Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 19 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Joepv schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:01:
Ik denk dat het niet is dat 1 persoon een nummer 300 keer moet beluisteren om het te verdienen, maar het nummer gewoon 300 keer geluisterd moet zijn. ;) Nu komt het over alsof dat per persoon is. Als je het over alle luisteraars bekijkt gaat de teller toch sneller omhoog. Ondanks dat zijn het nog minder inkomsten dan iTunes, maar omdat je niet hoeft te "kopen" luistert men wel weer sneller.
Het is toch ook per persoon? Als het nummer gekocht wordt is dat ook per persoon.

Toch is de vergelijking niet helemaal eerlijk vind ik. Heel veel nummers zou ik nooit kopen, de meeste eigenlijk. Maar via Spotify luister je ze wel. Dus voor de artiesten die je toch wel zou kopen is het 'slecht', voor de rest is het 'goed'. Daarnaast lijkt me elk initiatief om een alternatief voor CD's of losse nummers kopen het toejuichen waard.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Woensdag is er trouwens een groot event van Spotify.

http://www.engadget.com/2...ts-next-on-november-30th/

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/11/spotify-whats-next.jpg

Wat denken jullie wat Spotify zal aankondigen? Eindelijk een goede iPad app?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 14:39
Sorry heb het al gevonden !!!

[ Voor 88% gewijzigd door Albert020 op 28-11-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Gonadan schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:12:
[...]

Het is toch ook per persoon? Als het nummer gekocht wordt is dat ook per persoon.

Toch is de vergelijking niet helemaal eerlijk vind ik. Heel veel nummers zou ik nooit kopen, de meeste eigenlijk. Maar via Spotify luister je ze wel. Dus voor de artiesten die je toch wel zou kopen is het 'slecht', voor de rest is het 'goed'. Daarnaast lijkt me elk initiatief om een alternatief voor CD's of losse nummers kopen het toejuichen waard.
Zo zie ik het niet. Op Spotify kun je alles luisteren, dus dan luister je ook muziek in afspeellijsten en je probeert eens nieuwe artiesten. Zo worden ook nummers beluisterd die niet worden aangekocht als je er speciaal voor moet betalen. Kortom je verdient per nummer minder dan in iTunes, maar de kans dat je nummer vaker wordt gedraaid is groter. Dus dat je nummer 300x wordt gespeeld (over meerdere mensen). Ik neem niet aan dat ze in hun voorwaarden hebben staan dat het 300x per individuele luisteraar is.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Erhnam schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:06:
Woensdag is er trouwens een groot event van Spotify.

Wat denken jullie wat Spotify zal aankondigen? Eindelijk een goede iPad app?
- Webbased app (of iPad idd)?
- Restrictie (speel nooit af Justin Bieber)
- Music storage (voor je eigen audiobestanden, ala Google Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

robertpNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:22:
[...]

- Webbased app (of iPad idd)?
- Restrictie (speel nooit af Justin Bieber)
- Music storage (voor je eigen audiobestanden, ala Google Music)
copy-paste? ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Waarvandaan?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Waarom voldoet de iPhone versie niet op de iPad? Ik bedoel, je zit weinig in de app zelf aangezien het toch om de muziek draait. Het einge wat je hoeft te doen is een nummer of playlist selecteren. Daar heb je geen speciale iPad versie voor nodig toch?

Waar ik voor hoop is:
- Gapless playback
- Remote app op iOS/Android toestellen voor de desktop versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik hoop op fatsoenlijke zoek- en filteropties.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Chester schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:37:
Ik hoop op fatsoenlijke zoek- en filteropties.
Is de advanced search syntax niet voldoende?

http://www.spotify.com/nl...s/advanced-search-syntax/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nee :) Ik wil geen nieuwe syntax uit mijn hoofd gaan leren, ik wil een fatsoenlijke UI.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Als ik spotify gebruik wil ik snel-en-gemakkelijk, ik wil niet gaan programmeren.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Chester schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:42:
[...]

Nee :) Ik wil geen nieuwe syntax uit mijn hoofd gaan leren, ik wil een fatsoenlijke UI.
Wordt de UI dan niet te druk? Zelfs nu vind ik het af en toe te druk met die "koop" icoontjes bij een nummer. Het is even de syntax uit je kop leren maar daarna zal het zoeken veel efficiënter gaan omdat je dan alles kan intypen ipv aan te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:43:
[...]

Wordt de UI dan niet te druk? Zelfs nu vind ik het af en toe te druk met die "koop" icoontjes bij een nummer. Het is even de syntax uit je kop leren maar daarna zal het zoeken veel efficiënter gaan omdat je dan alles kan intypen ipv aan te vinden. :)
Moeten ze maar een goede UI designer in dienst nemen :P Een nieuwe Spotify UI zou ik ook geen nee tegen zeggen btw.

Typen zou ik wel gebruiken als ze het beter implementeren. Bijv. dat ik geen 'genre:Blues' in hoef te typen, maar het al voldoende is als ik 'Blues' typ.

Een recommender systeem zou ook leuk zijn; "We noticed that you listen to artist x a lot. Other people who listen to x, also listen to y." oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 28-11-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Die gedeelde playlists zou ik graag een rechtensysteem bij willen zien, zodat je kan aangeven wie er schrijfrechten hebben e.d.
Op dit moment kan iedereen die 'Subscribed' is, meteen ook alles aanpassen (en zelfs weggooien)...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:40
* hoopt op een democratic playing que

Ik heb mijn spotify op mijn linux server thuis draaien, en ik zou graag zien dat je remote kan stemmen op nummers waardoor het nummer met de hoogste aantal votes het volgende nummer is.
Waardoor dus iedereen in huis kan mee stemmen over welke muziek gedraait wordt.

