Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 40 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:14
Het zou misschien wel een oplossing kunnen zijn.
Wij hebben ook Duo. Ik luister vaak naar Spotify en mijn vrouw luistert niet vaak. Ik heb haar account gekoppeld aan Google home. En wanneer de kinderen naar muziek willen luisteren wordt haar account dus gebruikt zonder dat mijn stream gestopt wordt. En mijn vrouw merkt daar in principe niks van omdat zij op die momenten zelf nooit luistert.

[ Voor 6% gewijzigd door avec_style op 30-01-2023 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UmbraVitae
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik gebruik nu toch al zo'n 5 jaar Spotify Premium en gebruik dit bijna dagelijks.
Maar sinds enige tijd (minstens al enkele weken), is er beperking op nummers die je toevoegt in je 'wachtrij' en dit tot 80 à 83 nummers. Daar waar hier voorheen geen limiet op stond, gebruik Spotify zowel via app Android als op m'n laptop, op beide devices, identiek probleem.

Ik vind hier online ook nergens iets van terug, dus als er nog Spotify premium gebruikers, dit probleem ervaren en hoe dit te verhelpen of dit gewoon een standaard iets is, laat maar weten.

• Stijnhoofd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb sinds de nieuwste Windows-update het onhandige effect dat Spotify zonder schijnbaar aanwijsbare reden begint te spelen, ook als ik hem gepauzeerd heb. Ik heb een Jabra-koptelefoon die automatisch pauzeert als ik de twee oortjes magnetisch aan elkaar koppel, maar ook dat is geen garantie meer. Ik weet dat dit waarschijnlijk meer een Windows-probleem is dan een Spotify-probleem, maar dit leek me wel de beste plek om te beginnen met het zoeken naar een oplossing.

Mvg Stijn

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-09 22:17
Stijnhoofd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:13:
Ik heb sinds de nieuwste Windows-update het onhandige effect dat Spotify zonder schijnbaar aanwijsbare reden begint te spelen, ook als ik hem gepauzeerd heb. Ik heb een Jabra-koptelefoon die automatisch pauzeert als ik de twee oortjes magnetisch aan elkaar koppel, maar ook dat is geen garantie meer. Ik weet dat dit waarschijnlijk meer een Windows-probleem is dan een Spotify-probleem, maar dit leek me wel de beste plek om te beginnen met het zoeken naar een oplossing.
Alle instellingen van Spotify doorlopen, wellicht dat het daar tussen staat.
Daarna nog Windows je geluid & koptelefoon settings alle vensters en opties doorlopen.
Als dat het niet oplost, Spotify verwijderen en geheel opnieuw installeren?

In ander nieuws:
YouTube: Introducing DJ | Spotify

• Stijnhoofd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Locolau schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:29:
[...]

Alle instellingen van Spotify doorlopen, wellicht dat het daar tussen staat.
Daarna nog Windows je geluid & koptelefoon settings alle vensters en opties doorlopen.
Als dat het niet oplost, Spotify verwijderen en geheel opnieuw installeren?

In ander nieuws:
YouTube: Introducing DJ | Spotify
Heb geen gekke instellingen gevonden, dus maar even Spotify opnieuw geïnstalleerd. Even kijken wat er gebeurt, maar tot nu toe lijkt het goed te gaan.

Mvg Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
UmbraVitae schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:21:
Ik gebruik nu toch al zo'n 5 jaar Spotify Premium en gebruik dit bijna dagelijks.
Maar sinds enige tijd (minstens al enkele weken), is er beperking op nummers die je toevoegt in je 'wachtrij' en dit tot 80 à 83 nummers. Daar waar hier voorheen geen limiet op stond, gebruik Spotify zowel via app Android als op m'n laptop, op beide devices, identiek probleem.

Ik vind hier online ook nergens iets van terug, dus als er nog Spotify premium gebruikers, dit probleem ervaren en hoe dit te verhelpen of dit gewoon een standaard iets is, laat maar weten.
Ik heb dit ook al een paar keer ondervonden. In het verleden werd de playlist dan automatisch aangevuld als je verder in lijst kwam met luisteren, maar het lijkt erop dat dit niet meer altijd gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindapaas
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 18:04
Tsja.. Ik vind het een grappige ontwikkeling, maar ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen dit gaan gebruiken. De hele reden dat mensen Spotify gebruiken is omdat ze lekker muziek kunnen luisteren zonder een (radio) DJ die er doorheen tettert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Het lijkt mij niet heel anders dan de automatische playlists die Spotify nu ook heeft. Het grote verschil is dat een DJ nu ook vertelt waarom een lied is opgenomen in de playlist. Ik vind dat best wel interessant.
Maar het hoeft niet vocaal gedeeld met me te worden. Dat zou misschien wel irritant kunnen gaan werken na een tijdje. Heb dan liever dat ik ipv daarvan het kan lezen in de app.

(Zoals ik al zei niet heel anders dan wat ze al doen, maar ik krijg het gevoel dat ze op de ChatGPT hype willen meeliften)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
Hmmm, de functie is niet te vinden hier. Vreemd.

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Het lijkt erop dat het voorlopig alleen in Amerika en Canada beschikbaar is.
https://newsroom.spotify....-dj-right-in-your-pocket/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
Hmm na 5 jaar Spotify Premium gratis te hebben kunnen gebruiken, hebben ze nu eindelijk mij er uit gegooid :D
Ik had jaren geleden KPN mobiel en vast internet, en daarmee een gratis Spotify account. Toen ik overstapte naar T-Mobile kreeg ik een mailtje dat ze mijn account zouden omzetten naar de gratis variant. Prima dacht ik, ik betaal dan wel weer gewoon. Alleen ze gooiden mij er nooit af. Na 2 jaar kreeg ik weer een mailtje dat ze mij er een gratis gingen zetten, en dacht ik weer prima. Dat is nu 3 jaar geleden. :D
Nu zijn ze eindelijk wakker geworden. Zijn er meer die nu ineens op gratis gezet zijn?

