[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.403 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
wel tft of is dat je zelfs niet gegund? :P

btw count me toch maar in voor de got clan. nu ik een beetje alle tentamens enzo heb gehad op school en examentraining begint heb ik meer vrije tijd dan gedacht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:00:
via KZ is het niet erg gemakkelijk om met jouw vrienden te spelen;
rank verschil kan dit veroorzaken, publieke servers zijn ... publiek, alles is officieel (stats)

met een party systeem is de insteek dat jij samen met jouw vrienden gezellig kunt ouwehoeren; rank zou niet uit moeten maken, kunt private server maken ... qua ststs weet ik het niet zeker, maar die zouden niet geteld moeten worden .... afwachten dus
Helemaal mee eens, Is echt lastig om gewoon lekker met je vrienden te blijven kletsen. Ik speel altijd met een vriend van me, met de 360 aan, daar op chatten en dan gamen op de ps3. Hoop echt dat PS3 snel een
private chat krijgt die je ook kunt gebruiken tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
van ene kan is dat wenselijk samen chatten, van de andere kant kan dit een game ruineren.
zo is communicatie vaak niet mogelijk wanneer jij of de andere dood is.
als dat wel kan zou kunnen kan dat een spel bederven doordat men kan voorzeggen en of waarschuwen voor dingen die anders onbekend waren; tegenstander om de hoek, flag carier zit daar en daar etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind sowieso de voice kwaliteit in Killzone erg slecht, ik kan zelden verstaan wat anderen zeggen, hoogstens wat woordjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Gisteren even gespeeld met Mutaaah, Jammer had hij geen headset. Had sinds gisteren wel een headset.
Maar heb geen last van slechte kwaliteit voicechat. Heb een 5.1 set, wellicht dat ze de voicechat naar 1 box sturen, en daardoor bij stereo het een beetje mislukt en je kut kwaliteit krijgt.

Edit:
Ik zie me zelf in het lijstje staan, mijn GoT nickname en PSN nickname zijn Depress, en heb een headset.

[ Voor 16% gewijzigd door Depress op 11-03-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
als je het 'voice geluid' over je speakerset laat klinken, klinkt het bij niemand goed.
dat is pas redelijk verstaanbaar, als je hiervoor een headset gebruikt.
is niet alleen bij killzone is bij iedere ps3 game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat er eentje echt heel hard af op het Killzone forum. Loopt te janken over dat hij wordt uitgemaakt voor cheater omdat hij op positie 1 staat. Vervolgens gaat men kijken naar de replays, ... blijkt hij gewoon een 2de PS3 te hebben en op die manier zijn statistieken op te krikken. Hoe noemen ze dat ook alweer; epic fail? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Klinkt misschien stom maar ik heb dit zelf ook twee keer gehad; dat als je owend bent op een server (gebeurd neit vaak) dat het tegenteam je in de laatste 5min. probeerd te kicken (dag dag stats)
sommige kunnen gewoon neit tegen hun verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat anders hoor. De persoon in kwestie heeft twee PS3s, waarbij hij met PS3 #1 zovaak mogelijk op PS3 #2 de speler afmaakt. Dat is best duidelijk te zien als je in de replay ziet dat hij continue op enemy spawn een headshot geeft aan de tegenstander, zelf een KD ratio heeft van 4, en de andere van 0,2 :) Kortom, stats rapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

zou nu wel ff willen knallen. Lekker met de shotgun iedereens kop splitten. Net gezakt voor een examen :(

Nou ja, maar wachten tot ik weer thuis ben vanavond...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:29:
Dit is wat anders hoor. De persoon in kwestie heeft twee PS3s, waarbij hij met PS3 #1 zovaak mogelijk op PS3 #2 de speler afmaakt. Dat is best duidelijk te zien als je in de replay ziet dat hij continue op enemy spawn een headshot geeft aan de tegenstander, zelf een KD ratio heeft van 4, en de andere van 0,2 :) Kortom, stats rapen
Helemaal triest dat hij gewoon 2x un ps3 gekocht heeft, en 2x het spel.
hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:47:
Gaat er eentje echt heel hard af op het Killzone forum. Loopt te janken over dat hij wordt uitgemaakt voor cheater omdat hij op positie 1 staat. Vervolgens gaat men kijken naar de replays, ... blijkt hij gewoon een 2de PS3 te hebben en op die manier zijn statistieken op te krikken. Hoe noemen ze dat ook alweer; epic fail? :P
Als ik de andere comments hier en in forum lees zouden hij en zijn PS3's gebanned moeten worden van PSN ( voor het leven, als dat mogelijk is ) ... werkt voldoende afschrikwekkend lijkt me zo...

/me stuurt vanavond ook een berichtje voor clan (hoeveel members kan een clan hebben trouwens?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Sta trouwens ook nog niet in de clanlijst. Heb wel een PSN berichtje gestuurd naar scorpie. Misschien overheen gelezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:29:
damn als je die moeite zou nemen kan je beter toch gewoon spelen en zo aan je score komen O__o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Who cares hoeveel punten je hebt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 20:01

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

EfBe schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:58:
Je weet tog.... je e-penis is gewoon enorm groot met meer punten.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Phusebox schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:45:
Ik heb BramBest ook een berichtje gestuurd, maar heb na 2 dagen nog geen reactie :S

Ben zeker geband omdat ik altijd alles afzeik :D
Helaas heb ik de afgelopen week/weken weinig tijd voor deze game. Vandaar! Ik weet ook niet of zaterdag (avond) gaat lukken voor de clanmatcn. Ligt eraan vanaf hoelaat zou ongeveer kunnen rond 9 uur denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ik hoop vanavond EINDELIJK eens te kunnen gaan multiplayen. Had gisteravond een borrel (ook niet vervelend) dus ik kon niet. Eens kijken of ik er een beetje in kan komen. Vond CoD4 multi altijd erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

alle intel locaties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
EfBe schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:58:
wat boeit het wat je scoort met voetbal?

Friggin' competitie ofcourse!

Ik vind het wel leuk om mezelf na elke match weer te meten met anderen. gewoon uit sport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Nou, ik heb 'm ook *O*

Probeer ik online te komen, blijkt het niet te kunnen omdat ik 'parental restrictions' heb :? Ik gebruik een subaccount die ik ooit heb aangemaakt en daar staat een leeftijd ingesteld van onder de 18. Is er een instelling waarbij je die restricties uit kan zetten?

Ik kan namelijk wel op de masteraccount gaan spelen, maar zit er niet echt op te wachten om elke keer account te switchen als ik even online wil en daarnaast krijg ik dan ook geen trophies op de 'goeie' account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
Gewoon in het main account de restricties opheffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27
Zo, als het goed is ben ik alweer helemaal bij met de members, zo niet, stuur even een dm :)
Wat vinden jullie trouwens van de voice kwaliteit? Die kan wat mij betreft wel een stuk beter hoor, zelfs met headset enzo..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe langer je speelt, hoe meer dingen je tegenkomt waarvan ik zoiets heb van, hoe kan dit door de beta test zijn gekomen?

Online zie je dat bijna niemand squads aanmaakt, de reden is simpel, er is geen enkele voordeel behalve winnen van de 1.5x multiplier om squad leader te worden. Squad leaders moeten altijd op een spawn point starten, bij capture & hold of spawn grenades dus meer opties, maar over het algemeen ben je als squad leader gewoon de pineut. Het is veel interessanter om squad member te zijn, dan kun je nog bij je squad leader spawnen.

De controls, het idee is dat ze realisme, en minder split second acties geven, en daardoor een voordeel voor de persoon die als eerste de vijand in het vizier heeft. Dit werkt voor geen meter, omdat de damage die je moet toebrengen zo ontzettend hoog ligt, en de helft van je bullets niet aankomen dat je vaak terecht komt in lange schotenwisselingen waarbij het verassingseffect al direct weg is. Dit systeem werkt alleen als de vijand ook daadwerkelijk gaat liggen. Nu heb je regelmatig een volledige clip (bursts) nodig. Je krijgt daardoor heel erg het Quake 3 effect, met enorme kluitjes spelers die maar granaten gaan gooien, of gewoon met de shotgun in het wilde weg gaan schieten. Het tactische element, inclusief teamwork is totaal weg.

Daarnaast, eenmaal in een vuurgevecht trek je meteen de aandacht en voordat je het weet staan er direct diverse andere tegenstanders om je heen terwijl je een hit 'n run actie had kunnen doen. Dat vereist tactiek en sneaken namelijk.

Naast de damage doen hierdoor air support en deployable bots ook niet veel dan aandacht trekken. Er zijn maar weinig spelers die niet gewoon op hun gemak de bot kapot schieten of een granaatje gooien. De bots moeten echt veel, en veel meer damage doen.

Daarnaast komen gewoon veel schoten niet aan, lag, netcode, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik wel erg vaak mensen neerschiet als ik al op de grond lig te wachten op een medic. En ook dat stilzittende doelen met 5+ goed geplaatst schoten op hun hoofd niet plat gaan liggen.

Voor de rest is er behalve het team verband (waar het dus compleet aan ontbreekt in de publics) geen enkele reden om te gaan voor bijvoorbeeld een tactician. De functie is super belangrijk om een game te winnen, maar de functie krijgt minimale punten toegekend. Een spawn grenade kan een spel beslissen.

Als dit niet word gladgestreken zie ik het aantal spelers na het behalen van de ranks snel dalen. Jammer, want het spel heeft potentie, maar naast de graphics mist er in de gameplay echt nog wel het nodige om het interessant te houden. Er zijn veel dingen die gewoon niet lekker lopen, of goed aansluiten binnen de gameplay. Het spel heeft ook ontzettend veel last van ice skating/lag die ik behalve bij Socom nog niet ben tegengekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:46:
Wat vinden jullie trouwens van de voice kwaliteit? Die kan wat mij betreft wel een stuk beter hoor, zelfs met headset enzo..
Ik vind de geluidskwaliteit ook belabberd slecht. Ik gebruik official sony bluetooth headset, die overigens in LBP en SFIV wel prima werkt. Maar in KZ2 kan ik amper iemand verstaan en het is zelfs zo erg dat ik wel zie dat mensen iets zeggen, maar ik eigenlijk vaak gewoon randomachtige noise krijg... vraag me af wat daar de oorzaak van is en of dit al officieel bekend is bij de ontwikkelaar en op een to-patch-list staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Ik moet erg vaak spelers muten omdat ik de echo van het spel weer via de headset van hun terugkrijg.
Sowieso is er erg weinig communicatie onderling, en als dat er al is, dan is het vaak slecht verstaanbaar of gewoon onzin.

Ik heb ook een bluetooth headsetje, no-name merk, maar ik zend daar steeds mee uit terwijl ik niet praat, terwijl ik dat in andere spellen niet heb, erg maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:50:
Hoe langer je speelt, hoe meer dingen je tegenkomt waarvan ik zoiets heb van, hoe kan dit door de beta test zijn gekomen?

Online zie je dat bijna niemand squads aanmaakt, de reden is simpel, er is geen enkele voordeel behalve winnen van de 1.5x multiplier om squad leader te worden. Squad leaders moeten altijd op een spawn point starten, bij capture & hold of spawn grenades dus meer opties, maar over het algemeen ben je als squad leader gewoon de pineut. Het is veel interessanter om squad member te zijn, dan kun je nog bij je squad leader spawnen.

De controls, het idee is dat ze realisme, en minder split second acties geven, en daardoor een voordeel voor de persoon die als eerste de vijand in het vizier heeft. Dit werkt voor geen meter, omdat de damage die je moet toebrengen zo ontzettend hoog ligt, en de helft van je bullets niet aankomen dat je vaak terecht komt in lange schotenwisselingen waarbij het verassingseffect al direct weg is. Dit systeem werkt alleen als de vijand ook daadwerkelijk gaat liggen. Nu heb je regelmatig een volledige clip (bursts) nodig. Je krijgt daardoor heel erg het Quake 3 effect, met enorme kluitjes spelers die maar granaten gaan gooien, of gewoon met de shotgun in het wilde weg gaan schieten. Het tactische element, inclusief teamwork is totaal weg.

Daarnaast, eenmaal in een vuurgevecht trek je meteen de aandacht en voordat je het weet staan er direct diverse andere tegenstanders om je heen terwijl je een hit 'n run actie had kunnen doen. Dat vereist tactiek en sneaken namelijk.

Naast de damage doen hierdoor air support en deployable bots ook niet veel dan aandacht trekken. Er zijn maar weinig spelers die niet gewoon op hun gemak de bot kapot schieten of een granaatje gooien. De bots moeten echt veel, en veel meer damage doen.

Daarnaast komen gewoon veel schoten niet aan, lag, netcode, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik wel erg vaak mensen neerschiet als ik al op de grond lig te wachten op een medic. En ook dat stilzittende doelen met 5+ goed geplaatst schoten op hun hoofd niet plat gaan liggen.

Voor de rest is er behalve het team verband (waar het dus compleet aan ontbreekt in de publics) geen enkele reden om te gaan voor bijvoorbeeld een tactician. De functie is super belangrijk om een game te winnen, maar de functie krijgt minimale punten toegekend. Een spawn grenade kan een spel beslissen.

Als dit niet word gladgestreken zie ik het aantal spelers na het behalen van de ranks snel dalen. Jammer, want het spel heeft potentie, maar naast de graphics mist er in de gameplay echt nog wel het nodige om het interessant te houden. Er zijn veel dingen die gewoon niet lekker lopen, of goed aansluiten binnen de gameplay. Het spel heeft ook ontzettend veel last van ice skating/lag die ik behalve bij Socom nog niet ben tegengekomen.
Bij het meestten is het denk ik toch je eigen probleem hoor, schietten gaat prima accuraat als je schiet zoals in het echt en neit gaat sprayen ik heb meestal maar 1 a 2 bursts op het hoofd nodig om iemand om te leggen en maak genoeg spree's.

In public games was er in elke game al vrij weinig team play te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Zo, voor het eerst multiplayer gedaan gisteravond. Erg leuk. Was wel ff wennen, ben CoD4 speler.
Ff met Scorpie wat potjes gespeeld. Ik moet zeggen dat jouw Voice erg goed doorkwam hoor, Scorpie.

Het enige wat ik tot nu toe jammer vindt is dat je niet van kant kan wisselen in de lobby. Kan je pas een side kiezen als je een hoger rang hebt behaald?

Ook ff me PSN lijstje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/NeoS2007.png

[ Voor 13% gewijzigd door CSB op 13-03-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
je schrijven heb je netjes onderbouwd, en kan me in diverse punten goed verplaatsen.

omtrent het grenades gooien ben ik het met je eens; dat verkracht echt de kracht van een goed potje.
Vaak is dit op te lossen door op een hogere rank server te spelen; daar kom je dit echt veeel minder tegen.
en clan wars heb ik het nog nooit gezien; en heb er nu toch wel de nodige gespeeld.
daarbij is het tactisch aspect ook wel veel meer van toepassing; daarbij moet je goed inspelen met de classes en strategische punten.
als je dit goed doe kun je echt een wedstrijd naar je hadn zetten; afgelopen dinsdag met clanmat een 2x4 match gespeeld; en op 1 punt na verloren.
kan zijn omdat de tegenstanders erg slecht waren en nog weinig met elkaar hadden gespeeld.
maar als je de classes goed inzet; en al helemaal de bots kun je winnen. ookal doen ze weinig dmg, het is de plaats wat alles bepalend is. Zeker als je er 2/3 in een drie hoek kunt zetten, daar win je echt veel me.
de 2nd skills vrij spelen en classes combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:09:
Het enige wat ik tot nu toe jammer vindt is dat je niet van kant kan wisselen in de lobby. Kan je pas een side kiezen als je een hoger rang hebt behaald?
Dat heeft neem ik aan puur te maken met de teambalans op dat moment: als de verhouding gelijk is mag je kiezen, als een team achterloopt in aantal ben je verplicht die te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
klopt niet helemaal; ik heb nog maar 1x van fractie kunnen veranderen.
god mag weten waarom dat toen wel kon, maar normaliter kun je niet schakelen, ookal is het andere team aanzienlijk kleiner in aantal. of ik doe iets verkeerd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:59

Sandyman538

SandstorM [148839]

Als teambalance aan staat (dat kun je zelf aangeven als je een room maakt) dan kun je in het beginscherm alleen kiezen voor auto-assign. Als het uit staat kun je kiezen tussen isa en helghast (of auto assign). Als je kunt kiezen tussen isa en helghast (teambalance staat dus uit), dan kun je in de lobby nog switchen (2x R1 en dan op X), bij teambalance is die optie er niet.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik speel afhankelijk van de map liever als helghast dan als ISA. Ik vind namelijk dat het rooie licht veel minder zichtbaar is van veraf dan het blauwe licht van de ISA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

mace schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:17:
Ik speel afhankelijk van de map liever als helghast dan als ISA. Ik vind namelijk dat het rooie licht veel minder zichtbaar is van veraf dan het blauwe licht van de ISA.
Bij mij is het juist anderom: misschien heeft het iets te maken met de TV instellingen?

Is er al iets bekend over een evt. coop DLC?

[ Voor 6% gewijzigd door zAo op 13-03-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
coop dlc kun je denk ik wel vergeten, als je ziet hoeveel topics daar over lopen op killzone.com en iedere vorm van reactie van gg uit blijft reken ik er niet hard meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Laatst online: 14-09 22:01
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 00:32:
[...]

