Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 74.759 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Dirk0s schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:00:
Weet iemand toevallig of de PS3 binnekort nog omlaag gaat in de prijs
nee, dat weet niemand.

Aannemelijk is echter wel dat "ergens" in 2009 een prijsverlaging komen zal. Had je de laatste tijd een beetje opgelet dat had je bij diverse winkels al voor 250,- of 277,- euri een PS3 hebben staan. Inmiddels zijn die acties weer voorbij.

EDIT:
Bij play.com:
Rainbow Six Vegas 2 voor 12,99 (incl verzenden)
HAZE voor 12,99 (incl verzenden)

[ Voor 24% gewijzigd door swopdark op 12-01-2009 17:12 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
swopdark schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:07:
[...]

nee, dat weet niemand.

Aannemelijk is echter wel dat "ergens" in 2009 een prijsverlaging komen zal. Had je de laatste tijd een beetje opgelet dat had je bij diverse winkels al voor 250,- of 277,- euri een PS3 hebben staan. Inmiddels zijn die acties weer voorbij.
Ik heb laatst een stuk gelezen over dat de productie kosten voor de PS3 behoorlijk omlaag zijn gegaan.
Alleen nog niet zo laag dat Sony winst gaat maken op de PS3, dus wat dat betreft denk ik zelf dat er nog geen verlaging gaat komen.

Gewoon op een leuke actie wachten, PS3 met 3 games naar keuze ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Topicstarter
scorpie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:39:
Tijd voor een Valkyria Chronicles topic? Iemand die moeite wil doen om een TS te maken?
Inderdaad, even was het leuk maar nu komen er toch wel veel posts. Zo te lezen zijn er genoeg liefhebbers aanwezig die even de moeite kunnen nemen misschien.

Ik wil niemand tot iets verplichten natuurlijk, maar ik denk dat een apart topic voor een game als VC wel degelijk een meerwaarde heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 12-01-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:56
Chaoss schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:27:
[...]

en als je hem bij videogamesplus besteld kost hij 40,- ipv de 60,- zoals hier in nl.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00197U1G6

Hier is Valkyrie Chronicles maar 30 euro.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Ik heb ff in het juiste topic gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 239951 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:29:
[...]

Inderdaad, even was het leuk maar nu komen er toch wel veel posts. Zo te lezen zijn er genoeg liefhebbers aanwezig die even de moeite kunnen nemen misschien.

Ik wil niemand tot iets verplichten natuurlijk, maar ik denk dat een apart topic voor een game als VC wel degelijk een meerwaarde heeft.
Ik weet niet wat de obsessie is met alle onderwerpen naar buiten te willen schuiven in aparte topics, maar zo blijft hier helemaal niets over...

Want als we het serieus enkel over de ps3 gaan hebben, wat is dan nog niet gezegd? Iedereen weet nu wel al hoeveel usb poortjes, cardreaders ed op welk model zitten. En het staat allemaal in de startpost. Enige wat hier dan af en toe eens besproken kan worden is een prijsdaling of sony-event, 2x per jaar of zo.

Hét killzone 2 topic, killergame van de bovenste plank, heeft welgeteld 3 pagina's de laatste keer dat ik er in keek. R2 zal niet veel beter zijn. Een VC topic komt nog niet voorbij de eerste pagina volgens mij...

Het gaat hier ook niet zozeer over de inhoud van die game, maar hij wordt gewoon vaak aangehaald als één van de musthave's/ondergewaardeerde topgames op het ps3 platform. Net zoals gears en mario in de andere topics ook wel vaak ter sprake zullen komen. Is er een uncharted topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 131051 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:46:
[...]

Ik weet niet wat de obsessie is met alle onderwerpen naar buiten te willen schuiven in aparte topics, maar zo blijft hier helemaal niets over...
Zie toch niet alles altijd zo zwart-wit! Er kan zat besproken worden in dit topic over alles wat ook maar enige betrekking heeft op de PS3. Ik zeg alleen dat het volgens mij (mening) een meerwaarde heeft om dieper op die game in te gaan in een speciaal topic. Waarom schiet jij altijd zo door in je posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 239951 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:27:
[...]

Zie toch altijd alles niet zo zwart-wit! Er kan zat besproken worden in dit topic over alles wat ook maar enige betrekking heeft op de PS3. Ik zeg alleen dat het volgens mij (mening) een meerwaarde heeft om dieper op die game in te gaan in een speciaal topic. Waarom schiet jij altijd zo door in je posts?
omdat ik het woord 'obsessie' gebruik zeker? Verzin er dan een synoniem voor... Djees 8)7

Hier zijn misschien drie gamers die deze game actief en met inzet spelen: boeboe, chaoss en ymmv, en daarvoor moest ik zelfs niet eens terugkijken in het topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 12-01-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:29
Wat is er erg aan om een apart topic hiervoor te hebben?

Dat zou namelijk inhouden dat je (bijna) geen PS3 games een eigen topic moet geven, en dat zou dit topic weer onoverzichtelijk maken IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Anoniem: 131051 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:46:

Haleluja!

Posts in het PS3 topic over Killzone 2 of Valkyria en je wordt gelijk via een klein linkje gesommeerd de tread elders voort te zetten. Met als gevolg dat veel nieuwkomers niet in aanraking zullen komen met diverse games. Ook tips en links naar interresante import linkjes versterken voor velen de PS3 ervaring. Vragen over levertijd horden hier dan weer niet thuis.

de complete CES2009 Killzone 2 presentatie inclusief het ongelooflijke nederlandse accent... LOL

Op menig site staat trouwens te lezen dat de PS4 (voorlopig niet hoop ik) waarschijnlijk gebasseerd zal zijn op CELL techniek. Lijkt me trouwens ook wel logisch daar CELL nog lang niet zijn max heeft bereikt en dat devs over 3-4 jaar inmiddels meer gewend zijn aan de architectuur en je wellicht wel 3 CELL's in een console kan stoppen. Of zoals ze hier spreken een CELL met 32 SPE's.
Japanese tech news site PC Watch is reporting that as a cost-saving measure, Sony “has begun seriously considering” basing the upcoming PlayStation 4 on the same Cell processor that currently powers the PS3.

Though citing no sources in particular, PC Watch claims that Sony is currently soliciting developer reactions to the idea. They speculate that while Sony would like to distance themselves from the Cell in the long run, at present they might do well to make use of their existing investment and expand the technical capabilities of the PS3 only moderately — a la the hardware transition from GameCube to Wii — in order to constrain further expenditure.

In a long technical analysis following the report, PC Watch voices the opinion that the PS4’s performance would not increase significantly from that of the PS3 if this is true. While Moore’s Law and the historical rate at which Sony has shrunk processors size would suggest that the Cell processor could reach as many as 32 cores, PC Watch expects that the cost of redesigning the Cell’s layout — which has apparently remained the same as it has shrunk from 90nm to 65nm, and from 65nm to 45nm — would be prohibitive enough that Sony will stick with around 10 cores for the PS4.
Lijkt me geen slechte zet van Sony als ze de CELL een stapje verder brengen in een volgend project?

(of zullen we deze dicusssie verder zetten in het grote "PS4 hardware geruchten topic" met als enige poster ik??)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

alex3305 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:46:
Wat is er erg aan om een apart topic hiervoor te hebben?
Het staat iedereen vrij om voor een bepaalde game of onderwerp een apart topic aan te maken. Zolang een topic maar bestaansrecht heeft (zo niet heeft het natuurlijk ook niet zoveel zin om een topicstart in elkaar te zetten). Over het algemeen is het ook wel vrij goed in te schatten of dit wel of niet het geval is.

De discussie of een game nu wel of niet een apart topic zou moeten krijgen hoort hier overigens niet thuis, dus graag weer ontopic verder :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:55
Even een vraag,

Hoe zit het als ik 2de hands ps3 koop zonder bon.
Kan ik dan nog terecht bij sony voor garantie??

Vr Gr Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

scorpie

Supra Addict

Lijkt mij niet?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remco Tr schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:02:
Even een vraag,

Vr Gr Remco
Nee. Als je pech heb staat hij zelfs ook nog geregistreerd onder de oude eigenaar z'n naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Even een vraag,

Vr Gr Remco
Volgens het Nederlands recht, ja :) Bij de andere 2 consoles kan het sowieso wel, dus zou niet weten waarom het bij Sony niet zou kunnen.

Je krijgt garantie op het apparaat als het goed is. Als je een 360 of Wii aanmeldt, kijken ze naar het serienummer. Bij de 360 hoef je niks mee te sturen, bij de Wii de aankoopbon. Dit is toch een normale procedure bij consumenten electronica in Nederland.

Zolang je maar iets aan bewijs hebt dat hij in een winkel is aangekocht, zit je wettelijk goed. Pin bonnetje, afschrijft e.d. zijn ook goed. Als degene van wie je het gaat kopen helemaal niets heeft, is het imho sowieso niet te vertrouwen :)

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 12-01-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:55
Anoniem: 178057 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:13:
[...]

Nee. Als je pech heb staat hij zelfs ook nog geregistreerd onder de oude eigenaar z'n naam.
Dat heb je natuurlijk niet als ie nieuw uit de doos komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Sony bellen. Die kunnen het je vertellen. Zonder "bon" is het in Nederland altijd een beetje lastig maar naar de ervaring van velen doet Sony niet zo moeilijk meer. Gewoon ff informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

scorpie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:39:
Tijd voor een Valkyria Chronicles topic? Iemand die moeite wil doen om een TS te maken?
Omdat ik al een tijdje aan het twijfelen was: [PS3] Valkyria Chronicles

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Dit lijkt me nou wel een leuk stukje software; kan je je PC scherm streamen naar je PS3 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 12-01-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:15

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 136772 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:29:
Dit lijkt me nou wel een leuk stukje software; kan je je PC scherm streamen naar je PS3 :)
Zal wel flinke inputlag meebrengen en ik gebruik mijn 24" scherm ook al voor me pc&PS3 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Snippertje op 12-01-2009 21:31 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remco Tr schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:15:
[...]

Dat heb je natuurlijk niet als ie nieuw uit de doos komt..
Dat is waar, maar het gaat om een 2de handse, dus dan kan ik aannemen dat de vorige eigenaar hem geregistreerd heeft.

EDIT: Spreek me zelf gewoon tegen. Het maakt niet zo veel uit een registratie. Alleen voor reparaties dan. Makkelijker voor hun je console te tracken bij reparaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Is dit nieuws al 'ns langs gekomen?

Hackers use 200 Playstation 3 consoles to hack SSL certificates

Posted By: Raymond Padilla - Wednesday, December 31, 2008 6:31 AM

Remember when people were scared of the PlayStation 3 being used for nefarious purposes? You know, with it's uber powerful cell processor and all? It turns out they were right! A group of hackers used a farm of 200 PS3s to crack SSL (secure sockets layer) certificates. According to ZDNet's Zero Day blog:
"Using computing power from a cluster of 200 PS3 game consoles and about $700 in test digital certificates, a group of hackers in the U.S. and Europe have found a way to target a known weakness in the MD5 algorithm to create a rogue Certification Authority (CA), a breakthrough that allows the forging of certificates that are fully trusted by all modern Web browsers."

The hackers recently presented their research at the 25C3 conference. This is pretty crazy stuff. People have already been using their PS3s as powerful distributed computing device (Folding@home), but this takes it to another level. Hopefully Dr. Evil never gets his hands on a PlayStation 3 cluster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:31
Snippertje schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:31:
[...]

Zal wel flinke inputlag meebrengen en ik gebruik mijn 24" scherm ook al voor me pc&PS3 ;)
Ik heb voor de grap eens de trial gedownload en geïnstalleerd en het brengt inderdaad een flinke inputlag met zich mee. Als ik een een letter type dan duurt een seconde of twee voordat ik deze op het tv scherm zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Laatst online: 15:45
Heeft iemand Savage Moon al gedownload? Lijkt me wel een leuk spel. Heb het filmpje bekeken en heb het idee dat het een soort tower defense game is.
Wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

het ziet er zo saai uit voor een tower defense game? Tower defense draait hem deels om de lol, niet om dit hyperserieuze gedoe :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 21-04 22:03
Het doet me een beetje denken aan Starship Troopers. Als de gameplay net zo goed is als bij Monsters dan zou het best iets kunnen zijn. Speaking of which: kan je in Monsters levels/maps uitspelen in coop mode? Ik heb toch wat moeite met de medium levels (I know, shame on me), dus ik zou een medespeler wel kunnen gebruiken. Tevens zou dat de coop spannender maken omdat het ergens om zou gaan.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

in coop kunje alle levels idd uitspelen en het is ook iets gemakkelijker.... maar minstens 10x zo leuk nog! Als je Coop gaat spelen begin je wel overnieuw maar dat lijkt me niet zo'n probleem... ik heb al 2x een hele nacht PJ Monsters coop gespeeld met een vriend :D .... zwaar verslavend en leuk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 16:58

reuzekind

Ik geloof in GoT

Anoniem: 136772 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:29:
Zojuist even geprobeerd, maar het valt mij tegen. Ik zie niet echt een meerwaarde. Het beeld is niet scherp, en het geluid kan je ook via je PS3 afspelen maar dat is erg zacht.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

reuzekind schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:50:
[...]

Zojuist even geprobeerd, maar het valt mij tegen. Ik zie niet echt een meerwaarde. Het beeld is niet scherp, en het geluid kan je ook via je PS3 afspelen maar dat is erg zacht.
Jammer, dan heeft het geen meerwaarde ten opzichte van bijvoorbeeld Ps3MS :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

Weet iemand misschien wat een goede kabel is om mijn ps3 met mn scherm te verbinden via de dvi-d, wil er max 25 euro aan uitgeven. Er is zo veel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 19:49
Anoniem: 281387 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:13:
Weet iemand misschien wat een goede kabel is om mijn ps3 met mn scherm te verbinden via de dvi-d, wil er max 25 euro aan uitgeven. Er is zo veel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie ;).
Ik heb zelf deze: http://www.elektronica-online.nl/?content=6603
Werkt perfect, en nog goedkoop ook!

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:33
Beste tweakers,

Ik heb zojuist ook een playstation aangeschaft.
Dit is een 40 gb uitvoering.
Als alles goed gaat zou ik deze vanavond moeten ontvangen.

Ik heb bewust niet voor een andere gekozen, aangezien deze lekker goedkoop was.
Mocht ik ooit een kaarlezer of meer usb poorten nodig hebben zet ik er wel een usb hubje op.
Ook is de dvd spelen gaar aan het worden, en aangezien we een 50 inch full hd tv hebben zou blue ray niet misstaan :)

Hebben jullie nog suggesties met qua spellen?
Ik zou graag wat samen met mijn vriendin spelen, in de richting van mario achtig iets.
Zelf vond rpg games op de ps2 erg leuk.

Tot de volgende post met ervaringen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Sowieso even wat geld apart houden voor begin volgende maand als Killzone 2 uitkomt!

Dat spel wordt echt überbruut!
En het is van een Nederlandse ontwikkelaar! *O*
Kijk ook ff dit filmpje: http://www.gamekings.tv/index/videos/preview-killzone-2/

Verdere aanraders:

Little Big Planet
Resistance 2
Gran Turismo
Metal Gear Solid 4

[ Voor 53% gewijzigd door mace op 13-01-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

cable-one schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:52:

Ik zou graag wat samen met mijn vriendin spelen, in de richting van mario achtig iets.
Little Big Planet uiteraard, maar ook de Lego games (Lego Star Wars, Lego Indiana Jones, Lego Batman, wat je het meest aanspreekt) zijn aanraders op gebied van leuke co-op gameplay.

Als je RPG's op de PS2 leuk vond, moet je zeker eens Folklore proberen (er is een demo van in de PSN store). Veel mensen vinden de gameplay wat te traag, maar het spel heeft een mooie groep trouwe fans opgebouwd. Folklore heeft zeker kwaliteiten en ik speel het ook enorm graag. Zeker eens proberen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hij vraagt mario achtige games en rpg's en jij komt met een shooter aan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281387

Beste tweakers,

Tot de volgende post met ervaringen !
:P voor de mario achtig iets kun je toch echt beter een wii kopen ;). Dat vind je niet op de ps3, maar dat is mijn mening, heb ze niet voor niets allebei. :P.

Maar om samen te kunnen spelen vind ik Litte Big Planet toch wel erg leuk 8), lego indiana jones is ook super!

@hesr, zit er geen verschil in kwaliteit/duurzaamheid tussen de kabels van 5 euro en 25 euro? Of merk je pas verschil bij kabels van rond de 100 euro. Kan dit eigenlijk nergens echt goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
part 3 van killzone 2 docu sta nu ook op www.gamekings.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:33
Anoniem: 281387 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:14:
[...]

:P voor de mario achtig iets kun je toch echt beter een wii kopen ;). Dat vind je niet op de ps3, maar dat is mijn mening, heb ze niet voor niets allebei. :P.

Maar om samen te kunnen spelen vind ik Litte Big Planet toch wel erg leuk 8), lego indiana jones is ook super!

@hesr, zit er geen verschil in kwaliteit/duurzaamheid tussen de kabels van 5 euro en 25 euro? Of merk je pas verschil bij kabels van rond de 100 euro. Kan dit eigenlijk nergens echt goed vinden.
Die hebbben we ook al :)
Maar ik vroeg me af of er ook zo's soort genre op de PS3 is.

IIG bedankt voor de suggesties !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Boeboe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:12:
Hij vraagt mario achtige games en rpg's en jij komt met een shooter aan? 8)7
Boeiend, het wordt het spel van het jaar op de PS3, zonder enige twijfel.

En je moet je ook niet beperken tot 1 genre. :P

[ Voor 8% gewijzigd door mace op 13-01-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:21
Vergeet ook Ratchet & Clank niet, heeft mijn vriendin ook uitgespeeld.

Als je tegelijkertijd wilt spelen is Little Big Planet plus een extra controller inderdaad aan te raden.
En wellicht ook nog een optie zijn partygames als Singstar en Buzz.

[ Voor 16% gewijzigd door Melniek op 13-01-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik bespeur hier Lair toestanden eerlijk gezegd. Ik zie niets meer dan een vervolg op een bijzonder matige shooter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

mace schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:45:
[...]

Boeiend, het wordt het spel van het jaar op de PS3, zonder enige twijfel.

En je moet je ook niet beperken tot 1 genre. :P
Misschien dat het voor jou het spel van het jaar wordt, maar dat is zeker niet het geval voor iedereen. Er zijn nu ook eenmaal gamers die shooters niets zeggen. Killzone zegt me ook totaal niets. Het dichtste wat ik bij een shooter op m'n PS3 ga spelen zijn third person shooters zoals Metal Gear Solid, Dead Space en Resident Evil. FPS'en zoals Bioshock, Resistance en Killzone kunnen me echt gestolen worden.

En daarbij vroeg cable-one naar platform games. Als jij dan met shooters komt aanzetten, dan sla je de bal compleet mis. Als iemand een cola vraagt, ga je hem toch ook geen fanta geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik bespeur iemand die niet op de hoogte is van de ontwikkeling van KZ2 op zichzelf en de enorme verschillen met die van KZ1 (1e game, klein team, geen support van sony etc.). En KZ2 vergelijken met Lair is net zoiets als appels met ruimteschepen vergelijken. Ze zijn allebei groter dan een pinda, maar daar houden de overeenkomsten meteen mee op ;)

edit: Kan me er wel invinden, dat KZ2 niet echt mario-achtig op me over komt.

@Darthdavy: Kijk jij echt nog uit naar RE5? Het spreekt mij niet meer zo aan. Het horror-element is nergens meer te bekennen en het lijkt er erg op alsof capcom met RE5 meegaat met de rest. Zeker wat betreft het co-op gedeelte en het is verder wel erg veel schieten.

[ Voor 33% gewijzigd door Reemster op 13-01-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Boeboe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:06:
Ik zie niets meer dan een vervolg op een bijzonder matige shooter ;)
Hebben we het over Killzone 2? Nee, inderdaad vriend met jou houding komen we er wel!

Het vorige spel was kut (die mening deel ik niet op alle fronten) dus deel twee zal 6 jaar later en heel veel gameplay bewijs later ook wel niks zijn? vreemde conclusie.

Natuurlijk hou je azijnzeikers en ik verwacht ook niet dat alle mensen dit een leuk spel zullen vinden. Ik ga voorlopig even uit van de online BETA testers die de online modus geweldig vonden en de brute over de top actie en geweld zoals reeds eerder gezein in filmpjes. Ik zie er een soort van COD4 meets Gears of War in. Natturlijk moet ik het nog afwachten maar de eerste berichten zijn zeer, zeer, zeer positief.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Beste tweakers,

Ik heb zojuist ook een playstation aangeschaft.

- Little Big Planet met zen tweeen is erg leuk!
- Ratchet and Clank is een zeer goed 3D platform spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

DarthDavy schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:22:
[...]

Misschien dat het voor jou het spel van het jaar wordt, maar dat is zeker niet het geval voor iedereen. Er zijn nu ook eenmaal gamers die shooters niets zeggen. Killzone zegt me ook totaal niets. Het dichtste wat ik bij een shooter op m'n PS3 ga spelen zijn third person shooters zoals Metal Gear Solid, Dead Space en Resident Evil. FPS'en zoals Bioshock, Resistance en Killzone kunnen me echt gestolen worden.

En daarbij vroeg cable-one naar platform games. Als jij dan met shooters komt aanzetten, dan sla je de bal compleet mis. Als iemand een cola vraagt, ga je hem toch ook geen fanta geven.
Als je hem niet gaat spelen hoe kan je er dan een mening over gaan vormen? Beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 20:28
Er zit geen verschil in de kabels. Hoe duurder ze zijn, hoe meer je word genaaid. Het gaat hier om een digitaal signaal (een nul of een een en niets daartussen), deze word verwerkt of niet. Een kabel van € 100,- of soms zelfs wel € 200,- zorgt echt niet voor een beter 0 of een betere 1.
Bij analoog signaal is dit weer net even anders, maar digitaal = goedkoop gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

tjah "game van het jaar" is natuurlijk voor iedereen anders, zal wel die hele Killzone 2 hype, maar ik ga hem niet eens halen.... zal voor mij dus ook nooit game van het jaar worden ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mace schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:29:
[...]
Als je hem niet gaat spelen hoe kan je er dan een mening over gaan vormen? Beetje raar.
Als je hem nog niet gespeeld hebt hoe kan je er dan een mening over gaan vormen? Beetje raar :p

(laat staan hem meteen tot "spel van het jaar" uitroepen)

[ Voor 60% gewijzigd door boe2 op 13-01-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

-RazieL- schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:23:
@Darthdavy: Kijk jij echt nog uit naar RE5? Het spreekt mij niet meer zo aan. Het horror-element is nergens meer te bekennen en het lijkt er erg op alsof capcom met RE5 meegaat met de rest. Zeker wat betreft het co-op gedeelte en het is verder wel erg veel schieten.
Of ik geïnteresseerd zal zijn in RE5 zal vrij veel afhangen van het horrorelement. Ik vind het vrij moeilijk om op de beschikbare trailers daar nu een mening over te vormen. De trailers zetten nogal vrij veel de actie in beeld en ik had ook het idee van teveel actie en teveel shooter om mijn interesse te wekken, maar in de PC GamePlay van januari staat er een mooie preview van RE5 en in de preview werd ook veel verteld over hoe de horrorgameplay van RE5 nou net gaat verlopen en dat kwam al veel meer als survival-horror over dan als een actie-shooter zoals de trailers dat doen.

Ik ga ervan uit dat de trailers nu vooral een showcase moeten zijn van de actie die in RE5 te vinden zal zijn, maar dat betekent nog altijd niet dat het spel 100% zo verloopt. Het wordt een beetje afwachten, maar ik hou RE5 zeker in de gaten.

De co-op gameplay ben ik ook niet zo geïnteresseerd, maar sinds Prince of Persia heb ik wel ingezien dat een goeie AI compagnion een goede meerwaarde voor een game zal zijn. Sheva kan dus net zoals Elika in PoP een grote meerwaarde voor RE5 hebben. Maar veel zal natuurlijk van haar AI afhangen en hoe ze haar mannetje zal staan in de gevechten. Het is te hopen dat eerder Sheva de gamer zal helpen, dan dat de gamer op Sheva moet babysitten.

We zullen zien.

PS: ik wil een /addignore optie op het forum >:) (niet voor jou bedoeld uiteraard Raziel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Boeboe schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:43:
[...]

Als je hem nog niet gespeeld hebt hoe kan je er dan een mening over gaan vormen? Beetje raar :p

(laat staan hem meteen tot "spel van het jaar" uitroepen)
Omdat ik de meeste previews heb gezien, en ik weet ongeveer wat een spel goed maakt en ook vooral wat een spel populair maakt. Ik bedoelde ook niet zozeer mijn spel van het jaar of iemand anders' spel van het jaar, maar ik denk dat dit hét ps3 spel van 2009 wordt voor de pers.

Natuurlijk kan je pas oordelen als je het spel daadwerkelijk in handen hebt, maar het is gewoon zo anders dan anders. Kijk een aantal shooters steken boven de rest uit om verschillende redenen en KZ2 is daar een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OVERLORD_1982 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:41:
[...]

Er zit geen verschil in de kabels. Hoe duurder ze zijn, hoe meer je word genaaid. Het gaat hier om een digitaal signaal (een nul of een een en niets daartussen), deze word verwerkt of niet. Een kabel van € 100,- of soms zelfs wel € 200,- zorgt echt niet voor een beter 0 of een betere 1.
Bij analoog signaal is dit weer net even anders, maar digitaal = goedkoop gewoon goed.
Nou ja technisch zit er dus wel degelijk verschil tussen kabels. Bij een goedkope kabel is de kans op een fout of een breuk in de draden groter, quality-assurance en testen gebeurt bij kabels die voor 5€ verkocht worden niet of amper. Mocht ie het niet doen dan verlies je natuurlijk niet zoveel geld... :P Een kabel van 5€ levert inderdaad een even scherp beeld als een Monster® kabel van 150€. Action winkels hebben standaard een HDMI kabel van 2m in het assortiment voor 4€, prima kwaliteit. Er zit zelfs 3 jaar garantie op. Wel weer genoeg geluld over kabeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Wat wel prettig is zijn vergulde contacten omdat goud niet oxideert zoals nikkel dat wel doet.
Ze kosten ook niet gek veel meer, hooguit een tientje.

De consumentenbond oordeelde laatst dat vergulde contacten onzin zijn voor HDMI "want het is toch een digitaal signaal". Nou is dat een stom argument want alle signalen zijn in principe analoog en onderhevig aan analoge storingen. Corrosie geeft gewoon een slecht contact, en dan kan je uiteindelijk spikkels in je beeld krijgen. Daarom is goud beter, want die prik je er in en dan hoef je er niet meer over na te denken, bij vernikkelde kabels zou je dus nog wel eens oxidatie kunnen krijgen en dan moet je dus het stekkertje er even uithalen en schoonmaken.

Verder is qua geleiding goud niet noemenswaardig beter dan nikkel, en zelfs slechter dan koper, maar koper oxideert weer stukken sneller, daarom zijn stekkers van dure kabels verguld, om oxidatie tegen te gaan en niet omdat goud beter geleidt want dat is dus niet zo. Wat wel beter geleidt is zilver, dat zie je dus nog wel eens.

[ Voor 18% gewijzigd door mace op 13-01-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
mace schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:01:
Wat wel prettig is zijn vergulde contacten omdat goud niet oxideert zoals nikkel dat wel doet.
Ze kosten ook niet gek veel meer, hooguit een tientje.
......
Dit zou opgaan als je ook gouden aansluitingen op je TV hebt. Het merendeel van de TV's heeft dit echter niet. Het gebruiken van een goud i.c.m. een niet edel metaal geeft juist oxidatie. Goud geleid wel beter beter, maar wederom is dit iets wat voortkomt uit de analoge wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

DarthDavy schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:51:RE5 geblaat

PS: ik wil een /addignore optie op het forum >:) (niet voor jou bedoeld uiteraard Raziel).
Uiteraard 8)

Ahum, dus... Ik heb RE5 ook nog niet afgeschreven, hopen dat de trailers idd niet het volledig beeld weergeven. Het komt allemaal nogal popi-jopi over.

Co-op doet volgens mij ook wat afbreuk aan de spanning, als je alleen betn is het horror-effect toch groter. Wat me met co-op (met een vriend) wel leuk lijkt is wanneer de paden ineens scheiden en dat je dan weer bij elkaar moet zien te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik begrijp niet dat co-op zo'n grote factor is in een game. Iedereen loopt maar te huilen als het niet in een game zit, zo ook bij Killzone 2. Co-op is op zich vrij leuk, maar het moet in het verhaal en bij het spel passen. Zo vind ik het niet passen bij resident evil inderdaad. In Resistance 1 vond ik het wel weer prima.

Hetzelfde geldt overigens voor splitscreen multiplayer (on / offline). Ik vind het logisch dat je niet online splitscreen kunt spelen want je kunt maar met 1 psn tegelijk ingelogd zijn, dus hoe houd je dan je ranks en trophies en alles bij? Kun je wel weer concessies gaan dat alleen player 1 dan trophies haalt voor zijn account, en dat player 2 een beetje voor spek en bonen meedoet, maar dan krijg je dat gezeik weer dat dat niet goed genoeg is.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:29
...

...
Persoonlijk ben ik ook meer weg van de meer casual spellen dan de hardcore spellen dus ik denk dat ik hier toch wel wat vanaf mag weten :P.

Persoonlijk vind ik LittleBigPlanet (zoals anderen ook al aangaven) erg leuk om te doen, ook met z'n tweeën. Daarnaast heb je natuurlijk nog de van nature party spellen zoals Buzz! en Singstar. Toch wel wat buiten het genre van Mario, maar ook erg leuk om te doen met meerdere personen. Wat ik ook een erg leuk spel vind, zowel single als multplayer is Age of Booty, een soort van bordspel. Ook zijn Super Puzzle Fighter II Turbo en Lumines aangename spellen om in je eentje of met z'n tweeën te spelen, alhoewel dit puzzle spellen zijn. Als laatste wil ik je nog High Velocity Bowling meegeven. Dit is een soort van Wii-achtig bowling spel en is erg leuk om te doen op de PS3.

Ook denk ik dat je voor casual spellen beter op PSN kunt kijken. Vooral de Amerikaanse PSN staat er vol mee. Hier zitten ook nog wat PS1 juweeltjes tussen die erg leuk zijn, zoals Rayman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Pixeljunk monsters (+encore) is ook een gave game, en is met 2 players te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 19:49
Anoniem: 281387 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:14:
[...]

Ik heb die kabel al ontelbare keren losgekoppeld en weer aangesloten, maar hij werkt nog steeds perfect. De kabel is bovendien ook vrij dik.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Zo ik heb playstation maar even gebeld, omdat me PS3 sinds vorig week geen schijfjes meer leest. Zoals verwacht krijg je het antwoord dat er eerst geformatteerd moet worden, want dat is uiteraard weer een oplossing die vaak werkt volgens de medewerkster. Zegt ze dood leuk klik op dit en dat en opeens zit je in een systeem herstel van dik 3,5 uur. (?1) Ik heb de 60gig versie nog.

Ik heb het maar even gecancelled geen tijd voor vandaag, kga het van de week maar eens volledig doen. Al heb ik al een dik vermoeden dat dit de oplossing toch niet is, maar we zien wel.
Iemand hier die zelf/iemand kent waarbij systeem herstel daadwerkelijk heeft geholpen?

Komt ook nog eens bij dat ik geen idee meer heb wat me PSN wachtwoord was, en na wat dingen ingevuld te hebben op de PS site ben ik ook niet verder gekomen. Ze sturen een nieuw wachtwoord door zegt de site, maar vooralsnog niet ontvangen.

Gelukkig is er nog geen enkele game uitgekomen sinds de launch die ik echt wilde hebben, tis enkel balen van de BR functie atm voor mij. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

Zorg zoiezo ervoor dat áls je een systeemherstel gaat doen, je eerst je savegames back-upt. Er zit een prima back-up functie in je PS3 daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hmm, kan je ergens makkelijk een overzicht zien van de schijfruimte die in gebruik is??

Ik heb een 40Gb versie, en ik krijg nu de melding al dat hij vol is als ik een 1Gb demo wil downloaden...

Terwijl ik eigenlijk pas 7 spellen geinstalleerd heb! (demo's enzo heb ik al verwijderd)

Ik heb de speldata doorgelopen, maar als ik dat bij elkaar optel, kom ik net aan de 27Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RonnieB82 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:03:
Hmm, kan je ergens makkelijk een overzicht zien van de schijfruimte die in gebruik is??

Ik heb een 40Gb versie, en ik krijg nu de melding al dat hij vol is als ik een 1Gb demo wil downloaden...

Terwijl ik eigenlijk pas 7 spellen geinstalleerd heb! (demo's enzo heb ik al verwijderd)

Ik heb de speldata doorgelopen, maar als ik dat bij elkaar optel, kom ik net aan de 27Gb.
Home® geinstaleerd misschien? Die game heeft ook een flinke hap gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 11:55

Amiet01

Master_A

Weet iemand een site waar je HD music videos kunt downloaden? Ik wil er namelijk een paar op mijn PS3 zetten.

Edit:
Sorry ik was me daar niet van bewust voordat ik dat vroeg. Excuses

[ Voor 29% gewijzigd door Amiet01 op 13-01-2009 21:59 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Amiet01 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:54:
Weet iemand een site waar je HD music videos kunt downloaden? Ik wil er namelijk een paar op mijn PS3 zetten.
Ik neem aan dat er gewoon copyright op die video's zit (sommige platenmaatschappijen? laten ze niet voor niets verwijderen van bijvoorbeeld youtube). Voor de mensen die linkjes naar downloads willen geven: laat die maar achterwege :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Deze is van Sony zelf:
http://kotaku.com/5039471...s-vidzone-service-for-ps3

www.vidzone.tv kun je gewoon bezoeken met je PS3 browser. Bediening met de controller wordt nog aan gewerkt, maar ze wilden het werkend maken met de d-pad, dus lekker simpel.

edit: ja ik weet het, het is niet HD, maar goed.. ;p

[ Voor 9% gewijzigd door scorpie op 13-01-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267299

Zelf een beetje zoeken is wel de bedoeling. Buiten dat is dit topic er voor ervaringen, niet om te vragen wat de leukste aanbiedingen zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 267299 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:44:
Wat is nu de beste/goedkoopste aanbieding voor ps3,
welke pakketten zijn er nu ?????
Jij bent echt te erg.

Maak volgende keer liever een topicreport...

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 15:34

De 40GB HDD heeft geen echte 40GB.
daarnaast zou het best eens kunnen dat een deel van de HDD niet beschreven kan worden omdat deze vrij moet blijven voor tijdelijke bestanden (maar dit weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 21-04 22:03
Ga naar Settings>System Settings>System Information (ik heb de Engelse taal aan staan), daar staat bij mij (o.a.) "Free Space 50 GB / 74 GB". Ik heb dus nog wel even te gaan :)

Heb ondertussen meer dan 40 uur in GTA4 zitten, GT5:P bijna alles op goud (waarschijnlijk ook een 20tal uren) en Uncharted de eerste keer uitgespeeld in ~10 uur. En dan weet ik nog niet eens de tijd die ik heb besteed aan Monsters/The Last Guy en alle demo's. Vind ik toch aardig wat speeltijd in de 2 maanden dat ik het apparaat heb en in mijn afstuderen zit, nog steeds dik tevreden met mijn PS3 dus.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Anoniem: 267299 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 22:44:
Wat is nu de beste/goedkoopste aanbieding voor ps3,
welke pakketten zijn er nu ?????
Je bent een paar weken te laat. Op dit moment is er niks bijzonders. Je zou een PS3 met 1 (prut) game en een HDMI-kabel bij amazon.co.uk voor 290 pond plus verzendkosten kunnen bestellen. Dan ben je zo'n 340 euro kwijt. (Of 330 euro als je geen game erbij koopt). (Een paar weken geleden kreeg je bij amazon.co.uk voor minder geld trouwens drie prima games erbij) Mediamarkt en Bart Smit hebben geen aanbiedingen dus dan betaal je in NL weer 400 euro.

[ Voor 22% gewijzigd door ymmv op 14-01-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 15:00
1071 reacties alweer, tijd voor #39?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hoewel de PS3 1080p24 aankan en onze tv ook; hoe zit dit nou met 720p? Ik wil 720p namelijk ook judder-free bekijken. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? De setting staat al op "aan" maar de tv geeft aan dat hij draait op 1280x720 @ 60Hz. Bij 1080p materiaal geeft hij wel netjes aan dat hij op 24 Hz runt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275797

Amiet01 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 00:31:
De setting staat al op "aan" maar de tv geeft aan dat hij draait op 1280x720 @ 60Hz. Bij 1080p materiaal geeft hij wel netjes aan dat hij op 24 Hz runt.
Dit is prima aangezien 720p-content gewoon meestal 50 of 60Hz is. Hoewel technisch mogelijk is 24Hz-content over het algemeen te vinden in 1080p-formaat en niet 720p. Het zou dus al judderfree moeten zijn wat je nu afspeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 10:05
Hoewel de PS3 1080p24 aankan en onze tv ook; hoe zit dit nou met 720p? Ik wil 720p namelijk ook judder-free bekijken. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg? De setting staat al op "aan" maar de tv geeft aan dat hij draait op 1280x720 @ 60Hz. Bij 1080p materiaal geeft hij wel netjes aan dat hij op 24 Hz runt.
Gewoon bij je instellingen alleen 1080p aanvinken en de rest vrij laten, dan krijg je altijd 1080p(op 24Hz waar mogelijk) door.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:30
Rofl. moest echt even serieus lachen _O-

Even over het killzone2 verhaal; men zegt wel dat er geen co-op in de game verwerkt zit, en dat dit een minpunt zou moeten zijn. Maar er schijnt een patch uit te komen waardoor dit dus wél mogelijk gaat worden (snap het niet zo, waarom niet meteen erin prakken ?).

bron : www.gamed.nl

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:48
Op psonly.nl valt alweer te lezen dat er juist geen plannen zijn voor co-op...valt geen pijl op te trekken dus, behalve dat het er bij launch niet inzit.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Sluuz schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:29:
Op psonly.nl valt alweer te lezen dat er juist geen plannen zijn voor co-op...valt geen pijl op te trekken dus, behalve dat het er bij launch niet inzit.
Schiet lekker op zo dus, maargoed ik zal me ook wel vermaken met de single-player en het hele online gebeuren denk ik :)
Is het nu al bekend wanneer hij precies komt? want hij stond in de planning voor 27feb ofzo, maar heb hier en daar gehoord dat hij juist begin feb zou komen.. maar dat is ook afwachten dan maar gok ik zo.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 13:56
Wat voor 720p24 materiaal heb jij dan? Volgens mij is blu-ray allemaal 1080p. Ook als je met DLNA streaming werkt is het ook 1080p upscaled, alleen dan heb je geen 24hz ondersteuning (werkt alleen met blu-ray).

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
he toch nog Red Alert 3 voor de PS3 met extra content. Ik ben niet zo van de RTS games op consoels (ookal heb ik de eerste Red alert op mijn PS1 helemaal grijs gespeeld, staat ook in de store voor de geinterreseerden!) Ik game niet veel meer op mijn pc (lees: nooit) dus ik debnjk wel dat deze RA3 op mijn PS3 gaat draaien.

Ik heb trouwens Pixejunk Eden, geweldige game, maar ik kan geen optie vinden om custom music te draaien, dit zou bij Pixeljunk: Monsters ook kunnen maar ook daar nooit kunnen vinden. Kan iemand zeggen of het kan en zo ja hoe dat dan gaat?

[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 14-01-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

swopdark schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:41:

Ik heb trouwens Pixejunk Eden, geweldige game, maar ik kan geen optie vinden om custom music te draaien, dit zou bij Pixeljunk: Monsters ook kunnen maar ook daar nooit kunnen vinden. Kan iemand zeggen of het kan en zo ja hoe dat dan gaat?
Ps button. Dan in de ingame xmb muziek kiezen en hij speelt het af.

[ Voor 33% gewijzigd door Shiver23 op 14-01-2009 08:58 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kaos- schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:35:
[...]
Schiet lekker op zo dus, maargoed ik zal me ook wel vermaken met de single-player en het hele online gebeuren denk ik :)
Of offline, er zitten nl. ook bots in voor de multi-player games :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
EfBe schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:18:
[...]

Of offline, er zitten nl. ook bots in voor de multi-player games :)
Bots vind ik wack. Ook al zeggen ze dat ze de meeste stoere A.I. hebben en "humaan" bewegen.. nah ik moet tegen échte duitsers kunnen schieten. >:)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Er is een speciaal Killzone 2 topic he voor diegenen die het nog niet weten:
[PS3] Killzone 2

Die nieuwe ign insiders movies zijn echt ...... wow no words :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Misschien een idee om in het ps3-versie overzicht in de topicstart mee te nemen volgens welk proces de GPU + CPU gebakken zijn en het stroomverbruik van de console???

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik heb met Fifa nogal eens last van een wegvallende verbindig en heel veel lag. Nu schrijft iemand op het forum (elders) dat je gewoon alle poorten op de router moet openzetten voor de IP (intern) van de PS3. Kan dit kwaad? Is de ps3 van buitenaf dan benaderbaar en hackbaar? Of kan ik dit gerust doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
sretlow schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 10:32:
Ik heb met Fifa nogal eens last van een wegvallende verbindig en heel veel lag. Nu schrijft iemand op het forum (elders) dat je gewoon alle poorten op de router moet openzetten voor de IP (intern) van de PS3. Kan dit kwaad? Is de ps3 van buitenaf dan benaderbaar en hackbaar? Of kan ik dit gerust doen?
Je kan alle poorten wel opengooien geen probleem, als je er alleen een ps3 achter hebt hangen.
(wie de fok wil nu een ps3 hacken? :X)

Als je ook nog een zooitje computers achter je router hebt zitten, dan zou ik even goed kijken welke poorten wel en welke poorten je beter niet kan openzetten.

Maar dan nog, ik ben al 12 jaar online, en heb nog nooit te maken gehad met enig vorm van "hacking/cracking". Dus ik snap niet waarom mensen allemaal stoere firewalls en virusscanners nodig hebben. Als je geen gekke dingen doet, gebeuren er ook geen gekke dingen met je systeem.

Ik zeg altijd maar zo : Wat hebben hackers op mijn computer te zoeken? er staat niets bijzonders voor hun op. Als ze vette spullen willen hebben zoeken ze wel gemeente-kantoren en zulke rommel op.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04
Toen mijn familie een jaar of 12 geleden online ging dachten we ook zo. Totdat een hacker zich toegang verschafte tot de PC van mijn moeder en haar map met al haar hobbyspulletjes wiste. Mensen die dit soort dingen doen zijn niet rationeel, ze zijn er slechts op uit om andere mensen te beschadigen op elke manier mogelijk :r

Sindsdien netjes overal een firewall en virusscanner op.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zet je PS3 gewoon in de DMZ van je router, dan ontvangt die 1-op-1 al het internet verkeer en heeft de rest van je netwerk er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Over verbindingen gesproken, ik probeerde gister een HD film van PC naar de PS3 te spoelen. Helaas duurt dat voor 8 GB nogal lang, en eigenlijk wil ik de file niet opknippen, dus liever niet via een externe harddisk.
Nu gebruik ik een wireless verbinding van PC naar router, en weer wireless van router naar PS3, en ik denk dat dat de bottleneck is.
Is het mogelijk om de PS3 met een netwerkkabel direct aan de PC te hangen? En zoja, herkent tversity of een van die andere streamers die 'vaste' verbinding dan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Furfoot schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 08:38:
[...]

Wat voor 720p24 materiaal heb jij dan? Volgens mij is blu-ray allemaal 1080p. Ook als je met DLNA streaming werkt is het ook 1080p upscaled, alleen dan heb je geen 24hz ondersteuning (werkt alleen met blu-ray).
Alle series die je download zijn 720p en 23.976 fps (24p). Ik zet deze series om naar AVCHD en bekijk het via de externe HD.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 11:11

Bergie

Lekker belangrijk...

chrisboers schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:11:
Over verbindingen gesproken, ik probeerde gister een HD film van PC naar de PS3 te spoelen. Helaas duurt dat voor 8 GB nogal lang, en eigenlijk wil ik de file niet opknippen, dus liever niet via een externe harddisk.
Nu gebruik ik een wireless verbinding van PC naar router, en weer wireless van router naar PS3, en ik denk dat dat de bottleneck is.
Is het mogelijk om de PS3 met een netwerkkabel direct aan de PC te hangen? En zoja, herkent tversity of een van die andere streamers die 'vaste' verbinding dan?
Is vast wel mogelijk; wellicht moet je een crosscable gebruiken (ik weet niet of dat anders automatisch goed gaat) Maar houd er rekening mee dat je dan ook geen DHCP server beschikbaar hebt dus je IP adres etc handmatig in moet stellen.

Niet echt iets wat je iedere keer weer wil doen als je een film wilt kopiëren denk ik :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

Beste audiotechneuten,

ik wilde op aanraden van iemand hier laatst de Sony DR-BT50 bluetooth koptelefoon aanschaffen om
te linken met mn ps3, heerlijk lijkt me dat met zon koptelefoon.
Na wat zoeken her en der heb ik er 1 gevonden. Besloot opt laatste moment toch maar te googlen op
"DRBT50 PS3" en ja hoor.. het kan gewoon NIET. (BRON) Althans niet rechtstreeks.
Ik heb een oplossing gevonden maar ik snap bepaalde dingen niet, aanschouw:

Probleem:
"The PS3 does not support A2DP. So you can only chat with a Bluetooth headset, typically a phone headset."

Oplossing:
"There is however something you can do to make it work. Get this.
This is a Bluetooth transmitter or receiver so you can connect it to the headphone jack on your receiver and send audio to the DR-BT50 headphones.
I can say this works with authority because I bought the combination this weekend and set it up last night."

De Sony Bluetooth® Transmitter & Receiver HWS-BTA2W schijnt dus dè oplossing te zijn.
Ik ben best bereid dat ding erbij te kopen maar nu zit ik met hetvolgende.
De PS3 heeft alleen een optische output voor audio, corrent?
En volgens mij.. heeft die HWS-BTA2W een jackplug nodig??

Wie helpt mij uit de brand? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 179526 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:36:
De Sony Bluetooth® Transmitter & Receiver HWS-BTA2W schijnt dus dè oplossing te zijn.
Nee, hij heeft ook een analoge, op die multi-AV aansluiting. :)
Ja, maar dat is dus niet zo moeilijk. :)

Volgens mij krijg je het kabeltje gewoon bij de playstation:

Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/02/ciu/91/06/d74c36c622a0c28cd8426110._AA280_.L.jpg

Dan pak je daar dus gewoon de rode en de witte van, en die sluit je met wat verloopstekkertjes aan op je bluetooth transmitter. :)

En dus deze erbij:

Afbeeldingslocatie: http://elektronica-online.nl/productimages/172.jpg

(kon ff plaatje niet zo gauw vinden)

[ Voor 11% gewijzigd door mace op 14-01-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

PS3 heeft optical out, evenals scart (gewoon stereo plugs zeg maar) en natuurlijk HDMI (zie startpost). Verloopje van tulp naar jackplug zou kunnen werken, maar weet het niet zeker.

edit: mjah what ^^^^^^^^ said dus

[ Voor 9% gewijzigd door scorpie op 14-01-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Wat jij laat zien is geen jack maar Tulip, das niet hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

OVERLORD_1982 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:42:
zie zijn edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 179526 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:36:
Beste audiotechneuten,

ik wilde op aanraden van iemand hier laatst de Sony DR-BT50 bluetooth koptelefoon aanschaffen om
te linken met mn ps3, heerlijk lijkt me dat met zon koptelefoon.
Na wat zoeken her en der heb ik er 1 gevonden. Besloot opt laatste moment toch maar te googlen op
"DRBT50 PS3" en ja hoor.. het kan gewoon NIET. (BRON) Althans niet rechtstreeks.
Ik heb een oplossing gevonden maar ik snap bepaalde dingen niet, aanschouw:

Probleem:
"The PS3 does not support A2DP. So you can only chat with a Bluetooth headset, typically a phone headset."

Oplossing:
"There is however something you can do to make it work. Get this.
This is a Bluetooth transmitter or receiver so you can connect it to the headphone jack on your receiver and send audio to the DR-BT50 headphones.
I can say this works with authority because I bought the combination this weekend and set it up last night."

Wie helpt mij uit de brand? Alvast bedankt!
toon volledige bericht
Wat wil je er nou me doen dan en waarom bluetooth? Je kan toch een gewone draadloze koptelefoon halen als je geluid wilt door een koptelefoon? Chatten kan op deze manier met geen van beiden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

OVERLORD_1982 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:42:
Had je ff beter moeten lezen want dat staat er ook. ;)
Ik had het er al instaan voor mijn edit, enkel heb ik er nu een plaatje bijgezocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

[b][message=31345892,noline]
Wat wil je er nou mee doen dan en waarom bluetooth? Je kan toch een gewone draadloze koptelefoon halen als je geluid wilt door een koptelefoon? Chatten kan op deze manier met geen van beiden.
Chatten doe ik nooit, niemand hier boeit dat. En ik heb voor bluetooth gekozen omdat ik dan meerdere koptelefoons kan aansluiten de ps3, voor zover ik begrepen heb kont dat niet met die andere draadloze technologie.

Maar bedankt voor jullie snelle reacties! Het klinkt allemaal best logisch!! haha en ow zo simpel..
Ik ga vanmiddag eens kijken bij de lokale elektroboer voor zon stekkertje.
Ill be back. :9
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...