• Spotify is opgericht in 2006, in Zweden. Het is een Streaming muziekdienst, wat inhoudt dat de nummers niet lokaal hoeft te zijn opgeslagen maar wel kan. Spotify kan gratis gebruikt worden, maar tussen de nummers wordt dan reclame afgespeeld en je levert een stukje schermruimte in aan banners. Spotify kan gebruikt worden op: • Mac OS X • Linux via Spotify linux • Windows • Mobiele telefoons o.a. iPhone/Android Terug naar Inhoudsopgave Op dit moment biedt Spotify 2 Abonnement vormen, Free en Premium. Je kunt gratis Spotify downloaden en gebruiken of je kunt een van de Premium-abonnementen kiezen. Hier alles op een rijtje met wat je krijgt. ![]() Spotify biedt 4 premium maandelijks opzegbaar smaken aan. • Premium Individueel Premium Individueel is voor één persoon. Je krijgt alle bovengenoemde functies. • Premium Student Premium Student is voor één persoon die momenteel is ingeschreven aan een erkende hogeschool of universiteit. Je krijgt: 50% korting op een Premium-abonnement. Voor een periode tot 4 jaar tegen het kortingstarief. Verleng elke 12 maanden (maximaal 3 keer) als je aan het einde van dat jaar nog steeds in aanmerking komt. • Premium Duo Premium Duo is voor twee personen die samenwonen. Je krijgt: Twee Premium-accounts voor één kortingsprijs. Duo Mix, een beschikbare playlist in beide accounts die aan beide smaken voldoet. • Premium Family Premium Family is voor maximaal 6 personen die samenwonen. Je krijgt: Maximaal 6 Premium-accounts voor één kortingsprijs. Family Mix, een playlist die is gebaseerd op de smaak van alle leden in je abonnement. Ouderlijk toezicht op expliciete muziek voor de leden van je abonnement. Voor een overzicht van aanbod van de abonnementen van spotify kan gekeken worden op de website van Spotify. Terug naar Inhoudsopgave Prijzen van de 4 premium maandelijks opzegbaar abonnementen. ![]() Wil je de actuele prijzen van spotify premium hebben, ga naar Spotify premium. Terug naar Inhoudsopgave
* Hoite maakt een handleiding zodra ik het zelf geprobeerd heb Er zijn enkele sites speciaal opgericht voor het delen van playlists: • http://www.spotifylist.com/ Playlists van Tweakers: Rock/Metal door Hoite Graspop Metal Meeting 2010 door Hoite Stevige Beats door DennusB Cabaret door Nakebod House/Trance door mrc4nl Nummer 1-hits NL 1980-1989 Nummer 1-hits NL 1990-1999 Nummer 1-hits NL 2000-2009 Nummer 1-hits NL 2010-heden door streamnl Voor mensen die richting de winterdip gaan is er nu "Zomer in de Winter"! Een playlist vol lekkere (oldskool) zomer muziekjes! Zomer in de Winter Heb jij nou ook zo'n fantastische playlist gemaakt? DM me met het volgende: code:
en ik zet hem er tussen. Terug naar Inhoudsopgave Dit zijn zogenaamde "Collaborative Playlists" dus iedereen kan er muziek aan toevoegen. • GoT_Rock • GoT_Dance • GoT_Metal • GoT_HipHop • GoT_R&B • GoT_Hardstyle • GoT_Happy Hardcore • GoT_Hardcore • GoT_Trance • GoT_Techno Moeten hier genres bij? Stuur me een DM en ik maak hem aan. Gelieve geen muziek te verwijderen, alleen aan te vullen. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Alle prijzen genoemd in deze OP zijn aan veranderingen onderhevig. Voor de meest actuele prijzen en acties raadpleeg altijd even op de website van Spotify. Invites vragen/uitdelen doe je maar buiten dit topic. Ieder bericht wat toch over invites gaat zal getrashed worden zonder waarschuwing. Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een naar dutchnltweaker een DM of Hoite een DM
Terug naar Inhoudsopgave |
[ Voor 173% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-07-2020 23:01 . Reden: OP vernieuwd ]