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:03
Incolumis schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:52:
Hmm na 5 jaar Spotify Premium gratis te hebben kunnen gebruiken, hebben ze nu eindelijk mij er uit gegooid :D
Ik had jaren geleden KPN mobiel en vast internet, en daarmee een gratis Spotify account. Toen ik overstapte naar T-Mobile kreeg ik een mailtje dat ze mijn account zouden omzetten naar de gratis variant. Prima dacht ik, ik betaal dan wel weer gewoon. Alleen ze gooiden mij er nooit af. Na 2 jaar kreeg ik weer een mailtje dat ze mij er een gratis gingen zetten, en dacht ik weer prima. Dat is nu 3 jaar geleden. :D
Nu zijn ze eindelijk wakker geworden. Zijn er meer die nu ineens op gratis gezet zijn?
Hier ook, had bij KPN mijn abonnement een Spotify bundel maar na mijn overstap naar Vodafone is bij mij Spotify Premium actief gebleven en vanaf September nooit wat betaald aan KPN.

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Eén stap vooruit, twee stappen achteruit:
Starting in March 2023, the ♡ Heart button will start being replaced with a (+) Plus button for saving things to Your Library. Things that have been saved to Your Library will now show a green ✔ Check icon instead of a green Heart icon.

The experience will remain very similar for you. When you tap the (+) Plus button from the Now Playing View, songs will be saved to your Liked Songs. The only difference is that now you can quickly tap the (+) Plus button again to add the song to your other playlists too! When you tap the button again, you'll also see the other playlists that the song has already been added to with a green ✔ Check icon.

FAQ: Why are the green heart icons next to songs I've already liked missing? I used to be able to see the songs I've previously liked when viewing songs on Playlist and Album pages.

The ability to see which songs you've previously liked will return to track listings soon. (Playlist and Album pages) We don't know yet if this icon will still be a green heart. The team is currently working on making this experience better.
"soon". :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Het maakt het voor mij makkelijker (minder clicks) om een nummer die ik net ontdekt heb toe te voegen aan 1 van mijn playlists. Dus weet niet zeker of ik het met je eens bent.
(Het zal mij eerlijk gezegd een worst zijn of het een hartje is of een plusteken waar ik op moet klikken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiFan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07-05-2024
Voor een karaoke avond zou ik graag de karaoke 🎤 feature van Spotify gebruiken. Deze zie ik in mijn Android app iig niet. Op Windows desktop heb ik nog niet gecheckt. Op internet vind ik vooral dat Spotify er vorig jaar mee testte. Dus nu is mijn vraag is het al in NL uitgerold?

Weet iemand hier hoe de vork in de steel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:53
ChiFan schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:17:
Voor een karaoke avond zou ik graag de karaoke 🎤 feature van Spotify gebruiken. Deze zie ik in mijn Android app iig niet. Op Windows desktop heb ik nog niet gecheckt. Op internet vind ik vooral dat Spotify er vorig jaar mee testte. Dus nu is mijn vraag is het al in NL uitgerold?

Weet iemand hier hoe de vork in de steel zit?
Ik kan al een ruime tijd gebruikmaken van deze feature:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-d2bPsscBwAOVSHYKXAnfohZg2w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/p7wADmfuA1PTzhnCOMsx9gBG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZ4rwxR5o_0qzGGAR2LPRneEofQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6XSRm2LgwxC3XBHAAhLneibM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiFan
Yonix schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:05:
[...]

Ik kan al een ruime tijd gebruikmaken van deze feature:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zie op je desktop dat je de feature hebt. Op de mobiel niet. Ik zie wel songteksten,maar mis het microfoontje.

Oftewel, ik ga mijn desktop eens checken.

Thanks voor je reactie en de screenshots :)

[ Voor 3% gewijzigd door ChiFan op 24-03-2023 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:52

ricardo246

Life's what you make it!

ChiFan schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:27:
[...]

Ik zie op je desktop dat je de feature hebt. Op de mobiel niet. Ik zie wel songteksten,maar mis het microfoontje.

Oftewel, ik ga mijn desktop eens checken.

Thanks voor je reactie en de screenshots :)
Op je mobiel heb je die functie ook, gewoon van onder naar boven swipen, komt de songtekst zo te voorschijn (als hij beschikbaar is).
Klopt dat er geen microfoon symbool is, maar de desktop variant is wat gecompliceerder, dus die heb je nodig.
Op je (ik heb een android) mobiel, gewoon vegen van onder naar boven....

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiFan
Zoals ik het begreep is er een verschil tussen de songtekst feature en de karaoke feature.

De songtekst feature is overal aanwezig. De karaoke feature nog niet. Met de karaoke feature wordt ook de stem weg gefilterd zodat je er echt meer een karaoke van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:06
Toch nog, eindelijk, was in 2017 al spraken van en ze noemen het(Spotify Supremium) ;)

Spotify komt binnenkort met duurder hifi-abonnement.

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 22-06-2023 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-09 22:04
Wel jammer dat het dan weer duurder wordt ipv inbegrepen zoals bij Apple Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Alexknl schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:54:
Wel jammer dat het dan weer duurder wordt ipv inbegrepen zoals bij Apple Music.
Tja, 1 euro maar, dat valt mee toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Albert020 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:29:
[...]

Tja, 1 euro maar, dat valt mee toch....
Waar heb je dat kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Alexknl schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:49:
[...]

Waar heb je dat kunnen vinden?
Had het ergens via Google gevonden, kan het btw nu nergens meer terug vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
Weet iemand waarom ik geen nummers uit playlist kan verwijderen; ik heb een kleine playlist gevonden met vuurwerkgeluiden (om de hond aan het geluid te laten wennen) maar er zitten om de een of andere reden andere nummers in.
Ik heb al zolang ik Spotify gebruik het probleem dat nummers waar ik een hekel aan heb op geen enkele manier niet kan afspelen wanneer het in e.o.a. playlist voorkomt.

Bij deze playlist bijv. heb ik wel de optie om het nummer te "verbergen" in de playlist maar het wordt gewoon afgespeeld. Ook in de wachtrij (windows app) heb ik een optie om het uit de wachtrij te verwijderen, maar dat werkt helemaal niet; het blijft gewoon staan en wordt ook gewoon afgespeeld.

