Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.484 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

ocdaan schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:16:
Ik heb nu Quake 3 Arena draaien. Enkel draaid het voor geen meter.. :P 3 tot 5 fps, porait ipv landscape, geen g-sensor control en krakend geluid tijdens lopen. Heeft iemand hier al eens mee gespeeld? Of mss iemand tips ergens gezien...
heb je een link naar de game? hoe is de resolutie?
welke rom gebruik je?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

DeMoN schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:43:
[...]

heb je een link naar de game? hoe is de resolutie?
welke rom gebruik je?
Ik heb nog de orginele rom er op staan. Resolutie is 280*320dacht ik . (//edit- 320x240)

Het is dus gewoon de geporte versie van q3a naar windows ce. Ik kreeg de 1.1b versie niet aan de praat, versie 1.1a wel.

Je dient TF3D uit te schakelen, anders is er niet genoeg geheugen. Ook moet je redelijk intern opslag geheugen vrij hebben, ik heb nu 172 MB vrij en daar draaitie mee. Verder heb ik dotnet 3.5 draaien en in tweakhd nog enkele aanpassingen gedaan, geen idee als het heeft geholpen, had ik voor die tijd al gedaan.

Deze heb ik werkend gekregen:

Hier staat ook nog het eea waaronder 2 linkjes naar een compleet setje files. Gebruik hiervan iig de pk3 file en combineer die met de 1.1a files. (weet ff niet meer als deze download de 1.1a of b was) Je kan natuurlijk zelf ook een pk3 opbouwen. Via google kan je makkelijk een download vinden.

Hier de linkjes uit het forum:
Quake 3 part1.rar (http://www.mediafire.com/download.php?dehydeoshab)
Quake 3 part2.rar (http://www.mediafire.com/download.php?egy8ht7p2ov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

ocdaan schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:58:
[...]

Ik heb nog de orginele rom er op staan. Resolutie is 280*320dacht ik . (//edit- 320x240)

Het is dus gewoon de geporte versie van q3a naar windows ce. Ik kreeg de 1.1b versie niet aan de praat, versie 1.1a wel.

Je dient TF3D uit te schakelen, anders is er niet genoeg geheugen. Ook moet je redelijk intern opslag geheugen vrij hebben, ik heb nu 172 MB vrij en daar draaitie mee. Verder heb ik dotnet 3.5 draaien en in tweakhd nog enkele aanpassingen gedaan, geen idee als het heeft geholpen, had ik voor die tijd al gedaan.

Hier staat ook nog het eea waaronder 2 linkjes naar een compleet setje files. Gebruik hiervan iig de pk3 file en combineer die met de 1.1a files. (weet ff niet meer als deze download de 1.1a of b was) Je kan natuurlijk zelf ook een pk3 opbouwen. Via google kan je makkelijk een download vinden.

thanks voor de info, ga ik ff proberen :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
De HD bevalt me echt perfect tot nu toe..het enige is;

Bestaat er geen programma waarmee je het scherm kunt uit zetten ipv steeds de powerbutton te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s2u2 is daar leuk progje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Chutney schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:21:
De HD bevalt me echt perfect tot nu toe..het enige is;

Bestaat er geen programma waarmee je het scherm kunt uit zetten ipv steeds de powerbutton te gebruiken?
ff nieuwsgierig, waarom zou je dat uberhaupt willen en hoe stel je je dat dan voor?
start -> scherm uit? Dat lijkt me meer moeite dan een hardwarebutton induwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Kensei schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:48:
Ik weet niet hoe jullie beleving qua geluidssterkte is bij de Touch HD via de oordopjes, maar ik vind 'm persoonlijk erg hard staan. Heb oordopjes van een iPOD in gebruik en ik moet bijna overal het geluid (niet alleen via de System knop, maar ook binnen Coreplayer/mediaplayer) van de Touch terugdraaien naar...10% ofzo.

Ondanks dat ik de instellingen van Advanced Config en HD Tweak heb doorlopen, vind ik geen optie om in te stellen dat het geluid via de earphone een bepaalde sterkte max kan hebben (HD Tweak heeft wel iets dat qua naamgeving erop lijkt, maar het niet is).

Is er een mogelijkheid die jullie kennen om (misschien wel via de registry) aan te geven dat muziek/mp3's, whatever op een bepaalde geluidsterkte begint (een soort power-on level)?
Weet niet of het aan mn rom ligt, maar bij mij onthoudt hij standaard het laatst ingestelde geluidsniveau met oordopjes, en het geluidsniveau zonder oordopjes. Plug ik mn oordopjes erin pakt ie dus standaard het geluidsniveau van de laatste keer dat ik oordopjes erin had. Dit werkte zo bij Dutty 1.7 en bij Dutty 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:33:
[...]

ff nieuwsgierig, waarom zou je dat uberhaupt willen en hoe stel je je dat dan voor?
start -> scherm uit? Dat lijkt me meer moeite dan een hardwarebutton induwen :)
hardware kan kapot hé,duizenden keren dat knopje indrukken daar word ie vanzelf gammel van :O

oplossing:
download Shutdown.arm(http://www.hsow.nl/?pageid=84228)
download advanced config.(beginpost)
installeer beiden,ga nu naar advanced config klik menu,klik more settings,klik key mapping,
zoek in de lijst shutdown ,selecteer.
klik ok,soft reset.
en je linker softkey schakelt nu je systeem uit _/-\o_

styles half uit de hd trekken en je toestel start weer ,dit alles zonder de hardware button ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:34:
[...]

hardware kan kapot hé,duizenden keren dat knopje indrukken daar word ie vanzelf gammel van :O
Ja zo kun je bezig blijven... Straks komen er krassen op je stylus of glas....

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
ocdaan schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:58:
[...]

q3ce.exe is geen geldige pocket pc applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:41
helkon schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:22:
[...]

Als ik tweakHD even "Uninstall" is dan de invloed van tweakHD verdwenen? dus terug naar de default vóór
gebruik van tweakHD, of blijven "getweakte" items dan zo staan? Dit om te proberen of er inderdaad invloed kan zijn.
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, alleen kreeg ik een zwart vlak over m'n batterij meter, en het bereik balkje. Ik kreeg het niet meer terug zoals het was (ook niet na uninstall TweakHD), en heb maar een hardreset gedaan :X

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

low_n_slow schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:13:
[...]

q3ce.exe is geen geldige pocket pc applicatie?
Niet te veel waarde aan de melding zelf hechten... Bij mij kwam de melding door:

- te weinig vrij programma en/of opslag geheugen, 29% in gebruik en 172 MB opslag vrij is voldoende bij mij. (TF3D uitzetten he)
- foute versie, de a versie werkt wel bij mij, de b niet. (de a versie .exe is 1.57 MB, de b is 1.37 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Snuurtje schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:51:
[...]

Weet niet of het aan mn rom ligt, maar bij mij onthoudt hij standaard het laatst ingestelde geluidsniveau met oordopjes, en het geluidsniveau zonder oordopjes. Plug ik mn oordopjes erin pakt ie dus standaard het geluidsniveau van de laatste keer dat ik oordopjes erin had. Dit werkte zo bij Dutty 1.7 en bij Dutty 1.8
Ik heb zelf Dutty's v1.6. Vond de v1.7 niet stabiel icm 't een en ander aan SPB software. En ja...als ik de Touch weer aanzet staat het geluid op de vorige versie, maar...wat mij opvalt (en wat ik eigenlijk ook bedoelde) is dat ik in Mediaplayer bijv. het geluid op 10% heb staan en qua Touch System/Ring instellingen op 2/5.
Da's dus best een stuk 'zachter' gezet.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DGEN

erg stijlvol gemaakt, eigen ontwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:45:
@ DGEN

erg stijlvol gemaakt, eigen ontwerp?
min of meer :p
ik kijk zo rond op customize.org of een of ander website waar je desktops kan zien.
DIe probeer ik dan zo over te zetten op de hd he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffffff

nou weet ik waarom ik geen touch HD had moeten kopen..

veeeeeeeeeeeeels te veeeel leuke dingetjes om mee te klooien (A)
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
GPS fix...gisteren na flink wat gerommel eidenlijk een gps signaal. Vandaag (binnen maar naast raam op 3e verdieping) krijg mijn touch hd wederom geen gps fix...wat doe ik fout?

Wat heb ik gedaan:
met httweak zeker gemaakt dat aGPS uit staat,
QuickGPs geupdate,

Gisteren had ik verbinding met GPSTest en de HTC GPS tool, vandaag met beide geen verbinding.

Kan helaas mijn probleem niet vinden/oplossen in de htc topics hier of op xda dev.

Upd: net even naar buiten gelopen, binnen een minuut een fix. Is the GPS zo zwak dat binnen echt al een probleem is om signaal te ontvangen?

[ Voor 14% gewijzigd door freak-ish op 25-02-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freak-ish schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:44:

Upd: net even naar buiten gelopen, binnen een minuut een fix. Is the GPS zo zwak dat binnen echt al een probleem is om signaal te ontvangen?
Binnen doet ie het over het algemeen slecht, de ontvanger is gewoon niet zo gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
6 days 23 hours.
Na een quick GPS fix, waar is dat voor?
Doet hij hem zelf opnieuw na een week ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qiro schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:42:
6 days 23 hours.
Na een quick GPS fix, waar is dat voor?
Doet hij hem zelf opnieuw na een week ofzo?
Het beste is om elke week een update van de gps te halen. QuickGPS geeft na een week een melding of download de gegevens automatisch, dat hangt er af wat je instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:34:
[...]

oplossing:
download Shutdown.arm,download advanced config.
instaleer beiden,ga nu naar advanced config klik menu,klik more settings,klik key mapping,
zoek in de lijst shutdown ,selecteer.
klik ok,soft reset.
en je linker softkey schakelt nu je systeem uit _/-\o_

styles half uit de hd trekken en je toestel start weer ,dit alles zonder de hardware button ;)
Perfecte oplossing..maar waar haal ik shutdown.arm vandaan? Dit is inderdaad om de hardware te besparen.. gezien t feit hoe vaak ik het toestel aan en uit zet!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Even voor de tweakers met Dutty 1.8. Jullie zijn er van bewust dat deze rom maar tot 1 maart te gebruiken is?
Dus maak even een backup voor de zekerheid.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

marco899 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:12:
Even voor de tweakers met Dutty 1.8. Jullie zijn er van bewust dat deze rom maar tot 1 maart te gebruiken is?
Dus maak even een backup voor de zekerheid.
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 15:47
Lijkt me niet zo moeilijk te vinden.... Helemaal niet als het geroepen wordt door iemand die alle rom besprekingen op XDA wilt hebben :P

http://forum.xda-develope...php?p=3378544#post3378544

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
lol crap, dan mag ie die 1.9 wel snel releasen. Ik heb alles automatisch gesynct gelukkig dus no probs there. Maar weet iemand voor mn volgende flash misschien hoe ik sms berichtjes bewaar? PIMbackup deed dit niet de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

had het ondertussen al gevonden ja.
Snuurtje, je wordt hard geowned op xda :P Maar toch vind ik dat je gelijk hebt. ZOVEEL hectiek rond deze ROM en echt wel veel mensen die om die time bomb heen hebben gelezen .... !
Er wordt op XDA in elke post wel in het groot een rood neergezet als iets echt belangrijk is. En dan nog lees ik alle openingsposts... en zeker als ik een ROM ga flashen. Ik had ook niet verwacht dat dit een limitatie zou zijn.
Erg jammer, heb hem net helemaal naar wens gezet, zeker meer dan een dag zelf nog aan het tweaken geweest eraan :S

Ik verwacht een stortvloed aan hulpreacties daar aangezien weinig mensen dit aan zullen zien komen.

[ Voor 9% gewijzigd door DeMoN op 25-02-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hé knudde:P

was net zo blij met m'n 1.8 versie..

achjaa..

blijft leuk zo'n hobby ;) en je kan er nog mee bellen ook!
wat mij betreft, hobby 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Snuurtje schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:53:
lol crap, dan mag ie die 1.9 wel snel releasen. Ik heb alles automatisch gesynct gelukkig dus no probs there. Maar weet iemand voor mn volgende flash misschien hoe ik sms berichtjes bewaar? PIMbackup deed dit niet de vorige keer.
Dan doe je iets fout want ik gebruik al jaren verschillende versies van PIM backup op verschillende toestellen en het werkt fantastisch. Ook met Dutty 1.8 gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Hmm ik snap niet echt echt zoveel van het probleem met de Dutty rom.. er is een tijds limitatie tot 1 maart? Maar waar zit de bug m in?.. bug in het OS of een applicatie zelf? Wat gebeurd er na 1 maart?

Kon het niet zo snel terug vinden in de genoemde XDA links..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
DeMoN schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:09:
[...]

Dan doe je iets fout want ik gebruik al jaren verschillende versies van PIM backup op verschillende toestellen en het werkt fantastisch. Ook met Dutty 1.8 gebruikt :)
Nja ik zie het volgende keer wel, tis niet het einde van de wereld, maar toch. Van dat owned op XDA valt wel mee, ze hadden het gewoon duidelijker aan moeten geven. Desnoods een berichtje naar een ieder die in dat topic gepost heeft om ze bewust te maken van het probleem. Wat dit is toch echt wel een major issue en geen minor bugje. En dan kunnen ze wel roepen je moet niet flashen als je foon belangrijk voor je is, maar volgens mij is de foon voor iedereen belangrijk in het dagelijks gebruik. En dingen van deze mate verwacht je gewoon niet. Niks te na aan die dutty vent, maar ze moeten dit gewoon beter vermelden. Ik verwacht echt veel mensen op de 1e maart die opeens zonder telefoon komen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Chutney schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:28:
Hmm ik snap niet echt echt zoveel van het probleem met de Dutty rom.. er is een tijds limitatie tot 1 maart? Maar waar zit de bug m in?.. bug in het OS of een applicatie zelf? Wat gebeurd er na 1 maart?

Kon het niet zo snel terug vinden in de genoemde XDA links..
Krijg je de melding dat de beta voorbij is en kan je niets anders doen dan een andere rom flashen.

En dat de beta verloopt staat toch heel duidelijk aangegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door marco899 op 25-02-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 20:53

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Chutney schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:32:
[...]

Perfecte oplossing..maar waar haal ik shutdown.arm vandaan? Dit is inderdaad om de hardware te besparen.. gezien t feit hoe vaak ik het toestel aan en uit zet!..
Die shutdown.arm vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zondag al eens gepost, maar mijn vraag is wellicht verloren gegaan in een Dutty-rom discussie....

Kan iemand mij helpen met een oplossing vinden voor het volgende:?

Ik woon in Duitsland en werk op lokatie in Nederland, ik rijd dus minimaal twee keer per dag van een Nederlands netwerk een Duits in of omgekeerd. Nu wil ik graag dat de HD geen dataverbindingen maakt met roaming netwerken (tenzij ik dat wil)
De oplossingen die ik vind (nodata, veranderen van providernaam en dergelijke) zijn voor mij geen optie omdat ik dat dan meermaals per dag moet doen.

Ik zoek dus een tool of prog dat zorgt dat ie alleen verbinding met het thuisnetwerk maakt voor data, voor de enkele keer dat ik in het buitenland data wil ontvangen kan ik dat programma dan wel uitzetten ofzo.

Kan iemand me hieraan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Die shutdown.arm vind je hier
"file not found"
Jammer... ik zocht net zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
404 error... die host is down / bestand is verwijderd van die locatie.. heb je een werkende url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Chutney schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:45:
[...]

404 error... die host is down / bestand is verwijderd van die locatie.. heb je een werkende url?
Damn, link werkt inderdaad niet meer.
Dan maar ff klikkerdeklik doen op deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb problemen met het swichten tussen GSM en GPRS.
Nu heb ik al in dit forum gelezen dat dit door een verouderde SIM-kaart zou komen.
Ik heb direct een nieuwe besteld (tis een Vodafone), maar deze heeft het probleem
nog steeds niet opgelost. Zijn er inmiddels al andere inzichten waardoor dit probleem
op te lossen is? Ik lees ook iets over SIM en USIM. Hoe weet je of je een USIM hebt
Iemand schreef iets over het er anders uitzien van de chip. De chip die ik nieuw ontvangen
heb ziet er in ieder geval hetzelfde uit als mijn oude. Gaarne jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraagje m.b.t. Gyrator 2.
Werkt dit altijd automatisch, of moet je dit eerst 'aanzetten' als je de telefoon bijvoorbeeld aanzet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:29:
Ik heb nog even een vraagje m.b.t. Gyrator 2.
Werkt dit altijd automatisch, of moet je dit eerst 'aanzetten' als je de telefoon bijvoorbeeld aanzet??
Ik heb mijn HD ook nog maar pas, maar kwam er al rap achter dat je dit elke keer moet aanzetten. Als de HD ge-reboot word dan moet je hem weer aanzetten.

Valt me gelijk de volgende vraag in, hoe kan je ervoor zorgen dat een programma na een reboot vanzelf gestart word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ge-reboot, dus alleen na het uit- en aanzetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:43:
ge-reboot, dus alleen na het uit- en aanzetten???
Zover ik gezien heb wel.
Maar je mag gerust ff zelf proberen hoor, en dan laat je het hier even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HTC HD nog niet, maar dat is mijn enige minpunt, niet kunnen smsen op zn kant, iig niet snel.. Elke keer aanzetten schiet ook niet echt op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:35:
[...]

Ik heb mijn HD ook nog maar pas, maar kwam er al rap achter dat je dit elke keer moet aanzetten. Als de HD ge-reboot word dan moet je hem weer aanzetten.

Valt me gelijk de volgende vraag in, hoe kan je ervoor zorgen dat een programma na een reboot vanzelf gestart word ?
Ik maak gebruik van een mort script.. ik zal morgen even de uitleg posten hoe je dit werkend kunt krijgen.. zit nu ff in de trein @ HD ... zal de scripts meteen uppen dan hoef je ze niet zelf te maken.

Gyrator 2 start hier gewoon op met booten.. en ik heb m geexclude in de HTC Taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij start ie gewoon automatisch op hoor na elke reboot..hoef dus zelf nooit het programma opnieuw te starten. Ging standaard zo bij mij..niks veranderd oid.

Er is een Windows/StartUp directory..daar staan bij mij verschillende dingen in, maar geen Gyrator te vinden vreemd genoeg. Vraag me dan toch echt af hoe ie dan elke keer automatisch start :P

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Tjemig wat een gehuil op xda zeg. Lijkt wel of iedereen opeens zn kop verloren heeft.

Best wel jammer want die site is best handig voor een beter functionerende HD. Heel veel handige apps te vinden.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:48:
[...]

Damn, link werkt inderdaad niet meer.
Dan maar ff klikkerdeklik doen op deze link
dat is niet de goede shutdown.
ik heb hem maar ff op rapidshare gegooid,hij kan 10 keer gedownload worden:

http://rapidshare.com/files/202597971/Shutdown.arm.CAB.html
dit is het juiste progje _/-\o_

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Trouwens, mocht men dit nog niet weten, maar de extusb plug is compatible met mini-usb! Dat scheelt voor mij want nu kan ik mn oude autooplader gebruiken.

Toevallig via google gevonden.

http://www.wmexperts.com/...xtusb_works_with_reg.html

Enkel specifieke toepassingen zullen het niet doen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

L3TUC3 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 00:54:
Tjemig wat een gehuil op xda zeg. Lijkt wel of iedereen opeens zn kop verloren heeft.

Best wel jammer want die site is best handig voor een beter functionerende HD. Heel veel handige apps te vinden.
tja,

en de beste roms zijn waardeloos of onvindbaar!!

*weg*

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 26-02-2009 22:04 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

1.9 Dutty's zou vandaag gereleased kunnen worden. In de gaten houden dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:54:
[...]

Bij mij start ie gewoon automatisch op hoor na elke reboot..hoef dus zelf nooit het programma opnieuw te starten. Ging standaard zo bij mij..niks veranderd oid.

Er is een Windows/StartUp directory..daar staan bij mij verschillende dingen in, maar geen Gyrator te vinden vreemd genoeg. Vraag me dan toch echt af hoe ie dan elke keer automatisch start :P
Waarschijnlijk hebben de mensen bij wie Gyrator niet vanzelf opstart een NL versie. Daar heet de opstartmap iets van Windows/Opstarten of zoiets (mijn HD is stuk en is ter reparatie bij HTC, dus kan het niet checken nu). Gyrator gaat er bij het installeren vanuit dat er een Engelstalige Winmo is. Oplossing: zelf even een snelkoppeling in de juiste map plakken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:07:
[...]

tja,

en de beste roms zijn waardeloos of onvindbaar!!

Misschien iemand die nog een draadje heeft voor de davideuk_V* ?
hebbes..!!

*weg*

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 26-02-2009 22:00 ]

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:40
DeMoN schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:53:
1.9 Dutty's zou vandaag gereleased kunnen worden. In de gaten houden dus.
Gaat dat nog wel gebeuren na al dat kinderachtig gedoe op XDA?
Volgens mij heeft Dutty gisteren geschreven dat hij voorlopig alleen voor zichzelf een ROM maakt....

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Vatt schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:58:
[...]

Gaat dat nog wel gebeuren na al dat kinderachtig gedoe op XDA?
Volgens mij heeft Dutty gisteren geschreven dat hij voorlopig alleen voor zichzelf een ROM maakt....
http://forum.xda-develope...?p=3380931&postcount=1644

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:21:
Ook ik heb problemen met het swichten tussen GSM en GPRS.
Nu heb ik al in dit forum gelezen dat dit door een verouderde SIM-kaart zou komen.
Ik heb direct een nieuwe besteld (tis een Vodafone), maar deze heeft het probleem
nog steeds niet opgelost. Zijn er inmiddels al andere inzichten waardoor dit probleem
op te lossen is? Ik lees ook iets over SIM en USIM. Hoe weet je of je een USIM hebt
Iemand schreef iets over het er anders uitzien van de chip. De chip die ik nieuw ontvangen
heb ziet er in ieder geval hetzelfde uit als mijn oude. Gaarne jullie reactie.
Zie mijn post
Welliswaar niet hetzelfde probleem maar toch
Blijkt ook iets met mijn sim (telfort) te zjn icm GPRS on/of
Als ik alles op GSM zet werkt het wel.

[ Voor 2% gewijzigd door PJzzz op 26-02-2009 13:30 . Reden: toevoeging reden ]

Verwijderd

Als ik al dat gedoe over Dutty's Rom v1.8 lees, dan ben ik toch blij dat ik niet aan cooked Rom's begonnen ben... En ik weet nu ook weer waarom: omdat je qua support afhankelijk bent van een enkele persoon, die weliswaar bereid is om gratis en voor nix steeds weer een nieuwe en betere rom te bakken, maar die er ook zo mee kan stoppen als ie geen zin meer heeft of het niet meer kan bolwerken....
Dat ben je toch beter af met de officiële ondersteuning van HTC, ook al is die niet perfect.
Vind ik... ;)

Verwijderd

tjah smooth_operator,
het is maar net waar je genoegen mee neemt..

Het aantal bugs die je tegenwoordig fabrieksaf bij je gloednieuwe apparaat krijgt is enorm!!
Kijk eens naar bijv. de blackberry storm, de iphone, maar ook bijna alle winmo phones..
Wij als eindgebruiker, zijn ook de laatste test-fase.

En wat is er nou leuker dan telkens nieuwe mogelijkheden ontdekken aan je telefoon?
Divx kunnen afspelen?
Grafische performence vrezelijk verbeteren?
Alles soepeler en mooier laten lopen?

Ik wil elke week wel een flash uitvoeren als de verbeteringen zich op zo'n niveau door blijven voeren!
Kleine moeite, groots resultaat

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
*weg* meldt dat of in een TR of niet

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 26-02-2009 14:18 ]

Verwijderd

Nog even over het automatisch starten van Gyrator2 na een soft reset. Bij mij werkte het niet goed als ik 'm in de opstart map zetten, maar in deel 2 van het blackstone topic vond ik dit:
----
Dat is de oplossing bij mij. Die map is een map uit het register. Dat is dan deze registermap: HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\BootLauncher\Apps\gyrator2

Daar moet je "Module: \Program Files\Gyrator2\Gyrator2.exe" veranderen in: "Module: \Programmabestanden\Gyrator2\Gyrator2.exe"
----

En dit was voor mij de juiste oplossing. Misschien nog iets voor de topic start?

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Wat een gedoe en gezeur op XDA zeg. Alle ROM ontwikkelaars zijn zowat in staking.
Kan me hun situatie wel voorstellen. Het enig wat je leest zijn klachten en de druk om zo snel mogelijk een andere ROM te maken met "hun" speciefieke wensen.

Ik ben van mening dat we blij mogen zijn dat er zulke mensen in hun vrije tijd de boel willen optimaliseren en dat je het beste en zoveel mogelijk uit je HD kunt halen.

Vond de 1.8 versie van Dutty perfekt werken. Aleen jammer van die time bomb. Dat stond er in eerste instantie ook niet bij dat deze erin zat.

Gewoon rustig afwachten en RESPECT voor de developers

.

Verwijderd

8) L26 rom, zonder manila maar 28% memory use

haha

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:47:
8) L26 rom, zonder manila maar 28% memory use

haha
En hiervoor had je ook Dutty 1.8? Als 1.9 niet zsm uitkomt gebruik ik ook maar L26.

Verwijderd

Ja, hiervoor had ik 1.8.

ben nou bezig met lite rom, zit ook nieuwe manila in als het goed is..

gewoon wat proberen, welke het beste bevalt.

bedoel,
dutty is by far de mooiste, alleen mist bepaalde drivers welke wel in L26 zitten.
Maar daar zit weer niet die supergave agenda in, of die uitgebreide contact card waar je ook gelijk in kan sms'n en mailen zoals de dutty 1.8

dus wellicht dat ik dat alles wel vind in Lite/25.2.09,

( o.t. )

snap alleen niet waarom ze niet op nieuwsgroepen werken
wordt gek van dat rapidshare

( b.o.t. )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 17:54 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:45:
Ja, hiervoor had ik 1.8.

bedoel,
dutty is by far de mooiste, alleen mist bepaalde drivers welke wel in L26 zitten.
Maar daar zit weer niet die supergave agenda in, of die uitgebreide contact card waar je ook gelijk in kan sms'n en mailen zoals de dutty 1.8

( o.t. )

( b.o.t. )
Die drivers kun je ook zelf installeren met een cab file, hoef je niet eens voor te rebooten.
Ik zat net ook te kijken naar de Lite ROM. Post ff je bevindingen. Jij zegt het wel, maar weet jij zeker dat in deze rom ook de nieuwste manila zit? Dat is toch wel zo'n genot.. zou ik niet willen missen!
(op xda staat van wel in dat topic, maar direct daaronder staat van niet, niet erg duidelijk dus)

[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 26-02-2009 18:01 ]

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 01:20:
[...]

dat is niet de goede shutdown.
ik heb hem maar ff op rapidshare gegooid,hij kan 10 keer gedownload worden:

http://rapidshare.com/files/202597971/Shutdown.arm.CAB.html
dit is het juiste progje _/-\o_
Hmm, ik was natuurlijk te laat om em ook ff te downloaden.
Kan je em niet effe in de nieuwsgroepen gooien?

Of ff naar mij mailen, dan zet ik em wel in de nieuwsgroepen, dan hebben we er allemaal wat aan.

Verwijderd

zal mijn bevindingen posten, zodra ik ze heb!
hoop ook dat het andere toetsenbord er in zit!
die was ook erg fijn!

dutty is erg zwaar vergeleken met L26, maar die is dan ook bomvol!

Verwijderd

eerste indruk:
fijn!!!

MET de nieuwe manila, de verbeterde keypad, en die gave interface voor agenda en contacten!!

mis wel wat opties, maar deze zijn te downloaden!!
geheugen kan ik bijvoorbeeld niet meer lege via X, en dit is ook niet I'in te stellen.
ga als ik tijd heb vragen of mensen een test willen doen met benchmark, iedereen met dezelfde film. zo weten we ook welke divers we nodig zijn.

ik blijf even bij deze lite versie,
vind het een groot voordeel dat ik zelf kan kiezen wat ik allemaal installeer,
zo hou je het geheugen schoon, e!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Linken naar roms doen we niet..

[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 26-02-2009 19:45 ]

• allard_070
Excuses, ik dacht dat linken naar een topic wel mocht...

Password is trouwens "HD TEST V1.9 XTREME by Dutty"

[ Voor 3% gewijzigd door allard_070 op 26-02-2009 20:02 ]

Verwijderd

Hallo,

via active sync connectie een boel MP3's op de opslagkaart gezet, waren meteen zichtbaar in de player (dat muzieknootje onderin het scherm waar telefoon, home, mail enz enz staat)

een paar dagen later was de hele lijst weg, ook de twee standaard muziekfiles die er in stonden.

Op de opslagkaart kon ik er wel nog bij en dan kon ik er een kiezen en afspelen....daarna stonden ze weer in de playlist.....

weer een paar dagen later het zelfde verhaal, alleen kan ik ze nu niet meer in de playlist krijgen, hij start windows media player als ik op de opslagkaart een mp3 aanklik (via verkenner).

iemand een idee wat er fout gaat en vooral hoe ik muziek in die player krijg (of een andere player koppel aan dat muzieknootje)?

• Snuurtje
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:45:
Ja, hiervoor had ik 1.8.

bedoel,

( o.t. )

( b.o.t. )
Ik ga zo ff dutty1.9 installeren, maar wat voor drivers zitten er dan in die lite die niet in dutty zitten?

Verwijderd

ik wacht even de eerste recencies af van dutty 1.9,
de lite versie gebruikt rond de 40% (taskmanager ff installeren ;) ) en is wel verdraait snel en rustig..
changelog voor LT26,
Zoals je hierboven hebt kunnen lezen staan we links naar ROM's niet toe.

één dezer dagen zal ik een post voorbereiden met wat goodies voor de HD

[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 26-02-2009 21:31 ]

• Snuurtje
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:16:
de lite versie gebruikt rond de 40% (taskmanager ff installeren ;) ) en is wel verdraait snel en rustig..
changelog voor LT26,
*knip*

Ziet er wel goed uit, heeft een paar dingen die ik standaard mis bij dutty. En deze gebruikt ook de nieuwe manila? Dan probeer ik die eerst ff voor ik 1.9 erop zet.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 26-02-2009 21:31 ]

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Ik heb een vraagje over een remote desktop verbinding van de HD naar een laptop.

Ik heb vaak dat ik ergens een computer/laptop heb staan waarop ik iets in de gaten moet houden, terwijl ik aan de andere kant van de kamer/gebouw iets moet veranderen en dan weer terug lopen om de status te bekijken of te kijken wat er veranderd is.

Ik heb Vista Home Premium x64 en ik kan gewoon met de HD een remote desktop opzetten naar mijn laptop, alleen niet de huidge gebruiker overnemen zoals met bv. logmein.
Weet iemand misschien of er een programma bestaat wat dat wel kan?
Tnx.. ;)

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

• allard_070
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:16:
changelog voor LT26,
*knip*

*knip*

Overigens heb ik hem net geflashed, tot nu toe gaat alles prima. Heb net een hard reset gedaan, en ben nu bezig met mn oude instingen terug te zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door RoD op 26-02-2009 21:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 20:06:
iemand een idee wat er fout gaat en vooral hoe ik muziek in die player krijg (of een andere player koppel aan dat muzieknootje)?
Roger,

Als je de mp3's niet in de lijst ziet staan komt dat waarschijnlijk omdat je aan het
opladen bent. Wanneer je aan het laden bent is muziek via tabblad niet zichtbaar.

Verwijderd

illegale warez mogen niet, zoals bijv. een hack om raampjes te kunnen draaien zonder te betalen.

een rom is niet illegaal. net als nieuwe velgen onder je auto dat niet zijn.

Op GoT staan we links naar ROM's NIET toe. Hou je daar dus aan.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 26-02-2009 21:33 ]

• Snuurtje
waarom zou dat niet mogen? Kan geen enkele reden bedenken eigenlijk.

• allard_070
Sommige programma's in de rom kunnen illegaal zijn; zie ook het beleid omtrend roms met wat meer uitleg.

• Snuurtje
mmm beetje mierenplezieren. Er zitten complete logs bij de roms op XDA, elke mod kan controleren of er geen illegale software in zit. En dat is bij dutty als Laurentius niet het geval. Dus een beetje coulantie daar zou wel wenselijk zijn.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is een discussie die hier niet gevoerd gaat worden. Eventueel kun je in het feedbacktopic terecht :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Discussie over het beleid mag in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

Graag weer ontopic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Snuurtje
Jullie zijn snel :-) Ik ben dutty 1.9 erop aan het gooien, hiervoor heel snel even laurentius bekeken. Zo te zien wel erg snel, maar hij heeft het nieuwe toetsenbordje nog niet. En daar ben ik toch wel erg gewend aan geraakt sinds dutty 1.8

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:59
En hoe bevalt 1.9?

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:35:
zondag al eens gepost, maar mijn vraag is wellicht verloren gegaan in een Dutty-rom discussie....

Kan iemand mij helpen met een oplossing vinden voor het volgende:?

Ik woon in Duitsland en werk op lokatie in Nederland, ik rijd dus minimaal twee keer per dag van een Nederlands netwerk een Duits in of omgekeerd. Nu wil ik graag dat de HD geen dataverbindingen maakt met roaming netwerken (tenzij ik dat wil)
De oplossingen die ik vind (nodata, veranderen van providernaam en dergelijke) zijn voor mij geen optie omdat ik dat dan meermaals per dag moet doen.

Ik zoek dus een tool of prog dat zorgt dat ie alleen verbinding met het thuisnetwerk maakt voor data, voor de enkele keer dat ik in het buitenland data wil ontvangen kan ik dat programma dan wel uitzetten ofzo.

Kan iemand me hieraan helpen?
Ik zou een abo nemen bij KPN of Vodafone...
vodafone-en-kpn-introduceren-grensabonnementen

• Snuurtje
Ja prima, maar er is niet zoveel anders dan in 1.8 het gaat vooral om de bugfixes van de mp4 playback en de timebomb. Daarnaast is flash ook weer uit opera gehaald, wat ik een voordeel vind want opera draaide maar kut met flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou begin ik te twijfelen...

lite of dutty?!

snel vs compleet.

sorry dat ik links post, misschien moet ik voortaan alles op m'n ftp zetten en de link hiervan I'm mijn handtekening plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:01:
[...]

Hmm, ik was natuurlijk te laat om em ook ff te downloaden.
Kan je em niet effe in de nieuwsgroepen gooien?

Of ff naar mij mailen, dan zet ik em wel in de nieuwsgroepen, dan hebben we er allemaal wat aan.
ik heb het bestandje shutdown.arm maar ff op mijn eigen site gezet O-)

http://www.hsow.nl/?pageid=83396 onder het tablad downloads staat de file :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:58:
mmm beetje mierenplezieren. Er zitten complete logs bij de roms op XDA, elke mod kan controleren of er geen illegale software in zit. En dat is bij dutty als Laurentius niet het geval. Dus een beetje coulantie daar zou wel wenselijk zijn.
ook dat, en ik poste een link naar de CHANGELOG... niet naar de rom zelf..
maargoed,
mij te min om over in discussie te gaan, mensen weten het zelf wel te vinden.
en een mening is net als een asshole.. het is maar net wat je er mee doet!

b.o.t.

de lite versie is verreweg het lichste, mja, zegt de naam ook al natuurlijk.
heeft wel een aantal nadelen, heb zelf het idee dat het een ruw gesloopte versie is van dutty 1.8.
zo zijn er bepaalde opties die niet werken, ik noem er één:
In tapblad : People, ga je naar all people: Krijg je zo'n vrezelijk mooi nieuwe interface, waar je bij elk contact de mailtjes en smsjes kan zien, maar ook kan typpen. Dit wil dus niet in de lite versie, dan geeft die aan dat de telefoon uit staat..

heb ff dutty 1.9 erop gezet, ff spelen en kijken welke nou het beste bevalt..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel of ik zal flashen. Ik draai wat 3rd party apps en ik lees dat hier vaak problemen mee zijn.
Is dit echt zo erg of valt het in de praktijk wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taco_zip

beetje afhankelijk over wat voor apps je het hebt,

tomtom werkt foutloos,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, dat is een belangrijke.
Bestaat er een compatibility list?

Aan wat voor problemen moet ik denken? Werken sommige apps simpelweg niet of ontstaan er elders ook problemen?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk aan apps die invloed hebben op manila ( gyrator / album / mediaplayers )
zover ik zie zit manila v3 namelijk dieper ingebakken in WM.

programma's en games installeer ik altijd op mijn SD kaart,
en programma's die ABSOLUUT op de telefoon zelf moeten gezet worden die bewaar ik de cabjes van op mijn SD kaart.

Zo kan je na een flash simpelweg met file explorer de .exe file inhouden, krijg je bij opties de mogelijkheid deze te kopieren als snelkoppeling naar programmalijst..
Hoef je niet tomtom met kimkim stemmetje helemaal opnieuw te doen.

Als je het een paar keer gedaan hebt krijg je er snel handigheid in,
tot 2 week geleden wist ik niet eens dat het kon, en nou ben ik een addict..
(heb me ook aangemeld voor het hierbijbehorende topic)
Het is gewoon leuk om je PDA helemaal naar jou smaak te laten functioneren,
en zo hou je aan je toestel ook nog een leuke hobby over..
( of ik heb tijd teveel.... :S)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:27:
denk aan apps die invloed hebben op manila ( gyrator / album / mediaplayers )
zover ik zie zit manila v3 namelijk dieper ingebakken in WM.
Oké, dan heb ik weinig te vrezen denk ik. Het gaat voornamelijk om losse progjes.
Toch maar een keer proberen dan, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutty 1.9 B is uit,

en denk dat ook deze spoedig opgevolgd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:18:
dutty 1.9 B is uit,

B ?
Is die nieuwer dan 1.9? Ben nu 1.9 aan het flashen namelijk

edit: ik zie het op dutty's site staan idd maar dan kan ik em niet downloaden :S op xda ook niet.. hmm

[ Voor 17% gewijzigd door DeMoN op 27-02-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Je moet ff inloggen en dan kun je m gewoon downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:18:
dutty 1.9 B is uit,

Want? (ik kan niet op de xda site hier op mn werk, maar je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Chutney schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:04:
Je moet ff inloggen en dan kun je m gewoon downloaden!
had het gevonden ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat de changelog van 1.9 naar 1.9b vrijwel nihil is, maar toch binnen 12 uur uitgekomen is..
(alleen notivacations verschijnen nu bij ontvangen sms of agenda item)

het hele rel gebeuren op xda is zowat voorbij heb ik het idee.. en de ontwikkelingen lopen alweer volop,
zie bijv. touch_of_hd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 13:48 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.