Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 20 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
magnifor schreef op zondag 22 januari 2012 @ 20:47:
In de mobiele applicatie kan je een nummer wel downloaden maar dan wel geencrypt. Je kan het alleen afspelen in de Spotify app. Wordt ook wel offline sync genoemd. :P
Op de PC download je ze niet encrypted, dus al mp3? Thnx voor de quick reply.

Nu word het gekker. Ik verwijder de app van mijn facebook omdat deze op mijn wall poste. Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn mobile app. Error: invalid username/password 410

!Ik wordt een beetje simpel van hoe slecht dit werkt. Bleek dat ik nog een oud account had, dus voor de facebook koppeling. Na een wachtwoord reset kan ik inloggen alleen geen nummer afspelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Regenbui op 22-01-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Sinds vanmorgen beetje verdiept in Spotify, was het zat om steeds in de trein te zitten en mij te realiseren dat ik bepaalde albums niet had gekopieerd naar m'n telefoon...

Zat ik met creditcard klaar om die € 9,99 neer te tellen voor een premium abo, was ik vergeten dat je een Facebook account moet hebben voor registratie... :(

Ik heb al rondgezocht op Google maar kon geen andere oplossing vinden dan een fake-account aan te maken. Is er toevallig iemand die dit op een andere manier heeft opgelost of ben ik echt gedoemd tot Facebook?

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
M-Opensource schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:13:
Sinds vanmorgen beetje verdiept in Spotify, was het zat om steeds in de trein te zitten en mij te realiseren dat ik bepaalde albums niet had gekopieerd naar m'n telefoon...

Zat ik met creditcard klaar om die € 9,99 neer te tellen voor een premium abo, was ik vergeten dat je een Facebook account moet hebben voor registratie... :(

Ik heb al rondgezocht op Google maar kon geen andere oplossing vinden dan een fake-account aan te maken. Is er toevallig iemand die dit op een andere manier heeft opgelost of ben ik echt gedoemd tot Facebook?
Tsjah.. of je nou een (fake) spotify account moet aanmaken, of een (fake) facebook account.. wat is dan het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Gamepie56 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:16:
[...]
Tsjah.. of je nou een (fake) spotify account moet aanmaken, of een (fake) facebook account.. wat is dan het verschil?
Het verschil is dat ik geen Facebook wil, ik ben een van die personen die niet met sociale media meedoet :)

Spotify account, prima... Maar de verplichte registratie van Facebook vind ik nergens op slaan, zeker als je Facebook niet wenst te gebruiken/hebben.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

M-Opensource schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:38:
[...]

Het verschil is dat ik geen Facebook wil, ik ben een van die personen die niet met sociale media meedoet :)

Spotify account, prima... Maar de verplichte registratie van Facebook vind ik nergens op slaan, zeker als je Facebook niet wenst te gebruiken/hebben.
Het moet kunnen, want gebruikers die al langer op Spotify zitten, voor hen is het niet verplicht (gelukkig). Ik denk dat ze het gewoon niet willen accepteren, en dan heb je pech.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Voutloos schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:28:
Iemand zou gewoon een beter radio app/plugin voor spotify moeten maken. Heb er zelf ook meermaals aan gedacht, maar heb echt te weinig vrije tijd.*

* voor 100/uur offer ik misschien wel wat weekenden op. O-)
Ik vind deze radio functie beter werken dan de oude in ieder geval. Daarvoor gebruikte ik http://www.spotibot.com en http://echofiapp.com/ om muziek te luisteren. Spotibot genereert playlists op basis van een artiest (ongeveer wat de radio nu doet). Echofi doet hetzelfde alleen dan speelt hij nummer voor nummer en kun je aangeven of je een nummer leuk vind of niet, wat dan weer invloed heeft op de rest.

Nu gebruik ik de Soundrop app. Hiermee join je een soort van chatroom waar iedereen hetzelfde nummer luistert van een bepaald genre. Mensen kunnen dan nummers toevoegen en upvoten. Best een coole app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:10
Ik zag zojuist dat Coldplay hun meest recente album 'Mylo Xyloto' op Spotify staat, ondanks hun statement dat ze het niet zouden doen. Zie ook: spotify:album:2R7iJz5uaHjLEVnMkloO18 of Mylo Xyloto by Coldplay on Spotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:21
Ik zie vandaag opeens rechts bovenin resterende tijd: 36 minuten bij mijn spotify free, ik dacht dat ze geen maximum luister tijd hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

iklucas schreef op maandag 06 februari 2012 @ 01:03:
Ik zie vandaag opeens rechts bovenin resterende tijd: 36 minuten bij mijn spotify free, ik dacht dat ze geen maximum luister tijd hadden?
Jawel, de tijd is alleen maar zichtbaar de laatste x minuten.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:54

Flapmo

and back is gigi!

iklucas schreef op maandag 06 februari 2012 @ 01:03:
Na je eerste 6 maanden heb je wel weer een max luistertijd. Tijdens de eerste 6 maanden kan je idd onbeperkt luisteren.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Manuel schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:11:
Ik zag zojuist dat Coldplay hun meest recente album 'Mylo Xyloto' op Spotify staat, ondanks hun statement dat ze het niet zouden doen. Zie ook: spotify:album:2R7iJz5uaHjLEVnMkloO18 of Mylo Xyloto by Coldplay on Spotify
Hey, dat was mij nog niet opgevallen. Ook enorm dom om dat niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Cyleo schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:07:
[...]

