Wanneer ik die Dutty Rom erop zet.. Ben ik dan ook alle door mij geinstalleerde progjes kwijt? En de contactenlijst.. blijft hij die wel gewoon behouden?
Contacten een keer syncen met je outlook.
En zoals al zovaak gezegt, als het waren installeer je je telefoon opnieuw net zoals je pc.
Dus ja, je bent alles kwijt.
Al heb je bij dutty niet echt veel progjes nodig, om te tweaken zowiezo niet.
En zoals al zovaak gezegt, als het waren installeer je je telefoon opnieuw net zoals je pc.
Verwijderd
DeMon,
Kan jij gewoon agenda items toevoegen?
ik nu ook
Kan jij gewoon agenda items toevoegen?
ik nu ook
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 14:23 . Reden: omdat een koe geen haas vangt met een hengel ]
Thnx voor je snelle reactieQiro schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:19:
Contacten een keer syncen met je outlook.
Bestanden op je geheugenkaart blijven wel gewoon staan?
En is het mogelijk om een backup te maken van je al je huidige progjes?
Heb dit namelijk nog nooit gedaan, en wil niet al te veel risico lopen
Verwijderd
Afhankelijk van wat de progjes zijn,
zoals ook eerder beschreven kan je programma's ook op je SD kaart installeren,
zo hoef ik bijvoorbeeld na elke falsh niet opnieuw tomtom met kimkim erin te installeren, maar hoef ik alleen de snelkoppeling maar naar apparaten te plakken.
zowiezo zit er in de dutty al veel mee ingebakken, en de kok weet wel wat lekker is
zoals ook eerder beschreven kan je programma's ook op je SD kaart installeren,
zo hoef ik bijvoorbeeld na elke falsh niet opnieuw tomtom met kimkim erin te installeren, maar hoef ik alleen de snelkoppeling maar naar apparaten te plakken.
zowiezo zit er in de dutty al veel mee ingebakken, en de kok weet wel wat lekker is
Ja alles is weg. Zie het als opnieuw Windows installeren op je computer.DaFreakR schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:09:
Wanneer ik die Dutty Rom erop zet.. Ben ik dan ook alle door mij geinstalleerde progjes kwijt? En de contactenlijst.. blijft hij die wel gewoon behouden?
De bestanden op de geheugenkaart blijven wel gewoon staan.
Bedankt allemaal voor de info :-)
Is er toevallig ook nog ergens een duidelijke (NL) handleiding te vinden over hoe dit allemaal in zn werk gaat? Heb namelijk niet al te veel zin om wat verkeerd te doen
Is er toevallig ook nog ergens een duidelijke (NL) handleiding te vinden over hoe dit allemaal in zn werk gaat? Heb namelijk niet al te veel zin om wat verkeerd te doen
Moeten we alles voorkauwen? Je kan ook zelf wat gaan opzoeken op bv xda. Daar staat alles netjes uitgelegd en het is al meerdere malen hier op tweakers voorbij gekomen.DaFreakR schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:07:
Bedankt allemaal voor de info :-)
Nofi hoor, maar om nou op elke pagina weer opnieuw te beginnen over hoe een rom op een mobiel geknalt moet worden is mij echt wat te gortig aan t worden
So back to the difficult shizzle
Overigens heb ik bij mezelf thuis (alleen daar dus) dat ik heel vaak de verbinding weg valt. Terwijl ik altijd wel een paar streepjes bereik heb. Het valt me ook op dat ik minder bereik heb dan met mn touch cruise (met dezelfde sim). Is een radio update een uitkomst? Ik heb dutty rom 1.8 (weet niet of er in de 1.9 een nieuwe radio inzit?) en ik las dat er met de 1.10 radio problemen waren? iemand al 1.12 geprobeerd?
In mijn T9 staan een aantal rare woorden. Nu ik geprobeerd heb deze te verwijderen via Settings - Input, maar ze blijven bestaan. Weet iemand waar ik dit soort dingen wél kan verwijderen?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik heb 1.10 gehad en nu 1.12, qua bereik merk ik eigenlijk geen verschil, maar ik heb ook nooit een probleem gehad met 1.10low_n_slow schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:12:
[...]
...
Overigens heb ik bij mezelf thuis (alleen daar dus) dat ik heel vaak de verbinding weg valt. Terwijl ik altijd wel een paar streepjes bereik heb. Het valt me ook op dat ik minder bereik heb dan met mn touch cruise (met dezelfde sim). Is een radio update een uitkomst? Ik heb dutty rom 1.8 (weet niet of er in de 1.9 een nieuwe radio inzit?) en ik las dat er met de 1.10 radio problemen waren? iemand al 1.12 geprobeerd?
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
low_n_snow: dutty 1.9 komt zonder radio, en werkt heerlijk op 1.10.25
tdw: heb je "eT9MyWords" ?
Dafreaker: xda staat uitleg genoeg!
Het klinkt allemaal erg ingewikkeld, en als je het niet hebt doorgelezen is het dat ook..
Je hoeft niet elk nederlanse woordje te weten voor bepaalde technische benamingen, er wordt duidelijk in kleuterschool engels uitgelegd wat het is en waar het voor dient.
het is misschien een uurtje inlezen, en daarna kan je je ook aanmelden bij flash addicts
en voor de flash addicts onder ons, davideuck komt met 7 nieuwe roms dit weekend!!!
http://forum.xda-develope...?p=3389732&postcount=1214
link naar aankondiging, niet naar rom!
Dafreaker: xda staat uitleg genoeg!
Het klinkt allemaal erg ingewikkeld, en als je het niet hebt doorgelezen is het dat ook..
Je hoeft niet elk nederlanse woordje te weten voor bepaalde technische benamingen, er wordt duidelijk in kleuterschool engels uitgelegd wat het is en waar het voor dient.
het is misschien een uurtje inlezen, en daarna kan je je ook aanmelden bij flash addicts
en voor de flash addicts onder ons, davideuck komt met 7 nieuwe roms dit weekend!!!
http://forum.xda-develope...?p=3389732&postcount=1214
link naar aankondiging, niet naar rom!
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 16:29 ]
Het is gewoon super makkelijk, connect je HD, dubbelklik op de .exe in de map die gewdownload heb en volg alles on screen.
Dat moet je 2 keer doen, 1 keer hardSPL en 1 keer de flash zelf.
HardSPL is maar 1 malig.
HardSPL is maar 1 malig.
Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik een link in een email klik opera i.p.v. internet explorer open?
en hoe kan ik met de hd touch en opera snel naar de onderkant van een webpagina navigeren? nu moet ik om onderaan deze pagina te komen scrollen en dat schiet echt niet op.
en hoe kan ik met de hd touch en opera snel naar de onderkant van een webpagina navigeren? nu moet ik om onderaan deze pagina te komen scrollen en dat schiet echt niet op.
Verwijderd
Moeten we nou alles voorkouwen ? Staat het niet op XDA ?low_n_slow schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 15:12:
[...]
Ben benieuwd naar de nieuwe ROM van Dutty, binnenkort er maar eens opzetten
Nop.. Tenminste, ik heb geen extra T9 dingen geinstalleerd, alleen de 14 talen cab..Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:13:
Edit: Juist, toch wel... Daar ga ik even mee spelen, thanks!
[ Voor 33% gewijzigd door tdw op 27-02-2009 17:06 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Super, dank je wel. Ga het straks proberen!Qiro schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:39:
Het is gewoon super makkelijk, connect je HD, dubbelklik op de .exe in de map die gewdownload heb en volg alles on screen.
HardSPL is maar 1 malig.
Heeft de Dutty 1.9 nog wel een nederlands T9 woordenboek?
Verwijderd
wellicht via advance configurator, of HD tweak .5.4.?Beertjeman schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:46:
Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik een link in een email klik opera i.p.v. internet explorer open?
Bij mij pakt die gelijk opera..
@ defreaker,
nee, zit er niet standaard in.
maar als je het bewuste topic doorzoekt op mijn naam vind je het
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 17:18 ]
Verwijderd
niet meer de aan/uit knop hoeven te gebruiken
oplossing:
download Shutdown.arm(http://www.hsow.nl/?pageid=84228)
download advanced config.(beginpost)
installeer beiden,ga nu naar advanced config klik menu,klik more settings,klik key mapping,
zoek in de lijst shutdown ,selecteer.
klik ok,soft reset.
en je linker softkey schakelt nu je systeem uit
styles half uit de hd trekken en je toestel start weer ,dit alles zonder de hardware button
oplossing:
download Shutdown.arm(http://www.hsow.nl/?pageid=84228)
download advanced config.(beginpost)
installeer beiden,ga nu naar advanced config klik menu,klik more settings,klik key mapping,
zoek in de lijst shutdown ,selecteer.
klik ok,soft reset.
en je linker softkey schakelt nu je systeem uit
styles half uit de hd trekken en je toestel start weer ,dit alles zonder de hardware button
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon en wil graag een smartphone. Wat mij tegenviel bij de Omnia is de touchscreen.. je kan niet met je vingers typen. De IPhone heeft juist een heerlijk scherm om te gebruiken als keyboard.... hoe is de Touch HD?
En 2e vraag.. hoe is de ontvangst van de FM radio? Wil graag ook radio luisteren als ik in de bus zit onderweg naar mijn werk..
BvD
En 2e vraag.. hoe is de ontvangst van de FM radio? Wil graag ook radio luisteren als ik in de bus zit onderweg naar mijn werk..
BvD
Er was ergens een registry key waarin je dat kon veranderen (en geen optie in de instellingen, zucht). Na het installeren/uninstallen van skyfire dook dit probleem ook bij mij op.Beertjeman schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:46:
Wat ik heb gedaan om t op te lossen is om in opera mobile "opera:config" te tikken en onder Install "Browser first time launch" aan te vinken.
Dit fixde bij mij het probleem dat IE telkens opende in RSS-hub. Weet niet of dat helpt bij jouw email probleem.
En bij mij opent Opera (9.5 2808)standaard onderaan de pagina ipv bovenaan. Misschien kunnen we ruilen?
[ Voor 4% gewijzigd door L3TUC3 op 27-02-2009 18:44 ]
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
Ik denk het niet, zou ik ook vreemd vinden overigens, dan zou je in de aktieve houder in de auto geen MP3's kunnen afspelen......Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:08:
[...]
Roger,
Als je de mp3's niet in de lijst ziet staan komt dat waarschijnlijk omdat je aan het
opladen bent. Wanneer je aan het laden bent is muziek via tabblad niet zichtbaar.
maar het probleem doet zich voor op de HD van mijn vriendin, mijn HD heeft dit probleem niet, ook niet als ik hem in de aktieve houder aan het opladen ben, zelfs niet als ik dan via de CK300 (nokia) de mp3's via bluetooth afspeel op de aux-in van de radio (werkt ook met een Bury CC9060)
met beide carkits kun je play/pauze next en previous bedienen vanuit de carkit
Verwijderd
Als ik het goed lees geldt dat voor gesprekken, mijn probleem zit in het dataverkeer....zoals ik al schreef.....More-Is schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:02:
[...]
Ik zou een abo nemen bij KPN of Vodafone...
vodafone-en-kpn-introduceren-grensabonnementen
Ik wil dus WEL roamen omdat ik gewoon bereikbaar wil zijn, maar niet dat ie ongemerkt via dat roamingnetwerk ook dataverbindingen opbouwt met dure rekeningen voor buitenlands dataverkeer tot gevolg.....
als ik wil bellen of een gesprek binnen krijg kan ik kijken welk netwerk ik heb en al dan niet het gesprek uitstellen.
(bel op het moment via vodafone met passport, maar verder is deze optie wel het onderzoeken waard voor mijn aanstaande abbo met KPN0
Helaas werkte dit niet voor mij. Ik heb inderdaad ook nog even Skyfire erop gehad en wellicht heeft die het probleem veroorzaakt.L3TUC3 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:43:
[...]
Er was ergens een registry key waarin je dat kon veranderen (en geen optie in de instellingen, zucht). Na het installeren/uninstallen van skyfire dook dit probleem ook bij mij op.
Wat ik heb gedaan om t op te lossen is om in opera mobile "opera:config" te tikken en onder Install "Browser first time launch" aan te vinken.
<grin>L3TUC3 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 18:43:
[...]
En bij mij opent Opera (9.5 2808)standaard onderaan de pagina ipv bovenaan. Misschien kunnen we ruilen?

[ Voor 16% gewijzigd door B___MAN op 27-02-2009 21:08 ]
Kan iemand me helpen bij het vinden van een mogelijkheid om de orriginele headset van de HD te kopen. De mijne ben ik kwijt. HTC verkoopt ze niet los en Vodafone is helemaal met de HD gestopt.
Bij voorbaat hartelijk dank
(PS: of werken headsets met microfoon en aangesloten via de USB ook even goed voor het voeren van handsfree gesprekken?)
Bij voorbaat hartelijk dank
(PS: of werken headsets met microfoon en aangesloten via de USB ook even goed voor het voeren van handsfree gesprekken?)
Er is een lijstje op XDA waar men in bespreekt welke headsets+mic ook voor de HD werken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=463923
Als die je niet bevallen wil ik best die van mij aan je verkopen hoor. Vind het maar een lelijk onding, de doppen zijn veel te groot voor mijn oren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=463923
Als die je niet bevallen wil ik best die van mij aan je verkopen hoor. Vind het maar een lelijk onding, de doppen zijn veel te groot voor mijn oren.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
klopt als een deurL3TUC3 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:56:
Vind het maar een lelijk onding, de doppen zijn veel te groot voor mijn oren.
Ben trouwens bezig met een nieuwe theme voor wad. Heb schaamteloos het sliding mechanisme gebruikt van een andere theme (kudos to him!!), maar nu dus voor de wvga zowel portrait als landscape
Moet tevens enkel nog notifiers erin proppen...en dit is dan tevens ook voorlopig de laatste theme aangezien deze me wel lekker lijkt te besturen...en er nog ook goed uitziet
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 00:53 ]
Verwijderd
@TDW, probeer eens de "1 TAALCAB"..
scheeld je zinloos 13 talen en is ook iets meer up to date..
DGEN,
Is het erg ingewikkeld om zoiets te maken? gebruik je er een standaard progje voor of is het programmeerwerk in alle mogelijk onuitspreekbare taken ?
ben erg benieuwd naar meer info,
DGEN,
Is het erg ingewikkeld om zoiets te maken? gebruik je er een standaard progje voor of is het programmeerwerk in alle mogelijk onuitspreekbare taken ?
Kent iemand hier toevallig ook een plug-in voor de Windows Media Player die automatisch songteksten opzoekt via internet en deze dan doet weergeven in de WMP?
Voor WMP op de pc heb ik deze wel kunnen vinden, maar zoiets moet er toch ook zijn voor WM 6.1.. kan het alleen niet vinden.
Voor WMP op de pc heb ik deze wel kunnen vinden, maar zoiets moet er toch ook zijn voor WM 6.1.. kan het alleen niet vinden.
PSN ID = Jorco
Verwijderd
heb hier een luxe versie van deze draaien nu...

hahaha
toch beter de tijd nemen om iets te installeren denk ik zo...
hahaha
toch beter de tijd nemen om iets te installeren denk ik zo...
Verwijderd
Het is erg simpel hoorVerwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 08:19:
@TDW, probeer eens de "1 TAALCAB"..scheeld je zinloos 13 talen en is ook iets meer up to date..
DGEN,
Gewoon zorgen dat je in author mode komt in wad. Vervolgens kan je dingen toevoegen enzo
Afbeeldingen moet je uiteindelijk wel gaan linken als ik naar je screen kijk
Dus geen programmeer werk...doe ik al vaak genoeg nu op school ;p
portrait default
portrait open
landscape default
landscape open
timedock weg doen gaat via tap op status icons in die timedock
timedock terug door op DGY te tappen (m'n voorletters eh
flick up/down = tabs showen
menus kan je op die pijltjes tappen of door naar links of rechts te swipen
ofc LS en PT staan voor landscape en portrait eh
notifiers komen dit weekend nog aan bod eh
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 11:56 ]
Verwijderd
oke leukjes..
ben benieuwd naar 't resultaat uiteindelijk
waar had je die map gekopieerd ??
Stond "root van telefoon" maar als ik hem daarheen knal vindt die hem niet..
Verwijderd
met cab bestandjes staat alles in principe al goed.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:21:
oke leukjes..
anders moet je de mappen gaan verplastsen.
theme map moet in theme map.
daarna eigenlijk mpet je gaan kijken waar de afbeelding in die theme naar verwijst. linken dus eh
je kan het vergelijken met blackbox of bblean voor de desktop
Verwijderd
je hebt twee mappen, sonavs die gaat naar je theme map,
die andere zet je in de root van je telefoon..
maar bij mij zie je echt alleen gruissss
Verwijderd
die laatste cab wat ik hier had geplaatst zou dat probleem moeten verhelpen thoughVerwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 13:39:
je hebt twee mappen, sonavs die gaat naar je theme map,
anders ga je even in author mode en kijk je even waar die afbeeldingen naar linken
Verwijderd
pffffffffffff
stupid me..
had een map moeten maken, "internal storage" daarin had de 2e map gemoette..
erg leuk dit, alleen wel klein!!
inderdaad een idee om dit voor wvga te maken, 2 of 3 keuze balken..
erg fijn systeem!!
stupid me..
had een map moeten maken, "internal storage" daarin had de 2e map gemoette..
erg leuk dit, alleen wel klein!!
inderdaad een idee om dit voor wvga te maken, 2 of 3 keuze balken..
erg fijn systeem!!
Verwijderd
Goedemiddag allemaal,
ik heb een raar probleem met mijn htc touch hd, namelijk dat als ik een sms verstuur de ontvanger hem zo nu en dan 2 keer krijgt?
als ik dan in mijn verzonden items kijkt dan staat hij echt maar 1 keer verzonden erin?
weet iemand of dit misschien een instelling is die ik moet veranderen?
Help me aub vind dit een raar geval?
Mvg Dennis
ik heb een raar probleem met mijn htc touch hd, namelijk dat als ik een sms verstuur de ontvanger hem zo nu en dan 2 keer krijgt?
als ik dan in mijn verzonden items kijkt dan staat hij echt maar 1 keer verzonden erin?
Mvg Dennis
Hebben nog meer mensen last van verbindingen (gsm) die verbroken worden?
Ik heb het regelmatig dat de HD de verbinding ophangt...opnieuw bellen lost ''t op, maar is irritant.
Daarnaast heb ik een 1 jaar oude T-Mobile sim, dat zal het probleem dus niet zijn.
TM zegt dat het een software fout is op de HD????
Ik heb het regelmatig dat de HD de verbinding ophangt...opnieuw bellen lost ''t op, maar is irritant.
Daarnaast heb ik een 1 jaar oude T-Mobile sim, dat zal het probleem dus niet zijn.
TM zegt dat het een software fout is op de HD????
[ Voor 6% gewijzigd door wvkreg op 28-02-2009 15:18 . Reden: typo ]
Heeft iemand trouwens al de nieuwste rom van davideuck geprobeerd; Davideuck_V-1_HP? Ziet er ook wel leuk uit, met de nieuwe manilla, en schijnt wat sneller te zijn dan die van Dutty(?).
Welke radio gebruiken jullie? Ik heb ze allemaal geprobeerd en vind 1.09.25.35 het minst lekker werken, slecht geluid bij gesprekken terwijl ik wel vol bereik heb. Gebruik nu 2 dagen 1.10.25.25, maar kan eigenlijk niet zoveel verschil merken met 1.12.25.16 of de standaard 1.09.25.14.
Heeft iemand verder nog ervaring met de batterij prestaties? Ik heb het niet echt goed getest maar gevoelsmatig gebruiken 1.09.25.14 en 1.10.25.25 het miste power.
Welke radio gebruiken jullie? Ik heb ze allemaal geprobeerd en vind 1.09.25.35 het minst lekker werken, slecht geluid bij gesprekken terwijl ik wel vol bereik heb. Gebruik nu 2 dagen 1.10.25.25, maar kan eigenlijk niet zoveel verschil merken met 1.12.25.16 of de standaard 1.09.25.14.
Heeft iemand verder nog ervaring met de batterij prestaties? Ik heb het niet echt goed getest maar gevoelsmatig gebruiken 1.09.25.14 en 1.10.25.25 het miste power.
offtopic:
Zouden davideuck en Dutty trouwens soms ruzie hebben? Nu Dutty weg is gaat davide juist weer verder en heeft af en toe van die (indirecte) sarcastische opmerkingen richting Dutty...
Zouden davideuck en Dutty trouwens soms ruzie hebben? Nu Dutty weg is gaat davide juist weer verder en heeft af en toe van die (indirecte) sarcastische opmerkingen richting Dutty...
Misschien duurt het wat langer, maar is dit in de toekomst een optie? nieuws: 'Provider wil proef met internationaal gsm-netwerk beginnen'Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:05:
[...]
Als ik het goed lees geldt dat voor gesprekken, mijn probleem zit in het dataverkeer....zoals ik al schreef.....
Ik wil dus WEL roamen omdat ik gewoon bereikbaar wil zijn, maar niet dat ie ongemerkt via dat roamingnetwerk ook dataverbindingen opbouwt met dure rekeningen voor buitenlands dataverkeer tot gevolg.....
als ik wil bellen of een gesprek binnen krijg kan ik kijken welk netwerk ik heb en al dan niet het gesprek uitstellen.
(bel op het moment via vodafone met passport, maar verder is deze optie wel het onderzoeken waard voor mijn aanstaande abbo met KPN0
Verwijderd
[quote]allard_070 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:55:
Heeft iemand trouwens al de nieuwste rom van davideuck geprobeerd; Davideuck_V-1_HP? Ziet er ook wel leuk uit, met de nieuwe manilla, en schijnt wat sneller te zijn dan die van Dutty(?).
Tsja ik ben nu erg aan het twijfelen over welke rom ik er op moet zetten . . Ik weet niet echt wat het verschil is tussen de twee (die zal wel minimaal zijn)
Wat ik van de roms weet is dat 1.10 een beter bereik hoort te hebben dan 1.09 en dat 1.12 weer wat betere GPS ontvangst heeft dan de eerdere radio's
Tsja ik ben nu erg aan het twijfelen over welke rom ik er op moet zetten . . Ik weet niet echt wat het verschil is tussen de twee (die zal wel minimaal zijn)
Wat ik van de roms weet is dat 1.10 een beter bereik hoort te hebben dan 1.09 en dat 1.12 weer wat betere GPS ontvangst heeft dan de eerdere radio's
Ok, ik heb niet echt gps getest maar dat zou goed kunnen inderdaad.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:21:
Overigens is het volgens mij zo dat de laatste twee cijfers iets zeggen over hoe nieuw de radio is, en de tweede twee iets over de regio waarvoor ze gefinetuned zijn. Altans dat zei iemand op XDA, ik weet niet of het ook daadwerkelijk zo is. Ik zal de link een proberen op te zoeken.
Edit: Het zouden de laatse vier cijfers zijn die aangeven welke versie het is.
Zie post nr 165 uit het radio topic.
[ Voor 53% gewijzigd door allard_070 op 28-02-2009 17:50 . Reden: linkje toegevoegd (naar 1 post, geen topic) ]
Verwijderd
Zo eindelijk klaar 

andere screens staan in vorige post

andere screens staan in vorige post
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 19:38 ]
Allen ten opzichte van 1.09.25.14 of ook ten opzichte van 1.12.25.16?Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:49:
1.10.25.25, minste accu verbruik, meest stabiel.
Nog geen uitval gehad van gesprekken.
Hallo,
Ik krijg mijn tomtom niet in mijn startmenu werkend, Hij geeft via het startmenu het volgende aan:
Unable to start. Not enough memory available.
En als ik hem via verkenner start doet hij het perfect. Nou heb ik in dit forum gelezen dat je hem dan niet moet kopieren naar start maar een snelkoppeling plakken, dit kan dus niet bij mij (hij blijft grijs).
Iemand een idee hoe ik dit aan kan passen?
Alvast bedankt
Ik krijg mijn tomtom niet in mijn startmenu werkend, Hij geeft via het startmenu het volgende aan:
Unable to start. Not enough memory available.
En als ik hem via verkenner start doet hij het perfect. Nou heb ik in dit forum gelezen dat je hem dan niet moet kopieren naar start maar een snelkoppeling plakken, dit kan dus niet bij mij (hij blijft grijs).
Iemand een idee hoe ik dit aan kan passen?
Alvast bedankt
Verwijderd
Allen gegroet!
Telefoon gister gekregen en eigenlijk alleen maar bezig geweest met testen (lees: spelen
) Ben er erg tevreden mee! TouchFlo werkt wel mooi en functioneert vooralsnog goed voor mij. Het verbaasd met trouwens dat er al zoveel topics zijn.
Heb al heel veel informatie kunnen vinden (dank daarvoor!) alleen heb 3 kleine vraagjes....
1. Is dezelfde als nick75name. TT doet het goed vanuit verkenner maar ik krijg zelfs geen snelkoppeling gemaakt omdat hij niet bij "programma's" staat. Hoe kan ik dit handig oplossen. TTToday heeft overigens niet geholpen met die erbij zetten. Beiden succesvol geïnstalleerd maar laat deze niet zien bij programma's??
2. De standaard agenda die is niet echt handig met je vingers te bedienen. Welke raden jullie aan? Ik zie door de bomen het bos niet meer met de verschillende soorten agenda's die ik heb gedownload. (weliswaar nog niet getest). Kan moeilijk de screenshots zien.. Raden jullie GekoNewCal uit de openingspost aan?? Of stiekem nog een beter alternatief?
3. Mijn vorige telefoon (E-ten M700) had een handige back-up functie. Hij maakte namelijk van alle afspraken, berichten etc. midden in de nacht een backup bestandje. Deze kon je als je telefoon een harde reset had gegeven (wel of niet vrijwillig) weer aan klikken en je had al je afspraken enzo terug! Heeft de HTC ook zoiets? Of misschien heeft iemand daar een programmaatje voor?
Telefoon gister gekregen en eigenlijk alleen maar bezig geweest met testen (lees: spelen

1. Is dezelfde als nick75name. TT doet het goed vanuit verkenner maar ik krijg zelfs geen snelkoppeling gemaakt omdat hij niet bij "programma's" staat. Hoe kan ik dit handig oplossen. TTToday heeft overigens niet geholpen met die erbij zetten. Beiden succesvol geïnstalleerd maar laat deze niet zien bij programma's??
2. De standaard agenda die is niet echt handig met je vingers te bedienen. Welke raden jullie aan? Ik zie door de bomen het bos niet meer met de verschillende soorten agenda's die ik heb gedownload. (weliswaar nog niet getest). Kan moeilijk de screenshots zien.. Raden jullie GekoNewCal uit de openingspost aan?? Of stiekem nog een beter alternatief?
3. Mijn vorige telefoon (E-ten M700) had een handige back-up functie. Hij maakte namelijk van alle afspraken, berichten etc. midden in de nacht een backup bestandje. Deze kon je als je telefoon een harde reset had gegeven (wel of niet vrijwillig) weer aan klikken en je had al je afspraken enzo terug! Heeft de HTC ook zoiets? Of misschien heeft iemand daar een programmaatje voor?
Verwijderd
ziet er goed uit dgen!
ben zelf ook even aan't klooien geweest, 't scriptje is eigenlijks alles wat ingewikkeld is mocht je het ooit helemaal zelf willen maken..
en dat is dus niet nodig
Lekker veel photoshoppen hahah
ben zelf ook even aan't klooien geweest, 't scriptje is eigenlijks alles wat ingewikkeld is mocht je het ooit helemaal zelf willen maken..
en dat is dus niet nodig
Lekker veel photoshoppen hahah
Aaaaah!
Ik heb dutty's rom v1.8 op mijn mobiel staan en deze nacht na 12 uur krijg ik opeens het scherm dat de beta test van deze software is afgelopen. Ik kan dit scherm zien, en verder niks doen met mijn telefoon. Hij maakt ook geen verbinding met het netwerk.
ook met de usb-kabel aan mijn laptop komt hij niet bij deze computer te staan.
Ik zie op xda dat dutty een nieuwe rom, 1.9b heeft uitgebracht waarin dit niet meer zou zijn, maar hoe kan ik die nu op mijn telefoon krijgen? Ik kan nu echt werkelijk niks met dat ding!
--edit-- dat kan natuurlijk via de sd-kaart.. morgen maar even een vriend zoeken met een cardreader waar deze in past.. want ik kan dat verloop-stukje niet vinden... mja, yes.. 2 keer in 1 week al mijn data kwijt:D
Ik heb dutty's rom v1.8 op mijn mobiel staan en deze nacht na 12 uur krijg ik opeens het scherm dat de beta test van deze software is afgelopen. Ik kan dit scherm zien, en verder niks doen met mijn telefoon. Hij maakt ook geen verbinding met het netwerk.
