Het wordt langzaamaan uitgerold dus je zou het binnen nu en eind oktober krijgenMegupe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:27:
[...]
Is dit op PC?
Op mijn android toestel nog gewoon de oude 5 opties, maximaal zeer hoog als mogelijkheid..
Hier ook geactiveerd.. echter alleen nog in de auto kunnen luisteren (met rijgeluid). Merken jullie grote verschillen t.o.v. vroeger?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik merk zelf geen grote verschillen, afgezien van het dataverbruik. Misschien dat het wat voller klinkt maar verder geen ideeMichael Knight schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:54:
Hier ook geactiveerd.. echter alleen nog in de auto kunnen luisteren (met rijgeluid). Merken jullie grote verschillen t.o.v. vroeger?
Met oortjes hoor je idd niet echt een verschil en is alleen meer data gebruik.KorteGebruiker schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:26:
[...]
Ik merk zelf geen grote verschillen, afgezien van het dataverbruik. Misschien dat het wat voller klinkt maar verder geen idee
Maar in de woonkamer met een set goede speakers hoor je het zeker wel
Pakt het Spotify Connect device (in mijn geval een Yamaha RX-A1050) automatisch de hoogste kwaliteit?
Of neemt deze de settings van de iPhone over.
Overigens heb ik de optie nog niet, maar mijn zoon die ons Family account gebruikt al wel.. maar ik heb geduld. Echt wel..
Overigens heb ik de optie nog niet, maar mijn zoon die ons Family account gebruikt al wel.. maar ik heb geduld. Echt wel..
Spotify Connect neem de settings van je iPhone over, je moet zelf de audiokwaliteit veranderen in Spotify.nietvoorniets schreef op zondag 14 september 2025 @ 16:44:
Pakt het Spotify Connect device (in mijn geval een Yamaha RX-A1050) automatisch de hoogste kwaliteit?
Ook via bluetooth nog verbetering merkbaar of is bekabeld/via DAC aan te raden?Albert020 schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:34:
[...]
Met oortjes hoor je idd niet echt een verschil en is alleen meer data gebruik.
Maar in de woonkamer met een set goede speakers hoor je het zeker wel
Bluetooth heb ik alleen met oortjes getest, hoor dan geen verschil.Michael Knight schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:14:
[...]
Ook via bluetooth nog verbetering merkbaar of is bekabeld/via DAC aan te raden?
Mijn speaker systeem verbinding gaat via Spotify Connect, dan hoor ik wel aanzienlijk verbetering.
Hier ook lossless aan kunnen zetten, maar via Connect lukt het nog niet. Mijn Denon X3100w ondersteunt alleen tot "very high", schijnbaar. Ik dacht dat Denon al ondersteund werd door Spotify, maar misschien komt het omdat het een oudje is?
Net even getest met de telefoon van mijn zoon:RoD schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:44:
Hier ook lossless aan kunnen zetten, maar via Connect lukt het nog niet. Mijn Denon X3100w ondersteunt alleen tot "very high", schijnbaar. Ik dacht dat Denon al ondersteund werd door Spority, maar misschien komt het omdat het een oudje is?
Mijn Yamaha RX-A1050 geeft ook de melding dat het niet ondersteund wordt..
De Sony TV slikt lossless wel.
Ik verwacht niet dat de Yamaha nog een update krijgt.
Met mijn Arcam AVR390 idem, die ingebouwde streaming app hangt ook op 320kbit.RoD schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:44:
Hier ook lossless aan kunnen zetten, maar via Connect lukt het nog niet. Mijn Denon X3100w ondersteunt alleen tot "very high", schijnbaar. Ik dacht dat Denon al ondersteund werd door Spority, maar misschien komt het omdat het een oudje is?
Via Spotify op de Apple TV 4K zie ik lossless staan maar .. is het ook hoorbaar anders, met name bij wat complexere muziek: klassieke stukken, of met genoeg instrumenteel, snelle afwisseling. Agnes Obel, Einaudi, hele zwik zitten luisteren en kan mooi schakelen. Gaat dan via HDMI de Arcam in en via m’n Dynadio’s weer richting m’n oren.
Tis 80% meer data voor soms 10-20% verschil in met name mijn beleving. Geen idee of ik dubbelblinde tests overleef, maar het klinkt in ieder geval enorm fijn. Altijd leuk al je favo luisternummers opnieuw beluisteren.
Nb is BT zelf niet dermate gecomprimeerd dat je het niet gaat horen?
[ Voor 7% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-09-2025 20:13 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Iemand enig idee of Loseless ook naar Basic Family plan komt? Of moet je hiervoor de Premium variant hebben?
