Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 207627

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-05 12:18

Hoite

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:48

dutchnltweaker

Spotify is opgericht in 2006, in Zweden.
Het is een Streaming muziekdienst, wat inhoudt dat de nummers niet lokaal hoeft te zijn opgeslagen maar wel kan.
Spotify kan gratis gebruikt worden, maar tussen de nummers wordt dan reclame afgespeeld en je levert een stukje schermruimte in aan banners.

Spotify kan gebruikt worden op:
• Mac OS X
• Linux via Spotify linux
• Windows
• Mobiele telefoons o.a. iPhone/Android

Terug naar Inhoudsopgave

Op dit moment biedt Spotify 2 Abonnement vormen, Free en Premium.
Je kunt gratis Spotify downloaden en gebruiken of je kunt een van de Premium-abonnementen kiezen. Hier alles op een rijtje met wat je krijgt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oI63Op9GjSLei-MQrUNmcuQcbPI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/emLV19Owobu0t6zN2yXia6az.png?f=user_large
Spotify biedt 4 premium maandelijks opzegbaar smaken aan.

• Premium Individueel
Premium Individueel is voor één persoon. Je krijgt alle bovengenoemde functies.

• Premium Student
Premium Student is voor één persoon die momenteel is ingeschreven aan een erkende hogeschool of universiteit. Je krijgt:

50% korting op een Premium-abonnement.
Voor een periode tot 4 jaar tegen het kortingstarief. Verleng elke 12 maanden (maximaal 3 keer) als je aan het einde van dat jaar nog steeds in aanmerking komt.

• Premium Duo
Premium Duo is voor twee personen die samenwonen. Je krijgt:

Twee Premium-accounts voor één kortingsprijs.
Duo Mix, een beschikbare playlist in beide accounts die aan beide smaken voldoet.

• Premium Family
Premium Family is voor maximaal 6 personen die samenwonen. Je krijgt:

Maximaal 6 Premium-accounts voor één kortingsprijs.
Family Mix, een playlist die is gebaseerd op de smaak van alle leden in je abonnement.
Ouderlijk toezicht op expliciete muziek voor de leden van je abonnement.

Voor een overzicht van aanbod van de abonnementen van spotify kan gekeken worden op de website van Spotify.

Terug naar Inhoudsopgave

Prijzen van de 4 premium maandelijks opzegbaar abonnementen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsmxZcgVJU5_puvu7GlCxcKYC7Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7Fbs84HRzNtXfW7ecPRAG1Qe.png?f=user_large

Wil je de actuele prijzen van spotify premium hebben, ga naar Spotify premium.

Terug naar Inhoudsopgave

Drop dsound.dll along with listed dependencies in the same folder as the
program you want to wrap and start it. After music playback has been initiated,
point your MP3 playback software to http://localhost:8124/ and hopefully you
should hear music playing.

To assist you, when you start playing a small icon will appear in the systray.
This icon will be either blue (server is idle), green (somebody is connected),
yellow (warning) or red (error). It also displays the URL to listen in the
tooltip text.

If you cannot get your software to connect to the stream, you might have
to specify your IP address explicitly (this behaviour has been seen with
SqueezeCenter even when you are running it locally). Then just specify
http://ip.add.re.ss:8124/ and it should play happily.
Marzman schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:23:

Deze bestandjes in je spotify directory gooien en http://code.google.com/p/dsbridge/downloads/list , en lame_enc.dll en het werkt :)
* Hoite maakt een handleiding zodra ik het zelf geprobeerd heb :P

Er zijn enkele sites speciaal opgericht voor het delen van playlists:

http://www.spotifylist.com/

Playlists van Tweakers:
Rock/Metal door Hoite
Graspop Metal Meeting 2010 door Hoite
Stevige Beats door DennusB
Cabaret door Nakebod
House/Trance door mrc4nl

Nummer 1-hits NL 1980-1989
Nummer 1-hits NL 1990-1999
Nummer 1-hits NL 2000-2009
Nummer 1-hits NL 2010-heden door streamnl

Voor mensen die richting de winterdip gaan is er nu "Zomer in de Winter"! Een playlist vol lekkere (oldskool) zomer muziekjes!
Zomer in de Winter

Heb jij nou ook zo'n fantastische playlist gemaakt? DM me met het volgende:
code:
1
 [url=SPOTIFY HTTP LINK] TITEL PLAYLIST [/url] door GALLERY LINK

en ik zet hem er tussen.

Terug naar Inhoudsopgave

Dit zijn zogenaamde "Collaborative Playlists" dus iedereen kan er muziek aan toevoegen.

GoT_Rock
GoT_Dance
GoT_Metal
GoT_HipHop
GoT_R&B
GoT_Hardstyle
GoT_Happy Hardcore
GoT_Hardcore
GoT_Trance
GoT_Techno

Moeten hier genres bij? Stuur me een DM en ik maak hem aan.

Gelieve geen muziek te verwijderen, alleen aan te vullen.

