iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja zolang de geregistreerde naam hetzelfde is(van het account)Phydomir schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:39:
Als je beide accounts op dezelfde naam hebt staan kan je na 1-60 m.b.v. RAF wel gewoon het char overzetten naar je "normale" account?
Dus nu weer 20 euro extra dokken om een character transfer te doen

Je kunt ook op de volgende patch wachten, dan kan je volgens mij namelijk wel een DK op een ander realm dan je lvl 70 aanmaken.-Mike- schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:26:
Hé bah, heb net de Lich King expansion gekocht maar kom er nu achter dat ik niet op een ander Realm een Death Knight aan kan maken. Terwijl de realm waar mijn level 70 warlock op staat echt dood is (Dentarg)...
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
zoals hierboven gezegt word ff wachten straks kan je ongeacht de server een DK maken als je maar een 70 heb-Mike- schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:26:
Hé bah, heb net de Lich King expansion gekocht maar kom er nu achter dat ik niet op een ander Realm een Death Knight aan kan maken. Terwijl de realm waar mijn level 70 warlock op staat echt dood is (Dentarg)...
Bedankt, dan wacht ik inderdaad nog eventjes. Is er al een releasedate voor de patch bekend?MrHuge schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:28:
[...]
Je kunt ook op de volgende patch wachten, dan kan je volgens mij namelijk wel een DK op een ander realm dan je lvl 70 aanmaken.
Verwijderd
Er waren geruchten dat hij deze week zou komen, en dat is niet gebeurd, dus lang zal het niet meer duren volgens mij. Misschien volgende woensdag of nog een week later.-Mike- schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:34:
[...]
Bedankt, dan wacht ik inderdaad nog eventjes. Is er al een releasedate voor de patch bekend?
Ik vind het ERG jammer dat je nu ook Relics of Uldar kan gaan inleveren voor rep. Is er een fraction waar je echt moeite voor moet doen om exhalted te raken (en mooie items krijgen) gaan ze het zo doen. Pfffffffff.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:39:
[...]
Er waren geruchten dat hij deze week zou komen, en dat is niet gebeurd, dus lang zal het niet meer duren volgens mij. Misschien volgende woensdag of nog een week later.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Waarschijnlijk blijven ze daarom dan ook Bind on Pickup. Op zich zou Bind on Account nog wel interessant zijn. Ik ben het met je eens dat het jammer is maar om 4 weken achter mekaar die dailies te doen (zoveel zijn het er niet eens) gaat op den duur ook best wel vervelen als je het mij vraagt.MrVegeta schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:55:
[...]
Ik vind het ERG jammer dat je nu ook Relics of Uldar kan gaan inleveren voor rep. Is er een fraction waar je echt moeite voor moet doen om exhalted te raken (en mooie items krijgen) gaan ze het zo goed. Pfffffffff.
Ik heb het volgende, maar dat werkt niet:
1
2
| /mount /castsequence Ruby Shades, Sorcerer Hat of the Owl |
Wisselen van hat doet hij wel, maar mounten niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Borgoth op 10-01-2009 18:30 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Daar gebruikte ik altijd een addon voor genaamd outfitter.Borgoth schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:
Weet iemand hier iets af van macros? Ik probeer een macro te maken dat als ik mount dat ik dan mijn ruby shades op zet en als ik dis-mount dat ik dan mijn Hat opzet.
code:
1 2 /mount /castsequence Ruby Shades, Sorcerer Hat of the Owl
Verwijderd
Moet je niet doen /cast naamvanmountBorgoth schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:05:
Weet iemand hier iets af van macros? Ik probeer een macro te maken dat als ik mount dat ik dan mijn ruby shades op zet en als ik dis-mount dat ik dan mijn Hat opzet.
code:
1 2 /mount /castsequence Ruby Shades, Sorcerer Hat of the Owl
Ik weet het ook niet zeker, is een gokje.
Mijn 'ik verveel me' projectje is het verzamelen van de Valor set. Ik heb ergens een blauwe post gevonden op de officiële fora waarin blizz zegt dat UBRS eindelijk solo zal kunnen afgewerkt worden (nu heb je nog 3 mensen nodig om die pyro boss te activeren). Hierdoor kan ik dus eindelijk de shoulders en chestpiece gaan farmen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:08:
[...]
Dat hebben mensen uit mn huidige guild op 70 al gedaan.
Ben overigens begonnen met de exploration stuff.. hoe verveeld kan je zijn?
Nu nog een manier vinden om die dsfjlkmqfd melee immune mobs in Scholomance af te maken.
*edit* deze post dus:
We've made some changes to several dungeons to allow easier access for players in the upcoming patch.
The ritual objects that used to require 3 players to activate in Blackrock Spire and Uldaman now only require 1.
You no longer need quintessence to summon Majordomo Executus.
You no longer need the Scepter of Celebras to teleport to the final section of Maraudon.
You no longer need the Mallet of Zul'Farrak to summon Gahz'rilla.
The Scepter and Mallet both turn into actual weapons.
[ Voor 31% gewijzigd door Kapoen op 10-01-2009 19:36 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Aah dan ben ik niet de enige met die hobby.Kapoen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:34:
[...]
Mijn 'ik verveel me' projectje is het verzamelen van de Valor set. Ik heb ergens een blauwe post gevonden op de officiële fora waarin blizz zegt dat UBRS eindelijk solo zal kunnen afgewerkt worden (nu heb je nog 3 mensen nodig om die pyro boss te activeren). Hierdoor kan ik dus eindelijk de shoulders en chestpiece gaan farmen.
Je weet dat je gewoon je muis boven een stat kan houden en er dan een tooltip tevoorschijn komt? Dan kan je zien dat Agility attack power en critical hit punten geeft. Als je vervolgens je muis boven attack power houdt, zie je staan dat het je schade per seconde met x verhoogt. Bij een critical hit doe je dubbele (of anderhalf keer) schade.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:26:
Dat wist ik dus niet, dat agility voor een hunter belangrijk was. Ik zal uitkijken naar andere gear om mijn agility op te schroeven. Het probleem is nu wel dat mijn al centen op zijn . Zal terug eerst wat beren moeten schieten.
Waarvoor zijn stamina, intellect en spirit eigenlijk belangrijk?
Bedankt voor je feedback.
Stamina geeft meer Hit points (leven), dit is wel geinig, maar niet echt nodig als een hunter aangezien je pet toch de meeste klappen op vangt.
Als hunter geeft meer intellect je alleen maar dat je meer mana, ook niet zo heel nuttig, behalve als je vaak zonder mana zit.
Spirit geeft je mana regen als je niet vecht, maar eigenlijk alleen als level 80 priest zou je hier in mogen investeren. Sommige andere classes hebben er nog wat aan door middel van hun eigen buffs/talents, maar hier hoort een hunter zeker niet bij.
Strength geeft ook attack power, maar als hunter heb je hier minder profijt van dat als melee dps class. Bovendien krijg je hier geen critical hit van.
Dus richt je zo veel mogelijk op Agility. Als 2e stat kun je af en toe wat intellect/stamina en strength mee pakken. Overigens is geld (en zeker 150g!) investeren in equipment helemaal niet nodig, behalve misschien om af en toe een nieuw wapen te kopen. In de Outlands krijg je van de quest rewards vaak erg leuke nieuwe gear. Je talents zien er ook heel vreemd uit.
Hmm, dacht dat ze BoE werden..redfoxert schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:03:
[...]
Waarschijnlijk blijven ze daarom dan ook Bind on Pickup. Op zich zou Bind on Account nog wel interessant zijn. Ik ben het met je eens dat het jammer is maar om 4 weken achter mekaar die dailies te doen (zoveel zijn het er niet eens) gaat op den duur ook best wel vervelen als je het mij vraagt.
Strength geeft je alleen AP, geen RAP. Useless dus voor een hunter.Thormodo schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:33:
Strength geeft ook attack power, maar als hunter heb je hier minder profijt van dat als melee dps class. Bovendien krijg je hier geen critical hit van.
You wish,redfoxert schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:03:
[...]
Waarschijnlijk blijven ze daarom dan ook Bind on Pickup. Op zich zou Bind on Account nog wel interessant zijn. Ik ben het met je eens dat het jammer is maar om 4 weken achter mekaar die dailies te doen (zoveel zijn het er niet eens) gaat op den duur ook best wel vervelen als je het mij vraagt.
Insider noted an economic opportunity with his article Relics of Uldar and Iron Boots in the upcoming patch. Relic of Uldar will no longer be soul bound items.
Klote Blizzard.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Er zijn er in totaal 6, mooi wat geld levert het op. Ja het begint op een gegeven moment te vervelen maar daarom is het juist mooi om er exhalted mee te worden. Iets waar je nog wat moeite voor moet doen in dit easy pie game.redfoxert schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:03:
[...]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
En niet te vergeten de beste trinkets in de game. Echter kan je daar echt heel veel gold voor neerleggen.Borgoth schreef op zondag 11 januari 2009 @ 00:51:
Is dit de hele dark moon fair? Als dat zo is is er geen zak aan zeg... je kunt wat scrolls kopen drank en dat was het wel. Owja, als je snel genoeg bent ook nog een kikker. Bagger was saai.
Nog even een vragaje over het RaF systeem. Is het genoeg dat de chars in dezelfde group zitten voor de exp bonus (met 1 op follow) of moet de ander ook nog echt iets doen?
[ Voor 17% gewijzigd door Phydomir op 11-01-2009 10:52 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Nop werkt prima zo. Kan je wel aanraden een programma als AutoHotKey te gebruiken. (Het is volgens Blizz GM's legaal, want je doet nog wel alle acties zelf). Daarna kan je als je b.v. op 5 drukt, en je AutoHotKey script is degelijk, een heal casten op jezelf met de volg character zonder te hoeven wisselen van scherm. (iig, zo dualbox ik, 1 char die redelijk kan zijn in melee, plus caster/healer, alleen domme ik heb ik 2 healers direct gepaktPhydomir schreef op zondag 11 januari 2009 @ 08:46:
[...]
En niet te vergeten de beste trinkets in de game. Echter kan je daar echt heel veel gold voor neerleggen.
Nog even een vragaje over het RaF systeem. Is het genoeg dat de chars in dezelfde group zitten voor de exp bonus (met 1 op follow) of moet de ander ook nog echt iets doen?
Ok. Voorlopig hou ik het wel even op alleen follow. Ga zo een hunter en shaman levelen. Die shaman huppelt er lekker achter aan. Alleen moet ik nog voor de follower de questen accepten.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:57:
[...]
Nop werkt prima zo. Kan je wel aanraden een programma als AutoHotKey te gebruiken. (Het is volgens Blizz GM's legaal, want je doet nog wel alle acties zelf). Daarna kan je als je b.v. op 5 drukt, en je AutoHotKey script is degelijk, een heal casten op jezelf met de volg character zonder te hoeven wisselen van scherm. (iig, zo dualbox ik, 1 char die redelijk kan zijn in melee, plus caster/healer, alleen domme ik heb ik 2 healers direct gepakt(druid priest))
Ga denk ik op m'n laptop dan even wow installeren, wel zo makkelijk.
Krijgt trouwens het char op mijn main account ook die 300% exp?
[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 11-01-2009 11:12 ]
Ik ben overigens van plan om ook nog de Draconian Deflector en een Quel'Serar op te pikken 'just because'. Maar eerst moet mijn warrior nog wat hoger gelevelled geraken.Paprika schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Aah dan ben ik niet de enige met die hobby.Ik heb 7/8 of Valor nu. Alleen de chest nog. Shoulders heb ik net een half uur geleden geloot na 12 kills ofzo. Chest heb ik na 12 kills dus nog altijd niet.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
http://www.trywarcraft.com/index_nl.htmlVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:58:
Ik wil graag vanilla wow kopen via internet. Dus zonder tbc en wotlk. Ik heb geen creditcard tot mijn beschikking. Iemand die weet waar ik een key kan kopen?
gewoon eerst een trial account aanmaken, spel downloaden en spelen. Dan ga je naar www.wow-europe.com en dan zie je daar links ergens account management staan, dan log je in en kan je daar een key aanschaffen met je creditcard
Het is beter om via Recuit a Friend een account aan te maken, daar zitten voordelen aan (oa 300% zo snel levelen)
Stuur me anders even een mailtje, dan geef ik je wel meer info Bartske[at]gmail[dot]com
[ Voor 43% gewijzigd door Bartske op 11-01-2009 12:44 ]
Verwijderd
Gewoon bij je lokale gamesboer.. ik heb WoW (vanilla) iig laatst nog zien staan daar!Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:58:
Ik wil graag vanilla wow kopen via internet. Dus zonder tbc en wotlk. Ik heb geen creditcard tot mijn beschikking. Iemand die weet waar ik een key kan kopen?
Your choice, maar ik kan je echt AutoHotKey aanbevelen, je zal er ff in moeten duiken (30min-1uur) om het te snappen maar brengt alleen maar voordeel (Burst DPS is érg fijn somsPhydomir schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:11:
Ok. Voorlopig hou ik het wel even op alleen follow. Ga zo een hunter en shaman levelen. Die shaman huppelt er lekker achter aan. Alleen moet ik nog voor de follower de questen accepten.
Ga denk ik op m'n laptop dan even wow installeren, wel zo makkelijk.
Krijgt trouwens het char op mijn main account ook die 300% exp?
Nu ik een uurtje ofzow met follow werk zie ik inmiddels hier ook de voordelen van in. Met m'n shammie die gewoon lekker mee aanvalt gaan mobs natuurlijk neer al vliegen. Dan schiet alles wel lekker op.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:43:
[...]
Gewoon bij je lokale gamesboer.. ik heb WoW (vanilla) iig laatst nog zien staan daar!
[...]
Your choice, maar ik kan je echt AutoHotKey aanbevelen, je zal er ff in moeten duiken (30min-1uur) om het te snappen maar brengt alleen maar voordeel (Burst DPS is érg fijn soms), doe het zelf ook bij elite q's, Druid in bear form en priest Smite spammen, heal erover indien nodig.
Fout, 1 Agi geeft je 1 RAP, 0.22crit en wat dodge/armor, 1 Strenght geeft 1 Melee AP.Exitium schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:24:
[...]
Strength geeft je alleen AP, geen RAP. Useless dus voor een hunter.
Verwijderd
Maar dan heeft hij toch gelijk?Maranno schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:59:
[...]
Fout, 1 Agi geeft je 1 RAP, 0.22crit en wat dodge/armor, 1 Strenght geeft 1 Melee AP.
Ben nog steeds bezig om de 540 Defense cap te halen en inmiddels zit ik op 533 nadat ik een +20 Def op mijn Shield liet zetten, en de Heroes's Dreadnaught Legplates mocht looten.
Zodra ik op 540 zie begint er een einde te komen aan de gear farmn pre-raid en kan ik eindelijk goed mee komen met de raid tanks.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ehm, ik zeg dat strength geen RAP geeft, en dus useless is voor een hunter. Heb het nergens over agi.Maranno schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:59:
[...]
Fout, 1 Agi geeft je 1 RAP, 0.22crit en wat dodge/armor, 1 Strenght geeft 1 Melee AP.

Edit: En je maakt zelf een fout, want het is echt niet zo dat je met 5 agi 1.1% crit hebt.
[ Voor 14% gewijzigd door Exitium op 11-01-2009 13:48 ]
Heb het nu werkend en dat is best relexed. Zo'n Shaman die achter je aan hobbelt en ook dmg doetVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:43:
[...]
Gewoon bij je lokale gamesboer.. ik heb WoW (vanilla) iig laatst nog zien staan daar!
[...]
Your choice, maar ik kan je echt AutoHotKey aanbevelen, je zal er ff in moeten duiken (30min-1uur) om het te snappen maar brengt alleen maar voordeel (Burst DPS is érg fijn soms), doe het zelf ook bij elite q's, Druid in bear form en priest Smite spammen, heal erover indien nodig.
* Borgoth is in zijn nopjes.
Kijk maar even op dual-boxing.com voor wat addons. Je hebt addons die precies dezelfde dingen aanclicken als de leader. Dus als je bv bij een NPC een quest inlevert gaat ie ook naar die quest, selecteerd dezelfde reward en levert hem in. Je moet dan wel handmatig op beide vensters het gesprek met de NPC beginnen.Phydomir schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:59:
[...]
Heb het nu werkend en dat is best relexed. Zo'n Shaman die achter je aan hobbelt en ook dmg doetHoe doe je dat trouwens met het inleveren en verzamelen van quest items?
Ja die is wel geinig heBorgoth schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:09:
Ok, ik heb zojuist Minor glyph of slow all gekocht. Nu kan ik van elk randje slow fallen.
