[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 98.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:10:
[...]

Heel simpel, zo'n quick launch zoals je liet zien waarbij ik 2 shortcuts naast elkaar heb. De ene shortcut moet de ene VPN verbinding inbellen, de andere shortcut de andere VPN verbinding.

Kun je me helpen? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ik heb gewoon $ergens een map aangemaakt die ik quicklaunch heb genoemd. Deze gewoon volproppen met shortcuts naar wat je wilt (dus gewoon normale shortcuts, zoals we al jaren doen (dus ook evt. extra parameters etc).
Dan rechtermuisklik op de taakbalk->Toolbars->New Toolbar, en dan navigeren naar de map quicklaunch die je net hebt aangemaakt.

Deze toolbar komt helemaal rechts naast het klokje, maar die kan je gewoon verplaatsen (vergeet niet het vinkje voor 'lock the taskbar' weg te halen), en verder rechtermuisklik op de quicklaunch toolbar om text en titles uit te vinken en dan heb je een quicklaunch als altijd.
Als je ook nog, zoals ik eerder had aangegeven, zo'n 'Show Desktop' erbij gooit, en de rest unpinned, dan heb je gewoon een normale XP taakbalk :)
(Ook 'combine when full in de taakbalk properties, en small icons aanzetten).

Edit:
Sterker nog, volgens mij kan je gewoon de quicklaunch map (als die in een map zit, ja toch?) van XP kopiëren naar Win7, en mits de paden goed staan (en je de dingen überhaupt geïnstalleerd hebt), houd je gewoon dezelfde quicklaunch :)
Gok ik (niet geprobeerd)

Edit2:
Of je doet gewoon dit (is hetzelfde als mijn eerste alinea, basically, maar dan heeft windows de moeite al voor je gedaan :P ):
http://msmvps.com/blogs/m...ndows-7-quick-launch.aspx

Edit3:
Desalniettemin zou ik toch proberen te wennen aan de nieuwe 'quick launch', gewoon omdat het echt stukken beter werkt, imho (maar dat komt omdat ik In Love ben met jumplists :+ )
Hoveren en dan klikken is bijna erger dan 2x klikken aangezien je dan gewoon zit te wachten.
Nee, echt niet. Wacht maar tot je het ziet, het feit dat een mouse-over het scherm even naar voren haalt is echt heel fijn :)
Het feit dat je eerst ziet wat je kiest is echt een stuk productiever, imho.

[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 11-01-2009 22:57 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:31:
Niemand een idee waarom het commando regsvr32 winhttp.dll een foutmelding geeft? Is misschien wel een érg specifiek probleem maar het belemmert hier wel de installatie van Kerio Outlook Connector. Heb me al wezenloos gezocht maar kan niets vinden.

[...]

Natuurlijk is die er, alleen niet openbaar. Of dacht je dat MS die even snel na de release in elkaar zet? ;)
Het lijkt me toch echt dat het compleet vertalen van het besturingssysteem aan het eind van het proces word gedaan en niet bij beta 1 al. Heeft helemaal geen nut nog namelijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Angeluskamps schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:40:
[...]

Het lijkt me toch echt dat het compleet vertalen van het besturingssysteem aan het eind van het proces word gedaan en niet bij beta 1 al. Heeft helemaal geen nut nog namelijk.
Precies, als ze nu iets veranderen moet dat direct in vele tientallen talen tegelijk veranderd worden, daar schiet MS niks mee op. Ze hebben natuurlijk al wel een systeem klaar dat voor snelle vertaling kan zorgen maar ik geloof niet dat ze nu alles al klaar hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Ik weet nu waarom het CCC van ATI bij mij niet installeert. Mijn oude Radeon 9500 Pro wordt niet ondersteund door de drivers:
ATI Radeon™ HD 4000 Series GPUs
ATI Radeon™ HD 3000 Series GPUs
ATI Radeon™ HD 2000 Series GPUs
ATI Mobility Radeon™ HD 4000 Series GPUs
ATI Mobility Radeon™ HD 3000 Series GPUs
ATI Mobility Radeon™ HD 2000 Series GPUs
AMD 780G Chipset
AMD 780V Chipset
AMD 790GX Chipset
Windows 7 Operating System

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:16
Whohoo, mijn eerste BSOD's :)

Boosdoener was deze keer een installatie van TrendMicro AntiVirus 2009.
Ga maar eens kijken naar een ander Anti-Virus programma.
Hoorde dat Norton 2009 prima draaide op Windows 7 toch?
Misschien die dan maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
EDIT schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:31:
Whohoo, mijn eerste BSOD's :)

Boosdoener was deze keer een installatie van TrendMicro AntiVirus 2009.
Ga maar eens kijken naar een ander Anti-Virus programma.
Hoorde dat Norton 2009 prima draaide op Windows 7 toch?
Misschien die dan maar eens aanschaffen.
AVG8 free edition werkt ook goed.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Misschien dat ik de optie niet gezien heb, of dat-ie niet bestaat, maar hoe kan je 'pinned' en 'frequent' in je taskbar jumplists omdraaien?
Nu moet ik een flink stuk omhoog om bij mijn 'pinned' te komen, dat kan sneller :)

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 11-01-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
anandus schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:36:
[...]
Edit3:
Desalniettemin zou ik toch proberen te wennen aan de nieuwe 'quick launch', gewoon omdat het echt stukken beter werkt, imho (maar dat komt omdat ik In Love ben met jumplists :+ )
Het werkt idd best fijn en ik ga liever ook niet klooien met zelfgebakken quicklaunch-dingen (omdat de interface niet zo bedoeld is). Alleen heb ik een lijstje van 'favoriete programma's' dat net iets te groot is om allemaal in de taskbar vast te pinnen. Moet nog even een alternatief vinden om die programma's toch onder handbereik te houden. Daar hebben ze met de huidige interface niet echt een oplossing voor. Meen ook ergens te hebben gelezen dat het (na uitgebreid onderzoek) is ontworpen voor de 'gemiddelde gebruiker', welke max. 2 of 3 programma's tegelijk open heeft staan, weinig 'favoriete' programma's en van elk programma slechts 1 instance. Dat verklaart ook het een en ander. Alleen vergt dat van de 'powerusers' wel enige aanpassing van wat ze gewend zijn.

Ik vind zelf de nieuwe taskbar al best wel goed werken, maar ik moet er nog even over nadenken of ik de manier van MS ga gebruiken of dat ik toch zelf ga klooien om de boel precies naar mijn smaak te krijgen ;) En in dat laatste geval wordt dat toch oa. zelf een quicklaunch maken en iconen niet groeperen. Al hou ik er nooit zo van om een interface erg te tweaken, omdat ik het liever zo gebruik als de makers bedoeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04 19:18
Maak jezelf en de wereld gelukkig, koop geen norton!

Google beetje rond, en je zult weten waarom.

Mijn mening is, als iemand moet vragen waarom Norton dan niet goed is hij nog ERG veel moet leren.

Wat een !@#!@##@!# programma.