Voor de kenners, ongeveer hetzelfde als wat ampache heeft met een democratic playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Chester schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
[...]

Moeten ze maar een goede UI designer in dienst nemen :P Een nieuwe Spotify UI zou ik ook geen nee tegen zeggen btw.

Typen zou ik wel gebruiken als ze het beter implementeren. Bijv. dat ik geen 'genre:Blues' in hoef te typen, maar het al voldoende is als ik 'Blues' typ.

Een recommender systeem zou ook leuk zijn; "We noticed that you listen to artist x a lot. Other people who listen to x, also listen to y." oid.
Maar hoe moet Spotify dan weten of hij naar het genre moet zoeken of naar nummers waar de term "Blues" in voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 09:24
Joepv schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:04:
[...]
Zo zie ik het niet. Op Spotify kun je alles luisteren, dus dan luister je ook muziek in afspeellijsten en je probeert eens nieuwe artiesten. Zo worden ook nummers beluisterd die niet worden aangekocht als je er speciaal voor moet betalen. Kortom je verdient per nummer minder dan in iTunes, maar de kans dat je nummer vaker wordt gedraaid is groter. Dus dat je nummer 300x wordt gespeeld (over meerdere mensen). Ik neem niet aan dat ze in hun voorwaarden hebben staan dat het 300x per individuele luisteraar is.
Dat klopt helemaal. Uiteraard betaalt Spotify per luisterbeurt en moet je geen 300 keer een nummer aanklikken als luisteraar. Die 300 is enkel om de vergelijking te maken met de aankoop van 1 nummer in bijv. iTunes.

En ik beluister ook bands via de radiofunctie waarvan ik anders nooit een nummer zou aankopen. De vraag is: wordt een nummer voldoende 'spontaan' beluisterd zodat de opbrengst van het aantal luisterbeurten van mensen die een nummer anders niet zouden kopen hoger of gelijk is aan de mogelijke opbrengst van de aankopen van mensen die het nummer wel (zouden) kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:06:
[...]

Maar hoe moet Spotify dan weten of hij naar het genre moet zoeken of naar nummers waar de term "Blues" in voorkomt?
M'n spotify window is breed genoeg, ze mogen best meerdere lijsten tonen. Bijv, een lijst met bestandsnamen waar 'Blues' in voorkomt en een lijst met nummers uit het genre zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Joepv schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:04:
Zo kan je het wel zien maar dan klopt je redenatie alsnog niet. De vergelijking werd gemaakt tussen het kopen of beluisteren van een nummer en de inkomsten daarvan. Daaruit volgt dus dat Spotify minder gunstig is omdat men in het geval van koop veel meer in het laatje brengt dan zij ooit zullen doen door te luisteren. Dat Spotify dan meer gebruikers heeft die dat nummer gaan draaien omdat je het niet hoeft te kopen is een losstaand voordeel van Spotify die dat principe wat recht trekt.

Zoals jij het nu stelt moet je ook het aantal aankopen meenemen, en dat maal 300 doen. Ik vraag mij namelijk af of nummers wel 300 maal het aantal aankopen beluisterd worden. Zoals ik al aangaf in mijn eerdere post zal dat per nummer/populariteit verschillen.

Edit:
Ok dat was in mijn hoofd duidelijker dan op papier, Aegir geeft ook nog wat duidelijkheid zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 29-11-2011 08:27 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Chester schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:49:
[...]

Dat is er dus, klik maar eens op een artiest, dan zie je bovenin dat deze artiest lijkt op de volgende rij artiesten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:33:
[...]

Dat is er dus, klik maar eens op een artiest, dan zie je bovenin dat deze artiest lijkt op de volgende rij artiesten.
Mja.. op basis van de duizenden tracks die ik al geluisterd heb is er waarschijnlijk een beter profiel te maken dan op die ene artiest die ik op dit moment luister.

Maar goed... daar heb ik last.fm al voor :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Gonadan schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:12:
[...]

Dat mag dan wel zo zijn, en toejuichen doe ik het ook. Maar hoe kunnen mensen hier nu beweren dat Spotify wél de oplossing is terwijl in de praktijk gewoon labels noodgedwongen Spotify verlaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

frankivo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:09:
[...]

Mja.. op basis van de duizenden tracks die ik al geluisterd heb is er waarschijnlijk een beter profiel te maken dan op die ene artiest die ik op dit moment luister.

Maar goed... daar heb ik last.fm al voor :P
Misschien werkt het bij jou dan wel, maar bij mij zou hij echt geen profiel kunnen maken gezien de vele verschillende muziekstijlen in mijn lijst (of jij moet een verband zien tussen bijv Emperor, Skrillex en Suicide Commando en Garbage), ik heb liever playlist gebaseerd op een muziekstijl (waar ik last.fm ook voor gebruikte) dan op mijn muzieksmaak, want die hangt meer af van mijn stemming.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:26:
[...]

Misschien werkt het bij jou dan wel, maar bij mij zou hij echt geen profiel kunnen maken gezien de vele verschillende muziekstijlen in mijn lijst (of jij moet een verband zien tussen bijv Emperor, Skrillex en Suicide Commando en Garbage), ik heb liever playlist gebaseerd op een muziekstijl (waar ik last.fm ook voor gebruikte) dan op mijn muzieksmaak, want die hangt meer af van mijn stemming.
Het lukt natuurlijk niet om daar 1 toffe playlist uit te trekken.

