Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincenthelder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-02 06:00
sailsoft5 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:11:
Hoe speel je je films af ? USB/SAMBA/Conceptronic Media Server/Anders ?
10/100/1000 MB netwerk ?

Zeker weten dat het powerplugje geen slecht contact maakt ?
Speel films af via conceptronic media server via 1000 mb netwerk (nog niet gekeken of het via ext. hdd wel werkt)
Powerplug kan volgens mij niet het probleem zijn, mp3 en foto's afspelen/tonen werkt prima. Dus volgens mij moet de verbinding dan ook in orde zijn (toch??)

Draai overigens laatste "officieele" versie 01.17.06.10. Zou een oudere versie wel kunnen werken? zoja hoe zet je deze terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sailsoft5
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-11-2024
Heb meer mensen problemen zien melden op 1000 MB. Probeer het eens met een 100 MB aanlsuiting.
Gebruik ook gewoon eens een windows share, ipv die Media Software. Leverd meer problemen op dan dat het voordelen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 13:43

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Dit topic kan nu op slot en we gaan verder in deel 4 -> Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic [Deel 4]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-05 15:35
Jaydee123 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:00:
Net een CFULLHDMA gekocht bij Informatique (29-05-22009) en de eerste out-of-the-box ervaring is geen success.... :(

Grootste bron van ergernis ?. Na ca. 15-20 minuten "hangt" de mediaspeler: scherm gaat op zwart en alleen een reset start het ding weer op. DVD films afspelen via externe HDD (LAN is afgekoppeld)-> zelfde symptoom.

Installatie gedaan volgens het "boekje": Alles met bijgeleverde kabels aangesloten (composiet verbinding m.b.v. SCART verloopstekker), upgrade gedaan naar laatste officiële fw versie (1.17.06.10), de nieuwste versie (1.05.12) van HD Media Server geïnstalleerd. Gigabit LAN verbinding via fixed IP (overigens ook geprobeerd via DHCP) en aangesloten op Fritz!Box Fon WLAN router (waarbij de UPnP A/V-optie staat aangevinkt...).

Iemand enig idee ? Wachten op een officiële fw upgrade ? Inschrijven voor beta fw revs ? Of gewoon terug naar de winkel met dat %$# ding en geld terug ?

Alvast bedankt voor de suggesties
Unit ligt of staat?

Warmte is nogal een issue bij dit ding. Zet em rechtop en genoeg vrije ruimte eromheen.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaydee123
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-01-2019
Unit stond keurig rondom vrij in een open kast & bovendien rechtop in meegeleverde metalen voet.

Hij wordt idd wel wat warm (maar goed, is dan ook passief gekoeld) maar zelfs na een nacht uit te hebben gestaan gaat het beeld na 15-20 min op zwart en helpt alleen een reset/powercycle....

Unit + accessoires zijn inmiddels weer terug in de originele verpakking. Deze week gaat ie terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 13:43

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Kom mensen, we draaien allemaal al wat langer mee, over naar deel 4...

Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic [Deel 4]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143372

nietes schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:06:
[...]

Heb je dit probleem net als ik nog steeds. Lijkt wel of wij de enige zijn!!!!. Zie ook in het menu geen opties om iets te veranderen wat wel werkt HDMI EDID heeft hier toch niets mee te maken ????
Jullie zijn niet de enige. Ik heb het zelfde met m'n Harman Kardon AVR 138. De SPDIF stuurt geen signaal door als je 'm aanzet. Wat ik doe is eerst een bestand afspelen en dan de ingang selecteren op de receiver en dan werkt ie wel. Is er eentje voor op de TRAC. Zal 'm er even opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietes
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

nietes

Mep de mug

Anoniem: 143372 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:07:
[...]

Jullie zijn niet de enige. Ik heb het zelfde met m'n Harman Kardon AVR 138. De SPDIF stuurt geen signaal door als je 'm aanzet. Wat ik doe is eerst een bestand afspelen en dan de ingang selecteren op de receiver en dan werkt ie wel. Is er eentje voor op de TRAC. Zal 'm er even opzetten.
Toevallig is die van mij ook een Harman Kardon
Bedankt voor je TRAC.

Echte HD kijk je op een plasma TV

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.