Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 140.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233718

Nou Nou
Eindelijk na 3 a 4 weken heb ik mijn invisible shield binnen.
Denet een half uur bezig geweest... wat een rot werk haha
het zit er nu nog erg smerig uit maar het moet nog 24 uur 'werken'

Maar als het nou morgen blijkt dat het niet goed zit, kan ik het dan nog gemakkelijk eraf halen en met water opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Mwoa ik zou iets langer wachten. Bij mij duurde het een week voordat vele "bubbels" enz waren verdwenen. Voorkant word steeds beter (zit er nu bijn 2 weken op). Heb de voorkant van de Zagg met een stanley mes "bewerkt" tegen de "bubbels" aan de zijkanten van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417

gisteren voor het eerst een film afgespeeld op deze hd...
sjonge..geweldig gewoon :)

gewoon c/p van pc naar je mobiel en klaar is kees..ofc wel afspelen in coreplayer eh :)

dinsdag komt hoesje trouwens binnen van noreve :)

en dan nog zoiets..pocket player..snelle player (buiten eerste keer laden van je library)...enige kutte is id3tags eh :p Maar daar ben ik druk mee bezig nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243921

Anoniem: 282358 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 11:59:
[...]

Kon wel eens aan flash liggen, Opera heeft standaard geen flash ondersteuning.
Er is wel een flash plugin voor Opera, ik heb alleen zo 1-2-3 de link niet bij de hand.
Iemand anders misschien?
Ik heb een flash lite 3.1 download .cab gevonden en geinstalleerd, daarna een reset gedaan maar veel websites ontbreekt nog steeds content? Kan je flash verkeerd installeren? Heb het op het apparaatgeheugen gedaan. Of moet ik een andere flash downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor flash heb ik die van dutty geinstalled (extra cab file)...
maar goed..hij werkt wel...half :p

youtube site (niet die applicatie) deed het, al met de nodige lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277390

Ik heb een flash lite 3.1 download .cab gevonden en geinstalleerd, daarna een reset gedaan maar veel websites ontbreekt nog steeds content? Kan je flash verkeerd installeren? Heb het op het apparaatgeheugen gedaan. Of moet ik een andere flash downloaden?
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat flash lite niet de nieuwste versie flash bestanden af kan spelen. Dus als een flash movie gemaakt is voor flash player 6 bijv gaat het goed, maar voor flash player 9 bijv niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Heb het resco keyboard nu geinstalleerd...
Is 10x beter dan de standaard!
Lekker wat ruimte tussen de toetsen, zo wordt ie nog duimvriendelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Anoniem: 233718 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:50:
Nou Nou
Eindelijk na 3 a 4 weken heb ik mijn invisible shield binnen.
Denet een half uur bezig geweest... wat een rot werk haha
het zit er nu nog erg smerig uit maar het moet nog 24 uur 'werken'

Maar als het nou morgen blijkt dat het niet goed zit, kan ik het dan nog gemakkelijk eraf halen en met water opnieuw doen?
Pffff dat is lang :|
Hoe lang duurde dit nadat je bevestiging van verzending had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4 januari betaling gedaan
4 januari Order Confirmation
14 januari Order Shipping Confirmation
24 januari geleverd

Hummz is precies 3 weken... voor mijn gevoel was het een week langer haha

PS: Ik heb een bureau houder gekocht voor mijn HD in Hong Kong. Er zat wel een verkeerde stekker (buitelands) aan.
Ik dacht, misschien past de kabel wel erop die bij de telefoon geleverd was, maar helaas.
Nu heb ik het usb kabeltje van mijn PSP maar in gebruik.
Het is wel lekker zo een houder. Nu staat ie tenminste rechtop...
Hij is wel instabiel en typen gaat eigenlijk niet zonder hem vast te houden.

PPS: Ik heb al tijden last dat mij kleuren van de foto's zo heel erg warm zijn. Iemand een idee hoe dit komt? Een foto van een rode jas doet gewoon pijn aan je ogen :(

PPP:
Nu had ik een backup gemaakt met SPB backup. Daarna heb ik een de 1.7 rom van dutty erop gezet.
Daarna backup terug gezet en ik heb nog steeds mn volledige systeem als ervoor.

Heb ik nu wel die 1.7? Of zet spb backup compleet een rom terug?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 233718 op 25-01-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
Sinners schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:06:
[...]

Probeer eens te drukken buiten het actieve beeld dus het zwarte gedeelte van het scherm. Dat werkt bij mij voor 'groot' beeld. Echt beeldvullend wordt het helaas niet.
Dat is het inderdaad :/ Dat ik dat niet zelf gevonden hebt hahaha! |:( :)
thnx m8

[ Voor 7% gewijzigd door MadRettoR op 25-01-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-06 09:05
Ben een beetje aan het klooien om mn battery life omhoog te krijgen. Lees heel veel dingen op XDA, sommigen spreken elkaar ook weer tegen. Maargoed ik vond nu een optie om in sleep mode de data connecties uit te schakelen. Dat heb ik gedaan, verder raadde iemand nog aan om 3g uit te zetten en vertelde dat dit hier kon:

Start>Settings>Phone>Band>select "GSM"

Ik denk laat ik is proberen of het klopt dat dat een echte batterij slurper is. Als ik dit doe verdwijnt het H-tje en komt er een G-tje te staan. (heb ik soms ook onderweg.) Klopt het nou dat die H staat voor HSDPA, en is dit hetzelfde als 3G, en dat het G-tje staat voor GPRS? Ik dacht altijd dat dit het betekende, maar als ik ga internetten met het G-tje aan spreekt dat het weer tegen... het internet is namelijk behoorlijk snel, net zo snel als met het H-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Ik kom net langs dit nieuwsbericht:

nieuws: 'HTC-directeur belooft drivers voor geplaagde toestellen'

is dat uberhaupt nog waarheid geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 23:45
wat heeft dat met de HD te maken dan?
het artikel is bijna een jaar oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:24
aangezien de drivers in de HD ook niet vooruit te branden zijn.... dan weet ik niet of het aan de drivers liggen of aan het gebrek daarvan? Als je kijkt naar de specs van de HD, dan vind ik dat de HD in reality dus flink onder de maat presteert! Zelfs met optimalisatie tweaks e.d. in het register krijgt de HD het soms nog voor elkaar om TF3D schokkerig te laten lopen.

En ja, ik heb alle tweaks geprobeerd en ja ik heb zelfs meerdere custom roms geprobeerd en ja ook de stock rom inclusief de hotfixes....

Misschien had ik wel te hoge verwachtingen bij dit toestel....

