[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 69.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik wil best spoiler tags gebruiken (ook al vind ik niet dat ik echt wat verklap), maar de game is al een tijdje uit nu en de meesten hier zullen de single player hebben uitgespeeld + dat als je op een forum leest je weet dat je eventuele spoilers zult tegenkomen.

En je hebt me gequote ;) dus moet jij ook veranderen ;)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Probeer gewoon een beetje rekening te houden met elkaar en met wat je hier kunt vinden. Aan de ene kant is dit spel al een maand uit en kun je in een topic als deze nu eenmaal spoilers verwachten, aan de andere kant kun je niet verwachten dat iedereen even ver is in het spel.

Hoe dan ook: zeuren om spoiler-tags maar zelf het bericht quoten schiet nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog niet uitgespeeld :P

Vorige pagina niet gelezen, zal ik dus ook maar niet doen.

Vandaag ff multiplayer zitten, was ik klaar met een map krijg ik een disconnect message en krijg ik geen 1 van de behaalde punten in die map voor me rank. Beetje jammer want had ik precies genoeg aan om een rank hoger te gaan als afsluiter, maar nee dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Hoe kan je eingenlijks die spoiler tags gebruiken. Ik kijk er waarschijnlijk overheen, maar ik kan ze echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hips KZ server ligt eruit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb je de 1.21 patch wel geïnstalleerd? Die is net een paar uur uit. :) Geen snap-aim-zoom glitch meer en de mogelijkheid tot unranked games, met, jawel.... bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Nico111 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:15:
Hoe kan je eingenlijks die spoiler tags gebruiken. Ik kijk er waarschijnlijk overheen, maar ik kan ze echt niet vinden.
Kijk bij het overzicht van ubb codes.

De spoiler-tag

Syntax:
spoiler: title
spoiler tekst

Attributen:
title: tekst - aangeven waar de spoiler betrekking op heeft

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Ik heb dit spel laatst gewonnen (Zo'n pre-release preview versie). Heb het wel even gespeeld, maar zit niet zo in de shooters, zeker niet met controllers. Is het mogelijk om toetsenbord/muis besturing bij deze game te gebruiken?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Ypho schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 09:14:
Ik heb dit spel laatst gewonnen (Zo'n pre-release preview versie). Heb het wel even gespeeld, maar zit niet zo in de shooters, zeker niet met controllers. Is het mogelijk om toetsenbord/muis besturing bij deze game te gebruiken?
Geloof het niet maar correct me if i'm wrong. Moet wel heel eerlijk zeggen dat dit ook mijn eerste shooter is maar dat het op zich snel went. Gewoon een tijd oefenen doet wonderen ;) (en is ook wel zo eerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Ja, dit is ook mijn eerste shooter (naja vroeger speelde ik Medal of Honor wel vaak). Ben nooit zo een shooter freak geweest. Maar de besturing is idd even wennen. Vooral het mikken vind ik vrij vervelend

Met die L3 en R3 toetsen spelen is ook wennen. Aangezien ik op mijn PS2 altijd met de pijltjes(richting) toetsen speelde.

Maar ik heb het spel pas een dag. Dus na een paar dagen moet ik de besturing wel onder de knie krijgen.

Voor de rest is het spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Iemand tips voor
spoiler:
Radec op elite, ik ben dus op het balkon, de eerste 2 waves van ventjes lukt, radec snipe ik, ook geen last meer van. Maar dan komen er elite troopers naar boven en daar ga ik ALTIJD dood, iemand tips (Wapen, plek?) om deze te overleven?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
* himlims_ vraagt zich af of er nog mensen zin hebben om een clan te joinen?

dm/mail/msn me maar

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 06-04-2009 12:22 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:43:
ja ik wel eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06-2022
himlims_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:43:
Count me in! :)

Moet wel toegeven dat ik er minder mee speel dan voorheen, maar dat zal wel door drukte komen.

Wil het wel weer meer gaan spelen, was redelijk goed op weg richting de top van de ranks :P

[ Voor 32% gewijzigd door GeroWe op 06-04-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Sefaex schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:23:
Ja, dit is ook mijn eerste shooter (naja vroeger speelde ik Medal of Honor wel vaak). Ben nooit zo een shooter freak geweest. Maar de besturing is idd even wennen. Vooral het mikken vind ik vrij vervelend
Hee Jwells,

Welke MOH speelde je? Ik heb me helemaal scheef gespeeld aan Allied Assault online _/-\o_

De besturing kun je veranderen als je bepaalde toetscombinaties anders wilt hebben. Zo uit mijn blote hoofd heb ik m volgens mij op "alternate 1" staan. Kwam persoonlijk het dichtste in de buurt bij de bijvoorbeeld Call of Duty 5 besturing.

MVG

GeroWe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
alternate 2 is 'de' cod besturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
himlims_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:22:
alternate 2 is 'de' cod besturing
Thnx, zat al te twijfelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
hoe zitten jullie met de weekly rankings? al aan de rode lintjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

mace

Sapere Aude

Ik moet weer eens gaan spelen, ik heb echt een lage rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
himlims_ schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:04:
hoe zitten jullie met de weekly rankings? al aan de rode lintjes?
Ik heb enkele keren een zwart lintje gekregen, maar speel te onregelmatig om dit te kunnen volhouden of te verbeteren.

Zodra ik meer tijd vrij kan maken om te spelen ga ik dit weer proberen op te krikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Eerder hebben jullie al kunnen lezen dat er morgen een grote aankondiging is omtrent Killzone 2. Het heetste gerucht momenteel is natuurlijk een Co-op mode.

Voor degene die Killzone 2 hebben gespeeld, weten dat je voor ongeveer 95% van het spel een partner bij je hebt. Nu gaan de geruchten dat Guerrilla daar een patch of een soort DLC voor zou hebben gemaakt waar je als tweede speler de rol van Garza kunt overnemen! Ze hebben dit altijd ontkent, maar dat zouden ze gedaan hebben om de release van Killzone 2 niet te laten vertragen. Persoonlijk vraag ik me af wat dit er mee te maken heeft.

