Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 177 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:56

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:45:
Even de laatste patchnotes voor druids die vanaf patch 3.0.8 actief worden. Spijtig genoeg worden er een aantal dingen uitgehaald die zeker niet slecht waren.

*druid patch notes*

Voor feral druids kan het wel eens handig zijn dat ze nu polearms kunnen gebruiken.

De trinket/rings/neck/wep armor nerf deels gecompenseerd door talents ( maar toch niet genoeg ) veel druids die afhangen van hun armor op die items gaan een harde klap krijgen met hun armor.

Een kleine nerf naar bear-magle toe. Waar het meer genereerde dan nodig was en dat is wel spijtig want op single target was mangle wel een fijne treath opbouwer.
Polearms kunnen idd best leuk zijn... o-m-g wat had ik graag de Ice Barbed Spear kunnen gebruiken toen ik nog in vanilla wow rondliep ;)

Die nerf van bear-mangle lijkt meer op een bugfix. Ach de meeste threat generation komt tegenwoordig toch van maul.

Gaat de armor change nu al live? Ik heb n.l. nog niet gezien dat SotF de armor contribution krijgt, iets wat vast wel gemeld zou worden in de patch notes.

Dat aquatic form nu een trainable spell is vind ik eigenlijk wel jammer; het is een redelijke hel (heen-en-weer rennen ftl) om die q-line te doen op lvl 16, maar het gaf wel een beetje flavour aan de druid class quests (het zijn er al niet zo veel). Ik had al gemengde gevoelens dat epic flight form nu trainable is (maar goed; heroic Sethekk Halls zal niet zo veel meer gebeuren) :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nog steeds die mount uit HC Sethek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

WIj hebben normaal gewoon Need or Greed en mensen die willen Needen geven dat van te voren aan dat ze dat willen en als ze een akkoord hebben van de rest mogen ze. Dit gaat in onze guild normaal goed aangezien iedereen zich eraan houd (anders kick member).

Alleen bij grote raids met 25 man of meer word Master Loot door onze GM geactiveerd. DIt duurt iets langer maar onze guild is er zo op ingesteld dat de duur niet zo heel veel langer is. De GM controleerd in definitie altijd of de mensen die dan /roll doen inderdaad wel aanspraak mogen maken. Andere klasse of niet passende talenttree betekend geen loot en een nieuwe roll voor de groep nodig.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:47
redfoxert schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:28:
[...]
Je moet met elke random daily die achievement kunnen halen. Als je maar 5 dagen achter elkaar _een_ daily doet, maakt niet uit welke. Al doe je elke dag een andere, dan nog moet die achievement uiteindelijk na 5 dagen worden behaald.
"Je moet" is een beetje kort door de bocht.
Zo had ik het ook bedacht ja, doe zelfs al dagen achter elkaar dezelfde (maar dus wel meer dan 1 daily op een dag).

Maar zoals de anderen al zeiden, hij schijnt bugged te zijn, wat een goeie verklaring kan zijn.
Het boeit me ook niet zo heel hard, maar aangezien ik toch bezig was met daillies voor wat rep dacht ik dus steeds te checken hoever ik was, zodat ik niet net 1 (dezelfde?) daily te weinig doe en het niet haal.

Edit:

Inderdaad bugged. Ze noemen zelf eerst BG's, maar aan het commentaar is wel te zien dat er meer aan de hand is. Zoiets als een 24uur timer, zodat je een daily om 8uur de ene dag doet en 9 uur de volgende dag, dan is het al weer gereset :(

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=12065190257&sid=1&pageNo=1

[ Voor 20% gewijzigd door cannibal op 09-01-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Savage Roar: The buff now persists outside of Cat Form but only provides its benefits while in Cat Form.
* Starfall: Instead of canceling shapeshifting, now cancels on shapeshifting into an animal form.
* Survival of the Fittest: This talent now grants 22/44/66% bonus armor in Bear Form and Dire Bear Form in addition to all of its previous effects.
* Swipe: Swipe (Cat) has now been added at level 71, dealing 260% weapon damage, costs 50 energy with no cooldown. All talents affecting the Bear Form version affect the Cat Form one as well.
* Wild Growth now has a 6 second cooldown.
het staat in de patchnotes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren gemerkt hoe makkelijk een bot kan zijn :)
Ik was op me rogueje in duskwood aan het lvlen (deze is 28) en ik had de "Legend of Stalvan" quest nog op.
Al een paar keer geprobeerd meneer stalvan om te leggen, maar als lvl 28 is dat niet echt goed te doen :'(

Toen zag ik een speler rondrennen, constant dezelfde ronde killde alles wat in zijn pad kwam.
Dus hij liep ook voor Stalvan's huis langs, dus op het moment dat hij Stalvan wil gaan aanvallen tag ik die mob met als resultaat: xp en me questitem.
Na ongeveer een half uur alles voor zijn neus getagged te hebben (en dus behoorlijk wat XP te hebben verzameld :+) toch besloten om maar even een ticket aan te maken.

Toen was de bot in eens heel snel weg en kreeg ik complimentje van de GM voor me ticket :D

[ Voor 0% gewijzigd door Wootlock op 09-01-2009 13:45 . Reden: Typo's enzo ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Viggen schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:28:
Heb nu sinds een week [Dying Curse], in combinatie met m'n [Sundial of the Exiled] levert dat leuke situaties op, ze proccen vrij vaak tegelijkertijd (zelfde interne cooldown / vrijwel gelijke proc chance)... is toch 1355 extra spellpower nom nom :P
/wave Serendipity, wat stond je gisteren te patsen naast me met al je lvl80 epics ;)

Ben gisteren level80 gedinged met me druid, loop helaas nog in bijna full tier 6 rond, need upgrades, veel werk te doen nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:36:
[...]

Ik heb vrijwel nooit langer in een guild gezeten dan 6 maanden. Meestal heb ik gewoon erg pech met het niveau in de guild. Misschien zoek ik gewoon naar andere dingen dan de meeste guilds kunnen bieden.

Wat ik dus zoek in een guild:

1. Gezelligheid
2. geen epiclootwhores
3. volwassenheid met het nodige kattenkwaad
4. geen naabs :P

Helaas was er altijd wel iets mis aan een guild waar ik in zat. En laatst zat ik in een hele fijne.. gaan ze mergen met een guild die niet prettig is. Daarvoor zat ik in een guild die uit elkaar gevallen was... ERg jammer :(
en die guild heb ik dus gevonden! en ben er zelf een officer in :)

onze tank is een warrior, en ik ben een mage, dus vaak 2de op aggro. nou je het is voor mij een sport om aggro te pakken en dan op hem te gaan zeuren. (waar het kan het, zal niet zo snel patchwerk 25 man overnuken ;))

Gisteren ook weer op Thaddius, boss is dood, het eerst wat hij doet is mij opzoeken en naar mij toe rennen. om te kijken of hij mij kon nuken met de polarities. wat natuurlijk lukte :P dat soort dingen zijn allemaal leuk!

Hij is super goed, dus aggro pakken doe ik toch nauwelijks (heb een protadin gerolled dus weet nu ook hoe irritant het is, en heb gewoon veel meer inzicht in het tanken gekregen, dus eigenlijk ga ik nooit meer dood door een "dps" fout) maar goed op AOE packs wil het nog weleens mis gaan, hij intervened iedereen, en taunt ook, behalve bij mij.

nou ja goed en gewoon leuke opmerkingen welke er worden gemaakt in de raid/in combat als er iets leuks gebeurt.

Kel thuzad, ik en een RL vriend van mijn gingen redelijk in het begin dood, dus nou ja dat word een wipe (waren beide top dps) wij ressen vast, hop gaat nog een healer dood. dus wipe fosho, ik zit met hem op skype, en wij staan bij de ingang te wachten totdat ze echt wipen.
dus ik klik weer op diezelfde tank zijn naam en begin hem te summonen. en wij gaan zo de hele raid langs:
je ziet de hele /raid lol /raid haha enzovoorts.
nou ja dit laatste had je misschien bij moeten zijn, rond 02:30 'snachts was het humor! :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Gohan-san schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:23:
[...]

hmmjah lootcouncil klinkt heel mooi, maar ben je dan niet 20 min met looten bezig?
Neuh valt wel mee, bovendien kan de rest van de raid gewoon vast verder met trash killen :)
SpoTs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:36:
[...]

Ik heb vrijwel nooit langer in een guild gezeten dan 6 maanden. Meestal heb ik gewoon erg pech met het niveau in de guild. Misschien zoek ik gewoon naar andere dingen dan de meeste guilds kunnen bieden.

Wat ik dus zoek in een guild:

1. Gezelligheid
2. geen epiclootwhores
3. volwassenheid met het nodige kattenkwaad
4. geen naabs :P

Helaas was er altijd wel iets mis aan een guild waar ik in zat. En laatst zat ik in een hele fijne.. gaan ze mergen met een guild die niet prettig is. Daarvoor zat ik in een guild die uit elkaar gevallen was... ERg jammer :(
Dat geldt bij ons dus zeker, daarom zit ik er ook in. De guild is voor mij een van de voornaamste redenen om te blijven spelen.