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 10:27
Snuurtje schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:29:
Ben een beetje aan het klooien om mn battery life omhoog te krijgen. Lees heel veel dingen op XDA, sommigen spreken elkaar ook weer tegen. Maargoed ik vond nu een optie om in sleep mode de data connecties uit te schakelen. Dat heb ik gedaan, verder raadde iemand nog aan om 3g uit te zetten en vertelde dat dit hier kon:

Start>Settings>Phone>Band>select "GSM"

Ik denk laat ik is proberen of het klopt dat dat een echte batterij slurper is. Als ik dit doe verdwijnt het H-tje en komt er een G-tje te staan. (heb ik soms ook onderweg.) Klopt het nou dat die H staat voor HSDPA, en is dit hetzelfde als 3G, en dat het G-tje staat voor GPRS? Ik dacht altijd dat dit het betekende, maar als ik ga internetten met het G-tje aan spreekt dat het weer tegen... het internet is namelijk behoorlijk snel, net zo snel als met het H-tje.
Bij mij scheelde het erg veel als ik 3G uitschakel, krijg er dan ongeveer 2 dagen extra levensduur bij!
De "H" staat inderdaad voor HSDPA, maar dit is niet hetzelfde als 3G.
HSDAP is sneller dan 3G, net zoals 3G weer sneller is als de gewone "G".
Als je je data verbinding niet (veel) gebruikt om bijv. te internetten dan zou ik zeker HSDPA en 3G uitzetten.
Zelf heb ik alleen maar Outlook synchronisatie met mijn gegevens op het werk en dat gaat prima op de laagste snelheid ("G"). De gegevens komen nl. gewoon binnen en ik hoef ze toch niet a-la-minuut te hebben.
Wat je bij het browsen van webpagina's dus wel hebt.
Mocht je geen HSDPA willen gebruiken dan kun je dat als volgt uitzetten:
- open instellingen
- ga naar tabblad Verbindingen
- open Netwerk Geavanceerd
- Tabblad HSDPA/HSUPA : Uitschakelen selecteren
- "Ok" kiezen en daarna PDA herstarten
Naast het uitzetten van HSDPA kun je ook nog 3G uitschakelen, dan moet je toch wel 5 dagen online kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Mouki_9 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 08:03:
aangezien de drivers in de HD ook niet vooruit te branden zijn.... dan weet ik niet of het aan de drivers liggen of aan het gebrek daarvan? Als je kijkt naar de specs van de HD, dan vind ik dat de HD in reality dus flink onder de maat presteert! Zelfs met optimalisatie tweaks e.d. in het register krijgt de HD het soms nog voor elkaar om TF3D schokkerig te laten lopen.

En ja, ik heb alle tweaks geprobeerd en ja ik heb zelfs meerdere custom roms geprobeerd en ja ook de stock rom inclusief de hotfixes....

Misschien had ik wel te hoge verwachtingen bij dit toestel....
Ik wacht daarom op de eerste echt HTC ROM update, daarna wacht ik nog een maand en dan zet ik een custom ROM erop gebaseerd op de officiele HTC ROM update. Ik denk dat je dan de meeste optimalisatie hebt.

Ik moet zeggen dat ik het verder wel met je eens ben, soms een erg traag toestel. Als je iemand even via TF3D door je foto's laat scrollen krijg je vaak te horen dat ze het sloom vinden. ff een foto in TF3D met je vinger aantikken en flippen tussen landscape modus en normaal door hem op zijn kant te houden is vaak niet mogelijk, of duurt gewoon 10 tot 15 sec!!!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Inmiddels ook de Invisible Shield ontvangen en geinstalleerd. Dacht eerst dat het een ramp zou worden, vooral bij de randjes van het scherm, omdat die schuin zijn, daar zat veel lucht onder die ik niet weg kreeg. Nu een dag later ziet het er al veel beter uit, Beetje jammer alleen dat hij net niet helemaal goed past. Achterkant is daardoor niet helemaal 100% afgedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 18:05
Sorry dat ik 't hiero post maar ik kan 't nergens vinden.. is 't mogelijk het touchflow menu aan te passen ? Ik vind het menu zo ontiegelijk erg gelimiteerd.

Kan ik trouwens mijn Nederlandse versie flashen met een WWE versie ?

En een ergenis; als ik een MP3 instel als SMS ringtone dan blijft deze tot 't eind doorspelen.. is dat te fixen?

thx !

[ Voor 11% gewijzigd door nubcaek op 26-01-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bleah...nog een dagje wachten tot hoesje geleverd wordt....normaal gezien dan eh :)
Ondertussen hier nog druk bezig geweest met het overzetten van muziek (zo een goeie 600 atm en rising) en een paar ova's erop gooien

eigenlijk best handig...gewoon een avi erop gooien en afspelen in coreplayer...top gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279801

Even een vraagje over S2U2 waar ik maar niet uitkom.

Ik gebruik het programma om de HD te ontgrendelen, echter krijg ik het niet voor elkaar om een naam te zien bij een nummerweergave als ik gebeld wordt. Ik zie enkel het nummer en niet de persoon uit mijn telefoonboek. Is dit te verhelpen?

En hoe krijg je het weerbericht in S2U2, want dat was blijkbaar ook mogelijk?
Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

nubcaek schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:28:
Sorry dat ik 't hiero post maar ik kan 't nergens vinden.. is 't mogelijk het touchflow menu aan te passen ? Ik vind het menu zo ontiegelijk erg gelimiteerd.

Kan ik trouwens mijn Nederlandse versie flashen met een WWE versie ?

En een ergenis; als ik een MP3 instel als SMS ringtone dan blijft deze tot 't eind doorspelen.. is dat te fixen?

thx !
Je hebt zeker in de bibliotheek gezocht. 8)7
Op XDA zijn hele topics over roms, thema's aanpassen etc. Legaal kan en mag je niet van taal veranderen. Mp3 trimmer als eens geprobeert op je toestel? Is juist voor ringtone's bewerken erop gezet.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287307

DeMoN schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:00:
[...]

Ik wacht daarom op de eerste echt HTC ROM update, daarna wacht ik nog een maand en dan zet ik een custom ROM erop gebaseerd op de officiele HTC ROM update. Ik denk dat je dan de meeste optimalisatie hebt.

Ik moet zeggen dat ik het verder wel met je eens ben, soms een erg traag toestel. Als je iemand even via TF3D door je foto's laat scrollen krijg je vaak te horen dat ze het sloom vinden. ff een foto in TF3D met je vinger aantikken en flippen tussen landscape modus en normaal door hem op zijn kant te houden is vaak niet mogelijk, of duurt gewoon 10 tot 15 sec!!!
Dat klopt.
Op dit moment werkt Laurentius op XDA aan een aangepaste ROM (7.2).
Deze ROM bevat enkele aangepaste drivers, ik draai nu 7.1 en de ROM is erg snel!
Maa nog wat kleine problemen, ik veracht een perfecte 7.2.
Hou je wel op de hoogte, ik heb op dit moment echt een stuk snellere HD, dus zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

Anoniem: 287307 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:41:
[...]

Dat klopt.
Op dit moment werkt Laurentius op XDA aan een aangepaste ROM (7.2).
Deze ROM bevat enkele aangepaste drivers, ik draai nu 7.1 en de ROM is erg snel!
Maa nog wat kleine problemen, ik veracht een perfecte 7.2.
Hou je wel op de hoogte, ik heb op dit moment echt een stuk snellere HD, dus zeker de moeite waard.
je hoeft me trouwens niet op de hoogte te houden, want ik kijk zelf ook vaak op XDA, maar het is een goede ROM tip dus kunnen we sowieso iedereen hier waarschuwen als hij uit is :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Wat doen jullie toch allemaal moeilijk met ROMs enz. En dat alleen maar om het TF3D menu wat soepeler te laten lopen...?
Gewoon Memmaid er op gooien en "optimize for extreme speed" instellen. Heb een WWE HD met een cust. ROM (Laurentius) en een NL HD met MemMaid. Zie weinig verschil in snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Hallo, ik heb al een tijdje mijn Touch HD, gewoon de WWE Rom en werkt vooralsnog prima. Wel alle tweaks die ik interessant vond erop gegooid.

Via mijn werkgever werden we nu verplicht een andere WM mobiel te gaan gebruiken, en hoewel het momenteel nog via activesync met de Echange server nog prima werkt, wordt deze vanaf volgende week afgesloten en moeten we met de verplichte WM mobiel aan de slag. Die moet ingesteld worden via 'Domain Enroll' en dan heb je geen wachtwoord en zo meer, maar werkt het via certificates (zegt mij allemaal niet zoveel, noem het zoals het blijkbaar is). En daarna ook nog eens Mobile VPN.