* Borgoth is in zijn nopjes.
https://niels.nu
We spend our years as a tale that is told
Och zolang je niet de "moeilijkste'' instances doet en een groep kiest zonder retards is 1400 wel genoeg. Heb je nog wat goud over dan kan je nog wat leuke BoE items kopen. Zoals de whispcloak (~400g aan mats), frostbridge orb (~100g, ik had hem voor 14g -,- ), BoE shoulders uit UK HC, Dragon Prow amulet en er zijn nog wel wat items. Zie ook hier. Ik nog wel ook nog even respeccen. Dit is mijn build op het moment.Dutchman! schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:46:
Hoeveel spellpower raden jullie aan voordat ik een heroic binnenwandel? (zit nu ergens tegen de 1400 selfbuffed)
[ Voor 64% gewijzigd door Thormodo op 11-01-2009 18:10 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Dutchman! op 11-01-2009 18:29 ]
Ik kon niet echt meer verder met nieuwe items te maken en heb het ene en andere moeten zoeken en kwam erachter dat ik moest gaan kiezen tussen armour of weopon-smithing.
Nou heb ik als vraag het volgende:
Ik ben een fury warrior en ik wil sockets toevoegen aan armour(is mijn wijsgemaakt en ik wilde sockets aan mijn armour kunne toevoegen)
Stel ik kies voor armour kan ik dan sockets toevoegen aan armours die ik al draag?
Zo ja welke armour(alles, chest of gloves) allemaal en welke sockets? (blue, red , yellow, meta)
Of kan ik beter voor weopon smithing kiezen (is volgens mijn alleen voor geld te verdienen)
Daarnaast, klopt het dat ik eerst een quest moet doen om een keuze te maken of kan ik gewoon me skill kopen nu dat ik 325 ben?
Ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden dus ik hoop dat jullie als spelers mijn kunnen helpen om de goede keuze te maken.
Ik ben met Nexus en UK begonnen op 1200, 1400 moet zeker genoeg zijn als je een redelijk goeie tank hebt, en geen domme DPSers in je groep die continue damage krijgen.Thormodo schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:00:
Och zolang je niet de "moeilijkste'' instances doet en een groep kiest zonder retards is 1400 wel genoeg.
Socket gloves en Socket Bracers kan je doen maar deze zijn beide pas beschikbaar vanaf 400 en ongeacht of je weapon of armorsmith bent. En zijn alleen voor eigen gebruik tevens kan je ook Belt sockets maken en die kan je verkopen. Alle gemaakte sockets zijn "Prismatic"Sockets en er kan dan ook iedere kleur GEM in omdat je geen Gem bonus ervan krijgt.eatualive schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:42:
Ik ben een fury warrior en ik wil sockets toevoegen aan armour(is mijn wijsgemaakt en ik wilde sockets aan mijn armour kunne toevoegen)
Stel ik kies voor armour kan ik dan sockets toevoegen aan armours die ik al draag?
Zo ja welke armour(alles, chest of gloves) allemaal en welke sockets? (blue, red , yellow, meta)
Voor zover ik weet zal je een quest moeten doen inderdaad voor zowel weapon als armorsmith waarvan de laatste verreweg de meeste werk is.Daarnaast, klopt het dat ik eerst een quest moet doen om een keuze te maken of kan ik gewoon me skill kopen nu dat ik 325 ben?
Hoop dat je der wat aan heb,Ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden dus ik hoop dat jullie als spelers mijn kunnen helpen om de goede keuze te maken.
Holy reach is niet echt nuttig, 3 yards meer op CoH is niet iets om blij van te worden. De overige skills gebruik ik zelf (bijna) nooit.Dutchman! schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:25:
Ik zat zelf aan deze build te denken: holy; test of faith weg en een punt uit renew, maar met holy reach en korting op PoM en PoH. Glyps worden uiteindelijk Glyph of Flash Heal, Glyph of Prayer of Healing en ws. Glyph of Spirit of Redemption. (minors ben ik naast fade en slowfall nog niet uit) Geld uitgeven zit er voor mij even niet in, epic flying is nu prio 1. Zit pas op 1200/5000
Voor healing prayers eigenlijk het zelfde verhaal. Korting op PoH zul je weinig aan hebben. En Prayer of Mending kost sowieso niet zo veel mana dus 20% daar van af is niet veel.
Als targets lage HPs hebben is wat extra healing (en zeker een crit) zeer welkom. Maar goed het is ook een kwestie van smaak.
Glyph of Flash Heal is zeker een must.
Glyph of Prayer of Healing is voor een skill die ik dus zo goed als nooit gebruik.
Glyph of Spirit of Redemption, mjah is wel geinig, maar dood wil je sowieso niet en over het algemeen gaan die paar extra seconden je niet redden.
Zelf heb ik Glyph of Circle of Healing (1 extra target, dus netto 20% meer healing + die extra 6e heal kan ook weer critten waardoor je weer kans maakt op de buffs uit de talents)
En volgens mij Glyph of Renew, maar daar krijg je netto geen extra healing van, je kan alleen iets meer Healing per second doen. Die wil ik eigenlijk nog een keer vervangen.
Als 3e minor glyph heb ik (naast die 2 van jou) Glyph of Fortitude (50% minder mana), dat scheelt weer drinken en is soms handig na een combat ress oid.
Het lijkt me dat dat deze quest is voor armorsmith en deze voor weaponsmith. Die van armorsmith ziet er inderdaad vrij duur uit -,-.ShadowBumble schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:58:
Voor zover ik weet zal je een quest moeten doen inderdaad voor zowel weapon als armorsmith waarvan de laatste verreweg de meeste werk is.
[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 11-01-2009 23:09 ]
Als je niet 2 punten in Holy Reach stopt waar heb je ze dan in zitten? Imo moet je Divine Hymm (in raids) toch leren gebruiken, ze tikken bij mij voor 500x6=3000x10=30.000 healing wat je er uit kan krijgen. Vooral bij raids zoals Malygos (vortex) en Sapphiron (aura) is dit een hele handige skill en net als CoH maakt de range wel degelijk uit.Thormodo schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:43:
[...]
Holy reach is niet echt nuttig, 3 yards meer op CoH is niet iets om blij van te worden. De overige skills gebruik ik zelf (bijna) nooit.
Voor healing prayers eigenlijk het zelfde verhaal. Korting op PoH zul je weinig aan hebben. En Prayer of Mending kost sowieso niet zo veel mana dus 20% daar van af is niet veel.
Als targets lage HPs hebben is wat extra healing (en zeker een crit) zeer welkom. Maar goed het is ook een kwestie van smaak.
Glyph of Flash Heal is zeker een must.
Glyph of Prayer of Healing is voor een skill die ik dus zo goed als nooit gebruik.
Glyph of Spirit of Redemption, mjah is wel geinig, maar dood wil je sowieso niet en over het algemeen gaan die paar extra seconden je niet redden.
Zelf heb ik Glyph of Circle of Healing (1 extra target, dus netto 20% meer healing + die extra 6e heal kan ook weer critten waardoor je weer kans maakt op de buffs uit de talents)
En volgens mij Glyph of Renew, maar daar krijg je netto geen extra healing van, je kan alleen iets meer Healing per second doen. Die wil ik eigenlijk nog een keer vervangen.
Als 3e minor glyph heb ik (naast die 2 van jou) Glyph of Fortitude (50% minder mana), dat scheelt weer drinken en is soms handig na een combat ress oid.
Die 2 punten in Healing Prayers kan je gewoon overslaan ja. Over Test of Faith ben ik nog niet helemaal overgehaald, het is wel goede spell en wij priests moeten het zeker hebben van crit procs (gratis heals geen FSR). Maar geld het alleen als je een target heald die dan tot 50% komt of ook op targets die op 49% zit? Zeker de moeite waard om hier eens in te kijken denk ik
Glyph or Redemption is zeker niet te onderschatten omdat het meer dan eens procced, dus je kan gratis constant CoH spammen op de raid en bij elke cast heb je 20% op 4 sec meer, dus je kan op die manier toch een flinke boost geven. Natuurlijk wil je zo min mogelijk dood gaan maar soms moet je jezelf opofferen, als je oom bent op 10% en de andere healers ook etc kan je best jezelf af laten maken zodat je dat laatste stukje door kan.
En om nou te zeggen dat er een betere glyph is, nee. Glyph or Renew brengt niets extras, een renew tick doet dan 1400 ipv 1200? Renews zijn raid-wise toch erg zwak. Omdat iedereen vaak wordt volgeblaft.
//edit. Ik denk dat ik dit ga speccen, weer terug naar (zo goed als) full holy,
http://www.wowhead.com/?talent=bVsbzhZcxtzf0qihVIsx
Hiermee pak je bijna alle +spellpower bonus en samen met seredipty en test of faith zal je (hopelijk) meer mana terug krijgen door crits (waardoor je uit de FSR blijft) omdat je dan weer veel meer flash heal gaat gebruiken in raids. Omdat het voorbij is om CoH te spammen
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 12-01-2009 00:31 ]
VH is nogal afhankelijk van de bosses, void is de moeilijkste. Nexus is ook vrij simpel en bovendien heb je in een uurtje 5 bosses. CoT vind ik ook redelijk simpel.Dutchman! schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:47:
Wat is naast VH en UK de makkelijkste, Nexus gewoon?
HoL vind ik dan weer één van de moeilijksten.
Verwijderd
Je zegt net dat renew zwak is maar je pakt wel Improved?MrVegeta schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:26:
En om nou te zeggen dat er een betere glyph is, nee. Glyph or Renew brengt niets extras, een renew tick doet dan 1400 ipv 1200? Renews zijn raid-wise toch erg zwak. Omdat iedereen vaak wordt volgeblaft.
//edit. Ik denk dat ik dit ga speccen, weer terug naar (zo goed als) full holy,
http://www.wowhead.com/?talent=bVsbzhZcxtzf0qihVIsx
Hiermee pak je bijna alle +spellpower bonus en samen met seredipty en test of faith zal je (hopelijk) meer mana terug krijgen door crits (waardoor je uit de FSR blijft) omdat je dan weer veel meer flash heal gaat gebruiken in raids. Omdat het voorbij is om CoH te spammen.
Ook zou ik wel guardian spirit pakken, het kan best handig zijn in bepaalde situaties, imo. (Zeg op Malygos krijg je zo'n vonkje oid niet neer, normaal zou de tank een grote kans hebben 1shot te worden, met guardian spirit dan niet).. Maarja, encounter afhankelijk, I guess..
Zelf zou ik dus uitkomen op zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=bVcbzhZoxtcf0qihVIst
Overigens zonet HC Nexus gedaan en de mace van keri mogen looten, off-spec voor de win
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 01:28 ]
5?Hydra schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:54:
[...]
Nexus is ook vrij simpel en bovendien heb je in een uurtje 5 bosses. CoT vind ik ook redelijk simpel.
met een beetje doorrammen doe je 3hc's in een uur. UK heb ik weken terug al in 20min gedaan, VH is sowieso een lachtertje. Pinnacle doe je ook makkelijk in 30 min. Als je een beetje een groep hebt die niet teveel downtime heeft met bijdrinken voor mana doe je dat echt easy.
DK/Warior tank, dk dps, enh shaman, palahealer, en ik zat er bij dan. Best een easy setup.
Sowieso is sheepen echt overrated in WOTLK, i like.
Vandaag een aardig soepel avondje gehad in nax25, full clear, geen 1 wipe:
http://wowwebstats.com/abfp4qviuxdfc
Topdmg bij Maexxna, Heigan, Patchwerk, Loatheb, Gluth, Thaddius, voor de rest overal wel een beetje in de top5. Moet ook wel zeggen dat me gear aardig on par is vergeleken met wat ik kan krijgen. Mis hier en daar nog wel een item, maar dat komt wel. Vandeweek Maly25 downen denk ik, vorige week al een raid heen gehad, maar phase 3 ging vaag + random dooien etc etc. Deze week echt wel een kill.
[ Voor 13% gewijzigd door enira op 12-01-2009 03:08 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Vrijdagavond was een raid op TB. Twee aparte raidparties plusminus 80 man. We bereikten de boss met gemak, maar wat is die sterk man! Helaas kwamen er snel veel hordes op af. In de tussentijd is Thrall wel al twee keer verslagen mede door onze guild.
Helaas wat guilddrama, een paar van de hardcore raiders hebben de guild verlaten waardoor een belangrijke top van onze guild is verwijderd. Op zich terecht daar we casual zijn, maar als de GM niet ingrijpt gaat het mis in de guild. Er is al een raid hierdoor afgeblazen omdat de kern van de raiders gewoon gweg is.
Ik liet het mij begaan en heb mijn fishing naar 301/375 gebracht. Ik hoop snel de 350 aan te tikken met fishing en dan het laatste niveau te unlocken. Daarna cooking levelen boven de 175/225 waar ik nu op zit en ik heb alle professions in 450 niveau. Misschien nog wat questen in de tussentijd zodat ik level 77 ding. Verder nog wat honor grinden voor badges en wat rep voor de statistieken. Nahja, vanavond eerst maar even een lijntje uitwerpen in Zangarmarsh en z.s.m. naar 350 vissen.
Het guilddrama laat ik mij begaan, ik zit alleen maar bij de guild om mijn karakter te maximaliseren in zijn skills en rep. Eerst komt mijn karakter en daarna de guild. Als mijn karakter naar niveau is getilt ben ik bereid om de guild te helpen er doorheen te komen. Beetje een rotte instelling maar ik heb te veel instances gerunned waar ik echt helemaal niets aan had en onze guild niet echt klaar voor was.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Int geeft met de Carefull Aim talent op [3/3] een 100% bonus voor je RAP, en is dus ook nuttig voor een MM hunter.Thormodo schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:33:
[...]
Als hunter geeft meer intellect je alleen maar dat je meer mana, ook niet zo heel nuttig, behalve als je vaak zonder mana zit.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
En hierbij bedoel ik dan de WotLK-equvalent van skettisch.
Met mijn priest zit ik nu dicht tegen het punt dat ik moonschroud cloth kan gaan maken, waar dus eternal life voor nodig is.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik had ooit te horen gekregen dat INT de shit is voor holy pala's alleen ik heb nu zon 1600 en nog wat spellpower en een manapool van bijna 19k unbuffed. Alleen mijn MP5 maakt mij zorgen. ik heb ergens in de 200 out en 90 in... Dit is tog slecht? of zie ik dit verkeerd?
Nou moet ik zeggen dat ik nooit oom raak. Maar dit kan anders zijn in 10 mans?
Gister eindelijk de Mace uit nexus geloot !
Door een guildy tank met 33k unbuffed hp ff mee te vragen
Paar lekkere dpsers erbij en gaan !
Tank zei gelijk dat ik maar mee moest gaan naar de aankomende 10 man naxx. Die vond mijn healing wel lekker geloof ik
Trouwens nog even iets. How komt het dat een shammy met minder spellpower dan mij meer healing heb/doet?
Soapdev
Naxx 10 ging gisteren niet door vanwege te weinig signups. Ik was een van degenen die niet gesigned had omdat ik 's avonds nog ff lekker ben wezen schaatsen op de lokale schaatsbaan (opgespoten skeelerbaan).
Afgelopen zaterdag en gisterenavond na het schaatsen voornamelijk met mijn DK bezig geweest. Die is nu level 77 en zijn Alchemy skill is nu 435. Het enige dat ik voor Alchemy nog moet doen (naast het ontdekken van nieuwe recipes) is de quest om Elixir Master te worden. Hiervoor moet je CoT: Black Morass doen. Is die te solo'en als level 77 DK (lijkt me wel leuk)? Ik ben iig Unholy specced met Glyph of Death Strike.
Momenteel ben ik aan het questen in Zul'Drak en ik moet zeggen dat ik dat toch wel een van de leukste questgebieden in WotLK vind, vooral omdat er redelijk wat afwisseling in zit (Drakuru, die reus die je moet mounten, Amphitheater of Anguish, groepquests).
Met mijn Warlock heb ik afgelopen zaterdag met 4 andere guildies nog Drak'Tharon en Gundrak gedaan. Geen upgrades geloot, wel weer wat rep verzameld voor Kirin Tor en natuurlijk de emblems.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Op zich niet zo veel bijzonders gedaan. Een stuk of drie quest afgerond, net niet gedingd. Vanavond ga ik even lekker doorquesten naar halverwege 43. Ik denk dat me dat wel gaat lukken.
Holy Guidiance , 10% sp of IntelectNyreve schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:58:
Even een holy pala met een vraagje.
Ik had ooit te horen gekregen dat INT de shit is voor holy pala's alleen ik heb nu zon 1600 en nog wat spellpower en een manapool van bijna 19k unbuffed. Alleen mijn MP5 maakt mij zorgen. ik heb ergens in de 200 out en 90 in... Dit is tog slecht? of zie ik dit verkeerd?
Trouwens nog even iets. How komt het dat een shammy met minder spellpower dan mij meer healing heb/doet?
En voor mana (mp5) heb je Divine Plea
Een paladin oom zien gaan is echt zeer zeldzaam.
Elitejerk page die misschien wat tips andere dingen helpt:
http://elitistjerks.com/f76/t35975-holy_paladin_guide_wotlk/
voor geval dat je die nog bekeken had
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
Heeft vooral te maken met de healing duty. Een shaman die op raidhealing staat met chainheal zal idd meer healing hebben gedaan over een fight dan jij die als taak had om de MT te healen. Het is hier al eerder besproken maar healing done zegt niet allesNyreve schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:58:
Even een holy pala met een vraagje.
Nou moet ik zeggen dat ik nooit oom raak. Maar dit kan anders zijn in 10 mans?
Gister eindelijk de Mace uit nexus geloot !
Door een guildy tank met 33k unbuffed hp ff mee te vragen
Paar lekkere dpsers erbij en gaan !
Tank zei gelijk dat ik maar mee moest gaan naar de aankomende 10 man naxx. Die vond mijn healing wel lekker geloof ik
Van het weekend de wondere wereld van het dual-boxen ontdekt. Wat gaat dat hard zeg. Mobs gaan neer als vliegen en 4/5 quests en er zit weer een level bij door RaF. Nu met een hunter en shaman bezig. Allebij 16 inmiddels. Hier kan ik me wel een tijdje mee gaan vermaken. Eerst maar eens 4 chars op deze manier naar 60 lvl-en en daarna nog een char via grant a level naar 60 en dan eens gaan kijken met welke ik lekker verder ga. Dit zal waarschijnlijk wel de shaman worden omdat ik het fijn vind om een healing char te hebben naast mijn rogue.
Zoiets zou ik ook doen, vraag me alleen af waarom je imp. Inner Fire hebt. De standaard charges zijn meer dan genoeg om de crappy 10 min die het duurt up te blijven, dan nog, als de boel fout gaat is zo te recasten. Veel mensen zeggen dat het niet boeit maar ik ga toch altijd voor Silent Resolve. Je kunt zeggen wat je wilt, maar CoH kan toch een enorme bak aggro opleveren, vooral net na de pull. Toch fijn als je geen aggro krijgt wanneer net die ene add in de pull vergeten wordt te tanken...Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 01:27:
[...]
Je zegt net dat renew zwak is maar je pakt wel Improved?En ik denk dat je ook beter Spirit of Redemption kan pakken, normaal zal je idd niet doodgaan maar het is toch 5% meer spirit, en mocht je doodgaan...
Ook zou ik wel guardian spirit pakken, het kan best handig zijn in bepaalde situaties, imo. (Zeg op Malygos krijg je zo'n vonkje oid niet neer, normaal zou de tank een grote kans hebben 1shot te worden, met guardian spirit dan niet).. Maarja, encounter afhankelijk, I guess..
Zelf zou ik dus uitkomen op zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=bVcbzhZoxtcf0qihVIst
Overigens zonet HC Nexus gedaan en de mace van keri mogen looten, off-spec voor de win
Gisteren Naxx25 gecleared, incl. een paar achievements (KT met 18 abbos, Spiderwing in 20 min, nog 2 die ik ff niet meer weet Oo), RLs waren het er niet helemaal mee eens maar die KT achievement is zo easy, dat we ze maar extra pullden. Het uitblijven van commentaar deed de rest ook wel inzien dat het allemaal wel meeviel, als de tanks maar een beetje opletten met de debuffs
Daarna Sart 1 drake oneshot (als jullie er 2 doen, welke zou je dan overlaten? we doen nu die achterste, ik denk dat je het beste de -25% hp altijd killt nietwaar?). Gevolgd door epic fail @ Malygos. Roepen al 2 weken dat iedereen die daily ff moet doen om te oefenen, maar nee, na 3-4 failtries waarin we niet eens tot ph3 kwamen, was iedereen wakker en kwamen we daar wel steeds, om dan al vrij snel te failen... petbar failers ftw en ik maar denken dat Teron al irri was met die mensen
[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 12-01-2009 10:00 ]
Bnet pindle#2913
Mijn plan nu is om mijn mace te enchanten met spirit en de bracers eventueel ook. Echter zijn de bracers erg duur qua enchant en weet ik niet of dit een hele goede keuze is. Zie sig voor armory (marathor). Iemand nog ideen? Wil nog Drak Tharon doen voor de spirit trinket ipv de ZA trinket.
Edit:
@ Porn*
Het increased ook de effecten met 45% he, en dat is dus weer extra SP.
[ Voor 5% gewijzigd door TiMMieJ op 12-01-2009 10:01 ]
Verwijderd
Ik weet nog niet of ik bij deze guild blijf. m'n broer zit er ook bij. Zit er zelf al behoorlijk lang. Maar eigenlijk is er te weinig progressie, en is de GL wars van advies (duurt ook een half uur bij hem voordat een guildrun begint. Zit veel te veel te klooien met andere dingen)
Verwijderd
Toen maar de gok genomen. Shaman NR-totem neer, en ik zou Anti-magic zone gebruiken. Hoppa Loken neer en achievement binnen
Gisteren Malygos eerst op 10 man gedaan met de guild, na een paar wipes hadden we het gevecht onder de knie en hebben we 1 boss kunnen toevoegen aan onze progresslist. Toen Malygos 25. Na vele wipes omdat niet iedereen exact wist hoe hij moest positioneren hadden we dat onder de knie en kwamen we een aantal keren in phase 3. Na een paar wipes op 20%. Kregen we hem tot 1%. De try erna was hij dood. En dus hebben we gisteren alles in WoTLK gekilled.
Enige wat nu nog gedaan dient te worden is Sartharion met 3 drakes up voor de achievement.
Verwijderd
Ga gewoon naar www.allcdykey.com . Hier kun je alles kopen via paypal. Voor paypal heb je geen creditcard meer nodig en kun je gewoon met je lopende rekening verbinden. Het is ook nog eens allemaal in dollars, dus ook nog eens voordeel ivm met de koers.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:58:
Je meld je aan, besteld, betaald via paypal en je krijgt de codes in je mail opgestuurd. Heb al 8x hier besteld en het is 100% te vertrouwen.
bijv. deze. Voor 34 euro heb je WoW + 30 gratis + 60 dagen gamecard
Klinkt alsof een /gquit een goede nieuwe ervaring zal zijnVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:00:
Ik weet nog niet of ik bij deze guild blijf. m'n broer zit er ook bij. Zit er zelf al behoorlijk lang. Maar eigenlijk is er te weinig progressie, en is de GL wars van advies (duurt ook een half uur bij hem voordat een guildrun begint. Zit veel te veel te klooien met andere dingen)
Edit: reden dat de GL het niet snapt (en dan bedoel ik niet eens qua speelwijze - het GL zijn is em ook vreemd zo te zien) en zo eigenwijs is dat dat binnenkort toch niet zal gebeuren.
[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 12-01-2009 10:08 ]
Bnet pindle#2913
Vrijdag een 10 man Naxx run, we zijn op poision boss gestrand,
Met maar 2 Ranged DPS is toch niet de beste optie.
Zaterdag had even geen zin om nog dingen te grinden op me paladin (als ik nog dingen moet grinden, alleen fishing wil ik nog maxen nog 35 levels te gaan)
Dus besloten om me minst favorite toon tbc (als 2 de toon ooit gestart, en als 1 van de laatste 70) uit de kast te halen, de druid.
Gewoon feral wat 1-70 ook was, kwam al snel achter dat het niet ging worden, liever met crap gear een andere spec dan.
Terug naar moonglade voor een respec, Moonkin + loads of MP5 talents want die moest ik wel hebben wil niet elke pull moeten drinken met de gear die ik had.
Na 2 dagen ben nu 74,5 en bevalt me nieuwe spec me prima, kan nog niet continue door blijven gaan qua mana, maar de playstyle bevalt me stukken beter dan feral.
Moet wel zegen dat q-reward behoorlijk tegen vallen qua leather en spellpower
Gebruik nog steed LW crafted spul
Zondagavond stonden de laatste 2 bazen van naxx op het programma
Shapp een easy 1 shot, Kel'Thuzad helaas een onnodige wipe op 1% door gebrek aan healing op mij (OT adds alle 3)
2 run had ik in het eind 4 adds op me gelukkig had nu genoeg spam healing om dat up te houden.
Boss down.
Next Malygos denk dat ongeveer 5/6 (op een 10 man en das wel ietsjes anders) van de 25 een wipe day er op hadden gehad dus dit was echt een leer gevecht, beste try was fase 2, na 10 try was tijd op en zijn we gestopt vanavond weer verder.
Zal nog wat wipes over heen gaan voordat we in fase 3 gaan komen.
En dan moet nog allemaal in tijd gebeuren.
Op 10 man is het zeker onzin. Het betekent gewoon dat de healers falen. Hij kan beter een extra (of betere) healer meenemen. Frost resistance aura zou genoeg moeten zijn.Yokidrink schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:01:
onze GL heeft besloten dat we frost res gear moeten farmen omdat gisteravond de run op saph in nax weer faalde (was niet uitgenodigd dus geen idee verder). Is did normaal om op nax 10man frost res te speccen? ik vind het duur spul om te maken voor die specifieke encounter en je verliest een stoot aan dps
We hebben gisteren Sartharion eens geprobeerd met 1 drake up en zowaar ging die in 1x neer. Het was alleen wel extreem hectisch, dus ben benieuwd hoe dat gaat met meer drakes
Vanavond Malygos voor het eerst, dus daar ben ik ook benieuwd naar.
Qua loot weer het standaard verhaal.. bergen protector en vanquisher tokens.. en 0,0 conqueror..
[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2009 10:19 ]
dat was mijn gedachte dus ook. de tries die ik mee was op vrijdag (7 stuks) faalde, ik werd nooit geraakt door de nova maar had 4x dat ik achter een iceblock stond en gewoon dood neerviel voor de nova uberhoubt arriveerde.Bosmonster schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:12:
[...]
Op 10 man is het zeker onzin. Het betekent gewoon dat de healers falen. Hij kan beter een extra healer meenemen.
try van gister werd gestopt en ik hoorde van iemand die mee was dat de healing het niet trok.
Ik weet niet wat voor healers jullie bij je hebben, maar CoH-priests en druids zijn natuurlijk perfect. Shammy healers zijn ook nog wel ok, maar paladin healers zijn logischerwijs een stuk minder nuttig voor het healen van de complete raid. Als je 3 paladin healers hebt kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is misschien.Yokidrink schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:18:
[...]
dat was mijn gedachte dus ook. de tries die ik mee was op vrijdag (7 stuks) faalde, ik werd nooit geraakt door de nova maar had 4x dat ik achter een iceblock stond en gewoon dood neerviel voor de nova uberhoubt arriveerde.
try van gister werd gestopt en ik hoorde van iemand die mee was dat de healing het niet trok.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2009 10:21 ]
Lol een boek met hoe je bosses moet doen hoe fout.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:00:
Zucht.. vandaag ene aanvaring gehad met de guildleader. ... Blijkt de guildleader geen ervaring te hebben in de normal instances, en dus redelijk wat wipes. magoed, na de zoveelste wipe, besluit de maintank (bijna full epic) om ff te vergaderen: hij wil dat de guildleader vaker aan instances doet. Komt er van de GL een heel betoog over dat hij boeken heeft voor elke encounter, bla bla. maar ik kan hem maar niet in het hoofd krijgen dat ook hij aan PUG's zal moeten gaan doen, om betere equip te krijgen, en een beter inzicht in de instances.
Als hij denkt dat een boek hem encounters zoals Loken, Grobbulus, Thaddius, Kel'Thuzad, Malygos
Aan de andere kant moet je natuurlijk wel bereid zijn om wat vaker te wipen op boses waar dit niet gewent bent als nieuwe mensen mee brengt.
Uit leggen wat mensen fout doen etc, that all in the game
Officeel hebben we naxx 10 op farm, maar we wippen er nog steeds als weer wat nieuwe mensen meenemen.
Maar als naar x aantal keer nog steed geen progressie ziet in iemand speelstijl tja dan wordt toch hoogtijd over na te denken om die enen of te /gkicken or niet meer mee te nemen
Frost Aura, Frost Totem zijn prima voor de 10 man versie, denk dat zelf zonder te doen is.Yokidrink schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:01:
onze GL heeft besloten dat we frost res gear moeten farmen omdat gisteravond de run op saph in nax weer faalde (was niet uitgenodigd dus geen idee verder). Is did normaal om op nax 10man frost res te speccen? ik vind het duur spul om te maken voor die specifieke encounter en je verliest een stoot aan dps
(Al helpt natuurlijk wel, maar het eisen is beetje over de top imo)
In 25 man is het een must om frost res capped te zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Teunis op 12-01-2009 10:26 ]
Mwoah niet echt hoor. als je healers een beetje nax10 gegeared zijn en weten wat ze doen heb je aan motw + frost totem genoeg, maar zelfs dat is niet echt nodig.Teunis schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:22:
[...]
Frost Aura, Frost Totem zijn prima voor de 10 man versie, denk dat zelf zonder te doen is.
(Al helpt natuurlijk wel, maar het eisen is beetje over de top imo)
In 25 man is het een must om frost res capped te zijn.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
betekent het dan eigenlijk dat je alles resist? zou wel mooi zijn in bijvoorbeeld arena tegen een lock/spriest team. je een capped shadowresistance gear aan trekt
[ Voor 67% gewijzigd door Valkyre op 12-01-2009 10:28 ]
maar anders zou toch wel aanbevelen om toch maar wel te doen
Maat behoorlijk veel uit qua inc dmg
415 frost restiant
Aura, + 3 piece over al gemeen
En nee alleen Frost wordt geressit met Frost res, en hoe dit pvp wise werkt geen idee, speel nog steeds geen pvp
Als shadow wilt dan moet je shadow res gear hebben.
Enige wat niet te migraten is holy dmg
[ Voor 96% gewijzigd door Teunis op 12-01-2009 10:31 ]
Gisteravond weer verder gegaan met onze Naxx-10 avonturen. Aan de plague wing begonnen. Erg grappig allemaal, vooral omdat het voor de meeste de eerste keer was dat we die wing deden (incluus mijzelf), maar Noth was een one-shot. Daarna doorclearen naar Heigan! Veel over gehorod natuurlijk, en ik vind het echt een enorm grappie boss. Helemaal om op de eerste try op het platform te zien staan, melee redelijk paniekerig zien rond te rennen, precies een wave in en *SPLAT* alle melee dood. De 2e try kregen we 'em een teleport in, en toen moest dus iedereen dansen. *SPLOT* wipe
Waar ik me wel een beetje zorgen over maak is dat na 5 tries ofzo nog steeds een hoop mensen in de eerste teleport dood gaan, gewoon omdat ze niet snel genoeg meelopen. Hoop dat het beter gaat. Maargoed, ik heb me aangemeld bij een 25-mans raidcommunitie, dus we zien wel, m'n primaire focus is toch op de raidcomm en niet m'n guild.
Stoutarm, telestra, anomalus, die elemental en keri. Dat zijn er 5 toch?jarnotjuh schreef op maandag 12 januari 2009 @ 03:06:
5?
met een beetje doorrammen doe je 3hc's in een uur.
En 3 in een uur; tja, dan heb je waarschijnlijk enorm goeie gear. Wij doen zo'n 45 minuten over Nexus bijvoorbeeld. CoT en VH zijn de korste, maar CoT doe je als je echt opschiet net in iets minder dan 30 min.
Niet om te pochen ofzo hoor, maar we hebben alle faction leaders meerdere malen gedaan met maar 1 raidgroup. Faciton bosses zijn te 5-mannen, de reden dat je een redelijke raid nodig hebt is om tegenstanders bij je healers en tanks weg te houden. De faction bosses hebben maar 5M HP.Auredium schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:30:
Kleine update.
Vrijdagavond was een raid op TB. Twee aparte raidparties plusminus 80 man. We bereikten de boss met gemak, maar wat is die sterk man!
Heb ook wel eens een HoL run opgegeven omdat ik het kwa healing niet trok, maar dat lag niet aan m'n gear of skillsYokidrink schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:18:
Ik zou zeker opstappen, of een raidcommunity zoeken die niet vereist dat je je guild verlaat. Maar dan moet je er rekening mee houden dat je dan later je guildies mag gaan boostenVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:00:
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 12-01-2009 10:36 ]
Wij ook nooit gedaan. We hebben frost aura + motw en thats it. En hij is altijd eigenlijk vrij eenvoudig neergegaan.TiMMieJ schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:30:
Frost res gear op saph hebben wij nog nooit gedaan eigenlijk. Vaak een Motw of een aura maar daar houd het ook echt bij op. Zo moeilijk is het niet maar mensen moeten wel opletten met blizzards etc.
Wij hadden juist de eerste keer dat we em probeerden de laagste totem gebruikt (voor 70 res ofzo?) zodat we de 100-club achievement haalden die iemand toevallig linkteBosmonster schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:32:
[...]
Wij ook nooit gedaan. We hebben frost aura + motw en thats it. En hij is altijd eigenlijk vrij eenvoudig neergegaan.
En de healers zaten nog steeds te gapen...
[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 12-01-2009 10:36 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Dailies doen gaat ook niet zo vlot, omdat collection quests natuurlijk erg lang duren om te multiboxen en verder liggen de dailies niet meer zo dicht opeen zoals op Quel'Danas.
Sowieso begon het meer aan te voelen als een karwij om telkens alle professions en andere dingen te managen.
Ook is het gewoon leuker om met andere spelers samen te spelen, dus sinds gisteren zit ik terug in een guild waar een goeie sfeer is
We hebben gisteren Patchwerk neergekregen met die guild terwijl de 6 DPS daar toen echt slechte gear hadden. 1 iemand had rond de 1800 dps, ik had rond de 1500 dps en de overige 4 hadden 900 tot 1200 dps in de eerste poging. Toen gingen we er aan en had de baas nog 850k HP. Bij de 2de poging kregen we hem tot 350k HP en bij de derde poging hebben we strategisch skills zoals bloodlust en drums of war en dergelijke gebruikt en toen was hij dood
Verder is het zoveel leuker om instances met mensen uit zo'n guild te doen. PUGs zijn meer dan de helft van de tijd a-relaxed, dan krijg je van die warrior 'tanks' die heroics willen tanken met 480 defense ... en dan mensen die dan gaan verdedigen dat dit genoeg is

Ik heb zelf een tank en ik kreeg zelfs critical hits van 26k damage toen mijn defense rating nog maar 520 was.
In een andere heroic PUG hadden we dan een tank die niet kon tanken (geen charge gebruiken, minimaal AoE aggro doen bij het aanvallen van een group, etc.) en mensen die niet luisterden naar tactics (en dus wipe).
In nog een andere heroic PUG waren we ook continue aan't wipen omdat mensen gewoon de tactics niet volgden. Ik ben blij dat ik nu in een guild zit met mensen die wél leren uit hun fouten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 10:39 ]
Wat voor mij zeer goed helpt is opletten waar vuur uit de spleten op vloer komenHydra schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:31:
Daarna doorclearen naar Heigan! Veel over gehorod natuurlijk, en ik vind het echt een enorm grappie boss. Helemaal om op de eerste try op het platform te zien staan, melee redelijk paniekerig zien rond te rennen, precies een wave in en *SPLAT* alle melee dood. De 2e try kregen we 'em een teleport in, en toen moest dus iedereen dansen. *SPLOT* wipeGing nog een stuk sneller dan ik dacht (wel filmpjes gezien maar daar leek het makkelijker dan het is), dus ik was gewoon te laat. De tries daarna ging het al een stuk beter, meeste keren was ik een van de laatsten die dood gingen, en onze langste try was 7 minuten. heb wel geleerd dat het enorm belangrijk is alleen maar op jezelf te focussen. Je hebt gewoon niet de tijd om je met andere zaken bezig te houden.
Dus als je naar rechts moet rennen (tja dat moet je dan wel even onthouden)
Ren je naar de spleet op de vloer waar de dichtstbijzijnde vuur wall net was.
En zelfde voor naar links
Als je Teleport op 5 sec ziet, wacht je op de Vuur wall, en dan ren je naar sector 1 i.p.v 3 (aangezien rennen altijd op sector 1 begint)
--^^--
Ach ja truckjes, zijn veel druids die op Thaddius niet een Battle Res voor elkaar kunnen krijgen.
Hoe moelijk is om even uit de groep te rennen, rez, terug rennen, accept, en wachten op de poly shift
[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 12-01-2009 10:43 ]
OFC wil dat niet zeggen dat onze healers shit zijn aangezien we nax gecleared hebben tot die draak, 't zal een combo zijn van mensen die in de blizzard blijven, slechte start etc etc, op een gegeven moment is men gewoon OOM.Hydra schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:31:
Heb ook wel eens een HoL run opgegeven omdat ik het kwa healing niet trok, maar dat lag niet aan m'n gear of skills
maar ja als de healing het niet trekt (mt gaat gewoon dood) dan moet er imho inderdaad een extra healer bij, dan duurt het dps'en maar iets langer. Ik vind het gewoon te gek voor woorden dat we een berg frost rest moeten craften voor deze boss (spul is duur en ik ben niet rijk).
Gister snel even Herioc UP gedaan bleek nog lastiger dan gedacht single target ging prima kleine mob packs tot 3 a4 mobs ook redelijk maar net voor die 2de baas op die draak heb je een gang waar je door packs en packs heen moet daar was het bijzonder lastig om aggro te houden. Helaas dropte Red Sword of Courage niet dus mag er nogmaals heen, meer zeer zeker een bijzondere ervaring.
Zelfde voor gevecht daarna, tot 45% geen dps race.
Ook ik heb voor het eerst Heroic UP gedaan met guildies, 1 maal een wipe op trash net voor King Ymiron (door een patrol) daarna nog een wipe door die ballen die we niet konden ontwijken omdat we weer gestunned werden (imba dps ftw). Bij mij is het zwaardje wel gedropped dus happy tankadin hiero. Verder geen aggro problemen.ShadowBumble schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:45:
Liefdagboek,
Gister snel even Herioc UP gedaan bleek nog lastiger dan gedacht single target ging prima kleine mob packs tot 3 a4 mobs ook redelijk maar net voor die 2de baas op die draak heb je een gang waar je door packs en packs heen moet daar was het bijzonder lastig om aggro te houden. Helaas dropte Red Sword of Courage niet dus mag er nogmaals heen, meer zeer zeker een bijzondere ervaring.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
De 3 mini-draken landen allemaal op een min of meer vaste timer, Tenebron rond '45, Shadron rond '90, en Versperon rond 1'30 na het starten van het gevecht. Als je 2 drakes doet is het makkelijkst om de middelste, Shadron dus, van te voren te killen, zodat je ruim 90s hebt om de 1e drake te killen voordat de 2e naar beneden komt.porn* schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:55:
[...]
Daarna Sart 1 drake oneshot (als jullie er 2 doen, welke zou je dan overlaten? we doen nu die achterste, ik denk dat je het beste de -25% hp altijd killt nietwaar?).
Oh en dat is de rechtse-draak (100% extra fire-dmg taken)
Vrijdag naxx10 afgemaakt en gecleared. Je kunt duidelijk merken dat we beter worden. Voor deze run was naast mij alleen een van de mindere healers beschikbaar en ik twijfelde of ik het wel zou trekken op Sapph en KT met haar samen. Omdat de laatste wing die we moesten clearen lekker ging besloten we om het toch maar te proberen. Na 3 keer lag Sapph, en KT werd zelfs ge-oneshot! Na de naxx run mijn combat sword rogue even mutilate gespecced en 1.3 daggers equiped. 1150 dps overal, mutilate is zeer constant geworden qua output, ik moet nog leren die 9% buff te verversen en niet vergeten dat een finisher SnD ververst. Best wel weer geinig. Trouwens: Ding 71!
Mijn huntertje is ondertussen level 65. Nog 3 levels te gaan dan kan ik Northrend in, dat moet volgend weekend toch wel gebeuren!
Gisteravond gingen we met de guild verder in Naxx25. Gelukkig waren er ook wat leuke films op tv want het was me toch een slome raid.. whoah! Om de vaste raidleaders wat te ontzien krijgen meerdere mensen de kans om wat raids op zich te nemen. Gisteravond wilde een van onze druid tanks het wel proberen. Man man, dat duurde allemaal lang. Uiteindelijk hadden we na dik 3 uur de 4HM en de wing met Thaddius gecleared. Dat is net 1 baas per 40 minuten... Als het zo sloom gaat merk je gewoon dat mensen zich niet mer kunnen focussen. Liever 3 uur rammen dan deze suffe bende.
Achja, elke keer komen er weer nieuwe mensen die wat willen zien van het raidgebeuren. Gister hadden we een shadowpriest die 1600 dps deed ookal zit ze ondertussen behoorlijk goed in de gear. Een holy priest werd op sommige gevechten outhealed door de VE/T van onze goede shadowpriest... Ik bedoel, komop zeg!
Ik hoop dat we volgende week Naxx toch wel in 2 avonden neer krijgen, dan kunnen we de 3de avond besteden aan de andere 25 bazen. 1 draak up moet zeker lukken, Malygos zal wel flink oefenen worden...
Oh, zelf heb ik 'em door hoorTeunis schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:38:
Wat voor mij zeer goed helpt is opletten waar vuur uit de spleten op vloer komen
Dus als je naar rechts moet rennen (tja dat moet je dan wel even onthouden)
Ren je naar de spleet op de vloer waar de dichtstbijzijnde vuur wall net was.
En zelfde voor naar links
Ik merk zelf dat het vaak zo is dat als je in het begin goed healt, dat mensen dan roekelozer worden dan wanneer je ze een paar keer dood laat gaan. Als je goed healt dan heeft uit die Blizzard lopen opeens een stuk minder prio. Kan je wel vertellen dat als 5 mensen zo denken niemand ze op kan houden. Zelf heb ik gewoon dat als ik een heroic al een keer gehealed heb, en dan opeens moeite heb mensen op te houden, het dan gewoon de schuld van die types isYokidrink schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:39:
OFC wil dat niet zeggen dat onze healers shit zijn aangezien we nax gecleared hebben tot die draak, 't zal een combo zijn van mensen die in de blizzard blijven, slechte start etc etc, op een gegeven moment is men gewoon OOM.
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 12-01-2009 11:11 ]
Daar gingen wij gisteren ook voor (80 Frost Resistance door mijn DK Aura), alleen mag NIEMAND in de raid dus 100+ hebben en nou ja.. Ik was MT (frost spec)porn* schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:36:
[...]
Wij hadden juist de eerste keer dat we em probeerden de laagste totem gebruikt (voor 70 res ofzo?) zodat we de 100-club achievement haalden die iemand toevallig linkte
En de healers zaten nog steeds te gapen...
Acclimation Rank 3
When you are hit by a spell, you have a 30% chance to boost your resistance to that type of magic for 18 sec. Stacks up to 3 times.
Iedereen was natuurlijk verbaasd waarom er geen achievement kwam
Dus toch de fire als 2e erbij pakken? Die shadow leek me juist handiger, vanwaar de keuze voor fire dan? Dat omdat de tanks toch vrijwel alleen shadow dmg pakken? Of krijgen ze daardoor flinke spikes?Rudi schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:57:
[...]
De 3 mini-draken landen allemaal op een min of meer vaste timer, Tenebron rond '45, Shadron rond '90, en Versperon rond 1'30 na het starten van het gevecht. Als je 2 drakes doet is het makkelijkst om de middelste, Shadron dus, van te voren te killen, zodat je ruim 90s hebt om de 1e drake te killen voordat de 2e naar beneden komt.
Oh en dat is de rechtse-draak (100% extra fire-dmg taken)
We hebben tot op heden, vooral ivm positioning, gewoon Sart gepulled en pikken dan de add op en switchen daar dps op. We kunnen dus eigenlijk als we 2 drakes doen beter die achterste add beginnen te nuken en op 10% Sart pakken gok ik?
Bnet pindle#2913
Dat hangt nogal van de groep en de gear af. Ik kan op het moment onmogelijk heroic UK in 20 minuten tanken. Sowieso, geen healer die niet veel moet drinken met de hoeveelheid spike damage die ik neem. Nouja, ik doe sowieso rustig aan, heb nog niet zo veel instances gedaan, vind overleven even belangrijker dan zo snel mogelijk raggen.jarnotjuh schreef op maandag 12 januari 2009 @ 03:06:
[...]
5?
met een beetje doorrammen doe je 3hc's in een uur. UK heb ik weken terug al in 20min gedaan, VH is sowieso een lachtertje. Pinnacle doe je ook makkelijk in 30 min. Als je een beetje een groep hebt die niet teveel downtime heeft met bijdrinken voor mana doe je dat echt easy.
DK/Warior tank, dk dps, enh shaman, palahealer, en ik zat er bij dan. Best een easy setup.
Sowieso is sheepen echt overrated in WOTLK, i like.Die polymorph eindelijk van me bars af, ofja, ver weg. Nu moeten die mirror images nog eens leren om het niet te doen. Die dingen snappen echt niets gewoon!
Zal ook even lief dagboeken.
Heel lang erg veel moeite gehad om heroic groepen te vinden omdat geen healer een druid wil healen als ie ook een warrior of pala kan nemen. Daardoor ook een pauzetje gehad van een paar weken, dagen en dagen in LFG hangen is ook niks. Dit weekend maar weer eens geprobeerd. Resultaat: meer heroics gedaan dit weekend dan sinds ik 80 ben. Stelt nogsteeds niet zo veel voor, maar toch: UK, UP, Nexus en Gundrak. UP was die boss die op z'n draak springt echt een drama. Healer bleef aan het eind van de gang maar plat gaan. Uiteindelijk toch gelukt. Gundrak was ook lastig, die snake boss wipete ons ook meerdere malen voor we het door hadden. Daarna liep de instance vrij simpel. Geen pants helaas
Ook voor het eerst Obsidian Sanctum gedaan. Werd een spontane groep opgezet, om met 3 drakes up te proberen
En wat mats gegrind voor een Polar Vest. Zooitje agi gems erin, enchantje er op en ik kan er weer even tegenaan tot ik me T7 chest heb. Nu alleen nog ff laten craften
Het weekend rij active geweest in heroics. Heb ook nog even de mammoth gehaald in witergrasp.
Vet grappige mount overigens. Verder nog wat badges en de nexus mace.
Laatst nog iets grappigs gebeurd. Ik liep uit een instance en zie ik een lvl 80 dk en druid staan (Horde).
Ik dacht dus al: Ohh nee ! maar goed ik begon dus te rennen en hun mij achterna wild slaan/casten.
Dus ik af en toe een Holy shock op emzelf en maa door blijven rennen. Uiteindelijk had de dk zijn slow attack gevonden en ik dus Freedom casten (Vanzelfsprekend). Maar hij bleef doorgaan dus ik de hele tijd op mezelf: Holy shock - Cleanse ... en na 5 minuten besloten ze het tog maar op te geven.
Ook nog even mijn broer geboost in DM dit ging super super super makkelijk. Voorheen moest ik nog wel eens een heal casten maar nu kan ik doorblijven rennen en na half de instance even holy shocken en doorrennen. Af en toe een boss killen om een deur open te maken. En uiteindelijk met heel DM op Smite's eiland geaoed. Oftewel dikke FPS lag door alle dmg die in beeld kwam. Was wel lagge
Vervolgens nog even met mijn dk levelen en me broer weer boosten. lvl 60 unholy dk gaat wel lekker met boosten. Krijgen de lowbie's major exp van.
Ik ben nu aan het twijfelen wie ik als DPS class naar 80 wil brengen. Ik heb geen 2de lvl 70 gehad in TBC maar ik heb nu dus nog keuze uit een Mage (26) Rogue (48) Hunter (31) en DK (60).
Ik denk zelf geen dk aangezien er daa rhonderden van zijn. Dus rogue of mage of hunter?
Wie nemen jullie het liefste mee in een HC/Raid?
Na ik ga der weer mee kappen work to do!
Soapdev
Laatst met iemand UK HC gedaan die minder goede gear had als jou en makkelijk in 20-22 minuten gecleared. En ik kwam niet eens in de buurt van OOM gaan.DizzyWeb schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:19:
[...]
Dat hangt nogal van de groep en de gear af. Ik kan op het moment onmogelijk heroic UK in 20 minuten tanken. Sowieso, geen healer die niet veel moet drinken met de hoeveelheid spike damage die ik neem. Nouja, ik doe sowieso rustig aan, heb nog niet zo veel instances gedaan, vind overleven even belangrijker dan zo snel mogelijk raggen.
Soapdev
Ik deed altijd met een vaste groepje vrienden normals en daarna heroics, op een gegeven moment hadden we geen mana breaks meer nodig maar ragde we er door heen.DizzyWeb schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:19:
[...]
Dat hangt nogal van de groep en de gear af. Ik kan op het moment onmogelijk heroic UK in 20 minuten tanken. Sowieso, geen healer die niet veel moet drinken met de hoeveelheid spike damage die ik neem. Nouja, ik doe sowieso rustig aan, heb nog niet zo veel instances gedaan, vind overleven even belangrijker dan zo snel mogelijk raggen.
En dan voor de grap zoveel mogelijk proberen te pullen en met dikke AOE(DK+warlock+hunter(volly is op
En ik ninja pullde ook vaak patrols om de boel wat leuker te maken(doen we nog steeds in 10 man naxx ^^)
tuurlijk we zijn mss wat vaker gewiped dan nodig is maar wat wil je als je 3 ipv 1 groep pulled
Nee, je kan niet eerst een add gaan nuken en dan pas Sarth pullenporn* schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:12:
[...]
Dus toch de fire als 2e erbij pakken? Die shadow leek me juist handiger, vanwaar de keuze voor fire dan? Dat omdat de tanks toch vrijwel alleen shadow dmg pakken? Of krijgen ze daardoor flinke spikes?
We hebben tot op heden, vooral ivm positioning, gewoon Sart gepulled en pikken dan de add op en switchen daar dps op. We kunnen dus eigenlijk als we 2 drakes doen beter die achterste add beginnen te nuken en op 10% Sart pakken gok ik?
En nee, je killt Shadron (de fire-drake), dus hou je Tenebron (100% extra shadow-dmg taken, en whelp spawns) en Vesperon (-25% hp en reflective damage als zn acolye up is).
Keuze voor deze 2 is niet zo zeer door hun abilities/debuffs, maar puur omdat je dan dus 90sec tussen 2 drakes hebt. Bij elke andere combinatie is het de helft, en wordt het dus chaotischer / heb je hogere dps nodig.
Dit topic is gesloten.