[ Voor 85% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren een naxx hc run,
Plague wing, behalve mensen die o zo simple dance nog steeds niet kunnen, geen death daar.
Helaas kon me TPS niet echt geweldig testen want ze lieten 2 keer toe de spore dicht bij komen, yeah
Op naar Thaddius daar was op een lag, nu kan aardig over weg met lag, maar paar seconde later je +,- debuff pas zien is toch wel minder.
Na 2 wipes met giga lag besloten on Shap 2D te gaan doen (tot nu toe 0D dus vondt behoorlijk overmoedig maar ja)
Stuk of 4 wipes met 2D
Paar trys, Breath cone die 3 people neer legt, Vishers en mensen die niet opleten, Beste try was rond 50% toen 2de kwam.
Dus daarna maar try met 1D op, was ook zeer messy qua try, maar hij ging wel down gelukkig

Daarna nog keer Thaddius ook beetje lag daar als nog maar dit keer was te doen dus met -10 sec op enrage timer ging hij down.
Meteen 2 Achievment rijker (Wing + Naxx), blijkbaar is dit toch de meest lastige in Naxx

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 09-01-2009 13:58 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SouLmaN schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:48:
[...]

/wave Serendipity, wat stond je gisteren te patsen naast me met al je lvl80 epics ;)

Ben gisteren level80 gedinged met me druid, loop helaas nog in bijna full tier 6 rond, need upgrades, veel werk te doen nog!
/wave ;) :P hehe, mja ik ken Snorky al een tijdje dus ff buurten ;) :P

upgraden gaat ws zeer snel, bij mij iig wel :P (100% attendancy scheelt ;)) en ik gok dat de meesten hun gear wel hebben nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Niet echt eerste 25man + dkp reset gemist

Plus al 1 keer uit geroulleerd doet je dkp geen goed.
Tot woendsag moest je voor je offset dkp betalen dus heb hoop main loot (T.25 tokens voornamelijk) daardoor ook verloren
me legs komen uit een pug voa, anders had ik nogsteeds geen 25man t7 loot gehad

[ Voor 16% gewijzigd door Teunis op 09-01-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Vanavond Naxx 10 met de guild, en ik kan gelukkig als healer mee (ze vroegen eerst of ik op m'n mage wou, maar heb toen aangegeven dat ik dan liever Balance zou speccen op m'n druid). Ben erg benieuwd. We hebben al wat ervaring, maar dat was samen met een andere guild (zie dramaverhaal een maandje terug), ben benieuwd hoe het nu gaat. We hebben in ieder geval een paar scrubs met te weinig hitrating dus 't wordt nog gezellig :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Mja, heb m'n T7.5 shoulder token maar gekocht met emblems aangezien we idioot veel pala's en priests in de raid hebben en conqueror tokens nauwelijks droppen ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:49

NoTimeRemains

I know

atm hebben we dit dkp systeem.
iedereen die de raid op tijd joined + 5 dkp
mensen die als reserve op staan krijgen ook 5 dkp
als er uitval is door DC of iets anders waardoor iemand offline moet gaan en er moet iemand invallen die niet reserve staat dat dan krijgt deze ook 5 dkp

elke baas + 5 dkp, elke eindbaas + 7 dkp
bij elke baas checkt de CL of zijn class volledig gebuffed zijn (flask/elixer, food) is dit niet zo -2 dkp
afk zonder wat te zeggen, en waarop de raid ook moet wachten -5 dkp
minimaal bod bij drop van een baas is 30 dkp
minimaal bod bij tier drop is 40 dkp
minimaal bod bij random drops is 20 dkp

DKP decay is +/- een maand.

en bij ons in het lock team (tevens ook de 3 actiefste members van de guild) hebben we gezegd dat we met zn 3 beslissen wat de grootste upgrade is voor ons 3.

[ Voor 16% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-01-2009 14:14 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Volgens mij staat er niet dat een druid geen tank healer kan zijn, maar als het merendeel van de healers bestaat uit druid (of Pala)healers dan geldt dat de desbetreffende healing minder zal zijn. Hiermee proberen ze denk ik de Priest weer een hogere healing waarde in Raids te geven en dwingen ze ons om een betere verdeling te maken kwa Pries, Pala en Druid healers.
Druids zijn prima tankhealers imho, en na de komende patch wordt de verhouding toch helemaal anders (wij gaan van 2 raiding holy priests naar part-time 1 disc priest voor bepaalde gevechten en als pof buffer, meer ruimte voor druids/shammies dus al zal dat per guild anders zijn ivm de beschikbare healers).

Ik blijf er overigens bij dat blizzard wel meer zou moeten doen met feedback en echt moet waken voor al dat gedoe wat je nu hebt: dat je aan de patchnotes kunt zien welke classes de developers zelf spelen - komt toch wat onprofessioneel over.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
blouweKip schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:15:
[...]

Druids zijn prima tankhealers imho, en na de komende patch wordt de verhouding toch helemaal anders (wij gaan van 2 raiding holy priests naar part-time 1 disc priest voor bepaalde gevechten en als pof buffer, meer ruimte voor druids/shammies dus al zal dat per guild anders zijn ivm de beschikbare healers).

Ik blijf er overigens bij dat blizzard wel meer zou moeten doen met feedback en echt moet waken voor al dat gedoe wat je nu hebt: dat je aan de patchnotes kunt zien welke classes de developers zelf spelen - komt toch wat onprofessioneel over.
Jij hebt toch echt iets te veel samenzwerings theorieën. Net of het feit dat een developer een keer een lans breekt, betekend dat ze een priest spelen en daar ook voor wat extra's programmeren, dan zouden ze vast die nieuwe cooldown niet bedacht hebben.
Volgens mij speelde dan vroeger alle developers hunter, maar zijn ze daar net dan weer massal vanaf gestapt.
En hun warlocks hangen ook al in de wilgen, allemaal een mage gererolled :D

Zo'n grote verzameling spells, gear, classes etc balancen kost gewoon moeite, dat blijft gewoon altijd bewegen met elke patch en met grote patches (xpacs) nog wat meer. Heeft echt niet te maken met persoonlijke voorkeur van die ene ;) (ik denk wat meer) developer die dat wow-scriptje schrijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:36:
[...]

lololol Chronosaga met z'n mooie TCG mount. :P Ik heb zelf 5625, ha! Meeste bij ons in de guild is Bavve met 6300+, maar volgens mij zijn er nog 1 of 2 die meer punten hebben op onze realm.
Dat is wel een heel bekende naam :) Is hij toevallig ooit van Burning Legion gemigrate naar Grim Batol toen Burning Legion elke dag met een enorme queue zat en als je al online kwam met een ping van 800 rondliep?

Want als ik het goed herinner zat hij in CoW (Chilled Out Wargamers) die destijds allemaal van BL naar GB gingen. Leuk om oude namen terug te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viggen schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:09:
Mja, heb m'n T7.5 shoulder token maar gekocht met emblems aangezien we idioot veel pala's en priests in de raid hebben en conqueror tokens nauwelijks droppen ;( :P
Ah, dan zijn wij niet de enigen :P Ik ga ze ook kopen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wootlock schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:44:
Gisteren gemerkt hoe makkelijk een bot kan zijn :)
Ik was op me rogueje in duskwood aan het lvlen (deze is 28) en ik had de "Legend of Stalvan" quest nog op.
Al een paar keer geprobeerd meneer stalvan om te leggen, maar als lvl 28 is dat niet echt goed te doen :'(

Toen zag ik een speler rondrennen, constant dezelfde ronde killde alles wat in zijn pad kwam.
Dus hij liep ook voor Stalvan's huis langs, dus op het moment dat hij Stalvan wil gaan aanvallen tag ik die mob met als resultaat: xp en me questitem.
Na ongeveer een half uur alles voor zijn neus getagged te hebben (en dus behoorlijk wat XP te hebben verzameld :+) toch besloten om maar even een ticket aan te maken.

Toen was de bot in eens heel snel weg en kreeg ik complimentje van de GM voor me ticket :D
Zo heb ik er vorige week 2 gereport die in Sholazar Bassin rondliepen en heel duidelijk botlike behaviour vertoonden (rondjes rennen, wachten voordat ze een mob gingen aanvallen). De rogue ging zelfs niet eens in stealth en mepte gewoon alles wat ie tegenkwam, vaak ook pas nadat ie aggro had gekregen. Draaien deden ze in de welbekende keyboard-turning manier. Duel's declinen ze direct (nog geen milliseconde tussen te krijgen, behalve de random lag). Helaas was het vrij laat dus geen GM online maar kheb ze daarna nooit meer online gezien :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
redfoxert schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:35:
[...]

