Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 38 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 74.951 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds denk ik dat het beter is dat Sony de Nintendo en Microsoft manier overneemt. Het lijkt me duidelijk dat ze er net zo graag onderuit willen komen als de bartsmit zelf. Hun denken ook, die Bartsmit krijgt het toch nooit voor elkaar om fatsoenlijk een spelcomputer op te sturen naar ons dus dat scheelt weer in reparatie kosten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
EfBe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:10:
[...]

Bart smit roept de no 1 in gaming te zijn en verkoopt games en consoles. Dus moeten ze op de hoogte zijn van wat ze verkopen, end of story. Ben je dat niet, dan ga je maar ergens anders werken of op cursus. Ik verwacht niet dat een baliemedewerker/ster een ps3 gaat repareren maar wel op de hoogte is van welke wetten en plichten er gelden in dit land voor de verkopende partij.

Sterker nog, er liep ondanks een postbus 51 campagne op de TV met een jong gastje die zn brandweerauto terug kwam brengen "Ik heb hem hier gekocht, staat op het bankafschrift!", dus aankomen met 'ik weet het niet' als personeelslid is niet alleen liegen, het is ook nalatigheid, want het is niet het probleem van de consument dat een personeelslid zich weigert te verdiepen in simpele materie waar men mee bezig is.
Ja precies, dat vind ik nou ook, als Bart Smit zegt dat hun No.1 gameshop zijn, is het hun verantwoordelijkheid om daar deskundig personeel voor te laten rondlopen. Doen ze dat niet, dan zijn ze NIET no.1 gameshop ( zijn ze sowieso al niet, maar dat is mijn eigen mening ).

En @ NinteX

Ik vind dat als jij dealer bent van een bepaald product, je daar ook deskundig personeel voor moet hebben, maakt niet uit wat voor product.
Ik ga ook geen make up verkopen, omdat ik er geen verstand van heb !
Is toch niet meer dan logisch ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben teveel vertrouwen in de winkels en winkeliers. Ze gaan echt geen mensen op cursus sturen, omdat er een enkel bedrijf is dat vind dat de winkels de garantie moeten leveren. MS en Nintendo regelen dat netjes zelf, waarom Sony dat niet doet is me echt een raadsel want het scheelt vooral veel irritatie bij de klant. Daarnaast weten ze meestal het meeste van het populairste product. Op dit moment wordt vast het een en ander verteld over de Wii en DS. De PS3 info zal op een laag pitje staan, dat was vorige generatie ook zo met de GameCube. Als iemand hier in de winkel iets vraagt aan een medewerker kan loop ik meestal even een stukje om zodat ik niet in de lach schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 10:54:
[...]

Je kan hem naar de BS brengen maar die doen precies hetzelfde als je als consument doet, bellen met Sony en een RMA aanvragen. Het duurt alleen wat langer want van het filiaal gaat het transport (2 keer per week) terug naar het hoofdkantoor, daar zit een technisch mannetje die even het probleem controleert. Hij belt naar Sony om een RMA aan te vragen/opsturen/wachten/terugkrijgen, dan gaat ie weer op transport naar het betreffende filiaal. Dan moet jij daar weer heen kachelen en kan je hem ophalen.

Maar net wat je zelf wil dus, het duurt zo 1 of twee weken langer gok ik.
Goede argumenten :) Ik ga maandag Sony bellen. Ik neem aan dat ik mijn eigen PS3 terugkrijg, gezien het feit dat hij nog onder het jaar garantie valt!?
fmb schreef op zondag 04 januari 2009 @ 11:24:
[...]

Deze discussie is een paar dagen geleden nog gevoerd in dit topic. Die zal je dus al gelezen hebben, maar voor de zekerheid: deze post hoort erbij walletje-w in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."
Zeker gelezen. Ging hier echter volgens mij om PS3'sbuiten garantie termijn.
SanderPS3 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:54:
[...]

Ik zou echter zeker nog een keer naar BS bellen, en zeggen dat je nintendo hebt gebeld en daar een vreemde reactie kreeg, dan krijg je vervolgens te horen van BS dat je niet nintendo maar sony moet bellen, en dan zou ik echt een klach in dienen bij BS, wat ben je dan een achterlijk stuk vreten vrij dom, als je zegt dat je met je PS3 naar nintendo moet bellen, sorry hoor maar dit is werkelijk schandalig !!

EDIT : @ hieronder, winkelmedewerkers hebben tegenwoordig echt het IQ van een straatsteen :X
Dat gaan we zeker nog even doen komende week >:) Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar merk dat jouw IQ opmerking over het algemeen toch wel de waarheid is.
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:54:
Ik snap niet waarom iedereen zo graag zijn PS3 bij de winkel terug wil brengen in plaats van naar Sony te bellen. Ik wil juist altijd de winkeliers vermijden, omdat ik bang ben dat het dan langer gaat duren. Is het niet gewoon veel beter om direct contact op te nemen met mensen die er verstand van hebben? Wat is de kans dat een PS3 op een goede manier terugkomt als Bartsmit hem naar Nintendo stuurt. Dan kun je gaan zeuren over "rechten" die je hebt en "plichten" van de leverancier, maar daar kom je ook niet verder mee als het IQ van een gemiddelde verkoper niet hoger is dan dat van een oliebol(no offense winkelmedewerkers :+ ).