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Alle prijzen genoemd in deze OP zijn aan veranderingen onderhevig. Voor de meest actuele prijzen en acties raadpleeg altijd even op de website van Spotify.
Invites vragen/uitdelen doe je maar buiten dit topic. Ieder bericht wat toch over invites gaat zal getrashed worden zonder waarschuwing.
Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een naar dutchnltweaker een DM of Hoite een DM

VersieDatumAanpassingen
V1.027-07-2020OP vernieuwd

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 173% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-07-2020 23:01 . Reden: OP vernieuwd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het ziet er wel leuk uit, maar is nog niet beschikbaar in Nederland :)
De website is te vinden onder http://www.spotify.com/en/help/introduction.

Heb me in iedergeval opgegeven als toekomstig gebruiker, mocht ik er doorheen komen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-05 08:14
Maar de community van LastFM is al zo ontzettend groot en goed dat ik bang ben dat ze het niet gaat lukken. Het enige voordeel is dus dat je on-demand een nummer kunt luisteren, begrijp ik dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 20:09
Dat klopt je typt een naam van een artiest of een liedje in en spotify zoekt het liedje op en speelt ze zonder haperen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Ik heb zojuist via de site een premium account aangeschaft (EUR 9.99 per maand) en de client gedownload en zit lekker te luisteren, werkt vooralsnog prima en het muziekaanbod (zover ik heb kunnen zien in 30 minuten) is ook prima..luister nu heerlijk naar Paolo Conte :)

/edit ik had geen invite, ben gewoon naar de site gegaan...

[ Voor 10% gewijzigd door oh,when? op 04-01-2009 22:45 ]

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 13:53
Via de non-"officiële" weg een gratis-account verkregen, en ik moet toegeven: het werkt best goed!
Ik denk zeker dat dit wat kan worden!

Zodra ik wat invites toegewezen krijg horen jullie het.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Maar wat is nu het verschil met last.fm :?
Daarmee kan je toch ook on-demand luisteren en met hun client kan je ook mooi playlists maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Spotify is naar mijn mening veel simpeler in zijn mogelijkheden dan Last.fm. Ik vind het lijken op iTunes Music Store maar dan streaming...je klikt een artiest of album aan en je bent aan het luisteren..klaar, meer kan je ook niet. Last.fm is veel socialer, draait daar ook meer om muziek recommendations, ontdekken van nieuwe muziek, muziek smaak van jezelf en je vrienden etc etc..dat is ook duidelijk te zien als je de sites naast elkaar legt.

Daarnaast is het aanbod van muziek in Spotify groter voor zover ik nu in een dagje heb kunnen ontdekken, bijvoorbeeld het laatste album van Jack Johnson is op Last.fm alleen maar in 30sec previews te beluisteren maar direct helemaal via Spotify. Hoewel ik wel een subscription heb op Last.fm ben ik dat helaas al vaker tegengekomen...vooralsnog is Spotify een winnaar voor mij :)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-04 16:49
heeft er iemand inmiddels al invites voor spotify te vergeven? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wat mij betreft is het aanbod op spotify schaars. Maar ik luister dan ook geen mainstream. Ik ben er niet over te spreken dat ik op Last.fm een tool moet tegenkomen die mijn profiel tegen het aanbod van spotify aan moet houden (en dan met name nieuwe import ergens in een spreadsheet ofzo) en dat ik niet op de site zelf even kan zoeken of er iets lekkers aangeboden wordt. Mijn grootste no-no is echter het feit dat (zodra je betaalde account is afgelopen en je 'free' gebruiker bent) de site gesponsord wordt door (niet te skippen of (in player) te muten) audio-ads, die geen rekening houden met de geluisterde content, (uiteraard) veel harder zijn qua volume dan de muziek die je zit te luisteren en tot een minuut kunnen duren.
Verder vindt ik de tien euro per maand, afgezet tegen wat Last.fm mij levert voor drie veel te veel geld.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 17-04 16:49
invites zijn niet nodig, een britse proxy volstaat 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Byte_Me op 17-04-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 07:34

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik gebruik Spotify nu een dagje met abonnement en het bevalt prima! Ik vind de catalogus helemaal niet slecht, en het blog verklapt je dat het echt op flink tempo wordt uitgebreid en aangevuld. Dit is wat mij betreft best een way to go. $100 per jaar en je bent bijna overal van af.

Jammer alleen dat het lastig is je MP3-speler te vullen met Spotify materiaal.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-05 22:41
Het zelf nu ook sinds vorige week deze sublieme dienst ontdekt, ben er ook helemaal weg van nu _/-\o_

Echter las ik op Bright dat sinds kort Nederlanders niet meer welkom zijn op Spotify, iemand een idee waarom dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 09:31
Het werkt inderdaad niet meer in Nederland. Ik wil net ook een Premium account aanschaffen, maar dat werkt dus niet. Mijn gratis versie werkt ook opeens niet meer... Waarschijnlijk met dank aan de vrienden van Brein?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik denk dat Brein er geen moer mee te maken heeft (kun je je bewering hard maken?)
Spotify is een commerciele dienst, die zich momenteel richt op een aantal specifieke landen. Dat houdt in dat ook de commercials zich op die gebieden richten.
Als je Spotify betaald hebt, heb je geen reclame. Op het moment dat je niet meer betaald kun (kon) je nog steeds van de site gebruik maken, met commercials. Aangezien je hier in Nederland niet heel veel hebt aan Engelse/Zweedse/... reclames, loopt de site dus inkomsten mis. En vandaar (waarschijnlijk) dat ze (net als Pandora) een deel van de wereld buitensluiten.