Komt ook naar Basic Family.Kobject schreef op donderdag 18 september 2025 @ 15:48:
Iemand enig idee of Loseless ook naar Basic Family plan komt? Of moet je hiervoor de Premium variant hebben?
2022 XC40 MY23 P6 Plus
Mijn eerste gevoel was 'oh, dat is opmerkelijk, want met lossless bij Premium kunnen ze wat meer verschil tussen de basic & premium abonnementen aanbrengen'.
Maar als ik nu bij Spotify kijk naar de beschikbare abonnementen, dan vind ik 'basic' sowieso al lastig te vinden. Kon wel deze pagina vinden - en het gevoel wat ik hier bij krijg is dat basic er op termijn helemaal uit zal gaan en je enkel 'free' en 'premium' overhoudt.
Dat zou best eens kunnen, dat basic er op termijn helemaal uitgaat. Goed nieuws: ik zag op Reddit iemand met Spotify basic die toegang tot lossless heeft.
Ik heb Basic Family en kan Lossless kiezen.musicfreak schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:25:
Dat zou best eens kunnen, dat basic er op termijn helemaal uitgaat. Goed nieuws: ik zag op Reddit iemand met Spotify basic die toegang tot lossless heeft.
/f/image/LBlJ5qRrD0aReiX22VoHcaPK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BtRVEvySGQOYixDodHGvvxCw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door TheFes op 19-09-2025 08:35 ]
Verhip... ik ook! Zowel desktop client als iOS app.TheFes schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:33:
Ik heb Basic Family en kan Lossless kiezen.
Maar laat ik eerlijk zijn: ik hoor het verschil niet. Dus laat het lekker op 'automatic' staan.
Ik was erg blij met lossless audio. Op m'n Sonos set hoor ik bij een hoog volume wel verschil maar eigenlijk luister ik Spotify altijd stereo.
Helaas....m'n NAD C338 support het niet. Wel jammer; ik had het graag op een paar goede speakers willen horen en vergelijken met vinyl.
Helaas....m'n NAD C338 support het niet. Wel jammer; ik had het graag op een paar goede speakers willen horen en vergelijken met vinyl.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Zou er nog onderscheid gemaakt worden tussen Basic individual en Basic family? Met Basic individual heb ik de optie in ieder geval nog niet (desktop pc en Android).
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Iemand enig idee wanneer Google Cast Lossless gaat ondersteunen in Spotify?
In werkkamer staat nog een Harman Kardon Citation 300 die slikt alleen Cast.....
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ueq5KZBEMU5Z85QwlDVTW3pc.jpg?f=user_large)
***edit***
Wat ik hierover gevonden heb:
In werkkamer staat nog een Harman Kardon Citation 300 die slikt alleen Cast.....
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ueq5KZBEMU5Z85QwlDVTW3pc.jpg?f=user_large)
***edit***
Wat ik hierover gevonden heb:
/f/image/CfdxhqRusnhS0DxZH6wXWy41.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door Albert020 op 20-09-2025 16:28 ]
Waar zien jullie in Spotify welke data rate bij welke kwaliteit hoort?Albert020 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:43:
Iemand enig idee wanneer Google Cast Lossless gaat ondersteunen in Spotify?
[Afbeelding]
Ik zie alleen hoog/zeer hoog etc maar geen getallen erbij.
Trouwens bij mij nog geen optie voor lossless.
Dan heb je de update nog niet gehad, app update of server side maar daarna zie je het wel.Megupe schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:29:
[...]
Waar zien jullie in Spotify welke data rate bij welke kwaliteit hoort?
Ik zie alleen hoog/zeer hoog etc maar geen getallen erbij.
Trouwens bij mij nog geen optie voor lossless.
@Megupe Zie hier wat de bitrate is bij de verschillende kwaliteits aanduidingen:
https://support.spotify.com/nl/article/audio-quality
ja dit komt dus overeen met wat anderen te zien krijgen. Maar @dutchgio gaf al aan dat ik dan op een update moet wachten.musicfreak schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 18:57:
@Megupe Zie hier wat de bitrate is bij de verschillende kwaliteits aanduidingen:
Ik meen duidelijk verschil te horen, ook met oortjes (Sony XM5); hoor nu details in muziek die ik eerder niet hoorde. Een tamboerijntje, een orgeltje, een gitaarlijntje... voor mij voegt het echt wel iets toe.Michael Knight schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:54:
Ik was sceptisch en durf ook placebo-effect niet 100% uit te sluiten, maar het is me de afgelopen dagen echt meerdere keren opgevallen.