Dit heb ik vandaag gewoon op mijn Touch HD geprobeerd, en dat werkt gewoon prima. Heb nu steeds een V-tje bovenin beeld (naast de 3G / H / G melding) en ik kan dus geen prive mail synchroniseren (zoals gmail en hotmail) via outlook. En sommige websites zijn geblokeerd, net als op de laptop met VPN. Dat vind ik allemaal niet zo'n probleem (en ik weet al hoe ik dat kan 'omzeilen'), maar het probleem dat ik nu heb, is dat ik vaak / geregeld als ik uit slaapstand kom om mijn email bv te lezen (nadat ik piepje kreeg voor nieuwe email), dat hij eerst echt 5 - 10 sec wakker moet worden. Het scherm geeft de bovenkant en onderkant aan, maar het lijkt op TF3D tijd nodig heeft om wakker te worden. Dit had ik hiervoor absoluut nooit. Iemand idee waar dit aan kan liggen ? Het leek of hij overigens ook nog wat andere programma's installeerde, maar weet niet precies wat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59
Zijn er meer mensen met een bug in de agenda view van Touch Flow? Ik heb dus het probleem dat ik soms afspraken van een dag geleden nog op mijn touchflow heb staan. Verder wil hij ook nog wel eens zeggen dat een afspraak "morgen" is terwijl er eigenlijk vandaag zou moeten staan.

Meer info hier
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=446487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

SuperKneus schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:54:
Zijn er meer mensen met een bug in de agenda view van Touch Flow? Ik heb dus het probleem dat ik soms afspraken van een dag geleden nog op mijn touchflow heb staan. Verder wil hij ook nog wel eens zeggen dat een afspraak "morgen" is terwijl er eigenlijk vandaag zou moeten staan.

Meer info hier
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=446487
Ja, daar heeft iedereen last van en daar is in het vorige topic ook al eea over gezegd. Je link wijst door naar een topic over Navigator 7, dus in welk opzicht je meer info probeert te creëren, is mij onduidelijk.. ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tdw schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:08:
[...]

Ja, daar heeft iedereen last van en daar is in het vorige topic ook al eea over gezegd. Je link wijst door naar een topic over Navigator 7, dus in welk opzicht je meer info probeert te creëren, is mij onduidelijk.. ;)
Ja, kreeg onlangs ook eindelijk eens antwoord van HTC dat ze er echt mee bezig zijn...
Moet binnen een jaar verholpen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 21:19
Ik zit een beetje met een probleem op mijn HD waar ik niet echt uit kom.
Ik zal even een plaatje ter verduidelijking erbij doen.

Foto

Ik heb mijn HD net hard gereset en ik was met de instellingen van de mail bezig, mijn Gmail account.
Nou had de telefoon de instellingen twee keer nog niet ontvangen, en zit ik met twee overbodige lelijke iccontjes rechts onder het 'nieuwe mail' icoon. Ik als ik erop druk staat er 'Geen Berichten'

Ik heb dit account al noodgedwongen G-mail moeten noemen omdat Gmail al in gebruik was, maar ik kan die installatie dus nergens afmaken waardoor hij denkt een nieuw account aan te moeten maken.

Weet iemand hoe ik deze extra enveloppen wegkrijg? Tussen de accounts staan ze niet namelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door BobB op 27-01-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Sepiroth schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:54:
[...]

Bij mij scheelde het erg veel als ik 3G uitschakel, krijg er dan ongeveer 2 dagen extra levensduur bij!
De "H" staat inderdaad voor HSDPA, maar dit is niet hetzelfde als 3G.
HSDAP is sneller dan 3G, net zoals 3G weer sneller is als de gewone "G".
Als je je data verbinding niet (veel) gebruikt om bijv. te internetten dan zou ik zeker HSDPA en 3G uitzetten.
Zelf heb ik alleen maar Outlook synchronisatie met mijn gegevens op het werk en dat gaat prima op de laagste snelheid ("G"). De gegevens komen nl. gewoon binnen en ik hoef ze toch niet a-la-minuut te hebben.
Wat je bij het browsen van webpagina's dus wel hebt.
Mocht je geen HSDPA willen gebruiken dan kun je dat als volgt uitzetten:
- open instellingen
- ga naar tabblad Verbindingen
- open Netwerk Geavanceerd
- Tabblad HSDPA/HSUPA : Uitschakelen selecteren
- "Ok" kiezen en daarna PDA herstarten
Naast het uitzetten van HSDPA kun je ook nog 3G uitschakelen, dan moet je toch wel 5 dagen online kunnen zijn :)
Ik gebruik dus wel veel internet :p heb niet voor niks webnwalk abootje. Maargoed heb ook iets anders gevonden. Terminate all data connections in sleep mode. Als je dan de bovenste knop indrukt en m in je broek stopt gaat ie in slaap modus. En hij gaat pas weer online als een applicatie het nodig heeft (niet in slaapmodus dan gaat ie uberhaupt niet meer online). Hij update dan alleen handmatig, of als het toevallig net tijd is en je hebt m aanstaan. Dat vind ik in principe prima, ik hoef mn email alleen te lezen als ik er zin in heb nl wil er niet perse voor gewaarschuwd worden.

iets anders. Wie heeft nog meer resco keyboard pro en heeft er last van dat er geen directe punt en komma toets op zitten. Dit haalt de vaart uit het typen, en daardoor neig ik terug naar de standaard keyboard. Resco is voor de rest zoveel beter maar alleen die punt en die komma :S of is er een andere manier om er direct 1 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 04-06 21:19
Bobbus schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:18:
Probleem met lege email-account.
Deels heb ik het probleem opgelost, omdat ik ook last had van een lege Outlook-account.

Ga hiervoor naar programma's --> Activesync --> Menu --> Opties en vink daar E-mail uit.

Je bent dan van je lege outlook inbox af. Daarmee ben ik echter nog niet helemaal van m'n probleem af, er is nog steeds een lege inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een nieuwe versie van TouchResponse beschikbaar, wat mij betreft een must have voor de HD en een tip voor in de "Belangrijke (must-have of i.i.g. must-bekijk) software" lijst in de TS.

Voor de mensen die het niet kennen, het is een programma (of eigenlijk meer een driver) om de vibratie mee in te stellen. Zelf miste ik altijd een korte trilling bij het indrukken van een toets tijdens het smssen/emailen, zoals je bij een Omnia hebt. Dat kan hier dus mee.

De vorige twee versies hadden nog wat tekortkomingen, maar dat is met deze versie opgelost omdat je nu in kan stellen dat ie alleen gaat trillen als je gebruik maakt van je toetsenbord/SIP en het nu ook goed werkt in landscape mode.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 277390 op 27-01-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu vink ik wel eens berichten over het feit dat een MMS gelimiteerd is tot 300 kb
Klopt dit ook en kan dit ook verhoogd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154591

Het probleem met het stoppen van de MP3 speler (en niet meer aan de praat krijgen zonder soft-reset) heb ik waarschijnlijk opgelost. Het lag aan de spraakherkenningssoftware die automatisch wordt gestart als op de headset het knopje voor opnemen langere tijd wordt ingedrukt. Ik heb deze nu uitgeschakeld en het probleem heeft zich sindsdien niet meer voorgedaan.

Uitschakelen gebeurd in de registry:
- Ga naar HKLM\Software\OEM\VoiceCommand
- Maak de inhoud van Path leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Anoniem: 277390 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:42:
Er is een nieuwe versie van TouchResponse beschikbaar, wat mij betreft een must have voor de HD en een tip voor in de "Belangrijke (must-have of i.i.g. must-bekijk) software" lijst in de TS.

