Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste
Acties:

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:49

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan van alles zijn : Android Auto (neem ik aan ?!), Je Note 8, de Spotify App, een kleine afwijking in de Bluetooth protocollen van de twee... van alles!

Ik heb gisteren toevallig nog met een Note 9 en een auto uitgerust met Android Auto zitten rommelen i.v.m. de Flits!Meister app : Het gaat eenmalig goed en als de twee een langere tijd elkaar niet hebben gesproken loopt alles in de soep :F

Was een Exynos Note 9 met Android 8.1 en de "oude" Note 8 met Qualcomm chipset met Android 8.0 deed alles prima...

TL;DR : Heel veel succes met het oplossen van het probleem! :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• mswp
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 19:42

mswp

Wie Niet?

Hebben jullie ook dat als op een andere telefoon Spotify wordt gebruikt op je eigen telefoon spotify wordt geopend en er elke keer een melding in beeld is welk nummer wordt afgespeeld?

Ik heb mijn offline nummers op mn sd staan maar ze worden heel vaak vanzelf verplaats naar intern weer..

😲

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 01:06
Weet iemand hoe je playlists omhoog kan verschuiven op IPhone moet de heletijd voor mijn favoriete playlist helemaal naar onder scrollen..

• Dutchdude99
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-10 12:11
heppe01 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:50:
Weet iemand hoe je playlists omhoog kan verschuiven op IPhone moet de heletijd voor mijn favoriete playlist helemaal naar onder scrollen..
Op iPhone kan dit voor zover ik weet niet maar als je in de desktop app van Spotify de lijsten op volgorde zet worden ze gesynchroniseerd met je iPhone. (klikken en slepen in de balk afspeellijsten links)

Dutchdude99 wijzigde deze reactie 12-12-2018 17:56 (5%)

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4

• daanNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:29
Ik luister bijna dagelijks Spotify in de auto via BT. Gezien de beperkte zakelijke databundel download ik veel muziek zodat dit offline beschikbaar is.
Is er echter een mogelijkheid om de OFFLINE-bibliotheek weer te geven ipv de beschikbare muziek te moeten zoeken in de totaal-bibliotheek?

Wanneer ik Spotify op de offline-modus zet, welke hiervoor ontworpen lijkt te zijn zie ik ook alle niet gedownloade albums in de album-lijst staan.

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-10 13:46
probeer eens het volgende.
Ga naar je bibliotheek. Kies voor 1 van de opties (afspeellijsten, nummers,nummers, albums,artiesten)
Je komt op een nieuw scherm. Als je probeert naar boven te scrollen verschijnen een filter optie en een button. Klik op de button en klik op Downloads.
(je moet dit wel voor elk aparte categorie doen)

• daanNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:29
avec_style schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:02:
probeer eens het volgende.
Ga naar je bibliotheek. Kies voor 1 van de opties (afspeellijsten, nummers,nummers, albums,artiesten)
Je komt op een nieuw scherm. Als je probeert naar boven te scrollen verschijnen een filter optie en een button. Klik op de button en klik op Downloads.
(je moet dit wel voor elk aparte categorie doen)
Bedankt! Dit is precies wat ik zocht. Ik had dat filter nooit opgemerkt.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:14
Waarom krijg ik steeds ongevraagd afspeellijsten toegevoegd in mijn Spotify ?

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Albert020 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:18:
Waarom krijg ik steeds ongevraagd afspeellijsten toegevoegd in mijn Spotify ?
Volgens mij heb ik daar geen last van. Wat voor device gebruik je? Je weet zeker dat niemand anders je account gebruikt?

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• Albert020
pven schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:28:
[...]

Volgens mij heb ik daar geen last van. Wat voor device gebruik je? Je weet zeker dat niemand anders je account gebruikt?
Windows en Android, heb mijn wachtwoord al veranderd, kijken of het nu nog gebeurd ?

Albert020 wijzigde deze reactie 12-02-2019 16:06 (5%)

• N1ckk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14-10 09:39

N1ckk

404 - title not found

Weet iemand of de Apple Watch app al ruimte biedt voor offline opslag van playlists? Zit een aanschaf te overwegen, maar kan de app dus nog niet testen haha.

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:28
N1ckk schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:20:
Weet iemand of de Apple Watch app al ruimte biedt voor offline opslag van playlists? Zit een aanschaf te overwegen, maar kan de app dus nog niet testen haha.
Volgens mij kan het niet maar zou er nog ondersteuning voor komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
Kun je nergens in Sporify voor iOS 12 een sleepttimer instellen ?

***Edit***

De iPhone-timerfunctie van de vooraf geïnstalleerde klok-app.
En in plaats van een beltoon in te stellen, kunt u de optie "stoppen met spelen" activeren.
Dit werkt goed met Spotify :)

Albert020 wijzigde deze reactie 03-03-2019 16:41 (61%)

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-10 15:15

Lapras

Ice beam

Een vraag. Sinds kort woon ik samen. Mijn vriendin heeft (nog) geen Spotify. Dat wil ze wel.

Nu speel ik thuis Spotify af via mijn Sonos. Als ik buiten de deur ben, wil ik Spotify ook nog wel eens opzetten. Dat gaat niet tegelijkertijd.

Mijn vraag: is het handiger voor mij om een Spotify family abonnement te nemen? Dan kan ik mijn Sonos op een aparte account inschrijven en hebben wij elk onze eigen abonnement. Als ik dit wil, moet ik wel eerst uitzoeken hoe dat precies met KPN werkt, aangezien ik mijn Premium abonnement via hen heb.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Als je met meer dan 1 stream tegelijk wilt luisteren is family een goed idee.
Je kunt bij KPN nu ook gewoon Family aanvragen. Dit kon voorheen niet.
Je krijgt ook korting volgens mij ( 1 euro meen ik).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cliootje
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 23-09 14:58
Lapras schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:00:
Een vraag. Sinds kort woon ik samen. Mijn vriendin heeft (nog) geen Spotify. Dat wil ze wel.

Nu speel ik thuis Spotify af via mijn Sonos. Als ik buiten de deur ben, wil ik Spotify ook nog wel eens opzetten. Dat gaat niet tegelijkertijd.

Mijn vraag: is het handiger voor mij om een Spotify family abonnement te nemen? Dan kan ik mijn Sonos op een aparte account inschrijven en hebben wij elk onze eigen abonnement. Als ik dit wil, moet ik wel eerst uitzoeken hoe dat precies met KPN werkt, aangezien ik mijn Premium abonnement via hen heb.
Zo doen wij het ook, en werkt als een tierelier :)

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 01:06
Weet iemand waarom ik geen nummers van de artiest niet meer kan zien?
https://imgur.com/a/HaGeqQ2

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:53

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

heppe01 schreef op Thursday 11 April 2019 @ 17:12:
Weet iemand waarom ik geen nummers van de artiest niet meer kan zien?
https://imgur.com/a/HaGeqQ2
Er is volgens mij een storing...of er was vanmiddag een storing bij Spotify

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-10 18:46

Tijntje

Hello?!

Hopelijk heeft iemand een goede vervanging voor mij

Ik gebruikte altijd Playlist Merger 4 Spotify om een aantal playlists automatisch te combineren in master playlist.
Het voordeel dat ik maar 1 master playlist hoef te downloaden en ik die geshuffeld kan afspelen.

Helaas lijkt de ontwikkeling gestopt en merk ik dat er steeds playlists verdwijnen uit de master playlist.
Kent er iemand een vergelijkbare app of functie?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22:58

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik vind het raar dat Daily mix (ongeacht Windows, Android of IOS) niet beschikbaar is.

Alleen de 3e kan ik luisteren.

Review Samsung C27H800 Monitor

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-10 18:46

Tijntje

Hello?!

Tijntje schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:37:
Hopelijk heeft iemand een goede vervanging voor mij

Ik gebruikte altijd Playlist Merger 4 Spotify om een aantal playlists automatisch te combineren in master playlist.
Het voordeel dat ik maar 1 master playlist hoef te downloaden en ik die geshuffeld kan afspelen.

Helaas lijkt de ontwikkeling gestopt en merk ik dat er steeds playlists verdwijnen uit de master playlist.
Kent er iemand een vergelijkbare app of functie?
Mocht er meer mensen naar opzoek zijn, kwam het volgende alternatief tegen
https://writhem.net/spotifympl/
With this small but helpful app, you'll be able to make new Magic Playlists that are smart enough to update themselves based on the contents of other playlists. Have you ever wanted to include a Spotify generated playlist that is frequently updated into your own custom playlist? Now you can. With Spotify Magic Playlist you can create Magic Playlists that are monitored every 10 minutes for changes and propagated to your master Magic Playlist

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-10 15:47
Sinds enige tijd heeft Spotify "nummers die jij leuk vindt" bij mij staan daar 3000+ nummers in. Hoe zijn die daar gekomen? Er staan complete albums in, en dus niet de nummers die ik een hartje heb gegeven.

En kan ik ze massaal ontharten/disliken? Ik bouw liever zelf een leuke nummer database op door zelf hartjes uit te delen.

There is no such thing as too much coriander.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

@Pinin Hoe zou die playlist in het Engels heten? Is het geen automatisch gegenereerde lijst op basis van jouw likes en subscribtions? Kun je anders eens een screenshot maken?

edit:
Ik zie nu dat op mobiel inderdaad een nieuwe 'playlist' verschenen is 'Liked songs'.

Evanescent wijzigde deze reactie 22-06-2019 18:54 (36%)

De zon schijnt maar toch is het donker.

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-10 15:47
Evanescent schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:50:
@Pinin Hoe zou die playlist in het Engels heten? Is het geen automatisch gegenereerde lijst op basis van jouw likes en subscribtions? Kun je anders eens een screenshot maken?

edit:
Ik zie nu dat op mobiel inderdaad een nieuwe 'playlist' verschenen is 'Liked songs'.
Het heet " liked songs" zie ook https://community.spotify...bums-problem/td-p/4699202

https://photos.app.goo.gl/295Lkb9thYQPeoYY7 screenshot

Er zal idd iets zijn dat het getriggerd heeft om bepaalde albums als geliked te zetten

There is no such thing as too much coriander.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Komt door de IMO waardeloze update die Spotify heeft gehad. Als je een album aan je bibliotheek wilt toevoegen, moet het hele album opgeslagen worden (eerder kon je een nummer toevoegen en dan verscheen dat album in je bibliotheek). Sla je een album op, dan worden alle nummers niet aan je "Liked songs" toegevoegd.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03:27
Ik ben mijn muziek aan playlists aan het toevoegen. Op dit moment A-Z om een beetje een overzicht te krijgen van wat ik leuk vind, maar vervolgens wil ik playlists maken op basis van genre en mood / bezigheid.

Bijv. "Country" (met daarin ook Blues, Folk, Americana), "Gezellige avond", "dochters favorieten" en "sporten".
Wat ik maar niet kan vinden, is of het mogelijk is om een extra kolom toe te voegen waarin het genre (of meerdere genres) automatisch genoemd worden. Dat maakt sorteren weer een stukje handiger en zo kan ik in 1 x een hele rij tracks aan een volgende playlist toevoegen. Als het niet met een filter/genrekolom kan, dan is een zoekopdracht binnen mijn eigen playlists natuurlijk ook goed.

Ik maak gebruik van Spotify op mijn telefoon en tablet (beide Android), Windows app en eventueel website.
Iemand die weet hoe ik dit kan doen?

Als ik zo rondgoogle, dan kom ik zowel op het Spotifyforum, alsmede op Reddit tegen dat dit nog steeds niet mogelijk is. Eigenlijk gebruik ik liever geen thirdparty programms op mijn account, tenzij betrouwbaar, maar ik kwam wel dit tegen:

http://organizeyourmusic.playlistmachinery.com/
http://static.echonest.com/OrganizeYourMusic/

Kennelijk is echonest een bedrijfsonderdeel dat Spotify zelf heeft aangekocht, dus dat zou betekenen dat ik die veilig op mijn account kan loslaten.

Jorgen wijzigde deze reactie 20-08-2019 01:10 (29%)

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Jorgen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 00:53:
[...]

Als ik zo rondgoogle, dan kom ik zowel op het Spotifyforum, alsmede op Reddit tegen dat dit nog steeds niet mogelijk is. Eigenlijk gebruik ik liever geen thirdparty programms op mijn account, tenzij betrouwbaar, maar ik kwam wel dit tegen:

http://organizeyourmusic.playlistmachinery.com/
http://static.echonest.com/OrganizeYourMusic/

Kennelijk is echonest een bedrijfsonderdeel dat Spotify zelf heeft aangekocht, dus dat zou betekenen dat ik die veilig op mijn account kan loslaten.
Cool, want ik word af en toe behoorlijk pissig over hoe gebruiksonvriendelijk de client soms is. Echt bizar voor een programma met zoveel users, denk ik dan. /rant
Hopelijk brengen deze tools wat moois!

Overigens wel eens Spotify in Android Auto geprobeerd? Levensgevaarlijk! :X

Evanescent wijzigde deze reactie 20-08-2019 01:18 (4%)

• Jorgen
@Evanescent Ik ga het denk ik maar eens proberen.

Kwam ook deze tegen: http://labs.polsys.net/playground/spotify/ die brengt artiestennetwerken in kaart. Wel leuk om te zien en om wellicht wat nieuws uit te pikken. Zeker als het netwerk begint ziet het er wat organisisch uit, maar ik vraag me wel af of er echt usability in zit.

• Evanescent
  • Niet online

Evanescent

Jorgen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 01:24:
[...]

Kwam ook deze tegen: http://labs.polsys.net/playground/spotify/ die brengt artiestennetwerken in kaart. Wel leuk om te zien en om wellicht wat nieuws uit te pikken. Zeker als het netwerk begint ziet het er wat organisisch uit, maar ik vraag me wel af of er echt usability in zit.
In vind het heel veel klikken en verre van overzichtelijk, helaas. Duidelijk een leuk hobbyproject maar niet direct bruikbaar. Misschien op een regenachtige zondagmiddag.

Dat vind ik een beetje het probleem van spotify... het kost zoveel werk! Toen ik nog gewoon van Youtube leefde had ik op den duur 100 tabs openstaan met allemaal interessante artiesten (en dan downloaden als MP3 wat ik wilde houden). In Spotify ben ik na één klik bijna kwijt waar ik voorheen was (zoals zoekresultaten). Laat staan als ik een bepaalde artiest wil onderzoeken, dan kom je gewoon niet meer terug waar je was.

Ik twijfel steeds meer of Spotify wel is wat ik zoek. :)

Mind you, ik ben eigenlijk in alles allergisch voor 1-window interfaces waarbij alles in hetzelfde venster gebeurt. Dat is niet alleen bij Spotify het probleem. Zelfs websites / webinterfaces kunnen dat probleem hebben.

Evanescent wijzigde deze reactie 20-08-2019 02:19 (13%)

• Jorgen
Evanescent schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 02:13:
[...]

In vind het heel veel klikken en verre van overzichtelijk, helaas. Duidelijk een leuk hobbyproject maar niet direct bruikbaar. Misschien op een regenachtige zondagmiddag.

Dat vind ik een beetje het probleem van spotify... het kost zoveel werk! Toen ik nog gewoon van Youtube leefde had ik op den duur 100 tabs openstaan met allemaal interessante artiesten (en dan downloaden als MP3 wat ik wilde houden). In Spotify ben ik na één klik bijna kwijt waar ik voorheen was (zoals zoekresultaten). Laat staan als ik een bepaalde artiest wil onderzoeken, dan kom je gewoon niet meer terug waar je was.

Ik twijfel steeds meer of Spotify wel is wat ik zoek. :)
Nu ik een paar jaar Spotify Premium gebruik, is het wel veel makkelijker dan YouTube, mp3, cd's of lp's.
Het enige wat ik mogelijk nog vaker beluister is de normale radio.

Denk dat als je het beste van alles samen neemt, dat het dan een gouden greep is.
Kwaliteit en eenvoud van cd's afspelen; charme en artwork van LP's (of cd-boekjes); en dan alle goede kanten van mp3's (eigen beheer); etc.

Ik ga Organize Your Music nog wel eens even verder doorspitten.
Organize Your Songs is net zo iets.

Wellicht helpt het me om wat uurtjes uit te sparen met het maken van genre gebaseerde playlists.

• nero355

nero355

Jorgen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 02:19:
Nu ik een paar jaar Spotify Premium gebruik, is het wel veel makkelijker dan YouTube, mp3, cd's of lp's.
Het enige wat ik mogelijk nog vaker beluister is de normale radio.
Sorry, maar tot nu toe vond ik zowel Spotify als Amazon Music echt totaal geen succes!

En verder ben ik het eigenlijk wel helemaal met @Evanescent eens : Spotify heeft een belachelijke slechte Client voor een dienst waarvan zoveel mensen gebruik maken!

De enige reden dat ik dit Topic volg is dan ook de valse hoop dat er op een dag iemand roept : "Er is een nieuwe Client uit en die is helemaal geweldig/veel beter dan de oude Client!" :D

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Jorgen
Zijn er geen 3rd party clients die betrouwbaar (eigenaar/bedrijf) en beter zijn?

• nero355

nero355

Jorgen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 00:12:
Zijn er geen 3rd party clients die betrouwbaar (eigenaar/bedrijf) en beter zijn?
Die zouden er kunnen zijn als Spotify niet constant hun API zou veranderen! _O- :+

Heb echt van alles gezocht en getest om uiteindelijk zoiets te hebben van : Laat maar! -O-

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True