[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Spawns doe je zelf?, lag heb ik slechts 1x gezien, en vreemde kills: wat vind je vreemd? Enige waar ik me beetje aan erger is bij spawns dat je niet meteen iemand kan doodschieten (zelfs niet met bazook, kleine vertraging) en zij jou wel in principe: niet handig wanneer ze spawnen in gebied van belang (andere zullen het handig vinden dat spawnkill niet echt gaat).
Overigens zat ik na 25 uur op general rank denk ik, en ik ben niet echt de beste, dus valt nog mee.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die roepen dat ze geen lag hebben, zien het gewoon niet, of roepen dat ze het niet zien.
Er is geen enkele KZ2 server die het niet heeft. Spelers die ice-skaten, (nee niet de assault class+boost), toch kills maken terwijl je zelf dood bent geschoten en dit laatste heeft vrijwel iedereen met genoeg playtime al vaak genoeg meegemaakt.

Idem met de controls. Eerst roepen dat er niets aan de hand is, dat het perfect werkt, maar nu ze eenmaal toch zijn aangepast roepen ze wel "ja het werkt nu inderdaad een stuk beter". Kijk je kunt prima de physics elementen behouden, het gaat meer om de uitwerking rondom die physics. Als melee gevechten door de deadzone ( en dus niet de physics !) onmogelijk worden dan zijn de controls brak; period. :)

Neemt overigens niet weg dat ik gewoon de game door blijf spelen totdat ik de targets heb gehaald, maar daarna denk ik niet dat er veel replay value in blijft zitten en dat vind ik persoonlijk wel jammer want er is echt potentie maar het komt er niet echt uit cq. wordt belemmerd door issues. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik kan me ook wel een beetje vinden in je redenering hoor, maar voor heel veel dingen is gewoon een prima verklaring voor te vinden. Zoals het elkaar (tegelijk) doodschieten. Je schiet, dan wordt dat naar elkaar gestuurd, en aan de hand van je latencies wordt relatief aan elkaar gekeken wie eerder geschoten heeft. Omdat de data niet binnen 1 ms heen en teruggestuurd is, kan het vreemd voorkomen dat je elkaar doodschiet, maar ik heb er op zich geen problemen mee.

Het levelen, tjah, zoals Shiver23 ook al zei, vroeger had je geen ranks en was alles al vanaf het begin enabled, dit vind ik op zich wel een leukere manier om je min of meer te dwingen met alle classes te spelen om zo mee te maken hoe het is om daarmee te spelen. Als een bepaalde class je op voorhand niks lijkt, maar nadat je het gespeeld hebt en je vindt het fantastisch is dat toch mooi? Beter dan dat ze vanaf het begin unlocked waren en je die class links had laten liggen.

Ik heb alleen een issue met spectators. Je kunt (bijna) iedere server joinen als spectator, maar als er 10 man weg is, kun je met geen mogelijkheid in de game springen, je moet disconnecten, en hopen dat je dezelfde server kunt vinden binnen 2 seconden anders is hij weer vol met nieuwe spelers. Verder ben ik nog wel benieuwd of we nog nieuwe classes gaan krijgen, of nieuwe weapons of maps ofzo, want deze engine lijkt mij wel erg lang mee te kunnen gaan, dus als ze de content vernieuwen, kan dit best eens een lang gespeeld spelletje blijven.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Only schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:02:
Overigens zat ik na 25 uur op general rank denk ik, en ik ben niet echt de beste, dus valt nog mee.
Tja toch beter dan de casual gamer die ik mezelf acht te zijn. Ik ben niet goed, maar ook niet slecht. En ik ga echt niet binnen 25 uur de general rank halen :S Dan moet je zeg maar dik 200-300 punten per uur scoren ofzo?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Air support Ribbon :|

eerlijk waar, ik geef het op! ik ben nu Lieutenant kolonel en heb het nog niet één keer voor elkaar kunnen krijgen om een ribbon te halen. welk level op welke plaats dan ook ik probeer ik krijg nóóit meer dan 4 kills. :(

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Phusebox schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:08:
[...]

Tja toch beter dan de casual gamer die ik mezelf acht te zijn. Ik ben niet goed, maar ook niet slecht. En ik ga echt niet binnen 25 uur de general rank halen :S Dan moet je zeg maar dik 200-300 punten per uur scoren ofzo?
Valt echt reuze mee, op een gegeven moment speel je lintjes vrij en krijg je bijvoorbeeld bij elke kill in de TDM variant +3 i.p.v. +1.

Over dat ranken ben ik het ook totaal niet eens. Ik was na geloof ik ook zo'n 25 uur general en heb daarna natuurlijk de statistieken van CoD4 en CoD5 erbij gehaald en daaruit blijkt dat ik er daar ook zo rond de 25 uur over deed om de hoogste rang te halen en dus alles vrij te spelen. Vreemd dat mensen het bij KZ2 niet bevalt en bij CoD4 dan wel :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:52
Gekkenhuis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:54:

eerlijk waar, ik geef het op! ik ben nu Lieutenant kolonel en heb het nog niet één keer voor elkaar kunnen krijgen om een ribbon te halen. welk level op welke plaats dan ook ik probeer ik krijg nóóit meer dan 4 kills. :(
Pistol only matches daar moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:49:
Vinden jullie KZ2 een system seller? Ik word schijtziek van constante disconnects van tegenstanders in GOW2 en COD4, gebrek aan dedicated servers waardoor je over de map heen stottert als een debiel, en het hele "host has left the game, you lose" gebeuren. Was van plan om een PS3 te halen bij prijsverlaging, maar dit ziet er erg vet uit, en zowel dit topic als reviews zijn allemaal positief. Alleen 400 euro blijft veel geld voor (voorlopig) alleen 1 spel. Ik zoek echter een goede shooter om mij bezig te houden en mijn wekelijkse portie bloed te laten vloeien.
check het algemen ps3 topic, bij amazon is de killzone 2 pack omgerekend voor o'n 320 te koop:) is al een aardige deal.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kimo schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 01:50:
[...]

Pistol only matches daar moet het lukken.
Inderdaad, pistol only matches zijn dé plaats om de air support ribbon te halen. In andere matches heb je er helemaal niets aan. ;)

Gisteren nog wat potjes gespeeld, waarbij ik ook nog wat mensen van hier tegenkwam volgens mij. Was op een gegeven moment doelwit voor moord op Pyrrhus. Ik zat op het gedeelte waar je ook de explosieven moet plaatsen aan de ISA kant. Helaas was er niemand om me te beschermen. :P Ik kon nog één persoon van de trap knallen, daarna was ik toast...

Wel grappig is dat je de stemmen over de mics kunt horen van de vijand als ze dichtbij komen. 'Hij zit boven!' :)

[ Voor 8% gewijzigd door NLxAROSA op 20-03-2009 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:54:

zet je server filter eens op map only; Visari Hammer, probeer een game te vinden waar meerdere missies worden gespeeld (lange game tijd) blijf die air support dingen bouwen, daar MOET het gewoon lukken (althans dmv die map heb ik 'm vrij gespeeld voor andere classes)

got clan zin in match?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazzVL schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 03:18:
[...]

check het algemen ps3 topic, bij amazon is de killzone 2 pack omgerekend voor o'n 320 te koop:) is al een aardige deal.
Ik ben wat apart daarin :P als ik iets wil hebben, ren ik naar de winkel, bestellen duurt mij te lang. Dus of ik haal hem morgen op, of ik wacht tot een prijsverlaging vanuit sony (waardoor er ook betere bundels gaan komen)
Zie toch nog wel wat kritiek op het online gebeuren. Ik ga eens even kijken of ze hier lokaal een leuke deal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
http://www.killzone.com/k...llzone+Chronicles,+Part+1

staat erg veel leuke weetjes en interresante filmpjes omtrent (door)ontwikkeling van kz2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Wow, ziet er vet uit zeg! Ik ben altijd wel geinteresseerd in zulk soort background information. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:07:
[...]