Dus ik ben er wel blij mee
Ik meen ook echt verschil te horen, vooral in stereoseparatie.
Ik vraag me af of ze niet ook wat hebben gesleuteld aan de loudness normalisation of EQ, want dit soort verschillen verwacht ik niet van lossless vs niet lossless.
Ik vraag me af of ze niet ook wat hebben gesleuteld aan de loudness normalisation of EQ, want dit soort verschillen verwacht ik niet van lossless vs niet lossless.
[ Voor 3% gewijzigd door amboly op 23-09-2025 16:58 ]
Iemand een idee waarom de Sonos Arc Spotify lossless niet ondersteunt?
Ik speel af met sub en 2 surround. Systeem is up to date.
Edit 1: Sonos ondersteuning komt volgende maand.
Edit 2: de kans dat het goed hoorbaar een verbetering zal zijn is klein.
Ik speel af met sub en 2 surround. Systeem is up to date.
Edit 1: Sonos ondersteuning komt volgende maand.
Edit 2: de kans dat het goed hoorbaar een verbetering zal zijn is klein.
:strip_exif()/f/image/et1V2MzRCIkanedwr7iW57ma.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door ..Christiaan.. op 23-09-2025 20:07 ]
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Ik zit nog steeds te wachten tot ik lossless krijg, heb nog geeneens een melding gehad dat het eraan zit te komen.
Idem, te wachten met smart zelfs.Zorian schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:17:
Ik zit nog steeds te wachten tot ik lossless krijg, heb nog geeneens een melding gehad dat het eraan zit te komen.

Ik kreeg in september in de eerste week na aankondiging al een bericht dat lossles zat aan te komen in m’n app. Tot op heden ook nog steeds niet beschikbaar hier.Zorian schreef op maandag 29 september 2025 @ 18:17:
Uncomfortable silence can be so loud...
Ik hoor inmiddels ook aardig wat verschil, zelfs ook via airpods. Het lijkt ook wel een beetje alsof er vooral wat meer high/loudness wordt toegepast.. kan het niet helemaal plaatsen nog..
Misschien bedoel je het andersom:Michael Knight schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:58:
Ik hoor inmiddels ook aardig wat verschil, zelfs ook via airpods. Het lijkt ook wel een beetje alsof er vooral wat meer high/loudness wordt toegepast.. kan het niet helemaal plaatsen nog..
Minder compressie, en dus meer ruimte voor alle geluiden en klanken in de track
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Ik gebruik altijd Google music, omdat die een knop had 'radio aanzetten' dan maakte hij zelf een playlist in het genre van het nummer dat het afspeelde. Super handig vindt ik.
Nu is die functie er niet meer en is mijn vraag eigenlijk, heeft Spotify zo'n functie?
De functie is alweer terug
Nu is die functie er niet meer en is mijn vraag eigenlijk, heeft Spotify zo'n functie?
De functie is alweer terug
[ Voor 6% gewijzigd door Ernemmer op 04-10-2025 15:17 ]
@Ernemmer Zeker, als je op de pagina van de artiest bent, kan je onder het 3-puntjes menu kiezen voor Artiestenradio en dan krijg je een playlist van allerlei nummers van de artiest zelf maar ook andere artiesten die in hetzelfde genre vallen.
Misschien zijn er ook andere / snellere manieren, maar deze weet ik iig.
[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 04-10-2025 12:55 ]
Bedankt.tiguan schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:55:
@Ernemmer Zeker, als je op de pagina van de artiest bent, kan je onder het 3-puntjes menu kiezen voor Artiestenradio en dan krijg je een playlist van allerlei nummers van de artiest zelf maar ook andere artiesten die in hetzelfde genre vallen.
Ik ging net kijken of Youtube music deze functie ook bij artiest had staan en toen was ineens de knop 'radio aanzetten' weer terug 🧐
Nee, dat bedoel ik niet, want dan zou ik het over meer ‘detail’ hebben als gevolg van minder compressie.Jester-NL schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 08:29:
[...]
Misschien bedoel je het andersom:
Minder compressie, en dus meer ruimte voor alle geluiden en klanken in de track
Google ?, wat bedoel je YouTube Music ?Ernemmer schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:58:
[...]
Bedankt.
Ik ging net kijken of Google deze functie ook bij artiest had staan en toen was ineens de knop 'radio aanzetten' weer terug 🧐
Misschien interessant voor de mensen die wacht(t)en op Losless:
Sinds vanmorgen heb ik dat nu ook op mijn telefoon.
Dat is een goedkopere Motorola met android 15, mijn zoon heeft sinds een weekje een Samsung S24 FE met android 16 en daarop werkt het sinds een week.
Straks maar eens luisteren op mijn stereo set.
Dat is een goedkopere Motorola met android 15, mijn zoon heeft sinds een weekje een Samsung S24 FE met android 16 en daarop werkt het sinds een week.
Ik ook sinds vanmorgen. Op mn iPhone.Daniel36 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:22:
Misschien interessant voor de mensen die wacht(t)en op Losless:
Voor mn Marantz moest ik op mn tel eerst apparaat vergeten in de spotify app voor het ging werken. Wellicht ook voor je chromecast.
https://support.marantz.c...powered-by-heos-device%3F
Once Spotify has enabled the Lossless option for your account, there is one additional step necessary to successfully change the playback quality to Lossless. In the Spotify App, click on the Spotify Connect icon to see all your devices powered by HEOS. Click on the three dots next to each product and confirm “Log out of this device”. After this, you can select every product again and change the quality settings to Lossless for every product individually. This process is required just once for an initial setup.
Over hoe het komt dat Spotify niet 100% lossless is, ten minste op Windows en Android:
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Mensen horen al amper het verschil tussen 320 en wat spotify aanbiedt. Hoger heeft geen enkel nut maar wel alle data nadelen.Room42 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 17:47:
Over hoe het komt dat Spotify niet 100% lossless is, ten minste op Windows en Android:
[YouTube: Spotify Lossless has a problem]
Ja, de kwaliteit zit vooral in de hogere tonen en mijn oren horen dat verschil echt niet (meer). Voor mij is het inderdaad totaal overbodig.erickov schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 17:58:
[...]
Mensen horen al amper het verschil tussen 320 kbps en wat Spotify aanbiedt. Hoger heeft [voor die mensen] geen enkel nut maar wel alle data-nadelen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Mijn Harman Kardon Citation 300
Werkt nog steeds niet met lossless audio
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UPDIpeSQcjm4g6KjlDAYe53A.jpg?f=user_large)
Dit geprobeerd? (Zie m’n reactie een paar naar boven)Albert020 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 23:54:
Mijn Harman Kardon Citation 300
[Afbeelding]
Voor mn Marantz moest ik op mn tel eerst apparaat vergeten in de spotify app voor het ging werken. Wellicht ook voor je chromecast.
Once Spotify has enabled the Lossless option for your account, there is one additional step necessary to successfully change the playback quality to Lossless. In the Spotify App, click on the Spotify Connect icon to see all your devices powered by HEOS. Click on the three dots next to each product and confirm “Log out of this device”. After this, you can select every product again and change the quality settings to Lossless for every product individually. This process is required just once for an initial setup.
Zie nergens die 3 puntjes, Heb het al gevonden, via Google Home App.erickov schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 00:05:
[...]
Dit geprobeerd? (Zie m’n reactie een paar naar boven)
[ Voor 43% gewijzigd door Albert020 op 07-10-2025 08:37 ]
Heb via Google Home app Spotify ontkoppeld, en opnieuw gekoppeld maar werkt nog steeds niet.Albert020 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 07:50:
[...]
Zie nergens die 3 puntjes, weet niet hou ik dit apparaat moet laten vergeten in Spotify?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GXsUlrAZ9pd6m6sOA8mcHkhb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WZXkLPKRCnU4mtCIRJFrfT8J.jpg?f=user_large)
Nee, in de spotify app. Heb het even als stappen in imgur gezet;Albert020 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 07:50:
[...]
Zie nergens die 3 puntjes, Heb het al gevonden, via Google Home App.
https://imgur.com/a/2INPMng
Na deze stappen, opnieuw casten naar het apparaat. Blijkbaar moet spotify opnieuw de mogelijke instellingen per systeem inzetten.
Snap ik maar heb die 3 stipjes niet.erickov schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:59:
[...]
Nee, in de spotify app. Heb het even als stappen in imgur gezet;
https://imgur.com/a/2INPMng
Na deze stappen, opnieuw casten naar het apparaat. Blijkbaar moet spotify opnieuw de mogelijke instellingen per systeem inzetten.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7LRxQwIqE6c7y6WJB7QFsYGf.jpg?f=user_large)
Kan met de HK Enchant 900 wel Lossless-audio afspelen, daar kan ik ook kiezen tussen Cast of Connect.
En als ik overschakel naar Google Cast heb ik dus ook geen Lossless-audio meer, alleen met Connect
Heb al een keer uitgelogd met dit apparaat, maar heeft niet geholpen.
:strip_exif()/f/image/wG5Q8bbpcdj5MPhkomqeMjN4.png?f=user_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 07-10-2025 11:31 ]
Ok, dat is wel beroerd idd. Net gekeken wat de ingebouwde Google cast doet in m’n tv en inderdaad. Wordt ook hier niet ondersteund. M’n PlayStation daarentegen weer wel.Albert020 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:35:
[...]
Snap ik maar heb die 3 stipjes niet.
[Afbeelding]
Kan met de HK Enchant 900 wel Lossless-audio afspelen, daar kan ik ook kiezen tussen Cast of Connect.
En als ik overschakel naar Google Cast heb ik dus ook geen Lossless-audio meer, alleen met Connect
Heb al een keer uitgelogd met dit apparaat, maar heeft niet geholpen.
[Afbeelding]
Denk dat Spotify deze optie nog moet opengooien, jammer voor mensen met Harman Kardon Citation Serieerickov schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:48:
[...]
Ok, dat is wel beroerd idd. Net gekeken wat de ingebouwde Google cast doet in m’n tv en inderdaad. Wordt ook hier niet ondersteund. M’n PlayStation daarentegen weer wel.
[ Voor 171% gewijzigd door Albert020 op 07-10-2025 15:28 ]
Zojuist eindelijk gekregen, ik keek elke dag even en zag hem nu opeens ertussen staan. Nul meldingen, berichten, popups of wat dan ook gehad hierover.

Wij ook niet, geen enkele melding bedoel ik.Zorian schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
Zojuist eindelijk gekregen, ik keek elke dag even en zag hem nu opeens ertussen staan. Nul meldingen, berichten, popups of wat dan ook gehad hierover.
[Afbeelding]
Nu ook op de windows app en op mijn Nvidia Shield lossless.
Hebben jullie ook last van gigantisch veel AI-slob in je recommendations? Discover Weekly is hierdoor minder leuk om te checken (1 van mijn reden om Spotify te gebruiken).
De eerste streaming dienst die een manier heeft om AI-content uit te zetten, daar stap ik naar over in ieder geval.
Helaas heeft Spotify aangegeven dat ze het wel gaan labellen. Maar er verder niks mee gaan doen.
De eerste streaming dienst die een manier heeft om AI-content uit te zetten, daar stap ik naar over in ieder geval.
Helaas heeft Spotify aangegeven dat ze het wel gaan labellen. Maar er verder niks mee gaan doen.
De reden dat ze er niks aan doen is omdat ze zelf groot producent zijn van die slop. Dat scheelt hun erg veel geld en dat zal ook de reden zijn dat jij die aanbevolen krijgt.Inverted_World schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:05:
Hebben jullie ook last van gigantisch veel AI-slob in je recommendations? Discover Weekly is hierdoor minder leuk om te checken (1 van mijn reden om Spotify te gebruiken).
Helaas heeft Spotify aangegeven dat ze het wel gaan labelen. Maar er verder niks mee gaan doen.
misschien een gekke vraag, maar hoe weet je dat je met AI slop te maken hebt?
Meest opvallende is vaak de artwork, generieke teksten, titels van nummers, geen enkele referentie naar een echte artiest in de credits etc. Lastig om te plaatsen wat het exact is, maar vaak wanneer ik denk " er is iets off " blijkt het AI-meuk te zijn.avec_style schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:06:
misschien een gekke vraag, maar hoe weet je dat je met AI slop te maken hebt?
Zie hier een random AI artiest in m'n feed bijvoorbeeld. Ik schat in dat ik er zo toch wel een stuk of 3 per week voorgeschoteld krijg.
Ik vind het zelf echt gigantisch afdoen aan de beleving van muziek, wetende dat het in 30 seconden door een prompt eruit geramt is met het doel geld te verdienen.
Heb je hier een echte bron van? Ik kan enkel vinden dat ze dus behalve een label willen plakken weinig er tegen doen. Maar nergens kan ik vinden dat ze zelf de muziek plaatsen.Room42 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:14:
[...]
De reden dat ze er niks aan doen is omdat ze zelf groot producent zijn van die slop. Dat scheelt hun erg veel geld en dat zal ook de reden zijn dat jij die aanbevolen krijgt.
Nevermind. Je hebt dus in zeker zin gelijk. Het lijkt erop dat afspeellijsten dus gemanipuleerd worden mede door Spotify zelf...
[ Voor 32% gewijzigd door Inverted_World op 13-10-2025 14:51 ]
*knip, ervaringen over alles behalve Spotify is offtopic at best. Als je verschillende opties wilt bespreken is een eigen topic handiger.*
[ Voor 85% gewijzigd door F_J_K op 14-10-2025 16:15 ]
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm