Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.475 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBDulcy schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:17:
[...]

De carkit die ik gebruik:
http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html

En zelf heb ik Gsen erop gezet voor het automatisch kantelen van de apps.

O en een aanrader is ook de Brando screenprotector. Ook besteld bij dezelfde firma (carkit)

Suc6!

BB
Thanks! Gsen ga ik thuis direct proberen. Het ziet er iig goed uit! Kan jij misschien een foto nemen van je carkit? Is deze van hard plastic, of een rubberachtig materiaal? (Ik probeer m'n HD toch krasvrij te houden, ook aan de zijkanten). En tot slot, komt er veel stress op de usb poort, of is dat echt een perfect fit?

Ik heb de standaard screenprotector op het moment, bevalt opzich prima, misschien da'k op DX nog eentje bestel (voor het geval dat :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:07:
Waar ik wel mee zit is een carkit. Online kom ik geen 'mooie' modellen tegen (brodit/adapt), dus ik vroeg me af wat de gemiddelde tweaker gebruikt om dit ding in de auto te gebruiken- en misschien pics? O-)

Verder vroeg ik me af of het mogenlijk is om zonder extra software een applicatie te kantelen (navi)? Of ben ik dan echt aangewezen op Gyrator?
Mijn carkit is de bluetouch http://www.bluetouch.de/HTMLengl/ystart.html en de HD zit in een brodit houder. Enige kantel software die ik nog gebruik is de tt7 PDA loader die mijn tomtom kantelt en vasthoudt. Andere software zoals gsen, gyrator en flip-it zogde voor kantelen in de bocht waarna de HD vaak terugschot naar zijn homescreen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:12:
[...]

Mijn carkit is de bluetouch http://www.bluetouch.de/HTMLengl/ystart.html en de HD zit in een brodit houder. Enige kantel software die ik nog gebruik is de tt7 PDA loader die mijn tomtom kantelt en vasthoudt. Andere software zoals gsen, gyrator en flip-it zogde voor kantelen in de bocht waarna de HD vaak terugschot naar zijn homescreen.
Kun je me een link geven waar je tt7 PDA Loader kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:09:
[...]

Thanks! Gsen ga ik thuis direct proberen. Het ziet er iig goed uit! Kan jij misschien een foto nemen van je carkit? Is deze van hard plastic, of een rubberachtig materiaal? (Ik probeer m'n HD toch krasvrij te houden, ook aan de zijkanten). En tot slot, komt er veel stress op de usb poort, of is dat echt een perfect fit?

Ik heb de standaard screenprotector op het moment, bevalt opzich prima, misschien da'k op DX nog eentje bestel (voor het geval dat :+ )
Ik heb de Adapt carkit 90 graden gedraaid dus mijn touch HD zit horizontaal in de houder.
Stress op de usb poort kan me niet voorstellen. De Touch HD zit echt naadloos in de houder. Oftewel een perfect fit..
Ook ik ben zeeer zuinig op mijn gadgets maar tot nu toe geen krasjes kunnen ontdekken door de HD in en uit te schuiven.
De Adapt carkit is van hard kunstof maar sluit naadloos aan op de HD. De touchscreen blijft volledig zichtbaar als ie in de houder zit.
Het enige wat ik gedaan heb is de houder waar de HD in gaat vastgelijmd met de arm met kogelkoppeling.
Met het eruit halen nam ik altijd ook de houder mee omhoog. Deze zit welliswaar met haakjes in de arm vast maar plopt er te gemakkelijk uit als je de HD vast pakt en uit de houder wil trekken dus vandaar.

En voor handsfree en ik gewoon een bluetooth headsetje een oud Motorolaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ik heb gsen geïnstalleerd, en werkt eigenlijk prima.

Ik lees dat het ook mogelijk is om je tel uit te zetten door middel je toestel om te draaien (180 graden). Dit is mij alleen nog niet gelukt, heeft iemand enig idee hoe deze functie aanzet?

Want van dit onderstaande word ik ook niet wijs
http://www.s-k-tools.com/index.html?m_util.html

[ Voor 7% gewijzigd door Vampy719 op 30-01-2009 14:01 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een aantal vraagjes die ik na lang zoeken niet beantwoord krijg,

- Zijn er positieve ontwikkelingen betreft het draaien van "android" op de HD ?
- is de HD in staat om Multi-touch opdrachten te verwerken ? (nu het patent van multi-touch (apple/palm/etc.) ter discussie staat )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ben voor de Adapt gegaan, zou morgen binnen moeten zijn, ben erg benieuwd :Y) Thanks voor de feedback jongens! 'k zal uiteraard wat pics doen als't binnen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:23:
Sinds vandaag de nieuwe HTC Touch HD gehaald als de vervanger van mijn 2 jaar oude HTC Touch. Op het eerste gezicht een aardige telefoon, maar helaas al wel tegen het eerste probleem aangelopen. Ik zie nog weinig mensen met hetzelfde probleem, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

De HTC Touch Hd verzend namelijk niet altijd de sms'jes. Soms gaat het verzenden in één keer goed, echter in de meeste gevallen krijg ik 3 minuten later een error dat het smsje niet kon worden verzonden. De netwerk instellingen staan handmatig op KPN ingesteld. Het bereik is vol, en het is hetzelfde kaartje als die van mijn oude telefoon. Het zou in theorie dus allemaal moeten werken, maar helaas gaat het heel erg vaak mis.

Het belangrijkste van een telefoon blijft natuurlijk wel dat het kan bellen en sms'en. Wie kan mij helpen? Dit is namelijk heel erg irritant. Ik moet gewoon duimen bij het versturen van een lullig sms'je. Het nummer van de SMS centrale is overigens ook goed ingevoerd: KPN +31653131313.
Om het verhaal nog even vreemder te maken. Vandaag de hele dag geen problemen gehad met mijn mobiel, tot op het moment dat ik weer boven op mijn kamer ben. Nu beginnen de problemen weer. Wanneer ik beneden ben gaat alles goed, maar boven op mijn kamer kan ik geen smsjes verzenden. Hoe kan dit? Ik heb nog altijd dezelfde provider, hetzelfde sim kaartje en dergelijke. Het bereik is vol.

Iemand enig idee hoe dit kan komen? Bij mijn vorige telefoon de HTC Touch heb ik nooit dit soort problemen gehad, waarom met mijn nieuwe HD wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:57:
Ik heb even een aantal vraagjes die ik na lang zoeken niet beantwoord krijg,

- Zijn er positieve ontwikkelingen betreft het draaien van "android" op de HD ?
- is de HD in staat om Multi-touch opdrachten te verwerken ? (nu het patent van multi-touch (apple/palm/etc.) ter discussie staat )
Is beide in ontwikkeling.
[Test] Linux on Blackstone [Major Thread Update!!!]
Multi-Touch PoC on the G1 - next on HD?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n bluetooth problemen zijn opgelost, ik kan nu ook bestanden ontvangen gelukkig.
In Advanced Config stond OBEX op disabled. Nadat ik het op enabled had gezet en ge-softreset werkte het nog steeds niet. Daarna met HD Tweak "Files reception" op enabled gezet en ge-softreset en toen werkte het :) Zo zie je maar weer, soms wordt er gevraagd, welke is het beste, HD Tweak of Advanced Config..ik zou ze allebei installeren want met de 1 kan je dingen instellen die met de ander weer niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:30:
[...]