Voor de mensen die het niet kennen, het is een programma (of eigenlijk meer een driver) om de vibratie mee in te stellen. Zelf miste ik altijd een korte trilling bij het indrukken van een toets tijdens het smssen/emailen, zoals je bij een Omnia hebt. Dat kan hier dus mee.

De vorige twee versies hadden nog wat tekortkomingen, maar dat is met deze versie opgelost omdat je nu in kan stellen dat ie alleen gaat trillen als je gebruik maakt van je toetsenbord/SIP en het nu ook goed werkt in landscape mode.
Bedankt!! Heb hem gedownload en op mijn touch HD gezet nu is het alsof ik de touchWiz F480 gebruik van mijn vrouw.........(maar dan anders 8) 8) 8) 8) 8) 8) )

Thanx again!

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59
tdw schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:08:
[...]

Lol die link klopt idd niet. Ik was gisteren ook met Navigon bezig dus er is ergens wat fout gegaan met copy/paste. Onderstaande link zou wel de juiste moeten zijn

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=445778

Heb in het vorige deel gemist dat men het erover had. Ik lees al een tijdje mee omdat ik de HD al een tijd in bestelling had staan. Ik moet toegeven dat ik niet heel veel last heb van de bug maar goed het staat wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Bobbus schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:32:
[...]

Deels heb ik het probleem opgelost, omdat ik ook last had van een lege Outlook-account.

Ga hiervoor naar programma's --> Activesync --> Menu --> Opties en vink daar E-mail uit.

Je bent dan van je lege outlook inbox af. Daarmee ben ik echter nog niet helemaal van m'n probleem af, er is nog steeds een lege inbox.
Je moet die instellingen ook niet laten ontvangen. Moet je zelf handmatig met de gmail instructies doen. Anders loopt het later in de soep, zoals bij mij is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288600

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een HTC Touch HD. Ik ben er dus nog niet zo bedreven mee. Vanavond geprobeerd muziekbestanden van de PC naar het apparaat te sturen. Volgens het boekje alles gedaan USB aangesloten.....zwart scherm. Ik krijg het apparaat met geen mogelijkheid meer aan. Reset ook al toegepast.
Wat kan dit zijn? Wat deed ik verkeerd? Kan iemand mij adviseren?
Groet,
Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:43

Ottooo

Vuurvlieg

Wat krijgen we nou, zit ik net met RSS Hub wat feeds binnen te halen, blijft hij opeens helemaal hangen. Hij reageerde helemaal nergens meer op, zelfs niet als ik de knop bovenop het scherm gebruikte om het beeldscherm uit te zetten. Op een gegeven moment gaat het scherm wel uit. Ik probeer het beeld weer aan te zetten, gebeurt er eerst helemaal niets, vervolgens gaat het aan (wit scherm) - uit - aan - uit knipperen. Dus ik een soft reset gedaan, is opeens het geheugenkaartje (dat je bij de Touch HD kreeg) niet meer leesbaar.Wordt er gevraagd of ik deze wil formateren, uiteindelijk toch maar ja gekozen. Krijg ik even later het bericht dat het formateren niet wil lukken. Nu heb ik hier geen geschikte card-reader om het via de pc te proberen, maar ik vrees dus dat ik dat kaartje weg kan mieteren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282358

Snuurtje schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 01:07:
[...]

Ik gebruik dus wel veel internet :p heb niet voor niks webnwalk abootje. Maargoed heb ook iets anders gevonden. Terminate all data connections in sleep mode. [...]
Waar heb je die instelling gevonden? Ik zie 'm niet in Advanced Config of HDTweak (of heb ik de verkeerde versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Weet iemand toevallig hoe ik webmail kan koppelen aan mn email accounts? Wil namelijk graag de email van mn werk ook op mn touch HD ontvangen... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Laatst online: 04-06 23:44

kimjansen

Nu ff niks...

Na tweemaal een Xperia X1 te hebben gehad, afgelopen vrijdag maar eens 'spieken' bij de Touch HD in de Hi-shop. Gelukkig hadden ze er net 1 binnengekregen en die heb ik maar gelijk in laten pakken: echt een vooruitgang zeg. Ik vreesde dat hij erg groot zou aanvoelen en het toetsenbordje onbruikbaar, maar dat valt mij alleszins mee!

Enige wat mij opvalt is dat er tenminste 4 hete pixels in zitten die met een zwarte achtergrond goed zichtbaar zijn, ook allemaal aan de linkerkant een beetje bovenin.

Heeft er iemand een idee wat daar de richtlijnen voor zijn? Bij een LCD monitor worden er x-subpixel en x-pixel per 1M pixels als norm aangehouden afhankelijk van de klasse.

Ik maak trouwens gebruik van de Black Magic skin (XDA-Developers), dat ziet er al netjes uit, maar ik zou graag de Touch-IT Xperience gebruiken die itje in z'n Xperia X1 ROM's gebruikt. Nu staat deze ook in de OP (die mooie blauwe), maar is dit alleen als voorbeeld of heeft iemand hem ook draaiend op de HD?

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Laatst online: 04-06 23:44

kimjansen

Nu ff niks...

DaFreakR schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 00:27:
Weet iemand toevallig hoe ik webmail kan koppelen aan mn email accounts? Wil namelijk graag de email van mn werk ook op mn touch HD ontvangen... :-)
Heeft je werk toevallig geen IMAP? Indien er Exchange (webmail?) draait dan is dat meestal een kwestie van je onder het groepje 'mobile'-users laten zetten bij de netwerkbeheerder.

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Is die rom van laurentius echt merkbaar beter dan duttys rom 1.7?
Anoniem: 282358 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:35:
[...]

Waar heb je die instelling gevonden? Ik zie 'm niet in Advanced Config of HDTweak (of heb ik de verkeerde versie)?
Start > Settings > Phone > [scroll naar rechts] Data > vinkje aan bij Disable data connections when device enters sleep mode.

Als je nog nooit in dat menu bent geweest is het misschien ook handig om helemaal rechts bij advanced het vinkje uit te zetten bij reject call with text message. Ik weet niet of je wel is een telefoontje hebt afgewezen, maar standaard stuurd hij dan dus een (in mijn geval) engels smsje. Die kun je wijzigen of niet laten verzenden.

[ Voor 101% gewijzigd door Snuurtje op 28-01-2009 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127169

Zijn er al mensen die een goed werkende software hebben gevonden om sip / voip aan de praat te krijgen op de htc touch hd.

Ik ben al enkele weken op zoek, maar heb niets kunnen vinden dat echt goed werkt. Fring werkt redelijk, maar niet echt wat ik wil. Heb van alles en nog wat geprobeerd, sommigen werken wel, maar dan over de luidspreker van de telefoon, dat is ook niet echt gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-06 23:33
Snuurtje schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 01:30:
Start > Settings > Phone > [scroll naar rechts] Data > vinkje aan bij Disable data connections when device enters sleep mode.

Als je nog nooit in dat menu bent geweest is het misschien ook handig om helemaal rechts bij advanced het vinkje uit te zetten bij reject call with text message. Ik weet niet of je wel is een telefoontje hebt afgewezen, maar standaard stuurd hij dan dus een (in mijn geval) engels smsje. Die kun je wijzigen of niet laten verzenden.
Vreemd, ik kan Data niet vinden, Dat tabblad met dat smsen wel, die had ik indeed ook gelijk uit gezet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd, ik kan Data niet vinden, Dat tabblad met dat smsen wel, die had ik indeed ook gelijk uit gezet ...
Ik zie ook geen tabblad Data..misschien ligt het aan de ROM versie. Ik heb 1.14.401.3 (WWE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Anoniem: 277390 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:46:
[...]