Hey, dat was mij nog niet opgevallen. Ook enorm dom om dat niet te doen.
Volgens mij had de nieuwe dienst van Google een tijdelijk exclusief aan dit album en was vanaf het begin al bekend dat het later wel op andere diensten beschikbaar zou komen. Kan alleen het bericht niet meer vinden dus hou het bij een "denk ik " :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik heb thuis een windows pc'tje staan met iTunes welke aan de versterker hangt. Verder heb ik apple remote op mijn iphone en airplay speakers door het huis heen staan. De hele oplossing werkt perfect op 1 nadeel ; je moet alles handmatig muziek importeren in iTunes.

Nu zag ik dus Spotify en wilde hier hetzelfde mee doen. Dus :
  1. Op windows PC draaien
  2. Remote bedienen met iPhone (zodat TV niet aanmoet).
  3. Airplay devices kunnen selecteren en volume regelen.
Puntje 1/2 werken goed al merk ik dat Spotify soms veel tijd nodig heeft om muziek te vinden. Puntje 3 lijkt echter niet in Spotify te zitten.

Mijn vragen :
  • Weet iemand of er plannen zijn om Airplay te integreren in Spotify? Ze hebben het ook in de mobiele variant zitten...
  • Wat voor alternatieven zijn er in de tussentijd ? Ik las iets over Airfoil maar vond het te duur en is niet remote te bedienen via iPhone/iPod.
Ik ben dus NIET geinteresseerd in Spotify vanaf iPhone icm airplay. Dan moet mijn iPhone altijd in de wifi range zitten, moet aan blijven en slurpt batterijen. Ik wil het gewoon vanaf dat windows pc'tje laten lopen.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:13

Nicap

Tsssk....

Ik zag nog geen referentie naar Spoton (ios). Gebruik het nu een paar dagen en moet zeggen dat het me best bevalt. In de standaard Spotify client voor de ipod zit geen radiofunctie(zove rik weet), en dit is een zeer goede aanvulling doorvoor. En hij is nog gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54

Sabbi

je denkt aan mij.

Spam schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:02:
Ik heb thuis een windows pc'tje staan met iTunes welke aan de versterker hangt. Verder heb ik apple remote op mijn iphone en airplay speakers door het huis heen staan. De hele oplossing werkt perfect op 1 nadeel ; je moet alles handmatig muziek importeren in iTunes.

Nu zag ik dus Spotify en wilde hier hetzelfde mee doen. Dus :
  1. Op windows PC draaien
  2. Remote bedienen met iPhone (zodat TV niet aanmoet).
  3. Airplay devices kunnen selecteren en volume regelen.
Puntje 1/2 werken goed al merk ik dat Spotify soms veel tijd nodig heeft om muziek te vinden. Puntje 3 lijkt echter niet in Spotify te zitten.

Mijn vragen :
  • Weet iemand of er plannen zijn om Airplay te integreren in Spotify? Ze hebben het ook in de mobiele variant zitten...
  • Wat voor alternatieven zijn er in de tussentijd ? Ik las iets over Airfoil maar vond het te duur en is niet remote te bedienen via iPhone/iPod.
Ik ben dus NIET geinteresseerd in Spotify vanaf iPhone icm airplay. Dan moet mijn iPhone altijd in de wifi range zitten, moet aan blijven en slurpt batterijen. Ik wil het gewoon vanaf dat windows pc'tje laten lopen.
Airfoil is zo'n beetje het enige prog wat dit kan, maar het werkt dan ook echt goed. Zeker z'n geld waard. waarom zou je airfoil willen bedienen vanaf je iphone? Het stuurt het geluid van spotify door naar airtunes recievers, hoef je verder weinig aan te bedienen (ik neem aan dat je niet elk kwartier naar een ander iDevice gaat streamen). Je start op de pc airfoil, die start spotify, en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Sabbi schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Airfoil is zo'n beetje het enige prog wat dit kan, maar het werkt dan ook echt goed. Zeker z'n geld waard. waarom zou je airfoil willen bedienen vanaf je iphone? Het stuurt het geluid van spotify door naar airtunes recievers, hoef je verder weinig aan te bedienen (ik neem aan dat je niet elk kwartier naar een ander iDevice gaat streamen). Je start op de pc airfoil, die start spotify, en klaar ben je.
Okee, misschien moet ik dit even uitleggen. De PC in kwestie staat in de gangkast, met een HDMI kabel door de muur naar de versterker. Verder loopt er een USB verlengkabel met een microsoft IR ontvanger. Via deze ontvanger icm een harmony remote kan ik het perfect gebruiken als media center (XBMC). Dit alles met de TV aan. Deze opzet heeft echter ook een tweede functie ; namelijk muziek afspelen. Hiervoor kan de TV uit, stuur ik een IR signaal om een Windows-2 signaal (start 2e applicatie in taskbar op = iTunes) uit te voeren en start iTunes op. Dan kan ik met mijn apple remote deze omgeving overnemen, muziek selecteren en BINNEN deze Apple Remote app kan ik elke Airplay speaker apart van volume bedienen. En allemaal met de TV uit maar de versterker aan. Ideale opzet dus!

Nu wil ik hetzelfde bereiken met Spotifiy. TV staat weer uit, versterker staat aan en ik stuur een Windows -3 IR signaal (Spotify staat als derde in de taskbar). Dan neem ik de spotify applicatie over met de RemoteLess App op mijn iPhone. Ik kan prima volume bedienen maar niet mijn airplay speakers in het huis. Jammer |:(

Met Airfoil is dus allemaal wel leuk maar je moet steeds met een monitor of TV en een muis het volume van de verschillende airplay speakers selecteren. Dat wil ik dus niet. En de Remoteless app ondersteunt alleen het volume van de Spotify applicatie...

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 14:59
Offtopic:

Ik heb hier nog een leuke playlist voor jullie waarop je kunt abonneren. Ben bezig het het verzamelen van alle muziek die in de Nederlandse reclames wordt gebruikt.

http://open.spotify.com/u...st/5s2kSlUzdgwP6wZ2HzlP71

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:11
Leuk initiatief, ben hem nu al aan het luisteren

hallo

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Exception schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:12:
Offtopic:

Ik heb hier nog een leuke playlist voor jullie waarop je kunt abonneren. Ben bezig het het verzamelen van alle muziek die in de Nederlandse reclames wordt gebruikt.

Kleine wereld. Bij de subscribers zit iemand die ik ken :)

iRacing Profiel

• Exception
  • Laatst online: 22-09 14:59
frankivo schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:16:
[...]

Kleine wereld. Bij de subscribers zit iemand die ik ken :)
offtopic:
Toevallig! Begint de achternaam met een H? Aangezien die ook in Zwolle woont.

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:24

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Exception schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:12:
Offtopic:

Worden daar ook verkapte nummers in opgenomen? Want in de nieuwste Nissan Qashqai reclame zit een zwaar verminkte versie van een van de toppers van The Cramps: Human Fly.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 15:13
Weet iemand of er een tool is die je mp3's controleert of ze ook in spotify voorkomen? Dan ik mijn mp3 verzameling eens flink opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Sinds vandaag ook op Spotify maar 1 ding snap ik niet of kan niet vinden waar het voor staat.
Namelijk het volgende

Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t231/MrMuilie/spotify.jpg

Wat betekend die status balk?
Dacht eerst de afspeeltijd van een nummer, maar bij het aanklikken van een ander nummer verandert het niet.
Soms is deze balk verder gevuld dan anders maar begrijp niet waarom.

Someone please enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Laatst online: 22-05-2024
JipJapGoedje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:41:
Sinds vandaag ook op Spotify maar 1 ding snap ik niet of kan niet vinden waar het voor staat.
Namelijk het volgende

[afbeelding]

Wat betekend die status balk?
Dacht eerst de afspeeltijd van een nummer, maar bij het aanklikken van een ander nummer verandert het niet.
Soms is deze balk verder gevuld dan anders maar begrijp niet waarom.

Someone please enlighten me!
loopt mee met synchronisatie van offline playlists, maar hij heeft bij mij ook wel eens gewoon maf gedaan.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
alles is gesynchroniseerd namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
Ik wil na een dik jaar spotify open te hebben gebruikt overstappen op unlimited of premium. Nu moest ik steeds liedjes die ik meer dan 5 keer had geluisterd downloaden en als lokaal bestand toevoegen, maar hier heb ik onderhand wel genoeg van.

Nu woon ik nog bij mijn ouders en was mijn vader ook wel geïnteresseerd in spotify. Ik zou dus unlimited kunnen nemen maar na wat googlen kwam ik erachter dat ik dan maar op 1 pc tegelijk kon luisteren, de ander gaat dan op pauze. Bij premium kan je offline luisteren, dus kunnen we dan wel tegelijk luisteren als 1 van ons offline is? Dan betalen we allebei 5 euro en heb ik dus als voordeel dat ik dan ook 320kps kwaliteit heb, wat volgens mij mooi tot zijn recht komt in samenwerking met mijn Creative X-Fi xtremeMusic geluidskaart en Fischer Audio Fa-011 headphone. Ik ga het denk ik niet zo heel veel op mijn mobiel gebruiken dus is dit wel aan te raden? Of 2x unlimited als het op 2 pc tegelijk luisteren niet kan?

Alvast bedankt voor een antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 16:07

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

320kbps zou niet mijn eerste argument zijn voor een premium account. Het gebruik op smartphones en ipad voor mij zeer zeker wel. Mocht je helemaal niet van plan zijn kan je bijna beter 2 aparte unlimited accounts aanschaffen zodat je niet in de problemen komt met pauzeren als je beide tegelijkertijd wil luisteren.

De hele tijd je account op offline zetten is ook weer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Laatst online: 22-05-2024
Dat is dus precies wat hij bij mij ook wel eens maf doet.. Maar ik heb hem meerdere keren heel netjes met de sync balk mee zien lopen.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
Lt. Marx schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:57:
320kbps zou niet mijn eerste argument zijn voor een premium account. Het gebruik op smartphones en ipad voor mij zeer zeker wel. Mocht je helemaal niet van plan zijn kan je bijna beter 2 aparte unlimited accounts aanschaffen zodat je niet in de problemen komt met pauzeren als je beide tegelijkertijd wil luisteren.

De hele tijd je account op offline zetten is ook weer zo wat.
Mijn vader luist denk ik toch niet veel naar nieuwe lijsten en zo, ik denk dat hij gewoon de liedjes die hij erg mooi vindt een star geeft en dan de star lijst blijft draaien. Kan hij deze dan offline maken en dat ik dan gewoon wel online muziek kan luisteren? Dit lijkt mijn dan beter dan 2x unlimited omdat je hier ook nog mooie andere extra's hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Je kan elke playlist (dus ook je starred lijstje) offline beschikbaar maken. Vervolgens moet je wel elke keer spotify in de offline modus zetten zodat je niet met elkaar in het gedrang komt.

Als je vader dan dus nieuwe liedjes wil luisteren/wil toevoegen aan de playlist moet je dus online zijn, ze toevoegen aan een playlist en vervolgens spotify in de offline modus weer zetten in instellingen. Als je dit geen probleem vindt dan kan het ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Lt. Marx schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 09:32:
Je kan elke playlist (dus ook je starred lijstje) offline beschikbaar maken. Vervolgens moet je wel elke keer spotify in de offline modus zetten zodat je niet met elkaar in het gedrang komt.

Als je vader dan dus nieuwe liedjes wil luisteren/wil toevoegen aan de playlist moet je dus online zijn, ze toevoegen aan een playlist en vervolgens spotify in de offline modus weer zetten in instellingen. Als je dit geen probleem vindt dan kan het ja.
Je moet op offline als je tegelijk gaat luisteren. Tegelijk syncen is geen probleem denk ik.
Je moet wel één keer per 30 dagen op online om Spotify licenties en zo te syncen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik heb nu ook Spotify Premium genomen, zodat ik het op mijn iPhone kan gebruiken.
Heb wat playlists offline beschikbaar gemaakt, maar nu stoppen alle nummers die offline gesynced zijn na +\- 50 seconden met spelen. Ze gaan niet op pauze, blijft bv gewoon op 51 sec staan. Ook op pauze en play drukken helpt niet. Ik kan wel iets terug of verder spoelen, dan speelt hij weer voor ongeveer 50 sec en gebeurt hetzelfde weer.

Heeft iemand anders hier ook last van? Erg vervelend... En geen 10 euro waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Hmm, heb ik hier nog nooit meegemaakt moet ik eerlijk zeggen. (Sinds een klein jaar nu premium user) maar never happend to me. Misschien is de sync van het nummer/de nummers niet compleet afgerond?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ja zoiets dacht ik ook, heb de app verwijderd, opnieuw gedownload, playlist weer gesynct (groen pijltje/driehoek naast de playlistnaam, en ook naast alle nummers erin). Het gebeurt ook niet telkens op hetzelfde tijdstip. maar wel rond de 40-50 sec.
Het is niet zo dat het nummer niet helemaal gesynt is, in offline mode (of vliegtuigmode van iphone) kan ik de hele nummers beluisteren, maar wel door elke 50 sec even wat vooruit/achteruit te spoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Raar. Welke versie iPhone en iOS heb je?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
iPhone 4S en iOS 5.01 (volgens mijn telefoon de laatste versie).

Ik zie net op spotify forums iets staan. Een restart van de iPhone schijnt het probleem voor een aantal mensen op te lossen. Nu ligt me SIM pincode thuis en ben ik hem vergeten, dus nu zit ik met een ander dillemma :P Restarten met kans op middagje geen bereikbaarheid en (misschien) wel Spotify. Of maar even middagje geen spotify..

edit: het werkt, en geen SIM pin nodig _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door kloos2 op 20-02-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Vroeger was er bij Spotify Free een limiet van 20 uur dacht ik. Ik zie dit nu echter niet meer terug in de player en ook niet op de website. Is deze restrictie vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:35
Ik weet niet wat er zojuist vandaag gebeurt is met Spotify, maar ik kan met geen mogelijkheid meer met mijn normale account erop en ben verplicht mijn facebook account te gebruiken. Dat gedaan, maar dan is heel leuk alles weg wat ik had, mijn playlists, mijn abonnement wat ik 2 dagen terug weer betaald had :X Ook op de spotify site zelf staat niets erover vermeld, dit is nogal vervelend want ik ben niet van plan twee maal te gaan betalen voor iets. Meer mensen die dit nu mee maken of heb ik nu één of ander uniek probleem waar ik tegen aan loop.

Als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen via Spotify krijg ik ook doodleuk deze melding:
[quote]It looks like you are using your Facebook credentials to log in to Spotify. To change your Facebook password go to your settings page at facebook.com.
[/quote]

Nu is alles weer gekoppeld zoals het was, dat was heel apart, maar gelukkig is het weer goed.

[ Voor 25% gewijzigd door JanW op 25-02-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Laatst online: 23:38
Ik vind Spotify een goed concept. De presentatie, navigatie en mogelijkheden zijn prima. Er zitten leuke features in zoals tunewiki en het concept van playlists die je kunt sharen. Helaas is het muziekaanbod voor mij nog niet compleet genoeg. Ik hou veel van progressive rock. Van sommige bands is het aanbod verrassend compleet, maar van anderen mist dan weer een deel of zelfs volledig (Pink Floyd!). Dat maakt de waarde voor mij beperkt. Bij een betaalde dienst verwacht ik volledigheid. Daarom blijf ik nu hangen in een experiment met vervelende reclames die je niet eens kan onderdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ben ingegaan op dat mtv-mobile om 6 maanden spotify uit te proberen.

Overweldigend af en toe de keuze :)

Maar, waarom loopt spotify soepel op mijn windows phone, heel goed op mijn amd netbookje, maar voor geen meter op mijn oude 3GS? Spotify crasht na 3 of 4 nummers.
Terwijl ik juist die 3GS lekker op een doc kan zetten naast mijn stereo :(

Iemand een tip? (al een paar keer de iphone herstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Krijg net een Spotify update en zie daar!

http://pic.twitter.com/9FyaLhEF

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Dat was ook al aangekondigd :)
Maar wel prettig ja, ik luister best wel wat Rock-opera's/concept albums/etc.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Beters, nu nog een te selecteren audio output en dan heb ik alleen nog wat wensen aan platenmaatschappijen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

MeNTaL_TO schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 15:26:
Beters, nu nog een te selecteren audio output en dan heb ik alleen nog wat wensen aan platenmaatschappijen.
Ik weet er ook nog wel 1.

Client server model, met de voorkeur voor een squeezebox als client en mijn synology NAS als server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Is er al, Spotify als server, Touch of Radio als client. Maar je bedoelt zeker voor oudere Squeezebox hardware? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 14:39
frankivo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:54:
[...]

Dat was ook al aangekondigd :)
Maar wel prettig ja, ik luister best wel wat Rock-opera's/concept albums/etc.
Hier zat ik echt al heel lang op te wachten Yessssss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:44
Yiihaa. Nou is het voor mij een af product. Alleen nou nog zorgen dat muziekmaatschappijen er geen muziek afhalen maar daar hebben we helaas niets over te zeggen ;)

Edit; Oh ja, minder Zweedse muziek aub :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tha_T op 01-03-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nu ruim een maand spotify premium, weliswaar gratis, maar ok.

* Applicatie (W7) is redelijk, maar een beetje jammer dat er een maximaal aantal aan de offline-playlists zit. Zeker als je een leuke playlist toevoegt om later uit te zoeken, is het aantal van 3333 nummers al snel (veel) te weinig. Daarnaast zou je voor een abonnement wat normaal 10 euro per maand kost veel meer mogen verwachten (ter vergelijking, luisteren naar de radio is gratis en levert ook veel informatie over nieuwe muziek die uitgekomen is).

* Applicatie (W7) laat op zich aan compleetheid weinig te wensen over, muv. beschikbaarheid van muziek (diverse nummers niet eens vindbaar)

* (In mijn geval) KPN levert alle privégegevens (incl. naam+adres) aan Spotify

* Applicatie voor Android niet geinstalleerd: spotnet heeft geen moer te maken met mijn telefoonnr/oproepstatus, maar de support zegt dat ze dat toch echt wel nodig hebben. Overigens wel binnen een week, in tegenstelling tot de klachten dat er na een jaar nog steeds geen reactie is.

* Misschien een leuk akkefietje voor het CBP, maar wat mij betreft heeft spotify dezelfde potenties qua privacy-schending als bv. Google, zo niet meer, aangezien het bij Google nog niet onmogelijk is om zonder naam+adres een account te hebben.

* Applicatie biedt geen andere mogelijkheid voor offline-opslag dan binnen het programma zelf, wat het gebruik van MP3-spelers totaal onmogelijk maakt.

Kortom: blij dat ik er nooit een cent aan heb uitgegeven, gezien de kostprijs van de nummers is usenet vele malen goedkoper. Leuk om eens wat nieuws te leren kennen, maar verder totaal onbruikbaar wat mij betreft, om er nog maar van te zwijgen dat het BB-gehalte (zeker via de Android-app) zeer hoog is. Alles bij elkaar overweeg ik om mijn (gratis) account inclusief alle bijbehorende gegevens te laten verwijderen omdat het relatief weinig toegevoegde waarde biedt in verhouding tot de mogelijkheden tot het misbruiken van persoonlijke gegevens voor andere doeleinden. Zeker en vast geen 10 euro per maand waard, voor alle info die ze kunnen verzamelen zou je geld toe moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:13:
Heb zelf nu ruim een maand spotify premium, weliswaar gratis, maar ok.

(ter vergelijking, luisteren naar de radio is gratis en levert ook veel informatie over nieuwe muziek die uitgekomen is).
Welke zenders luister je dan? Niet 3FM zeggen want die ontdekken, op 3VOOR12 na, nou helemaal niets
* Applicatie (W7) laat op zich aan compleetheid weinig te wensen over, muv. beschikbaarheid van muziek (diverse nummers niet eens vindbaar)
Ja dit is inderdaad wel een tekortkoming maar dit zal iedere Spotify gebruiker beamen gok ik
* (In mijn geval) KPN levert alle privégegevens (incl. naam+adres) aan Spotify
Ja? Weet je 100% zeker dat KPN die gegevens overgedragen heeft? Geen troll overigens, ben er oprecht benieuwd naar
* Applicatie voor Android niet geinstalleerd: spotnet heeft geen moer te maken met mijn telefoonnr/oproepstatus, maar de support zegt dat ze dat toch echt wel nodig hebben. Overigens wel binnen een week, in tegenstelling tot de klachten dat er na een jaar nog steeds geen reactie is.
Dat is toch evident? Zodra jij gebeld wordt stopt Spotify en gaat daarna verder met spelen als je opgehangen hebt. Niets mee aan de hand toch? Dat je om dat te kunnen meer persmissies nodig hebt is jammer maar ik denk niet dat Spotify heel veel aan de gegevens heeft
om er nog maar van te zwijgen dat het BB-gehalte (zeker via de Android-app) zeer hoog is.
Que? BB-gehalte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:13:
Kortom: blij dat ik er nooit een cent aan heb uitgegeven, gezien de kostprijs van de nummers is usenet vele malen goedkoper.

Zeker en vast geen 10 euro per maand waard, voor alle info die ze kunnen verzamelen zou je geld toe moeten krijgen.
Je begrijpt wel dat bij Spotify de artiesten ook nog wat geld te zien krijgen en bij jouw gebruik van usenet niet? Alleen daarom al zou je je favoriete artiesten minimaal mogen ondersteunen door hun nummers op Spotify te beluisteren als het je verder toch niets kost.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

troftnom schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:41:
Is er al, Spotify als server, Touch of Radio als client. Maar je bedoelt zeker voor oudere Squeezebox hardware? ;)
Die zijn dan client en server in 1. Daarbij, inderdaad, ik heb een ouder model squeezebox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Ik merk wel dat met die nieuwe gapless playback+crossfader functie ervoor zorgen dat je op een gegeven moment je Spotify vastloopt. Ben om 9 uur begonnen met werken en om 3 uur begon het wisselen van tracks fout te lopen en om half 4 heb ik het proces maar gekilled. Nu loopt het overigens wel weer gewoon prima.
Laten we hopen dat ze er nog wat aan gaan sleutelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Er komen zo goed als dagelijkse updates uit dus dat zal inderdaad vast wel.

Vind die nieuwe playback en fader zo zwaar relaxt he. Echt heel cool!