Edit:
Wat ik wel vaak van Symantic gebruik ik de Norton Removal Tool

Die werkt wel erg goed btw.
(Als je een tool nodig hebt om Norton te removen, zegt dat niet wat over je setup/uninstaller?)

Koop iets als NOD32 of AVG.

[ Voor 33% gewijzigd door Maxxi op 11-01-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zojuist de Windows 7 beta geinstalleerd (64bits) tot nu toe werkt het allemaal redelijk soepel en vlot. Echter heb ik moeite om Windows Live Messenger te installeren. Ik krijg een rare error vrijwel aan het einde van de installatie. Ik heb al op het internet gezocht maar kan er zo gauw niets over vinden.

Heb het overigens even met een plaatje gedaan omdat ik de tekst niet kon kopiereren en geen zin had om het over te typen.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/dgqbzc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Maxxi schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:41:

Mijn mening is, als iemand moet vragen waarom Norton dan niet goed is hij nog ERG veel moet leren.

Bedankt voor de onderbouwde mening waarom het een ****** programma is. Sinds Norton 2009 is er veel veranderd mocht je het niet weten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Laatst online: 19-04 19:18
wontcachme schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:44:
[...]

Bedankt voor de onderbouwde mening waarom het een ****** programma is. Sinds Norton 2009 is er veel veranderd mocht je het niet weten.
Tell me plz :-D

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:03
Als je bij Network adapters rechtsklikt krijg je nu ook de optie om een 'Network Bridge' aan te maken. Mijn moederbord heeft twee netwerk poorten erop zitten, als ik hiertussen een zo'n bridge maak zal ik hier dan profijt mee doen (bv. meer simultane connecties) of maakt dat niets uit?

Het troubleshooting gedeelte van het netwerk is er in ieder geval op vooruit gegaan. Het probleem wordt nu duidelijker omschreven i.p.v. zo'n veralgemeende melding dat er wel eens iets mis kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Maxxi schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:46:
[...]

Tell me plz :-D

Ben benieuwd.
Dit is wel aan dovemansoren gericht, dat weet ik nu al maar goed:

Installatie tijd verminderd, minder CPU belasting, sneller scannen, betere interface, minder geheugen gebruik, beter scan mechanisme enz.... En wat hier belangrijk is: Het werkt op windows 7 soepeltjes.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Xerion404 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:07:
[...]
Zelf heb ik een ander probleem. Gister heb ik 4GB bijgeplaatst om op een totaal van 8GB uit te komen. Sindsdien failed bij mij steeds de Windows Experience Index test op het onderdeel memory. Ik heb al een paar uur memtest laten lopen maar deze vindt geen problemen.
Ik heb dit nu opgelost door alle .xml files te verwijderen uit %systemroot%\Performance\WinSAT\DataStore

Hierna kan de WEI test compleet opnieuw gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Mijn eerste ervaringen met Win7 x64 zijn gemengd. Het is inderdaad een stuk sneller en responsiever dan Vista en vloeiender dan WinXP. Wel is de beta nog erg buggy (heb al behoorlijk wat vastlopende en niet meer reagerende programma's gehad) en ondervind ik diverse vastlopers bij het kopieren van bestanden vanaf externe schijven (zowel met de explorer als met total commander).
Dat laatste heb ik opgelost door de schijf te 'optimizen' voor safe removal ipv performance. Het blijkt dat ie last had van de caching ofzo. Tevens heb ik Windows Search uitgezet. Nu kan ik op een fatsoenlijke manier bestanden kopiëren.
Toch heb ik ook al ondervonden dat het downloaden van bestanden via IE niet altijd vlekkeloos verloopt, hij blijft soms hangen bij het kopieren naar de uiteindelijke bestemming. Ik gebruik nu dus alleen nog maar FF.

McAfee VS Enterprise 8.7i functioneert zonder problemen (maar is helaas 32 bit)
Windows Live Messenger 2009 vertoont wat kuren maar lijkt het gewoon te doen. Minimalisatie in de systray doet ie echter niet: hij blijft op de taakbalk.
Microsoft Office 2007 zonder problemen kunnen installeren, ook Outlook Connector functioneert.
Daemon Tools schijnen compatibiliteitsproblemen te hebben en kon ik niet installeren.
Perfect Disk 2008 wil ook niet installeren (hij is alleen gemaakt voor W2K,XP en Vista)
Ik heb nu de 64bit versie van Firefox (Shiretoko) vloeiend draaien
Opletten: de IE in de taakbalk (Quickstart) is de 32 bit versie en niet de 64 bit versie!
WinRar leek eerst goed te functioneren, maar begon vaak vast te lopen. Die heb ik er dus vanaf gehaald en gebruik nu de x64 versie van 7zip.

Dit zijn voorlopig mijn ervaringen. Doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Fraggler schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:13:
[...]

Ik ga AVG ook maar eens proberen, hopelijk gaat Symantec snel aan de slag voor een nieuwe versie van Endpoint Protection 11, hier ben ik inmiddels erg tevreden over sinds ze versie MR3 uitgebracht hebben (eerste versies waren drama).
Ik heb AVG Free geïnstalleerd, en daarna Windows Live Essentials. Daarna kreeg ik ook een complete freeze. Herstarten (Geforceerd, met de aan/uit knop) en na minder dan 1 minuut weer een freeze, weer herstarten: weer hetzelfde. CPU use 100%. Iemand tips? Ik heb een klein minuutje om iets te doen, daarna loopt hij weer vast. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:12
Ackermans1973 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:26:
De Lightscribe software versie 1.17.90.1 van www.lightscribe.com wil ook niet installeren.
Wilde mij ook niet lukken, totdat ik uit de TEMP map het MSI bestand ervoor haalde, in 7 inlogde als admin en daar de installatie deed. Daarna nog even terwijl je nog admin bent de rechten voor je "normale gebruiker" aanpassen en snel weer uitloggen en als gewone gebruiker heb ik zojuist m'n eerste LightScribe weer gebrand.

Het is even aanklooien, mar je hebt er dan wel een mooie taakbalk voor terug. Ik heb wel de feedback er over naar MS gesturd natuurlijk, maar het zal uiteindelijk HP zijn die een nieuwe versie van LightScribe uit moet brengen. En tja, HP en nieuwe software ondersteunen......ik heb er uit de overgang naar XP en Vista nog een kater aan over gehouden.

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:01:
[...]

Ik heb AVG Free geïnstalleerd, en daarna Windows Live Essentials. Daarna kreeg ik ook een complete freeze. Herstarten (Geforceerd, met de aan/uit knop) en na minder dan 1 minuut weer een freeze, weer herstarten: weer hetzelfde. CPU use 100%. Iemand tips? Ik heb een klein minuutje om iets te doen, daarna loopt hij weer vast. O-)
Als je denkt dat het aan AVG of iig die combi ligt, probeer eens auto-start uit te schakelen via msconfig.
Buggle schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:01:

Windows Live Messenger 2009 vertoont wat kuren maar lijkt het gewoon te doen. Minimalisatie in de systray doet ie echter niet: hij blijft op de taakbalk.
Dat is intended zo ver ik weet. Ik vind het ook best irritant, maar ze willen van de tray use af. Zie ook de 'nieuwe tray' en nieuwe manier van hidden icons.

[ Voor 27% gewijzigd door Ilya op 12-01-2009 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Laatst online: 07-03-2023
Als je geen anti-virus hebt draaien, dan kom je via de suggesties van Windows 7 bij de test versie van Norton 360 V3.0 en die is helemaal leuk! Haha, ik was al blij met V2.0 op Vista, maar deze is nog fijner.

Anyway, echt niks om over te klagen met Win7 tot nu toe, het is sneller als Vista, duidelijk sneller. En gebruikt minder resources. Op Vista tikte IE wel tegen de halve gigabyte aan, nu zit ie op 80 MB in taskmanager, dat is heeeeeel netjes.

En de geinige dingen die er in zitten, je hebt nu functionele eyecandy, zoals de download voortgang indicatie op de taakbalk in de IE groep, of bij Verkenner als je bestanden kopieert. Allemaal erg mooi en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:42:
Ik heb ook zojuist de Windows 7 beta geinstalleerd (64bits) tot nu toe werkt het allemaal redelijk soepel en vlot. Echter heb ik moeite om Windows Live Messenger te installeren. Ik krijg een rare error vrijwel aan het einde van de installatie. Ik heb al op het internet gezocht maar kan er zo gauw niets over vinden.

Heb het overigens even met een plaatje gedaan omdat ik de tekst niet kon kopiereren en geen zin had om het over te typen.

[afbeelding]
Is dat WLM 9 of WLM 8.5?
WLM 9 werkt namelijk gewoon perfect hier.
Heb je het al nog eens geprobeerd of pas één keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilya schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:04:
[...]

Als je denkt dat het aan AVG of iig die combi ligt, probeer eens auto-start uit te schakelen via msconfig.

[...]

Dat is intended zo ver ik weet. Ik vind het ook best irritant, maar ze willen van de tray use af. Zie ook de 'nieuwe tray' en nieuwe manier van hidden icons.
Ik gebruik hier de combo Windows Live Messenger 2009 en AVG 8 zonder problemen. Dat messenger niet netjes naar taakbalk minimaliseert, is een bug van Windows 7 of messenger zelf. Je kan dit makkelijk oplossen door messenger in de compabiliteitsmodus te draaien: start -> typ C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger en enter -> rechterklik op msnmsgr.exe -> properties -> compability -> vinkje bij Run this program in compability mode for Windows Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Buggle schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:01:
Mijn eerste ervaringen met Win7 x64 zijn gemengd. Het is inderdaad een stuk sneller en responsiever dan Vista en vloeiender dan WinXP. Wel is de beta nog erg buggy (heb al behoorlijk wat vastlopende en niet meer reagerende programma's gehad) en ondervind ik diverse vastlopers bij het kopieren van bestanden vanaf externe schijven (zowel met de explorer als met total commander).
Dat laatste heb ik opgelost door de schijf te 'optimizen' voor safe removal ipv performance. Het blijkt dat ie last had van de caching ofzo. Tevens heb ik Windows Search uitgezet. Nu kan ik op een fatsoenlijke manier bestanden kopiëren.
Toch heb ik ook al ondervonden dat het downloaden van bestanden via IE niet altijd vlekkeloos verloopt, hij blijft soms hangen bij het kopieren naar de uiteindelijke bestemming. Ik gebruik nu dus alleen nog maar FF.

McAfee VS Enterprise 8.7i functioneert zonder problemen (maar is helaas 32 bit)
Microsoft Office 2007 zonder problemen kunnen installeren, ook Outlook Connector functioneert.
Daemon Tools schijnen compatibiliteitsproblemen te hebben en kon ik niet installeren.
Perfect Disk 2008 wil ook niet installeren (hij is alleen gemaakt voor W2K,XP en Vista)
Ik heb nu de 64bit versie van Firefox (Shiretoko) vloeiend draaien
Opletten: de IE in de taakbalk (Quickstart) is de 32 bit versie en niet de 64 bit versie!
WinRar leek eerst goed te functioneren, maar begon vaak vast te lopen. Die heb ik er dus vanaf gehaald en gebruik nu de x64 versie van 7zip.

Dit zijn voorlopig mijn ervaringen. Doe er je voordeel mee :)
WinRar werkt hier goed. WLM blijft in taakbalk omdat dat de nieuwe lay-out is van Windows 7. Als je wilt dat hij naar de systemstray gaat moet je hem uitvoeren in Vista compatibility modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeluskamps schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:09:
[...]

Is dat WLM 9 of WLM 8.5?
WLM 9 werkt namelijk gewoon perfect hier.
Heb je het al nog eens geprobeerd of pas één keer?
Ik heb zowel de nieuwe 2009 als de vorige 8,5 geprobeerd beide werken niet. Ik heb ze beide meerdere malen geprobeerd te installeren maar telkens blijft de error terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Hmm hahah heb 1 ding wel gemerkt, heb 4 uur met Win 7 gewerkt, moet zeggen
dat het er heel mooi uit ziet en goed stabiel werkt, maar zo snel als XP is dat is het nooit !
Werk nu weer even 1 uurtje met XP en merk toch echt wel een groot verschil hoor......
Moet eerst nog maar eens 1 GB meer geheugen in mijn pc gooien, dan zie ik wel weer ;)

Kan zelf met Win 7 niet eens VirtualDJ draaien, daar mix ik veel mee, dus even wat meer geheugen hahhaa

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 12-01-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Albert020 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:22:
Hmm hahah heb 1 ding wel gemerkt, heb 4 uur met Win 7 gewerkt, moet zeggen
dat het er heel mooi uit ziet en goed stabiel werkt, maar zo snel als XP is dat is het nooit !
Werk nu weer even 1 uurtje met XP en merk toch echt wel een groot verschil hoor......
Moet eerst nog maar eens 1 GB meer geheugen in mijn pc gooien, dan zie ik wel weer ;)
Alles werkt hier gewoon snel, zou niet weten wat sneller zou kunnen gaan, maarja het is maar wat je prettig vind werken natuurlijk. Ik ben blij met Windows 7 en blijf er ook mee werken. Windows Vista gebruikte ik hiervoor op laptop en pc(staan er nog steeds op). Windows 7 werkt erg prettig en ziet er veel beter uit dan Windows XP verder werkt de 64 bit veel beter dan XP 64 bit. Dusja waarom zou je dan nog bij een oud OS als XP blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Ilya schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:04:
[...]

..........
Thanks! Opgestart in Safe Mode en in msconfig het opstart vinkje bij Windows Life Messenger weggehaald en nu geen freeze meer. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook maar even de Beta op een aparte partitie geinstalleerd. Setup leek allemaal prima te gaan, echter na het rebooten, moment dat je een gebruikersaccount moet gaan aanmaken (tenminste dat vermoed ik) blijft het beeld hangen (freeze).

Toen even in safe modus opgestart, echter daar kom ik niet verder, dan krijg ik de melding, dat setup nog niet is afgerond, ik kan dus niks. Iemand een idee?

Systeem:

Athlon 64 X2 3800+ 2 GHz
2 Gig Geheugen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderbij
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:59
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:17:
[...]

Ik gebruik hier de combo Windows Live Messenger 2009 en AVG 8 zonder problemen. Dat messenger niet netjes naar taakbalk minimaliseert, is een bug van Windows 7 of messenger zelf. Je kan dit makkelijk oplossen door messenger in de compabiliteitsmodus te draaien: start -> typ C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger en enter -> rechterklik op msnmsgr.exe -> properties -> compability -> vinkje bij Run this program in compability mode for Windows Vista.
Aah dat is wel beter, heb je tenminste niet 2x een 'ding' openstaan op je taskbar van hetzelfde venster, dat is echt dom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:37:
Zojuist ook maar even de Beta op een aparte partitie geinstalleerd. Setup leek allemaal prima te gaan, echter na het rebooten, moment dat je een gebruikersaccount moet gaan aanmaken (tenminste dat vermoed ik) blijft het beeld hangen (freeze).

Toen even in safe modus opgestart, echter daar kom ik niet verder, dan krijg ik de melding, dat setup nog niet is afgerond, ik kan dus niks. Iemand een idee?

Systeem:

Athlon 64 X2 3800+ 2 GHz
2 Gig Geheugen....
Toevallig een dual-monitor setup? Ik had het idee dat dit hieraan lag bij mij, toen ik mijn tweede scherm even ontkoppelde lukt de installatie hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:47:
[...]

Toevallig een dual-monitor setup? Ik had het idee dat dit hieraan lag bij mij, toen ik mijn tweede scherm even ontkoppelde lukt de installatie hier wel.
Nee hangt gewoon één monitor aan, heb het idee dat het aan de meegeleverde video-driver ligt, kan dat?

Ik heb trouwens een NVIDIA GeForce 6150 LE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Hier een 8800GT ;)

"Gewoon" een tweede keer Win7 geprobeerd te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Angeluskamps schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:32:
[...]

Alles werkt hier gewoon snel, zou niet weten wat sneller zou kunnen gaan, maarja het is maar wat je prettig vind werken natuurlijk. Ik ben blij met Windows 7 en blijf er ook mee werken. Windows Vista gebruikte ik hiervoor op laptop en pc(staan er nog steeds op). Windows 7 werkt erg prettig en ziet er veel beter uit dan Windows XP verder werkt de 64 bit veel beter dan XP 64 bit. Dusja waarom zou je dan nog bij een oud OS als XP blijven.
Nou omdat Win_XP gewoon sneller werkt en ik VirtualDJ nodig heb, daarom !
En ik zeg niet dat Win_7 er slecht uit ziet, in tegerdeel het ziet er heel goed uit en,
werkt ook sneller en beter dan Vista, maar Win_XP is toch wel sneller voor mij....... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Systeemvereisten vallen blijkbaar goed mee. Ik heb een Win7 Virtuele Machine geinstalleerd met 2GB RAM en 2 cores toegewezen:

Afbeeldingslocatie: http://users.coditel.net/COD95493/win7kl.png
(klik voor grotere versie)

De eindscore is scheefgetrokkent omdat in een VM omgeving de grafische kaart niet echt schitterend benut wordt. Ik ben er zeker van dat mijn huidige setup die 5.9 in Vista geeft zeker hetzelfde resultaat zou geven met Win7 moest ik het op een eigen partitie gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:53:
Hier een 8800GT ;)

"Gewoon" een tweede keer Win7 geprobeerd te installeren?
Ook, echter was er iemand met een soortgelijke probleem, die heeft de nieuwste Vista drivers van Nvidia aan een nieuwe bootable dvd toegevoegd, dus ik zit nu even te kijken hoe ik dat moet doen...

http://social.technet.mic...35-4a89-aca8-a0ad3e858552

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar de functie om images te branden ervaar ik als zeer plezant _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Nu ik Windows Vista Ultimate x64 ook heb ge-benchmarked is het tijd voor een mooie vergelijking met de Windows 7 Ultimate x64 beta en Windows XP Professional SP3 32bit.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/bench_3dmark.jpg
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3GHz, 4GB RAM, nVidia GTX260 CORE216

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/bench_crysis.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/bench_gta4.jpg

SuperPi Mod 1.5 Scores (1M test):
Windows 7 Ultimate x64 beta: 17.226 sec
Windows Vista Ultimate x64: 17.834 sec
Windows XP Professional x86: 17.031 sec

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Heb hier 32-bit een dagje als main os draaien, loopt als een zonnetje! Hier en daar een vastloper, maar het is ook nog maar een beta. Vrijwel alles werkt zonder aparte drivers te hoeven downloaden, of Windows Update vindt ze zelf. Alleen mijn realtek gigabit ethernet wil niet boven de 10 Mbps uit komen, terwijl ik een 100 Mbps router heb.
Als antivirus gebruik ik v3 van NOD32, vlekkeloze installatie en werkt 100%! Krijg winamp en daemon tools niet werkende, maar gelukkig zijn hier andere alternatieven voor. Ook werken de drivers voor m'n lexmark printer niet en krijg ik mijn Terratec Cinergy C PCI HD CI niet aan de praat.

Heb hem nu ook als main os op m'n laptop gezet, en hier werkt tot nu toe alles. Op m'n desktop komt (helaas) Vista terug, totdat er meer ondersteuning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Een nieuw probleempje; ik heb bij mijn taakbalk gekozen voor 'Use small icons'. De taakbalk wordt dan dunner, en de datum onder de klok verdwijnt dan. Is er toevallig een hack (of optie) om er voor te zorgen dat de datum achter de tijd komt te staan ipv dat het verdwijnt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Sir_Hendro schreef op maandag 12 januari 2009 @ 01:11:
Nu ik Windows Vista Ultimate x64 ook heb ge-benchmarked is het tijd voor een mooie vergelijking met de Windows 7 Ultimate x64 beta en Windows XP Professional SP3 32bit.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

SuperPi Mod 1.5 Scores:
Windows 7 Ultimate x64 beta: 17.226 sec
Windows Vista Ultimate x64: 17.834 sec
Windows XP Professional x86: 17.031 sec
Dit bedoel ik, omdat Win 7 ook Aero heeft heb ik aan 1 GB niet genoeg, minimaal 2GB dan zal hij op mijn sys goed draaien, en zeker met proggies als VirtualDJ, dit vraagt geheugen !!!

Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/1751/virtualdjkleinmx2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 12-01-2009 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerbenvandijk schreef op maandag 12 januari 2009 @ 01:03:
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft, maar de functie om images te branden ervaar ik als zeer plezant _/-\o_ _/-\o_
Dat viel mij ook al op. Normaal gesproken durf ik niet te branden op mijn laptop, vanwege de slechte brander, maar ik heb toevallig een iso geslaagd gebrand. Ik vind het erg handig, alleen nooit opgelet of het ook in een oudere Windows zit.

Trouwens nog 2 opmerkingen. Ben ik de enige met netwerkproblemen? Zoals in een eerdere post gaf ik aan dat bij mij streams om de zoveel tijd worden afgekapt als ik deze aan het kijken ben. Daarnaast verdwijnt ook af en toe zomaar de verbinding met VNC (los van de vaste time-out). Iemand hier al iets van gemerkt?
Daarnaast, als ik bij WMP kies via dat kleine menu uit je taskbar om alle muziek geshuffled af te spelen, krijg ik maar een random playlist van 50 nrs. Klopt dit? Het inladen van mijn hele muziekcollectie ging trouwens wel erg snel.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 01:32 . Reden: Toevoeging. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Laatst online: 05-10-2024
Heb de 32 bit versie gedownload. Krijg met geen mogelijkheid de drivers van mijn X-fi Xtreme Gamer geluidskaart geïnstalleerd. Gebruik de laatste nieuwe drivers van de Creative site en heb ook de gemodde PAX drivers gebruikt maar het mag niet baten. Zijn beide Vista 32 bit versies.
In de error message staat o.a. ook in dat ik moet updaten naar XP of een hoger OS.... :?

Iemand een oplossing of is het pech hebben met een X-fi?

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
hosee schreef op maandag 12 januari 2009 @ 01:50:
Heb de 32 bit versie gedownload. Krijg met geen mogelijkheid de drivers van mijn X-fi Xtreme Gamer geluidskaart geïnstalleerd. Gebruik de laatste nieuwe drivers van de Creative site en heb ook de gemodde PAX drivers gebruikt maar het mag niet baten. Zijn beide Vista 32 bit versies.
In de error message staat o.a. ook in dat ik moet updaten naar XP of een hoger OS.... :?

Iemand een oplossing of is het pech hebben met een X-fi?
Compatibility mode ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
Bedankt, het werkt nu.. :)

Edit: Gadgets werkt niet meer (wilt niets van opstarten) .. Deed het voorheen wel, na reboot van chipsetdrivers, niet meer. Toeval ?
Niet echt belangrijk maar wel vervelend dat dat zomaar gebeurt...Kan dat terug hesteld worden?

[ Voor 81% gewijzigd door hosee op 12-01-2009 02:12 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 16:30
hosee schreef op maandag 12 januari 2009 @ 02:07:

Edit: Gadgets werkt niet meer (wilt niets van opstarten) .. Deed het voorheen wel, na reboot van chipsetdrivers, niet meer. Toeval ?
Niet echt belangrijk maar wel vervelend dat dat zomaar gebeurt...Kan dat terug hesteld worden?
je hebt mss UAC uitgeschakeld, zet het een stap je hoger en herstart je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Angeluskamps schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:32:
[...]

Vergeet niet, dit is een BETA. Hou er dus rekening mee dat je met belangrijke taken (en data!!) niet afhankelijk bent van dit OS. Denk aan de mp3 corruptie bug (die snel is opgelost). Er kan altijd wat mis gaan, en dan wil jij niet degene zijn die tegen je baas moet zeggen: sorry, maar windows 7 heeft het ver :X t ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch nooit tegen je baas zeggen: "De PC heeft het verneukt" of "Vista heeft het verneukt" want dan zegt je baas: "Waarom heb je dan geen backups gemaakt?"

Iedere PC kan stuk gaan, die kans is altijd aanwezig. Het zou dus niet uit moeten maken of je Windows 7 gebruikt, je accepteert gewoon een bepaald niveau van onbetrouwbaarheid in je PC en gaat daarmee om. Bij Windows 7 is dat niveau misschien iets hoger, maar hoeveel mensen hier clocken niet hun PC over? Daarmee is dat niveau ook gelijk iets hoger.

Behalve dat je in potentie iets minder productief bent omdat je aan het klooien bent met een nieuw systeem en het risico dat er iets mis gaat misschien iets hoger is (dus je extra op je backups moet letten) zie ik er geen probleem in om Windows 7 nu voor je werk te gebruiken.

Sterker nog, als je op een helpdesk werkt of op een andere manier een technisch dienstverlenende functie vervult (en die kans is nogal groot hier op t.net) geeft vroege ervaring met nieuwe systemen je juist een duidelijk voordeel.

Maar ga het maar niet aan je baas verkondigen, die zal het niet begrijpen en roepen dat je dat maar in je eigen tijd moet klooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
FloRadix schreef op maandag 12 januari 2009 @ 02:19:
[...]

je hebt mss UAC uitgeschakeld, zet het een stap je hoger en herstart je pc.
Klopt, dat was het. Weer geholpen, ook bedankt.... :Y)
Voorlopig niks mis meer, loopt gesmeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
off topic

Voor diegenen die Aerosnap in xp willen:
http://www.aerosnap.de.vu/

Verder ben ik zeer te spreken over Windows7.
Het installeren ging super vlot, en nog geen vastloper gehad.

[ Voor 40% gewijzigd door JohnB op 12-01-2009 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik kan niet aanmelden op de feedback tool, terwijl mijn 7 is geactiveerd (met mijn legale MSDN key)...

Terwijl dat ik wel kan aanmelden op connect.microsoft.com!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Maxxi schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:41:
Je mening loopt wat achter, dit was correct tot voor kort. Norton internet security 2009 of norton antivirus 2009 behoort tegenwoordig tot de beste en snelste antivir paketten op de markt. Sla de duitse c't er maar eens op na. Ik draai nis2009 al 2 maanden onder zowel vista als w7 en het is een beter pakket geworden dan nod32.

Draait uitstekend onder w7.

[ Voor 7% gewijzigd door HaseMike op 12-01-2009 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
HaseMike schreef op maandag 12 januari 2009 @ 06:41:
[...]
Je mening loopt wat achter, dit was correct tot voor kort. Norton internet security 2009 of norton antivirus 2009 behoort tegenwoordig tot de beste en snelste antivir paketten op de markt. Sla de duitse c't er maar eens op na. Ik draai nis2009 al 2 maanden onder zowel vista als w7 en het is een beter pakket geworden dan nod32.

Draait uitstekend onder w7.
Norton snel?
Ben je gek geworden? |:(
Het is meest logge, lompe anti-virus pakket wat er bestaat. Never dat ik dat zou gaan draaien... bagger is het :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 12 januari 2009 @ 07:38:
[...]Norton snel?
Het is meest logge, lompe anti-virus pakket wat er bestaat. Never dat ik dat zou gaan draaien... bagger is het :X
in plaats van zo te reageren, zou je het ook kunnen proberen en dan een mening ventileren. Dat norton tot versie 2008 / 360 bagger was is duidelijk, norton 2009 is echter een heel andere zaak.

[ Voor 12% gewijzigd door HaseMike op 12-01-2009 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

HaseMike schreef op maandag 12 januari 2009 @ 07:46:
[...]
in plaats van zo te reageren, zou je het ook kunnen proberen en dan een mening ventileren. Dat norton tot versie 2008 / 360 bagger was is duidelijk, norton 2009 is echter een heel andere zaak.
Laat wel zien wat de mening over Norton is :p
Ik kan het best geloven, maar ga het nu niet proberen.

Ben wel blij dat W7 mijn tv kan aansturen op exact 24.000hz.
Mijn TV zet dit netjes om naar 72Hz :)
Onder XP kreeg ik dit niet voor elkaar (kreeg ik 23.966Hz).

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
GekkeR schreef op maandag 12 januari 2009 @ 07:50:
[...]Laat wel zien wat de mening over Norton is :p
Ik kan het best geloven, maar ga het nu niet proberen.
Het geeft leuk aan hoe image/vooroordelen tegen een bepaald product kunnen spelen. Als norton met 2009 zijn naam veranderd had dan werd er zeker meer verkocht. Microsoft is wat slimmer, ze verkopen vista versie 2 als windows 7, want vista heeft, onterecht, ook met imago problemen te kampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:30
Toch wel interessant dat een aantal onder jullie nog steeds Windows 7 met Windows XP durven te vergelijken.

Natuurlijk is XP sneller! XP is een jaartje of 6/7/8 oud nu?? 6 jaar voor XP zaten we nog met Windows 95, als je die nou eens installeert en vergelijkt met XP. Ik gok dat Win95 sneller opstart dan XP op je huidige pc.. Dat kun je toch niet vergelijken?

Windows 7 zul je moeten vergelijken met z'n voorganger: Vista. Niet met XP, want dat is gewoon een verouderd en eigenlijk totaal ander OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Gamepie56 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 07:58:
Toch wel interessant dat een aantal onder jullie nog steeds Windows 7 met Windows XP durven te vergelijken.

Natuurlijk is XP sneller! XP is een jaartje of 6/7/8 oud nu?? 6 jaar voor XP zaten we nog met Windows 95, als je die nou eens installeert en vergelijkt met XP. Ik gok dat Win95 sneller opstart dan XP op je huidige pc.. Dat kun je toch niet vergelijken?

Windows 7 zul je moeten vergelijken met z'n voorganger: Vista. Niet met XP, want dat is gewoon een verouderd en eigenlijk totaal ander OS.
Je kan toch wel snappen dat mensen net willen doen alsof Vista nooit bestond ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
IK heb een driver probleempje, De Realtek HD audiodrivers willen niet installeren. Heb de 64Bits vista drivers geprobeerd maar geen sjoege. Hoe is dit bij jullie gegaan. Is trouwens een Asus P5W DH Deluxe mobo.

En waar ik maar slecht aan kan wennen is de snelkoppeling naar desktop rechtsonder, kunnen we die niet naar links tweaken?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

bornin7ty2 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:07:
IK heb een driver probleempje, De Realtek HD audiodrivers willen niet installeren. Heb de 64Bits vista drivers geprobeerd maar geen sjoege. Hoe is dit bij jullie gegaan. Is trouwens een Asus P5W DH Deluxe mobo.

En waar ik maar slecht aan kan wennen is de snelkoppeling naar desktop rechtsonder, kunnen we die niet naar links tweaken?
Windowskey + D = the key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

ikkes

In diepe rouw

Stomme vraag waarschijnlijk maar waar kan ik hidden folders weer zichtbaar maken?
Ben wel aan het zoeken, maar moet weer even wennen aan het engels.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Heb W7 via Bootcamp op een macbook draaien. Alles draait als een zonnetje behalve het geluid.
Heb de update van bootcamp voor Vista er al opgezet en ook en AC97 Drivers. Maar met beide heb ik geen geluid. Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:29:
[...]

prima in de zin van 'aero glass' werkt ook?
of werkt aero glass niet in 6.5.0?

Want in 6.0.5 (de versie die ik heb) werkt het namelijk niet
Nope, aangezien de grafische performance in een virtule machine "niet om over naar huis te schrijven" is, is Aero niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:00

Kroontje

...

ikkes schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:23:
Stomme vraag waarschijnlijk maar waar kan ik hidden folders weer zichtbaar maken?
Explorer openen, op de Alt-toets drukken, in het menu wat verschijnt naar Tools, Folder Options, View.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

DennusB schreef op maandag 12 januari 2009 @ 07:38:
[...]

Norton snel?
Dan moet jij eens Norton Gaming edition proberen, lage prijs, amper geheugen en cpu verbruik en een hele handige gaming mode :P

Niks langzaam!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockwood
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11-2023
Dyoma schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:26:
Heb W7 via Bootcamp op een macbook draaien. Alles draait als een zonnetje behalve het geluid.
Heb de update van bootcamp voor Vista er al opgezet en ook en AC97 Drivers. Maar met beide heb ik geen geluid. Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Ik heb dit ook gedaan, maar bij mij krijg ik de bootcamp installatie niet eens aan de gang (zelfs niet de gepatchte bootcamp.msi). Bij mij zegt windows 7 tijdens het installeren van de KeyAgent (onderdeel van bootcamp) dat ik geen rechten heb om services te starten. Beetje vaag...

Voor de sound drivers, zou je op http://forums.macrumors.c...p?p=6908029&postcount=216 moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter

Hier werken de gadgets gewoon, al moet ik wel zeggen dat sommige gadgets dienst weigeren.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Snake schreef op maandag 12 januari 2009 @ 04:49:
Ik kan niet aanmelden op de feedback tool, terwijl mijn 7 is geactiveerd (met mijn legale MSDN key)...

Terwijl dat ik wel kan aanmelden op connect.microsoft.com!
'k snap het ook niet helemaal, in de media roept Microsoft dat ze terugkoppeling willen van het publiek. Maar het lijkt erop dat alleen diegene die 'officieel' beta tester zijn (dus die via connect info over windows7 boven water kunnen halen :+) bugs kunnen melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:30
Wiebbe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:35:
[...]

Dan moet jij eens Norton Gaming edition proberen, lage prijs, amper geheugen en cpu verbruik en een hele handige gaming mode :P

Niks langzaam!
Offoptic:
Pardon ?! Gaming edition ? dat is toch wel een beetje bezopen zeg om een speciale gaming edition te verkopen. Regel gewoon dat je product snel genoeg is onder welke omstandigheid dan ook.

Ontopic:
Ik heb gisteren een crash gehad bij explorer.exe, informatie direct naar microsoft gestuurd, zal volgende week nog eens kijken of daar een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien omdat daar een hele goede reden achter zit? Je vergelijkt het niet met Win95 omdat niemand nog Win95 wilt draaien, echter XP werkt voor bijna alle taken nog prima, dus als dat, met name in games, nog steeds sneller werkt dan is dat een prima reden voor veel mensen om nog XP te gebruiken. De hele reden dat ik niet naar Vista ben overgestapt is dat destijds XP gewoon sneller was in games en de programma's die ik draaide.

Je moet het niet vergelijken met z'n voorganger, je moet het vergelijken met wat voor jou een alternatief is. En als dat XP is dan moet je het daar gewoon mee vergelijken, want uiteindelijk kies je wel tussen XP of Windows 7.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
Tsurany schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:12:
[...]

Misschien omdat daar een hele goede reden achter zit? Je vergelijkt het niet met Win95 omdat niemand nog Win95 wilt draaien, echter XP werkt voor bijna alle taken nog prima, dus als dat, met name in games, nog steeds sneller werkt dan is dat een prima reden voor veel mensen om nog XP te gebruiken. De hele reden dat ik niet naar Vista ben overgestapt is dat destijds XP gewoon sneller was in games en de programma's die ik draaide.

Je moet het niet vergelijken met z'n voorganger, je moet het vergelijken met wat voor jou een alternatief is. En als dat XP is dan moet je het daar gewoon mee vergelijken, want uiteindelijk kies je wel tussen XP of Windows 7.
toen WinXP uitkwam (want je mag het natuurlijk niet met nu bekijken), waren er nog mensen die Win95 gebruikten, maar vooral Win98 was nog ZEER populair en ook Win2k had een hele aanhang
want uiteraard: Win98 starte veel sneller op dan XP en ook de games draaiden in het begin sneller onder Win98
we krijgen bij elke release net hetzelfde, het enige verschil is dat Vista een slechte reputatie heeft en daardoor veel mensen nog XP draaien (laat ik nu toevallig WinME overgeslagen hebben in bovenstaande vergelijking... exact hetzelde dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

XP heeft nooit een volwaardige opvolger gehad. W95 wel ;) En zoals ik het zie kan 7 dit best eens worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
mickjuh schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:37:
[...]

XP heeft nooit een volwaardige opvolger gehad. W95 wel ;) En zoals ik het zie kan 7 dit best eens worden.
Welnee, Vista is een volwaardige opvolger. Windows 7 is niet voor niets zo stabiel, het is een iteratie op Vista.

Ik vind de verschillen zelfs wat irritant. Neem het vlakje naast de klok in de taakbalk; nu moet je alle icoontjes toestemming geven er in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Sgreehder schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:44:
[...]

Welnee, Vista is een volwaardige opvolger. Windows 7 is niet voor niets zo stabiel, het is een iteratie op Vista.

Ik vind de verschillen zelfs wat irritant. Neem het vlakje naast de klok in de taakbalk; nu moet je alle icoontjes toestemming geven er in te staan.
Windows 7 = Vista - de functies die de mensen irritant vonden + een vernieuwende interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

UAC een stapje hoger zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
TheVMaster schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:46:
[...]

'k snap het ook niet helemaal, in de media roept Microsoft dat ze terugkoppeling willen van het publiek. Maar het lijkt erop dat alleen diegene die 'officieel' beta tester zijn (dus die via connect info over windows7 boven water kunnen halen :+) bugs kunnen melden...
Nee hoor, ik ben ook geen officiële bèta tester en toch kan ik feedback geven.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Sgreehder schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:44:
[...]
Vista is een volwaardige opvolger.
Ben ik het niet mee eens. Nu Vista is "ge-finetuned" kun je pas spreken van een volwaardige opvolger. Maar zoals al eerder gezegd is, heeft Vista niet zo'n goede naam en kunnen ze er beter een andere naam aanhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 14:32

RnB

Ik heb Windows 7 een aantal daagjes geprobeerd, maar het kan me niet bekoren.
Vista loopt veel beter op mijn laptop, met beter bedoel ik vooral sneller. Windows 7 zou met een SSD toch fantastisch performen? Nou mooi niet, hij is bij mij zeker 2 keer trager dan Vista bij bepaalde handelingen, zoals installaties. Kon ik bij Vista zware programma's binnen een minuut installeren, bij Windows 7 duurt dat zeker 5 minuten en langer!
Hoop dat het bij de final versie wel beter is, want ondanks deze grote ergernis, vind ik het wel een fantastisch OS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

RnB schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:06:
Nou mooi niet, hij is bij mij zeker 2 keer trager dan Vista bij bepaalde handelingen, zoals installaties. Kon ik bij Vista zware programma's binnen een minuut installeren, bij Windows 7 duurt dat zeker 5 minuten en langer!
:/ Raar? Hij draait hier echt gigantisch snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 16:29

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Svennetjee schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:55:
[...]

Nee hoor, ik ben ook geen officiële bèta tester en toch kan ik feedback geven.. }:O
Hoe? Met de feedback tool?

Kun je eens een link geven naar een issue die je hebt aangemaakt?

[ Voor 12% gewijzigd door Jazzy op 12-01-2009 10:19 ]

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Vista loopt veel beter op mijn laptop, met beter bedoel ik vooral sneller. Windows 7 zou met een SSD toch fantastisch performen? Nou mooi niet, hij is bij mij zeker 2 keer trager dan Vista bij bepaalde handelingen, zoals installaties. Kon ik bij Vista zware programma's binnen een minuut installeren, bij Windows 7 duurt dat zeker 5 minuten en langer!
Hoop dat het bij de final versie wel beter is, want ondanks deze grote ergernis, vind ik het wel een fantastisch OS! :)
Misschien dat je een paar programma's kan draaien om de I/O snelheden te meten, weet je zeker dat het niet gevoelsmatig is.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
HaseMike schreef op maandag 12 januari 2009 @ 07:56:
[...]
Microsoft is wat slimmer, ze verkopen vista versie 2 als windows 7, want vista heeft, onterecht, ook met imago problemen te kampen.
Vista 2? Want? Het heeft ook aero?
Dat de stap minder groot lijkt dan tussen XP en Vista betekent niet dat gelijk een Vista 2 is.
DeX schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Windows 7 = Vista - de functies die de mensen irritant vonden + een vernieuwende interface.
En Vista = XP - snelheid + nieuwe veiligheidsfuncties + nieuwe interface
En XP = Windows 2000 + nieuwe interface
En Windows 2000 = Windows NT in een nieuw jasje

Ergo:
Windows 7 = Windows NT - de functies die de mensen irritant vonden + een vernieuwende interface - snelheid + nieuwe veiligheidsfuncties + nieuwe interface + nieuwe interface in een nieuw jasje
Zo, nu iedereen blij? ;) :P

Zolang er geen kersverse kernel uitkomt (wat ik ook niet zie gebeuren de komende 5 á 10 jaar), kunnen mensen dit soort dingen blijven roepen.
Het is alleen jammer dat het geen hol bijdraagt aan de discussie :P
Maar toch, XP is de meest gebruikte Windows-versie (onder andere vanwege de snelheid*), dus het is niet meer dan logisch dat een nieuwkomer ermee wordt vergeleken :)
* Okee, Windows 95 is sneller, maar ook zo stabiel als een bezopen alcoholist op een step :+
DeX schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:16:
[...]

Windowskey + D = the key
Winkey+M werkt ook prima.
Of je maakt een extra 'Show Desktop'-snelkoppeling aan :)
ikkes schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:23:
Start->Typ 'folder'->Kies 'Folder options' :)
UAC zeker uitgezet? ;)
Zet UAC weer aan en je gadgets doen het weer :)
Apart, Windows 7 hoort toch aardig sneller dan Vista te zijn.
Wat vreemd, zijn wel alle (juiste) drivers geïnstalleerd?

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 12-01-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:13

Dark

who tweaked the light?

Ik blijf problemen houden met dvr-ms files die ik op xp en vista heb opgenomen met mediacenter. Kan deze files niet meer goed afspelen, het filmpje stopt na 5-30seconden :( filmpjes in w7mc opgenomen doen het wel gewoon.

Windows media player speelt de filmpjes wel af... mp3patch heb ik geinstalleerd... iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Da's raar.
Ik draai het hier op m'n MacBook, en m'n Medion laptop, en het draait echt véél beter dan Vista, op dezelfde hardware.

Heb je alle drivers geïnstalleerd, updates gedaan, en dezelfde tweaks bij Vista gebruikt ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:47:
[...]

Of gewoon naar de Launch van Windows 7 gaan in November ;)
Is er al wat meer bekend over de launch, precieze datum, lokatie enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:58
Dan heb je volgens mij iets niet goed gedaan, of je mist de juiste drivers?
Ik gebruik hem zelf op me laptop nu, normaal duurde netbeans met opstarten echt 30 seconden, nu 10 seconden. Voor de rest loopt het echt veel sneller dan xp of vista op me laptop.
Ik heb een schone installatie gedaan, veel mensen hebben al gezegt dat upgraden geen goeide optie is.

Mijn laptop:
1.8GHZ Single Core
2gb DDR2 667
ATI 200M
160gb 5400RPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat het nieuwe file system nog niet af is.
Dat zou, theoretisch gezien, windows 7 nog veel sneller laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ryatzu schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:56:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat het nieuwe file system nog niet af is.
Dat zou, theoretisch gezien, windows 7 nog veel sneller laten lopen.
Niet perse, het creëert ook extra overhead, natuurlijk.

Maar op zich hebben ze een hoop functionaliteit ervan toegevoegd met Windows Search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
anandus schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:58:
[...]
Niet perse, het creëert ook extra overhead, natuurlijk.

Maar op zich hebben ze een hoop functionaliteit ervan toegevoegd met Windows Search.
Gelukkig ja, ben er echt heel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
[...]

Hoe kom je daar eigenlijk? Heb dat al vaker gehoord, maar toentertijd met een snelle zoekopdracht niks kunnen vinden.

Lijkt me sowieso wel leuk om eens mee te maken (los van alle goodies die er al dan niet zijn). :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Er is nog geen vaste datum ze zeggen alleen eind 2009/begin 2010

Ohja, ik las net iets over WinSFMail, MSDN leden kunnen de beta al downloaden.
Helaas is er alleen nog een xp versie, de van vista komt later.

Als iemand deze kan testen en wat screenshots kan plaatsen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
[...]

:+ inderdaad!
anandus schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:49:
[...]
Is er al wat meer bekend over de launch, precieze datum, lokatie enzo?
Ehh..ja..heb jij die e-mail niet gehad dan? :+
Wat denk je zelf Anandus ;) de beta is net uit....hehe....zodra er meer info is wordt het hier vast wel geplaatst :+
BM schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:01:
[...]

Hoe kom je daar eigenlijk? Heb dat al vaker gehoord, maar toentertijd met een snelle zoekopdracht niks kunnen vinden.

Lijkt me sowieso wel leuk om eens mee te maken (los van alle goodies die er al dan niet zijn). :)
Tja...als je bij de Vista launch bent geweest (en hebt gehoord over de XP launch), dan kun je aannemen dat je bij de Windows 7 launch wel eer wat goodies gaat krijgen :+ Ik probeer er in ieder geval bij te zijn (met m'n vrouw)...

[ Voor 79% gewijzigd door TheVMaster op 12-01-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Gezien de goede staat van de beta, het feit dat er geen beta2 komt en de afloop datum van deze beta : Zit het er dik in dat W7 release zo rond mei/juni is. Tis maar een mening, maar w7 = zowat af.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze tot kerst / volgend jaar wachten, mede gezien het feit dat vista zo'n (onterechte) slechte naam heeft. Voor 7 staat iedereen, gek genoeg, weer in de rij, en dat brengt centjes..

[ Voor 35% gewijzigd door HaseMike op 12-01-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
HaseMike schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:14:
Gezien de goede staat van de beta, het feit dat er geen beta2 komt en de afloop datum van deze beta : Zit het er dik in dat W7 release zo rond mei/juni is. Tis maar een mening, maar w7 = zowat af.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze tot kerst / volgend jaar wachten, mede gezien het feit dat vista zo'n (onterechte) slechte naam heeft. Voor 7 staat iedereen, gek genoeg, weer in de rij, en dat brengt centjes..
'k denk eerder ergens net na de zomer....rond april/mei 2009 is de verwachting komt er nog een RC...maand of wat daarna de release. Misschien zelfs wel najaar 2009 ivm de kerst etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Jep, ik ben zelfs al van plan om gelijk een nieuwe computer of desktop-laptop te gaan kopen als windows 7 uit is. Zal wel een zepto worden aangezien zij ook zonder windows leveren, neem aan dat windows 7 niet gelijk beschikbaar zal zijn voor laptop op de release date. Als dat wel zo is,....toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Er komt zowiezo nog wel een beta, aangezien nog niet alle features erin zitten, zoals Winsf (geupgrade NTFS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ryatzu schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:06:
Er is nog geen vaste datum ze zeggen alleen eind 2009/begin 2010

Ohja, ik las net iets over WinSFMail, MSDN leden kunnen de beta al downloaden.
Helaas is er alleen nog een xp versie, de van vista komt later.
WinSFMail? :?
HaseMike schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:14:

Da's wel heel optimistisch (of bedoel je 2k10?)

En er komt sowieso nog een RC, lijkt mij :)
TheVMaster schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:11:
Ik probeer er in ieder geval bij te zijn (met m'n vrouw)...
lol, ik heb gisteren mijn vriendin ook overgehaald om mee te gaan naar de launch :P
Ryatzu schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:22:
Er komt zowiezo nog wel een beta, aangezien nog niet alle features erin zitten, zoals Winsf (geupgrade NTFS).
Komt WinSF in Win7? Het lijkt me niet , eigenlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 12-01-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
Is dat niet al een hele tijd terug gecancelled? Meen dat ze er alleen nog kleine deeltje van gingen gebruiken (libraries zou er daar 1 van zijn).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Iemand al bekend met de mogelijke naamgeving van Windows 7.

Houden ze gewoon Windows Seven aan? Of word het weer iets exotisch zoals Windows Vantage, Windows Nex-P, Windows Wow, Windows 2009 of Windows Post-Millenium edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Dat is winfs, en dat zit zeker niet in de W7 release. Winfs een soort sql filesysteem, heeft al een jarenlange historie van niet uitkomen, en dat blijft voorlopig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DeX schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:26:
Iemand al bekend met de mogelijke naamgeving van Windows 7.

Houden ze gewoon Windows Seven aan? Of word het weer iets exotisch zoals Windows Vantage, Windows Nex-P, Windows Wow, Windows 2009 of Windows Post-Millenium edition?
Windows 7.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit topic alleen om ervaringen met Windows 7 uit te wisselen. Voor technische vragen kun je een apart topic openen mits dat aan de juiste eisen voldoet natuurlijk.

Verkrijgbaarheid van de beta staat in de openingspost vermeld.

Voor discussie/meldingen over het downloaden van Windows 7 en het krijgen van een key graag deze zaken hier posten.

Vragen om keys worden verwijderd!