Beide itemlevels zijn 200. Ik zou inderdaad voor de engi helm gaan, want expertise is ook handig en met die 2 gems kan je vrij makkelijk 51 stam bijvullen.sabriel schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:04:
Ik heb een vraag over mijn warrior gear.
Op mijn warrior heb ik de professions Blacksmiting & Engineering en nu zit ik in dubio over de volgende items : armored titanium goggles http://www.wowhead.com/?item=42549 & tempered titansteel helm http://www.wowhead.com/?item=41387
Is mijn keuze om te gaan voor de armored titanium goggles (lvl72) ipv tempered titansteel helm (lvl80) een juiste keuze. Ik verlies wel 51sta, maar met de metagem + gele gem-slot is dit volgens mij wel op te vangen.
En malygos down in de 2e trie. Ging wel aardig. Wel weer gewoon kut loot.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Misschien heb je niet door dat er hier ook na 18 uur nog gewoon gepost wordt, maar echt veel voegt je reply niet toe.
Crackerhead.
Malygos in één goede try neer en daarna wipe op Patch
. En op Thaddius (gg server lag).
Ik begin me echt te vervelen in Naxx, net gewoon flink staan dansen met een warrior achter in
.
Malygos in één goede try neer en daarna wipe op Patch
Ik begin me echt te vervelen in Naxx, net gewoon flink staan dansen met een warrior achter in
[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 08-01-2009 22:57 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Paar bosses verder in Naxx25 (farm run), maar de lag was te erg om Gluth neer te krijgen... Te erg gewoon.. dus maar weer gestopt..
Zijn nu al 2 avonden bezig en niet eens alle wings kunnen clearen door de lag..
Zijn nu al 2 avonden bezig en niet eens alle wings kunnen clearen door de lag..
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2009 23:05 ]
Kleine update weer (na 5 dagen geen internet)...
Heb wat aan mijn LW kunnen werken en een stel nieuwe tank items kunnen maken.. net genoeg om wat makkelijker door de heroics te komen. Selfbuffed zit ik nu aan 26k health, 22k armor en 31% dodge. Nu nog ergens 2k HP en zo'n 4k aan armor te verzamelen en ik kan de 15de aan de slag in Naxx.
Zoek nog 2 nieuwe ringen, iets betere trinkets.. en verder de mats verzamelen voor de Trollwoven belt en shoulders...
Heb wat aan mijn LW kunnen werken en een stel nieuwe tank items kunnen maken.. net genoeg om wat makkelijker door de heroics te komen. Selfbuffed zit ik nu aan 26k health, 22k armor en 31% dodge. Nu nog ergens 2k HP en zo'n 4k aan armor te verzamelen en ik kan de 15de aan de slag in Naxx.
Zoek nog 2 nieuwe ringen, iets betere trinkets.. en verder de mats verzamelen voor de Trollwoven belt en shoulders...
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Let op, de titansteel hem wordt vrij serieus gebuffed (krijgt meta en gem socket) in 3.0.8 (eigenlijk maar terecht ook), ik ben dus nog serieus aan het twijfelen om al dan niet men engi goggles te craften. Zal het wsl wél doen, want waarom heb ik anders engi?Thormodo schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:57:
[...]
Beide itemlevels zijn 200. Ik zou inderdaad voor de engi helm gaan, want expertise is ook handig en met die 2 gems kan je vrij makkelijk 51 stam bijvullen.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Vandaag ondanks wat gezeur vooraf toch maar richting Naxx gegaan met mijn 10 mans groepje, waarop bleek dat we 1 tank misten en eigenlijk de raid moesten afblazen. No propblemo, juist om dit soort zaken te voorkomen heb ik mijn Pally rondlopen als Prot, die dankzij redelijk wat heroics en geld makkelijk Naxx kan (off)tanken.
Helaas niet 1 tanking drop gehad, ook geen token(fucking DK tokens all over again FFS! ) maar zoals elke keer in Naxx met mijn Paladin weer wat holy gear mogen looten. Nog even zo doorgaan en ik heb een full epic Holy set voor ik een full epic Tanking set heb
.
Niet dat ik dat erg vind hoor, geeft mij straks met Patch 3.1 goed de mogelijkheid om nog flexibeler te zijn in de dingen die ik kan doen binnen een raid/Heroic. Hoewel ik in Prot ook al wel kan healen... 10 mans Satharion was easy, en men zag pas achteraf dat ik Prot specced was
.
Helaas niet 1 tanking drop gehad, ook geen token(fucking DK tokens all over again FFS! ) maar zoals elke keer in Naxx met mijn Paladin weer wat holy gear mogen looten. Nog even zo doorgaan en ik heb een full epic Holy set voor ik een full epic Tanking set heb
Niet dat ik dat erg vind hoor, geeft mij straks met Patch 3.1 goed de mogelijkheid om nog flexibeler te zijn in de dingen die ik kan doen binnen een raid/Heroic. Hoewel ik in Prot ook al wel kan healen... 10 mans Satharion was easy, en men zag pas achteraf dat ik Prot specced was
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Luitjes, ben druid begonnen en wel een Night Elf.
Nu vroeg ik me af sinds de shadowmeld "buff" hoe je een macro zo kan maken dat je et gebruikt als "vanish" in cat form. Dus dat is shadowmeld > catform > prowl.
Ik dacht zelf dat dit het was:
/cast shadowmeld
/cast catform
/cast prowl
Dit werkt helaas niet, hij gaat namelijk niet in kitty form. Anyone?
Nu vroeg ik me af sinds de shadowmeld "buff" hoe je een macro zo kan maken dat je et gebruikt als "vanish" in cat form. Dus dat is shadowmeld > catform > prowl.
/cast shadowmeld
/cast catform
/cast prowl
Verwijderd
Je krijgt tenminste holy gear for free. Ik moet er nog voor betalen ook.Darkasantion schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:58:
Vandaag ondanks wat gezeur vooraf toch maar richting Naxx gegaan met mijn 10 mans groepje, waarop bleek dat we 1 tank misten en eigenlijk de raid moesten afblazen. No propblemo, juist om dit soort zaken te voorkomen heb ik mijn Pally rondlopen als Prot, die dankzij redelijk wat heroics en geld makkelijk Naxx kan (off)tanken.
Helaas niet 1 tanking drop gehad, ook geen token(fucking DK tokens all over again FFS! ) maar zoals elke keer in Naxx met mijn Paladin weer wat holy gear mogen looten. Nog even zo doorgaan en ik heb een full epic Holy set voor ik een full epic Tanking set heb.
Niet dat ik dat erg vind hoor, geeft mij straks met Patch 3.1 goed de mogelijkheid om nog flexibeler te zijn in de dingen die ik kan doen binnen een raid/Heroic. Hoewel ik in Prot ook al wel kan healen... 10 mans Satharion was easy, en men zag pas achteraf dat ik Prot specced was.
Daarna HC Sarth met 20 man ofzo, dus de achievement HC: Less is More ook gehaald. Nu Sarth normal en hopen dat ik mijn ring mag looten (IwantitIwantit!)
#showtooltipVerwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:08:
Luitjes, ben druid begonnen en wel een Night Elf.
/cast shadowmeld
/cast catform
/cast prowl
/cancelform [form:3,combat]
/cast [combat,noform]Shadowmeld
/castsequence [nocombat,noform]!Cat Form,Prowl
/cast [form:3,nocombat]Prowl
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb iedereen in me guild ge-ignored (op één na). Altijd willen ze wat van mij, enchants voor 50% ah kosten, ik healing in een crap pug. 10m Naxx etc, maar als ik wat wil 30 min per week kan niemand het wat schelen.
Ik voel een server move aankomen want TiC/Malice heeft ook geen Holy priests nodig.
Het is toch een fucking retard guild.
Ik voel een server move aankomen want TiC/Malice heeft ook geen Holy priests nodig.
Verwijderd
Nop, werkt niet.junglebeast schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:25:
[...]
#showtooltip
/cancelform [form:3,combat]
/cast [combat,noform]Shadowmeld
/castsequence [nocombat,noform]!Cat Form,Prowl
/cast [form:3,nocombat]Prowl
EDIT: werkt wel, maar moet klikken. Was te verwachten ,maar toch jammer.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 00:58 ]
Probeer het eens met valium...MrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:28:
Ik heb iedereen in me guild ge-ignored (op één na). Altijd willen ze wat van mij, enchants voor 50% ah kosten, ik healing in een crap pug. 10m Naxx etc, maar als ik wat wil 30 min per week kan niemand het wat schelen.
Datgene wat je hier en in /2 eruit gooit slaat helemaal nergens op.
Oh god ben je er zo één /care. Ignore me maar. Im having fun.
Dat straalt er ook vanaf.MrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:16:
Oh god ben je er zo één /care. Ignore me maar. Im having fun.
Haha ik irriteer me vrij hard aan de houding van sommige guildies, alles voor 50% willen etc maar als ik wat nodig heb zijn nergens te vinden. En ach /2 is toch ook gewoon een chat kanaal geworden.
@Virgen, sorry weinig guild drama hier hoor xx.
//edit. Trouwens hoe is Sath3D gegaan?
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 09-01-2009 01:35 ]
Ik zoek nog een holy/disc priest om aan raidteam toe te voegen
Ik denk dat zoiets geheel je eigen voorkeur is. Ik heb zelf o.a. een feral druid en wordt in 5mans altijd gehealed door mijn vrouw (disc/holy priest). En die vind het prettiger om mij te healen dan een warrior. En dat is puur vanwege de rotatie die verschilt tussen de twee, bij een druid vind ze die fijneranda schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:44:
Hierdoor zijn de druids veel minder "healer-friendly". Healers moeten meestal veel harder aan de bak om de healthbar van een beer vol te houden. (Voor de healers onder ons, toch?)
When all else fails, resurrect and start over
Kleine update, dailies gedaan en wat battlegrounds. Eindelijk ook de quest in Zul'Drak [Betrayel] gedaan waar Drakuru moet worden gedood en het heeft me helemaal geen moeite gekost. Ik werd naar de toplocatie van zijn vliegende ziggurat geteleporteerd en zag dat een Level 77 Deathknight al aardig op weg was hem te doden. Ik was in ghouldform en dus friendly met Drakuru ( kon hem zelfs bandagen
). De Deathknight won en Drakuru's skull dropte en raad eens, das dus gewoon free loot, als je de inhoud oppakt gaat dit niet ten koste van anderen (zij kunnen gewoon dezelfde inhoud pakken). Dus ik had gratis exp. gratis item, gratis gold en een gratis achievement. 
Vanaaf weer terug naar Shouzalin Basin voor daar verder te questen. In de tussentijd ben ik goud aan het inzamelen wat nu een heel stuk makkelijker gaat aangezien Alchemy bij mij op niveau 439 is en ik alle te koop staande potions al heb. Ik denk dat ik nu gewoon blijf plantjes plukken en deze op AH drop voor geld en in de tussentijd lekker verder quest.
Helaas kan ik niet meedoen op de raid naar Gruul, dat is jammer omdat ik de Aldor epic set bij elkaar wil hebben (meer voor de fun op level 80 zijn veel betere items te krijgen).
