[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 69.343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik natuurlijk ook meteen de mappack gekocht in de Nederlandse PSN store, even vergeten dat ik de game geimporteerd had, werkt dus niet 8)7 |:(

Nu dacht ik dan koop ik voor 6 dollar ook nog wel even de mappack uit de us store, maar daar wordt mijn credit card niet geaccepteerd, iemand een makkelijk oplossing hiervoor? Ik was namelijk niet van plan om bij 1 of andere slimme hollander voor 25E een 20 US dollar kaartje te gaan kopen :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Denk dat dat wel je enige oplossing is. Overigens vind ik 25 euro voor een 20 dollar kaart niet eens zo heel onredelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 225504 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 03:51:
Denk dat dat wel je enige oplossing is. Overigens vind ik 25 euro voor een 20 dollar kaart niet eens zo heel onredelijk.
20 dollar is 15 euro, om daar dan 67% overheen te gooien vind ik nog al wat. Op ebay zijn ze ongeveer 19 euro, wat een stuk schappelijker is. Maar het is onderhand al opgelost. Een vriend heeft een creditcard die wel geaccepteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Wie gebruikt er hier een BT headset om KZ2 te spelen? Heeft dit toegevoegde waarde? En zo ja, welke headset gebruiken jullie?

Official sony headset is een beetje duur namelijk ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zweer bij Jabra (PS3/Auto/MP3 etc.)
Als ik me BT gebruik voor de PS3 is dat vaak langduring, en gezien ik een bril draag is zo'n headset niet altijd even plezierig.
Daarom heb ik gekozen voor de BT-5020 oid
Afbeeldingslocatie: http://blog.treonauts.com/JabraBT5020_01.jpg

rede; lang lang standby (nix is zo *piep* als je headset leeg is midden in een training/war/match)

en deze gaat achter je oor, wat ik fijn vind; maar zou zeggen hobbel naar een telecom winkel, probeer wat voor jou oor plezierig zit

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jay-v schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:01:
Official sony headset is een beetje duur namelijk ;)...
Valt reuze mee hoor, je moet er alleen een game bij kopen ;)

Hier heb je socom + official sony headset voor 38 pond linkje
En hier zelfde website heb je alleen de headset voor 49 pond linkje

En dat is niet echt duur voor een goede headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
de PS3 headset is een jabra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sandyman538 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:36:
Ik natuurlijk ook meteen de mappack gekocht in de Nederlandse PSN store, even vergeten dat ik de game geimporteerd had, werkt dus niet 8)7 |:(

Nu dacht ik dan koop ik voor 6 dollar ook nog wel even de mappack uit de us store, maar daar wordt mijn credit card niet geaccepteerd, iemand een makkelijk oplossing hiervoor? Ik was namelijk niet van plan om bij 1 of andere slimme hollander voor 25E een 20 US dollar kaartje te gaan kopen :/
Neem nog even contact op met Sony. Bij het COD4 mappack konden ze de aankoop terugdraaien. Scheelt toch weer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Je punt is? :)

Ik zeg niet dat jabra niet goed is of iets dergelijks. Ik draag alleen de optie aan om voor zo'n 40 euro de officiele headset + het spel socom op de kop te tikken. Ik heb een beetje rondgekeken op het internet en daar kost die headset die jij gebruikt, wat vast en zeker goed werkt, rond de 60 euro.
Shiver23 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:58:
[...]

Neem nog even contact op met Sony. Bij het COD4 mappack konden ze de aankoop terugdraaien. Scheelt toch weer.
Thanks voor de info, maar ik kon zo snel geen e-mail adres vinden en dan moet je weer bellen met de klantenservice en daar ben ik na veel contact met verschillende bedrijven helaas allergisch voor geworden :+

[ Voor 32% gewijzigd door Sandyman538 op 08-05-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165002

Waar heb jij je game vandaan?
Ik heb hem van Play.com ; is volgend mij een UK disc.

zou de NL PSN versie niet werken van S&T pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 29-06 21:10
Voor degene die het interessant vinden; Killzone 2 OST:

Zie links op kzforum:
http://killzone.com/kz/_n...Namt3TVRNPT0_/forums.psml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 11:33
Tovenaar schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:26:
Voor degene die het interessant vinden; Killzone 2 OST:

Zie links op kzforum:
http://killzone.com/kz/_n...Namt3TVRNPT0_/forums.psml
_O_

Hebben ze dit vrijgegeven of heeft die componist / musicist dit op eigen initiatief uitgegeven?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
scorpie schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:32:
[...]

