Waarom dan posten?Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:24:
#1 - jammer van zijn gesloten ogen.
Billy the Klit (geschoten met Canon Ixus)#2 - deejay, kom even niet op zn naam
[afbeelding]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waarom dan posten?Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:24:
#1 - jammer van zijn gesloten ogen.
Billy the Klit (geschoten met Canon Ixus)#2 - deejay, kom even niet op zn naam
[afbeelding]
Verwijderd
Omdat ik verder de foto wel o.k. vond.GerardHenninger schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:40:
Waarom dan posten?
jou foto met ixus? wel bizar coole pic!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 12:43 ]
je weet ondertussen toch wel dat gerard alleen maar met ixus schietVerwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:42:
[...]
Wat!? Was dat over die 1000D een blatante leugen dan?Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:15:
je weet ondertussen toch wel dat gerard alleen maar met ixus schiet
weet niet, misschien is gerard ondertussen toch overgestapt naar de 1000DMarten schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:33:
[...]
Wat!? Was dat over die 1000D een blatante leugen dan?
Die foto van mij hierboven is 3+ jaar oud.... toen schoot ik nog met een ixus. Inmiddels ben ik overgestapt op een Canon 1000D. Ben nu aan het sparen voor een 24-70 die ik begin volgend jaar hoop te kopenMarten schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:33:
[...]
Wat!? Was dat over die 1000D een blatante leugen dan?
Yup! Dat kan ik beamen, ik was ook aanwezig op die shoot met Billy...Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 12:42:
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 14:17 ]
DocGonzo/Dodge, Henk, Mittnick, Flooooris, Gerard... etc etcNoxa schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:52:
Die eerste is nice Sjowie. Spannend sfeertje met de bomen en de rook.
Zijn er mensen die gebruik maken van Think Tank of Lowepro waste belts. Zie link
Lijkt me erg handig als je een dag op pad moet. Geen grote rugzak op zak, maar alles snel bij de hand.
Ben je niet bang dat mensen er dingen uit jatten?GerardHenninger schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:47:
[...]
DocGonzo/Dodge, Henk, Mittnick, Flooooris, Gerard... etc etc
Deze mensen gebruiken pouches/belts
Verwijderd
Ik gebruik ze ook.. vind het wel handig..Noxa schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:52:
Die eerste is nice Sjowie. Spannend sfeertje met de bomen en de rook.
Zijn er mensen die gebruik maken van Think Tank of Lowepro waste belts. Zie link
Lijkt me erg handig als je een dag op pad moet. Geen grote rugzak op zak, maar alles snel bij de hand.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 15:36 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Ja, meestal met een vernuftige dubbele klittenbandsluiting zodat je niet je riem hoeft af te doen, en je niet hoeft bang te zijn dat ie zomaar losgaat.Ghenzi schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:25:
hoe hou je die pouches eigenlijk bij je als ik vragen mag?
Ziet er wel erg aantrekkelijk uit..
Maar kan je die idngen aan je riem vastmaken ofzo ?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Verwijderd
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Verwijderd
Verwijderd
1 naar pacific island natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:02:
Hierbij een paar platen van Rockit. Het was prachtig weer.
Een hoop fotografen maar het was groot genoeg om elkaar niet op de lip te hoeven zitten.
1. Welke kant moet ik nou op?
[afbeelding]
2. Lekker kleurrijk stukje huisvlijt! Knap gemaakt.
[afbeelding]
3. Gelukkig is er een leuk EHBO team aanwezig.
[afbeelding]
4. Nog een stukje kleurrijke aankleding.
[afbeelding]
Verwijderd
Ligt ook een beetje aan hos' stijlMarten schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:50:
Tss. Anders knip je even het labeltje uit je doorschijnende ondergoedBeetje rood verder, maar ik gok dat dat de enige kleur was waar je uit kon kiezen.
in dit geval niet, het was gewoon echt rood wat de klok sloeg
Verwijderd
Rechtstreeks in LR, met LR/Mogrify2Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:18:
Gisteren als bezoeker naar Tomorrowland geweest en ik vond dat er relatief weinig fotografen aanwezig waren. De dj's op de mainstage leken me ook erg moeilijk te fotograferen van kort bij, tenzij er opening voor de discobar was? Benieuwd naar de resultaten van degene die er bij waren.