Ik ben wat apart daarin :P als ik iets wil hebben, ren ik naar de winkel, bestellen duurt mij te lang. Dus of ik haal hem morgen op, of ik wacht tot een prijsverlaging vanuit sony (waardoor er ook betere bundels gaan komen)
Zie toch nog wel wat kritiek op het online gebeuren. Ik ga eens even kijken of ze hier lokaal een leuke deal hebben.
hehe snap wel wat je bedoelt, ben zelf ook beetje dat type. Al hangt het bij mij ook erg sterk af van het prijs verschil. Wat misschien ee goed alternatief is de media martk in eiindhoven (weet niet waar je woont) dasar is het voor 377 te koop

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Gisteravond de engineer class vrijgespeeld. Leuk! Turretjes plaatsen. Alleen jammer dat je alleen maar een shotgun hebt.
Het valt me trouwens tegen hoevaak de clan online is. Kom op jongens, ik wil nou toch wel eens een potje TDM spelen!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is ergens een goed wapenoverzicht? Ben wel benieuwd naar damage, reloadtijd etc per wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
[b]
CSB schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:11:
Gisteravond de engineer class vrijgespeeld. Leuk! Turretjes plaatsen. Alleen jammer dat je alleen maar een shotgun hebt.
Het valt me trouwens tegen hoevaak de clan online is. Kom op jongens, ik wil nou toch wel eens een potje TDM spelen!
Afhankelijk van de game, spelen classes een erg grote rol in tournooien en clanwars. als je dit goed uitspeeld samen ben je niet meer afhankelijk van persoonlijke skills. een sterk team en goede strategie is essentieel. maar ligt natuurlijk erg aan het aantal spelers van de matches.

maar turretjes zijn erg leuk, zeker als je straks de airsupport vrij hebt gespeeld (kun je turretjes bouwen, en die vliegende robotjes plaatsen) shotgun in je hand en een revolver op zak kun je in je eentje echt een sterke defence opbouwen op locatie (eruuugh handig bij capture'nhold)

@MuSeLive: Nog niet gezien, had gehoopt deze terug te vinden in de strategy guides maar tevergeefs. mocht jij deze tegen komen hoop ik dat je deze wilt delen met ons :+

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 20-03-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik had een 'pre'-order van play.com in de verwachting die in een week in huis te hebben zoals ik van hen gewend was. Na 3 weken nog niets ontvangen te hebben krijg ik mijn geld terug. Waarschijnlijk weggemoffeld door de altijd betrouwbare selektvracht. Ik bestel niet meer bij play.com na deze en alle recente ervaringen hier gelezen te hebben.

Dus nu gewoon in de winkel gehaald. Zojuist begonnen met de 3e moeilijkheidsgraad. Dat ging best lekker maar op een gegeven moment moet je een brug over en krijg je continue raketten naar je hoofd geslingerd. Na een stuk of 6 keer binnen no time doodgegaan te zijn probeer ik het toch maar weer iets makkelijkere modus. Jammer, die andere doe ik later nog wel eens over.
MuSeLive schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:03:
Is ergens een goed wapenoverzicht? Ben wel benieuwd naar damage, reloadtijd etc per wapen.
Dit zou erg prettig zijn. Ik raap soms wapens op waarvan ik geen benul heb of het een upgrade is of niet. Ook een beetje jammer dat je je secundaire wapen niet kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
harlekein schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:46:
Dit zou erg prettig zijn. Ik raap soms wapens op waarvan ik geen benul heb of het een upgrade is of niet. Ook een beetje jammer dat je je secundaire wapen niet kan vervangen.
Ik zie wel een extra grijs "slot" naast mijn pistool. kun je die later vrijspelen oid?
Mijn favoriete gun is nu de smg op short range en de standaard rifle op long range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik kom echt niet voorbij die ATAC. Zodra dat ding raketten gaat schieten kan ik het vergeten. Zojuist uit frustratie mijn controller weggelegd. Dat is mij al een tijd niet overkomen in games. Nu moet ik zeggen dat ik echt nieuw ben wat betreft FPS op de console, dus misschien heeft dat er iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:55:
Ik kom echt niet voorbij die ATAC. Zodra dat ding raketten gaat schieten kan ik het vergeten. Zojuist uit frustratie mijn controller weggelegd. Dat is mij al een tijd niet overkomen in games. Nu moet ik zeggen dat ik echt nieuw ben wat betreft FPS op de console, dus misschien heeft dat er iets mee te maken.
ik had hetzelfde,maar met behulp van gamefaqs.com en youtube heb ik het toch gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 07:26:
[...]

ik had hetzelfde,maar met behulp van gamefaqs.com en youtube heb ik het toch gered.
Achteraf gezien is die ATAC niet zo moeilijk, lees de spoiler alleen als je echt geen zin meer hebt om te puzzelen:

spoiler:
Pak die rocketlauncher, ga snel naar beneden onder het plateau (kan die je niet raken om sommige plekken), ga naar een zijkant (hij volgt je dan wel) en schiet op die elektro dingen totdat ze kapot barsten als hij er boven zweeft, nu bevriest hij zegmaar even, schiet dan op hem met je rocket launcher, herhaal dit nog 2 keer en hij ontploft

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Zo Radec ligt eindelijk onder grond en ben dus gister begonnen aan de multiplayer.

Heb zo'n anderhalf uur gespeeld en het bevalt me eigenlijk wel. Het ziet er allemaal wel goed uit. Ik vind alleen jammer dat ze de poppetjes of rode ogen of een blauwe bouwlamp hebben mee gegeven. Je ziet iedereen op een gigantische afstand al aan komen lopen. Vooral die met die bouwlamp.

De ribbons vind ik erg leuk. Lijkt een beetje op dat van COD4 maar erg leuk om allemaal te gaan verzamelen.

Ik vind het een stuk anders spelen als COD4 maar het is daar niet minder leuk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
harlekein schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 23:55:
Zeer herkenbaar ik had daar exact hetzelfde. Totdat ik na 100020223254734543534 keer proberen erachter kwam dat
spoiler:
je naar beneden kunt lopen aan de voorkant waar een gang zit
. Toen was het supersimpel.

Volgens de stats zit ik nu op 37% met al 7 uur gespeeld maar volgens mij ben ik al voorbij 60% van de levels :? Heh, wel al meer dan 230 keer dood :D

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:03
Er zijn maar weinig games waar ik in zo op het puntje van mijn stoel zit. Waarschijnlijk om dat mijn shooterskillz met een console erg laag zijn. Dit is eigenlijk de eerste game die ik echt speel omdat een muis en toetsenbord mij meer bevielen. Soms is het wat chaotisch en als ik dan nog wat kills meepak voordat ik doodga vond ik het moment toch nog tof :P

Wat nog te weinig gebeurt in een normale server is de gameplay strategy. Vaak is het geval dat 10 man door 1 deur willen, ik ben dan zo'n speler die even een omweg neemt om de tegenstander in de flank te raggen, zodat mijn team weer een stukje verder komt voor de objective, en dat is natuurlijk het leukste, je tegenstander te slim af zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke de beer
  • Laatst online: 24-07 09:37
SymenGT schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:49:
Er zijn maar weinig games waar ik in zo op het puntje van mijn stoel zit. Waarschijnlijk om dat mijn shooterskillz met een console erg laag zijn. Dit is eigenlijk de eerste game die ik echt speel omdat een muis en toetsenbord mij meer bevielen. Soms is het wat chaotisch en als ik dan nog wat kills meepak voordat ik doodga vond ik het moment toch nog tof :P

Wat nog te weinig gebeurt in een normale server is de gameplay strategy. Vaak is het geval dat 10 man door 1 deur willen, ik ben dan zo'n speler die even een omweg neemt om de tegenstander in de flank te raggen, zodat mijn team weer een stukje verder komt voor de objective, en dat is natuurlijk het leukste, je tegenstander te slim af zijn. :+
Ik heb precies dezelfde ervaring met dit spel. Voor het eerst mis ik de muis niet zo, en blijf ik daarom wat langer online doorspelen . Via flanken kan je makkelijk wat dieper doordringen in vijandelijk gebied, en wat kills vanuit de flank maken, en de gevechten met tegenstanders die dezelfde weg nemen zijn niet zo chaotisch. Vind de mappen ook leuk (dit alles doet me een beetje aan Unreal Tournament 2003 denken, dat heb ik altijd met veel plezier gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
EfBe schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:06:
[...]