Ik vind de geluidskwaliteit ook belabberd slecht. Ik gebruik official sony bluetooth headset, die overigens in LBP en SFIV wel prima werkt. Maar in KZ2 kan ik amper iemand verstaan en het is zelfs zo erg dat ik wel zie dat mensen iets zeggen, maar ik eigenlijk vaak gewoon randomachtige noise krijg... vraag me af wat daar de oorzaak van is en of dit al officieel bekend is bij de ontwikkelaar en op een to-patch-list staat.
Ooit gedacht aan het feit dat andere mensen de official sony bluetooth headset niet gebruiken? Ik kan mensen die em wel gebruiken heel goed verstaan en mensen die niet een hebben wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
dat 'official' headset is overigens gewoon een jabra-headsetje met ps logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

himlims_ schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:46:
Heeft toch allerlei extra functies die je niet bij een Jabra-setje zal vinden hoor, alleen bij de officiële headset kan je op de PS3 het volume en het batterijniveau zien. En je kan hem tijdens het opladen in de cradle nog steeds gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:53
Wat is jullie ervaring met die officiele headset? Heb hem namelijk ook besteld. Zometeen kijken of hij binnen is bij me ma thuis. ( Play.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu Generaal :Y

Ikdenk alleen wel dat ik nu meer op servers ga spelen waar 16 man zznwezig zijn. 32man op één server is veel te chaotisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik speel nu op de moeilijkste graad die er vanaf het begin beschikbaar is en ik kom gewoon niet verder bij het einde. Ik ben nu bij het stuk dat ik de balkon op moet en ik blijf maar dood gaan. Ik raak zelf een beetje gefrusteerd :(

Het lukt me gewoon niet

En op die idioot die bij je loopt hoef je ook al niet te rekenen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nico111 op 14-03-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je achter het standbeeld blijft kun je vanaf links en rechts prima granaten dodgen en de aanvallers neerschieten. Daarna boven de aanvallers afschudden, en radec met puur de revolver naar de hemel helpen. Alle andere wapens schiet je niets mee op, revolver is het beste wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
himlims_ schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:46:
grappig dat ook mensen met een jabra headset minder goeie ervaringen hebben dan de mensen met de sony headset. Ik wist ook nie dat Jabra en Sony samenwerkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin er wel een beetje de balen van te krijgen dat het een kluwe schietende mensen in een kleine ruimte is..
pff ik denk idd dat 32 man te veel is, ik ga eens terug naar de middelgrote servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:39:
begin er wel een beetje de balen van te krijgen dat het een kluwe schietende mensen in een kleine ruimte is..
pff ik denk idd dat 32 man te veel is, ik ga eens terug naar de middelgrote servers..
Zijn er niet 'specifieke' maps voor 16, 24 of 32 man? Dus wat kleinere, middelgrote en grotere maps? Of zijn ze allemaal ongeveer even groot?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
uchiha tijntje schreef op zondag 15 maart 2009 @ 01:05:
[...]

Zijn er niet 'specifieke' maps voor 16, 24 of 32 man? Dus wat kleinere, middelgrote en grotere maps? Of zijn ze allemaal ongeveer even groot?
Blood gracht en Radec Academy zijn bijvoorbeeld kleinere tot middelgrote maps, Er zijn nog een aantal kleine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou leuk zijn om een Tweakers server te maken.... kzal er eens 1 aanmaken

Tweakers.nl alle opties aan. all rank

zijn alle servers gewone ps3's ? of kun je ergens een dedicated server opzetten?

goed tweakers.nl is online kzal straks eens kijken of er een beetje gebruik van gemaakt word.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:39:
Als je achter het standbeeld blijft kun je vanaf links en rechts prima granaten dodgen en de aanvallers neerschieten. Daarna boven de aanvallers afschudden, en radec met puur de revolver naar de hemel helpen. Alle andere wapens schiet je niets mee op, revolver is het beste wapen.
De shotgun is erg handig tegen radec IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
mace schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:43:
[...]

De shotgun is erg handig tegen radec IMO.
Ik deed dit hele stuk met de sniper rifle (op veteran)

ik zat de hele tijd in de uiterste linker hoek zodat ik beide trap uitgangen kon zien en schoot gewoon 1 voor 1 de soldaten af totdat ik het teleport geluid van radec hoorde om op hem te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

mobygo76 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:19:
[...]

Helemaal mee eens, Is echt lastig om gewoon lekker met je vrienden te blijven kletsen. Ik speel altijd met een vriend van me, met de 360 aan, daar op chatten en dan gamen op de ps3. Hoop echt dat PS3 snel een
private chat krijgt die je ook kunt gebruiken tijdens het gamen.
Idd, collega had vrijdag KZ2 ook gekocht en het is onmogelijk om samen een game te joinen door het rank verschil.

En Private Chat is wel een optie in je friends list maar werkt niet ingame?

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ace schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:53:
[...]

Idd, collega had vrijdag KZ2 ook gekocht en het is onmogelijk om samen een game te joinen door het rank verschil.

En Private Chat is wel een optie in je friends list maar werkt niet ingame?

Beetje jammer.
Wat heeft de rankverschil met de private chat te maken? Rankverschil is gewoon er om het een beetje eerlijk te houden met het spelen. Er zijn heus wel servers zonder die filter alleen dan worden de "newbies" gewoon afgeslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Sn0wblind schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:48:
[...]

Ik deed dit hele stuk met de sniper rifle (op veteran)

ik zat de hele tijd in de uiterste linker hoek zodat ik beide trap uitgangen kon zien en schoot gewoon 1 voor 1 de soldaten af totdat ik het teleport geluid van radec hoorde om op hem te schieten.
Maar heb je hem dan dood gekregen voordat je 1 on 1 moest met hem ofzo?

