Geluk hier, de muziek speelt nog! Kan alleen niets meer veranderen aan de afspeellijst.
Ik had vandaag geen inlogproblemen, wel doorspoelproblemen: Tweakblogs: Doet Spotify überhaupt aan regressietests?
https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
De top 2000 van 2020 staat op spotify en zou deze graag de komende tijd in de auto willen afspelen. De playlist volgorde is echter van 1 na 2000, zou hem natuurlijk graag willen afspelen van 2000 na 1. Iemand enige idee of dit gemakkelijk kan?
Het betreft https://open.spotify.com/...si=m8liTbfDTyyn3NwqY5OMZg neem ik aan?Ylly schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:02:
De top 2000 van 2020 staat op spotify en zou deze graag de komende tijd in de auto willen afspelen. De playlist volgorde is echter van 1 na 2000, zou hem natuurlijk graag willen afspelen van 2000 na 1. Iemand enige idee of dit gemakkelijk kan?
In mijn macOS desktop applicatie heb ik de functionaliteit in ieder geval niet. Alle tracks zijn zo te zien op hetzelfde moment toegevoegd dus er is verder geen mogelijkheid anders te sorteren.
Al eens gekeken naar een oplossing als deze? https://github.com/FitzgeraldKrudde/spotify-reverse-playlist
Bedankt hiervoor, ga een kijken of ik het aan de praat krijg.Eiríkr schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:41:
[...]
Het betreft https://open.spotify.com/...si=m8liTbfDTyyn3NwqY5OMZg neem ik aan?
In mijn macOS desktop applicatie heb ik de functionaliteit in ieder geval niet. Alle tracks zijn zo te zien op hetzelfde moment toegevoegd dus er is verder geen mogelijkheid anders te sorteren.
Al eens gekeken naar een oplossing als deze? https://github.com/FitzgeraldKrudde/spotify-reverse-playlist
Sinds kort een JBL soundbar, dus spotify maar eens gedownload, denk dat ik onderhand anderhalve werk gratis spotify heb, zonder reclame en kan alles doen, lijkt niet echt beperkt te zijn. Is dat normaal?
Weet iemand waarom Spotify via de app (Windows 10) ongeveer 10dB zachter speelt dan via de website?
Hoezo "probleem lijkt weg"? Heb ik iets gemist ? Is het daarom, dat dit topic is ingeslapen ? In de Spotify Community is dit nog steeds volop in discussie. Overigens zonder resultaat,
https://community.spotify...ast/idc-p/5101467#M111051
https://community.spotify...ast/idc-p/5101467#M111051
Betreft reactie van UltraSub van maandag 16 juli 2018 11:19
Gapless playback staat aan (stond altijd al aan, maar ook bij uitzetten nu geen verschil), cross-fade staat uit. Heb alle mogelijke opties die ik kan zien al geprobeerd, maar probleem blijft.
Iemand een idee?
/edit
App re-installed en probleem lijkt weg.
Gapless playback staat aan (stond altijd al aan, maar ook bij uitzetten nu geen verschil), cross-fade staat uit. Heb alle mogelijke opties die ik kan zien al geprobeerd, maar probleem blijft.
Iemand een idee?
/edit
App re-installed en probleem lijkt weg.

*knip* obvious troll is obvious
[Voor 86% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2021 19:37]
Ik kreeg net een email met de mededeling dat ene Hansss1! mede-abonnee is geworden van mijn Premium Family. Ik ben beheerder van dit account en heb niemand uitgenodigd. Ik ben meteen gaan kijken wie er allemaal abonnee zijn, en behalve mijn gezin stond er ook een onbekende abonnee tussen met de naam Spotify. Die heb ik onmiddellijk verwijderd. Vervolgens mijn wachtwoord gewijzigd. Dit was overigens een uniek, met Last Pass gegenereerd 16 tekens lang wachtwoord. Gekke gewaarwording...
Zijn er meer ervaringen met dergelijke spookabonnees?
Zijn er meer ervaringen met dergelijke spookabonnees?
Nee, maar we hebben dan ook het maximum aantal al bereikt.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
@Putifar geen Facebook of andere 3rd party login gebruikt?
Dank voor het meedenken! Nee. Ik luister Spotify op mijn telefoon, via Nvidia Shield en via de ingebouwde app op mijn Anthem AV receiver. Of bedoel je dat niet? Facebook heb ik niet.418O2 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:55:
@Putifar geen Facebook of andere 3rd party login gebruikt?
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat iemand toegang tot mijn account heeft gekregen om vervolgens zichzelf uit te nodigen als abonnee van mijn account...
wel als stap 3 is het account verkopenPutifar schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:56:
[...]
Dank voor het meedenken! Nee. Ik luister Spotify op mijn telefoon, via Nvidia Shield en via de ingebouwde app op mijn Anthem AV receiver. Of bedoel je dat niet? Facebook heb ik niet.
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat iemand toegang tot mijn account heeft gekregen om vervolgens zichzelf uit te nodigen als abonnee van mijn account...

Is dat lucratief? Ik zet dan mijn betalingen stop en verwacht met Spotify te kunnen regelen dat mijn account weer onder mijn controle komt. Of moet ik me zorgen maken?wel als stap 3 is het account verkopen
Al nagevraagd naar je familieleden?Putifar schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:28:
behalve mijn gezin stond
Uiteraard. Maar dan nog...ik ben de beheerder en voor zover ik weet de enige die iemand kan uitnodigen..
Zo te zien is alles nog steeds veel te groot weergegeven en wordt zelfs een 3840x2160 scherm in een 1280x720 scherm veranderd... jammer! 

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Je kan toch de scale aanpassen in het programma? Met het menu weergave als je op de drie puntjes linksbovenin klikt?
Dat is niet genoeg!Jens_Ica schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:04:
Je kan toch de scale aanpassen in het programma?

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Helaas nog altijd geen manier om podcasts te verbergen. En dat zal gezien de mogelijkheid tot meer inkomsten niet veranderen.
Maar is een manier om te voorkomen dat je podcasts krijgt aanbevolen? Of in ieder geval een bepaald soort niet? Krijg nu podcasts aanbevolen waar ik echt niet op zit te wachten.
Maar is een manier om te voorkomen dat je podcasts krijgt aanbevolen? Of in ieder geval een bepaald soort niet? Krijg nu podcasts aanbevolen waar ik echt niet op zit te wachten.
Ik vraag me al een tijdje iets af... Ik heb een eigen Spotify account en op mijn werk iemand anders ook. We gebruiken daar hetzelfde wifi netwerk. We hebben in principe een andere muzieksmaak maar om en om hebben we wel eens muziek aan staan. Dan merk ik op dat die ander veel suggesties krijgt van nummers die ik vaak draai en niet binnen z'n smaak valt, ander genre. Is er bekend of op hetzelfde netwerk zitten enige invloed kan hebben? Hebben we toch voor een groot deel de zelfde muzieksmaak? Of schotelt Spotify iedereen een beetje hetzelfde voor?
[Voor 4% gewijzigd door Sluw op 07-04-2021 15:50]
Omdat je daarin geïnteresseerd bent, of benieuwd bent naar aanbiedingen en nieuws. Ik zou het wel aan zetten denk ik.page404 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:20:
Ik weet niet wat Spotify van plan is maar het bevalt me niks:
[Afbeelding]
Waarom zou ik aanbiedingen en nieuwsberichten van Spotify willen ontvangen als pushbericht?
Je kan ook over teveel zeuren hè. Het staat standaard ook nog uit?
Nou, heel simpel. Elke website die je opent wil dat je je abonneert op de nieuwsbrief of dat je push messages kan ontvangen, elke app zeurt om toegang tot je push messages. En Spotify is wel de laatste app waar ik zit te wachten op "aanbiedingen" via push messages nota bene.418O2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:13:
[...]
Omdat je daarin geïnteresseerd bent, of benieuwd bent naar aanbiedingen en nieuws. Ik zou het wel aan zetten denk ik.
Je kan ook over teveel zeuren hè. Het staat standaard ook nog uit?
Let wel, het gaat niet om "het nieuwe album van je favoriete artiest is beschikbaar". Ze willen het redelijk expliciet als reclame-middel gaan gebruiken. Dat klinkt mij als de eerste stap in een nieuw verdienmodel. Daar maak ik me vooral zorgen om. En de enige reden dat het default uit staat, is omdat het door het OS wordt afgedwongen dat ze toestemming moeten vragen. Niet omdat ze zo goed begrijpen dat ik er eigenlijk niet op zit te wachten.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Je kan gewoon nee zeggen en het wegklikken. En al die doembeelden en stemmingmakerij maken je alleen maar bang voor dingen die waarschijnlijk helemaal niet gaan komen.
Je kan ook niet op mijn reactie reageren en dat doe je ook. Dus wat is je punt?
Je moet niet op een discussieforum iets roepen en dan gek opkijken als er een discussie ontstaatpage404 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:41:
Je kan ook niet op mijn reactie reageren en dat doe je ook. Dus wat is je punt?

[Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 08-04-2021 12:13]
Weet iemand waar de Geschiedenis (Recently played) lijst staat in de laatste versie? Of hebben ze die er gewoon uitgesloopt?
Welk platform? Aangezien ze er een kunst van maken om nogal veel verschillende ui's te makenTigertje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:36:
Weet iemand waar de Geschiedenis (Recently played) lijst staat in de laatste versie? Of hebben ze die er gewoon uitgesloopt?
In iOS staat er een icoontje rechtsboven, zoals een paar Posts hierboven te zien is. Een klokje met pijltje. Heb je dat niet?Tigertje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:36:
[Voor 3% gewijzigd door page404 op 09-04-2021 07:34]
Sorry, dat had ik moeten vermelden: Windows desktop app. Daar kan ik dus geen "Recent afgespeeld" meer vinden. Daar baal ik flink van want dat gebruikte ik altijd.418O2 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 00:05:
[...]
Welk platform? Aangezien ze er een kunst van maken om nogal veel verschillende ui's te maken
Op iOS app is er inderdaad een recent afgespeeld knop (@page404 dankje voor de tip).
Android app heeft dat ook. Desktop op zowel Mac en Windows niet. Dat is een beetje een ondergeschoven kindTigertje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:12:
[...]
Sorry, dat had ik moeten vermelden: Windows desktop app. Daar kan ik dus geen "Recent afgespeeld" meer vinden. Daar baal ik flink van want dat gebruikte ik altijd.
Op iOS app is er inderdaad een recent afgespeeld knop (@page404 dankje voor de tip).
Dank, dat helpt inderdaad een beetje. Hier kan ik de laatste 50 nummers bekijken. Voor de laatste update was dat de laatste 30 albums (in een mooi overzicht). Ik ben bang dat Spotify het eruit heeft gehaald. Jammer, was een erg handige en fijne functie.The_Worst schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:50:
@Tigertje
In Windows naar de wachtrij gaan, dan staat daarboven recent afgespeeld.
Welke versie is dat? Ik heb 1.1.56.595.g2d2da0de-a.
Zo zag het er namelijk vroeger bij mij ook uit.
Zo zag het er namelijk vroeger bij mij ook uit.
Daar hoop ik ook nog op qua setting ja.Eiríkr schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:44:
Het zou prettig zijn om podcasts uit te kunnen schakelen.
Ik gebruik een dedicated Podcast app (Overcast) en Spotify voor muziek, maar toch staat mijn hele startscherm zowat vol met podcasts

De enige reden waarom ik Spotify gebruik voor podcasts is omdat mijn Tesla een Spotify app heeft. En meestal luister ik onderweg in de auto naar podcasts...Ryur schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:45:
Daar hoop ik ook nog op qua setting ja.
Ik gebruik een dedicated Podcast app (Overcast) en Spotify voor muziek, maar toch staat mijn hele startscherm zowat vol met podcasts
Als anarchist baal ik ervan dat ik een orgaan heb dat "prostaat" heet...
Ik gebruik Overcast door de "extra" functies, waaronder Voice Boost, en Smart Speed.Mx. Alba schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:58:
[...]
De enige reden waarom ik Spotify gebruik voor podcasts is omdat mijn Tesla een Spotify app heeft. En meestal luister ik onderweg in de auto naar podcasts...
Zolang Spotify dat niet heeft is hij niet interessant voor mij.
Offtopic: ik snap niet hoe mensen dat kunnen, podcast luisteren en autorijden. Ik heb of mijn aandacht niet bij het autorijden of niet bij de podcast

Maar komt misschien ook omdat ik beginnende bestuurder ben.
Dat denk ik ja. Je luistert ook radio toch? Misschien dat als je in de spits in extreem druk verkeer rijdt dat het lastig is, maar 99% van de tijd kan je vrij hersenloos rijden natuurlijk.Ryur schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:58:
[...]
Ik gebruik Overcast door de "extra" functies, waaronder Voice Boost, en Smart Speed.
Zolang Spotify dat niet heeft is hij niet interessant voor mij.
Offtopic: ik snap niet hoe mensen dat kunnen, podcast luisteren en autorijden. Ik heb of mijn aandacht niet bij het autorijden of niet bij de podcast
Maar komt misschien ook omdat ik beginnende bestuurder ben.
Over de podcasts in de app, je kan dat beter hier
https://community.spotify.com/t5/Live-Ideas/idb-p/ideas_live
Melden dan in dit topic klagen. Denk namelijk niet dat hier devs zitten. Tot in hoeverre daar wel en of ze luisteren, weet ik ook niet

[Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 12-04-2021 14:06]
Met een Tesla kan je sowieso hersenloos rijden als die op autopilot staat 

Uit naam van alle motorrijders met mij, please don'tMx. Alba schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:06:
Met een Tesla kan je sowieso hersenloos rijden als die op autopilot staat
Wow wat is Spotify toch druk en lelijk geworden zeg! Het doorklikken naar de artiest en de zoekfunctie rechtsboven was een stuk logischer. Ik word er niet blij van... (waarom doen bedrijven dit altijd?!

[Voor 61% gewijzigd door nlboy op 13-04-2021 14:48]
https://community.spotify...de-Podcasts/idi-p/5056340Over de podcasts in de app, je kan dat beter hier .. Melden dan in dit topic klagen. Denk namelijk niet dat hier devs zitten. Tot in hoeverre daar wel en of ze luisteren, weet ik ook niet
https://community.spotify...de-podcasts/idi-p/4812243
700+ stemmen om de podcasts elders weer te geven. Dus ja, ook hier luisteren ze niet.
Helaas vorig jaar geen reacties op gehad, maar zijn er nog mensen die suggesties hebben voor de OP? Zijn er nog mensen die playlisten bijvoorbeeld willen delen?dutchnltweaker schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:01:
Na lange tijd is de OP update een feit.
Update:
Nieuwe layout.
Wat onderdelen bijgewerkt, toegevoegd en verwijdert.
Veel van de playlists zijn niet meer actueel (maar heb ik voor nu nog even intact gelaten), dus mochten jullie suggesties hebben wil ik ze graag toevoegen!
@Hoite Misschien suggesties?

Ik lees hier veel gemopper over de podcast-functie.
Grappig.
Ik vind het juist echt reuzehandig dat het erin zit. Ik luister redelijk veel podcasts en het is fijn om er niet nog een andere app voor te hoeven gebruiken, amar gewoon Spotify te kunnen gebruiken.
En wat ik ook echt een heel groot voordeel vind van Spotify is dat er ook podcasts aangeraden worden, net als dat er muziek aangeraden wordt.
Grappig.
Ik vind het juist echt reuzehandig dat het erin zit. Ik luister redelijk veel podcasts en het is fijn om er niet nog een andere app voor te hoeven gebruiken, amar gewoon Spotify te kunnen gebruiken.
En wat ik ook echt een heel groot voordeel vind van Spotify is dat er ook podcasts aangeraden worden, net als dat er muziek aangeraden wordt.
Ben het helemaal met je eens. Is juist super handig dat dit erin zit, hierdoor hebben we niet NOG een app nodig.anandus schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:44:
Ik lees hier veel gemopper over de podcast-functie.
Grappig.
Door die suggesties luister ik ook vaak podcasts/muziek die ik zelf niet zo snel had opgezet.
Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Mensen denken dat elke app maar feature toggles voor alles kan krijgen. Dat is gewoon niet te doen. En daarbij wil Spotify die podcasts ook pushen uit commercieel belang. Dus dat gaat niet gebeuren.
Spotify is een commerciële app, het is geen democratie of iets dergelijks
Spotify is een commerciële app, het is geen democratie of iets dergelijks
Ik blijf het super irritant vinden. Ik gebruik een aparte app voor podcasts omdat die veel handiger werkt en ik meer podcasts kan vinden. Daarbij download ik ze altijd zodat ik nooit afhankelijk ben van een netwerk als ik wil luisteren.
Die podcasts staan gewoon mega in de weg in de Spotify app.
Die podcasts staan gewoon mega in de weg in de Spotify app.
Naar mijn ziens zijn het ook onverenigbare werelden; podcasts en muziek. Muziek is veel gevoel, emoties, ontspanning of juist activatie. En podcasts willen mij allemaal vertellen wat er fout is, hoe zij het beter weten, hoe wij persoon x verkeerd zien of hoe wij dit of dat zouden moeten doen, bijna allemaal pretentieus opdringerig gezever. En laat dat nou net iets zijn waar ik niet op zit te wachten wanneer ik een relaxed arbeitmuziekje op wil zetten.
Ik ben opeens uitgelogd op al m'n apparaten en geraak niet meer ingelogd. Krijg geen e-mail als ik klik op wachtwoord opnieuw instellen. Gaat over de Spotify apps op iOS / iPadOS / macOS en via de browser.
De melding die ik krijg:
De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist. (Foutcode: auth:2)
De melding die ik krijg:
[Voor 24% gewijzigd door TheMaxMan op 26-04-2021 21:08]
Locolau schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:40:
Alleen maar om Arsenal te kunnen overnemen... hmm