Zeer herkenbaar ik had daar exact hetzelfde. Totdat ik na 100020223254734543534 keer proberen erachter kwam dat
spoiler:
je naar beneden kunt lopen aan de voorkant waar een gang zit
. Toen was het supersimpel.

Volgens de stats zit ik nu op 37% met al 7 uur gespeeld maar volgens mij ben ik al voorbij 60% van de levels :? Heh, wel al meer dan 230 keer dood :D
Ik heb hem uitgespeeld op de moeilijkste wat er meteen beschikbaar is en geen dingen verzameld (symbolen en die boeken) en nu staat hij op 60%. Ik denk dat je pas 100 % kunt halen als je hem op elite uitspeelt en al die dingen verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
MuSeLive schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:03:
himlims_ schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:53:
[b]
[...]

@MuSeLive: Nog niet gezien, had gehoopt deze terug te vinden in de strategy guides maar tevergeefs. mocht jij deze tegen komen hoop ik dat je deze wilt delen met ons :+
Het overzicht van alle wapens inclusief Damage, Accuracy, Rate of Fire, Reload Time en Magazine Capacity staat hier: http://www.killzone.com/kz/weapons.psml

Alle stats worden hier vermeld voor zowel KZ1, KZ:L als KZ2.

[ Voor 4% gewijzigd door NLxAROSA op 21-03-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Damn wat zijn sommige mensen met rockets echt vervelend zeg. Ook het niet verschijnen van een timer als je death beyond any recovery bent is erg vervelend, dan ram je maar op kruisje, tot je dus ineens respawned op een plek waar je dat helemaal niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
scorpie schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 14:29:
Damn wat zijn sommige mensen met rockets echt vervelend zeg. Ook het niet verschijnen van een timer als je death beyond any recovery bent is erg vervelend, dan ram je maar op kruisje, tot je dus ineens respawned op een plek waar je dat helemaal niet wilt.
Euhm als ik dead ben dan gaat ie vanzelf naar het respawn menu, dus geen enkele reden om maar raak te rammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ja, maar dan moet je wachten, maar dan nog, als je nog net niet dood bent, en dus nog gerevived zou kunnen worden, dan kun je dus op kruisje drukken om naar dat respawn menu te gaan, maar heel vaak reageert kruisje dan niet, en druk ik meerdere keren, en ja, dan registreert het systeem ineens wel meerdere kruisjes en respawn je dus op plekken waar je dat niet altijd wilt. Maarja dat zal denk ik wel voor alleen mij een issue zijn ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:53
Poe het spel wordt wel ff pittig
spoiler:
na dat die atoombom is afgegaan. Was een paar keer dood gegaan en respwnde op het begin bij dat stuk, terwijl ik 15 minuten bezig was. Dat 2 keer. Dan baal je wel ff :)

Gebruik gewoon spoiler-tags ;)

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 22-03-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
Inderdaad redelijk pittig. Ik zit nu in het paleis en ga telkens af op de 2e verdieping

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Altijd weer een afknapper als mensen dat soort shit niet spoiler-free neerzetten.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Prachtig spel... Alleen die besturing (en die &^# :( %@$ controller)! Muis en Toetsenbord aub!!! Dan zou het een brilliant spel zijn met een nog veel grotere afzetmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 16:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

CrimsoN72 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:13:
Prachtig spel... Alleen die besturing (en die &^# :( %@$ controller)! Muis en Toetsenbord aub!!! Dan zou het een brilliant spel zijn met een nog veel grotere afzetmarkt.
Dat gehuil altijd. Als je dan echt met muis/tobo wilt spelen, dan doe je wat research en kom je op een xfps rateup adapter uit. Of een ander soort controller, a la fragfx.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik ben uit de GoT clan gestapt, er komt van niemand ook maar enig initiatief dus dat schiet niet op. Zodra er mensen zijn die actief met de naam GoT willen spelen hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Laatst online: 03-03 12:18
Hillie schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:24:
[...]

Dat gehuil altijd. Als je dan echt met muis/tobo wilt spelen, dan doe je wat research en kom je op een xfps rateup adapter uit. Of een ander soort controller, a la fragfx.
Bedankt voor de tip... Mijn gehuil stopte spontaan toen ik het las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 16:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik ben blij het te lezen. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Gister met de clan aantal matches gespeeld, beetje aan elkaar en de tactieken wennen, maar na de nodige potjes leek dat haar vruchten af te werpen. En toch 1 heel valor puntje gepakt met een competitie.
Nadeel van de tournooitjes is dat deze niet regio gebonden zijn (ww dus) daardoor ondervonden wij daardoor erg veel hinder in de vorm van lag en pingpikes, waardoor de tegenstanders zich vooruit teleporteerde :? annoying.

ander vraagje; ik heb me controls op alternate 2 staan, en toss een nade met r2, maar ik heb geregeld als ik de nade pak deze niet begind te tellen (is wel in de hand, maar start de countdown niet) hierdoor kan ik de granaat niet gooien, jullie wle eens last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ben nu gefrustreerd opgehouden bij het allerlaatste stukje (op hard,
spoiler:
op 1e verdieping in palace waar je die radic sjaak bevecht
). Wel veel gelezen hoe het moet etc. maar het wisselen van wapen is gewoon te kut voor woorden. Ik wissel OF naar het verkeerde OF hij gaat laden ipv wisselen.. *poef* opnieuw!. Tja, op een gegeven moment wordt het wel wat te frustri allemaal en het moet wel entertainment blijven. Ik bedoel, het interesseert me echt geen reet welke trophy ik haal bij het einde. Het nadeel is echter, je kunt niet switchen naar een andere moeilijkheidsgraad zoals bij bv gears of war wel kon. Je haalt dan het spel neit op die moeilijkheidsgraad maar ik vind dat echt niet boeiend.

Naja, morgen nog maar eens proberen. Daarna de multiplayer maar eens uitchecken, want ik blijf niet bezig met die radic en zn vriendjes, op een gegeven moment is het mooi geweest met um.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Only schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 08:49:
[...]
Achteraf gezien is die ATAC niet zo moeilijk, lees de spoiler alleen als je echt geen zin meer hebt om te puzzelen:

spoiler:
Pak die rocketlauncher, ga snel naar beneden onder het plateau (kan die je niet raken om sommige plekken), ga naar een zijkant (hij volgt je dan wel) en schiet op die elektro dingen totdat ze kapot barsten als hij er boven zweeft, nu bevriest hij zegmaar even, schiet dan op hem met je rocket launcher, herhaal dit nog 2 keer en hij ontploft
Nou, inderdaad. Ik heb het zelfs nog gehaal zonder dit te weten door rond die pilaar te dansen, maar dat lukt op veteran nooit. Echt vaak bijna dood.