_O_

Hebben ze dit vrijgegeven of heeft die componist / musicist dit op eigen initiatief uitgegeven?
Geen idee maar het is machtig mooi om dit gewoon te beluisteren zonder de dreiging van de Helghast... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 07:45
Anoniem: 165002 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:45:
[...]

Waar heb jij je game vandaan?
Ik heb hem van Play.com ; is volgend mij een UK disc.

zou de NL PSN versie niet werken van S&T pack?
Ik heb hem ook van Play.com en heb gewoon de S&T pack gekocht in de normale Belgische store.

En even een vraagje, tegenwoordig zoek ik naar 'long games' omdat het dan gemakkelijker is om lintjes te halen. Maar testrak moest ik stoppen omdat ze thuis naar TV wouden kijken. Als ik bijvoorbeeld 8 kills met een turret heb gemaakt, krijg ik dat lintje dan nog altijd of tellen die stats niet als je de map niet uitspeelt?

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Volgens mij moet je de map uitspelen, maar dit kun je makkelijk controleren met het aantal experience points dat je hebt, die worden dan ook niet meegeteld. Wat je in het vervolg kan doen is gewoon de tv op je tv beeld zetten en die playstation na 30 minuten een keer in de reclame uitzetten.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
b00b13 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 20:46:
[...]
En even een vraagje, tegenwoordig zoek ik naar 'long games' omdat het dan gemakkelijker is om lintjes te halen. Maar testrak moest ik stoppen omdat ze thuis naar TV wouden kijken. Als ik bijvoorbeeld 8 kills met een turret heb gemaakt, krijg ik dat lintje dan nog altijd of tellen die stats niet als je de map niet uitspeelt?
Ben er een keer met een network error uitgeklapt en toen kreeg ik hem helaas niet... Kan zijn dat wanneer je gewoon stopt dat ze wel worden meegenomen. Je puntenaantal in ieder geval wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
En er is weer een patch aangekondigd:

http://boardsus.playstati...illzone2&thread.id=327925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
goed nieuws, nu moet ik zelf nog tijd vinden om 8er me console te kruipen.

'veel nieuwe features' wordt gesproken, partymode? co-op? wat zal 't zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Voor degene die het interessant vinden en geen zin hebben de press kit dvd te downloaden; heb alle media er uit omgezet en geupload:

http://picasaweb.google.n...2PressKit?feat=directlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
"Nieuwe Killzone DLC mooiste ooit gemaakt door Guerrilla"
http://ps3life.nl/nieuws/...t-gemaakt-door-guerrilla/

Ben heel benieuwd wat ze aan het bekokstoven zijn... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
En deeltje zeven van de KZ Chronicles

http://www.killzone.com/k...llzone+Chronicles,+Part+7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Holadijee, tweede DLC aangekondigd, Flash & Thunder mappack...

http://www.killzone.com/k...Nell5TlRFPT0_/forums.psml

http://www.gametrailers.c...an-flash-killzone-2/49475

[ Voor 40% gewijzigd door Tovenaar op 20-05-2009 23:20 . Reden: Linkje naar KZ forum toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
pffffffft toch niet weer 6 euro voor 2 maps? Mag toch wel gratis voor de mensen die de eerste mappack al gekocht hebben zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Ik ben nu weer bij het einde van de singelplayer alleen nu op elite, maar het is echt niet te doen.
Het vervelende is nu dat ik het wil halen omdat ik al zo ver ben gekomen.

Ook heb ik nu wat meer tijd gestopt in de multi player. Deze kon mij eerste niet zo bekoren maar ik begin het steeds leuker te vinden.

Ik vind alleen die rode en blauwe lichten op de kleding niet zo'n succes.