Maar last.fm draagt wel bands aan in de categorie 'vind je deze artiesten ook niet leuk?'

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 15:13
De app support is erg leuk..vooral de last.fm app.. hier kun je de beta vinden..

http://www.spotify.com/se/download/previews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 10:14
Net ook even aan het kijken voor een premium abbo voor oa op de tablet. Ik draaide muziek op de pc met spotify, ik log in op de tablet ( android ). Muziek pauzeert netjes staat er ineens op de pc je hebt een Premium abbo tot 3-12.2011.

Is dit altijd dat je een soort demo krijgt? Anders misschien leuke tip.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Heeft iemand hier het probleem dat het geluid steeds (lichtjes) hapert?
Ik vind het wel raar, want ook als ik muziek die op mijn computer staat, afspeel met Spotify hoor je dat de muziek niet correct wordt afgespeeld, terwijl dat met Windows Media Player wel zo is.
Ik draai Windows 7 (heb wel een oude computer, maar muziek afspelen moet toch nog lukken denk ik? :P )
Iemand tips? Zelf heb ik hardwareversnelling al uitgeschakeld en weer ingeschakeld, maar de muziek blijft slecht afspelen.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 16:07

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

hellfighter87 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:38:
* hoopt op een democratic playing que

Ik heb mijn spotify op mijn linux server thuis draaien, en ik zou graag zien dat je remote kan stemmen op nummers waardoor het nummer met de hoogste aantal votes het volgende nummer is.
Waardoor dus iedereen in huis kan mee stemmen over welke muziek gedraait wordt.

Voor de kenners, ongeveer hetzelfde als wat ampache heeft met een democratic playlist
Spartify dus?
http://www.spartify.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Check, spartify werkt best leuk daarvoor. Je moet alleen dan ook niet meer zelf direct aan spotify zitten, anders klopt de timing van tracks niet meer.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 12:02
Ik gebruik Spotify nu enkele weken via KPN. (gratis in combinatie met een glasvezel pakket) Het bevalt me tot nu toe best goed, maar het is allemaal wel erg gesloten. De api die is vrij gegeven is voor het gebruik binnen Spotify. Je kunt dus geen Spotify app ontwikkelen voor bijvoorbeeld smart tv's en andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Sabbi

je denkt aan mij.

zynex schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:07:
Ik gebruik Spotify nu enkele weken via KPN. (gratis in combinatie met een glasvezel pakket) Het bevalt me tot nu toe best goed, maar het is allemaal wel erg gesloten. De api die is vrij gegeven is voor het gebruik binnen Spotify. Je kunt dus geen Spotify app ontwikkelen voor bijvoorbeeld smart tv's en andere apparaten.
Toch wel, daar bieden ze libspotify voor aan:
http://developer.spotify.com/en/libspotify/overview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:23
Jammer dat er nog geen api voor android is. Dát zou pas leuk zijn :) Helaas reageren ze nergens op als ik daar dingen over vraag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Of Soundrop.. wat met de nieuwe preview editie van Spotify als app beschikbaar is :)
http://www.soundrop.com/press

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

frankivo schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:39:
[...]

Of Soundrop.. wat met de nieuwe preview editie van Spotify als app beschikbaar is :)
http://www.soundrop.com/press
Ik gebruik beiden. Soundrop werkt namelijk niet tijdens een feestje met 1 spotify account, soundrop werkt alleen met meerder spotify accounts op verschillende pc's.

Als je democratische controle wil hebben over 1 spotify account is spartify je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

jorben schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:24:
Heeft iemand hier het probleem dat het geluid steeds (lichtjes) hapert?
Ik vind het wel raar, want ook als ik muziek die op mijn computer staat, afspeel met Spotify hoor je dat de muziek niet correct wordt afgespeeld, terwijl dat met Windows Media Player wel zo is.
Ik draai Windows 7 (heb wel een oude computer, maar muziek afspelen moet toch nog lukken denk ik? :P )
Iemand tips? Zelf heb ik hardwareversnelling al uitgeschakeld en weer ingeschakeld, maar de muziek blijft slecht afspelen.
Bedankt!
Ik heb dit op mijn iPhone. Als ik bijv. aan het surfen ben met Safari of een andere app gebruik hapert het bij mij ook vaak. Heel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:05:
Weet iemand of je de taal van de nummers die de spotifyradio afspeelt kan instellen? Ik krijg regelmatig scandinavisch en spaans en dat luistert niet lekker weg.
Haha. Ik heb hetzelfde probleem. Drum kwam ik ff op Tweakers kijken of iemand hier een oplossing voor heeft. Zweedse en Finse HipHop en R&B is niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 12:58
Net plotseling knalt Spotify eruit. "Spotify wordt geinstalleerd".. WTF??? :o

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Auto update functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Oké what the f*ck happend to Spotify.
Spotify crasht, en bam, een update.

Naja, ik dacht, update, leuk.
Nu ziet Spotify er echt niet meer uit.

Je kan nog maar 1 genre als radio kiezen, je kan niet teruggaan naar het vorige nummer van die radio.

Ik wil terug naar de oude versie...

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:39
Beste Spotify luisteraars
Ik zou graag premium account willen verlengen alleen als ik dan naar upgraden ga via spotify programma
kom ik op een site terecht waar ik een wachtwoord moet in voeren.

Wie kan mij vertellen welk wachtwoord ik dan moet invoeren ?
En ik zie ook niet in me mailbox iets over wachtwoord of uitleg daar over.
De vorige keer heb ik netjes via paypal betaalt.
Wie kan mij vertellen hoe ik via paypal mijn premium account kan verlengen.

Sebastian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57

Nakebod

Nope.

jordy-maes schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 22:10:
Oké what the f*ck happend to Spotify.
Spotify crasht, en bam, een update.

Naja, ik dacht, update, leuk.
Nu ziet Spotify er echt niet meer uit.

Je kan nog maar 1 genre als radio kiezen, je kan niet teruggaan naar het vorige nummer van die radio.

Ik wil terug naar de oude versie...
Ik weet ook nog niet of ik de nieuwe versie haat of niet :+ Mixed feelings.
Vooral het missen van meerdere genres @ Radio vind ik erg jammer, ik wil niet alleen 90's luisteren (Met daarbinnen wel alle genre's) of alleen Electro, of alleen....
Je kan trouwens wel "terug" naar het vorige nummer op de radio, je ziet de huidige + 4 laatste, en die kan je dan aanklikken en opent dan het album met dat nummer gehighlight. Toegegeven, prev/next zoals het was is imho beter.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik <3 de nieuwe radio. Die oude was zo waardeloos, alleen als ik soms klassiek wou opzetten, waar ik verder geen verstand van heb, vond ik het fijn.Nu gewoon lekker op basis van artist. Heerlijk als je gewoon nieuwe muziek wilt ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 11:59

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Hmm, wilde zojuist een abonnement afsluiten, maar Spotify pakt mij Facebook wachtwoord niet ter verificatie, en het is toch echt het juiste. Heeft iemand enig idee waarom dit is?

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Je moet juist op FB inloggen. De spotify inlog is voor als je al een Spotify acount met wachtwoordhad. Lees: je bent nu in een willekeurig form je FB credentials aan het verklappen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heeft er iemand een goede tip hoe je die functietoetsen op je G15 samen kan laten werken met Spotify? Ben al een tijd aan het zoeken en wel wat gevonden maar dit werkt maar half...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
MHz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:29:
Hmm, wilde zojuist een abonnement afsluiten, maar Spotify pakt mij Facebook wachtwoord niet ter verificatie, en het is toch echt het juiste. Heeft iemand enig idee waarom dit is?
Volgens mij heb ik hier met het zelfde probleem te maken...
Voutloos schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:01:
Je moet juist op FB inloggen. De spotify inlog is voor als je al een Spotify acount met wachtwoordhad. Lees: je bent nu in een willekeurig form je FB credentials aan het verklappen.
Wat bedoel je hier precies mee ?

[ Voor 63% gewijzigd door Havelock op 18-12-2011 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Woohooo schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:29:
Heeft er iemand een goede tip hoe je die functietoetsen op je G15 samen kan laten werken met Spotify? Ben al een tijd aan het zoeken en wel wat gevonden maar dit werkt maar half...
Ik heb ook dit probleem met mijn media keyboard.
Die toetsen willen maar niet "Play - Pause - Next"
Op mijn G110 werken deze wel...

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
jordy-maes schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:26:
[...]

Bij de S510 werkt het ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Werkt de g15 ook met setpoint? Zo ja:
http://www.akselvoll.net/...y-work-with-logitech.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Woohooo

Smilie, James Smilie

Werkt met setpoint, heb die fix al gedraaid dit werkt bij mij niet meer.

Voor in je display te zien welk nummer er draait werkt dan weer wel
http://www.paulridgway.co...r/download.php?id=S15.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

jordy-maes schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:26:
[...]

Zie hier een oplossing voor dat probleem icm die plugin om de song info te tonen op je lcd schermpje:

http://www.paulridgway.co.uk/spotify-s15/
Hi paul,
Your plugin worked fine for me, but a lot of people have problems with getting the media keys to work on spotify. I’ve found a simple solution. In windows go to start / config / Windows sideshow disable windows sideshow for media player. This will disable a background service for windows media player. After this mediakeys will react to spotify like desired. So attention of media keys go’s to spotify and not to windows media player. Might want to put this on the website. I came across your website on my search to solve the problem of the mediabuttons.

Greetings from the Netherlands,

killerbeenl83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
You can have up to 3,333 tracks from the Spotify streaming catalogue synced for offline use, on each of up to 3 computers/devices at any time.
Aha!! dus daarom is mijn lijst van 20GB aan gesynchnte muziek WEER weg.... en daar betaal ik dan 10 euro / maand voor? Grrr.. Alleen maar omdat ik op mijn telefoon een nieuwe rom heb gezet en daar spotify dus weer opnieuw op staat.. Ik erger me af en toe steeds meer aan Spotify...

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:13

Nicap

Tsssk....

Steephh schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:43:
[...]

Aha!! dus daarom is mijn lijst van 20GB aan gesynchnte muziek WEER weg.... en daar betaal ik dan 10 euro / maand voor? Grrr.. Alleen maar omdat ik op mijn telefoon een nieuwe rom heb gezet en daar spotify dus weer opnieuw op staat.. Ik erger me af en toe steeds meer aan Spotify...
Wat is je probleem precies dan? Lijkt me logisch dat als je een nieuwe rom erop zet dat alle nummers weg zijn. Andere apps die je erop had staan moest je toch ook weer installeren? Je hoeft alleen maar het schuifje offline beschikbaar naar rechts te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Nee, zo bedoel ik het niet.. :P

Ik heb Spotify geinstalleerd staan op mijn telefoon, thuispc en op stage. Op alle plaatsen heb ik offline playlists staan.. Schijnbaar zegt Spotify: jij mag maximaal op 3 verschillende devices offline playlists hebben.. Nu ik een nieuwe rom heb geinstalleerd ziet Spotify dat weer als 'nieuw' device en dus krijg ik de melding op mijn pc hier op stage dat mijn offline playlists weg zijn... Heerlijk, kan ik weer opnieuw beginnen met die 20GB sychroniseren... :(

De internetverbinding hier is niet zo geweldig, als ik de desbetreffende playlists niet offline beschikbaar maak, dan hangt hij continu... Verder is mijn ervaring ook dat bij bepaalde nummers Spotify gewoon op 'pauze' schiet.. Dit zijn steeds dezelfde nummers, op verschillende PC's en allemaal offline gescychroniseerd...

Soms heb ik de neiging weer terug te gaan naar de oude situatie, namelijk foobar en een shitload of mp3's.. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Dat vond ik ook altijd vervelend. Zou netter zijn als je in de client die (voor Spotify) als vierde wordt geinstalleerd kan aangeven welke eerdere client eruit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik heb sinds kort een premium Spotify account. Tevens beschik ik over een macbook en over een Logitech Squeezebox Classic. Via de SQB Spotify plugin hem in mijn account daar toegevoegd op de SQB server. Kan via het (kleine) schermpje de spotify top100 etc benaderen. Voor het afspelen en met name bedienen van muziek is het niet ideaal. Wat ik zou willen is om met deze setup vanaf mijn MB (waarmee ik makkelijk muziek kan zoeken, afspelen) een stream te krijgen op mijn SQB die op mijn versterker is aangesloten. Ik heb de tool netcast gebruikt om zo een soort van shoutcast op te zetten en via de interne url deze te openen vanaf de SQB. Echter blijf ik hier een timeout op krijgen en werkt dit tot op heden niet.

Is er een makkelijke manier om dit met mijn setup aan de praat te krijgen? Zijn er andere soortgelijke tools als netcast die dit kunnen? Ik zou een airport express aan kunnen schaffen maar vind dat zonde, wil het eerst eens op deze manier proberen. Suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Ik irriteer me er enorm aan dat Spotify soms uit zichzelf begint met spelen wanneer ie gepauzeerd staat! Anderen ook dit probleem? (gratis versie) Heeft waarschinlijk iets te maken met die volume beveiliging (als je tijdens een ad je volume onder 50% oid draait wordt de reclame gepauzeerd en wanneer je dan terug > 50% draait start de reclame terug. Toch lastig. Pauzeren wanneer je mute is OK, maar niet wanneer je <50% gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Dan zet je je speakers zachter, of neem je een abo. :P

{signature}

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oppie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:21:
Ik heb sinds kort een premium Spotify account. Tevens beschik ik over een macbook en over een Logitech Squeezebox Classic. Via de SQB Spotify plugin hem in mijn account daar toegevoegd op de SQB server. Kan via het (kleine) schermpje de spotify top100 etc benaderen. Voor het afspelen en met name bedienen van muziek is het niet ideaal. Wat ik zou willen is om met deze setup vanaf mijn MB (waarmee ik makkelijk muziek kan zoeken, afspelen) een stream te krijgen op mijn SQB die op mijn versterker is aangesloten. Ik heb de tool netcast gebruikt om zo een soort van shoutcast op te zetten en via de interne url deze te openen vanaf de SQB. Echter blijf ik hier een timeout op krijgen en werkt dit tot op heden niet.

Is er een makkelijke manier om dit met mijn setup aan de praat te krijgen? Zijn er andere soortgelijke tools als netcast die dit kunnen? Ik zou een airport express aan kunnen schaffen maar vind dat zonde, wil het eerst eens op deze manier proberen. Suggesties zijn welkom!
Aangezien het je vooral om de bediening gaat, heb je geen telefoon waarop de squeezebox app kan installeren? Ook kan je de squeezebox bedienen met de webinterface.
Overigens kan je deze vraag misschien beter in het squeezebox-topic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Kent iemand toevallig een extreem kort nummer/stukje stilte op Spotify, die ik als soort van "opvulling" kan gebruiken voor playlistst? Ik ben namelijk bezig met de onofficiële 3FM Serious Request 2011 Top 2200. Al twijfel ik of ik tot 2200 kom, ik zie wel, ga er gewoon een 50-tal per keer toevoegen. En misschien komt er ook wel een officiële lijst, wie weet.

Ik heb er nu 100 gedaan, daarvan heb ik er 4 geheel niet kunnen vinden, en een aantal coverbands (Is altijd nog beter dan helemaal niets imho)
Anyway, ondanks dat Spotify geen nummers voor de playlist zet, wil ik eigenlijk toch proberen om exact die volgorde aan te houden.

Nu kwam ik wel een stukje van 4 seconden uit Kill Bill, maar als iemand toevallig iets nog korters (en misschien gewoon stilte) weet, laat maar "horen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Nakebod schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:19:
Kent iemand toevallig een extreem kort nummer/stukje stilte op Spotify, die ik als soort van "opvulling" kan gebruiken voor playlistst? Ik ben namelijk bezig met de onofficiële 3FM Serious Request 2011 Top 2200. Al twijfel ik of ik tot 2200 kom, ik zie wel, ga er gewoon een 50-tal per keer toevoegen. En misschien komt er ook wel een officiële lijst, wie weet.

Ik heb er nu 100 gedaan, daarvan heb ik er 4 geheel niet kunnen vinden, en een aantal coverbands (Is altijd nog beter dan helemaal niets imho)
Anyway, ondanks dat Spotify geen nummers voor de playlist zet, wil ik eigenlijk toch proberen om exact die volgorde aan te houden.

Nu kwam ik wel een stukje van 4 seconden uit Kill Bill, maar als iemand toevallig iets nog korters (en misschien gewoon stilte) weet, laat maar "horen" ;)
Bijbehorende Mp3 even importen en toevoegen.
Dan heb je iig juiste Artiest + Titel in je lijst staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Moet ik eerst de MP3 gaan downloaden :+
En dan kunnen anderen hem daarna alsnog niet afspelen, dus op de artiest/titel na heb je er niet zo heel veel aan, maar misschien dat ik dat nog wel doe.
Tot nu toe 200 nummers toegevoegd, stiekem meer werk dan gehoopt :P en nog steeds maar geheel 4 missende. Aantal covers is wel iets toegenomen, wat vaak ook nog alleen instrumentale versies zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan je die covers er niet gewoon uitlaten? Als het origineel er niet opstaat dan hoef ik echt geen suffe nepversie te horen of een karaoke tribute :')

Verder goed werk met die lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 16:38
Frank-NL schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:01:
Kan je die covers er niet gewoon uitlaten? Als het origineel er niet opstaat dan hoef ik echt geen suffe nepversie te horen of een karaoke tribute :')
^ Met stom.

Ik geniet van je lijst net als ik van Serious Request genoten heb maar die nepversies zijn erg irritant. Dat je voor compleetheid gaat snap ik maar ze klinken vaak gewoon niet. Maar uiteraard bedankt voor de moeite die je erin stopt. Dat sowieso.

Overigens staat het origineel van I Follow Rivers wel op Spotify. Of draaiden ze echt de remix tijdens serious request? [url=spotify:track:336ZYcU6poBWi3s8yzRcAD]Origineel[/url]

[ Voor 4% gewijzigd door Tha_T op 28-12-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Tha_T schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:28:
[...]

^ Met stom.

Ik geniet van je lijst net als ik van Serious Request genoten heb maar die nepversies zijn erg irritant. Dat je voor compleetheid gaat snap ik maar ze klinken vaak gewoon niet. Maar uiteraard bedankt voor de moeite die je erin stopt. Dat sowieso.

Overigens staat het origineel van I Follow Rivers wel op Spotify. Of draaiden ze echt de remix tijdens serious request? [url=spotify:track:336ZYcU6poBWi3s8yzRcAD]Origineel[/url]
Jazeker deden ze de remix, vind het echt een topidee die lijst trouwens!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 16:38
Cyleo schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:52:
[...]

Jazeker deden ze de remix,
Ok, my bad :)
vind het echt een topidee die lijst trouwens!
Eens :). Mooi gebruik van de mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Nooit last gehad, nu een nieuwe update en hoppa !

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/89195/jAWgwU2rndyV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Weet iemand of de jaarmixen (DJ Sandstorm, Ben Liebrand, etc) ook op spotify komen? Ik heb tot nu toe alleen de "Monster Tunes Yearmix 2011" kunnen vinden
http://open.spotify.com/track/3IG9msuvoyDjJlt2DL0ZIn

Uiteraard beste wensen voor iedereen B)

[ Voor 3% gewijzigd door Baldertt op 01-01-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Baldertt schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:11:
Weet iemand of de jaarmixen (DJ Sandstorm, Ben Liebrand, etc) ook op spotify komen? Ik heb tot nu toe alleen de "Monster Tunes Yearmix 2011" kunnen vinden
http://open.spotify.com/track/3IG9msuvoyDjJlt2DL0ZIn

Uiteraard beste wensen voor iedereen B)
Ik denk dat je dit beter aan Ben Liebrand zelf kunt vragen ;)

En iedereen een gelukkig 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
Grrrr...

Had 2 Spotify accounts. Oude kon wel weg, dus ik mail sturen.

Kreeg ik mail terug dat het geregeld was. Nu kan ik nog wel in m'n oude account, en m'n 'huidige' kan ik nog wel in, maar niet afspelen (error code 410).

Prutsers :(

Mailtje erachteraan gestuurd en blijkbaar hadden ze verkeerde account 'verwijderd'. Probleem is nu opgelost.

Ik heb nog wel een ander vraagje. Ik heb de Spotify app op m'n iPad en op m'n HTC Desire (Android) staan. Maar daar staan de playlists niet gesorteerd zoals ik dat wil. Ik wil graag de nummers die ik als laatste heb toegevoegd (de nieuwste dus) bovenaan hebben staan. Ik kan echter nergens vinden hoe ik dat aanpas binnen de applicatie.

[ Voor 51% gewijzigd door ThinkPad op 03-01-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
ik liep net Albert Heijn binnen en zag daar Spotify prepay kaartjes staan maar wat kan je daar precies mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Premium etc. betalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Mooi dan weet ik dat ook weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Hoe kom ik in aanmerking voor een maand gratis spotity waar ik nu mee dood word gegooid waar ze nu reclame mee maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Eerste hit op Google; http://www.spotify.com/nl/freetrial/

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:25

Twazerty

AVCHDCoder developer

Mijn spotify klinkt opeens heel raar. De muziek lijkt goed te klinken maar de stemmen zijn vrijwel niet te horen. Heel erg als echo op de achtergrond. Soms klinkt het ook een beetje blikkerig. Lijkt wel een of ander gaar soundeffect dat aanstaat echter staat de equalizer van mijn geluidskaart gewoon op normaal (geen effecten en equalizers).

Zodra ik in mijn audiobeheer een effect kies komt dat bovenop het effect wat ik al hoor. Het komt dus echt uit spotify. Luister nu via mijn Asus zenbook met oordopjes. Heb zo even geen muziek buiten spotify om te testen.

Op mijn telefoon klink spotify wel zoals het hoort.

Iemand meer last van?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Als ik zeg maar op die reclame banner klink gaat die naar de site toe waar ik een code moet in voeren en hoe kom ik aan die code dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Twazerty schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:33:
Mijn spotify klinkt opeens heel raar. De muziek lijkt goed te klinken maar de stemmen zijn vrijwel niet te horen. Heel erg als echo op de achtergrond. Soms klinkt het ook een beetje blikkerig. Lijkt wel een of ander gaar soundeffect dat aanstaat echter staat de equalizer van mijn geluidskaart gewoon op normaal (geen effecten en equalizers).

Zodra ik in mijn audiobeheer een effect kies komt dat bovenop het effect wat ik al hoor. Het komt dus echt uit spotify. Luister nu via mijn Asus zenbook met oordopjes. Heb zo even geen muziek buiten spotify om te testen.

Op mijn telefoon klink spotify wel zoals het hoort.

Iemand meer last van?
Lijkt erop dat je 5.1 ofzo hebt aanstaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Havelock schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:10:
[...]

Als ik zeg maar op die reclame banner klink gaat die naar de site toe waar ik een code moet in voeren en hoe kom ik aan die code dan ?
ik denk niet dat ik in aanmerking er voor kom krijg namelijk deze melding in het rood/roze vakje
"This trial offer is not available for you."

Dan maar weer via Paypal betalen maar dan krijg ik deze melding als ik voor premium(met een grijs randje erom heen :
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Almost there...

For security reasons, you must enter your password to complete the payment.
Password :
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
maar hoe kom ik aan die password die ze aan geven ?
iemand enig idee...?

Sebastian

[ Voor 40% gewijzigd door Havelock op 06-01-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een korte tip:

Indien je op je smartphone Facebook en Spotify hebt staan kan je best voorzichtig zijn. Zowel ik als mijn vriendin gebruiken facebook en Spotify. Mijn spotify was aangemeld en mijn vriendin zat met haar facebook op mijn smartphone. Nu kan je in Facebook naar je Spotify gaan. Wat gebeurde er dan? Spotify verbond mijn Spotify account met haar facebook. Haar Spotify account is verloren geraakt en ik kreeg automatisch een nieuwe aangewezen.

Met veel e-mailverkeer heb ik via de goede service van Spotify alle verdwenen muzieklijsten terug kunnen vinden. Mijn 30 days trial kreeg ik echter niet terug.

Dus! Wees voorzichtig indien je met twee deze applicaties op éénzelfde toestel wil gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Laatst online: 22-09 14:59
Ik heb een speciale rekening voor dit soort dingen (nieuwsgroepen, spotify, telefoonabonnement etc.). Vorige maand stond er net iets te weinig saldo op om door PayPal te kunnen afschrijven voor Spotify. De transactie is dus mislukt. Nu er weer voldoende saldo op staat, lukt het mij niet om mijn premium account weer te activeren. Hij zegt dat Spotify het niet ondersteund om via mijn bank af te schrijven en ik moet dan creditcard gegevens opgeven (deze heb ik niet). Weet iemand wat er aan de hand is?

Ik heb nu geld gestort op mijn PayPal rekening (duurt een paar dagen) en zo moet het volgens vele bronnen (Google) wel lukken. Maar toch vind ik het vreemd dat ik ineens een creditcard nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Laatst online: 22-09 14:59
Havelock schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:18:
maar hoe kom ik aan die password die ze aan geven ?
iemand enig idee...?
Gewoon je Spotify wachtwoord? En anders je Facebook wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Exception schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:27:
[...]
Gewoon je Spotify wachtwoord? En anders je Facebook wachtwoord?
Hey hij pakt eindelijk zal wel iets verkeert gedaan hebben...

Maar nu krijg ik deze melding :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Payment failed. Please make sure that you have sufficient funds and that your credit card has not expired, if you're using one. To see your current payment details please go to your subscriptions page. If you still get this message after updating your payment details please log out, log in and then try again
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat iets fout of zo met de betaling.
kan zijn dat ik geen geld meer heb op me paypal account dat de reden is dat het mislukt ?
Maar wat kan ik er doen zo dat ik als nog in aanmerking kom voor spotify premium ?
Of is het voor mijn handiger om gewoon een prepay kaartje hier om de hoek bij Albert Heijn te kopen.

EDIT:
Ik heb bij de Albert Heijn maar een kras kaartje gekocht en tot mijn verbazing werkt alles weer om naar een premium account gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Havelock op 07-01-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:20:
Indien je op je smartphone Facebook en Spotify hebt staan kan je best voorzichtig zijn.
Misschien handig om te vermelden om wat voor mobiel OS het gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:10:
[...]

Misschien handig om te vermelden om wat voor mobiel OS het gaat....
iOS ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb sinds kort een premium account en wat ik me afvraag:

#1: Wat is de beste methode om de locale tracks/albums te syncen (oid) met spotify? (indien beschikbaar) Kan dat eigenlijk wel, of moet ik elk album dat ik op mijn pc heb handmatig zoeken en toevoegen aan spotify? (ter info, het gaat niet om dat de files op mijn pc naar spotify gaan, maar gewoon het album van bijv. U2 - the joshua tree wordt toegevoegd als album of afspeellijst

#2: en tweede vraag, is het de enige manier om een album toe te voegen door hem als playlist op te slaan?

[ Voor 25% gewijzigd door Pinin op 07-01-2012 19:51 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Ik reageer alleen omdat je een zeer goede muzieksmaak hebt Pinin ;)

1) Als je muziek die je offline op je PC hebt staan ook op je telefoon wilt hebben zul je deze idd eerst als playlist op je PC toe moeten voegen. Daarna open je Spotify op je telefoon binnen het zelfde netwerk! dmv WiFi en stel je het betreffende album in als offline beschikbaar.

2) Je kunt bij de instellingen ook instellen welke mappen hij automatisch moet checken op nieuwe content waarna deze beschikbaar word onder 'lokale bestanden'.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

1) Het is niet de bedoeling om te syncen naar de telefoon voor offline gebruik (naar sd-card)
Maar ik heb een Squeezebox en wil graag al mijn muziek die op de PC staat ook kunnen luisteren (dat kan o.a. door een nas ((of je pc aan te laten staan)) icm squeezeserver. Maar ik vind het juist leuk om enkel Spotify te kunnen gebruiken.

Het heeft dus verder niets te maken met offline gebruik oid, maar meer "luiheid" omdat ik geen zin heb om zo'n 600 albums op te zoeken in spotify en te merken als playlist.

2. dat wist ik, maar is niet wat ik bedoel. Het komt denk door het woord playlist wat ik verwarrend vind, bij playlist denk ik aan een lijst die ik tijdelijk gebruik voor bijv. een feestje of bepaalde verzameling. Ik had iets in Spotify verwacht waar je al je favoriete albums in kan "dumpen" / markeren Maar ik kan enkel een album/track toevoegen dmv favoriet of toevoegen aan playlist.
of.... niet en zie ik iets over het hoofd

[ Voor 29% gewijzigd door Pinin op 07-01-2012 21:30 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik zoek nog steeds een manier om mijn inbox goed te gebruiken op m'n android telefoon. De Android versie heeft maar een simpele inbox, zonder tierelantijntjes, de iOS versie heeft de complete message-functie erin zitten. Zoiets wil ik ook.

Kan dus op 3 manieren, via de API voor Android (kan je dus wel vergeten),via de API voor pc en dan webbased, of via een iOS emulator op Android (deze bestaat ook niet meer). Of een iPhone/iPod kopen maar dat is wat duur :+

Maar ik ben geen programmeur en de weinige tutorials die ik vind helpen mij ook niet echt :P Dus weet iemand een webbased iets mét goeie inbox functie? Of een manier om dat in de android spotify te hacken?

Ik heb al geprobeerd de .apk uit elkaar te halen en te bekijken maar daar wordt ik ook niet echt vrolijk van :+

[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 08-01-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Waar is de 'populair' kolom gebleven?

KIJKON!

[ Voor 19% gewijzigd door warhamstr op 12-01-2012 17:51 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Klopt het dat het niet mogelijk is om een Spotify Unlimited account kado te doen? Ik zie alleen de mogelijkheid tot het kado geven van premium op de site. De persoon in kwestie heeft geen smartphone dus een premium account slaat een beetje de plank mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Laatst online: 04:54
@oppie. Wat je kan doen is een spotify kraskaart kopen bij de albert heijn. Deze kan je al vanaf 10 euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Mmmh, sinds die nieuwe update vind ik Spotify toch een stuk minder. Ik gebruikte vaak de radio-functie om eens andere muziek te luisteren ipv m'n eigen playlist. Wat je nu hebt is dat je maar 1 genre aan kan klikken en die verzameld vervolgens muziek gebaseerd op de artiesten in m'n playlist. Dat is nou precies wat ik niet wil. Die artiesten die ik in m'n playlist heb, hebben een paar leuke nummers, maar de rest is crap vind ik.

Spotify moet me juist dingen laten horen die ik niet verwacht om zo nieuwe nummers/artiesten te ontdekken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

DJH schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:15:

Spotify moet me juist dingen laten horen die ik niet verwacht om zo nieuwe nummers/artiesten te ontdekken. :|
Ja dat is wat spotify en last leuk maakte, nu denk ik erover om te stoppen met betalen voor premium.

Nieuwe leuke muziek hoor ik nu op Pinguinradio

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 23:13

Nicap

Tsssk....

Maar dat doet ie toch nog steeds?

Als je een artiest afspeelt en je klikt met de rechter muisknop op de albumhoes kun je per artiest een radio starten. Je krijgt echt niet steeds artietsen die in je playlist staan. Althans... ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nee, maar ik gaf altijd aan dat ik het genre Dance, Rock en elektro leuk vond en hij kwam met muziek. (niet altijd goed, maar toch)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Iemand zou gewoon een beter radio app/plugin voor spotify moeten maken. Heb er zelf ook meermaals aan gedacht, maar heb echt te weinig vrije tijd.*

* voor 100/uur offer ik misschien wel wat weekenden op. O-)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Hi al,

Zojuist een Spotify Premium account aangeschaft en ik zit met een vraagje. Zodra ik bepaalde nummer op mijn PC wil downloaden, moet ik hiervoor betalen (1 euro). Maar zodra ik deze op mijn mobile app (windows phone 7) wil downloaden hoeft dit niet.

Klopt dit? hoef ik voor de nummers op mijn phone niet te betalen maar op desktop versie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
In de mobiele applicatie kan je een nummer wel downloaden maar dan wel geencrypt. Je kan het alleen afspelen in de Spotify app. Wordt ook wel offline sync genoemd. :P

[ Voor 15% gewijzigd door magnifor op 22-01-2012 20:48 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 41 Laatste