IK heb hier al heel vaak naar gezocht (sommige nummers kan ik gewoon niet horen...) maar t lijkt niet te bestaan

Hier wordt bijv beschreven dat je in de Android app een queue hebt, maar ik zie op die plek alleen maar "now playing"
https://www.businessinsid...ernational=true&r=US&IR=T

OP de PC zie ik dus wel de wachtrij, maar verwijderen werkt niet

Iemand een idee?

edit: werkelijk...Ik druk op de postknop voor deze vraag en om de een of andere reden koppelt Spotify vanaf mijn telefoon los van de versterker (ik had mijn versterker als "apparaat" ingesteld) en daar verschijnt ineens de queue onder "now playing" en daar kan ik de nummers verwijderen.
Koppel ik de versterker weer als afspeelapparaat dan verdwijnt dat deel en zie ik alleen "now playing"
M.a.w. ik kan de queue alleen zien en bewerken wanneer mijn Android app op mijn telefoon afspeelt?

[ Voor 17% gewijzigd door Stefke op 05-08-2023 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lulkoekje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 14:46
Stefke schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 08:25:
Weet iemand waarom ik geen nummers uit playlist kan verwijderen; ik heb een kleine playlist gevonden met vuurwerkgeluiden (om de hond aan het geluid te laten wennen) maar er zitten om de een of andere reden andere nummers in.
Ik heb al zolang ik Spotify gebruik het probleem dat nummers waar ik een hekel aan heb op geen enkele manier niet kan afspelen wanneer het in e.o.a. playlist voorkomt.

Bij deze playlist bijv. heb ik wel de optie om het nummer te "verbergen" in de playlist maar het wordt gewoon afgespeeld. Ook in de wachtrij (windows app) heb ik een optie om het uit de wachtrij te verwijderen, maar dat werkt helemaal niet; het blijft gewoon staan en wordt ook gewoon afgespeeld.

IK heb hier al heel vaak naar gezocht (sommige nummers kan ik gewoon niet horen...) maar t lijkt niet te bestaan

Hier wordt bijv beschreven dat je in de Android app een queue hebt, maar ik zie op die plek alleen maar "now playing"
https://www.businessinsid...ernational=true&r=US&IR=T

OP de PC zie ik dus wel de wachtrij, maar verwijderen werkt niet

Iemand een idee?

edit: werkelijk...Ik druk op de postknop voor deze vraag en om de een of andere reden koppelt Spotify vanaf mijn telefoon los van de versterker (ik had mijn versterker als "apparaat" ingesteld) en daar verschijnt ineens de queue onder "now playing" en daar kan ik de nummers verwijderen.
Koppel ik de versterker weer als afspeelapparaat dan verdwijnt dat deel en zie ik alleen "now playing"
M.a.w. ik kan de queue alleen zien en bewerken wanneer mijn Android app op mijn telefoon afspeelt?
Welkom in de inconsistentente interface hel van Spotify, op ieder platform zit functionaliteit elders of ontbreekt. Hierom raadt ik iedereen ook het gebruik van spotify af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:11
lulkoekje schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:01:
[...]

Welkom in de inconsistentente interface hel van Spotify, op ieder platform zit functionaliteit elders of ontbreekt. Hierom raadt ik iedereen ook het gebruik van spotify af.
Welke muziekprovider adviseer jij dan wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Paar maanden terug kwam Spotify met het nieuws dat ze al in 2019 hadden gedaan en nu dan toch echt een lossless audio Hifi abonnement zouden gaan bieden, nou waar blijft dat ???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Albert020 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:57:
Paar maanden terug kwam Spotify met het nieuws dat ze al in 2019 hadden gedaan en nu dan toch echt een lossless audio Hifi abonnement zouden gaan bieden, nou waar blijft dat ???
https://www.bloomberg.com...lude-hifi-audio#xj4y7vzkg

20 juni 2023:
The “Supremium” plan will be introduced later this year
Het is vandaag 1 september dus ze hebben nog even. Ik gok op oktober.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Megupe schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:24:
[...]

Welke muziekprovider adviseer jij dan wel?
Ik leef in het Apple-ecosysteem maar op de een of andere manier verlaat ik Apple Music telkens weer omdat de interfaces me niet liggen.

Momenteel zit ik weer even bij TIDAL maar ik denk dat ik uiteindelijk weer terug ga naar Spotify.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:22
Meer mensen laatst van dat het balkje verdwenen is van last played artist? Menu gewoon aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Op de desktop versie is mijn recent afgespeeld lijst ook verdwenen. Dat gebeurt wel vaker volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
Tigertje schreef op zondag 3 september 2023 @ 23:20:
Op de desktop versie is mijn recent afgespeeld lijst ook verdwenen. Dat gebeurt wel vaker volgens mij.
Als je naar de wachtrij gaat en dan staat er nog een knop voor recently played. Dat is toch wat je bedoelt of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Locolau schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:35:
[...]

Als je naar de wachtrij gaat en dan staat er nog een knop voor recently played. Dat is toch wat je bedoelt of iets anders?
Dat zijn de laatst gespeelde nummers. Er is ook een recent afgespeeld waar je de laatste 30 of 40 albums terug kan zien. Althans dat is er normaal en stond bij mij onder Home altijd bovenaan maar nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lulkoekje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 14:46
Tigertje schreef op maandag 4 september 2023 @ 18:48:
[...]

Dat zijn de laatst gespeelde nummers. Er is ook een recent afgespeeld waar je de laatste 30 of 40 albums terug kan zien. Althans dat is er normaal en stond bij mij onder Home altijd bovenaan maar nu dus niet meer.
Staat er bij mij nog wel bij, onder home.

*edit/tip
Wellicht ververst het Home last albums overzicht nadat via de que de recently played lijst is bekeken.