Ook had ik nog een vraag. Kan je alleen lintje krijgen als je hebt gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
Nico111 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 09:57:
...
Nee die lintjes krijg je altijd, het maakt niet uit of je de map wint of verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Nico111 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 09:57:
Ik ben nu weer bij het einde van de singelplayer alleen nu op elite, maar het is echt niet te doen.
Het vervelende is nu dat ik het wil halen omdat ik al zo ver ben gekomen.

Ook heb ik nu wat meer tijd gestopt in de multi player. Deze kon mij eerste niet zo bekoren maar ik begin het steeds leuker te vinden.

Ik vind alleen die rode en blauwe lichten op de kleding niet zo'n succes.

Die lintjes mogen ze van mij wel aangeven tijdens het spelen (dat je ze gehaald hebt). Aangezien ik meerdere keren er stellig van overtuigd was dat ik bijvoorbeeld 5 mensen weer tot leven had gebracht en geen lintje kreeg. Dus misschien bij 1 van de 5 dat ik het tegelijk deed met iemand anders en mijn teller dus maar op 4 bleef staan. Nu is het altijd afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ja dat is eigenlijk best wel een handige feature. Kun je meteen na het behalen van die ribbon een andere class spelen om zo andere ribbons te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

scorpie schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:10:
Ja dat is eigenlijk best wel een handige feature. Kun je meteen na het behalen van die ribbon een andere class spelen om zo andere ribbons te halen.
Jij snapt hem. Nu switch ik soms 2x van gear om meer lintjes te halen en dan denk ik er uiteindelijk 3 te halen, blijkt het er maar 1 of soms zelfs geen te zijn... :X Dus nu ga ik altijd maar langer door 7 kills in vermomming en dan naar de volgende class, maar dat is opzich wel jammer van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik was er dus ook stellig van overtuigd dat ik 5 man had bij gebracht maar ik kreeg geen lintje (meerdere malen) Dus ik dacht dat het kwam om dat ik de map verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
hahahaha gasten van Guerilla hebben wel humor:
http://ps3.ign.com/dor/ob...zone2_trl_nuke_52009.html

:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666

Haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Briljant!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Sandyman538 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:50:
[...]

Jij snapt hem. Nu switch ik soms 2x van gear om meer lintjes te halen en dan denk ik er uiteindelijk 3 te halen, blijkt het er maar 1 of soms zelfs geen te zijn... :X Dus nu ga ik altijd maar langer door 7 kills in vermomming en dan naar de volgende class, maar dat is opzich wel jammer van mijn tijd.
als je voortijdig de game verlaat krijg je achteraf toch nog je reward!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25827

misschien een rare vraag maar waar kun je die nieuwe levels zien/kiezen als je de S&T DLC hebt gekocht?
ik heb via mijn USA PSN account met zo'n prepaid kaart uit Amerika die DLC gekocht en geinstalleerd maar ik zie zowel in de NL als in de USA account niet die nieuwe levels?! :?

enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 25827 schreef op zondag 24 mei 2009 @ 22:03:
misschien een rare vraag maar waar kun je die nieuwe levels zien/kiezen als je de S&T DLC hebt gekocht?
ik heb via mijn USA PSN account met zo'n prepaid kaart uit Amerika die DLC gekocht en geinstalleerd maar ik zie zowel in de NL als in de USA account niet die nieuwe levels?! :?

enig idee wat ik fout doe?
Heb je wel de geimporteerde game van KZ2? Dat was bij mij namelijk ook fout gegaan, had de DLC uit de europese store gehaald en de game had ik geimporteerd uit canada, dat ging niet werken. Dus je hebt niet per ongeluk de DLC uit de 'verkeerde' store gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25827

*zucht* das dan idd het probleem...
mijn Killzone komt uit Nederland en de uitbreiding heb ik in de Amerikaanse PSN Store gekocht.
Die prepaid kaart van Sony kwam ook uit Amerika en werkt geeneens in mijn Nederlandse account.

ik word hier zo moe van.
Dat Sony eens opschiet met die prepaid kaarten in NL of desnoods via ideal of Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271809

Is het mogelijk om online, met iemand uit je friendlist in jouw team, mét en tégen bots te spelen?

Op dit moment lukt het mij alleen om met mijn friend met en tegen bots te spelen als ik en mijn friend in het tegenovergestelde team zitten.
Willen we in hetzelfde team, dan lukt het me niet om bots in ons team te krijgen.

Samenvattend:
Ik wil graag:
human, human, bots VS bots

Het volgende lukt me:
human, human VS bot
human, bot VS human, bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Voor hen die het interessant vinden; Killzone Chronicles Partje 8 alweer
http://www.killzone.com/k...es,+Part+8&kz_news_page=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
http://www.nu.nl/games/19...-verbetert-besturing.html
Anoniem: 271809 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:38:
Is het mogelijk om online, met iemand uit je friendlist in jouw team, mét en tégen bots te spelen?

Op dit moment lukt het mij alleen om met mijn friend met en tegen bots te spelen als ik en mijn friend in het tegenovergestelde team zitten.
Willen we in hetzelfde team, dan lukt het me niet om bots in ons team te krijgen.

Samenvattend:
Ik wil graag:
human, human, bots VS bots

Het volgende lukt me:
human, human VS bot
human, bot VS human, bots
host zelf een game, en zet bij de bots op balanced (of juist aan 1 fractie. jullie 2 tegen meerdere :+)

[ Voor 80% gewijzigd door himlims_ op 30-05-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
blah

[ Voor 99% gewijzigd door himlims_ op 30-05-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Hoe zit het nou met die patch voor de controls die uitgebracht zou zijn. Ik start laats KZ op maar kreeg geen melding over een patch..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
patch is nog in ontwikkeling (ahum) ik verwacht dat deze as donderdag wordt gecommuniceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-07 20:55
Misschien domme vraag, maar is het vergelijkbaar met de eerste killzone? Ik heb die namelijk helemaal grijs gespeeld en aangezien ik aan het einde van het jaar een ps3 wil halen, twijfel ik of hem ga kopen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik kan geen vergelijking trekking met de eerdere KZ delen.
Tegen het einde van het jaar zal deze game ongetwijfeld paar tientjes kosten, dan weinig reden om te twijfelen denk ik. Vind het een zalige shooter, en ben erg benieuwd naar de te verschijnen content. Gezien deze game nu wel 'het' paradepaardje is van sony/GG denk ik dat ze deze nog wel even blijven melken; nieuwe updates / content, stuff voor ps-home, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
En de nieuwe patch is een feit:
http://www.n4g.com/ps3/News-339966.aspx
Patch is 76mb

Patch Information:

"First of all, Eric, can you run us through the highlights of Patch 1.27?

Sure! Most importantly, we've added functionality to make the process of finding and playing with friends much easier, tweaked the Skirmish Mode to keep it interesting for players with lower-bandwidth network connections, introduced a new 'High Precision' option to the controller configuration menu, and improved the overall balance of the game. There's also a host of smaller changes as well, but I'll save that for the change log.

Let's start with the first one: finding and playing with friends. How has that been changed?

We've examined how party systems work and added similar functionality to our game where possible. The 'Join Friend' option has been changed so that the player can automatically join a friend's faction and squad – even if faction balancing is on. In addition, squads and their factions are now persistent over multiple games, so friends can keep playing together continuously.

You said the Skirmish Mode been tweaked – can you explain?

Well, we've decided to unlock all the badges in Skirmish Mode. Considering that the game has been out for a while, and that many players have already reached the rank of General, we believe this is a nice way for players with lower-bandwidth network connections to experience the full range of weapons and abilities available in the Warzone.

Control-wise, what exactly does the new 'High Precision' option do?

When this option is switched on, it makes the analog sticks more responsive to small movements. Turned off, the controls behave exactly as they did before the patch. It's not a radical overhaul of the control system, so the layout and the 'weight' of the controls remain the same.

Still, a lot of us here at Guerrilla really enjoy the new High Precision option, so we've decided to switch it on by default for new players. Existing Killzone 2 players will have the option turned off by default after patching – we wouldn't want to force a sudden change to the controls on you!

How have you improved the overall balance of the game?

For starters, Patch 1.27 allows players to switch factions manually if the factions are unbalanced. If the factions consist of, say, 13 players versus 11 players, a player from the largest faction can manually switch over to make it an even 12 versus 12. Switching in the other direction is not allowed, so players from the smaller team can't defect to the larger team if the battle doesn't go their way. Players who switch over retain all their points, but squad affiliations will of course be lost.

Furthermore, we've removed the temporary invulnerability awarded to players who spawn at a spawn point other than the base camp. The players will still be safe at their own base camp, but custom-placed or mission-based spawn points do not yield temporary invulnerability anymore. This will hopefully give opposing players already at this location a fair chance.

Finally, we've made a couple of changes to the Badge abilities. The Assault Badge, for instance, was deemed too powerful by many players – so we tweaked down its Armor ability from 100 hit points to 50 hit points. The Tactician Badge's secondary ability (to request air support from a Sentry Bot) has also been tweaked to make the Sentry Bot more useful. It can aim more accurately now, and its health is a little higher as well. To make it even more useful, we've reduced the way automated turrets target them, so they're not shot down as fast. It should certainly make the Air Support Specialist ribbon easier to obtain!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
en de notes;
• DLC - Enables support for downloadable content pack #2 “Flash & Thunder”, released on June 11th on the Playstation®Store
• Network errors – Improved handling of large message groupings to decrease network errors on heavy loads. Should decrease some instances of network errors
• Stability - Fix for potential Quick-join stability issues when DLC pack “Steel & Titanium” is not installed
• Stability – Removal of DLC could result in stability issues when using game pre-sets
• Stability – Crash fix for potential Search & Retrieve issue
• Stability – Fix for infrequent hang on loading when using spectator mode
• Exploit – Search & Destroy objective exploit fix
• Exploit – Collision fix for map MP04 – Visari Hammer
• Exploit – Collision fix for map MP07 – Blood Gracht
• Exploit – Collision fix for map MP07 – Blood Gracht (2)
• Exploit – Collision fix for map MP08 – Corinth Crossing
• Exploit – Collision fix for map MP08 – Corinth Crossing (2)
• Stats – Fix for clans not always receiving the clan match win medal
• Controls – Addition of High precision mode option for both Single Player and Multiplayer. New accounts will have this mode set as standard and existing users will have to enable it manually. More details can be found here:
• Feature – Players will be automatically placed on the same faction, if they are friends upon using the ‘Join Friend’ option
• Feature – Players will be automatically placed on the same squad, if they are friends upon using the ‘Join Friend’ option
• Feature – Squads will remain constant over multiple rounds unless disbanded. More info on the above features can be found here
• Feature – Faction balancing only checked when entering the game to the pre-game lobby or spawn-select New faction select screen on spawn-select
• Feature – In-game faction changing now allowed on heavily unbalanced factions
• Feature – Skirmish – All Badges and Abilities are now unlocked for Skirmish mode to allow users with lower bandwidth network connections to experience the full range of weapons and abilities available in Multiplayer mode
• Gameplay – Invulnerability when spawning on a deployable spawn-point outside of a base-camp is now disabled
• Gameplay – Armor of Assault class reduced from 100 to 50 hit-points
• Gameplay – AI and health of the flying Sentry Bots has been tweaked upwards
• Gameplay – Firing rate of the Sentry Turret’s rocket system has been reduced slightly
• Bug – Cooked grenades dealing friendly fire damage despite the option being disabled
• Bug - DLC Pack 1 “Steel & Titanium” front end text fix for Japanese sku
• Moderation – Enhanced moderation tools for SCE Moderators
• Killzone.com – Revived players now appearing correctly in Battle Replays
• Misc - Various minor bug fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07 22:52

Ves

A gadget addicted Bounty

himlims_ schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:02:
• Gameplay – Invulnerability when spawning on a deployable spawn-point outside of a base-camp is now disabled
Je ziet nu mensen veel voorzichtiger hun spawn punt uitzoeken.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 09:03

Murphy

(2B||!2B)?

Die Sentry Bots zijn inderdaad een stukje taaier. Goede zaak, al knal je ze nog zo uit de lucht...

Hoe zit het nou met de GoT-clan? Ik zit solo wel zwaar te pwnen maar een clanbattle lijkt me ook wel heel gaaf. Heb een request gestuurd naar Brambest maar heb nog steeds niets terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Waarom kan ik geen wapens kiezen bij assault badge nu...voor de patch wel. Ik kan geen main wapen kiezen, het poppetje staat wel met een Rocket launcher in zijn handen maar ik spawn met alleen pistol :S

The fuck...

Mijn rocket launcher is uit mijn assortiment gehaalt..

[ Voor 15% gewijzigd door Laidback Luc op 05-06-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666

Kan gewoon aan de instellingen van die server liggen. Rocket launcher kan je nog maar heel af en toe kiezen, omdat ie overal uitgeschakeld staat (...wat opzich wel te begrijpen is, want het is strontvervelend als je zo'n raket in je gat krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 153666 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:20:
Kan gewoon aan de instellingen van die server liggen. Rocket launcher kan je nog maar heel af en toe kiezen, omdat ie overal uitgeschakeld staat (...wat opzich wel te begrijpen is, want het is strontvervelend als je zo'n raket in je gat krijgt).
oh ja.. wel dom dat ik dan die assault badge niet kan gebruiken..die grenade launcher is dan ook weg. En alleen pistol gebruiken werkt niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik heb gister resistance 2 gespeeld. Maar wat is dat een lelijk spel alsje het vergelijk met KZ2. Het ziet er zelfs een beetje cartoon achtig uit.
De monster doen ook steeds het zelfde. Ik denk dat ik hem snel verkoop en het lekker bij killzone ga houden tot modern warfare 2 uit komt.

Gelukkig heb ik resistance 2 met een goede deal echt heel goedkoop op de kop getikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
Hebben jullie sinds de nieuwe patch ook zoveel problemen met het geluid?

Soms valt het geluid precies voor een deel weg, het is niet dat ik niets meer hoor maar het is precies of alles in de verte gebeurt terwijl er echter iemand vlak naast mij staat te knallen.

Het valt meestal 'weg' als ik de score check of als ik naar het menu ga waar je de squads kunt zien.
Na een tijd komt het wel terug ook maar volgens mij gebeurt dit volledig willekeurig, soms is het na ik gekilled ben, soms pas na de volgende ronde, ...

Voor de rest niets als lof over die nieuwe patch! De optie 'High Precision' is echt een must!
En het halen van kills met de Flying Sentry's gaat ineens een pak sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ReFresh F5 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 11:18:
[...]

oh ja.. wel dom dat ik dan die assault badge niet kan gebruiken..die grenade launcher is dan ook weg. En alleen pistol gebruiken werkt niet :/
zou zeggen maak zelf eens een server aan, dan wordt je bekened met alle mogelijke settings en beperkingen die op te leggen zijn voor een server. mits er mensen in de server/game blijven kan eentje maanden door spelen. zo heb ik een keer server NLD>Amsterdam gemaakt, met settings varvan ik denk dat deze intrerresant zijn. En als je goed zoekt vind je deze server/game nog steeds in de lijsten (na 3 maanden :))

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 08-06-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
himlims_ schreef op maandag 08 juni 2009 @ 08:52:
[...]

zou zeggen maak zelf eens een server aan, dan wordt je bekened met alle mogelijke settings en beperkingen die op te leggen zijn voor een server. mits er mensen in de server/game blijven kan eentje maanden door spelen. zo heb ik een keer server NLD>Amsterdam gemaakt, met settings varvan ik denk dat deze intrerresant zijn. En als je goed zoekt vind je deze server/game nog steeds in de lijsten (na 3 maanden :))
Heb me altijd al afgevraagd hoe zoiets komt. Als je zelf een server host en je stopt ermee, dan neemt een andere speler de server over ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Nou, net even die 2 nieuwe maps gekocht, en daaaaamn wat een geweld weer zeg! :D
Ik speelde even tegen bots omdat ik niet zoveel tijd heb, maar die map Beachhead lijkt wel de intensiteit te hebben van Omaha's beach, echt niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Voor hen die het boeiend vinden, deeltje 9 van the Chronicles is uit (al even ;) ): http://www.killzone.com/k...llzone+Chronicles,+Part+9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Was sowieso al duidelijk dat ze daarmee bezig waren hoor :)
Wanneer het uit moet komen enzo is nog een groot vraagteken, maar dat het komt is zeker

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Wat mij nog het meest verbaasd is dat er misschien maar 2 miljoen exemplaren van Killzone 2 verkocht zijn... waarom blijven al die CoD spelers toch hangen??

Het is echt een ondergewaardeerde (door de gamers dan) game, echt zonde. Ik beleef er nog altijd veel plezier mee (heb alleen weinig tijd helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
als je verschillen bekijkt;
- aantal mogelijkheden met wapens is beperkt (vind ik plus punt)
- online ranking is te makkelijk (bent zo maximum rank)
- besturing (de feel) is trager
- beperkt aanbod in MP maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Mjah ik weet het niet, maar als ik Killzone heb gespeeld en ik ga even Call of Duty spelen (be it 4 of WaW), dan lijkt het net of ik een clownsspel speel. Je draait onrealistisch, je springt onrealistisch..

En dat beperkte aantal MP maps vind ik ook aardig meevallen. De maps zijn vrij groot en lenen zich voor alle game styles. Bij CoD is dat toch wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 16:43

Entropay - Maak je eigen online visa credit card aan met een US adres. Voor mij werkt dit nog steeds!

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

scorpie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:20:
Wat mij nog het meest verbaasd is dat er misschien maar 2 miljoen exemplaren van Killzone 2 verkocht zijn... waarom blijven al die CoD spelers toch hangen??

Het is echt een ondergewaardeerde (door de gamers dan) game, echt zonde. Ik beleef er nog altijd veel plezier mee (heb alleen weinig tijd helaas).
De besturing is voornamelijk wat me bij KZ2 af heeft laten haken. Alsof je vast zit in een spinnenweb, en vervolgens ga je aimen op het hoofd; heb je vervolgens nog steeds diverse shots nodig om een hit te registreren, te stroperig gewoon. Idem in andere vuurgevechten, tappen, sprayen, single shots, maakt niet uit; je bent zo een hele clip kwijt op één persoon en mijn aim is als G3 en M14 liefhebber echt niet slecht.

Tel daarbij op, dat het in vergelijking met andere games echt een grenade spam fest is, en dat ik persoonlijk vind dat er veel meer tactisch element, en sfeer in COD4 zit dan in KZ2. Het zou juist andersom moeten zijn maar dat is niet het geval.

Het mist gewoon net al die kleine dingen die het leuk houden; voor mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik kan me er wel een beetje in vinden. Ik heb hetzelfde eigenlijk. Normaal ben ik niet zo'n shooter fan, het enige spel dat ik serieus heb gespeeld voor killzone is Battlefield 2142. Qua gameplay vind ik battlefield echt stukken beter. Maar misschien komt dit dan weer door tobo/muis combi tegenover een controller waar ik nog niet volledig aan gewend ben.... (en misschien het feit: vroegah was alles beter :P / mooier maken dan het is etc. etc.)

Waar ik me ook wel aan irriteer is dat je vaak bij smalle paden niet langs medespelers komt en af en toe blijf je te makkelijk steken achter een voorwerp...

[ Voor 6% gewijzigd door Rob1106 op 26-06-2009 21:04 ]

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/killzone2tatoeage-001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/killzone2tatoeage-002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/killzone2tatoeage-003.jpg

BRON

vriend van me heeft playstation op z'n schouder staan, die spoort ook al nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
killzone 2 uitlopend, begint 't gemauw over 't 3e deel ..... ik ben benieuwd, of GG deze keer WEL direct naar de communiti luisterd.

http://games.blogo.nl/?co...-killzone-3-wishlist.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Pfffffft het eerste wat op hun lijst staat (niet Neogaf, maar die directe link) is lagless input 8)7. Willen ze dan echt weer zo'n arcade shooter als Call of Duty hebben? Dat is echt ridiculous, het speelt nu zoveel realistischer! Zou het juist een reden vinden om het links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben het er helemaal mee eens dat er lagless input moet komen, gaat in mijn optiek helemaal nergens over die besturing. Meer dan 60 euro weg aan dat spel :S

Heb het overigens met controller en toetsenbord/ muis combinate geprobeerd maar het is echt helemaal niets, vind ik dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
En er is soort van een nieuwe dlc aangekondigd! 2 nieuwe maps en 2 nieuwe wapens.

http://kotaku.com/5311440...ew-weapons-for-killzone-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

scorpie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:50:
Pfffffft het eerste wat op hun lijst staat (niet Neogaf, maar die directe link) is lagless input 8)7. Willen ze dan echt weer zo'n arcade shooter als Call of Duty hebben? Dat is echt ridiculous, het speelt nu zoveel realistischer! Zou het juist een reden vinden om het links te laten liggen.
Je kunt beter je pijlen als ontwikkelaar richten op andere aspecten om realisme in het spel te brengen. Je kunt van alles roepen over COD4, maar je hebt als speler wel het gevoel in realisme te zitten. Daar kun je het wel/niet mee eens zijn, de reviews, reacties en de huidige lifespan zijn het bewijs. In de hardcore modusmoet je gewoon behoedzaam door een map gaan. Doe je dit niet, dan wordt je of neergeknald, of je loopt op een claymore.

Er zijn uiteraard diverse onderdelen die totaal niet realistisch zijn (pistol range, perks, ineens om kunnen draaien) maar daar zit niet zo'n enorme nadruk op, en dat heeft de besturing op Killzone 2 wel.

En behalve de besturing, zie ik verder totaal niets realistisch in Killzone 2. De besturing in Killzone 2 is overdone. Zie jij soldaten in het echte leven ook zo traag hun wapen op een doel richten, zelfs als ze 90gr moeten draaien, ik niet hoor. Ik ben best voor realisme, maar het is gewoon slecht geïmplementeerd (deadzone), overdone, en hoort op deze manier imho niet thuis in een game. Soms moet je dingen gewoon niet doen.

- Gewond? Dan loop je langzamer.
- In je been geschoten? Dan ga je hinken/slepen met je been.
- In je arm geschoten, dan zit er meer beweging in je crosshair
- Meer damage op bullets.
- Recoil toevoegen
- Meer oorlog gevoel, ik heb niet het gevoel in een felle oorlog te zitten.

Maar ga niet lopen frunnikken aan de controls. Er zijn vast mensen die het gaaf vinden, er zijn meer mensen die het zien als funest voor de gameplay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ja, ik snap wel wat je bedoelt, maar zo kun je eigenlijk alles wel bestempelen als zijnde een slechte manier van realisme opwekken. Wat voelt nou realistischer, als je springt en je springt meteen de lucht in, vrij hoog, of dat je eerst soort van door je knieën zakt, om vervolgens vrij laag te springen (je bent immers gepakt en gezakt)?

Het is maar net hoe de speler het interpreteert, de een vindt het niks de ander vindt het een verbetering. Als ik Call of Duty na Killzone speel vind ik het net zo aan voelen als dat ik van Gran Turismo naar Micro Machines ga zeg maar.

De verbeterpunten die je noemt lijken mij echt tof, maar wanneer een ontwikkelaar die gaat toepassen, dan verdwijnt 90% van de gamers omdat het dan te moeilijk zou worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeroWe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06-2022
Ik heb gisteren de update binnengehaald en ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben over de aanpassing in de lobby ( overzicht van de online gameservers ). In het verleden moest je wachten totdat je echt in het spel zat voordat je wist welke maps en welke mods er gebruikt worden. Dat was echt tijdrovend ( laadtijden etc. ). Is wel eventjes wennen met de nieuwe indeling maar het is iig een stuk handiger dan voorheen!

Big ups GG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07 22:52

Ves

A gadget addicted Bounty

Ben het met je eens GeroWe. Eindelijk hebben ze die toevoeging erbij gedaan (wat er eigenlijk al vanaf het begin bij had moeten zijn). Scheelt laden in een game en er achter komen dat ze maar op 1 map spelen of bepaalde instellingen veranderd hebben.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310488

tijd voor een deel2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ja, ik heb deel 2 klaarstaan, zal nog een aanvulling maken op de uitbreidingen / dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Hij staat ook op joystick en gametrailers enzo gepost, napalm & cordite heet het nieuwe mappack en bevat naast 2 nieuwe maps ook de mogelijkheid om flamethrower en boltgun als wapen te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
En hier gaan we verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.