Heeft er iemand een linkje naar dat verhaal, trouwens?

me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Jester-NL schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:38:
Ik denk dat Brein er geen moer mee te maken heeft (kun je je bewering hard maken?)
Spotify is een commerciele dienst, die zich momenteel richt op een aantal specifieke landen. Dat houdt in dat ook de commercials zich op die gebieden richten.
Als je Spotify betaald hebt, heb je geen reclame. Op het moment dat je niet meer betaald kun (kon) je nog steeds van de site gebruik maken, met commercials. Aangezien je hier in Nederland niet heel veel hebt aan Engelse/Zweedse/... reclames, loopt de site dus inkomsten mis. En vandaar (waarschijnlijk) dat ze (net als Pandora) een deel van de wereld buitensluiten.

Heeft er iemand een linkje naar dat verhaal, trouwens?
Het klonk wat harder dan ik bedoelde. Wat ik bedoelde te zeggen dat volgens mij een initiatief als dit de toekomst heeft, niet het ouderwetse muziekdistributiesysteem dat we nu gebruiken. Brein lijkt er alles aan te doen om aan dat oude systeem vast te houden. Wellicht is het daarom (nog) niet interessant om een systeem als dit hier van de grond te krijgen. Zou toch perfect zijn om een vast bedrag per maand te betalen en dan gewoon alle muziek te kunnen beluisteren?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Voor een vast bedrag per maand alle muziek kunnen streamen... Klinkt leuk, maar ik geloof dat Spotify het dan nog steeds aflegt tegen Last.fm die een grotere en bredere catalogus hebben, goedkoper zijn en in Nederland wel mogen/willen streamen ;)

me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50

defiant

Moderator General Chat
Ik gebruik Spotify nu een dag en ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben. Het aanbod kan natuurlijk altijd beter, maar het is in mijn ogen goed genoeg om de interesse van mensen te wekken. De manier van aanbod is ook wel aantrekkelijk, gratis als je reclame accepteert in je playlists (de rest is reclame vrij). Als je betaald (10 euro per maand, peanuts imho) krijg je geen reclame en 320kbit ipv 160kbit als kwaliteit.

Helaas nog niet in Nederland, dus ik ben benieuwd of het ook echt werkt qua model. Dit is denk ik wel de toekomst voor het aanbod van muziek.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140866

defiant schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 04:11:

De manier van aanbod is ook wel aantrekkelijk, gratis als je reclame accepteert in je playlists (de rest is reclame vrij).
Waar heb jij reclame dan in je playlists? Ik zie of hoor helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
Anoniem: 140866 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:30:
Waar heb jij reclame dan in je playlists? Ik zie of hoor helemaal niets.
Dat heb ik alleen gelezen dat ze dat doen (of van plan zijn), ik heb zelf het nog niet meegemaakt nee, maar ik gebruik de playlist ook nauwelijks.

Ik heb van andere mensen wel gehoord dat ze een keer reclame hebben gehad, maar zeer sporadisch en je kan het gewoon skippen ook.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76570

Heeft er iemand nog invites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Nu online

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Is Spotify via een API aanspreekbaar?
Ik ben al jaren geleden opgehouden met handmatig playlists samen te stellen, en laat mijn playlist opbouwen door scriptjes die rekening houden met mijn waardering voor een nummer en hoe lang ik het al niet gehoord heb.

Zo heb ik bv een playlist "goede muziek die ik meer dan 1 jaar niet afgespeeld heb". Ik heb nog een hoop andere regeltjes (zo probeer ik albums zo veel mogelijk bij elkaar te houden).

Er is geen enkele muziekspeler die out-of-the box kan wat ik allemaal wil. Amarok komt heel dicht in de buurt, en verder ken ik niks wat ook maar in de buurt van de mogelijkheden van Amarok komt. Als ik het zelf kan programmeren is het geen probleem.

Een gerelateerd probleem is het opslaan van extra informatie. Mijn muziekcollectie is voorzien van tags, ratings, lyrics en album art. Met name de ratings wil ik niet kwijt, aangezien die strict persoonlijk zijn. Last.fm's "goed, neutraal, slecht" is mij wat te beperkt. Het liefst hou ik deze informatie ook in eigen beheer, in plaats van bij een online bedrijfje waarvan het nog maar de vraag is of het over 3 jaar nog bestaat.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76570

Kan dit gewoon niet met iTunes icm smart playlists?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb een gratis spotify account (ik uh, ben Brits, ahuh) en ik heb nog geen reklame gehoord eigenlijk...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Nu online

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Anoniem: 76570 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:15:
Kan dit gewoon niet met iTunes icm smart playlists?
Niet zo ingewikkeld als ik het wil. Al heb ik al een tijdje niet meer naar iTunes gekeken, toch twijfel of ik of het al mijn wensen ondersteund. Anyways, ik ben op zich zeer tevreden met Amarok. Ik stap daar pas van af als er iets is met een duidelijke toegevoegde waarde. iTunes heeft dat niet, Spotify wel, maar de voordelen zijn nog niet groot genoeg om mijn huidige systeem te overtreffen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:26:
Is Spotify via een API aanspreekbaar?
Er is iig wel een open source initiatief, geen idee echter of daar voldoende mee mogelijk is.
CyBeR schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:17:
Ik heb een gratis spotify account (ik uh, ben Brits, ahuh) en ik heb nog geen reklame gehoord eigenlijk...
Zolang je de muziek niet vanuit de UK beluisterd heb je ook geen reclame. Alleen mag je maar 2 weken 'reizen' met je account als je geen premium account hebt.

Tenminste, zo is het met mijn Zweedse account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

defiant schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:39:
[...]

Zolang je de muziek niet vanuit de UK beluisterd heb je ook geen reclame. Alleen mag je maar 2 weken 'reizen' met je account als je geen premium account hebt.

Tenminste, zo is het met mijn Zweedse account.
Ah, dat wordt interessant over 2 weken dan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 16:32
CyBeR schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 20:17:
Regelmatig gekregen; heb/had Spotify dagelijks aanstaan op het werk - in Finland - en ik geloof dat er iedere uur ongeveer een commercial voorbij kwam. Zeer prima te doen dus :)
(En ik verstond er toch de ballen van; ik spreek geen Zweeds / Fins :+ )

• Katseviool
posttoast schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:20:
Het werkt inderdaad niet meer in Nederland. Ik wil net ook een Premium account aanschaffen, maar dat werkt dus niet. Mijn gratis versie werkt ook opeens niet meer... Waarschijnlijk met dank aan de vrienden van Brein?
Om nog even terug te komen op deze opmerking; Buma Stemra heeft aangegeven dat het een beslissing is van Spotify om het niet beschikbaar voor Nederlanders te maken.

Misschien dat er nog te weinig geintresseerde adverteerders zijn...

• posttoast
Katseviool schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:23:
[...]

Om nog even terug te komen op deze opmerking; Buma Stemra heeft aangegeven dat het een beslissing is van Spotify om het niet beschikbaar voor Nederlanders te maken.

Misschien dat er nog te weinig geintresseerde adverteerders zijn...
Er draait nu een beta in Nederland voor genodigden (waar ik er een van ben, jeuh!), ze schijnen wel bezig te zijn het hier op poten te zetten.

omniscale.nl

• Katseviool
posttoast schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:28:
[...]

Er draait nu een beta in Nederland voor genodigden (waar ik er een van ben, jeuh!), ze schijnen wel bezig te zijn het hier op poten te zetten.
Tot vorig jaar was het ook gewoon gelanceerd in NL, echter is dat later weer teruggetrokken... snap ook niet waarom er nu weer een beta-fase in het leven is geroepen...

Maar het is in ieder geval goed om te horen dat er nog enige progressie plaats vindt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Katseviool op 03-09-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 11:01
Is het inmiddels al beschikbaar in Nederland? Ik vind het vreemd dat de dienst bijna in heel Europa beschikbaar is behalve in Nederland.

Ik gebruik het programma echt heel graag en ik heb zelfs het idee dat ik meer muziek koop omdat ik wanneer ik een album goed vind het op mijn mp3 speler wil hebben en het op iTunes koop.

De reclames vallen ook heel erg mee, een keer in het half uur voor 10 seconden hier in Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Helaas is het nog steeds niet (officieel) beschikbaar in Nederland.

De laatste tijd ook veel te doen over Spotify m.b.t. de opbrengst voor artiesten, zoals dit artikel beschrijft:
http://torrentfreak.com/s...ts-the-labels-are-091123/

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
Maks schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:53:
Is het inmiddels al beschikbaar in Nederland? Ik vind het vreemd dat de dienst bijna in heel Europa beschikbaar is behalve in Nederland.
Dat verbaast me eigenlijk niets, ik denk dat de diverse Nederlandse labels en auteursrechtenclubs het onderste uit de kan willen. Daarnaast speelt het wetsvoorstel om downloaden te verbieden natuurlijk ook mee, in dat initiatief moeten de content aanbieders toegankelijker via internet te benaderen zijn. Als ze zelf al bezig zijn is Spotify natuurlijk een concurrent met een (gigantische) voorsprong.

Ik luister tegenwoordig niet zo vaak meer naar Spotify, het aanbod van (elektronische) niche muziek is nog redelijk schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je kan trouwens sinds kort ook met PayPal betalen voor Spotify. Dit houdt in dat je via een engelse VPN zou moeten kunnen verbinden om een account aan te maken, en deze paid te maken via PayPal. Kost dan wel inderdaad 10 euro per maand, maargoed, als premium ben je wel vrij om te reizen met je account (geen gedoe dat je na 14 dagen er uit ligt), en heb je toegang tot de iPhone/Symbian/Android client.

Die manier via de VPN heb ik zelf niet geprobeerd, maar ik heb even een engelse vriend via PayPal mijn account laten upgraden (was erg nieuwschierig ;)). Werkt top. Kost dus wel geld, maar heb je gewoon oneindig toegang tot alle muziek die je maar kan wensen (en helemaal vet dat ik er zelfs toegang toe heb via mijn iPhone). Of ik eind van de maand er mee door ga zie ik dan wel weer. Uitgerekend betaal je dan wel 120 per jaar voor muziek die je niet eens mag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-04 10:36
Ik gebruik Spotify al een lange tijd d.m.v. een proxy, muziek streamt heel snel en klinkt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 11:01
Als ik weer terug ben in Nederland is die 10 euro p/m het zeker waard voor mij, ik gebruik het bijna alleen maar. Alleen rot dat je het niet op je iPhone luisteren zonder i-net verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345495

schaamteloos oud topic weer omhoog haal

zijn er nog tweakers die spotify middels een proxy gebruiken?
en hebben deze tweakers misschien ook een invite die ze met mij willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Voor Spotify in Nederland heb ik al een aantal weken geen proxy meer nodig. Dat zal wel komen omdat het binnenkort ook in Nederland van start gaat

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Hoe ga je dan tewerk om Spotify middels een proxy te gebruiken?

In België is hij nog niet beschikbaar en zal volgens mij nog wel even duren. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

Hier staat een fijn gidsje: http://blog.roelandp.nl/p...-5-stappen-voor-als-je-in
Heeft iemand toevallig nog een invite in de aanbieding? Dan ben ik graag de gewillige ontvanger. PM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:37

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Spotify heeft een mooie update gehad: het is nu ook mogelijk je eigen muziek in de library in te laden. Missende (streaming) artiesten kun je nu dus gewoon aanvullen met mp3's van jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Spotify binnen een maand live in Nederland!

Hoewel ik me nog steeds zorgen maak over het verdienmodel voor de artiest bij Spotify vind ik het als gebruiker wel goed nieuws!

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robain
  • Laatst online: 18-03 15:50
Net al vele anderen, ben ik op zoek naar een spotify invite...

In ruil ervoor kan ik iemand een jaar gratis web hosting aan bieden, met 1 GB schijfruimte en 20 GB datatransfer per maand. Voor de rest quasi ongelimiteerd wat betreft databanken, e-mail accounts, ... Geen reclame brol ofzo, is een server die ik zelf huur op jaarbasis om webdesign klanten op te hosten, en om zelf een en ander op uit te testen.

In het geval dat ik vervolgens zelf ook invitation codes kan gaan uitdelen, komen deze (op eentje na) integraal terug naar hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:07

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb een invite gestuurd naar het email adres in je gallery. Webhosting hoef ik niet, doe er iemand anders maar een plezier mee. :P

Zelf krijg je trouwens ook weer vijf invites die je mag uitgeven.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robain
Wow dat was snel, thanks!

Momenteel nog geen invites te zien, ik veronderstel dat dit een tijdje duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik heb nu 1 jaar en 1 maand een account en nog steeds 0 invites, dus ik weet niet helemaal hoe dat invite systeem moet gaan werken.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hmm, ik dacht dat iedereen wel vijf invites zou hebben, aangezien ik zelf niks bijzonders heb gedaan en ze ook had. Misschien dat je geen invites krijgt als je zelf bent geinvite?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robain
Of mss hebben ze aan de noodrem getrokken. Volgens ik gelezen heb, hebben ze een enorm explosieve groei gehad...

Logisch eigenlijk; het werkt werkelijk verbazingwekkend goed, zelfs op mijn adsl lijntje dat ik met 5 mensen deel, en god-weet hoeveel buren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charango
  • Laatst online: 12:38
Ik weet niet wat de situatie in Nederland is, maar hier in Finland kunnen alleen mensen met een betaald abonnement mensen uitnodigen en dan nog maar in beperkte aantallen. En nee, ik val niet onder de mensen met een betaald abonnement. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zojuist een paar DM's gekregen of ik nog een invite over had, nu niet meer dus.

Ik had niet verwacht dat het zo hard zou gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 19:54

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Nou, ik heb nog 8 invites, dus als iemand er nog een nodigheeft...

Betalende gebruiker hier, 7 maanden inmiddels :)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05-2024
Mnstrspeed schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:43:
Nou, ik heb nog 8 invites, dus als iemand er nog een nodigheeft...

Betalende gebruiker hier, 7 maanden inmiddels :)
Ik zou graag een invite ontvangen :)

info AT remcokatz PUNT nl

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Laatst online: 12:21
Ik zou ook graag een invite ontvangen. :-)

werner [at] bandforge [punt] nl

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 20:23
Hoi,

ik wil ook wel graag een invite ;) - lijkt me leuk om op 't werk naar goede muziek te kunnen luisteren :D

contact (at) bitprocessor (dot) be

Bedankt alvast :D

----------------Edit --------------

Iemand is zo vriendelijk geweest me een invite te sturen - BEDANKT ! _/-\o_ _/-\o_

Ondertussen via een UK proxy een account aangemaakt en ondertussen ben ik lekker aan het luisteren 8)

[ Voor 40% gewijzigd door BitProcessor op 05-05-2010 11:14 ]

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Henk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 07:46
Je kunt ook een paar weekjes wachten: Spotify op 18 mei online in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Hmm, weet niet of ik wel zo blij ben met een Nederlandse release... :\ Kan me voorstellen dat we straks opeens veel meer 'this is not available in your region'-meldingen gaan krijgen.

Invites zijn nu trouwens op ;)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:48
Als iemand anders nog een invite over heeft?
Ik heb wel interesse namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Werken die invites dan wel vanuit Nederland? * John_Glenn heeft er nog vier, stuurt er nu een naar bas r, proef op de som enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Laatst online: 07:48
John_Glenn schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:48:
Werken die invites dan wel vanuit Nederland?
Zo te zien niet. Als ik straks ff tijd heb even een US proxy vinden.
Dank in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

CyberSnooP schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:47:
Spotify binnen een maand live in Nederland!

Hoewel ik me nog steeds zorgen maak over het verdienmodel voor de artiest bij Spotify vind ik het als gebruiker wel goed nieuws!
Aha, goed nieuws idd! Ik was me laatst ook aan het verwonderen over het verdienmodel, heb toen wat gezocht naar info daarover. Het begon hiermee: http://www.informationisb...usic-artists-earn-online/ - die info klopt niet helemaal, maar wel qua orde van grootte denk ik.

Dan dit: http://www.dittomusic.com...rtists-make-from-spotify/
Its best to remember that all deals Spotify make with labels are individual , so they cant give out a definite figure. Unless you are a major label , you will only be getting the standard PRS rate per stream.
... en wat is dat dan, die PRS rate? Zie http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/8068154.stm
From 1 July, firms will have to pay 0.085p for each track streamed, down from the previous rate of 0.22p.
Als daar ook nog inkomsten voor je label bij zitten verdien je dus niet veel (tenzij je een paar miljoen fans hebt...). Maar dat zegt ook iedereen: Spotify is meer een "promotional vehicle" om je muziek snel bij veel mensen thuis te krijgen. Daarna moet je ze nog een t-shirt zien te verkopen, ofzo :)

Spotify zelf lijkt zn schaapjes wel langzaam op het droge te krijgen: http://www.bbc.co.uk/blog...es_a_spotify_sunrise.html
"Spotify is a very sustainable financial model - full stop," he said firmly. And he explained that making the business add up involved converting just 10% of their users into paying customers - and they have apparently achieved that in all but two countries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

bas r schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:52:
[...]

Zo te zien niet. Als ik straks ff tijd heb even een US proxy vinden.
Dank in ieder geval!
Maak daar een UK proxy van, want in de US hebben ze ook nog geen Spotify. Weet niet hoe goed dat vol te houden is trouwens, een proxy. Moet dan alle muziek ook door de proxy gestreamd? Klinkt duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22
Als je een premium account hebt, hoef je niets via een proxy te doen. Ik gebruik het nu iets van 7/8 maanden en heb nog nooit via een proxy gestreamed. Met een UK paypal account werkt het betalen prima :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Ja weet ik, ik heb ook een premium account. Maar als je toch een premium account koopt heb je ook geen invite nodig natuurlijk, dus dat is een andere zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 20:23
Ik heb enkel voor het aanmaken van het account een UK proxy nodig gehad.
Het streamen zelf werkt gewoon zonder proxy (vanuit België in mijn geval)

---Edit---
Ik zie net dat je bij de "Free" versie je muziek 14 dagen "abroad" mag meenemen ; dus ik vrees dat het spelletje zonder proxy binnen 2 weken gedaan zal zijn - we zullen zien :)
John_Glenn schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:07:
[...]

Maak daar een UK proxy van, want in de US hebben ze ook nog geen Spotify. Weet niet hoe goed dat vol te houden is trouwens, een proxy. Moet dan alle muziek ook door de proxy gestreamd? Klinkt duur...

[ Voor 16% gewijzigd door BitProcessor op 05-05-2010 15:24 ]

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 18:40
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar grooveshark luisteren.
Hier maak ik al een tijdje gebruik van en het werkt goed. De meeste nummers die ik wil horen staan in de database en het is gratis om te luisteren.

linkje
http://listen.grooveshark.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Modbreak:Kunnen we nu stoppen met invites? Echt een leuke discussie is dat namelijk niet. :) Ik heb dan ook een behoorlijk aantal berichten verwijderd.

offtopic:
Als ik die meuk wil afsplitsen naar de Trashcan, moet ik natuurlijk wel het topic hier laten staan. 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door pasta op 13-05-2010 15:34 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Eh, waarom staat er nu dan "invites" in de topictitel?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 17-02-2024
Spotify lanceert trouwens vandaag officieel in Nederland, melden ze.
Staat alleen niet op de website, maar sta op de perslijst en krijg nu net de info binnen.

Hi,
Today we are delighted to announce that we are launching Spotify in the Netherlands!

Spotify is a leading digital music service that offers instant access to a world of music on demand. It gives music fans instant, simple and legal access to millions of tracks on their computer or mobile phone. Spotify users can create and share playlists with each other in a wide variety of ways, for example through email, Facebook and Twitter.

We have agreements in place with the four major labels and tens of thousands of smaller labels including many Dutch indies. Later today we will launch an exclusive pre-release - a song that Guus Meeuwis and Marco Borsato recorded together entitled "Schouder aan Schouder".

Attached you will find the press release and images.
To try out Spotify directly please go to: www.spotify.com/nl
Kind regards and happy listening! :)
--

contactgegevens geknipt.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:23

Puck

W32.Deadcode.A

Werkt al gewoon hoor! Je kunt nu een account aanmaken (of je oude account zonder proxy in Nederland gebruiken)!

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:45
Omdat ik wel benieuwd was heb ik even geprobeerd spotify open te registreren, maar hij pakt mijn postcode niet (ook geen Britse of Amerikaanse)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrEarthling
  • Niet online
hpt870 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:15:
Omdat ik wel benieuwd was heb ik even geprobeerd spotify open te registreren, maar hij pakt mijn postcode niet (ook geen Britse of Amerikaanse)..
Hoofdletters gebruiken in je postcode. Dat werkte voor mij.

Wel jammer dat de free variant maar goed is voor 20 uur per maand. Wel goed om uit te proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door mrEarthling op 18-05-2010 10:21 ]

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Iemand nog een invite voor mij? :D
Zou het erg graag willen gebruiken, al een tijd op het oog gehad :)
DM plz

Zie net dat het al uit is, en je je gewoon aan kunt melden :P

[ Voor 24% gewijzigd door Overlegne op 18-05-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Mooi dat het nu ook officieel in Nederland beschikbaar is :)

Het valt me trouwens op dat ze de abonnementen hebben aangepast? Voorheen was het toch alleen Spotify Free (nog steeds invite only) en Spotify Premium? Ik zie nu ook Spotify Open (gratis, maar 20 uur/maand limiet) en Spotify Unlimited (5 per maand, gewoon Spotify Premium zonder alle toeters en bellen).

Achja, ik blijf trouw aan mijn Spotify Premium-abo :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mnstrspeed op 18-05-2010 10:35 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje, hoe kan ik nu andere mensen uitnodigen? Er staat dat ik geen invites heb en moet klikken om erachter te komen hoe ik die krijg. Maar op de volgpagina kan ik er niks meer over vinden :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22
Je kunt alleen invites versturen met een premium account (misschien ook met unlimited, maar die heb ik niet :P)

Is de muziekcatalogus hetzelfde trouwens? ik kan zelf zo 123 niet echt verschillen vinden.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik geloof trouwens dat Spotify wel lanceren wil in Nederland, maar dat Buma/Stemra nog wel onderzoekt of er niet eerst een onevenredig groot bedrag aan auteursrechten betaald moet worden om dit initiatief vakkundig om zeep te helpen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik heb gewoon zojuist een Nederlands spotify acc aangemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 17-03 08:48
Ik heb ook een Nederlands account aangemaakt, dat gaat kennelijk prima. Toch vraag ik me af of je niet alsnog iets aan een invite hebt, zodat je een 'free' account krijgt ipv een 'open' account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Als ik een account wil creeeren voor Spotify Open, dan kan ik kiezen uit 3 opties ("Unlimited", "Premium", "I have a code"), maar geen "Open" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-04 19:53
CAFC1905 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:00:
Als ik een account wil creeeren voor Spotify Open, dan kan ik kiezen uit 3 opties ("Unlimited", "Premium", "I have a code"), maar geen "Open" :?
Als je via de Unlimited-reclame naar de registratiepagina toe gaat schijnt Open er niet bij te staan, maar als je het via https://www.spotify.com/nl/get-spotify/go/open/ probeert zou het goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:36
Wel jammer dat ik bij een hoop van mijn playlists die ik had gemaakt met mijn UK account nu te zien krijg dat flink wat nummers nog niet beschikbaar zijn in Nederland. Het scheelt in ieder geval weer het geklier met een vpn.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Geeft Spotify ook recommendations, zoals last.fm dat wel doet/deed? Heb spotify gedownload, maar kan de optie zo snel niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

http://www.spotify.com/nl...verview/#compare-products

Voor de verschillende abonnementen.

In een overzichtje:

Open: 20 uur per maand, geen radio
Free: alleen op uitnodiging, geen limiet
Unlimited: €4,99, reclamevrij
Premium: €9,99, toegang tot mobiele apps en offline play van spotify nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-04 19:53
karstjan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:09:
Geeft Spotify ook recommendations, zoals last.fm dat wel doet/deed? Heb spotify gedownload, maar kan de optie zo snel niet vinden
Nee, helaas niet. In dat opzicht is Last.FM toch wel een stuk verder.
Enige wat ze bieden is een Radio met beperkte mogelijkheden (niet met een Open-account), een artist radio en related artists. Je zal dus veel zelf moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
hmm dat is wel jammer. Dat was wat ik zo leuk vond aan last.fm; je komt in aanraking met een hoop nieuwe muziek. Tot zover ben ik overigens wel te spreken over de kwaliteit van de muziek en het gemak van de client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

FlorisD schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:11:
[...]

Nee, helaas niet. In dat opzicht is Last.FM toch wel een stuk verder.
Enige wat ze bieden is een Radio met beperkte mogelijkheden (niet met een Open-account), een artist radio en related artists. Je zal dus veel zelf moeten doen.
Ik heb toch altijd onderaan de 'what's new' pagina een aantal suggesties gehad van artiesten die aansloten bij mijn muzieksmaak. Ze zijn wel niet zo sterk en uitgebreid als bij Last.fm, maar misschien dat ze deze feature verder gaan ontwikkelen.

Nu staan deze suggesties er trouwens er niet, maar dat kan komen door de overtake van the Gorillaz op deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320196

Ik ken dit niet, ik ga eens een kijkje nemen, lijkt me erg makkelijk als ik de reacties zo bekijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Toch blij dat ik een half jaar geleden een Free account invite kreeg.

Gelukkig is er heel veel muziek beschikbaar die ik wil luisteren.

Die Facebook functie is ook wel leuk eigenlijk, die was er een tijdje geleden nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 20:36
net even aan account aangemaakt en aangemeld, helaas niets voor mij, mijn muziek staat er niet tussen. (nederlandstalig/levenslied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Laatst online: 11-04 23:09

Jer0entjeh88

display: grid;

Je kunt zeker niet 1 maand betalen en dan jezelf een invite sturen?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Jer0entjeh88 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:17:
Je kunt zeker niet 1 maand betalen en dan jezelf een invite sturen?
Misschien is het de moeite waard een 2e emailadres te maken en je met de Premium account op adres A een invite te sturen naar adres B? Zou ook kunnen dat dit niet kan omdat je je postcode moet invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

Reinigingsdoek schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:23:
[...]

Misschien is het de moeite waard een 2e emailadres te maken en je met de Premium account op adres A een invite te sturen naar adres B? Zou ook kunnen dat dit niet kan omdat je je postcode moet invullen?
Nouja het gaat er mij meer om dat ik betaal voor een maand. Maar ik wil dan wel daarna beschikken over een Free account ipv een Open account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 17-03 08:48
Juist, met een invite krijg je nog wél de Free versie ipv de Open versie. Daar zit niet de 20 uur restrictie in. Ik heb net een invite gekregen van onze grote HTC Android telefoon krakende vriend Paul O'Brian (just ran fresh out of invites), en met een tweede user account dus nu niet meer de 20h restrictie. Wel nog reclame, die na elke zoveel nummers speelt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
DRvDijk schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:47:
Juist, met een invite krijg je nog wél de Free versie ipv de Open versie. Daar zit niet de 20 uur restrictie in. Ik heb net een invite gekregen van onze grote HTC Android telefoon krakende vriend Paul O'Brian (just ran fresh out of invites), en met een tweede user account dus nu niet meer de 20h restrictie. Wel nog reclame, die na elke zoveel nummers speelt :S
Zo super erg is die reclame eigenlijk ook weer niet, gelukkig is het niet zo lang als de reclame op tv of radio :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

Krijg je ook invites bij een unlimited abbo?

[ Voor 11% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 18-05-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-04 17:30
Ik heb me via een invite geregistreerd, en ik moet zeggen dat het helemaal fantastisch is. Zit er ook aan te denken om er voor te gaan betalen

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-04 16:36
Wat ben ik blij dat ik toen de tijd met een Britse Proxy 3 accounts voor hier in huis aangemaakt heb :) (I don't sell them!)
In die tijd moest je of via VPN werken of eens per 14 dagen via een Britse proxy inloggen :) Nu moest ik mijn land ff wijzigen naar Nederland en tada :D een werkend Nederlands Spotify Free Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ligt het aan mij, of staat er geen Metallica - Nothing else Matters op.
En de enige versie van The eagles - Hotel California is ook niet origineel.

Ik dacht dat alle muziek erop stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Laatst online: 02-05 21:01

Kwastie

Awesomeness

Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:42:
Ligt het aan mij, of staat er geen Metallica - Nothing else Matters op.
En de enige versie van The eagles - Hotel California is ook niet origineel.

Ik dacht dat alle muziek erop stond
Er zijn een aantal artiesten die hun muziek niet op Spotify willen hebben.

"Things are complicated by the decision of certain bands to opt out of Spotify. The Beatles, Led Zeppelin, AC/DC and Metallica are all refusing to be included. " bron

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste