Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste
Acties:

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spotify heeft DJ Mixes gelanceerd in oa Nederland: https://newsroom.spotify....-and-grow-their-fan-base/

Hier zat ik toch wel op te wachten. Vind de vindbaarheid alleen wel echt slecht, het is echt zoeken in de app om ze naar boven te halen.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:36
Batterij gebruik op iOS 15 is extreem hoog helaas, iOS 15.1 heeft dat niet opgelost. Hopelijk komen ze snel met een fix.

• Locolau
Spotify Wrapped 2021 is uit. Alleen op mobiel voor zover ik zie.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:12
Locolau schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:03:
Spotify Wrapped 2021 is uit. Alleen op mobiel voor zover ik zie.
Ben benieuwd. Want veel dat ik draai staat niet eens op spotify. Maar voeg ik zelf toe

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03 22:37
Goedendag,
Zit met een vraag, hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Na jaren van Deezer gebruik, nu dan weer Spotify gebruiken omdat alleen deze dienst samenwerkt met Google-nest.
Ik heb ervaring met de gratis versie van Spotify een jaar of 4 geleden, en daar vond ik vooral de functie "voorstellen" geweldig.
Als je wat verder door scrolde naar beneden werden een aantal voorstellen gedaan aan de hand van het nummer wat je aan het luisteren was. Geweldige optie, omdat je zo nieuwe nummers kon ontdekken die in dezelfde muzikale range lagen als dat nummer wat je aan het luisteren was.
Ook Deezer had een soort van gelijke optie.

Nu na jaren weer Spotify op m'n telefoon terug gezet, en ik kan deze optie nergens meer terug vinden. Hij lijkt wel verwijderd?
Ook wil Spotify niet soort gelijke nummers door blijven spelen nadat het gekozen nummer afgelopen is. En dit terwijl ik deze optie wel aangezet heb in het menu.

Iemand die de "suggestie" optie weet aan te wijzen in Spotify?
En iemand die weet waarom Spotify niet door blijft spelen met soort gelijke nummers, ondanks dat deze optie aanstaat?

Alvast dank 😁

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
in je settings staat Autoplay @melly, dat is wat je zoekt

• melly
Dank, maar wat ik al zei, deze staat aan

• 418O2
melly schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:28:
Dank, maar wat ik al zei, deze staat aan
Waar zeg je dat precies? Dan lees ik er wellicht overheen. Hij doet dat overigens wel per X nummers (stuk of 5 volgens mij), dus geen gigantische lijst aan suggesties

[Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 02-12-2021 14:29]

• melly
Benoem het twee keer in m'n tekst 😉
Maar dat maakt niet uit, je biedt een helpende hand en dank daarvoor.
Vreemde is dat hij het wel twee keer gedaan heeft.

• 418O2
melly schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:35:
Benoem het twee keer in m'n tekst 😉
Maar dat maakt niet uit, je biedt een helpende hand en dank daarvoor.
Vreemde is dat hij het wel twee keer gedaan heeft.
Suggesties is wat anders dan autoplay. Wat hij dan doet is aan de hand van je context andere nummers opzetten. Als je dus vanuit een artiestenpagina of playlist 1 nummer start, dan vult hij de queue met andere nummers van die artiest of die playlist. Maar vanuit de zoekfunctie doet hij dat niet bijvoorbeeld (en gelukkig maar :) )

• melly
418O2 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:41:
[...]

Suggesties is wat anders dan autoplay. Wat hij dan doet is aan de hand van je context andere nummers opzetten. Als je dus vanuit een artiestenpagina of playlist 1 nummer start, dan vult hij de queue met andere nummers van die artiest of die playlist. Maar vanuit de zoekfunctie doet hij dat niet bijvoorbeeld (en gelukkig maar :) )
Ik ben niet duidelijk geweest met mijn vraagstelling denk ik.
In de Spotify app van 4 jaar geleden had je ergens, als je naar beneden scrolde, allemaal suggesties van andere nummers die in 1 lijn lagen met datgene wat je aan het beluisteren was.
Vooral deze optie hoop ik weer te vinden.

Echter autoplay doet min of meer hetzelfde.
Als de muziek afgelopen is speelt spottify gelijkwaardige muziek verder van uit een lijst die spottify zelf samenstelt. Nu geen aanbod van nummers waaruit ik kan kiezen,maar wel kennismaking met onbekende nummers die in 1 lijn liggen.
Niet ideaal, maar als autoplay zou werken bij mij was dit iig iets.

Dus mijn probleem nu is dat ik nergens meer de "suggestie" optie kan vinden.
En mijn tweede probleem is dat autoplay niets lijkt te doen.

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij werkt autoplay alleen vanuit een playlist of album. Dus niet vanaf een 'los' nummer.

Zoek dus een playlist die in de buurt komt van jouw smaak, die zal wel met autoplay doorgaan als hij afgelopen is, en ook suggesties tonen.

Invoegen doe je zo!

• 418O2
@melly je vraag is wel duidelijk, maar dat is er niet meer. @Diederik en ik proberen uit te leggen hoe het nu werkt.

Song radio ken je wel? Dat komt er bij in de buurt

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Overigens staat mijn 'home' pagina vol met albums en afspeellijsten waarvan Spotify denkt dat ik het interessant vind.

Misschien heeft het algoritme even tijd nodig.

Invoegen doe je zo!

• melly
418O2 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:20:
@melly je vraag is wel duidelijk, maar dat is er niet meer. @Diederik en ik proberen uit te leggen hoe het nu werkt.

