[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Ik had gisteren dus Call of Duty: World at War besteld bij frs.nl aangezien het in de aanbieding is / was, en vanavond eventjes met iemand co-op gespeeld, en ik moet zeggen..... in vergelijking met Killzone 2 is het echt 3x niks. Geluid klinkt niet, beeld ziet er niet uit, kan slecht friends from foe onderscheiden (zal ook wel liggen aan het in co-op spelen, maar toch). Nee, na 15 minuten weer doorgegaan met Killzone 2, wat een heerlijke game is dat toch zeg! :9

Heb nu bijna m'n 2e medic ribbon binnen (health replenish packs droppen). Daarna eens kijken wat ik dan kan doen (misschien al engineer combineren met medic? zou leuk zijn :) ).

Voor wat betreft de GoT clan lijkt het me leuk dat we een keer met wat mensen gaan afspreken om een clanwar te doen ofzo.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ben zelf net clan gestart; morgen eerste clanmatch, ben benieuwd hoe dat uitpakt.
die badges willen nog niet zo makkelijk, ik krijg idee dat dit meer beperkt wordt na mate je lvl stijgt.
aantal punten lijkt bij mij minder te worden (nu rank 7 geloof ik)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:00

mace

Sapere Aude

Ik heb de mijne ook vandaag binnen gekregen, weinig tijd gehad om te spelen dus ik heb alleen maar het eerste "level' gespeeld, maar echt, wat vet zeg! Ik ben nu dus bij het punt waar je dus voor de 2e keer met zo'n landingsvoertuig dropt en je op dat plein moet assisteren.

Morgen Over een paar uur weer verder. :)

De limited edition steelcase is ook erg mooi. :D En dat voor 40 euro. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt problematisch goed deze game! En het vriendinnetje maar zeuren dat het er te realistisch uitziet. Zij krijgt het er van op haar zenuwen. De graphics maken crossplatform games er echt als troep uitzien. Ik vind de controls echt wel super omdat het ervaren spelers herleid tot noobs en dat maakt Killzone2 toegankelijk voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:17
Kan iemand die killzone 2 heeft en ook killzone liberation even een vergelijking geven van het soort online spel. Is dat een beetje hetzelfde? Dus niet op de verschillen letten tussen de consoles want dat is logisch maar een beetje qua speelstijl. Alvast bedankt! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
iemand zin om mee 2x2 te doen vandaag? 14.00u tournooitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is er niet voor game-afspraakjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik heb het spel ook bij play.com besteld om 20 euro te besparen. Dan weet je gewoon dat je geduld moet hebben. Helaas zit ik sinds donderdag ziek thuis en verveel me inmiddels rot. Als ik dit had geweten...

Misschien loop ik straks alsnog even langs de winkel en verkoop ik mijn pre-order weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Net nog een geinig bugje gezien dat me opviel in singleplayer: Ergens in een loods een of ander ding demolishen, wat natuurlijk bewaakt wordt. Springt m'n maat in het vuurgevecht op de prikkeldraad en blijft erop staan. Best grappig, aangezien eigenlijk alles aardig realistisch is. In andere shooters is dit aan de orde van de dag, maar nu viel het me een beetje op. Geeft mij ongemerkt toch wel aan dat dit een enorm goed spel is geworden. Top werk lijkt me zo!

Wat ik wel jammer vind zijn die dommige gears of wars koppen van je teammaten. Vooral die gozer met die bandana die je zo af en toe weer eens tegenkomt (Rico?), lijkt me haast wel een copy/paste. Ik was enorm onder de indruk van de kop van Viscari (of hoe die kale ook heet) in het introfilmpje, jammer dat de rest toch wat stijfjes blijft.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Gisteren trouwens een aardig lastig gevecht gehad op de brug op weg naar Visari. Ben denk ik wel 30x doodgegaan, en erg vaak ook omdat zo'n domme AI medespeler ergens 100 meter achter me is doodgegaan, dus dan moet je helemaal terug om hem te reviven, waardoor die Higgs weer ruimte terugnemen en je weer van voren af aan kunt beginnen. Maargoed, gehaald (+ Suljiva's Town ofzo) en straks weer multiplayeren :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 07:29

Grannd

da Granndest

Hillie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:10:
Wat ik wel jammer vind zijn die dommige gears of wars koppen van je teammaten. Vooral die gozer met die bandana die je zo af en toe weer eens tegenkomt (Rico?), lijkt me haast wel een copy/paste. Ik was enorm onder de indruk van de kop van Viscari (of hoe die kale ook heet) in het introfilmpje, jammer dat de rest toch wat stijfjes blijft.
Bandana = Natka of Garza, één van de twee, weet nu ook niet meer zeker wie wie was :P

Rico is de kale die zat ook in deel één, de leider van je team zo'n beetje.
Visari is idd een coole leider. Het verhaal is op zich best vet als je je er veel in verdiept, het word alleen in het spel heel slecht gebracht. Dat is bij Half - Life ook een beetje het geval dat je eigenlijk niet zo heel erg veel van het 'grote' verhaal mee krijgt behalve als je je er heel erg in verdiept, maar hier proberen ze toch meer om het verhaal door te geven allen dat mislukt een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:02:
Echt problematisch goed deze game! En het vriendinnetje maar zeuren dat het er te realistisch uitziet. Zij krijgt het er van op haar zenuwen. De graphics maken crossplatform games er echt als troep uitzien. Ik vind de controls echt wel super omdat het ervaren spelers herleid tot noobs en dat maakt Killzone2 toegankelijk voor iedereen.
Ach ach, overdrijven is ook een vak ;) (... en ik kan het weten).

Of de final moet echt ineens stukken beter zijn, maar de demo vond ik niet veel beter qua graphics dan een CoD4/5 ofzo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik had gister ook een stuk waar ik vaak dood ben gegaan. Nog niet zo ver in het spel. Het is net na een cutscene. Je heb 3 Helghast voor je. Je heb dan nog een brug en aan het einde van de brug staat een Helghast met een raket werper en 1 achter een vaste machinegeweer. Ik bleef maar raketten koppen :$

Ook vind ik de AI van de Helghast ook goed. Ze doen steeds iets anders. En zijn moeilijk te raken en je moet ze al zo vaak raken op het moeilijkste niveau.

Maar wat een prachtig spel. Op mijn 5.1 set komt de chaos helemaal tot zijn recht. Echt fantastisch zo gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 16:26
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:02:
hmm ben ik het niet mee eens. in het begin wist ik even niet wat ik meemaakte maar nu met 15 uur online ervaring op de teller ben ik toch weer aardig leet ermee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik zit nu vast op een stukje waar het aanzienlijk moeilijker is dan in de rest van de singleplayer. Nog een paar keer en anders flikker ik dit spel ook maar weer in de hoek. Het moet immers wel leuk blijven, en dat is het nu al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Hillie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:22:
Ik zit nu vast op een stukje waar het aanzienlijk moeilijker is dan in de rest van de singleplayer. Nog een paar keer en anders flikker ik dit spel ook maar weer in de hoek. Het moet immers wel leuk blijven, en dat is het nu al niet meer.
Dan speel je hem toch op een lagere moeilijkheidsgraad, daar is hij immers voor. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hillie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:22:
Welk stukje dan?
Ik ben tot nu toe nog maar 1 klein stukje tegengekomen (ATAC geval?), en dat was omdat ik het niet helemaal doorhad, daarna ging alles weer makkelijk, ben nu bezig in het ISA station zelf>
Ik vind de controls ook nog steeds niet echt fijn, draaien (zwieperd :+) en lekker richten is er voor mij nog niet echt lekker bij, ik schiet meestal maar berg kogels af en dan gaat het wel, maar het is niet zoals ik met Resistance 2 heb (daar gaat het wel goed onderhand).
Overigens vind ik die lightninggun echt geweldig >:)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik kwam net die eerste zware gast tegen met die dikke armor en dat machinegeweer.
Waar ik gewend ben zelf uit te vogelen wat je moet doen om hem te doden, kreeg ik direct te horen hoe hij te doden was. Dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekebakker94
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 17:47
Ik had het er al een filmpje over gezien dus ik hoefde nog geeneens te luisteren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Lol ja, ik heb ook het gevoel het halve spel al uitgespeeld te hebben na alle media-aandacht van dit spel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Gelukkig heb ik bewust geen gameplay beelden bekeken :p Dat houdt het spel zo fris als je hem voor de eerste keer speelt. Heb net ook een mailtje naar Guerilla gestuurd met betrekking tot de volgende punten:

1. party mode. vrienden inviten en met z'n allen dezelfde server in en in hetzelfde team zitten. squads behouden bij mapchange.

2. pingrestricties opleggen. als je ping te hoog is (>200ms) naar een bepaalde server, kun je de server niet joinen. ik speelde gisteren op een duitse server tegen een mexicaan, en ik heb gewoon een paar keer meegemaakt dat hij letterlijk pas 3 seconden nadat ik heb neergeschoten had, dooding.

3. custom control scheme's.

voor de rest vind ik alles wel goed in elkaar zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Custom control schemes is overrated vind ik, want ze hebben nu juist alle analoge keys op analoge handelingen gebind (verschillend in verschillende control schemes) en de rest gewoon goed verdeeld. Puur uit nieuwsgierigheid, wat mis je dan nog?

Ik mis nog wel iets...
Vanuit spectator mode niet kunnen joinen ook al is er op een gegeven moment plaats op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Only schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:52:
Welk stukje dan?
Ik ben tot nu toe nog maar 1 klein stukje tegengekomen (ATAC geval?), en dat was omdat ik het niet helemaal doorhad, daarna ging alles weer makkelijk, ben nu bezig in het ISA station zelf>
Dat ATAC dingetje inderdaad. Even een guide opgezocht, en met die tips werkte het ook niet. Sterker nog, de tip die erin stond werkte voor mij juist enorm goed. Maar blijven schijtbeesten. :)

spoiler:
Tip was dat je niet naar beneden moest springen naar lagere niveau, werkte voor mij perfect, veel schuilmogelijkheden en ook die kutraketten eindelijk enigszins te ontwijken.

Moeilijkheidsgraad kun je toch niet terugschakelen mid-game? Ik heb het tenminste niet gezien. En om nu opnieuw te beginnen op het allerlaagste niveau en een paar uur opnieuw te spelen (no way) en me te vervelen omdat het wel heel makkelijk gaat, mwoah. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel hem vanaf de start op veteran difficulty, hopelijk speel je dan wat langer. Heb net de atac boss (?!) ook gehad, die was relatief simpel. De brug, ja dat is echt een klotestuk. Je handlangers zijn echt oerdom, twee zware machinegeweren aan beide kanten van de brug, en ja hoor, gewoon dwars er doorheen lopen. Vervolgens liggen ze allemaal(!) te kermen om revived te worden. Op een bepaald moment heb ik ze maar laten creperen, heb je niets aan die lui. In gangen staan ze ook continue voor je voeten, of lopen ze in je vuurlinie. Elke andere momenten zijn ze meer met jou bezig (watch out!, blabla) dan dat ze even komen helpen.

Nog steeds blijven de controls zuigen, er is ook totaal niets realistisch aan. Deadzone is zo groot dat finetunen van je aim echt een kanslose exercitie wordt. Ik snap best dat Guerilla graag wat realisme en afwisseling aan wilde brengen, maar het is echt heel mager uitgewerkt. Laat dan ook de enemies wat sneller dood gaan, nu moet je soms upclose een hele clip legen. En op afstand komen bij gerichte headshots maar bar weinig schoten aan. Ook als de helghast schuilen achter een blokkade moet je echt 10x op de helm schieten voordat een kogel op goed geluk aan komt. Jammer, nu is het spray n pray. Tenzij je de sniper rifle hebt, dan kan het opeens wel.

Verder best al wat bugs tegengekomen, regelmatig ook granaten die tegen onzichtbare obstakels een andere kant op stuiteren, schoten die ondanks clear view niet aankomen tenzij je iets op zij schuift, zit dan schijnbaar toch een object ofzo tussen. Ook de grenade launcher granaten kwamen plotseling ook wel eens terug en dan moet je echt wel even gaan rennen.

Lijkt allemaal een beetje negatief verhaal, maar ik had me er eerlijk gezegd meer van voorgesteld. Dingen zijn gewoon echt niet goed uitgewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
scorpie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:16:
Custom control schemes is overrated vind ik, want ze hebben nu juist alle analoge keys op analoge handelingen gebind (verschillend in verschillende control schemes) en de rest gewoon goed verdeeld. Puur uit nieuwsgierigheid, wat mis je dan nog?

Ik mis nog wel iets...
Vanuit spectator mode niet kunnen joinen ook al is er op een gegeven moment plaats op de server.
ik speel met alternate 2. en ik zou graag L2 met L3 willen omwisselen. dus L2 sprinten en L3 bukken (hold 2 crouch uitgevinkt dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga in elk geval geen killzone 2 halen zonder een headset te halen.

Het lijkt me dat het gebrek aan een headset enorm af doet aan de multiplayer ervaring in een dergelijke strakke shooter. Dan wil ik meteen de volledige ervaring goed hebben. (alhoewel het voor de singleplayer weinig uitmaakt natuurlijk)

Wat zijn jullie ervaringen in de multiplayer? Is een headset een 'voordeel', of toch in elk geval een gameplay enhancement? Wat is het gemiddeld percentage gamers dat er eentje heeft?

Aangezien sony de ps3 zonder headset verkoopt (maar je kan er wel elke 3rd party op aansluiten, dus elk nadeel heeft z'n voordeel ;) ) kan je er niet van uitgaan dat iedereen er eentje heeft.

Ik heb ook nog nooit met een headset gespeeld, hoe moet ik mij dat dan voorstellen? Geluid blijft uit de tv komen? (in mijn geval), hoor ik dan nog iets van de tv in het oor waarin de headset hangt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:05
Moah headset, het is wel leuk maar het wordt pas een "must" als je in een clan zit of graag ingame met je vrienden wilt communiceren.

Vandaag zat iemand wat te praten, dus zet mijn headset ook aan, vroeg hij dat ik een nederlander was waarop ik antwoordde "ja" en dan is het ineens veel leuker. Help, of daar boven sniper, links in dat gebouw... echt subliem :D maar vaak is het doodstil op een na waar je echo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgespeeld. Ben sinds vandaag 12.00 bezig geweest met 'binnen' van Imperial Palace. :D Vooral het 'take the balcony' gedeelte is lastig. Bestaat uit drie waves, als je dan elke keer bij de derde dood gaat kost dat nogal wat tijd.

Goed spel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:01:
En op afstand komen bij gerichte headshots maar bar weinig schoten aan. Ook als de helghast schuilen achter een blokkade moet je echt 10x op de helm schieten voordat een kogel op goed geluk aan komt. Jammer, nu is het spray n pray. Tenzij je de sniper rifle hebt, dan kan het opeens wel.
Ik heb met die M82 geen enkel probleem met het afwippen van helmpjes op grote afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:54:
[...]

Ik heb met die M82 geen enkel probleem met het afwippen van helmpjes op grote afstand.
De standaard assault rifle met green dot sight? Dat krijg je niet met netjes één schot voor elkaar. Soms heb je geluk, maar 9 van de 10 keer moet je echt meerdere keren schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Als het van een afstandje heen en weer schieten is dan gaat het me alleszins aardig af moet ik zeggen. Maar de controls bevallen je niet, dus waarom zou ik uberhaupt zo'n discussie aan willen gaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 23:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Speel eerst de SP uit voordat je aan de MP begint want je komt er waarschijnlijk nooit meer aan toe :P

Heb SP gespeeld tot aan de brug daarna met MP begonnen en nooit meer verder gegaan met de SP.

Het klasse systeem is wel bekend maar de mogelijkheid om primary & secondary badges met elkaar te combineren is toch wel een erg leuk idee.

En de totale chaos wanneer 32 man naar hetzelfde punt op de map toe rennen is briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:07:
Als het van een afstandje heen en weer schieten is dan gaat het me alleszins aardig af moet ik zeggen. Maar de controls bevallen je niet, dus waarom zou ik uberhaupt zo'n discussie aan willen gaan? ;)
Het is inderdaad heen en weer schieten, goed omschreven ;)

Overigens gaat dit niet over de controls, iets met appels en peren. Het gaat hier om zaken zoals een hitbox, of de detectie van hits. Als je met een assault rifle op een helm schiet, dan moet dat vaker raak dan mis zijn. Bij mij (en gezien de discussies op andere fora over dit onderwerp, ook bij anderen) absoluut niet het geval.

Dat kan een bug zijn, of dat kan opzettelijk ingebouwde inaccuratie zijn. In het laatste geval heeft de sight met dot ook niet veel nut.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

M503 Error:
Killzone Command Center Unavailable
Communications with the Command Center are down! Our technicians are working around the clock to re-establish contact. This may be the result of a Helghast attack, or the fact that the website has recently received a complete overhaul. We apologize for the inconvenience and will have the Killzone Command Center back online as soon as possible.
Grappig stukje, maar ik heb er zo weinig aan, ik had liever dat de site het gewoon deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 11:14

Dentist

Next patient please...

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:32:
Dat kan een bug zijn, of dat kan opzettelijk ingebouwde inaccuratie zijn. In het laatste geval heeft de sight met dot ook niet veel nut.
Het zou natuurlijk ook de in-game physics kunnen zijn. Wind heeft invloed op de baan van je schot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ok, headset opgeladen en vanaf nu ga ik ook debiel met headset op in de woonkamer zitten en commando's naar m'n squadmates schreeuwen. Ik ben het zoooooo zat joh. Iedereen die maar denkt dat we team death match spelen... Ben je als enige bezig om de objectives te halen, gaan andere mensen steeds maar dezelfde gang in rennen omdat het daar lekker druk is en er lekker (badge) puntjes gescoord kunnen worden.

Ow, misschien nog wel iets interessants, ik zou graag zien dat er al punten verdeeld konden worden (instelbaar maken dus) wanneer 1 team zoveel rounds heeft gewonnen dat het andere team al niet meer kan winnen. Het is niet echt tof om door te spelen als je 4-0 achterstaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Zo net even Rank ** geworden. Lekker mensen irriteren als een saboteur :P Nog een paar puntjes en dan is het zover: de heilige badge scout. Dan breekt de hel pas los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik zag er vandaag ook al een paar rondlopen ja, mensen in je eigen team die ineens op iedereen schieten, incl. teammates omdat ze niemand meer vertrouwen enzo :P

Ik denk wel dat het heeeeeel erg moeilijk wordt als je later het spel koopt om nog mee te draaien in welke game dan ook, je moet dan echt een newbies game opzoeken op zelf starten (met same rank only ofzo), anders kom je nooit aan punten.

[ Voor 3% gewijzigd door scorpie op 02-03-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik ben ook bezig op veteran, op zich goed te doen op enkele lastige stukjes na.

Ben net iets voorbij:
spoiler: title
Die irritante sniper rifles met lasers waarvan je bij 1x raken dood bent.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Dentist schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:33:
[...]