Ben nu dus op veteran (zo heet de derde moeilijkheidsgraad, dacht ik) aan het spelen en ik heb er een flinke kluif aan, maar het is wel zoals het bedoeld is. Soms kwam ik er gewoon iets te makkelijk van af.

Ik zie alleen erg op tegen het laatste deel. Daar had ik echt veel moeite mee. Ben benieuwd hoe dat straks gaat worden.

Ook nog even MP geprobeerd, maar een beetje jammer dat het merendeel van de spelers scout is en mij elke keer sniped zonder dat ik ze maar kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vervloek ik dit spel voor het laatste level zeg :( Frustrerend moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:53
MP vindt ik niet zo leuk helaas. Zodra ik de game heb uitgespeeld probeer ik hem te ruilen tegen RE5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Misschien ligt het aan mij, maar na wat de Radic missie gestoeid te hebben, heb ik de storyline uitgespeeld met 7 uur gameplay of zoiets.

Vind het wel kort, ook al heb ik genoten van elke minuut. Hopen op uitbreiding, of de online modus moet me nog flink kunnen interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Is het niemand opgevallen dat de friendly AI op Veteran denkt een rambo te zijn? Continu overal doorrennen en elke keer dood gaan. Wie mag ze daar weer reviven met gevaar voor eigen leven? Juist ja.

Ik weet al niet meer hoeveel keer ik zelf op deze manier dood ben gegaan om naar de fallen comrad te sprinten.

Echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Eerst dacht ik dat die getallen een timer waren, maar gelukkig waren dat alleen proximity meters. Je hoeft die maten niet te reviven, je kunt ze ook gewoon laten huilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
scorpie schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:17:
Eerst dacht ik dat die getallen een timer waren, maar gelukkig waren dat alleen proximity meters. Je hoeft die maten niet te reviven, je kunt ze ook gewoon laten huilen :P
Dat dacht ik eerst ook :$ Elke keer als een maloot erop afrennen, totdat ik dacht laats ze maar lekker barsten en toen zach ik dat de meter niet afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek wordt je ervan. Op veteran was het goed te doen, maar op elite is dat laatste level echt werken hoor. Dat is nog het enige wat ik moet doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
scorpie schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:54:
Ik ben uit de GoT clan gestapt, er komt van niemand ook maar enig initiatief dus dat schiet niet op. Zodra er mensen zijn die actief met de naam GoT willen spelen hoor ik het wel.
Stap je er weer in als ik je het zeggenschap van de clan maak? Ik bedoel dus, dat ik de clan overdraag aan jou! Ik heb het helaas onwijs druk de afgelopen tijd, dus geen tijd voor deze prachtige game!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Yippie schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:18:
Misschien ligt het aan mij, maar na wat de Radic missie gestoeid te hebben, heb ik de storyline uitgespeeld met 7 uur gameplay of zoiets.

Vind het wel kort, ook al heb ik genoten van elke minuut. Hopen op uitbreiding, of de online modus moet me nog flink kunnen interesseren.
er werd afgelopen woensdag bij gamesprogramma op veronica gesproken over co-op uitbreiding .... verder nergens iets over kunnen vinden (of is broodje aap)

maar MP vind ik super :9~ hooooked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:15:
Ben nu gefrustreerd opgehouden bij het allerlaatste stukje (op hard,
spoiler:
op 1e verdieping in palace waar je die radic sjaak bevecht
). Wel veel gelezen hoe het moet etc. maar het wisselen van wapen is gewoon te kut voor woorden. Ik wissel OF naar het verkeerde OF hij gaat laden ipv wisselen.. *poef* opnieuw!. Tja, op een gegeven moment wordt het wel wat te frustri allemaal en het moet wel entertainment blijven. Ik bedoel, het interesseert me echt geen reet welke trophy ik haal bij het einde. Het nadeel is echter, je kunt niet switchen naar een andere moeilijkheidsgraad zoals bij bv gears of war wel kon. Je haalt dan het spel neit op die moeilijkheidsgraad maar ik vind dat echt niet boeiend.

Naja, morgen nog maar eens proberen. Daarna de multiplayer maar eens uitchecken, want ik blijf niet bezig met die radic en zn vriendjes, op een gegeven moment is het mooi geweest met um.
Dit klinkt zooo bekend, ik heb op veteran serieus 2 avonden x 4 uur gespeeld over dat ene stukje, mijn god wat frustrerend
spoiler:
vooral als die rocketmen spawnen
Uiteindelijk nooit gehaald, maar je kunt gewoon bij chapter select (dus ipv continue) dat laatste stukje kiezen en difficulty op normal zetten. Heb ik ook zo gedaan en normal geselecteerd, vervolgens met twee vingers in de neus dat stukje gehaald.

Elite ga ik niet eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:12:
[...]

Dit klinkt zooo bekend, ik heb op veteran serieus 2 avonden x 4 uur gespeeld over dat ene stukje, mijn god wat frustrerend
spoiler:
Uiteindelijk nooit gehaald, maar je kunt gewoon bij chapter select (dus ipv continue) dat laatste stukje kiezen en difficulty op normal zetten. Heb ik ook zo gedaan en normal geselecteerd, vervolgens met twee vingers in de neus dat stukje gehaald.

Elite ga ik niet eens proberen
Lol, als ik dit allemaal zo lees begin ik het steeds meer te waarderen dat k m op elite heb uitgespeeld :9
spoiler:
die rocketmen moet je als eerste snipen. Je moet op dat moment je alleen focussen op de rocketmen en hopen dat je het overleeft tot ze dood zijn. ik deed het door in een hoekje te gaan staan en heen en weer te strifen om zo de rockets te ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:12:
[...]
spoiler:
Ik kom net voorbij de
spoiler:
1e wave, dus wanneer die elites komen met hun ninja rolls. Begin is te doen, daarna snel over. NOG een wave gaat lastig worden ben ik bang... MAAR rockets zijn wat traag dus er is hoop ;)
.
Bedankt voor de tip, ik ga die vandaag eens proberen om te zien als ik het niet haal op BreakControllerInHalfMode ;)

Brr... op elite uitspelen... ja dat gaat me echt niet lukken, komt door de speling op de pookjes van de controller :+

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 24-03-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:47:
[...]

Lol, als ik dit allemaal zo lees begin ik het steeds meer te waarderen dat k m op elite heb uitgespeeld :9
spoiler:
die rocketmen moet je als eerste snipen. Je moet op dat moment je alleen focussen op de rocketmen en hopen dat je het overleeft tot ze dood zijn. ik deed het door in een hoekje te gaan staan en heen en weer te strifen om zo de rockets te ontwijken
Respect als je dat stukje op elite hebt kunnen halen. Ik heb dat stukje zo vaak gespeeld dat ik alle spawns uit m'n hoofd wist, wanneer en vanaf waar een granaat moest gooien, alles memorized.
Het is zo lastig omdat je zoveel kogels nodig hebt om 1 hig neer te leggen, terwijl de rest op je staat te sproeien.
Op elite moet je volgens mij anderhalve clip op een hig leegschieten voor een kill ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rocket lui heb je zo dood. Op de stoel gaan staan bij de bank, en je kunt ze zo neerschieten zonder dat ze je raken.

Het gaat meer om de higs die met vlagen op je afkomen en graag gaan voor de close combat. Krijg je één tik, wordt het beeld weer grijs, en zie je weer voor geen meter waar je loopt. Bij veteran bleven ze nog relatief hangen, maar bij elite zijn het net vliegen die op stroop afkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Er zit in ieder geval wel genoeg uit daging in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:11:
Die rocket lui heb je zo dood. Op de stoel gaan staan bij de bank, en je kunt ze zo neerschieten zonder dat ze je raken.
ah, want ik ga nu telkens daar af. En dat op.... easy, dames en heren. Het hele spel op veteran doorgelopen, was soms wel pittig maar dat hoort erbij, maar het laatste stukje haal ik gewoon niet op easy :D. Over scheve moeilijkheidsgraad gesproken.

Anyway, ik loop heen en weer te rennen tussen cover en dan sniperen is gewoon niet te doen, je killt er wellicht 1 en de cover werkt gewoon niet goed dan (tja, rockets he) en flop... Efbe cratered. ;). Maar die chair is wellicht een optie om nog eens te proberen. Morgen. Ik ben er nu te flauw van.
Het gaat meer om de higs die met vlagen op je afkomen en graag gaan voor de close combat. Krijg je één tik, wordt het beeld weer grijs, en zie je weer voor geen meter waar je loopt. Bij veteran bleven ze nog relatief hangen, maar bij elite zijn het net vliegen die op stroop afkomen.
Zelfs op easy komen ze naar boven, gelukkig weet je na de tigduizendste keer wanneer, hoeveel en welke ;).

Ik zie weinig verschil tussen easy, normal en hard trouwens in dat laatste stukje, behalve dan dat je zelf iets langer blijft leven en de higs iets meer samenklitten bij cover.
Nico111 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:07:
Er zit in ieder geval wel genoeg uit daging in het spel.
da's zeker waar! Je fietst er echt niet zo doorheen als bij Resistance 2.

[ Voor 8% gewijzigd door EfBe op 24-03-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Na eigenlijk alleen maar online gespeeld te hebben nu eindelijk ook los op de single player en meteen kennisgemaakt met de automatische savepoints. Ik had natuurlijk even een andere route genomen dan mijn AI friendly zie ik ineens dat hij neergeschoten en kermend om mijn hulp roept. Ik (als goede buddy zijnde) storm natuurlijk 2 deuren door en zie hem liggen, met 1 helghast met shotgun tussen zijn ogen gericht en nog 1 verscholen achter wat materiaal en tadaaaa, hij begon te saven. Ik was redelijk neergeschoten in de rooms die ik doorstormde maar de laatste helghast die maakte het lachend af. Dus ik kom weer tot leven, compleet grijs scherm (bijna dood) en de helghast schiet me neer. :+ Echt heel vaak gebeurd. Uiteindelijk heb ik hem met een melee attack aan het schrikken kunnen brengen, 3 kogels erdoor en dood, schuilen achter een doosje, wachten totdat de health wat toeneemt en die laatste uitschakelen...

Ik was onderhand echt al 3 kwartier met die missie bezig en ik kreeg steeds sterker het vermoeden dat ik hem helemaal opnieuw moest gaan spelen, tot uiteraard mijn briljante ingeving :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
EfBe schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 19:07:
[...]

ah, want ik ga nu telkens daar af. En dat op.... easy, dames en heren. Het hele spel op veteran doorgelopen, was soms wel pittig maar dat hoort erbij, maar het laatste stukje haal ik gewoon niet op easy :D. Over scheve moeilijkheidsgraad gesproken.

Anyway, ik loop heen en weer te rennen tussen cover en dan sniperen is gewoon niet te doen, je killt er wellicht 1 en de cover werkt gewoon niet goed dan (tja, rockets he) en flop... Efbe cratered. ;). Maar die chair is wellicht een optie om nog eens te proberen. Morgen. Ik ben er nu te flauw van.

Zelfs op easy komen ze naar boven, gelukkig weet je na de tigduizendste keer wanneer, hoeveel en welke ;).

Ik zie weinig verschil tussen easy, normal en hard trouwens in dat laatste stukje, behalve dan dat je zelf iets langer blijft leven en de higs iets meer samenklitten bij cover.
Ik heb ook ontzettend lang over dat stukje gedaan. Ik heb uiteindelijk de rocketman neergeschoten door met een sniper halverwege op de trappen te gaan staan. De raketen kunnen je dan niet raken want die knallen kapot op de hekjes, maar je kan ze wel snipen. Je moet alleen op passen voor mannetjes die van beneden komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nico111 op 24-03-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:05:
[...]

Respect als je dat stukje op elite hebt kunnen halen. Ik heb dat stukje zo vaak gespeeld dat ik alle spawns uit m'n hoofd wist, wanneer en vanaf waar een granaat moest gooien, alles memorized.
Het is zo lastig omdat je zoveel kogels nodig hebt om 1 hig neer te leggen, terwijl de rest op je staat te sproeien.
Op elite moet je volgens mij anderhalve clip op een hig leegschieten voor een kill ;(
hehe, ik heb wel ondertussen zo'n 500 deaths op mn naam staan. Sommige stukken waren nagenoeg onmogelijk tot je op puur geluk er een keer door kwam (maar goed, je moet die trophy ook echt verdienen en niet cadeau krijgen zoals bij R2)!
maar gisteravond eindelijk alle singleplayer throphies gehaald!!! dus nu op naar de multiplayer :9~ (voeg me maar toe als iemand met me wil spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Heb net een stukje op elite gespeeld. Je gaat echt snel dood. Je hebt volgens mij ook geen richtpunt meer als je gewoon schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Nico111 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:18:
Heb net een stukje op elite gespeeld. Je gaat echt snel dood. Je hebt volgens mij ook geen richtpunt meer als je gewoon schiet.
klopt, je cross is inderdaad weg. Het is ff wennen, maar ik moet zeggen dat dat op zich geen probleem was. Je moet alleen telkens in kleine bursts schieten (maar dat moet op veteran eigenlijk ook al) zodat je het zuiverst schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Even iets heel anders... heeft de interviewer in het volgende filmpje nou een Killzone 2 t-shirt aan? :D
http://playstation.joysti...r-explains-game-mechanic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Nou gehaald hoor :D. laatste stukje op easy

Ben nu wat online aan het kloten, search and destroy is wel leuk, moest alleen vechten met de menus om die headset chatter weg te krijgen want je hoort geen heldere speech en gefluit/gezeur van medespelers, ach... men kan zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Nou, na heel veel vloeken uitgespeeld op Veteran. Dat laatste stuk komt feitelijk neer wat je AI buddy doet. Als hij zichzelf te vaak dood laat maken en je hem niet uit de shit helpt krijg je te veel higs over je heen om alleen af te handelen.

Ik ben eigenlijk wel klaar met het spel. De MP is niet mijn cup of tea verder. Gaaf spel. Twee jaar wachten en de hype waard? Nou, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
harlekein schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:02:
Nou, na heel veel vloeken uitgespeeld op Veteran. Dat laatste stuk komt feitelijk neer wat je AI buddy doet. Als hij zichzelf te vaak dood laat maken en je hem niet uit de shit helpt krijg je te veel higs over je heen om alleen af te handelen.

Ik ben eigenlijk wel klaar met het spel. De MP is niet mijn cup of tea verder. Gaaf spel. Twee jaar wachten en de hype waard? Nou, nee.
Ik vond de MP eerst echt belabberd. Maar dat komt omdat ik het spiegel aan warhawk en niets kan tippen aan warhawk IMHO. Ik weet niet of jij onwillekeurig de MP spiegelt aan een andere MP zoals CoD4? Want toen ik me er even doorheen had gebeten was het wel degelijk erg leuk.

