Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 21 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Huh? Mp3's blijven gewoon mp3's hier hoor.
Neemt niet weg dat die Android app niet echt optimaal is.

Ik ben dan ook deze week terug gegaan naar Spotify Unlimited.
De Windows-applicatie ben ik wel aardig tevreden over, hoewel ik daar ook nog wel wat verbeteringen zou willen zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

hugoy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:41:
Ook heeft het kruisje exact dezelfde functie als het minimaliseer streepje, terwijl ik graag mijn muziek uit heb als ik op dat kruisje druk.
Goh wat heb ik me vaak daaraan ge-ergerd idd |:(
Snap nog steeds de gedachtengang daarachter niet........

Voor de rest redelijk tevreden, al snap ik nog steeds niet waarom je geen nested playlists kunt maken, of iig submaps om ze in te frotten.........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 20:06
Wel leuk al die Apps, maar de enige die ik echt gebruik is TuneWiki om af en toe is te kijken wat de tekst precies is.

Hier nog de Hardstyle Top 40 van maart
http://open.spotify.com/u...st/6mze416JXhJ8fdSiYsDTnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
heuveltje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:32:
[...]

Goh wat heb ik me vaak daaraan ge-ergerd idd |:(
Snap nog steeds de gedachtengang daarachter niet........

Voor de rest redelijk tevreden, al snap ik nog steeds niet waarom je geen nested playlists kunt maken, of iig submaps om ze in te frotten.........
Submaps kan wel. Althans in de desktop versie :P
Android idd niet :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

frankivo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:59:
[...]

Submaps kan wel. Althans in de desktop versie :P
Android idd niet :(
Wel ?
Ow dan moet ik toch nog eens goed zoeken.
De laatste keer toen ik zocht nog niet :z

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
heuveltje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:20:
[...]

Wel ?
Ow dan moet ik toch nog eens goed zoeken.
De laatste keer toen ik zocht nog niet :z
Hoe lang is dat geleden? :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik baal er gigantisch van dat de Spotify app niet goed werkt op mijn HTC One X. Hopen dat ze snel een update uitbrengen, want ik betaal er wel voor...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Hoewel het initiatief van Spotify geweldig is, en ik het dagelijks gebruik, is de app echt om te huilen. Ik heb het dan over de desktop client. Veel vastlopers, traag, vaak worden dingen als mijn vriendenlijst of 'favorieten' gewoon gewist...

Ook crasht Spotify standaard zodra mijn laptop uit standby komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 20:06
Apart, heb nu nergens meer last van. Tijdje geleden had ik wel telkens dat mijn vriendenlijst niet geladen werd in de rechter balk. Toen zijn der veel updates geweest en werk het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben nog niet zo lang premium "lid"als de meeste hier (denk ik).
Maar ik heb nog geen problemen ondervonden op mijn laptop, geen vast lopers of iets in die trand. Ook niet als hij uit stand-by komt. Misschien een keer opnieuw installeren???
Ik ben er wel mee eens dat ze echt wel een keer opnieuw naar de app mogen kijken om het te verbeteren.
Maar ik heb nog geen moment spijt gehad om lid te worden. Het is mijn die 10 euro waard.
Ik vind het alleen vervelend dat je het per maand moet betalen. Ik heb het dan liever zoals met de gsm's. Dan weet je zeker waar je aan toe bent gedurende je abonnement periode. Nu is het hopen dat het de volgende maand nog steeds 10euro is.
reden: zie hieronder.
@prijk bedankt voor de info

[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 06-04-2012 20:18 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je kan ook voor een jaar betalen. Dat kost €119,88. Kijk maar bij Account en dan Abonnementen en betalingen beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 09:24
Er is nu ook een echte iPad-app: http://itunes.apple.com/a...040046?affId=1380330&mt=8

Die installeer ik morgen eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ja, de Spotable ipad app lijkt behoorlijk interessant.

Gisteren geinstalleerd, maar blijft hangen tijdens het inloggen. Op hetzelfde moment in- en uitloggen in de Spotify app werkt wel, en als ik een fout wachtwoord invul krijg ik wel direct feedback.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Laatst online: 20-09 09:24
Ik heb Spotable net even geïnstalleerd en het lijkt op het eerste zicht prima te werken. Het programma start vlot op (iPad 1), je ziet meteen een overzicht van je 'starred ' lijst, inbox en gemaakte afspeellijsten.

Je hebt verder de mogelijkheid om te zoeken naar muziek en om afspeellijsten offline beschikbaar te maken.

Prima dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik ben er een tijdje mee bezig geweest en heb nu 4 lijsten gemaakt met alle nummer 1 hits die ons land rijk is geweest volgens de Nederlandse Top 40 (bron)
Veel plezier ermee!

nummer 1-hits NL 1980-1989

Nummer 1-hits NL 1990-1999

Nummer 1-hits NL 2000-2010

Nummer 1-hits NL 2010-heden

Helaas heb ik niet alle nummers gevonden. Ik mis er ongeveer een stuk of 30. Degene die ik mis kan je hier vinden.

Edit: ALS er een nummer niet klopt met de juiste versie, dan hoor ik het graag en pas ik dat aan.

@albert020 graag gedaan (was ook eigenbelang ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door streamnl op 08-04-2012 22:02 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:16
streamnl schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:24:
Ik ben er een tijdje mee bezig geweest en heb nu 4 lijsten gemaakt met alle nummer 1 hits die ons land rijk is geweest volgens de Nederlandse Top 40 (bron)
Veel plezier ermee!

Helaas heb ik niet alle nummers gevonden. Ik mis er ongeveer een stuk of 30. Degene die ik mis kan je hier vinden.
Mooie lijsten hoor, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:46
Ik wacht nog steeds op een update van de Android app.. nu kan ik de messages in mijn inbox niet lezen, dat kan op iOS wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 12:44
Dit is de eerste keer dat ik dit topic over spotify bezoek hier op GoT. Ik heb me gelijk geabonneerd op de GoT_Dance lijst en een paar tracks toegevoegd.
Ik gebruik Spotify al enige tijd met veel plezier als 'Premium' gebruiker.
Nu heb ik er alleen al zo'n 2 weken last van dat Spotify 'Spotify Social' niet kan inschakelen.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:26

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

streamnl schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:24:
Veel plezier ermee!

Edit: ALS er een nummer niet klopt met de juiste versie, dan hoor ik het graag en pas ik dat aan.

@albert020 graag gedaan (was ook eigenbelang ;) )
Gave lijsten! Wat een bagger muziek zit daar tussen zeg, haha! Maar wel leuk om af en toe te luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Lt. Marx schreef op maandag 09 april 2012 @ 09:53:
[...]

Gave lijsten! Wat een bagger muziek zit daar tussen zeg, haha! Maar wel leuk om af en toe te luisteren!
bedankt.
En er zit inderdaad echte foute nummers tussen. Ik ben met verbazing door de lijsten gegaan.
Ik heb jammer genoeg niet alle nummers gevonden.
Irene Moors met de smurfen heeft ons land bijna 2 maanden in haar greep gehad . Die wil ik bijv er graag tussen hebben. Ik was dat helemaal vergeten.... (maar misschien heeft dat zijn redenen gehad ;) )

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Nieuwe optie voor mensen met een eigen website danwel GoTters met HTML rechten:

nieuws: Spotify maakt embedden muziek mogelijk

Ziet er vet uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZHbzWtPeUwqL935WOKazvuqO/full.png

Ik verwacht het niet op korte termijn, maar heb toch maar een feature request gedaan in LD
\[Forum/Feat] Spotify embed link op GoT

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 12:02
Oké, wat is dit nou weer. Ik gebruik Spotify premium al geruime tijd. Vooral voor de functionaliteiten op mijn mobiel, maar ook gewoon omdat het makkelijk is. Hier heb ik wel 10 euro voor over, maar sinds vandaag speelt mijn spotify niks meer af. Het enige wat ik zie is een rode balk met 'kan spotify social niet inschakelen'. Ik heb nog een oud account zonder facebook login, maar ik zit ook absoluut niet op dat social gedoe te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:11
Ik heb precies hetzelfde op dit moment, ook een oude account.

Ongeveer een half uur geleden schee de boel er mee uit

[ Voor 32% gewijzigd door truegrit op 11-04-2012 15:12 ]

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
truegrit schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:12:
Ik heb precies hetzelfde op dit moment, ook een oude account.