Ik zie op xda dat dutty een nieuwe rom, 1.9b heeft uitgebracht waarin dit niet meer zou zijn, maar hoe kan ik die nu op mijn telefoon krijgen? Ik kan nu echt werkelijk niks met dat ding!
--edit-- dat kan natuurlijk via de sd-kaart.. morgen maar even een vriend zoeken met een cardreader waar deze in past.. want ik kan dat verloop-stukje niet vinden... mja, yes.. 2 keer in 1 week al mijn data kwijt:D
[ Voor 16% gewijzigd door Duncank op 01-03-2009 02:32 ]
had je beter moet lezen was bekend dat er een timebomb in zat...ik had dus al geflasht naar 1.9b. :-)Duncank schreef op zondag 01 maart 2009 @ 02:17:
Aaaaah!
Aangezien je zowiezo je data kwijt bent na een rom update, kan je de phone nu ook hard resetten.Duncank schreef op zondag 01 maart 2009 @ 02:17:
Aaaaah!
Zet hiervoor je phone helemaal uit (dit zal nu niet lukken dmv de uitknop ingedrukt te houden, dus heb je nog 2 mogelijkheden, aan laten staan tot accu leeg is of even de accu eruit te halen), daarna druk je de Volume Down en Volume Up knop in en houd deze 2 ingedrukt en drukt op de Powerknop.
Zodra je het scherm krijgt met de tekst, kan je de 2 volume knoppen loslaten.
Druk daarna nog even op de Volume Up knop en de phone reset zich.
Daarna kan je weer de phone gebruiken, zolang die maar niet op 1 maart staat of erna, dus zal je een andere rom er op kunnen zetten.
Verwijderd
Heb gister voor het eerst met USPL een nieuwe Rom er op gezet (dutty 1.9b). Het werkt perfect behalve de batterij. Die is haast leeg voor je hem kan gebruiken 
Dus van 100% naar compleet uit binnen 8 uur en misschien wel korter, zonder het scherm aan te hebben gehad!!
Enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb alleen dezelfde aanpassingen gemaakt als ik ook had gedaan met de standaard ROM en die ging veel langer mee.
Dus van 100% naar compleet uit binnen 8 uur en misschien wel korter, zonder het scherm aan te hebben gehad!!
Enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb alleen dezelfde aanpassingen gemaakt als ik ook had gedaan met de standaard ROM en die ging veel langer mee.
Heeft geen zin.RollieBollie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 07:54:
[...]
Aangezien je zowiezo je data kwijt bent na een rom update, kan je de phone nu ook hard resetten.
Zet hiervoor je phone helemaal uit (dit zal nu niet lukken dmv de uitknop ingedrukt te houden, dus heb je nog 2 mogelijkheden, aan laten staan tot accu leeg is of even de accu eruit te halen), daarna druk je de Volume Down en Volume Up knop in en houd deze 2 ingedrukt en drukt op de Powerknop.
Zodra je het scherm krijgt met de tekst, kan je de 2 volume knoppen loslaten.
Druk daarna nog even op de Volume Up knop en de phone reset zich.
Daarna kan je weer de phone gebruiken, zolang die maar niet op 1 maart staat of erna, dus zal je een andere rom er op kunnen zetten.
En ik heb ook geen MicroSD cardreader o.i.d. dus ik heb geen idee hoe ik 1.9 op mijn SD kaart krijg..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
*gaap* Zoals er in de openingspost staat beschreven van Dutty kun je gewoon via USB flashen.
Verder, de 1.9B doet het bij mij prima, echter heb ik ook het idee dat er iets is wat de batterij erg snel laat leeglopen. Tenminste, gisteren, vandaag lijkt het prima te werken en beter te zijn dan de originele ROM. Ik *denk* dat ik gisteren Opera aan had laten staan in de achtergrond, wellicht blijft deze de dataverbinding open zetten? Probeer anders nog is een dag te doen waar je zeker bent dat er niks in de achtergrond blijft draaien...
Verder, zie dat Dutty alwéér een nieuwe versie van de Extreme heeft, de V2
Hebben we weer wat te doen op de zondag
Verder, de 1.9B doet het bij mij prima, echter heb ik ook het idee dat er iets is wat de batterij erg snel laat leeglopen. Tenminste, gisteren, vandaag lijkt het prima te werken en beter te zijn dan de originele ROM. Ik *denk* dat ik gisteren Opera aan had laten staan in de achtergrond, wellicht blijft deze de dataverbinding open zetten? Probeer anders nog is een dag te doen waar je zeker bent dat er niks in de achtergrond blijft draaien...
Verder, zie dat Dutty alwéér een nieuwe versie van de Extreme heeft, de V2
prutsert
Verwijderd
eerlijk gezegdt..--WaaZaa-- schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:35:
*gaap* Zoals er in de openingspost staat beschreven van Dutty kun je gewoon via USB flashen.
Verder, zie dat Dutty alwéér een nieuwe versie van de Extreme heeft, de V2![]()
YIPPIE
haha
was al aangemeld bij flashing addicts, had alweer twee roms klaar staan om te proberen, plus deze is drie..
wordt weer niet slapen..
Verwijderd
1. FF een snelkoppeling maken in de map \windows\startmenu\programma's.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:46:
2. Ik gebruik ThumbCal, erg tevreden over, kost maar een paar dollar.
3. Waarom sync je niet met je pc? dan heb je ook een backup.
Verwijderd
lol niet weer een, heb 1.9b nog niet 1 dag erop staan--WaaZaa-- schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:35:
Verder, zie dat Dutty alwéér een nieuwe versie van de Extreme heeft, de V2![]()
Echter, ik had idd ringtone issues met 1.9b (als iemand mij belde hoorde ik niks) maar op een of andere manier hoor ik nu wel weer ringtones..
Nouja ik wacht nog even en mocht blijken dat die ringtone nog kuren vertoont zal ik V2 er wel opzetten.
even snel een vraagje, als je je telefoon flashed door een rom in je root van je sd kaartje te zetten. als je dan flashed, ben je dan je overige data kwijt op je kaartje?
mijn telefoon doet momenteel niks meer (duttyrom 1.8 heeft einde van de beta bereikt, timebomb
)
mijn telefoon doet momenteel niks meer (duttyrom 1.8 heeft einde van de beta bereikt, timebomb
Verwijderd
ik flash vanaf SD, laat alle programma's netjes in hun mapjes staan.. (formateer de kaart dus niet hiervoor)
Zorg alleen wel dat je geen losse cabjes of dergerlijke op je root hebt staan..
Sommige programma's geinstalleerd op de SD ( zoals tomtom met kimkim) werken nog gewoon na een flash.
Zorg alleen wel dat je geen losse cabjes of dergerlijke op je root hebt staan..
Sommige programma's geinstalleerd op de SD ( zoals tomtom met kimkim) werken nog gewoon na een flash.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een aantal vragen:
1. Hoe kan je de password login op de Vodafone simkaart verwijderen? (dus bij restart code invoeren disabelen)
2. Mijn HD is niet vooruit te branden en:
a. Verkenner gaat heel langzaam
b. Foto's langzaam
c. Kan geen smsjes meer ontvangen/versturen want berichtentab doet het niet meer
d. E-mail tab doet het ook niet meer en blijft hangen.
Via een omweg kan ik er ook geen gebruik meer maken van beide functionaliteiten.
Kan het iets te maken hebben met geheugen oid?
Menigmaal soft reset.
