Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste
Acties:

• RubenA
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12-04 10:26
Geluk hier, de muziek speelt nog! Kan alleen niets meer veranderen aan de afspeellijst.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Ik had vandaag geen inlogproblemen, wel doorspoelproblemen: Tweakblogs: Doet Spotify überhaupt aan regressietests?

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Ylly
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 13-04 10:27
De top 2000 van 2020 staat op spotify en zou deze graag de komende tijd in de auto willen afspelen. De playlist volgorde is echter van 1 na 2000, zou hem natuurlijk graag willen afspelen van 2000 na 1. Iemand enige idee of dit gemakkelijk kan?

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:00
Ylly schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:02:
De top 2000 van 2020 staat op spotify en zou deze graag de komende tijd in de auto willen afspelen. De playlist volgorde is echter van 1 na 2000, zou hem natuurlijk graag willen afspelen van 2000 na 1. Iemand enige idee of dit gemakkelijk kan?
Het betreft https://open.spotify.com/...si=m8liTbfDTyyn3NwqY5OMZg neem ik aan?

In mijn macOS desktop applicatie heb ik de functionaliteit in ieder geval niet. Alle tracks zijn zo te zien op hetzelfde moment toegevoegd dus er is verder geen mogelijkheid anders te sorteren.

Al eens gekeken naar een oplossing als deze? https://github.com/FitzgeraldKrudde/spotify-reverse-playlist

Last.fm op Tweakers!

• Ylly
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 13-04 10:27
tAnk schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:41:
[...]

Het betreft https://open.spotify.com/...si=m8liTbfDTyyn3NwqY5OMZg neem ik aan?

In mijn macOS desktop applicatie heb ik de functionaliteit in ieder geval niet. Alle tracks zijn zo te zien op hetzelfde moment toegevoegd dus er is verder geen mogelijkheid anders te sorteren.

Al eens gekeken naar een oplossing als deze? https://github.com/FitzgeraldKrudde/spotify-reverse-playlist
Bedankt hiervoor, ga een kijken of ik het aan de praat krijg.

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 09-04 16:55
Sinds kort een JBL soundbar, dus spotify maar eens gedownload, denk dat ik onderhand anderhalve werk gratis spotify heb, zonder reclame en kan alles doen, lijkt niet echt beperkt te zijn. Is dat normaal?

Pssst Tesla kopen?

• RikHouben
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:34
Weet iemand waarom Spotify via de app (Windows 10) ongeveer 10dB zachter speelt dan via de website?

• Joop13
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 31-03 12:17
Hoezo "probleem lijkt weg"? Heb ik iets gemist ? Is het daarom, dat dit topic is ingeslapen ? In de Spotify Community is dit nog steeds volop in discussie. Overigens zonder resultaat,

https://community.spotify...ast/idc-p/5101467#M111051

• Joop13
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 31-03 12:17
Betreft reactie van UltraSub van maandag 16 juli 2018 11:19

Gapless playback staat aan (stond altijd al aan, maar ook bij uitzetten nu geen verschil), cross-fade staat uit. Heb alle mogelijke opties die ik kan zien al geprobeerd, maar probleem blijft.

Iemand een idee?

/edit
App re-installed en probleem lijkt weg. :)

• rtj
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 03-03 19:34
*knip* obvious troll is obvious

[Voor 86% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2021 19:37]

• Putifar
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-04 13:40
Ik kreeg net een email met de mededeling dat ene Hansss1! mede-abonnee is geworden van mijn Premium Family. Ik ben beheerder van dit account en heb niemand uitgenodigd. Ik ben meteen gaan kijken wie er allemaal abonnee zijn, en behalve mijn gezin stond er ook een onbekende abonnee tussen met de naam Spotify. Die heb ik onmiddellijk verwijderd. Vervolgens mijn wachtwoord gewijzigd. Dit was overigens een uniek, met Last Pass gegenereerd 16 tekens lang wachtwoord. Gekke gewaarwording...

Zijn er meer ervaringen met dergelijke spookabonnees?

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21-04 15:15

Tripl3 D

Brother in Arms

Nee, maar we hebben dan ook het maximum aantal al bereikt.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:35
@Putifar geen Facebook of andere 3rd party login gebruikt?

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Putifar
Catch22 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 07:55:
@Putifar geen Facebook of andere 3rd party login gebruikt?
Dank voor het meedenken! Nee. Ik luister Spotify op mijn telefoon, via Nvidia Shield en via de ingebouwde app op mijn Anthem AV receiver. Of bedoel je dat niet? Facebook heb ik niet.

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat iemand toegang tot mijn account heeft gekregen om vervolgens zichzelf uit te nodigen als abonnee van mijn account...

• Catch22
Putifar schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Dank voor het meedenken! Nee. Ik luister Spotify op mijn telefoon, via Nvidia Shield en via de ingebouwde app op mijn Anthem AV receiver. Of bedoel je dat niet? Facebook heb ik niet.

Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat iemand toegang tot mijn account heeft gekregen om vervolgens zichzelf uit te nodigen als abonnee van mijn account...
wel als stap 3 is het account verkopen ;)

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Putifar
wel als stap 3 is het account verkopen ;)
Is dat lucratief? Ik zet dan mijn betalingen stop en verwacht met Spotify te kunnen regelen dat mijn account weer onder mijn controle komt. Of moet ik me zorgen maken?

• noud
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21-04 13:38
Al nagevraagd naar je familieleden?

• Putifar
noud schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:07:
[...]

Al nagevraagd naar je familieleden?
Uiteraard. Maar dan nog...ik ben de beheerder en voor zover ik weet de enige die iemand kan uitnodigen..

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zo te zien is alles nog steeds veel te groot weergegeven en wordt zelfs een 3840x2160 scherm in een 1280x720 scherm veranderd... jammer! :/

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Jens_Ica
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 20:46
Je kan toch de scale aanpassen in het programma? Met het menu weergave als je op de drie puntjes linksbovenin klikt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jens_Ica schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 19:04:
Je kan toch de scale aanpassen in het programma?
Dat is niet genoeg! ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Helaas nog altijd geen manier om podcasts te verbergen. En dat zal gezien de mogelijkheid tot meer inkomsten niet veranderen.

Maar is een manier om te voorkomen dat je podcasts krijgt aanbevolen? Of in ieder geval een bepaald soort niet? Krijg nu podcasts aanbevolen waar ik echt niet op zit te wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 22:50
Ik vraag me al een tijdje iets af... Ik heb een eigen Spotify account en op mijn werk iemand anders ook. We gebruiken daar hetzelfde wifi netwerk. We hebben in principe een andere muzieksmaak maar om en om hebben we wel eens muziek aan staan. Dan merk ik op dat die ander veel suggesties krijgt van nummers die ik vaak draai en niet binnen z'n smaak valt, ander genre. Is er bekend of op hetzelfde netwerk zitten enige invloed kan hebben? Hebben we toch voor een groot deel de zelfde muzieksmaak? Of schotelt Spotify iedereen een beetje hetzelfde voor?

[Voor 4% gewijzigd door Sluw op 07-04-2021 15:50]

• page404
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:03

page404

Website says no

Ik weet niet wat Spotify van plan is maar het bevalt me niks:

Waarom zou ik aanbiedingen en nieuwsberichten van Spotify willen ontvangen als pushbericht?

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• Catch22
page404 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:20:
Ik weet niet wat Spotify van plan is maar het bevalt me niks:
[Afbeelding]

Waarom zou ik aanbiedingen en nieuwsberichten van Spotify willen ontvangen als pushbericht?
Omdat je daarin geïnteresseerd bent, of benieuwd bent naar aanbiedingen en nieuws. Ik zou het wel aan zetten denk ik.

Je kan ook over teveel zeuren hè. Het staat standaard ook nog uit?

• page404

page404

Website says no

Catch22 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:13:
[...]

Omdat je daarin geïnteresseerd bent, of benieuwd bent naar aanbiedingen en nieuws. Ik zou het wel aan zetten denk ik.

Je kan ook over teveel zeuren hè. Het staat standaard ook nog uit?
Nou, heel simpel. Elke website die je opent wil dat je je abonneert op de nieuwsbrief of dat je push messages kan ontvangen, elke app zeurt om toegang tot je push messages. En Spotify is wel de laatste app waar ik zit te wachten op "aanbiedingen" via push messages nota bene.
Let wel, het gaat niet om "het nieuwe album van je favoriete artiest is beschikbaar". Ze willen het redelijk expliciet als reclame-middel gaan gebruiken. Dat klinkt mij als de eerste stap in een nieuw verdienmodel. Daar maak ik me vooral zorgen om. En de enige reden dat het default uit staat, is omdat het door het OS wordt afgedwongen dat ze toestemming moeten vragen. Niet omdat ze zo goed begrijpen dat ik er eigenlijk niet op zit te wachten.

• Catch22
Je kan gewoon nee zeggen en het wegklikken. En al die doembeelden en stemmingmakerij maken je alleen maar bang voor dingen die waarschijnlijk helemaal niet gaan komen.

• page404

page404

Website says no

Je kan ook niet op mijn reactie reageren en dat doe je ook. Dus wat is je punt?

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:00
Het zou prettig zijn om podcasts uit te kunnen schakelen.

Last.fm op Tweakers!