Ongeveer een half uur geleden schee de boel er mee uit
Idem dito. Ik ga er maar vanuit dat het een storing is die snel opgelost wordt... En anders ben ik binnenkort 10 Euro in de maand rijker :)

[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 11-04-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

BamSlam_ schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:15:
[...]

Idem dito. Ik ga er maar vanuit dat het een storing is die snel opgelost wordt... En anders ben ik binnenkort 10 Euro in de maand rijker :)
Gewoon even met facebook koppelen en dan de rechten voor spotify intrekken, spotify doet het gewoon en er wordt niets op mijn wall gepost (en spotify update ook niets meer van facebook zelf). Je kan ook gewoon te lastig willen doen soms.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:26:
Gewoon even met facebook koppelen en dan de rechten voor spotify intrekken, spotify doet het gewoon en er wordt niets op mijn wall gepost (en spotify update ook niets meer van facebook zelf). Je kan ook gewoon te lastig willen doen soms.
Ik heb juist enkele maanden terug de rechten van Spotify voor mijn Facebook-account ingetrokken, omdat er wel heel erg veel niet-relevante gegevens door Spotify werden gekopieerd. En ik betaal zeker geen 10 Euro per maand om verplicht een keer in de zoveel tijd met Facebook te moeten koppelen en dan weer te ontkoppelen. Spotify heeft bij deze een dag (en dan ben ik ruimhartig als betalende klant) om de zaak op orde te brengen. Anders is het exit Spotify en ga ik op zoek naar wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
LOL @ je eisende toontje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Gek hè, als betalende klant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:07
Kreeg eerder vandaag ook de melding dat het social deel niet ingeschakeld kon worden maar muziek speelde desondanks probleemloos af.
Heb trouwens (gelukkig) een account zonder facebook geneuzel en ondertussen is de rode balk ook weer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Inmiddels werkt het zaakje weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 12:02
Hier gelukkig ook. Nu krijg ik alleen wel elke 10min die rode balk met 'kan spotify social niet inschakelen'. Dit had ik voorheen niet. En ga nou niet zeggen dat ik dan gewoon een Facebook account moet aanmaken. :p Ik heb genoeg vrienden ja, maar Facebook hoeft van mij niet en ik ga ook niet bijdragen aan het bedrijf dat voor de komende internet bubbel gaat zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn gsm opnieuw moeten installeren (ik had iets TE veel verwijderd en daardoor begon mijn gsm constant te rebooten :D ). Voordat ik spotify installeerde was dat mapje /android/data/com.spotify nog 11GB. Ik installeerde spotify weer op mijn gsm en hopla, alles was weg. Dus kon ik in de nacht al mijn 2672 nummers weet syncen zodat ik ze weer offline kan beluisteren.
Over een weekje komt "de grote update" (4.0) is er een mogelijk om de nummers te behouden zodat ik niet weer heel de nacht mijn gsm moet laten syncen?
Alvast bedankt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:38
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Dat kan ik als host wel (remove), de overige mensen kunnen dat uiteraard niet.
Toevallig dat ik je reactie nu lees, maar ik kan de remove functie niet terugvinden? Weet iemand of er ook een maximum aantal users is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 08:29
Sinds kort heb ik het probleem dat alle Coldplay-albums van voor Viva La Vida 'weg' zijn. Ze zijn wel grijs, en tot voor kort kon ik ze nog gewoon streamen. Nu kan dat niet meer en moet ik ze eerst weer importeren wil ik ze luisteren. Is dit bij meerdere mensen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Jorian29 schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:19:
Sinds kort heb ik het probleem dat alle Coldplay-albums van voor Viva La Vida 'weg' zijn. Ze zijn wel grijs, en tot voor kort kon ik ze nog gewoon streamen. Nu kan dat niet meer en moet ik ze eerst weer importeren wil ik ze luisteren. Is dit bij meerdere mensen zo?
Ik heb live 2003 er nog voorstaan maar verder inderdaad niks. Er waren vroeger wel meer albums, weet ik bijna zeker. kan even niet op de namen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
A rush of blood to the head (beste album imo) staat er niet meer bij. En die daarvoor en na ook niet. Beetje vreemd. Google helpt me ook niet echt, misschien een NL-only probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik kan gewoon het Viva La Vida album streamen? Wel de Prospekt's March Edition, maar dat zou niet moeten uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Ik ook, ik bedoel (en volgens mij staat dat ook zo in m'n post) dat de albums daarvóór, dus X&Y, A rush of blood to the head en Parachutes niet te streamen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Jorian29 schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:12:
Ik ook, ik bedoel (en volgens mij staat dat ook zo in m'n post) dat de albums daarvóór, dus X&Y, A rush of blood to the head en Parachutes niet te streamen zijn.
Ja klopt, niet goed gelezen. Sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 13:26

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Jorian29 schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:19:
Heb dit de laatste tijd regelmatig met spotify. Een album verdwijnt en is grijs in je playlists. Gemiddeld is een album weer terug in een week. Sommige nummers zijn helaas nooit teruggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Jorian29 schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:12:
Dit schijnt een technisch probleem te zijn bij Spotify volgens een post op hun forum.
Hey all,

Good news - this has been confirmed to be a technical issue, rather than a content takedown for the most part.

This means that once we've got the right bits and pieces sorted (some complicated techy stuff) the content should mostly be restored.

We're working directly with the labels to fix it - so it shouldn't take more than a few days at most.

[ Voor 29% gewijzigd door Joshua op 17-04-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 08:18

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Morgen is er een Spotify event in New York. Zou er dan eindelijk de nieuwe iPad app komen?

http://www.theverge.com/2...18/spotify-ipad-app-image

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.sbnation.com/entry_photo_images/3718362/c133728e86e611e1af7612313813f8e8_7_large_verge_medium_portrait.jpg

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:25

Nakebod

Nope.

Hoop niet alleen dat :+
Android versie ook graag! En gezien ze daar hard mee bezig zijn/waren, is de kans redelijk groot dat hij in ieder geval aangekondigd gaat worden.
Hoop op een goede phone-layout, en een functionele tablet layout. (Dus geen uitvergrote phone-layout zoals nu) En daarnaast zou Apps support ook erg welkom zijn. Laat Soundrop maar komen!

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Nakebod schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:22:
Hoop niet alleen dat :+
Android versie ook graag! En gezien ze daar hard mee bezig zijn/waren, is de kans redelijk groot dat hij in ieder geval aangekondigd gaat worden.
Hoop op een goede phone-layout, en een functionele tablet layout. (Dus geen uitvergrote phone-layout zoals nu) En daarnaast zou Apps support ook erg welkom zijn. Laat Soundrop maar komen!
Laten we dan meteen doorgaan met een radio-functie in Spotify voor de android-app. ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
In de nieuwe preview versie van de Android app zit Radio iig niet. Het uiterlijk ziet er wel veel beter uit. Het afspeelscherm ook. En er wordt "extreme quality" aangeboden in streaming en downloaden. Gaat de goede kant op in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tha_T schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:56:
In de nieuwe preview versie van de Android app zit Radio iig niet. Het uiterlijk ziet er wel veel beter uit. Het afspeelscherm ook. En er wordt "extreme quality" aangeboden in streaming en downloaden. Gaat de goede kant op in ieder geval :)
Hoe kom je aan die preview versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Via het forum: http://community.spotify....e-for-Download/td-p/45069

Oh, officieel natuurlijk via de blog :+
http://www.spotify.com/se...4/19/new-android-preview/

Mis wel de widget op mijn homescreen, geen idee waarom die er niet meer in zit.

[ Voor 43% gewijzigd door Nakebod op 19-04-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tha_T schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:56:
Wow, wat een verbetering! Mooi in de stijl van ICS. Blijft jammer dat hij niet inhaakt op het lockscreen, maar ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is voor third party apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Tk55 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:12:
[...]

Wow, wat een verbetering! Mooi in de stijl van ICS. Blijft jammer dat hij niet inhaakt op het lockscreen, maar ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is voor third party apps.
Ze zouden sowieso een Widget kunnen aanbieden.
Die kun je dan in bijvoorbeeld WidgetLocker zetten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
JAAAA finally werken de inbox messages! En het ziet er nog top uit ook!!

Eindelijk is het de 9,99 per maand waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Het ziet er inderdaad een heel stuk netter uit. Ik had alleen gehoopt dat je nu wel je albums in mappen kan sorteren. Maar misschien komt dat wel met de versie die ze via de market gaan uitbrengen.

ja dus
We’re working hard on adding further features, including folders and Last FM scrobbling, before the app goes live in Google Play.

[ Voor 35% gewijzigd door streamnl op 19-04-2012 20:15 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
De BETA voor Android van de nieuwe Spotify App ziet er erg erg strak uit. Werkt erg vloeiend op mijn HTC One X en alles is goed te vinden. Het synchroniseren lijkt een stuk beter, de settings zien er een stuk overzichtelijker uit en alles werkt netjes.
Ook goed dat het gelijk een ICS app is waardoor ik niet dat icoontje voor "menu" onderaan in m'n scherm zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Ik hoop wel dat mijn spotify app nu niet meer in offline blijft hangen. Ik doe dat omdat ik geen 3G wil verstoken en af en toe blijft de app dan daar in vasthangen ook al schakel je het uit in de instellingen. Enigste wat dan overblijft is het opnieuw installeren van de app maar dan moet je ook opnieuw synchroniseren....

Weet iemand trouwens hoe je die Afspeellijst tooltip weg kunt halen? Hij blijft hier nog wel eens in beeld hangen namelijk

[ Voor 16% gewijzigd door Tha_T op 20-04-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Hey, ik krijg nu een mail van Spotify als iemand een track toevoegt aan een gedeelde playlist.. grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 19:48
Ik heb ongeveer 2.5 jaar non-stop gebruik gemaakt van Premium, maar laatst kreeg ik een mailtje dat het spotify niet gelukt was om het bedrag van mijn rekening af te halen. Dit vond ik heel raar, dus ik maar contact opgenomen met Spotify support.

Toen werd mij verteld dat sinds een tijdje al, Spotify alleen nog maar via creditcard werkt. Ik heb altijd met Paypal betaald.

Hier baalde ik wel enorm van. Ik heb Spotify altijd heel fijn gevonden, ook nooit gezeik mee gehad, en nu ineens doen ze paypal, waarvan ik denk dat de meeste klanten gebruik maken, van de hand!?

Maar goed, ben nu op zoek naar een vervangende dienst. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Daffie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:44:
Ik heb ongeveer 2.5 jaar non-stop gebruik gemaakt van Premium, maar laatst kreeg ik een mailtje dat het spotify niet gelukt was om het bedrag van mijn rekening af te halen. Dit vond ik heel raar, dus ik maar contact opgenomen met Spotify support.

Toen werd mij verteld dat sinds een tijdje al, Spotify alleen nog maar via creditcard werkt. Ik heb altijd met Paypal betaald.

Hier baalde ik wel enorm van. Ik heb Spotify altijd heel fijn gevonden, ook nooit gezeik mee gehad, en nu ineens doen ze paypal, waarvan ik denk dat de meeste klanten gebruik maken, van de hand!?

Maar goed, ben nu op zoek naar een vervangende dienst. Iemand een idee?
Ik ben dat ik maar 1 reden kan bedenken waarom ze dit doen.
Bij een paypall account kun je niet 100% zeker achterhalen waar iemand vandaan komt, bij een creditcard wel. (volgens mij). Zal vermoedelijk met de rechter per land te maken hebben bij muziek.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Spotify niet meer aan de PayPal? Lijkt me sterk.
Gister nog € 9.99 afgeschreven van mijn bankrekening, en misschien is dat het verschil.
Mijn PayPal account is gekoppeld aan mijn bankrekening, en mijn PayPal account is geverifieerd.

Misschien dat een geverifieerde account die niet gekoppeld is aan een bankrekening/creditcard niet meer mag/kan. Als ze heel PayPal afschaffen verliezen ze veel klanten, dus dat zullen ze niet zomaar gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Is je paypal account niet geblokkeerd? Door veiligheidsredenen kan je paypal account geblokkeerd worden en vraagt paypal om verificatie dat je de eigenaar bent enz. Mijne is geblokkeerd en probeer mijn account al weken te deblokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Laatst online: 22-09 19:48
Mijn paypal account is ook gelinkt aan mijn rekening, en dus ook geverifieerd. Zoals gezegd heb ik 2,5 jaar probleemloos betaald, en heb laatst nog 2 betalingen gedaan met mijn paypal rekening (wat dan dus enkele dagen later automatisch van mijn bankrekening afgeschreven wordt).

Misschien toch maar weer even contact opnemen met Spotify, wel een raar antwoord dan, dat ze nu ineens zeggen dat ze alleen CC accepteren als blijkbaar paypal ook gewoon nog kan.

EDIT: Hieronder het laatste mailtje wat ik van Spotify support kreeg:
---------------------
Hi there,

Thanks for getting back to us.

I can definitely understand your frustration given the fact that you used to be able to pay via PayPal without a card attached. However this is no longer possible and you must have a card attached to the PayPal account in order to pay for Spotify.

This policy changed a while ago but let you continue paying in the same way for some time. However, it is not possible for us to override the system and allow it and therefore you will need to attach a card to your PayPal account in order to continue paying via PayPal.

I'm really sorry for any inconvenience this has caused you but unfortunately we physically can't override the system to allow it for an individual occasion.

If you have any further questions please don't hesitate to contact us.

All the best,
xxxxx
------------------------

[ Voor 50% gewijzigd door Daffie op 20-04-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Daffie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:51:
---------------------
Hi there,

I can definitely understand your frustration given the fact that you used to be able to pay via PayPal without a card attached. However this is no longer possible and you must have a card attached to the PayPal account in order to pay for Spotify.

This policy changed a while ago but let you continue paying in the same way for some time. However, it is not possible for us to override the system and allow it and therefore you will need to attach a card to your PayPal account in order to continue paying via PayPal.

I'm really sorry for any inconvenience this has caused you but unfortunately we physically can't override the system to allow it for an individual occasion.

All the best,
xxxxx
------------------------
Er staat dan ook dat Paypall wel mogelijk is, maar alleen als die weer gekoppeld is aan een CC.

[ Voor 20% gewijzigd door Tukk op 20-04-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 14:10

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hmm, de android app van de nieuwe previewversie doet het alleen in portrait mode. Das jammer, zeker als m'n tablet (asus transformer prime) in de dock is geklikt.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Sinds ik bij mijn kpn alles in een abonnement Spotify heb ben ik ook enthousiast gebruiker. Toegegeven, ik heb de code pas gisteren binnengekregen, maar het werkt lekker. Ik heb ook een ipad en een apple tv wat betekent dat ik nu vanaf de bank/eettafel de spotify app gebruik en de audio via airplay stream naar de apple tv die aan mijn receiver hangt, helemaal top. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Laatst online: 22-09 13:25

ThomasXCI

Mine!

Dit weekend mijn resterende 9 dagen unlimited omgezet naar 4 dagen premium. Maar ik blijf toch bij unlimited, ik vind de spotify app vervelend werken. Ik kan op de iphone enkel zoeken en selecteren in playlists. Als je 20gb aan muziek hebt, dan wil je dat niet. Maar gewoon zoeken en orderen op artiest.

Dus als de app gewoon muziek kan beheren als de standaard musicplayer op iOS probeer ik het nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

HelaasPindakaas schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:42:
Dit weekend mijn resterende 9 dagen unlimited omgezet naar 4 dagen premium. Maar ik blijf toch bij unlimited, ik vind de spotify app vervelend werken. Ik kan op de iphone enkel zoeken en selecteren in playlists. Als je 20gb aan muziek hebt, dan wil je dat niet. Maar gewoon zoeken en orderen op artiest.

Dus als de app gewoon muziek kan beheren als de standaard musicplayer op iOS probeer ik het nog wel een keer.
Ik vind zelf de nieuwe beta van de app bijna briljant. Ik mis nog wat opties, maar het gebruik is bijzonder prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Laatst online: 22-09 13:25

ThomasXCI

Mine!

Tukk schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:58:
[...]

Ik vind zelf de nieuwe beta van de app bijna briljant. Ik mis nog wat opties, maar het gebruik is bijzonder prettig.
Zover ik zie op google gaat het om een beta voor android? Maar ik heb een iphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Daffie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:51:
Mijn paypal account is ook gelinkt aan mijn rekening, en dus ook geverifieerd. Zoals gezegd heb ik 2,5 jaar probleemloos betaald, en heb laatst nog 2 betalingen gedaan met mijn paypal rekening (wat dan dus enkele dagen later automatisch van mijn bankrekening afgeschreven wordt).

Misschien toch maar weer even contact opnemen met Spotify, wel een raar antwoord dan, dat ze nu ineens zeggen dat ze alleen CC accepteren als blijkbaar paypal ook gewoon nog kan.

EDIT: Hieronder het laatste mailtje wat ik van Spotify support kreeg:
---------------------
Hi there,

All the best,
xxxxx
------------------------
Mijn geblokkeerde paypal account is ook geverifieerd en gekoppeld aan mijn bankrekening, toch geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spijt me als iemand deze vraag al eens heeft gesteld, maar ik vind het precies nergens ...

Ik heb nu een Micro SD kaart van 32GB dus moet me niet zorgen maken dat ik te weinig geheugen heb om offline playlists op te slaan.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk de HTC One S kopen die maar 16GB geheugen heeft, dus ga ik wat meer moeten deleten om plaats te maken telkens als ik nieuwe muziek op mijn HTC wil gaan zetten.
Als ik playlists wegvink die vroeger offline beschikbaar waren, zie ik deze niet meer staan als ik in de offline modus ben, maar als ik dan ga kijken naar de ruimte op mijn Micro SD kaart bij de Spotify app dan verandert daar niets van grote na het wegvinken van 10 playlists, hoe verwijder je dan effectief die bestanden van je mobiel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
App opnieuw installeren? Geen idee hoe je het anders zou moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_T schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:29:
Dat zou toch echt niet mogen eigenlijk ?
Als je dit elke keer gaat moeten doen dan betwijfel ik of ik blijf betalen voor Spotify :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Tha_T schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:29:
Gegevens wissen in settings/applicaties/ apps beheren, spotify?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:23:
[...]

Gegevens wissen in settings/applicaties/ apps beheren, spotify?
Ik ben bang dat dan alles weer verwijderd gaat worden ..., ik zal het wel eens testen zodra ik de One S heb, als ik dit nu ga doen en alles is verwijderd heb ik weer een hoop werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Valt wel mee toch, je telefoon moet het meeste werk doen. ;)
Misschien dat de applicatie die bestanden zolang nog laat staan voor het geval je ze toch nog een keer gaat beluisten. Het is natuurlijk mogelijk dat ze wel overschreven kunnen worden door "nieuwe" muziek. Slordig vindt ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Is er iets veranderd m.b.t. de advertenties op Spotify?

Ik ben al ruim twee naar tracks aan het luisteren op basis van Spotify Free, zonder ook maar 1 advertentie gehoord te hebben. Prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JortP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 02:28
Zijn er mensen die op dit moment ook problemen hebben met het synchroniseren van nummers op iOS?
Ik las op twitter wel wat over server problemen, maar dat was al opgelost volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

De site van spotify ligt er uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

filmpje van de IPad app:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er fantastisch uit, heeft (te) lang geduurd, maar de nieuwe App is echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Laatst online: 18-01 14:34
Hey spotifiers,

Ik vroeg me af of jullie ook merken dat bepaalde lokale bestanden in spotify minder goed klinken dan in een ander programma? Ik heb een mixje dat bij lage tonen gewoon kraakt in spotify, bij WMP nota bene is er niets aan de hand. Moet ik iets veranderen in de instellingen? Het is nogal raar dat hij lokale bestanden minder goed afspeelt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Volgens mij kan ik nog steeds geen afspeellijsten sorteren in de nieuwe app. Dit vind ik echt een gemis. Vaak voeg ik via Safari een nieuwe lijst toe en dan kan ik deze niet in een mapje zetten of naar boven slepen. :(

Of mis ik hier iets gigantisch :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:31
Hebben jullie vandaag ook last van nummers die spontaan stoppen met spelen en na een paar seconden weer verder gaan? Het ligt niet aan mijn internet verbinding want die werkt bij andere diensten top. Het lijkt wel alsof de servers van Spotify wat traag zijn en hij zijn buffer voorbij speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 14:10

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Het is mij de hele ochtend niet gelukt te zoeken op spotify, dus er wellicht is er iets aan de hand..

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ik heb exact hetzelfde als Jeff, alhoewel mn pc er minder gevoelig voor is dan de iPad. Maar de pc app zal dan ook vast wel een grotere buffer hanteren.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
  • Laatst online: 22-09 14:16
Exception schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:23:
Hebben jullie vandaag ook last van nummers die spontaan stoppen met spelen en na een paar seconden weer verder gaan? Het ligt niet aan mijn internet verbinding want die werkt bij andere diensten top. Het lijkt wel alsof de servers van Spotify wat traag zijn en hij zijn buffer voorbij speelt.
Hier ook. PC niet geprobeerd, maar op mijn beide iOS apparaten heb ik dat ook sinds gisteravond. Gisteravond trouwens erger dan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:49
Ik gebruik al sinds het begin Spotify op mijn laptop en mobiele telefoon, en vind het een super programma. Nu heb ik een thuis servertje (CentOS zonder GUI) die optisch op mijn versterker aangesloten zit en heb ik deze week Despotify ontdekt. Dit is een opensource Spotify client en library, welke ik via SSH met commando's kan bedienen vanaf mijn laptop/telefoon.

Omdat ik dit eigelijk wat mooier wil hebben ben ik begonnen met het maken van een web interface voor Despotify (zie hieronder een screenshot van mijn HTML/CSS). Het doel was om deze te laten communiceren met de Gateway die in Despotify zit om zo mijn muziek te kunnen bedienen vanaf de webbrowser op mijn laptop/mobiel. Echter lijkt deze gateway kapot te zijn (search functie werkt niet en kan geen tracks selecteren) en is deze in de SVN van Despotify al lange tijd niet aangepast. Ook in hun IRC kanaal reageert niemand, het project lijkt dus een beetje dood.

Afbeeldingslocatie: http://storage.renesweb.nl/Afbeeldingen/Webspotify_small-20120503-221046.jpg

Daarna ben ik gaan kijken naar de officiële Spotify API (libspotify), maar hier snap ik niet veel van. Heeft iemand nog ideeën om dit werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Exception schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:23:
Sinds de nieuwe versie van die ipad app er is werkt het ook hier wat brakjes, zal wel met drukte te maken hebben oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Jheroun schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 02:54:
[...]

Sinds de nieuwe versie van die ipad app er is werkt het ook hier wat brakjes, zal wel met drukte te maken hebben oid.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:38
Zou het kunnen omdat de desktop client voor een deel nog met P2P werkt, en de iPad app dat waarschijnlijk niet kan. Dat levert dus minder peers op én een hogere belasting op de Spotify servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Lijkt mij een zeer plausibele verklaring inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Maar wel mooi ruk. Niet te doen nu ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Laatst online: 22-09 20:37
Werkt inderdaad voor geen meter. En dan staat er op de site van spotify :" All systems are up and feeling jolly good ". Don't think so. Ze hadden heus al een statement mogen maken na 3 dagen. Voorderest een top programma hoor, maar hopelijk is het snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Op het forum wordt het ook gemeld: http://community.spotify....y-Premium-user/td-p/54747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Call me stupid, maar hoe pak je in de iPad app uberhaupt het album van het huidige nummer erbij? Ik heb alleen gevonden hoe het indirect kan: Op icon met poppetjes klikken voor artist + related en dan hopen dat je niet te veel hoeft te scrollen voor het juiste album. :X

Ik heb juist een aantal lists en favorites met puur een paar beste nummers van albums, en kon vroegah wel bliksemsnel alsnog het hele album doen...

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Kan inderdaad niet makkelijk in de iPad app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Laatst online: 22-09 20:37
Spotify werkt nu weer beter op de iPad; gelukkig. Hopelijk blijft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik gebruik nu ongeveer 6 maanden Spotify Premium. Ik kan niks anders zeggen dat wat een super programma.
Thuis maak ik meestal een paar afspeellijsten(die ik daarna kan delen met vrienden) en onderweg luister ik die nummers. Beter dan telkens op youtube nummers in te typen of om liedjes te downloaden.

Enige minpuntje van spotify vind ik dat de max bitrate maar 192Kb/s is. Al hoewel ik dit wel kan begrijpen doordat het natuurlijk streaming is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

op de pc en android is het 320 kb/s en op de iphone en ipad 160 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012