Nog een vraagje tussendoor, welk programma gebruiken jullie voor jullie foto's te voorzien van een watermerk? Ik gebruikte tot nu copyrightinserter op mac, werkt zeer vlot en goed, maar ik merk nu wel dat dat programma het profiel wijzigt naar het schermprofiel ipv het origineel ingestoken kleurprofiel.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Verwijderd
Bordermaker, sigje gemaakt als transparant PNGtje, maar ik wil dit binnenkort ook via de Lightroom workflow gaan doen.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:18:
Gisteren als bezoeker naar Tomorrowland geweest en ik vond dat er relatief weinig fotografen aanwezig waren. De dj's op de mainstage leken me ook erg moeilijk te fotograferen van kort bij, tenzij er opening voor de discobar was? Benieuwd naar de resultaten van degene die er bij waren.
Nog een vraagje tussendoor, welk programma gebruiken jullie voor jullie foto's te voorzien van een watermerk? Ik gebruikte tot nu copyrightinserter op mac, werkt zeer vlot en goed, maar ik merk nu wel dat dat programma het profiel wijzigt naar het schermprofiel ipv het origineel ingestoken kleurprofiel.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 12:21 ]
Gewoon Mogrify/ImageMagick voor je OS installeren en dan met een script doen... trage gedoe van LR en die beperkingen... bahVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:18:
Ik gebruik Lightroom icm mogrify. Ideaal progje maar het enige nadeel is dat je maar 10 fotos kan exporteren met watermerk. (onbetaalde versie)
Anderzijds, als ik fotos exporteer met watermerk zijn het er meestal maar 5 a 6 stuks. Tja, als je er 30 wilt exporteren dan herhaal je je export stappen toch 3x.
Kortom, voor mij werkt dit progje tot nu toe het beste! Thumbs up voor de maker ervan.
Bordermaker is ook niet slecht maar het werkt wel zo gemakkelijk om alles in 1 proces te doen. Lightroom heb je toch draaien en dan is het wel zo gemakkelijk dat alles in 1 stap door kan.
Sinds kort ook ontdekt dat ik vanuit Lightroom met me foto naar photoshop kan en de pruttel kan stacken. Hoe ideaal is dat!?
Of je doneert ffs effe 5 euroVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:18:
Anderzijds, als ik fotos exporteer met watermerk zijn het er meestal maar 5 a 6 stuks. Tja, als je er 30 wilt exporteren dan herhaal je je export stappen toch 3x.
Dat is wel een stuk trager in verwerken dan een imagemagick scriptjeNeefdave schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:47:
Of gewoon een batch aanmaken in photoshop? Kost je niks?
[ Voor 9% gewijzigd door GerardHenninger op 27-07-2009 14:01 ]
Je bent nu appels en peren aan het vergelijken, want ik had het over betalen voor "hetzelfde" product (betaalde mogrify met GUI vs. gratis mogrify).Ghenzi schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:02:
we gaan inderdaad off-topic.
Maar betaal jij dan niet voor al je software gerard ? fotosoep, en LR, en je OS en al je andere software eigenlijk ?
Ik prop alles gewoon in mijn veel te grote 'cargopants', wat andere mensen een worker noemen.GerardHenninger schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:47:
[...]
DocGonzo/Dodge, Henk, Mittnick, Flooooris, Gerard... etc etc
Deze mensen gebruiken pouches/belts
Bericht hierboven
Pff, Ghenzi loopt nou al een tijd te denken om toch maar voor een mac te gaan. En eerlijk gezegt maak jij het er niet heel veel gemakkelijker opGerardHenninger schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:08:
[...]
Je bent nu appels en peren aan het vergelijken, want ik had het over betalen voor "hetzelfde" product (betaalde mogrify met GUI vs. gratis mogrify).
Maar ja, sinds ik Apple's heb is 90% betaald (aangezien ik minder extra software nodig heb, in tegenstelling tot Windows).
Verwijderd
On that note, ik heb Zaterdag in de I Love The 90's tent nog een fotograaf van het podium gehaald... 5 seconden later en hij had echt verbrande ballen gehad...Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:08:
@Floor-is, nog vervelende ervaringen gehad met vlammen de laatste tijdHoe is het met je arm, veel last van?
En spreekt Ghenzi altijd over zichzelf in de derde persoon?Ghenzi schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:20:
[...]
Pff, Ghenzi loopt nou al een tijd te denken om toch maar voor een mac te gaan.
[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 27-07-2009 16:18 ]
Nahh, af en toe maar:PEn spreekt Ghenzi altijd over zichzelf in de derde persoon?
[ Voor 57% gewijzigd door Zuurstok op 27-07-2009 17:44 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Je hebt helemaal gelijk.samo schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:42:
Ik snap écht niet wat die vraag met dit topic te maken heeft. Misschien is het beter er een passend topic voor te zoeken. Daarnaast is jouw vraag dermate onduidelijk dat er echt niks over te zeggen is. Deze keuze is toch een meer persoonlijke wat-past-bij-jou keuze.
Daar zou ik ook maar wat graag fotograferen. En dan niet de artiesten, dat kan me weinig boeien, maar het publiek...Ghenzi schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:45:
[...]
Je hebt helemaal gelijk.
Ik heb het verwijderd
Overigens ga ik even vragen aan een fotograaf die ik goed ken of ik mischien mee zou mogen naar Lowlands, lijkt me wel intressant om een keer mee te maken![]()
Andere gotters hier die nu al weten dat ze daar moeten fotograferen ?
Verwijderd
Heb je daar wat uitleg over?sOid schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:59:
[...]
Anyway, nog ff over dat mogrify gebeuren; ik doe het sinds gisteren op de manier van Gerard. Werkt heel prettig en is uiteindelijk ook handiger dan de LR-plugin.
Het is wel effe een gedoe om alle benodigde dingen te installeren, maar wel leuk om te doen
Vond het wel cool van DJ Ward dat hij je vernoemdedodge_911 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:17:
[...]
On that note, ik heb Zaterdag in de I Love The 90's tent nog een fotograaf van het podium gehaald... 5 seconden later en hij had echt verbrande ballen gehad...
Snap eigenlijk niet dat ze die vlammenwerpers niet extra afschermen, bijv 1m in de omtrek no acces ofzo...
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
ppFreddy schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:41:
[...]
(meneer kuikens onder andere die vollebak flitsend het vuurwerk probeerde te pakken
hoort de categorie 'partyfotografen' er ook niet bijMittnick schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:54:
Mijn weekend zit er ook weer op. 'k ben samen met Floris aan de slag geweest op Dominator en Tomorrowland waarbij ik een hoop bekenden ben tegen gekomen.. was erg leuk
(Ja, ik stond ook naast Mr. Kuikens toen hij lasers/overzichten aan het schieten was met de flitser aan... uiteraard heb ik toen ook meteen m'n 580EX II aangezwengeld, dat was ik helemaal vergeten)
(pics volgen)
Omdat het festival-seizoen ik volle gang is, en mezelf kapot erger aan file's en aan regen, vraag ik me af waar jullie je het meest aan storen..
Poll: Wat is jouw grootste ergernis op een festival?
• Regen
• File
• Overig...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ehm, meestal wel ja, dat heet 'de Dodge doen'
Haha, dat doet'ie wel meerppFreddy schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:41:
Vond het wel cool van DJ Ward dat hij je vernoemde
"Mensen, ik heb deze middag mijn eigen fotograaf meegenomen. Hier is Dotsj!"
En dan alle handjes in de lucht voor de foto
Yup, ik leen "de Dodge" wel 's uit aan vriendjes
Je vergeet even te vermelden wie de Dodge-hype verzorgd heeftdodge_911 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:34:
Yup, ik leen "de Dodge" wel 's uit aan vriendjes
Mgoed, nu nog ff wat pics van vanavond uitzoeken, en dan hoop ik morgen aan de bewerking van de Tomorrowland-pics te kunnen beginnen...
(en dan hier ook nog 's wat te kunnen posten)
YOU!GerardHenninger schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:09:
[...]
Je vergeet even te vermelden wie de Dodge-hype verzorgd heeft
Pics or it didn't happen !:Pdodge_911 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:13:
[...]
YOU!
En je was zelfs zo vriendelijk om Lies de high-res te bezorgen
Ik hang nu in drieluik boven m'n bed
Hos damn! gave pic!Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:37:
nou hier dan weer 1 uit de categorie hos monologen ' burlesque freakout in club 8 ' afgelopen vrijdag
1#
[afbeelding]
[ Voor 90% gewijzigd door Timo op 28-07-2009 01:50 ]
Overig: Kuikens. Duh...Mittnick schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:54:
Poll: Wat is jouw grootste ergernis op een festival?