Of het de hype waard was... ik heb me er wel mee vermaakt, en de game bood goed tegenstand dus het was wel degelijk goed game materiaal. Maar het had niet memorabele momenten die ik me zal herinneren of het moet die battle zijn om dat plein pal voor het paleis. Hiervoor heb ik RE4 gespeeld op mn ps3 (bc rules ;)) en ookal waren de graphics gelijk aan een bewegend dambord zo blocky op mn hd-tv, de game was qua game echt zoveel intenser...

Dus ik geef je gelijk, het was de hype niet waard, maar welke game is dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

EfBe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:20:
[...]

Dus ik geef je gelijk, het was de hype niet waard, maar welke game is dat wel?
Metal gear, gears of war? :P Enige waar ik echt op hoop dat ze het wel waard zijn zijn GT5 en FF13. Maarja, duurt nog 12 jaar ofzo vrees ik :(

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

EfBe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:20:
[...]
Maar het had niet memorabele momenten die ik me zal herinneren of het moet die battle zijn om dat plein pal voor het paleis.
Dat stuk was echt episch.Verder vond ik het niet heel erg meeslepend, maar gewoon erg leuk om te spelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds vast op dat balkon :X Die klootzakken flanken mij de hele tijd :P Vanavond maar weer eens proberen.

Het verhaal is inderdaad niet heel erg meeslepend... Hoewel het grafisch en verschrikkelijk goed in elkaar zit, heb ik niet het idee in het verhaal gezogen te worden.

Beetje jammer, en een leermoment voor deel 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Denko schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:06:
[...]

Metal gear, gears of war? :P Enige waar ik echt op hoop dat ze het wel waard zijn zijn GT5 en FF13. Maarja, duurt nog 12 jaar ofzo vrees ik :(
Metal gear 4? Ik vond de game erg goed, maar ik vond 3 beter. Maar het hangt ook af van het tijdstip dat je de game speelt. Laatst nog mgs3 gespeeld... de herinnering was toch anders dan de realiteit zo bleek, het was prima te pruimen maar minder goed dan ik me herinnerde.
Gears of war? Hahaha. :) kom op man. lame verhaal, maar erg goede actie. idem als bij KZ2: het verhaal is maar zwak uitgewerkt, de actie is prima. Bij KZ2 heb ik bv telkens: wtf doen we hier, wie zijn de helghast? Ook mensen (zien er wel zo uit) of aliens? Als het een volk is, en we zitten in een stad, waarom zie ik alleen maar soldaten en geen vrouwen/kinderen/burgers? Etc.
Ik heb kz1 nooit gespeeld, maar het is wel een gemis qua verhaal. Jammer, want men had daar best wat meer info over kunnen geven, ookal is het een shooter.

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 26-03-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

EfBe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:32:
Bij KZ2 heb ik bv telkens: wtf doen we hier, wie zijn de helghast? Ook mensen (zien er wel zo uit) of aliens? Als het een volk is, en we zitten in een stad, waarom zie ik alleen maar soldaten en geen vrouwen/kinderen/burgers? Etc.
Ik heb kz1 nooit gespeeld, maar het is wel een gemis qua verhaal. Jammer, want men had daar best wat meer info over kunnen geven, ookal is het een shooter.
Je hebt KZ1 nooit gespeeld en je zeurt dat je niet weet wie of wat de helghast zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
EfBe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:32:
[...]
Metal gear 4? Ik vond de game erg goed, maar ik vond 3 beter. Maar het hangt ook af van het tijdstip dat je de game speelt. Laatst nog mgs3 gespeeld... de herinnering was toch anders dan de realiteit zo bleek, het was prima te pruimen maar minder goed dan ik me herinnerde.
Gears of war? Hahaha. :) kom op man. lame verhaal, maar erg goede actie. idem als bij KZ2: het verhaal is maar zwak uitgewerkt, de actie is prima. Bij KZ2 heb ik bv telkens: wtf doen we hier, wie zijn de helghast? Ook mensen (zien er wel zo uit) of aliens? Als het een volk is, en we zitten in een stad, waarom zie ik alleen maar soldaten en geen vrouwen/kinderen/burgers? Etc.
nog mij 1 echter shooter waarin je vrouwen en kinderen ziet afgezien van postal .... ik zie ze niet hoor in unreal tournament, en kinderwagens in quake3. als je een game als deze speelt om het verhaal zit je sowieso verkeerd, dan kun je misschien beter tijd/geld steken in iets als fallout. of misschien beter; koop een oude dreamcast met sheng mue, dan heb je een game met verhaal en interactie en realisme .... dit is een futuristische shooter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
mace schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:33:
[...]
Je hebt KZ1 nooit gespeeld en je zeurt dat je niet weet wie of wat de helghast zijn?
Waarom zeur ik? Ik mag toch wel iets 'kritisch' opmerken, of wat?

Nee ik heb KZ1 nooit gespeeld nee, en met mij het grootste deel van de kz2 kopers. Om het verhaal achter KZ2 beter te begrijpen zou wat meer info beter zijn geweest. Of moet ik via google erachter zien te komen, lijkt me toch niet.

@himlims_: een single player campaign is niet bedoeld om te trainen voor de MP, althans zo zie ik dat niet. En ze hebben wel degelijk werk gemaakt van het verhaal,achtergrond etc. het punt is alleen dat het aanvoelt alsof je de matrix 2 zit te kijken zonder deel 1 gezien te hebben. Het vervelende is dat bij games ze veelal op een ander platform draaien, of bv van mindere kwaliteit zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door EfBe op 26-03-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

mace schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:33:
[...]

Ik heb KZ1 en Liberations beiden gespeeld. KZ1 nooit uitgespeeld, maar zelf dan vind ik het verhaal slecht te volgen en matig geschreven. Ik lig er niet wakker van, maar het is wel een zwak punt van Guerilla.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Misschien zou het voor Guerilla nieteens een slecht idee zijn om net als ID Software alleen nog de engine te bouwen + een redelijke game eromheen, en dan die engine in licenses verkopen. Ik zeg, take the best of both worlds. Alle PS3 exclusives zouden dan de beschikking kunnen hebben over die engine, en dan kunnen die studios er zelf een verhaal omheen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het verhaal echt te begrijpen moet je Liberation ook hebben gespeeld, want eigenlijk is dat KZ2, en deze versie KZ3.

Maar nietemin blijft er van KZ1 in KZ2(3) heel weinig over qua verhaallijn / wapens. In KZ1 had je oa 3 karakters (waarvan ik Lugar de beste vond) waarmee je kon spelen. Van lomperik tot sneaky hot chick. Komt niets van terug in KZ2, behalve Rico die dus in KZ1 de lomperik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:31:
[...]

Ik heb KZ1 en Liberations beiden gespeeld. KZ1 nooit uitgespeeld, maar zelf dan vind ik het verhaal slecht te volgen en matig geschreven. Ik lig er niet wakker van, maar het is wel een zwak punt van Guerilla.
Exactly. Ik lig er ook geen seconde wakker van, we hadden het alleen of het de hype rechtvaardigt en m.i. lukt dat niet mede daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Btw, ik heb nu een paar uur online zitten spelen, tot sergeant opgeklommen (nou poeh ;)) en ik moet zeggen dat er toch wel wat aan schort aan de interfaces
- geen sorting in de server browser?
- geen ping info whatsoever. Dit is al een dooddoener 1e klas. Ik ga echt niet op servers spelen met ping > 100ms
- geen mogelijkheid tot muten van alle spelers in 1 keer, je moet het nu per speler doen zo lijkt het. Knap irritant want de textchatter is nauwelijks te verstaan of gewoon irritant.
- geen mogelijkheid tot filteren van games op bv pistols only.