Iemand enig idee hoe dit kan, want zo heb ik weinig aan dit ding.
thanks!
1. Hoe kan je de password login op de Vodafone simkaart verwijderen? (dus bij restart code invoeren disabelen)
2. Mijn HD is niet vooruit te branden en:
a. Verkenner gaat heel langzaam
b. Foto's langzaam
c. Kan geen smsjes meer ontvangen/versturen want berichtentab doet het niet meer
d. E-mail tab doet het ook niet meer en blijft hangen.
Via een omweg kan ik er ook geen gebruik meer maken van beide functionaliteiten.
Kan het iets te maken hebben met geheugen oid?
Menigmaal soft reset.
Iemand enig idee hoe dit kan, want zo heb ik weinig aan dit ding.
thanks!
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 14:49 ]
Euh, de Touch HD is zelf Card Reader.Jedi_Pimp schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:03:
[...]
Heeft geen zin.
En ik heb ook geen MicroSD cardreader o.i.d. dus ik heb geen idee hoe ik 1.9 op mijn SD kaart krijg..
Als je de phone aansluit op de usb kabel, krijg je op je schermpje van je phone de keuze tussen Active Sync of DiskDrive.
Selecteer je dan dus die DiskDrive, is je phone in ene een card reader.
Nee, dat deed hij dus nietRollieBollie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:50:
[...]
Euh, de Touch HD is zelf Card Reader.
Als je de phone aansluit op de usb kabel, krijg je op je schermpje van je phone de keuze tussen Active Sync of DiskDrive.
Selecteer je dan dus die DiskDrive, is je phone in ene een card reader.
Maargoed, ik heb het opgelost met USPL. Wel weer een heel gedoe, heb er wel goede ROM voor terug though
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Heeft dan niemand een idee waarom mijn telefoon soms de smsjes 2 keer verstuurt terwijl hij maar 1 keer bij verzonden items staat?Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 14:16:
Goedemiddag allemaal,
Mvg Dennis
Mvg Dennis
Verwijderd
Mensen met vragen,
Vermeld graag even:
Welke rom versie * bijv. orgineel/...
Wat je zelf geprobeerd hebt om dit op te lossen
( en niet, heb overal gezocht, of alles al geprobeerd )
Wat de huidige instellingen zijn, maak bijv. een printscreen.
Anders is het zoeken in een hooiberg, en neemt niemand de moeite je te helpen.
Vermeld graag even:
Verwijderd
Ok sorry daarvoor.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:22:
Mensen met vragen,
Vermeld graag even:
Maar het is inderdaad nog de orginele rom versie,
Ik heb zelf verder niks geprobeerd om dit op te lossen omdat alle instellingen van de sms goed staan volgens hi.
en het probleem doet zich maar af en toe voor ongeveer 5 van de 10 sms jes (soms meer soms minder).
Je bedoelt je PIN-code?Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:18:
Hallo,
Start -> Settings -> Phone -> tabblad 'PIN/PIN2' -> vinkje weghalen
Bedoel je echt het password, dan kun je het volgende doen:
Start -> Settings -> Lock -> daar een vinkje weghalen
~ James May
Verwijderd
50% van de gevallen doet het zich voor..
Gebruik je ook aflever rapporten?
zoja, krijg je die ook 2x binnen ?
Heb je nog verdere software geinstalleerd ?
Heb nog niet eerder van dit probeel gehoord bouter....
en eerlijk gezegd zou ik ook geen antwoord weten.
Wat ik zou doen in zo'n situatie was:
1! Backup maken,voor je aan het expirimenteren gaat,
2 Beginnen met opvragen service instellingen, daarna nummer voor smscentrale controleren.
3 Hard reset ( vanuit toestel die uitstaat opstartknop inhouden tezamen met de beide volumeknoppen)
Gebruik je ook aflever rapporten?
zoja, krijg je die ook 2x binnen ?
Heb je nog verdere software geinstalleerd ?
Heb nog niet eerder van dit probeel gehoord bouter....
en eerlijk gezegd zou ik ook geen antwoord weten.
Wat ik zou doen in zo'n situatie was:
1! Backup maken,voor je aan het expirimenteren gaat,
2 Beginnen met opvragen service instellingen, daarna nummer voor smscentrale controleren.
3 Hard reset ( vanuit toestel die uitstaat opstartknop inhouden tezamen met de beide volumeknoppen)
Ik heb regelmatig (ongeveer 1x per week) een probleem met de GPS ontvangst. Ik gebruik Tomtom 7 (versie 7.910 9185). De GPS valt dan weg, ongeveer om de seconde en komt dan een paar seconden later weer terug. Dit lijkt niet weg te gaan, tenzij ik een soft-reset uitvoer. De satteliet informatie wordt automatisch wekelijks gedownload en is recent. Ik begrijp niet hoe dit kan. Met mijn vorige telefoon (E-ten X500) nooit problemen op dit gebied gehad, dus het is behoorlijk storend.
Is dit probleem bekend? Wat kan ik er aan doen?
Ik zit te twijfelen om deze telefoon te nemen of te wachten op bijv. de N97. Ik vind het een mooie telefoon en hij ligt lekker in de hand, maar het idee dat er binnen nu en een korte tijd een paar mooie toestellen worden gelanceerd, maakt het niet veel makkelijker. Ik heb in ieder geval qua mogelijkheden al veel gehad aan de topics over de Touch HD. Toch ben ik nog niet geheel overtuigd. Moeilijk, maar ik blijf in ieder geval dit topic maar volgen.
I don't have dreams, I have goals!!
Kijk eens naar het programmaatje PIM backup (meestal standaard op custom ROMs). Deze gebruik ik altijd om een backup te maken en volgens mij kan deze ook dagelijks automatisch een backup maken. Syncen met Outlook is ook super voor je contacten en agenda maar voor je SMSjes natuurlijk niet.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:46:
Allen gegroet!![]()
Verwijderd
backup's up je HD!
via outlook je contacten syncen, en met spb-backup of pim, of... ??
SASHIMI
http://www.winmo-experts.com/viewforum.php?f=7
Ik las dat SASHIMI ook je programma's backupd!
Als je de cab's in een door sahsimi aangewezen map installeerd dan maakt deze hiervan een backup, welke die automatisch weer op je telefoon zet mocht je door een crash of flash deze zijn kwijt geraakt..
zijn er mensen die ervaring hebben met SASHIMI ?
Of andere programma's die automatisch je programma's backuppen
via outlook je contacten syncen, en met spb-backup of pim, of... ??
SASHIMI
http://www.winmo-experts.com/viewforum.php?f=7
Ik las dat SASHIMI ook je programma's backupd!
Als je de cab's in een door sahsimi aangewezen map installeerd dan maakt deze hiervan een backup, welke die automatisch weer op je telefoon zet mocht je door een crash of flash deze zijn kwijt geraakt..
zijn er mensen die ervaring hebben met SASHIMI ?
Of andere programma's die automatisch je programma's backuppen
ja, ik en een paar anderen hebben het probleem ook. Bij mij werkt het om de baudrate aan te passen, maar onhandig is het wel...buddow schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:00:
Ik heb regelmatig (ongeveer 1x per week) een probleem met de GPS ontvangst. Ik gebruik Tomtom 7 (versie 7.910 9185). De GPS valt dan weg, ongeveer om de seconde en komt dan een paar seconden later weer terug. Dit lijkt niet weg te gaan, tenzij ik een soft-reset uitvoer. De satteliet informatie wordt automatisch wekelijks gedownload en is recent. Ik begrijp niet hoe dit kan. Met mijn vorige telefoon (E-ten X500) nooit problemen op dit gebied gehad, dus het is behoorlijk storend.
~ James May
Voor backuppen is de nieuwe google sync ook erg handig:
http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html
synct je contacten met je gmail contacten en je afspraken met je google calendar via een exchange server. in te stellen met welke tijdslimiet je maar wilt. Omdat ik veel google calendar gebruik vind ik dit ideaal.
http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html
synct je contacten met je gmail contacten en je afspraken met je google calendar via een exchange server. in te stellen met welke tijdslimiet je maar wilt. Omdat ik veel google calendar gebruik vind ik dit ideaal.
Verwijderd
hallo,
ik heb op vakantie een filmpje gemaakt en wil dit uploaden op youtube,
(via de HD) en dan moet je je aanmelden. nu staat er bij: instellingen-verbindingen-accountbeheer een kopje om je aan te melden bij youtube, maar als ik dt probeer, kan hij geen verbinding maken. ik kan hier niets over terugvinden in de setings, en ook niet op dit forum.
Heeft iemand dit al geprobeerd? mijn naam en password zijn juist.
Ik heb de originele rom.
ik heb op vakantie een filmpje gemaakt en wil dit uploaden op youtube,
(via de HD) en dan moet je je aanmelden. nu staat er bij: instellingen-verbindingen-accountbeheer een kopje om je aan te melden bij youtube, maar als ik dt probeer, kan hij geen verbinding maken. ik kan hier niets over terugvinden in de setings, en ook niet op dit forum.
Heeft iemand dit al geprobeerd? mijn naam en password zijn juist.
Ik heb de originele rom.
ok, naar welke baud dan en in windows of tomtom?tdw schreef op zondag 01 maart 2009 @ 23:42:
[...]
ja, ik en een paar anderen hebben het probleem ook. Bij mij werkt het om de baudrate aan te passen, maar onhandig is het wel...
A-gps uitzetten.buddow schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:00:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
In tomtom, 57600 baud, com4.buddow schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:39:
[...]
ok, naar welke baud dan en in windows of tomtom?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Misschien hoort het hier niet in thuis maar wilde het toch even delen met jullie.
Ik gebruik SBP Backup om backups te maken van mijn telefoon. Dit is een heel handig tooltje als je bijvoorbeeld je telefoon flashed.
Ben van de NL rom naar de dutty 1.8 wwe gegaan en kon gewoon alles over zetten. 2 dagen liep alles vlekkeloos. toen heb ik alles bij de 1.8 opnieuw ingesteld (na hard reset) en toen een backup van gemaakt en vervolgens geflashed naar dutty 2 en toen de backup teruggezet. zonder enig probleem.
ik vind het een grote aanrader! het is alleen niet gratis.
Ik gebruik SBP Backup om backups te maken van mijn telefoon. Dit is een heel handig tooltje als je bijvoorbeeld je telefoon flashed.
Ben van de NL rom naar de dutty 1.8 wwe gegaan en kon gewoon alles over zetten. 2 dagen liep alles vlekkeloos. toen heb ik alles bij de 1.8 opnieuw ingesteld (na hard reset) en toen een backup van gemaakt en vervolgens geflashed naar dutty 2 en toen de backup teruggezet. zonder enig probleem.
ik vind het een grote aanrader! het is alleen niet gratis.
Heb ook wel goede ervaringen met SPB, werkte ook hier weer heel aardig. Heb vanaf de originele ROM een full-backup gemaakt, en op 1.8, 1.9b en 2.0 van Dutty die grotendeels teruggezet (excl het register, windows en de programma's uiteraard). Werkte prima, PIM en contactgegevens werden goed teruggezet, ook de bellijsten (ontvangen en uitgaande oproepen), alleen heeft ie maar 6 van de ongeveer 200 smsjes die er in zaten teruggezet. Zal waarschijnlijk aan de veranderde ROM liggen, want bij een ongewijzigd systeem heb ik daar nooit last van gehad.martjah schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:19:
bij mij zette hij de smsjes wel over
voor de smsjes terug te krijgen moest ik wel aanvinken dat ie alles moet overschrijven.
dus had eerst de rest teruggezet zonder overschrijven en vervolgens alleen de smsjes met overschrijven, toen pakte hij wel alles goed
dus had eerst de rest teruggezet zonder overschrijven en vervolgens alleen de smsjes met overschrijven, toen pakte hij wel alles goed
Ringtone probleem... (af en toe spontane ringtone mute dus) is nog steeds aanwezig in versie 2.0 van Dutty, zoals te lezen op het xda forum.
Verwijderd
Dus spbbackup backed ook je programma's op (of games ) ?
Ook je persoonlijke instellingen ? (zoals email-clients / toesteluit-na-30sec. voorkeur.. etc. ) ?
Ook je persoonlijke instellingen ? (zoals email-clients / toesteluit-na-30sec. voorkeur.. etc. ) ?
Ah, 'mooi'. Precies de reden dat ik even wacht met upgraden van mijn 1.9b.Chutney schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:50:
Ringtone probleem... (af en toe spontane ringtone mute dus) is nog steeds aanwezig in versie 2.0 van Dutty, zoals te lezen op het xda forum.
Wacht wel op 2.1, blijf bezig zo met upgraden voor die bugs.
Tot die tijd maar met vibo-stand werken
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik heb sinds vandaag mijn google account (met eigen domeinnaam, via Google Apps) ingesteld op m'n HD, maar hij pikt niet alle e-mail op. Namelijk de e-mail die in mijn mappen/labels staan bij google worden helemaal niet weergegeven. Dit ondanks dat ik heb ingesteld dat ie tot 30 dagen terug e-mail moet ophalen.
Zie ik iets over het hoofd? Ik kon via de zoekfunctie geen andere mensen vinden met een HD die hetzelfde probleem hebben.
Zie ik iets over het hoofd? Ik kon via de zoekfunctie geen andere mensen vinden met een HD die hetzelfde probleem hebben.
Verwijderd
Inderdaad.
Had ook dat probleem, Agps uit en klaar!
Je kan AGPS ook uitzetten via advancedconfig of HD tweak.
Verwijderd
Hoi, heb zelf een unlocked toestel, en mijn rom flashen was echt een eitje. Wil dit ook voor een collega gaan doen, die hem echter bij vodafone heeft besteld. Hier zit volgens mij een simlock op. Kan ik deze ook gewoon flashen, net als de mijne?
Even een vraag: Ik heb het programma "ChangeScreen" geinstalleerd en weer gedeinstalleerd. Na een softreset blijft hij bij het opstarten een foutmelding geven dat hij dit bestand niet kan vinden. Dat klopt want ik heb hem gedeinstalleerd.
Waar kan ik deze verwijzing verwijderen?
[ Voor 4% gewijzigd door B___MAN op 02-03-2009 22:56 ]
IK heb een probleempje.
Is het normaal, wanner ik m'n telefoon op vergrendelen heb staan, of stand-by dat de volumeknoppen nog actief zijn. Dit is erg irritant namelijk.
Is het normaal, wanner ik m'n telefoon op vergrendelen heb staan, of stand-by dat de volumeknoppen nog actief zijn. Dit is erg irritant namelijk.
Iemand de nieuwe Dutty's (v2) in gebruik met TomTom? Ik krijg hem niet meer opgestart. De Laurentius werkt duidelijk beter en sneller maar heeft dan weer geen landscape Opera.
Verwijderd
Hey,
Ik heb zojuist Nav N Go IGO8.3 geinstalleerd op mijn HTC HD alleen heb ik geen gps signaal. Ik heb volgensmij wel eens een keer zitten rommelen in de GPS opties van de HTC, alleen weet ik nu niet of deze nog goed staan.. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet instellen op mijn telefoon zodat de IGO automatisch mijn GPS herkend..??
Ik heb zojuist Nav N Go IGO8.3 geinstalleerd op mijn HTC HD alleen heb ik geen gps signaal. Ik heb volgensmij wel eens een keer zitten rommelen in de GPS opties van de HTC, alleen weet ik nu niet of deze nog goed staan.. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet instellen op mijn telefoon zodat de IGO automatisch mijn GPS herkend..??
Is de kalender die Dutty in zijn rom's gebruikt ook ergens los te verkrijgen toevallig?
Verwijderd
Kleine update, heb gekeken of GPS-A uitstaat en die staat uit.
Heb ook de HTC GPS Tool gedownload en uitgeprobeerd en daarmee krijg ik het volgende resultaat:
Op COM4 Baudrate 57600 krijg ik GPS gegevens zoals me longitude en latitude, en deze verdwijnen dan ook gelijk weer. En dit herhaalt zich constant. Zo heb ik verbinding met 5 satellieten en zo weer met 0...
Als ik de baudrate verlaag naar 4800 (zoals deze standaard staat ingesteld op mijn IGO8) krijg ik helemaal gen gegevens binnen.
Heb ook de HTC GPS Tool gedownload en uitgeprobeerd en daarmee krijg ik het volgende resultaat:
Op COM4 Baudrate 57600 krijg ik GPS gegevens zoals me longitude en latitude, en deze verdwijnen dan ook gelijk weer. En dit herhaalt zich constant. Zo heb ik verbinding met 5 satellieten en zo weer met 0...
Als ik de baudrate verlaag naar 4800 (zoals deze standaard staat ingesteld op mijn IGO8) krijg ik helemaal gen gegevens binnen.
Sinds vanmiddag heb ik ook V2 draaien. Direct weer alles geïnstalleerd, waaronder TomTom... Die draait hier prima. Ik gebruik TomTom versie 7.910.9185..J3roen schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:55:
Iemand de nieuwe Dutty's (v2) in gebruik met TomTom? Ik krijg hem niet meer opgestart. De Laurentius werkt duidelijk beter en sneller maar heeft dan weer geen landscape Opera.
Wat me wel tegenvalt ten opzichte van de vorige ROMS van Dutty is het geheugen gebruik. Zat eerst meestal zo rond de 40% zonder programma's open.. Nu toch al gauw 50%. Meer mensen hier last van?
Heb ik ook gemerkt. Heb radio 1.10 er weer op geflashed, en nu lijkt het weer gewoon te werken, maar zal morgen wel zien of dat blijvend is. Wel irri, verder een hele fijne snelle rom.Chutney schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:50:
Ja, hier blijft ie ook rond de 50%. Wellicht dat het door MSVC komt, die als service actief is?MaartenPol schreef op maandag 02 maart 2009 @ 23:53:
[...]
Wat me wel tegenvalt ten opzichte van de vorige ROMS van Dutty is het geheugen gebruik. Zat eerst meestal zo rond de 40% zonder programma's open.. Nu toch al gauw 50%. Meer mensen hier last van?
Die is onderdeel van Manilla V3, lijkt me niet dus.DaFreakR schreef op maandag 02 maart 2009 @ 23:11:
Is de kalender die Dutty in zijn rom's gebruikt ook ergens los te verkrijgen toevallig?
MaartenPol schreef op maandag 02 maart 2009 @ 23:53:
[...]
Sinds vanmiddag heb ik ook V2 draaien. Direct weer alles geïnstalleerd, waaronder TomTom... Die draait hier prima. Ik gebruik TomTom versie 7.910.9185..
Heb hier ook de Extreme v2, zonder MSVC. Geheugengebruik blijft rond de 50%. Lijkt mij op zich niet gek met alles wat nu ook in TF3D/manilla wordt afgehandeld..Appelsap schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 00:27:
[...]
Heb ik ook gemerkt. Heb radio 1.10 er weer op geflashed, en nu lijkt het weer gewoon te werken, maar zal morgen wel zien of dat blijvend is. Wel irri, verder een hele fijne snelle rom.
[...]
Ja, hier blijft ie ook rond de 50%. Wellicht dat het door MSVC komt, die als service actief is?
prutsert
Verwijderd
Mijn probleem is in elk geval opgelost. Op COM4 gezet met een baudrate van 4800, werkt perfect nu. Enige probleem is dat me beeldscherm uitvalt na (max) 5 minuten. En het lijkt erop dat ik dit niet standaard verder kan uitstellen. Weet iemand hier misschien een programma voor? Met Tweak HD en Advanced Config Tool kon ik die optie niet vinden om het scherm niet na 5 minuten uit te laten vallen.
Zie jij IGO in taakbeheer staan als ie nog draait op de achtergrond? Ik niet IIG.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 02:45:
Mijn probleem is in elk geval opgelost. Op COM4 gezet met een baudrate van 4800, werkt perfect nu. Enige probleem is dat me beeldscherm uitvalt na (max) 5 minuten. En het lijkt erop dat ik dit niet standaard verder kan uitstellen. Weet iemand hier misschien een programma voor? Met Tweak HD en Advanced Config Tool kon ik die optie niet vinden om het scherm niet na 5 minuten uit te laten vallen.
Kan de reden zijn dat het systeem daarom het scherm afsluit.
Kijk is in \Windows\Opstarten (of startup als je een WWE toestel hebt) misschien wil het programma nog opstarten bij startup. Daar dan dus gewoon de snelkoppeling weghalen.Beertjeman schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:09:
Even een vraag: Ik heb het programma "ChangeScreen" geinstalleerd en weer gedeinstalleerd. Na een softreset blijft hij bij het opstarten een foutmelding geven dat hij dit bestand niet kan vinden. Dat klopt want ik heb hem gedeinstalleerd.
Volgens mij kan dit wel gewoon, mits je HSPL of USPL hebt gedaan. Al blijft je simlock er dan wel op.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:56:
Hoi, heb zelf een unlocked toestel, en mijn rom flashen was echt een eitje. Wil dit ook voor een collega gaan doen, die hem echter bij vodafone heeft besteld. Hier zit volgens mij een simlock op. Kan ik deze ook gewoon flashen, net als de mijne?
IGo zie je inderdaad niet draaien. Je kunt het scherm aan laten staan door in het menu --> instellingen --> apparaat--> energiebeheer op "Achtergrondverlichting altijd aan" zetten.PJzzz schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 10:00:
[...]
Zie jij IGO in taakbeheer staan als ie nog draait op de achtergrond? Ik niet IIG.
Kan de reden zijn dat het systeem daarom het scherm afsluit.
Dan blijft de verlichting, zoals daar staat, altijd aan
Verder, als je IGo tijdens navigatie afsluit of als het minimaliseert, is het alleen een kwestie van even de .exe weer opstarten. Gaat het weer prima verder waar het gebleven was.
prutsert
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.