Ook vind ik het wel erg raar dat ik steeds meer lees van PS3's die kapot gaan. Het bewijst maar weer eens dat hardware deze generatie echt zo verrot in elkaar is gebouwd. Doorgebrande Wii GPU's, Defecte Blu-Ray drives, Disk read errors, gare Xbox 360 drives, RROD. Toch wel erg slordig van producten waar je meestal de hoofdprijs(400, 600, 250 euro) voor betaald hebt. Mijn NES doet het nog steeds, ik denk dat geen van deze consoles na meer dan tien jaar nog steeds werken. :P

[...]

Bartsmit is een speelgoed winkel, wat weet een parttime vakantiemedewerker van een speelgoed wnkel over games? Ik ken mensen die de Nintendo DS ook nog steeds GameBoy DS noemen en de termen Nintendo Playstation of Sony Wii hoor ik ook vaak zat. De meeste mensen geven niet zo om de bedrijven en kijken raar op als ze Mario Kart niet voor de Xbox 360 kunnen vinden.

Niet iedereen is even bij de tijd als mensen die namen van bedrijven of producten in hun naam zetten.
Ben inmiddels overtuigd :+

Alles moet tegenwoordig vlug vlug worden ontwikkeld en op de markt worden gezet om de concurrent maar voor te zijn. Van kwaliteitsproducten is daardoor steeds minder sprake. Niet alleen bij consoles. Ook mobielttjes tonen steeds vaker gebreken die na enkele firmware upgrades zijn verholpen.Best triest want het kost allemaal een hoop geld.

[ Voor 76% gewijzigd door robbydw op 04-01-2009 13:56 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:34:
Jullie hebben teveel vertrouwen in de winkels en winkeliers. Ze gaan echt geen mensen op cursus sturen, omdat er een enkel bedrijf is dat vind dat de winkels de garantie moeten leveren. MS en Nintendo regelen dat netjes zelf, waarom Sony dat niet doet is me echt een raadsel want het scheelt vooral veel irritatie bij de klant.
Direct contact met de klant betekent meer kosten voor Sony, want ipv dat ze een beperkt aantal dealers en winkels met reparatieverzoeken aan de telefoon krijgen zouden ze zelf al die mensen moeten te woord staan. Probleem voor Sony is dat dit steeds minder reeel wordt. Vroeger was winkelpersoneel redelijk goed op de hoogte van wat ze verkochten en functioneerden winkels als een soort 1e lijn helpdesk als klanten in de knoei kwamen met hun aanschaf. Tegenwoordig is de kwaliteit van het personeel zo abominabel dat klanten verwachten dat ze bij problemen de fabrikant moeten kunnen bellen. Sony probeert dus vast te houden aan een verouderd idee van klantencontact,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:50:
Ik heb daarnet de battelfield bad company demo geïnstalleerd, en wat een game! _/-\o_
Ik heb de game ook gehaald n.a.v. de online ervaring in de demo (online doet het nu niet meer in de demo)
Die moet ik zeker ook hebben. Gewoon veel lol en vette actie. Wat een idee ook, om een shooter te maken rond een B-team, met alle onwennige, onnozele situaties die daar bij horen. :)

Hun conversaties zijn onderhoudend, de singleplayer is onderhoudend, de graphics zijn zeer goed wat mij betreft (goed genoeg), vette sound voor alle wapens. Je hebt echt het gevoel van te eens goed te knallen...
Ik heb in eerste instantie de game vooral gespeeld online. Deze game kwam destijds als vervanging voor COD4 bij mij. Na het toevoegen van de trophie-patch ben ik ook begonnen met de singleplayer en wauw wat is die leuk! de levels zijn echt enorm en je bent zo 2uur bezig met een level. De lame-ass gesprekken tussen je kameraden zijn soms ook geweldig en de GFX zijn vooral van de mannetjes en voertuigen echt superieur.

Ik heb gisteren het laatste level op normal uitgespeeld en ben nu bezig op hard.

