Aansluitend op mijn vorige post in de topic nog even een update.
Ik kreeg vorige week donderdag een mail dat mijn Amex Gold kaart vrijdag 19 augustus bezorgd zou worden.
Een dagje later zou kunnen natuurlijk, maar vandaag was het al woensdag en nog steeds niets in de bus, dus ik bellen.
Het keuzemenu vond ik niet erg duidelijk, ik wist niet wat ik moest kiezen als ik gewoon een medewerker wilde spreken over een kaart die ik nog niet had ontvangen.
Het keuzemenu was helemaal ingericht op wanneer je al wel een kaart had.
Dus na 2x opnieuw luisteren gegaan voor de optie "kaart activeren", in de veronderstelling dat ik dan een medeweker aan de lijn zou krijgen aan wie ik dan mijn vraag kon stellen.
Ik moest mijn geboortedatum invullen en de laatste 4 cijfers van mijn telefoonnummer, hoor ik opeens "uw kaart is succesvol geactiveerd"
Dat was dus niet de bedoeling
Uiteindelijk via-via wel een medewerker aan de lijn gekregen en situatie uitgelegd.
Ze ging het uitzoeken en 10 min in de wacht gehangen.
Toen ze weer aan de lijn kwam vertelde ze me dat ze een nieuwe kaart ging versturen die als het goed is begin volgende week bezorgd moet worden, ben benieuwd....
Heb uiteraard mijn huidige kaart die ik dus nooit heb ontvangen laten blokkeren.
Bijzonder is overigens ook dat ik nu al 2 mails heb ontvangen met een adreswijziging, eerst met "Volgens onze gegevens wilt u het volgende adres gebruiken: VAN XXXXXXXXXXLAAN 123" daarna nog een mail met hetzelfde bericht maar dan met "V XXXXXXXLN 123"
@
hollandje misschien klopt het dus inderdaad dat ze moeite hebben met lange adressen, maar de medewerker zei daar niets over