Maar dit is allemaal een gerucht, dus laten we hopen dat het waar is!

bron

dit werd eerder ook vermeld in die happy gameshow op veronica, misschien dat co-op overrated is, maar wel leuke toevoeging denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01
pfffft het begint zo te kriebelen om te killzonen, maar ik heb momenteel echt 0.0 tijd :'(
Van het weekend ga ik mezelf gewoon verplichten om te spelen hehe. Die bullet commercial is wel vet trouwens zeg (alleen in US PSN store).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
dit werd eerder ook vermeld in die happy gameshow op veronica, misschien dat co-op overrated is, maar wel leuke toevoeging denk ik
Heb eerder al een paar spellen gespeeld met co-op. Is leuk voor eventjes en is een goede toevoeging voor het spel maar speel tegenwoordig eerder online met mijn vrienden. Is eveneens net zo leuk omdat je contact hebt via bijv. headset en je krijgt er net wat betere tegenstanders voor terug ;)

Co-op is en blijft leuk daar niet van, maar heb af en toe het idee dat het een beetje achterhaald is. co-op in een spel zelf ( kijk bijv naar Army of two ) doet lichte inbreuk op de kwaliteit van de game en de meeste mensen keren toch naar de online wereld om daar samen te kunnen spelen.

Achjah zo denk ik er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Grappig toch, ik was matig positief over KZ2, heb me er best mee vermaakt. Toen even druk gehad en geen tijd om te gamen; gisteren wilde ik een film gaan kijken kwam het KZ2 schijfje uit mijn PS3... "ow ja, die heb ik ook nog..." Haha. Zegt weer genoeg, ook al vond ik het best leuk om te spelen, lang niet zo verslavend als een CoD4.

Ben benieuwd wat het "nieuws" gaat brengen.
Overigens in tegenstelling tot hierboven vind ik een co-op mode belangrijker dan online gamen. Ik ken namelijk niemand met een PS3, en maar 1 iemand met een Xbox360. Dan vind ik het leuker om met vrienden co-op te spelen, dan om met vreemden online te gaan. Call me old (fashioned).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Eergister de demo van KZ2 eens gedownload, en ik was aangenaam verrast, grafisch is het sowiezo een prachtige showcase, maar ach het speelde ook wel lekker!

Maar ik heb verder niets met shooters op een console.... besturing blijft voor mij dan een grote handicap. Toch maar even marktplaats in de gaten houden of ik hme in de buurt voor 30-25 euro kan scoren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
zekers; met bekende spelen is tuurlijk veel leuker, ik heb me gruwelijk vermaakt met (in mijn ogen) de beste shooter ever Gears Of War. Helaas heb ik 4!! 360's versleten waarna ik 'm verkocht heb; waardeloos product in mijn beleving.

er erg persoonlijk, cod4 vond ik leuk, maar niet meer dan dat. kz2 ben ik weer net zo verslaafd aan als vroeger Q3 en UT:SF

ik verwacht wel dat sony / GG alles uit de kast zal trekken om KZ2 zo interresant mogelijk te houden. Gezien dit nu HET paradepaardje is, en de kosten gigantisch zijn geweest verwacht ik nog zeker een jaar lang diverse updates / dlc's te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Chaoss schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:28:
Eergister de demo van KZ2 eens gedownload, en ik was aangenaam verrast, grafisch is het sowiezo een prachtige showcase, maar ach het speelde ook wel lekker!

Maar ik heb verder niets met shooters op een console.... besturing blijft voor mij dan een grote handicap. Toch maar even marktplaats in de gaten houden of ik hme in de buurt voor 30-25 euro kan scoren.
Voor 35E heb je hem nieuw van amazon.co.uk via een reseller. Linkje

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 10-09 21:26
GeroWe schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:54:
[...]

Hee Jwells,

Welke MOH speelde je? Ik heb me helemaal scheef gespeeld aan Allied Assault online _/-\o_

De besturing kun je veranderen als je bepaalde toetscombinaties anders wilt hebben. Zo uit mijn blote hoofd heb ik m volgens mij op "alternate 1" staan. Kwam persoonlijk het dichtste in de buurt bij de bijvoorbeeld Call of Duty 5 besturing.

MVG

GeroWe
Gewoon MOH op de PS1, en Frontline op de PS2.

Ik heb al wat gespeeld met de settings, maar de standard besturing ligt mij toch wel het beste. Ik vind het mikken met de R3 toets in sommige gevallen wel frustrerend . Maar met auto-aim zou het te makkelijk gaan (en dat zou het spel niet ten goede komen). Dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
En de eerste mappack is aangekondigd :D
Het heet steel & titanium, en bevat 2 nieuwe multiplayer levels, eentje van het isa schip en eentje op een treinbaan met naast elkaar rijdende treinen :)
Ow, en hij komt eind april op psn.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Zou dit mappack gratis zijn of moet je ook hier weer voor betalen. Hoe betalen jullie eigenlijks voor de Store?
Zijn er een soort van prepaid kaarten verkrijgbaar of is het alleen maar via een CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Ik ben in het bezit van de XFPS RATE UP ADAPTER. Super handig ding. je kan je usb toetsenboard en muis er aan hangen. Ik schiet al die mafkezen de lucht uit :9

Afbeeldingslocatie: http://www.modmybox.nl/winkel/images/fr-ps3-xxrua.jpg

Hier besteld. en Hij is op voorraad

http://www.modmybox.nl/wi...ng-p-529.html?cPath=72_74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
of goedkoper; 85euro
http://www.psxshop.nl/par...ateup-adapter-p-2547.html

ik twijfel nog ernstig voor de
http://www.psxshop.nl/fragfx-controller-p-2614.html

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 10-04-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Fantastische game, ik kan zo maar 1 slechte eigenschap van de game opnoemen en dat is dat bij de multiplayer de enemies op jouw spawn kunnen komen en/of nades daarheen kunnen gooien.
Ik ga te vaak dood terwijl ik net gespawned ben.
Grafisch, gameplay, besturing etc etc nagenoeg perfect zoals het nu is, de ietwat trage besturing voelt op zich wel lekker aan al is het ff wennen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=55

check chapter 2, damn dman damn ingame footage van die 2 maps, ziet er echt gruwelijk uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:23:
Fantastische game, ik kan zo maar 1 slechte eigenschap van de game opnoemen en dat is dat bij de multiplayer de enemies op jouw spawn kunnen komen en/of nades daarheen kunnen gooien.
Ik ga te vaak dood terwijl ik net gespawned ben.
Grafisch, gameplay, besturing etc etc nagenoeg perfect zoals het nu is, de ietwat trage besturing voelt op zich wel lekker aan al is het ff wennen.
ik ben van mening dat het nadetossen aanzienlijk minder is als je servers speeld tot 14-16 man.
zelden dat ik een server pak waar men meer dan dat aantal spelers heeft, dan kun je tenminste nog kills maken zonder dood te gaan. bij dat 32 servers is het steeds nades gooien enzo

Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/upload/20090410110352_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/upload/20090410110426_small.jpg
http://www.xgn.nl/360/nie...-voor-killzone-2-onthuld/

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 10-04-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Daarom kies ik bij online character altijd voor Tactitian. Zo kan ik mijn spawnpoints zelf bepalen dmv smoke grenades. Als ze dan bij de tegenpartij lollig gaan doen door op je spawnpunt te focussen, dan ga ik het omgekeerde doen.

Het feit dat de tegenstander op je spawnpunt kan komen vind ik juist positief. TDM is niet alleen je tegenstander vernietigen maar tevens je eigen verdedigingswerk op orde houden. ( spawnpunten verdedigen etc ) Door fatsoenlijk teamwerk kan dat grapje redelijk snel verholpen zijn, maar dat de uitdaging er is is evengoed positief.

Dat nadetossen is best grappig. Je ziet altijd in het begin dat de twee ploegen als kuddevolk op elkaar af rennen en beginnen te schieten. Als je er dan logischerwijze daar een nade tussen legt heb je met gemak een paar tegenstanders tegen de digitale muren, vloeren en plafonds plakken.

Als je dan een ander spawnpoint pakt en even buiten de gevechten terugkomt kun je ook weer voordeel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
I_am_akira schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:13:
Ik ben in het bezit van de XFPS RATE UP ADAPTER. Super handig ding. je kan je usb toetsenboard en muis er aan hangen. Ik schiet al die mafkezen de lucht uit :9

[afbeelding]

Wil je aub ervaringen posten als je hem binnen hebt? Lijkt me erg interessant hoe dit werkt tov de fragfx

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
GeroWe schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:44:
Het feit dat de tegenstander op je spawnpunt kan komen vind ik juist positief. TDM is niet alleen je tegenstander vernietigen maar tevens je eigen verdedigingswerk op orde houden. ( spawnpunten verdedigen etc ) Door fatsoenlijk teamwerk kan dat grapje redelijk snel verholpen zijn, maar dat de uitdaging er is is evengoed positief.
Paar turrets doen wonderen rondom je spawnpoint... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
LOL indd Tovenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Nieuwe chronicles geplaatst, zeker de moeite waard als je houd van achtergrond info... :)

Deel 3: http://www.killzone.com/k...es,+Part+3&kz_news_page=0
Deel 4: http://www.killzone.com/k...es,+Part+4&kz_news_page=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er ook een mogelijkheid om alles en iedereen te muten in 1 keer? hoogst irritant die mensen lopen te gillen/krijsen en onnodig herrie maken

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Fietsbel schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:31:
Is er ook een mogelijkheid om alles en iedereen te muten in 1 keer? hoogst irritant die mensen lopen te gillen/krijsen en onnodig herrie maken
Een van de grootste gemisten punten van het spel op dit moment, wordt er ook helemaal gek van... Gelukkig hoor je het van iedereen dus hopelijk doet Guerrilla hier nog wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook m'n eerst minuutjes online gemaakt. Besturing was nog wel even wennen, maar na een paar minuutjes ging het op zich prima. Hellgan's lijken me wel een beetje in het nadeel door die rode ogen van ze....meerdere keren heb ik ze gespot enkel en alleen dat ik een paar rode stipjes in de verte zag.

Ga hier nog wel wat plezier mee beleven, zowel met SP als MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
In de multiplayer hebben de ISA mannetjes ook een blauwe gloed op hun pak, dus dat trekt het nadeel van de Helgast wel weer weg. In de singleplayer is het juist een beetje een creepy element, dat je hun oogjes alleen kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
het blijft addicitng, nogsteeds speel ik vrijwel elke avond wel een paar matches Killzone2 online, kan niet wachtten op nieuwe maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sn0wblind schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 03:19:
het blijft addicitng, nogsteeds speel ik vrijwel elke avond wel een paar matches Killzone2 online, kan niet wachtten op nieuwe maps
Hier ook ja, dit is denk ik de 4e game ooit waar ik me zo mee vermaakt heb (Age of Empires II, Vietcong en TES4:Oblivion waren de andere 3). Zeker nu ik de "Long games" heb ontdekt, met 30min per missie in plaats van per hele map gaan de "hot spots" niet zo snel over de hele map heen, net wat leuker vind ik. En na 2.5 uur spelen maakt winnen of verliezen ook opeens echt uit. Het leukste is als je dan aan het einde net met 4-3 wint, blijft de spanning er een beetje in...

Er zijn echter 3 dingen waar ik me wel aan erger:
- bij keuze van een server kan ik niet zien welke map er momenteel draait en welke map-list er is, 4x achter elkaar Radec is iets waar ik niet op zit te wachten...
- bij refreshen blijven dezelde servers doodleuk als zijnde 30/32 of 31/32 langskomen terwijl ze toch vol zitten. Ik snap best dat het niet helemaal real-time kan maar waarom blijft zo'n server als 30/32 langskomen na 5 keer refreshen als ie de eerste keer al vol was?
- het groen en rood bij online, groen=friendly, rood=enemy. Echter blauw=ISA, rood=HG als je kijkt naar kleur body, kleur spawn, kleur bots. Zeker als ik HG speel vergis ik me nogal eens door te denken dat een rood lampje ergens bij voor mij was...

-oke toch nog één ding dan: in Vietcong werdt altijd gespeeld zonder cross-hair en met friendly fire aan. De vlottere speelstijl van KZ2 spreekt mij wel aan, alleen af en toe zou ik toch wel weer eens een spelletje spelen waarbij je wel moet richten en nadenken voordat je met explosieven rondstrooit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
misschien interresant weetje;

voor het behalen van de medailles hoef je de game niet uit te zitten.
je kunt 5x een c4 kill maken, en leave, nieuwe host zoeken 5 kills maken en leave :P
doe je dat 5x heb je de medaile binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

I_am_akira schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:13:

[afbeelding]

Misschien een gekke vraag, maar kun je ook nog de toetsen instellen? als ik via de pc speel is het dmv de wasd toetsen, of moet je nu spelen met de pijltjes toetsen?
Tovenaar schreef op maandag 13 april 2009 @ 10:16:
[...]

Een van de grootste gemisten punten van het spel op dit moment, wordt er ook helemaal gek van... Gelukkig hoor je het van iedereen dus hopelijk doet Guerrilla hier nog wat aan...
Hopelijk veranderen ze dit snel, bij het joinen van een server eerst iedereen langs om te muten. Hele avond in stilte kunnen spelen tot er iemand joined met een headset en begon te tetteren en gillen. jeuah, fijn als je je geluid vrij hard hebt staan. Maarja
Wat is het spel ongeloofelijk verslavend en je zit met gemak een paar uur achter elkaar te spelen zonder dat je het door hebt. Single player niet eens meer aangeraakt na de eerste missie alleen maar online knallen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Fietsbel op 14-04-2009 11:09 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Ik heb zelf een bluetooth headset aangesloten op de PS3. Al dat geblaat gaat dan via de headset dus die leg ik ergens in een hoekje bij de tv. Het geluid van het spel zelf ( explosies etc. ) gaat gewoon via de boxen van de tv zelf.

Is een stuk makkelijker en sneller dan iedereen apart muten. Moet je wel een headset voorhanden hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Dipsausje schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 08:40:
[...]

Hier ook ja, dit is denk ik de 4e game ooit waar ik me zo mee vermaakt heb (Age of Empires II, Vietcong en TES4:Oblivion waren de andere 3). Zeker nu ik de "Long games" heb ontdekt, met 30min per missie in plaats van per hele map gaan de "hot spots" niet zo snel over de hele map heen, net wat leuker vind ik. En na 2.5 uur spelen maakt winnen of verliezen ook opeens echt uit. Het leukste is als je dan aan het einde net met 4-3 wint, blijft de spanning er een beetje in...

Er zijn echter 3 dingen waar ik me wel aan erger:
- bij keuze van een server kan ik niet zien welke map er momenteel draait en welke map-list er is, 4x achter elkaar Radec is iets waar ik niet op zit te wachten...
- bij refreshen blijven dezelde servers doodleuk als zijnde 30/32 of 31/32 langskomen terwijl ze toch vol zitten. Ik snap best dat het niet helemaal real-time kan maar waarom blijft zo'n server als 30/32 langskomen na 5 keer refreshen als ie de eerste keer al vol was?
- het groen en rood bij online, groen=friendly, rood=enemy. Echter blauw=ISA, rood=HG als je kijkt naar kleur body, kleur spawn, kleur bots. Zeker als ik HG speel vergis ik me nogal eens door te denken dat een rood lampje ergens bij voor mij was...

-oke toch nog één ding dan: in Vietcong werdt altijd gespeeld zonder cross-hair en met friendly fire aan. De vlottere speelstijl van KZ2 spreekt mij wel aan, alleen af en toe zou ik toch wel weer eens een spelletje spelen waarbij je wel moet richten en nadenken voordat je met explosieven rondstrooit... :P
dat met die servers is irritant, vaak klik ik een aantal keer op join en kom ik er alsnog in, kunnen zien op welke map ze spelen en wat de cycle list is, zou wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

Fietsbel schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:31:
start-optie-geluid-headset

van helemaal zacht en dan even het geluid wat harder zetten en dan weer helemaal zachter, dan hoor je niks meer ;)
er zit een foutje in, dat als ie helemaal zacht(uit) staat, dat ie eerst wat harder moet zetten dan weer helemaal zacht, dit moet je steeds doen als je killzone opstart, maar je hoeft niet iedereen apart te muten, lekker die rust
:)

dan een vraagje van mijn kant, ik heb al de hoogste rang gehaald veel dingen vrijgespeeld maar nog niet echt allles, maar wanneer kan je klasse zelf gaan samenstellen (dat kan toch?) want soms zie iemand die medic is en kan boosten bv.(in teamverband)

[ Voor 16% gewijzigd door syrrah op 16-04-2009 10:20 ]

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

syrrah schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:14:
[...]
dan een vraagje van mijn kant, ik heb al de hoogste rang gehaald veel dingen vrijgespeeld maar nog niet echt allles, maar wanneer kan je klasse zelf gaan samenstellen (dat kan toch?) want soms zie iemand die medic is en kan boosten bv.(in teamverband)
Zover ik begrepen heb kan je eigenschappen uitwisselen van 2 types als je van beide (bijv. Medic/Engineer) beide tweede addon vrijgespeeld hebt.

Zelf blijf ik het toch ook wel een vet spelletje vinden, maakte alleen de fout toen een vriend overkwam om de MP op te starten, sindsdien de SP niet meer aangeraakt (terwijl ik er bijna ben :P bij Radic that is).

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
per skill krijg je een ribbon indien je deze tijdens een online game succesvol uitvoerd (bijv. 5 turret kills, of 5 mensen revive) als je die 8x behaald ontvang je een medaile.
Als je die medaile hebt speel je vaak je 2nd skill vrij, behaal daar ook een medaile voor en je kunt deze combineren met andere classes die je ook vrij hebt.

Zo vind ik Assault + healthpacks erg dodelijk :P (killstreak van 20 me behaald :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
In de startpost staat nog een verkeerde omschrijving van die badges / ribbons. Zal binnenkort wel even een nieuwe startpost maken met nieuw info, wel zo handig. Lijkt alleen wel of ik steeds minder tijd krijg om deze game te spelen zeg, echt balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
zomer voor de deur, hormonen gieren weer door je dop uuh kop :+
iedereen druk doende met scripties en afronden studies.... ik had recentelijk een nieuwe headset gekocht om wars beter te kunnen spelen, maar ook dat is er niet meer van gekomen.
hopelijk kan ik na 't weekend nog over straat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Fietsbel schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:06:
[...]

Misschien een gekke vraag, maar kun je ook nog de toetsen instellen? als ik via de pc speel is het dmv de wasd toetsen, of moet je nu spelen met de pijltjes toetsen?
edit:

Dit gaat dus over de XFPS ;)

De toetsen zijn allemaal in te stellen, voor elke actie die je op de controller doet kun je zelf bepalen welke toets je op het toetsenbord gebruikt.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het mij wat tegen gevallen is, het kan aan Killzone 2 liggen, want ik heb nog geen andere FPS op de ps3, maar ik vind de feeling verre van hetzelfde zoals ik dat op de PC ervaar.

En wat de prijs betreft, kijk eens op Ebay zou ik zeggen. Rond de 70 euro inc. verzendkosten, daar heb ik hem ook vandaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 17-04-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Ik hou het toch fijn bij mijn PS3 controller :)

Toetsenbord en muis is een kwestie van point en shoot. Persoonlijk wil ik liever de controller onder de knie krijgen zodat ik ook kan zeggen dat ik kan spelen op een PS3 controller. Als iemand het niks vind om via een controller te gamen, stapt ie maar over op de PC :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Grote kans btw dat ik vanavond nog eens mijn vaardigheden ga beoefenen bij KZ2 online.

Doet er iemand mee vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
GeroWe schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 14:17:
Ik hou het toch fijn bij mijn PS3 controller :)

Toetsenbord en muis is een kwestie van point en shoot. Persoonlijk wil ik liever de controller onder de knie krijgen zodat ik ook kan zeggen dat ik kan spelen op een PS3 controller. Als iemand het niks vind om via een controller te gamen, stapt ie maar over op de PC :P ;)
Overstappen?

Maar goed, toevallig heb ik ook een ps3 voor de Gran Turismo's en Fifa's en dat soort games.
En als ze dan met een FPS game komen die ps3 only is tja dan wil ik die toch wel ff checken.

En aangezien ik al zo'n 15 jaar FPS games op de pc speel valt het niet mee om dan opeens met een controller deze soort games te spelen als je tenminste niet als complete Noob en geheel gefrustreerd voor de dag wil komen.

Dus dan is een xfps of een fragFX een handige oplossing ;)

Overstappen naar de pc, die blijft nog steeds goed :+
Ohja en een kwestie van point en shoot, volgens mij moet jij je maar eens meer verdiepen in de pc en zijn games
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Nieuwe info over patch 1.24 met onder andere 3 nieuwe ranks! :D
AI - Bots now skipping disabled/destroyed MGs in warzone when requesting mounted guns.
AI - Do not claim waypoints for the previous character when it's dead.
AI - Fixes bots getting stuck trying to arm/disarm S&D object when mission is already over.
Campaign - Fix for potential progression bug in Salamun Bridge.
Clan - User name, not users clan displayed in rankings
Clan - Winning 10 Clan Challenges causes the user to become stuck on the medal awards screen.
Controls - Lean & Peak - Zoom hold on and out of ammo it switches between regular/scope view rapidly.
Cosmetic - Blue screen tint which indicates scout cloak is occasionally enabled and will remain indefinitely.
Cosmetic - White squares on the grenade counter merge together when displayed in 1080p
Create Game - "Badge Combination" option does not work properly
Create Game - Online - "clan only" presets apply even after a player leaves a clan
DLC - DLC pack 1 - 'Steel & Titanium' support DLC - New Loading screens advertising the first DLC pack.
Exploit - Helghan Industries - Player getting out of map fix.
Exploit - Radec Academy - User is able to gain access to the roof when revived in a specific location.
Exploit - Reviving player stuck in wall collision can result in him spawning outside level
Exploit - Salamun Market - One sided wall allows people to be seen and shot from outside where they cant see or fire out
Exploit - Tharsis Depot - Player can get out of the "normal" play area and can get into some sniper/camp spots
Feature - Invite player from friendslist Feature - Join Clan Member list added.
Feature - Join Game - 17-24 players filter.
Feature - MP - Moving while seeing scores after pressing SELECT
Feature - The radar/map now has a larger radius
Feature - Three additional 'Harcore' Ranks added to the top limits.
Front-end - Add support to display more than 8 maps when creating a game /challenge/tournament
Front-end - Sorting ascending and decending ranks working better in 'Rankings'
Front-end - When in a squad, the Valor Trophy is visible in the Squad Tab, however the users rank is not being displayed on top of it.
Mods - Official tournament to be displayed first followed by custom created tournaments
Mods - Additional functionality made avalable to the in-game moderators.
Network - Server side fix for full games being displayed incorrectly.
Network - User is unable to use the 'Join Clan Member' tab due to Network Error Code 20002.
Online - File-synching with the Japanese release of Killzone 2 on the 23rd of April.
Sound - Turret placing sound continues when killed.
Stability - Crash when synching gamestate after a full mapcycle
Stability - Hang on a screen with a blank message window just before a message appears.
Stability - Reducing the load on the server related to syncing the buddylist
Stats - If a clan wins 24 Clan Challenges and goes to the result screen, the medal acquisition screen, which normally displays when you win 25 games, will display.
Stats - Number of air-support grenades used by tacticians does not add to the stats of joined user correctly.
Stats - Number of spawn-grenades used by tacticians does not add to the stats of joined user correctly.
Stats - User sometimes does not receive 1000 valor award when winning 10 Clan Challenges.
Text - % character not displayed correctly on the creating game dialogue box after selecting to create game.
Text - If a client receives an invite from a clan which has a '$' character in the clan name, the recipient will get kicked
Text - Minor Italian localization fix.
Text - Minor Japanese localization fix.
Tournament - Game decides winner if one of the two teams doesn't spawn in
Trophies - Fix for Wargod trophy unlocking pre-maturely"
http://www.consolegaming.eu/newspost.php?id=73#mce_temp_url#

Wel alleen voor de mensen die de DLC kopen, maargoed dat doe ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
scorpie schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:13:
Nieuwe info over patch 1.24 met onder andere 3 nieuwe ranks! :D

[...]

http://www.consolegaming.eu/newspost.php?id=73#mce_temp_url#

Wel alleen voor de mensen die de DLC kopen, maargoed dat doe ik wel :)
Euhm er staat op die link dat het 7 dagen voor de DLC gereleased wordt en in jouw lijstje staat dat de loading-schermen reclame gaan maken voor de DLC, kan me niet voorstellen dat je patch dan alleen met de DLC kan krijgen. Of bedoelde je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik vind het nog steeds crap dat GG zo lacks om gaat met de exploids en bugs in de game.
okay sommige worden inmiddels gepatched, maar enkele zijn zo kritiek dat op korter termijn doorgevoerd had moeten worden.
maar goed ik moet ook altijd wat te mauwen hebben, maar eindelijk Tournament - Game decides winner if one of the two teams doesn’t spawn in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook niets in die patch waarmee de game weer interessant zou worden. Het aantal spelers online is ook flink ingestort. De patch zorgt gewoon voor meer vloeiende laatste stuiptrekkingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Scavy schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:11:
[...]

Overstappen?

Maar goed, toevallig heb ik ook een ps3 voor de Gran Turismo's en Fifa's en dat soort games.
En als ze dan met een FPS game komen die ps3 only is tja dan wil ik die toch wel ff checken.

En aangezien ik al zo'n 15 jaar FPS games op de pc speel valt het niet mee om dan opeens met een controller deze soort games te spelen als je tenminste niet als complete Noob en geheel gefrustreerd voor de dag wil komen.

Dus dan is een xfps of een fragFX een handige oplossing ;)

Overstappen naar de pc, die blijft nog steeds goed :+
Ohja en een kwestie van point en shoot, volgens mij moet jij je maar eens meer verdiepen in de pc en zijn games
8)7
Ik ben zelf ook al jaren actief in het pc shooter wereldje ( Medal of Honour, COD reeks, Battlefield reeks ) en ok, misschien was het wat te overdreven met de uitspraak: point en shoot.

Maar als je dit vergelijkt met de controller van de PS3, dan blijft het evengoed een stuk makkelijker vindt ik. Ik heb ook aardig wat liggen vloeken in het begin toen ik een PS3 aanschafte voor PS3 only games maar dat is nu reeds verholpen. Oefening baart kunst ;)

Ik zeg ook niet dat zon apparaatje niet handig is maar bij mij gaat het om het principe. PS3 is controller, PC is muis en toetsenbord. Maar dan spreek ik ook voor mezelf natuurlijk. Ieder zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
XFPS Rateup adapter for PS 3

ja je kan elke willekeurige toets aan een functie toewijzen

http://www.xcm.cc/xfps_rateup_adapter_for_ps_3.htm

nog wat videos

en hier te bestellen voor slechts € 82,50 + 6,95 verzenden en op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_am_akira schreef op maandag 20 april 2009 @ 15:44:
XFPS Rateup adapter for PS 3

ja je kan elke willekeurige toets aan een functie toewijzen

http://www.xcm.cc/xfps_rateup_adapter_for_ps_3.htm

nog wat videos

en hier te bestellen voor slechts € 82,50 + 6,95 verzenden en op voorraad

f**k... geen wonder dat ik er steeds zo snel van af word geknald!

Maar serieus, dat is toch een cheat die een bom legt onder het MP op PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over multiplayer...
Okay, ben een redelijke noob. En ja, ik wil best de manuals lezen (het bekende rtfm!). Maar als ik dit topic bekijk .... help.
Is er iets/iemand die me rustig uitlegt hoe de MP werkt?

(ik ben COD op PC gewend... heel simpel: kill=punten=rank etc -- create class bii genoeg pinten < dat snap ik nog net ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:21:
Maar serieus, dat is toch een cheat die een bom legt onder het MP op PS3?
Daar verschillen de meningen nogal over. Ik ben het volledig met je eens, aangezien je naar mijn idee een onevenredig groot voordeel krijgt als je met tobo + muis kunt spelen i.p.v. met een controller. Mensen die als argument geven dat het zo moeilijk is om te leren schieten met een controller slaan dan ook de spijker op zijn kop. Als je met tobo + muis wilt spelen moet je naar mijn idee gewoon op de pc blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:26:
Over multiplayer...
Okay, ben een redelijke noob. En ja, ik wil best de manuals lezen (het bekende rtfm!). Maar als ik dit topic bekijk .... help.
Is er iets/iemand die me rustig uitlegt hoe de MP werkt?

(ik ben COD op PC gewend... heel simpel: kill=punten=rank etc -- create class bii genoeg pinten < dat snap ik nog net ;-) )
Je hebt experience punten, en je hebt ribbons.

Experience punten krijg je bij kills en objectives enzo, en die unlocken andere ranks. Andere ranks laten je andere characters kiezen zoals engineer, tactician, etc. Hier ben je gauw mee klaar, aangezien je maar 2800 experience punten dient te behalen, wil je de laatste character class (sniper) unlocken.

Wanneer je dus een ander character kiest dan de standaard soldier, kun je een special ability gebruiken. Een medic kan bijvoorbeeld mensen healen als ze dood zijn. Doe je dit 5x of meer in 1 game, dan haal je 1 ribbon. Bij 8 ribbons unlock je de 2e special ability van dat character. Hiermee kun je ook weer 8 ribbons verzamelen, die je dan in staat stelt om de 2e ability van een andere character class te gebruiken (bijvoorbeeld het droppen van med packs in combinatie met je engineer, dan kun je dus med packs droppen, en turrets bouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
Kan iemand mij ff inviten voor de GoT clan? PSN = AshDyk
Headset: Jup!

Ben de laatste tijd niet zo heel veel meer online geweest, wil 't nu weer gaan oppakken want 't is toch wel érg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Sandyman538 schreef op maandag 20 april 2009 @ 18:34:
[...]

Daar verschillen de meningen nogal over. Ik ben het volledig met je eens, aangezien je naar mijn idee een onevenredig groot voordeel krijgt als je met tobo + muis kunt spelen i.p.v. met een controller. Mensen die als argument geven dat het zo moeilijk is om te leren schieten met een controller slaan dan ook de spijker op zijn kop. Als je met tobo + muis wilt spelen moet je naar mijn idee gewoon op de pc blijven spelen.
Grotere onzin heb ik nog nooit gehoord.

Wat dacht je van een controller op de pc en dan online fifa gaan spelen, of een racestuur aansluiten en dan online tegen andere racen die of een controller hebben of met een keyboard gamen?
Kortom, het is wel heel kortzichtig om de bediening toe te schrijven aan één apparaat.
Dan hadden ze al die controllers, joysticks en stuurtjes voor zowel de pc als de console niet hoeven uit te vinden hé 8)7 .
Er is dus gewoon hardware om het voor iedereen mogelijk te maken om te gamen zoals hij of zij wil, of je nu op een PC of op een console gamed, of op allebei O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Scavy op 21-04-2009 05:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
GeroWe schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:24:
[...]

Ik ben zelf ook al jaren actief in het pc shooter wereldje ( Medal of Honour, COD reeks, Battlefield reeks ) en ok, misschien was het wat te overdreven met de uitspraak: point en shoot.

Maar als je dit vergelijkt met de controller van de PS3, dan blijft het evengoed een stuk makkelijker vindt ik. Ik heb ook aardig wat liggen vloeken in het begin toen ik een PS3 aanschafte voor PS3 only games maar dat is nu reeds verholpen. Oefening baart kunst ;)

Ik zeg ook niet dat zon apparaatje niet handig is maar bij mij gaat het om het principe. PS3 is controller, PC is muis en toetsenbord. Maar dan spreek ik ook voor mezelf natuurlijk. Ieder zijn ding :)
Heb je het zelf al wel eens geprobeerd met een keyboard en muis op de console?
Moet eerlijk zeggen dat het voor geen meter werkt, de feeling is heel anders dan op de pc, de muis reageert niet direct en stopt ook niet wanneer jij stopt 8)7 Een beetje lastig mikken....
Ik moet alleen nog ff kijken ofdat dit typisch iets van killzone 2 is of ook bij bv een game als CoD4 zo is

En dat een controller alleen bij een console hoord vind ik ook onzin want wie heeft die niet bij zijn pc?
Ik heb ze in ieders geval al zolang als ik games speel op de pc.
Of zoals in mijn post hierboven staat, wie heeft er anders misschien een racestuur voor zijn racegames of misschien een joystick voor de diverse flight games?

En zo gebruik ik dus een toetsenbord en muis voor een FPS game, op console of op de pc :)

@I_am_Akira
Een beetje duur vind je niet?! |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Scavy op 21-04-2009 05:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
zie jij hem goedkoper dan incl verzenden en deze week geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
@ Scavy:

Ik heb het nog niet geprobeerd om via tobo een shooter op de PS3 te spelen, maar dat wil ik ook niet. Wederom gaat het mij om het principe: PS3 is controller en PC is tobo.

@ Algemeen
Natuurlijk kun je je spelervaring verrijken door bijvoorbeeld racespellen met een racestuur te spelen en flightsim met joystick. Maar in dit specifiek geval een tobo gebruiken bij een shooter op de PS3 omdat je de controller niet onder de knie krijgt is in mijn ogen is het plain ol' cheatin.

Oefenen, oefenen en oefenen is het verdict. Mij is het ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de headset (en het gedoe erover)

Ik in mijn enthousiasme een PS3 bluetooth headset gekocht (deze dus), geinstalleerd en begonnen met killzone.
Maar ... als ik een schot los, dan neemt mijn microfoon dat alwaar en wordt dat dus ook braaf in het spel aangegeven (je weet wel, dat microfoonsymbooltje met je naam erbij)

In mijn instellingen in het ps3 menu de mic-nivo gevarieerd van 1 tot 5 en in killzone zelf merk ik ook al niets van het effect van die headsetbalk.

Mijn vraag: wie speelt killzone met zo'n zelfde headset? En hoe heb jij je settings in ps3 en in het spel zelf gezet? Of is het stomweg dat het geluid te hard (ik vind serieus van niet) door mijn speakers galmt?

Inderaad, dat babygekrijs van anderen is bloed irritant

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
@GeRoWe:
Dan gaan wij er niet uitkomen samen maar goed, dan laten we dat maar zo.

@I Am Akira
Goedkoper wel, deze week geleverd hoogstwaarschijnlijk niet.
Maar als je dat niet wil heb je hem wel 15 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Scavy schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 04:30:
[...]

Grotere onzin heb ik nog nooit gehoord.
Dus jij vindt niet dat je een voordeel hebt bij fps met een tobo + muis ten opzichte van een controller? :X :? 8)7 |:(

Over onzin gesproken... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 21-04-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
als het goed is kost ‘Steel & Titanium’ € 4,99 of € 5,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
himlims_ schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:04:
als het goed is kost ‘Steel & Titanium’ € 4,99 of € 5,99.
Super! _/-\o_ Nu nog een mogelijkheid hebben om deze met CC te kunnen betalen als je geen CC hebt |:(

wat SUCKS de playstation store als je geen CC hebt!

Weet iemand toevallig iets van af of ze nou eindelijk eens die Prepaid kaarten gaan invoeren of iets dergelijks?

de store zou dan duchtig meer geld verdienen als mensen ( net zoals bij de xbox ) dit tegoed gewoon in de winkel kunnen kopen.

@ Scavy:
Ieder zijn eigen ding en mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
Mijn vraag: wie speelt killzone met zo'n zelfde headset? En hoe heb jij je settings in ps3 en in het spel zelf gezet? Of is het stomweg dat het geluid te hard (ik vind serieus van niet) door mijn speakers galmt?
Ik heb zelf niet de originele headset maar ik herken je probleem. Ik heb zelf een headset van Sony ( PV703) en eentje van Jabra ( van Warhawk )

heb je een speakerset? of gaat het geluid gewoon via de boxen van de tv/pc?

Ik heb zelf mijn PS3 aangesloten op mijn tv en zit er iets van 2,5 meter vanaf. Ik heb hier geen last van gelukkig maar als ik een keertje de tv ( aso ) hard zet dan hoor je dat alsnog galmen.
Inderaad, dat babygekrijs van anderen is bloed irritant
Ik erger me altijd kapot aan die nepnegers! Hoor je zon buitenlander die nog net geen engels spreekt de hele tijd schreeuwen: WHAT FOOL! WHAT! Beetje teveel naar Malibu Most Wanted gekeken denk ik dan:P

Maar dat schreeuwen ze meestal ook als ze geownd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik heb daar ook een handje van; als je iemand praktisch dood hebt (w8 op medic) nog paar lieve woordjes na fluisteren. Vooral bij duitsers vind ik dat zalig :+ sommige raken daardoor zoooo gefrustreerd ..
kan wel nadelig werken als het gehele team van de tegenstander het op je voorzien heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
nieuwe trophies voor de patch/dlc:
Wasteland Medic
Revive 5 allies in Wasteland Bullet during one round.

Wasteland Engineer
Repair 5 objects in Wasteland Bullet during one round.

Wasteland Tactician
5 allies spawn on your spawn grenade in Wasteland Bullet during one round.

Wasteland Saboteur
Kill 5 enemies while disguised in Wasteland Bullet during one round.

Wasteland Scout
Kill 5 enemies while cloaked in Wasteland Bullet during one round.

Wasteland Assault
Boost 5 times in Wasteland Bullet during one round.

Cruiser Medic
Revive 5 allies in Vekta Cruiser during one round.

Cruiser Engineer
Repair 5 objects in Vekta Cruiser during one round.

Cruiser Tactician
5 allies spawn on your spawn grenade in Vekta Cruiser during one round.

Cruiser Saboteur
Kill 5 enemies while disguised in Vekta Cruiser during one round.

Cruiser Scout
Kill 5 enemies while cloaked in Vekta Cruiser during one round.

Cruiser Assault
Boost 5 times in Vekta Cruiser during one round

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Sandyman538 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:50:
[...]

Dus jij vindt niet dat je een voordeel hebt bij fps met een tobo + muis ten opzichte van een controller? :X :? 8)7 |:(

Over onzin gesproken... :/
Nogmaals:
Als er al voordeel aan zit heb ik er nog niet veel van gemerkt.

Het is trouwens heel goed van jou hoe je alle argumenten weerlegt :X

Voor de rest, zie mijn vorige post.

[ Voor 20% gewijzigd door Scavy op 22-04-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
himlims_ schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:37:
ik heb daar ook een handje van; als je iemand praktisch dood hebt (w8 op medic) nog paar lieve woordjes na fluisteren. Vooral bij duitsers vind ik dat zalig :+ sommige raken daardoor zoooo gefrustreerd ..
kan wel nadelig werken als het gehele team van de tegenstander het op je voorzien heeft.
Heb je ook nog eens een uitdaging :)

Kwestie van afwachten dan! laat ze maar naar je toe komen en dan is het targetpractice :P

Is er btw al wat meer bekend over wanner de GoT clan wordt gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
gister eigenlijk de tijd om even te spelen;
jammer dat de nieuwe ranks met terugwerkende kracht worden doorgevoerd (heb de eerste twee kado gekregen) nog maar 868849 xp te gaan (zucht)

de 17-24man server filter vind ik echt super, helaas zijn extra opties niet toegevoegd wat browsen makkelijker maakt. ben erg benieuwd na de nieuwe maps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
himlims_ schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:06:
gister eigenlijk de tijd om even te spelen;
jammer dat de nieuwe ranks met terugwerkende kracht worden doorgevoerd (heb de eerste twee kado gekregen) nog maar 868849 xp te gaan (zucht)

de 17-24man server filter vind ik echt super, helaas zijn extra opties niet toegevoegd wat browsen makkelijker maakt. ben erg benieuwd na de nieuwe maps :P
Leuk die patch!

Heb jij niet een cijfertje teveel neergezet? Zoals ik daarstraks snel heb gelezen komt er een rank bij voor 5000 punten, 10000 punten en 100000 punten of niet?

Ik ben momenteel ook nog bezig met afrondende schooltaken dus mijn speeltijd zal ook beperkt zijn komende tijd. maar daarna ben ik toch wel van plan om mijn xp omhoog te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Zo, nog maar ~150 punten en ik zit op de 5000, dan nog maar 95.000 te gaan voor het laatste icoontje (meer krijg je helaas niet met die punten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
hey je hebt 'm binnne ;-) ging zeker rap met 20kb/s :+
[sub]vanavond potje?[/url]

//edit
liever niet :+
maar toch maar een 'nuttige' bijdragen;

http://www.n4g.com/ps3/News-316472.aspx <---- wordt de MP toegelicht met diverse (bruikbare) tips

[ Voor 52% gewijzigd door himlims_ op 23-04-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mag het allemaal wat nuttiger? Meldingen over snelheden, game-afspraken en punten zijn echt niet nodig.

Verder: himlims_: Gebruik de edit-knop eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze game ga kopen, ik ben namelijk niet echt goed in shooters op de console, is er een manier om dit te oefenen of is het gewoon een kwestie van veel spelen? Kan het ook helpen als je de Sensivity hoger zet?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 23:08:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik deze game ga kopen, ik ben namelijk niet echt goed in shooters op de console, is er een manier om dit te oefenen of is het gewoon een kwestie van veel spelen? Kan het ook helpen als je de Sensivity hoger zet?
Was voor mij de eerste shooter op een console, zo snel als je een beetje gevoel in je vingers hebt komt het wel goed... Ik kwam pas lekker in halverwege de ranking (van soldaat tot generaal)

Singleplayer is prima om te oefenen maar als je bij multiplayer de "Alleen eigen rang" filter aan hebt staan dan is dat ook erg goed te doen om te oefenen (en je puntenaantal scoort ook aanzienlijk)

Anyway, zet de sensivity van de besturing niet te hoog, heeft mij behoorlijk wat frustraties opgeleverd...

Al met al -> zeker de moeite waard!

[ Voor 22% gewijzigd door Tovenaar op 25-04-2009 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik zal toch is wat gaan rondkijken om Killzone 2, niet voor de full price te hoeven betalen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Laatst online: 13-09 22:49
Als het goed is krijg ik deze week Killzone 2 binnen, als mogelijk zou ik ook een keer mee willen doen met een battle.?

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentwaves_ schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:55:
Als het goed is krijg ik deze week Killzone 2 binnen, als mogelijk zou ik ook een keer mee willen doen met een battle.?

Tsja, dat zou ik ook wel willen.
Ik had braaf, zoals in de topic start staat een mail via psn gestuurd... maar ik heb nog geen reactie.
Dus als het jou lukt, laat me dan even weten hou jij dat voor elkaar hebr gekregen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Voor hen die het boeiend vinden; deeltje 5 van The Killzone chronicles staat er al even op...
http://www.killzone.com/k...llzone+Chronicles,+Part+5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Kan iemand al melden hoe de nieuwe maps spelen? (helaas niet thuis dit weekend :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik heb het pack gisteren meteen gekocht, maar ik heb het nog niet gespeeld, zal vandaag wel even gamen en kijken hoe ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Gister ook aangeschaft. Het trein level is grappig, vooral omdat je geraakt kunt worden door objecten tijdens de treinreis (gelukkig wordt dit niet gezien als een suicide). Nadeel wel aan dit level is dat omdat het een relatief klein level is, basecamping/raping is relatief makkelijk mogelijk.

Het level op het schip is redelijk groot, bestaat uit verschillende levels en bevalt goed.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik heb vandaag ook even dat treinlevel gespeeld, de server speelde helaas alleen deze map dus die andere heb ik nog niet kunnen spelen. Ik moet zeggen dat dat treinlevel me wel bevalt, voor degenen die bekend zijn met CoD4, het is het level shipment, maar dan 2 boten aan elkaar, en als je de overtocht maakt van schip tot schip kun je dood gaan. Erg gaaf gemaakt, je hebt een groter gebied om te verdedigen, want je vijanden kunnen nu niet alleen van recht van voren komen maar ook van de zijkant, en als de vijanden zo slim zijn om door te lopen kunnen ze zelfs nog van achteren naderen. Ook erg gaaf om te zien dat zelfs die vliegende bots soms tegen een obstakel vliegen waarna ze natuurlijk instantly kapot zijn :)

edit:
En the chronicles part 6 staat online:
http://www.killzone.com/k...llzone+Chronicles,+Part+6

[ Voor 8% gewijzigd door scorpie op 02-05-2009 01:15 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.