Mijn tactiek was: eerst in "normal" het level spelen en zoveel mogelijk unlockebles en gold vinden. Daarna het level nogmaals spelen op "hard" maar dan alle gold en unlockebles vinden voor maximaal trophy resultaat. Ik gebruikte youtube (voobeeld) om de locaties van het goud die ik echt niet kon vinden te achterhalen. Ik hoef nu nog de laatste twee goudlocaties in het laatste level en dan heb ik de gouden trophy voor het vinden van al het goud in de game.

jaja ik ben een trophy-whore geworden... Bij deze game hebben de trophies me echt aangezet tot verder zoeken en doorzetten. GE-WEL-DI-GE game!! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://static.www.gamez.nl/uploads/4/s/4s8233h30ch09xru.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.www.gamez.nl/thumbnails/600/5/d/5d7a5efa24f111d93a0e8e33cb5b26a7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.www.gamez.nl/thumbnails/600/0/b/0bb1ef748230938c67728e4bb91b1414.jpg

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm je hebt me aangestoken, als ik 100% op Resistance 2 heb ga ik die ook maar eens halen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De demo van Valkyria Chronicles geeft echt wel een verkeerde indruk wat de moeilijkheidsgraad betreft. Ik ben dol op tactical rpg's, maar jongens, dit spel is echt MOEILIJK :D. Zit nu in chapter 7 en de kleinste fout kan je halve squad hun leven kosten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is de volledige game van BF: BC veel beter dan de demo? Want de demo vind ik in elk opzicht een kwalitatief matig product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-RazieL- schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:39:
Is de volledige game van BF: BC veel beter dan de demo? Want de demo vind ik in elk opzicht een kwalitatief matig product.
De demo is niet represantatief voor de game vind ik, deze steekt beter in elkaar. Door de demo kreeg ik het idee dat de game zich ook vooral in het midden-oosten af zou spelen, dat is dus absoluut niet het geval. Ik speelde vooral de MP en daar had je meerdere maps die lekker Europees waren beetje setting platteland van Bosnië of zo.
Boeboe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:23:
De demo van Valkyria Chronicles geeft echt wel een verkeerde indruk wat de moeilijkheidsgraad betreft. Ik ben dol op tactical rpg's, maar jongens, dit spel is echt MOEILIJK :D. Zit nu in chapter 7 en de kleinste fout kan je halve squad hun leven kosten.
Is het echt zo moeilijk? Ik krijg de game binnenkort (gratis ivm leveringsproblemen bestelling bij CD-WOW) en het leek me wel een grappige titel. Ik houd normaal niet van manga/FF stijl maar gemixt met de WOII vibe lijkt het me wel wat. Ik lees best wel positieve verhalen over deze titel maar hij lijkt niet veel aandacht te hebben gekregen bij de release...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De demo die ik speelde was een level in de bossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben benieuwd naar Valkyria Chronicles krijg hem hopelijk komende wek binnen, kvin de demo heel erg vermakelijk. maar hoop wel dat het niet te moeilijk is, kheb echt een hekel aan moeielijke stukken in games... hou er neit van op bepaalde stukken/levels tot in den treure overnieuw te moeten doen.

@Boeboe, heeft het spel moeilijkheids-graden? zoja op welke speel je dan? :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:14:
Is het echt zo moeilijk? Ik krijg de game binnenkort (gratis ivm leveringsproblemen bestelling bij CD-WOW) en het leek me wel een grappige titel. Ik houd normaal niet van manga/FF stijl maar gemixt met de WOII vibe lijkt het me wel wat. Ik lees best wel positieve verhalen over deze titel maar hij lijkt niet veel aandacht te hebben gekregen bij de release...
Valkyria Chronicles gratis? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

BTW Die leveringsproblemen verbazen me niet. De oplage van het spel moet aan de krappe kant zijn geweest want ik lees voortdurend van mensen die het spel niet in de winkel konden vinden. Het zou met niet verbazen als het spel over een tijdje nergens leverbaar zal zijn. Over een jaar is Valkyria Chronicles een collector's item waar je diep voor in de buidel mag tasten.
Chaoss schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:38:
Ben benieuwd naar Valkyria Chronicles krijg hem hopelijk komende wek binnen, kvin de demo heel erg vermakelijk. maar hoop wel dat het niet te moeilijk is, kheb echt een hekel aan moeielijke stukken in games... hou er neit van op bepaalde stukken/levels tot in den treure overnieuw te moeten doen.
Tip: gebruik een walkthrough als je er niet uitkomt. Of koop een guide. The BookDepository verkoopt de officiele guide (176 pagina's) voor slechts 10 euro incl verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/613YAIAYvnL._SCLZZZZZZZ_.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door ymmv op 04-01-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Walktroughs zijn evil, die gebruik je enkel voor post-game maximalisatie ;).

Ben nu in chapter 8 aanbeland en het gevecht in chapter 7 heeft me toch meer dan een uur beziggehouden (en heb voor het eerst een personage definitief verloren omdat ze stierf op het terrein). Men enige grote klacht is dat de tanks bij momenten echt onhandelbaar zijn: vooral als je achterwaards wil rijden krijg je ze vaak simpelweg niet de richting uitgestuurd dat je wil gaan :|
heeft het spel moeilijkheids-graden? zoja op welke speel je dan?
Het spel heeft geen moeilijkheidsgraad. De skirmish maps (staan los van het verhaal, kan je zoveel spelen als je wil om xp op te doen) kan je wel kiezen tussen "easy" en "normal", maar ik denk dat iedere mensen voor "normal" kiest :)

[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 04-01-2009 18:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah kzoek meestal wel een walktrough online,

Spel is idd lastig te vinden... khad een tijdje marktplaats in de gaten gehouden, zelfs een gezocht advertentie geplaatst. winkels hier lag hij nergens: Bart-smit, Intertoys, Mediamarkt, Toys'r'rus, FRS etc. Dus toen online gaan zoeken geen enkele engelse shop had hem in stock... behalve play voor 55,- dan kan ik hem evengoed in NL kopen.

Heb hem uiteindelijk besteld bij videogamesplus.com... hadden hem in stock voor omgerekend iets van 34 euro. Maar blijkbaar is hij in europa erg slecht te krijgen.

edit: lees overigens wel op meer plaatsen dat Chapter 7 het moeilijkste level van het spel is.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 04-01-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ymmv schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:17:

Valkyria Chronicles gratis? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

BTW Die leveringsproblemen verbazen me niet. De oplage van het spel moet aan de krappe kant zijn geweest want ik lees voortdurend van mensen die het spel niet in de winkel konden vinden. Het zou met niet verbazen als het spel over een tijdje nergens leverbaar zal zijn. Over een jaar is Valkyria Chronicles een collector's item waar je diep voor in de buidel mag tasten.
Ik had redelijk wat besteld bij CD-WOW, de helft kwam niet aan en de andere helft was het verkeerde product. Het waren kerstcadeau's en ik heb het een beetje aangedikt dat ik kwaad was dat ze het daar zo verneukt hadden en dat de producten niet op tijd voor kerst waren. Toen mocht ik een game uitzoeken die toen net in de kortingsselectie zat >> Valkyria Chronicles.

De game is prima te verkrijgen volgens mij, ik zag ze in de winkels liggen en op MP.nl staan er ook twee te koop. Op ebay doet de japanse collecters edition zo'n 170$! en dat voor een nieuwe serie!

Edit: Voor iedereen die Battlefield:BC nog wil voor een prikkie, bij gamehubs hebben ze de prijs omlaag gegooid naar 24€! Klikt u hier

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:53:
[...]

Ik had redelijk wat besteld bij CD-WOW, de helft kwam niet aan en de andere helft was het verkeerde product. Het waren kerstcadeau's en ik heb het een beetje aangedikt dat ik kwaad was dat ze het daar zo verneukt hadden en dat de producten niet op tijd voor kerst waren. Toen mocht ik een game uitzoeken die toen net in de kortingsselectie zat >> Valkyria Chronicles.

De game is prima te verkrijgen volgens mij, ik zag ze in de winkels liggen en op MP.nl staan er ook twee te koop. Op ebay doet de japanse collecters edition zo'n 170$! en dat voor een nieuwe serie!
Ik denk dat de verkrijgbaarheid in de praktijk tegenvalt. Hoog prijskaartje bij amazon.co.uk, out of stock bij play.com (en ook duur), niet leverbaar bij game.co.uk, thehut.com meldt dat het spel binnen 2-4 weken leverbaar is. Het spel begint dus nu al moeilijker leverbaar te worden. Over een half jaar is het nergens meer te koop, let op mijn woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

die ene op marktplaats ie een promo-disc... volgens mij mogend ie niet eens verkocht worden... zitje met een illegale versie.