Spotify versie op W10:
1.2.19.941.gbf202593

[ Voor 11% gewijzigd door lulkoekje op 05-09-2023 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Het is bij mij ook weer zichtbaar inmiddels. Ik heb iets te snel geklaagd denk ik (het was wel twee dagen niet zichtbaar maar er zijn ergere dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Hi,

Vraagje, wie kan mij adviseren het beste te doen. Eind Nov loopt mij KPN alles in 1 abbo af waardoor ook mijn Spotify stopt. Ik zit te kijken om over te stappen naar een Internet Only provider maar zit een beetje met de playlisten van mijn vrouw en kinderen. Die beginnen nu al van dat ze die niet kwijt willen :D

Hoe kan ik dat het beste doen dat het netjes in elkaar overloopt als ik bv een los Spotify Fam account neem, los van KPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Je account blijft bestaan, maar je hebt op een gegeven moment geen Premium meer. Zodra je daarna zelf Premium/Family aanschaft, kun je weer alle functionaliteiten gebruiken. Je playlists blijven dus ook gewoon bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Muse schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:26:
Je account blijft bestaan, maar je hebt op een gegeven moment geen Premium meer. Zodra je daarna zelf Premium/Family aanschaft, kun je weer alle functionaliteiten gebruiken. Je playlists blijven dus ook gewoon bestaan.
Okay, en dat merken dan alle family leden gegeven moment? dan moet je op het "hoofd" family account, dat ben ik het abbo omzetten op de Spotify site van Free naar Family?

Niet via de account gegevens van mijn vrouw en kinderen, toch? Die gaan automatisch mee zodra ik een Family account neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Frid0 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:49:
[...]

Okay, en dat merken dan alle family leden gegeven moment? dan moet je op het "hoofd" family account, dat ben ik het abbo omzetten op de Spotify site van Free naar Family?

Niet via de account gegevens van mijn vrouw en kinderen, toch? Die gaan automatisch mee zodra ik een Family account neem.
Oei, dat durf ik zo niet te zeggen. Ik ben zelf van Premium via KPN uiteindelijk aangesloten bij een ander Family account.

Ik zou inderdaad jouw account van Free weer omzetten naar Family en dan kijken of het automatisch goed gaat. In het ergste geval moet je je familieleden opnieuw uitnodigen. Maar ook voor hen geldt, het account blijft gewoon bestaan, alleen vallen ze terug naar Free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Muse schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:52:
[...]

Oei, dat durf ik zo niet te zeggen. Ik ben zelf van Premium via KPN uiteindelijk aangesloten bij een ander Family account.

Ik zou inderdaad jouw account van Free weer omzetten naar Family en dan kijken of het automatisch goed gaat. In het ergste geval moet je je familieleden opnieuw uitnodigen. Maar ook voor hen geldt, het account blijft gewoon bestaan, alleen vallen ze terug naar Free.
Okay, bedankt voor je snelle antwoord.

We gaan het meemaken eind Nov, dan loopt KPN af en ga ik het opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Dochterlief heeft eindelijk een telefoon gekregen.
Refurbished Iphone 12 mini.
Heb haar toegevoegd aan het Premium family abonnement.
Werkt allemaal zoals het hoort.

Maar nu is het dat in de playlists de shuffle knop weg.
Op mijn telefoon van mij (12 Pro) en de telefoon van mijn vrouw (12 mini) zit deze er nog wel.
Versies zijn allemaal 8.8.86.157

Is dat een bug?

Als ze een nummer afspeelt en dan naar het nummer zelf gaat zit de shuffle knop er wel.

Ik zou verwachten dat dit toch op alle toestellen hetzelfde is. :?

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 21:56
Crxtreem schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:01:
Dochterlief heeft eindelijk een telefoon gekregen.
Refurbished Iphone 12 mini.
Heb haar toegevoegd aan het Premium family abonnement.
Werkt allemaal zoals het hoort.

Maar nu is het dat in de playlists de shuffle knop weg.
Op mijn telefoon van mij (12 Pro) en de telefoon van mijn vrouw (12 mini) zit deze er nog wel.
Versies zijn allemaal 8.8.86.157

Is dat een bug?

Als ze een nummer afspeelt en dan naar het nummer zelf gaat zit de shuffle knop er wel.

Ik zou verwachten dat dit toch op alle toestellen hetzelfde is. :?
Heb je spotify er al eens afgegooid?

En nee dit kan wel eens verschillen (server side), maar hier op android ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Als je de betaling voor spotify stopzet, houdt je dan nog steeds je liked songs playlist? En andere playlists? Dus je 'geschiedenis' zeg maar?

Ik heb al jaren spotify, en ik heb al een paar keer overwogen om een andere dienst te gebruiken, maar dit houdt me tegen.

Of is het zoiets dat je playlists bijvoorbeeld een jaar behouden blijven na opzeg van het abonnement, en dan gewist worden tenzij je je terug aanmeldt.

Nog los van de ads, zou het behouden van je persoonlijke luisteromgeving/playlists/history voor veel mensen misschien nog wel de grootste driver kunnen zijn voor het behouden van een abonnement, dus het zou me niet verbazen als spotify daar op in zet om mensen aan het betalen te houden.

Ik stel de vraag omdat ik ineens drie muziek abo's had lopen (Spotify Apple Music, Youtube Music), en even een pauze wil inlassen om te kijken met welke ik verder kan/wil.

Spotify heb ik in de basis steeds gehad. Af en toe activeer ik Apple Music om te 'testen', kijken hoe de ervaring daar is, en of ik wil overstappen. (cleanere app, meer gericht op muziek, live radio, beter 'ontdekken' van muziek door die radio, goed geintegreed in m'n apple ecosysteem). En omdat het dan zonde is om voor 2 diensten te betalen, houd ik spotify omwille van de history.

Nu heb ik ongewild ook youtube music, omdat ik een premium abonnement voor youtube heb (voordien premium lite zonder youtube music). Ik principe kan ik zo voor ongeveer 10 euro per maand uit voor het meeste van m'n video content, en dan heb ik er ineens muziek bij. Maar dan moet youtube music wel hetzelfde bieden als spotify.

Als ik nu even zou testdraaien op enkel youtube premium (dus met youtube music) wil ik wel zeker zijn dat wanneer ik stop met betalen op spotify en over een paar maand terug keer, ik mijn 'omgeving' wel behoud.

Gerelateerd, iemand een mening ivm youtube music versus spotify? Ik ben er nog niet heel lang mee bezig, dus ik kan er weinig over zeggen. Het voelt als spotify een paar jaar geleden. Dat kan zowel goed als slecht zijn. Kwaliteit van de recordings? Library? Afspelen op het netwerk en via meerdere players zoals spotify?
Iemand die de switch heeft gemaakt en tevreden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
Je behoud ze geloof ik wel, maar kunt niet meer de Premium functies gebruiken. Je kunt je playlists over zetten met bepaalde diensten online.

[ Voor 28% gewijzigd door Locolau op 05-12-2023 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 20:21
Ik heb sinds kort Spotify (Duo) en nu heb ik een probleem daarmee (zie Spotify i.c.m. google home - 1 artiest werkt niet). Nu wil ik graag deze vraag op hun forum stellen.

Echter kom ik steeds bij faq's terecht en kan ik nergens een topic openen.
Iemand enig idee wat ik fout doe?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Locolau schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:22:
Je behoud ze geloof ik wel, maar kunt niet meer de Premium functies gebruiken.
Zolang ik de playliststs en liked songs en zo maar houd als ik even niet betaal, en het abonnement later terug kan activeren als ik besluit toch terug te switchen. Ik ben nog niet overtuigd van mijn spotify kortstondig op te zeggen, maar ik bekijk het nog.
Je kunt je playlists over zetten met bepaalde diensten online.
Heb ik gelezen, maar ik lees ook dat het soms buggy kan zijn, en ik vermoed dat je dan dat soort diensten toegang moet geven tot je credentials (want hoe komen ze anders aan de informatie in de account) en daar ben ik wel niet zo'n fan van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
D8 dat Spotify in 2023 nog met haar Hifi dienst zou komen, mogen ze wel opschieten 😀

[ Voor 44% gewijzigd door Albert020 op 07-12-2023 10:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avec_style
Amos_x schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:25:
[...]

Zolang ik de playliststs en liked songs en zo maar houd als ik even niet betaal, en het abonnement later terug kan activeren als ik besluit toch terug te switchen. Ik ben nog niet overtuigd van mijn spotify kortstondig op te zeggen, maar ik bekijk het nog.
Als je je abo opzegt, dan wordt je account niet opgezegd. Je account wordt dan overgezet naar het gratis account van Spotify. Dus je kan nog steeds muziek luisteren. (Je mist natuurlijk wel de premium features.)

Ik heb zelf vaker tijdelijk mijn abo stopgezet en ben nooit mijn playlists kwijtgeraakt. (Dat zou ook nadelig zijn voor Spotify omdat zij mijn data natuurlijk willen blijven gebruiken voor muziek analyses. )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
Tijd voor HiFi! Het is al zo'n 3 jaar klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Locolau schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:41:
Tijd voor HiFi! Het is al zo'n 3 jaar klaar...
Naar mijn weten is het 3 jaar te laat !

***edit***

Voor 2024 zou Spotify lossless hifi hebben, nou 1 januari 2024 nog niks hoor, ga weer terug naar Tildal !

[ Voor 33% gewijzigd door Albert020 op 01-01-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:13
Weet iemand hoe ik de recommendations op het Home Screen verwijder? Ik krijg een heel topic te zien met bijbehorende podcasts dat ik absoluut niet wil zien. Hoe verwijder ik dat?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik heb net Metronomy - The Look op mijn NVIDIA Shield aangezet op Spotify en kreeg de optie om een videoclip te bekijken.

Is dit net gelanceerd of gewoon niet goed ondersteund met de meeste nummers? Ik zie het nu pas voor het eerst en op nieuws sites en Google zie ik er helemaal niks over!

[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 08-03-2024 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Ik zie het ook pas net op mijn telefoon. Geen idee hoe lang dat er al inzit. Maar ik zie wel een reddit post van 3 maanden oud hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Weer een stukje, Waar blijft Spotify HiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
polopolo150 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:44:
Ik heb net Metronomy - The Look op mijn NVIDIA Shield aangezet op Spotify en kreeg de optie om een videoclip te bekijken.

Is dit net gelanceerd of gewoon niet goed ondersteund met de meeste nummers? Ik zie het nu pas voor het eerst en op nieuws sites en Google zie ik er helemaal niks over!
avec_style schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:43:
Ik zie het ook pas net op mijn telefoon. Geen idee hoe lang dat er al inzit. Maar ik zie wel een reddit post van 3 maanden oud hierover.
https://newsroom.spotify....rs-across-select-markets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ja, gek genoeg had ik er al toegang voor, voordat het werd aangekondigd. :P

Vind het wel jammer dat het aanbod nog beperkt is. Ik vind YouTube een verschrikkelijk (muziek) platform en van de streamingdiensten die muziekvideo's aanbieden snapt Spotify het als de beste. Gewoon een playlist of wat dan ook aanzetten en dan als het beschikbaar is dan de videoclip tonen. Bij Tidal en Apple Music toen ik het probeerde zat er een harde onderscheid in.

Hopelijk groeit het uit naar wat YouTube Music nu ook beetje is. Ik was nog zo'n iemand die op TV via Ziggo nog videoclips bekeek. Ik hoop echt dat ik met Spotify dit meer kan vervangen en dan minder het beperkte aanbod van de huidige videoclip kanalen afhankelijk hoef te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:51
Al gezocht maar hier niets gevonden voor mijn "probleem".
Spotify heeft vaker last van haperingen en muziek die stopt (pauze). Ik kan dan weer handmatig starten en loopt dan gewoon door tot de volgende hanger.
Dit gebeurt alleen wanneer ik Spotify op mobiel gebruik, met oortjes. Afspelen thuis of op werk via Chromecast loopt perfect door met 0 haperingen. Vorige week was ik in London en daar was het ondoenlijk om Spotify te gebruiken terwijl ik naar het werk wandelde. Toen een aantal playlists gedownload en het ging iets beter. Nog steeds niet oké maar bruikbaar. Streams via Nederland.fm haperden net zo goed. Dus vermoedelijk slecht netwerk.
Nu weer thuis, fietsen, Spotify via oortjes, werkt oké totdat ik in het NL/BE grensgebied kom en het netwerk slechter wordt. Weer haperen, soms oké, maar bij een volgend nummer weer opnieuw diverse stopjes ondanks dat ik een gedownloade playlist afspeelde.

Toen heb ik Spotify op Offline gezet in de app. De resterende rit, 1½ uur, geen enkele hapering gehad......

Heeft Spotify altijd voorkeur boven streamen, ook als de data al aanwezig is op het toestel? Posts op Reddit onderschrijven dat inderdaad.
Ik vind het nogal vreemd om Spotify Offline te moeten zetten. De app ziet toch zelf ook wel dat een playlist gedownload is? Staat een groen pijltje bij. Waarom dan toch streamen?

Gebruik Spotify Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
Ik denk dat je het zelf al zegt, het grensgebied?
Ervaar je dezelfde problemen ook bij andere streaming apps?

Je zou wat je kunt willen luisteren van tevoren downloaden, wel irritant.

En de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Locolau schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:55:
Ik denk dat je het zelf al zegt, het grensgebied?
Ervaar je dezelfde problemen ook bij andere streaming apps?

Je zou wat je kunt willen luisteren van tevoren downloaden, wel irritant.

En de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload?
App verwijderd en opnieuw erop nog niet geprobeerd, ga ik doen.
Maar het is niet van deze tijd dat Spotify de reeds gedownloade muziek opnieuw gaat streamen. Dan is de download alleen maar voor "just in case" je geen verbinding hebt. Dan moet je doelbewust de app offline zetten en dan werkt het. Kan dat echt niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Vandaag app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Haperen is gevoelsmatig minder geworden. Niet helemaal goed getest omdat de rit naar huis veelal door bebouwde kom gaat.

Vanochtend bleef de tracknaam en artiest op het eerste nummer in de playlist hangen in de widget op mijn fietscomputer (Edge 840). Later bleek hetzelfde probleem ook op mijn horloge (Fenix 7) te spelen. Alle toestellen opnieuw gestart, diverse keren zonder succes. Spotify app van telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, hielp niet. Inmiddels werd er geen track naam en artiest weergegeven. Bediening werkte wel steeds goed. Andere playlist hielp niet, offline aan of uit zetten geen succes.
Spotify app gestopt en gestart, er stond weer iets in het scherm. Weliswaar 1 nummer dat bevroren stond.
App gestopt, cache en opslag wissen loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

icecreamfarmer

en het is

Sinds iets van 3/4 jaar werkt spotify niet meer lekker samen met mijn autoradio met spotify connect (JVC).
Vaak lijkt de app vast te lopen en blijft hij op pauze staan. Ik moet dan de app in ios sluiten en dan werkt het wel weer goed. Dat is erg irritant tijdens het autorijden samen met dat ik elke keer een melding krijg dat het gevaarlijk is om spotify te bedienen tijdens het rijden. Juist die melding maakt dat ik telkens mijn telefoon moet pakken omdat hij over mijn navigatiescherm heen komt.

Ik heb dit alleen bij de autoradio bij elke ander BT headset of zo geen problemen. Is er een mogelijkheid om hem niet meer als autoradio te laten herkennen?

Ander probleem is dat alexa sinds die update ook blijft zeggen dat de autoradio geen spotify kan afspelen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 21:29

page404

Website says no

page404 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:48:
Die offline Apple Watch functie zit er nu al een half jaar in, maar het werkt voor geen meter. Nadat ik alles reset had voor de tigste keer kon ik zowaar een playlist downloaden en zelfs afspelen zonder iPhone in de buurt. Dat is ook ineens weer klaar: ondanks dat de nummers gedownload zijn weigert hij nummers via de Apple Watch/AirPods toe te spelen. Ik had gedacht ermee te kunnen hardlopen maar het werkt gewoon niet.
ruim 2 jaar verder is dit dus nog niets verbeterd. Ik neem tegenwoordig nog steeds mijn telefoon mee tijdens het hardlopen of luister maar niks.
Inmiddels weer eens een maandje Tidal geprobeerd. Dat is wel een serieuze concurrent voor Spotify aan het worden.
Voordelen: net iets betere audio-kwaliteit, eindelijk eens een keer nieuwe aanbevelingen en mixes met andere nummers dan het standaardriedeltje. Prima interface (even wennen).
Nadelen: nagscreens dat ik Waze toch echt moet gebruiken icm Tidal. Why? En geen "tidal connect" zoals spotify connect, Maar wel gewoon airplay natuurlijk.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 21:40
Is er een mogelijkheid om kinderliedjes te filteren in je eigen playlists?

Sinds ik een peuter heb die ook wel eens een muziekje wil luisteren gebruik ik hiervoor mijn eigen account. Dat ging lang goed, totdat mijn vrouw een playlist voor hem maakte en ik die ook aan mijn account toevoegde. Sindsdien komen er kinderliedjes in mijn Discovery Weekly o.a. en denkt Spotify dus dat dat mijn genre is...

Kun je dat filteren of is de enige mogelijkheid een eigen account voor mijn peuter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:11
Is daar die: "Niet gebruiken voor je smaakprofiel"-setting niet voor?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHDcDCPHx7oKE39aTsoO5SR1MIE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yY0yzcLyawvP6YL7BzM77Faa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Binnen m'n Spotify Family abonnement zou één van de leden een mail hebben ontvangen ter verificatie van het adres, aldus een mail die ik als beheerder ontvangen heb. Binnen 7 dagen moet dit lid reageren, anders wordt het abonnement omgezet naar een Free abonnement.

Echter, het lid heeft die mail helemaal niet ontvangen. Herkent iemand dit?

[quote]
We hebben een van je Premium Family-leden gevraagd om zijn of haar adres te bevestigen.
(...)
[/quote]

Inmiddels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ik heb het idee dat Spotify de geluidskwaliteit heeft opgeschroefd via Harman Kardon.
Het klinkt op de een of anderen manier gewoon beter, of me oren zaten dicht ;)

1x HK Multibeam 700
2x HK Citation One MK2
1x HK Sub S

[ Voor 26% gewijzigd door Albert020 op 01-08-2024 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:16
Iemand anders ook het probleem dat na het overzetten naar family basic, dat er fout is opgetreden bij de betaling? Het gaat hierom de 0,01 cent, als een bevestiging. Nu hebben ze het abbonement stopgezet en kan ik alleen kiezen voor het duurdere premium abonnement en ik niet meer kiezen voor family basic.

Ik heb het gedaan na aanleiding van een mail, die ik vanmiddag van Spotify kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:01
marijn15 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 23:07:
Iemand anders ook het probleem dat na het overzetten naar family basic, dat er fout is opgetreden bij de betaling? Het gaat hierom de 0,01 cent, als een bevestiging. Nu hebben ze het abbonement stopgezet en kan ik alleen kiezen voor het duurdere premium abonnement en ik niet meer kiezen voor family basic.

Ik heb het gedaan na aanleiding van een mail, die ik vanmiddag van Spotify kreeg.
Ik kreeg toevallig gisteren een soortgelijke mail.
Er was iets met m'n betaling (waar niks mis mee is) en vervolgens kon ik niet meer kiezen uit Family Basic maar alleen uit Family Premium. Van 17,99 naar 21,99. Terwijl ik ben net 2 maand geleden naar Family Basic had gezet ivm de prijsverhoging.

Zou Family Basic er helemaal niet meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Spotify heeft blijkbaar een Mixtool in de app gemaakt, nog geen update gehad.... ? (bron)

***edit***

Net update gehad, maar het zit er nog niet in weet iemand toevallig vanaf welke versie?

Heb nu,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3M6p7h73ktudyF7A1qsu_p4JdLY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jyqKgDHUWs6G9wJ0VuMIrf07.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSMWopfDQjAl0-joMytnDOjLMFs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JBVFdj1EhjBui9xHsBD97Hd8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Albert020 op 21-08-2025 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 14:19
Albert020 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 17:10:
Spotify heeft blijkbaar een Mixtool in de app gemaakt, nog geen update gehad.... ? (bron)

***edit***

Net update gehad, maar het zit er nog niet in weet iemand toevallig vanaf welke versie?

Heb nu,
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb nu 9.0.74.1098 maar nog steeds geen Mix optie.
Edit: ik zit in het beta programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

ik dacht dat deze volgende week dinsdag pas wereldwijd live ging?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 14:19
DarkSide schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:26:
ik dacht dat deze volgende week dinsdag pas wereldwijd live ging?
Geen idee of je op mij antwoorde of de vorige poster maar ik zit in de beta, daarom dat mijn versie iets hoger zal zijn dan meeste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

meer dat ik er vanuit ging dat het nu nog niet beschikbaar was voor iedereen.
Maar ik dacht idd al wel in de beta en had dus verwacht dat hij daar dus al wel te gebruiken was

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DarkSide schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:49:
meer dat ik er vanuit ging dat het nu nog niet beschikbaar was voor iedereen.
Maar ik dacht idd al wel in de beta en had dus verwacht dat hij daar dus al wel te gebruiken was
Nu vandaag nieuwste versie update ontvangen maar geen Mix Tool ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1hyRQ-dlYOTV5lC8spAfiBIfuKA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/avGgFTG3Ib029LI5ChmPBUIl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
Zal een release in stappen zijn dus niet meteen bij een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

kans dat het een serverside update is en gefaseerd is idd aannemelijk.

Hier helaas ook nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:11
Hey allen,

Ik heb mezelf al enkele keren suf gezocht maar ik kan het niet vinden.

Bestaat er een optie om enkel podcast af te spelen die ik gedownload heb en ook eerst de podcast afspeel waar ik op geabonneerd ben?

Ik luister steeds van oud naar nieuw maar het gebeurd elke keer opnieuw als er een podcast aflevering gedaan is dat hij een podcast begint af te spelen die interessant zou zijn voor mij.
Maar dat wil ik helemaal niet.
Het blijkt dan nog eens een podcast te zijn dat in het verleden wel beluisterd heb maar niet meer op geabonneerd ben.

Uitermate irritant als je het mij vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avec_style
Waarschijnlijk niet het antwoord dat je wilt horen, maar Spotify laat veel te wensen over als het over podcasts gaat. Als je meer controle wilt hebben over je podcasts (zoals playlist management) dan raad ik je aan om een dedicated podcastplayer te downloaden. Er zijn genoeg gratis alternatieven te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Yes, mixen werkt nu, en best goed ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQgaa6Bd1dfGT0gdPsh7d4bbg9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAV8kbbjc13bn8pC4WrRqWdD.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUK8AGdOPw7L4-ukGTJCL3Bi17E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DQyEA11ICLA9JiRE0eoORpRP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Albert020 op 01-09-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:42
De laatste tijd krijg ik veel aanbevelingen bij Spotify waar ik mijn vraagtekens bij heb. Zo kwam Howlin Jackson te voorschijn, maar ik kan helemaal niets vinden over deze artiest. Geen live beelden van hem, staat niet op Last.fm en op YouTube hebben ze reacties uitgezet. Zeer dubieus. Zou dit AI gegenereerd zijn? Ik ga nu alleen nog maar eigen playlists draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:19
ik zie dat dit het officiele topic is. Had hem in de verkeerde gezet :)

Ok, ik merk nu iets op wat ik voorheen nooit gezien heb. Misschien omdat ik hiervoor een iPhone had.

Probleem: Wanneer iemand hier in huis muziek afspeelt via een bluetooth-speaker (google speakertje), dan zie ik dat op mijn Android telefoon. Ik kan nummers skippen, pauzeren, stoppen en afspelen. meer ook niet.
We zitten beide op het zelfde Wifi netwerk, wellicht daarom.

Ik ben zelf niet verbonden met die speaker, nooit geweest ook en heb ook geen spotify op mijn telefoon.

Hoe kan ik dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Dit is geen Spotify ding, maar een feature van Google speakers.
Zie hier hoe je het uit kan zetten.
https://support.google.com/googlenest/answer/7206638?hl=en

• Albert020
Eindelijk is het dan toch zo ver, en zonder extra prijsverhoging :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSPn5djyZPcbXpHzcDfBnB873GE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kg9Yej9RRkOTjY1IFSKFZWPy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 11-09-2025 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morales79
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13:43
Albert020 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 00:20:
Eindelijk is het dan toch zo ver, en zonder extra prijsverhoging :P
[Afbeelding]
Dit is wel interessant . Ik heb al jaren zowel Spotify premium als Tidal abbo. Ben een veelgebruiker en heb veel hifi gear dus de extra kosten zijn het voor mij wel waard.
Spotify gebruik ik met name voor podcasts en muziek als ik aan het sporten ben en via bluetooth (airpods) luister.

Het is wel een overweging om nu alles met Spotify te gaan doen. Al heb ik ook wel sympathie voor Tidal. Zeker wel tevreden over hun aanbevelingen / playlists voor nieuwe muziek (minder commercieel/gemanipuleerd dan Spotify). Als ze podcasts aan zouden bieden zou ik eigenlijk liever alles bij Tidal onder willen brengen. Benieuwd wat ze in reactie gaat doen om een leegloop te voorkomen, ze hebben het al niet makkelijk en dit zou weleens de doodsteek kunnen zijn. Misschien moeten ze fuseren met Qbuz en/of Deezer.

• Albert020
En het is toegepast,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7aQCoXNtlhAibmQ06Heno3_IYs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQUFecKPp6cbbdLiZQfPnVCp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Albert020 op 11-09-2025 14:23 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:11
Is dit op PC?
Op mijn android toestel nog gewoon de oude 5 opties, maximaal zeer hoog als mogelijkheid..

• outlandos
  • Laatst online: 13:57
Megupe schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:27:
[...]

Is dit op PC?
Op mijn android toestel nog gewoon de oude 5 opties, maximaal zeer hoog als mogelijkheid..
Same...

• Albert020
[...]

Is dit op PC?
Zowel PC en Android als via Spotify Connect naar speaker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IlnYY3vOVOwV8fz3B6DiljPcNXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LKyicnTBBZsJeugaZ2rClsUt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Albert020 op 11-09-2025 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
[...]

Is dit op PC?
Het wordt langzaamaan uitgerold dus je zou het binnen nu en eind oktober krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
Zojuist op iPhone ook kunnen aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hier ook geactiveerd.. echter alleen nog in de auto kunnen luisteren (met rijgeluid). Merken jullie grote verschillen t.o.v. vroeger?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Michael Knight schreef op zondag 14 september 2025 @ 14:54:
Hier ook geactiveerd.. echter alleen nog in de auto kunnen luisteren (met rijgeluid). Merken jullie grote verschillen t.o.v. vroeger?
Ik merk zelf geen grote verschillen, afgezien van het dataverbruik. Misschien dat het wat voller klinkt maar verder geen idee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albert020
KorteGebruiker schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:26:
[...]

Ik merk zelf geen grote verschillen, afgezien van het dataverbruik. Misschien dat het wat voller klinkt maar verder geen idee
Met oortjes hoor je idd niet echt een verschil en is alleen meer data gebruik.
Maar in de woonkamer met een set goede speakers hoor je het zeker wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietvoorniets
  • Laatst online: 14:02
Pakt het Spotify Connect device (in mijn geval een Yamaha RX-A1050) automatisch de hoogste kwaliteit?
Of neemt deze de settings van de iPhone over.
Overigens heb ik de optie nog niet, maar mijn zoon die ons Family account gebruikt al wel.. maar ik heb geduld. Echt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nietvoorniets schreef op zondag 14 september 2025 @ 16:44:
Pakt het Spotify Connect device (in mijn geval een Yamaha RX-A1050) automatisch de hoogste kwaliteit?
Of neemt deze de settings van de iPhone over.
Overigens heb ik de optie nog niet, maar mijn zoon die ons Family account gebruikt al wel.. maar ik heb geduld. Echt wel..
Spotify Connect neem de settings van je iPhone over, je moet zelf de audiokwaliteit veranderen in Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Albert020 schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:34:
[...]

Met oortjes hoor je idd niet echt een verschil en is alleen meer data gebruik.
Maar in de woonkamer met een set goede speakers hoor je het zeker wel :P
Ook via bluetooth nog verbetering merkbaar of is bekabeld/via DAC aan te raden? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Michael Knight schreef op zondag 14 september 2025 @ 18:14:
[...]

Ook via bluetooth nog verbetering merkbaar of is bekabeld/via DAC aan te raden? :)
Bluetooth heb ik alleen met oortjes getest, hoor dan geen verschil.
Mijn speaker systeem verbinding gaat via Spotify Connect, dan hoor ik wel aanzienlijk verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier ook lossless aan kunnen zetten, maar via Connect lukt het nog niet. Mijn Denon X3100w ondersteunt alleen tot "very high", schijnbaar. Ik dacht dat Denon al ondersteund werd door Spority, maar misschien komt het omdat het een oudje is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietvoorniets
  • Laatst online: 14:02
RoD schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:44:
Hier ook lossless aan kunnen zetten, maar via Connect lukt het nog niet. Mijn Denon X3100w ondersteunt alleen tot "very high", schijnbaar. Ik dacht dat Denon al ondersteund werd door Spority, maar misschien komt het omdat het een oudje is?
Net even getest met de telefoon van mijn zoon:
Mijn Yamaha RX-A1050 geeft ook de melding dat het niet ondersteund wordt..
De Sony TV slikt lossless wel.
Ik verwacht niet dat de Yamaha nog een update krijgt.
Pagina: 1 ... 40 41 Laatste