Om het verhaal nog even vreemder te maken. Vandaag de hele dag geen problemen gehad met mijn mobiel, tot op het moment dat ik weer boven op mijn kamer ben. Nu beginnen de problemen weer. Wanneer ik beneden ben gaat alles goed, maar boven op mijn kamer kan ik geen smsjes verzenden. Hoe kan dit? Ik heb nog altijd dezelfde provider, hetzelfde sim kaartje en dergelijke. Het bereik is vol.

Iemand enig idee hoe dit kan komen? Bij mijn vorige telefoon de HTC Touch heb ik nooit dit soort problemen gehad, waarom met mijn nieuwe HD wel?
D'r zijn in dit forum een aantal meldingen geweest van problemen met bellen met de oude SIM-kaart. Kan het daar niet mee te maken hebben? Dat ie 't ene moment via GPRS wil verzenden en vervolgens via HSDPA (wat waarschijnlijk de problemen geeft). Let er eens op of de problemen zich voordoen als in het scherm de H vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter!
Dan zal ik vanmiddag ff een HD ophalen,
Kijken of het iets voor me is.

wordt gezellig 4 topics HD doorbladeren dit weekend haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

More-Is schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:26:
[...]

D'r zijn in dit forum een aantal meldingen geweest van problemen met bellen met de oude SIM-kaart. Kan het daar niet mee te maken hebben? Dat ie 't ene moment via GPRS wil verzenden en vervolgens via HSDPA (wat waarschijnlijk de problemen geeft). Let er eens op of de problemen zich voordoen als in het scherm de H vermeld staat.
Ja, dat kan het eventueel nog zijn. Ik heb echter drie andere sim-kaarten geprobeerd. Moet wel eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of deze kaarten nieuwer waren. Ik heb overigens nog nooit problemen gehad wanneer er een H in het scherm staat vermeld. Dit zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:44:
[...]

Kun je me een link geven waar je tt7 PDA Loader kan downloaden?
Link 8 in google. Wel even registreren.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:52:
[...]

beter!
Dan zal ik vanmiddag ff een HD ophalen,
Kijken of het iets voor me is.

wordt gezellig 4 topics HD doorbladeren dit weekend haha 8)7
En wat vind je er van? :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand voor elkaar gekregen om sip/voip werkend te krijgen?
Ik weet namelijk dat de sip functie van windows mobile 6.1 eruit gesloopt wordt door de fabrikanten, dus HTC heeft dit ook gedaan. Het is mogelijk om de sip functionaliteit aan de hand van een cab bestandje terug te krijgen, maar ik heb gelezen dat dit problemen opleverd met de gps ontvanger.

Ik heb fring geprobeerd, maar dit werkt ook niet vlekkeloos. Trouwens op de site van fring wordt ook niet aangegeven dat het werkt op de touch hd, dus lijkt me ook wel logisch.

Zijn er mensen die sip/voip gebruiken op de Touch HD, zo ja welke software raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooooooooo...

Korte uitleg waarom mijn " zoooooooo" hahah...
ik ben onder de indruk!

Had hiervoor een iphone, en in tegenstelling tot de doorsnee applenoob was ik niet tevreden over de iphone.
Te veel beperkingen, al moet ik zeggen dat WAT de iphone doet, hij gewoon heel goed doet.. maar het is te weinig! Toch maar een Samsung SGH F480 touchwiz, iets heel anders.. maar wel super simpel.

Daarna de blackberry storm, leuk.. zo'n klickscherm.. Minder leuk?
-BIS abbo nodig om zo'n toestel goed te laten werken,
-weinig tot tweaken,
-weinig apps verkrijgbaar
-geen wifi
-BAD BAD BAD FIRMWARE...
- zonde van m'n tijd om er ubberhaubt nog over die miskoop na te denken

en dan kom je thuis met een HTC touch HD...
In een ver verleden zo'n t-mobile htc gehad, dus wist dat htc wel wat in huis heeft..
maar de HD..

de tering..

was echt ff sprakeloos toen ik 3 uurtjes lang op de bank lag te spelen en te ontdekken wat er allemaal op zit, en nog lang niet klaar!!!
Haha, was ff tweakers aan't chekke, of er nog praktische tips zijn.. (het zijn er teveel!)
( ik ga ff opzoek naar een forum waar bepaalde dingen wel mogen . ;) (iemand tips PM!))

Heb een aantal downloads lopen vanuit FTD, dus ik ga even kijken dit weekend hoe ik m'n rom kan backuppen, en daarna zal ik ff wat update's etc. uitvoeren.
ik ben wel zoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
weet iemand hier hoe je je geheugen kaart als default zet? Zodat alles wat je opslaat automatisch op de geheugenkaart komt ipv op mijn interne geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:51
Heeft iemand nog tips hoe ik kan voorkomen dat ik een brief op de mat krijg van mn provider wanneer ik internet op mn laptop via de HD. Ik zag elke keer bij het met usb verbinden dat onderste optietje voorbij komen... use phone as modem. En ja je weet dat het niet mag, maar die knop blijft glimmen. Dus ik sluit net ff mn internet af, en klik de usb met phone erin, en ja hoor binnen 5 seconden kan je internetten. Alleen de eerste internet site die je intikt word wel gelijk geredirect naar tmobile speedmanager. Dus alles gaat wel via hen. Wat zou ik nou kunnen doen zodat ze niet kunnen zien dat ik op een PC zit te internetten? @ doofus, moet je wel pm aanzetten anders ga je weinig reacties krijgen. Ik wil anders wel ff met je babbelen over de geweldige HD.