daarnaast wordt er 1 aangeboden, en staan er 4 gezocht advertenteis, zow eg dus, toen ik nog een geozcht advertentie had staan kreeg ik er 1 per mail aangeboden, maar ik reageerde te traag was binnen een dag weg. Misschien had ik er meer in Canada moeten bestellen, leuk handeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is zo'n typische binnensluipende hit. Een vriend van me was ook enorm verbaasd toen hij zag dat ik een kartonnen versie van ICO had liggen (degene met de mooie artwork op aparte kaartjes), terwijl ik die destijds rond de release gewoon uit de winkel geplukt heb. Blijkt dat er toen gewoon zeer weinig exemplaren verspreid geweest zijn, waarna het spel een hele tijd later terug gehyped werd vanwege de "shadow of the colossus" release en ze het spel opnieuw uitbrachten....in een gewoon doosje dan wel.
Okami is misschien nog het bekendste voorbeeld: heeft een extreem beperkte europese release gekregen (zelfs in de releaseweek moest ik verschillende winkels afgaan, want de meesten namen het niet eens op stock), maar heeft dankzij de Wii re-release eindelijk de aandacht gekregen die het verdient. Laten we hopen dat het met Valkyria Chronicles allemaal wel wat beter losloopt.
die ene op marktplaats ie een promo-disc... volgens mij mogend ie niet eens verkocht worden
Als de prijs ok is, is het nog een leuk verzamelobject :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:08:
Het is zo'n typische binnensluipende hit. Een vriend van me was ook enorm verbaasd toen hij zag dat ik een kartonnen versie van ICO had liggen (degene met de mooie artwork op aparte kaartjes), terwijl ik die destijds rond de release gewoon uit de winkel geplukt heb. Blijkt dat er toen gewoon zeer weinig exemplaren verspreid geweest zijn, waarna het spel een hele tijd later terug gehyped werd vanwege de "shadow of the colossus" release en ze het spel opnieuw uitbrachten....in een gewoon doosje dan wel.
Ik heb mijn exemplaar van Ico een paar jaar voor de release van SotC gekocht en ik had ook een gewoon doosje. De versie in kartonnen verpakking met de briefkaart was blijkbaar gelimiteerd.
Okami is misschien nog het bekendste voorbeeld: heeft een extreem beperkte europese release gekregen (zelfs in de releaseweek moest ik verschillende winkels afgaan, want de meesten namen het niet eens op stock), maar heeft dankzij de Wii re-release eindelijk de aandacht gekregen die het verdient. Laten we hopen dat het met Valkyria Chronicles allemaal wel wat beter losloopt.
Ik weet niet of een game er veel mee opschiet als het een culthit is. Het zorgt meestal alleen voor hogere tweedehands prijzen maar zelden dat het spel langer op de schappen blijft. Het is in ieder geval een lot dat veel Japanse RPGs treft, zeker in Europa. De lage verkoopcijfers voor niche-games zorgde er in het verleden nogal vaak voor dat titels niet eens in Europa uitkwamen. Kijk bijvoorbeeld naar Square Enix-games als Dawn of Mana en Grandia III, wel een Amerikaanse release maar geen PAL-versie. Idem ditto voor Xenosaga 1 en 3. Wat dat betreft mag je blij zijn dat de PS3 regiovrij is, dan kun je ook kleinere games spelen die niet in Europa gedistribueerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:16:
[...]
Sony probeert dus vast te houden aan een verouderd idee van klantencontact,
Zo'n zaken gaan als een lopend vuurtje rond,als ze ooit de verkoopscijfers van MS of Nintendo willen halen zullen ze toch hun service op zijn zachts gezegd wat moeten opkrikken.Op dit moment kunnen we wel stellen dat die "rode ring" bij de 360 en dat lasergeval van de ps3 ernstige fouten zijn van de fabircant.
MS heeft dat perfect opgelost met een onberispelijke service OOK na de garantieperiode van 1 jaar.
Van Sony kunnen we dat jammergenoeg niet zeggen en ik vind dat heel jammer.Mijn Ps3 is pas een maand of 2 oud maar als ik hier lees waar men zich kan aan verwachten als het misgaat....
Ik hoop dat ze hun kar nog keren naarmate de productiekosten van hun toestel lager worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:31:

Zo'n zaken gaan als een lopend vuurtje rond,als ze ooit de verkoopscijfers van MS of Nintendo willen halen zullen ze toch hun service op zijn zachts gezegd wat moeten opkrikken.Op dit moment kunnen we wel stellen dat die "rode ring" bij de 360 en dat lasergeval van de ps3 ernstige fouten zijn van de fabircant.
Dat er problemen zullen zijn ontken ik niet. De hekserij die hier ontstaat over ondeugdelijke PS3's is gewoon onzin. De PS3 heeft geen fabrieksmatige fout die voor meer dan 30 pct van de gebruikers zal gelden. Minder dan 0,1 pct heeft er last van en dit geeft geen reden tot bezorgtheid.

Om jou gerust te stellen zullen we dan maar vragen om iedereen die een PS3 heeft die het perfect doet dit hier even te melden? Of heeft dit een minder effect? blijkbaar is een post met een probleem iets zwaarwegender.

Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat mijn PS3 niet kapot gaat en ik hoop dat dit binnen de garantietermijn zal vallen. Ik hoop dat Sony de klachten netjes oplost.

Wat ik probeer te zeggen is dat de PS3 geen fundamenteel probleem heeft en hier geen reden is om aan te nemen dat dit wel zo is.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
-RazieL- schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:39:
Is de volledige game van BF: BC veel beter dan de demo?
singleplayer geen ervaring mee, multiplayer was geen verschil (alletwee de bomb!!)
Want de demo vind ik in elk opzicht een kwalitatief matig product.
Ik heb de demo ook gespeeld, Wat vond je er slecht aan? Heb je ook de multiplayer gespeeld? Die was brilliant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15
swopdark schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:02:
[...]

Dat er problemen zullen zijn ontken ik niet. De hekserij die hier ontstaat over ondeugdelijke PS3's is gewoon onzin. De PS3 heeft geen fabrieksmatige fout die voor meer dan 30 pct van de gebruikers zal gelden. Minder dan 0,1 pct heeft er last van en dit geeft geen reden tot bezorgtheid.

Om jou gerust te stellen zullen we dan maar vragen om iedereen die een PS3 heeft die het perfect doet dit hier even te melden? Of heeft dit een minder effect? blijkbaar is een post met een probleem iets zwaarwegender.

Laat ik voorop stellen dat ik hoop dat mijn PS3 niet kapot gaat en ik hoop dat dit binnen de garantietermijn zal vallen. Ik hoop dat Sony de klachten netjes oplost.

Wat ik probeer te zeggen is dat de PS3 geen fundamenteel probleem heeft en hier geen reden is om aan te nemen dat dit wel zo is.
Dit klopt helemaal! Er gaan niet zoveel ps3's kapot en het is zeker niet een ongelofelijk groot probleem. Maar het is dus wel het grootste probleem met de ps3 en dat sony dat dan niet wil verhelpen is jammer.
Dus grove schatting 2 procent van de ps3's heeft een mankement. 1,7 procent is een defect aan de blu-ray disc.

(Bij elektronische apparaten is er gemiddeld 4% uitval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:05:
[...]

singleplayer geen ervaring mee, multiplayer was geen verschil (alletwee de bomb!!)

[...]

Ik heb de demo ook gespeeld, Wat vond je er slecht aan? Heb je ook de multiplayer gespeeld? Die was brilliant!
Ik vond het ook echt helemaal niks, en het is nog wel mijn type game :P

Ik weet niet wat het is met die game, maar hij heeft me nooit kunnen pakken. Multi-Player was alles net wat minder dan in andere games, eigenlijk op elk gebied (mening).

Volgens mij waren de verkoopcijfers ook niet om over naar huis te schrijven. Het concept is wel goed, dus ik hoop op een beter deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ymmv schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:27:

Ik weet niet of een game er veel mee opschiet als het een culthit is. Het zorgt meestal alleen voor hogere tweedehands prijzen maar zelden dat het spel langer op de schappen blijft. Het is in ieder geval een lot dat veel Japanse RPGs treft, zeker in Europa. De lage verkoopcijfers voor niche-games zorgde er in het verleden nogal vaak voor dat titels niet eens in Europa uitkwamen. Kijk bijvoorbeeld naar Square Enix-games als Dawn of Mana en Grandia III, wel een Amerikaanse release maar geen PAL-versie. Idem ditto voor Xenosaga 1 en 3. Wat dat betreft mag je blij zijn dat de PS3 regiovrij is, dan kun je ook kleinere games spelen die niet in Europa gedistribueerd worden.
Over die tweedehands prijzen, omstreeks de release van MGS4 was alles wat met MGS te maken had goud waard, puur goud. Zo werd er voor nette MGS PS1 game zo 50/60€ gelapt, terwijl je hem nu voor 15€ koopt. Dit was zo met alle oude delen vooral de Subsistance en Substance versies. Ik had een originele strategy guide voor MGS 1 met een handtekening van Kojima daar kreeg ik een bod voor van 135€! Niet verkocht maar wel leuk om te weten wat ik er voor kon krijgen.
Ik verwacht dezelfde hysterie rond de release van FF dit jaar, oftwel inkopen die shit.. >:)

Die speciale of cult games stijgen soms in prijs zonder goede reden, ook als ze compleet k*t (mening) zijn. Killer7 is zo'n voorbeeld, die game was zo raar dat niemand hem kocht maar later werden er bizarre prijzen gevraagd voor een gebruikt exemplaar. Heb hem ooit bij de Wibra gekocht voor 5€ en verassing; de game was idioot. Op mp.nl toch nog wat kunnen verdienen later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:11:
[...]
Dit klopt helemaal! Er gaan niet zoveel ps3's kapot en het is zeker niet een ongelofelijk groot probleem. Maar het is dus wel het grootste probleem met de ps3 en dat sony dat dan niet wil verhelpen is jammer.
Dus grove schatting 2 procent van de ps3's heeft een mankement. 1,7 procent is een defect aan de blu-ray disc.
(Bij elektronische apparaten is er gemiddeld 4% uitval)
Ok groot of klein probleem.Kan me eigenlijk niet schelen.
Als het een klein probleem is waarom lossen ze die paar gevalletjes dan niet netjes op??Dat spaart hen veel negatieve reclame.
Als het een groot probleem is zouden ze het moeten erkennen en het voorbeeld van MS volgen.
Amen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:05:
[...]

[...]