Het zou natuurlijk ook de in-game physics kunnen zijn. Wind heeft invloed op de baan van je schot...
Of een stukje realisme natuurlijk... Maar nogmaals, de problematische hitrate die gordijnstok omschreef heb ik totaal niet ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:43
Het lijkt wel alsof ze de stats leeg hebben gegooid op killzone.com. Vreemde boel, ben eens benieuwd wanneer dit recht wordt gezet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Heb de game toch maar es even goed gespeeld en ben nu totaal gewend aan de movement controls. Ben nu echt dus totally hooked aan het online-gedeelte. Wat een vreselijk vet spel is dit zeg. Gisteren ook praktisch de hele dag online lopen raggen samen met wat vrienden online, wat een feest :D

Mn kill/death staat 1:1 dus ik mag nog wel iets aan mn skills gaan sleutelen tho O-)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Skire schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:16:
Zo net even Rank ** geworden. Lekker mensen irriteren als een saboteur :P Nog een paar puntjes en dan is het zover: de heilige badge scout. Dan breekt de hel pas los :D
die haal ik vanavond ook nog wel *** :P

Gister als test een clan gemaakt, en online gespeeld. Om te kijken hoe dit systeem werkt en in elkaar steekt.
Blijkt toch nog wel de nodige verbeterpunten nodig te hebben. In de overzichten kun je niet makkelijk terug vinden voor hoeveel spelers een tournooi is, zoeken en vergelijken van de stats tussen spelers en clans is bijna niet te doen.

Gister in totaal 7 matches gespeeld; waarvan een 1x2 match gewonnen (:+ - die andere gasten waren wel erg slecht) Wat ik wel geregeld tegen kom; de maps zijn zoo mooi en gedetaileerd, dat als een team aan de winnende hand staat (voorsprong heeft), de spelers terug gaan naar hun basis en dan daar campen.
wachten tot de match over is en easy victory.

gister de 10.000 ranking grens doorbroken, lijken nu alle stats te zijn verdwenen :?

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 02-03-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purejet schreef op maandag 02 maart 2009 @ 07:00:
Het lijkt wel alsof ze de stats leeg hebben gegooid op killzone.com. Vreemde boel, ben eens benieuwd wanneer dit recht wordt gezet! _/-\o_
Killzone.com is weer down..

M503 Error:
Killzone Command Center Unavailable
Communications with the Command Center are down! Our technicians are working around the clock to re-establish contact. This may be the result of a Helghast attack, or the fact that the website has recently received a complete overhaul. We apologize for the inconvenience and will have the Killzone Command Center back online as soon as possible.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Laatst online: 04-06 18:13
Heeft iemand de game al binnen die het via play.com heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:11
justjermaine schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:39:
Heeft iemand de game al binnen die het via play.com heeft besteld.
Nope.
Hopelijk vandaag. Maar kan ik pas vanavond checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Skire schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:16:
Wat ik wel leuk vind als je in je orginele vorm langs loopt bij een tegenstander, uit zijn zicht gaat.
vervolgens disquise pak aan doet (dus ziet er uit als een van hun team)
je ziet de poppetjes gewoon denken :?? net was hier toch een enemy, en nu een teammate ...
en dan klik .. headshot :) weg tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik begrijp geen zak van killzone.com
Als ik zeg maar mijn nickname of clanname intik dan krijg ik dus helemaal niets te zien :/
Iemand enig idee? Lukt dat bij jullie wel?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Je moet inloggen met je PSN, dat is een e-mail adres en een wachtwoord waarmee je ook op je PS3 inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
kaos- schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:05:
Ik begrijp geen zak van killzone.com
Als ik zeg maar mijn nickname of clanname intik dan krijg ik dus helemaal niets te zien :/
Iemand enig idee? Lukt dat bij jullie wel?
servers zijn al even niet meer toegankelijk; hierdoor is het niet mogelijk te zoeken op clans/spelers/tournooien etc.
waarschijnlijk omdat de pagina sinds de release overbelast zijn.
het forum werkt nog wel, daar wrodt druk gespeculeerd over nieuwe aanpassingen en verbeterpunten van KZ2
het is wel zo goed als zeker dat men aan het aiming systeem weinig meer gaat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen om de Turret specialist ribbons te krijgen? Ik heb het idee dat ik ze op de juiste plek plaats maar echt veel kills doen ze niet. Na 7 potjes van 30 min nog maar 1 ribbon dus 5 kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

himlims_ schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:09:
[...]

Wat ik wel leuk vind als je in je orginele vorm langs loopt bij een tegenstander, uit zijn zicht gaat.
vervolgens disquise pak aan doet (dus ziet er uit als een van hun team)
je ziet de poppetjes gewoon denken :?? net was hier toch een enemy, en nu een teammate ...
en dan klik .. headshot :) weg tegenstander
Zit er ook friendly fire in? Dan zou zoiets goed werken, als er geen friendly fire in zit dan is het gewoon stom aangezien je dan natuurlijk altijd even op elke teamie schiet die je ziet om er zo zeker van te zijn dat het ook je teamie is, zonder dat daar consequenties aan zitten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
De stats kloppen alleen niet meer. Alles staat op 0, en volgens killzone.com heb ik ook de clan niet opgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:27:
Meer mensen om de Turret specialist ribbons te krijgen? Ik heb het idee dat ik ze op de juiste plek plaats maar echt veel kills doen ze niet. Na 7 potjes van 30 min nog maar 1 ribbon dus 5 kills.
zorgen dat jouw turrets elkaar backupen, dus dat turret A zicht heeft op turret B
vooral het plaatsen in een lange gang (weerszijden) of voor een uitgang (ook links en rechts)
geloof me dan heeft zo'n turretje wel degelijk effect.

Het is een kwestie van proberen wat wel en niet werk in welke map.
Soms zijn er rustige plaatsen welke erg overzichtelijk zijn voor je turretje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Ben benieuwd duurt wel erg lang, wacht ook nog op Street Fighter Iv (play.com)
bennekommer schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:43:
[...]

Nope.
Hopelijk vandaag. Maar kan ik pas vanavond checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Pff killzone uitgespeeld :)Wat een geweldige game.Hij is echt wat ik er van had verwacht en geen teleurstelling zoals andere games met grote hypes.

Ik begin Vanavond ook maar eens online.En hoop dat ik dan nog een beetje kan meekomen.
Laatst kon ik niet eens online komen of niet in een game komen omdat ik een bepaalde rank nog niet had.
Maar dat dokter ik straks wel uit.

K zoek alleen nog wat mede spelers dus wie zich geroeppen voeld mag mij toevoegen op het psn
nick : xusem.
Wie gaat er vanavond nog een paar matches spelen?

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekebakker94
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 17:47
Ik vind dat idee dat je matches online terug kan kijken echt een geweldig idee! :D
Je kan zo kijken wat iemands strategie is en of je tijdens een match niet telkens om de tegenstander heengelopen bent. :+
Ik heb nog weinig gespeeld maar ik vind KZ2 nu al een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

brambest schreef op maandag 02 maart 2009 @ 14:28:
De stats kloppen alleen niet meer. Alles staat op 0, en volgens killzone.com heb ik ook de clan niet opgericht.
Klopt. Er zijn wat issues rondom de stats en clanfunctionaliteit. Daar wordt momenteel hard aan gewerkt om het te fixen. Stats e.d. worden wel gewoon opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
grappig kreeg net een valor citation trophy?..
Valor Citation: Achieve weekly online honor rank #1

Geen idee wat je daar nu voor moet presteren eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
Hmm order via Play.com nog steeds niet binnen. Op naar de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Blergh, het gaat soms echt zo kut bij mij. Dan wil ik net een granaat gooien, word ik dood geschoten, en dan gaat mijn grenaat nog af. Lopen er 2 teamgenoten voorbij , en dan boem, 2 teamkills.

De ene keer gaat het wel lekker, de andere keer wat minder. Ben nu wel eindelijk medic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Joy, killzone 2 hier ook binnen. Denk ik zal em eens ff uitproberen... kom nauwelijks verder dan het demo-stukje. Dan moet je een floodgate openen en wat ik ook doe met mijn controller er gebeurt niks. Dus ik denk "fijn, is mijn geïmporteerde dualshock 3 zeker gaar"... andere controller erbij en het werkt nog steeds niet. En met LBP doen ze het bijvoorbeeld wel gewoon.

Leuk dat je zonder sixaxis shit niet verder kan en het dus gewoon niet werkt bij mij. Alles is up to date, en spel al opnieuw opgestart enzo :(

Wat ik dan ook weer erg slecht vind is dat als je ingame naar killzone.com gaat je je flash moet updaten wat dus niet gaat.

Over het spel kan ik dus weinig zeggen omdat het niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:47:
Joy, killzone 2 hier ook binnen. Denk ik zal em eens ff uitproberen... kom nauwelijks verder dan het demo-stukje. Dan moet je een floodgate openen en wat ik ook doe met mijn controller er gebeurt niks. Dus ik denk "fijn, is mijn geïmporteerde dualshock 3 zeker gaar"... andere controller erbij en het werkt nog steeds niet. En met LBP doen ze het bijvoorbeeld wel gewoon.

Leuk dat je zonder sixaxis shit niet verder kan en het dus gewoon niet werkt bij mij. Alles is up to date, en spel al opnieuw opgestart enzo :(

Wat ik dan ook weer erg slecht vind is dat als je ingame naar killzone.com gaat je je flash moet updaten wat dus niet gaat.

Heb je al geprobeerd om de DS3 even uit en aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Phusebox schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:47:

Goed luisteren naar instructies, wat je ongetwijfeld gedaan hebt, maar indien niet, check het even:

1) Controller tegen pijl op scherm in draaien met L1 en R1 los.
2) L1 en R1 indrukken en vast houden.
3) Met pijl meedraaien.
4) L1 en R1 loslaten.
5) herhalen vanaf 1

Let op, beide knoppen, anders doet 'ie het niet. Even verneukeratief als je het niet doorhebt. En soms wil je console wel eens gek doen, dus de hele zwik even herstarten kan helpen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij, zoals ik het lees heeft hij een geimporteerde controller zonder motion detection erin. Tja, dan wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Alle PS3-dualshocks hebben toch motion detectors? Dat was toch standaard op de PS3 controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 15:42
djerror schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:42:
grappig kreeg net een valor citation trophy?..
Valor Citation: Achieve weekly online honor rank #1

Geen idee wat je daar nu voor moet presteren eigenlijk...
Ik kreeg het idee dat het voor de semi casual gamer haast onmogelijk is om die trophy's te halen. Is dat niet dat je in een soort van ranglijst van iedereen op nummer 1 moet staan?

Spel vindt ik toruwens echt geweldig! De laatste tijd vindt ik de kwaliteit van shooters toch wel behoorlijk beneden niveau maar Killzone 2 staat zijn mannetje toch zeker wel, moet alleen nog wel het online gedeelte checken. Kocht het spel eingelijk in eerste instantie omdat het spel een van de beste is op de PS3, en tja die kon niet ontbreken, maar ook om onze nederlandse game economy een beetje te helpen ;) Daar heb ik in ieder geval geen spijt van gehad!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hillie schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:39:
[...]

Goed luisteren naar instructies, wat je ongetwijfeld gedaan hebt, maar indien niet, check het even:

1) Controller tegen pijl op scherm in draaien met L1 en R1 los.
2) L1 en R1 indrukken en vast houden.
3) Met pijl meedraaien.
4) L1 en R1 loslaten.
5) herhalen vanaf 1

Let op, beide knoppen, anders doet 'ie het niet. Even verneukeratief als je het niet doorhebt. En soms wil je console wel eens gek doen, dus de hele zwik even herstarten kan helpen.

Succes!
Leuk dus, maar ik heb het goed gelezen (luisteren was er niet bij, want je kreeg alleen een lap tekst in beeld). Ik probeer het morgen nog wel eens. Beide controllers werken wel in 2 andere spellen die ik zo snel heb getest maar niet in Killzone 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Een medewerker van het ontwikkelteam heeft zojuist een lijst met issues naar buiten gebracht die ze binnenkort gaan aanpakken. Ze zullen ook gaan kijken of ze het aimen kunnen tweaken. Aangezien het forum van killzone.com nog steeds te druk is post ik even een externe link naar een andere site:

http://www.gamersdigest.n...ate-on-killzone-2-issues/

Daarnaast schreeuwt zowat het hele forum om een party mode, en aangezien ze zelf beweren de feedback op het forum in de gaten te houden zullen ze dit niet over het hoofd zien. Denk dat het vrijwel zeker is dat ze ook dit binnenkort (eindelijk) zullen introduceren.

Goed nieuws dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bennekommer schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:22:
Hmm order via Play.com nog steeds niet binnen. Op naar de volgende dag.
bezorging bij play.com is echt dramatisch de laatste maanden. Reken er maar niet op dat je je bestelling na enkele dagen binnen hebt. de laatste twee bestellingen van mij zijn nooit aangekomen en ik bestel daar dus niet meer. Check ook het import-topic in SF.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Gunner schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 07:49:
[...]

bezorging bij play.com is echt dramatisch de laatste maanden. Reken er maar niet op dat je je bestelling na enkele dagen binnen hebt. de laatste twee bestellingen van mij zijn nooit aangekomen en ik bestel daar dus niet meer. Check ook het import-topic in SF.
toch bizar! het moet gewoon aankomen, mensen betalen zuurverdiende euro's voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
ALS het maar binnen komt. Ookal moet ik deze week nog wachten. Ik heb nooit problemen gehad met play.com. Meestal was het gemiddeld na 4 werkdagen wel binnen. Vandaag is de .... ik denk 5e werkdag ( 25e verzonden volgens mij ). en play.com geeft ook aan dat het 3 tot 5 werkdagen kan duren. Wacht nog ´lekker´ even af.
Pf de zin om Resistance 2 te spelen is er ook totaal niet meer. Komt gewoon doordat in je achterhoofd een gedachte dwaald dat KZ2 elk moment kan binnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

justjermaine schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 08:36:
[...]

toch bizar! het moet gewoon aankomen, mensen betalen zuurverdiende euro's voor!
Bij play krijg je gelukkig heel makkelijk je geld terug. No questions asked :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Aangezien de killzone.com site er momenteel dus uitligt kan ik niks checken mbt de GoT clan, maar ik vroeg me af of er nog mensen in willen en of we (de huidige leden) dit weekend een clanmatch kunnen spelen, want ik wil er natuurlijk wel wat mee doen met die clan ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb ontdekt waar het aan ligt dat de sixaxis functionaliteit niet werkt; als je je PS3 aanzet met een usb-dongle erin van Rockband/Buzz/etc. dan ziet hij deze als controller 1. Geen probleem, dat was al bekend. Dan switch je gewoon ff je controller naar nr. 1 via het PS menutje. Maar Killzone 2 is dan dusdanig goed geprogrammeerd dat hij niet herkend dat het een sixaxis controller is. Alle andere spellen doen dit wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Gunner schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:21:
[...]

Bij play krijg je gelukkig heel makkelijk je geld terug. No questions asked :)
Dat lijkt mij logisch dat je geld terug krijgt, maar het gaat om de service en beleid van een bedrijf.
Je bestelt als consument een product en je verwacht dat dit binnen de genoemde tijd binnenkomt.
Steeds staat er in hun bevestingse-mails "wordt geleverd binnen 3 en 5 dagen".

Of Play moet deze zin aanpassen of ze moeten de beloofde levertijd nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
offtopic:
Maar als Play.com op de 25e een mail verstuurd dat het pakketje afgeleverd is aan de postbode, dan hoeft het niet zo te zijn dat het probleem bij Play.com ligt. Zij leveren het alleen maar af bij het postkantoor toch? Vandaar begint de reis pas echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Skire schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:40:
Een medewerker van het ontwikkelteam heeft zojuist een lijst met issues naar buiten gebracht die ze binnenkort gaan aanpakken. Ze zullen ook gaan kijken of ze het aimen kunnen tweaken. Aangezien het forum van killzone.com nog steeds te druk is post ik even een externe link naar een andere site:

http://www.gamersdigest.n...ate-on-killzone-2-issues/

Daarnaast schreeuwt zowat het hele forum om een party mode, en aangezien ze zelf beweren de feedback op het forum in de gaten te houden zullen ze dit niet over het hoofd zien. Denk dat het vrijwel zeker is dat ze ook dit binnenkort (eindelijk) zullen introduceren.

Goed nieuws dus!
Idd! er wordt erg goed geluisterd naar de community en goed snel gereageerd! Hier de lijst voor de mensen die te lui zijn om te klikken:
Boost
We've identified and fixed the bug to do with the boost medal not being awarded. It will go into a patch we are working on at present, but there is a workaround in the mean time to get it. Simply ensure that you are the Game Creator rather than client and you'll be awarded it.

Network Errors/Honor Ranks
We are also looking at fixing a good bunch of the network errors and are looking into the complaints about the Honor Ranks as well as a couple of other bits and pieces. We'll provide a list of fixes when we are close to releasing the patch.

Bots
We're working on a permanent solution for the bots stat padding and have some internal solutions that we're going to work on implementing. We'll let you know what those are when we've got the patch together and the solution implemented.

We will NOT be wiping ALL stats and padders will be looked at individually by the moderators.

Killzone website
www.killzone.com is being sorted out today to deal with the massive traffic its been facing and hope to have some long-term solutions in place shortly. The stats are currently empty on the site and will be repopulated today.

Controller Issues
We have not stopped looking into the complaints and will see what we can do about it. Any possible changes will have to be carefully implemented and tested before being deployed though.

Charge disarming
We have identified the issue where sometimes the C4 charge in Search and Destroy will not disarm. Will be fixed with the next update.

Shotgun Aim Assist
Investigating the problem and will patch it up.

Clan Games
Sometimes the clan that does not turn up for a match is awarded the win under specific circumstances. Will be patched ASAP.

Battle Replay for Map 8 - Corinth Crossing
The BR on www.killzone.com is not quite right and will be fixed soon.

Ignore list
Was found not to be functioning correctly. Will be fixed in the next patch.

Crashes
Crash when using Saboteur disguise in certain situations. Will be fixed in the next patch.
Infrequent crash when trying to start a game with an empty game name. Will be fixed soon.

Medic/Assassination
There is an issue with the Assassination target HUD icon displaying when playing as a Medic. Investigating and will be fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Play.com werkt tegenwoordig niet meer via officiele postbedrijven, maar besteden de levering uit aan particuliere postboden. Die zijn een stuk goedkoper dan bijv. TPG.

Je krijgt bijvoorbeeld ook geen track en trace nummer om je post te volgen. Voor hetzelfde geldt belandt je pakketje ergens in het noorden van het land (no offense die daar woont)
bennekommer schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:08:
offtopic:
Maar als Play.com op de 25e een mail verstuurd dat het pakketje afgeleverd is aan de postbode, dan hoeft het niet zo te zijn dat het probleem bij Play.com ligt. Zij leveren het alleen maar af bij het postkantoor toch? Vandaar begint de reis pas echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

En nog een kleine Q&A met Eric Boltjes op killzone.com
These are busy times at the Guerrilla Games HQ. Because after a many days of designing, developing, tweaking, testing, refining and polishing, Killzone 2 was finally launched last week. And after a short, but quite sweet celebration, we’re back at the office, processing tons of feedback, questions and complaints coming from our most dedicated fans. We sat down with Senior Online Game Designer Eric Boltjes (EBolt) to talk us through some of the main concerns of the community today.

Some dedicated players feel the top ranks of the game are too easy to achieve. Could you explain how the scoring/ranking-mechanism came about?
Ranks are only a third of the entire progression; ribbons and medals are the bigger part. These unlock secondary badge abilities and things like more starting ammunition, more grenades, improved sniper zoom etc.

There appears to be a problem with the honor ranks and the way they were reset on Sunday AND Monday. Could you give us a little insight into what went wrong?
Unfortunately not at this time. We are currently investigating this issue.

Apparently, people have been using bots to score points to rank up as quickly as possible. Surely, that can't be right?
We have disabled bots for online games for now with a hotfix and we are working on a proper solution as we speak. This basically means that bots will be back soon, but they’ll be in unranked games.

How come the site is slow/down and what is Guerrilla Games doing to fix it?
We simply have way more people visiting the website than anticipated! We are currently working on improving the website performance. This means we had to temporary shut down some functionality, like statistics, battle replays and clan-pages, but we’re working aournd the clock to get it all back online.

Does this also affect the statistics that are currently down? And what about previously gained stats? Are these saved anywhere or are they gone forever?
Don’t worry, all statistics are still being saved as they are shown in-game and will return on killzone.com as soon as we get our full functionality back online.

Why don’t we get answers to all our questions on the forum? It appears there’s a lot of useful feedback coming from the community.
Well, we try to be as active as possible but at the moment, there are so many threads and posts that we cannot reply to everyone. It’s a bit overwhelming, to be honest. And besides, we are also very busy actually working on fixing problems that are being posted. But rest assured, we are definitely reading and are doing everything we can to get all the right information to the right people!

Some players are getting weird error codes when they try to connect. Could you give us the translation of the most common error-messages?
There’s quite a lot of variety behind the different error messages, so my advice would be to post network errors on the killzone.com forums with as much details as possible. Posting your psn-name, time of error, what country you’re in and what you were doing before you got the error message really helps us a lot in pinpointing and solving errors.

A question about Team Talk. Why do we have to communicate in squads and proximity only?
We felt it was tactically/gameplay-wise more interesting to do it this way and specifically chose not to allow everyone to talk with everybody. It is more realistic and we felt it created a quite cool dynamic in the game.

Do you have any other future updates and improvements planned?
We are working on patches and downloadable content but we cannot give any specifics at this time.

What should people do if they have questions or comments?
Keep us posted through the forum and add as much detail as possible! As I said, we might not be able to reply in every topic, but we sure are listening in our quest to make the game even better.

Eric, thanks for you time! One final question though. After all these initial comments, questions and feedback, you still think it's fun to produce a high profile title like Killzone 2?
Are you kidding me? This is the best job in the world! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ik ga denk ik ook maar eens een mailtje sturen, ik mis spectator functies (game joinen wanneer er wel plek is ontstaan), je kunt niet van side wisselen, en ik mis de optie om een warzone eerder af te sluiten wanneer het andere team toch al niet meer kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Even wat anders; is het mogelijk om de taal nog te veranderen?
Ik heb hem namelijk in het nederlands staan, maar wil deze veranderen naar engels. Kan het nergens vinden :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:15:
Even wat anders; is het mogelijk om de taal nog te veranderen?
Ik heb hem namelijk in het nederlands staan, maar wil deze veranderen naar engels. Kan het nergens vinden :/
Even je playstation op engels zetten in je algemene settings. Dus niet ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:26:
[...]

Even je playstation op engels zetten in je algemene settings. Dus niet ingame.
Ik had mijn PS3 altijd al op engels staan, maar toen ik de game voor het eerst opstartte, kon ik alsnog voor Nederlands kiezen! Waar je het echter wel kan veranderen, geen idee :/

ARGH, ik kom dus niet online. Heb het nu 2x geprobeerd, en heb error 10002! Eerste keer dat ik die heb sinds 25 feb 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door brambest op 03-03-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
www.mediaoffer.nl

TIJDELIJK: Killzone 2 voor 49,95 incl. BTW en verzendkosten binnen NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Gewoon in het XMB bovenaan bij game de gamedata verwijderen?
Daar worden dat soort instellingen gewoon opgeslagen, er is geen install, dus hij haalt geen andere data weg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
scorpie schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:24:
Gewoon in het XMB bovenaan bij game de gamedata verwijderen?
Daar worden dat soort instellingen gewoon opgeslagen, er is geen install, dus hij haalt geen andere data weg ofzo.
Maar dan mag je je game opnieuw gaan spelen denk ik, want dan ben je ook je storymode-save kwijt of niet ? :o

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:49
kaos- schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:50:
[...]

Maar dan mag je je game opnieuw gaan spelen denk ik, want dan ben je ook je storymode-save kwijt of niet ? :o
Die dingen zouden onder Saved data utility moeten staan. Onder Game data utility staan de dingen als updates en andere data. Toch ga ik het niet testen voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo ben nu bezig op de aller hardste settings.Maar wat is dat moeilijk zeg.
Zal mij benieuwen of ik de eind chapter haal zonder al te veel gestress.
Vanaaf nog even wat potjes online doen.

Gisteren mn eerste bugs/glitches gezien. ( vliegende wapens en een npc die voor mn neus verdween. )

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 07:49:
[...]

bezorging bij play.com is echt dramatisch de laatste maanden.
Inderdaad, mijn laatste twee bestellingen deden er 3 á 4 weken over om aan te komen.
Viperke schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:02:
[...]

Die dingen zouden onder Saved data utility moeten staan. Onder Game data utility staan de dingen als updates en andere data. Toch ga ik het niet testen voor je :+
USB-stickje is je beste vriend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

bennekommer schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:08:
offtopic:
Het probleem ligt wel degelijk bij play.com. Zij kiezen de postservice. Blijkbaar is die veranderd.

Zonde zeg. Ik merkte het bij mijn laatste bestelling al, dat waren twee boeken. Het heeft gewoon meer dan een maand geduurd. Ik had er geen haast mee en dacht dat het om een uitzondering ging. Voorheen was het meestal binnen een week bezorgd. Ik zag al selektmail op de envelop staan. Met dat bedrijf heb ik alleen maar slechte ervaringen.

De rest van deze week ben ik druk en het weekend afwezig. Als ik daarna niets binnen heb ga ik play.com aanschrijven om mijn geld terug te geven en ze er op attent maken dat hun service wel enorm gekelderd is. Van mij hoeven ze dan ook geen bestellingen meer te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
Ik schrijf play.com eind deze week wel. Bedoel, die 5 werkdagen zijn dan al met een paar werkdagen overschreden. Zal in mijn mail zetten dat ik nog één week wacht, en als het dan nog niet binnen is wil ik mijn geld terug, en zal ik voortaan niet meer bestellen daar door de slechtere post service.

Play.com:
Please note that we will need to wait 21 Days from dispatch before we can investigate the non-arrival of an item.

[ Voor 17% gewijzigd door bennekommer op 03-03-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
De laatste paar dagen kleine 10 tournooitjes gespeeld met mijn (test)clan. Het systeem steekt vrij redelijk in elkaar, maar soms zijn er 'rare' victories. Zo hebben we gister gewonnen met execution, terwijl wij 2 punten achter lagen op twee italianen. Maar ook andersom overkomen dat twee duitsers wonnen toen ik met mijn maat voor stond :?
Teamplay en keuze van classes en tactiek krijg ik mijn oude UT CTF spanning gevoel terug (denk dat iedereen die beetje serieus een bepaalde game heeft gespeeld met ladders weet wat ik bedoel)
De koppeling naar Enemy Territory wordt in mijn koppie al vaak gemaakt.
De juiste classe op de juiste plaats in goed team verband maak je echt een match mee, ongeacht de individuele kwaliteiten van je maten. Zeker met de aanvullende skills komt dit goed tot zijn recht.
Moet wel aan toevoegen dat ik de boost ability vrij overpowered vind ten opzichte van de andere 2nd items/skills. Maar goed zo heeft iedereen wel wat te mauwen. Maar jah wel de 1000valor points mee bereikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
die turret is echt wel lache, als je hem op goede plekjes spawn krijg je lekker bonus punten voor de kills !

lvlen gaat trouwens goed, niet te ssnel niet te graag!

verder toffe game hoor.

addicted aan multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 15:42
Hmmm, veel gezeur over play.com maar dit is toch echt een Killzone 2 topic toch? Ik vindt niet dat mensen moeten zeuren, je betaalt de helft minder maar verwacht wel dat de game zo snel mogelijk op de mat ligt? Een beetje raar vindt ik zelf... Ik heb Killzone 2 zelf voor 65 euro gehaald, normale advies prijs, mijn voorgevoel was dat guerrilla games dit wel verdient heeft en terecht.

Heb zojuist het spel uitgespeeld in story mode, aardig verhaal wat ik eingelijk niet verwacht had! Het is gewoon een standaard shooter waar (anders dan de graphics) niks speciaals aan is eingelijk maar toch weet ik mij er prima mee te vermaken! De trophies zijn erg leuk en zorgen ervoor dat je het spel wat meer speelt om toch nog even die laatste trophies te halen. Online werkt super en dat had ik eingelijk al helemaal niet verwacht! Op de PC was ik vroeger een die-hard FPS gamer maar op een console werkt het allemaal wat moeilijk met de controller en tja het is toch wel weer 5 tot 8 jaar geleden dat ik zo fanatiek een FPS heb gespeeld. Maar het online systeem zorgt er toch wel voor dat je alleen met mensen gaat spelen die van jou niveau zijn en daardoor is het niet extreem moeilijk of extreem makkelijk, gewoon precies goed ;) Een mooie game om de FPS op de console eens goed onder de knie te krijgen denk ik zo.

Ik moet zeggen dat de aftiteling wel een mooi moment was, allemaal nederlandse namen! Het nederlands volkslied zong in mijn echterhoofd eigenlijk wel een beetje mee ;) Goed gedaan Guerrilla! Ik ben trots op jullie!!!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
heb de game ook! Helaas nog niet kunnen spelen. maandag ga ik beginnen. dan is mijn handje uit het gips hoop ik :X

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=31584655,noline]Ik heb Killzone 2 zelf voor 65 euro gehaald, normale advies prijs, mijn voorgevoel was dat guerrilla games dit wel verdient heeft en terecht.
Een eerlijk en oprecht idee, maar daar zit je toch fout met je redenering vrees ik. Of je het spel nu koopt via een internetshop of gewoon bij de lokale winkelketen, guerilla verdient er evenveel aan. Door €65 neer te tellen heb je gewoon de winkelketen (en al de bijhorende retail-schakels) meer gevoed en niet zozeer de producent van het spel, waar het je eigenlijk om te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Lazy schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:15:
www.mediaoffer.nl

TIJDELIJK: Killzone 2 voor 49,95 incl. BTW en verzendkosten binnen NL.
Let op! 5 tot 10 dagen levertijd!

Ik ben ook benieuwd wanneer we met de GoT clan gaan battlen. Zaterdag/Zondag middag lijkt me een goed idee? Heb zin om een echte match mee te maken wat himlims beschreef. Heb nu net de eerste ster rank bereikt en Assault unlocked. Ben benieuwd hoe die speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Sander1991 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 01:14:
[...]

Let op! 5 tot 10 dagen levertijd!

Ik ben ook benieuwd wanneer we met de GoT clan gaan battlen. Zaterdag/Zondag middag lijkt me een goed idee? Heb zin om een echte match mee te maken wat himlims beschreef. Heb nu net de eerste ster rank bereikt en Assault unlocked. Ben benieuwd hoe die speelt!
assault is erg fijn, vooral die boost abbility.
Wanneer je die 10x gebruikt in een match krijg je een ribbon, die ribbon 8 maal is een medaile.
ALs je die medaile hebt kun je boost gebruiken bij andere classes :P
Echt overpowred (dat health regeneraten loopt hard op). Shotgun in je handen en dan boost aan, rambo style de frontlinie weg vegen. Je hoort je tegenstanders door de headset roepen; WTF? I can't kill him ... geweldig.
Spreek geen woord spaans; maar geloof neit dat het 'lovende woorden' waren die je naar je kop geslingerd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:06
Damn, al twee dagen achter elkaar probeer ik 'savonds wat online te knallen, maar ik krijg telkens random errors. Beetje vervelend, hoop dat ze die snel oplossen.

Zodra ik een tegenstander stil zie staan weet ik alweer hoe laat het is...Kan ze dan helemaal aan gort knallen zonder dat ze dood gaan en plop een paar seconden later lig ik eruit.

PSN: Sluuz

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.