@ doom met het SMS probleem, heb je de radio update al geinstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Snuurtje op 01-02-2009 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga proberenof dat lukt vanaf m'n fone.. Wifiverbinden is wel lastig

volgens m'n foruminstellingen moet ik die gewoon kunnen ontvangen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

Ik wil graag een htc touch hd halen alleen ik zit namelijk met een klein vraagje.,

kan je op de touch hd ( net als bij samsung) wachtwoord instellen in verband met pricacy,

zoals bij je sms inbox, zodat niemand zomaar erin kan kijken, is die functie meegeleverd in de touch hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon kan automatisch op schermbeveiliging als je dat bedoelt, en dan met pin weer te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Snuurtje schreef op zondag 01 februari 2009 @ 01:33
@ doom met het SMS probleem, heb je de radio update al geinstalleerd?
Radio update? Welke? Bedoel je niet toevallig de rom update? Deze rom-update is volgens mij niet officieel, dus zeer waarschijnlijk vervalt mijn garantie wanneer ik deze zal installeren. Of bedoel je een andere update? (Staat niet in de startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 15:37
Ik zit met een vervelend probleem. Ik gebruik alleen mijn simcontacten, dus er staan geen contacten op mijn toestel. Het vervelendste is dat toch3d alleen maar gebruik maakt van contacten op het toestel en niet van de sim. Hoe verander ik dit, weet iemand dat? Ik heb al vele tijd besteed aan het zoeken, maar te vergeefs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:33:
[...]

Radio update? Welke? Bedoel je niet toevallig de rom update? Deze rom-update is volgens mij niet officieel, dus zeer waarschijnlijk vervalt mijn garantie wanneer ik deze zal installeren. Of bedoel je een andere update? (Staat niet in de startpost)
Ik heb ooit ene keer mijn Cruise onder garantie opgestuurd en daar stond ook een custom made rom op, maar kreeg hem zonder opmerken gerepareerd weer retour. Had volgens mij wel de eerste beste originele rom er op geflasht, maar de radio rom was nog afwijkend......

Maak je geen zorgen om de garantie daar zijn ze wel flexibel mee volgens mij. Ja, en het is toch ook niet te doen om elk toestel te onderzoeken wat er allemaal op staat.....

Ik gebruik de ROM van dutty en die bevalt mij erg goed...!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke. Duidelijk. Ondertussen heb ik de RADIO update gevonden. Wat doet deze update precies? Kan het echt mijn sms probleem verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 15:03:
Oke. Duidelijk. Ondertussen heb ik de RADIO update gevonden. Wat doet deze update precies? Kan het echt mijn sms probleem verhelpen?
Een RADIO rom kun je zien als de drivers voor de hardware van je HTC toestel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

backup mislukt telkens met SPB backup, krijg foutlog..

Had inmiddels wel ontdekt dat muziek naar telefoongeheugen kopieren best nadelige invloed heeft :P hihi
Maar zelfs na overdadig geheugenopschonen wil het niet lukken.

En ik wil gewoon een backup hebben van de orignele ROM...

Overigens iemand ervaring met SPB Pocket Plus?
(kan opeens memory leak niet meer zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Bij mij werkte tot nu toe altijd in sms / emails bij het 'To' vakje dat ik een naam ging intypen en dat hij dan onmiddellijk namen uit mijn adresboek haalde. Ik heb nu nieuwe ROM erop (Dutty 1.7) en dit werkt nu niet meer. Hij gebruikt gewoon het woordenboek ipv contacten. Iemand idee hoe dit te verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu verschillende versie's van S2u2 gevonden, maar vraag me af of iemand mij de juist op m'n mail wil zetten... Krijg er geen werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 07:33
Hoe zit het trouwens met het als modem gebruiken van de Touch HD icm een Macbook via bluetooth (want via een draadje is natuurlijk geen lol aan)? Ik weet van mn vorige mobiel (Nokia N73) dat dat een enorm gezeik was om alle instellingen en connecties goed te krijgen. Mensen hier ervaring met een dergelijke configuratie?

[ Voor 11% gewijzigd door Bravebart op 01-02-2009 21:39 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zit met een probleem, ik hoop dat iemand hier mij kan adviseren.

Het geval is dat ik een bijzonder slechte ontvangst heb op mijn HD. Ik ben thuis vaak onbereikbaar ondanks dat de telefoon aangeeft dat er een ontvangst is. Als er wel ontvangst is is die slecht en valt weg tijdens het gesprek. Het voorkeursnetwerk veranderen (dus voor keur voor HSDPA / HSUPA uitzetten) verminderde het probleem een beetje, maar lang niet genoeg. Toen HSDPA aanstond zag ik het icoon in de onvangst status regelmatig veranderen van H naar 3G en weer terug.

Ik maak echter (nog) gebruik van een verouderde sim kaart (nog van Dutchtone, dus ga maar na :D), wat volgens mij, mensen in dit topic en ook T-Mobile het probleem van de slechte ontvangst zou kunnen zijn. Nu heb ik ook een nieuwe sim kaart van T-Mobile, wat nog geporteerd moet worden. Volgens T-Mobile (die ik over dit probleem heb gebeld) zou ik het met die nieuwe kaart moeten proberen, maar die kaart werkt niet (niet in mijn HD, niet in mijn ouwe Touch en niet in mijn Nokia). De kaart wordt wel herkend maar de telefoon zoekt na het aanmelden van de nieuwe sim kaart niet eens naar een netwerk...

Met de T-Mobile sim van mijn vriendin vertoont de HD echter dezelfde kuren als met mijn Dutchtone kaart, dus ik vermoed dat het daar ook niet aan zal liggen. Wel valt me op dat de T-Mobile kaart bij de ontvangst eerst een G aangaf en toen vol bereik gaf, maar meteen switchte naar 3G en nog maar 2 streepjes bereik gaf.

Nu begreep ik uit dit topic dat anderen de oorzaak zoeken in de telefoon zèlf, iets wat mij nu ook niet onmogelijk lijkt.

Wat kan ik nu het beste doen? T-Mobile verder lastig vallen of beter maar terug naar de winkel (komt bij Belcompany vandaan) en hopen op een ander toestel? Zijn er misschien nog andere opties?

(owja, zit nog een beetje te lezen hier in het topic: radio veranderen werkte ook niet; standaard radio was 1.09.25.14, heb nu al 2 dagen 1.10.25.25, zonder soelaas )

[ Voor 4% gewijzigd door uomo op 01-02-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de NL versie van de HD geen handschriftherkenning heeft??

Indien ja, is dat niet een belemmering??

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:32:
heb nu verschillende versie's van S2u2 gevonden, maar vraag me af of iemand mij de juist op m'n mail wil zetten... Krijg er geen werkend.
S2U2
http://www.ac-s2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:16
uomo schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:00:
...
Ik maak echter (nog) gebruik van een verouderde sim kaart (nog van Dutchtone, dus ga maar na :D), wat volgens mij, mensen in dit topic en ook T-Mobile het probleem van de slechte ontvangst zou kunnen zijn. Nu heb ik ook een nieuwe sim kaart van T-Mobile, wat nog geporteerd moet worden. Volgens T-Mobile (die ik over dit probleem heb gebeld) zou ik het met die nieuwe kaart moeten proberen, maar die kaart werkt niet (niet in mijn HD, niet in mijn ouwe Touch en niet in mijn Nokia). De kaart wordt wel herkend maar de telefoon zoekt na het aanmelden van de nieuwe sim kaart niet eens naar een netwerk...
...
Moet je de nieuwe sim-kaart niet eerst activeren via internet? Bij Telfort moet dit wel, op het moment dat je dat doet werkt je oude sim-kaart helemaal niet meer en wordt je nieuwe geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb net een HTC HD ben er erg blij mee ( NL versie )
Alles werkt er goed op alleen soms hangt ie met een app openen , reageert hij erg traag en dat voor een 528mhz !!! vind ik zelf wel erg jammer en beetje vervelend . ik heb nog niet hier alles gelezen wat gepost is.