Ik zie ook geen tabblad Data..misschien ligt het aan de ROM versie. Ik heb 1.14.401.3 (WWE)
En hier ook geen DATA tabblad.
NL versie 1.14.172.1 (Vodafone ROM):
Start->Instellingen->Telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Is er iemand die "Shazam MusicID" heeft werken op zijn HD???
Installatie is bij mij geen probleem, maar hij herkend geen een nummer.

[ Voor 7% gewijzigd door Checkeys op 28-01-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, werkt bovenverwachting goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-02-2023
Checkeys schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:27:
Ook bij mij werkt dit super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kimjansen schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 00:41:
Na tweemaal een Xperia X1 te hebben gehad, afgelopen vrijdag maar eens 'spieken' bij de Touch HD in de Hi-shop. Gelukkig hadden ze er net 1 binnengekregen en die heb ik maar gelijk in laten pakken: echt een vooruitgang zeg. Ik vreesde dat hij erg groot zou aanvoelen en het toetsenbordje onbruikbaar, maar dat valt mij alleszins mee!

Enige wat mij opvalt is dat er tenminste 4 hete pixels in zitten die met een zwarte achtergrond goed zichtbaar zijn, ook allemaal aan de linkerkant een beetje bovenin.

Heeft er iemand een idee wat daar de richtlijnen voor zijn? Bij een LCD monitor worden er x-subpixel en x-pixel per 1M pixels als norm aangehouden afhankelijk van de klasse.

Ik maak trouwens gebruik van de Black Magic skin (XDA-Developers), dat ziet er al netjes uit, maar ik zou graag de Touch-IT Xperience gebruiken die itje in z'n Xperia X1 ROM's gebruikt. Nu staat deze ook in de OP (die mooie blauwe), maar is dit alleen als voorbeeld of heeft iemand hem ook draaiend op de HD?
Als ik jou was zou ik het toestel niet terugsturen voor reparatie. Ik had namelijk ook een probleem met pixels, namelijk bij een lichte achtergrond anders dan zwart zijn er een hele reeks pixels die reflecteren als je er vanaf een bepaalde hoek op kijkt. 2 maal terug gestuurd voor reparatie en terug gekregen zonder dat er ook maar iets aan is gedaan. Bespaar je porto kosten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dal673
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 14:36
Anoniem: 288600 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:44:
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een HTC Touch HD. Ik ben er dus nog niet zo bedreven mee. Vanavond geprobeerd muziekbestanden van de PC naar het apparaat te sturen. Volgens het boekje alles gedaan USB aangesloten.....zwart scherm. Ik krijg het apparaat met geen mogelijkheid meer aan. Reset ook al toegepast.
Wat kan dit zijn? Wat deed ik verkeerd? Kan iemand mij adviseren?
Groet,
Henk
Ik denk dat je kennis hebt mogen maken met de zgn. "microp error". Deze error bestaat ook op de Diamond en sinds vandaag heeft mijn HD er ook opeens last van! :(
Ik heb wat gegoogled en op XDA zijn hier een paar posts over. Zelfs Tweakers.net frontpage heeft er een nieuwsartikel aan gewijdt.
De meeste posts komen van december t/m nu. Wat ik heb kunnen ontdekken (door lezen én zelf proberen) is dat flashen naar Hard-SPL, andere rom (Duttys HD v1.7 NL) en weer terug naar stock SPL en stock NL rom niets helpen.
Het is misschien een combo van hard- en software of alleen hardware. Bij sommigen kun je nog nèt het hoofscherm lezen en gaat alleen de backlite niet meer aan, maar bij mij deed ook dat het niet meer.
In het begin kon ik controleren en ZIEN dat de rest vh toestel het nog wél gewoon deed omdat ik mijn HD via mijn pc scherm iddels MyMobile kon besturen. (Sinds een flash naar Stock NL ROM werkt dat ook niet meer).

HTC (de reparatie & garantie afdeling) kent deze fout nog niet en heeft geen fix. Sommige mensen hebben hem tóch ter reparatie naar HTC gestuurd en kregen hem in de oude, kapotte staat weer retour...

Ik kan wel janken,ik had hem nl. pas sinds eind november als 1 vd eersten en had net gisteren hem eindelijk zover dat hij precíes zo was ingesteld (software, opties, ROM) zoals ik hem wilde hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Maar heb je daadwerkelijk de Micro P error? of gok je maar wat?

Helaas heeft Laurentius26 het bijltje er ook bij neergegooit mbt de cooked roms.
http://forum.xda-develope...?p=3237564&postcount=1299

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
dal673 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:20:
[...]

Ik denk dat je kennis hebt mogen maken met de zgn. "microp error". Deze error bestaat ook op de Diamond en sinds vandaag heeft mijn HD er ook opeens last van! :(
Ik heb wat gegoogled en op XDA zijn hier een paar posts over. Zelfs Tweakers.net frontpage heeft er een nieuwsartikel aan gewijdt.
De meeste posts komen van december t/m nu. Wat ik heb kunnen ontdekken (door lezen én zelf proberen) is dat flashen naar Hard-SPL, andere rom (Duttys HD v1.7 NL) en weer terug naar stock SPL en stock NL rom niets helpen.
Het is misschien een combo van hard- en software of alleen hardware. Bij sommigen kun je nog nèt het hoofscherm lezen en gaat alleen de backlite niet meer aan, maar bij mij deed ook dat het niet meer.
In het begin kon ik controleren en ZIEN dat de rest vh toestel het nog wél gewoon deed omdat ik mijn HD via mijn pc scherm iddels MyMobile kon besturen. (Sinds een flash naar Stock NL ROM werkt dat ook niet meer).

HTC (de reparatie & garantie afdeling) kent deze fout nog niet en heeft geen fix. Sommige mensen hebben hem tóch ter reparatie naar HTC gestuurd en kregen hem in de oude, kapotte staat weer retour...

Ik kan wel janken,ik had hem nl. pas sinds eind november als 1 vd eersten en had net gisteren hem eindelijk zover dat hij precíes zo was ingesteld (software, opties, ROM) zoals ik hem wilde hebben. :'(
wow, heftig. Had je een custom rom erop gezet? Ik namelijk wel en het zou kut zijn als ik dan geeneens een stock rom terug kan flashen om terug te zenden voor garantie.

Voor de mensen die dat menu niet kunnen vinden ik heb:

Radio: 1.09.25.14 en protocol: 52.49a.25.26U
Ofwel dutty 1.7

misschien is dit bij jullie onder een ander menu te vinden? het menu ziet er iig zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://snuur.nl/uploader/martijn/Screenshot_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127169 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:35:
[...]

Als ik jou was zou ik het toestel niet terugsturen voor reparatie. Ik had namelijk ook een probleem met pixels, namelijk bij een lichte achtergrond anders dan zwart zijn er een hele reeks pixels die reflecteren als je er vanaf een bepaalde hoek op kijkt. 2 maal terug gestuurd voor reparatie en terug gekregen zonder dat er ook maar iets aan is gedaan. Bespaar je porto kosten zou ik zeggen.
Je mag altijd binnen twee weken oid ruilen toch??
Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287307 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:26:
[...]

