[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:42
Ik merk wel degelijk verschil met de controls. Niet spectaculair ofzo maar wel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Merlin, de beste techniek hangt van je eigen stijl af. Qua controllers zijn er nog wat opties: Een XFPS rateup adapter, of een Splitfish FragFX. En natuurlijk veel spelen, komt vanzelf goed. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hoe kan je eigenlijk een spawnpoint creeeren? Ik snapte er geen bal van, pijltje naar links, en dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 16:26
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:06:
Hoi iedereen

In het verleden was ik een echte Quake player maar sinds kort ook de eigenaar van killzone2
maar o o o wat valt dat tegen, die controls zijn tov een muis en keybord een ramp .
Het is voor deze oldie echt moelijk om een beetje te scooren, richten en lopen tegelijk , erg lastig
Ik mag blij zijn als ik 15 kills haal in een game.
Maar goed het is gewoon wennen denk ik die controller dan komt het wel goed hoop ik ;-)

Maar wie kan mijn als her-intreder wat goede tips geven ? welke wapens in welke map te gebruiken,
Veel sniperen of juist veel bewegen en aanvallend knallen ?
of nu juist uit de big bang blijven om op een afstandje ta knallen.
kortom wat is nu een goede tactiek cq techniek.

groet Merlin69
gewoon veel oefenen. speel zelf op hoog niveau counter-strike en in het begin vond ik het een ramp om met de controller first person shooters te spelen, zo slecht was ik. maar na flink wat oefenen loopt het erg soepel en merk je ook dat je veel aan je eerdere first person shooter ervaring hebt :) gewoon even door de steile learning curve heenbijten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

brambest schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:19:
Hoe kan je eigenlijk een spawnpoint creeeren? Ik snapte er geen bal van, pijltje naar links, en dan ?
Als tactician kan je spawnpoints creëren door pijltje naar links, dan hou je als het goed is een mobile spawnpoint-granade vast. Als je die gewoon gooit zoals je normaal doet met de schietknop, dan krijg je op die plek een spawnpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
kom net uit een potje waar een gast 104 kills had en 4 deaths..is dat uberhaupt mogelijk.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Skire schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:36:
[...]

gewoon veel oefenen. speel zelf op hoog niveau counter-strike en in het begin vond ik het een ramp om met de controller first person shooters te spelen, zo slecht was ik. maar na flink wat oefenen loopt het erg soepel en merk je ook dat je veel aan je eerdere first person shooter ervaring hebt :) gewoon even door de steile learning curve heenbijten dus ;)
Zelf heb ik ook in het verleden veel shooters op de PC gespeeld, en vanavond m'n PS3 aangesloten, eerste keer een ps3 controller in m'n handen en ik moet zeggen dat het me nog best af gaat in multiplayer. Heb in ieder geval nog altijd meer kills als deaths dus dat gaat de goede kant op :)
Inderdaad veel oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Heb nog steeds de 1.20 patch niet binnen. Maar kon gewoon met mijn 1.11 versie met mensen spelen die wel 1.20 hadden. En online had ik het idee dat de controller settings server sided waren, ik merkte namelijk wel degelijk dat alles veel responsiever was. De delay is nu afgenomen tot een acceptabel niveau en het speelt echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De controls zijn stukken verbeterd, die vertraging na het indrukken van een knop en het uitvoeren is praktisch weg. Ik heb de sensitivity weer een stukje teruggedraaid, omdat ik voorheen moest overcompenseren, nu kan ik stukken preciezer mikken.
Klasse Guerilla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
Argh! I need my fix! :D
Als die website het nou eens zou doen, kon ik nog wat clanactiviteiten plannen voor mensen die in de GoT clan zitten / willen, maarja gaat even niet helaas. TV wordt trouwens gefixed, binnen 48 uur belt een monteur terug om langs te komen *O*.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:41

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik heb de 1.20 update ook nog niet binnen. Gistermiddag en avond gewoon gespeeld. Clanmembers vroegen ook of ik de update al binnen had en dat is dus nog steeds niet het geval. Vreemd, maar ik zoals hierboven vermeldt wel gewoon spelen met mensen die hem wel geupdate hebben...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 12:45
Gelden die fijnere controls ook voor singleplayer of alleen multi?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Jeuuj heb de 1.20 patch dan eindelijk binnen! :D Ben gister ook General geworden dus dit weekend ga ik los met m'n scout badge :p ff de bijbehorende ribbons behalen om alles te unlocken.

@ Furfoot: Als je de patch binnen hebt geldt het zowel voor de multiplayer als voor de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Gelukkig is die update lekker bescheiden van formaat. Soms kun je >100MB gaan downen voor een spel. Best kut als je NU wilt gamen en geen zin hebt om een paar minuten te wachten. Met dit formaat is het tenminste binnen een halve minuut geregeld.

De controls zijn wat minder van de acceleratie, wat op zich wel fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Laatst online: 27-08 15:56
Mensen die zin hebben om een potje online te spelen voeg me maar toe :)

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Hoi allen :)

Zijn hier al mensen die met de XFPS rate up hebben gespeeld?
Ik heb er nu één, ff een usb muis eraan gehangen en een ps2 keyboard maar de besturing viel me toch wel heel erg tegen. Ik verwachte gelijk op hetzelfde niveau te gamen als op de PC :(.

Dus iemand hier ervaring mee en eventueel tips qua instellingen?

Ff een EDIT:
Het aimen gaat nu dus voor geen meter, als ik een controller zou pakken zou ik denk ik net zo heen en weer zwieren zonder enige controle, en dat was dus net niet de bedoeling :'(

PS.
Ga morgenavond nog eens een paar ronden proberen na het instaleren van de nieuwe patch.

[ Voor 21% gewijzigd door Scavy op 07-03-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Het werkt gewoon anders, daar moet je even rekening mee houden. Met m'n FragFX moet ik de sensitivity in de spellen meestal op max gooien om daarna met het wieltje wat te experimenteren. Doe dat ook eens met die XFPS, die wielen zitten er niet voor niets op!

Wat ook aan te raden schijnt, is een muis met hoge dpi, wat ik zo eens las op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Hillie schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:07:
Het werkt gewoon anders, daar moet je even rekening mee houden. Met m'n FragFX moet ik de sensitivity in de spellen meestal op max gooien om daarna met het wieltje wat te experimenteren. Doe dat ook eens met die XFPS, die wielen zitten er niet voor niets op!

Wat ook aan te raden schijnt, is een muis met hoge dpi, wat ik zo eens las op het web.
Dat met de sensitivity was ik inderdaad ook van plan om uit te proberen.
Met de sensitivity op de XFPS zelf heb ik ook lopen spelen maar dat ging van kwaad tot erger.

Ik moet er overigens nog wel een keer wat langer voor gaan zitten, was nu al een hele tijd bezig met het toewijzen van de juiste knoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:05
Oke wat dachten ze daar bij guerrilla om sixaxxis te gebruiken om te richten ( in scope )? Het duurde voor mij wel even voordat ik erachter kwam waarom het ineenkeer zijn eigen wil kreeg als ik inzoomde 8)7

is het mogelijk om dit uit te schakelen? Want het is behoorlijke irritant (althans voor mij ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:30
FireBladeX schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:02:
Oke wat dachten ze daar bij guerrilla om sixaxxis te gebruiken om te richten ( in scope )? Het duurde voor mij wel even voordat ik erachter kwam waarom het ineenkeer zijn eigen wil kreeg als ik inzoomde 8)7

is het mogelijk om dit uit te schakelen? Want het is behoorlijke irritant (althans voor mij ).
Wait, what?

Dat verklaard een hoop.....

*Qoriox gooit PS3 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Kvind het eigenlijk wel fijn. Je kan gewoon met de controls richten, en finetunen met sixaxis. Als je het ff oefent is het best fijn want t is erg gevoelig.

Eindelijk rank *** gehaald vandaag, meteen scout zitten oefenen. Medic vind ik nog steeds het fijnst spelen ookal heb je de standaard gun. Wat is jullie favoriete badge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Scavy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:31:
Dat met de sensitivity was ik inderdaad ook van plan om uit te proberen.
Met de sensitivity op de XFPS zelf heb ik ook lopen spelen maar dat ging van kwaad tot erger.

Ik moet er overigens nog wel een keer wat langer voor gaan zitten, was nu al een hele tijd bezig met het toewijzen van de juiste knoppen ;)
Voor de FragFX raden ze aan om de sensitivity in het spel te maximaliseren en het dan met het draaiwieltje bij te stellen. Op de FragFX controller zit nog een extra knop om de sensitivity te verlagen, dus je kunt zwieperen als je normaal rondbanjert, maar als je gaat scopen kun je de extra button indrukken. Helaas zit 'ie wel boven L1, dus met Alternate 2 druk je dan drie knoppen tegelijk in op de handheld controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:05
Sander1991 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:04:
[...]

Kvind het eigenlijk wel fijn. Je kan gewoon met de controls richten, en finetunen met sixaxis. Als je het ff oefent is het best fijn want t is erg gevoelig.
Ja maar ik heb het probleem dat ik niet stil kan zitten, zeker niet als ik zit te snipe'n. Daarom springt hij vaak naar rechts/links/boven/beneden.best irritant als ik zit te proberen om op iemands hoofd te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sander1991 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:52:
[...]

Als tactician kan je spawnpoints creëren door pijltje naar links, dan hou je als het goed is een mobile spawnpoint-granade vast. Als je die gewoon gooit zoals je normaal doet met de schietknop, dan krijg je op die plek een spawnpoint.
Hou wel rekening met het feit dat je maximaal twee extra spawnpoints per team hebt. Als het goed is staan er onder het granaat icoontje twee blokjes. Als één of allebei wit zijn, kun je hem gebruiken, anders niet. Dit geldt ook bij turrets (maximaal 4 per team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Laatst online: 15-12-2024

Vandaar dat ik zo vaak mis met die sniperrifle, dus rustig de trekker overhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Hey, de website werkt weer een heel stuk sneller en je kunt weer alle statistics opvragen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Heb me gisteren toch een grappige bug meegemaakt. Ik weet de naam van de map niet meer precies, het is die map met 3 torens, en een rondvormig gebouw in het midden. De map is een beetje rood van kleur. In ieder geval, ik zat dus in zo'n toren tegen die opening aan waar je naar buiten kunt kijken, maar ik werd geblockt door een teammate ofzo, die stond echt recht achter me. Op een gegeven moment wil ik teruglopen, wat dus niet lukt, en opeens zit ik gewoon in die raamopening. Dus ik denk wtf hoe kom ik hier nou weer terecht. Toen probeerde ik door die raamopening naar buiten te kruipen. Hierdoor viel ik opeens door de grond heen en kwam ik IN de toren terecht, dus liep ik gewoon binnen solid muren. Daarna probeerde ik nog ff of ik mensen kon killen, wat dus kon. Ze konden mij nooit zien omdat ik simpelweg IN een betonnen muur zat, maar ik kon ze wel gewoon killen. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Hillie schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:04:
[...]

Voor de FragFX raden ze aan om de sensitivity in het spel te maximaliseren en het dan met het draaiwieltje bij te stellen. Op de FragFX controller zit nog een extra knop om de sensitivity te verlagen, dus je kunt zwieperen als je normaal rondbanjert, maar als je gaat scopen kun je de extra button indrukken. Helaas zit 'ie wel boven L1, dus met Alternate 2 druk je dan drie knoppen tegelijk in op de handheld controller. :)
Snap niet helemaal wat je bedoelt maar ik heb dan ook geen FragFX.

Vanavond heb ik eindelijk weer eens een paar uur de tijd en dan zal ik beginnen met de sensitivity dus op max te gooien en bij te stellen met de xfps controller.

Ik zal morgen wel ff laten weten hoe dat het is gegaan, dan weten anderen die er aan zitten te denk een xfps te kopen ook hoe en wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
Skire schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:30:
Heb me gisteren toch een grappige bug meegemaakt. Ik weet de naam van de map niet meer precies, het is die map met 3 torens, en een rondvormig gebouw in het midden. De map is een beetje rood van kleur. In ieder geval, ik zat dus in zo'n toren tegen die opening aan waar je naar buiten kunt kijken, maar ik werd geblockt door een teammate ofzo, die stond echt recht achter me. Op een gegeven moment wil ik teruglopen, wat dus niet lukt, en opeens zit ik gewoon in die raamopening. Dus ik denk wtf hoe kom ik hier nou weer terecht. Toen probeerde ik door die raamopening naar buiten te kruipen. Hierdoor viel ik opeens door de grond heen en kwam ik IN de toren terecht, dus liep ik gewoon binnen solid muren. Daarna probeerde ik nog ff of ik mensen kon killen, wat dus kon. Ze konden mij nooit zien omdat ik simpelweg IN een betonnen muur zat, maar ik kon ze wel gewoon killen. Heel apart.
Ik hoop dat ze dit snel patchen, heb je dit al op het killzone forum gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Nee nog niet, die site is zo traag als ik weet niet wat. Daarnaast wordt dat hele forum volgespamt met huilende kinderen over de nieuwe controls en dat soort onbelangrijke zaken, de kans is dan nogal klein dat jouw topic gelezen wordt.

Edit: voor mensen die toch het geduld hebben door te komen op het forum (en denken gehoord te worden :P), de map heet Visari Hammer. Het gaat om de toren die het dichtst bij de ISA base staat. Als je binnenin de toren staat, gaat het om de rechterkant van het raam.

Afbeeldingslocatie: http://killzone.com/magnoliaPublic/killzone/news/tutorials/map04/mainColumnParagraphs/06/image/topview1.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Skire op 08-03-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Is dat niet Visari's square Hammer ofzo? Wel leuke map alleen jammer dat veel mensen steeds dezelfde gang inrennen als daar veel vijanden zijn (zeg maar.. je hebt ook nog een objective te doen).

edit: Hammer dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door scorpie op 08-03-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
na lang weekendje spelen heb ik eindelijk mijn eerste paar 2nd skills vrijgespeeld voor andere classes; engenier met turrets en air support :P saboteur met healthpacks ook erg leuk, den de krachtige boost ability blijft zalig icm shotgun
hoop wel dat ze de game blijven uitbreiden met maps en wapens, gezien de omvang van deze game gok ik er op dat er geregeld nieuwe content blijft komen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
er is al geconfirmeerd dat ze met downloadable content bezig zijn ;) daarnaast ga ik ervanuit dat ze binnenkort ook (gratis) een party systeem zullen toevoegen in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
blergh ik vidn de nieuwe controls dus juist minder :D

maar afgezien van dat erg lekker weg te spelen game maar ik vind het wel frustrerend dat je generaal moet zijn om een sniper rifle te kunnen kiezen, waardoor diegene die het wel hebben een enorme edge in bepaalde maps hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Nou de XFPS werkt al een stuk beter nu nadat ik de sensitive settings voluit heb gegooid en de controls nog eens opnieuw heb toegewezen.

Kon alleen nog maar SP uitproberen want MP pakte hij niet. error code 988???

Trouwens wel irritant dat ze specifiek in het spel hebben ingebouwd dat je de sixaxis controller moet gebruiken om bv. valve hendels te draaien. Dat krijg ik dus met de XFPS niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Sn0wblind schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:44:
blergh ik vidn de nieuwe controls dus juist minder :D

maar afgezien van dat erg lekker weg te spelen game maar ik vind het wel frustrerend dat je generaal moet zijn om een sniper rifle te kunnen kiezen, waardoor diegene die het wel hebben een enorme edge in bepaalde maps hebben,
ik :r op snipen, maar die 100% cloak skill is wel uber. Beetje als mietje dit weekend op killzone rond gehobbeld. Is toch wel erg 'spannend' om in stealth de tegenstander haar basis te betreden. En dan met een ongeveer pistool (shotgun) hoofden weg te blazen, love it. En dan weer in cloak, je ziet mensen kijken van :? hey wtf? daar stond net nog een teammate, met hoofd :+

Maar klopt wel, sommige levels zeker als je beetje skilled bent kan de sniper echt de match bepalen.
Hoop dat ze in de nabije toekomst nog iets van smokescreen grenaatjes introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:14
Dit weekend stuk of 5 potjes gedaan, en ik moet zeggen als je eerste wordt van 32 players geeft dat toch wel een goed gevoeld. Het waren maar 54 punten maar dat geeft al aan hoe slecht de rest was :D

Overigens had ik een geweldige beslissende pot; assassination; ik op zoek naar hum teamleader, nog 20 seconden op de klok. Zie ik hem opeens op me af komen, maar ik stond op de grond en hij 2 hoog in een gebouw. Ik denk ach; we proberen het gewoon: granaatje door de raam en wat denk je? Ja hoor... :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
assassination vind ik zelf beetje een verneukte game mode, pakt assault class, grenade launcher.
kijkt op de map waar de tegenstander 'verstoppeld' zit. Activeerd je boost abbility en schiet als een kip zonder kop 6 grenaten in de juiste richting... *tata* kill gemaakt. (medaile is binnen)

maar de voldoening van een hoge ranking is erg leuk. Zo had ik dit weekend vrienden op bezoek, in beschonken toestand een server gepakt; 'German Only'
Met mijn nick [NLD>]HollandHards de aandacht van de gehele server te pakken. Vriend van me mijn headset gegeven, die uit volle borst 'schade deutschland alles .....' (je kent 't wel)
Leuke van 't hele verhaal is dat ik 1ste stond na tijdje schieten, en die duitsers maar vloeken en doen.
ge-wel-dig, na de victory maar weer gegaan, anders ook zo zielig

[ Voor 46% gewijzigd door himlims_ op 09-03-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:55:
assassination vind ik zelf beetje een verneukte game mode, pakt assault class, grenade launcher.
kijkt op de map waar de tegenstander 'verstoppeld' zit. Activeerd je boost abbility en schiet als een kip zonder kop 6 grenaten in de juiste richting... *tata* kill gemaakt. (medaile is binnen)

maar de voldoening van een hoge ranking is erg leuk. Zo had ik dit weekend vrienden op bezoek, in beschonken toestand een server gepakt; 'German Only'
Met mijn nick [NLD>]HollandHards de aandacht van de gehele server te pakken. Vriend van me mijn headset gegeven, die uit volle borst 'schade deutschland alles .....' (je kent 't wel)
Leuke van 't hele verhaal is dat ik 1ste stond na tijdje schieten, en die duitsers maar vloeken en doen.
Hmm tja en dat vind ik dus weer niet goed... ik ben pas bij de 3e rank, en vind het dus belachelijk dat ranking zo zwaar weegt. Bij COD4 kun je level 55 zijn zoveel als je wil, zelfs met een level 1 rank heb ik dan nog gelijke kansen.

Bij Killzone2 is het straks een groot blastfest van alle hoge rankings... en dat vind ik dus echt afdoen aan de multiplayer. Waarschijnlijk voor mij de reden waarom ik dit over een maand niet meer speel. Als casual gamer ben je dan halverwege de rankings terwijl 80% met de hoogste rank rondloopt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Nu zeg maar General te zijn heb ik ff paar vraagjes :

- Ik kan maar 2x inzoomen met sniper, er staat 5x maar hoe krijg ik dat voor elkaar ? (eerst 10 mensen slopen binnen 1 match en dat 8x ?)

- Hoe kan ik iedereen in de game "muten" want ik word serieus gek van die jankende kinderen en blaffende honden :')

Voor de rest zal ik eerst te zeuren over de controls, maar dat is echt verleden tijd, wat een heerlijke game jongens :*)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:55:Vriend van me mijn headset gegeven, die uit volle borst 'schade deutschland alles .....' (je kent 't wel)
Zielig is trots zijn op dit soort gedrag....
Phusebox schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:12:
[...]

Hmm tja en dat vind ik dus weer niet goed... ik ben pas bij de 3e rank, en vind het dus belachelijk dat ranking zo zwaar weegt. Bij COD4 kun je level 55 zijn zoveel als je wil, zelfs met een level 1 rank heb ik dan nog gelijke kansen.

Bij Killzone2 is het straks een groot blastfest van alle hoge rankings... en dat vind ik dus echt afdoen aan de multiplayer. Waarschijnlijk voor mij de reden waarom ik dit over een maand niet meer speel. Als casual gamer ben je dan halverwege de rankings terwijl 80% met de hoogste rank rondloopt ofzo.
Dat is juist bij KZ2 helemaal niet zo. Standaard staat namelijk rangfiltering aan. Je kunt geen room joinen als je rang te hoog of te laag is. Je kunt wel in een room blijven als je rang omhoog gaat. Je kan bij het maken van een custom room aangeven of je wel of geen rangfiltering wil. M.a.w. jij kunt gewoon tegen mensen van jouw niveau blijven spelen.
kaos- schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:23:
Nu zeg maar General te zijn heb ik ff paar vraagjes :

- Ik kan maar 2x inzoomen met sniper, er staat 5x maar hoe krijg ik dat voor elkaar ? (eerst 10 mensen slopen binnen 1 match en dat 8x ?)

- Hoe kan ik iedereen in de game "muten" want ik word serieus gek van die jankende kinderen en blaffende honden :')
Die extra zoom moet je inderdaad verdienen. Muten kan volgens mij via 'select' en dan bij facties.

[ Voor 32% gewijzigd door NLxAROSA op 09-03-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
NLxAROSA schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:24:
[...]
Zielig is trots zijn op dit soort gedrag....
* himlims_ is trots op zijn hollandse glorie :+
en jah ook op het kinderachtige gedrag 8)7

@Phusebox: de ranks vind ik neit veel voorstellen, je bent binnen no time ***
Overigens kun je zoals NLxAROSA ook kenbaar maakt, filteren op rooms welke jouw niveau hebben.
Maar het klopt wel; de kansen zijn enigsinds ongelijk hierdoor.
Hoewel ik je vergelijking met CoD ook niet vind opgaan; daarbij hebben de hogere ranks 'coole' en 'krachtigere' perks waardoor je als lower level benadeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NLxAROSA schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:24:
[...]
Dat is juist bij KZ2 helemaal niet zo. Standaard staat namelijk rangfiltering aan. Je kunt geen room joinen als je rang te hoog of te laag is. Je kunt wel in een room blijven als je rang omhoog gaat. Je kan bij het maken van een custom room aangeven of je wel of geen rangfiltering wil. M.a.w. jij kunt gewoon tegen mensen van jouw niveau blijven spelen.
Heb toch genoeg matches gehad toen ik pas net de 2e rang had waar allerlei mensen met rocketlaunchers, turrets en vliegende bots rondliepen. En toen had ik classfiltering gewoon aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
'my rank only' geloof ik dat de optie heet.

lees net stukkie over aim exploid, waarbij je herhaaldelijk op L1 (aimen) drukt en op R1 om te bursten.
zie hier;
http://vimeo.com/3536364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:44:

lees net stukkie over aim exploid, waarbij je herhaaldelijk op L1 (aimen) drukt en op R1 om te bursten.
zie hier;
En die optie werkt dus voor geen meter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

kaos- schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:23:
iedereen in de game "muten" want ik word serieus gek van die jankende kinderen en blaffende honden :')
Ik hoop dat er binnenkort nog een optie komt dat je een heel team kunt muten (of isa of helghast) zodat je dat geouwehoer aan de andere kant niet de hele tijd hoort. Op dit moment kun je mensen muten door op select te drukken, naar hun naam te gaan, op vierkantje drukken en dan 'dempen' kiezen. Maar voordat je iedereen gedempt hebt ben je wel 2 minuten verder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

himlims_ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:44:

zie hier;
Jeetje, dat ziet er ook ziek uit. Hoop dat ze dat snel fixen..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Laatst online: 17:42
Zo, wat is het weekend snel gegaan.. Veel teveel gespeeld, maar wat speelt saboteur heerlijk zeg. Heb me af en toe echt kapot gelachen hoe mensen reageren als je disguised bent. Maar die aim exploid, damn, dat moet echt snel opgelost worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Phusebox maakt kenbaar dat die optie voor geen meter werkt, helaas vandaag aan de 9 tot 5 verplichting vast.

echt ernstig dat deze game mijn sociaal leven al beinvloed :+ (niet positieve zin)

Voor het behalen van C4 (dat zijn die proximity mines??) moet je dan 10x iemand killen in disguise? Of 10x gebruiken zoals boost ability?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:39:
[...]@Phusebox: de ranks vind ik neit veel voorstellen, je bent binnen no time ***
Ter vergelijking: binnen een uur of 20 kun je hier de maximum rang hebben. Bij BF2 had ik dat na 200 nog niet voor elkaar. Ik reken op een uitbreiding van de rangen of herschikking o.i.d.
Phusebox schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:42:
[...]

Heb toch genoeg matches gehad toen ik pas net de 2e rang had waar allerlei mensen met rocketlaunchers, turrets en vliegende bots rondliepen. En toen had ik classfiltering gewoon aanstaan.
Vreemd, bij het maken van een room kun je aangeven of je dat wil gebruiken, lijkt me dat als jij dan zoekt op 'alleen eigen rang' dat hij dan alleen die games eruit pikt die voldoen aan jouw rang....bugje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
himlims_ schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:54:
[...]

ik :r op snipen, maar die 100% cloak skill is wel uber. Beetje als mietje dit weekend op killzone rond gehobbeld. Is toch wel erg 'spannend' om in stealth de tegenstander haar basis te betreden. En dan met een ongeveer pistool (shotgun) hoofden weg te blazen, love it. En dan weer in cloak, je ziet mensen kijken van :? hey wtf? daar stond net nog een teammate, met hoofd :+

Maar klopt wel, sommige levels zeker als je beetje skilled bent kan de sniper echt de match bepalen.
Hoop dat ze in de nabije toekomst nog iets van smokescreen grenaatjes introduceren.
in dat woestijn level maak je echt weingi kans om bovenaan de ranglijst te staan onder sniperripfle als andere die wel hebben, vaak ga ik gewoon op jacht op 1 sniper en jat zijn rifle want dan eindig ik nog enigzins goed, want bij non sniper maps geen probleem is.

maar met die skills worden beginners wel benadeeld, ik heb nu 2 badges waardoor ik extra punten voor het maken van headshots krijg, oftewel me score loopt heel snel op en bij team deathmatch rondes krijg ik nog meer punten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sn0wblind schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:45:
[...]

in dat woestijn level maak je echt weingi kans om bovenaan de ranglijst te staan onder sniperripfle als andere die wel hebben, vaak ga ik gewoon op jacht op 1 sniper en jat zijn rifle want dan eindig ik nog enigzins goed, want bij non sniper maps geen probleem is.

maar met die skills worden beginners wel benadeeld, ik heb nu 2 badges waardoor ik extra punten voor het maken van headshots krijg, oftewel me score loopt heel snel op en bij team deathmatch rondes krijg ik nog meer punten erbij.
Gewoon er omheen lopen en alle snipers die op een rijtje de hele achterkant van de map bemannen neer melee attacken. Weinig kabaal, heel effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Sandyman538 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:56:
[...]

Gewoon er omheen lopen en alle snipers die op een rijtje de hele achterkant van de map bemannen neer melee attacken. Weinig kabaal, heel effectief.
wat ik vaak tegen kom is dat ze aan beide kanten zitten, want het is het meest logische om via de andere kant hun helft binnen te lopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
iemand op een nederlandse (web)shop de official Killzone2 guide tegen gekomen?
vind overal alleen maar import (cc vereist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
op www.12game.com hebben ze hem. er zijn 2 guides, één van brady games en één van future press. die van future press is het beste. daar heb je ook weer 2 versies van: 1 normaal magazine-achtige versie, en 1 met een verharde kaft, de limited edition.

- Link naar Limited Edition

Als je de normale magazine-achtige versie wil hebben zie je onderaan de pagina staan: "Klanten die deze titel hebben gekocht, kochten ook:"

en dan zie je Killzone 2 Strategy Guide staan met als logo een lege GBA boxart (vraag me niet waarom lol). Je kunt daar echter niet op klikken want die link is dood, dus moet je direct op Bestellen klikken. De guide zelf kost 17 euro, maar de verzendkosten zijn maar liefst 4(!) euro. Dus uiteindelijk ben je denk ik beter uit als je hem van eBay haalt.

Edit:

Hier een sample van de guide. Het ziet er erg goed uit moet ik zeggen, veel informatie en erg gedetailleerd. Zit te twijfelen of ik hem ook zal halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Skire op 09-03-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 15:53

mace

Sapere Aude

Je zou hem ook bij amazon.co.uk kunnen bestellen aangezien je daar met maestro kan betalen, en dat is iets wat op nagenoeg elke pinpas ook zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Oh hartstikke bedankt voor de tip! Op de meeste engelse sites kun je namelijk alleen met credit card betalen. Ik ken alleen mymemory.co.uk als UK site die paypal support. Ik zal eens kijken hoe dat maestro werkt dan.

Hmm met mijn pas van de IGN kan ik online niet met Maestro betalen, heb nu maar een wirecard aangemaakt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Skire op 09-03-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:45
Het valt me op dat het erg vaak voorkomt dat je iemand dood schiet en dat hij jou dan ook dood schiet zeg maar ;)

en kan het kloppen dat bij 'mijn statistieken' nog niet alle punten zijn gesynchroniseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Gasten, sorry dat ik net zo belabberd speelde, maar ik speel Killzone nu op m'n 40cm tv, en dat is echt crap zeg :X

Ow, en ik heb het idee dat m'n headset maar half werkt ofzo, maar dat zullen we maar een keertje moeten uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
t mac schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:41:
Het valt me op dat het erg vaak voorkomt dat je iemand dood schiet en dat hij jou dan ook dood schiet zeg maar ;)

en kan het kloppen dat bij 'mijn statistieken' nog niet alle punten zijn gesynchroniseerd?
dit heb ik vooral met de shotgun, dan schiet ik iemand dood, dan schiet hij mij erna dood en opeens valt diegene dood neer. beetje annoying die delay, maar dit had ik ook vaak in Metal Gear Online en Resistance 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

scorpie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:43:
Gasten, sorry dat ik net zo belabberd speelde, maar ik speel Killzone nu op m'n 40cm tv, en dat is echt crap zeg :X

Ow, en ik heb het idee dat m'n headset maar half werkt ofzo, maar dat zullen we maar een keertje moeten uittesten.
Np :P was wel grappig, ik steeds tegen jou lullen en dan dacht ik, oja hij kan niks terug zeggen :P Maar toen viel mijn internet uit, net toen ik eerste met 60 punten stond. Trouwens Himlims, jij zat steeds in het team, maar volgens mij was je AFC(away from controller) want ik invite je steeds en je spawnde ook niet.

Wel erg toeval dat ik je tussen al die servers tegenkwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Is het misschien handig om even het ' clan member lijstje ' up te daten? Inmiddels zijn er toch al 9 leden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ja inderdaad, zal ik vanavond even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Singleplayer veteran uitgespeeld, en na een aantal uren (10+) multiplayer ligt de game hier alweer in de kast. Ik kan me niet vinden in de hoeveelheid keren dat je een tegenstander moet raken en het continue lange stukken moeten lopen om weer in het spel te geraken (tenzij je in een capture ground spel zit, of kunt spawnen bij een team leader). Daarnaast blijf ik de controls een gigantisch spelbreker vinden.

Van de mensen die ik spreek gebeurt daar ook al hetzelfde. Snel uitgekeken op de MP en terug naar COD4, COD5 of Resistance. De mappen zijn gruwelijk, het soort spel types is leuk, maar ik krijg gewoon ook niet het zelfvoldane gevoel van kills maken dat je bij de andere games wel hebt. Als je daar een schot lost op iemands hoofd (en je weet 100% zeker dat de crosshair erop staat) dan is het heel soms mis, maar over het algemeen gewoon raak. Bij dit spel moet je echt soms 10> schoten lossen voordat je "ping!" hoort en de vijand gaat liggen. Dan komt het meer aan op geluk hebben dan skill.

Zoals iemand al aan gaf op de playstation fora, ... met een paar fikse tweaks is het spel meesterlijk en zou het je aandacht behouden, maar nu niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:41
Dat vind ik ook wel jammer v/h spel. Een headshot "werkt" gewoon niet. In de SP al jammerlijk genoeg, in de MP des te meer. Je moet het hoofd meerdere keren raken wil de vijand neervallen.

[ Voor 20% gewijzigd door B-Bandit op 09-03-2009 21:55 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een nieuw ding, steeds meer mensen halen hun tacticians badge. Resultaat, spawn grenades op één meter afstand van elkaar in oa s&d. Vervolgens is het één grote grenade spam fest. Echt zo niet grappig, er is geen enkel tactisch aspect meer aanwezig.

Verder heeft de patch al de delay in de controls weggehaald, dus wat mij betreft ook direct de formele bevestiging van guerilla dat de controls gewoon niet werken.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Wie zegt dat je precies daar moet spawnen dan? Dat doe je toch echt zelf. En ik denk zelf dat dit soort situaties nooit of te nimmer in clanmatches voorkomen want daar wordt (denk ik dan) wel serieus gespeeld met enig tactisch inzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:06:
Wie zegt dat je precies daar moet spawnen dan? Dat doe je toch echt zelf. En ik denk zelf dat dit soort situaties nooit of te nimmer in clanmatches voorkomen want daar wordt (denk ik dan) wel serieus gespeeld met enig tactisch inzicht.
Dat is je afvragen waarom mensen honderd euro oppakken als het voor je voeten wordt gegooid.

En clanmatches is een ander verhaal, daar speel je op zowiezo op hoger niveau als de publics. Clan wars deed ik vroeger, toen ik er nog de tijd voor kon maken ;) Maar ik ben nu gewoon een casual gamer, en game voor het plezier en niet voor het ranken.

Dan is het gewoon niet tof dat je in een search & destroy match terecht komt in een situatie waarbij naast het objective spawn points worden gemaakt waarbij vervolgens de gehele playerlist via die twee punten spawnen. Je kunt het effect wel raden als je 16 tegenstanders lijnrecht tegenover 16 andere tegenstanders komen te staan met verse granaten.

Ik verwacht dat dit ook op korte termijn gepatched zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik heb inmiddels de clanmembers lijst even geupdate, alleen zou ik willen vragen of alle members me een dm willen sturen met hun myreact en of ze een headset hebben, dan kan ik het lijstje afmaken. Verder aan alle invitees, please even accepten :).
Hopelijk kunnen we aankomende zaterdag onze eerste clanmatch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:21:
[...]

Ik verwacht dat dit ook op korte termijn gepatched zal worden.
Je kan het het spel moeilijk kwalijk nemen dat mensen zich idioot gedragen. Grenade spamming gebeurt in CoD4/5 net zo vaak, zo niet meer. En je kunt niet patchen tegen gebrek aan tactisch inzicht (helaas). ;) M.i. is de enige reden dat mensen lukraak een spawngrade neergooien het feit dat ze nog een badge moeten halen. Daarna gebruiken ze het nooit meer, aangezien je er geen punten voor krijgt. Speel maar eens met de wat hogere rangen en je ziet gelijk het verschil. De meeste mensen die daar nog als tactician spelen, zijn de mensen die er bewust voor kiezen en weten waar ze 'm neer moeten gooien. Zelfde geldt voor het gebruik van medpacks trouwens of het plaatsen van turrets/air support.

Ik plaats zelf de spawn points wel in de buurt van het objective, maar nooit ernaast. Ik kies altijd een plek waar iemand rustig kan spawnen en zich kan oriënteren. Dat mogen ze van mij trouwens wel aanpassen, de helft van de spawnpoints zet je met je gezicht in een heel onlogische richting.

[ Voor 14% gewijzigd door NLxAROSA op 10-03-2009 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Sander1991 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:39:
[...]
Np :P was wel grappig, ik steeds tegen jou lullen en dan dacht ik, oja hij kan niks terug zeggen :P Maar toen viel mijn internet uit, net toen ik eerste met 60 punten stond. Trouwens Himlims, jij zat steeds in het team, maar volgens mij was je AFC(away from controller) want ik invite je steeds en je spawnde ook niet.
Wel erg toeval dat ik je tussen al die servers tegenkwam!
gebeurd me zelden, maar kan kloppen; gister bezoek voor het verkopen van me laptop (heb nije tv nodig)
misschien volgende keer, ben altijd te porren voor een potje

Het grenaatjes spammen is erg server afhankelijk, maar gebeurd wel veel. Mogelijk dat ze op sommige locaties die spampoints niet mogelijk moeten maken. Maar ik vind het niet hinderlijk.
Als dit gebeurd is er imho maar 1 oplossing; assault class, boost ability, en grenade launcher. Vervolgens hun team een behoorlijke deuk toe brengen.

Misschien een kleine tip; probeer eens 16-24 spelers (32 doe ik niet meer) dat is veel anders; tactischer en het publiek lijkt minder aan nade-tossing te doen.

Maar in clanwars heb ik dat nade-tossing nog niet gezien (nu kleine 20 matches achter de rug)

Waar ik mij meer aan stoor is de cloak skill; misschien is het iets frans, maar die stokbroodbakkers hebben er een handje van als ze voor staan in een game (kan goed nog 10~15min. duren) dat zij terug naar hun homebase gaan. en gecloaked verstoppertje spelen. En zo een easy victory pakken :r dat is triest.

Jullie nog een lintje bemachtigt achter je rank, na de maandag weekstats? (die rode/grijze/zwarte/paarse streep onder je ***)

//edit
http://www.kotaku.com.au/...runners-up_part_five.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 11:14

Dentist

Next patient please...

Wat vinden jullie btw van de fankit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
niet bekend mee, wat is de fan kit?

gister overigens die autolock glidge getest; en werkt :? speelt niet plezierig, maar werkt wel :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 11:14

Dentist

Next patient please...

himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:46:

gister overigens die autolock glidge getest; en werkt :? speelt niet plezierig, maar werkt wel :r
De fankit is een van 20 unlockables die je kan krijgen als je intelligence verzamelt in de singleplayer campagne..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ontzettend irritant probleem en na wat google-en kwam ik erachter dat ik niet de enige ben.

Visari Square: Ik doe wat ik moet doen, de heavies neerknallen. Als dit achter de rug is komt de melding in beeld dat de objective completed is, maar vervolgens gebeurd er niets. We staan er met z,n allen een beetje te staan. Ik heb het stuk al 2 x gerestart maar telkens hetzelfde probleem.

Zoals ik al zei is dit probleem niet uniek, maar heb ik er ook nog geen oplossing voor kunnen vinden. Is er hier meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:46:

Hmm ik heb em gisteren ook getest en bij mij lijkt ie niet te werken, ik vond het in ieder geval niet beter gaan dan hoe ik normaal speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik vind het ook niet plezierig, en mijn stats komt het niet tengoede.
Maar met pistol kills heb ik wel goed voordeel van ondervonden, bij een closecombat naar pistols win je gegarandeerd
Maar kan me voorstellen dat iemand die nieuw is met de game of minder skilled (klinkt wel egoistisch) voordeel heeft hierbij.

//edit
helaas nog te weinig singleplayer gedaan voor de fankit, servers zijn ook zo vaak up, dus kom ik niet aan sp toe :+

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
NLxAROSA schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 07:32:
[...]
. Dat mogen ze van mij trouwens wel aanpassen, de helft van de spawnpoints zet je met je gezicht in een heel onlogische richting.
Helemaal mee eens je spawned altijd met je rug naar de actie toe..heel vervelend dat je eerst een halve draai moet maken om vervolgens neergemaaid te worden. Spawnen op je squadleader werkt dan wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:58
Kan aan mij liggen maar wanneer ik in MP kies voor "Alleen eigen rang" kom ik toch in het veld met een boel hogere rangen. Beetje vreemd, voor de rest is het wel helemaal geweldig dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik zit bij de GoT clan, en op de 1e pagina zie ik dat mijn tweakers account ontbreekt, maar ik ben dus Mutaahh (PSN) en ik heb geen headset

-ps sorry, ik moest nog even bijlezen, ik had ook n pm kunnen sturen

[ Voor 29% gewijzigd door Muta op 10-03-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:11
Er zijn zoveel filmpjes van Hitler over KZ2. Te vaak gezien. Waren int begin wel grappig.
Of die van Ik wil BOWLEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
waarschijnlijk krijgen we as donderdag nieuwe patch;
- worden de ironscope en auto-aim glidge in verholpen
- morgelijk speciale ruimtes waarin een spawmarea gedeployed kan worden vastgesteld
- party systeem

voorals nog geen officele bevestiging, maar beta tester meldde dit op kz.com forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 10:18
Eindelijk mijn pre-order van play.com vandaag binnen gekregen.

Wat een gave game intro zeg _/-\o_

Nu eerst RE5 uitspelen en dan ga ik beginnen met Killzone 2

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 20:08

Blaz0r

:)

himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:44:
waarschijnlijk krijgen we as donderdag nieuwe patch;
- worden de ironscope en auto-aim glidge in verholpen
- morgelijk speciale ruimtes waarin een spawmarea gedeployed kan worden vastgesteld
- party systeem

voorals nog geen officele bevestiging, maar beta tester meldde dit op kz.com forum
Ik hoor het woord party systeem vaker vallen bij killzone discussies, wat wordt hier precies mee bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
via KZ is het niet erg gemakkelijk om met jouw vrienden te spelen;
rank verschil kan dit veroorzaken, publieke servers zijn ... publiek, alles is officieel (stats)

met een party systeem is de insteek dat jij samen met jouw vrienden gezellig kunt ouwehoeren; rank zou niet uit moeten maken, kunt private server maken ... qua ststs weet ik het niet zeker, maar die zouden niet geteld moeten worden .... afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:00:
via KZ is het niet erg gemakkelijk om met jouw vrienden te spelen;
rank verschil kan dit veroorzaken, publieke servers zijn ... publiek, alles is officieel (stats)

met een party systeem is de insteek dat jij samen met jouw vrienden gezellig kunt ouwehoeren; rank zou niet uit moeten maken, kunt private server maken ... qua ststs weet ik het niet zeker, maar die zouden niet geteld moeten worden .... afwachten dus
Party systeem zou makkelijk zijn, maar het zou ook makkelijk zijn als je bij auto assign van de teams zoveel mogelijk clanleden in hetzelfde team krijgt. Nu gebeurt het gewoon random. Een party systeem zou dat probleem natuurlijk ook meteen oplossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Zo mensen, ik heb de official guide binnen, en man oh man, wat een unit!! Staat echt alles in over zowel multi- als singleplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
weet iemand toevallig of je als je cloaked bent gescand kan worden door een andere scout? ik heb namelijk het idee dat dit wel kan, en dat zou wel erg lame zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:00:
Die laatste twee dingen kun je al: zelf server maken, rang-check uitschakelen (plus alle andere dingen die je niet wilt, zoals bijvoorbeeld granaten/raketwerpers of bepaalde classes, bijvoorbeeld geen tactician zodat er geen spawnpoints kunnen worden gemaakt) en een password erop. Maar een party systeem á la cod waarbij je steeds met dezelfde groep bij elkaar blijft en kan blijven ouwehoeren vind ik ook een gemis.

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 10-03-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Nou, klein wonder: ik kreeg net melding dat ik bij de beste 10% van de week (TomRockanje) zat en dus eervolle vermelding kreeg, dus ik neem aan dat als ik daarbij kan komen al kan iedereen het hier wel! Goed nieuws voor trophies spaarders die zomaar beetje casual online spelen net als ik :)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
Skire schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:37:
weet iemand toevallig of je als je cloaked bent gescand kan worden door een andere scout? ik heb namelijk het idee dat dit wel kan, en dat zou wel erg lame zijn eigenlijk.
Nee alleen als je iets beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Trouwens best irritant dat je je punten niet krijgt als je wordt gedisconnect of je het potje niet af kan maken. Een game duurt al snel een half uur, en als ik dan opeens weg moet ben ik meteen mijn punten kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
Phusebox schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:51:
Trouwens best irritant dat je je punten niet krijgt als je wordt gedisconnect of je het potje niet af kan maken. Een game duurt al snel een half uur, en als ik dan opeens weg moet ben ik meteen mijn punten kwijt :(
Hier had ik ook last van, maar na de patch heb ik geen disconnects meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Vandaag ook maar eens naar de winkel gerend voor killzone 2. Had na 2 minuten een clan uitnodiging door BramBest :)

PSN: Biersletje
MyReact: Gekkenhuis
Headset: Nee

[ Voor 22% gewijzigd door Gekkenhuis op 10-03-2009 21:43 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb BramBest ook een berichtje gestuurd, maar heb na 2 dagen nog geen reactie :S

Ben zeker geband omdat ik altijd alles afzeik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Mooi mooi mensen, het ziet er dus naar uit dat we voor aankomende zaterdag wel wat mensen kunnen optrommelen om de eerste GoT clanmatch te spelen? :D (Phusebox, ik zal je wel even inviten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Phusebox schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:51:
volgens mij krijg je je punten wel gewoon als je disconnect hoor. als je stopt staat er namelijk: retrieving server stats (of iets in die richting) wat dus inhoudt dat hij gewoon je stats online opslaat..
scorpie schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:54:
Mooi mooi mensen, het ziet er dus naar uit dat we voor aankomende zaterdag wel wat mensen kunnen optrommelen om de eerste GoT clanmatch te spelen? :D (Phusebox, ik zal je wel even inviten).
tv nu al gefixt? :D dat is snel

[ Voor 24% gewijzigd door Skire op 10-03-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
Ik zit nu bij een Engelse-clan waar ik niets mee heb, is er misschien nog plek bij GOT. Psn Orpheo1975

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Skire schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:03:
[...]
tv nu al gefixt? :D dat is snel
Nope, en Philips wil 13 maanden na aankoop dat ik even een reparatie betaal van 190,- ex materiaal terwijl dat apparaat in de winkel 2500,- kostte.

Philips :r

(Heb m'n ps3 nu maar aangesloten op m'n 40cm tv, dus ik play best wel slecht :P)

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.