• Catch22
page404 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:41:
Je kan ook niet op mijn reactie reageren en dat doe je ook. Dus wat is je punt?
Je moet niet op een discussieforum iets roepen en dan gek opkijken als er een discussie ontstaat :P Je stelt nota bene een vraag

[Voor 4% gewijzigd door Catch22 op 08-04-2021 12:13]

• Tigertje
  • Laatst online: 18-04 18:49
Weet iemand waar de Geschiedenis (Recently played) lijst staat in de laatste versie? Of hebben ze die er gewoon uitgesloopt?

• Catch22
Tigertje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:36:
Weet iemand waar de Geschiedenis (Recently played) lijst staat in de laatste versie? Of hebben ze die er gewoon uitgesloopt?
Welk platform? Aangezien ze er een kunst van maken om nogal veel verschillende ui's te maken

• page404

page404

Website says no

Tigertje schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:36:
In iOS staat er een icoontje rechtsboven, zoals een paar Posts hierboven te zien is. Een klokje met pijltje. Heb je dat niet?

[Voor 3% gewijzigd door page404 op 09-04-2021 07:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tigertje
Catch22 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 00:05:
[...]

Welk platform? Aangezien ze er een kunst van maken om nogal veel verschillende ui's te maken
Sorry, dat had ik moeten vermelden: Windows desktop app. Daar kan ik dus geen "Recent afgespeeld" meer vinden. Daar baal ik flink van want dat gebruikte ik altijd.
Op iOS app is er inderdaad een recent afgespeeld knop (@page404 dankje voor de tip).

• Catch22
Tigertje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:12:
[...]

Sorry, dat had ik moeten vermelden: Windows desktop app. Daar kan ik dus geen "Recent afgespeeld" meer vinden. Daar baal ik flink van want dat gebruikte ik altijd.
Op iOS app is er inderdaad een recent afgespeeld knop (@page404 dankje voor de tip).
Android app heeft dat ook. Desktop op zowel Mac en Windows niet. Dat is een beetje een ondergeschoven kind

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:33
@Tigertje
In Windows naar de wachtrij gaan, dan staat daarboven recent afgespeeld.

[Voor 7% gewijzigd door The_Worst op 09-04-2021 19:51]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Tigertje
The_Worst schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 19:50:
@Tigertje
In Windows naar de wachtrij gaan, dan staat daarboven recent afgespeeld.
Dank, dat helpt inderdaad een beetje. Hier kan ik de laatste 50 nummers bekijken. Voor de laatste update was dat de laatste 30 albums (in een mooi overzicht). Ik ben bang dat Spotify het eruit heeft gehaald. Jammer, was een erg handige en fijne functie.

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:35

Albantar

Get schwifty! Ꙭ

Ik zie het hier nog steeds in de Windows app hoor:

(En zoals je ziet ben ik niet iemand die podcasts wil verbergen :D )

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• Tigertje
Welke versie is dat? Ik heb 1.1.56.595.g2d2da0de-a.
Zo zag het er namelijk vroeger bij mij ook uit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:56
tAnk schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:44:
Het zou prettig zijn om podcasts uit te kunnen schakelen.
Daar hoop ik ook nog op qua setting ja.
Ik gebruik een dedicated Podcast app (Overcast) en Spotify voor muziek, maar toch staat mijn hele startscherm zowat vol met podcasts :(

• Albantar

Albantar

Get schwifty! Ꙭ

Ryur schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:45:
Daar hoop ik ook nog op qua setting ja.
Ik gebruik een dedicated Podcast app (Overcast) en Spotify voor muziek, maar toch staat mijn hele startscherm zowat vol met podcasts :(
De enige reden waarom ik Spotify gebruik voor podcasts is omdat mijn Tesla een Spotify app heeft. En meestal luister ik onderweg in de auto naar podcasts...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:56
Albantar schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:58:
[...]

De enige reden waarom ik Spotify gebruik voor podcasts is omdat mijn Tesla een Spotify app heeft. En meestal luister ik onderweg in de auto naar podcasts...
Ik gebruik Overcast door de "extra" functies, waaronder Voice Boost, en Smart Speed.
Zolang Spotify dat niet heeft is hij niet interessant voor mij.

Offtopic: ik snap niet hoe mensen dat kunnen, podcast luisteren en autorijden. Ik heb of mijn aandacht niet bij het autorijden of niet bij de podcast :D
Maar komt misschien ook omdat ik beginnende bestuurder ben.

• Catch22
Ryur schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:58:
[...]

Ik gebruik Overcast door de "extra" functies, waaronder Voice Boost, en Smart Speed.
Zolang Spotify dat niet heeft is hij niet interessant voor mij.

Offtopic: ik snap niet hoe mensen dat kunnen, podcast luisteren en autorijden. Ik heb of mijn aandacht niet bij het autorijden of niet bij de podcast :D
Maar komt misschien ook omdat ik beginnende bestuurder ben.
Dat denk ik ja. Je luistert ook radio toch? Misschien dat als je in de spits in extreem druk verkeer rijdt dat het lastig is, maar 99% van de tijd kan je vrij hersenloos rijden natuurlijk.

Over de podcasts in de app, je kan dat beter hier

https://community.spotify.com/t5/Live-Ideas/idb-p/ideas_live

Melden dan in dit topic klagen. Denk namelijk niet dat hier devs zitten. Tot in hoeverre daar wel en of ze luisteren, weet ik ook niet :)

[Voor 16% gewijzigd door Catch22 op 12-04-2021 14:06]

• Albantar

Albantar

Get schwifty! Ꙭ

Met een Tesla kan je sowieso hersenloos rijden als die op autopilot staat :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
Albantar schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:06:
Met een Tesla kan je sowieso hersenloos rijden als die op autopilot staat :D
Uit naam van alle motorrijders met mij, please don't

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-04 11:30

nlboy

Alles kitz?

Wow wat is Spotify toch druk en lelijk geworden zeg! Het doorklikken naar de artiest en de zoekfunctie rechtsboven was een stuk logischer. Ik word er niet blij van... (waarom doen bedrijven dit altijd?! :F )

[Voor 61% gewijzigd door nlboy op 13-04-2021 14:48]

• lulkoekje
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:09
Over de podcasts in de app, je kan dat beter hier .. Melden dan in dit topic klagen. Denk namelijk niet dat hier devs zitten. Tot in hoeverre daar wel en of ze luisteren, weet ik ook niet :)
https://community.spotify...de-Podcasts/idi-p/5056340
https://community.spotify...de-podcasts/idi-p/4812243

700+ stemmen om de podcasts elders weer te geven. Dus ja, ook hier luisteren ze niet.

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:50
dutchnltweaker schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:01:
Na lange tijd is de OP update een feit.
Update:
Nieuwe layout.
Wat onderdelen bijgewerkt, toegevoegd en verwijdert.

Veel van de playlists zijn niet meer actueel (maar heb ik voor nu nog even intact gelaten), dus mochten jullie suggesties hebben wil ik ze graag toevoegen!
@Hoite Misschien suggesties?
Helaas vorig jaar geen reacties op gehad, maar zijn er nog mensen die suggesties hebben voor de OP? Zijn er nog mensen die playlisten bijvoorbeeld willen delen? :)

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Ik lees hier veel gemopper over de podcast-functie.

Grappig.
Ik vind het juist echt reuzehandig dat het erin zit. Ik luister redelijk veel podcasts en het is fijn om er niet nog een andere app voor te hoeven gebruiken, amar gewoon Spotify te kunnen gebruiken.

En wat ik ook echt een heel groot voordeel vind van Spotify is dat er ook podcasts aangeraden worden, net als dat er muziek aangeraden wordt.

• Dracoz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 03:08
anandus schreef op zondag 18 april 2021 @ 09:44:
Ik lees hier veel gemopper over de podcast-functie.

Grappig.
Ik vind het juist echt reuzehandig dat het erin zit. Ik luister redelijk veel podcasts en het is fijn om er niet nog een andere app voor te hoeven gebruiken, amar gewoon Spotify te kunnen gebruiken.

En wat ik ook echt een heel groot voordeel vind van Spotify is dat er ook podcasts aangeraden worden, net als dat er muziek aangeraden wordt.
Ben het helemaal met je eens. Is juist super handig dat dit erin zit, hierdoor hebben we niet NOG een app nodig.

Door die suggesties luister ik ook vaak podcasts/muziek die ik zelf niet zo snel had opgezet.

Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• Catch22
Mensen denken dat elke app maar feature toggles voor alles kan krijgen. Dat is gewoon niet te doen. En daarbij wil Spotify die podcasts ook pushen uit commercieel belang. Dus dat gaat niet gebeuren.

Spotify is een commerciële app, het is geen democratie of iets dergelijks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RikHouben
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:34
Ik blijf het super irritant vinden. Ik gebruik een aparte app voor podcasts omdat die veel handiger werkt en ik meer podcasts kan vinden. Daarbij download ik ze altijd zodat ik nooit afhankelijk ben van een netwerk als ik wil luisteren.
Die podcasts staan gewoon mega in de weg in de Spotify app.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lulkoekje
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18:09
Naar mijn ziens zijn het ook onverenigbare werelden; podcasts en muziek. Muziek is veel gevoel, emoties, ontspanning of juist activatie. En podcasts willen mij allemaal vertellen wat er fout is, hoe zij het beter weten, hoe wij persoon x verkeerd zien of hoe wij dit of dat zouden moeten doen, bijna allemaal pretentieus opdringerig gezever. En laat dat nou net iets zijn waar ik niet op zit te wachten wanneer ik een relaxed arbeitmuziekje op wil zetten.
Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True