• Regen
• File
• Overig...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
zijn website is http://www.kuikens.com, maar wat ook erg leuk is om te bekijken is een topic op partyflock wat hij zelf geopend heeft..Joepv schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:36:
Heeft iemand voor mij een site van mijnheer Kuikens? Ben nu toch wel erg benieuwd...
Mittnick schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:
[...]
maar wat ook erg leuk is om te bekijken is een topic op partyflock wat hij zelf geopend heeft..
en nu heb ik er genoeg over gezegd..
Mittnick schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:
[...]
zijn website is http://www.kuikens.com, maar wat ook erg leuk is om te bekijken is een topic op partyflock wat hij zelf geopend heeft..
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ongelofelijk dat die nog altijd rondloopt. Schande!Mittnick schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:
[...]
zijn website is http://www.kuikens.com, maar wat ook erg leuk is om te bekijken is een topic op partyflock wat hij zelf geopend heeft..
Doet me denken aan www.partyghost.beMittnick schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:
[...]
Correct en die vragen dacht ik 50 euro per fotograaf.psychodweep schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:44:
[...]
Doet me denken aan www.partyghost.be
Ook zo'n site met massas fotos (zonder postprocessing), ook allemaal met DSLR's getrokken.... de 1 heeft zelfs een D300 + SB600
Verwijderd
Verwijderd
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
[ Voor 8% gewijzigd door Macsylver op 28-07-2009 21:55 ]
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears
Oh mijn god. Die CEO pageMittnick schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:00:
[...]
Dit bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:08:
@Floor-is, nog vervelende ervaringen gehad met vlammen de laatste tijdHoe is het met je arm, veel last van?
Bericht hierboven
Verwijderd
Knap gemaakt! Hoe lang zet je aan zo'n montage?Macsylver schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:54:
Ok, geen foto maar wel uit een foto camera+ het is tijdens een party gemaakt.
[afbeelding]
"Stiekem" dan maar even hier posten!
//edit: pff... wat een gozer die kuikens
Dankje!Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:59:
[...]
Knap gemaakt! Hoe lang zet je aan zo'n montage?
Lijkt me veeeeeel werk.
[ Voor 15% gewijzigd door Macsylver op 28-07-2009 23:16 ]
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears
[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 28-07-2009 23:37 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Floor-is op 29-07-2009 00:38 ]
Bericht hierboven
Vond ik ook niet onaardig, maar die van Hernan Cattaneo, daar ben ik echt achterlijk gelukkig meeVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:33:
wow flooris 12 is echt te gek![]()
ps voor de bloomingdale gangers goed of slecht nieuws
http://www.telegraaf.nl/r...Europese_top__.html?p=2,1
Bericht hierboven
Verwijderd
Wat toen de stroom uitviel of een ander? Ik wilde hem niet meer 'lastig vallen', het liep niet lekker met zijn set omdat de stroom uit bleef vallen. Uiteindelijk heeft iemand anders het overgenomen, ben even zijn naam kwijt.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:53:
Knappe set Dodge! Mooi afgewerkt ook!
Flooris, bij jou ook top platen in aantocht precies.
Niemand het Axwell moment op de main?
Bericht hierboven
Verwijderd
Het moment waar hij in de mond van het monster met z'n ipod staat te dansen. Of het moment waar hij zijn fles Grey Goose vodka het publiek in gooit!Floor-is schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:51:
[...]
Wat toen de stroom uitviel of een ander? Ik wilde hem niet meer 'lastig vallen', het liep niet lekker met zijn set omdat de stroom uit bleef vallen. Uiteindelijk heeft iemand anders het overgenomen, ben even zijn naam kwijt.
How come ?Floor-is schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 00:31:
10. Waarschijnlijk de enige foto van Moby in de booth op de mainstage van Tomorrowland
[afbeelding]
De booth was heel erg klein (zo groot als een gemiddeld bureau ongeveer) waardoor het echt een gedoe is om erbij te komen. Moby had aangegeven dat hij dat dan ook echt niet wilde, waardoor feitelijk niemand plaatjes heeft gemaakt daar. Nadat ik een wat vurige ontvangst had gehad in de Vandit, had een van mijn collega's mijn camera zo ongeveer in de booth gelegd bij Moby. Toen ik die ging halen heb ik snel even mijn camera om de hoek gestoken en wat plaatjes geschoten.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq