|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb mijn offline nummers op mn sd staan maar ze worden heel vaak vanzelf verplaats naar intern weer..
😲
Op iPhone kan dit voor zover ik weet niet maar als je in de desktop app van Spotify de lijsten op volgorde zet worden ze gesynchroniseerd met je iPhone. (klikken en slepen in de balk afspeellijsten links)heppe01 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:50:
Weet iemand hoe je playlists omhoog kan verschuiven op IPhone moet de heletijd voor mijn favoriete playlist helemaal naar onder scrollen..
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchdude99 op 12-12-2018 17:56 ]
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Is er echter een mogelijkheid om de OFFLINE-bibliotheek weer te geven ipv de beschikbare muziek te moeten zoeken in de totaal-bibliotheek?
Wanneer ik Spotify op de offline-modus zet, welke hiervoor ontworpen lijkt te zijn zie ik ook alle niet gedownloade albums in de album-lijst staan.
Ga naar je bibliotheek. Kies voor 1 van de opties (afspeellijsten, nummers,nummers, albums,artiesten)
Je komt op een nieuw scherm. Als je probeert naar boven te scrollen verschijnen een filter optie en een button. Klik op de button en klik op Downloads.
(je moet dit wel voor elk aparte categorie doen)
Bedankt! Dit is precies wat ik zocht. Ik had dat filter nooit opgemerkt.avec_style schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:02:
probeer eens het volgende.
Ga naar je bibliotheek. Kies voor 1 van de opties (afspeellijsten, nummers,nummers, albums,artiesten)
Je komt op een nieuw scherm. Als je probeert naar boven te scrollen verschijnen een filter optie en een button. Klik op de button en klik op Downloads.
(je moet dit wel voor elk aparte categorie doen)
Volgens mij heb ik daar geen last van. Wat voor device gebruik je? Je weet zeker dat niemand anders je account gebruikt?Albert020 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:18:
Waarom krijg ik steeds ongevraagd afspeellijsten toegevoegd in mijn Spotify ?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Windows en Android, heb mijn wachtwoord al veranderd, kijken of het nu nog gebeurd ?pven schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:28:
[...]
Volgens mij heb ik daar geen last van. Wat voor device gebruik je? Je weet zeker dat niemand anders je account gebruikt?
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 12-02-2019 16:06 ]
Volgens mij kan het niet maar zou er nog ondersteuning voor komen.N1ckk schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:20:
Weet iemand of de Apple Watch app al ruimte biedt voor offline opslag van playlists? Zit een aanschaf te overwegen, maar kan de app dus nog niet testen haha.
***Edit***
De iPhone-timerfunctie van de vooraf geïnstalleerde klok-app.
En in plaats van een beltoon in te stellen, kunt u de optie "stoppen met spelen" activeren.
Dit werkt goed met Spotify
[ Voor 61% gewijzigd door Albert020 op 03-03-2019 16:41 ]
Nu speel ik thuis Spotify af via mijn Sonos. Als ik buiten de deur ben, wil ik Spotify ook nog wel eens opzetten. Dat gaat niet tegelijkertijd.
Mijn vraag: is het handiger voor mij om een Spotify family abonnement te nemen? Dan kan ik mijn Sonos op een aparte account inschrijven en hebben wij elk onze eigen abonnement. Als ik dit wil, moet ik wel eerst uitzoeken hoe dat precies met KPN werkt, aangezien ik mijn Premium abonnement via hen heb.
Je kunt bij KPN nu ook gewoon Family aanvragen. Dit kon voorheen niet.
Je krijgt ook korting volgens mij ( 1 euro meen ik).
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zo doen wij het ook, en werkt als een tierelierLapras schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:00:
Een vraag. Sinds kort woon ik samen. Mijn vriendin heeft (nog) geen Spotify. Dat wil ze wel.
Nu speel ik thuis Spotify af via mijn Sonos. Als ik buiten de deur ben, wil ik Spotify ook nog wel eens opzetten. Dat gaat niet tegelijkertijd.
Mijn vraag: is het handiger voor mij om een Spotify family abonnement te nemen? Dan kan ik mijn Sonos op een aparte account inschrijven en hebben wij elk onze eigen abonnement. Als ik dit wil, moet ik wel eerst uitzoeken hoe dat precies met KPN werkt, aangezien ik mijn Premium abonnement via hen heb.
https://imgur.com/a/HaGeqQ2
Er is volgens mij een storing...of er was vanmiddag een storing bij Spotifyheppe01 schreef op Thursday 11 April 2019 @ 17:12:
Weet iemand waarom ik geen nummers van de artiest niet meer kan zien?
https://imgur.com/a/HaGeqQ2
Ik gebruikte altijd Playlist Merger 4 Spotify om een aantal playlists automatisch te combineren in master playlist.
Het voordeel dat ik maar 1 master playlist hoef te downloaden en ik die geshuffeld kan afspelen.
Helaas lijkt de ontwikkeling gestopt en merk ik dat er steeds playlists verdwijnen uit de master playlist.
Kent er iemand een vergelijkbare app of functie?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Alleen de 3e kan ik luisteren.
Mocht er meer mensen naar opzoek zijn, kwam het volgende alternatief tegenTijntje schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:37:
Hopelijk heeft iemand een goede vervanging voor mij
Ik gebruikte altijd Playlist Merger 4 Spotify om een aantal playlists automatisch te combineren in master playlist.
Het voordeel dat ik maar 1 master playlist hoef te downloaden en ik die geshuffeld kan afspelen.
Helaas lijkt de ontwikkeling gestopt en merk ik dat er steeds playlists verdwijnen uit de master playlist.
https://writhem.net/spotifympl/
With this small but helpful app, you'll be able to make new Magic Playlists that are smart enough to update themselves based on the contents of other playlists. Have you ever wanted to include a Spotify generated playlist that is frequently updated into your own custom playlist? Now you can. With Spotify Magic Playlist you can create Magic Playlists that are monitored every 10 minutes for changes and propagated to your master Magic Playlist
En kan ik ze massaal ontharten/disliken? Ik bouw liever zelf een leuke nummer database op door zelf hartjes uit te delen.
www.casarodriguillo.com
[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 22-06-2019 18:54 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het heet " liked songs" zie ook https://community.spotify...bums-problem/td-p/4699202Room42 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:50:
@Pinin Hoe zou die playlist in het Engels heten? Is het geen automatisch gegenereerde lijst op basis van jouw likes en subscribtions? Kun je anders eens een screenshot maken?
edit:Ik zie nu dat op mobiel inderdaad een nieuwe 'playlist' verschenen is 'Liked songs'.
https://photos.app.goo.gl/295Lkb9thYQPeoYY7 screenshot
Er zal idd iets zijn dat het getriggerd heeft om bepaalde albums als geliked te zetten
www.casarodriguillo.com
Bijv. "Country" (met daarin ook Blues, Folk, Americana), "Gezellige avond", "dochters favorieten" en "sporten".
Wat ik maar niet kan vinden, is of het mogelijk is om een extra kolom toe te voegen waarin het genre (of meerdere genres) automatisch genoemd worden. Dat maakt sorteren weer een stukje handiger en zo kan ik in 1 x een hele rij tracks aan een volgende playlist toevoegen. Als het niet met een filter/genrekolom kan, dan is een zoekopdracht binnen mijn eigen playlists natuurlijk ook goed.
Ik maak gebruik van Spotify op mijn telefoon en tablet (beide Android), Windows app en eventueel website.
Iemand die weet hoe ik dit kan doen?
Als ik zo rondgoogle, dan kom ik zowel op het Spotifyforum, alsmede op Reddit tegen dat dit nog steeds niet mogelijk is. Eigenlijk gebruik ik liever geen thirdparty programms op mijn account, tenzij betrouwbaar, maar ik kwam wel dit tegen:
http://organizeyourmusic.playlistmachinery.com/
http://static.echonest.com/OrganizeYourMusic/
Kennelijk is echonest een bedrijfsonderdeel dat Spotify zelf heeft aangekocht, dus dat zou betekenen dat ik die veilig op mijn account kan loslaten.
[ Voor 29% gewijzigd door Jorgen op 20-08-2019 01:10 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Cool, want ik word af en toe behoorlijk pissig over hoe gebruiksonvriendelijk de client soms is. Echt bizar voor een programma met zoveel users, denk ik dan. /rantJorgen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 00:53:
[...]
Als ik zo rondgoogle, dan kom ik zowel op het Spotifyforum, alsmede op Reddit tegen dat dit nog steeds niet mogelijk is. Eigenlijk gebruik ik liever geen thirdparty programms op mijn account, tenzij betrouwbaar, maar ik kwam wel dit tegen:
http://organizeyourmusic.playlistmachinery.com/
http://static.echonest.com/OrganizeYourMusic/
Kennelijk is echonest een bedrijfsonderdeel dat Spotify zelf heeft aangekocht, dus dat zou betekenen dat ik die veilig op mijn account kan loslaten.
Hopelijk brengen deze tools wat moois!
Overigens wel eens Spotify in Android Auto geprobeerd? Levensgevaarlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 20-08-2019 01:18 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Kwam ook deze tegen: http://labs.polsys.net/playground/spotify/ die brengt artiestennetwerken in kaart. Wel leuk om te zien en om wellicht wat nieuws uit te pikken. Zeker als het netwerk begint ziet het er wat organisisch uit, maar ik vraag me wel af of er echt usability in zit.
In vind het heel veel klikken en verre van overzichtelijk, helaas. Duidelijk een leuk hobbyproject maar niet direct bruikbaar. Misschien op een regenachtige zondagmiddag.Jorgen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 01:24:
[...]
Kwam ook deze tegen: http://labs.polsys.net/playground/spotify/ die brengt artiestennetwerken in kaart. Wel leuk om te zien en om wellicht wat nieuws uit te pikken. Zeker als het netwerk begint ziet het er wat organisisch uit, maar ik vraag me wel af of er echt usability in zit.
Dat vind ik een beetje het probleem van spotify... het kost zoveel werk! Toen ik nog gewoon van Youtube leefde had ik op den duur 100 tabs openstaan met allemaal interessante artiesten (en dan downloaden als MP3 wat ik wilde houden). In Spotify ben ik na één klik bijna kwijt waar ik voorheen was (zoals zoekresultaten). Laat staan als ik een bepaalde artiest wil onderzoeken, dan kom je gewoon niet meer terug waar je was.
Ik twijfel steeds meer of Spotify wel is wat ik zoek.
Mind you, ik ben eigenlijk in alles allergisch voor 1-window interfaces waarbij alles in hetzelfde venster gebeurt. Dat is niet alleen bij Spotify het probleem. Zelfs websites / webinterfaces kunnen dat probleem hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 20-08-2019 02:19 ]
Nu ik een paar jaar Spotify Premium gebruik, is het wel veel makkelijker dan YouTube, mp3, cd's of lp's.Room42 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 02:13:
[...]
In vind het heel veel klikken en verre van overzichtelijk, helaas. Duidelijk een leuk hobbyproject maar niet direct bruikbaar. Misschien op een regenachtige zondagmiddag.
Dat vind ik een beetje het probleem van spotify... het kost zoveel werk! Toen ik nog gewoon van Youtube leefde had ik op den duur 100 tabs openstaan met allemaal interessante artiesten (en dan downloaden als MP3 wat ik wilde houden). In Spotify ben ik na één klik bijna kwijt waar ik voorheen was (zoals zoekresultaten). Laat staan als ik een bepaalde artiest wil onderzoeken, dan kom je gewoon niet meer terug waar je was.
Ik twijfel steeds meer of Spotify wel is wat ik zoek.
Het enige wat ik mogelijk nog vaker beluister is de normale radio.
Denk dat als je het beste van alles samen neemt, dat het dan een gouden greep is.
Kwaliteit en eenvoud van cd's afspelen; charme en artwork van LP's (of cd-boekjes); en dan alle goede kanten van mp3's (eigen beheer); etc.
Ik ga Organize Your Music nog wel eens even verder doorspitten.
Organize Your Songs is net zo iets.
Wellicht helpt het me om wat uurtjes uit te sparen met het maken van genre gebaseerde playlists.
Sorry, maar tot nu toe vond ik zowel Spotify als Amazon Music echt totaal geen succes!Jorgen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 02:19:
Nu ik een paar jaar Spotify Premium gebruik, is het wel veel makkelijker dan YouTube, mp3, cd's of lp's.
Het enige wat ik mogelijk nog vaker beluister is de normale radio.
En verder ben ik het eigenlijk wel helemaal met @Room42 eens : Spotify heeft een belachelijke slechte Client voor een dienst waarvan zoveel mensen gebruik maken!
De enige reden dat ik dit Topic volg is dan ook de valse hoop dat er op een dag iemand roept : "Er is een nieuwe Client uit en die is helemaal geweldig/veel beter dan de oude Client!"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Die zouden er kunnen zijn als Spotify niet constant hun API zou veranderen!Jorgen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 00:12:
Zijn er geen 3rd party clients die betrouwbaar (eigenaar/bedrijf) en beter zijn?

Heb echt van alles gezocht en getest om uiteindelijk zoiets te hebben van : Laat maar!

Waar ik niet aan uit kom: als ik de podcast Man man man, de podcast wil luisteren dan vindt ie via Android Auto alleen het eerste seizoen (er zijn er drie). Als ik op de telefoon zelf kijk dan zie ik wel alle afleveringen (maar die bedienen tijdens het rijden is niet verstandig). Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit op kan lossen.

Iemand een idee?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
In Home -> Instellingen -> Profiel weergeven -> Profiel bewerken.
Maar ik zie die optie nog niet. Denk dat hij in verloop uitgerold wordt? Ik zie ook het nieuwe Home screen nog niet.
https://www.theverge.com/...load-content-test-youtube
@Hoite Misschien eens een update van de topic pagina?Spotify is now testing video podcasts in its app, starting with two YouTube stars: Zane Hijazi and Heath Hussar, hosts of Zane and Heath: Unfiltered. The global test, which allows the creators to upload their recorded video footage to the app, will show up for 50 percent of the show’s Spotify podcast listeners, a source close to Spotify tells The Verge, and videos will only be coming to three recent episodes, numbers 28 through 30. The test doesn’t visually indicate which episodes have videos to accompany them; listeners will only know once they tap to press play and they see the video footage at the bottom of their screen. They can tap it to make it full screen.
Daar is het hoog tijd voor inderdaad, kan hier wel wat hulp bij gebruiken. Vrijwilligers?dutchnltweaker schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:18:
https://www.nu.nl/tech/60...t-podcasts-met-beeld.html
https://www.theverge.com/...load-content-test-youtube
[...]
@Hoite Misschien eens een update van de topic pagina?
Lekker kort.
Wil er best mee helpenHoite schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:02:
[...]
Daar is het hoog tijd voor inderdaad, kan hier wel wat hulp bij gebruiken. Vrijwilligers?
@Steeldunes en @33Fraise33 hebben het daar over JQBX.
Op zich een interessante app en ben er zeker voor om als Spotify bepaalde functionaliteit niet aanbied om dat dan desnoods bij derden te halen, maar heb wel een paar opmerkingen:
Terugtoets herkent hij niet op de Android-app, dit lijkt dus een van Apple overgezette app.
Afspeellijst stoppen/pauzeren in de (Android) app. Enig idee waar dat zit. Kan het echt niet vinden!
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Kan mij voorstellen dat het in het begin even zoeken is hoe het precies werkt. Wil daar ook meteen aan toevoegen dat ik eigenlijk de web app voornamelijk gebruik en de android app een beetje laat voor wat het is.Tripl3 D schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:27:
...
Op zich een interessante app en ben er zeker voor om als Spotify bepaalde functionaliteit niet aanbied om dat dan desnoods bij derden te halen, maar heb wel een paar opmerkingen:
Terugtoets herkent hij niet op de Android-app, dit lijkt dus een van Apple overgezette app.
Afspeellijst stoppen/pauzeren in de (Android) app. Enig idee waar dat zit. Kan het echt niet vinden!
Terugtoets in de Spotify app bedoel je? Als JQBX loopt kan dat inderdaad niet, dat haalt ook een beetje de gedachtegang onderuit van JQBX als dat wel zou kunnen. Je draait gewoon een playlist af, wil je een nummer nog een keer horen, dan voeg je 'm opnieuw toe aan de queue.
Zodra je een JQBX sessie bent begonnen en er is tenminste 1 actieve DJ, dan zal de muziek door blijven lopen, pauze is geen optie. In de web app kan je wel op pauze klikken en daarna op Resume Audio, hij zal dan weer inspringen op het punt waar ze op dat moment zijn.
Hopelijk geeft dit wat uitleg op jouw vragen, maar vraag gerust meer
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Nee, de terugtoets in JQBX. Die doet niets!Steeldunes schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:13:
Terugtoets in de Spotify app bedoel je? Als JQBX loopt kan dat inderdaad niet, dat haalt ook een beetje de gedachtegang onderuit van JQBX als dat wel zou kunnen. Je draait gewoon een playlist af, wil je een nummer nog een keer horen, dan voeg je 'm opnieuw toe aan de queue.
Dat vind ik nou juist vreemd. Waarom zou je niet kunnen pauzeren of stoppen? Alleen de app beeindigen zorgde ervoor dat de muziek stopte. Aparte gedachtengang.Zodra je een JQBX sessie bent begonnen en er is tenminste 1 actieve DJ, dan zal de muziek door blijven lopen, pauze is geen optie. In de web app kan je wel op pauze klikken en daarna op Resume Audio, hij zal dan weer inspringen op het punt waar ze op dat moment zijn.
Enfin, zo te horen moet je vooral de webapp gebruiken want de (Android) app laat nog wel wat te wensen over. Jammer, want dit soort dingen doe ik met name op mijn mobiel, omdat dat het makkelijkst/snelst is.
Heb geen Iphone, maar op Android is dit volgens mij geen optie. Je meest recent gebruikte staan altijd bovenaan.heppe01 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:39:
Weet iemand hoe je afspeellijsten kan slepen op de IPhone? Wil er graag een paar omhoog hebben.
Oud bericht, maar je zegt dit topic te volgen.nero355 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:58:
Sorry, maar tot nu toe vond ik zowel Spotify als Amazon Music echt totaal geen succes!
En verder ben ik het eigenlijk wel helemaal met @Room42 eens : Spotify heeft een belachelijke slechte Client voor een dienst waarvan zoveel mensen gebruik maken!
De enige reden dat ik dit Topic volg is dan ook de valse hoop dat er op een dag iemand roept : "Er is een nieuwe Client uit en die is helemaal geweldig/veel beter dan de oude Client!"
Wat vind je er zo slecht aan dan?
Ik ben namelijk ook vrijwel helemaal om. Maak steeds meer eigen afspeellijsten, volg een aantal afspeellijsten met muziek die ik verder zelf nooit gekocht zou hebben, vind de Android-Auto beleving steeds beter en icm een Chromecast kun je de muziek ook op de receiver afspelen.
Radio met zichzelf tof vindende DJ's en veel te veel reclame luister ik vrijwel niet meer en iedere keer een cd verwisselen of m'n laptop aan moeten zetten om mijn muziek te kunnen luisteren vind ik te vervelend.
Het is hier en daar wat omslachtiger (zoeken in een playlist bijvoorbeeld), maar over het algemeen ben ik toch behoorlijk tevreden.
Dit vind ik dan wel weer een enorm gemis op Spotify. Heb dan ook delen of complete playlists weer in andere playlists staan om dit te omzeilen. Wel een enorm monnikenwerkje.Tijntje schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:37:
Hopelijk heeft iemand een goede vervanging voor mij
Hier heb ik de perfecte oplossing alweer voor gevondenTripl3 D schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:45:
[...]
Dit vind ik dan wel weer een enorm gemis op Spotify. Heb dan ook delen of complete playlists weer in andere playlists staan om dit te omzeilen. Wel een enorm monnikenwerkje.
https://github.com/WritheM/IntelliMerge
Echter lijkt net nu de site down waar je het kan instellen https://writhem.net/intellimerge/

[ Voor 4% gewijzigd door Tijntje op 13-05-2020 15:34 ]
Site doet het inmiddels weer!Tijntje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:29:
Hier heb ik de perfecte oplossing alweer voor gevonden
https://github.com/WritheM/IntelliMerge
Echter lijkt net nu de site down waar je het kan instellen https://writhem.net/intellimerge/
[Afbeelding]
Ik ga er eens naar kijken, thanks!
Hmm, ik zie ook dat hij er nu een verdienmodel tegenaan heeft gegooidTripl3 D schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:11:
[...]
Site doet het inmiddels weer!
Ik ga er eens naar kijken, thanks!
Eerst was het volledig gratis.
- Hopeloze GUI die teveel schermruimte inneemt en zelfs volledig uitgezoomd nog steeds te log overkomt.Tripl3 D schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:39:
Oud bericht, maar je zegt dit topic te volgen.![]()
Wat vind je er zo slecht aan dan?
- Erg weinig opties wat betreft waar het geluid heen moet/welke geluidskaart.
- De hele "Client" is niks anders dan een Electron app wat dus in feite betekent dat je naar de website in een apart schermpje zit te kijken!

En daardoor is er dus waarschijnlijk ook weer sprake van zoveel beperkingen...
Bovendien kwam ik gaandeweg erg veel klachten tegen die al jarenlang simpelweg worden genegeerd door Spotify en men geen fuck mee doet richting hun betalende klanten!
Voor mij zou het puur voor thuisgebruik zijn, maar ik wil dan gewoon meer dan Spotify op het moment kan aanbieden en daar ga ik dus echt niet voor betalen!Ik ben namelijk ook vrijwel helemaal om. Maak steeds meer eigen afspeellijsten, volg een aantal afspeellijsten met muziek die ik verder zelf nooit gekocht zou hebben, vind de Android-Auto beleving steeds beter en icm een Chromecast kun je de muziek ook op de receiver afspelen.
Radio met zichzelf tof vindende DJ's en veel te veel reclame luister ik vrijwel niet meer en iedere keer een cd verwisselen of m'n laptop aan moeten zetten om mijn muziek te kunnen luisteren vind ik te vervelend.
Het is hier en daar wat omslachtiger (zoeken in een playlist bijvoorbeeld), maar over het algemeen ben ik toch behoorlijk tevreden.
Ik begreep zelfs dat de oude originele Client vele malen beter en uitgebreider was dan de huidige, maar dat was natuurlijk veel te handig dus men heeft die al gauw laten verdwijnen...
Ik gebruik het vrijwel alleen op mijn telefoon en dan voldoet het wel aan de meeste eisen, vind ik dan.
Maar ik begreep het wel dat je in jouw use-case Spotify te beperkt vindt.
Wat vind je dan overigens van de client van alternatieven zoals Apple Music, Tidal, YouTube music, en Deezer?
Deezer is vrijwel hetzelfde de laatste keer dat ik het zag, maar misschien moet ik die ook weer een keer opnieuw testen samen met Tidal, maar ik weet wel dat Amazon Music ongeveer gelijk zo niet erger is dan Spotify :Tripl3 D schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:12:
Wat vind je dan overigens van de client van alternatieven zoals Apple Music, Tidal, YouTube music, en Deezer?
- Installeert zomaar ergens in een folder en laat je de locatie niet kiezen.
- Electron app, waarbij dat ook nog eens veel duidelijker is te zien!

YouTube Music twijfel ik nog over, want eigenlijk wil ik zo min mogelijk aan het hele Google ecosysteem vastzitten, ondanks mijn Android telefoon die alleen de Play Store en Chrome draait en verder helemaal niks qua Google apps
En eigenlijk geldt hetzelfde voor alles wat van Apple is, hoewel die waarschijnlijk wel één van de betere Clients zouden kunnen hebben, ondanks dat die ook een tijdje geleden is "gedowngrade" toen ik de screenshots naast elkaar zag.
Ik snap gewoon niet hoe men het voor elkaar gekregen heeft om op de een of andere manier totaal te vergeten hoe een "mp3 player" eruit ziet en iedereen opeens allerlei rare zooi is gaan bouwen die wat mij betreft totaal op design i.p.v. functionaliteit is gericht

Aangemeld via ‘iCloud keychain’ €0,01 overgemaakt. Toen zag ik in de app (ios) mijn playlists niet. Stom, niet goed opgelet. Had ik t account van mijn zoontje (9) gebruikt.
Meteen premium opgezegd.
Ingelogd op de website op mijn account.(ander mail adres uiteraard) Actie aangeklikt. Weer €0,01 betaald, bevestigingen gekregen.
Maar.... geen premium op mijn account nu?
Wel de mogelijkheid om t aan te vragen maar dan wel direct voor €9,99 per maand?
Hoe krijg ik nu toch die 3 mnd gratis?
Geen idee waar ik deze vraag aan spotify support kan stellen behalve een soort forum waar vragen niet beantwoord worden.
Voorheen kon ik ook gewoon om de drie maanden een nieuw account aanmaken, en voor een euro deze drie maanden premium maken. Maar al een tijdje lukt dat niet meer
Ineens mis je allerlei features, met name rondom playlists. Het lijkt gekoppeld te zijn aan je account, want als ik een test account maak en daarmee inlog in dezelfde windows app, dan heb ik gewoon weer de oude interface.
Er is echter geen opt-out optie...
Lijkt een A/B test te zijn, waarbij je eigenlijk als betalende klant een ge-downgrade product krijgt.
Linkje naar community post: https://community.spotify...iend-tab-etc/td-p/4913264
[ Voor 31% gewijzigd door Meekoh op 18-05-2020 16:16 ]
Computer says no

Wat voor app is maakt mij niet zoveel uit.nero355 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:48:
@Meekoh : De "volledige applicatie" is sowieso een Electron app hoe je die ook installeert dus dan kan je dat soort dingen ook wel verwachten...
Dat er ineens features verdwijnen, dat maakt mij wel uit
Computer says no
Ook dat is niet de eerste keer helaas...Meekoh schreef op maandag 18 mei 2020 @ 16:50:
Wat voor app is maakt mij niet zoveel uit.
Dat er ineens features verdwijnen, dat maakt mij wel uit
Het briljante is ook dat de servicedesk gewoon als "oplossing" suggereerd dat je een nieuw account moet maken en dat zij het een en ander kunnen overzetten.

Maar alle auto-generated playlists (Your Top Songs 20XX etc.) ben je kwijt.
[ Voor 10% gewijzigd door Meekoh op 18-05-2020 16:58 ]
Computer says no
Ik heb momenteel -ik weet niet hoeveel- nummers in mijn "Liked Songs" afspeellijst. Nu zou ik graag ze eigenlijk allemaal eens willen luisteren. Alleen tjah dat lukt natuurlijk niet in 1 uurtje, 1 dag, 1 week, 1 maand zelfs misschien... Aan het eind van de dag zet je toch je laptop uit, de dag erna start je hem weer op, start je je favouriete muziekprogramma en druk je weer op play. Je merkt dan echter dat je toch weer een aantal dezelfde liedjes hoort die je gisteren hoorde... Omdat hij weer een 'nieuwe' queue aanmaakt.
Hoe komt dat? Nou omdat ik spotify op shuffle heb staan. Ik zou shuffle uit kunnen zetten. Vervolgens kun je makkelijker bij houden waar je gebleven bent. Echter... waarop sorteer je? Titel? Dan krijg je soms hetzelfde liedje 2x (bijvoorbeeld het orgineel en een mix of afgeleide ervan). Artiest? Ja dan krijg je alles van 1 artiest achter elkaar ook niet chill. Album? Zelfde probleem? Afspeelduur? Dan begin je met korte nummers en eindig je met lange of andersom, ook niet chill....
Dus hoe zorg ik ervoor dat ik random mijn afspeellijst kan beluisteren en tegelijk ook makkelijk weet welke ik al heb gehad of niet? Zodat ik zeker ieder nummer een keer hoor?
#firstworldproblems
Hoe ik het overigens nu oplos... Een nieuwe afspeellijst met alle liedjes erin... liedje beluisteren en verwijderen van de afspeellijst.😅
[ Voor 6% gewijzigd door Chip. op 26-05-2020 15:53 ]
https://plylst.app/
Ik heb mijn account gekoppeld, maar als ik een playlist maak krijg ik geen nrs te zien: "No songs match your filters." Ook als ik als enige filter heb: "Uses only songs I've liked. Sorted randomly. Limited to 500 songs."
Als ik een filter maak op basis van full Spotify catalog ipv mijn eigen library, dan krijg ik wel nrs te zien.
De playlists komen overigens niet in mijn account. En ik gebruik echt mijn juiste account. Iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar wel zojuist uitgeprobeerd. Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.SuperCrisz schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:20:
Heeft er iemand ervaring met het open source project om dynamische playlists te maken?
https://plylst.app/
Ik heb mijn account gekoppeld, maar als ik een playlist maak krijg ik geen nrs te zien: "No songs match your filters." Ook als ik als enige filter heb: "Uses only songs I've liked. Sorted randomly. Limited to 500 songs."
Als ik een filter maak op basis van full Spotify catalog ipv mijn eigen library, dan krijg ik wel nrs te zien.
De playlists komen overigens niet in mijn account. En ik gebruik echt mijn juiste account. Iemand hier ervaring mee?
Vind dit trouwens een algemener probleem. Heb inmiddels een zelf gemaakte playlist met >500 nummers en bepaalde nummers hoor ik best wel regelmatig en bepaalde andere (vrijwel) nooit.Chip. schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:47:
Vraagje... geen idee of meerdere mensen dit hebben...
Ik heb momenteel -ik weet niet hoeveel- nummers in mijn "Liked Songs" afspeellijst. Nu zou ik graag ze eigenlijk allemaal eens willen luisteren. Alleen tjah dat lukt natuurlijk niet in 1 uurtje, 1 dag, 1 week, 1 maand zelfs misschien... Aan het eind van de dag zet je toch je laptop uit, de dag erna start je hem weer op, start je je favouriete muziekprogramma en druk je weer op play. Je merkt dan echter dat je toch weer een aantal dezelfde liedjes hoort die je gisteren hoorde... Omdat hij weer een 'nieuwe' queue aanmaakt.
Hoe komt dat? Nou omdat ik spotify op shuffle heb staan. Ik zou shuffle uit kunnen zetten. Vervolgens kun je makkelijker bij houden waar je gebleven bent. Echter... waarop sorteer je? Titel? Dan krijg je soms hetzelfde liedje 2x (bijvoorbeeld het orgineel en een mix of afgeleide ervan). Artiest? Ja dan krijg je alles van 1 artiest achter elkaar ook niet chill. Album? Zelfde probleem? Afspeelduur? Dan begin je met korte nummers en eindig je met lange of andersom, ook niet chill....
Dus hoe zorg ik ervoor dat ik random mijn afspeellijst kan beluisteren en tegelijk ook makkelijk weet welke ik al heb gehad of niet? Zodat ik zeker ieder nummer een keer hoor?
#firstworldproblems
Hoe ik het overigens nu oplos... Een nieuwe afspeellijst met alle liedjes erin... liedje beluisteren en verwijderen van de afspeellijst.😅
Vind dat soms best storend dat dat algoritme bepaalde nummers bij elkaar zet omdat ze iets gemeenschappelijks hebben en daardoor de wat bijzonderdere nummers in je lijst minder pakt.
Ja, ik. Al ben ik nog niet zo heel lang podcast-luisteraar en heb ze juist via Spotify ontdekt, dus geen idee wat de verschillen zijn met andere apps. Plus, sinds ik vooral thuiswerk luister ik praktisch geen muziek en al helemaal geen podcasts meer, dus m'n laatste ervaringen zijn van begin maart.Belecthor schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:11:
Zijn hier mensen die Spotify als dedicated podcast app gebruiken? Er zijn zo bizar veel podcasts apps, maar veel zijn ook gebonden aan een OS; Spotify is daarin breder te gebruiken.
Ik gebruik zelf Pocketcast op mijn mobiel en vind dat een fijne app. Het bevat ook een tabje om nieuwe podcasts te ontdekken (als je daar behoefte aan hebt)
Anoniem: 188103
Beiden hebben eenzelfde maandprijs, maar ik had een jaarabbo, kwam met €99 goedkoper uit. Spotify is 120, of is er ook ergens een korting indien jaarabbo?
In de auto gebruik ik siri met carplay om muziek op te leggen. Bij spotify werkt dit niet zo lekker. Als ik siri vraag om een nummer te spelen op spotify, dan is het altijd een verkeerd nummer dat gedraaid wordt. Ik las ergens dat dit te maken heeft dat ik nog geen premium ben. Klopt dit?
Laatste punt. Mijn ios apparaat staat in het engels. Spotify neemt de taal over van het systeem. Geen probleem. Alleen, als ik de pagina open om premium te worden, staat die in het fucking frans. Hoe krijg ik die in het nederlands of engels?
:strip_exif()/f/image/PhUbxNvrQNHlYmZ6S7WHkBGq.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor zover ik weet doet Spotify niet aan een jaarkorting. De enige acties die ik ken zijn de 2 weken gratis als proef, 3 maanden voor 0,99 euro als proef en het gezinsabonnement waardoor je per gebruiker goedkoper uit kan zijn.Anoniem: 188103 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:11:
Beiden hebben eenzelfde maandprijs, maar ik had een jaarabbo, kwam met €99 goedkoper uit. Spotify is 120, of is er ook ergens een korting indien jaarabbo?
Dat zou zomaar kunnen. Met het gratis abonnement kun je voor zo ver ik weet niet specifieke nummers af laten spelen, dus dat zou hier mee te maken kunnen hebben.Anoniem: 188103 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:11:
In de auto gebruik ik siri met carplay om muziek op te leggen. Bij spotify werkt dit niet zo lekker. Als ik siri vraag om een nummer te spelen op spotify, dan is het altijd een verkeerd nummer dat gedraaid wordt. Ik las ergens dat dit te maken heeft dat ik nog geen premium ben. Klopt dit?
https://support.spotify.c...settings/change-language/Anoniem: 188103 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 17:11:
Mijn ios apparaat staat in het engels. Spotify neemt de taal over van het systeem. Geen probleem. Alleen, als ik de pagina open om premium te worden, staat die in het fucking frans. Hoe krijg ik die in het nederlands of engels?
Vreemde bug. Anders even via de website regelen.
Zo is er nu bijv. een actie om 3 maanden Spotify te krijgen voor 10 euro.
Ze hebben meestal ook een actie in december. Vaak is dat de actie om een jaar Spotify te krijgen voor 100 euro. Maar dat betekent wel dat je even moet wachten (en het is geen garantie dat ze de actie zullen herhalen, al lijkt het mij wel aannemelijk).
De shuffle is waardeloos en heb even zelf gezocht naar andere oplossingen. Zo kwam ik op een website van een Redditor die je playlist in Spotify shufflet. Deze kun je vervolgens zonder shuffle afspelen, omdat de volgorde al gehusseld is.Tripl3 D schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:43:
[...]
Vind dit trouwens een algemener probleem. Heb inmiddels een zelf gemaakte playlist met >500 nummers en bepaalde nummers hoor ik best wel regelmatig en bepaalde andere (vrijwel) nooit.
Vind dat soms best storend dat dat algoritme bepaalde nummers bij elkaar zet omdat ze iets gemeenschappelijks hebben en daardoor de wat bijzonderdere nummers in je lijst minder pakt.
Je moet wel toegang geven tot je account, dus wellicht slim om even een dud-wachtwoord te gebruiken en de site te gebruiken. Daarna kun je via Spotify Account de rechten voor de site opheffen nadat je het gebruikt hebt en je WW weer herstellen naar het oude. Ik heb er vorige week gebruik van gemaakt en het werkt perfect!
https://spotifyshuffler.com/
Het wachtwoord komt niet bij spotifyshuffler.com, dat hebben ze ook niet nodig als je de site autoriseert om in jouw account te kijken. Je kunt beter de site vertrouwen en/of achteraf direct de autorisatie weer verwijderen vanuit je Spotify-account.sp4gs schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 15:43:
[...]
Je moet wel toegang geven tot je account, dus wellicht slim om even een dud-wachtwoord te gebruiken en de site te gebruiken. Daarna kun je via Spotify Account de rechten voor de site opheffen nadat je het gebruikt hebt en je WW weer herstellen naar het oude. Ik heb er vorige week gebruik van gemaakt en het werkt perfect!
https://spotifyshuffler.com/
Ah thanks voor de informatie! Ik ben altijd erg voorzichtig met dit soort dingen. Better be safe than sorryRoom42 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 16:44:
[...]
Het wachtwoord komt niet bij spotifyshuffler.com, dat hebben ze ook niet nodig als je de site autoriseert om in jouw account te kijken. Je kunt beter de site vertrouwen en/of achteraf direct de autorisatie weer verwijderen vanuit je Spotify-account.
Wel in airplane mode, niet met WiFi ingeschakeld.
Edit:
Ah ik zie op de Twitter feed van Spotify dat dit een algemeen probleem is en dat ze er mee bezig zijn
[ Voor 48% gewijzigd door Wootism op 10-07-2020 13:41 ]
Same hereWootism schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:35:
Meer mensen hier waarbij de Spotify app op iPhone compleet niet meer werkt? Ook niet na een reinstall?
Wel in airplane mode, niet met WiFi ingeschakeld.
Edit:
Ah ik zie op de Twitter feed van Spotify dat dit een algemeen probleem is en dat ze er mee bezig zijn
Update:
Nieuwe layout.
Wat onderdelen bijgewerkt, toegevoegd en verwijdert.
Veel van de playlists zijn niet meer actueel (maar heb ik voor nu nog even intact gelaten), dus mochten jullie suggesties hebben wil ik ze graag toevoegen!
@Hoite Misschien suggesties?
[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-07-2020 23:07 ]
[ Voor 83% gewijzigd door g0tanks op 11-08-2020 18:59 ]
https://play.google.com/s...el.boonstra.statify&hl=nl
Heb zelf de beta-versie waardoor ik nu ook naast meest afgespeelde nummers en artiesten (in weken, maanden en jaren) nu ook de meest beluisterde muziekgenres kan zien.
Ik vind alleen dat hij wel wat duidelijker mag zijn in het feit dat hij gehinderd wordt door Spotify bij het verstrekken van bepaalde inzichten, want daar wordt hij in de reviews nu soms voor afgerekend door een slechtere score.
Zo kun je geen exacte aantallen zien dat er naar een nummer of artiest geluisterd is en weet hij het aantal weken, maanden en jaren ook niet met zekerheid.
Hoe is dit anders dan Statify (het lijkt namelijk exact hetzelfde te doen)? Heb het persoonlijk liever in een app dan op een website.Locolau schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 10:34:
Ik gebruik https://www.statsforspotify.com/ best vaak, erg leuk.
Geen idee, het is maar wat je voorkeur is; een aparte app of een website. Ik wilde ze even vergelijken maar zie die app niet voor iOS. Dus heb Spotistats for Spotify gedownload en die doet ook ongeveer hetzelfde, iets andere interface.Tripl3 D schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 12:11:
[...]
Hoe is dit anders dan Statify (het lijkt namelijk exact hetzelfde te doen)? Heb het persoonlijk liever in een app dan op een website.
Ik heb hetzelfde probleem en mijn vriendin ook. 2 verschillende Chromecasts, 2 verschillende Android telefoons. Als ik de beoordelingen in de Play store lees hebben meer mensen er last van.maxietheboss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:44:
Vandaag een update op Android 11 gekregen (OxygenOS 11.0.1.2 op een OnePlus 8T) en sindsdien is het niet meer mogelijk om naar een Chromecast te vasten. Spotify geeft onder de Chromecasts "Spotify is niet geïnstalleerd". Zijn er meer mensen met dit probleem. Of ik heb iets gemist, maar ik heb nog nooit gehoord van een app installeren op een Chromecast.
Anoniem: 57963
Hier precies hetzelfde op meerdere Chromecasts met verschillende Android telefoons: "Spotify is niet geïnstalleerd".maxietheboss schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 17:44:
Vandaag een update op Android 11 gekregen (OxygenOS 11.0.1.2 op een OnePlus 8T) en sindsdien is het niet meer mogelijk om naar een Chromecast te vasten. Spotify geeft onder de Chromecasts "Spotify is niet geïnstalleerd". Zijn er meer mensen met dit probleem. Of ik heb iets gemist, maar ik heb nog nooit gehoord van een app installeren op een Chromecast.
Heel irritant! Twee weken geleden ook al streaming troubles met de Chromecast. Spotify maakt er een potje van de laatste tijd. Twee weken geleden met het andere euvel was er van alles over te vinden op de Spotify Community, maar nu helemaal niks... Het vervelende is dat je eerst lokaal loopt te zoeken naar wat er mis is en dan blijkt het probleem gewoon bij Spotify zelf te zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 57963 op 29-10-2020 21:57 ]
Dat is er niet echt volgens mij. Ik zou even wisselen met je daily mixes.107mb schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
heb sinds kort spotify-family (op aanraden van de familie :-) ), maar ik loop tegen het volgende aan: ik wil gewoon radio-like afwisselende muziek. Dan een golden oldie, dan een metalnummer, dan tiesto. Ik zoek op playlisten, maar na een uurtje prog-metal ben ik dat wel zat. Hoe doe ik dat?
Daar is geen rechtstreekse oplossing voor. voor zo ver ik weet.107mb schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
heb sinds kort spotify-family (op aanraden van de familie :-) ), maar ik loop tegen het volgende aan: ik wil gewoon radio-like afwisselende muziek. Dan een golden oldie, dan een metalnummer, dan tiesto. Ik zoek op playlisten, maar na een uurtje prog-metal ben ik dat wel zat. Hoe doe ik dat?
Zelf een playlist maken met diverse stijlen en hem dan verder laten spelen met vergelijkbare muziek zodra de playlist afgelopen is is wellicht een optie.
En als je toch het family abbonnement hebt dan kun je ook een playlist luisteren obv van de muzieksmaak van door jou gekozen familieleden. Dat zijn dan vaak weer nummers van vergelijkbare artiesten of nummers die nog niet in een playlist voorkomen van artiesten die wel in een playlist voorkomen.
En anders Discover weekly. Dat zijn over het algemeen wel afwisselende lijsten
Ik gebruik hier zelf IntelliMerge for Spotify voor107mb schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
https://writhem.net/intellimerge/
With this helpful app, you'll be able to make Master Playlists that are smart enough to update themselves based on the contents of other playlists. Have you ever wanted to include a Spotify curated playlist that is frequently updated into your own custom playlist without having to keep track of what's new? Now you can. With IntelliMerge for Spotify you can create playlist links that are frequently monitored for changes and propagated to your Master Playlist. Now you can merge Spotify playlists from any user like a pro.
Heb er zelfs een Pro abbo voor afgesloten.
Werkt perfect.
Het enige wat ik blijf missen en daar ben ik uniek in is een witte UI.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Een tijdje later speelde ik een album af, maar na het eerste nummer speelde Spotify een totaal andere playlist af.
Ik heb nog geen reactie gekregen van onze andere spotify members.
Hebben meer mensen dit probleem en waar zou het aan kunnen liggen?
Bevestig je adres vóór 2020-11-26, zodat jij en je gezin het Premium Family-abonnement kunnen blijven gebruiken.
ADRES BEVESTIGEN
Als je je adres niet bevestigt, kunnen de leden van je abonnement geen muziek zonder advertenties meer luisteren, hebben ze geen toegang meer tot hun downloads en profiteren ze niet meer van alle Premium-voordelen.
meerdere mensen deze melding ontvangen?
Vorig jaar, gewoon het adres van degene die betaald bevestigen.Kruitdamp schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:09:
Verplicht: bevestig je adres.
Bevestig je adres vóór 2020-11-26, zodat jij en je gezin het Premium Family-abonnement kunnen blijven gebruiken.
ADRES BEVESTIGEN
Als je je adres niet bevestigt, kunnen de leden van je abonnement geen muziek zonder advertenties meer luisteren, hebben ze geen toegang meer tot hun downloads en profiteren ze niet meer van alle Premium-voordelen.
meerdere mensen deze melding ontvangen?
Daarna niets meer van gehoord en doet Spotify het nog steeds!
Anoniem: 1439850
Hier ook. Heel de ochtend Spotify via de Sonos gespeeld, daarna even gepauzeerd en vervolgens alleen maar connectieproblemen.Anoniem: 1439850 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:54:
Iemand anders toevallig problemen met de connectie? Lijkt de hele ochtend al redelijk instabiel.
Anoniem: 1439850
Het lijkt ondertussen al weer wat stabieler. Alleen nog steeds klapt dat ding er om de haverklap uit. Durf Spotify ook niet meer af te sluiten.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Er gaat echt niks boven de community achter Spotify.
Hier had uw reclame kunnen staan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/DlUJnwuHQhttRG1rBV8cuQXQ.png?f=user_large)
En zo te zien ben ik niet de enige met issues:
:fill(white):strip_exif()/f/image/YU0vdJSdNOPLBwnbVPpAi6Ju.png?f=user_large)
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.