[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Wat helpt met de control speed is om ipv. de sensitivity te verhogen juist te verlagen. Ik speel nu met 1 streepje / blokje links en dat gaat erg lekker. Rondjes draaien duurt ff maarja, aimen vind ik belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:04
Vanavond iemand servertje draaien?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
whoot ik ga nu eindelijk kz2 spelen :P

Mn maatje heeft een exemplaar voor me megenomen...

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Laatst online: 10-09 22:09
Heeft eigenlijk iemand die PS3 Theme al gekregen wat je zou krijgen bij een Pre-order? Is maar weinig over terug te vinden op Internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multiplay is heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:53
l00pz schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:30:
Heeft eigenlijk iemand die PS3 Theme al gekregen wat je zou krijgen bij een Pre-order? Is maar weinig over terug te vinden op Internet..
ik heb de code van play.com inmiddels wel gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
Er zijn wel meerdere gratis ps3 theme`s te downloaden.
Ik heb al meer dan 4 mnd een killzone2 theme.

Maarja ik moet toch wel even melden dat ik inmiddels in lvl 3 ben beland en dat de game echt alles heeft waargemaakt wat ze zijden.
Eenige minpuntje was voor mij het besturen van de tank.Maarja dat heeft met mij te maken en niet met de game :p.

Nu ga ik maar weer verder spele ! ( morgen lekker vrij dus dit word een latertje)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
supercop7373 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:44:
[...]

ik heb de code van play.com inmiddels wel gekregen
Ik ook, ziet er goed uit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

Wat ik zelf echt tof vind is de steeds meer opkomende integratie tussen internet (websites) en games... Net zoals nu ook bij Killzone 2. Op de website je PSN-id koppelen en gewoon al je stats online kunnen zien! Ook van je singleplayer campaign en dan per categorie nog "speciale" unlockables hebben. Ik vind het iig best grappig gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 25-08 14:07
Damn, super spel. Maar zit nu vast in een level waar ik met mijn convooi de brug over moet, ik kom maar steeds niet verder als net voor dat ze de brug gaan open maken. Heeft iemand nog tips hoe ik daar verder kom. Ik weet dat de brug open gaat omdat ik gewoon eens proberen kei hard door te rennen..

Ik speel op de moeilijkste stand beschikbaar in het begin, omdat doorgaans de medium setting te easy is. Hier is die nog redelijk pittig!! Goed ding in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27
Zo, vanavond laat maar eens m'n eerste multiplayer game gespeeld, en gewonnen. En wat een multiplayer game zeg, dit vind ik echt gaaf! :D Bijna corporal, na 1 potje gespeeld te hebben, ging wel aardig eigenlijk :)
Is er al een "officiele" GoT clan? Ik zag op de vorige blz dat iemand al een clan gemaakt had, maar gaat daar nog semi serieus mee gespeeld worden of is dat meer voor het saamhorigheidsgevoel?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Ik heb vanavond de demo gedownload ... en gespeeld ... het zag er erg goed uit, en speelde ook best aardig. Het ligt simpelweg aan mij ... te veel shooters gespeeld !!!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
scorpie schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:44:
Zo, vanavond laat maar eens m'n eerste multiplayer game gespeeld, en gewonnen. En wat een multiplayer game zeg, dit vind ik echt gaaf! :D Bijna corporal, na 1 potje gespeeld te hebben, ging wel aardig eigenlijk :)
Is er al een "officiele" GoT clan? Ik zag op de vorige blz dat iemand al een clan gemaakt had, maar gaat daar nog semi serieus mee gespeeld worden of is dat meer voor het saamhorigheidsgevoel?
Ik ben wel van plan om daar serieus mee te gaan spelen. Maar dan moet men wel de clan joinen!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik heb echt een serieus probleem met de multiplayer. Kom 9 van de 10 keer niet online, en zit ik in een lobby knal ik er weer uit :/
Meestal blijf ik gewoon steken bij het "inloggen..." scherm en krijg ik een dikke time-out. Misschien dat het aan mijn verbinding ligt, maar elke andere game (pc en ps3) werkt gewoon prima :'(

Soundcloud

• scorpie
brambest schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 07:48:
[...]

Ik ben wel van plan om daar serieus mee te gaan spelen. Maar dan moet men wel de clan joinen!
Ik vind het prima, wat wordt de hierarchie binnen de clan? Hebben we al een subsite op de killzone.com site? Hoe join ik (vanuit m'n browser, dan doe ik dat straks meteen)?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

kaos- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 08:08:
Ik heb echt een serieus probleem met de multiplayer. Kom 9 van de 10 keer niet online, en zit ik in een lobby knal ik er weer uit :/
Meestal blijf ik gewoon steken bij het "inloggen..." scherm en krijg ik een dikke time-out. Misschien dat het aan mijn verbinding ligt, maar elke andere game (pc en ps3) werkt gewoon prima :'(
Ik heb precies het zelfde. Op PSN blijf ik gewoon ingelogd. Ik heb ook al op google gezocht naar de fout codes, maar nergens iets te vinden. Maar vaak een timeout als ik een server wil joinen. Ook kan ik vaak niet naar beneden scrollen in de server lijst. Maar ik heb gelezen, dat dat vaker voor komt.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• kaos001
Chaos-Zero schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:39:
[...]

Ik heb precies het zelfde. Op PSN blijf ik gewoon ingelogd. Ik heb ook al op google gezocht naar de fout codes, maar nergens iets te vinden. Maar vaak een timeout als ik een server wil joinen. Ook kan ik vaak niet naar beneden scrollen in de server lijst. Maar ik heb gelezen, dat dat vaker voor komt.
Ben dus niet de enige :/
Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan wordt want ik heb gisteren welgeteld 1 potje kunnen spelen, de rest van de keren was het onmogelijk om uberhaupt in te loggen met killzone. En idd, PSN blijft gewoon online

Soundcloud

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kaos- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:56:
[...]

Ben dus niet de enige :/
Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan wordt want ik heb gisteren welgeteld 1 potje kunnen spelen, de rest van de keren was het onmogelijk om uberhaupt in te loggen met killzone. En idd, PSN blijft gewoon online
Klinkt alsof ze de Warhawk 1.0 servercode hebben gebruikt ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Doordat mijn vrienden bij de NS een kopje koffie moesten drinken mijn trein twee dagen achter elkaar te laat.
En daardoor dus gister pas Killzone-2 bemachtigd bij mijn locale gameboer. Gelukkig was men daar wel zo netjes geweest om de steelboxed editie 3 dagen apart te houden.

Eenmaal thuis en doorweekt van de regen kan mijn oorlog beginnen. Het lange wachten werd daadwerkelijk beloond met een spetterende intro waarvan ik de aankomende dagen nog nachtmerries van zal hebben.
Settings op CoD style, en direct maar even de singleplayer proberen. Waar de glidges van de demo uitgehaald zijn (dôh). De game voelt echt aan alsof de omgevingen al jaren het speelveld is van al-quida tot de hellguards. Prachtige sfeer impressie. De omgevingen loopen mooi in elkaar over, en soms raak je al snel de weg kwijt omdat niet altijd duidelijk wordt waar je heen moet voor je objective.

De laatste dagen is er veel geschreven over de slugish gameplay, dat je loopt en beweegd alsof je onder de zoete honing zit. Ik denk dat het dan erg persoonlijk is, maar ik vind de game zalig reageren. Zeker MP, daar draait de bulletcounter overuren. En mogelijk binnenkort ook een tekort aan grondstoffen om het aantal gebruikte kogelhulzen expositioneel is gestegen. Neej deze game is alles behalve traag.
En doet mij sterk denken aan de teamplay en spanning van Enemy Territory, en het gebruik van classes daarbij.

Van de paar MP maps die ik gespeeld heb lijkt ieder level 2/3 bottlenecks te hebben. Waar alle schietgrage moordenaars tenstrijde trekken en samen voor / achter een deurdoorgang staan te wachten. Hierdoor rollen er de nodige blinde grenaten over de grond. Met beetje entousiast voetenwerk is er vaak een mooi punt te vinden om die bubs schietgrage moordenaars te flanken.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ killzone 2 just made my day

//edit
@kaos-: gister 4/5uur none-strop MP gespeeld, diverse servers en settings gehad. Enige probleem wat ik wel eens heb dat de servers vol zitten, verder draait ie als een zonnetje.
Kan het misschien zijn dat je een bepaalde nat poort open moet zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2009 10:39 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Hoe moet ik de MP eigenlijk zien, zo hectisch als COD4 soms kan zijn? of toch wat meer tactische mogelijkheden?

Zit helaas nog te wachten tot die van mij eindelijk eens verstuurd gaat worden :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• himlims_
  • Niet online
Ligt aan de mensen in de game zelf, zo ook bij cod.
Maar ik vind deze game tactischer; er zitten minder ruimtes in die maar vanaf een punt benaderbaar zijn.
Hierdoor zit je al snel in een situatie waardoor je geflankt kunt worden.
De levels die ik tot nu toe heb gedaan, zitten vaak een of meerdere hoge punten in. (altijd voordeel)
zijn altijd paar goede 'overview' spots.

Gister leuk met een duitser gespeeld (was voor mij nieuw), daarbij hadden we elkaar redelijk gevonden als in two-men army. Coveren en supressen ging erg goed. Kun soms zoo mooi stealth een gekookte granaat dumpen bij de enemy. Zoooo jammer dat ze dat nade taggen van Gears of war niet hebben gejat.

Verwijderd

Weet iemand hoe je die klasses kunt samenstellen in multiplayer? Ik heb al de derde rang, maar kan het nog altijd niet..

• zwembroek
scorpie schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:34:
[...]

Ik vind het prima, wat wordt de hierarchie binnen de clan? Hebben we al een subsite op de killzone.com site? Hoe join ik (vanuit m'n browser, dan doe ik dat straks meteen)?
Je kan de Clan vinden op op killzone.com en zoeken zoeken naar Clans gathering of tweakers.

Dan moet je brambest ff een message sturen. Heb ik net ook op die manier gedaan. (Nog niet geaccepteerd btw)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:48:
Weet iemand hoe je die klasses kunt samenstellen in multiplayer? Ik heb al de derde rang, maar kan het nog altijd niet..
Die mogelijkheid moet je eerst unlocken volgens mij. Ik heb ooit een schematisch overzicht onder ogen gekregen, en nadat je aan een aantal voorwaarden voldoen hebt komt de secundaire badge vrij zodat je hem kunt combineren met een andere klasse.

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:59:
[...]

Die mogelijkheid moet je eerst unlocken volgens mij. Ik heb ooit een schematisch overzicht onder ogen gekregen, en nadat je aan een aantal voorwaarden voldoen hebt komt de secundaire badge vrij zodat je hem kunt combineren met een andere klasse.
Dat dacht ik ook... maar heb het alweer een tijdje geleden gelezen dus 100%....... :P

Just grow old with grace

• himlims_
  • Niet online
iemand die mij aan de link / download kan helpen van de plattegronden van de MP maps
en het verloopoverzicht van de 'badges'

ik krijg het niet meer gevonden, en via google op killzone2 zoeken .... jow .... dat is echt in een hooiberg

//edit
http://kouppa-networklive.com/?p=1065 is wel wat, maar niet echt printerfriendly

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2009 12:59 ]

Verwijderd

Hier heeft Scorpie een overzicht gepost.. volgens mij is dat wat jullie bedoelen. :)

Verwijderd

Bij killzone 2 multiplayer heb ik nog een probleempje: Heb al verscheidene keren een teamuitnodiging gekregen, maar ik weet niet hoe ik die moet accepteren.. kunnen jullie mij helpen?

• himlims_
  • Niet online
van team switchen; select in drukken

*kuch* handleiding

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2009 13:47 ]

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55

Dentist

Next patient please...

plattegronden van de MP maps kun je vinden op Killzone.com

Edit: hier dus

[ Voor 46% gewijzigd door Dentist op 26-02-2009 14:53 ]

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:32
Wow het is echt een supervette game. Multiplayer is ook top. Nog maar drie potjes gedaan maar bevalt goed.
Ongelooflijk dat er helemaal geen installatie nodig alles zo van blu-ray!!

• brambest
Ik snap nog niet helemaal hoe ik leden moet toevoegen aan de clan! Ik word er niet echt veel wijzer van, en de killzone.com website is ook wat traag :s! Maar, ik doe mijn best!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Nu ik de filmpjes heb gezien, denk ik dat dit de ET:QW voor de pc had moeten zijn. Dan was dat zoo bruut geweest. Jammer dat ik alleen een pc'tje heb en geen ps3.

• scorpie
brambest schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:46:
Ik snap nog niet helemaal hoe ik leden moet toevoegen aan de clan! Ik word er niet echt veel wijzer van, en de killzone.com website is ook wat traag :s! Maar, ik doe mijn best!
Assign mij vanavond als luitenant ofzo, dan kan ik ook mensen toevoegen. (moet nog wel even zelf aanmelden bij de clan, maar zit nu nog op werk).

Verwijderd

Gleighton schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:58:
Nu ik de filmpjes heb gezien, denk ik dat dit de ET:QW voor de pc had moeten zijn. Dan was dat zoo bruut geweest. Jammer dat ik alleen een pc'tje heb en geen ps3.
Ik weet niet wat je tegen etqw hebt, maar die game was best goed hoor. Deed wat het beloofde, niet meer maar ook niet minder. Met solide en typische pc fps gameplay. Draait ook goed op iedere recente pc. Op de pc vind ik graphics bij shooters veel minder belangrijk, zolang het maar goed speelt. Op een console hoort er altijd een stuk prestige een eer bij wat betreft graphics...

Killzone is natuurlijk andere koek, maar ook wel twee jaar later op de markt gekomen.

• kaos001
Er komt een patch uit die de meeste online problemen moet verhelpen (foutcodes dat je niet kan inloggen en dergelijke)

Bron

Soundcloud

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

heetf iemand net als ik wat problemen met aimen in Killzone 2.
zelfs met de sensitivity voluit vind ik het nog te traag gaan. kan ik hier nog wat aan doen of moet ik maar gewoon er mee leren leven?

This is the Way.

• scorpie
Nou, van die clanpage begrijp ik echt de ballen zeg.... Op de clans homepage staat dat als je bij een clan wilt dat je hun dan moet vragen om jou een invite te sturen, maar er is alleen nergens een knop te vinden waardoor je iemand van die clan uberhaupt kunt contacten. Nouja, als iemand van de GoT clan tijd en zin heeft, stuur maar een invite, m'n psn is m'n nickname van hier :)

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Iedereen die in de GoT clan wilt, moet mij ( psn naam: Thermometer91) of BramBest maar even toevoegen op PSN, zodat we je kunnen inviten in de clan. Ik zie nog geen andere mogelijkheid om dit te doen behalve via Communication->Friends->Invite to clan, en ik zie ingame ook geen clan-ranks.

Misschien wordt dit allemaal geregeld op killzone.com maar die ligt de helft van de tijd er uit.

EDIT: Ik zie net dat ik geen mensen kan inviten, alleen officers en leiders kunnen dit. Wat is dit onduidelijk in-game aangegeven zeg!

[ Voor 15% gewijzigd door Thermometer op 26-02-2009 18:46 ]

• brambest
scorpie schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:21:
Nou, van die clanpage begrijp ik echt de ballen zeg.... Op de clans homepage staat dat als je bij een clan wilt dat je hun dan moet vragen om jou een invite te sturen, maar er is alleen nergens een knop te vinden waardoor je iemand van die clan uberhaupt kunt contacten. Nouja, als iemand van de GoT clan tijd en zin heeft, stuur maar een invite, m'n psn is m'n nickname van hier :)
Ik heb je toegevoegt! Misschien handig om even de PSN namen in de begin post te zetten, en even derin te zetten dat iedereen die de Clan wilt joinen, mij(BramBest), moet toevoegen, met in het bericht te zetten dattie van Tweakers is! Dan kan ik diegen ook zo snel mogelijk aan de clan toevoegen!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wat een briljante MP heeft dit spel zeg, 16 vs 16 met continue andere dingen om te doen op dezelfde map.

Wilde het vanmiddag rond 13:00 'even' proberen, meteen 6 uur achter elkaar gespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ok, ik heb in de post onder de startpost een tabelletje gemaakt met huidige clanmembers. Misschien handig om aan te geven of je een headset hebt of niet?

Vanavond wel weer dikke fun gehad zeg, alleen op sommige maps kon je al wel merken dat je soms te gauw dood gaat, dan spawn je ineens midden in een vuurgevecht. Vind het trouwens ook vrij lang duren voordat je level up haalt, maar dat zal wel komen omdat ik eerst alle spelmodi speelde voordat de punten werden uitgedeeld. Later op de avond heb ik een servertje gepakt die alleen team deathmatch deed en toen ging het alweer een stuk sneller. Ook wel irritant trouwens dat je pas op veel latere levels die badges unlockt ;p Ik zag gewoon al engineers enzo rondlopen, like..... hoe doe je dat? Spelen die het spel de hele dag door ofzo? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ace schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:02:
Wat een briljante MP heeft dit spel zeg, 16 vs 16 met continue andere dingen om te doen op dezelfde map.

Wilde het vanmiddag rond 13:00 'even' proberen, meteen 6 uur achter elkaar gespeeld _/-\o_
Dan is het maar goed dat ik hem pas na het weekend binnen krijg, want ik moet nog heel heel veel voor school doen. En ik denk dat het allemaal heel verslavend gaat worden en dat is geen goed combi samen met verslagen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 25-08 14:07
Ik heb brambest toegevoegd ik wacht op acceptatie.
Mijn ingame naam is overigens ook Depress.

Ben nu bezig met de single player op veteran. Zit op de trein die ook in enkele demo-movies te zien is. Wat een tering stuk, lukt me maar niet. Morgen als ik helder ben mijn tacktiek nog maar eens doornemen. Heb nu koppijn van ut geknal, mijn 5.1 set is nog nooit zo gewenst geweest ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
scorpie schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 00:02:
Ok, ik heb in de post onder de startpost een tabelletje gemaakt met huidige clanmembers. Misschien handig om aan te geven of je een headset hebt of niet?

Vanavond wel weer dikke fun gehad zeg, alleen op sommige maps kon je al wel merken dat je soms te gauw dood gaat, dan spawn je ineens midden in een vuurgevecht. Vind het trouwens ook vrij lang duren voordat je level up haalt, maar dat zal wel komen omdat ik eerst alle spelmodi speelde voordat de punten werden uitgedeeld. Later op de avond heb ik een servertje gepakt die alleen team deathmatch deed en toen ging het alweer een stuk sneller. Ook wel irritant trouwens dat je pas op veel latere levels die badges unlockt ;p Ik zag gewoon al engineers enzo rondlopen, like..... hoe doe je dat? Spelen die het spel de hele dag door ofzo? ;p
Dat lijkt me idd erg handig ja! Ik zal jou ook even een hogere rang geven, zodat jij ook mensen toe kan voegen!

Ik heb geen headset overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Heb deze game nu ook sinds de releasedate (25 februari) in mijn bezit; in één woord: geweldig! De negatieve punten m.b.t. de besturing kan ik wel begrijpen, maar voor iemand zoals ik (een ouwe bok zonder de oog-hand coördinatie en reactiesnelheid van een 4-jarige ADHDer op amfematinen) werkt het heel erg goed!

Singleplayer wordt je echt helemaal ingezogen, alsof je onderdeel bent van een groter geheel. Het verhaal is, zoals het een goede shooter betaamt, ondergeschikt aan de aktie die er plaatsvindt.

Online is echt briljant, zeker het speltype waarbij je meerdere missies per map krijgt. De maps zitten ook heel erg goed in elkaar en het geluid is gewoon overdonderend. Ook fijn dat je kunt spelen tegen mensen van jouw (gebrek aan :p) niveau.

Dit spel gaat mij nog tijden bezighouden. :) Ik kom jullie vast wel een keer online tegen, mijn tag is GTP_DutchCustoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
echt online is leuk gedaan, die badges die je kunt verzamelen om zo 'beter' te worden.
laat ik je een goede tip geven; maar een game met bots. zorg dat er tenminste 1 andere 'echte' speler in zit.
heirdoor own jij voor jouw fractie (veel kills / hoge ranking etc.) waar je badges voor krijgt.
Omdat jij de enige echte speler ben, worden de 'team stats' op jouw geteld (interresant :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snif, mijn game ligt ergens zielig alleen in een hoekje te wachten tot een medewerker hem in een doosje stopt en verstuurd... Lang leve pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Oh ja, de mogelijkheid om je laatste vijf of wat matches terug te kunnen zien op killzone.com is echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is maar een sample he van een complete guide. Heb nog nooit zo'n guide gekocht eigenlijk, zie er niet zoveel meerwaarde in. Ik suck toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
Ik zag gewoon al engineers enzo rondlopen, like..... hoe doe je dat? Spelen die het spel de hele dag door ofzo? ;p
Ik speelde gisteren als Helgast tegen twee generals en nog wat andere zut op Radec Academy, dat was pas erg. Als je spawned dan kan je of naar boven of een andere kamer in naar het plein. Nou verder dan de spawn kwamen we niet. In die volgende kamer stonden van die bots van spelers opgesteld, plus nog wat lui met bazooka's en als je naar boven ging moet je door een halletje, waar dus een sniper op lag, die iedereen daar afslachtte. Kortom totale chaos. Zag ook nog een mannetje half doorzichtig a la predator, of dat nou een saboteur of sniper was kon ik niet opmaken, weet wel dat ik daarna dood was :P
Sindsdien zoek ik rooms met eigen rank aangevinkt, dat gaat wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
NLxAROSA schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:04:
Oh ja, de mogelijkheid om je laatste vijf of wat matches terug te kunnen zien op killzone.com is echt briljant!
Zeker briljant, je krijgt een plattegrond zien in flash. Een stip met een nummertje is een player. Aan de hand van het nummertje kan je in de lijst onder zien wie dat is. Zo kan je de hele match weer terug zien. Erg leuk om je zelf te zien spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
jammer dat de site zooooo traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik verwacht niet dat het er vanmiddag beter op wordt, met het oog op de US release vandaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
#Headset\ Yup.

Hoe hebben jullie de gevoeligheid ingesteld van de x en y as?

Ik heb de instellingen van internet afgehaald die vermoedelijk het beste zijn.

X op een 70% van het totaal. (Dat is plus 2 van default.)
Y op 100% van het totaal.

Dit werkt bij mij ook het best tot nu toe. Het blijft nog wel wennen allemaal, soms raak ik veel, dan weer bijna niets. Ik ga me eerst maar wat bezig houden met TDM. Met die andere online modes ben ik toch maar bezig met overleven en killz maken i.p.v. het eigenlijke doel van die betreffende mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLxAROSA schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:49:
Ik verwacht niet dat het er vanmiddag beter op wordt, met het oog op de US release vandaag. ;)
ik denk dat eu totaal andere server heeft dan us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLxAROSA schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:26:
Heb deze game nu ook sinds de releasedate (25 februari) in mijn bezit; in één woord: geweldig! De negatieve punten m.b.t. de besturing kan ik wel begrijpen, maar voor iemand zoals ik (een ouwe bok zonder de oog-hand coördinatie en reactiesnelheid van een 4-jarige ADHDer op amfematinen) werkt het heel erg goed!

Singleplayer wordt je echt helemaal ingezogen, alsof je onderdeel bent van een groter geheel. Het verhaal is, zoals het een goede shooter betaamt, ondergeschikt aan de aktie die er plaatsvindt.

Online is echt briljant, zeker het speltype waarbij je meerdere missies per map krijgt. De maps zitten ook heel erg goed in elkaar en het geluid is gewoon overdonderend. Ook fijn dat je kunt spelen tegen mensen van jouw (gebrek aan :p) niveau.

Dit spel gaat mij nog tijden bezighouden. :) Ik kom jullie vast wel een keer online tegen, mijn tag is GTP_DutchCustoms.
[Compleet offtopic]

En bedankt voor je vaak geweldige setups bij GT5:P!! (ik wist dat ik jou nick eerder gezien heb ergens)

[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Inderdaad, er was gister een map waar wij met allemaal randoms tegen een bijna hele clan moesten (stuk of 7 man) en dat kan je merken ook! Ze hadden bij onze spawnplaats allemaal bots geplaatst, we konden er gewoon NIET uit. Dit is natuurlijk niet heel erg leuk, dus ik was snel al weer het spel uit, maar je kan dus wel erg goed tactisch samenwerken.

Vandaag eindelijk de rank behaald waar ik de Engineer badge kan. Vind het best lastig spelen als engineer, je hebt alleen toegang tot een shotgun, en een erg lange cooldown voor een senty plaatsen.

Engineer zijn geeft wel weer een tactisch element, namelijk dat je bijvoorbeeld bij het defenden bij Search & Destroy, je sentries kan plaatsen op de juiste plaatsen.

Nu haal ik nog wel het meeste punten als Medic met de default gun. Leuk om soms mensen thanks te horen roepen als ik ze revive. Kga vooral voor de medic ribbon (revive 5 people in 1 match).

Ik heb (nog) geen headset, wel een besteld
offtopic:
Goede aanbieding uit het Playstation 3 topic HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Voor de liefhebbers, dagaanbieding: http://www.mediaoffer.nl/informatie
KZ2 49.95

Dit maakt het wel een stuk oninteressanter:
LET OP: De levertijd van dit product is 5 tot 10 werkdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:30:
Snif, mijn game ligt ergens zielig alleen in een hoekje te wachten tot een medewerker hem in een doosje stopt en verstuurd... Lang leve pre-orders.
Onbegrijpelijk, ik begrijp echt niet waarom je dat zou doen.

Pre-orderen is zo 1995...

Ik durf wedden dat ik op release date in elke winkel hier in de buurt die games verkoopt (en dat zijn er 4 of zo) een Killzone game had kunnen oppikken. Tenzij je echt special editions wilt is het dus echt niet de moeite (of 10 euro afknibbelen op de prijs voor een absolute topgame :z )

Zelf ga ik het nog niet meteen kopen. Ik heb me voorgenomen dat ik eerst Mirror's Edge moet uigespeeld hebben (en pakweg 30% van de trophy's) alvorens ik een nieuwe game koop. Want het wordt anders wel iets te gek. (maar ik zit al in chapter 6, dus dat kan niet lang meer duren... :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

@hierboven: Mirrors Edge heb je nog wel een keertje uitgespeeld ja, dat is een best korte game.

Ik heb de mijne ook gepreordered, maar alleen omdat het goedkoper is in de UK, en ik dus voor iets van 40 euro de steelcase heb. 8)

[ Voor 27% gewijzigd door mace op 27-02-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:33

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:32:
[...]Onbegrijpelijk, ik begrijp echt niet waarom je dat zou doen.

Pre-orderen is zo 1995...

Ik durf wedden dat ik op release date in elke winkel hier in de buurt die games verkoopt (en dat zijn er 4 of zo) een Killzone game had kunnen oppikken. Tenzij je echt special editions wilt is het dus echt niet de moeite (of 10 euro afknibbelen op de prijs voor een absolute topgame :z )
Als je Killzone 2 importeert ben je zo 20-25 euro goedkoper uit dan in de dichtstbijzijnde Bart Smit/FRS/etc.

Prima als jij 65 euro uit wil geven aan een nieuwe game, maar het spel wordt er echt niet lelijker of slechter van als je hem een paar dagen later pas speelt, en het is nog goed voor je geduld en je portomonnee ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:53
Kopen jullie hem lekker in de winkel, dan wacht ik 2 a 3 dagen langer en koop ik 2 kratten bier van het geld dat ik heb bespaard door 2 a 3 dagen langer te wachten. Lang leve pre-orders in de UK. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja idd, lang leve de UK als leverancier voor games, boeken en blu-rays. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 15:53
mace schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:11:
Ja idd, lang leve de UK als leverancier voor games, boeken en blu-rays. :D
kan me haast niet voorstellen maar heeft iemand zijn play.com preorder al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb hem bij blahdvd want daar hadden ze de steelcase. Maar nee, ik heb hem nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ik vermoed dat ik de mijne morgen krijg van videogamesplus, maandag op dinsdagnacht NL tijd verzonden uit Canada.
Guerrilla have already spotted that a number of players have been setting up games where real players take on an army of low-end bots in order to increase their experience points artificially.
In response to this tactic, they released the following statement:
“We’re disabling the ability to add bots to online games as a temporary measure against rank-up abuse. A permanent solution is forthcoming.”
We welcome anything that stops people from being able to artificially unlock as many abilities as possible in a short space of time. Remember people, winnings are much better when you’ve earnt them…
Daar gaan mijn easy badges :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Killzone gaan halen en een paar uurtjes gespeeld op de hoogste moeilijkheids graad die je onmiddelijk kan kiezen, dus zonder de campaign al eens uitgespeedl te hebben.
Vond het verdraaid moeilijk. Het kan ook zijn dat ik oud begin te worden :P

Ik moet zeggen, dit is voor mij de beste exclusive shooter op console tot nu toe.
Heb een xbox 360 en een PS3, maar tot nu toe hebben de exclusive shooters op de PS3 mij niet onder de indruk gebracht. Killzone 2 wel !
Daarna wat potjes online gespeeld, dat viel beter mee dan de campaign, ik heb de indruk dat de echte spelers (nog) niet zo goed zijn als de ai (ik trouwens ook niet).
Mijn PSN tag is MrQuickBe. als iemand geintreseerd is om mij toe te voegen, go ahead :)

Ben wel niet zo'n fanatieke speler, kan soms weken niet spelen en dan weer een hele nacht.
Ik denk wel dat ik met Killzone wat meer ga spelen, spijtig dat de site er nu uitligt, had wel eens willen zien wat ik in de laatste on-line sessies heb uitgespookt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Holy crap, vandaag van een uurtje of 18.00 gespeeld tot 01.00 (met tussen pauzes ja ;p). Ik heb nu de Medic ribbon of badge, of hoe dat apparaat mag heten, en ik kan nu ook healthpacks droppen. Het is inderdaad leuk om te horen dat mensen het waarderen als je midden in een vuurgevecht moeite doet om mensen te reviven :)

Alleen het tactisch samenspelen zonder (goed) gebruik te maken van een headset is erg lastig, ik volg dan altijd m'n squadleader maar als hij snel van richting veranderd kan ik geen dekking geven of weet ik niet wat hij nou precies van plan is. Ook is het frustrerend om te zien dat mensen steeds het idee hebben dat ze team deathmatch spelen terwijl het search & destroy is. Ga verdomme op die goals af ;p

Mgoed, al met al weer veel fun gehad vandaag samen met wat GoT mensen :) (Gaat er btw nog iets serieus gebeuren met clanwars ofzo? Of wachten we eerst tot we <x> aantal members hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 00:55:
Vandaag Killzone gaan halen en een paar uurtjes gespeeld op de hoogste moeilijkheids graad die je onmiddelijk kan kiezen, dus zonder de campaign al eens uitgespeedl te hebben.
Vond het verdraaid moeilijk. Het kan ook zijn dat ik oud begin te worden :P

Ik moet zeggen, dit is voor mij de beste exclusive shooter op console tot nu toe.
Heb een xbox 360 en een PS3, maar tot nu toe hebben de exclusive shooters op de PS3 mij niet onder de indruk gebracht. Killzone 2 wel !
Daarna wat potjes online gespeeld, dat viel beter mee dan de campaign, ik heb de indruk dat de echte spelers (nog) niet zo goed zijn als de ai (ik trouwens ook niet).
Mijn PSN tag is MrQuickBe. als iemand geintreseerd is om mij toe te voegen, go ahead :)

Ben wel niet zo'n fanatieke speler, kan soms weken niet spelen en dan weer een hele nacht.
Ik denk wel dat ik met Killzone wat meer ga spelen, spijtig dat de site er nu uitligt, had wel eens willen zien wat ik in de laatste on-line sessies heb uitgespookt :)
100% agreed! Resistance 2 was wel ok, maar vond de singleplayer tegenvallen (mede dankzij GoW 2).

Single player op die moeilijke graad is inderdaad lastig, ik merk trouwens wel (positief punt) dat als je bijvoorbeeld 1 stukje meerdere keren speelt, de AI steeds andere dingen gaat doen, de ene keer wachten ze af totdat je op hun afkomt, de andere keer andersom, etc.

Vandaag ook 'smiddags en 's avonds na 12 uur gespeeld, was erg leuk en heb ook met een paar GoT-ers gespeeld. Inderdaad is het lastig communiceren zonder headset, dus hoop dat de headset snel binnenkomt!

Lastig is wel dat de meeste mensen niks van Squads afweten. Dit helpt erg veel met samenspelen. Als je namelijk een squad maakt (maximaal 5 mensen) kan iedereen spawnen bij de squad-leider als deze nog levend is. Ik ben meestal degene die de squads maakt, en mensen invite, maar nadeel van leider zijn is wel dat je zelf niet op een andere plek kan spawnen dan de basis.

Net nog een irritant potje meegemaakt met spelers die de 2 spawnplekken ge-barricadeert hadden, met een stuk of 4 sentries, en dan met een machine gun op de ingangen gericht. Volgende keer dat ik dit zie ga ik meteen de server uit, want dit is wel erg slecht voor je kill/death ratio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel shit dat de servers er alweer uitliggen.
hopen dat dit niet zo blijft... grr hadf net ff een middagje killzone 2 geplaned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:21
Hmm ik had het dus ook al in de gaten, krijg de hele tijd foutcode 1002. Nam al aan dat ze down zijn inderdaad. Achja dan maar een uurtje later beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 12:54:
Wel shit dat de servers er alweer uitliggen.
hopen dat dit niet zo blijft... grr hadf net ff een middagje killzone 2 geplaned.
Singelplayer :?

Op hoeveel tijd wordt de singelplayer eigenlijk geschat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Mijn Limited Edition Killzone 2 van Blahdvd.com is binnen! Zie alleen niet echt wat er zo limited aan is behalve het doosje dan, maar ach voor die 40 euro. Mijn PS3 is alleen niet binnen hand bereik, het boekje valt me wel wat tegen

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Kreeg vandaag de mijne uit Canada van VGP, ik vind het boekje vooral nogal stinken :P

Eerste 3 singleplayer levels ook uitgespeeld, besturing is ff wennen maar ging alweer prima, graphics zijn gewoon fenomenaal.
Het is niet vaak dat ik tijdens de singleplayer van een spel kreten als 'wooow' uitroep, maar man als je dan in een donkere ruimte een Helghast neerknalt ziet dat er zo geweldig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:44
vandaag kwam die dan eindelijk binnen, killzone 2 steelcase edition :D

ff 4 uur non-stop gespeeld... Wow wat een actie :9~ O+ verhaal wordt ook heel mooi verteld.. echt absoluut de beste shooter op de ps3 :D

Controllers is idd even wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Hier ook nog niet binnen van play.com, is al wel op de 25e verstuurd.
Ook de official guide besteld.

Had laatst op de 25e, bijna in de music-store gekocht (65,-), maar toch maar niet gedaan.
Ben geduldig en scheelt natuurlijk ook qua centjes (waar we nu inzitten met al die recessies)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennekommer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 09:53
Ook ik heb hem nog niet binnen via Play.com. Ben net terug van een dagje shoppen in Centro Oberhausen, en had nog zo gehoopt dat hij nu te vinden was in mijn brievenbus. Helaas! Kutte is dat je hem morgen ook niet hebt en maandag weer moet werken!!!!!
Nadeeltje van orderen uit de UK. Maar achteraf had ik het alsnog op deze manier gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:07
Een van de beste shooters die ik in tijden heb gespeeld :) !!
Altijd leuk als hij smorgens ineens op je ps3 ligt _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Electromonkey op 28-02-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
die guide krijg ik in nld nog niet gevonden :
wel zo plezierig denk ik

vind de online ervaring echt super, heb me controls terug gezet van in sensitivy .. kwestie van wennen denk ik. De game play doet mij erg zwaar denken aan een unreal tournament mod genaamd strike force, voelt erg vergelijkbaar.

Vannacht tot half 7 in de ochtend gespeeld, komt je game stats niet tengoede die laatste paar uur :x
http://www.killzone.com/k...?kz_user_id=HollandHards#
Het strategisch plaatsen van de turretjes is een leuke uitdaging met de engeneering class, als je er twee tegenover elkaar zet voor een doorgang is het toekijken hoe je kills oplopen.

Wat is het verloop van de GoT clan? Ergens een pagina oid? Het clan gedeelte van killzone vind ik nog wat onoverzichtelijk. De toernooitjes zijn niet met genoeg details weergegeven in de overzichten. Hierdoor moet je vaak iedere aktie punt individueel na lopen, dat werkt lichtelijk frustrerend.

PSN: Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verloop van de GoT clan? Ergens een pagina oid? Het clan gedeelte van killzone vind ik nog wat onoverzichtelijk. De toernooitjes zijn niet met genoeg details weergegeven in de overzichten. Hierdoor moet je vaak iedere aktie punt individueel na lopen, dat werkt lichtelijk frustrerend.

PSN: Hollandhards
:)

ben ik ook benieuwd naar

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wow, net de eerste drie missies op veteran uitgespeeld. Opzich zeer goed te doen, zelfs knife kills. Alleen de laatste shoot-out op visari square was ERG pittig. Ben daar wel 5 keer dood gegaan.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 20:01

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Net een uurtje ofzo gespeeld, erg vet! Maar, alvast een bugje gevonden: Op het einde van die eerste level met de tank was ik er al uitgesprongen van tevoren, maar net na de aankondiging weer terug. Toen kon 'ie om de een of andere reden niet verder. :) Nou ja, terug vanuit het checkpoint dan maar. En ik heb ook dat 'ie bij het loaden wat traagjes is, zo even vertragen. Toch jammer. Straks eens proberen met een vers herstarte PS3.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Hillie schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:23:
Net een uurtje ofzo gespeeld, erg vet! Maar, alvast een bugje gevonden: Op het einde van die eerste level met de tank was ik er al uitgesprongen van tevoren, maar net na de aankondiging weer terug. Toen kon 'ie om de een of andere reden niet verder. :) Nou ja, terug vanuit het checkpoint dan maar. En ik heb ook dat 'ie bij het loaden wat traagjes is, zo even vertragen. Toch jammer. Straks eens proberen met een vers herstarte PS3.
Dat vertraginkje dat hoort volgensmijn. Ik heb dat iig ook. Daar irriteer ik me ook aan, en het feit dat het scherm zoveel beweegt als je een sixas ding controller gebruikt. Dualshock 3 heb ik ook niet:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik heb dat vertraging als ik langs een checkpoint kom. Misschien omdat er geen mogelijkheid is om het spel te installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Hillie schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:23:
bug had ik ook; savegame gerestart beetje jammer. verder nog weinig vreemde dingen tegen gekomen.

8.30 vanavond potje?

game: nld>holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ik had ook een ander bugje, bij Salamun Bridge.

Als je de brug aan het eind gecleared heb dan rijd dat konvooi naar voren, en als het over je heen rijd sterf je, en dan spawn je weer opnieuw naar het moment dat je de brug heb gecleared en weer recht voor dat konvooi :P
Moest je nog snel zijn ook, want elke keer als je spawnt moet je dus snel proberen voor dat konvooi weg te komen voor je overreden werd en opnieuw spawnde, maar goed uiteindelijk gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

brambest schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:40:
Dat vertraginkje dat hoort volgensmijn. Ik heb dat iig ook. Daar irriteer ik me ook aan, en het feit dat het scherm zoveel beweegt als je een sixas ding controller gebruikt. Dualshock 3 heb ik ook niet:(
Mwoah, het zal ongetwijfeld niet horen, en is gewoon een minpuntje. Het bewegen van de laadschermpjes tussen de levels bedoel je? Dat was wel grappig. Daarin verschilt een dualshock niet (is nl. gewoon een sixaxis met vibrator). :)

Nu even met m'n FragFX aan het stoeien voor een goeie setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2 uur gespeeld, ... ik ben me echt continue aan het irriteren aan de controls. Close combat is een ramp, wil je om een enemy heen draaien dan lijkt het net alsof je een liter whisky achterover hebt geslagen. Misschien is het nog wennen, maar nee, ... het gedoe met de controls zorgt ervoor dat ik nog niet echt optimaal kan genieten. Ook heb ik echt veel te vaak dat je wapen in L2 in de weg zit van je zicht, moet je uit dekking gaan om te zien wat er achter je wapen plaats vindt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Hillie schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:10:
[...]

Mwoah, het zal ongetwijfeld niet horen, en is gewoon een minpuntje. Het bewegen van de laadschermpjes tussen de levels bedoel je? Dat was wel grappig. Daarin verschilt een dualshock niet (is nl. gewoon een sixaxis met vibrator). :)

Nu even met m'n FragFX aan het stoeien voor een goeie setup.
Werkt zo'n FragFx een beetje goed? versie 2?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
Bullus schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:27:
[...]

Werkt zo'n FragFx een beetje goed? versie 2?
versie 2 is nog niet beschikbaar;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:12:
... Close combat is een ramp ... Ook heb ik echt veel te vaak dat je wapen in L2 in de weg zit van je zicht, moet je uit dekking gaan om te zien wat er achter je wapen plaats vindt.
Close combat is idd het enige wat soms onwennig werkt, hoewel ik het idee heb dat dat bij mij nu ook steeds intuïtiever goed gaat.
Dat je in dekking niet veel ziet vind ik eerder realistisch en taktisch leuker, het blijft een FPS en geen TPS. Als je in CoD achter een muurtje dekking zoekt kan je ook niet zien wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:41:
[...]

Close combat is idd het enige wat soms onwennig werkt, hoewel ik het idee heb dat dat bij mij nu ook steeds intuïtiever goed gaat.
Dat je in dekking niet veel ziet vind ik eerder realistisch en taktisch leuker, het blijft een FPS en geen TPS. Als je in CoD achter een muurtje dekking zoekt kan je ook niet zien wat er gebeurd.
Dat wel, maar als je dus nog een gedeelte van het veld ziet komt het vaak voor dat je speler gewoon tegen zijn geweer een richting op kijkt, in plaats van het iets op zij te duwen. Daar zit dan vaak net een helghast achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
himlims_ schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:29:
[...]

versie 2 is nog niet beschikbaar;
Niet, dacht het wel.
Beschikbaar in Belgie/Frankrijk. Ze worden volgens mij in Frankrijk gemaakt.

ebay
http://shop.benl.ebay.be/..._sacat=See-All-Categories

amazon.fr
http://www.amazon.fr/Mane...Playstation/dp/B001P7DD4C

[ Voor 57% gewijzigd door Bullus op 05-03-2009 23:56 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Programmeertooltje zegt dat de mijne HW versie 2 is, dus het zal wel. Toch valt het me weer een beetje tegen, er was een reden dat ik eigenlijk altijd met de controllers speelde. En nu weet ik het weer: Met een muis moet je aan tafel zitten, en dat muisplatformpje wat je erbij krijgt doet het voor mij toch niet. Misschien eens experimenteren met een tafeltje ofzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
wat is eigenlijk het nut van de flashlight op de shotgun? (welke overigens heerllijk blaast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

himlims_ schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:28:
wat is eigenlijk het nut van de flashlight op de shotgun? (welke overigens heerllijk blaast)
Gimmick op een wapen zonder zoom, weinig nut verder behalve dat Hellghast neerknallen in donkere ruimtes met de flash aan kickass is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
echt tof dat je eigen muziek kan draaien tijdens multiplayer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
ben helemaal hooked aan de online mode. had em binnen en ging meteen online. eerste dag 6 uur gespeeld. vandaag 7 uur gespeeld, 13 totaal. vandaag ook nog 1 uur singleplayer gedaan. wat een spel is dit zeg NIET normaal meer hoe vet. het ziet er ongelofelijk mooi uit en alles loopt verbazingwekkend soepel, zelfs met 32 man online en er is overal chaos is de framerate stabiel. beste shooter die ik ooit gespeeld heb.
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.