Vanaaf weer terug naar Shouzalin Basin voor daar verder te questen. In de tussentijd ben ik goud aan het inzamelen wat nu een heel stuk makkelijker gaat aangezien Alchemy bij mij op niveau 439 is en ik alle te koop staande potions al heb. Ik denk dat ik nu gewoon blijf plantjes plukken en deze op AH drop voor geld en in de tussentijd lekker verder quest.
Helaas kan ik niet meedoen op de raid naar Gruul, dat is jammer omdat ik de Aldor epic set bij elkaar wil hebben (meer voor de fun op level 80 zijn veel betere items te krijgen).
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik heb ook engineering en ik heb een maatje van me toch die Tempered Titansteel Helm laten maken. Waarom? Omdat engineering op dit moment gewoon NIET de moeite waard is om te levellen! Het is dan ook nog gewoon 375/450.DexterBelgium schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:13:
[...]
Let op, de titansteel hem wordt vrij serieus gebuffed (krijgt meta en gem socket) in 3.0.8 (eigenlijk maar terecht ook), ik ben dus nog serieus aan het twijfelen om al dan niet men engi goggles te craften. Zal het wsl wél doen, want waarom heb ik anders engi?
Er zijn gewoon echt veel te weinig dingen die nuttig zijn in PvE, waar dat met TBC nog wel redelijk het geval was. De helm was toen in ieder geval een stuk interessanter om te halen, zeker omdat er toen nog weinig andere items waren die beter waren. De guns die te maken zijn zijn voor mijn tank ook weinig interessant. Er zijn blue quest rewards met betere stats
Lief dagboek,
gisteravond wist ik niet hoeveel tijd ik had, maar wilde eens wat gaan proberen.
Ben toen samen als level 46 hunter met mijn level 45 gorilla pet Uldaman solo ingegaan om eens te zien hoever ik daar kon komen.
De eerste boss dropte niets bijzonders. Bij de tweede boss kreeg ik mijn eerste updrade van de avond binnen: De mail bracers met als random enchant: Agility (+11 agi).
Voorzichtig doorgecleared en zonder problemen bij de volgende boss aangekomen. Deze was zo vriendelijk om mail shoulders met +28 AP voor me achter te laten, hetgeen wederom een upgrade voor me was.
Uiteindelijk op mijn gemak doorgecleared tot de laatste boss. Mijn pet is helaas 2 maal doodgegaan, maar zelf had ik geen enkel probleem.
Uiteindelijk ben ik vlak voor de laatste boss level 47 gedinged en had mijn pet zijn level 46 gehaald in de instance.
De laatste boss was solo niet te doen omdat er meer mensen nodig zijn om hem te summonen.
Met all silk en mageweave cloths die dropten heb ik ook mijn tailoring alt weer blij kunnen maken.
Voor mij was dit een leuke een leerzame avond, die ook nog lucratief was.
gisteravond wist ik niet hoeveel tijd ik had, maar wilde eens wat gaan proberen.
Ben toen samen als level 46 hunter met mijn level 45 gorilla pet Uldaman solo ingegaan om eens te zien hoever ik daar kon komen.
De eerste boss dropte niets bijzonders. Bij de tweede boss kreeg ik mijn eerste updrade van de avond binnen: De mail bracers met als random enchant: Agility (+11 agi).
Voorzichtig doorgecleared en zonder problemen bij de volgende boss aangekomen. Deze was zo vriendelijk om mail shoulders met +28 AP voor me achter te laten, hetgeen wederom een upgrade voor me was.
Uiteindelijk op mijn gemak doorgecleared tot de laatste boss. Mijn pet is helaas 2 maal doodgegaan, maar zelf had ik geen enkel probleem.
Uiteindelijk ben ik vlak voor de laatste boss level 47 gedinged en had mijn pet zijn level 46 gehaald in de instance.
De laatste boss was solo niet te doen omdat er meer mensen nodig zijn om hem te summonen.
Met all silk en mageweave cloths die dropten heb ik ook mijn tailoring alt weer blij kunnen maken.
Voor mij was dit een leuke een leerzame avond, die ook nog lucratief was.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Alsof Blacksmith dan nog wel zo veel beter is.redfoxert schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 07:38:
[...]
Ik heb ook engineering en ik heb een maatje van me toch die Tempered Titansteel Helm laten maken. Waarom? Omdat engineering op dit moment gewoon NIET de moeite waard is om te levellen! Het is dan ook nog gewoon 375/450.
Ze hebben een paar mooie dingen gekregen, maar het is wel weer allemaal BoE.
En wat kan ik als def-warrior armour-smith weer als BoP-item maken --> 2 set DPS.
En als Tempered Titansteel Helm inderdaad zwaar gebuffed gaat worden, maak ik hem misschien nog wel, maar gezien de materials vondt ik het nu nog niet de moeite waard en eigenlijk zwaar ondergewaardeerd aan de engi-helm.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Malygos + Sath3D stond op het programma en dat is naar huidige maatstaven: moeilijk, progressie raid, wipen. Dus hadden niet genoeg healers zich ingeschreven (4 tanks, 5 healers, 17 dkp. Totaal 26 man)MrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:34:
[...]
Haha ik irriteer me vrij hard aan de houding van sommige guildies, alles voor 50% willen etc maar als ik wat nodig heb zijn nergens te vinden. En ach /2 is toch ook gewoon een chat kanaal geworden.
@Virgen, sorry weinig guild drama hier hoor xx.
//edit. Trouwens hoe is Sath3D gegaan?
Durf te wedden dat het er 35 waren geweest indien het een een naxx25 raid betrof.
Officers hebben dus besloten om de raid gewoon niet door te laten gaan en net zolang met maly/sarth3D door te gaan totdat er wel genoeg man zich hebben ingeschreven.
denk zet me in queue voor 10 man en 25 man VoA, en tot mijn verbazing kreeg ik opeens een invite voor 25mans nadat ik gezegt had dat ik holy was.... groep was met 15 man ofzo en deze werd nog bijgevuld tot 23 man (5 healers, 2 tanks, 16dps), en we gingen af op die baas...
Best makkelijk... pug en echt zo down met maar 23 man zonder problemen... ben wel blij dat blizzard die eerste instances allemaal niet te moeilijk heeft gemaakt, van 10x wipen word niemand vrolijk, maar misschien is het toch iets Te makkelijk... beetje uitdaging is ook wel leuk maar dat kom wel in ulduar ofzo denk voor de die'hards.
Baasje dropte mooi deadly mooncloth gloves en door mijn 97 roll kreeg ik die in mij bagje, toch wel leuk weer een itempje erbij...
vandaag weinig spelen , morgen een groep zoeken voor VoA 10man en misschien naxx ofzo , hoe lang is de cd eigenlijk op naxx/voa 10mans? 4 dagen? 3 dagen? of ook 7 ?
Alle WOTLK raid dungeons zitten op 7 dagen.Betthen schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:40:
kwam gisteren thuis en had echt in mijn hoofd om heroics te proberen (nexus) maar was te lam, lekker beetje tv gaan kijken enzo... rond 20:30 dacht ik toch maar eens inloggen en zag dat we wintergrasp hadden als alliance...
denk zet me in queue voor 10 man en 25 man VoA, en tot mijn verbazing kreeg ik opeens een invite voor 25mans nadat ik gezegt had dat ik holy was.... groep was met 15 man ofzo en deze werd nog bijgevuld tot 23 man (5 healers, 2 tanks, 16dps), en we gingen af op die baas...
Best makkelijk... pug en echt zo down met maar 23 man zonder problemen... ben wel blij dat blizzard die eerste instances allemaal niet te moeilijk heeft gemaakt, van 10x wipen word niemand vrolijk, maar misschien is het toch iets Te makkelijk... beetje uitdaging is ook wel leuk maar dat kom wel in ulduar ofzo denk voor de die'hards.
Baasje dropte mooi deadly mooncloth gloves en door mijn 97 roll kreeg ik die in mij bagje, toch wel leuk weer een itempje erbij...
vandaag weinig spelen , morgen een groep zoeken voor VoA 10man en misschien naxx ofzo , hoe lang is de cd eigenlijk op naxx/voa 10mans? 4 dagen? 3 dagen? of ook 7 ?
Las net het volgende:
"A lot of us have been experiencing latency issues, this is just in from WorldofWarcraft.com and the forums:
For the last several weeks, our players have been experiencing periodic latency in both outdoor Northrend areas and Naxxramas, and we wanted to provide you with several updates on what we're doing to resolve these issues. As many players have discovered, the outdoor Northrend latency has been tied to activity in Wintergrasp. We are actively working on a server-side fix that should address the high latency experienced in the outdoor world when Wintergrasp is active. This fix is currently in testing on internal test realms and we anticipate that we'll be able to push it to live realms in the near future. Concerning Naxxramas, optimizations are being made that will address both the latency and disconnection issues affecting players while in that zone. These optimizations will be included with the next minor content patch.
We appreciate your patience as we work to address these issues."
Hopelijk lost dit de lag problemen op voor degenen die problemen hebben in Naxx.
"A lot of us have been experiencing latency issues, this is just in from WorldofWarcraft.com and the forums:
For the last several weeks, our players have been experiencing periodic latency in both outdoor Northrend areas and Naxxramas, and we wanted to provide you with several updates on what we're doing to resolve these issues. As many players have discovered, the outdoor Northrend latency has been tied to activity in Wintergrasp. We are actively working on a server-side fix that should address the high latency experienced in the outdoor world when Wintergrasp is active. This fix is currently in testing on internal test realms and we anticipate that we'll be able to push it to live realms in the near future. Concerning Naxxramas, optimizations are being made that will address both the latency and disconnection issues affecting players while in that zone. These optimizations will be included with the next minor content patch.
Hopelijk lost dit de lag problemen op voor degenen die problemen hebben in Naxx.
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:20:
Las net het volgende:
Het is niet alleen Northrend. Gisteravond uit lag-armoede mijn Shaman naar lvl 30 gebracht en ook in de oude gebieden nog tussen de 800 en 1800ms. Geen pretje als je je rotatie kwijtraakt omdat hij wel de eerste actie uitvoert, de tweede niet en vervolgens de derde en vierde weer wel. En dat dan iedere keer weer in een andere volgorde

When all else fails, resurrect and start over
Gelukkig geen DKP meer tegenwoordig, dat scheelt veel van dit soort onzin.ImdaMned schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:35:
[...]
Malygos + Sath3D stond op het programma en dat is naar huidige maatstaven: moeilijk, progressie raid, wipen. Dus hadden niet genoeg healers zich ingeschreven (4 tanks, 5 healers, 17 dkp. Totaal 26 man)
Durf te wedden dat het er 35 waren geweest indien het een een naxx25 raid betrof.
Officers hebben dus besloten om de raid gewoon niet door te laten gaan en net zolang met maly/sarth3D door te gaan totdat er wel genoeg man zich hebben ingeschreven.
Goed, je weet dus niet veel van tanks af en bent alleen de overgeared tanks van je eigen guild gewend en maakt vervolgens flauwe grappen over iemand met 26k hp (wat ruim voldoet voor HC) en geeft af op mensen die jou voor noob verslijtenMrVegeta schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:36:
Zoals ik al zei weet niet zoveel van tanks af behalve dat wij in de guild geen met minder dan 30k hebben. Maar goed daarna hadden we dus een 26k pala die gewoon veel minder dmg kreeg.
Dit dus.
Verwijderd
Dag lief dagboek,
Lootdrama, het is de meest voorkomende factor in raidende guilds waarin mensen spelen die gek worden van paarse pixels. Het verhaal: Gisteren een raid samengesteld om het overige gedeelte van Naxxramas te clearen zodat we zondag/maandag/dinsdag de tijd hebben om Malygos te downen.
Raid ging vrij goed, op enkele lagspikes na gedurende sommige encounters maar we gingen uiteindelijk naar Kel'thuzad. We downen Kel'thuzad in de eerste try en ja hoor een 2h'ded Axe dropped. Ik zie onze 2x retri pala's + dps warrior bidden. Geen probleem. Plotseling begint onze holy paladin te bieden, waarna onze GM de maintank begint te bieden. Waarop ik op ventrilo zeg? Sinds wanneer biedt offspec mee als mainspec het nog nodig heeft? Waarop de GM (teven de Masterlooter in al onze raids) ijskoud zegt: "Omdat het gisteren ook mocht." Blijkt dus dat woensdag 1 van de holy paladins een dps item had geloot, en hij het zelf aan hem had gegeven.
Ik zeg dus: "Dus omdat JIJ een fout maakt bij het uitdelen van de loot, is het ineens een regel dat offspec meebied op een dps-item dat een mainspec nog nodig is?". Waarna hij zegt dat ik er helemaal naast zit en het totaal niet snap. Vervolgens mengen wat guildmembers zich in de discussie en roepen allemaal dat ik gelijk heb. GM is vervolgens stil. Ik zeg: "Link het item maar weer en begin overnieuw met bieden." Het item word gelinkt en 1 van de retri-paladins wint de bid.
Vervolgens zie ik de holy-paladin die eerder meebood hearthstonen, de raid leaven en vervolgens de guild. Hij had dus in alle tijd dat hij in de guild zat zo'n beetje alle upgrades van gear geweigerd om DKP op te sparen voor DPS gear. Terwijl het toch duidelijk was dat we hem als holy paladin in de guild hadden gerecruit.
In ieder geval zulke dingen hebben een staartje natuurlijk. Vandaag kijk ik op het guildforum en zie in de officer sectie dat de GM een post heeft gemaakt. Titel: "Pick a GM" met daaronder zijn uitleg dat hij geen zin meer heeft in raiden.
Diepe zucht... denk je ook met volwassen mensen te raiden -_-
Lootdrama, het is de meest voorkomende factor in raidende guilds waarin mensen spelen die gek worden van paarse pixels. Het verhaal: Gisteren een raid samengesteld om het overige gedeelte van Naxxramas te clearen zodat we zondag/maandag/dinsdag de tijd hebben om Malygos te downen.
Raid ging vrij goed, op enkele lagspikes na gedurende sommige encounters maar we gingen uiteindelijk naar Kel'thuzad. We downen Kel'thuzad in de eerste try en ja hoor een 2h'ded Axe dropped. Ik zie onze 2x retri pala's + dps warrior bidden. Geen probleem. Plotseling begint onze holy paladin te bieden, waarna onze GM de maintank begint te bieden. Waarop ik op ventrilo zeg? Sinds wanneer biedt offspec mee als mainspec het nog nodig heeft? Waarop de GM (teven de Masterlooter in al onze raids) ijskoud zegt: "Omdat het gisteren ook mocht." Blijkt dus dat woensdag 1 van de holy paladins een dps item had geloot, en hij het zelf aan hem had gegeven.
Ik zeg dus: "Dus omdat JIJ een fout maakt bij het uitdelen van de loot, is het ineens een regel dat offspec meebied op een dps-item dat een mainspec nog nodig is?". Waarna hij zegt dat ik er helemaal naast zit en het totaal niet snap. Vervolgens mengen wat guildmembers zich in de discussie en roepen allemaal dat ik gelijk heb. GM is vervolgens stil. Ik zeg: "Link het item maar weer en begin overnieuw met bieden." Het item word gelinkt en 1 van de retri-paladins wint de bid.
Vervolgens zie ik de holy-paladin die eerder meebood hearthstonen, de raid leaven en vervolgens de guild. Hij had dus in alle tijd dat hij in de guild zat zo'n beetje alle upgrades van gear geweigerd om DKP op te sparen voor DPS gear. Terwijl het toch duidelijk was dat we hem als holy paladin in de guild hadden gerecruit.
In ieder geval zulke dingen hebben een staartje natuurlijk. Vandaag kijk ik op het guildforum en zie in de officer sectie dat de GM een post heeft gemaakt. Titel: "Pick a GM" met daaronder zijn uitleg dat hij geen zin meer heeft in raiden.
Verwijderd
goedemorgend ,
Klein updateje. Gisteren Naxx 10 gedaan met de guidl waarvan 8/10 nog nooit Naxx van dichtbij hadden gezien
alleen ik ( Main healer ) en een RL vriend van me ( Main tank ) kennen de instance. Iedereen mooi op tijd aangekomen, foodbuffs , flasks en alles wat iedereen een beetje nodig heeft, zijn door onze leden gefarmed. ( leuk als je dat niet hoeft te vragen )
Terwijl onze MT de uitleg deed over de bosses, deed ik de pointers en tips voor de healing. Spider wing full clear zonder 1 wipe. ( dit zijn dan ook makkelijke bosses ) Plague wing full clear zonder wipe. En dan even een gear check op patchwork. een aantal doden doordat de OT echt wel veel dmg kreeg door de hatefullstrikes en neer ging maar ok, hij is neer. En dat vond ik al heel leuk aangezien 2/10 personen naxx maar kennen/kunnen. Leuk is dat onze guild nogal heel goed luisterd, en tips en tricks aanneemt.
Onze laagste dps ook een beetje gewaarschuwt dat we echt wel hoger dps van hem verwachten. 1.6k is toch wel te weining als mage imo. Maar goed voor hem dat de rest van de dps rond de 2.3k zat. al bij nog wel een leuk en casual raid avondje gehad. Btw geen drops voor mij er dropt blijkbaar alleen maar plate crap. DK of pala en niks anders
Klein updateje. Gisteren Naxx 10 gedaan met de guidl waarvan 8/10 nog nooit Naxx van dichtbij hadden gezien
Terwijl onze MT de uitleg deed over de bosses, deed ik de pointers en tips voor de healing. Spider wing full clear zonder 1 wipe. ( dit zijn dan ook makkelijke bosses ) Plague wing full clear zonder wipe. En dan even een gear check op patchwork. een aantal doden doordat de OT echt wel veel dmg kreeg door de hatefullstrikes en neer ging maar ok, hij is neer. En dat vond ik al heel leuk aangezien 2/10 personen naxx maar kennen/kunnen. Leuk is dat onze guild nogal heel goed luisterd, en tips en tricks aanneemt.
Onze laagste dps ook een beetje gewaarschuwt dat we echt wel hoger dps van hem verwachten. 1.6k is toch wel te weining als mage imo. Maar goed voor hem dat de rest van de dps rond de 2.3k zat. al bij nog wel een leuk en casual raid avondje gehad. Btw geen drops voor mij er dropt blijkbaar alleen maar plate crap. DK of pala en niks anders
Moet denk ik 17 DPS zijn, maar trollie is prutserBosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:35:
[...]
Gelukkig geen DKP meer tegenwoordig, dat scheelt veel van dit soort onzin.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ow, dan is mijn reactie op een quote van Laylah..Bokkie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:39:
[...]
Moet denk ik 17 DPS zijn, maar trollie is prutser
Gelukkig geen DKP meer, hebben we geen last meer van die onzin
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2009 09:44 ]
lootdramahBosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:35:
[...]
Gelukkig geen DKP meer tegenwoordig, dat scheelt veel van dit soort onzin.
[/quote]
Holy pally is dus een epic horny retard die het nut van loot voor main spec in combinatie van raiden niet snapt. GM is gewoon iemand die niet toe wil geven dat hij een fout heeft gemaakt en ervoor wegloopt.
HatersBokkie schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:39:
[...]
Moet denk ik 17 DPS zijn, maar trollie is prutser
[ Voor 45% gewijzigd door ImdaMned op 09-01-2009 10:03 ]
Elk loot systeem heeft zijn voor- en nadelen.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:44:
Gelukkig geen DKP meer, hebben we geen last meer van die onzin
Bij loot toekenning gaan mensen zeuren dat er wordt voorgetrokken en dat mensen met minder inzet even goed worden beloond als mensen die zich vaker inzetten.
Met DKP systemen klaagt men weer dat de mensen die toch al goede gear hebben hun overbieden voor minimalle upgrade of off-specs, maar meer DKP doordat ze vaker raiden.
Zie hier het plaatje zoals beschikbaar op de huidige PTR's : http://static.mmo-champio...emperedtitansteelhelm.jpgsabriel schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:33:
[...]
En als Tempered Titansteel Helm inderdaad zwaar gebuffed gaat worden, maak ik hem misschien nog wel, maar gezien de materials vondt ik het nu nog niet de moeite waard en eigenlijk zwaar ondergewaardeerd aan de engi-helm.
Ik had zelf de plate helm van Telestra (HC Nexus , http://www.wowhead.com/?item=37135) maar die ga ik dus vervangen voor bovenstaande. Daar gaat dan een +27 defense JC gem in en uiteraard de Austere meta gem (http://www.wowhead.com/?item=41380) in. Die +27 def JC gem vervang ik voor een +41 sta JC gem wanneer ik genoeg defense op mn andere zooi heb gekregen
DKP = Win 
Wil je veel gear ? wil je veel dingen meer raiden meer punten easy peasy...(of extra zijn)
En anders krijg je het als niemand het meer nodig heeft, (6/10) items in naxx 25 sharden we nu al...maar dat is oftopic
Denk gewoon per guild verschilled hoe dkp werkt hoe je het krijgt etc...
Bij ons krijg je ook Extra DKP, je wil wel raiden maar je zit niet in de group maar je bent wel online, krijg je extra dkp als je je als EXTRA neerzet...
Vervolgens word je door de raid heen gerotate met andere van je class / spec en dat werkt perfect, helaas nadeel je kan niet ff een heroic doen en zeggen als ze zeggen kom nu naar Naxx sorry ben heroic aant doen dan moest je maar geen Extra zijn
En over het tijd en moeite kost het heen en weer te swappen van mensen enzo is echt niet waar , 19:15 naxx 25 man binnen rond 22:00 naxx25 cleared, en met wat locks en shards erbij heb je mensen zo binnen wij houden de extra's meestal in bv de raid group 7 / 8 en dan enteren 1/5
Wil je veel gear ? wil je veel dingen meer raiden meer punten easy peasy...(of extra zijn)
En anders krijg je het als niemand het meer nodig heeft, (6/10) items in naxx 25 sharden we nu al...maar dat is oftopic
Denk gewoon per guild verschilled hoe dkp werkt hoe je het krijgt etc...
Bij ons krijg je ook Extra DKP, je wil wel raiden maar je zit niet in de group maar je bent wel online, krijg je extra dkp als je je als EXTRA neerzet...
Vervolgens word je door de raid heen gerotate met andere van je class / spec en dat werkt perfect, helaas nadeel je kan niet ff een heroic doen en zeggen als ze zeggen kom nu naar Naxx sorry ben heroic aant doen dan moest je maar geen Extra zijn
En over het tijd en moeite kost het heen en weer te swappen van mensen enzo is echt niet waar , 19:15 naxx 25 man binnen rond 22:00 naxx25 cleared, en met wat locks en shards erbij heb je mensen zo binnen wij houden de extra's meestal in bv de raid group 7 / 8 en dan enteren 1/5
Gisteren bij ons het eerste slachtoffer gevallen door die mooie "Additional instances cannot be launched" melding. Onze GM heeft z'n account stopgezet nadat er zo'n beetje de hele week nauwelijks een instance in te komen was. Z'n account loopt nog tot eind deze maand en hij komt pas weer terug als dit fatsoenlijk opgelost is.
Ik heb nog wel het eea te doen aan questen enzo, maar ik begin me er ook steeds meer aan te storen moet ik zeggen. Ik hoop dat ze hier heeeel snel iets aan gaan doen.
Ik heb nog wel het eea te doen aan questen enzo, maar ik begin me er ook steeds meer aan te storen moet ik zeggen. Ik hoop dat ze hier heeeel snel iets aan gaan doen.
Ik heb maar één keer last gehad van van "Additional instances cannot be launched"
Was aan het questen met m'n lvl 73 warlockje in het beginstuk van dragonblight en bezig met het killen van de scarabs in die kuil bij AN/AK en werd gemept door een lvl 80 pallie. Ik weet hem te deathcoilen (nub pallie, weet me niet eens in 1 sec neer te meppen) en ren gauw AN in.
"Additional instances cannot be launched"
Wærloga dies
Was aan het questen met m'n lvl 73 warlockje in het beginstuk van dragonblight en bezig met het killen van de scarabs in die kuil bij AN/AK en werd gemept door een lvl 80 pallie. Ik weet hem te deathcoilen (nub pallie, weet me niet eens in 1 sec neer te meppen) en ren gauw AN in.
Wærloga dies
Dit hangt erg af van de mensen waar je mee speelt denk ik. Als je met volwassen niet lootwhores speelt is hier helemaal niks aan de hand._Peter2_ schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:57:
[...]
Bij loot toekenning gaan mensen zeuren dat er wordt voorgetrokken en dat mensen met minder inzet even goed worden beloond als mensen die zich vaker inzetten.
Wij hanteren een lootcouncil en iedereen is super tevreden. Er is geen voortrekken, alles wordt overwogen tussen upgrade/inzet/etc. En er is dus nooit reden tot klagen en iedereen accepteert de beslissingen. De sfeer is super nu en heel vaak passen de regulars juist om een nieuweling in het nieuw te steken. En dat kan ook makkelijk, zonder diegene gelijk met een negatieve DKP op te zadelen waar die het komende jaar niet meer vanaf komt
Dat was in de DKP tijd wel anders.. Daar was het iedereen voor zich, veel egoisme, vaak problemen met opkomst op nieuwe encounters, etc
Maar wat ik al zei, het hangt erg van je guild af of het werkt of niet. Gemiddelde leeftijd bij ons is vrij hoog.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2009 10:19 ]
Openen met deathcoil = failImdaMned schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:16:
Ik heb maar één keer last gehad van van "Additional instances cannot be launched"
Wærloga dies
Je kreeg gewoon wat je verdiende
Gisteren voor het eerst door de lag een 25 man gecalled, door de lag was gluth niet te doen, iemand had ticket aangemaakt en kreeg inderdaad te horen dat ze het de volgende patch opgelost hopen te hebben.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Even een Noob vraagje, maar hoe werkt dat nou precies met een LootMaster/council.... sommige loot is BoP, wordt dat dan terplekke bepaald wie het krijgt, of kunnen zij toch meenemen en later verdelen? Dit is nou net iets wat ik nooit heb begrepen.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:17:
[...]
Dit hangt erg af van de mensen waar je mee speelt denk ik. Als je met volwassen niet lootwhores speelt is hier helemaal niks aan de hand.
Wij hanteren een lootcouncil en iedereen is super tevreden. Er is geen voortrekken, alles wordt overwogen tussen upgrade/inzet/etc. En er is dus nooit reden tot klagen en iedereen accepteert de beslissingen. De sfeer is super nu en heel vaak passen de regulars juist om een nieuweling in het nieuw te steken. En dat kan ook makkelijk, zonder diegene gelijk met een negatieve DKP op te zadelen waar die het komende jaar niet meer vanaf komt
Dat was in de DKP tijd wel anders.. Daar was het iedereen voor zich, veel egoisme, vaak problemen met opkomst op nieuwe encounters, etc
Maar wat ik al zei, het hangt erg van je guild af of het werkt of niet. Gemiddelde leeftijd bij ons is vrij hoog.
Gisteren was wel een leuke avond. Een keer door Utgarde Keep gerend en door Nexus met een leuk PUG groepje. Ging erg goed zelfs
. Geen gezeur, iedereen deed wat ie moest doen en iedereen loote goed.
Na deze twee instances ook nog even Onyxia weer een keer gedaan met 5'en en ging redelijk goed. 1 keer gewiped door een mage die er nog nooit geweest was. 2e keer ging goed
.
In 1 van de instances ook nog mooi level 71 geworden, yay
.
Wij als guild zitten nu eigenlijk wel een beetje op zoek om onze eigen guild te verlaten, een aantal van ons dus, altjes blijven lekker
. Onze guild zitten 17 mensen, waarvan de zo'n beetje 10 characters van onszelfs
. Met onze main chars willen we naar een grotere guild omdat we zelf natuurlijk geen Naxx kunnen gaan doen straks. Dus mochten er nog allies op Sunstrider (PVP) zitten die een mage, priest en een warrior in hun guild willen, neem dan contact met me op
.
Na deze twee instances ook nog even Onyxia weer een keer gedaan met 5'en en ging redelijk goed. 1 keer gewiped door een mage die er nog nooit geweest was. 2e keer ging goed
In 1 van de instances ook nog mooi level 71 geworden, yay
Wij als guild zitten nu eigenlijk wel een beetje op zoek om onze eigen guild te verlaten, een aantal van ons dus, altjes blijven lekker
Lief dagboek,
Gister toch nog even WoW gespeeld, vriendin ging toch om 21:00 uur tukken omdat ze er heel vroeg uitmoest. Tja, moet je dan he?
Eerst met guildies een Nexus run gedaan, ff makkelijk 5 emblems gepakt. Toch weer grappig dat Nexus met de gemiddelde PuG soepeler gaat dan met m'n guild. Onze tank is prima, maar de rogue en de warrior die we als DPS meehadden zijn behoorlijke noobs. Leg ik nog voor de 1e boss uit dat je uit moet kijken voor de WW, wordt de DPS warrior (met z'n 20k HP) geoneshot.
Op zich wel netjes alle bosses dood kunnen krijgen, maar meestal gaat zo'n run sneller.
Toen zat ik dus op 39 emblems, en ik moest natuurlijk wel m'n trinket hebben! Ik check the LFG, en waarempel, een groep van 4 man voor UK die nog op een healer zitten te wachten. Ik meld me, word geinvite, en ook prompt gesummond. Ziet er goed uit!
Nou niet dus. In de instance is het me niet duidelijk wie nu de tank is. Er zijn een paladin, 2 DKs en een warrior, en geen van hen heeft meer dan 20k HP. Ook zijn de eerste mobs gecleared. Blijkt dus dat de vorige healer er vandoor gegaan is. Hoor een hoop "lolz, ye he sukked" commentaar enzo, en heb nog even de hoop dat het goed gaat komen. Nou, dat valt dus tegen. In de eerste trash pull meteen de warrior dood. Steelt op een of andere manier aggro. De paladin is de 'tank', maar is niet defcapped en heeft een brakke threatgeneration, dus ik sta als een gek te healen om 'em in leven te houden. Net voor de eerste boss moeten er 4 Vrykul gepulled worden. Ik begin te healen, zie meteen een Vrykul met SHEEP target (we hebben naast de tank een warrior en 2DKs) mijn kant op rennen na de eerste heal, type "ON ME" in partychat, en weet met een hoop regrowth spam de tank en mezelf nog 8 seconden ofzo in leven te houden, waarin iedereen doodleuk op verschillende targets staat te hakken, en een Vrykul met een mooie moon target druk bezig is m'n kelding aan stukken te trekken. Ik dood, rest dood, enige commentaar is "lolz".
Met andere woorden, ik stond 10 minuten na het begin weer in Dalaran
Toen nog een best aardige groep naar VH gevonden. Helaas een wipe op de Ethereal boss omdat we met z'n allen bovenop 2 orbs werden gesummoned en ik het toen kwa healing ff niet meer aankon. 2e poging ging prima, en kwamen we gewon door. Ik zat dus fijn op 42 emblems en heb toen m'n Egg of Mortal Essence kunnen looten

Wat betreft die paladin: good riddance. Ik snap dat echt niet, je bent iets in PvE aan het doen (healen in zijn geval) en dan is het toch leuk om jezelf daarin te verbeteren? Mensen die DKP opsparen en alleen voor een offspec gebruiken zou je sowieso een hartig woordje mee moeten hebben.
Gister toch nog even WoW gespeeld, vriendin ging toch om 21:00 uur tukken omdat ze er heel vroeg uitmoest. Tja, moet je dan he?
Eerst met guildies een Nexus run gedaan, ff makkelijk 5 emblems gepakt. Toch weer grappig dat Nexus met de gemiddelde PuG soepeler gaat dan met m'n guild. Onze tank is prima, maar de rogue en de warrior die we als DPS meehadden zijn behoorlijke noobs. Leg ik nog voor de 1e boss uit dat je uit moet kijken voor de WW, wordt de DPS warrior (met z'n 20k HP) geoneshot.
Op zich wel netjes alle bosses dood kunnen krijgen, maar meestal gaat zo'n run sneller.
Toen zat ik dus op 39 emblems, en ik moest natuurlijk wel m'n trinket hebben! Ik check the LFG, en waarempel, een groep van 4 man voor UK die nog op een healer zitten te wachten. Ik meld me, word geinvite, en ook prompt gesummond. Ziet er goed uit!
Nou niet dus. In de instance is het me niet duidelijk wie nu de tank is. Er zijn een paladin, 2 DKs en een warrior, en geen van hen heeft meer dan 20k HP. Ook zijn de eerste mobs gecleared. Blijkt dus dat de vorige healer er vandoor gegaan is. Hoor een hoop "lolz, ye he sukked" commentaar enzo, en heb nog even de hoop dat het goed gaat komen. Nou, dat valt dus tegen. In de eerste trash pull meteen de warrior dood. Steelt op een of andere manier aggro. De paladin is de 'tank', maar is niet defcapped en heeft een brakke threatgeneration, dus ik sta als een gek te healen om 'em in leven te houden. Net voor de eerste boss moeten er 4 Vrykul gepulled worden. Ik begin te healen, zie meteen een Vrykul met SHEEP target (we hebben naast de tank een warrior en 2DKs) mijn kant op rennen na de eerste heal, type "ON ME" in partychat, en weet met een hoop regrowth spam de tank en mezelf nog 8 seconden ofzo in leven te houden, waarin iedereen doodleuk op verschillende targets staat te hakken, en een Vrykul met een mooie moon target druk bezig is m'n kelding aan stukken te trekken. Ik dood, rest dood, enige commentaar is "lolz".
Met andere woorden, ik stond 10 minuten na het begin weer in Dalaran
Toen nog een best aardige groep naar VH gevonden. Helaas een wipe op de Ethereal boss omdat we met z'n allen bovenop 2 orbs werden gesummoned en ik het toen kwa healing ff niet meer aankon. 2e poging ging prima, en kwamen we gewon door. Ik zat dus fijn op 42 emblems en heb toen m'n Egg of Mortal Essence kunnen looten
Oh, vertel!ImdaMned schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:25:
Dat straalt er ook vanaf.
Dalaran is gewoon een issue omdat er gewoon veel mensen zijn. Vrijwel iedereen die pre Wrath 70 was heeft nu wel tenminste 1 level 80 en is dus vooral bezig met PvP, raids en heroics.Thorval schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:28:
hopelijke gaat het ze lukken, maar zou wel veel schelen, nu Dalaran ook nog een fix en alles loopt redelijk
Er zitten veel mensen te spelen die echt een beetje een dunne huid hebben. Als ze een keer commentaar krijgen kappen ze meteen met GMen / raiden / Wowen. Als je nu ff rustig tot tien telt en even gaat relativeren kom je een stuk sneller tot een goeie oplossing.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:37:
Wat betreft die paladin: good riddance. Ik snap dat echt niet, je bent iets in PvE aan het doen (healen in zijn geval) en dan is het toch leuk om jezelf daarin te verbeteren? Mensen die DKP opsparen en alleen voor een offspec gebruiken zou je sowieso een hartig woordje mee moeten hebben.
Ja, ik snap ook niet dat mensen een probleem hebben met DKP. Dat hebben volgens mij alleen mensen die af en toe op komen dagen op raids en gefrustreerd raken omdat ze outbid worden. Blizzard heeft het eigenlijk zelf ook geimplementeerd met het badges systeem nota bene.
https://niels.nu
Trouwens iemand een idee hoe "A simple-request" achievement werkt?
Kijk net op armory en hij is weer gereset naar 1/5, ipv 2/5 die ik gister had (en ik dacht dat dat ook al hoger moest zijn). Doe al verschillende dagen de zelfde daillies.
Heb misschien wel (weet niet zeker) een extra dailly gedaan, maar weet ik niet meer zeker, zou dit het zaakje kunnen resetten?
Kijk net op armory en hij is weer gereset naar 1/5, ipv 2/5 die ik gister had (en ik dacht dat dat ook al hoger moest zijn). Doe al verschillende dagen de zelfde daillies.
Heb misschien wel (weet niet zeker) een extra dailly gedaan, maar weet ik niet meer zeker, zou dit het zaakje kunnen resetten?
Dalaran is nu DE lagcity wat voor BC Shattrath was.
Verwijderd
Lief dagboek,
Ik heb maar weinig te melden vandaag. Ik zit tegenwoordig ook op PokerStars m'n oefengeld wat te gebruiken (en te winnen) om te oefenen, maar dat is offtopic
Daarna heb ik nog wel Laraine gelogd, om te kijken of er eventueel mensen waren voor een Old Kingdom heroic, want daar droppen nog epic tanking bracers, welke een laatste heroic upgrade voor me zijn. Maar verder dan 2 DPS kwam ik niet, omdat de guild 25man Naxx ging doen.
M'n vriendin had ondertussen haar Hunter gelogd, en ik had beloofd om haar te helpen met quests wat haar niet alleen lukt, of waar het niet helemaal duidelijk is wat ze moet doen (ze is wat minder goed in zelf opzoeken op Wowhead f.e.). Doordat we een kleine hebben om voor te zorgen, en dus elk moment 1 van ons afk moet kunnen gaan, questen we niet zoveel samen. Mijn priest (level 77) en haar hunter (level 76, bijna 77) lopen dus ook niet totaal synchroon. Op zich wel jammer, maar zo kan het ook.
Om haar 'even snel' te kunnen helpen, ben ik met m'n Death Knight blijven spelen, omdat ze op het punt stond wat groupquests in Dragonblight te doen.
Rond 21u sliep de kleine, en hadden we de Hunter op 95% in level 76 gekregen. Even de Amphiteater quests doen (kan ik die solo-en als tank DK?) in het weekend, kan ze weer vliegen en is ze een goede Polearm rijker.
Daarna hebben we knus op de bank Cloverfield gekeken, want ja, zij houdt ook van Sci-Fi, Fantasi en Thriller/Horror
Vanavond Naxx10 in. Ik hoop dat het een volledige clear wordt met lekker tempo erin. Dat laatste komt wel goed, aangezien de RL van tempo houdt, en ik deels MT zal spelen. Het hangt alleen een beetje af hoe de rest van de raid eruit ziet.
Ik heb trouwens even een wishlist gemaakt voor m'n Priest tot aan 80, om dan genoeg gegeared te zijn om meteen heroics in te kunnen. Met quests is best goede gear te verzamelen, waarbij ik me focus op spellpower+int+crit (voor Discipline Priest), en dan vooral in Icecrown. Ik ben daar nog helemaal niet geweest.
Heeft iemand ervaring met hoeveel level/xp er daar ongeveer te krijgen is? En dus, met welke level (bv. 78,5) richting Icecrown moet gaan om 80 te dingen zodra ik alle items heb? Bijna alle goede items komt van alle groupquests daar.
Ik heb maar weinig te melden vandaag. Ik zit tegenwoordig ook op PokerStars m'n oefengeld wat te gebruiken (en te winnen) om te oefenen, maar dat is offtopic
Daarna heb ik nog wel Laraine gelogd, om te kijken of er eventueel mensen waren voor een Old Kingdom heroic, want daar droppen nog epic tanking bracers, welke een laatste heroic upgrade voor me zijn. Maar verder dan 2 DPS kwam ik niet, omdat de guild 25man Naxx ging doen.
M'n vriendin had ondertussen haar Hunter gelogd, en ik had beloofd om haar te helpen met quests wat haar niet alleen lukt, of waar het niet helemaal duidelijk is wat ze moet doen (ze is wat minder goed in zelf opzoeken op Wowhead f.e.). Doordat we een kleine hebben om voor te zorgen, en dus elk moment 1 van ons afk moet kunnen gaan, questen we niet zoveel samen. Mijn priest (level 77) en haar hunter (level 76, bijna 77) lopen dus ook niet totaal synchroon. Op zich wel jammer, maar zo kan het ook.
Om haar 'even snel' te kunnen helpen, ben ik met m'n Death Knight blijven spelen, omdat ze op het punt stond wat groupquests in Dragonblight te doen.
spoiler:
Wel grappig, bij die quest in het zuiden waar je die zee-God oproept voor advies o.i.d. Zij klikte op die orb, en wachtte.. en wachtte en keek maar rond en vroeg "Wat gebeurt er nu?", waarop ik zei "Rustig maar, je kunt het niet missen als je richting de zee kijkt." en dan ineens zo'n groot beest opduikt.
Rond 21u sliep de kleine, en hadden we de Hunter op 95% in level 76 gekregen. Even de Amphiteater quests doen (kan ik die solo-en als tank DK?) in het weekend, kan ze weer vliegen en is ze een goede Polearm rijker.
Daarna hebben we knus op de bank Cloverfield gekeken, want ja, zij houdt ook van Sci-Fi, Fantasi en Thriller/Horror
Vanavond Naxx10 in. Ik hoop dat het een volledige clear wordt met lekker tempo erin. Dat laatste komt wel goed, aangezien de RL van tempo houdt, en ik deels MT zal spelen. Het hangt alleen een beetje af hoe de rest van de raid eruit ziet.
Ik heb trouwens even een wishlist gemaakt voor m'n Priest tot aan 80, om dan genoeg gegeared te zijn om meteen heroics in te kunnen. Met quests is best goede gear te verzamelen, waarbij ik me focus op spellpower+int+crit (voor Discipline Priest), en dan vooral in Icecrown. Ik ben daar nog helemaal niet geweest.
Heeft iemand ervaring met hoeveel level/xp er daar ongeveer te krijgen is? En dus, met welke level (bv. 78,5) richting Icecrown moet gaan om 80 te dingen zodra ik alle items heb? Bijna alle goede items komt van alle groupquests daar.
Datzelfde probleem heb ik dus ook, ik dacht eerst dat het aan tijd gebonden zat, maar dat is dus ook niet zo volgens mij.cannibal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
Zorg dat je ook echt dezelfde daily doet 5 dagen achter elkaar. Als je bijvoorbeeld de cooking quest doet, dan is die vaak iedere dag anders en geldt het niet als dezelfde daily.Thorval schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:04:
[...]
Datzelfde probleem heb ik dus ook, ik dacht eerst dat het aan tijd gebonden zat, maar dat is dus ook niet zo volgens mij.
Na een guild disband door een namechange (en 830 gold kwijt zijn wegens bank e.d.), zijn we weer opnieuw begonnen. nu pakken we het wat beter aan met een website,forum en teamspeak
ook zijn we wat selectiever geworden met recruiten, we zitten nu op pakweg 30 leden waarvan er 20 level 60+ zijn. ziet er voor een beginnende guild goed uit dus! (vind ik zelf)
we gaan langzaam aan ook beginnen met hier en daar wat dungeons runnen, omdat (op enkele uitzonderingen na) we niet bekend met elkaar zijn, is dit de beste manier om elkaar te leren kennen
Hier is de guild list trouwens
http://eu.wowarmory.com/g...uad+of+Supreme+Elites&p=1
als er iemand op horde/nagrand speelt, is hij van harte welkom.
we gaan langzaam aan ook beginnen met hier en daar wat dungeons runnen, omdat (op enkele uitzonderingen na) we niet bekend met elkaar zijn, is dit de beste manier om elkaar te leren kennen
Hier is de guild list trouwens
http://eu.wowarmory.com/g...uad+of+Supreme+Elites&p=1
als er iemand op horde/nagrand speelt, is hij van harte welkom.
hahaha Inderdaad daarom ben ik nooit in dalaran maar neem ik Ironforge nog altijd : 500ms lol, te erg zo drukPcManiaxx schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:00:
Dalaran is nu DE lagcity wat voor BC Shattrath was.
Dagboekje,
Gister was een goede avond! Er stonden 40 man te trappelen voor een plekje in naxx25. Veel te veel natuurlijk, daarom hebben de officers een alternatief verzonnen. We gaan elke raidavond vaste groepen van rond de 16 man roteren die dus hun eigen naxx10 opzetten tijdens de officiele 25 raiddagen. Op deze manier krijgt iedereen de kans naxx25 even vaak te zien en is een iets kleiner overschot aan mensen die een 25mans spot willen... (Mijn uitleg is een beetje kort door de bocht, maar het is vrij goed doordacht, ook vrienden, familie etc zijn zo veel mogelijk bij elkaar ingedeeld.)
Gister vroeg de GM of ik een groep op me wilde nemen. Prima, waarom niet! In TBC was ik af en toe BT raidleader, maar in WotLK had ik deze taak nog niet op me genoemn. Mijn team bestaat uit 16 man, daarvan was iedereen online, dus er moesten nog steeds 6 man reserve. Al vrij snel had ik genoeg vrijwilligers, dus kon ik met 10 man aan de slag.
Na 3 uur lagen Maexxnea, Thaddius en de 4HM op hun gat. Niet slecht voor een relatief nieuw team, voor de vriendin van een van onze vaste raiders was het zelfs haar eerste raid ooit. Ze heeft het zeker niet onverdienstelijk gedaan en iets van 6 dikke upgrades gepakt! Doordat iedereen het zo naar zijn zin had hebben we besloten de run met dezelfde groep vanavond af te maken. Aan het einde van de avond heb ik veel complimenten gehad voor de duidelijke uitleg en de leuke avond! Zo kan raiden ook!
Gister was een goede avond! Er stonden 40 man te trappelen voor een plekje in naxx25. Veel te veel natuurlijk, daarom hebben de officers een alternatief verzonnen. We gaan elke raidavond vaste groepen van rond de 16 man roteren die dus hun eigen naxx10 opzetten tijdens de officiele 25 raiddagen. Op deze manier krijgt iedereen de kans naxx25 even vaak te zien en is een iets kleiner overschot aan mensen die een 25mans spot willen... (Mijn uitleg is een beetje kort door de bocht, maar het is vrij goed doordacht, ook vrienden, familie etc zijn zo veel mogelijk bij elkaar ingedeeld.)
Gister vroeg de GM of ik een groep op me wilde nemen. Prima, waarom niet! In TBC was ik af en toe BT raidleader, maar in WotLK had ik deze taak nog niet op me genoemn. Mijn team bestaat uit 16 man, daarvan was iedereen online, dus er moesten nog steeds 6 man reserve. Al vrij snel had ik genoeg vrijwilligers, dus kon ik met 10 man aan de slag.
Na 3 uur lagen Maexxnea, Thaddius en de 4HM op hun gat. Niet slecht voor een relatief nieuw team, voor de vriendin van een van onze vaste raiders was het zelfs haar eerste raid ooit. Ze heeft het zeker niet onverdienstelijk gedaan en iets van 6 dikke upgrades gepakt! Doordat iedereen het zo naar zijn zin had hebben we besloten de run met dezelfde groep vanavond af te maken. Aan het einde van de avond heb ik veel complimenten gehad voor de duidelijke uitleg en de leuke avond! Zo kan raiden ook!
Meen je dat? ik heb in Dalaran nergens last van.Mektheb schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:08:
[...]
hahaha Inderdaad daarom ben ik nooit in dalaran maar neem ik Ironforge nog altijd : 500ms lol, te erg zo druk
Ik dacht dat dat aan mijn computer lag (niet de minste
Bij ons werkt het zo:Thorval schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:22:
[...]
Even een Noob vraagje, maar hoe werkt dat nou precies met een LootMaster/council.... sommige loot is BoP, wordt dat dan terplekke bepaald wie het krijgt, of kunnen zij toch meenemen en later verdelen? Dit is nou net iets wat ik nooit heb begrepen.
GM/RL linkt loot-item. Mensen linken hun huidige slot item als ze geinteresseerd zijn (vaak met de melding of het een minor/side upgrade is etc.) of passen.
Afhankelijk daarvan bepalen een aantal mensen (lootcouncil) wie het item krijgt, op basis van inzet, huidige item/upgrade-graad, hoeveelheid loot ze al hebben gehad. Met het lootmaster systeem kunnen zij vervolgens een items gewoon aan iemand toewijzen en die krijgt het direct in zn inventory.
Ze kunnen zo mooi het algemeen belang (progress/upgrade) afwegen met persoonlijke inzet en andere factoren. Bijvoorbeeld ook of mensen flasks gebruiken, hun gear max ge-enchant/gegemmed hebben (want ook dat valt onder inzet).
Daar waar DKP eigenlijk maar met 1 factor rekening houdt, namelijk opkomst, kun je met de lootcouncil dus veel eerlijker en sneller gearen, omdat je met veel meer factoren rekening kunt houden.
Maar het vereist wel vertrouwen in de lootcouncil en dus over het algemeen volwassen spelers. Want het kan best eens voorkomen dat iemand z'n epic item replaced met een andere epic, terwijl jij een blauw item linkte. Want upgrade is slechts 1 van de factoren.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2009 11:18 ]
Sja kan er ook niks aan doen, maar de hele server schokt en doet raar al sinds LK ( grimbatol) als je in dalaran ben staan er ook zeker 500 mensen....FuQ schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:12:
[...]
Meen je dat? ik heb in Dalaran nergens last van.
Ik dacht dat dat aan mijn computer lag (niet de minste) maar als ik die van jouw zo zie.
Zelfs in ironforge zie je er zo 200 nog staan...
Om 19:00 log je in krijg je een 800Q wachtrij voor je mag / kan spelen, 90% van de instances krijg je het gezeur van hij zit vol je moet wachten...
En Sommige instances laggen zo erg dat je niet eens je enrage timer haalt
Maar ik heb gewoon 60fps maar van 500ms en zodra je dalaran uitvliegt zit je weer op 63ms....servers kunnen het niet aan
Vind het een slechte zet van blizzard, ze hebben altijd zo goed hun best gedaan in kwaliteit te leveren etc en vind sinds LK het behoorlijk kwa ingame en gameplay naar de maan aant gaan is alleen omdat je fatsoenlijk je bag kan openen bij de bank duurt het 1 tot 12 sec voor je bag tevoorschijn komt, dump je een item erin duurt het 20sec voor die erin staat maar ondertussen kan je geen andere erin doen dus je moet wachten...
En ja natuurlijk is dit niet altijd zo maar dagen zoals Woensdag / Donderdag / Vrijdag na reset dan ist drama
Bij mijn weten is die achievement redelijk buggy. Regelmatig zie ik dezelfde mensen in mijn guild diezelfde achievement binnenhalencannibal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Battlegrounds zorgen voor problemen dacht ik. Is vast wel ergens een blue post over te vinden.Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:08:
[...]
Zorg dat je ook echt dezelfde daily doet 5 dagen achter elkaar. Als je bijvoorbeeld de cooking quest doet, dan is die vaak iedere dag anders en geldt het niet als dezelfde daily.
Wat is eigenlijk een leuek score voor achievments ?
guildie bij ons
http://armory.wow-europe....r=Grim+Batol&n=Chronosaga
5000 punten Oo
guildie bij ons
5000 punten Oo
Oke, ik zit op Nagrand. die is wat rustiger, heb maar 1 keer in 8 maanden in een queue gestaan en toen dacht ik al van wtf
ehehe idd QQFuQ schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:23:
[...]
Oke, ik zit op Nagrand. die is wat rustiger, heb maar 1 keer in 8 maanden in een queue gestaan en toen dacht ik al van wtf
Die bugged. Gewoon dailies blijven doen en hopen dat 'ie niet reset. Is een bekende bug die nog gefixed moet worden. Heeft iets met BGs doen te maken schijnt.cannibal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
https://niels.nu
In de WotLK gebieden heb ik af en toe last van frags. Op dat moment loopt wow even vast en zie ik alleen maar mijn scherm raar doen. Dit is af en toe te verhelpen door mijn viewpoint te veranderen maar echt prettig is het niet. In instances heb ik nergens last van. Voorheen had ik nooit last van grafische problemen met wow. Misschien is het tijd om mijn pc te upgraden (p4 3ghz, p4p800e en ati 9600 pro).
May you live in interesting times!
Klopt, zelfde probleem hiero.cannibal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Was even minder op Grim Batol, maar laatste tijd weer drama met queue'sMektheb schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:16:
Om 19:00 log je in krijg je een 800Q wachtrij voor je mag / kan spelen, 90% van de instances krijg je het gezeur van hij zit vol je moet wachten...
Ja gistere had ik 500Q en geen lag om 20:00 dus het viel mee hoop teminste ze het int algemeen fixen voor iedereen op elke serverBaator_Balasa schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:40:
[...]
Was even minder op Grim Batol, maar laatste tijd weer drama met queue's
Wij hebben nu trouwens een soort DKP cap/tax geimplementeerd. DKP hoarden heeft dan weinig zin.
Dit dus.
Deze was/is inderdaad behoorlijk gebugd. Voor zover ik me herrinner was de beste manier om hem te halen:cannibal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
- Geen battlegrounds/arena's doen
- Altijd binnen 24 uur een nieuwe daily doen ( en niet op dag 2 om 12:00 en dag 3 pas om 14:00 bijv.), i lostte dit op door er 's middags en 's avonds 1 te doen.
Taru tossing moet een olympische sport worden
Verwijderd
Even de laatste patchnotes voor druids die vanaf patch 3.0.8 actief worden. Spijtig genoeg worden er een aantal dingen uitgehaald die zeker niet slecht waren.
* Aquatic Form is now available from druid trainers at level 16.
* Feral Attack Power: All weapons now have the potential to grant feral attack power based on their dps (as compared to the best superior-quality weapons available at level 60). Players will see their existing feral weapons grant roughly the same attack power as they did before (+/- 2 or so), but many new weapons will be options for the feral druid. Some feral weapons have had strength converted to attack power to be more appealing to other classes able to equip them. All druids will see the amount of feral attack power granted by an item in the item tooltip, if it grants any, but other players will not see that information.
* Remove Curse and Abolish Poison can now be used in Moonkin form.
* Genesis: Now works with Tranquility and Hurricane.
* Growl: Range increased to 30 yards.
* King of the Jungle - The Bear effect is now physical, and thus cannot be dispelled.
* Moonglow: This talent now also benefits Nourish.
* Nature’s Grace - Now also effects Revive.
* Nourish: Wild Growth applied to a target now increases the healing done by this spell by 20% like other heal over time effects.
* Polearms: Now trainable by Druids.
* Primal Tenacity: Now reduces the cost of Bear Form, Cat Form, and Dire Bear Form by 17/33/50% in addition to its previous effects.
* Protector of the Pack: No longer changes value based on party size.
* Savage Roar: The buff now persists outside of Cat Form but only provides its benefits while in Cat Form.
* Starfall: Instead of canceling shapeshifting, now cancels on shapeshifting into an animal form.
* Survival of the Fittest: This talent now grants 22/44/66% bonus armor in Bear Form and Dire Bear Form in addition to all of its previous effects.
* Swipe: Swipe (Cat) has now been added at level 71, dealing 260% weapon damage, costs 50 energy with no cooldown. All talents affecting the Bear Form version affect the Cat Form one as well.
* Wild Growth now has a 6 second cooldown.
* Bear Form: This ability will now grant the correct attack power per level for levels 71-80.
* Entangling Roots: When determining if a new Entangling Roots should overwrite an old one, and will now calculate the correct damage modifiers for the creature type of the target.
* Maim: Tooltip adjusted to match the duration the ability has always had.
* Opening: Opening doors and objects should no longer cause shapeshifted forms to be cancelled.
* Rake: The initial damage from this ability is now properly considered bleed damage, and will be increased by Mangle and Trauma.
* Savage Fury - Mangle (Bear) damage was being increased by a higher percentage than intended. This has been fixed, and in result Mangle (Bear) should see roughly a 16% damage reduction. Also fixed a bug with Savage Fury where the Rake bleed effect was not being increased.
* Starfall will no longer cause nearby creatures to become hostile for no apparent reason while the Druid is affected by fear effects. In addition, it will no longer pick ambient creatures as targets.
* Survival Instincts: The extra health from this ability now persists in all forms, but the ability can only be activated in Cat Form, Bear Form, or Dire Bear Form. This prevents the health gain from occurring multiple times if constantly shapeshifting.
* Swiftmend: Riptide will no longer cause this ability to light up, and this ability will no longer sometimes consume Earthliving off the target.
* Idol of the Emerald Queen: This idol was providing greater healing than implied by its tooltip. It has been reduced to correct value.
* Glyph of Rejuvenation: The heal from this glyph is now properly considered a periodic heal.
* Soul Preserver: This item will now interact correctly with Desperate Prayer, Lay on Hands, Riptide, and Wild Growth.
Voor feral druids kan het wel eens handig zijn dat ze nu polearms kunnen gebruiken.
Geen verlies van shapeshift bij het openen van items of deuren.
Voor boompjes : nourish werkt nu ook met wild growth , maar wild growth krijgt dan weer een 6 seconden cooldown ( wat op zich niet zo erg is ). swiftmend bugged niet meer met de shamans riptide
dus de glyph van swiftmend bugged ook niet meer uiteraard.
De trinket/rings/neck/wep armor nerf deels gecompenseerd door talents ( maar toch niet genoeg ) veel druids die afhangen van hun armor op die items gaan een harde klap krijgen met hun armor.
Een kleine nerf naar bear-magle toe. Waar het meer genereerde dan nodig was en dat is wel spijtig want op single target was mangle wel een fijne treath opbouwer.
Savage roar blijft behouden na een shift naar een andere of caster form. Het geeft alleen de correcte ap buff in cat form.
en nog wel een deel kleine veranderingen.
oh ja en daarnet dit nog tegengekomen van onze goede vriend Ghostcrawler van het blizzard dev team in blue post :
Zelfs met die hots up te houden in combinatie met swiftmend en regrowth met bijhorende glyph ( 20 % increased on your regrowth spell if target is already under the effect of regrowth )een druid een heel goede tank healer. Zeker met de 4 set bonus van T7 die het nog een beetje easier maakt voor de opkomst van nourish dan.
Met de nieuwe patch gaat nourish bij vele druids al een pak hoger staan, laat staan bij druids die een 4 stuks T7 hebben.
Als er nog druids zijn die hun mening hier over willen delen dat mag altijd
Wall of text hits you for 1. (100k resisted by uberness)
* Aquatic Form is now available from druid trainers at level 16.
* Feral Attack Power: All weapons now have the potential to grant feral attack power based on their dps (as compared to the best superior-quality weapons available at level 60). Players will see their existing feral weapons grant roughly the same attack power as they did before (+/- 2 or so), but many new weapons will be options for the feral druid. Some feral weapons have had strength converted to attack power to be more appealing to other classes able to equip them. All druids will see the amount of feral attack power granted by an item in the item tooltip, if it grants any, but other players will not see that information.
* Remove Curse and Abolish Poison can now be used in Moonkin form.
* Genesis: Now works with Tranquility and Hurricane.
* Growl: Range increased to 30 yards.
* King of the Jungle - The Bear effect is now physical, and thus cannot be dispelled.
* Moonglow: This talent now also benefits Nourish.
* Nature’s Grace - Now also effects Revive.
* Nourish: Wild Growth applied to a target now increases the healing done by this spell by 20% like other heal over time effects.
* Polearms: Now trainable by Druids.
* Primal Tenacity: Now reduces the cost of Bear Form, Cat Form, and Dire Bear Form by 17/33/50% in addition to its previous effects.
* Protector of the Pack: No longer changes value based on party size.
* Savage Roar: The buff now persists outside of Cat Form but only provides its benefits while in Cat Form.
* Starfall: Instead of canceling shapeshifting, now cancels on shapeshifting into an animal form.
* Survival of the Fittest: This talent now grants 22/44/66% bonus armor in Bear Form and Dire Bear Form in addition to all of its previous effects.
* Swipe: Swipe (Cat) has now been added at level 71, dealing 260% weapon damage, costs 50 energy with no cooldown. All talents affecting the Bear Form version affect the Cat Form one as well.
* Wild Growth now has a 6 second cooldown.
* Bear Form: This ability will now grant the correct attack power per level for levels 71-80.
* Entangling Roots: When determining if a new Entangling Roots should overwrite an old one, and will now calculate the correct damage modifiers for the creature type of the target.
* Maim: Tooltip adjusted to match the duration the ability has always had.
* Opening: Opening doors and objects should no longer cause shapeshifted forms to be cancelled.
* Rake: The initial damage from this ability is now properly considered bleed damage, and will be increased by Mangle and Trauma.
* Savage Fury - Mangle (Bear) damage was being increased by a higher percentage than intended. This has been fixed, and in result Mangle (Bear) should see roughly a 16% damage reduction. Also fixed a bug with Savage Fury where the Rake bleed effect was not being increased.
* Starfall will no longer cause nearby creatures to become hostile for no apparent reason while the Druid is affected by fear effects. In addition, it will no longer pick ambient creatures as targets.
* Survival Instincts: The extra health from this ability now persists in all forms, but the ability can only be activated in Cat Form, Bear Form, or Dire Bear Form. This prevents the health gain from occurring multiple times if constantly shapeshifting.
* Swiftmend: Riptide will no longer cause this ability to light up, and this ability will no longer sometimes consume Earthliving off the target.
* Idol of the Emerald Queen: This idol was providing greater healing than implied by its tooltip. It has been reduced to correct value.
* Glyph of Rejuvenation: The heal from this glyph is now properly considered a periodic heal.
* Soul Preserver: This item will now interact correctly with Desperate Prayer, Lay on Hands, Riptide, and Wild Growth.
Voor feral druids kan het wel eens handig zijn dat ze nu polearms kunnen gebruiken.
Geen verlies van shapeshift bij het openen van items of deuren.
Voor boompjes : nourish werkt nu ook met wild growth , maar wild growth krijgt dan weer een 6 seconden cooldown ( wat op zich niet zo erg is ). swiftmend bugged niet meer met de shamans riptide
De trinket/rings/neck/wep armor nerf deels gecompenseerd door talents ( maar toch niet genoeg ) veel druids die afhangen van hun armor op die items gaan een harde klap krijgen met hun armor.
Een kleine nerf naar bear-magle toe. Waar het meer genereerde dan nodig was en dat is wel spijtig want op single target was mangle wel een fijne treath opbouwer.
Savage roar blijft behouden na een shift naar een andere of caster form. Het geeft alleen de correcte ap buff in cat form.
en nog wel een deel kleine veranderingen.
oh ja en daarnet dit nog tegengekomen van onze goede vriend Ghostcrawler van het blizzard dev team in blue post :
euh... ben ik nu de enige ter wereld die vind dat dit BS is ? dat het development team denkt dat een druid geen goede tank healer is ? aangezien dat drie/ vier ( discutabel ) van de vijf grote healing spells tank gericht zijn vind ik dit een rare blue post. Lifebloom is geen raid healing single stacked maar doet meer dan zijn werk triple stacked op een tank samen met rejuv , Wild growth en regrowth. Rejuv is meer een buffer dan een viable raid hot simpelweg door het feit dat het traag healt, in combinatie met swiftmend en bijhorende glyph verandert dit wel een beetje. Hot - swiftmend - hot loopt nog steedsIf your raid is stacked with Paladin healers your group healing will suffer. If your raid is stacked with Druid healers, your tank healing will suffer. If your raid is stacked with Priests, you won’t have any problems.
Met de nieuwe patch gaat nourish bij vele druids al een pak hoger staan, laat staan bij druids die een 4 stuks T7 hebben.
eentje heeft er bij ons 5.5k, zelf heb ik maar iets van 3.7k maar ben er ook niet mee bezig...Mektheb schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:22:
guildie bij ons
5000 punten Oo
wat betreft Dalaran: gewoon teveel mensen op een te kleine oppervlakte... kun je nog zo'n geweldige pc / internetverbinding hebben maar dat helpt nix
Waarschijnlijk niet het goede topic maar hier zit wel de meeste ervaring. Ik heb namelijk sinds kort een soort van constante 'glitch' in mijn spelervaring. Ik ben recentelijk overgestapt van een interne netwerk kaart naar een USB sticky en dat heeft niet veel goed gedaan denk ik! Sinds die switch is er dus een soort van constante glitch, het lijkt wel een kort moment van lag. Bij normaal internet geen last noch bij downloaden oid, alleen bij WoW. Meer mensen met een dergelijke ervaring? (Sitecom USB300X stick heeft het overigens minder dan LinkSys WUSB600N).
Criticism is prejudice made plausible.
Vista?
zo ja, download vista anti lag.
die heb ik ook nodig
XP
Geen idee, volgens mij iets met services.
die heb ik ook nodig
XP
USB is vrij CPU-intensief, dus kan me voorstellen dat dat in combinatie met gamen soms wat issues op kan leveren.
Pff das wel zuur, zoiets hadden wij dus ook en onze almachtige GM heeft gezegd eerst Sath2D en daarna Malygos en dan Naxx clearen. Maar wel genoeg lui die zich hebben ingeschrevenImdaMned schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:35:
[...]
Malygos + Sath3D stond op het programma en dat is naar huidige maatstaven: moeilijk, progressie raid, wipen. Dus hadden niet genoeg healers zich ingeschreven (4 tanks, 5 healers, 17 dkp. Totaal 26 man)
Malygos ging prima neer, 1 sec op enrage timer. Phase3 is nog steeds een bitch. En daarna 3 quarters in naxx25 gecleared, heb zelfs nog wat items opgepikt voor 5 dkp
Wat ik wel KUT vond was dat die die kutdraak die kuthead niet dropte die ik wil! KUT!
Lag spike om de zoveel seconden en vista? -> vista anti lag gebruiken. Had zelf ook een linksys icm vista en dat schijnt niet helemaal jofel te werken. Met USB beter, na vista anti lag opgelost. Geen idee hoe dit zit met XP.Christian_Ku schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:47:
Bij normaal internet geen last noch bij downloaden oid, alleen bij WoW. Meer mensen met een dergelijke ervaring? (Sitecom USB300X stick heeft het overigens minder dan LinkSys WUSB600N).
Edit: Wat FuQ al zei dus...
Uberhaudt vista en wireless is al een probleem geloof microsoft dat ook al gezegt had bij de release vanwege de service die continue blijft draaien, kweet niet zeker meer is al enige tijd geleden
Volgens mij staat er niet dat een druid geen tank healer kan zijn, maar als het merendeel van de healers bestaat uit druid (of Pala)healers dan geldt dat de desbetreffende healing minder zal zijn. Hiermee proberen ze denk ik de Priest weer een hogere healing waarde in Raids te geven en dwingen ze ons om een betere verdeling te maken kwa Pries, Pala en Druid healers.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:45:
euh... ben ik nu de enige ter wereld die vind dat dit BS is ? dat het development team denkt dat een druid geen goede tank healer is ? aangezien dat drie/ vier ( discutabel ) van de vijf grote healing spells tank gericht zijn vind ik dit een rare blue post. Lifebloom is geen raid healing single stacked maar doet meer dan zijn werk triple stacked op een tank samen met rejuv , Wild growth en regrowth. Rejuv is meer een buffer dan een viable raid hot simpelweg door het feit dat het traag healt, in combinatie met swiftmend en bijhorende glyph verandert dit wel een beetje. Hot - swiftmend - hot loopt nog steedsZelfs met die hots up te houden in combinatie met swiftmend en regrowth met bijhorende glyph ( 20 % increased on your regrowth spell if target is already under the effect of regrowth )een druid een heel goede tank healer. Zeker met de 4 set bonus van T7 die het nog een beetje easier maakt voor de opkomst van nourish dan.
haha bij jullie ook al, bij ons de 10man versie gedaan, ook de 2de try neer,MrVegeta schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:28:
En malygos down in de 2e trie. Ging wel aardig. Wel weer gewoon kut loot.
toen maar door gegaan naar naxx10 man, waar we om 03:00 vannacht klaar waren
begonnen rond 2200. eindelijk op mijn mage Shoulders gehaald! waardoor ik nu 4x T7 heb, nu nog de pants en het is compleet.
moet alleen nog even kijken welke gems ik overal in gooi, welke BLue gem gebruiken de mages onder ons? en welke gele?
hmmjah, bij ons in de guild ook iemand gehad, die telkens maar weer een nieuwe alt ging leven, en dan verwachte dat de rest hem een boost gaven in Heroic. tuurlijk afentoe is dat geen probleem, maar soms wil je geowon ook even lekker knallen. of je eigen alt levelenMrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 00:28:
over enchants weet ik niet wat je moeilijk doet, om eerlijk te zijn, enchants doe ik altijd voor free voor guildies. sowieso is enchanting 1 grote moneysink, althans echt veel levert het mij niet op. maar wel nice voor mijn eigen ring enchants.
[ Voor 45% gewijzigd door Valkyre op 09-01-2009 12:11 ]
Check, Vista...dat ga ik maar eens proberen dan, mijn dank ik groot!FuQ schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:49:
Vista?
die heb ik ook nodig
XP
Criticism is prejudice made plausible.
Verwijderd
gaan we dan weer niet in de richting van bring the class not the player ? Priest hebben altijd wel een goede plaats gehad in raids. Hetzij shadow, disc of holy. Iedere talent boom heeft zijn eigen unieke speelwijze en dan zou het niet mogen uitmaken welke classe je naar een raid brengt om te healen. In ieder geval ik heb zeker geen probleem als MH op tank en geef bij sommige gevechten zelfs men innervate af aan andere healers ( palas of minder gegearede healers. ) ik sta veel liever op Mt healing dan op raid healing aangezien raid healing voor een druid dan weer minder viable is dan voor een priest. Maar ik zal zeker niet onder doen voor een pala of priest op MT healing.Thorval schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:02:
[...]
Volgens mij staat er niet dat een druid geen tank healer kan zijn, maar als het merendeel van de healers bestaat uit druid (of Pala)healers dan geldt dat de desbetreffende healing minder zal zijn. Hiermee proberen ze denk ik de Priest weer een hogere healing waarde in Raids te geven en dwingen ze ons om een betere verdeling te maken kwa Pries, Pala en Druid healers.
Je bedoelt helemaal gratis ook mats? Atm verkopen Greater Cosmic Essence voor 40-50g ik verkoop ze tussen 15-30g tegen guildies.Vaak gewoon 50% AH kosten, vind ik heel redelijk.Gohan-san schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:04:
[...]
haha bij jullie ook al, bij ons de 10man versie gedaan, ook de 2de try neer,
toen maar door gegaan naar naxx10 man, waar we om 03:00 vannacht klaar waren
begonnen rond 2200. eindelijk op mijn mage Shoulders gehaald! waardoor ik nu 4x T7 heb, nu nog de pants en het is compleet.
moet alleen nog even kijken welke gems ik overal in gooi, welke BLue gem gebruiken de mages onder ons? en welke gele?
[...]
hmmjah, bij ons in de guild ook iemand gehad, die telkens maar weer een nieuwe alt ging leven, en dan verwachte dat de rest hem een boost gaven in Heroic. tuurlijk afentoe is dat geen probleem, maar soms wil je geowon ook even lekker knallen. of je eigen alt levelen
over enchants weet ik niet wat je moeilijk doet, om eerlijk te zijn, enchants doe ik altijd voor free voor guildies. sowieso is enchanting 1 grote moneysink, althans echt veel levert het mij niet op. maar wel nice voor mijn eigen ring enchants.
Idd zo doen wij het ook, of langskomen met de mats of 50% en dan ist goed zo hoort het ookMrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:15:
[...]
Je bedoelt helemaal gratis ook mats? Atm verkopen Greater Cosmic Essence voor 40-50g ik verkoop ze tussen 15-30g tegen guildies.Vaak gewoon 50% AH kosten, vind ik heel redelijk.
Bij ons zijn ze al gedaald tot 18G ongeveer, niks meer aan te verdienen..MrVegeta schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:15:
[...]
Je bedoelt helemaal gratis ook mats? Atm verkopen Greater Cosmic Essence voor 40-50g ik verkoop ze tussen 15-30g tegen guildies.Vaak gewoon 50% AH kosten, vind ik heel redelijk.
Zo gisteren met 2 vrienden + nog 2 randoms lekker heroics gedaan. Violet Hold en Nexus hebben we alle 2 ge1-shot zonder probs. Violet hold was 25 min en Nexus 45 min ofzo. Daarna nog even zelf Onyxia gesolo'd en ook ge1-shot.. 40 minuten gevecht.. lal.. maar echt te makkelijk voor woorden voor een Prot pally
Vanavond ga ik proberen MC te solo'en, lijkt me echt leuk om die oude content te zien. Onyxia had ik ook nog nooit eerder gezien.. Was erg gezellig
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
hmmjah lootcouncil klinkt heel mooi, maar ben je dan niet 20 min met looten bezig?Bosmonster schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:17:
[...]
Dit hangt erg af van de mensen waar je mee speelt denk ik. Als je met volwassen niet lootwhores speelt is hier helemaal niks aan de hand.
Heb nu sinds een week [Dying Curse], in combinatie met m'n [Sundial of the Exiled] levert dat leuke situaties op, ze proccen vrij vaak tegelijkertijd (zelfde interne cooldown / vrijwel gelijke proc chance)... is toch 1355 extra spellpower nom nom
Je moet met elke random daily die achievement kunnen halen. Als je maar 5 dagen achter elkaar _een_ daily doet, maakt niet uit welke. Al doe je elke dag een andere, dan nog moet die achievement uiteindelijk na 5 dagen worden behaald.cannibal schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
denk dat dit wel meevalt met 25 man :)meestal is het duidelijk wie de upgrade het meeste nodig heeft en ook wie de meeste inzet toont en concentratie. Daarnaast is het item meestal class gebonden in van, plate/mail/leather/cloth. of wapens. Vrij simpel om die keuze te maken danGohan-san schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:23:
[...]
hmmjah lootcouncil klinkt heel mooi, maar ben je dan niet 20 min met looten bezig?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Bij ons is het gewoon DKP en goed verstand, je kan wel all je dkp burnen of zorgen iemand anders heel veel uitgeeft maar je als je mekaar zoals wij nu al een tijd kent, dan krijg je ook zo van naja ik heb al 2 items vanaf neem jij die maarSpoTs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:29:
[...]
denk dat dit wel meevalt met 25 man :)meestal is het duidelijk wie de upgrade het meeste nodig heeft en ook wie de meeste inzet toont en concentratie. Daarnaast is het item meestal class gebonden in van, plate/mail/leather/cloth. of wapens. Vrij simpel om die keuze te maken dan
Nee hoor gaat sneller dan de meeste bid wars die ik heb gezien.
Bij ons als je een item wil, link het jouwe waarna de council beslist naar wie het gaat.
Bij ons als je een item wil, link het jouwe waarna de council beslist naar wie het gaat.
Verwijderd
Guildy van me: 5695Mektheb schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:22:
guildie bij ons
5000 punten Oo
wij gebruiken alleen dkp in de 25 mans, 10 man gewoon roll, en hanteren wij min of meer de regel: 1 epic per raid. (natuurlijk word er niks geshard)SpoTs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:29:
[...]
denk dat dit wel meevalt met 25 man :)meestal is het duidelijk wie de upgrade het meeste nodig heeft en ook wie de meeste inzet toont en concentratie. Daarnaast is het item meestal class gebonden in van, plate/mail/leather/cloth. of wapens. Vrij simpel om die keuze te maken dan
gisteren had ik naxx10 man al een bracer geloot, wat niet echt een upgrade was, maar goed een epic is een epic. daarna dropte de shoulders. 1 van mijn laatste blue items, (en ik had nog een socket nodig om mijn meta gem in leven te houden, aangezien mijn neck piece was geupgrade en mijn oude een blue socket had.)
anyway de DK passed omdat het een goede bekende is, de rogue zegt jouw 4setbonus is beter dna de mijne. en beide druids hadden al meerdere tokens liggen. dus ik was super super blij.
maar goed dit was ook een raid van mensen die elkaar al min of meer >1 jaar kent.
volgende boss weer diezelfde token, dus de rogue ook weer blij.
maar zo kan het dus ook. de legs dropte later nog, die weer gepassed voor de DK .
Ik heb vrijwel nooit langer in een guild gezeten dan 6 maanden. Meestal heb ik gewoon erg pech met het niveau in de guild. Misschien zoek ik gewoon naar andere dingen dan de meeste guilds kunnen bieden.Gohan-san schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:33:
[...]
wij gebruiken alleen dkp in de 25 mans, 10 man gewoon roll, en hanteren wij min of meer de regel: 1 epic per raid. (natuurlijk word er niks geshard)
gisteren had ik naxx10 man al een bracer geloot, wat niet echt een upgrade was, maar goed een epic is een epic. daarna dropte de shoulders. 1 van mijn laatste blue items, (en ik had nog een socket nodig om mijn meta gem in leven te houden, aangezien mijn neck piece was geupgrade en mijn oude een blue socket had.)
anyway de DK passed omdat het een goede bekende is, de rogue zegt jouw 4setbonus is beter dna de mijne. en beide druids hadden al meerdere tokens liggen. dus ik was super super blij.
maar goed dit was ook een raid van mensen die elkaar al min of meer >1 jaar kent.
volgende boss weer diezelfde token, dus de rogue ook weer blij.
maar zo kan het dus ook. de legs dropte later nog, die weer gepassed voor de DK .
Wat ik dus zoek in een guild:
1. Gezelligheid
2. geen epiclootwhores
3. volwassenheid met het nodige kattenkwaad
4. geen naabs
Helaas was er altijd wel iets mis aan een guild waar ik in zat. En laatst zat ik in een hele fijne.. gaan ze mergen met een guild die niet prettig is. Daarvoor zat ik in een guild die uit elkaar gevallen was... ERg jammer
lololol Chronosaga met z'n mooie TCG mount.Mektheb schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:22:
guildie bij ons
5000 punten Oo
Bidwars gaan aardig snel hoorMaranno schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:32:
Nee hoor gaat sneller dan de meeste bid wars die ik heb gezien.
Begint bij ons met 100 en daarna begint de GM
3
2
1
en dan moet je snel zijn anders heb je pech zit je te sjorren of te paffen en je let niet op gaat de item aan je neus voorbij
Wave BalanceThijs schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:36:
[...]
lololol Chronosaga met z'n mooie TCG mount.Ik heb zelf 5625, ha! Meeste bij ons in de guild is Bavve met 6300+, maar volgens mij zijn er nog 1 of 2 die meer punten hebben op onze realm.

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 09-01-2009 12:38 ]
Dit topic is gesloten.