Gewoon doen!
dat is dus niet zo.. Indien het toestel ongebruikt in de doos zit dan kun je het idd binnen 2 weken omruilen, maar niet als je het toestel hebt gebruikt..

dan wordt ie namelijk eerst opgestuurd naar een repair center en wordt beoordeeld of het toestel binnen de richtlijnen van htc valt en die richtlijnen zijn zo krom dat ze alleen vervangen/repareren als het echt nodig is.. kortom niet dus, tenzij je display uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb het ook geinstalleerd, heb het een keer of 20 geprobeerd, een of twee keer leverde het een hit op. Je hebt gelijk, het herkent niet vaak een nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die dat menu niet kunnen vinden ik heb:

Radio: 1.09.25.14 en protocol: 52.49a.25.26U
Ofwel dutty 1.7

misschien is dit bij jullie onder een ander menu te vinden? het menu ziet er iig zo uit
Bedankt voor het screenshot, ik heb eens goed gezocht, maar kan het nergens vinden. Het zal dan wel gewoon niet in de oudere ROM versies zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het ook geinstalleerd, heb het een keer of 20 geprobeerd, een of twee keer leverde het een hit op. Je hebt gelijk, het herkent niet vaak een nummer...
Welke versie heb je dan? Ik heb 1.3.16 (Help Me Out > About MusicID) en bij mij werkt het bijna altijd. Heb geloof ik 1x gehad dat ie het nummer niet herkende en dat zal wel komen omdat het een nederlandstalig nummer was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261023

iemand idee hoe je het beeld kan kantelen als je een sms in tikt!!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Ik lees hier vaak over 'ROM's' en 'Radio'... Zou iemand mij aub eens kunnen uitleggen wat dit nou precies is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Anoniem: 261023 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:03:
iemand idee hoe je het beeld kan kantelen als je een sms in tikt!!!?
Ik gebruik het programma Flip IT en dan moet je in het programma "enable g sensor" aanvinken en de vinkjes bij 0graden, 90graden en 270graden zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
DaFreakR schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:30:
Ik lees hier vaak over 'ROM's' en 'Radio'... Zou iemand mij aub eens kunnen uitleggen wat dit nou precies is??
ROM = Read Only Memmory; ofwel eigenlijk je geheugen waar windows CE op zit
Radio = alles mbt uitzenden, ofwel je telefoon firmware, je BT firmware, je gprs etc...

Een radio update is geen hard reset (deel van de rom) en een rom update wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 12:33

Thermometer

Whoop Whoop!

Let wel op hè, je moet wel internet verbinding hebben voordat je het kunt gebruiken.

Bij mij werkt het prima, behalve bij echt onbekende nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 20:23
Anoniem: 287307 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:26:
[...]

Gewoon doen!
Yep je krijgt als je het HTC repair center (eurotwice) belt de vraag of je device niet ouder dan 1 maand is. Als dat zo is dan krijg je automatisch een nieuw toestel (geen refurb) van ze geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243921

Sander1991 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 00:48:
[...]

Let wel op hè, je moet wel internet verbinding hebben voordat je het kunt gebruiken.

Ik heb versie 1.3.16, net als eerder genoemd en herkend bijna alles, ben iig nog niets tegengekomen dat niet werkt, zowel nederlandse als een onbekende duitste medley wist ie er uit te pikken. En ja, zonder internet, geen id, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 277390 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:49:
[...]

Welke versie heb je dan? Ik heb 1.3.16 (Help Me Out > About MusicID) en bij mij werkt het bijna altijd. Heb geloof ik 1x gehad dat ie het nummer niet herkende en dat zal wel komen omdat het een nederlandstalig nummer was :P
Ik heb precies dezelfde versie. Zal dit weekeinde nog eens wat meer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
[...]

Hier ook versie 1.3.16 en uiteraard heb ik een goed werkende internetverbinding. Ik zie ook op het moment dat hij de ANALYSE ... start dat de verbinding van 3G overspringt naar H en een data connectie maakt.
Het geluidsniveau is ook hoog genoeg.
Hij herkent toch echt geen een nummer.
Geprobeerde nummers:
Wolfmother - Woman
Radiohead - Reckoner
Raconteurs - Steady as she goes

Zijn er mensen bij wie het ook niet meteen werkte en het hebben kunnen oplossen??
Ik heb hier de NL Vodafone ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235335

Ik gebruik het programma Flip IT en dan moet je in het programma "enable g sensor" aanvinken en de vinkjes bij 0graden, 90graden en 270graden zetten...
[/quote]

Welke Flip It gebruik je? Ik heb Flip_IT_by_WildBerry_Team gevonden werkt goed. Alleen niet voor Touchflow3d. Weet niet hoe touchflow3d wordt opgestart (behalve natuurlijk in de Today instellingen) dus ik kan hem in de Flip_It niet uitzetten. Heb jij daar een oplossing voor? Of een andere Flip-IT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Indien je Vodafone hebt ff de proxy uitzetten bij de verbindingsinstellingen van WM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het geluidsniveau is ook hoog genoeg.
Hij herkent toch echt geen een nummer.
Geprobeerde nummers:
Wolfmother - Woman
Radiohead - Reckoner
Raconteurs - Steady as she goes
Heb net even Radiohead - Reckoner opgezocht op youtube en hij herkende het nummer gewoon, dus het zou moeten werken. Hij herkende het nummer zelfs al voor er gezongen werd, dus bij de instrumentale intro. 't geluid hoeft ook echt niet hard te staan. 'k zou even die tip van Imperium proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
[...]

En wat is dan het voordeel van het installeren van een nieuwe ROM of Radio??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik lees net dat er een nieuwe Touch Cruise uit is: de Cruise 2.
Hier staat een nieuwe applicatie op genaamd Footprints.
De Nieuwe HTC Touch Cruise is uitgerust met de nieuwe applicatie HTC Footprints. Hiermee kan je geotaggen, wat je kan beschouwen als het maken van een digitale ansichtkaart van een locatie.
Zo kan je bijvoorbeeld onderweg op je telefoon beelden opslaan van een favoriet restaurant of bijzondere plaats. Met Footprints kun je als het ware op je stappen terugkeren naar die locatie. De HTC Touch Cruise zal de exacte route berekenen. De geotagging-functionaliteit van HTC Footprints werkt binnen even effectief als buiten. Het biedt volgens HTC zo een accurater beeld van de locatie wat het makkelijker maakt voor toekomstig navigatie.
Ik hoop dat de applicatie snel beschikbaar komt voor de HD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Imperium schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:55:
[...]

Indien je Vodafone hebt ff de proxy uitzetten bij de verbindingsinstellingen van WM
Bedankt voor de tip!
De proxy stond inderdaad nog aan, maar ook na het uitzetten hiervan kan hij de MUSIC-ID niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad!
Moet je GPS wel meewerken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Checkeys schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:42:Bedankt voor de tip!
De proxy stond inderdaad nog aan, maar ook na het uitzetten hiervan kan hij de MUSIC-ID niet vinden.
Erg raar ! Bij mij werkt MusicID erg goed. Luister veel house muziek en deze vind die ik ook 9 van de 10 keer ! Zeer leuk programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235335 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:53:
[/quote]

Welke Flip It gebruik je? Ik heb Flip_IT_by_WildBerry_Team gevonden werkt goed. Alleen niet voor Touchflow3d. Weet niet hoe touchflow3d wordt opgestart (behalve natuurlijk in de Today instellingen) dus ik kan hem in de Flip_It niet uitzetten. Heb jij daar een oplossing voor? Of een andere Flip-IT?
ik geloof via manilla, maar denk niet dat ie dat ondersteunt
Daarvoor heb je nog iets anders nodig...nu ja..ik gebruik tf3d niet eens meer :p

trouwens vandaag noreve pakketje binnen....damn..past perfect!!
openingetjes passen precies op elkaar...nou...super ding zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
Anoniem: 76342 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:32:
[...]

Erg raar ! Bij mij werkt MusicID erg goed. Luister veel house muziek en deze vind die ik ook 9 van de 10 keer ! Zeer leuk programma :)
Ik heb ook MusicID op de touch HD maar wat kan je ermee?
Als ie de muziek herkent dan geeft ie een album plaatje artiest naam en titel van de song.
Tab je op share id dan moet je een getal invoeren maar er gebeurt niets.
Misschien dat ik niet de goeie musicID heb (voor touch screen phones)
Maar wat ik wil is de bijbehorende album plaatje toevoegen in tf3d muziek label waar nu een muziek noot in staat. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Groetjes,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-06 22:28
Ik heb vandaag eindelijk ontvangen. De accu wordt nu opgeladen...wat duurt dat toch lang :9~

Maar een ander vraagje, hebben jullie dit toestel extra verzekerd? Er zit namelijk een brief bij dat je het toestel kan verzekeren voor val-, stoot- en waterschade voor €5.50 per maand. Aangezien mijn vorige HTC P3300 in de was heeft gezeten trok dit wel mijn interesse. Hoe ervaren jullie zo'n extra verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Hang ervanaf hoe slordig jij denkt te zijn met je device. Ik heb er geen verzekering bij verder. FF iets anders :p

Op XDA is iemand een app aan het maken die je blackstone pas oplaadt als ie 30% of minder batterij over heeft. Ik leg m uit dat ie maar beter kan stoppen omdat lithium ion batterijen zo vaak opgeladen kunnen worden als je wilt, ook als ie nog niet helemaal leeg is. Maar ze willen er niet aan daar :p Die jongen is echt zn tijd aan het vergooien, en een zooi mensen hebben straks een app op hun HD staan die eigenlijk alleen maar nadelen geeft :p

http://forum.xda-develope...php?p=3245178#post3245178

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Snuurtje schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:03:
Hang ervanaf hoe slordig jij denkt te zijn met je device. Ik heb er geen verzekering bij verder. FF iets anders :p

Op XDA is iemand een app aan het maken die je blackstone pas oplaadt als ie 30% of minder batterij over heeft. Ik leg m uit dat ie maar beter kan stoppen omdat lithium ion batterijen zo vaak opgeladen kunnen worden als je wilt, ook als ie nog niet helemaal leeg is. Maar ze willen er niet aan daar :p Die jongen is echt zn tijd aan het vergooien, en een zooi mensen hebben straks een app op hun HD staan die eigenlijk alleen maar nadelen geeft :p

http://forum.xda-develope...php?p=3245178#post3245178
Njah ik deel je mening niet...met de Kaiser merk ik dat de accu nu al minder aan het worden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 13:19

Nutral

gamer/hardware freak

Een mening hoef je niet te delen, kijk eerder even naar de specificaties van lithium accu's. Het zijn accu's die het best blijven met zo min mogelijk cycles en het is zeer slecht voor ze als ze leeg zijn. Daarnaast kunnen ze slecht tegen warmte en blijft de accu het best als je hem tussen 40 en 60% houd en in een koele omgeving houd. Dit houd in dat je hem het best zo veel mogelijk aan de lader moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213432

Sinds vandaag de nieuwe HTC Touch HD gehaald als de vervanger van mijn 2 jaar oude HTC Touch. Op het eerste gezicht een aardige telefoon, maar helaas al wel tegen het eerste probleem aangelopen. Ik zie nog weinig mensen met hetzelfde probleem, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

De HTC Touch Hd verzend namelijk niet altijd de sms'jes. Soms gaat het verzenden in één keer goed, echter in de meeste gevallen krijg ik 3 minuten later een error dat het smsje niet kon worden verzonden. De netwerk instellingen staan handmatig op KPN ingesteld. Het bereik is vol, en het is hetzelfde kaartje als die van mijn oude telefoon. Het zou in theorie dus allemaal moeten werken, maar helaas gaat het heel erg vaak mis.

Het belangrijkste van een telefoon blijft natuurlijk wel dat het kan bellen en sms'en. Wie kan mij helpen? Dit is namelijk heel erg irritant. Ik moet gewoon duimen bij het versturen van een lullig sms'je. Het nummer van de SMS centrale is overigens ook goed ingevoerd: KPN +31653131313.

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 213432 op 30-01-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Chutney schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:48:
[...]

Njah ik deel je mening niet...met de Kaiser merk ik dat de accu nu al minder aan het worden is!
Je hoeft mn mening niet te delen het zijn feiten. Lithium Ion heeft geen memory effect, en verliest zn capaciteit niet door op en ontladen. Hij verliest zn capaciteit enkel doordat ie verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Snuurtje schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 00:25:
[...]

Je hoeft mn mening niet te delen het zijn feiten. Lithium Ion heeft geen memory effect, en verliest zn capaciteit niet door op en ontladen. Hij verliest zn capaciteit enkel doordat ie verouderd.
Dus na een jaar is je batterij "op" (in mijn geval.. ). Ik heb de batterij ook nooit leeg laten lopen, meestal rond de 20% al weer aan de lader gehangen om te zorgen dat ik niet zonder mobiel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 19:35

Fitz

Vincent! We happy?

lochtejans schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:48:
Ik heb vandaag eindelijk ontvangen. De accu wordt nu opgeladen...wat duurt dat toch lang :9~

Maar een ander vraagje, hebben jullie dit toestel extra verzekerd? Er zit namelijk een brief bij dat je het toestel kan verzekeren voor val-, stoot- en waterschade voor €5.50 per maand. Aangezien mijn vorige HTC P3300 in de was heeft gezeten trok dit wel mijn interesse. Hoe ervaren jullie zo'n extra verzekering?
Zojuist een brief gekregen van actua dat mijn telefoon verzekerd is voor 3,75E per maand. Ik vind t toch wel fijn en heb er al een keer gebruik van moeten maken toen ik mijn qtek 9100 had laten vallen. De verzekering heeft het toen netjes afgehandeld. Helemaal met zo'n groot scherm leek het mij geen overbodige luxe, altijd beter dan een nieuwe kopen van 550 euro.

Oja, wel binnen 7 dagen (5 werkdagen) na de aankoop van je toestel op de post doen! anders gaan ze moeilijk doen (wat terecht is)

[ Voor 6% gewijzigd door Fitz op 30-01-2009 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 19:35

Fitz

Vincent! We happy?

Anoniem: 213432 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:23:
Sinds vandaag de nieuwe HTC Touch HD gehaald als de vervanger van mijn 2 jaar oude HTC Touch. Op het eerste gezicht een aardige telefoon, maar helaas al wel tegen het eerste probleem aangelopen. Ik zie nog weinig mensen met hetzelfde probleem, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

De HTC Touch Hd verzend namelijk niet altijd de sms'jes. Soms gaat het verzenden in één keer goed, echter in de meeste gevallen krijg ik 3 minuten later een error dat het smsje niet kon worden verzonden. De netwerk instellingen staan handmatig op KPN ingesteld. Het bereik is vol, en het is hetzelfde kaartje als die van mijn oude telefoon. Het zou in theorie dus allemaal moeten werken, maar helaas gaat het heel erg vaak mis.

Het belangrijkste van een telefoon blijft natuurlijk wel dat het kan bellen en sms'en. Wie kan mij helpen? Dit is namelijk heel erg irritant. Ik moet gewoon duimen bij het versturen van een lullig sms'je. Het nummer van de SMS centrale is overigens ook goed ingevoerd: KPN +31653131313.
Heb ik ook twee maal gehad de afgelopen maand, een softreset bood voor mij de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Chutney schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 00:46:
[...]

