Hey allen,
Ik heb mezelf al enkele keren suf gezocht maar ik kan het niet vinden.
Bestaat er een optie om enkel podcast af te spelen die ik gedownload heb en ook eerst de podcast afspeel waar ik op geabonneerd ben?
Ik luister steeds van oud naar nieuw maar het gebeurd elke keer opnieuw als er een podcast aflevering gedaan is dat hij een podcast begint af te spelen die interessant zou zijn voor mij.
Maar dat wil ik helemaal niet.
Het blijkt dan nog eens een podcast te zijn dat in het verleden wel beluisterd heb maar niet meer op geabonneerd ben.
Uitermate irritant als je het mij vraagt.
Ik heb mezelf al enkele keren suf gezocht maar ik kan het niet vinden.
Bestaat er een optie om enkel podcast af te spelen die ik gedownload heb en ook eerst de podcast afspeel waar ik op geabonneerd ben?
Ik luister steeds van oud naar nieuw maar het gebeurd elke keer opnieuw als er een podcast aflevering gedaan is dat hij een podcast begint af te spelen die interessant zou zijn voor mij.
Maar dat wil ik helemaal niet.
Het blijkt dan nog eens een podcast te zijn dat in het verleden wel beluisterd heb maar niet meer op geabonneerd ben.
Uitermate irritant als je het mij vraagt.
:strip_exif()/f/image/kAV8kbbjc13bn8pC4WrRqWdD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DQyEA11ICLA9JiRE0eoORpRP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Kg9Yej9RRkOTjY1IFSKFZWPy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gQUFecKPp6cbbdLiZQfPnVCp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LKyicnTBBZsJeugaZ2rClsUt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LBlJ5qRrD0aReiX22VoHcaPK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BtRVEvySGQOYixDodHGvvxCw.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ueq5KZBEMU5Z85QwlDVTW3pc.jpg?f=user_large)
/f/image/CfdxhqRusnhS0DxZH6wXWy41.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/et1V2MzRCIkanedwr7iW57ma.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GXsUlrAZ9pd6m6sOA8mcHkhb.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7LRxQwIqE6c7y6WJB7QFsYGf.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6HVwwOGp69WYA3hrmChVdIvI.png?f=user_large)