Dit is het antwoord dat ik van Spotify gekregen heb:TheMaxMan schreef op maandag 26 april 2021 @ 21:05:
Ik ben opeens uitgelogd op al m'n apparaten en geraak niet meer ingelogd. Krijg geen e-mail als ik klik op wachtwoord opnieuw instellen. Gaat over de Spotify apps op iOS / iPadOS / macOS en via de browser.
De melding die ik krijg:
Ik heb verder gevraagd welke onregelmatigheden ze gedetecteerd hebben, maar dat hebben ze genegeerd.We understand that you're concerned about your account's safety. We'd like to assure you that your account is safe and secure.
The reason your password has changed is because we noticed some recent irregularities in your account. To keep your account secure, we needed to reset your password and log all devices out.
Don't worry, we can confirm that you have the correct email address on the account. Now, as you're still having trouble receiving the password reset email, you can give us an alternate email address so you can access your account. Heads-up: it shouldn't be tied to a an active Spotify account.
Wachtwoord reset e-mails zijn ook hierna niet toegekomen (wat raar is, ik heb 2 Spotify accounts, @iCloud.com en @me.com - hetzelfde e-mail account dus - en enkel voor het account waarop ik premium had kwamen die reset e-mails niet toe).
Ik heb de support dan m'n e-mail adres laten veranderen naar een Outlook e-mail adres, en vandaar kon ik de wachtwoord reset e-mail wel weer ontvangen.
[Voor 6% gewijzigd door TheMaxMan op 27-04-2021 13:03]
Herkenbaar. Ik heb ook problemen met e-mail vanaf Spotify. Niks komt aan.TheMaxMan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 12:57:
[...]
Dit is het antwoord dat ik van Spotify gekregen heb:
[...]
Ik heb verder gevraagd welke onregelmatigheden ze gedetecteerd hebben, maar dat hebben ze genegeerd.
Wachtwoord reset e-mails zijn ook hierna niet toegekomen (wat raar is, ik heb 2 Spotify accounts, @iCloud.com en @me.com - hetzelfde e-mail account dus - en enkel voor het account waarop ik premium had kwamen die reset e-mails niet toe).
Ik heb de support dan m'n e-mail adres laten veranderen naar een Outlook e-mail adres, en vandaar kon ik de wachtwoord reset e-mail wel weer ontvangen.
Ben benieuwd wanneer we Spotify HiFi (https://newsroom.spotify....-know-about-spotify-hifi/) gaan zien.
Ben zelf 1 van de grote voorstanders van de podcasts in Spotify. Nu heb ik een aantal podcast gedownload (gewoon betaald, dat terzijde) die ik graag in Spotify zou willen hebben zodat ik ze gemakkelijk via Android Auto in de auto kan luisteren.
Heb alleen geen flauw idee of dat mogelijk is. Ze staan op mijn telefoon en wil ze dus ook graag daar 'inladen'. Kan dat?
Heb alleen geen flauw idee of dat mogelijk is. Ze staan op mijn telefoon en wil ze dus ook graag daar 'inladen'. Kan dat?
Heu, de Spotify app op mijn telefoon zegt "geen internetverbinding" terwijl ik wel internetverbinding heb. Geprobeerd via wifi en via 4g, zelfde resultaat.
Okay, ik kwam er vandaag achter dat je met Spotify een publiek profiel hebt en dat daarin te zien is welke artiesten je volgt. En dat je dat niet kunt verbergen. Dus die heb ik gelijk maar allemaal verwijderd. Vanuit de Windowsapp kun je een link naar je profiel ophalen, als ik die in een privéwindow in mijn browser open zie ik nu geen informatie meer staan. Maar vooralsnog wel een beetje een vertrouwensbreuk, dit
.
Ik heb verder geen Facebook, mijn playlists zijn standaard privé en luistergedrag delen staat uit. Wat ik nu erg verwarrend vind is dat er ook de optie is om een privésessie te starten. Ik denk dat met mijn verdere instellingen het enige verschil is dat bij een privésessie Spotify echt niets onthoudt van wat je doet en waar je naar luistert dus ook niet gebruikt voor het doen van suggesties. Maar dat stukje is functioneel voor mijzelf en heb ik daarom wat minder problemen mee.
Kan iemand bevestigen of het inderdaad zo werkt als dat ik denk dat het werkt
?

Ik heb verder geen Facebook, mijn playlists zijn standaard privé en luistergedrag delen staat uit. Wat ik nu erg verwarrend vind is dat er ook de optie is om een privésessie te starten. Ik denk dat met mijn verdere instellingen het enige verschil is dat bij een privésessie Spotify echt niets onthoudt van wat je doet en waar je naar luistert dus ook niet gebruikt voor het doen van suggesties. Maar dat stukje is functioneel voor mijzelf en heb ik daarom wat minder problemen mee.
Kan iemand bevestigen of het inderdaad zo werkt als dat ik denk dat het werkt

Misschien spotify op offline mode gezet in de instellingen?Mx. Alba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:54:
Heu, de Spotify app op mijn telefoon zegt "geen internetverbinding" terwijl ik wel internetverbinding heb. Geprobeerd via wifi en via 4g, zelfde resultaat.
Telefoon herstarten loste het op. Typisch geval van "have you tried turning it off and on again?"Jens_Ica schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:33:
Misschien spotify op offline mode gezet in de instellingen?

Ja, zo werkt het inderdaad. En ik kan me voorstellen dat het gewenst is dat je het delen van je profiel uit kunt zetten. Maar dat gaat dus niet. Blijkbaar is er weinig behoefte aan, of de meeste mensen beseffen niet dat iedereen kan zien wie je volgt en door wie je gevolgd wordt.Bananenplant schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:17:
Okay, ik kwam er vandaag achter dat je met Spotify een publiek profiel hebt en dat daarin te zien is welke artiesten je volgt. En dat je dat niet kunt verbergen. Dus die heb ik gelijk maar allemaal verwijderd. Vanuit de Windowsapp kun je een link naar je profiel ophalen, als ik die in een privéwindow in mijn browser open zie ik nu geen informatie meer staan. Maar vooralsnog wel een beetje een vertrouwensbreuk, dit.
Kan iemand bevestigen of het inderdaad zo werkt als dat ik denk dat het werkt?
Ik wist dit eerlijk gezegd ook niet. En Spotifiy gaat er niks aan doen. Maar goed, maar even kijken wat voor prijsstijging Spotify voor ons in petto heeft de komende maand, anders maar eens naar de concurrentie (Tidal, Idagio, Apple music...) kijken...
Ik vind het wel een toegevoegde waarde hebben, dat delen. Als ik bijvoorbeeld de Windows app gebruik, zie ik rechts langs scrollen naar welke muziek mensen die ik volg nu luisteren, waaronder mijn kind (die in Frankrijk woont), dus zo af en toe ga ik dan eens meeluisteren waar die naar aan het luisteren is en dan appen we daarover.Of-Aaargh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:16:
[...]
Ja, zo werkt het inderdaad. En ik kan me voorstellen dat het gewenst is dat je het delen van je profiel uit kunt zetten. Maar dat gaat dus niet. Blijkbaar is er weinig behoefte aan, of de meeste mensen beseffen niet dat iedereen kan zien wie je volgt en door wie je gevolgd wordt.
Ik wist dit eerlijk gezegd ook niet. En Spotifiy gaat er niks aan doen. Maar goed, maar even kijken wat voor prijsstijging Spotify voor ons in petto heeft de komende maand, anders maar eens naar de concurrentie (Tidal, Idagio, Apple music...) kijken...

Staat toch heerlijke muziek op dat spotify tegenwoordig. Vandaag Himukalt (de nieuwe) en Dodsmaskin gespeeld.
Duurde echt jaren (heb al 173 jaar zo'n family abbo via mijnkpn (kids hee) en gebruik het zelf pas een paar maanden.
Mis nog wel wat her en der, maar het wordt al wat
Duurde echt jaren (heb al 173 jaar zo'n family abbo via mijnkpn (kids hee) en gebruik het zelf pas een paar maanden.
Mis nog wel wat her en der, maar het wordt al wat
Het heeft zeker een toegevoegde waarde, maar ik vind toch wel dat je het in je eigen account zou moeten kunnen aan- of uitzetten als je dat wil. Ik bedoel, zelfs Facebook heeft die mogelijkheid!Mx. Alba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:26:
[...]
Ik vind het wel een toegevoegde waarde hebben, dat delen. Als ik bijvoorbeeld de Windows app gebruik, zie ik rechts langs scrollen naar welke muziek mensen die ik volg nu luisteren, waaronder mijn kind (die in Frankrijk woont), dus zo af en toe ga ik dan eens meeluisteren waar die naar aan het luisteren is en dan appen we daarover.

Is het mogelijk om een account die tijdje is gebruikt, weer een blanco luistergeschiedenis te hebben? Dus als het ware alsof je net een nieuwe account aanmaakt?
Ik vind het vooral kwalijk dat dit niet duidelijk is. Een simpele melding op de pagina met gevolgde artiesten die aangeeft dat wie je volgt publiek is zou al een hoop schelen. Ik ga denk ik in plaats daarvan maar albums in mijn library zetten.Of-Aaargh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:28:
[...]
Het heeft zeker een toegevoegde waarde, maar ik vind toch wel dat je het in je eigen account zou moeten kunnen aan- of uitzetten als je dat wil. Ik bedoel, zelfs Facebook heeft die mogelijkheid!
Ik gebruik Spotify Family legaal (dus netjes voor iedereen hier in huis). Blijkbaar heeft iemand het validatie-mailtje gemist, en is dat account naar Spotify free omgezet. Ik wil dat account weer aan mijn Spotify Family toevoegen, maar dat mag blijkbaar niet meer. Iemand hier ervaring mee? Ik doe niets wat niet mag.
Update: net even met Spotify gechat (ik wist niet dat ze zo snel reageren
), er is een storing waardoor er even gaan leden aan het abonnement toegevoegd kunnen worden. Hier wordt uiteraard hard aan gewerkt.
Update: net even met Spotify gechat (ik wist niet dat ze zo snel reageren

[Voor 25% gewijzigd door pven op 12-05-2021 11:10]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Blijkbaar moet ik nu wel aan de nieuwe UI 
Ik had mn prefs file in de /AppData/Roaming/Spotify/ folder aangepast zodat de classic UI gebruikt werd, maar blijkbaar is dat trucje er nu uit gepatched...
Erg jammer, oude UI was veel gebruiksvriendelijker op Desktop.

Ik had mn prefs file in de /AppData/Roaming/Spotify/ folder aangepast zodat de classic UI gebruikt werd, maar blijkbaar is dat trucje er nu uit gepatched...
Erg jammer, oude UI was veel gebruiksvriendelijker op Desktop.
Hmm, het werkt nog steeds niet. Klinkt niet echt meer als een storing. Iemand dezelfde ervaring?pven schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 10:19:
Ik gebruik Spotify Family legaal (dus netjes voor iedereen hier in huis). Blijkbaar heeft iemand het validatie-mailtje gemist, en is dat account naar Spotify free omgezet. Ik wil dat account weer aan mijn Spotify Family toevoegen, maar dat mag blijkbaar niet meer. Iemand hier ervaring mee? Ik doe niets wat niet mag.
Update: net even met Spotify gechat (ik wist niet dat ze zo snel reageren), er is een storing waardoor er even gaan leden aan het abonnement toegevoegd kunnen worden. Hier wordt uiteraard hard aan gewerkt.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik ben momenteel niet te spreken over de laatste update van Spotify.
Ik maak grote playlists op basis van verzoekjes van andere mensen. Als de playlist te groot wordt (zeg 800 à 1000 liedjes en meer) dan verdeel ik ze in kleinere. Zo heb ik bijv van 1 grote countryplaylist met circa 1500 liedjes 4 kleinere gemaakt en op dit moment doe ik datzelfde met een soulplaylist. Voorheen was het dan gewoon een kwestie van toevoegen, dubbelen checken en daarna met ctrl X en ctrl V liedjes in andere playlists stoppen, of zelfs binnen de playlist op deze manier verplaatsen.
Niet alleen werken deze sneltoetsen niet meer, de app glitched, blijft hangen en gaat terug naar het startscherm, of registreert gewoon überhaupt niet wat ik doe. Ook kon ik voorheen verder en terug naar volgende playlists met bijv. de vooruit/achteruit toetsen op mijn muis en dan liet hij ondertussen de gemaakte selecties die ik met de muis had gemaakt (ctrl klik) gewoon staan. Zo kon ik bijv in een top 10 van een artiest kijken welke liedjes ik zeker wilde hebben en daarna weer terug gaan om die liedjes aan de nog steeds actieve slectie toe te voegen. Als je bijv. een selectie versleepte naar een andere playlist en er zaten dubbelen in, of alles was dubbel, en je annuleerde, dan bleef je selectie nog steeds intact. Die kan je dan eenvoudig deleten of opnieuw gebruiken vanuit je oude playlist. Nu vergeet die gewoon welke liedjes je had gekozen, dus moet je dat ook angstvallig onthouden. Het waren allemaal functies die het voor een grootverbruiker makkelijk maakten, maar dit alles gaat niet meer.
Niet alleen maakt het dat mijn taken die ik wil doen nu veel langer duren; het kost ook 3x zoveel moeite en ergernis als het fout gaat.
Ik heb inmiddels de hele app een clean install gegeven zoals het in de FAQ staat, maar het werkt gewoon niet meer. Selecteren blijft bagger, sneltoetsen werken niet. Ik heb de glitches nog niet terug gezien, omdat ik nadat de gewenste functies het nog niet deden, de app maar weer heb afgesloten. Ik gebruik trouwens die uit de MS Store op Windows 10. In de browserversie kunnen deze dingen al helemaal niet dus dat is geen optie.
Sneltoetsen zouden nog moeten werken volgens de FAQ die op dat punt up to date is tot en met 19-05. Dat is dus nog geen week oud.
Verder probeer ik al jaren om mijn Google Home Mini, of Amazon Alexa Echo Dot zover te krijgen dat ze mijn Spotify Connect kunnen besturen op mijn receiver. Dit gewoon via Wifi. (De smartspeakers staan op een andere plek in de woonkamer, niet bij de receiver) Heel af en toe lukt het me om de receiver (Marantz SR7011) een ander kanaal van TuneIn te laten spelen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om te zeggen "Hey Google speel U2 op de Marantz" of "Alexa play Adele on Spotify on my radio". of iets dergelijks. Dit zou toch gewoon technisch mogelijk moeten zijn??
Ik maak grote playlists op basis van verzoekjes van andere mensen. Als de playlist te groot wordt (zeg 800 à 1000 liedjes en meer) dan verdeel ik ze in kleinere. Zo heb ik bijv van 1 grote countryplaylist met circa 1500 liedjes 4 kleinere gemaakt en op dit moment doe ik datzelfde met een soulplaylist. Voorheen was het dan gewoon een kwestie van toevoegen, dubbelen checken en daarna met ctrl X en ctrl V liedjes in andere playlists stoppen, of zelfs binnen de playlist op deze manier verplaatsen.
Niet alleen werken deze sneltoetsen niet meer, de app glitched, blijft hangen en gaat terug naar het startscherm, of registreert gewoon überhaupt niet wat ik doe. Ook kon ik voorheen verder en terug naar volgende playlists met bijv. de vooruit/achteruit toetsen op mijn muis en dan liet hij ondertussen de gemaakte selecties die ik met de muis had gemaakt (ctrl klik) gewoon staan. Zo kon ik bijv in een top 10 van een artiest kijken welke liedjes ik zeker wilde hebben en daarna weer terug gaan om die liedjes aan de nog steeds actieve slectie toe te voegen. Als je bijv. een selectie versleepte naar een andere playlist en er zaten dubbelen in, of alles was dubbel, en je annuleerde, dan bleef je selectie nog steeds intact. Die kan je dan eenvoudig deleten of opnieuw gebruiken vanuit je oude playlist. Nu vergeet die gewoon welke liedjes je had gekozen, dus moet je dat ook angstvallig onthouden. Het waren allemaal functies die het voor een grootverbruiker makkelijk maakten, maar dit alles gaat niet meer.
Niet alleen maakt het dat mijn taken die ik wil doen nu veel langer duren; het kost ook 3x zoveel moeite en ergernis als het fout gaat.
Ik heb inmiddels de hele app een clean install gegeven zoals het in de FAQ staat, maar het werkt gewoon niet meer. Selecteren blijft bagger, sneltoetsen werken niet. Ik heb de glitches nog niet terug gezien, omdat ik nadat de gewenste functies het nog niet deden, de app maar weer heb afgesloten. Ik gebruik trouwens die uit de MS Store op Windows 10. In de browserversie kunnen deze dingen al helemaal niet dus dat is geen optie.
Sneltoetsen zouden nog moeten werken volgens de FAQ die op dat punt up to date is tot en met 19-05. Dat is dus nog geen week oud.
Verder probeer ik al jaren om mijn Google Home Mini, of Amazon Alexa Echo Dot zover te krijgen dat ze mijn Spotify Connect kunnen besturen op mijn receiver. Dit gewoon via Wifi. (De smartspeakers staan op een andere plek in de woonkamer, niet bij de receiver) Heel af en toe lukt het me om de receiver (Marantz SR7011) een ander kanaal van TuneIn te laten spelen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om te zeggen "Hey Google speel U2 op de Marantz" of "Alexa play Adele on Spotify on my radio". of iets dergelijks. Dit zou toch gewoon technisch mogelijk moeten zijn??
Beste allen, iemand enig idee wanneer de uitrol in NL begint voor de offline functie naar de apple watch?
https://tweakers.net/nieu...iv=0&mode=nested#reacties
Op verschillende sites heb ik gelezen dat deze gefaseerd gaat lopen.
De laatste update voor spotify welke ik heb gehad is van circa een week geleden. De ‘offline’ functie zit hier nog niet in.
https://tweakers.net/nieu...iv=0&mode=nested#reacties
Op verschillende sites heb ik gelezen dat deze gefaseerd gaat lopen.
De laatste update voor spotify welke ik heb gehad is van circa een week geleden. De ‘offline’ functie zit hier nog niet in.
Ik heb vandaag een spotify family abonnement afgesloten met het idee dat mijn kids er dan ook gebruik van kunnen maken. Nou wonen die de helft van de tijd bij hun moeder (wat dan ook hun 'inschrijfadres' bij de gemeente is). Mijn dochter heeft al een studentaccount die ik dan over wou zetten op mijn family account.
Nou loop ik tegen dat ding aan, dat ieder family lid op hetzelfde adres moet wonen. Heb dus even een chat gestart met een support medewerker.
Deze gaf aan dat bij gedeelde voogdij het geen probleem is, zolang de kinderen bij de eerste keer aanmelden maar het juiste woonadres vastleggen (dus het adres wat bij het family account vastligt).
Hij gaf wel aan dat je deze eerste keer registreren moet doen op de (gps)lokatie die bij dat adres hoort, dus gewoon hier bij mij thuis. Maar verder zou dit dus gewoon probleemloos moeten gaan lukken.
Zijn hier dezelfde ervaringen?
EDIT: inmiddels het account overgezet. Eigenlijk probleemloos via een family uitnodiging, inloggen, woonadres ingeven en klaar.
Nou loop ik tegen dat ding aan, dat ieder family lid op hetzelfde adres moet wonen. Heb dus even een chat gestart met een support medewerker.
Deze gaf aan dat bij gedeelde voogdij het geen probleem is, zolang de kinderen bij de eerste keer aanmelden maar het juiste woonadres vastleggen (dus het adres wat bij het family account vastligt).
Hij gaf wel aan dat je deze eerste keer registreren moet doen op de (gps)lokatie die bij dat adres hoort, dus gewoon hier bij mij thuis. Maar verder zou dit dus gewoon probleemloos moeten gaan lukken.
Zijn hier dezelfde ervaringen?
EDIT: inmiddels het account overgezet. Eigenlijk probleemloos via een family uitnodiging, inloggen, woonadres ingeven en klaar.
[Voor 6% gewijzigd door hars73 op 18-06-2021 11:38]
Iemand die weet hoe je (in de meest recente versie) nummers/albums kunt verwijderen die onlangs zijn afgespeeld? Via via is er allemaal meuk in terecht gekomen en wil dit graag verwijderen met name om suggesties voor nieuwe muziek er niet door beïnvloed te laten worden. Op Google hebben ze het erover dat dit kan in de desktop-app onder het kopje 'recently played' en dat je via de 3 puntjes een optie hebt deze te verwijderen. Echter kwam ik erachter dat de meest recente desktop-app van Spotify deze hele tab niet meer heeft...
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Als je naar je wachtrij / queue gaat en dan staat recently played / onlangs afgespeeld helemaal bovenin naast wachtrij / queue. Alleen lukt het mij niet om daar nummers uit te verwijderen... *Wellicht zitten we op andere versies van de desktop app ivm al die A/B testen...GT-R schreef op zondag 20 juni 2021 @ 19:25:
Iemand die weet hoe je (in de meest recente versie) nummers/albums kunt verwijderen die onlangs zijn afgespeeld? Via via is er allemaal meuk in terecht gekomen en wil dit graag verwijderen met name om suggesties voor nieuwe muziek er niet door beïnvloed te laten worden. Op Google hebben ze het erover dat dit kan in de desktop-app onder het kopje 'recently played' en dat je via de 3 puntjes een optie hebt deze te verwijderen. Echter kwam ik erachter dat de meest recente desktop-app van Spotify deze hele tab niet meer heeft...
Alvast bedankt
Moet het even kwijt, "wat is de zoekfunctie Kl*** in Spotify voor Windows"
Bij elke nieuwe zoekopdracht moet je op zoeken klikken.....
Bij elke nieuwe zoekopdracht moet je op zoeken klikken.....

[Voor 31% gewijzigd door Albert020 op 23-06-2021 20:42]
De widget van de Spotify app voor android is vernieuwd na de laatste update.
Sinds enkele weken werkt spotify niet meer als mijn pc uit sleep komt.
ALles lijkt te werken, maar hij vind geen nummers meer tot ik hem met de hand afsluit en opnieuw start.
Iemand anders dezelfde klachten, en mogelijk een oplossing ?
ALles lijkt te werken, maar hij vind geen nummers meer tot ik hem met de hand afsluit en opnieuw start.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Billie Eilish werd ingezet voor de Spotify HiFi aankondiging eerder dit jaar. Morgen verschijnt haar nieuwe album. Zou het morgen dan gaan gebeuren?
een tijdje geleden werd er gezegd dat in juni het Spotify premium family pakket van 14,99 naar 17,99 zou gaan. het is inmiddels bijna september en ik betaal nog steeds 14,99. iemand een idee wanneer de prijs daadwerkelijk omhoog gaat?
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Sony Xperia 5 IV | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Zoiets wordt altijd gewoon bekend gemaakt als het echt daadwerkelijk gebeurt. Hoop dat het niet het geval isgiovanni2903 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 01:52:
een tijdje geleden werd er gezegd dat in juni het Spotify premium family pakket van 14,99 naar 17,99 zou gaan. het is inmiddels bijna september en ik betaal nog steeds 14,99. iemand een idee wanneer de prijs daadwerkelijk omhoog gaat?

Zie ik iets over het hoofd bij spotify?
Ik speel een playlist af via mijn telefoon. Vervolgens kom ik thuis en verwacht ik op mijn computer verder te kunnen gaan daar waar ik gebleven wa sop mijn gsm, maar dat gebeurt dus niet. Wat doe ik fout? Of kan dit gewoon niet? Ik sta natuurlijk wel overal met mijn eigen account ingelogd
Ik speel een playlist af via mijn telefoon. Vervolgens kom ik thuis en verwacht ik op mijn computer verder te kunnen gaan daar waar ik gebleven wa sop mijn gsm, maar dat gebeurt dus niet. Wat doe ik fout? Of kan dit gewoon niet? Ik sta natuurlijk wel overal met mijn eigen account ingelogd
Spotify op meerdere devices is een vrij brak systeem. Wat vaak nog het beste werkt is spotify starten op je pc terwijl je telefoon nog afspeelt, dan pikt hij de juiste playlist wel opmaartend schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:11:
Thnx. Oftewel, gewoon praktisch zo ongeveer onhaalbaar. Want speel het af op 4 devices totaal, waarvan er 1 vast op mijn werk staat.418O2 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:13:
[...]
Spotify op meerdere devices is een vrij brak systeem. Wat vaak nog het beste werkt is spotify starten op je pc terwijl je telefoon nog afspeelt, dan pikt hij de juiste playlist wel op
Ongegrijpelijk dat dit zo brrak is. Kwestie van een cookie met daarin nummerid en timestamp. Klaar
En welke playlist of album of zoekactie het uit komt, waar je bent met afspelen, etc etc. Het is niet zo simpel als een cookie met een IDmaartend schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:20:
[...]
Thnx. Oftewel, gewoon praktisch zo ongeveer onhaalbaar. Want speel het af op 4 devices totaal, waarvan er 1 vast op mijn werk staat.
Ongegrijpelijk dat dit zo brrak is. Kwestie van een cookie met daarin nummerid en timestamp. Klaar
Zelf loop ik hier ook geregeld tegenaan, de app updaten kan helpen als deze niet automatisch bijgewerkt wordt. En anders een paar dagen wachten tot de volgende ge-wel-dige app update die ditmaal iets anders kapot maakt maar dit probleem wel oplost.maartend schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:11:

Ah, ik dacht dat dit een (onhandige) feature was, maar waarschijnlijk een bug dus. Ik heb wel eens dat ik muziek kies, dat even pauzeer om het op een ander device te spelen en dan gaat hij verder met de queue / playlist van het andere apparaat. De workaround is om de muziek door te laten spelen en dan een device kiezen, maar daar denk ik niet altijd aan.418O2 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:13:
[...]
Spotify op meerdere devices is een vrij brak systeem. Wat vaak nog het beste werkt is spotify starten op je pc terwijl je telefoon nog afspeelt, dan pikt hij de juiste playlist wel op
Net bericht gehad van Spotify. Uw unlimited abonnement is beëindigd. U wordt automatisch overgezet naar gratis. Das jammer, vond die 5 euro net een mooie prijs.
Ik heb die ook binnen zojuist. Heeft ergens nog langer geduurd, dan ik had verwacht. Wel jammer, want was een prima prijs wat mij betreft. Eens kijken hoe erg de gratis versie tegenwoordig is qua reclame.Akemi schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:55:
Net bericht gehad van Spotify. Uw unlimited abonnement is beëindigd. U wordt automatisch overgezet naar gratis. Das jammer, vond die 5 euro net een mooie prijs.
Taru tossing moet een olympische sport worden
Kan je uit ervaring vertellen dat dit heel erg is. 3 x reclame van het meest irritante soort.Shin_Alu schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:03:
[...]
Ik heb die ook binnen zojuist. Heeft ergens nog langer geduurd, dan ik had verwacht. Wel jammer, want was een prima prijs wat mij betreft. Eens kijken hoe erg de gratis versie tegenwoordig is qua reclame.

En geen skippen meer. Alles op shuffle.
Ik vrees dat ik naar premium toe moet.
edit: dat is natuurlijk illegaal
[Voor 82% gewijzigd door 418O2 op 31-08-2021 14:35]
Ja erg jammer, al kon ik die mobiele versie met unlimited hetzelfde gebruiken als premium voor die €5 in de maand. Had stiekem gehoopt dat ze het abonnement dan nog behouden voor de long term abonnementen. €5 was altijd wel een prima prijsAkemi schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:55:

Sja de een zijn bug is de ander zijn feature.erwn schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:37:
[...]
Ah, ik dacht dat dit een (onhandige) feature was, maar waarschijnlijk een bug dus. Ik heb wel eens dat ik muziek kies, dat even pauzeer om het op een ander device te spelen en dan gaat hij verder met de queue / playlist van het andere apparaat. De workaround is om de muziek door te laten spelen en dan een device kiezen, maar daar denk ik niet altijd aan.
Ik heb vaak veel ruigere muziek aanstaan thuis, dan ik in de auto wil hebben.
Dus vind het wel handig dat hij 2 verschillende speel lijsten aanhoud

Ben ik echt de enige die dit heeftheuveltje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:08:
Sinds enkele weken werkt spotify niet meer als mijn pc uit sleep komt.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als ik op Spotify naar de Tweakers podcast ga, dan gaat-ie vanaf #165 (12 Maart 2021) beginnen. Dat is de laatste die er volgens de lijst op staat. Rest staat niet in de lijst. Als ik naar de specifieke episode zoek, zie ik 'm wel, en kan hem ook afspelen. Heb het met andere podcasts ook. Darknet Diaries gaat tot #92 (11 Maart 2021). Jordan Harbinger gaat t/m #510 (20 Maart 2021). Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Of is het een bug?
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds
Ik heb al flink rond lopen googlen, maar de desktopclient van Spotify geeft problemen bij het inloggen. Hij is verbonden met FB, dus apart inloggen lukt niet omdat dat mailadres daaraan gekoppeld zit. Wie heeft hier ook last van? Laatste versie.
Koppeling lostrekken en dan opnieuw proberen?
Koppeling lostrekken en dan opnieuw proberen?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.