Ervaringen partyfotografie deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 171.067 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nieuw deel/topic: Ervaringen partyfotografie deel 12

psychodweep schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:08:
[...]

Hos is een Fuji gebruiker he... geen Canon.
Ik zelf gebruik een ST-E2. Een 580ex is te zwaar om een hele avond te trekken met 1 hand.
Met die ST-E2 kan je heel snel fotos trekken omwille van de AF assist. Met een offshoe cord moet je wel eventjes mikken met je AF assist beam.
Hos heeft alle mainstream merken gehad en is nu bij Fuji beland...

(Nikon D70, Canon 350D en nu dus de Fuji S5 pro, daarvoor ook een zut waarvan ik de namen ben vergeten :P)
angel00008 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:21:
[...]

tja probleem is er zijn voor jou 10 andere fotograaf jochies die het voor nop doen.

entree is meestal wel gratis maar muntjes ligt echt aan de brutaliteit van de fotograaf en het verband tussen fotograaf/discotheek
Afhankelijk van waar je voor fotografeert; als er een commercieel bedrijf achter staat dan wil ik toch ook wel geld zien, anders verdienen ze over jouw rug. Als er een stichting achter staat en ze het voor nop doen, tsja, dan eens in de zoveel tijd wil ik wel eens over m'n hart wrijven. Maar zelfs in dat geval moet er ook iets tegenover staan. En het zou nooit moeten zijn dat je dingen uit je eigen zak gaat staan betalen, want je loopt immers al met zo'n duur ding om je nek/in de hand.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:58

Zoefff

❤ 

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.