Ik ging naar rom's kijken en kwam hier op uit. (hxxp://www.duttythroy.net/)
Werkt deze rom op de NL versie ? en wat is er zo beter aan dan de standaart ?
Wat mij leuk lijk is een rom die snel werkt zo als het hoort. die ook nog eens codecs ingebouwd heeft in de media player.

WM 6.1 is best traag wat ik hoorde en wm 7 zou veel beter worden beloven ze. maar M$ kennende ...
hoop ooit Linux mobile te zien weten we zeker dat het stabiel draait. ( J/K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
Bever schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:21:
[...]

Moet je de nieuwe sim-kaart niet eerst activeren via internet? Bij Telfort moet dit wel, op het moment dat je dat doet werkt je oude sim-kaart helemaal niet meer en wordt je nieuwe geactiveerd.
Bedankt voor je tip. Het zou wel dom zijn als dat zo is want daar heeft die kerel van de klantenservice me niets over verteld, en in het bijgeleverde foldertje staat er ook niets over. Maar goed, in dat foldertje staat ook dat T-mobile klantenservice op zondag telefonisch te bereiken is. Op de T-Mobile site staat er verder ook niets over activering... Morgen maar weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb net een HTC HD ben er erg blij mee ( NL versie )
Alles werkt er goed op alleen soms hangt ie met een app openen , reageert hij erg traag en dat voor een 528mhz !!! vind ik zelf wel erg jammer en beetje vervelend . ik heb nog niet hier alles gelezen wat gepost is.
De hotfix van HTC al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Heb vandaag de mededeling gekregen dat VODAFONE de levering van de HTC Touch HD stil heeft gelegd :'(
Wou mijn abo net verlengen maar helaas....., weet iemand waarom ze dit hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 00:55:
[...]

De hotfix van HTC al geinstalleerd?
idd!
Was ook de oplossing voor mij!

@ Checkeys thnx voor de link, maar vond'm ook in a.b.warez.pock***

@ basthemannl, Misschien omdat ze een magazijn vol blackberry's hebben waar ze niet vanaf komen _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:52:
Heren,

Heb vandaag de mededeling gekregen dat VODAFONE de levering van de HTC Touch HD stil heeft gelegd :'(
Wou mijn abo net verlengen maar helaas....., weet iemand waarom ze dit hebben gedaan?
Leuk om te horen.. not ! Heb hem 10 dagen geleden besteld, maar nog niet binnen.. Zal zo eens bellen met ze

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 07:33
Bah, ik heb nu hetzelfde probleem als ik in deel 2 al las; mn keyboard blijft steeds op 'compacte QWERTY' staan, wat ik ook doe in het Invoermenu :{ Iemand enig idee hoe ik hem weer op 'volledige QWERTY' krijg?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Dat klinkt niet best. Tegenvallende verkoop lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Veel problemen lijkt me ook niet, een opvolger blijft dan als excuus nog over :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

De krasbestendigheid van de HD is zeer slecht trouwens.
Maat van me heeft een iPhone al een jaartje of zo en die heeft nog amper een krasje. Zonder screenprotector. Ik heb mijn HD zonder screenprotector krap twee maanden en ben er uiterst voorzichtig mee, maar heb toch echt al best veel krassen.
Ik baal hard dat ik nooit meteen die protector heb gebruikt :S

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Op Tweakers is hier speciaal een topic voor opgestart:
Verwijderd in "[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en ab..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
Nou ik heb 'ns gebeld over mijn ontvangst probleem met T-Mobile en Orange en beiden raden me aan om het toestel om te ruilen. Nu maar hopen dat een ander toestel (als ik die al krijg) niet deze problemen heeft; bij hardware problemen denk ik toch altijd aan serie-fouten en niet aan unieke, individuele fouten...

Bizar is dat hij op het GPRS netwerk wel goed werkt, maar zodra de telefoon daar 5 strepen bereik heeft overschiet naar het UMTS netwerk. Als het toestel dan weer maar twee tot 0 strepen heeft, gaat 'ie weer terug naar GPRS. Dan kun je leuk de voorkeur voor het HSDPA netwerk uitzetten, maar dat switchen tussen G en 3G gaat de hele dag zo door... Behoorlijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een algemene vraag over tekstinvoer: Als je op een website zit en je klikt een tekstveld aan en je klikt je toetsenbord open en deze valt over het stuk website en het tekstveld heen. Zie je dan nog wel wat je aan het tikken bent in het tekstveld/vlak? Of is het gokken dat het maar goed gaat omdat je het tekstveld/vlak niet kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:09:
Even een algemene vraag over tekstinvoer: Als je op een website zit en je klikt een tekstveld aan en je klikt je toetsenbord open en deze valt over het stuk website en het tekstveld heen. Zie je dan nog wel wat je aan het tikken bent in het tekstveld/vlak? Of is het gokken dat het maar goed gaat omdat je het tekstveld/vlak niet kunt zien?
Je blijft het tekstinvoer vak in 95% van de gevallen zien, dus gokken hoeft niet. Heel soms is er een overlap en moet je wat bijscrollen (bij sites met meerdere invoer velden, zoals bijvoorbeeld 9292ov). Als je de 85% zoom hebt ingesteld, zoals op de eerste pagina bij de tips is aangegeven, hoef je niet eens te zoomen om tekst in te voeren. De letters zijn dan wel erg klein, maar het blijft leesbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door uomo op 02-02-2009 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:09:
Fout antwoord

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uomo schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:51:
Nou ik heb 'ns gebeld over mijn ontvangst probleem met T-Mobile en Orange en beiden raden me aan om het toestel om te ruilen. Nu maar hopen dat een ander toestel (als ik die al krijg) niet deze problemen heeft; bij hardware problemen denk ik toch altijd aan serie-fouten en niet aan unieke, individuele fouten...

Bizar is dat hij op het GPRS netwerk wel goed werkt, maar zodra de telefoon daar 5 strepen bereik heeft overschiet naar het UMTS netwerk. Als het toestel dan weer maar twee tot 0 strepen heeft, gaat 'ie weer terug naar GPRS. Dan kun je leuk de voorkeur voor het HSDPA netwerk uitzetten, maar dat switchen tussen G en 3G gaat de hele dag zo door... Behoorlijk irritant...
Ik was in het bezit van een nogal oud Hi simkaartje en had ook constant verbindingsproblemen. Oudere simkaartjes zijn niet in staat zijn naadloos te wisselen tussen WCDMA (3G) en GSM zoals al eerder vermeld hier. Benodigd is een USIM kaart. Nieuwe sim bij KPN aangevraagd, geactiveerd en problemen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uomo
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:19:
[...]

Ik was in het bezit van een nogal oud Hi simkaartje en had ook constant verbindingsproblemen. Oudere simkaartjes zijn niet in staat zijn naadloos te wisselen tussen WCDMA (3G) en GSM zoals al eerder vermeld hier. Benodigd is een USIM kaart. Nieuwe sim bij KPN aangevraagd, geactiveerd en problemen opgelost.
Dank je voor de info. Ik had al zoiets begrepen uit dit topic en dikke kans dat dat bij mij ook het geval is. Maar het kan even goed de hardware zijn... Daarom zit ik in dubio. Ik wil niet dat als ik de telefoon houd en met een nieuwe kaart nog steeds problemen heb niet meer kan switchen van telefoon.
Ik ga straks naar de winkel, kijken wat zij mij voor opties geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:12

Ottooo

Vuurvlieg

Vraagje tussendoor: Wat is 'oud' bij SIM-kaarten. Ik heb nu ongeveer een jaar mijn huidige sim-kaart van T-Mobile en regelmatig problemen met het geen verbinding kunnen krijgen met internet. Hij geeft wel aan dat er verbinding is en geeft ook voldoende streepjes aan, maar kan er vervolgens niets mee. Als ik het weer update of mijn mail binnenhaal krijg ik melding dat er geen verbinding mogelijk is. Even opnieuw opstarten en het werkt wel. Verbinding verbreken en opnieuw verbinding maken werkt de ene keer wel, de volgende keer niet. Bij mijn vorige mobiel (de originele Touch) had ik dit probleem nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een HD gaan aanschaffen maar ik zit even te kijken welk abonnement ik erbij neem.
Ik heb iets gezien van T-mobile met Web'n Walk plus. Mijn vraag aan jullie is, kan ik dit internet abonnement ook gebruiken op mijn laptop? dus met de telefoon als modem?

alvast bedankt voor jullie hulp!

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:20:
Ik wil graag een HD gaan aanschaffen maar ik zit even te kijken welk abonnement ik erbij neem.
Ik heb iets gezien van T-mobile met Web'n Walk plus. Mijn vraag aan jullie is, kan ik dit internet abonnement ook gebruiken op mijn laptop? dus met de telefoon als modem?

alvast bedankt voor jullie hulp!

Daniel
De telefoon kan, alleen zal waarschijnlijk in de voorwaarden van T-Mobile staan dat gebruik van internet op de laptop niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh oke, waarom verbieden ze dat dan, zodat de specifieke laptop internet abonnementen niet teruglopen in verkoop resultaten zeker?

weet je of het internet dan nog redelijk snel is op mijn laptop?

thanx btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:48:
oh oke, waarom verbieden ze dat dan, zodat de specifieke laptop internet abonnementen niet teruglopen in verkoop resultaten zeker?
Waarschijnlijk
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:48:
weet je of het internet dan nog redelijk snel is op mijn laptop?
Bij mij is het redelijk vlot, maar ik heb Vodafone en de snelheden liggen daar hoger dan bij T-Mobile. 3.6mb/s tegen maximaal 1 mb/s bij T-Mobile. Bij het goedkoopste abo slechts 384 Kb/s.

Instellen is retesimpel. Druk je USB kabel erin en de Touch HD geeft direct de optie Internet Sharing. FF connect drukken en je kan internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je weten of je simkaart problemen veroorzaakt in verband met het internetten en/of sms'en? Probeer de volgende instelling even: Ga naar Start, Instellingen en vervolgens naar Telefoon. Kies bij de tabbladen voor "Band". Maak nu van je type netwerk even het type "GSM". Klik even op "OK" en probeer het nogmaals. Heb je nu geen problemen met het versturen van smsjes? Dan ligt het probleem zeer waarschijnlijk bij een verouderde simkaart. Dit heb ik zelf in ieder geval ondervonden.

Met de bovenstaande verandering dwing je je toestel overigens naar een 2g snelheid. Het is dus puur om even te testen, of de tijd te overbruggen voor de levering van je nieuwe simkaart.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Zullen we de discussie over T-mobile / Vodafone in Telecomproviders voeren?

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 02-02-2009 17:41 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo..eergisteren nog eens ene hard reset uitgevoerd, omdat ik op de een of andere manier niet meer bij mijn instellingen kon geraken...
Dus heb ik nu maar even het default today screen met hier en daar wat items..en deze zijn:
  • date
  • messaging
  • tasks
  • calendar
  • g-alarm
  • face contact (*)
  • windows live (**)
  • skype(**)
  • pocketplayer(***)
* face contact is wel fun...ben nu dus bezig met een eigen theme te maken voor wad2...en had dus gezien dat je de mogelijkheid hebt om wat items/plugins op toe te voegen...dus deze komt er binnenkort op :p
** ook hier hetzelfde geval..waarschijnlijk een hele page enkel voor die dingetjes..maar vindt het nog steeds gek dat ik nu msn en skype op mijn mobiel kan draaien (eerste ppc!)
*** pocket player..ga ik die knopjes veranderen, zodat ik ze kan integreren in mn eigen theme..

kortom..heerlijk dingetje die touch hd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:05

Bartaz

Likes cookies!

Ik zit met een vraag waar ik het antwoord nog niet duidelijk op heb kunnen vinden.
Als ik een HD koop en het geheugen wil uitbreiden van 512 MB naar 8 GB met een SD Card, is het systeem dan trager met die SD Card ingeplugd? Op mijn Sony Ericsson K800i had ik hier namelijk soms lichte problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigX84
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11-2020
Hoi,

Ik heb nu sinds een aantal weken een Touch HD en ben er erg blij mee! Ik heb echter nog twee problemen waar ik maar niet uit kom. Hopelijk zitten hier op het forum wat knappe koppen die mij verder kunnen helpen.

1. Ik heb zowel TomTom 7 als Igo8 geinstalleerd en beide draaiden prima de eerste 2 weken. Nu sinds een aantal dagen vind de HD echter een GPS signaal maar na enkele seconden knalt hij deze eruit. Enkele seconden later weer 100% signaal en weer enkele seconden later weer weg. Op deze manier wordt het navigeren dus onbruikbaar. De eerste weken hier dus geen last van gehad. Soft reset heeft niet geholpen en het gebeurd bij zowel TomTom 7 als Igo8 dus het moet een probleem van de GPS ontvanger zijn lijkt mij. Verder heb ik QuickGPS aanstaan. Heb al wel andere mensen online gezien met hetzelfde probleem, maar nog geen goede oplossing gezien. Iemand?

2. Ik ben erg tevreden over Opera als webbrowser, maar ik kom steeds meer websites tegen die ik niet goed kan gebruiken. Vooral sites waar ik moet inloggen werken niet goed. Enkele voorbeelden zijn

- hotmail.com --> tabblad mail haalt hij het goed op, maar als mijn vriendin haar mail wil checken lukt het niet
- moviemeter.nl --> zoekfunctie werkt niet
- hyves.nl --> kan niet inloggen
- partybets.com --> kan niet inloggen in mijn account
- nba.com --> geeft zelfs niet gehele homepage weer (gebruikt veel java, misschien geheugen vergroten??)
etc etc

Is hier een oplossing voor?? Zag bij de FAQ wel een uitleg staan voor NOS uitzending gemist (opera.config aanpassen), maar werkt dat voor alle sites en zag ook weer reacties dat het juist slechter werd na deze aanpassing dus is dit makkelijk terug te draaien. Misschien kan iemand van jullie eens kijken of deze sites bij hem/haar wel goed werken? Zou fijn zijn als ik al mijn favouriete sites op de HD kan bekijken.

Alvast bedankt. Sowieso al voor het lezen van dit lange verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Bartaz schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 01:17:
Ik zit met een vraag waar ik het antwoord nog niet duidelijk op heb kunnen vinden.
Als ik een HD koop en het geheugen wil uitbreiden van 512 MB naar 8 GB met een SD Card, is het systeem dan trager met die SD Card ingeplugd? Op mijn Sony Ericsson K800i had ik hier namelijk soms lichte problemen mee.
Die 8GB krijg je er gratis bij en gaat in de cardslot. De 512 MB is intern geheugen, dit is niet uit te breiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoe ik dit topic als feed in m'n touch krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Laatst online: 05-06 13:48
Problemen met GPS signalen die aan/uit flippen komt waarschijnlijk door aanstaan van Assisted GPS (A-GPS). Je kunt dit (en heel veel andere zaken) controleren en instellen met programma HD Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me suf gezocht naar of er mogelijk al een antwoord is voor mijn vraag in dit topic, maar ik krijg 'm toch nog niet beantwoord...

Ik heb een internetabonnement op mijn HTC, en zit dus altijd op mijn 3G netwerk. Nou doet ie het regelmatig niet! Tenminste, hij maakt verbinding, hij staat aan, en dan wil ik mijn mail laden, op internet of wat dan ook en dan zegt ie dat hij geen verbinding kan maken.

'Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen.'
Dan ga ik naar instellingen, maar daar is alles zoals het hoort te zijn. Er staat:
Verbindingen.
Vodafone GPRS.
(opties)
Een nieuwe modemverbinding toevoegen
Mijn proxyserver instellen
Bestaande verbindingen beheren

Als ik de onderste open dan staat de verbinding vodafone verbonden en bij de proxyinstellingen staat 'dit netwerk heeft verbinding met internet' en 'dit netwerk gebruikt een proxyserver' allebei aan.

Dat is alle info die mijn telefoon geeft.. En ik word er gek van! Ik kan regelmatig niet mijn mail checken.

Iemand... enig idee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vink 'dit netwerk gebruikt een proxyserver' eens uit, die proxyserver zorgt vaak voor problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal worden dergelijke problemen veroorzaakt door programma's die niet netjes met verbindingen omgaan. In dat geval zou een soft reset uitkomst moeten bieden.

Werkt de softreset probeer dan te monitoren na gebruik van welke applicatie het probleem ontstaat en update / verwijder die applicatie.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 11:37 . Reden: antwoord was weggevallen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn!
Jij bent de held van de dag. En dat met één ding uitvinken... Hij doet het!
Het rare is wel dat hij het soms dus wel deed, mét die optie aangevinkt. Anyhow, hij doet het!

Had overigens nog wat 'issues'..

-Mijn knop om te locken doet het niet. Als ik de ophangen-toets lang ingedrukt houd, gebeurt er niets!
Enig idee hoe ik dit kan veranderen?

-Als ik een sms (of mail) wil sturen, en ik maak een nieuw bericht, voeg geadresseerde toe, en druk op verzenden, krijg ik: Kan een of meer geadresseerden niet herkennen of het adres is ongeldig. Wilt u het bericht toch verzenden? Dan zeg ik JA, en dan ontvangt de geadresseerde dit bericht gewoon.

Dit krijg ik dus altijd, ook als ik het nummer gewoon intyp. Ik heb al gezocht in dit topic, en het probleem eerder gelezen maar nog geen oplossing. Berichten komen dus aan, maar het is gewoon irritant!

Als deze dingetjes opgelost zijn, loopt mijn HTC eindelijk een beetje zoals het hoort......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben even nieuwschierig naar algemene ervaringen.

Graag een reactie mocht je ervaring hebben met:

* Navigatie , welke programma verdient de voorkeur? ( Mcguider,? route66 ? )
* E-Mail op je HD, het ontangen en versturen van e-mail met bijv. je @home account.. ( wil maar niet lukken)
* SMS, op de touchwiz verstuurde ik berichten van 320 tekens als 1 bericht, op de HD MAX. 160! ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:29

martjah

Appel

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:36:
Ik ben even nieuwschierig naar algemene ervaringen.

Graag een reactie mocht je ervaring hebben met:

* Navigatie , welke programma verdient de voorkeur? ( Mcguider,? route66 ? )
* E-Mail op je HD, het ontangen en versturen van e-mail met bijv. je @home account.. ( wil maar niet lukken)
* SMS, op de touchwiz verstuurde ik berichten van 320 tekens als 1 bericht, op de HD MAX. 160! ? ?
Ik heb zowel IGO8 en TomTom 7. Igo ziet er beter uit maar stuurt je regelmatig via onlogische wegen en ik heb zelfs 1x gehad dat deze je naar de verkeerde weg stuurde (mappen etc up to date)
TomTom 7 werkt tot nu toe heel goed, ik gebruik bij de instellingen andere nmae ontvanger(ofzoiets) waardoor deze bijna geen "lag" heeft, met de standaard instellingen lag die bij heel ver achter.

Mijn gmail account werkt goed op de HD.

een normaal smsje is altijd maar 160 tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigX84
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11-2020
purper schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:00:
Problemen met GPS signalen die aan/uit flippen komt waarschijnlijk door aanstaan van Assisted GPS (A-GPS). Je kunt dit (en heel veel andere zaken) controleren en instellen met programma HD Tweak.
Ahh bedankt, zal ff checken of dit het probleem is!!
Heeft iemand een antwoord op de volgende vraag?

2. Ik ben erg tevreden over Opera als webbrowser, maar ik kom steeds meer websites tegen die ik niet goed kan gebruiken. Vooral sites waar ik moet inloggen werken niet goed. Enkele voorbeelden zijn

- hotmail.com --> tabblad mail haalt hij het goed op, maar als mijn vriendin haar mail wil checken lukt het niet
- nba.com --> geeft zelfs niet gehele homepage weer (gebruikt veel java, misschien geheugen vergroten??)
etc etc

Is hier een oplossing voor?? Zag bij de FAQ wel een uitleg staan voor NOS uitzending gemist (opera.config aanpassen), maar werkt dat voor alle sites en zag ook weer reacties dat het juist slechter werd na deze aanpassing dus is dit makkelijk terug te draaien. Misschien kan iemand van jullie eens kijken of deze sites bij hem/haar wel goed werken? Zou fijn zijn als ik al mijn favouriete sites op de HD kan bekijken.

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
martjah schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:48:
[...]

Ik heb zowel IGO8 en TomTom 7. Igo ziet er beter uit maar stuurt je regelmatig via onlogische wegen en ik heb zelfs 1x gehad dat deze je naar de verkeerde weg stuurde (mappen etc up to date)
TomTom 7 werkt tot nu toe heel goed, ik gebruik bij de instellingen andere nmae ontvanger(ofzoiets) waardoor deze bijna geen "lag" heeft, met de standaard instellingen lag die bij heel ver achter.

Mijn gmail account werkt goed op de HD.

een normaal smsje is altijd maar 160 tekens.
Welke settings gebruik je dan, voor je tomtom?.. Baud rate enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

BigX84 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:19:
[...]

etc etc
Probeer eens de mobiele versie van bovenstaande sites zoals http://mobile.live.com/ voor hotmail en www.hyves.nl/psp voor hyves.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:46
Chutney schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:04:
[...]

Welke settings gebruik je dan, voor je tomtom?.. Baud rate enzo?
Com4 baudrate 57600

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
tdw schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:31:
[...]

Probeer eens de mobiele versie van bovenstaande sites zoals http://mobile.live.com/ voor hotmail en www.hyves.nl/psp voor hyves.
Voor hyves kan ook het volgende adres worden gebruikt: http://hyvesmobiel.hyves.nl/
Als ik dat gebruik is er in ieder geval geen probleem.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeeCH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Sinds een weekje de HD in bezit en erg tevreden. Heb alleen opeens last van een 'bug' nu lijkt het; er blijft 1 ongelezen email notification staan terwijl er in mijn inbox geen ongelezen berichten zijn :?

Heb de search hier en zowel met google gezocht maar kan niets hierover vinden.
Heb het apparaat wel gisteren geflashed met de Dutty 1.7 rom, kan het hiermee te maken hebben misschien?

Excuses als de vraag al eens is langsgekomen of en hoe je hier vanaf kunt komen (4 topics doorgebladerd maar er dan blijkbaar overheen gelezen).

Edit nevermind: had blijkbaar een nieuwe 'outlook-account' aangemaakt naast m'n bestaande hotmail. Na openen hotmail-inbox en linksboven de tree-view aanklikken kon ik de ongelezen mail in de outlook-mailbox verwijderen.. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door CHeeCH op 03-02-2009 16:17 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:48
Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van de HTC Touch HD. Ben erg tevreden, maar was wel even wennen naar 2,5 jaar Sony Ericsson W810I.

Ik heb echter wel een opmerking. Wanneer ik mijn telefoon van de oplader haal, blijft het batterij-stekker tekentje staan, en veranderd dit niet in een normaal teken waarbij ik kan zien hoe vol de batterij zit, of in de aangepast iconen van het verbeterde batterij iconen pack.

Ik heb op google en got gezocht voor oplossingen, maar ben tot nu toe hierover niets tegenkomen. Of ik moet natuurlijk met mn ogen in de broekzak gezocht hebben;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:29

martjah

Appel

ik heb baudrate 4800 en com4

deze werkt iig bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Jezus Gristus.
M'n SD ineens corrupt, vaarweel 5 GB aan data. :'(
Kan wel janken. Maar ja, kwijt is kwijt :(

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
DeMoN schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:54:
Jezus Gristus.
M'n SD ineens corrupt, vaarweel 5 GB aan data. :'(
Kan wel janken. Maar ja, kwijt is kwijt :(
Probeer eens een recoveryprogramma als Recuva Met een beetje geluk haal je nog wat terug.

Ik had de beide applicaties van de publieke omroepen erop gezet; uitzendinggemist en NOS mobiel, maar wat zijn dat een trage programma's. Slecht programmeer werk of zou de compatibiliteit niet echt goed zijn met de HD? Ik kijk in het vervolg wel gewoon op de website's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb alle hotfixes erop maar nog niet echt topspeed wat ik verwachte ..

ik ben van plan om
Dutty_s_HD_V1.7_5.2.20769.1.4.5_Full_CVSD_NLD

erop te zetten. schijnt echt veel beter te wezen. sneller dan de standaard rom van htc zelf.
maar voordat ik dat ga doen is er een manier om mij eigen rom te backupen. voorals er ooit een update mog wezen ik die erop kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:02:

ik ben van plan om

erop te zetten. schijnt echt veel beter te wezen. sneller dan de standaard rom van htc zelf.
maar voordat ik dat ga doen is er een manier om mij eigen rom te backupen. voorals er ooit een update mog wezen ik die erop kan zetten?
Je zou hem zelf kunnen back-uppen, echter zijn er genoeg website waarop de ROM gewoon te downloaden is. Onder andere op de website van de Dutty's rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:37

_Eend_

🌻🇺🇦

Ik heb sinds een tijdje ook een HD, kon een leuke korting krijgen van T-Mobile en gratis Route 66 erbij. Het bereik van deze telefoon is véél beter dan mijn Nokia N80. Ik had thuis nooit bereik binnen, zelfs onder de carport niet . Deze telefoon heeft overal bereik waar ik het heb uitgeprobeert, ook binnen en onder de carport. GPRS is zelfs binnen nog redelijk vlot, bij gebrek aan HSDPA.

Route 66 werkt voorzover ik het getest heb goed, ik heb het nog niet helemaal goed kunnen testen bij gebrek aan een carholder. Maar de routes die Route 66 berekend zijn goed, heb dezelfde routes in een TomTom One ingevoerd en die kwamen overeen, ook de wat "moeilijkere" routes. Verder is Route 66 stabiel, geen vertragingen en/of crashes gehad.

Over carholders gesproken, ik zit te kijken naar die van Brodit en van Carcomm. Die laatste is ook 10 euro duurder, maar heeft wel een "Originele" connector. Wat is het verschil? En heeft er iemand ook een Renault Clio I ? (1990 - 1998)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:46
martjah schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:30:
[...]

ik heb baudrate 4800 en com4

deze werkt iig bij mij.
In GPS utilities liep de tijd dan 1 uur 20 fout :S

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik vraag me toch af waarom veel mensen zo'n custom ROM nemen. Als ik zo lees krijg je er veel meer problemen door.

Ok misschien reageert hij soms wat traag maar alles moet snel tegenwoordig. Ik heb een HD die naar mijn idee het heel goed doet. Vooral als je de memaid erop zet en hem instelt op max performance TF3D werkt stuk sneller.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:12
_Eend_ schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:19:
Over carholders gesproken, ik zit te kijken naar die van Brodit en van Carcomm. Die laatste is ook 10 euro duurder, maar heeft wel een "Originele" connector. Wat is het verschil? En heeft er iemand ook een Renault Clio I ? (1990 - 1998)
Ik heb na een aantal goede berichten op xda-developers de onderstaande besteld

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...EWNX:IT&item=270319803705

Voor 7.5 euro incl verzendkosten ontvangen. En ik kan hem aanbevelen, de HD zit als een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
SuperKneus schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 08:24:
[...]

Voor 7.5 euro incl verzendkosten ontvangen. En ik kan hem aanbevelen, de HD zit als een huis.
Valt niet meer te bestellen?.. advertentie is reeds verlopen of zie ik dat verkeerd? Graag help, product ziet er goed uit namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
MaZeLe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:27:
Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van de HTC Touch HD. Ben erg tevreden, maar was wel even wennen naar 2,5 jaar Sony Ericsson W810I.

Ik heb echter wel een opmerking. Wanneer ik mijn telefoon van de oplader haal, blijft het batterij-stekker tekentje staan, en veranderd dit niet in een normaal teken waarbij ik kan zien hoe vol de batterij zit, of in de aangepast iconen van het verbeterde batterij iconen pack.

Ik heb op google en got gezocht voor oplossingen, maar ben tot nu toe hierover niets tegenkomen. Of ik moet natuurlijk met mn ogen in de broekzak gezocht hebben;)
Als je batterij-stekker erin steekt dan is er aan de bovenkant een oranje licht te zien. Deze wordt groen zodra je batterij weer vol is.
Ja, het klopt dat het icoontje te zien blijft, ook al is je batterij vol, maar dat neem ik maar voor lief :P. Verder is dat ledje toch duidelijk genoeg voor mij :).

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:26:
[...]

Valt niet meer te bestellen?.. advertentie is reeds verlopen of zie ik dat verkeerd? Graag help, product ziet er goed uit namelijk :)
http://cgi.ebay.nl/NEW-CA...A12%7C39%3A1%7C240%3A1308

Dit is volgens mij dezelfde. Ik heb deze besteld en hij werkt prima. Er zit ook een autolader bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:49:
[...]

http://cgi.ebay.nl/NEW-CA...A12%7C39%3A1%7C240%3A1308

Dit is volgens mij dezelfde. Ik heb deze besteld en hij werkt prima. Er zit ook een autolader bij.
Mocht deze ook uitverkocht zijn zoek dan op "CAR CHARGER FOR HTC TOUCH HD" vind je hem zo weer :)
Ik heb er net één gekocht in ieder geval :)

[ Voor 5% gewijzigd door harmageddon op 04-02-2009 12:17 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:02:

ik ben van plan om

Ik zou nog even wachten tot hij 1.8 af heeft. Natuurlijk blijf je op die manier eeuwig wachten op een betere versie, maar deze schijnt echt bijna af te zijn, misschien dat hij daar nog wat meer verbeteringen ingebouwd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

MaartenPol schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 23:00:
[...]

Probeer eens een recoveryprogramma als Recuva Met een beetje geluk haal je nog wat terug.
Ja ik ken het thanks. Maar ik heb nog ff goed nagedacht en alles wat ik kwijt ben is wel weer te herstellen. Ok, sommige foto's, savegames, mp3's, tomtom met POI's e.d. ben ik kwijt, maar het is geen wereldramp.
Sms staat in main memory
Mail staat op exchange server en gmail server
OVerige fotos gemaakt met de cam staan ook in main memory zo te zien :)

iig ga ik binnenkort dus ook maar ff een nieuwe rom proberen, ik wacht op de volgende versie van Dutty's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Fly-guy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:22:
[...]

Ik zou nog even wachten tot hij 1.8 af heeft. Natuurlijk blijf je op die manier eeuwig wachten op een betere versie, maar deze schijnt echt bijna af te zijn, misschien dat hij daar nog wat meer verbeteringen ingebouwd heeft.
V1.7 is anders ook maar net gereleased...waarom dan wachten op v1.8? 1.7 is iets van 2 weken oud ofzo?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:14

Tjark

DON'T PANIC

[...]

Die heb ik ook, maar dan vanuit Honkong met een 'leren' pockettasje erbij.

Bevalt me goed: die zuignap is door het hendeltje erg goed vast te zetten op de ruit! Alleen is er wel lichte 'losse' speling tussen de arm en het plastic gedeelte dat specifiek voor de HD gemaakt is. Erger me niet aan, merk 't wel bij 't erin zetten. Mss dat ik 1 dezer dagen dat dinge gewoon vastlijm/verlijm. Maar voor de prijs: _/-\o_

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ik lees heel veel verschillende soorten GPS instellingen voor TOMTOM in combinatie met WM6.1. Maar wat zijn de ervaringen van de instellingen en was is nu uiteindelijk de beste instelling:

Ik heb bijvoorbeeld nu:

TOMTOM:

Andere NMEA GPS-Ontvanger, GPS-bauds snelheid 57600, com4 staan.

WM6.1 instelling, systeem, GPS:

tabblad Prgramma's: GPS-programmapoort: COM4,
tabblad hardware: GPS-hardwarepoort: (geen), baudrate 4800 (niet te veranderen)
tabblad Toegang: GPS automatisch beheren (aanbevolen) staat aan gevinkt.

Heb dit nog helaas niet goed kunnen testen, maar zover ik heb kunnen zien weinig lag.

[ Voor 34% gewijzigd door Vampy719 op 04-02-2009 13:40 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Fly-guy schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 12:22:
[...]

Wat is er in 1.8 anders t.o.v. 1.7 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:51
Heeft iemand al google latitude aan de praat op zn htc touch hd? http://www.google.com/latitude/intro.html

Een nieuwe app, om snel je vrienden te kunnen vinden, en te laten zien waar jij je bevind op het moment. Als ik een sms laat sturen krijg ik een link, in zowel opera als IE kom ik dan gewoon weer op de desktop site uit van google. Kan nergens de download vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
[...]

Hoeveel ampere levert de lader, 1 A of maar 500 mA ??
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.