ik zie dat dit het officiele topic is. Had hem in de verkeerde gezet 
Ok, ik merk nu iets op wat ik voorheen nooit gezien heb. Misschien omdat ik hiervoor een iPhone had.
Probleem: Wanneer iemand hier in huis muziek afspeelt via een bluetooth-speaker (google speakertje), dan zie ik dat op mijn Android telefoon. Ik kan nummers skippen, pauzeren, stoppen en afspelen. meer ook niet.
We zitten beide op het zelfde Wifi netwerk, wellicht daarom.
Ik ben zelf niet verbonden met die speaker, nooit geweest ook en heb ook geen spotify op mijn telefoon.
Hoe kan ik dit uitzetten?
Ok, ik merk nu iets op wat ik voorheen nooit gezien heb. Misschien omdat ik hiervoor een iPhone had.
Probleem: Wanneer iemand hier in huis muziek afspeelt via een bluetooth-speaker (google speakertje), dan zie ik dat op mijn Android telefoon. Ik kan nummers skippen, pauzeren, stoppen en afspelen. meer ook niet.
We zitten beide op het zelfde Wifi netwerk, wellicht daarom.
Ik ben zelf niet verbonden met die speaker, nooit geweest ook en heb ook geen spotify op mijn telefoon.
Hoe kan ik dit uitzetten?
:strip_exif()/f/image/Kg9Yej9RRkOTjY1IFSKFZWPy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gQUFecKPp6cbbdLiZQfPnVCp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LKyicnTBBZsJeugaZ2rClsUt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LBlJ5qRrD0aReiX22VoHcaPK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BtRVEvySGQOYixDodHGvvxCw.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ueq5KZBEMU5Z85QwlDVTW3pc.jpg?f=user_large)
/f/image/CfdxhqRusnhS0DxZH6wXWy41.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/et1V2MzRCIkanedwr7iW57ma.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GXsUlrAZ9pd6m6sOA8mcHkhb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7LRxQwIqE6c7y6WJB7QFsYGf.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6HVwwOGp69WYA3hrmChVdIvI.png?f=user_large)