 Rom op me HD gezet.
Werkt lekker soepel alleen heb ik een probleempje, bij foto's en video's worden alle plaatjes van me HD + storage card automatisch toegevoegd. Aangezien er Tomtom opstaat worden al die kleine autootjes en landkaartjes ook toegevoegd. Nu staan er dus een hoop van die kleine afbeeldingen in mijn album. Iemand enig idee hoe ik deze functie kan uitschakelen?
Anoniem: 282439
Klikniels_90 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:42:
Ik gebruik ook sinds kort iGO 8.3. Ik kan het programma alleen openen via de verkenner en dan naar de map te gaan en de .exe te openen. Tussen de programmalijst staat nergens een snelkoppeling. Is er ook een makkelijkere manier om dit te doen, of moet ik steeds via de verkenner blijven opstarten?
Verder vind ik iGo de beste navigator wat het zich geeft voor op dit toestel (werkt perfect)..
Moet je ook de notes lezen die bij de MS download staan....Anoniem: 282439 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:04:
Ik wil graag Gyrator op mijn HD zetten, maar ik moet eerst nog 'NET Compact Framework v3.5' op mijn HD installeren. Heb ik gedaan via deze link:
http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en
Ik heb hem toen op mijn HD gezet maar ik kan daar niet op installeren. Gyrator kan niet draaien zonder Compact Framework v3.5, dus hoe installeer ik hem nou op mijn HD?
m.a.w. je moet de msi draaien op je pc, terwijl je HD via activesync is aangesloten.This package uses ActiveSync 4.0 to update the device. Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.
prutsert
Zorg dat je je HD aan je PC hebt hangen met activesync/WMDC en start dan de .MSI file vanuit Windows. Als het goed is ziet je HD dan dat er een installatiebestandje klaarstaat en wijst de rest zich vanzelf.Anoniem: 282439 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:04:
Ik wil graag Gyrator op mijn HD zetten, maar ik moet eerst nog 'NET Compact Framework v3.5' op mijn HD installeren. Heb ik gedaan via deze link:
http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en
Ik heb hem toen op mijn HD gezet maar ik kan daar niet op installeren. Gyrator kan niet draaien zonder Compact Framework v3.5, dus hoe installeer ik hem nou op mijn HD?
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Heej, dat wist ik niet dat er een wiki was.denniskrol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:03:
[...]
maken ze zo'n mooie Wiki, leest niemand 'm![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=466274
[ Voor 28% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 03-03-2009 19:14 ]
Nee. Maar je kunt beide woorden wel achter elkaar zetten, dan krijg je Radio ROMdeTuinman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:11:
Begrijp ik het goed, dat Radio hetzelfde is als Rom?
Anoniem: 282439
Ja het is eindelijk gelukt, wel met een flinke omweg.. Ik ga nu even kijken hoe dat gyrator 2 werkt..MrData schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:19:
[...]
Zorg dat je je HD aan je PC hebt hangen met activesync/WMDC en start dan de .MSI file vanuit Windows. Als het goed is ziet je HD dan dat er een installatiebestandje klaarstaat en wijst de rest zich vanzelf.
Het kan eenvoudiger, zonder je instellingen te veranderen die eerder tot last zijn als je juist wil dat het scherm uitgaat. Ik had eenzelfde probleem:--WaaZaa-- schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:10:
[...]
IGo zie je inderdaad niet draaien. Je kunt het scherm aan laten staan door in het menu --> instellingen --> apparaat--> energiebeheer op "Achtergrondverlichting altijd aan" zetten.
Dan blijft de verlichting, zoals daar staat, altijd aan
Verder, als je IGo tijdens navigatie afsluit of als het minimaliseert, is het alleen een kwestie van even de .exe weer opstarten. Gaat het weer prima verder waar het gebleven was.
Anoniem: 165089
Aha, nu is me rom compleet ^^ DankuMaartenPol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:36:
[...]
Had ik inderdaad eerst ook. Om het op te lossen druk je eerst op album. Dan klikken op albums en je opent de map welke je wel wilt laten zien. Dan geef je onder de opties aan dat dit album je favoriet is. Vanaf dan wordt alleen dat album weergegeven...
Anoniem: 292469
Werkt perfect THX!micheldenhaag schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:27:
[...]
Het kan eenvoudiger, zonder je instellingen te veranderen die eerder tot last zijn als je juist wil dat het scherm uitgaat. Ik had eenzelfde probleem:
Waarschijnlijk start je IGO.exe op vanaf je SD kaart. Wat ik heb gedaan is IGO8 folder aangemaakt in mn programmabestandenfolder op de HD zelf. In die IGO8 folder heb ik de folders content/custom/save en de losse files GPTMC, IGO8, SYS, en TAHOMA, TAHOMABD en tmceventlist gekopieerd.
Omdat je in je SYS.file sowieso verwijst naar de kaarten enzo op je SD kaart maakt het voor de werking van IGO niet uit. Echter omdat je het vanuit het geheugen van de HD zelf opstart, ziet hij het als een draaiende applicatie en zal je scherm niet meer uitgaan.
Vraag me niet waarom dit zo is... bij mij was het de oplossing
Anoniem: 150535
Het werkt niet met alle sd-kaarten heSpeedy_Gonzalez schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:36:
Het is me nu duidelijk dat ik voordat ik de radio flash, eerst die uspl_2.4 moet doen.
Dit is gelukt, in dat 3 kleuren bootscreen staat spl-1.15.USPL
Toch lukt het niet met de radio te flashen, ik heb de radio rom op de sd kaart in de root gezet, en als ik dan start dan krijg ik een wit scherm met loading ...
Verder gebeurt er niks, ook niet na een kwartier wachten.
Ik snap er de balle van onderhand
Zou het toch graag zeker weten, voor ik zijn toestel verknaldenniskrol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:46:
[...]
Kijk is in \Windows\Opstarten (of startup als je een WWE toestel hebt) misschien wil het programma nog opstarten bij startup. Daar dan dus gewoon de snelkoppeling weghalen.
[...]
Volgens mij kan dit wel gewoon, mits je HSPL of USPL hebt gedaan. Al blijft je simlock er dan wel op.
Ik heb ook een sandisk kaart erin zitten, en de file is gerenamed naar BLACIMG.NBH en staat in de root van de sd kaart.Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:56:
[...]
Het werkt niet met alle sd-kaarten he....ik gebruik een sandisk 2gig, uit mijn oude telefoon. En ook niet vergeten de radio-rom te renamen
Anoniem: 282714
Anoniem: 277390
AE Button PlusEn ik wil graag de hardwarematige knoppen aanpasseniemand die daar iets voor weet? Het is gewoon handig als je de volumeknoppen voor up/down kan gebruiken..
Anoniem: 293586
Flash je op deze manier ook de normale (dutty) rom?Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:58:
Er moeten 2 bestanden op je kaart staan, BLACIMG.NBH en BlackstoneCustomRuu.exe. Je start via je pc USPL op, en op het moment dat ie op begint te starten (dus dat 3kleuren bootscherm begint te laden) stopje je sd-kaart erin (voordat je dat scherm ziet dus).....et voila
Weet niet of dit besproken mag worden hier, zo niet: sorry!
jazeker, gaat precies hetzelfdeAnoniem: 293586 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 01:51:
[...]
Flash je op deze manier ook de normale (dutty) rom?
Gr.
Vind ik ook, je blijft aan de gang bij die gast. Ik heb zelf nu de ROM van Laurentius en die bevalt meer dan prima en heeft niet zo veel bugs als die ROM's van Dutty. Ik wacht nu met smart op Laurentius zijn nieuw ROM op basis van de nieuwe TF3D.J3roen schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 03:20:
Er zitten gewoon te veel bugs in de Dutty roms. Vandaar ook de snelle releases achter elkaar?
Anoniem: 290605
Anoniem: 184664
Wanneer kwam je er achter dat er een timebomb in zat dan? Heb op het moment ook nog 1.7 draaiend..SibboNL schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:44:
Ik had Dutty's 1.7 NLD (daar zit een timebomb in), dus nu ben ik alles kwijt.
Dutty is behoorlijk onbetrouwbaar, staat geen waarschuwing bij, niets...
Vind het wel weer even mooi geweest met al die rottige roms.
Inmiddels heb ik de originele rom er weer op gezet, en draai ik de nieuwe PointUI (flink gelikt), en heb ik niets meer te klagen.
Ik vind PointUI wat mooier dan Manilla, en het is nog gratis ook!
[ Voor 36% gewijzigd door MrDirect op 04-03-2009 10:14 ]
1.7 met timebomb is niets van bekend. Verder, staat op XDA vaak genoeg dat er een timebomb in zat bij de extreme's. Lijkt me een beetje raar dat je Dutty daarom als onbetrouwbaar bestempeld.SibboNL schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:44:
Ik had Dutty's 1.7 NLD (daar zit een timebomb in), dus nu ben ik alles kwijt.
Dutty is behoorlijk onbetrouwbaar, staat geen waarschuwing bij, niets...
prutsert
[ Voor 4% gewijzigd door Jannibal23 op 04-03-2009 11:53 ]
Anoniem: 287307
Mijn broertje draaide Duttys 1.5, die kan nu ook niks meer!--WaaZaa-- schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:48:
[...]
1.7 met timebomb is niets van bekend. Verder, staat op XDA vaak genoeg dat er een timebomb in zat bij de extreme's. Lijkt me een beetje raar dat je Dutty daarom als onbetrouwbaar bestempeld.
Dutty's ROM's zijn wellicht niet de snelste, maar de mooiste en met meeste features. Er staat niet voor niets bij dat het een test ROM is, dus kun je verwachten dat er eea nog aan moet gebeuren.
Anoniem: 287307
Heb net een programma geinstalleerd die het scherm uitzet als je aan het bellen bent en weer aan als je de HD horizontaal in je hand houdt.Jannibal23 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:52:
Hoe zijn jullie belervaringen met de Blackstone eigenlijk?
Ik heb hem nu een paar weekjes en ben redelijk tevreden, alleen qua bellen niet. Vaak druk ik met mijn wang (denk ik) op het touchscreen zodat ik ineens op speaker of mute sta. Of word ik gebeld terwijl ik muziek luister, wat schijnbaar net te zwaar is voor een kort moment, waardoor ik maar een half scherm zie wat het opnemen bemoeilijkt. Helemaal met die vervelende slider.
Bereik ook niet altijd fantastisch (en gps al helemaal niet), maar misschien is dit aan te passen met een Radio ROM update.
Er is vast nog meer aan te passen, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn met belproblemen.
Die optie zit in S2U2, daar zit ergens een optie om de volume control te regelen die eruit ziet zoals jij beschrijft.Sgimi schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:39:
Ik heb ooit een volume control gehad waarbij zowel systeem als ring volume op 1 scherm ingesteld kon worden. Weet iemand waar ik die 'tweak' kan vinden?
Thx! Maar eens even proberen vanavond.Anoniem: 287307 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:28:
[...]
Heb net een programma geinstalleerd die het scherm uitzet als je aan het bellen bent en weer aan als je de HD horizontaal in je hand houdt.
Werkt perfect!!
Link XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=489034
in het TAPBLAD: Settings, SOUND, bij volume control kan je kiezen voor single of system/ring volume.MaartenPol schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:47:
[...]
Die optie zit in S2U2, daar zit ergens een optie om de volume control te regelen die eruit ziet zoals jij beschrijft.
Anoniem: 282358
1. De Winmo Explorer is erg traag bij volle directories, zoals Windows. Gebruik Total Commander (gratis) of Resco. Zie Topic Start.Anoniem: 282714 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:52:
Hallo,
2 probleempjes.
1. Als ik via verkenner mijn opslagkaart open en de files bekijk duurt dit heel lang voordat de files verschijnen. Is daar iets voor?
2. Wanneer ik de hotfixes wil installeren krijg ik de melding: please use the correct version to install this hotfix program.
Iemand oplossingen voor deze problemen?
thanks
Sgimi schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:56:
He bah. S2U@ wou ik juist niet meer draaien...
Dat idee qua geheugengebruik had ik ook al, gebruiken jullie iets anders om te locken?? Ongewenste telefoontjes zit ik niet op te wachten.Anoniem: 285532 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:34:
[...]
s2u2 is één grote geheugenlek..
wil ik ook niet meer draaien
Bedankt voor de uitleg, daarmee zou het moeten lukken.Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:58:
Er moeten 2 bestanden op je kaart staan, BLACIMG.NBH en BlackstoneCustomRuu.exe. Je start via je pc USPL op, en op het moment dat ie op begint te starten (dus dat 3kleuren bootscherm begint te laden) stopje je sd-kaart erin (voordat je dat scherm ziet dus).....et voila
Daar mogen we hier geen links naar plaatsen op dit forum.. Maar zoek eens in de WIKI van de website waar je de ROM weg hebt.Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:52:
[...]
Bedankt voor de uitleg, daarmee zou het moeten lukken.
Zit alleen nog ff dat ik die BlackstoneCustomRuu.exe nergens vandaan kan toveren.
Heb je daar nog een link van ergens ?
je zet dat bestand, samen met blacimg.nbh op je sd kaart.....niet vanaf je pc startenSpeedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:09:
Oke gevonden.
Ik start die HD_Blackstone_CustomRUU op de pc en krijg dan uiteindelijk hetvolgende.
Verify that you want to update the ROM version
From image version 1.14.404.3 (wat mijn huidige rom versie is)
To image version 1.12.25.16 (wat mijn nieuwe radio zou moeten zijn.
Als ik hier nu met Next op antwoord, overschrijf ik dan mijn rom door een radio versie ?
En als ik dat doe, kan ik dan de hd in de kliko gooien ?
Of overschrijft hij alleen de radio rom dan ?
Nou het was een zware bevalling, maar het is geluktAnoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:39:
[...]
je zet dat bestand, samen met blacimg.nbh op je sd kaart.....niet vanaf je pc starten
en nu kun je los op custom romsSpeedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:00:
[...]
Nou het was een zware bevalling, maar het is gelukt
Patrick bedankt
Dus een normale rom flashen gaat op dezelfde manier ?Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:06:
[...]
en nu kun je los op custom roms.....yw
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:10:
[...]
Dus een normale rom flashen gaat op dezelfde manier ?
Ook de rom renamen naar BLACIMG.NBH en samen met HD_Blackstone_CustomRUU.exe op de sd kaart en dan eerst weer die uspl starten met kaartje eruit en alssie reset kaartje er in duwen ?
Tja als je het eenmaal weet is het inderdaad gemakkelijk
Anoniem: 145521
kan je ipv de BlasckstonescustimRuu.exe ook de BlackstoneRUUWrapper.exe gebruiken? En zoals het hierboven staat beschreven, hoef je dan niets met hardspl te doen?Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:58:
Anoniem: 282714
thanksAnoniem: 282358 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:42:
[...]
1. De Winmo Explorer is erg traag bij volle directories, zoals Windows. Gebruik Total Commander (gratis) of Resco. Zie Topic Start.
je moet of hardspl (eenmalig), of uspl van te voren inladen. Via sd flashen gaat met BlackstoneCustomRuu.exeAnoniem: 293586 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:43:
[...]
kan je ipv de BlasckstonescustimRuu.exe ook de BlackstoneRUUWrapper.exe gebruiken? En zoals het hierboven staat beschreven, hoef je dan niets met hardspl te doen?
Gr.
dank je wel voor je snelle reactie.Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:53:
[...]
je moet of hardspl (eenmalig), of uspl van te voren inladen. Via sd flashen gaat met BlackstoneCustomRuu.exe
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Anoniem: 277390
Dus hier hoef je alleen maar een map aan te maken op je sd kaart. daar de CustomRUU en de rom (met die standaard naam die je er zelf aangeeft) ingooien. Op je pc BlackstoneRUUWrapper openen en flashen?Possible schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:42:
Wat natuurlijk ook nog kan is gewoon de rom vanaf windows zelf laden.
Zie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=435110 voor meer info
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 293586 op 05-03-2009 01:11 ]
Net getest en nu weer terug naar NL stock rom.Anoniem: 277390 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:44:
Hmmm, ik ga die L26_THDV8.0_WWE Ultimate van Laurentius26 maar eens proberen. Nog nooit geflashed, heb eigenlijk geen problemen met de stock rom, maarja..die nieuwe manila heh, ben toch wel benieuwd
Ik heb hier gewoon een fix met TomTom en ach voor de rest komt natuurlijk vast wel een oplossing over een paar dagen zal versie 8.1 wel uitkomenPJzzz schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:49:
[...]
Net getest en nu weer terug naar NL stock rom.
Op xda melding van een aantal problemen.
- Bij mij is mp4 video, welke op stock-rom perfect draait, niet af te spelen op L26_THDV8.0.
De touch loopt compleet vast.- Tevens geen fix mogelijk met gps.
- G-sensor calib werkt ook niet
Niemand ?Xivius schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:29:
Hi,
Om een vage reden wordt mijn imap4 email niet in HTML weergegeven ... als ik een email open, dan is de optie DOWNLOAD HTML grijs ...
suggesties ?
Ja dat was het, opgelost! .... thxs!Anoniem: 285532 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:05:
xivius,
het lijkt of downloaden van files geblokkeerd is, controleer dit I'min de instellingen.
Anoniem: 282358
Ik geloof niet dat het mogelijk is hierin te sorteren. Ben dit iig nooit tegengekomen.Xivius schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 07:15:
Hoe kan ik in 3DFLO bij de Internet tab de volgorde van de favorites wijzigen ? (niet bij favorites zelf, maar bij de tab) ?
deze worden volgens mij gesorteerd op alphabet, je zou dus je favo's oplopend/aflopend kunnen sorteren door bijv.MaartenPol schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:38:
[...]
Ik geloof niet dat het mogelijk is hierin te sorteren. Ben dit iig nooit tegengekomen.
misschien is het beter om een "Flashles" sticky te maken, hierin duidelijk aangegeven hoe het moet in de nederlandse taal, en ook duidelijk vermeld dat links/cracks/etc niet mogen op tweakers..Anoniem: 282358 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:22:
Ik heb een voorstel voor een volgend Blackstone Topic (nr. 5):
Splits dit op in twee aparte topics: één voor mensen die zelf ROM's willen flashen en daarover discussies willen voeren en eentje voor alle andere vragen en tips. De laatste categorie dreigt nu een beetje onder te sneeuwen in de berichten over custom Rom's en dat is jammer.
Mensen zoals ik die het bij de stock Rom willen houden moeten nu door een hele berg voor mij oninteressante posts heel worstelen. En vragen die niet over custom Rom's gaan worden nauwelijks meer beantwoord.
De favorites worden idd op alfabetische volgorde gesorteerd, maar de bookmarkt in 3DFLO helaas niet .... die worden op volgorde van plaatsing gesorteerd ... erg jammer ...Anoniem: 285532 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:57:
[...]
deze worden volgens mij gesorteerd op alphabet, je zou dus je favo's oplopend/aflopend kunnen sorteren door bijv.
a. hyves
b. apenheul.nl
c. tweakmnmoedersbed.net
d. tweakers.net
e. etc..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq