Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.952 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net mn CC binnen, en gelijk Pain gekocht..wat een hilarisch spel..wat alcohol en vrienden maken het helemaal compleet. The Hoff Pack is ook een aardige aanvulling. Tevens de Buzz Games Quiz gekocht, voor de rest zag ik niet veel bijzonders wat ik zo 1-2-3 zou moeten kopen denk ik. Snuffel nog wel wat rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nahja smaken verschillen, Pain is mijn aller slechtste PSN aankoop. denk da tik hem in totaal 20min gespeeld heb.

edit: mijn PSN hits:

- Pixeljunk Monsters: in coop-mode heb ik me daar al een aantal nachten mee vermaakt met een vriend.
- Stardust HD: erg leuk, speel je snel ff tussendoor
- R&C Quest for booty: mits je Tools of destruction al hebt uitgespeeld

[ Voor 53% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2009 23:35 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
PatrickG schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:49:
Vaag... M'n ps3 heb ik nu bijna een jaar en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Nu echter, heb ik Call of Duty 5 "World at War" van een vriend geleend en tijdens het online gamen flikkert het beeld behoorlijk. Misschien is flikkeren niet de juiste benaming, want ik krijg geen zwart beeld, maar eerder een ruis door het beeld.

Ik heb ergens al gelezen dat er een probleem kan voordoen waarbij het beeld met een seconde tussenpauze knippert, maar ik heb nog geen oplossing gevonden voor een ruis in het beeld. Zelf zal ik nog eens verder zoeken naar een oplossing, maar misschien weet iemand hier meer?

Alvast bedankt.
Heb je je ps3 op 1080 i staan of op 720 p?
Misschien dat het door de interlace komt (vertragende opbouw ) Correct me if i`m wrong ;)
Dan zou de oplossing zijn om hem op 720 P te zetten ipv 1080i

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 22:52:
Net mn CC binnen, en gelijk Pain gekocht..wat een hilarisch spel..wat alcohol en vrienden maken het helemaal compleet. The Hoff Pack is ook een aardige aanvulling. Tevens de Buzz Games Quiz gekocht, voor de rest zag ik niet veel bijzonders wat ik zo 1-2-3 zou moeten kopen denk ik. Snuffel nog wel wat rond :)
Als je 'm nog niet hebt op BD....Burnout Paradise is mijn verslaving. Staat nu ook in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:09:
[...]

Als je 'm nog niet hebt op BD....Burnout Paradise is mijn verslaving. Staat nu ook in de store.
Die heb ik al een tijd voor de 360 :), maar thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Dmv een streaming media server. Dan gewoon naar je media browsen, driehoekje drukken -> copy. Duurt wel even, maar dan heb je precies wat jij wilt.

edit: ok, dat was dus ergens voor Gumball bedoeld, pagina terug.

[ Voor 18% gewijzigd door scorpie op 09-01-2009 23:31 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 22:44:
[...]

Als je toch zo ver wil gaan van de ps3 vast te nemen, schijf er uit te halen, aankoppelen... Kan je vast ook wel de ps3 vastnemen, naast de router zetten, kabeltje er tussen en over het netwerk kopiëren.

Draadloos is misschien idd geen optie, maar terwijl ik daarnet tv zat te kijken heb ik de ps3 2 series naar de HD laten kopiëren via wifi. Samen een zestal GB, en zo traag was dat niet, maar ik kan me inbeelden dat je daar niet wil op wachten.
Ik heb een crosscable liggen om de ps3 direct op mijn laptop aan te sluiten voor het gebruik van TVersity, maar ik ben niet zo kapot van dit (soort) programma(s). IS er een mogelijkheid direct files te kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:09:
[...]

Heb je je ps3 op 1080 i staan of op 720 p?
Misschien dat het door de interlace komt (vertragende opbouw ) Correct me if i`m wrong ;)
Dan zou de oplossing zijn om hem op 720 P te zetten ipv 1080i
Heb het nu zelfs met mijn PS3 en COD4, terwijl dit nooit zo was, dus:

- aan het spel ligt het niet
- ligt niet aan 1080 of 720p

Ligt ws aan:

- kabel

Dit test ik morgen eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/20zd2kl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gumball schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:37:
[...]

Ik heb een crosscable liggen om de ps3 direct op mijn laptop aan te sluiten voor het gebruik van TVersity, maar ik ben niet zo kapot van dit (soort) programma(s). IS er een mogelijkheid direct files te kopieren?
Niet als je meer dan 4 GB wil, want het enige wat gelezen wordt is FAT32
En je kan niet rechtstreeks het filesystem van de ps3 lezen, wat wil je dan?

En serieus... TVersity moet enkel een uPnP mediaserver opzetten, wat het ook doet zoals elk ander programma. Daar is niets 'vies' aan. Je hoeft ook niet te streamen of wat dan ook. Op de ps3 lijkt het alsof je een usb stickje toevoegt. Gewoon copy wat je wil en klaar

Gebruik copy multiple items uiteraard. En dan even laten staan

Het idee alleen al om heel dat gedoe te doorstaan van die schijf er uit te halen, enkel om er iets op te zetten (wat dus niet kan) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pain heb ik aan het begin echt grijs gespeeld, maar raak em nu amper meer aan. Heb zelf ook wat missers gekocht in de store, skydiving, SS alpha nogwat. Maar extra goodies voor SC4 en Fifa (commentaar) maakte dat weer goed :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
De CES09 heeft weer heel wat leuk nieuws laten zien.

Footage van InFamous :*)
Footage van Killzone _/-\o_
Footage van Fat Princes :D MUST SEE!!!

Aankondiging van een samenwerking met MTV om de store te vullen met video's

killzone 2 videopreview

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 10-01-2009 12:28 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:55:
Leuk: Tom Hanks neemt CEO's Sony op de hak bij hun eigen CES keynote.
http://www.g4tv.com/ces20.../CES_09_Sony_Keynote.html
Beetje de enige manier om het aan te pakken voor hem denk ik, het is wel een erge sell-out performance.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Killzone 2 preview van gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/44237.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:07
mag ik vragen hoe je voorbij het intro level ben gekomen ?
heb hem ook even gekocht maar kom niet voorbij het introlevel dat ik een pion moet raken krijg niet genoeg snelheid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Laatst online: 22-08 22:36
Beste Tweakers,

Ik overweeg een PS3 te importeren uit Amerika. De dollar is (weer) erg laag, dus het is voordelig. Bij een betrouwebare winkel als amazon.com zijn er meerdere PS3 versie's te koop. In de tabel bij de inleiding zag ik dat de 60 GB de beste is. Heeft die nadelen t.o.v. de 80 of wilde Sony gewoon één Europa versie? Zit je vast aan regio's bij importeren, of zijn alle spellen, films en consoles uitwisselbaar? Heeft er iemand misschien ervaring met het importeren? Ook vroeg ik mij af of je invoerrechten moet betalen en hoeveel dat dan wordt (19%)?? En kan je het ook gewoon 'zwart' importeren, of zijn er mensen die er gedonder mee hebben gekregen. Misschien hebben er ook mensen ervaring met de luchtpost, wordt de PS3 niet beschadigd?
Ik zag net dat bij één versie van de PS3 een 90 nm processor wordt gebruikt en bij de andere een 65 nm. Dit zou door energieverbruik en warmteproductie dan beter zijn. Is de 65 nm proc de 80 GB?

Een veel vragen, en ik hoop dat er veel antwoorden komen :P

Alvast bedankt, MVG,

Frank

Edit: procedés

[ Voor 11% gewijzigd door frankK800i op 10-01-2009 21:13 ]

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou willen zeggen: 'doe eens normaal' maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen... :X

Waarom zou je je al die moeite en stress op de hals halen als het ook hier in de Benelux mooie bundels en aanbiedingen regent? Onlangs heeft BS nog een stock 40 Gb's aan fel gereduceerde prijs verkocht.

Er is een maximumbedrag waaronder de douane niet moeilijk zal doen. Geen idee hoe hoog dat is, maar volgens mij ligt de ps3 daar sowieso boven. Niet alleen moet je ps3 door pakketdienst de halve wereld rond (ipv veilig in een boot zoals de plaatselijke ps3's). De levering kan wel even duren, pakket eventueel verloren, noem maar op. Voor wat... 50 euro minder? Zoiets?

Denk toch eens aan 'the bigger picture'. Je koopt nu een ps3 waar je minstens vijf jaar plezier van zal hebben (al was het maar als BD player). Dat is dus zo'n 10 euro per jaar...! Wooptidoo. Laat het nu nog 20 zijn (100 in totaal), komaan... 8)7

Als je toch die moeite wil doen raad ik je de UK aan, aangezien dat ook gewoon EU is, en de pond ook marginaal gecrasht is.

Sowieso kan je voor garantie enz de ps3 beter hier kopen, en dan massaal geld uitsparen door de games in de UK of US te kopen, wat op zich al meer dan genoeg voordeel oplevert (en een gamedoosje opsturen is al heel wat relaxter en komt sowieso zonder gezeur door de douane)

60 Gb zou ik laten staan als je geen ps2 games wil spelen. Garantie voor de 60 GB zal alleen maar moeilijker worden, tot op een punt dat ze sowieso 80 of 160 Gb versies zullen terugsturen. Daarnaast heeft de 80/160GB al een procédéverkleining gehad en verbruikt dus ongeveer 60-80 Watt minder, wat ook mooi meegenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

frankK800i schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:10:
Beste Tweakers,

Ik overweeg een PS3 te importeren uit Amerika. De dollar is (weer) erg laag, dus het is voordelig. Bij een betrouwebare winkel als amazon.com zijn er meerdere PS3 versie's te koop. In de tabel bij de inleiding zag ik dat de 60 GB de beste is. Heeft die nadelen t.o.v. de 80 of wilde Sony gewoon één Europa versie?
De 60GB wordt al een tijd niet meer gemaakt. Dat deze te koop is via Amazon.com is misschien een beetje verwarrend. Het gaat namelijk daar om tweedehandse 60GB versies. Prijzen kunnen oplopen tot wel ruim $6xx,- zag ik. Tis maar net wat je er voor over hebt om PS2 spellen te kunnen spelen op de PS3
Zit je vast aan regio's bij importeren, of zijn alle spellen, films en consoles uitwisselbaar?
Voor games is de PS3 regiovrij.
Wat betreft films zit er wel een regiocode op (2).
Heeft er iemand misschien ervaring met het importeren?
Zie hiervoor het Games Import topic in het Shopping Forum
Ook vroeg ik mij af of je invoerrechten moet betalen en hoeveel dat dan wordt (19%)??
Dat kan best, als je onderschept wordt. Dat wordt 19% + inklaringskosten ofzo dacht ik.
En kan je het ook gewoon 'zwart' importeren, of zijn er mensen die er gedonder mee hebben gekregen. Misschien hebben er ook mensen ervaring met de luchtpost, wordt de PS3 niet beschadigd?
Kan uiteraard beschadigd worden. Maar Amazon verstuurd volgens mij verzekerd (tenminste kun je kiezen) en ze verpakken het volgens mij ook wel goed. Toch wel een 'hoogstaande webshop', mag je daar wel van verwachten vind ik.
Ik zag net dat bij één versie van de PS3 een 90 nm processor wordt gebruikt en bij de andere een 65 nm. Dit zou door energieverbruik en warmteproductie dan beter zijn.
Ja, 65nm procedé is beter.
Is de 65 nm proc de 80 GB?
Geen idee.
Een veel vragen, en ik hoop dat er veel antwoorden komen :P

Alvast bedankt, MVG,

Frank

Edit: procedés
Bij de MM waren de PS3 277 volgens mij. Dus ik zou persoonlijk het daar halen...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
De 80GB is volledig 65nm, bij de 40GB versie de CELL alleen. Bij de 160GB is ook volledig 65nm. De 60GB is volledig 90nm. Misschien handig voor de start post (plus uitleg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RenaldoNiels schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:00:
[...]

mag ik vragen hoe je voorbij het intro level ben gekomen ?
heb hem ook even gekocht maar kom niet voorbij het introlevel dat ik een pion moet raken krijg niet genoeg snelheid :(
Je kan met je linker of rechterpookje naar voren veel meer snelheid in de lucht opbouwen, wordt ergens ook in de tutorial uitgelegt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:41:
Ik zou willen zeggen: 'doe eens normaal' maar dat wordt me vast niet in dank afgenomen... :X

Waarom zou je je al die moeite en stress op de hals halen als het ook hier in de Benelux mooie bundels en aanbiedingen regent? Onlangs heeft BS nog een stock 40 Gb's aan fel gereduceerde prijs verkocht.

Er is een maximumbedrag waaronder de douane niet moeilijk zal doen. Geen idee hoe hoog dat is, maar volgens mij ligt de ps3 daar sowieso boven. Niet alleen moet je ps3 door pakketdienst de halve wereld rond (ipv veilig in een boot zoals de plaatselijke ps3's). De levering kan wel even duren, pakket eventueel verloren, noem maar op. Voor wat... 50 euro minder? Zoiets?

Denk toch eens aan 'the bigger picture'. Je koopt nu een ps3 waar je minstens vijf jaar plezier van zal hebben (al was het maar als BD player). Dat is dus zo'n 10 euro per jaar...! Wooptidoo. Laat het nu nog 20 zijn (100 in totaal), komaan... 8)7

Als je toch die moeite wil doen raad ik je de UK aan, aangezien dat ook gewoon EU is, en de pond ook marginaal gecrasht is.

Sowieso kan je voor garantie enz de ps3 beter hier kopen, en dan massaal geld uitsparen door de games in de UK of US te kopen, wat op zich al meer dan genoeg voordeel oplevert (en een gamedoosje opsturen is al heel wat relaxter en komt sowieso zonder gezeur door de douane)

60 Gb zou ik laten staan als je geen ps2 games wil spelen. Garantie voor de 60 GB zal alleen maar moeilijker worden, tot op een punt dat ze sowieso 80 of 160 Gb versies zullen terugsturen. Daarnaast heeft de 80/160GB al een procédéverkleining gehad en verbruikt dus ongeveer 60-80 Watt minder, wat ook mooi meegenomen is.
Dat 'Doe eens normaal' wordt je wel in dank afgenomen, want als ik absoluut geen kritiek wou, had ik hier niet gepost. Wat betreft de garantie zou die gewoon goed moeten zitten, omdat je zelf zegt: zo'n ding gebruik je 5 jaar. De nederlandse wet verplicht Sony dan ook om te zorgen dat als mijn PS3 na 4 jaar kapotgaat, hij wordt gemaakt.

Wat betreft de prijzen: bij alleen de PS3 bespaar je 100 euro. Groot bedrag, maar de risico's niet waard. Maar zoals bij alle spelcomputers, wordt de winst op accesoires gemaakt. Dus als je nou gewoon een grote zooi accesoires koopt in de US kan alleen door de wisselkoersen al 200+ winst worden gemaakt, en sommige producten zijn goedkoper in de US (ook als de wissenlkoers 1:1 is) of ze zijn er alleen in de US

Maar, bedankt voor de tips, en ik zal er zeker nog 2 keer over nadenken!

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Genoeg antwoorden op mijn vragen gehad: hoeven geeen nieuwe post meer worden gemaakt.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

frankK800i schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:04:
[...]

Dat 'Doe eens normaal' wordt je wel in dank afgenomen, want als ik absoluut geen kritiek wou, had ik hier niet gepost. Wat betreft de garantie zou die gewoon goed moeten zitten, omdat je zelf zegt: zo'n ding gebruik je 5 jaar. De nederlandse wet verplicht Sony dan ook om te zorgen dat als mijn PS3 na 4 jaar kapotgaat, hij wordt gemaakt.

Wat betreft de prijzen: bij alleen de PS3 bespaar je 100 euro. Groot bedrag, maar de risico's niet waard. Maar zoals bij alle spelcomputers, wordt de winst op accesoires gemaakt. Dus als je nou gewoon een grote zooi accesoires koopt in de US kan alleen door de wisselkoersen al 200+ winst worden gemaakt, en sommige producten zijn goedkoper in de US (ook als de wissenlkoers 1:1 is) of ze zijn er alleen in de US

Maar, bedankt voor de tips, en ik zal er zeker nog 2 keer over nadenken!
Goed, de Nederlandse wet beschermt de consument prima inderdaad. Je recht halen is soms wat lastiger.
Bovendien geldt de Nederlandse consumentenwet alleen voor koopovereenkomsten die je in Nederland, met een nederlands bedrijf hebt afgesloten imho. M.a.w. zodra jij iets importeert wordt het krijgen van garantie vanuit Nederland soms knap lastig als de desbetreffende fabrikant geen wereldwijde garantiedekking biedt.
Dat betekent dus óf betalen of je apparaat opsturen naar Amazon.
Genoeg antwoorden op mijn vragen gehad: hoeven geeen nieuwe post meer worden gemaakt.
Oké, laten we dit topic dichtgooien :> ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Heb vandaag toch maar Killzone 2 gepre-orderd :D Wilde eerst nog even de kat uit de boom kijken omdat ik best nog wel wat spellen uit moet spelen. Maar toen ik eenmaal de previews op de Gamekings site zag kon ik mezelf niet meer inhouden. Wat een vet spel zeg! Heb ook meteen op Dixons.nl de nieuwe Burnout Paradise gekocht (Burnout Paradise Ultimate) voor 25,50. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
[...]
Als je het topic een beetje gaat volgen vanaf nu dan zal je er snel achter komen dat, bijna, niemand hier vies van importeren van games/randapparatuur is. Ik zou zelf de PS3 in Nederland (of België) kopen en de andere grut voor een mooie prijs halen bij een webshop naar keuze.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 12-09 09:45
Precies, de kosten die je bespaart op een ps3 imnporteren is voor mij de moeite niet waard. ( gezeik qua garantie e.d.)
De games importeren echter wel, daar heb je minder vaak met garantie te maken (lees :bijna nooit).
Dus die haal ik/jij gewoon lekker uit engeland !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Wat ik niet snap waarom niemand dit uitlegt, is of deze beste frank het wel begrijpt wat het verschil is tussen 65nm gebakken chip (80gb) en de 90nm (60gb) variant.
Het voordeel hier van is dat je 80gb_PS3 gewoon totaal niet meer hoort, de 60gb variant word veel heter en zal daarom meer geluid produceren. Dus waarom nog twijfelen?

Succes met je aankoop. :P

Er was laatst weer een aanbieding toch bij mediaMarkt 277, 80gb variant dualshock, film 300.
Spellen kun je wel via Internet aanschaffen dus dat is wel veel goedkoper.

[ Voor 7% gewijzigd door AngelusHD op 11-01-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik nga binnenkort (begin feb) naar Londen. Zijn daar interessante shops en wat zou jij meenemen aldaar? IK wil voor bekende een aantal spellen meenemen. Scheelt toch weer verzend kosten enz... Misschien extra controller voor 30 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ik had onderhand verwacht dat er nieuws over een Killzone 2 limited edition bekend zou zijn, maar tot nu toe niks terwijl de game al over anderhalve maand verschijnt. Ik mag toch wel aannemen dat Sony/Guerilla een luxe-editie van de game gepland hebben. Het is de belangrijkste titel die Sony het eerste halfjaar van 2009 op de markt brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja daar wacht ik eigenlijk ook op. Sowieso durf ik het preorderen niet aan ivm eventuele late leveringen ofzo, en daarbij komt nog dat ik wacht op een limited edition ofzo :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

In dit topic kan je veel winkels vinden: Het Games Import topic

En als ik jou was dan zou ik mn winkelwagentje volladen met games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
sretlow schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:07:
Ik nga binnenkort (begin feb) naar Londen. Zijn daar interessante shops en wat zou jij meenemen aldaar? IK wil voor bekende een aantal spellen meenemen. Scheelt toch weer verzend kosten enz... Misschien extra controller voor 30 pond.
Als je via heathrow vliegt dan kun je het beste op de terugweg bij HMV games kopen (tax free). Klein winkeltje maar ik heb er met de kerst echt veel kunnen kopen voor bijna niks:

Fallout 3 18 pond
Valkyria Chronicles 21 pond
Mirrors Edge 18 pond

Misschien is het nu wat duurder.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik ben laatst naar Newcastle geweest en daar (bij HMV) kosten de nieuwste games omgerekend (1pond was toen 1,2 euro) 48 euro! Voor de PlayStation3 uiteraard. Zo heb ik FallOut3 meegenomen voor 35 euro terwijl deze hier nog 65 euro kostte.

Wel even goed kijken, want ik zat vaak zonder het te weten bij de 2e hands games te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:07:
[...]

Als je via heathrow vliegt dan kun je het beste op de terugweg bij HMV games kopen (tax free). Klein winkeltje maar ik heb er met de kerst echt veel kunnen kopen voor bijna niks:

Fallout 3 18 pond
Valkyria Chronicles 21 pond
Mirrors Edge 18 pond

Misschien is het nu wat duurder.
Dat is een goeie tip! Ga ook binnenkort naar londen en neem inderdaad ook extra controller mee, scheelt toch weer wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Niet normaal meer hoe vet Killzone 2 gaat worden. Ik kan echt niet wachten!

Hier een suppervette preview behind the scenes met de gasten van Guerilla zelf die ook toelichting geven:

Killzone 2 special deel 1
Killzone 2 special deel 2

Er komt ook nog een deel 3 aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
ik ben nog helemaal happy met mijn ps3 via amazon mensen, waarbij zoals ik eerder al stelde je gewoon 19% btw betaald ipv de 15% in engeland en verder niks met invoerrechten te maken hebt (overigens de nederlandse 277 euro versie i.c.m. import spellen levert hetzelfde prijsvoordeel op idd en dan heb je ook nog een ab erbij !), maar dat terzijde...

mijn vraag is hoe ik mijn avatar aanpas, ik kan het wel vinden en selecteren maar niet bevestigen met kruisje of andere knoppen. alleen annuleren pakt tie. doe ik iets fout of is het een tijdelijke storing o.i.d.?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik vlieg helaas op Stansted.Dus geen heathrow. Moet dus in Londen zelf (bij hmv of ander) kopen. Helaas dan wel met de tax erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik zit ook te kijken voor een PS3. Het enige wat me doet twijfelen zijn de garantievoorwaarden waar ik veel slechte dingen over gehoord heb. Microsoft heeft zich wat dat betreft erg verbeterd. Maar alles bij elkaar genomen, is de PS3 gewoon de console die ik wil ivm de uitgebreidere multimediamogelijkheden, standaard Wi-Fi en het uiterlijk, waar je in het geval van een Xbox360 het nodige mag bijlappen.
De vraag is dus of iemand iets kan vertellen over de degelijkheid van de PS3 tegenwoordig. Ik ken namelijk persoonlijk drie mensen die er een hebben, waarvan twee hem al eens hebben moeten opsturen en een refurbished apparaat terugkregen (na een flinke tijd), waar MS het eea voor je regelt binnen twee weken, en gewoon een nieuw apparaat.
Is het echt zo dat de PS3-koper op de koop toe dient te nemen dat Sony aanzienlijk mindere garantievoorwaarden biedt dan MS?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sretlow schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:16:
Ik vlieg helaas op Stansted.Dus geen heathrow. Moet dus in Londen zelf (bij hmv of ander) kopen. Helaas dan wel met de tax erbij.
Op Stansted is ook een hmv, ook tax free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

RaJitsu schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:21:
Ik zit ook te kijken voor een PS3. Het enige wat me doet twijfelen zijn de garantievoorwaarden waar ik veel slechte dingen over gehoord heb. Microsoft heeft zich wat dat betreft erg verbeterd. Maar alles bij elkaar genomen, is de PS3 gewoon de console die ik wil ivm de uitgebreidere multimediamogelijkheden, standaard Wi-Fi en het uiterlijk, waar je in het geval van een Xbox360 het nodige mag bijlappen.
De vraag is dus of iemand iets kan vertellen over de degelijkheid van de PS3 tegenwoordig. Ik ken namelijk persoonlijk drie mensen die er een hebben, waarvan twee hem al eens hebben moeten opsturen en een refurbished apparaat terugkregen (na een flinke tijd), waar MS het eea voor je regelt binnen twee weken, en gewoon een nieuw apparaat.
Is het echt zo dat de PS3-koper op de koop toe dient te nemen dat Sony aanzienlijk mindere garantievoorwaarden biedt dan MS?
Normaal gesproken zou Microsoft ook zo'n "belabberde" service verlenen, maar door die RROD en disc scratch problemen hebben ze 1 Miljard (ja, je leest het goed) opzij gezet om de mensen die er problemen mee hadden (en dat zijn er veel), zo snel mogelijk te helpen. Dat ze er nu ineens een positieve draai aan geven: "Ja, mijn 360 was kapot en ik heb binnen een week een nieuwe" ipv "Ja, mijn ps3 is kapot en 4 weken later heb ik een nieuwe", tjah dat komt denk ik toch door een aantal fanboys.

Failure rates zijn echt niet slecht van de PS3, je hoeft je nergens zorgen over te maken. Dat je 2 mensen kent van de totaal 3 met een ps3, die hun console op moesten sturen, tjah, tough luck. Ligt ook gedeeltelijk aan hoe je met je spullen omgaat, als je hem lekker warm laat worden in een afgesloten kastje kan ik je garanderen dat ie het 2e jaar nieteens gaat halen, maargoed dat mag vrij logisch worden gevonden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

scorpie schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:37:
[...]

Normaal gesproken zou Microsoft ook zo'n "belabberde" service verlenen, maar door die RROD en disc scratch problemen hebben ze 1 Miljard (ja, je leest het goed) opzij gezet om de mensen die er problemen mee hadden (en dat zijn er veel), zo snel mogelijk te helpen. Dat ze er nu ineens een positieve draai aan geven: "Ja, mijn 360 was kapot en ik heb binnen een week een nieuwe" ipv "Ja, mijn ps3 is kapot en 4 weken later heb ik een nieuwe", tjah dat komt denk ik toch door een aantal fanboys.

Failure rates zijn echt niet slecht van de PS3, je hoeft je nergens zorgen over te maken. Dat je 2 mensen kent van de totaal 3 met een ps3, die hun console op moesten sturen, tjah, tough luck. Ligt ook gedeeltelijk aan hoe je met je spullen omgaat, als je hem lekker warm laat worden in een afgesloten kastje kan ik je garanderen dat ie het 2e jaar nieteens gaat halen, maargoed dat mag vrij logisch worden gevonden toch?
Na mijn post heb ik ook even het topic doorgelezen (ja, verkeerde volgorde, ik weet het :P) en het gegeven dat Sony nu kennelijk wat coulanter (langere garantie dan een jaar) is geeft me wat meer vertrouwen. Dat het ding een keer kapot gaat, vind ik overigens helemaal niet erg. Als het maar wel goed wordt opgelost. Dat de kwaliteitstolerantie van de Xbox360 kennelijk vrij ruim lag waardoor er veel kaduuk gingen is weliswaar niet goed, maar MS investeerde wel in betere voorwaarden. Maar goed, ik wil geen Xbox360, dus daar houdt het al voor me op. Alleen geeft MS natuurlijk wel meer vertrouwen tov de fabrikant die het product aanbiedt die ik wil.
DarthDavy schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:00:
[...]
Ondertussen heb ik nu iets meer dan een jaar een "gereviseerde" PS3 teruggekregen. Gereviseerd klinkt vies, maar eigenlijk staat het gelijk met een nieuwe. Sony steekt alle gereviseerde PS3's hoe dan ook in een nieuw jasje, dus het omhulsel is hoe dan ook nieuw. Intern is de PS3 hersteld. Mijn gereviseerde PS3 draait nu iets meer dan een jaar als een zonnetje. Dat is iets wat ik van mijn nieuwe PS3 nooit heb kunnen zeggen (dus niet verwonderlijk dat ie na 2 maanden is stuk gegaan).

Geef mij maar die gereviseerde. Hij werkt perfect. Ik vind dat de afkeer van gereviseerd materiaal vooral iets is wat bij de consument tussen zijn oren zit, want je krijgt met een gereviseerd exemplaar een goed werkend stuk electronica terug (want hij is netjes getest na zijn herstelling). Iets wat nieuwe toestellen niet het geval is, die enkel wat standaard testjes hebben doorlopen voor ze in de doos naar de winkel worden verscheept.
Goed beargumenteerd inderdaad. Ook mij klonk het 'vies' in de oren, maar daar heb je wel wat van weggenomen. Ik hoop alleen wel dat het waar is van het beter getest zijn dan de nieuwe apparaten.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

F350-maniac schreef op zondag 11 januari 2009 @ 16:49:
jn avatar aanpas, ik kan het wel vinden en selecteren maar niet bevestigen met kruisje of andere knoppen. alleen annuleren pakt tie. doe ik iets fout of is het een tijdelijke storing o.i.d.?
Als ik bij alle avatars kijk en dan op kruisje druk (op degene die je wil) en dan helemaal naar beneden scroll kan ik wel op 'bevestigen' klikken. Als je niks geselecteerd hebt kun je alleen op 'annuleren' klikken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
angelus20 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:39:
Wat ik niet snap waarom niemand dit uitlegt, is of deze beste frank het wel begrijpt wat het verschil is tussen 65nm gebakken chip (80gb) en de 90nm (60gb) variant.
Het voordeel hier van is dat je 80gb_PS3 gewoon totaal niet meer hoort, de 60gb variant word veel heter en zal daarom meer geluid produceren. Dus waarom nog twijfelen?

Succes met je aankoop. :P

Er was laatst weer een aanbieding toch bij mediaMarkt 277, 80gb variant dualshock, film 300.
Spellen kun je wel via Internet aanschaffen dus dat is wel veel goedkoper.
Zoals ik zelf ook al heb aangegeven begrijp ik echt wel wat het verschil in nm's zijn. Dat zie je ook bij processors en grafische kaarten in pc's vorger was het 90 nm, daarna 60, nu 45 en in de toekomst 32-30. Dit is dus gunstig voor het energieverbruik, en omdat de wet van huppelup zegt dat energie niet verloren kan gaan, wordt er bij chips veel energie omgezet in warmte en hoe minder engergieverbuik: minder warmte, minder kosten. Maar bij de ps3 betekent dat wel een aantal nadelen: geen kaartlezer, geen PS2 emulatie enz. (2 ipv. 4 USB). De USB en de kaartlezer kan je wel weer extern kopen: maarja meer geld en meer ruimte kwijt.

Om weer even naar de prijzen te gaan: alhoewel ik de PS3 prijzen wel redelijk volg, heb ik die €277 niet gezien. Dit is nog goedkoper dan importeren, en geen gezeik met luchtpost & Duane. Als er zo'n aanbieding is, wordt dit dan in dit topic gepost? of in de pricewatch. Want ik heb geen zin in alle winkels te bekiijken en daar komt nog eens bij dat de MM een naar mijn idee belabberde site heeft zonder prijzen. Gebruiken jullie tweakers de pricewatch ook voor spellen?

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Keek net even bij informatique: hebben ze daar ook wel een mooi Pakket. Moterstorm Drift + PS3 80 GB voor 410. Trouwens nog één vraag, is die 80 GB voor de meesten genoeg, of upgraden de meesten hun HDD.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Gebruik de edit knop aub, die is er niet voor niets.

Over het upgraden van de HDD, tjah ligt eraan wat je ermee doet. Als je veel content van de PS Store download en op je playstation laat, kan het handig zijn om een grotere te kopen (voordat je het vraagt, JA met behoud van garantie). Maar als je gewoon je games wilt spelen en de opslag gebruikt voor savegames en gameinstallaties moet 80Gb voor langere tijd prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor recente aanbiedingen kun je ook even kijken op budgetgaming.nl staan meestal wel alle aanbiedingen op een rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankK800i schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:50:
Keek net even bij informatique: hebben ze daar ook wel een mooi Pakket. Moterstorm Drift + PS3 80 GB voor 410. Trouwens nog één vraag, is die 80 GB voor de meesten genoeg, of upgraden de meesten hun HDD.
Waar ben jij toch aan het zoeken? Dat is geen mooi pakket, aangezien het standaardpakket nu een ps3 80 GB is met twee games bij. De game die in de pack zit, en een game uit een andere pack voor 399 8)7 En dat heb ik bijna twee maand geleden betaald... (de packs zijn motorstorm pacific rift, singstar, LBP, Resistance 2) Ik heb mijn pack gekocht net voor R2 uit was, dus die van mij was met LBP en Motorstorm.

Koop 'm nu toch gewoon ergens?

De enige andere goede deal die ik ken is die 40 GB van de BS, maar die is al lang uitverkocht volgens mij (stock liquidatie-actie), en die ps3 die als BD player verkocht wordt met AB.

Die vraag over die 80 GB is ook al honderd keer langsgekomen. Voor de één wel, voor de andere niet. Als je natuurlijk al uw muziek en video van de pc op de ps3 wil, tja, dan is het niet genoeg natuurlijk. En er zijn er hier genoeg die daar zo extreem in willen zijn. Ik ben relaxter, en ik zet er alleen een selectie op die ik zelf op korte termijn wil zien of wil tonen aan vrienden die op bezoek komen.

Er staat nu bij mij een seizoen top gear, twee seizoenen van een andere serie en ongeveer tien grote demo's (rond de 1 GB)+ een hele rits kleine demo's en een beetje muziek op, een paar films en nog wat random video, en de ps3 heeft nog niets laten weten dat er plaats te kort is. Voeg daarbij een gedeeltelijke installatie van Ratchet and clank en GT5:P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 26-07 19:18
frankK800i schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:46:
[...]

Zoals ik zelf ook al heb aangegeven begrijp ik echt wel wat het verschil in nm's zijn. Dat zie je ook bij processors en grafische kaarten in pc's vorger was het 90 nm, daarna 60, nu 45 en in de toekomst 32-30. Dit is dus gunstig voor het energieverbruik, en omdat de wet van huppelup zegt dat energie niet verloren kan gaan, wordt er bij chips veel energie omgezet in warmte en hoe minder engergieverbuik: minder warmte, minder kosten. Maar bij de ps3 betekent dat wel een aantal nadelen: geen kaartlezer, geen PS2 emulatie enz. (2 ipv. 4 USB). De USB en de kaartlezer kan je wel weer extern kopen: maarja meer geld en meer ruimte kwijt.

Om weer even naar de prijzen te gaan: alhoewel ik de PS3 prijzen wel redelijk volg, heb ik die €277 niet gezien. Dit is nog goedkoper dan importeren, en geen gezeik met luchtpost & Duane. Als er zo'n aanbieding is, wordt dit dan in dit topic gepost? of in de pricewatch. Want ik heb geen zin in alle winkels te bekiijken en daar komt nog eens bij dat de MM een naar mijn idee belabberde site heeft zonder prijzen. Gebruiken jullie tweakers de pricewatch ook voor spellen?
Tja ieder zijn mening wat we willen natuurlijk, ik koop een PS3 om PS3 spellen erop te spelen, juist geen ps2 spellen want anders schaf ik wel een ps2 aan voor 75 euro. Daarnaast werken niet alle ps2 spelen op de 60gb variant dus laat staan dat jouw favo PS2 spel....... >:)
Ik vind het geblaas van fans uiters irritant, weer een reden om geen xbox te ...... haha :P en zeker veel belangrijker dan een SD slot.

Maar dit is mijn mening en gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde. De actie van 277,- heb ik zal aangeschaft de dag dat de kerst vakantie begon :) bevalt me prima, Gewoon ff goed zoeken (MediaMarkt)

HF and GL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:35:
[...]

Dat is een goeie tip! Ga ook binnenkort naar londen en neem inderdaad ook extra controller mee, scheelt toch weer wat :P
waarom niet gewoon via play.com (gratis verzending) bestellen? ik heb laatst mirrors edge voor 20,99 EUR thuis gestuurd gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
airliner schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:50:
[...]

waarom niet gewoon via play.com (gratis verzending) bestellen? ik heb laatst mirrors edge voor 20,99 EUR thuis gestuurd gekregen...
Mirror's Edge | PlayStation3
from EUR 35.39 Free Delivery

Was dat dan een kerstactie?

Fijn die UK shops die de lage pond negeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:03:
[...]

Mirror's Edge | PlayStation3
from EUR 35.39 Free Delivery

Was dat dan een kerstactie?

Fijn die UK shops die de lage pond negeren....
Het was inderdaad een actie van een aantal weken geleden. En de pond is wel niet meer zó laag hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:48

Leon

Rise Of The Robots

Ik weet dat PS3 spellen niet regiogebonden zijn. Maar als ik via b.v. play.com bestel kan het spel dan ook gewoon in het nederlands gespeeld worden (b.v. buzz en eventuele teksten en ondertitels). :?
Ik snap wel dat het drukwerk (boekje en cover) in het engels zijn.

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

heb ik ook gedaan prince of persia voor 25 euro en lego indiana jones voor 20 :P, maar ik ben dan toch in engeland dus waarom niet een taxfree controller proberen te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag bij een vriend van me Valkyria Chronicles gekeken. Ik stond echt versteld van de kwaliteit van die game. Ten eerste omdat die gemaakt was door SEGA en ik zelden SEGA games zie die zo afgewerkt zijn. Ten tweede omdat het concept van zelf bewegen met je soldaten in een strategy game, de combinatie van real-time en toch turn-based ontzettend goed werkt. De graphics zijn top, het getekende stijltje bevalt me wel en het is op een best originele manier vormgegeven in tegenstelling tot bijvoorbeeld de dertien in een dozijn Tales of __ games. De muziek vond ik ook erg sfeervol en ondanks dat het verhaal tot nu toe best voorspelbaar was voegen de tussenfilmpjes toch zeker iets toe aan het spel. Daarbij komt ook dat de Engelse voice acting nog best goed is, weer iets dat je niet vaak zit in een SEGA game. Wat mij betreft de twee na beste PS3 game die er te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Aangezien Play.com een ietwat bizarre wisselkoers-berekening heeft is er van gratis verzenden geen sprake in mijn optiek. Je betaalt eigenlijk gewoon een paar Euro per bestelde artikel teveel, lees: verzendkosten. Dat de prijs dan alsnog vaak best interessant is, okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:28:
Vanmiddag bij een vriend van me Valkyria Chronicles gekeken. Ik stond echt versteld van de kwaliteit van die game. Ten eerste omdat die gemaakt was door SEGA en ik zelden SEGA games zie die zo afgewerkt zijn. Ten tweede omdat het concept van zelf bewegen met je soldaten in een strategy game, de combinatie van real-time en toch turn-based ontzettend goed werkt. De graphics zijn top, het getekende stijltje bevalt me wel en het is op een best originele manier vormgegeven in tegenstelling tot bijvoorbeeld de dertien in een dozijn Tales of __ games. De muziek vond ik ook erg sfeervol en ondanks dat het verhaal tot nu toe best voorspelbaar was voegen de tussenfilmpjes toch zeker iets toe aan het spel. Daarbij komt ook dat de Engelse voice acting nog best goed is, weer iets dat je niet vaak zit in een SEGA game. Wat mij betreft de twee na beste PS3 game die er te krijgen is.
Goed om te zien dat Valkyria Chronicles steeds meer waardering begint te krijgen. Hopelijk wordt het net als Uncharted zo'n titel die continu blijft opduiken als nieuwe PS3-bezitters vragen welke titels ze als eerste moeten kopen. Het is trouwens niet zo gek dat VC een toptitel is. De game is door Overwrorks gemaakt die het bekendst zijn van Skies of Arcadia (Er zitten in je squad twee karakters uit die game)

Aika:
Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/04/aika.jpeg

Vyse:

Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2008/04/vyse.jpeg

BTW Wat zijn jouw PS3 toptitels? Ik dacht dat je enkel een Wii en 360 had?

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 12-01-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bij play betaal je bij veel artikelen stiekum meer verzondkosten dan andere site die geen 'gratis' verzenden doen. Maar goed, ze hebben nog steeds vaak mooie koopjes, jammer dat je dat in NL bijna niet ziet.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:51:
BTW Wat zijn jouw PS3 toptitels? Ik dacht dat je enkel een Wii en 360 had?
Ik heb zelf geen PS3 maar een vriend van me heeft een PS3, Wii en Xbox 360 dus daar zie ik praktisch alles. De top 2 van PS3 titels is voor mij:
1. Metal Gear Solid 4(hoewel je wel 1 t/m 3 gespeeld moet hebben, dan is het echt grandioos)
2. Valkyria Chronicles(Advance Wars is een van mijn favoriete series, dit is de eerste turn-based strategy game sinds tijden die echt iets nieuws probeert _/-\o_ )

De rest van de titels komt daarna, een game moet voor mij vaak iets heel speciaals doen om hoog in de ranglijst te komen. Een aantal onderdelen in Metal Gear Solid 4 is gewoonweg briljant zoals het chapter in
spoiler:
Shadow Moses
. Het zijn van die games die je speelt om te zien wat er zich achter de volgende muur of deur bevindt. Ik vind de iets minder geweldige games ook wel leuk, maar veel titels zijn tegenwoordig te voorspelbaar en te eentonig.

Uncharted vond ik best een goede game, maar de nadruk lag dan weer veel te veel op het schieten en veel te weinig om het adventure gebeuren. Ik vond het rondzoeken in de gebieden veel leuker dan een paar badguys afschieten. Het heeft dan ook op een gegeven moment geen impact meer als de volgende dertig gangsters op je af komen. Een ander mooi voorbeeld is natuurlijk Prince of Persia, die game had weer hele andere 'fouten', de combat was rommelig en stelde niet veel voor vergeleken met games als Warrior Within en Two Thrones. Het constant zoeken naar Light Seeds valt ook erg in de herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 09-09 18:02
Sinds een paar dagen heb ik last dat mijn fan van ps3 aan blijft staan, dus echt dag en nacht, ook als hij op standby staat.
Heb wel opeens een groen ledje wat aan de voorkant brand als ie op standby staat.
Iemand een oplossing voor een stillere PS3?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:29

EgoPro

Time is an illusion.

Klinkt alsof die niet uit gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:31:
Sinds een paar dagen heb ik last dat mijn fan van ps3 aan blijft staan, dus echt dag en nacht, ook als hij op standby staat.
Heb wel opeens een groen ledje wat aan de voorkant brand als ie op standby staat.
Iemand een oplossing voor een stillere PS3?
Waarschijnlijk staat de Remote Play functie aan.
Met die functie kan je de PS3 met een gekoppelde PSP op afstand bedienen, incl. aan-/uitzetten. Alleen blijft die hierdoor in een soort sluimerstand en blijft de fan zachtjes draaien.

Het groene ledje is overigens van de wifi ontvanger, gebruikt voor local Remote Play.

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphus-Y op 12-01-2009 09:43 ]

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Semi on-topic: Bij Mediamarkt zijn er nu een aantal goede Blu-ray films zeer laag geprijsd. Zo'n 15 euro per stuk voor titels als Rocky Balboa en X-men 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sinds een paar dagen heb ik last dat mijn fan van ps3 aan blijft staan
Klinkt alsof die niet uit gaat
Probleemoplossing op zijn best _/-\o_
2. Valkyria Chronicles(Advance Wars is een van mijn favoriete series, dit is de eerste turn-based strategy game sinds tijden die echt iets nieuws probeert )
Advance Wars was een juweeltje, zowel de gba als de ds versie :). Al moet ik toegeven dat het qua moeilijkheidsgraad nog een stuk boven Valkyria Chronicles zit. De laatste missie heb ik nooit kunnen uitspelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

ymmv schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 21:31:
[...]

Het is daarom ook met Full HD-TVs aan te raden om zowel 720p als 1080i/p aangevinkt te houden en het spel zelf te laten kiezen in welke resolutie het opstart.
Dat heb ik dus ook de laatste dagen gemerkt. Mede dankzij de bevindingen die Angelus20 hier gepost heeft.

Toen ik twee jaar geleden mijn Full HD tv kocht, had die niet de optie om 1:1 te pixelmappen. Omdat de tv nogal wat overscan heeft met 1080p materiaal werd op verscheidene fora aangeraden om voor de tv een firmware update toe te passen. Voor Samsung België was dat nogal een gedoe, want Samsung wou mij absoluut niet de update met bijbehorende kabel bezorgen. Dit in tegenstelling tot Samsung UK en Samsung Duitsland, die het wel deden. Ik heb de helpdesk zitten smeken om mij zo'n service-kabel op te sturen waarmee ik connectie kan maken via de tv en een laptop, maar no go. Volgens de Samsung helpdesk moest die update via een gespecialiseerde technieker gebeuren en is dat veel te gevaarlijk om die door 'een gewone consument' te laten uitvoeren. Ze zeiden mij dan ook om naar de winkel te gaan waar ik mijn tv gekocht had. Tsjah, ik heb mijn tv van een Nederlandse webwinkel geplukt, omdat die nu eenmaal 500 tot 700 euro (ik heb er 1500 euro voor betaald en mijn lokale mediamarkt stond ie voor 2200 euro) goedkoper was. Terug naar de winkel was dus geen optie. Samsung Belgie begreep dit en gaf mij dan de optie om zelf een technieker van hun langs te sturen, maar dat zou mij 65 euro kosten. 65 euro voor eventjes een laptop aan mijn tv te hangen en een firmware update uit te voeren: daar had ik ook geen zin in. Vooral omdat ik wist dat Samsung UK en Duitsland wel gewoon gratis een CD en kabel naar consumenten stuurden voor die firmware update. Ik heb toen ook eens een poging gewaagd om naar de Samsung UK helpdesk te bellen (mijn Duits is niet zo goed :p) en daar kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn die me onmiddellijk zonder problemen de CD en kabel met de firmware update ging doorsturen, maar toen ze hoorde dat mijn adres in België lag, zei ze me dat ik contact moest opnemen met mijn lokale helpdesk. Heel veel gedoe dus en als puntje bij paaltje gekomen is, heb ik die firmware update te pakken gekregen door een kennis zo'n kabel in mekaar te laten flansen, de firmware update van een site geplukt en dan is het wel gelukt.

Ik heb heel veel gedoe gehad om de optie 1:1 pixelmapping op mijn tv te hebben en ik deed dit vooral om met 1080p materiaal icm de PS3 geen overscan meer te hebben.

En nu, twee jaar later blijkt dat al die moeite eigenlijk voor niets geweest is, want buiten voor een handjevol games die 1080p ondersteunen en BD's ben je beter af om de PS3 het bronmateriaal native te laten uitsturen en de tv er zijn ding mee te laten doen. Anders gezegd: de optie 1:1 pixelmapping NIET gebruiken!

De beste optie op dit ogenblik is inderdaad om alle display opties in de PS3 te laten opstaan en de tv de input te laten vertalen naar het scherm.

Ik hoop dat ontwikkelaars van PS3 games de komende tijd meer en meer gebruik zullen maken van de softwarematige upscaling van de PS3 om hun games te laten upscalen. Dan wordt het een optie om enkel 1080p op te laten staan en de tv 1 op 1 te laten pixelmappen.

Je kan het nu ook al gaan doen natuurlijk en dat is geweldig voor 1080p materiaal, maar ik ga echt niet 720p games in een klein venstertje van 576p gaan spelen. En iedere keer met settings klooien is ook een gedoe. Dus voorlopig ga ik proberen te leren leven met de overscan en hopen dat het in de toekomst een standaard wordt voor PS3 games om gebruik te maken van de softwarematige upscaling functie.

Ergens heb ik er spijt van dat ik zo vroeg in het HD tijdperk al een full HD tv gekocht heb, maar ik had nu eenmaal een tv nodig en ik vond een full HD toestel een goede toekomstgerichte aankoop. Blijkbaar is dat dus niet voor 100% waar gebleken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Detective EgoPro heeft het probleem snel gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
DarthDavy schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:57:
[...]

Ik heb heel veel gedoe gehad om de optie 1:1 pixelmapping op mijn tv te hebben en ik deed dit vooral om met 1080p materiaal icm de PS3 geen overscan meer te hebben.

En nu, twee jaar later blijkt dat al die moeite eigenlijk voor niets geweest is, want buiten voor een handjevol games die 1080p ondersteunen en BD's ben je beter af om de PS3 het bronmateriaal native te laten uitsturen en de tv er zijn ding mee te laten doen. Anders gezegd: de optie 1:1 pixelmapping NIET gebruiken!
Waarom zou je de optie "just scan" of "alleen scannen" niet gebruiken?
Ik heb zelf ook een Full HD die deze optie ondersteunt, en maak er juist wel altijdt gebruik van.
Met als resultaat veel scherper beeld en ook gewoon volledig beeld met 720p games.
Dus lijkt me meer een kwaal van jou TV. Ik zou dan ook iedereen wel aanraden deze optie ten alle tijden
te gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 12-01-2009 10:48 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik heb al even rond zitten zoeken naar guides om de PS3 zo goed mogelijk in te stellen.
Kom alleen een guide tegen voor wat RGB instellingen enzo, maar niet wat ik zoek.

Kent iemand een guide waarin beschreven staat hoe je je PS3 het beste kunt instellen?
Ik kom namelijk nogal wat opties tegen in het menu waarvan ik geen idee heb wat ze zou precies doen, de beknopte handleiding geeft ook weinig info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
M@NIC schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:24:
Ik heb al even rond zitten zoeken naar guides om de PS3 zo goed mogelijk in te stellen.
Kom alleen een guide tegen voor wat RGB instellingen enzo, maar niet wat ik zoek.

Kent iemand een guide waarin beschreven staat hoe je je PS3 het beste kunt instellen?
Ik kom namelijk nogal wat opties tegen in het menu waarvan ik geen idee heb wat ze zou precies doen, de beknopte handleiding geeft ook weinig info.
Misschien dan ook even vermelden wat je precies op je PS3 wilt instellen? Geluid, video, of toch iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
DarthDavy schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:57:
[...]

Dat heb ik dus ook de laatste dagen gemerkt. Mede dankzij de bevindingen die Angelus20 hier gepost heeft.

Toen ik twee jaar geleden mijn Full HD tv kocht, had die niet de optie om 1:1 te pixelmappen. Omdat de tv nogal wat overscan heeft met 1080p materiaal werd op verscheidene fora aangeraden om voor de tv een firmware update toe te passen.
Jouw eigenlijke probleem is overscan. Met 1:1 pixelmap krijg je enkel 1080p correct in beeld, maar voor lagere resoluties helpt dat je niet. Als je overscan in alle resoluties zou kunnen uitzetten was je van je probleem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ymmv schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:51:
[...]

Goed om te zien dat Valkyria Chronicles steeds meer waardering begint te krijgen. Hopelijk wordt het net als Uncharted zo'n titel die continu blijft opduiken als nieuwe PS3-bezitters vragen welke titels ze als eerste moeten kopen. Het is trouwens niet zo gek dat VC een toptitel is. De game is door Overwrorks gemaakt die het bekendst zijn van Skies of Arcadia (Er zitten in je squad twee karakters uit die game)
VC verdiend eignelijk een eigen topic!

Kheb me tot nu met Vc meer vermaakt dan met een game als GTA of zelfs GT5P 8) kzit nu in chapter 10 2'de missie, en volgens mij zit ik al wel op 16 speeluren, alsd at zo door gaat ga ik aardig richting de 30 uur. dus naast een kwalitatief goede game ook nog eens veel speeluren voor je geld.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 12-01-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

brambest schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:29:
[...]

Misschien dan ook even vermelden wat je precies op je PS3 wilt instellen? Geluid, video, of toch iets anders?
Alles denk ik. Dingen als full color en linear pcm bijvoorbeeld. Er zijn daarvan wel video's te vinden, mss een idee om aan de start post toe te voegen.

Even youtuben (googlen is zó 2008!) en je hebt 't al gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=z1CxgDac-dY

Edit: Oke, die gaat alleen over de aansluitingen (erg langdradig :P )

Nog 1 voor de optimale blu-ray ervaring: http://www.youtube.com/watch?v=PaEBJNTLOVY

[ Voor 13% gewijzigd door Reemster op 12-01-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:35:
[...]

VC verdiend eignelijk een eigen topic!

Kheb me tot nu met Vc meer vermaakt dan met een game als GTA of zelfs GT5P 8) kzit nu in chapter 10 2'de missie, en volgens mij zit ik al wel op 16 speeluren, alsd at zo door gaat ga ik aardig richting de 30 uur. dus naast een kwalitatief goede game ook nog eens veel speeluren voor je geld.
Ik wil 'm eigenlijk wel kopen naar aanleiding van alle goeie verhalen die ik overal (oa hier) lees. Maar ergens wringt het. Dit wordt namelijk weer zo'n aankoop omdat 'iedereen dit een klassieker vindt, moet ik 'm dus ook maar hebben'. Zo heb ik voor de pc ook redelijk wat miskopen, omdat ik het soms moeilijk had om m'n eigen stijl te definiëren, en games maar goed moest vinden omdat iedereen dat vond.

Ik zeg niet dat het slecht is, ik vind de art style geweldig, voice acting ook. Maar ik vind het moeilijk :$ Misschien was ik gewoon te gehaast of onoplettend toen ik de demo speelde, maar ik bracht er niets van terecht. Ik heb ook geen ervaring met turn based rpg games, zoals jullie wel hebben. Dus als ik deze koop vrees ik dat het een enkeltje 60 euro richting kast wordt :s Misschien moet ik er gewoon nog eens rustig voor zitten en proberen het systeem goed te snappen. Misschien een strategy guide lezen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Hier ook nog een aardig artikel/post voor mensen met vragen over de instellingen op de PS3, al komt daar het verhaal daar vooral neer op "probeer alles en stick met wat jij het beste vindt".

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:49:
Ik zeg niet dat het slecht is, ik vind de art style geweldig, voice acting ook. Maar ik vind het moeilijk :$ Misschien was ik gewoon te gehaast of onoplettend toen ik de demo speelde, maar ik bracht er niets van terecht. Ik heb ook geen ervaring met turn based rpg games, zoals jullie wel hebben. Dus als ik deze koop vrees ik dat het een enkeltje 60 euro richting kast wordt :s Misschien moet ik er gewoon nog eens rustig voor zitten en proberen het systeem goed te snappen. Misschien een strategy guide lezen of zo?
Mischien family/vrienden die wel het spel gekocht hebben? Ik het zelf enkel de demo gespeeld, was het niet echt (net als wipeout HD bv). Nu heb ik LBP te leen, achteraf toch goed dat ik em nooit gekocht heb. Persoon van wie ik het spel leen heeft nu mijn GT5 te leen, weer een GT5 koper erbij :P (zeker omdat GT4 dus niet draait op PS3, buiten de eerste versie).

Meeste games test ik eerst de demo (woei voor PS store), veel zijn het dan niet meer waard om te kopen. Net als die nieuwe LotrO game (soort van shooter), die vage run-game (naam even kwijt), terwijl ik obv demo's juist wel SC4 gekocht heb, machtig goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb even oude topics doorgebladerd, maar vond er niet veel in terug. Ik heb een PS3-40gb uit november 2007. Na een tijdje gamen ca. 10 min gaat de ventilator luidruchtig aan de slag. Bij games kan ik daar wel mee leven, alleen het feit dat dit ook bij blu-ray films gebeurd is wat lastig. Omdat films veen lrusitge stukken bevatten is dit erg vervelend. Ook opvallend dat de ventilator nooit terugschakeld naar een lager stand als ik bijvoorbeeld weer in de XMB zit en niets doe.

hebben meer mensen hier last van, is hier softwarmatig iets aan te doen of kan ik 'm beter terugzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een video artikel van IGN voor een zoot videosettings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

Er zijn drivers uit zodat je de Sixaxis en de Dualshock 3 op de PC kan gebruiken, weliswaar via USB maar alles werkt, ook vibratie en sixaxis! De drivers zijn wel in het Japans, maar het is redelijk simpel.

http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=179397

[ Voor 13% gewijzigd door mace op 12-01-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:49:
kvon de demo niet zo heel moeilijk, je moet wel een beetje tactisch doen, maar na een paar keer eofennen had ik die skirmisch van de demo zo klaar. Ben nu dus in Chapter 10 en vooral Chapter 7 was een Kl... level, maar je kan in de full-game iig elek keer in de command-view saven... dat schelt een stuk. Zelf had ik het ook nooit zo op Turn-based spellen... en toch gaat deze mij prima af. Als ik jou was zou ik die skirmish uit de demo nog een paar keer proberen, als je de controls onde de knie hebt, en je weet waar elke classe goed ens elcht in is moet het niet zo'n probleem zijn.

en als je hem bij videogamesplus besteld kost hij 40,- ipv de 60,- zoals hier in nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
brambest schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:29:
[...]

Ja inderdaad, sorry.
Waar ik vooral naar op zoek ben zijn de beeldinstelling voor games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik post hier maar, want het grote "import-games" topic kan ik helemaal nergens meer vinden (search functie laadt alleen maar topics uit 2001 zien raar genoeg)

anyway, ik heb dus een spel besteld van play.com ongeveer een week geleden. en een maat van me zelfs al 2 weken, maar we hebben beiden nog niets binnen, is dat normaal te noemen? want beide games waren gewoon op voorraad daar.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Play.com is (jammer genoeg) nou eenmaal niet de snelste. Dat het zo rond de 2 weken duurt is eerder regel dan uitzondering, ik denk niet dat er iets aan de hand is dus.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
kaos- schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:45:
Ik post hier maar, want het grote "import-games" topic kan ik helemaal nergens meer vinden (search functie laadt alleen maar topics uit 2001 zien raar genoeg)

anyway, ik heb dus een spel besteld van play.com ongeveer een week geleden. en een maat van me zelfs al 2 weken, maar we hebben beiden nog niets binnen, is dat normaal te noemen? want beide games waren gewoon op voorraad daar.
Ja hoor, ik wacht al 3,5 week op Fifa09. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heeft iemand enige idee of een Philips AmBx set ook op de PS3 werkt?
Dat zou wel fantastisch zijn! :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Nee, daar heb je aparte drivers/software etc. voor nodig.

Mischien met linux op de ps3 :9

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die 3 gameplay videos op gametrailers over Fat Princess waren een aangename verrassing! Ik had me nog niet zo in die game verdiept maar het lijkt me een leuke RTS, nu maar hopen dat de bot-ai dermate goed is dat je niet altijd online hoeft.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:35
EfBe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:26:
Die 3 gameplay videos op gametrailers over Fat Princess waren een aangename verrassing! Ik had me nog niet zo in die game verdiept maar het lijkt me een leuke RTS, nu maar hopen dat de bot-ai dermate goed is dat je niet altijd online hoeft.
Weet iemand toevallig wanneer we deze game mogen verwachten? Ik heb al gezocht naar een eventuele release datum maar meer dan TBA vind ik niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hoe staat het ding opgesteld in de ruimte? In een kastje? Gesloten? Geen ademruimte aan de achterkant? Als je het apparaat voldoende ruimte geeft blijft 'ie aardig stil. Als dat niet werkt, denk dan eens aan terugzenden.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

EfBe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:26:
Ik had hetzelfde ja. Toen ik het bestaan van dit spel voor het eerst hoorde vond ik het een beetje oninteressant, maar nu ik de gameplay heb gezien moet ik zeggen dat het me wel een zeer aardige game lijkt :)

@Hillie, zit je niet op een verkeerde pagina te reply'en? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Chaoss schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:27:
[...]

kvon de demo niet zo heel moeilijk, je moet wel een beetje tactisch doen, maar na een paar keer eofennen had ik die skirmisch van de demo zo klaar. Ben nu dus in Chapter 10 en vooral Chapter 7 was een Kl... level, maar je kan in de full-game iig elek keer in de command-view saven... dat schelt een stuk. Zelf had ik het ook nooit zo op Turn-based spellen... en toch gaat deze mij prima af. Als ik jou was zou ik die skirmish uit de demo nog een paar keer proberen, als je de controls onde de knie hebt, en je weet waar elke classe goed ens elcht in is moet het niet zo'n probleem zijn.

en als je hem bij videogamesplus besteld kost hij 40,- ipv de 60,- zoals hier in nl.
De basis van het spel is tamelijk simpel: jij en de tegenstander krijgen omstebeurten een x-aantal command points. Elke command point is een zet waarin je je manschappen kunt besturen. Je hebt voor elk karakter een maximum aantal passen dat je kunt lopen. Op elk moment kun je besluiten om te schieten of een van je manschappen te genezen. Je squad bevat een aantal karakterklassen, bijv een lancer (anti-tank), een verkenner (kan verder lopen, zwakkere wapens), een tank, een mecanicien (reparaties of om je squad te genezen, lage defense), scherpschutter (groter schietbereik, lage defense) of een soldaat (kan minder ver lopen dan verkenner, zwaardere wapens).

Het gaat er in het spel om om je command points zo slim mogelijk te gebruiken. Stuur bijv je lanser naar een vijandige tank en schiet het onderstel van de tank stuk zodat die niet meer kan bewegen. Gebruik daarna je tank om de andere tank uit te schakelen of de zandzakken van de tegenstander weg te schieten zodat de tegenstander niets om achter te schuilen heeft. Of stuur een verkenner en een soldaat vooruit om achter de vijandelijke linies de vlag te veroveren. Je kunt alle kanten op.

Voorbeeld:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UfJmbeh8lWs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:52:
Bij play betaal je bij veel artikelen stiekum meer verzondkosten dan andere site die geen 'gratis' verzenden doen. Maar goed, ze hebben nog steeds vaak mooie koopjes, jammer dat je dat in NL bijna niet ziet.
offtopic:
Eigenlijk zijn dat geen verzendkosten (bewijs). Ze hanteren twee 'prijzen' de pond en Euro. Omdat de Euro prijzen sowieso al lager liggen dan bij andere Europese (web)winkels.

In de Games Import topic had iemand nagevraagd waarom ze klanten buiten de UK niet gewoon in ponden kunnen betalen, hij kreeg als antwoord dat het niet mocht van hun creditcardafhandelaar. Ik geef ze geen ongelijk.

Play.com is gewoon twee winkels maar met 1 website. En zolang ze goedkoper zijn dan hun concurrenten blijf ik een trouwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:13:
Nee, daar heb je aparte drivers/software etc. voor nodig.

Mischien met linux op de ps3 :9
Idd, de SDK komt vandaag uit, wie weet wat creatieve programmeurs ervan maken :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:47:
[...]

De basis van het spel is tamelijk simpel: jij en de tegenstander krijgen omstebeurten een x-aantal command points. Elke command point is een zet waarin je je manschappen kunt besturen. Je hebt voor elk karakter een maximum aantal passen dat je kunt lopen.
De basisregels had ik toen idd wel begrepen. De tutorial lukte ook vrij makkelijk.
De game spreekt me echt aan, misschien wel net omdat zoiets voor mij totaal nieuw is.

Ik herinner me dat ik het vooral lastig vond om te onthouden wie wat kan doen, en waarvoor je ze moet gebruiken en wat hun sterke kanten zijn, enz... :) Geen probleem voor de ge-oefende 'rpg'er', maar je moet dus het team goed leren kennen. Ik had me toen ook vastgereden met die tank (bugje of zo) en dan maar afgezet ;) Toch maar eens opnieuw proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die tank rijd sowieso een beetje alstig maar ook dat went :)

Voor de rest is het handig om ff die tekentjes van je units te onthouden waar die voor staan... dan hoef je niet steeds in die lijst te kijken wat diegene nou is voor class. magoed dat zijn dingen dat leer je snel zat. gewoon die skirmish van de demo paar keer spelen... als je het dan nog leuk vindt gewoon kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 08:48
Weet iemand toevallig of de PS3 binnekort nog omlaag gaat in de prijs, of dat hij voorlopig nog wel even blijft zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Games-import is offtopic hier. In Het Games Import topic is het beter op z'n plaats...

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 12-01-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Dirk0s schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:00:
Weet iemand toevallig of de PS3 binnekort nog omlaag gaat in de prijs, of dat hij voorlopig nog wel even blijft zo?
Goede vraag. Ik zal even een mailtje naar Howard Stringer sturen of die wat meer weet. Als ik antwoord terug krijg, laat ik het jullie meteen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Er zijn maar 5 klasses (scout, shocktrooper, lancer, engineer, sniper) + je tank, dus icoontjes leer je snel genoeg onthouden. Tijdens de demo had ik ook geen flauw benul welk soort unit ik nu juist geselecteerd had :p.

Ik moet zeggen dat de snipers echt wel de nachtmerrie van iedere unit worden later in het spel, eens je wapens degelijke upgrades beginnen te krijgen. Prachtig wanneer je er zelf eentje in een goede positie hebt. Een "oh sh*t" moment wanneer je plots zelf een kogel door de kop gejaagd krijgt :X

*edit* ik ga een mooie startpost voor vc in elkaar flansen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 12-01-2009 18:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Tijd voor een Valkyria Chronicles topic? Iemand die moeite wil doen om een TS te maken? Ik niet, want ik heb het spel niet en ga hem ook niet kopen aangezien ik voor Killzone 2 ga :P

[ Voor 0% gewijzigd door scorpie op 12-01-2009 17:10 . Reden: taaipeauw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Had nog een vraag bedacht: Het is bekend dat je linux op de PS3 kan draaien, met USB toetsenbord en muis. Mijn vraag is dan of er mensen zijn die ervaring hebben met het draaien van Linux, én vervolgens het virtualiseren van Windows. Welke windows wordt er dan gebruikt en hoe snel is het?

MVG, Frank

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...