Song radio ken je wel? Dat komt er bij in de buurt
Dank je, stom toevallig had ik die net gevonden door nog iets verder door te scrollen 😄
Idd komt dit al aardig in de buurt van wat ik zoek. Niet ideaal, maar zo kan ik iig soortgelijke nieuwe nummers ontdekken.
Bedankt voor het mee denken.

• 418O2
melly schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:14:
[...]

Dank je, stom toevallig had ik die net gevonden door nog iets verder door te scrollen 😄
Idd komt dit al aardig in de buurt van wat ik zoek. Niet ideaal, maar zo kan ik iig soortgelijke nieuwe nummers ontdekken.
Bedankt voor het mee denken.
Top. Kijk ook bij Discover weekly en je daily mixes, dat is soms ook wel leuk.

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12
Ik ben benieuwd wanneer Spotify in het standaardabonnement lossless gaat aanbieden. Gezien Tidal HiFi nu 9.99/mnd kost.

Signal. Speak freely

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik zie nu toevallig dat de desktop app ook lyrics kan tonen. De knop staat rechtsonder naast de knoppen voor queue, devices en volume.

• elmerblues
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11-2022
Kent iemand dit probleem? Ik wil spotify eens uitproberen met het gratis account. Ik wil de app nog niet hebben dus gewoon afspelen via de webbrowser op android phone.

Account aangemaakt, gesurft naar open.spotify.com maar als ik dan druk op de afspeelknop zegt hij dat hij geen app kan vinden om het af te spelen. Op zich gek want hij zou toch gewoon moeten streamen lijkt mij, zonder een app op te zoeken. Het lijkt wel of hij de spotify app op mijn telefoon nodig heeft maar dat wil ik helemaal niet.

Ik heb het geprobeerd met verschillende android devices, en met verschillende browsers(chrome, Firefox), allemaal zelfde probleem. Afspelen van protected content staan aan en gebruik incognito mode.

Als ik een radiostation link open, streamt hij wel prima naar de browser.

Ben een beetje lost nu..

If you don't look back at your car after you parked it, you bought the wrong car. Life is too short for boring cars.

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:02

page404

Website says no

Die offline Apple Watch functie zit er nu al een half jaar in, maar het werkt voor geen meter. Nadat ik alles reset had voor de tigste keer kon ik zowaar een playlist downloaden en zelfs afspelen zonder iPhone in de buurt. Dat is ook ineens weer klaar: ondanks dat de nummers gedownload zijn weigert hij nummers via de Apple Watch/AirPods toe te spelen. Ik had gedacht ermee te kunnen hardlopen maar het werkt gewoon niet.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-03 11:27
elmerblues schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:42:
Kent iemand dit probleem? Ik wil spotify eens uitproberen met het gratis account. Ik wil de app nog niet hebben dus gewoon afspelen via de webbrowser op android phone.

Account aangemaakt, gesurft naar open.spotify.com maar als ik dan druk op de afspeelknop zegt hij dat hij geen app kan vinden om het af te spelen. Op zich gek want hij zou toch gewoon moeten streamen lijkt mij, zonder een app op te zoeken. Het lijkt wel of hij de spotify app op mijn telefoon nodig heeft maar dat wil ik helemaal niet.

Ik heb het geprobeerd met verschillende android devices, en met verschillende browsers(chrome, Firefox), allemaal zelfde probleem. Afspelen van protected content staan aan en gebruik incognito mode.

Als ik een radiostation link open, streamt hij wel prima naar de browser.

Ben een beetje lost nu..
@elmerblues Wat kan helpen is om je browser in desktop modus te zetten. In de native modus wordt er vaak naar de app doorverwezen.

Maar .. Waarom wil je niet de app gebruiken? Zeker als je het toch al opent op een Android toestel dan krijg je er een klap meer gebruiksgemak voor terug dan te gaan zitten pielen in een browser (bepaalde functionaliteit is niet altijd 1-op-1 overgenomen).

• elmerblues
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11-2022
@CuBras, dank je! Het gebruiken van de desktop modus was inderdaad de oplossing. Echt lekker werken doet het niet, moest paar x inloggen en verversen maar er komt nu in ieder geval geluid uit :)

Mijn indruk van Spotify is wel dat ze met alle macht die app door je strot willen duwen.

Brengt mij op je vraag over waarom geen app...tsja noem mij paranoide maar ik probeer zo min mogelijk android apps te gebruiken en zoveel mogelijk de incognito browser. Die apps zijn meestal enorme privacy slurpers (de opt outs zijn vaak ook een lachtertje) en kunnen veel meer info over je verzamelen met een app dan in een incognito browsertje. Daarom proberen de bedrijven je ook zoveel mogelijk in apps te krijgen en werkt veel functionaliteit ook meestal niet, beperkt of nauwelijks in een website. Bij facebook (hou ik mij ook verre van) zie je het ook, de app werkt veel beter dan de website.

If you don't look back at your car after you parked it, you bought the wrong car. Life is too short for boring cars.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:04

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

elmerblues schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:50:
Mijn indruk van Spotify is wel dat ze met alle macht die app door je strot willen duwen.

Brengt mij op je vraag over waarom geen app...tsja noem mij paranoide maar ik probeer zo min mogelijk android apps te gebruiken en zoveel mogelijk de incognito browser. Die apps zijn meestal enorme privacy slurpers (de opt outs zijn vaak ook een lachtertje) en kunnen veel meer info over je verzamelen met een app dan in een incognito browsertje. Daarom proberen de bedrijven je ook zoveel mogelijk in apps te krijgen en werkt veel functionaliteit ook meestal niet, beperkt of nauwelijks in een website. Bij facebook (hou ik mij ook verre van) zie je het ook, de app werkt veel beter dan de website.
Wat zou de wereld een mooiere plek zijn als iedereen er zo over dacht! _O_ O+ d:)b

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-03 08:41
Ik weet niet of dit al eens in langsgekomen... Maar ik ben vandaag een scriptje tegengekomen om op je Mac die :X 8)7 |:( :-( :( irritante podcast shows uit te zetten... Even je Spotify uitzetten en dit scriptje in de terminal runnen en Spotify opstarten en weg... Wat een verademing... O+ O+

code:
1
2
3
4
5
cd /Applications/Spotify.app/Contents/Resources/Apps
unzip -p xpui.spa xpui.js | sed 's/,show,/,/' | sed 's/,episode"/"/' > xpui.js
cp xpui.spa xpui.spa.bak
zip xpui.spa xpui.js
cd -

offtopic:
nogmaals, code niet zelf geschreven, maar vond het delen waard

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Meer informatie over die fix staat op https://remysharp.com/2021/08/17/removing-shows-from-spotify . Die kwam ik eens tegen bij een zoektocht om oude podcasts te verwijderen.

Ik vind het blok an sich niet zo erg, maar wel dat er podcasts in staan die ik niet meer volg. Het lukt me gewoon niet die uit de lijst te verwijderen. De podcasts die ik dan wel af en toe luister zie ik pas via 'see all'.

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:11
Ik wordt een beetje schijtziek van de automatische nummer die gaan spaken na het beëindigen van een album of playlist. Ik draai van alles wat. Hardrock, 80 s en 90' s pop. Beetje Jazz. Funk. Veel Prince. Soundtrack of Survivor. Moderne metal tijdens het trainen 3x per week.
Maar steevast als er een list voorbij is krijg ik nummers van Huey Lewis and the news.
Ik wil de functie ook niet uitzetten maar is die meer te sturen?
Staat hooguit één nummer van ze in één van mijn playlisten maar ik heb ze nooit geliked.

[Voor 14% gewijzigd door Cobb op 04-02-2022 13:55]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58
Andere ook last van een Spotify storing op dit moment?

• Sandrr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-03 09:26
Yep hier ook. Website geeft ook een 500 error

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03 14:10
Ja, ik kan niet meer inloggen en de wachtwoord reset geeft aan mijn e-mailadres niet te kunnen vinden. Op down detector lijken meer mensen er last van te hebben.

• Sandrr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-03 09:26
Hier hebben er ook meerderen last van

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij allestoringen staat ie ook als een paal boven water. Kan zowel in de app, op de pc en op de website niets meer.

Blijkbaar de sanctie iets te ruim genomen. :+

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:19
Bastien schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:39:
Bij allestoringen staat ie ook als een paal boven water. Kan zowel in de app, op de pc en op de website niets meer.

Blijkbaar de sanctie iets te ruim genomen. :+
Gelukkig heb ik als Backup Tidal :9.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-03 12:02
Kunnen mensen ondertussen weer inloggen?
Mij lukt het namelijk niet.

Ongerelateerde vraag: hoe zet ik op ios die waarschuwing uit dat ik het niet moet gebruiken tijdens het autorijden? Nu popt hij juist op tijdens het navigeren en moet ik de telefoon weer gebruiken om terug te kunnen gaan naar de navigatie.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:08
icecreamfarmer schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:47:
Kunnen mensen ondertussen weer inloggen?
Mij lukt het namelijk niet.
Op de iOS app zojuist gecheckt en inloggen lukt mij.

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 23-03 12:02
vanaalten schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:23:
[...]

Op de iOS app zojuist gecheckt en inloggen lukt mij.
Ah nu eindelijk ook.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-03 16:00
Hebben meer mensen last van een verdwijnende afspeelbalk in de onderkant van Android Spotify app? Enkel geforceerd afsluiten verhelpt het probleem. https://piunikaweb.com/20...-disappearing-on-android/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Bliksem B schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:27:
Hebben meer mensen last van een verdwijnende afspeelbalk in de onderkant van Android Spotify app? Enkel geforceerd afsluiten verhelpt het probleem. https://piunikaweb.com/20...-disappearing-on-android/
Yes dat probleem heb ik ook sinds kort..

Een ander issue wat ik al langer heb is dat wanneer ik op vakantie ga en alle muziek offline maak de telefoon deze na een paar dagen allemaal kwijt is, ga je dan heel eventjes online dan komt direct weer alles terug en heeft Spotify iets van 3MB internet gebruikt.

Zeer irritant in Afrika laatst waar je gewoon grote stukken hebt waar je een paar dagen lang geen internet tot je beschikking hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:33
Ik heb het idee dat Spotify de laatste tijd veel aan het prutsen is. Ik heb de afgelopen paar dagen meerdere keren meegemaakt dat de app het in Android Auto niet doet. Je kunt de app wel opstarten, maar hij speelt niks af. Blijft hangen op laden.
Het probleem was gelukkig wel te verhelpen door de app op je telefoon geforceerd af te sluiten en opnieuw op te starten, maar dat is dus iets wat je liever niet doet als je aan het rijden bent in je auto.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:26
Bliksem B schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:27:
ja ook last van, met name bij langere podcasts.

• Bliksem B
avec_style schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:53:
Ik heb het idee dat Spotify de laatste tijd veel aan het prutsen is. Ik heb de afgelopen paar dagen meerdere keren meegemaakt dat de app het in Android Auto niet doet. Je kunt de app wel opstarten, maar hij speelt niks af. Blijft hangen op laden.
Het probleem was gelukkig wel te verhelpen door de app op je telefoon geforceerd af te sluiten en opnieuw op te starten, maar dat is dus iets wat je liever niet doet als je aan het rijden bent in je auto.
Misschien dat dat ook gekoppeld is aan de Now Play bar?
Megupe schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 17:05:
[...]
ja ook last van, met name bij langere podcasts.
Spotify geeft aan er aan te werken. Er was van het weekend al een update beschikbaar. Het leek of dit het probleem verholpen had, maar sinds vandaag heb ik weer hetzelfde probleem.

Het probleem lijkt gekoppeld te zijn aan het ophalen van de gegevens van de laatst afspeelstatus.
avec_style schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:53:
Ik begrijp ook niet waarom Spotify niet gewoon de updates terugdraait. Het installeren van een oudere versie, lijkt het probleem te verhelpen namelijk.

[Voor 23% gewijzigd door Bliksem B op 19-04-2022 17:39]

• Bliksem B
Zojuist terug gegaan naar de februari versie via https://spotify.en.uptodown.com/android/versions.
Ik ben even helmaal klaar met het continu geforceerd afsluiten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-03 22:30
Ik kom er net achter dat playlists die gepresenteerd worden als curated lijsten, ook gewoon door het algoritme bepaald worden, en per user anders zijn. Jammer, ik gebruikte dit omdat ik dacht ermee niet in mijn bubbel te blijven.

Ik snap dat de daily mixes en genre mixes etc uniek zijn per gebruiker, maar een playlist waar ik laatst tegenaan liep 'Gen-Z Nostalgie' is dat ook, en is compleet anders voor mij en mijn vrouw. Zo zijn er vast meer. Er staat dan wel bij dat deze playlist 20.000 likes heeft. Dit is toch gewoon misleidend?

Ik zou het fijn vinden als deze lijsten gemarkeerd worden zodat je dit als gebruiker ook weet, maar dit lijkt niet het geval?

edit: oud nieuws blijkbaar: https://www.reddit.com/r/...ys_playlist_classic_road/

edit 2: het is zowat in alle playlists het geval ;(

[Voor 18% gewijzigd door Bio op 18-05-2022 08:55]

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57
Bio schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:03:
Ik kom er net achter dat playlists die gepresenteerd worden als curated lijsten, ook gewoon door het algoritme bepaald worden, en per user anders zijn. Jammer, ik gebruikte dit omdat ik dacht ermee niet in mijn bubbel te blijven.

Ik snap dat de daily mixes en genre mixes etc uniek zijn per gebruiker, maar een playlist waar ik laatst tegenaan liep 'Gen-Z Nostalgie' is dat ook, en is compleet anders voor mij en mijn vrouw. Zo zijn er vast meer. Er staat dan wel bij dat deze playlist 20.000 likes heeft. Dit is toch gewoon misleidend?

Ik zou het fijn vinden als deze lijsten gemarkeerd worden zodat je dit als gebruiker ook weet, maar dit lijkt niet het geval?

edit: oud nieuws blijkbaar: https://www.reddit.com/r/...ys_playlist_classic_road/

edit 2: het is zowat in alle playlists het geval ;(
De gemiddelde luisteraar kan zich prima vinden in herkenbaarheid. Hits die keer op keer voorbij komen om het leuk te houden. Zelf kan ik er echt niet tegen.

Wat ik vaak doe als ik in een shuffle mood ben is erg omslachtig maar voor zover ik heb kunnen ontdekken echt de enige optie: een externe tool gebruiken die je playlist shuffled.

Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bliksem B
Hebben mensen ondertussen nog het probleem met de verdwijnende afspeelbar? Volgens https://community.spotify...oid/idc-p/5384760#M126657 is het probleem nog steeds niet 100% verholpen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 14:36
Bliksem B schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:29:
Hebben mensen ondertussen nog het probleem met de verdwijnende afspeelbar? Volgens https://community.spotify...oid/idc-p/5384760#M126657 is het probleem nog steeds niet 100% verholpen.
ik vind het voornamelijk heel raar dat heel veel cabaret gewoon weg is , kan er zelf ook niks over vinden op google waarom dit ineens weg is , komt dit daadwerkelijk door een bug of is er meer aan de hand ?

psn: taker-mart

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bliksem B
taker1987 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 00:44:
[...]

ik vind het voornamelijk heel raar dat heel veel cabaret gewoon weg is , kan er zelf ook niks over vinden op google waarom dit ineens weg is , komt dit daadwerkelijk door een bug of is er meer aan de hand ?
Klinkt alsof de licenties zijn afgelopen. Ik wist niet eens dat er cabaret op Spotify stond. Ik zie nu dat dit ok gewoon grote namen betreft als Ronald Goedemondt.

Dit is jammer genoeg heel gebruikelijk. Om wat voor reden dan ook, verdwijnt er regelmatig content van Spotify. Soms stappen artiesten liever over naar Bamdcamp, maar keren vervolgens ook weer terug. Of artiesten zoals Neil Young, die niet op hetzelfde platform willen staan als Joe Reagan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GaryHunt
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-05-2022
taker1987 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 00:44:
[...]

Ja viel mij ook al op. Flink balen want had een flinke playlist met cabaret die ik altijd luister om in slaap te vallen :p

Maar kan er idd ook niks over vinden. En betreft bijna alle cabaretiers. Het gekke is dat er van de meeste cabaretiers nog wel wat op staat, maar dan alleen de nummers waar muziek in voorkomt (bijv muziek tijdens opening van de show), alsof besloten is dat nummers waar alleen in gesproken is geen muziek is en dus niet op spotify hoort ofzo..

• taker1987
GaryHunt schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 22:41:
[...]

Ja viel mij ook al op. Flink balen want had een flinke playlist met cabaret die ik altijd luister om in slaap te vallen :p

Maar kan er idd ook niks over vinden. En betreft bijna alle cabaretiers. Het gekke is dat er van de meeste cabaretiers nog wel wat op staat, maar dan alleen de nummers waar muziek in voorkomt (bijv muziek tijdens opening van de show), alsof besloten is dat nummers waar alleen in gesproken is geen muziek is en dus niet op spotify hoort ofzo..
Jup hier ook met slapen inderdaad , op sites van artiesten is ook niks terug te vinden / of te lezen , op andere sites ook niks raar genoeg

• GaryHunt
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-05-2022
taker1987 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 02:15:
[...]

Jup hier ook met slapen inderdaad , op sites van artiesten is ook niks terug te vinden / of te lezen , op andere sites ook niks raar genoeg
Lijkt erop dat alles weer terug is!

• taker1987
GaryHunt schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 19:48:
[...]

Lijkt erop dat alles weer terug is!
yes je hebt gelijk inderdaad :*) thanx voor de update :*) :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18:58
WIj gaan binnenkort met de auto op vakantie, en wil graag wat leuke muziek voor iedereen onderweg.
Heb al wat nummers geliked, maar kan ik die ook in een lijst zetten en daar nog nummer aan toe voegen?

En voegt spotify daar zelf dan ook nummers bij?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• avec_style
Al je gelikte nummers belanden in een aparte playlist. Deze kun je afspelen als je wilt. Verder zie ik niet veel extra opties.

Je kunt ook je nummers in een eigen playlist zetten. Dan geeft Spotify de enhance optie aan waarmee het zelf ook nummers zal toevoegen (alleen in de mobiele versie).
Je kan evt ook de afspeelradio optie gebruiken waarbij Spotify op basis van de nummers in je playlist zelf zal bepalen welke liesjes afgespeeld moeten worden.

• Murc1elag0
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:11
Sinds vandaag is mijn Spotify kapot. De gehele play/pause interface is gewoon weg. Als ik een nummer of podcast aanzet dan kan ik deze zowel niet in de app als op m'n watch pauzeren, skippen etc. Ik kan muziek alleen stoppen door de app in z'n geheel af te sluiten. Meer mensen last van?

• G.Scholtens
avec_style schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:44:
Al je gelikte nummers belanden in een aparte playlist. Deze kun je afspelen als je wilt. Verder zie ik niet veel extra opties.

Je kunt ook je nummers in een eigen playlist zetten. Dan geeft Spotify de enhance optie aan waarmee het zelf ook nummers zal toevoegen (alleen in de mobiele versie).
Je kan evt ook de afspeelradio optie gebruiken waarbij Spotify op basis van de nummers in je playlist zelf zal bepalen welke liesjes afgespeeld moeten worden.
Waar vind ik die radio optie trouwens

• Locolau
G.Scholtens schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:54:
[...]

Waar vind ik die radio optie trouwens
Klik op een nummer bij de 3 puntjes en dan Naar nummerradio.
Dan maakt die een playlist met dat nummer als de basis.

• G.Scholtens
Locolau schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:10:
[...]

Klik op een nummer bij de 3 puntjes en dan Naar nummerradio.
Dan maakt die een playlist met dat nummer als de basis.
Die optie gevonden, maar nog niet echt wat ik zoek.
Ik heb van alles geliked. Hardstyle, oude top 40 nummers, 90's en 00 etc
Mijn gelikte nummers zijn er maar een stuk of 90, dus echt veel is het niet voor 2 week autoritjes op vakantie

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

DarkSide

theres no place like ::1

Je kunt ook gewoon een gezamenlijke sessie starten.
Dat is wat ik vaak doe op lange ritten. Dan kan iedereen liedjes in de wachtrij zetten. Voor ieder wat wils zeg maar.

Verder gebruik ik idd ook lijstjes.
Heb een playlist Auto. Waarin van alles staat. en als ik zelfde soort wil horen. Dan idd de radio optie.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G.Scholtens
DarkSide schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:39:
Je kunt ook gewoon een gezamenlijke sessie starten.
Dat is wat ik vaak doe op lange ritten. Dan kan iedereen liedjes in de wachtrij zetten. Voor ieder wat wils zeg maar.

Verder gebruik ik idd ook lijstjes.
Heb een playlist Auto. Waarin van alles staat. en als ik zelfde soort wil horen. Dan idd de radio optie.
Heb al gevonden hoe ik meerder lijsten kan toevoegen aan een andere playlist. doe ik het op die manier

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Murc1elag0 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 21:45:
Sinds vandaag is mijn Spotify kapot. De gehele play/pause interface is gewoon weg. Als ik een nummer of podcast aanzet dan kan ik deze zowel niet in de app als op m'n watch pauzeren, skippen etc. Ik kan muziek alleen stoppen door de app in z'n geheel af te sluiten. Meer mensen last van?
Had recent dat Spotify er random mee stopte na een paar liedjes of vanaf het begin helemaal niks meer afspeelde. Leek af te spelen op foon , maar bleef stilstaan. Niet idem als wat jij hebt, maar het enige wat werkte was de app opnieuw op m'n foon zetten ¯\_(ツ)_/¯

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Locolau
G.Scholtens schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:46:
[...]

Heb al gevonden hoe ik meerder lijsten kan toevoegen aan een andere playlist. doe ik het op die manier
Je kunt alle nummers die je leuk vind in een nieuwe (aparte) playlist zetten en deze dan via je mobiel op 'enhance' drukken, dan komen er meer nummers bij die wellicht ook leuk zijn voor je.
Andere optie is dat je bij die nieuwe lijst ook onderin suggesties zien voor nummers om toe te voegen erbij.

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-03 15:26
Vraagje mbt Spotify free vs premium. In de beschrijving van de diensten zie ik dat er verschillen zijn rondom afspelen (shuffled, ads).

Maar ik merk geen verschil, ik kan afspelen en skippen wat ik wil zonder reclame en alles lijkt te werken zoals het hoort.

Heeft dit te maken met een soort grace period omdat het een nieuw account is of is er iets veranderd?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
Het is voor mij lang geleden dat ik begon met Spotify, maar het zou me niet verbazen als je met een nieuw account, de eerste 30 dagen (bijvoorbeeld) gratis de functionaliteiten van de Premium versie mag proberen.

• Jens_Ica
  • Registratie: Augustus 2020
Ik geloof dat je ook in alle daily mixes die functies van premium had. In alle andere afspeellijsten niet

• Saaslijer1
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-03 22:12
Ik weet even niet of de vraag hier al voorbij gekomen is, dus ik ga hem gewoon stellen;

Enige weken terug gaf Spotify mij een extra shuffle optie als ik voor shuffle koos.
Uiteraard de standaard shuffle waarin alle nummers uit de lijst geshuffeld worden.
Maar daarnaast gaven ze ook de optie om extra nummers de lijst in te shuffelen, die nog niet in de lijst staan, maar op basis van de nummers wel in de lijst passen.

Nu kan ik deze optie helaas niet meer kiezen. Was dit een kortstondige actie van Spotify?
Of is deze optie nu elders te vinden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• avec_style
Deze functie is er nog steeds en het heet 'enhance' (zo heet de button ook).
Je kunt deze functie volgens mij alleen gebruiken in je eigen afspeellijsten en in de mobiele app.

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:50

nlboy

Alles kitz?

Weet iemand wanneer Spotify lossless aanbiedt?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 22:40
@nlboy Nee, die details zijn nog niet bekend gemaakt door Spotify.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 21:40
JanW schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:47:
@nlboy Nee, die details zijn nog niet bekend gemaakt door Spotify.
Duurt echt veel te lang Spotify neemt een loopje met al zijn klanten :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
Ik verwacht dat 't percentage klanten dat hier echt op zit te wachten 2% is ongeveer. Voor mij volstaat de huidige kwaliteit prima, ik hoor 't verschil toch niet, heb geen audio apparatuur van een paar 1000€ waarop ik koste wat kost lossless audio moet draaien. Waar ze dan wel hun focus op hebben weet ik niet.

De zaken waar ik me 't meeste aan stoor zijn de daily drive playlist, die zou moeten shufflen qua tracks, maar eigenlijk bijna iedere dag 't zelfde is. Ik krijg ook moeilijk andere artiesten erbij, ook al luister ik de hele discografie van de betreffende band, maandag heb ik doodleuk weer een nummers erin staan van een band die ik een jaar geleden een paar keer heb geluisterd.

Een simpele thumbs up/down om een nummer of podcast er uit te laten verdwijnen zou al mooi zijn. Of een reset knop, zodat je opnieuw kan beginnen met de daily drive.

En de interface mag wat mij betreft wel stabieler zijn. Het is per uur verschillend wat je te zien krijgt wanneer je op home klikt. Dan weer podcast suggesties, die ik niet hoef te zien, dan weer "Jump back in".

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

JanW schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:42:
Ik verwacht dat 't percentage klanten dat hier echt op zit te wachten 2% is ongeveer. Voor mij volstaat de huidige kwaliteit prima, ik hoor 't verschil toch niet, heb geen audio apparatuur van een paar 1000€ waarop ik koste wat kost lossless audio moet draaien. Waar ze dan wel hun focus op hebben weet ik niet.
Dat is waar, maar dan moeten ze ook geen toezegging doen zowel via een persbericht als via het Ideas topic. :)
De zaken waar ik me 't meeste aan stoor zijn de daily drive playlist, die zou moeten shufflen qua tracks, maar eigenlijk bijna iedere dag 't zelfde is. Ik krijg ook moeilijk andere artiesten erbij, ook al luister ik de hele discografie van de betreffende band, maandag heb ik doodleuk weer een nummers erin staan van een band die ik een jaar geleden een paar keer heb geluisterd.
Mee eens, ik wil ook een 'echte' shuffle hebben waarbij je niet jou meest gedraaide nummers vaker voorbij hoort komen door hun shuffle algoritme.

• JanW
nlboy schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:19:
[...]

Dat is waar, maar dan moeten ze ook geen toezegging doen zowel via een persbericht als via het Ideas topic. :)

[...]

Mee eens, ik wil ook een 'echte' shuffle hebben waarbij je niet jou meest gedraaide nummers vaker voorbij hoort komen door hun shuffle algoritme.
Is dat laatste een ding? Dat verklaart wel een hoop. Ik heb een paar playlists met favoriete nummers. Die zet ik in de auto wel eens op van en naar 't werk bijvoorbeeld. Ik merkte wel dat ik vaak bepaalde nummers voorbij hoorde komen, en sommige nummers bijna niet.

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

JanW schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:34:
[...]

Is dat laatste een ding? Dat verklaart wel een hoop. Ik heb een paar playlists met favoriete nummers. Die zet ik in de auto wel eens op van en naar 't werk bijvoorbeeld. Ik merkte wel dat ik vaak bepaalde nummers voorbij hoorde komen, en sommige nummers bijna niet.
Yep, zie hier en een 'workaround' (niet getest).

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-03 11:39
Goedemorgen Tweaks,
klopt het dat de shuffle knop op albums in de IOS app foetsie is ?

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 08:54

Tripl3 D

Brother in Arms

heppe01 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:46:
Goedemorgen Tweaks,
klopt het dat de shuffle knop op albums in de IOS app foetsie is ?
Ben je toevallig Premium gebruiker?

nieuws: Spotify haalt shuffleknop weg van albumpagina's bij Premium-gebruikers

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Er is een optie om expliciete content te weren. Kan het omgekeerde ook, dat je nooit gecensureerde inhoud wil horen?
Ik heb echt een hekel aan gaps in de lyrics.

• page404

page404

Website says no

Dit is ook irritant zeg. Ik zocht een nummer van Nils Lofgren op in mijn playlist en kon hem niet vinden. “Verberg niet-beschikbare nummers” uitgezet en jawel hoor, daar is ie. Samen met andere goede nummers die ik graag draai. Wat is dit nu toch? Er is wel een andere versie te vinden maar die klinkt als een gekraste bootleg.

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 08:54

Tripl3 D

Brother in Arms

page404 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:01:
[Afbeelding]

Dit is ook irritant zeg. Ik zocht een nummer van Nils Lofgren op in mijn playlist en kon hem niet vinden. “Verberg niet-beschikbare nummers” uitgezet en jawel hoor, daar is ie. Samen met andere goede nummers die ik graag draai. Wat is dit nu toch? Er is wel een andere versie te vinden maar die klinkt als een gekraste bootleg.
Gebeurd helaas regelmatig zonder enige opgaaf van reden. Soms moet je geduld hebben en is het nummer binnen een week/een paar weken weer terug, soms moet je op zoek gaan naar een andere versie, of soms hebben ze zelf ineens een andere versie in je playlist gezet.

Heb alle 3 de situaties helaas al mee gemaakt :(

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Eiríkr
[Afbeelding]

Tripl3 D schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:32:
[...]

Gebeurd helaas regelmatig zonder enige opgaaf van reden. Soms moet je geduld hebben en is het nummer binnen een week/een paar weken weer terug, soms moet je op zoek gaan naar een andere versie, of soms hebben ze zelf ineens een andere versie in je playlist gezet.

Heb alle 3 de situaties helaas al mee gemaakt :(
Labels, platenmaatschappijen, artiesten. Zij bepalen wat wel en niet wordt aangeboden. Heel jammer inderdaad.

Ik wilde n.a.v. de wekelijkse Pitchfork Sunday Reviews het album Squeezing Out Sparks van Graham Parker weer eens luisteren maar helaas... incompleet.

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

[Afbeelding]

Nog een reden (voor mij) om verre te blijven van dit soort diensten.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Eiríkr
Jester-NL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:57:
[...]

Nog een reden (voor mij) om verre te blijven van dit soort diensten.
Wat is jouw voornaamste bron momenteel? Eigen rips?

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:58
[Afbeelding]

Dit was 'n paar maanden terug ook voor mij de reden om Spotify eruit te doen. :(

Ik stel graag playlists samen, en te vaak gingen die lijsten 'stuk' na zo'n update... :N
Nu ben ik weer ouderwets met MP3tjes bezig. :+
Gelukkig hebben mijn NAS en foon genoeg opslagruimte.

Computers zijn ideaal om problemen op te lossen die je zonder computer helemaal niet hebt...

• page404

page404

Website says no

Het was dus meer mensen opgevallen ;) ik begrijp soms niet dat het blijkbaar nodig is om op trackniveau continu die toegang te regelen vanwege de rechten. Hoe fucked up is die wereld als de 3e track van een album ineens niet meer gestreamd mag worden en de rest wel :?

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Eiríkr schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:14:
[...]

Wat is jouw voornaamste bron momenteel? Eigen rips?
Mijn voornaamste enige bron is inderdaad eigen rips, op een Plex-server. (Lokaal via Foobar).
Ik heb indertijd de hype gezien (op Last.fm) bij de opkomst van Spotify, waarbij er wekelijks excel-sheets werden gedeeld met nieuwe artiesten die werden toegevoegd. En ik mis (nog steeds) allerlei dingen die ik wel op mijn eigen NAS heb staan. Daarnaast ben ik (nog steeds) niet te spreken over de algoritmes van Spotify waar het gaat om 'dit vind jij leuk' (veels te veel gericht op grote gemene deler). Plus dus inderdaad het feit dat dingen zomaar kunnen verdwijnen. En ik ben (na al die jaren) ook nog steeds niet te spreken over de gebruikte tags

Simpel voorbeeld: Ik kocht laatst op Bandcamp de complete discografie van Stahlwerk 9: https://stahlwerk9.bandcamp.com/music (voor de kosten van iets meer dan 2 maanden Spotify). Spotify kent deze meneer niet eens...
Ander voorbeeld: https://coilofficial.bandcamp.com/... vergelijk dat met wat ze hebben uitgebracht: https://www.discogs.com/artist/660-Coil (en wat ik ervan gescrobbled heb: https://www.last.fm/user/Jester-NL/library/artists)

Ik kan geen goeie reden bedenken om mijn NAS uit te zetten, en Spotify (of een alternatief) als vervanger te gebruiken.

[Voor 3% gewijzigd door Jester-NL op 22-08-2022 14:26]

me @ last.fm

• Eiríkr
Jester-NL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:19:
[...]

Mijn voornaamste enige bron is inderdaad eigen rips, op een Plex-server. (Lokaal via Foobar).
Ik heb indertijd de hype gezien (op Last.fm) bij de opkomst van Spotify, waarbij er wekelijks excel-sheets werden gedeeld met nieuwe artiesten die werden toegevoegd. En ik mis (nog steeds) allerlei dingen die ik wel op mijn eigen NAS heb staan. Daarnaast ben ik (nog steeds) niet te spreken over de algoritmes van Spotify waar het gaat om 'dit vind jij leuk' (veels te veel gericht op grote gemene deler). Plus dus inderdaad het feit dat dingen zomaar kunnen verdwijnen. En ik ben (na al die jaren) ook nog steeds niet te spreken over de gebruikte tags

Simpel voorbeeld: Ik kocht laatst op Bandcamp de complete discografie van Stahlwerk 9: https://stahlwerk9.bandcamp.com/music (voor de kosten van iets meer dan 2 maanden Spotify). Spotify kent deze meneer niet eens...
Ander voorbeeld: https://coilofficial.bandcamp.com/... vergelijk dat met wat ze hebben uitgebracht: https://www.discogs.com/artist/660-Coil (en wat ik ervan gescrobbled heb: https://www.last.fm/user/Jester-NL/library/artists)

Ik kan geen goeie reden bedenken om mijn NAS uit te zetten, en Spotify (of een alternatief) als vervanger te gebruiken.
Ja, dat is inderdaad een verschil. Welke player gebruik je onderweg?

Overigens, je liefde voor Coil is overduidelijk! Haha!

• Jester-NL
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Onderweg is het PlexAmp

me @ last.fm

• Eiríkr
Spotify is bij mij uit de lucht. Bij jullie ook?

• Albert020
Eiríkr schreef op donderdag 1 september 2022 @ 13:39:
Spotify is bij mij uit de lucht. Bij jullie ook?
Hier geen probleem.

• Eiríkr
Ja, is hier ook weer terug.

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:58

Racing_Reporter

Contentmaker

Als je Spotify Wrapped terug zou willen kijken, kan je daarbij via een paar pagina's, heb ik al uitgezocht.

https://open.spotify.com/genre/2018-page Bijvoorbeeld.

Alleen zie je dan wel de playlists, maar waar kan je de statistieken van jezelf terugkijken? Daar kom ik niet lekker uit, hopelijk kan het überhaupt wel :X

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Albert020
Yess, Spotify heeft geluisterd naar zijn gebruikers, zoekbalk zit nu boven ;)

[Voor 70% gewijzigd door Albert020 op 21-09-2022 17:16]

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
Albert020 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:14:

[Afbeelding]
Was dat zo een probleem dan of?

• Albert020
Jah, nu kun je gelijk zoeken en hoef je niet eerst op zoeken te klikken !

[Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 21-09-2022 17:36]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:17
Albert020 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:35:
[...]

Jah, nu kun je gelijk zoeken en hoef je niet eerst op zoeken te klikken !
Qua aantal clicks maakt het niks uit, want de zoekbalk moet je alsnog aanklikken (en de 'Search' aanklikken zorgt ervoor dat direct de zoekbalk is geselecteerd) :P

Maar toch, zelf was ik ook iedere keer weer aan het zoeken naar de zoekbalk (ironisch), omdat ik bovenin een zoekbalk verwachtte. Dus ook al is het niet per se sneller/minder clicks, het is wel veel duidelijker en toegankelijker daardoor.

The devil is in the details.

• Albert020
Spotify ziet er ook gelijk een stuk beter uit ;)

[Voor 220% gewijzigd door Albert020 op 21-09-2022 23:07]

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:51
Albert020 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:14:

[Afbeelding]
op wat voor device is dit?

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 230pk | Sony Xperia 5 IV | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• Albert020
Windows 11

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mag ik vragen, nu ik AirPods Pro 2022 heb, of het zinvol is naar Apple Music te stappen? Ik snap dat ik wellicht in het verkeerde topic zit, maar ben juist op zoek naar mensen die Apple Music hebben geprobeerd en weer terug zijn bij Spotify.

Zelf heb ik het meerdere malen geprobeerd en behalve de betere geluidskwaliteit en rustiger UI, vind ik Spotify persoonlijk prettiger. Zoeken werkt instant (in tegenstelling tot Apple Music waar het zoeken even tijd kost en het straten van een nummer ook), aanbevelingen lijken beter, Spotify Connect werkt goed (Apple Music ondersteunt dit alleen via HomePods).

Ik merk wel dat ik behoefte heb aan Spotify HiFi, jammer dat dit nog altijd niet uitgerold is.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12
Hebben jullie ook op Android + Spotify Connect dat bij het spelen in playlists dat de app niet het volgende nummer laat zien, maar tijd blijft doortellen in het nummer waarmee je begonnen bent?

Signal. Speak freely

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee