Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 140.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285532

vandaag weer 3 nieuwe rom's verschenen..

hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-06-2021
Er is een nieuwe radio versie uit, die het gps lag aanzienlijk verminderd !

radio versie: 1.12.25.16

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157930

|:( Misschien een domme vraag, maar ik krijg met geen mogelijkheid de hotfixes geïnstalleerd. Ik download ze van de HTC-site. Ze staan dan op mijn pc, alleen krijg ik ze met geen mogelijkheid gekopieerd naar mijn touch hd. Dat ik iets fout die lijkt me duidelijk ,maar kan iemand me vertellen wat ik precies fout doe en wat ik moet doen om het te laten lukken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
Ben nu ruim 1 maand in bezit van de HD, wat een geweldig toestel.... maar het kan beter, met een andere rom. Ik heb in het verleden al m'n andere HTC's (S100, S110, TytN,) verschillende keren een flash update (evt. met custom rom) gegeven, dus dat zal geen probleem zijn.

Echter.....
Ik synchroniseer m'n toestel met zowel m'n pc thuis als op het werk, als ik een flash uitvoer moet ik weer alle afspraken synchroniseren (tot hier geen probleem), maar als ik vervolgens de pc op het werk koppel komen al m'n afspraken/verjaardagen/e.d. er dubbel in te staan.

Is hier een oplossing voor?
Is het te voorkomen door pocketpc naam gegevens terug te zetten? register instellingen terugzetten?
Is SBP Backup hiervoor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238298

Het uitzetten van Threaded SMS inbox systeem door middel van HD Tweak heeft er ook bij mij voor gezorgd dat ik geen geluid meer heb bij het ontvangen van een sms. Ik heb op dit forum allerlei informatie gezien om Threaded SMS op de juiste manier uit te zetten, maar ik kan nergens vinden hoe ik het geluid bij het ontvangen van een sms weer aan kan zetten (behalve door het uitvoeren van een hard reset, maar dat doe ik liever niet).
Ik heb via HD Tweak, Threaded SMS weer aan gezet, maar bij het ontvangen van een sms blijft het nog steeds stil. Wie kan mij helpen?

ROM: 1.14.404.3 (22273) NLD

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 238298 op 03-03-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hanegem:
sluit je telefoon aan op je pc, gebruik active sync functie
Als je windows vista hebt dien je de fix uit te voeren als admin, of probeer het liever op een pc zonder vista.
Je draait de fix vanaf de pc.

Arno: welke rom gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285532 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:27:
hanegem:
sluit je telefoon aan op je pc, gebruik active sync functie
Als je windows vista hebt dien je de fix uit te voeren als admin, of probeer het liever op een pc zonder vista.
Je draait de fix vanaf de pc.

Arno: welke rom gebruik je?
Dank voor de snelle reactie, maar ik krijg de melding dat het bestand geen geldige win32 toepassing is. Hij vertikt het dus kortom. Heb je nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 17:15
Anoniem: 157930 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:13:
[...]

Dank voor de snelle reactie, maar ik krijg de melding dat het bestand geen geldige win32 toepassing is. Hij vertikt het dus kortom. Heb je nog een tip?
Heb je er al aan gedacht om de hotfixes op je HD te zetten en dan via de HD te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 09:53
Weet iemand hoe je de knoppen onderin het scherm kan aanpassen ?
Momenteel heb ik de laatste rom van Dutty en daar staat onderin "Phone" en "Camera".
Ik zou graag Camera willen vervangen door "Programs" als dat kan...
Heb al veel gezocht maar kan het gewoon niet vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 17:15
Sepiroth schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:17:
Weet iemand hoe je de knoppen onderin het scherm kan aanpassen ?
Momenteel heb ik de laatste rom van Dutty en daar staat onderin "Phone" en "Camera".
Ik zou graag Camera willen vervangen door "Programs" als dat kan...
Heb al veel gezocht maar kan het gewoon niet vinden |:(
En ik wil graag de hardwarematige knoppen aanpassen :P iemand die daar iets voor weet? Het is gewoon handig als je de volumeknoppen voor up/down kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

low_n_slow schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Heb je er al aan gedacht om de hotfixes op je HD te zetten en dan via de HD te installeren?
Dat probeer ik de hele tijd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid op mijn HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 23:43

CSB

:D

Anoniem: 157930 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:23:
[...]

Dat probeer ik de hele tijd, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid op mijn HD.
Zet de files in een mapje op je SD kaart en ga dan met de verkenner op je HD er naartoe. ;)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238298

@ do0fusz: ROM: 1.14.404.3 (22273) NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Lukzke schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:16:
Er is een nieuwe radio versie uit, die het gps lag aanzienlijk verminderd !

radio versie: 1.12.25.16

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=485393
Ik heb die radio versie ff gedownload naar mijn pc.
Nu heb ik een 20MB groot bestand met de extentie .NBH

Naar de hd koperieren en dan proberen te starten met de verkenner werkt niet, wie weet hoe ik em dan kan installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 13:15
denniskrol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Kijk is in \Windows\Opstarten (of startup als je een WWE toestel hebt) misschien wil het programma nog opstarten bij startup. Daar dan dus gewoon de snelkoppeling weghalen.
Het is zo eenvoudig dat je er overheen kijkt! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:16
Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:32:
[...]

Ik heb die radio versie ff gedownload naar mijn pc.
Nu heb ik een 20MB groot bestand met de extentie .NBH

Naar de hd koperieren en dan proberen te starten met de verkenner werkt niet, wie weet hoe ik em dan kan installeren ?
maken ze zo'n mooie Wiki, leest niemand 'm ;(
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=466274

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165089

Vanmiddag Dutty's V2 Rom op me HD gezet.
Werkt lekker soepel alleen heb ik een probleempje, bij foto's en video's worden alle plaatjes van me HD + storage card automatisch toegevoegd. Aangezien er Tomtom opstaat worden al die kleine autootjes en landkaartjes ook toegevoegd. Nu staan er dus een hoop van die kleine afbeeldingen in mijn album. Iemand enig idee hoe ik deze functie kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 01-06 13:39
Anoniem: 165089 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:12:
Vanmiddag Dutty's V2 Rom op me HD gezet.
Werkt lekker soepel alleen heb ik een probleempje, bij foto's en video's worden alle plaatjes van me HD + storage card automatisch toegevoegd. Aangezien er Tomtom opstaat worden al die kleine autootjes en landkaartjes ook toegevoegd. Nu staan er dus een hoop van die kleine afbeeldingen in mijn album. Iemand enig idee hoe ik deze functie kan uitschakelen?
Had ik inderdaad eerst ook. Om het op te lossen druk je eerst op album. Dan klikken op albums en je opent de map welke je wel wilt laten zien. Dan geef je onder de opties aan dat dit album je favoriet is. Vanaf dan wordt alleen dat album weergegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 12:57
Ik gebruik ook sinds kort iGO 8.3. Ik kan het programma alleen openen via de verkenner en dan naar de map te gaan en de .exe te openen. Tussen de programmalijst staat nergens een snelkoppeling. Is er ook een makkelijkere manier om dit te doen, of moet ik steeds via de verkenner blijven opstarten?

Verder vind ik iGo de beste navigator wat het zich geeft voor op dit toestel (werkt perfect)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282439

Ik wil graag Gyrator op mijn HD zetten, maar ik moet eerst nog 'NET Compact Framework v3.5' op mijn HD installeren. Heb ik gedaan via deze link:
http://www.microsoft.com/...41345B3385&displaylang=en
Ik heb hem toen op mijn HD gezet maar ik kan daar niet op installeren. Gyrator kan niet draaien zonder Compact Framework v3.5, dus hoe installeer ik hem nou op mijn HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:12
niels_90 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:42:
Ik gebruik ook sinds kort iGO 8.3. Ik kan het programma alleen openen via de verkenner en dan naar de map te gaan en de .exe te openen. Tussen de programmalijst staat nergens een snelkoppeling. Is er ook een makkelijkere manier om dit te doen, of moet ik steeds via de verkenner blijven opstarten?

Verder vind ik iGo de beste navigator wat het zich geeft voor op dit toestel (werkt perfect)..
Klik
Anoniem: 282439 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:04:
Ik wil graag Gyrator op mijn HD zetten, maar ik moet eerst nog 'NET Compact Framework v3.5' op mijn HD installeren. Heb ik gedaan via deze link:
Ik heb hem toen op mijn HD gezet maar ik kan daar niet op installeren. Gyrator kan niet draaien zonder Compact Framework v3.5, dus hoe installeer ik hem nou op mijn HD?
Moet je ook de notes lezen die bij de MS download staan....
This package uses ActiveSync 4.0 to update the device. Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.
m.a.w. je moet de msi draaien op je pc, terwijl je HD via activesync is aangesloten.

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Anoniem: 282439 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:04:
Zorg dat je je HD aan je PC hebt hangen met activesync/WMDC en start dan de .MSI file vanuit Windows. Als het goed is ziet je HD dan dat er een installatiebestandje klaarstaat en wijst de rest zich vanzelf.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:43

martjah

Appel

Ik heb ook de nieuwe radio erop geflashed. Deze heb ik bij de Dutty V2 extreme gezet en werkt goed.

eerst 3 streepjes bereik thuis en nu 4. voor de rest nog geen verschil gemerkt (mjah ik heb hem ook pas 10 minuten erop staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heej, dat wist ik niet dat er een wiki was.
Ik heb em ff gebookmarked, ga em zeker ens doorlezen.

Heb de radio gerenamed naar BLACIMG.NBH en op de memcard gezet.
Daarna toestel uitgezet en weer aangezet met vol.down en power.

Nu staatie al een paar minuten met een wit scherm met als enige melding Loading...

Moet ik me al zorgen gaan maken nu ?

[ Voor 28% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 03-03-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 11:13
Begrijp ik het goed, dat Radio hetzelfde is als Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
deTuinman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:11:
Begrijp ik het goed, dat Radio hetzelfde is als Rom?
Nee. Maar je kunt beide woorden wel achter elkaar zetten, dan krijg je Radio ROM ;) Deze zorgt voor al je netwerken en verbindingen.. dus 3G, gps, wifi, dat soort dingen. Dat dus naast de "gewone" ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282439

MrData schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:19:
[...]

Zorg dat je je HD aan je PC hebt hangen met activesync/WMDC en start dan de .MSI file vanuit Windows. Als het goed is ziet je HD dan dat er een installatiebestandje klaarstaat en wijst de rest zich vanzelf.
Ja het is eindelijk gelukt, wel met een flinke omweg.. Ik ga nu even kijken hoe dat gyrator 2 werkt..
Bedankt voor de support..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

speedy;

heb je de spl aangepast?
zo niet, dan zou ik me zeker zorgen maken!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-03 09:34
--WaaZaa-- schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:10:
[...]

IGo zie je inderdaad niet draaien. Je kunt het scherm aan laten staan door in het menu --> instellingen --> apparaat--> energiebeheer op "Achtergrondverlichting altijd aan" zetten.

Dan blijft de verlichting, zoals daar staat, altijd aan ;)

Verder, als je IGo tijdens navigatie afsluit of als het minimaliseert, is het alleen een kwestie van even de .exe weer opstarten. Gaat het weer prima verder waar het gebleven was.
Het kan eenvoudiger, zonder je instellingen te veranderen die eerder tot last zijn als je juist wil dat het scherm uitgaat. Ik had eenzelfde probleem:

Waarschijnlijk start je IGO.exe op vanaf je SD kaart. Wat ik heb gedaan is IGO8 folder aangemaakt in mn programmabestandenfolder op de HD zelf. In die IGO8 folder heb ik de folders content/custom/save en de losse files GPTMC, IGO8, SYS, en TAHOMA, TAHOMABD en tmceventlist gekopieerd.
Omdat je in je SYS.file sowieso verwijst naar de kaarten enzo op je SD kaart maakt het voor de werking van IGO niet uit. Echter omdat je het vanuit het geheugen van de HD zelf opstart, ziet hij het als een draaiende applicatie en zal je scherm niet meer uitgaan.

Vraag me niet waarom dit zo is... bij mij was het de oplossing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165089

MaartenPol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:36:
[...]

Had ik inderdaad eerst ook. Om het op te lossen druk je eerst op album. Dan klikken op albums en je opent de map welke je wel wilt laten zien. Dan geef je onder de opties aan dat dit album je favoriet is. Vanaf dan wordt alleen dat album weergegeven...
Aha, nu is me rom compleet ^^ Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292469

Hallo,

Ik ben eigenlijk op zoek naar foto's die met de HTC touch HD gemaakt zijn. Weet iemand waar ik deze vind, of hebben jullie een onbewerkte foto op het internet??
Gaat me dus om de kwaliteit.

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 13:51
micheldenhaag schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:27:
[...]

Het kan eenvoudiger, zonder je instellingen te veranderen die eerder tot last zijn als je juist wil dat het scherm uitgaat. Ik had eenzelfde probleem:

Waarschijnlijk start je IGO.exe op vanaf je SD kaart. Wat ik heb gedaan is IGO8 folder aangemaakt in mn programmabestandenfolder op de HD zelf. In die IGO8 folder heb ik de folders content/custom/save en de losse files GPTMC, IGO8, SYS, en TAHOMA, TAHOMABD en tmceventlist gekopieerd.
Omdat je in je SYS.file sowieso verwijst naar de kaarten enzo op je SD kaart maakt het voor de werking van IGO niet uit. Echter omdat je het vanuit het geheugen van de HD zelf opstart, ziet hij het als een draaiende applicatie en zal je scherm niet meer uitgaan.

Vraag me niet waarom dit zo is... bij mij was het de oplossing _/-\o_
Werkt perfect THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Het is me nu duidelijk dat ik voordat ik de radio flash, eerst die uspl_2.4 moet doen.
Dit is gelukt, in dat 3 kleuren bootscreen staat spl-1.15.USPL

Toch lukt het niet met de radio te flashen, ik heb de radio rom op de sd kaart in de root gezet, en als ik dan start dan krijg ik een wit scherm met loading ...

Verder gebeurt er niks, ook niet na een kwartier wachten.

Ik snap er de balle van onderhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

speedy probeer eens te installeren met BlackstoneRUUWrapper.exe

dit programmatje in dezelfde dir zetten als je rom. Met dit programma kan je via je active sync de nieuwe rom erop zetten. Zo doe ik het iig altijd.
Ik heb zelf HardSPL gebruikt, weet niet of dat een verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535

Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:36:
Het is me nu duidelijk dat ik voordat ik de radio flash, eerst die uspl_2.4 moet doen.
Dit is gelukt, in dat 3 kleuren bootscreen staat spl-1.15.USPL

Toch lukt het niet met de radio te flashen, ik heb de radio rom op de sd kaart in de root gezet, en als ik dan start dan krijg ik een wit scherm met loading ...

Verder gebeurt er niks, ook niet na een kwartier wachten.

Ik snap er de balle van onderhand
Het werkt niet met alle sd-kaarten he ;)....ik gebruik een sandisk 2gig, uit mijn oude telefoon. En ook niet vergeten de radio-rom te renamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denniskrol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Kijk is in \Windows\Opstarten (of startup als je een WWE toestel hebt) misschien wil het programma nog opstarten bij startup. Daar dan dus gewoon de snelkoppeling weghalen.

[...]

Volgens mij kan dit wel gewoon, mits je HSPL of USPL hebt gedaan. Al blijft je simlock er dan wel op.
Zou het toch graag zeker weten, voor ik zijn toestel verknal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:56:
[...]

Het werkt niet met alle sd-kaarten he ;)....ik gebruik een sandisk 2gig, uit mijn oude telefoon. En ook niet vergeten de radio-rom te renamen
Ik heb ook een sandisk kaart erin zitten, en de file is gerenamed naar BLACIMG.NBH en staat in de root van de sd kaart.

Als ik die BlackstoneRUUWrapper gebruik dan ben ik alles op de hd kwijt zegtie ?
Bovendien kan hij de radio file niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714

Hallo,

2 probleempjes.

1. Als ik via verkenner mijn opslagkaart open en de files bekijk duurt dit heel lang voordat de files verschijnen. Is daar iets voor?

2. Wanneer ik de hotfixes wil installeren krijg ik de melding: please use the correct version to install this hotfix program.

Iemand oplossingen voor deze problemen?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er moeten 2 bestanden op je kaart staan, BLACIMG.NBH en BlackstoneCustomRuu.exe. Je start via je pc USPL op, en op het moment dat ie op begint te starten (dus dat 3kleuren bootscherm begint te laden) stopje je sd-kaart erin (voordat je dat scherm ziet dus).....et voila ;)

Weet niet of dit besproken mag worden hier, zo niet: sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
:9~ 8)7 .....Ben nu Dutty's V2.1 aan het flashen, is mijn eerste flash. Vond toch wel dat ik het reset knopje te vaak moest indrukken, dus nu kijken of dit beter gaat. Voorlopig gaat alles goed, is idd niet zo heel moeilijk om te doen, maar jah, 1e drempeltje over blijft altijd een beetje eng he!

Ga nu maar ff lekker spelen met mn nieuwe rommetje en even tomtom etc terug installeren. Zal mijn ervaringen deze dagen zeker posten voor diegene die ook op het punt staan om te flashen, maar het nog niet zeker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 21:16
Dutty gaat echt te snel :p nu alweer 2.1 Ik heb nog steeds 1.9 :p redelijk irri telkens weer alles opnieuw installeren. Als ik een middagje weer is geen leven heb ga ik wel 2.1 erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

daarom hebben ze backup/restore uitgevonden =)
bespaard uren werk.

als je de radiorom flashed, zal er niks verdwijnen van je telefoon. Dit gebeurde iig niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

En ik wil graag de hardwarematige knoppen aanpassen :P iemand die daar iets voor weet? Het is gewoon handig als je de volumeknoppen voor up/down kan gebruiken..
AE Button Plus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293586

Anoniem: 150535 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:58:
Er moeten 2 bestanden op je kaart staan, BLACIMG.NBH en BlackstoneCustomRuu.exe. Je start via je pc USPL op, en op het moment dat ie op begint te starten (dus dat 3kleuren bootscherm begint te laden) stopje je sd-kaart erin (voordat je dat scherm ziet dus).....et voila ;)

Flash je op deze manier ook de normale (dutty) rom?
Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Er zitten gewoon te veel bugs in de Dutty roms. Vandaar ook de snelle releases achter elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293586 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 01:51:
[...]

Flash je op deze manier ook de normale (dutty) rom?
Gr.
jazeker, gaat precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

na 3 rom's van dutty draai ik nu een rom van neo2007.
deze rom is lichter, sneller, en stabieler!

vooral de nieuwe 3d divers van neo zijn te gek, film's zijn vetter !
ook al is dit beta 2, ik blijf nog even bij deze rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-05 08:56
J3roen schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 03:20:
Er zitten gewoon te veel bugs in de Dutty roms. Vandaar ook de snelle releases achter elkaar?
Vind ik ook, je blijft aan de gang bij die gast. Ik heb zelf nu de ROM van Laurentius en die bevalt meer dan prima en heeft niet zo veel bugs als die ROM's van Dutty. Ik wacht nu met smart op Laurentius zijn nieuw ROM op basis van de nieuwe TF3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 00:39
Ik had Dutty's 1.7 NLD (daar zit een timebomb in), dus nu ben ik alles kwijt.
Dutty is behoorlijk onbetrouwbaar, staat geen waarschuwing bij, niets...

Vind het wel weer even mooi geweest met al die rottige roms.
Inmiddels heb ik de originele rom er weer op gezet, en draai ik de nieuwe PointUI (flink gelikt), en heb ik niets meer te klagen.
Ik vind PointUI wat mooier dan Manilla, en het is nog gratis ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290605

hallo,
ik heb dit al eerder gepost, maar geen antwoordt gehad,
Ik wil via mijn telefoon een filmpje uploaden op youtube. Ik heb een account, en het juiste wachtwoord.
Via start>instellingen>verbindingen>accountbeheer, heb ik dit geprobeerd.
gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld, maar dan krijg ik de melding:
aanmeldfout
verbindingsfout tijdens aanmelden.

Ik heb nu geprobeerd om met youtube op de achtergrond aan te melden, en tijdens verbinding met pc.
Ik heb zeker een internetverbinding.

Heeft iemand dit al geprobeerd??
Ik heb niets aan de settings veranderd, en heb de originele rom.
het toestel is niet branded.
alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184664

SibboNL schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:44:

Vind het wel weer even mooi geweest met al die rottige roms.
Inmiddels heb ik de originele rom er weer op gezet, en draai ik de nieuwe PointUI (flink gelikt), en heb ik niets meer te klagen.
Ik vind PointUI wat mooier dan Manilla, en het is nog gratis ook!
Wanneer kwam je er achter dat er een timebomb in zat dan? Heb op het moment ook nog 1.7 draaiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48
1.7 heeft helemaal geen time bomb. Die eerste versie Xtreme had een time bomb.
edit:

Oh NLD schrijft hij, daar weet ik niks van , ik gebruik alleen WWE rom's

[ Voor 36% gewijzigd door MrDirect op 04-03-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:12
SibboNL schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:44:
1.7 met timebomb is niets van bekend. Verder, staat op XDA vaak genoeg dat er een timebomb in zat bij de extreme's. Lijkt me een beetje raar dat je Dutty daarom als onbetrouwbaar bestempeld.

Dutty's ROM's zijn wellicht niet de snelste, maar de mooiste en met meeste features. Er staat niet voor niets bij dat het een test ROM is, dus kun je verwachten dat er eea nog aan moet gebeuren.

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:56
Hoe zijn jullie belervaringen met de Blackstone eigenlijk?

Ik heb hem nu een paar weekjes en ben redelijk tevreden, alleen qua bellen niet. Vaak druk ik met mijn wang (denk ik) op het touchscreen zodat ik ineens op speaker of mute sta. Of word ik gebeld terwijl ik muziek luister, wat schijnbaar net te zwaar is voor een kort moment, waardoor ik maar een half scherm zie wat het opnemen bemoeilijkt. Helemaal met die vervelende slider.

Bereik ook niet altijd fantastisch (en gps al helemaal niet), maar misschien is dit aan te passen met een Radio ROM update.

Er is vast nog meer aan te passen, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn met belproblemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jannibal23 op 04-03-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met bellen heb ik geen last van het scherm aanraken, dit kan je ook uitzetten met HD tweak geloof ik..
Het bereik verbeterd wel met een nieuwe radio, ook batterijleven verbeterd.

@palookatouchHD, Probeer je via wifi of je gprs verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287307

--WaaZaa-- schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:48:
[...]

1.7 met timebomb is niets van bekend. Verder, staat op XDA vaak genoeg dat er een timebomb in zat bij de extreme's. Lijkt me een beetje raar dat je Dutty daarom als onbetrouwbaar bestempeld.

Dutty's ROM's zijn wellicht niet de snelste, maar de mooiste en met meeste features. Er staat niet voor niets bij dat het een test ROM is, dus kun je verwachten dat er eea nog aan moet gebeuren.
Mijn broertje draaide Duttys 1.5, die kan nu ook niks meer!
Dus niet alleen timebomb bij de Xtreme versie (dacht ik eerst ook)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287307

Jannibal23 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:52:
Hoe zijn jullie belervaringen met de Blackstone eigenlijk?

Ik heb hem nu een paar weekjes en ben redelijk tevreden, alleen qua bellen niet. Vaak druk ik met mijn wang (denk ik) op het touchscreen zodat ik ineens op speaker of mute sta. Of word ik gebeld terwijl ik muziek luister, wat schijnbaar net te zwaar is voor een kort moment, waardoor ik maar een half scherm zie wat het opnemen bemoeilijkt. Helemaal met die vervelende slider.

Bereik ook niet altijd fantastisch (en gps al helemaal niet), maar misschien is dit aan te passen met een Radio ROM update.

Er is vast nog meer aan te passen, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn met belproblemen.
Heb net een programma geinstalleerd die het scherm uitzet als je aan het bellen bent en weer aan als je de HD horizontaal in je hand houdt.
Werkt perfect!!
Link XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=489034

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
Sinds ik m'n telefoon heb krijg meermaals per dag de melding:
kan door onbekende oorzaak egen verbinding maken. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te conroleren em zonodig te wijzigen

toch zit op m'n eigen draadloze netwerk en kan ik gewoon bellen en internetten

vaak is de optie' gegevensverbinding uit en dan weer aan

komt dit misschien omdat de telefoon telkens de beste verbinding opzoekt? dat ik m'n eigen netwerk moet vastzetten ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Ik heb ooit een volume control gehad waarbij zowel systeem als ring volume op 1 scherm ingesteld kon worden. Weet iemand waar ik die 'tweak' kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Sgimi schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:39:
Ik heb ooit een volume control gehad waarbij zowel systeem als ring volume op 1 scherm ingesteld kon worden. Weet iemand waar ik die 'tweak' kan vinden?
Die optie zit in S2U2, daar zit ergens een optie om de volume control te regelen die eruit ziet zoals jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
He bah. S2U@ wou ik juist niet meer draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:56
Anoniem: 287307 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:28:
[...]

Heb net een programma geinstalleerd die het scherm uitzet als je aan het bellen bent en weer aan als je de HD horizontaal in je hand houdt.
Werkt perfect!!
Link XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=489034
Thx! Maar eens even proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaartenPol schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:47:
[...]

Die optie zit in S2U2, daar zit ergens een optie om de volume control te regelen die eruit ziet zoals jij beschrijft.
in het TAPBLAD: Settings, SOUND, bij volume control kan je kiezen voor single of system/ring volume.

s2u2 is één grote geheugenlek..
wil ik ook niet meer draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Anoniem: 282714 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:52:
Hallo,

2 probleempjes.

1. Als ik via verkenner mijn opslagkaart open en de files bekijk duurt dit heel lang voordat de files verschijnen. Is daar iets voor?

2. Wanneer ik de hotfixes wil installeren krijg ik de melding: please use the correct version to install this hotfix program.

Iemand oplossingen voor deze problemen?

thanks
1. De Winmo Explorer is erg traag bij volle directories, zoals Windows. Gebruik Total Commander (gratis) of Resco. Zie Topic Start.

2. Gebruik je de juiste Hotfixes voor de juiste ROM versies? (Heb je de NLD of WWE versie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
ik heb telkens het 3g icoontje in beeld, betekend dit niet dat ik nu verbindnig met het internet heb?

ik krijg ook telkens de melding dat er geen actieve gegevenssessies zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Sgimi schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:56:
He bah. S2U@ wou ik juist niet meer draaien...
Anoniem: 285532 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:34:
[...]
s2u2 is één grote geheugenlek..
wil ik ook niet meer draaien
Dat idee qua geheugengebruik had ik ook al, gebruiken jullie iets anders om te locken?? Ongewenste telefoontjes zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:53

Ottooo

Vuurvlieg

Ik ben eigenlijk nog wel zeer tevreden met S2U2. Ik gebruikte het ook al op mijn HTC Touch (Elfin), maar dat had in eerste instantie een andere reden...
(mobieltjes en water gaan vaak niet zo goed samen... Dan heb je bijvoorbeeld dat na het opdrogen je beeldscherm spontaan aangaat...)

Ook fijn dat hierbij je kalender wel op tijd wordt bijgewerkt en je afspraken van meer dan één dag in de toekomst kan zien. :)

Alleen wel mijn beeldschermkantelsoftware ( :P ) uitgeschakeld voor S2U2, juist op het moment dat je wil 'sliden' wilde het nog wel een voorkomen dat het beeld juist op dat moment kantelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Hi,

Om een vage reden wordt mijn imap4 email niet in HTML weergegeven ... als ik een email open, dan is de optie DOWNLOAD HTML grijs ...

suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Bedankt voor de uitleg, daarmee zou het moeten lukken.
Zit alleen nog ff dat ik die BlackstoneCustomRuu.exe nergens vandaan kan toveren.
Heb je daar nog een link van ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 06:36
Ik zit met een probleem met mijn gmail/google apps.

Ik gebruik mijn eigen domein via google apps. Ik wil met mijn HD bij mijn mail kunnen, via IMAP. Ik heb keurig de instructies opgevolgd zoals die zijn aangegeven door Google:
http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=78886. Ik kan echter mijn e-mail niet ophalen.

Hij geeft bij het verbinden aan dat hij de folders ontvangt (die zie ik ook daadwerkelijk staan) en vervolgens de berichten (ik heb momenteel alleen de headers ingeschakeld). Maar vervolgens krijg ik helemaal geen mail te zien, in geen van de mappen.

Ik gebruik verder ook Outlook op mijn computer via IMAP en dat werkt wel perfect, op dezelfde account.

Ik heb een vodafone abonnement met onbeperkt surfen. Ik heb de proxy server in m'n HD uitgeschakeld, omdat het anders helemaal niet werkte.

Wat zou de reden kunnen zijn van mijn gemis aan e-mail op m'n HD?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:52:
[...]
Bedankt voor de uitleg, daarmee zou het moeten lukken.
Zit alleen nog ff dat ik die BlackstoneCustomRuu.exe nergens vandaan kan toveren.
Heb je daar nog een link van ergens ?
Daar mogen we hier geen links naar plaatsen op dit forum.. Maar zoek eens in de WIKI van de website waar je de ROM weg hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Oke gevonden.

Ik start die HD_Blackstone_CustomRUU op de pc en krijg dan uiteindelijk hetvolgende.

Verify that you want to update the ROM version

From image version 1.14.404.3 (wat mijn huidige rom versie is)
To image version 1.12.25.16 (wat mijn nieuwe radio zou moeten zijn.

Als ik hier nu met Next op antwoord, overschrijf ik dan mijn rom door een radio versie ?
En als ik dat doe, kan ik dan de hd in de kliko gooien ?

Of overschrijft hij alleen de radio rom dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:09:
Oke gevonden.

Ik start die HD_Blackstone_CustomRUU op de pc en krijg dan uiteindelijk hetvolgende.

Verify that you want to update the ROM version

From image version 1.14.404.3 (wat mijn huidige rom versie is)
To image version 1.12.25.16 (wat mijn nieuwe radio zou moeten zijn.

Als ik hier nu met Next op antwoord, overschrijf ik dan mijn rom door een radio versie ?
En als ik dat doe, kan ik dan de hd in de kliko gooien ?

Of overschrijft hij alleen de radio rom dan ?
je zet dat bestand, samen met blacimg.nbh op je sd kaart.....niet vanaf je pc starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:39:
[...]

je zet dat bestand, samen met blacimg.nbh op je sd kaart.....niet vanaf je pc starten
Nou het was een zware bevalling, maar het is gelukt :)
Patrick bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:00:
[...]

Nou het was een zware bevalling, maar het is gelukt :)
Patrick bedankt :)
en nu kun je los op custom roms ;).....yw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:06:
[...]

en nu kun je los op custom roms ;).....yw
Dus een normale rom flashen gaat op dezelfde manier ?
Ook de rom renamen naar BLACIMG.NBH en samen met HD_Blackstone_CustomRUU.exe op de sd kaart en dan eerst weer die uspl starten met kaartje eruit en alssie reset kaartje er in duwen ?

Tja als je het eenmaal weet is het inderdaad gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:10:
[...]

Dus een normale rom flashen gaat op dezelfde manier ?
Ook de rom renamen naar BLACIMG.NBH en samen met HD_Blackstone_CustomRUU.exe op de sd kaart en dan eerst weer die uspl starten met kaartje eruit en alssie reset kaartje er in duwen ?

Tja als je het eenmaal weet is het inderdaad gemakkelijk
;).....welkom bij de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

hmm ik heb zowel de radiorom en de normale rom via de pc geflashed.

eerst de normale rom, toen alles ingesteld enzo
paar dagen later de nieuwe radiorom erop gezet via de pc.

geen verlies in data, geen problemen met de telefoon.

ohja met de nieuwe rom is mijn tomtom een stukje sneller geworden (met gps signaal vinden etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gelijk maar aanmelden voor de flashaholics, en probeer de nieuwe rom van NEO dan ook even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145521

Ik heb een probleem met het ontvangen van bestanden via bluetooth vanaf voornamelijk Nokia's. Deze zien mijn HD wel maar bij het verzenden komt geeft de nokia aan dat hij geen verbinding kan krijgen. Heb volgens mij alle instellingen al geprobeerd maar ik kom er niet uit. Iemand met een oplossing...... please?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je ipv de BlasckstonescustimRuu.exe ook de BlackstoneRUUWrapper.exe gebruiken? En zoals het hierboven staat beschreven, hoef je dan niets met hardspl te doen?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282714

Anoniem: 282358 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:42:
[...]

1. De Winmo Explorer is erg traag bij volle directories, zoals Windows. Gebruik Total Commander (gratis) of Resco. Zie Topic Start.
thanks

Ik krijg het progje weer niet geinstalleerd. Ding heeft kuren. Als ik de opslagkaart open kan het 1 minuut duren voordat alle bestanden zichtbaar zijn in verkenner. Als ik het fotoalbum start idem.

Ik heb gisteren een hard reset gedaan, maar deze bug is nog immer van kracht... erg vervelend.

Iemand nog suggesties?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293586 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:43:
[...]

kan je ipv de BlasckstonescustimRuu.exe ook de BlackstoneRUUWrapper.exe gebruiken? En zoals het hierboven staat beschreven, hoef je dan niets met hardspl te doen?

Gr.
je moet of hardspl (eenmalig), of uspl van te voren inladen. Via sd flashen gaat met BlackstoneCustomRuu.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150535 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:53:
[...]

je moet of hardspl (eenmalig), of uspl van te voren inladen. Via sd flashen gaat met BlackstoneCustomRuu.exe
dank je wel voor je snelle reactie.
Dus alles wat je hoeft te doen is
* Rom renamen naar BLACIMG.NBH en samen met HD_Blackstone_CustomRUU.exe op je sd kaart zetten.
* Op je pc uspl starten
* sd kaart uit je telefoon halen en de telefoon resetten
* gelijk na de reset de sd kaart weer in de telefoon doen en het flashen begint.??

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-03 09:10
Ik zet geen .exe op mn telefoon.
Alleen blacimg erop, telefoon uitzetten en aanzetten met volume down ingedrukt, op die manier boot hij de file.
Dan doen wat op scherm staat.

Het is allemaal heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:54
Wat natuurlijk ook nog kan is gewoon de rom vanaf windows zelf laden.

Zie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=435110 voor meer info

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Hmmm, ik ga die L26_THDV8.0_WWE Ultimate van Laurentius26 maar eens proberen. Nog nooit geflashed, heb eigenlijk geen problemen met de stock rom, maarja..die nieuwe manila heh, ben toch wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Possible schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:42:
Wat natuurlijk ook nog kan is gewoon de rom vanaf windows zelf laden.

Zie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=435110 voor meer info
Dus hier hoef je alleen maar een map aan te maken op je sd kaart. daar de CustomRUU en de rom (met die standaard naam die je er zelf aangeeft) ingooien. Op je pc BlackstoneRUUWrapper openen en flashen?

is het zo simpel en ook betrouwbaar?

Gr.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 293586 op 05-03-2009 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Laatst online: 29-05 13:51
Anoniem: 277390 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:44:
Hmmm, ik ga die L26_THDV8.0_WWE Ultimate van Laurentius26 maar eens proberen. Nog nooit geflashed, heb eigenlijk geen problemen met de stock rom, maarja..die nieuwe manila heh, ben toch wel benieuwd :)
Net getest en nu weer terug naar NL stock rom.
Op xda melding van een aantal problemen.
  • Bij mij is mp4 video, welke op stock-rom perfect draait, niet af te spelen op L26_THDV8.0.
    De touch loopt compleet vast.
  • Tevens geen fix mogelijk met gps.
  • G-sensor calib werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 21:35
PJzzz schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:49:
[...]

Net getest en nu weer terug naar NL stock rom.
Op xda melding van een aantal problemen.
  • Bij mij is mp4 video, welke op stock-rom perfect draait, niet af te spelen op L26_THDV8.0.
    De touch loopt compleet vast.
  • Tevens geen fix mogelijk met gps.
  • G-sensor calib werkt ook niet
Ik heb hier gewoon een fix met TomTom en ach voor de rest komt natuurlijk vast wel een oplossing over een paar dagen zal versie 8.1 wel uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Xivius schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:29:
Hi,

Om een vage reden wordt mijn imap4 email niet in HTML weergegeven ... als ik een email open, dan is de optie DOWNLOAD HTML grijs ...

suggesties ?
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Hoe kan ik in 3DFLO bij de Internet tab de volgorde van de favorites wijzigen ? (niet bij favorites zelf, maar bij de tab) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xivius,

het lijkt of downloaden van files geblokkeerd is, controleer dit I'min de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Anoniem: 285532 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:05:
xivius,

het lijkt of downloaden van files geblokkeerd is, controleer dit I'min de instellingen.
Ja dat was het, opgelost! .... thxs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Ik heb een voorstel voor een volgend Blackstone Topic (nr. 5):
Splits dit op in twee aparte topics: één voor mensen die zelf ROM's willen flashen en daarover discussies willen voeren en eentje voor alle andere vragen en tips. De laatste categorie dreigt nu een beetje onder te sneeuwen in de berichten over custom Rom's en dat is jammer.
Mensen zoals ik die het bij de stock Rom willen houden moeten nu door een hele berg voor mij oninteressante posts heel worstelen. En vragen die niet over custom Rom's gaan worden nauwelijks meer beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Xivius schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 07:15:
Hoe kan ik in 3DFLO bij de Internet tab de volgorde van de favorites wijzigen ? (niet bij favorites zelf, maar bij de tab) ?
Ik geloof niet dat het mogelijk is hierin te sorteren. Ben dit iig nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaartenPol schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:38:
[...]

Ik geloof niet dat het mogelijk is hierin te sorteren. Ben dit iig nooit tegengekomen.
deze worden volgens mij gesorteerd op alphabet, je zou dus je favo's oplopend/aflopend kunnen sorteren door bijv.

a. hyves
b. apenheul.nl
c. tweakmnmoedersbed.net
d. tweakers.net
e. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:22:
Ik heb een voorstel voor een volgend Blackstone Topic (nr. 5):
Splits dit op in twee aparte topics: één voor mensen die zelf ROM's willen flashen en daarover discussies willen voeren en eentje voor alle andere vragen en tips. De laatste categorie dreigt nu een beetje onder te sneeuwen in de berichten over custom Rom's en dat is jammer.
Mensen zoals ik die het bij de stock Rom willen houden moeten nu door een hele berg voor mij oninteressante posts heel worstelen. En vragen die niet over custom Rom's gaan worden nauwelijks meer beantwoord.
misschien is het beter om een "Flashles" sticky te maken, hierin duidelijk aangegeven hoe het moet in de nederlandse taal, en ook duidelijk vermeld dat links/cracks/etc niet mogen op tweakers..
altans,
je mag er over praten, maar niet naar linken..

( stel je voor .. ;)... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Anoniem: 285532 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:57:
[...]

deze worden volgens mij gesorteerd op alphabet, je zou dus je favo's oplopend/aflopend kunnen sorteren door bijv.

a. hyves
b. apenheul.nl
c. tweakmnmoedersbed.net
d. tweakers.net
e. etc..
De favorites worden idd op alfabetische volgorde gesorteerd, maar de bookmarkt in 3DFLO helaas niet .... die worden op volgorde van plaatsing gesorteerd ... erg jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus als je met fileexplorer naar je bookmarks gaat en daar de naam wijzigd, heb je alsnog je volgorde..
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.