Zo heb ik er vorige week 2 gereport die in Sholazar Bassin rondliepen en heel duidelijk botlike behaviour vertoonden (rondjes rennen, wachten voordat ze een mob gingen aanvallen). De rogue ging zelfs niet eens in stealth en mepte gewoon alles wat ie tegenkwam, vaak ook pas nadat ie aggro had gekregen. Draaien deden ze in de welbekende keyboard-turning manier. Duel's declinen ze direct (nog geen milliseconde tussen te krijgen, behalve de random lag). Helaas was het vrij laat dus geen GM online maar kheb ze daarna nooit meer online gezien :)
ik heb ook een autodecline op duels hoor :P dus dat zegt niets

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:35:
[...]

Keyboard turning en de rondjes zijn inderdaad botlike, maar ik gebruik Muqq's UI en daar zitten dingen zoals auto duel canceller ook allemaal in. Dus dat is niet een punt waarop je iemand kunt beschuldigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:40:
[...]

ik heb ook een autodecline op duels hoor :P dus dat zegt niets
Ik ook maar als je daarna ook nog onverstoorbaar doorgaat met mobs killen die jij niet getagged hebt is er echt wel wat meer aan de hand :) Ik ga echt niemand reporten voor het declinen van een duel maar als je echt botlike behaviour vertoond zoals wat ik gezien heb dan krijg je van mij gewoon een rapportje aan je broek. Is het onterecht zal de GM niks doen en hooguit de player whisperen, die dan kan reageren. Is het wel terecht ben ik in ieder geval een bot van mn server, die toch al zo vol is, minder rijk. Liever kwijt dan rijk :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:26:
[...]

Dat is wel een heel bekende naam :) Is hij toevallig ooit van Burning Legion gemigrate naar Grim Batol toen Burning Legion elke dag met een enorme queue zat en als je al online kwam met een ping van 800 rondliep?

Want als ik het goed herinner zat hij in CoW (Chilled Out Wargamers) die destijds allemaal van BL naar GB gingen. Leuk om oude namen terug te zien :).
Ja dat klopt :), dat is dus een guildie van mij aardige kerel

Ken trouwens best wat lui uit CoW, die voor ze of stopte of naar warhammer gingen maar zie nu nog regelmatig mensen rondlopen uit CoW

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 09-01-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:29:
[...]

Ah, dan zijn wij niet de enigen :P Ik ga ze ook kopen volgende week.
Hier ook, heb nog maar een paar zien droppen in tegenstelling tot de warrior set etc.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Hier ook, heb nog maar een paar zien droppen in tegenstelling tot de warrior set etc.
Bij ons bijne elke run Protector 2x ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
blouweKip schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:15:
[...priests zijn dood generfed door 6 seconden cooldown op 1 van de vele heals verhaal...]

[...]
Ik dacht dat jij 4 weken geleden al was gestopt met WoW joh?
Hoe langer ik raid, hoe meer terecht ik het vind dat ze een cooldown op CoH gooien. Een healer die we al dik een jaar op sleeptouw nemen (om het zo maar even te zeggen) komt nu toch regelmatig hoog uit in 'healing done'. Iets dat totaal niks met skills te maken heeft, maar puur omdat ze een overpowerde skill kan bashen.

Misschien zijn jullie paladins, druids en shamans wel gewoon een stuk betere spelers dan de priests in je guild. Ik vraag me af welk character je op dit moment speelt. En of je ondertussen al alle content hebt gecleared die WotLK te bieden heeft.

Ik heb namelijk kort gedacht dat het voor een 'top notch' guild die voor 'world first kills' gaat misschien wel verschil kan maken, maar laatste keer dat ik Armory keek speelde je niet in zo een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekort aan feedback?

Weleens de lappen met blauwe tekst op mmo-champion gelezen?
Ik vind zelf zelfs, dat ze overdreven veel over 1 onderwerp proberen uit te leggen... mensen proberen het niet eens te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben ook blij met de 6 sec CD als priest. Totaal geen uitdaging zo. Op deze manier moet je veel meer je COH leren timen ipv maar te spammen en bijna boven pala's komen te staan door overhealing.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyreve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-05-2021
Lief dagboek,,,

Gisteravond even Nexus HC gedaan voor de mace (alweer).
Dit ging echter niet lekker. Een vriend van me (irl). heb crap tanking gear maar ik liet het hem proberen. Alles ging wel en we hadden eerste boss down. 2de boss exhter was gewoon unhealable. De tank ging te snel neer doordat ie niet capped was en maar 24k leven had (buffed).

Dus uiteindelijk besloten hem te ruilen voor een ander. Toen stuiten we op een goed gegearde tank.
Echter deze was 11 jaar ofzo? Het volgende gebeurde... De dps ging goed en 2de baas deed op gegeven moment dus in 3en splitsen. Echter de tank aggrode er maar een en de 2 anderen gingen de dps en mij hitten. Deze hitten overigens best wel hard. Dus wipe. Ging hij mij blamen dat ik undergeared zou zijn?
1,5k spellpower en heel veel mp5 (weet niet precies). Ik heb zon 18-20k mana (Buffed). dus ik hem uilachen en zeggen dat hij gewoon alle drie de splits moest aggroen. Dus gaf hij de dps maar de schuld.

Uiteindelijk leavde hij met de woorden: Nu weet ik waarom de vorige tank wegging.
Uiteindelijk guildy van afk af en die tankte de 2de boss gewoon makkelijk down.
Hij moest echter hierna gaan... OMFG!

Al zon 1 a 1,5 uur bezig. En weer nieuwe tank gevonden. Deze deed het super. Geen whipes what so ever.
Dus finish in zon 2 uur in totaal. En wat denk je? Geen mace drop voor Nyreve. Vandaag dus maar weer.

Vanochtend ook even HoS gedaan. ging ook niet lekker. 1ste boss op 2de try en de 2de boss in 1 keer. Echter de 2de boss met die dwerg wipten we vaak. We hebben het overigens niet gefinished omdat bleek dat de DPS de adds die komen om de dwarf te killen niet snel genoeg neerhaalde. Dus die stackten op en het werden er dan op gegeven moment zon 6-10 tegelijk. Niet te doen dus.Uiteindelijk ik dus vragen om DPS meter. Wat bleek? De hoogste dps had zon 1,4-1,5k dps <-- NUB!

Ik had overigens al meerdere malen gezegd dat het hieraan lag maar de tank geloofde me niet xD
Dus saved door een paar noobs op de daily HC. Mooi begin van de dag. Vanavond maar even weer goedmaken dan.

Soapdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje..

heb nu een 68 shaman die ik net in Northrend heb gedumpt. Nu wil ik gaan healen maar zit nog een beetje met vragen over hoe ik mijn healing gear ga verzamelen. Kan met questen en dungeons alleen wil ik voor het solo questen toch wel enha blijven.

iemand nog wat advies hier over die mabey hetzelfde heeft meegemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Nyreve schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:32:
Lief dagboek,,,

Gisteravond even Nexus HC gedaan voor de mace (alweer).
Dit ging echter niet lekker. Een vriend van me (irl). heb crap tanking gear maar ik liet het hem proberen. Alles ging wel en we hadden eerste boss down. 2de boss exhter was gewoon unhealable. De tank ging te snel neer doordat ie niet capped was en maar 24k leven had (buffed).
Hmm,
Iedreen zegt dat er "bijna" geen verschil is tussen normal en heroics (iig niet de verschillen zoals in TBC).
Betekend dit dat een tank met blue gear dan zo rond de 30k healtpoints moet zitten voordat hij geschikt is voor heroics? Btw, ik praat hier dan over death-knight, paladin en warrioir-tanks.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zoveel mogelijk healing gear verzameld (ook al is het leather) tijdens het levelen, zouden de 70-80 instances prima te healen moeten zijn. Eventueel de 'resto' talents in Enhancement nemen, zoals Ancestral Knowledge, Improved Shields, Thundering Strikes en Elemental Weapons.
Ik ben ook gehealed door een Enh Shaman tijdens het levelen (Unholy DK), en die ramde ondertussen mee, voor procs op zijn Maelstrom Weapon, zodat hij instant heals kon gooien op mij.
Prima te doen, als je maar weet wat je doet, en wat gear kan helpen.
sabriel schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:49:
[...]

Hmm,
Iedreen zegt dat er "bijna" geen verschil is tussen normal en heroics (iig niet de verschillen zoals in TBC).
Betekend dit dat een tank met blue gear dan zo rond de 30k healtpoints moet zitten voordat hij geschikt is voor heroics? Btw, ik praat hier dan over death-knight, paladin en warrioir-tanks.
Ik begon met 23k hp unbuffed op m'n DK aan heroics. Tankspec + gear (uncrittable) moet genoeg zijn. Hoe vaak kom je nu op die 2k hp, waar het verschil van 23k en 25k hp een wipe had kunnen voorkomen. Niet vaak, heel soms zelfs.
Met blauwe gear kun je redelijk makkelijk defcapped worden, maar geen 30k hp.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
30k health succes of je moet onder def cap zitten (al lijkt met blauwe gear better te halen dan met paarse)

Verder Def capped (of ieder geval 535 minimaal) rond 20k health en 20k armor is mooie begin waarde
Verwacht alleen niet de AoE fun die eind TBC misschien had
Daar heb je toch iets betere gear voor nodig

Het is wat anders dat iedereen lieveren een naxx geared tank heeft rond rennen dan iemand die net 80 is, maar tja daar zul toch tegen aan blijven lopen.

Neem wat CC mee, en run UG-Keep heroic ze zullen niet leuk vinden om te cc, maar je kan langzaam kijken hoeveel adds jij en de groep aan kunnen.
Want ook de groep combinatie blijft een belangrijke sleutel voor HC

En tijdelijk dps/healing gaan en gewoon met groeps mee gaan is meestal beter, je leert hoop tuckjes op bazen waar je anders niet vanaf zal weten, waardoor stuk moeilijker worden.
Tenzij je dit naartuurlijk juist de kick vindt om alles lekker zelf uit te zoeken (ook gedaan hoor :))

[ Voor 17% gewijzigd door Teunis op 09-01-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee zoals je hier in de verhalen kan lezen speelt er veel meer mee dan alleen een berg HP. Defcapped zijn en je dodge rates en dergelijke op pijl houden zijn (bijna) net zo belangrijk als HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmm,
Def capped is toch wel een vereiste hoor. Het is echt heel lastig healen als de tank een crit voor z'n kiezen krijgt.

Hoe doen mensen de laatste boss op Azjol-Nerub HC eigenlijk healen? Ik ben eergister 3x gewiped op 30% door die venomancers die iedereen vrolijk vergiftigen met een (stackende?) 1k/s poison dot. Ik ben druid dus verwijder poison wel (+8s immune) maar de totale dmg was toch meer dan ik kon healen. Kan je die gasten stunlocken of zo? Tot 30% ging het me makkelijk af... naja, op 50% innervate gebruikt en op de 1e poging een pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 14:11:
atm hebben we dit dkp systeem.
iedereen die de raid op tijd joined + 5 dkp
mensen die als reserve op staan krijgen ook 5 dkp
als er uitval is door DC of iets anders waardoor iemand offline moet gaan en er moet iemand invallen die niet reserve staat dat dan krijgt deze ook 5 dkp

elke baas + 5 dkp, elke eindbaas + 7 dkp
bij elke baas checkt de CL of zijn class volledig gebuffed zijn (flask/elixer, food) is dit niet zo -2 dkp
afk zonder wat te zeggen, en waarop de raid ook moet wachten -5 dkp
minimaal bod bij drop van een baas is 30 dkp
minimaal bod bij tier drop is 40 dkp
minimaal bod bij random drops is 20 dkp

DKP decay is +/- een maand.

en bij ons in het lock team (tevens ook de 3 actiefste members van de guild) hebben we gezegd dat we met zn 3 beslissen wat de grootste upgrade is voor ons 3.
Ik heb enkele manieren voorbij zien komen om loot te verdelen. Hier is mijn bijdrage in de vorm van de loot regels die in ons gilde worden gebruikt.

Het systeem is gebaseerd op EPGP met dkp decay.

Main-spec gaat altijd voor off-spec. Iemand die gevraagd wordt om voor deze raid te respeccen blijft zijn oude main-spec houden.

Maximaal 1 non-tier en 1 tier-item per raid. Hier kan van worden afgeweken als meerdere raiders hetzelfde aantal items hebben gekregen. Of als niemand anders het item wil. Hierbij wordt ook gekeken naar of je positieve dkp hebt. Bij negatieve dkp moet je eerst meer dkp verzamelen.

Alle items hebben een vaste prijs. Deze worden door de classleaders vastgesteld.

Al deze regels moeten er voor zorgen dat de upgrades eerlijk over alle raiders worden verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:58:
[...]
Ik ben eergister 3x gewiped op 30% door die venomancers die iedereen vrolijk vergiftigen met een (stackende?) 1k/s poison dot. Ik ben druid dus verwijder poison wel (+8s immune) maar de totale dmg was toch meer dan ik kon healen. Kan je die gasten stunlocken of zo? Tot 30% ging het me makkelijk af... naja, op 50% innervate gebruikt en op de 1e poging een pot.
Stunbale,Fleeable,Shackbale, waarschijlijk Silencable

Het is vrij lange cast dus die moet goed te intruppten zijn (weet niet 100% of kan maar lijkt me zeer aannemelijk)

Gewoon goed aangeven dat als ze komen (wave 2 en 3) dat die top prio hebben en asap dood moeten gaan
Die poision is idd een behoorlijke killer.
Die melee gasten hitten als watjes

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 09-01-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hmm,
Het is onmogelijk om als DK, paladin of warrior in blauwe gear aan 30k hp unbuffed te komen.

Mijn prot pally is volledig gekleerd in naxx 10/25 man gear met 549 defense en 26.7k hp unbuffed. Buffed zit ik tussen de 33-34k hp. Onze DK tank zit net iets onder mij met zijn hp. Onze warrior zit op 29k unbuffed.
De druid zit buffed over de 40k, maar ik weet zo niet uit mijn hoofd wat zijn unbuffed hp is.

Wat trouwens grappig is. Op patchwork laten we altijd de druid tanken. De kans is veel te groot dat hij wordt ge-oneshot als hij hatefull strikes moet opvangen. Wat weer jammer is aangezien ik op patchwork rond de 10k tps kan produceren en onze druid blijft daar flink onder. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

[...]

Hmm,
Ik speel met mijn warrior tank met 550 defense en 24k unbuffed HP genoeg HC's - gisteren voor het eerst HoL op HC en ondanks een wipes (2x op de eerste boss en 1x op Loken) hebben we het toch tot een goed einde gebracht. Ik heb dan wel wat epic spullen (schild, broek, ketting) en een meta-gem in mijn helm (blauw) maar nexus/UK/VH hebben geen geheimen voor me.
Het gaat meer om een samenspel van defense punten (geloof dat je 540 moet hebben om uncrittable in HC's te zijn), armor, parry, dodge en block, een druid tank zal zich voornamelijk op armor, block & HP focussen.
Natuurlijk wil ik graag sloten meer HP, maar imho moet je spel van beter worden vooral zien als overal een balans te behouden.

Zo liet ik bijv in de eerste 10 man naxx bij de 1e baas in het plague kwartier (na eerst spiders geheel te hebben schoongeveegd) de eerste drop voor een tank over aan de DK tank die pas net bij het begin van plague erbij was gekomen. Waarom? Omdat ik wel een +5 op stamina kreeg, maar geen dodge had, minder strength en minder defense.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Nitroglycerine schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Het gaat meer om een samenspel van defense punten (geloof dat je 540 moet hebben om uncrittable in HC's
Heroics is 535 momenteel, 540 is lvl80 raids. (dus lvl83, skull, bosses).

[ Voor 8% gewijzigd door cannibal op 09-01-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

cannibal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:10:
[...]

Heroics is 535 momenteel, 540 is lvl80 raids. (dus lvl83, skull, bosses).
dan ben ik met 557 behoorlijk over-capped :)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Nitroglycerine schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:15:
[...]

dan ben ik met 557 behoorlijk over-capped :)
Jij kunt dus nog gaan voor meer avoidance stats op je gear of HP..... ik zit steeds te vechten om de 540 cap te behouden met upgrades, meer avoidance op gear is meestal minder Def.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Voor een warrior en paladin geeft dit totaal niet, Tot block cap
Def Ratting > Dogde ratting > ...
Al moet door de Diminishing Returns je waardes wel proberen zo gelijk mogelijk hebben

DK en Druid is inderdaad te veel Def Stacken slecht en kan je better andere gems gebruiken, want er valt er weinig te blocken voor jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Teunis schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:20:
Voor een warrior en paladin geeft dit totaal niet, Tot block cap
Def Ratting > Dogde ratting > ...
Al moet door de Diminishing Returns je waardes wel proberen zo gelijk mogelijk hebben

DK en Druid is inderdaad te veel Def Stacken slecht en kan je better andere gems gebruiken, want er valt er weinig te blocken voor jullie
Waarom wil je als druid Def stacken als je met je talents al uncrittable bent ?
Als druid zou ik toch voor dodge/expertise gaan :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:00:
[...]

Al deze regels moeten er voor zorgen dat de upgrades eerlijk over alle raiders worden verdeeld.
En dan vragen mensen zich af wat sommige guilds inmiddels tegen DKP hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:32:
[...]

Mja, loot council heeft ook 'regels' maar die zijn dat wat meer subjectief: 'grotere upgrade', 'jij verdient het meer' etc... ;P

Wij hebben gewoon DKP = King, mainspec boven offspec (silent bidding en winnaar betaalt 2nd bid +1)... werkt tot nu toe prima en nog geen huillies gehad en wordt net zo goed gepassed door mensen maar die keuze is aan hen dan, niet een of andere council ;) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Viggen op 09-01-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nitroglycerine schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Ik speel met mijn warrior tank met 550 defense en 24k unbuffed HP genoeg HC's - gisteren voor het eerst HoL op HC en ondanks een wipes (2x op de eerste boss en 1x op Loken) hebben we het toch tot een goed einde gebracht. Ik heb dan wel wat epic spullen (schild, broek, ketting) en een meta-gem in mijn helm (blauw) maar nexus/UK/VH hebben geen geheimen voor me.
Het gaat meer om een samenspel van defense punten (geloof dat je 540 moet hebben om uncrittable in HC's te zijn), armor, parry, dodge en block, een druid tank zal zich voornamelijk op armor, block & HP focussen.
Natuurlijk wil ik graag sloten meer HP, maar imho moet je spel van beter worden vooral zien als overal een balans te behouden.
Als je dan info post, post dan wel juiste informatie:

Druids hebben geen Def nodig, en zeker geen block.

in principe ben je op 525 def uncrittable op lvl 80 mobs, echter krijgt een mob van +1 lvl 0.2% crit op je erbij, dit staat gelijk aan 5 defense ( dus geen rating ( rating is dan 20 ), +2 = 0.4 ( 40 rating ) (535 defense )(Heroics ) en +3 ( bosses in 10man/25man raids ) 0.6 ( 60 rating ) ( 540 defense )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viggen schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:37:
[...]

Mja, loot council heeft ook 'regels' maar die zijn dat wat meer subjectief: 'grotere upgrade', 'jij verdient het meer' etc... ;P

Wij hebben gewoon DKP = King, mainspec boven offspec (silent bidding en winnaar betaalt 2nd bid +1)... werkt tot nu toe prima en nog geen huillies gehad en wordt net zo goed gepassed door mensen maar die keuze is aan hen dan, niet een of andere council ;) :P
Die keuze is bij lootcouncil natuurlijk net zo goed aan de speler :P Alleen de verdeling is eerlijker omdat een lootcouncil met veel meer factoren rekening kan houden dan DKP (wat feitelijk alleen een beloning is voor opkomst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:23:
[...]

Die keuze is bij lootcouncil natuurlijk net zo goed aan de speler :P Alleen de verdeling is eerlijker omdat een lootcouncil met veel meer factoren rekening kan houden dan DKP (wat feitelijk alleen een beloning is voor opkomst).
Imo werkt DKP alleen voor 40-man raids. 10 men kan je prima rollen en 25 man eigenlijk ook.
Mijn ervaring met het DKP systeem is dat het de vaak raidende mensen nog meer lewt geeft tenopzichte van de mensen die niet veel tijd hebben om te raiden.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:25:
Imo werkt DKP alleen voor 40-man raids. 10 men kan je prima rollen en 25 man eigenlijk ook.
Mijn ervaring met het DKP systeem is dat het de vaak raidende mensen nog meer lewt geeft tenopzichte van de mensen die niet veel tijd hebben om te raiden.
Rollen werkt IMHO. Je ziet te veel slackers / mensen die 3 van de 5 raids er niet bij zijn die dan toch vinden dat ze gewoon kunnen rollen omdat het voor hun een upgrade van blauw naar paars is. Dan liever een lootcouncil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:31:
[...]

Rollen werkt IMHO. Je ziet te veel slackers / mensen die 3 van de 5 raids er niet bij zijn die dan toch vinden dat ze gewoon kunnen rollen omdat het voor hun een upgrade van blauw naar paars is. Dan liever een lootcouncil.
Als je in een guild zit dan ben je toch bezig je guild te gearen voor andere content of is het 1tje uit de categorie eigen belang? Ik heb liever dat iemand met mindere gear een item pakt wat voor mij een kleine upgrade is zodat hij er veel sterker van word dan dat ik er 5 stats op vooruit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:35:
Als je in een guild zit dan ben je toch bezig je guild te gearen voor andere content of is het 1tje uit de categorie eigen belang? Ik heb liever dat iemand met mindere gear een item pakt wat voor mij een kleine upgrade is zodat hij er veel sterker van word dan dat ik er 5 stats op vooruit ga.
Mja, op zich. Ik ben een beetje die 40-mans gewend waar altijd wel een paar slackers in zaten. Meid uit tjechie bijvoorbeeld die een druid speelde, enorm liep te slacken met het healen, maar met wat pikante foto's zich lekker populair maakte. Sindsdien m'n vertrouwen in de wow-spelende mensheid een beetje verloren :)

Ik vind niet dat de items perse naar de persoon moeten gaan voor wie het de grootste upgrade is. Hoe iemand zich inzet is ook belangrijk. Healing items naar iemand die niet healt is een verspilling :) maargoed, dat soort mensen zal je nu in 25-mans minder tegenkomen dan vroeger in 40-mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over mijn druid. :o

Ik ben nu 74 maar ik heb het idee dat ik het niet helemaal goed doe kwa dps (cat form ofc)
Mijn gear en talents tot nu toe
Talent build waar ik naar toe wil gaan

Nu zit ik met recount op ongeveer 600-650 dps op mobs van ongeveer mijn lvl en dat moet volgens mij veel beter kunnen. Ik heb de volgende rotatie: pounce - mangle - shred - fearie fire - (mob komt uit de stun) - tigers fury (omdat mijn energy laag is) - mangle tot 4/5 combo points - rip - mangle totdat de mob dood gaat of tot 4/5 combo points waarna ik wel zie wat ik doe, of weer rip of een maim en vervolgens shredden.
Berserk gebruik ik ook maar mijn rotatie veranderd en niet echt door.

Is dit een beetje een goede rotatie? En mijn talents, zijn die een beetje ok voor pure dps? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
SpoTs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:25:
[...]

Daarvoor dient DKP dan ook, om ervoor te zorgen dat mensen die veel aanwezig zijn, een item niet zomaar zien gaan naar mensen die eens in de week komen opdagen. Zwaar terecht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:07:
Ik heb even een vraagje over mijn druid. :o

Ik ben nu 74 maar ik heb het idee dat ik het niet helemaal goed doe kwa dps (cat form ofc)
Mijn gear en talents tot nu toe
Talent build waar ik naar toe wil gaan
Hmm, zorg dat je een betere staf krijgt, die uit Zul'Drak is gemakkelijk te krijgen met 2 of 3 man. Staff of the Sorrowful Chieftain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:13:
[...]

Daarvoor dient DKP dan ook, om ervoor te zorgen dat mensen die veel aanwezig zijn, een item niet zomaar zien gaan naar mensen die eens in de week komen opdagen. Zwaar terecht ook.
Goed punt. Then again, raidleiders raiden altijd. Zoals het eerst ging in de guild gingen standaard 2 mensen (healer en DK tank), en dan wisselden de OT en DPS. Zo kregen die twee mensen heel veel DKP, terwijl andere mensen (o.a. ik) ook wel wilden raiden maar gewoon niet konden vanwege plektekort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Ons huidige DKP systeem:

Naxx25.
2 Dkp per boss

Sarth.
5 Dkp geen adds
7 Dkp 1 Add
10 Dkp 2 adds
15 Dkp 3 adds

Malygos
10 dkp

Dkp per uur op Non-farm bosses
10 Dkp per uur

- Items kopen in de raid
Main > offspecc > Alt
Opbieden met minimaal 5 dkp
Je mag altijd max dkp bieden als dat niet een veelvoud is van 5.

Non set items 1 dkp min. opbieden met 5 dkp. (als meer mensen het voor 1 willen hebben, wordt het een roll)
Set items 5 DKp min. opbieden met 5 dkp. (als meer mensen het voor 5 willen hebben, wordt het een roll)

- BOE epix kopen
Boe epix worden allereerst "verkocht" in de raid waarin ze droppen voor Main Specc.
Als geen enkele Main specc het item wil, wordt het per opbod op het forum verkocht waarbij dezelfde regels gelden als tijdens de raid.

- Ulduar
Krijgt een "nieuw" dkp-systeem aangezien de loot 1 tier hoger zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
  • Laatst online: 10-09-2021
Zo, ik heb wel een aardige dag gehad.

vanmiddag had ik eindelijk een goeie pug, gelijk gebruik van gemaakt.
Eerst Old Kingdom, daarna AN, VH en uiteindelijk nog Champion of Anguish gehaald.

Mijnn Warrior is blij met zijn De-Raged Waraxe =D.

ook even 76 aangetikt, moet nou wel hard sparen wil epic flying op 77 willen kopen.

Spelen er hier ook nog mensen naast mij op Twisting Nether?

*edit, ik moet zeggen dat als ik in een guild kom met zo'n DKP systeem ik linea recta /guild quit zou doen.
Aanwezigheid mag best meetellen wanneer je rolled op gear, maar een heel valuta systeem dat het nieuwe members erg moeilijk maakt vind ik onzin. Gewoon masterloot, en iedere class linked zijn item, en de RL bepaalt dan of je wel of niet mag rollen. Maar, sowieso rollen als het past bij je class.

[ Voor 33% gewijzigd door Dillithium op 09-01-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yea... how about no?
Als ik vaker raid dan jij en jij gaat eens mee op een farm boss, er dropt een mooie trinket/ring/mace etc en we hebben allebei need, waarom zou jij dat item dan ook mogen terwijl ik er meer moeite voor heb gedaan.

DKP is een prima oplossing die voor iedereen werkt als je dat niet ziet ga je maar pugs doen en rollen.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 09-01-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
MrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:57:
Yea... how about no?
Als ik vaker raid dan jij en jij gaat eens mee op een farm boss, er dropt een mooie trinket/ring/mace etc en we hebben allebei need, waarom zou jij dat item dan ook mogen terwijl ik er meer moeite voor heb gedaan.

DKP is een prima oplossing die voor iedereen werkt als je dat niet ziet ga je maar pugs doen en rollen.
Als het iemand is die voor de eerste keer meegaat ok, maar anders is het gewoon Tough luck.

Eigenlijk heb je wel gedeeltelijk gelijk, als jij inderdaad 20 keer al een trinket niet hebt geloot en Piet-jan voorbijkomt en hem meepakt dan klopt dat niet nee.

Maar erg vaak gebeurd dat niet volgens mij, maar dat kan aan mijn raid ervaring liggen

[ Voor 19% gewijzigd door Dillithium op 09-01-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ookal ben jij 10x mee gegaan, als ik 15x ben mee gegaan heb ik meer recht op een item dan jou. En daarom dus DKP. Daarna kan jij iets looten want dan sta jij boven aan.

1 Alucardu Priest 1260.00 373.00 13.00 900.00 01/08/09 96 % (100)
2 Luckyseven Hunter 1185.00 545.00 13.00 653.00 01/08/09 87 % (90

Maar op een gegeven moment wordt DKP een lachtertje, ik heb nog nooit geboden op Tier sets want die gaan allemaal voor 200 etc, ik pak wel mooie items zonder suffe set bonus.

Heb nu ook 30% meer dan #2. Jammer dat Uldar zo lang op zich laat duren...

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 09-01-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dillithium
Ik snap je punt wel met het DKP systeem, maar als ik 3 maal per week mee ga in Naxx. en dat twee weken doe zonder genoeg punten te hebben om te looten houd ik het wel voor gezien. Dan gaat de lol er echt wel af.

Als het moet ja, dan wil ik best kijken of ik een degelijk pug bij elkaar krijg. Want ook al ben jij vaker geweest dan mij in die instance, ik loop toch ook wel zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:13:
[...]

Probleem hierbij is de opgebouwde DKP pool. Er zijn gildes waar mensen in zitten die nog idioot veel punten hebben die ze hebben opgebouwd in MC raids. (ja ze zijn er nog). Daardoor hebben andere mensen gewoon geen enkele kans meer op items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je 3 maal (van de 4 á 5 raids) mee gaat krijg je via DKP ook snel gewoon loot.
Maar ./care about tha loot. Its all about the FUN :D.

Heerlijk als je "serieus" aan het raiden bent en zomaar heel vent op zijn kop kan zetten. Man, heerlijk!

Op een gegeven moment waren we ergens aan het raiden en ik zat vent weer eens vol te praten en zeg iets van "yea, but then I turned out to be gay so..." hoor je opeens zo een 14 jarig kereltje "HEY ARE YOU GAY TOO!?!"

"Dude I was joking!"
"Oh yea me too"

Sinds dien is het elke keer wel raak met hem :p.

"NUKE IT GUYS NUKE IT!"
"Yea Katsa, NUKE it like he stole your boyfriend!"

Maar soms kan het ook mis gaan :(. In een vorige guild (instance51 Lawl) zat een shaman met een veel te groot ego,
"Man I just love how Xau runs into these mobs!"
"Yea, reminds me of your mum when she see's a McDonalds."

"name" has left the guild.

Lawl. Wat heb ik toen gelachen zeg.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 09-01-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:32:
[...]
In zijn originele vorm is DKP ook helemaal niet gemaakt om loot eerlijk te verdelen. Het is gemaakt om loot te geven aan de mensen die het meeste raiden.

Groot probleem met loot council is de corruptie. Ik hoor veel verhalen waar items aan vrienden van de leden van de LC worden gegeven in plaats van andere personen voor wie het een grotere upgrade zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:24:
[...]

In zijn originele vorm is DKP ook helemaal niet gemaakt om loot eerlijk te verdelen. Het is gemaakt om loot te geven aan de mensen die het meeste raiden.
Die zin is messed up like hell, het is dus volgens jou niet eerlijk om loot te verdelen aan mensen die het vaakste raiden? Hoe verdeel je het dan eerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:27:
[...]
Die zin is messed up like hell, het is dus volgens jou niet eerlijk om loot te verdelen aan mensen die het vaakste raiden? Hoe verdeel je het dan eerlijk?
Probeer je niet als gilde or raid verder te komen?
Hoe kun je dat doen als alle items bij een aantal mensen terecht komen en de andere helft van de raid in slechte items rondlopen?

Jammer genoeg is het nooit zo dat iedere week dezelfde 25 mensen raiden. Meestal heb je een harde kern en daarom heen meerde mensen die de gaten vullen. Je moet niet vergeten dat de harde kern en de groep er omheen beide goede gear nodig hebben.

Verder wil het niet meer zeggen dan dat je vaak raid. Het zegt helemaal niets over hoe je raid. Je kunt veel slechter presteren als andere, maar als je maar vaker dan de andere raid, dan krijg jij de items.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:12:
[...]

Hoe kun je dat doen als alle items bij een aantal mensen terecht komen en de andere helft van de raid in slechte items rondlopen?

Jammer genoeg is het nooit zo dat iedere week dezelfde 25 mensen raiden. Meestal heb je een harde kern en daarom heen meerde mensen die de gaten vullen. Je moet niet vergeten dat de harde kern en de groep er omheen beide goede gear nodig hebben.

Verder wil het niet meer zeggen dan dat je vaak raid. Het zegt helemaal niets over hoe je raid. Je kunt veel slechter presteren als andere, maar als je maar vaker dan de andere raid, dan krijg jij de items.
In Lingerin is er een vaste group van zo een 20 mensen die +80% attendence hebben geloof ik :). Dus het is niet de ene helft in full T7 loopt en de andere in greenies (wat ook niet zou kunnen met DKP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:22:
[...]

Probleem hierbij is de opgebouwde DKP pool. Er zijn gildes waar mensen in zitten die nog idioot veel punten hebben die ze hebben opgebouwd in MC raids. (ja ze zijn er nog). Daardoor hebben andere mensen gewoon geen enkele kans meer op items.
Dillithium schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:46:

*edit, ik moet zeggen dat als ik in een guild kom met zo'n DKP systeem ik linea recta /guild quit zou doen.
Aanwezigheid mag best meetellen wanneer je rolled op gear, maar een heel valuta systeem dat het nieuwe members erg moeilijk maakt vind ik onzin. Gewoon masterloot, en iedere class linked zijn item, en de RL bepaalt dan of je wel of niet mag rollen. Maar, sowieso rollen als het past bij je class.
Dit is iets wat de meesten fout beoordelen. Vergeet niet dat dit een redelijk goed lopende guild is. Meeste members zijn al voorzien van redelijke loot. Een groot aantal van van de epix kan je dus gewoon krijgen voor 1 dkp. Het zal nog wel een aantal weken duren voordat de set items voor 5 dkp weggaan maar dat zal echt niet lang duren. Vaak genoeg meegemaakt dat in een BT + MH run er iemand in 5/8 T6 uitkwam en dat als trial zijnde. Datgene waar je wel mee achter het net zal vissen zijn de wapens en trinkets. En dit zijn toch wel vaak de e-peen items. Glaives / Neltharion Tear / Chromaticly Tempered Sword. Dat soort dingen.

Maar is het zo erg dat iemand die al 3 jaar in een guild zit en 90%+ attendancy heeft zo'n item pakt? Vergeet niet dat in de volgende raid instance de dkp reset word en dat je dan net zoveel recht hebt als de rest. Of ben je zo'n lootwhore dat je gelijk de beste items wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Lief dagboek,

Vanavond met drie guildies Zul' Farrak gedaan. In twee uur hadden we hem helemaal gedaan en heb ik een mooi zwaard geloot. Een guildie sharede twee quests met me en die hebben we daarna samen afgerond. Aan het begin van de avond was ik level 41 met 45 experience en na de quests en de instance moest ik nog 2400 exp om te dingen. :o Na het afronden van de quest ging ik samen met haar naar SW en daar hebben we afgesproken dat we zondagmiddag weer gaan questen.

Toen heb ik nog even twee quests afgerond en ben ik in Arathi Highlands een paar elementals gaan killen om te dingen. Daarna weer naar Stormwind om nog wat dingen in de AH te zetten en wat dingen te verkopen bij een vendor.

Al met al een vruchtbaar avondje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Net mijn eerste HC helemaal getanked (die AN run niet mee gerekend). En het was een hele mooie UK run. Geen problemen gehad, één keer op 7k health gezeten en één keer ging de dps warrior dood omdat ie net de verkeerde mob aan het 'offtanken' was. Ook leuk om de reactie's te zien wanneer ik Survival Instincts gebruikte..
'Hey zo zo zeg.. 39k health in eens.. hoe doe je dan?' :)

De loot: Ik heb een leuke offspec healing (meer moonkin denk ik) head item mogen looten. En verder dropte Ingvar de epic belt voor mij en de tank ring. Ok niet echt een druid ring maar beter dan mijn huidige groene ring.

Belt - http://www.wowhead.com/?item=37194
Ring - http://www.wowhead.com/?item=37186
Head - http://www.wowhead.com/?item=37180

Al in al erg leuke avond. En ik moet zeggen we doen steeds meer dungeons samen als een guild, en de samenwerking is uitstekend.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Ik ga morgen (eigenlijk vanavond) m'n eerste kara raid doen, ben nu lvl 78 dus moet wel lukken denk ik. Eens kijken wat ik er van bak in een raid :P. Heb wel een aantal lvl 60 raids gedaan maar nog nooit een lvl 70 raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wij hebben laatst met zijn 3en kara gecleared op 80. Spand joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
[...]

De meeste guilds die ik ken resetten hun DKP lijsten per 'Tier' of per expansion. In de eerste guilds waarin ik speelde hadden we bv een DKP lijst voor MC/Onyxia en een aparte voor BWL.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 09:59:
[...]

De meeste guilds die ik ken resetten hun DKP lijsten per 'Tier' of per expansion. In de eerste guilds waarin ik speelde hadden we bv een DKP lijst voor MC/Onyxia en een aparte voor BWL.
Inderdaad gewoon sinds overstap van TBC naar LK is de dkp list helemaal leeg, en worden er zelfs nieuwe mensen geinvite voor spots te vullen die zelfs kunnen concurreren met iemand die er al 2 jaar zit, de beste gets de spot

Geloof we nu 9 mages hebben en er maar 4 nodig ebben hooguit 5, dus beste competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
MrVegeta schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 01:33:
Nou en :P

Het is meer om het raidgevoel even in de vingers te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 01:33:
Dat hebben mensen uit mn huidige guild op 70 al gedaan. :P

Ben overigens begonnen met de exploration stuff.. hoe verveeld kan je zijn? :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet even iets rechtzetten. Ik had gezegd dat de selfhealing van warriors slecht is maar ik heb me gruwelijk vergist. Als je in de fury tree gaat kijken blijkt er namelijk een talent te zijn (bloodthirst) wat een CD heeft van 5 seconden en je elke keer als je doormept 0,6% van je health teruggeeft, in mijn geval zo'n 1200 health. En dat is tegen gewone lvl 80 mobs ruim voldoende, ik heb aan het einde van het gevecht vaak nog minstens 95% van mijn health over.

Ik kwam hierachter doordat ik nu titans grip aan het proberen ben en het bevalt me goed, zeker als straks die hitpenalty weg is. Met arms kon ik ook goed damage doen maar daar wordt bij de volgende patch ingegrepen zodat mijn critts van 12,6K tot het verleden behoren en moest ik toch wat teveel naar mijn zin eten. Nu maar eens instances gaan doen om mijn gear te upgraden zodat ik heroics kan gaan doen..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Lief dagboek,

Na een redelijk successvolle Naxx run (spiderwing + patchwerk gecleared, lopen wipen op Grob en Razuvius) nog even een heroic gedaan. Gun'drak was de daily. Na 4 tries op de end-boss besloten die instance maar even te laten voor wat het is. Wat een kutbosses zeg, helemaal als je geen Hunter hebt.
Dillithium schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:46:
Je hebt duidelijk nooit in een raidguild gezeten die met DKP werkt. Ik heb vroegah een priest gelevelled omdat er een healer nodig was, en liep toen achter op de rest. Ik had in no time m'n tier 1 omdat de andere priests die items al hadden. Die waren juist DKP aan het sparen voor de moeilijke drops zodat ik voor relatief weinig DKP veel items kreeg.

Daarnaast snap ik niet wat er aan meer runs = meer loot zo oneerlijk is. Is met heroics toch ook zo?
Da's gewoon bizar dat je MC punten nog mee laat tellen. Op een gegeven moment zijn er gewoon geen upgrades meer te krijgen.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:12:
De enige mensen die met een DKP systeem geen items krijgen zijn de mensen die af en toe meegaan. Zie niet waarom die, ook al is het een grote upgrade, meer recht hebben dan die mensen die er altijd zijn.
Bartske schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:59:
Ik ga morgen (eigenlijk vanavond) m'n eerste kara raid doen, ben nu lvl 78 dus moet wel lukken denk ik. Eens kijken wat ik er van bak in een raid :P. Heb wel een aantal lvl 60 raids gedaan maar nog nooit een lvl 70 raid ;)
Je moet niet denken dat op level 78 een 70 raid doen iets zegt over hoe raiden is. Dan sta je straks aardig te kijken in 10-man naxx.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 10-01-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Hydra schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:37:
Gun'drak was de daily. Na 4 tries op de end-boss besloten die instance maar even te laten voor wat het is. Wat een kutbosses zeg, helemaal als je geen Hunter hebt.
Waarom is die laatste boss moeilijk. Ik vind eigenlijk die eerste boss met die slangen veel lastiger als je qua dps aan de lagere kant zit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Hydra schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:37:
Lief dagboek,

[...]

Je moet niet denken dat op level 78 een 70 raid doen iets zegt over hoe raiden is. Dan sta je straks aardig te kijken in 10-man naxx.
Nou mijn guild zit vol met van die 13-15 jarige jongetjes die niet kunnen luisteren, dus het kan nog wel eens hard worden :P. Ik zal het wel zien, maar ik verwacht geen wipes als iedereen het een beetje normaal doet ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren stond Naxx weer op het programma. Dit keer was de Abomination wing aan de beurt. Patchwerk was echt een eitje. Gewoon lekker tank & spanken. Ik was met 2700 DPS en 21% damage done nr 1 op de damage meters, voor de 2 rogues die meewaren.

Daarna was Grobbulus aan de beurt. Dit was even andere koek. Er waren er maar een paar (stuk of 3) die het gevecht kenden, in die zin dat ze wisten hoe het zo'n beetje ging (video op tankspot bekeken). We hielden er dus al van tevoren rekening mee dat we een paar keer gingen wipen om het gevecht te leren kennen. Dit was inderdaad het geval. Het duurde een paar keer voor de tank de goede snelheid te pakken had bij het kiten, waardoor degenen met de debuff ruimte hadden om hun poison cloud bij de muur te droppen. Na een try of 10 hebben we hem uiteindelijk op 14% gekregen en toen was het alweer 0:30 en wilden er een paar (waaronder ik) slapen, dus gaan we het zondag verder proberen. Ik verwacht dat we hem dan wel neerkrijgen.

Al met al vind ik dit wel een van de leukere gevechten. Het wipen werd ook niet vervelend (vond ik althans) doordat het wel elke keer een stukje beter ging en omdat de raid leider de sfeer goed wist te houden. Het duurt ff, maar we komen er wel :).

Op mijn Warrior ben ik maar eens begonnen met de cooking dailies te doen om zo mijn eigen buff food (Tender Shoveltusk Steak) te kunnen maken. In TBC was het over het algemeen nog wel te doen om dit van de AH te kopen, maar als je dat nu doet ben je erg snel door je goud heen. Op mijn DK heb ik inmiddels Alchemy op 425, dus kan ik straks ook snel mijn eigen flasks maken. Dat gaat me al met al een hoop goud schelen (als ik zelf de mats farm tenminste).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Bij ons gebruikte we eerst een roll systeem met 1 item per run, tenzij niemand anders het 2de of 3de item wil of gebruiken kan. En dan ook kijken naar de grootste upgrade voor iemand.
Later gebruikte we een tijdje SuicideKings, dat is een addon ingame met een lijst die steeds geupdate wordt. Echt iets voor een vriendengroep of casual guild.

Nu gaan we weer kijken wat we willen gebruiken. We gaan het nu iets serieuzer aanpakken dan voorheen, en stellen dus ook iets meer eisen aan onze raid members. Voornaamste doel nu is om iedereen klaar voor Naxx te maken, en dan bepalen wat voor regels we gaan opstellen. We zijn voornamelijk een grote nederlandse guild en niet iedereen heeft in het verleden aan raids gedaan, dus willen we het voor iedereen zo aangenaam mogelijk maken. Regel 1 zal dan ook zijn; als je mee gaat kom dan ook voorbereid, lees de tactieken en neem je food/pots mee.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo forum,

ik ben niet zo lang geleden met wow begonnen en gisteren bereikte mijn Dwarf Hunter level 60. Nadien heb ik redelijk wat goud (zo'n 150) uitgegeven om mezelf een mooie uitrusting aan te schaffen (althans dat denk ik toch). Ook heb ik getracht mijn talent points te optimaliseren. Ik specialiseer in marksmanship. Dit alles om optimaal naar Outlands te trekken.

Kan er iemand feedback geven over wat er goed/slecht is en wat ik eventueel kan verbeteren: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aszune&n=Apismelifera

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:27:
Hallo forum,

ik ben niet zo lang geleden met wow begonnen en gisteren bereikte mijn Dwarf Hunter level 60. Nadien heb ik redelijk wat goud (zo'n 150) uitgegeven om mezelf een mooie uitrusting aan te schaffen (althans dat denk ik toch). Ook heb ik getracht mijn talent points te optimaliseren. Ik specialiseer in marksmanship. Dit alles om optimaal naar Outlands te trekken.

Kan er iemand feedback geven over wat er goed/slecht is en wat ik eventueel kan verbeteren: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aszune&n=Apismelifera

Bedankt
Als je het echt wilt weten... Ik vind je gear best wel... crap.

Je main stat als hunter is agility (ranged DPS & crit). Dan pak je items als http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=4696 waardoor je je main stat verliest.

+5 Agility +52 Strength +252 Stamina +108 intellect +60 spirit

Je main stat agility is wat je bij verre het minste hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Hallo forum,

Bedankt
Probeer in de eerste plaats zoveel mogelijk Agi te krijgen, het belangrijkste voor een hunter (vind ik). Laat je pet maar lekker tanken, dan kan jij lekker ranged attacks doen. Str heb je niet zo ontzettend veel aan aangezien je toch weinig in close combat komt.
Ik weet niet hoe een lvl 80 hunter eruit moet zien, maar om te lvlen zou ik lekker veel Agi nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo forum,

Bedankt
Verder heb je als hunter niks aan spellpower items (je ring). Qua talents is het misschien verstandig om ff wat leveling builds op te zoeken via Google. Het zag er niet echt optimaal ingedeeld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:33:
Ik moet even iets rechtzetten. Ik had gezegd dat de selfhealing van warriors slecht is maar ik heb me gruwelijk vergist. Als je in de fury tree gaat kijken blijkt er namelijk een talent te zijn (bloodthirst) wat een CD heeft van 5 seconden en je elke keer als je doormept 0,6% van je health teruggeeft, in mijn geval zo'n 1200 health. En dat is tegen gewone lvl 80 mobs ruim voldoende, ik heb aan het einde van het gevecht vaak nog minstens 95% van mijn health over.

Ik kwam hierachter doordat ik nu titans grip aan het proberen ben en het bevalt me goed, zeker als straks die hitpenalty weg is. Met arms kon ik ook goed damage doen maar daar wordt bij de volgende patch ingegrepen zodat mijn critts van 12,6K tot het verleden behoren en moest ik toch wat teveel naar mijn zin eten. Nu maar eens instances gaan doen om mijn gear te upgraden zodat ik heroics kan gaan doen..
Als 0,6% van jouw health 1200 health is, dan heb jij een totale healthpool van zo'n 200k?

Reken maar dat dat 120, en niet 1200 health is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het echt wilt weten... Ik vind je gear best wel... crap.
Ik vond nochtans van mezelf dat ik mijn best had gedaan :P
Je main stat als hunter is agility (ranged DPS & crit). Dan pak je items als http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=4696 waardoor je je main stat verliest.
Dat wist ik dus niet, dat agility voor een hunter belangrijk was. Ik zal uitkijken naar andere gear om mijn agility op te schroeven. Het probleem is nu wel dat mijn al centen op zijn . Zal terug eerst wat beren moeten schieten.

Waarvoor zijn stamina, intellect en spirit eigenlijk belangrijk?

Bedankt voor je feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:26:
Op www.wowwiki.com vind je over dit soort zaken altijd wel goede informatie.
www.wowwiki.com/Stamina
www.wowwiki.com/Intellect
www.wowwiki.com/Spirit

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Dat wist ik dus niet, dat agility voor een hunter belangrijk was. Ik zal uitkijken naar andere gear om mijn agility op te schroeven. Het probleem is nu wel dat mijn al centen op zijn . Zal terug eerst wat beren moeten schieten.

Als tip ook om wat geld te verdienen
Zoveel mogelijk Questjes doen :), en als je items kan kiezen als reward en er zit niks bij voor je kies je voor een Wapen denk aan Staff of aan iets wat Mail / Plate is die brengen vaak meer op als een cloth robe

Spirit is Mana regeneratie dus hoe meer je dat hebt hoe sneller je mana terug komt, handig voor Mage's / Priests
Intellect hoe meer Intellect hoe meer Mana je hebt
Stamina hoe meer Stamina hoe meer leven je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Stamina is voor je HP
Intellect voor je mana
Spirit is voor je regeneratie van deze 2.

Correct me if im wrong ofc.

Sorry dit was al gepost (ik moet meer f5en)

Mijn lv 21 rogue loopt trouwens rond met 2 lv 12 daggers is het het waard om voor 1 of 2 gold 2 level 20+ daggers te kopen of zal ik een paar keer door wailing caverns o.i.d. heen rennen en hopen dat daar wat dropped?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:47:
[...]

Stamina is voor je HP
Intellect voor je mana
Spirit is voor je regeneratie van deze 2.

Correct me if im wrong ofc.

Sorry dit was al gepost (ik moet meer f5en)

Mijn lv 21 rogue loopt trouwens rond met 2 lv 12 daggers is het het waard om voor 1 of 2 gold 2 level 20+ daggers te kopen of zal ik een paar keer door wailing caverns o.i.d. heen rennen en hopen dat daar wat dropped?
Voor levelen volstaat de gear die je krijgt van quests. Op level 80 is het kopen van gear soms handig omdat je die dan minder snel vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens omdat ik level met RAF en dus 300% krijg voor groene gele en rode quests drop ik meestal de grijze quests die ik nog open heb staan omdat ik altijd met 3 of 4 quests een level doe. Maakt dat op hoger level ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
[...]

[...]

Je weet nu wat voor gear je ongeveer moet hebben. Kijk gewoon eens tussen de questrewards in OL of er iets tussen zit wat je goed kan gebruiken. Wacht gewoon even met gear kopen tot je 80 bent, of een supergoede deal kan maken.

Gewoon lekker Hellfire Peninsula in, questen en je zult zien dat je er reuze op vooruit gaat.

Als je in een grote stad komt, of een andere hunter, schroom dan niet gewoon eens een praatje te beginnen of ze je tips willen geven over gear of over andere hunter-gerelateerde dingen. Vaak zijn mensen best aardig wat dat betreft (neem hun mening overigens niet altijd aan zijnde waarheid ;) ) en willen vaak wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:00:
Trouwens omdat ik level met RAF en dus 300% krijg voor groene gele en rode quests drop ik meestal de grijze quests die ik nog open heb staan omdat ik altijd met 3 of 4 quests een level doe. Maakt dat op hoger level ook uit?
Ik lees op de site van WoW dat je dan ook in de party moet zitten met diegene die je geinvite heeft. Klopt dat nog? Anders is het wel interessant om een extra account je te kopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is inderdaad nodig zonder party werkt het niet, dus als de jongen waar ik mee speel er niet is open wow 2X en zet ik zijn char op follow en lever de quests in op beide chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:21:
[...]

Als 0,6% van jouw health 1200 health is, dan heb jij een totale healthpool van zo'n 200k?

Reken maar dat dat 120, en niet 1200 health is :p
Klopt, misrekend 8)7 Hoe dan ook, het maakt wel een verschil met arms zo en op deze manier maken we in ieder geval tegen DK's nog een kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:38
rkoopmans, toen ik zo mijn 5 shamans dmv multibox levelde deed ik dit ook. Het enige nadeel vanaf 60+ (wanneer de werking van RAF dus stopt) is dat het level opeens superveel langzamer gaat. Nu zal dit met 2-man nog enigzins meevallen, maar van triple dps naar 1/5e (party decrease) zorgde ervoor dat ik meer /played had voor 60-63 dan 1-60 (dit deed ik 23 uur played). Het heeft geen echte nadelen maar het zuigt wel naar wat je gewend bent :p.

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 10-01-2009 14:36 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.