Dus na een jaar is je batterij "op" (in mijn geval.. ). Ik heb de batterij ook nooit leeg laten lopen, meestal rond de 20% al weer aan de lader gehangen om te zorgen dat ik niet zonder mobiel zit.
Gaat erom hoelang hij al geproduceerd is. Met een beetje pech is je batterij al een flinke tijd voor jij m kocht geproduceerd. Over het algemeen horen lithum ion batterijen tot 4 jaar mee te gaan, maar verliezen per jaar idd een deel capaciteit. Maargoed een nieuwe batterij kost je 20 euro dus das ook het geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje over Bluetooth. Versturen vanaf de HD naar een andere mobiel gaat goed, maar andersom niet. Op de een of andere manier krijg ik nooit de melding op m'n HD dat er een bestand binnenkomt en de andere mobiel krijgt dan vrijwel meteen een connection error oid.

"Receive all incoming beams" staat aan en bluetooth ook en staat op "Make this device visible to other devices".
Als ik in Settings > Bluetooth > Profiles kijk, staat er geen FTP of OBEX bij, hoort dat er niet tussen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154591

Hey Yikes,
Wat voor naam heb je de telefoon gegeven om mee herkent te worden op de andere telefoon? Als hier een spatie in zit, kan 't mis gaan. Heb ik ook gehad. Korte naam, zonder spaties van gemaakt en probleem was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213432

Fitz schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 01:06:
[...]

Heb ik ook twee maal gehad de afgelopen maand, een softreset bood voor mij de uitkomst.
Dat gaat hier niet de uitkomst zijn. Het gaat namelijk echt 9 van de 10 keer mis.

Iemand anders nog een idee? Dit is namelijk geen doen. Geen smsjes kunnen versturen, of in ieder geval zelden.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 213432 op 30-01-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 19:39
Anoniem: 277390 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 01:48:
Even een vraagje over Bluetooth. Versturen vanaf de HD naar een andere mobiel gaat goed, maar andersom niet. Op de een of andere manier krijg ik nooit de melding op m'n HD dat er een bestand binnenkomt en de andere mobiel krijgt dan vrijwel meteen een connection error oid.

"Receive all incoming beams" staat aan en bluetooth ook en staat op "Make this device visible to other devices".
Als ik in Settings > Bluetooth > Profiles kijk, staat er geen FTP of OBEX bij, hoort dat er niet tussen te staan?
"Receive all incoming beams" activeert OBEX geloof ik. Als je meer functionaliteit wil kan ik je Resco Explorer aanraden, daarmee heb ik via bluetooth altijd succes. Daar zit ook FTP functionaliteit in, dat zit niet standaard in Windows Mobile namelijk.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 04-06 11:13

qntal

Omlet du fromage!

BBDulcy schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:33:
[...]

Ik heb ook MusicID op de touch HD maar wat kan je ermee?
Als ie de muziek herkent dan geeft ie een album plaatje artiest naam en titel van de song.
Tab je op share id dan moet je een getal invoeren maar er gebeurt niets.
Misschien dat ik niet de goeie musicID heb (voor touch screen phones)
Maar wat ik wil is de bijbehorende album plaatje toevoegen in tf3d muziek label waar nu een muziek noot in staat. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Sterker nog, is er geen applicatie die in de cddb de tags opzoekt incl foto en die in je HD plempt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Sinds 2 weken ben ik ook in het bezit van de HD touch. Ik draai de standaard NL rom, en hoewel 't ff wennen was ben ik opzich best tevreden.

Waar ik wel mee zit is een carkit. Online kom ik geen 'mooie' modellen tegen (brodit/adapt), dus ik vroeg me af wat de gemiddelde tweaker gebruikt om dit ding in de auto te gebruiken- en misschien pics? O-)

Verder vroeg ik me af of het mogenlijk is om zonder extra software een applicatie te kantelen (navi)? Of ben ik dan echt aangewezen op Gyrator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tips!
Hey Yikes,
Wat voor naam heb je de telefoon gegeven om mee herkent te worden op de andere telefoon? Als hier een spatie in zit, kan 't mis gaan. Heb ik ook gehad. Korte naam, zonder spaties van gemaakt en probleem was opgelost.
Heb net even gekeken, geen spatie, wel een underscore..en geen al te lange naam. Ik zal vanavond even proberen met een wat kortere naam en zonder underscore.
"Receive all incoming beams" activeert OBEX geloof ik. Als je meer functionaliteit wil kan ik je Resco Explorer aanraden, daarmee heb ik via bluetooth altijd succes. Daar zit ook FTP functionaliteit in, dat zit niet standaard in Windows Mobile namelijk.
Ik heb me nooit verdiept in de bluetooth terminologie en dacht dat FTP gebruikt werd om bestanden te kunnen beamen via bluetooth tussen twee telefoons en dat het dus wat anders was dan standaard FTP (om bestanden naar een server te sturen bijv). Vandaar dat ik ernaar vroeg, standaard FTP heb ik niet nodig in principe, ik wil gewoon bestanden vanaf een andere telefoon kunnen ontvangen. Later kwam ik via google weer OBEX tegen, maarja, lijkt me dat het allemaal gewoon mogelijk moet zijn aangezien ik wel gewoon bestanden kan sturen. Ik zal Resco Explorer vanavond ook nog even proberen..misschien dat dat werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Zou iemand, die in het bezit is van een invisible shield, een foto daarvan willen maken en hier op het forum plaatsen ? Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
Anoniem: 108806 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:07:
Sinds 2 weken ben ik ook in het bezit van de HD touch. Ik draai de standaard NL rom, en hoewel 't ff wennen was ben ik opzich best tevreden.

Waar ik wel mee zit is een carkit. Online kom ik geen 'mooie' modellen tegen (brodit/adapt), dus ik vroeg me af wat de gemiddelde tweaker gebruikt om dit ding in de auto te gebruiken- en misschien pics? O-)

Verder vroeg ik me af of het mogenlijk is om zonder extra software een applicatie te kantelen (navi)? Of ben ik dan echt aangewezen op Gyrator?
De carkit die ik gebruik:
http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html

En zelf heb ik Gsen erop gezet voor het automatisch kantelen van de apps.
Wel ff opletten: SygicMcGuider een nav pakket start al standaard in landscape mode dus als je eerst Gsen activeerd en dan Sygic opstart dan gaat Sygic op tilt..
Maar TomTom7 werkt echt perfect met Gsen!
Kijk maar eens op xda developers forum als je hem niet kan vinden wil ik het ook wel ff mailen naar je.

O en een aanrader is ook de Brando screenprotector. Ook besteld bij dezelfde firma (carkit)

Suc6!

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Op www.dealextreme.com heb je ook beeldschermbeschermers voor 1 a 2 dollar en andere extras voor je htc hd zonder verzendskosten !

Maar wat ik wilde vragen is: Komt er nog een versie met een toetsenbordje eronder ? Heb nu de htc touch dual met toetsenbord maar is gewoon zoals op normale telefoon abc op nr 1. Wil eigenlijk qwerty zoals de vario altijd had want merk nu dat ik het nooit gebruik.

[ Voor 24% gewijzigd door NeoMe op 30-01-2009 12:41 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06 11:54
Mijn vader heeft de volgende carkit gekocht: http://www.pdashop.nl/pro...-carkit-htc-touch-hd.html

Echter als hij zijn telefoon in de carkit steekt krijgt hij de foutmelding dat de headset niet wordt herkend. Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen en wat er eventueel aan te doen is?
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Wijs elkaar dan ook op de zoekfunctie en meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.