Want als je dus op het laatst 1 on 1 tegen radec gaat is de sniperrifle niet echt handig, omdat hij je dan doodmaakt met zijn mes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
goh wat is die neger een goede hulp bij de laatste baas zeg. NOT.
hij schoot niet eens. moest hem alleen maar healen.
en bleef maar zeggen i'm taking heavy fire :P
ik wordt aangevallen niet hij :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Je kan hem ook gewoon laten creperen, hij gaat toch niet dood. :P

En wat ook zo grappig is is dat hij naar medics gaat roepen enzo als je doodgaat, alsof er medics in de buurt zijn. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ben vandaag ook eens begonnen met de MP, moet zeggen dat het erg leuk is maar af en toe wel erg chaotisch. Ook erg duidelijk verschil of je bij de bovenste of onderste laag van de ranks behoort in de server. Dat snelle van telkens wisselen van gamemode/objective bevalt zeker wel. LBP, Fallout3, MGS4 en Far Cry2 zijn allemaal ook leuk maar Killzone is (na een wennen aan de controls) toch echt de leukste vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:53
Ik speel lekker eerst de SP uit voor ik aan de MP begin. Is denk ik een betere training voor later in de MP dan wanneer ik nu voornamelijk MP zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Dit weekend had ik ook eens tijd om aan Killzone 2 te beginnen. Zowel singleplayer als multiplayer flink zitten spelen, en ik moet zeggen wat een heerlijke game! Normaal gesproken heb ik het niet zo op futuristische shooters, maar aangezien de wapens redelijk traditioneel zijn vind ik het erg goed te spelen. Af en toe zit ik gewoon met mijn bek open te spelen vanwege de enorme chaos die zich voordoet op mijn scherm, terwijl er helemaal geen sprake is van haperingen of wat dan ook. Zelfs in multiplayer. Echt super indrukwekkend om te zien en het speelt nu ook echt goed. Ik heb geen ervaring met de besturing van voor de patch, maar nu hoeven ze van mij niets meer te veranderen.

De singleplayer ben ik op hard begonnen, maar hard is ook echt hard. Ff achter een muurtje schuilen is er niet bij, want voor je het weet wordt je geflanked en heb je een mes in je rug. Verder doe je ook niet zoveel tegen die gasten met een rocketlauncher als je ze te laat opmerkt...

Wat betreft de kritiek op de originaliteit kan ik me er wel in vinden, een level met een brug die je moet doorkruisen ken ik nog wel van Medal of Honor (of was het CoD?), Black en Halflife 2. Uiteindelijk eindig je toch weer ergens onder de brug rennend over ijzeren balken, dat heb ik al vaker gedaan denk ik dan. Maar deze uitwerking is dan wel weer de beste.

In elk geval is de actie erg intens, na een paar uur Killzone zit ik nog een uur na te stuiteren op mijn stoel met een verdubbelde hartslag...

[ Voor 3% gewijzigd door PHiXioN op 15-03-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Is er al iemand die de single player helemaal rond heeft gespeeld op Elite? De eerste keer heb ik hem uitgespeeld op veteran maar elite is toch weer een heel ander verhaal, je bent echt nog sneller dood en ventjes zijn nog agressiever, sommige stukjes zijn echt haast niet te doen.

Online trouwens ook top, heb alleen nog maar 500 xp maar dat komt omdat ik niet echt veel tijd heb om te spelen, ik zit meestal wel in de top van mijn team. Trouwens raar ik was op een server met alleen ' newbies' maar 1 gastjes was generaal en die ownde iedereen met sniper :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Wat ik irritant vind aan online is dat je alleen xp erbij krijgt aan het eind van een potje, dat was bij CoD 4 volgens mij ook zo maar hier duren de potjes een stuk langer en daardoor speel ik toch een hoop halve potjes omdat ik niet altijd lang de tijd heb om achter elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik denk dat dat vooral een oplossing is voor het probleem dat mensen als ze verliezen ineens de server verlaten. Het is allebei erg vervelend, maar als je tijd hebt is de oplossing wel ok.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Grannd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:11:
Wat ik irritant vind aan online is dat je alleen xp erbij krijgt aan het eind van een potje, dat was bij CoD 4 volgens mij ook zo maar hier duren de potjes een stuk langer en daardoor speel ik toch een hoop halve potjes omdat ik niet altijd lang de tijd heb om achter elkaar te spelen.
Er zijn anders genoeg server die bijvoorbeeld alleen TDM (Bodycount) draaien met een tijdlimiet van 10m. Dan kan je lekker door blijven spelen. Ook nog eens lekkere XP als je die medaille hebt. In bodycount is iedere kill bij mij 3 punten :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
* himlims_ is nieuwschierig naar de got clanwar van zaterdag?!

Kan er nog iemand mij een invite sturen?

[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf lid van de fok clan, wellicht een idee om een keer fok vs got te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
himlims_ schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:37:
* himlims_ is nieuwschierig naar de got clanwar van zaterdag?!

Kan er nog iemand mij een invite sturen?
Als je mij of scorpie even een friend request kan sturen, dan kunnen we je een clan invite sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ben gister na heel lang spelen eindelijk weer een save punt verder gekomen. Bedankt allemaal voor de tips. Ik was gister het einde nabij ik ging naar bed maar heb het nog 1 keer geprobeert en toen lukt het gelukkig.

Er ging een golf van euforie door mij heen. Straks even Radec door zijn kop schieten.

Edit

van de raketwerpers word ik ook gek. Ik ben daar zo vaak aan dood gegaan. Elke keer als die het laatste stuk te voor schijn kwamen kreeg ik zo'n ding voor mijn kop. :( helemaal als het er 4 of was het 6 tegelijk naar je worden geschoten.

[ Voor 29% gewijzigd door Nico111 op 16-03-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Over savepoints gesproken, ik had gister een aantal keer dat ik al stervende door zo'n save point viel. Daar word je niet blij van, kan ik je vertellen: iedere keer bij het herstarten ben je al bijna kansloos en als je er al uitkomt en verderop doodgaat moet je weer eruit proberen te komen. Maar goed, dat heb je bij het spelen op hard... it's hard ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radec's goons zijn veel moeilijker dan Radec zelf. Als je weet hoe, is Radec de meest simpele vijand die je in het spel tegenkomt ;)

De rocketlaunchers zijn ook simpel, achter de bank op de stoel gaan staan, en pop pop, byebye.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:32:
[...]

Radec's goons zijn veel moeilijker dan Radec zelf. Als je weet hoe, is Radec de meest simpele vijand die je in het spel tegenkomt ;)

De rocketlaunchers zijn ook simpel, achter de bank op de stoel gaan staan, en pop pop, byebye.,
Ik ging met de sniper op de halver wege op de trap staan en dan kan je door de spijlen van het hek schieten, maar de racketen kunnen er niet langs.

