Gisteren van mijn broer de CFULLHDMA geleend, thnx bro

Even mee gespeeld, daarna de firmware van oktober (1.09.53.xx) geüpgrade naar 1.16.06.09, zag hoop opties erbij komen in de menuutjes en een nieuwe interface
Meeste films kon ik afspelen, alleen een aantal wmv's pakte die niet, geluid kraakt dan en film loopt na 10 secs vast. Ik heb daarna bij de 1080P film TDTESS.2008.1080p.nlsubs.J4F.WMV de
WMV Converter & TSMuxer conversie gedaan, thnx hiervoor trouwens, film speelt daarna perfect af, maar na 30 minuten loopt het geluid 2 seconden achter op het beeld, terwijl de ingebakken ondertiteling nog netjes mee loopt met het geluid
Verdere bevindingen: Ik gebruik Twonky om te streamen. Ik heb gisterenavond de nieuwe aflevering van Lost gestreamd en had al subs (.srt) gevonden van een andere hdtv versie, die had ik erbij gezet en hernoemd naar dezelfde bestandsnaam, maar ik kon de subs niet selecteren. Bleek aan Twonky te liggen want als ik streamde met de Conceptronic streamer dan kon ik die wel selecteren.
Leuk feitje, in het server overzicht op de CFH verschenen er gisteren opeens meerdere servers terwijl ik er maar eentje host

Na wat onderzoek bleek dat die van een collega 50km verderop zijn waarmee ik een directe VPN heb

Uiteraard even getest en ik kon zowaar tekenfilms en muziek streamen van hem
Eén nadeel van de CFH is dat mijn Creative Inspire 5500 Digital setje dat ik gebruik voor het geluid reageert op signalen van de CFH afstandsbediening, dus soms schrik ik me rot wanneer ik even door de CFH gebrowsed heb en iets afspeel dat het geluid dan opeens keihard (of uit) staat
Ik zie dat de 1.17 final net uitgekomen is vanmorgen, dus zo even
1.17.06.09 erop zetten
Tijdens het tikken net geïnstalleerd en weer een aantal opties erbij gekomen zie ik
(@ Dennis Slagers, aan het einde van de upgrade zegt die "USB upgrade voltooid" ipv "Internet upgrade voltooid").