Polearms kunnen idd best leuk zijn... o-m-g wat had ik graag de Ice Barbed Spear kunnen gebruiken toen ik nog in vanilla wow rondliepVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:45:
Even de laatste patchnotes voor druids die vanaf patch 3.0.8 actief worden. Spijtig genoeg worden er een aantal dingen uitgehaald die zeker niet slecht waren.
*druid patch notes*
Voor feral druids kan het wel eens handig zijn dat ze nu polearms kunnen gebruiken.
De trinket/rings/neck/wep armor nerf deels gecompenseerd door talents ( maar toch niet genoeg ) veel druids die afhangen van hun armor op die items gaan een harde klap krijgen met hun armor.
Een kleine nerf naar bear-magle toe. Waar het meer genereerde dan nodig was en dat is wel spijtig want op single target was mangle wel een fijne treath opbouwer.
Die nerf van bear-mangle lijkt meer op een bugfix. Ach de meeste threat generation komt tegenwoordig toch van maul.
Gaat de armor change nu al live? Ik heb n.l. nog niet gezien dat SotF de armor contribution krijgt, iets wat vast wel gemeld zou worden in de patch notes.
Dat aquatic form nu een trainable spell is vind ik eigenlijk wel jammer; het is een redelijke hel (heen-en-weer rennen ftl) om die q-line te doen op lvl 16, maar het gaf wel een beetje flavour aan de druid class quests (het zijn er al niet zo veel). Ik had al gemengde gevoelens dat epic flight form nu trainable is (maar goed; heroic Sethekk Halls zal niet zo veel meer gebeuren)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.