Edit: @ Tha_T. Hier loopt hij niet vast maar begint die op een gegeven moment wel te storen. Even spoelen of een nummer opnieuw aanklikken lost het probleem op.

[ Voor 35% gewijzigd door JKratos op 04-03-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poppyzbrite
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik vraag me het volgende af. Ik gebruik Spotify eigenlijk alleen om nieuwe muziek te ontdekken. Ik skip dus snel door playlists heen en wil eigenlijk weten of er zoiets bestaat als dat je een nummer kan 'markeren' als geluisterd. Nu markeer ik geluisterde nummers als favoriet zodat als ik ze later tegenkom in andere playlists niet meer hoed af te luisteren. Ik heb Spotify Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:33
Dat ze maar eens snel een optie toevoegen om je audio output te kunnen kiezen. Is toch belachelijk dat dat er nog niet in zit in zo'n soort programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Volgens mij zit half Nederland vandaag op Spotify, normaal werkt het best soepel en lijkt het alsof de muziek lokaal staat maar vandaag duurt het af en toe wel 5 seconden voor een nummer start of krijg ik een vage foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

poppyzbrite schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:54:
Ik vraag me het volgende af. Ik gebruik Spotify eigenlijk alleen om nieuwe muziek te ontdekken. Ik skip dus snel door playlists heen en wil eigenlijk weten of er zoiets bestaat als dat je een nummer kan 'markeren' als geluisterd. Nu markeer ik geluisterde nummers als favoriet zodat als ik ze later tegenkom in andere playlists niet meer hoed af te luisteren. Ik heb Spotify Premium.
kan je dan niet beter las.fm gebruiken? Die zoekt naar nieuwe muziek op basis van je smaak en dan kan je aangeven of je het goed of slecht vind wat hij voor je gekozen heeft en op basis daarvan zoekt hij dan weer nieuwe muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
JKratos schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:03:
Edit: @ Tha_T. Hier loopt hij niet vast maar begint die op een gegeven moment wel te storen. Even spoelen of een nummer opnieuw aanklikken lost het probleem op.
Mja vastlopen is ook wellicht niet de beste term maar zelfs dat hielp bij mij op een gegeven moment niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bierkameel schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:24:
Volgens mij zit half Nederlands vandaag op Spotify, normaal werkt het best soepel en lijkt het alsof de muziek lokaal staat maar vandaag duurt het af en toe wel 5 seconden voor een nummer start of krijg ik een vage foutmelding.
Dat merk ik ook net (en paar dagen geleden ook al). Nummers die soms even stoppen of dat het heel lang duurt voordat een nummer start. Kennelijk is het erg druk. Hoop niet dat dat vaker voor gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 19:30

Nitai

Live the life you love.

Niet echt antwoord op je vraag, maar je kunt voor nieuwe muziek ook 22Tracks.com checken. Jammergenoeg zijn de nummers vaak zo nieuw dat ze nog niet op Spotify (en dus goede kwaliteit) te vinden zijn.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Als je ze markeerd als "starred". Dan zie je bij het afluisteren of er een geel sterretje voorstaat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Heb ook last van gehaper, al ruim een week. Sinds de VS erbij is gekomen af en toe al last van, maar afgelopen week toch echt als storend ervaren. Zoekfunctie is ook echt een stuk langzamer geworden. Vond juist de snelheid een groot pluspunt van Spotify, maar dit is erg jammer. Zeker als je er voor betaalt.

Nu nog The Beatles en Pink Floyd. Merkte trouwens dat Knife Party - Internet Friends er ook af is gehaald :(

[ Voor 15% gewijzigd door Tjebakka op 05-03-2012 10:03 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:59

Nakebod

Nope.

Dat haperen had ik (gelukkig?) alleen even gister, tot nu toe zover ik kan herinneren geen last van gehad :)
En dan was het niet eens bij nieuwe nummers, maar gewoon midden in een nummer, zeer vreemd.

Enige wat al wel enige weken traag is (En dat kan idd best met de VS release te maken hebben), als ik Spotify voor het eerst start, dat het laden van de What's new pagina, en Radio pagine erg lang duurt. Toch wel enkele zeer lange secondes.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Vandaag op m'n werk ging Spotify verder met spelen waar ik 'm vrijdag had gestopt.
Computer is volledig uitgeweest.

Dat had ik nog niet eerder gezien, dus dat is ook met de laatste update gekomen denk ik? :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ja klopt, is ook nieuw! Voel mij paar dagen terug ook al op. Ook wel leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:41

tomk94

Developer

Raar probleem vandaag. Ik kreeg op mijn mobiel de melding dat ik teveel offline apparaten gebruikt(meet dan 3). Terwijl de enigste apparaten waar ik spotify op gebruik mijn mobiel en computer zijn. Nu ben ik al mijn offline nummers op me iPhone kwijt... Kan ik weer opnieuw syncrn. Iemand een idee waar dit door kan komen om het evt te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Geen idee hoe een uniek apparaat geteld wordt, dus misschien slaat deze wilde gok nergens op: Heb je niet je pc opnieuw geinstalleerd of meerdere OS'en of zo?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 11:50
Is er al een Spotify tool als Spartify die wel goed werkt? Zal wel handig zijn voor een feestje binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
FicoF schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:23:
Is er al een Spotify tool als Spartify die wel goed werkt? Zal wel handig zijn voor een feestje binnenkort.
Soundrop?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik krijg sounddrop niet aan de praat (in tegenstelling tot spartify), ik zie in spotify keuring een lijst, maar op de link krijg ik alleen te zien welk nummer er afspeelt, integenstelling tot een mooie zoeklijst/playlist

[edit] Lama, werkt blijkbaar alleen op apple devices, webpagina komt later, goede prio's daar.

[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-03-2012 11:40 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
tomk94 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:17:
Raar probleem vandaag. Ik kreeg op mijn mobiel de melding dat ik teveel offline apparaten gebruikt(meet dan 3). Terwijl de enigste apparaten waar ik spotify op gebruik mijn mobiel en computer zijn. Nu ben ik al mijn offline nummers op me iPhone kwijt... Kan ik weer opnieuw syncrn. Iemand een idee waar dit door kan komen om het evt te voorkomen?
Krijg ik vaker, als ik mijn iOS geüpdatet of hersteld heb. Ik sync ze dan gewoon opnieuw. Kan wel ff duren als je veel nummers hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
MeNTaL_TO schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:38:
Ik krijg sounddrop niet aan de praat (in tegenstelling tot spartify), ik zie in spotify keuring een lijst, maar op de link krijg ik alleen te zien welk nummer er afspeelt, integenstelling tot een mooie zoeklijst/playlist

[edit] Lama, werkt blijkbaar alleen op apple devices, webpagina komt later, goede prio's daar.
Dan moet ook iedereen die app hebben en spotify geïnstalleerd hebben. Spartify is dan beter maar ook niet je-van-het. Nummers deleten kan bijvoorbeeld niet, wat toch wel een must is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

FicoF schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:32:
[...]

Dan moet ook iedereen die app hebben en spotify geïnstalleerd hebben. Spartify is dan beter maar ook niet je-van-het. Nummers deleten kan bijvoorbeeld niet, wat toch wel een must is vind ik.
Dat kan ik als host wel (remove), de overige mensen kunnen dat uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Dat kan ik als host wel (remove), de overige mensen kunnen dat uiteraard niet.
Op de website? Dat lukt mij namelijk niet. De nummers komen ook maar 1 voor 1 in mijn wachtrij in Spotify. Hij voegt trouwens ook zelf nummers toe :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Laatst online: 22-09 12:12
Ik blijf de melding krijgen dat ik offline ben op mijn Spotify App voor Android.

Echt ergerlijk. Ik heb me dus niet offline gezet ofzo, maar hij wil dus ook mijn offline playlists niet meer syncen :(

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eindelijk! Je kan nummers in elkaar laten overlopen (crossfading) in Spotify instellingen :) Hallelujah!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
fulcrum.be schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:15:
Ik blijf de melding krijgen dat ik offline ben op mijn Spotify App voor Android.

Echt ergerlijk. Ik heb me dus niet offline gezet ofzo, maar hij wil dus ook mijn offline playlists niet meer syncen :(
Same here en ik moet ook steeds opnieuw inloggen... Weer dezelfde problemen als een paar maanden geleden

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

De laatste keer dat ik (vaak) offline bleef hangen @ Android, heb ik via de Android settings > apps, de data geheel gewist. Toen 1x opnieuw aangemeld, en tot op heden geen problemen meer gehad. Waarschijnlijk vanavond dus wel.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik weet dat vanwege rechten spotify nummers af en toe kunnen verdwijnen uit de library. Maar steeds vaker heb ik het gevoel dat dit gekoppeld is aan een playcount. Spotify heeft het recht om een nummer x keer af te laten spelen en vervogens is dat niet meer mogelijk.

Soms zie je ook albums waarbij de meer populaire nummers grijs zijn en de rest wel gewoon te luisteren zijn. Gisteravond luisterde ik de humaan earbox van John adams en 1 nummer heb ik meermalen gedraaid (wel 5 keer ofzo). De 6e keer weigerde spotify spontaan het nummer af te spelen.

Dat de muziek library van spotify niet compleet is vind ik niet erg, maar dat nummers die beschikbaar zijn zomaar verdwijnen is echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Lt. Marx schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:40:
Ik weet dat vanwege rechten spotify nummers af en toe kunnen verdwijnen uit de library. Maar steeds vaker heb ik het gevoel dat dit gekoppeld is aan een playcount. Spotify heeft het recht om een nummer x keer af te laten spelen en vervogens is dat niet meer mogelijk.

Soms zie je ook albums waarbij de meer populaire nummers grijs zijn en de rest wel gewoon te luisteren zijn. Gisteravond luisterde ik de humaan earbox van John adams en 1 nummer heb ik meermalen gedraaid (wel 5 keer ofzo). De 6e keer weigerde spotify spontaan het nummer af te spelen.

Dat de muziek library van spotify niet compleet is vind ik niet erg, maar dat nummers die beschikbaar zijn zomaar verdwijnen is echt waardeloos.
Gratis accountje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
De GoT_Dance playlist is wel ultiem handig. Helaas ook wat mindere nummers (Een of ander nummer van een vuvuzela? Kom op WK is echt al lang geleden) maar gelukkig kun je die skippen en is de overgrote meerderheid gewoon prima :). Keep it up guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ik gebruik sinds deze week de app Soundrop. Super vet! Een soort radio die constant doorloopt en je zelf met andere gebruikers uiteraard ook kunt stemmen op nummers en de nummers met de meeste stemmen worden dan ook het eerst afgespeeld. Erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
20 fresh and new dance tracks on: GoT_Dance

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 15-03-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Nope, al langer dan een jaar een premium account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
And another 10 new dance tracks on: GoT_Dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
Spotify down??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Jep, diverse inlogproblemen. Vanmiddag begon het al (collega's hadden er last van, maar ik niet :+ ). Sinds een uur heb ik het echter ook.
Still fighting the login (Error 404) bug - please stay tuned.he moment. We are investigating.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Laatst online: 18-09 09:40
Mooi balen dit, nadeel van online muziek luisteren naast de vele voordelen. I want my Armin playlist on my speakers!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ah okee, gelukkig ben ik niet de enige dan met het probleem! Heel vervelend, nu merk je pas hoe gewend je dan aan zo'n programma al bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Wil je Spotify geld geven, doet je login het niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Inmiddels heb ik ik na vanaf het begin Spotify te hebben, het alweer ruim een maand aan de kant gezet. Spotify is het voor mij gewoon net niet. Lange wachttijden op nummers, Regelmatig moeten terugvallen op iTunes omdat de (mobiele) internetverbinding eruit lag, het af en toe resetten van de app waardoor alle opgeslagen nummers verwijderd werden, het niet fatsoenlijk hebben van een bibliotheek, airplay niet geïntegreerd hebben... Elke keer had ik het idee dat het geheel net niet af was. Inmiddels ben ik lid geworden van de Bowers & Wilkins Society of Sound, waarmee ik regelmatig een nieuw album krijg dat ik nog niet ken. Dat levert precies dat plezier dat ik ook in Spotify zoek, maar dan zonder de wanorde van het hebben van alle singles, nummers en covers. Bovendien heb ik het dan gewoon op mijn eigen schijf staan. :)

Idealiter heb ik Spotify gewoon verwerkt in iTunes, met alle features die daarbij horen. Liefst ook een goed sync met mijn iPhone, want de huidige werkt niet echt optimaal. Het idee is wel ontzettend goed, maar aan de uitwerking ontbreekt nog het een en ander.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 13:25

ThomasXCI

Mine!

Ik vind Spotify echt ideaal, het bevat ook cd's die zeer moeilijk te downloaden zijn. (Al ligt dat ook aan mij persoonlijke smaak.) Het unlimited abonnement is naar mijn idee ook zeer betaalbaar in de markt gezet.

Ook het Premium mobiele streamen is een toffe feature, heb het enkele keren gebruikt. Nu weer terug bij Unlimited, omdat met de datalimieten het niet echt aan te raden is ivm de kosten.

Ik las vandaag in een artikel over sportify dat slechts 20% van de alle gebruikers betaald voor de dienst. Dat lijkt mij zo weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

HelaasPindakaas schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:58:
Ook het Premium mobiele streamen is een toffe feature, heb het enkele keren gebruikt. Nu weer terug bij Unlimited, omdat met de datalimieten het niet echt aan te raden is ivm de kosten.
je kan me de app je liedjes ook gewoon naar je toestel zetten(via wifi) en dan de app op offline gebruiken zetten..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Some old and new tracks on: GoT_Dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Limiet van 5 keer afspelen per nummer is verwijderd voor Spotify Free.

Zelf heb ik een Premium account, maar voor veel mensen goed nieuws denk ik :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Dat overlopen wist ik nog niet! Erg nice!

Hebben julie nog leuke playlists?
Mijne

http://open.spotify.com/u...st/2Ln7znLyvbb3hXAAR9cpTf Laidback
http://open.spotify.com/u...st/4EXGv03VNprtguvMiPUdxC Foute 80s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik stap steeds meer af van de vaste playlists eigenlijk :+

Spotify Radio was voorheen "mijn ding", ondanks dat het niet perfect was.
Toen even de app Moodagent gebruikt, was niet wat ik zocht, dus weer naar de radio terug, en sinds enige tijd is Soundrop mijn primaire "playlist". Social listening, geniaal concept imho :P

Nu nog apps naar Spotify Mobile, kan ik daar ook vol genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zit te denken om mijn abbo op te zetten, of iig te downgraden naar unlimited. Spotify op mijn Lumia 800 stottert als een tierelier. Kan niet fatsoenlijk naar muziek luisteren.

[ Voor 17% gewijzigd door magnifor op 29-03-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 19-08 23:08
Leuk idee hoor, dat spotify, maar het werkt echt waardeloos... De android app heeft 0,0 customizability, werkt niet vanuit lockscreen, en ook al niet vanuit het drop down menu. En de app vindt het nodig dat muziek die ik er zelf inzet te encrypten waardoor ik het niet meer als wekker kan gebruiken in een andere app. Dat is begrijpelijk voor muziek die ik van spotify geplukt heb, maar moet het nou met alle muziek? Ook vind ik het heel kwalijk dat er soms lange stiltes vallen tussen de liedjes in als ik ze stream over de 3G-antenne, als hij op shuffle staat kan hij toch evengoed wel bepalen wat het volgende nummer is voor het zover is? Dit alles is nog enigszins mee te leven, maar dat de zoekfunctie NIET werkt voor lokale content wtf?!

Als het drama van de android app niet genoeg is, dan heb ik net zo weinig goede woorden over voor de desktop versie. Het neemt de controle van mijn volumeknop over waardoor hij zich niet gedraagt zoals ik wil (ingedrukt houden verandert het volume niet). En heeft het simpelweg heel veel muziek niet die ik wil, dus ik ben evengoed afhankelijk van youtube/andere muziek programma's daarvoor. Ook heeft het kruisje exact dezelfde functie als het minimaliseer streepje, terwijl ik graag mijn muziek uit heb als ik op dat kruisje druk.

Als streaming dienst doet het wat het moet doen(hoewel ik het niet voor mekaar krijg om gewoon alle muziek van mijn computer te streamen naar mijn telefoon als ik in de tuin zit op dezelfde wifi), maar als media player mist het véél en véél te veel opties.

Is een behoorlijk lange rant geworden voor ene product wat ik 6 maanden gratis kan proberen, wat nu gedegradeerd is tot gratis 500mb extra per maand, want die app kan echt de prullenbak in.. :P
Pagina: 1 ... 20 ... 41 Laatste