Maar voordat ik mijn sniper had gehaald en weer bij de trap was had ik vaak al een raketje op mijn sneuferd :$

Ik heb nog nooit zo lang over een stukje van een spel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Op veteran heb ik geloof ik 1 uur en 50 minuten over de laatste missie gedaan, nu nog een keer op elite proberen maar dat zal wel helemaal een hel worden.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Scorpie speciaal voor jou;
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-sense.nl/trophygen/images/img_49bf5a70e0d47.jpg
moet bekennen dat ik deze moet overdragen;
je hebt betere accuraatheid en loopt er zelfs een dik uur meer mee rond :+ maar ik krijg 'm terug ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Shottie is handig online maar ook verdomd lastig te mikken want je draait zo langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Gister proximity mines vrijgespeeld, en repair ability voor engeneer, hopelijk straks boost op engeneer class :P

vind de 'ongeveer gun' (shotgun) zalig, dat sweepen moet je door krijgen, als je die feeling eenmaal hebt plaats ik ze toch bijna altijd raak (87% effectieve nauwkeurigheid op 2000 shots)

//edit
* himlims_ is member of got clan

na post op gg forum bleek er foutje te zijn met invites (had er 10 staan, dat veroorzaakte schijnbaar trouble)

[ Voor 67% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
himlims_ schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:08:
Scorpie speciaal voor jou;
[afbeelding]
moet bekennen dat ik deze moet overdragen;
je hebt betere accuraatheid en loopt er zelfs een dik uur meer mee rond :+ maar ik krijg 'm terug ;-)
:D Geniaal :D
hehe ja ik vind hem echt heerlijk die shotgun :) Heb het nu wel een beetje druk, maar zag dat je al in de GoT clan zat, dus dat is ook mooi.

TV Wordt trouwens gemaakt, en als dat klaar is ga ik wel weer verder met de campaign, vind het echt zonde als ik het feest op een 40cm tv moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wat bepaalt of ik een turret mag bouwen? soms mag het, loop ik 2 passen en kan het weer niet :?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Hij moet passen op de plek waar je hem wilt neerzetten, soms lopen teammates in de weg, dan kun je hem dus niet plaatsen. En ieder team mag maximaal 4 turrets neerzetten, dat zie je linksonder. Ik vind trouwens dat ze veel te snel kapotgaan, het is echt lastig om die ribbons te halen (turrets die 5 man killen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:16:
Hij moet passen op de plek waar je hem wilt neerzetten, soms lopen teammates in de weg, dan kun je hem dus niet plaatsen. En ieder team mag maximaal 4 turrets neerzetten, dat zie je linksonder. Ik vind trouwens dat ze veel te snel kapotgaan, het is echt lastig om die ribbons te halen (turrets die 5 man killen).
Je moet ze slim neerzetten. Als je ze midden op een plein neerzet kun je verwachten dat er een rocket op komt. Als je ze echter in smalle gangen (minder strafe mogelijkheden) of in hoeken (in de rug schieten) zet dan heb je echt heel snel die 5 kills te pakken.

Nog meer als je situaties kunt creëren dat je vanuit meerdere hoeken een vijand kunt raken met twee turrets tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
positionering van die dingen is essentieel; gister in 1 match 10+ kills mee gemaakt.
waarvan 1 turret er 5 op de teller had staan :+

kijk goed waar andere deze plaatsen en of het nut heeft.
ook is het 'essentieel' dat je 2 of meer turrets een bepaald gebied laat overstemmen.
zodat een tegenstander van twee kanten gelijktijdig wordt beschoten.

vooral op levels als academy gaat dit erg goed, of bij die snipersmap op de middelste brug 2 plaatsen, en dan aan de andere kan 1 / 2 ... gegarrandeerd succes.
3/8 van repair ribbons - vanavond eindelijk boos met de engenier

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:59

Sandyman538

SandstorM [148839]

En je moet niet in maps spelen waar veel spelers in kunnen. Als je namelijk +20 mensen in een room hebt dan kun je nooit veel turrets neerzetten omdat iemand anders ze ook neer zet. Gewoon in rooms mat max. 16 man en dan hopen dat alle turrets voor jou zijn, dan heb je die 5 kills echt zo te pakken.

Ik zet ze niet alleen in smalle steegjes, aangezien je dan heel gemakkelijk een granaat er tegenaan gooit. Een iets bredere doorgang en niet helemaal tegen de muur (weer i.v.m. granaat van de tegenstander) en dan aan 2 kanten van de brede doorgang. Succes gegarandeerd :D

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
psfocus heeft de indeling voor haar tournooi online staan:
http://www.psfocus.nl/2_5...__Ronde_1_informatie.aspx

Speeldag: Woensdag 18 maart Speeltijd: 20:00
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/competities/pouleAr1psfkz2.gif

Speeldag: Vrijdag 20 maart Speeltijd: 20:00
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/competities/pouleBr1psfkz2.gif

Speeldag: Zondag 22 maart Speeltijd 20:00
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/competities/pouleCr1psfkz2.gif

* himlims_ zit in poule A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Ja, ik had het geluk dat ik na een promotie de turrets kon plaatsen, zat in een en dezelfde gameroom, waar verder nog niemand turrets kon plaatsen :) Ja, dan gaan de kills ook snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

En ieder team mag maximaal 4 turrets neerzetten, dat zie je linksonder.
Kijk, dat wist ik dus nog niet. Ik vind ook dat ze veels te snel kapot gaan, granaatje erop/paar keer schieten met de shotgun en het is al einde verhaal. Toch maar eens de tip gaan proberen om in een kleinere map te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
probeer eens een server te joinen waar minder spelers zitten (ik speel zelf max 16 man - 8x8)
daarbij ervaar ik de gameplay beter is; minder idioten met 'grote' wapens en nade-tossing is veel minder aan de orde.
daarlangs ligt het kwaliteit van het potje hoger omdat deze dingen niet aan de orde zijn.
er wordt vaak serieuzer gespeeld, en doordat er minder mensen zijn hebben je turretjes meer kans op overleven. wil best een game bij je joinen dat ik jouw turretjes repair als ze vaak stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

himlims_ schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:49:
probeer eens een server te joinen waar minder spelers zitten (ik speel zelf max 16 man - 8x8)
daarbij ervaar ik de gameplay beter is; minder idioten met 'grote' wapens en nade-tossing is veel minder aan de orde.
Zelf doe ik dit ook altijd en het zijn de beste potjes die ik tot nu toe heb gespeeld.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Phydomir schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:01:
[...]

Zelf doe ik dit ook altijd en het zijn de beste potjes die ik tot nu toe heb gespeeld.
Dit kan ik ook beamen.
Maar om even goed punten te scoren kan je beter in een 32-man veld zitten, dan rag je met een rocketlauncher serieus 20 man kapot.
Maargoed daarmee verkloot je meteen hele essentie van het spel. Het is leuk voor even, om even de bink uit te hangen, maar daarna ga ik vaak toch wel weer terug naar max 16 man potjes, omdat je hier gewoonweg skills voor moet hebben om goed te eindigen, zowel als team als individueel.

Moet zeggen dat ik na het halen van general de game toch wel minder speel momenteel. Maargoed, binnenkort gaan we clanmatches spelen en dan gaat het wederom loos >:)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik hoop dat we dit beetje van de grond kunnen krijgen die matches, heb me clan opgeheven om hier te joinen ( :w 1100 valor points) maar moet het wel iets worden.
got clan website? forum? irc chan? mailing? moeten toch uitzoeken welke dagen wie kan/wil spelen en dan zsm plannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Net een erg lang potje gehad voor het eerst, denk wel 50 minuten ofzo, maar daarin wel meteen 5 lintjes gehaald en in de 80 kills (wel 50x dood ook, maar toch +34 uiteindelijk). Vooral turrets en air support werkte goed (Depot van Tharis). Maar zulke potjes duren wel erg lang omdat het actie actie actie is, maar lintjes halen gaat wel eenvoudig dan :)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
vanavond was de psfocus cub (?) om alvast in te spelen een game gejoined, en tot mijn verbasing komt thermometer langs gevlogen. tot mijn spijt (nog maals sorry) stond FF aan op die server. Helaas raakten wij nogal geregeld in elkaars line-of-fire, wat onze stats niet ten goede is gekomen. owjah sorry thermometer :+ ( * himlims_ stond -16) gelukkig ging de psfocus cub stukkie beter. en ik ben door ... net als iedereen omdat de opkomst te laag was :( dus er valt met weinig eer te strijken.
opzet was leuk gedaan maar de uitwerking had nog wat te wensen over.
er werd een game gemaakt met pass en die moest je 5min. van te voren joinen.
zie die server maar eens te vinden in de lijst (dan nog de vraag of de toegepaste filters wel goed staan ... 20min. gezocht maar gevonden om 8u)
daarlangs de rocket/grenade launcher uitgeschakeld zijn. Echter kon je deze wel kiezen door solier te pakken, waardoor de assaultclass uitgeschakeld bleek. beetje jammer (assault met shotgun en boost :P) de scores werden gebaseerd op de kills en niet op de punten, dat vond ik opzich wel jammer omdat kz niet keihard dm is. en met turretjes en airsupport heb je meer kans op kills dus helemaal fair was dat ook niet. hierdoor werden er geen spamplaatsen gemaakt, en was er geen medic om een laserbeam in mijn ass te blasten :+ maar goed, was voor hun ook de eerste keer, wel leuk gespeeld, helaas leek mijn duim las te hebben van periodieke kramp (overmatig game? neej) wat mijn aim niet ten goede kwam. volgende keer maar meer succes :)

http://www.psfocus.nl/2_5...__Ronde_1_informatie.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
dat kan toch veel makkelijker? organisator maakt een game aan. elke deelnemer add organisator op PSN, en vervolgens gewoon allemaal zijn game joinen. zo moeilijk is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie KZ2 een system seller? Ik word schijtziek van constante disconnects van tegenstanders in GOW2 en COD4, gebrek aan dedicated servers waardoor je over de map heen stottert als een debiel, en het hele "host has left the game, you lose" gebeuren. Was van plan om een PS3 te halen bij prijsverlaging, maar dit ziet er erg vet uit, en zowel dit topic als reviews zijn allemaal positief. Alleen 400 euro blijft veel geld voor (voorlopig) alleen 1 spel. Ik zoek echter een goede shooter om mij bezig te houden en mijn wekelijkse portie bloed te laten vloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reviews zijn positief ja, behalve één en die heeft het qua cijfer (7) volgens mij bij het correct einde. De fora worden overspoeld met kritiek over lag, connectieproblemen, random headshot hitbox, en dat de game gewoon bijlange na niet de addiction heeft die de cod serie wel heeft. Ranking gebeuren is ook gewoon te zwak, je zit zo op general met alle ribbons en medals. Dan is de uitdaging van ranken en challenges dus ook zo voorbij. Alleen de air support is lastig, maar haalbaar als je een server joined met een lange speeltijd en dus gewoon geduld hebt. :)

Volgens mij is GG ook hard achter de schermen bezig om ea te veranderen, want de fora (oa sony en officiele forum) zijn de laatste week wel heel erg stil qua GG reacties. Als ze hier niet iets aan doen verdwijnt KZ2 zo weer in de budget bak.

Let wel; gaat hier nog niet eens om de controls waar eerst de kritiek mee begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:49:
Vinden jullie KZ2 een system seller? Ik word schijtziek van constante disconnects van tegenstanders in GOW2 en COD4, gebrek aan dedicated servers waardoor je over de map heen stottert als een debiel, en het hele "host has left the game, you lose" gebeuren. Was van plan om een PS3 te halen bij prijsverlaging, maar dit ziet er erg vet uit, en zowel dit topic als reviews zijn allemaal positief. Alleen 400 euro blijft veel geld voor (voorlopig) alleen 1 spel. Ik zoek echter een goede shooter om mij bezig te houden en mijn wekelijkse portie bloed te laten vloeien.
System seller hangt af per persoon, maar ik vind het wel goed spel, online pas 1x vastgelopen van de 160 spellen ofzo (meer dan 30 uur), vind alleen jammer dat er niet meer maps zijn. Overigens heb ik Resistance 2 ook een hele tijd online gespeeld zonder ook maar 1x de host te verliezen, en vrijwel nooit meegemaakt dat tegenstanders door het beeld heen sputterde ofzo (bij beide spellen niet), dus vrij tevreden daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Kunnen jullie wel op de multiplayer? ik krijg de foutmelding: Network request timed out, please check you network connection. Error code: 10002

Ben op me playstation alles nagelopen met betrekking tot internet en alles werkt gewoon volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:02:
Kunnen jullie wel op de multiplayer? ik krijg de foutmelding: Network request timed out, please check you network connection. Error code: 10002

Ben op me playstation alles nagelopen met betrekking tot internet en alles werkt gewoon volgens mij.
Die heb ik in het begin ook wel eens gehad, ligt aan hun, probeer het straks nog keer en alles zal gewoon werken weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:49:
het aantal disconnects kan ik op 1 hand tellen, echt zeeeeer zelden hinder van ondervonden, fraaie is als de host leaved blijft de game draaien! netwerk code error en storingen totaal geen last van gehad sinds de netwerkcode fix.
i'm hooked, 8)7 8)7 8)7 bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:28

J2S

Gekkenhuis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:02:

Ik kon er net inderdaad ook niet op, zal het zo weer proberen.
En op killzone.com werd toen ook de melding gegeven dat het command center eruit lag. Even later deed de site het wel weer een beetje, maar waren alle stats weg. Is nu ook weer gefixt.
In ieder geval, volgende keer dat je er niet op komt even kijken hoe het er op killzone.com voor staat.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:36:
De reviews zijn positief ja, behalve één en die heeft het qua cijfer (7) volgens mij bij het correct einde. De fora worden overspoeld met kritiek over lag, connectieproblemen, random headshot hitbox, en dat de game gewoon bijlange na niet de addiction heeft die de cod serie wel heeft. Ranking gebeuren is ook gewoon te zwak, je zit zo op general met alle ribbons en medals. Dan is de uitdaging van ranken en challenges dus ook zo voorbij. Alleen de air support is lastig, maar haalbaar als je een server joined met een lange speeltijd en dus gewoon geduld hebt. :)

Volgens mij is GG ook hard achter de schermen bezig om ea te veranderen, want de fora (oa sony en officiele forum) zijn de laatste week wel heel erg stil qua GG reacties. Als ze hier niet iets aan doen verdwijnt KZ2 zo weer in de budget bak.

Let wel; gaat hier nog niet eens om de controls waar eerst de kritiek mee begon.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Natuurlijk is het leuker wanneer je bepaalde dingen kunt vrijspelen. Maar ik vind het hier onderstaand wel heel negatief. Ik heb nog nooit lag gehad in die spel, soms gebeurt het wel dat het synchroniseren van de clients lang duurt waardoor ik het afbreek. Maar verder gaat het bijna altijd goed. Ohja toch ook nog 2x een vastloper, maar dat was voor de patch.

Het gezeur over controls vind ik zo achterhaald. Het is een kwestie van wennen, maar om nu te zeggen dat het niet werkt gaat me veel te ver. Zelf heb ik al een aantal weken erg veel plezier van deze game, en tot dusver is het echt de game van 2009!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Controls = wennen
Lag = nog niet tegen gekomen
Ribbons/Ranks = 5 game types rondes en niet ranken in TDM games = leuker

En tjahhh ze mochten misschien wel iets aan de punten nomering doen maar och... ik vermaak me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:36:
De fora worden overspoeld met kritiek over lag, connectieproblemen, random headshot hitbox, en dat de game gewoon bijlange na niet de addiction heeft die de cod serie wel heeft. Ranking gebeuren is ook gewoon te zwak, je zit zo op general met alle ribbons en medals.
Die fora ook altijd, zijn niets waard! >:)
Ik heb gewoon lol als ik KZ2 aan het doen ben en de rest kan me niet echt interesseren. Vind het juist wel fijn dat je niet van die achterlijke speeltijden moet hebben om een beetje mee te kunnen doen.Voor de niet-verslaafde gamer is het ook nog mogelijk om een beetje leuke opties vrij te spelen in multi-player.

'Vroeger' hadden online games helemaal geen ranking gebeuren. Dat weerhield mij ook niet om door te spelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik kan me wel beetje vinden in het gene wat wordt aangekaart omtrent het snel lvl'en / ranks behalen, rank zit ik op max en bijna alle skills / medailes heb ik vrij (moet alleen nog sniper skills, maar snipen is voor mietjes dus die haal ik niet :+) - end game qua ranking en lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Shiver23 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:44:
[...]

Die fora ook altijd, zijn niets waard! >:)
Ik heb gewoon lol als ik KZ2 aan het doen ben en de rest kan me niet echt interesseren. Vind het juist wel fijn dat je niet van die achterlijke speeltijden moet hebben om een beetje mee te kunnen doen.Voor de niet-verslaafde gamer is het ook nog mogelijk om een beetje leuke opties vrij te spelen in multi-player.

'Vroeger' hadden online games helemaal geen ranking gebeuren. Dat weerhield mij ook niet om door te spelen.
Wat vinden jullie snel levelen? Ik heb al een week niet meer echt gespeeld (behalve een demo-potje voor vrienden). Ik voel niet de drang om terug te gaan, en dat komt vooral omdat ik pas de 3e rank heb ofzo, na 6 uur spelen. Dus je moet er volgens mij toch wel een uur of 100 in steken wil je op de hoogste rank komen.

Voor mij is er maar 1 game die ik zoveel heb gespeeld en dat is CoD4, maar die blijft vele malen verslavender en die laat altijd een betere smaak achter nadat ik gespeeld heb. Bij KZ2 zit ik me constant te ergeren op vreemde kills, rare spawns en lag.

Sorry wil niet weer zeiken, maar het is zeker niet meer dan een 8 in mijn boekje. Waar CoD4 dan een 9 is en Gears2 een 7.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 19-03-2009 16:58 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.