Ook merk ik dat het rennen op een verkeerde knop zit. Tijdens de singleplayer nooit echt last van gehad maar in MP is linkerpook indrukken en rennen lastig, het lijkt alsof hij het lang niet altijd doet (jaja exhaust bar, maar die is vol). Ook merk ik dat de aiming lastiger is online: op een of andere manier is de aiming snelheid niet exponentieel hoe ver je de pook uitwijkt (dus hoe verder je uitwijkt hoe sneller je beweegt) maar altijd hetzelfde.

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 26-03-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 16:37

Dentist

Next patient please...

EfBe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:07:
[...]

Nee ik heb KZ1 nooit gespeeld nee, en met mij het grootste deel van de kz2 kopers. Om het verhaal achter KZ2 beter te begrijpen zou wat meer info beter zijn geweest. Of moet ik via google erachter zien te komen, lijkt me toch niet.
Je zou naar Killzone.com kunnen gaan en daar de storyline checken (http://www.killzone.com/kz/storyline.psml). Het verhaal is best behoorlijk uitgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dentist schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:08:
[...]
Je zou naar Killzone.com kunnen gaan en daar de storyline checken (http://www.killzone.com/kz/storyline.psml). Het verhaal is best behoorlijk uitgewerkt...
Kijk daar heb je wat aan. :)
Wat zo jammer is (althans vind ik), dat deze text + plaatjes niet op de disk staat en via het menu te lezen is. Tja, het is wellicht saai voor de ADHD shooter fan, maar voor duffe types als ik die meer achtergrond wil is het wellicht beter: met 50gb space op een disk verwacht ik niet naar een website te hoeven om het verhaal van de game die ik net in mn systeem stop te moeten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Een tip voor de mensen die de singeplayer spelen op elite.

Als je achter een mounted machinegun zit en je zoomt in krijg je wel een crosshair. Erg handig.

Het is nog best wel te doen op elite alleen ik hou mij hart vast als ik straks weer bij Radec aan kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Dentist schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:08:
[...]

Zeker interessant om te lezen... Bedankt voor de tip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Die link staat trouwens ook al 'jaren' in de startpost hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Volgende week nieuwe patch. Even een quote vanaf het officiele Killzone forum (aangezien ze een brak forum hebben wat niet werkt met deeplinks enzo..)
Hi All,

I am back, if briefly, www.killzone.com is up and seems stable right now, so that is good news. Also I advise you check out the Billinghurst article on the site toda, here. I like it a lot. Also check out the second part of the Killzone Chronicals, where take a look back at the early development time. part 1 is here. There is more content in those links than you can shake a dirty stick at.

Anyway, down to business. Pending any unforseen problems, early next week patch 1.21 will be released. I’ll confirm the timings on Monday. The patch includes the following:

-Increase of the standard points settings for Bodycount. Should ensure longer mode on heavily populated games.
-The return of Online Bots. Adding bots to an online game renders it ‘unranked’.
-The option to create unranked games. Players will be made aware that a game is unranked upon joining.
-Fix to Game Search functionality so correct maps are displayed.
-Standardization of the Y-Axis controls on the HGH Scout when zoomed with the Sniper Rifle.
-Fix to Sensitivity setting where the weapon animation did not follow the reticule correctly.
-Fix for auto-aim exploit when rapidly tapping zoom/fire.
-Fix to infrequent collision issues with C4 Proximity mines.
-Fix to list of games displayed on search.
-Stability fix relating to disconnect.
-Fix to ‘Clan’ button functionality in custom game creation settings.

We are also working on the next updates and here are some of the areas we are exploring and investigating for the future patches:

-Controls. Seeing about giving more options.
-Expanding on Join Game searches and options.
-Improving game and network stability.
-Collision exploits on maps.
-Improvements to help play with friends.
-More game creation options.
-More game options for clans.
-Fixes to Clans unexpectadly losing tournament rounds.
-Other minor fixes.

Now the above does not include the DLC updates that we are working on and they wont all come straight away, but I wanted to give you an idea of the areas we are exploring. If anything else pops up we will of course add that too More on future updates soon.

All the best and will be in touch Monday. have a nice weekend.

Seb

Seb Downie - Producer - Guerrilla Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
mooie ontwikkeling, hopelijk kun je straks ook de eigenschappen van toornooitjes en matches zien voordat je deze joint. laat de DLC maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik ben benieuwd watvoor DLC ze voor ons in petto hebben. Ik hoop zelf een nieuwe class + nieuwe maps. Nieuwe wapens zou ook leuk zijn maar denk dat die wel aardig compleet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik verwacht dat ze de soldier class gaan herzien; die is compleet nutteloos nu in MP tenzij je de eerste paar ranks moet halen, verder voegt deze niets toe aan de battle zelf (omdat je geen badges kunt combineren)

bij veronica sprak men over co-op als dlc (??) hoewel dat leuk kan zijn voegt het niet echt veel toe vind ik.
doe mij maar een leuke mappack of custom clan skins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 12:12
De optie search only by rank of hoe noemt het ook al weer mag men toch wel wat strikter toepassen van mij.

Toen ik pas online ben beginnen spelen werd ik zwaar geownd omdat ik het helemaal niet gewend ben om een FPS met een controller te spelen (heb vroeger jaren Q2/3 en UT99 gespeeld). Maar na een tijdje begon het verrassend genoeg toch wel te gaan. Een paar keer eerst geëindigd, een postitieve kill/death ratio, etc.

Dit kwam volgens mij ook omdat ik in een map nooit tegen mensen spelen die een hogere rang hadden dan mij.
Maar sinds ik Luitenant-Kolonel ben is 90% van de spelers Generaal. Ik kan geen een server meer vinden waar de maximum rang Luitenant-Kolonel is.

En natuurlijk begint nu terug die frustratie boven te komen van het spelen met die controller :) Elke map die ik nu speel eindig ik dikwijls als laatste en bovendien is het moeilijk om alle lintjes te halen als het vol met Generaals zit.

Men zegt wel dat je een FPS met een controller gewoon moet worden maar dit is volgens mij voor degene die in het algemeen nog nooit FPS heeft gespeeld. Ik word er alleen maar knettergek van als ik denk hoe het vroeger was met men good old mouse+keyb... En om nog maar te zwijgen van die auto-aim. Komaan auto-aim in een online FPS???

Dus ik denk dat ik het online gebeuren maar achter mij ga laten en ook geen FPS meer koop. Tenzij misschien voor de singleplayer.

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00b13 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:15:
De optie search only by rank of hoe noemt het ook al weer mag men toch wel wat strikter toepassen van mij.

Toen ik pas online ben beginnen spelen werd ik zwaar geownd omdat ik het helemaal niet gewend ben om een FPS met een controller te spelen (heb vroeger jaren Q2/3 en UT99 gespeeld). Maar na een tijdje begon het verrassend genoeg toch wel te gaan. Een paar keer eerst geëindigd, een postitieve kill/death ratio, etc.

Dit kwam volgens mij ook omdat ik in een map nooit tegen mensen spelen die een hogere rang hadden dan mij.
Maar sinds ik Luitenant-Kolonel ben is 90% van de spelers Generaal. Ik kan geen een server meer vinden waar de maximum rang Luitenant-Kolonel is.

En natuurlijk begint nu terug die frustratie boven te komen van het spelen met die controller :) Elke map die ik nu speel eindig ik dikwijls als laatste en bovendien is het moeilijk om alle lintjes te halen als het vol met Generaals zit.

Men zegt wel dat je een FPS met een controller gewoon moet worden maar dit is volgens mij voor degene die in het algemeen nog nooit FPS heeft gespeeld. Ik word er alleen maar knettergek van als ik denk hoe het vroeger was met men good old mouse+keyb... En om nog maar te zwijgen van die auto-aim. Komaan auto-aim in een online FPS???

Dus ik denk dat ik het online gebeuren maar achter mij ga laten en ook geen FPS meer koop. Tenzij misschien voor de singleplayer.
Dit is echt wennen. Ik heb altijd FPS gedaan op de PC (UT2004 diehard :p), heb een 360 gekocht voor COD4 omdat vrienden bleven aandringen. Heeft echt 2 weken geduurt voordat ik op redelijk niveau was. Inmiddels ben ik er aan gewend en is het net zo natuurlijk als muis+keyboard. Doorbijten dus!

Ga morgen toch maar Ps3 halen, ik verveel me, zin in KZ2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
  • Laatst online: 20-06-2022
(Eerste post van moi!!)

Goedemorgen medetweakers!

na lange tijd anoniem de fora gevolgd te hebben, begonnen mijn vingers toch wel te jeuken om af en toe een reactie te kunnen weerleggen. Eindelijk is die tijd daar haha!

Maar even back on topic:
Ik zie met spanning de update en DLC tegemoet! Ik ben grotendeels tevreden over de online gameplay maar ruimte voor verbetering mag altijd benut worden in mijn ogen.

Ik had tevens ergens in de spreekwoordelijke wandelgangen meegekregen dat er een clantag is van GoT? Ik weet niet hoe regelmatig deze clan gebruikt wordt en of deze nog gebruikt wordt maar ik wil gerust GoT als clantag gaan voeren!

Voor de online knallers onder ons: mijn online naam bij Killzone is Batje ( refereert naar een bijnaam wat ik in real life gekregen heb;) ) Lijkt me leuk om samen de tegenpartij tot een hoopje dampende bits en bites te veranderen:)

Berichtje voor de mod: Aangezien dit mijn eerste post is kan het zijn dat ik bepaalde regels misschien niet goed gelezen heb ( zijn er ook zoveel:P ) kritiek mag gerust gegeven worden ivm mijn posts!

Greetingz

GeroWe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik denk dat autoaim geimplementeerd is omdat een controler per difinitie minder naukeurig is om te richten dan een key+muis combi.
zelf blijf ik me hier ook geregeld aan irriteren, want hoevaak komt 't wel niet voor dat je denk, jah als ik een muis had gehad was HIJ dood geweest, en niet ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Dan ga je ervan uit dat hij net zo crappy blijft richten met controller ;)

Anyway, DLC (free) bevestigd:
http://www.gametrailers.c....php?ep=54&starttime=1030

Geen game content, maar je kunt zien hoe ze de "bullet" commercial hebben gerendered, en die is realtime aan te passen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 12:12
himlims_ schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:49:
... want hoevaak komt 't wel niet voor dat je denk, jah als ik een muis had gehad was HIJ dood geweest, en niet ik :D
Dat heb ik dus heeeeel vaak ;)

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
b00b13 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 14:38:
[...]

Dat heb ik dus heeeeel vaak ;)
Misschien handige tips voor de online knallers: Bij de controller instellingen de reactiesnelheid van X - en Y - as wat lager zetten.

Zo zijn je bewegingen wel wat langzamer, maar dan zijn ze ook wat minder enthousiast als je snapt wat ik bedoel. Als je dan een keer je analoge stick draait, dan hoef je niet constant je bewegingen te corrigeren. ( omdat je dan ineens een kwartslag verder bent gedraaid dan bedoeld.)

Als je dit dan een beetje gewend bent en het werkt ook voor je, kun je naargelang de snelheid in stapjes verhogen.

Tip 2: Vuur met korte salvo's. Als het ware tikken met je knopjes ipv sprayen:P Hoe langer je de knop inhoudt hoe onnauwkeuriger de SMG wordt.

Tip 3: loop van obstakel naar obstakel. Zo kun je ten alle tijden dekking nemen.

Tip 4: Draai je rug altijd richting een muur of obstakel. Voor je heb je overzicht maar achter je niet. Zo wordt je niet als noob in de rug geschoten. ( scheelt ook weer een paar deaths.:))

Kijk maar even of jullie er wat aan hebben. Persoonlijk werkt dit super. Heb gisteren verschillende potjes gespeeld en stond regelmatig op 1 met een killratio van rond de 16 met met iets van 3 deaths!!

Hopelijk werkt het voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik heb zowel de x-as als de y-as 1 tikje hoger gezet, maar niet te hoog, want je wilt nog wel (van flinke afstand ook) vrij precies kunnen richten. Deze game voelt realistisch aan, en waar je met quake of unreal ofzo nog door met je muis een slinger te geven je tegenstander achter je nog kapot kan schieten moet men gewoon accepteren dat dat met een fps die realistisch aangevoelt moet worden niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Ik heb qua gameplay altijd van die SWAT achtige acties.:P Ik loop heel gericht en tactisch rond en hou ieder hoekje en gaatje in de smiezen. Door goed overzicht te houden heb ik geregeld de tegenstander eerder in de gaten dan hij mij. En dat boekt voordeel met afknallen:)

subtiele pirouettes maken is inderdaad niet echt weg gelegd voor PS3 gebruikers maar daar heb ik mijn game play een beetje op aangepast.

Als je een beetje in de gaten krijgt wat de zwakke punten zijn op het gebied van besturing van de consoles kun je hierop inspelen en voordeel boeken tegenover de tegenstanders:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
idd vooral donere hoeken zijn zalig, wanneer men een ruimte betreet worden die vaak overgeslagen.
das dan wel + punt van die shotgun, kun je ze eruit pikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nico111 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:20:
Een tip voor de mensen die de singeplayer spelen op elite.

Als je achter een mounted machinegun zit en je zoomt in krijg je wel een crosshair. Erg handig.

Het is nog best wel te doen op elite alleen ik hou mij hart vast als ik straks weer bij Radec aan kom.
Ik ben nu ook druk bezit op elite (eerste keer op veteran uitgespeeld) en het gaat best aardig. Nu alleen nog het laatste level tegen radec, waar ik ook totaal geen zin in heb want dat was echt een hel op veteran, echt 1 uur over gedaan ofzow. Gelukkig merkte ik wel dat ik op veel stukken op elite er al makkelijker doorheen ging dan op veteran. omdat ik nu wist wat er kwam.

Trouwens nog een tip voor het trein level met dat stukje met de tank, eerste rennen naar de rocket launcher, dan 1 schot vuren op de mannetjes die eraan komen. Dan links van het wapenrek gaan staan en schuin ervoor kijken, dan 3x snel rocket schieten dan is die tank kapot. Dan snel je rocket voor je rifle verwisselen en dan de laatste ventjes afknallen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:15
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 30 maart 2009 @ 01:10:
[...]
spoiler: quote
Ik ben nu ook druk bezit op elite (eerste keer op veteran uitgespeeld) en het gaat best aardig. Nu alleen nog het laatste level tegen radec, waar ik ook totaal geen zin in heb want dat was echt een hel op veteran, echt 1 uur over gedaan ofzow. Gelukkig merkte ik wel dat ik op veel stukken op elite er al makkelijker doorheen ging dan op veteran. omdat ik nu wist wat er kwam.

Trouwens nog een tip voor het trein level met dat stukje met de tank, eerste rennen naar de rocket launcher, dan 1 schot vuren op de mannetjes die eraan komen. Dan links van het wapenrek gaan staan en schuin ervoor kijken, dan 3x snel rocket schieten dan is die tank kapot. Dan snel je rocket voor je rifle verwisselen en dan de laatste ventjes afknallen.
Spoiler? Zou je het kunnen veranderen?

(ik zie nu in dat het inderdaad niet zo slim was om dat bericht te quoten en vervolgens vragen of het veranderd kan worden |:( , mijn excuses)

[ Voor 9% gewijzigd door walletje-w op 03-04-2009 23:23 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.