Ik vond het kapot maken van de omgeving wel een opvallend goed element in het spel. Het is door veel games geprobeerd en halvelings aangepakt, maar ik heb bij BC voor het eerst het gevoel dat het ook invloed heeft op de gameplay en iets toevoegt (of ik speel te weinig games)

Was ik in singleplayer een bepaalde richting aan het uitkijken en schieten, merk ik ineens dat ik toch wel erg veel damage vang uit een andere richting, was heel m'n zijdelingse cover aan gort geschoten 8)7

Ok, het is vaak overdreven (zandzakmuurtjes die in z'n geheel verdwijnen) maar het is wel leuk.

Ook aanvallend kan het invloed hebben. Verder hebben de wapens een goede 'heftige/gewichtige' feel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:53:Over die tweedehands prijzen, omstreeks de release van MGS4 was alles wat met MGS te maken had goud waard, puur goud. Zo werd er voor nette MGS PS1 game zo 50/60€ gelapt, terwijl je hem nu voor 15€ koopt. Dit was zo met alle oude delen vooral de Subsistance en Substance versies. Ik had een originele strategy guide voor MGS 1 met een handtekening van Kojima daar kreeg ik een bod voor van 135€! Niet verkocht maar wel leuk om te weten wat ik er voor kon krijgen.
Ik verwacht dezelfde hysterie rond de release van FF dit jaar, oftwel inkopen die shit.. >:)
Dacht al, heb redelijk recent mgs1 en mgs2: substance redelijk goedkoop gekocht. Ben nog op zoek naar een mooie geprijsde mgs3: subsistence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:56:
[...]

Ok groot of klein probleem.Kan me eigenlijk niet schelen.
Als het een klein probleem is waarom lossen ze die paar gevalletjes dan niet netjes op??Dat spaart hen veel negatieve reclame.
Als het een groot probleem is zouden ze het moeten erkennen en het voorbeeld van MS volgen.
Amen...
Omdat je geen onbeperkte garantie kan geven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:07:

Ik vond het kapot maken van de omgeving wel een opvallend goed element in het spel. Het is door veel games geprobeerd en halvelings aangepakt, maar ik heb bij BC voor het eerst het gevoel dat het ook invloed heeft op de gameplay en iets toevoegt (of ik speel te weinig games)
Amen to that! Vooral in de multiplay gebruik je het veel, het level Ascension. Met een beetje een strategische positie kun je zelfs als 'Support' veel kills maken en je teammates een enorme dienst bewijzen. Artillery en MG36 zijn het tofst + medipacks strooien is ook wel sociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Ligt PSonline eruit? Ik kan mezelf niet meer aanmelden op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psonline ligt gelukkig niet uit, heb zelfs nog paar demo's gedownload, namelijk valkyria chronicles en eternal sonata. Door al die post over Valkyria heeft me heel erg nieuwsgierig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:53:
[...]

Over die tweedehands prijzen, omstreeks de release van MGS4 was alles wat met MGS te maken had goud waard, puur goud. Zo werd er voor nette MGS PS1 game zo 50/60€ gelapt, terwijl je hem nu voor 15€ koopt. Dit was zo met alle oude delen vooral de Subsistance en Substance versies. Ik had een originele strategy guide voor MGS 1 met een handtekening van Kojima daar kreeg ik een bod voor van 135€! Niet verkocht maar wel leuk om te weten wat ik er voor kon krijgen.
Haha. Ik heb toen twee overtallige exemplaren van MGS1 voor in totaal 180 euro verkocht. :*) Ik schaamde me bijna om er zoveel voor te krijgen, maar er werd werkelijk als gekken voor geboden en ik ga geen nee zeggen als ze zoveel willen betalen. Ik was zelf ook bezig om een complete MGS-set te verzamelen en dankzij MGS1 heb ik een paar games "gratis" gekregen.
Ik denk het ook. Als FF13 in Europa uitkomt, zal er zeker meer vraag komen naar de FF-games op de PS1 en PS2. Ik heb zelf de set nog niet compleet, kan beter maar 'ns beginnen voor de prijzen gaan stijgen. :Y
Die speciale of cult games stijgen soms in prijs zonder goede reden, ook als ze compleet k*t (mening) zijn. Killer7 is zo'n voorbeeld, die game was zo raar dat niemand hem kocht maar later werden er bizarre prijzen gevraagd voor een gebruikt exemplaar. Heb hem ooit bij de Wibra gekocht voor 5€ en verassing; de game was idioot. Op mp.nl toch nog wat kunnen verdienen later ;)
Killer7 is van Goichi Suda, da's ook iemand waarvan de games verzamelaars/completisten/diehard gamers aanspreken. Zelfde geldt voor Clover-games. God Hand is ook een game die geld waard wordt/is.

Ik vraag me af welke PS3-games cultpotentieel hebben. Valkyria Chronicles in ieder geval. Waarschijnlijk ook Siren, Folklore en Disgaea 3.
-RazieL- schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:09:
[...]

Dacht al, heb redelijk recent mgs1 en mgs2: substance redelijk goedkoop gekocht. Ben nog op zoek naar een mooie geprijsde mgs3: subsistence
http://www.next-level.nl/...lid&submit.x=0&submit.y=0

Probeer anders 'ns ebay.co.uk

[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 05-01-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de luie MGS verzamelaar: er is iemand die zijn hele Metal Gear collectie verkoopt. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Over 10 jaar verkoop je het weer voor 5 keer zoveel.

Link: http://www.marktplaats.nl...ctie-msx-psx-ps2-ps3.html

Zo is de lol er wel een beetje af...ik vraag me af wat hij denkt er nu voor te krijgen. Ik zou max 300/350€ denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je ze nu eens via Nigeria laat verzenden en hem via Western Union betaalt :+

Zelf heb ik ook nog wel wat op men wishlist staan wat ik nog niet heb kunnen kopen omdat ze zelfs tweedehands waanzinnig duur zijn. Mijn droom is nog altijd om ooit Radiant Silvergun (sega saturn) te kopen. Gemiddeld 200 dollar voor een tweedehands exemplaar en tot 500 dollar voor een shrinkwrapped exemplaar ;(. Zelfs tijdens mijn japantrip geraakte ik er niet aan voor een redelijke prijs (goedkoopste daar was omgerekend 150 euro).

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 05-01-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Metal Gear Fritzl?

Afbeeldingslocatie: http://i81.photobucket.com/albums/j210/keesdijkstra89/JosefSnake.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb een "simpele" vraag: multiplayer FPS. WAT is een game die nu populair is en nog wel even populair blijft? Ik wil een game gaan spelen (me in verdiepen eigenlijk) waar ik ff mee vooruit kan.

COD4? COD5? Resistance 2? Bad Company? Farcry 2?

Anyone?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Ik zou zeker gaan voor cod 4 of 5 geweldige spellen met zeer hoge verslavingsfactor. Daar haal je je geld wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Valkyria Chronicles is hier te koop voor 25 euro incl. verzendkosten volgens budgetgaming. Overigens kan je alleen betalen met credit card. Hoewel...
Sorry, out of stock. Try again later.
Geen idee of hij ooit nog binnen komt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 00:44:
Voor de luie MGS verzamelaar: er is iemand die zijn hele Metal Gear collectie verkoopt. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Over 10 jaar verkoop je het weer voor 5 keer zoveel.

Link: http://www.marktplaats.nl...ctie-msx-psx-ps2-ps3.html

Zo is de lol er wel een beetje af...ik vraag me af wat hij denkt er nu voor te krijgen. Ik zou max 300/350€ denken.
De enige items die een beetje wat waard zijn zijn de eerste twee Metal Gears in die collectie. 300/350€ is wel een goeie schatting inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Na al die discussies over de garantie van de PS3 zit ik eigenlijk met een andere vraag. Ik heb mijn PS3 destijds (half jaar na de launch) tweedehands gekocht. Dit omdat ik 600 euro op dat moment wat fors vond en ik een advertentie had gezet op goed geluk of er mensen waren die hun PS3 wilden verkopen.
Ik had geluk en kon voor een mooi bedrag een PS3 overnemen. Helaas zat er geen bon meer bij (heel dom, ik weet het, ook gewoon totaal vergeten te vragen).

Nu is mijn vraag: stel dat mijn PS3 om wat voor reden dan ook ermee ophoudt, of dat er iets anders kapot gaat. Wat kan ik dan verwachten van Sony? Zullen zij mijn PS3 innemen en repareren, of doen ze zonder bon echt helemaal niets en moet ik gebruik maken van die "200 euro voor een refurbished" actie van ze?

offtopic:
De reden dat ik geen 600 euro wilde betalen ligt aan het feit dat ik ooit de PS2 bij launch heb gekocht en er toen het schandalige bedrag van 1150 gulden voor heb neergeteld. Met 3 games en een controller erbij kwam de totaalprijs toen op 1700 gulden. Gezien de snelle prijsdalingen toen, wilde ik die strategie deze keer niet opnieuw volgen :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Het is zoiezo al meer dan een jaar geleden dat jij je PS3 heb aangeschaft (namelijk in 2007) als je hem een half jaar na launch (maart 2007) heb gekocht.

Sony doet toch al niet meer aan gratis reparaties na een jaar na aankoop, dus je zal zoiezo moeten gaan dokken als je het via Sony wil regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Sluuz schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:33:

Nu is mijn vraag: stel dat mijn PS3 om wat voor reden dan ook ermee ophoudt, of dat er iets anders kapot gaat. Wat kan ik dan verwachten van Sony?
Kun je met die vraag Sony niet beter direct bellen? Dan weet je het gelijk en definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja leuk plaatje toch? Diegene die hem gemaakt had kreeg na een halve dag een sommering van Konami het plaatje te verwijderen, gelukkig had ik hem toen al gekopieerd.

En @ Spaceboy: CoD4 gaat je zeker tot dec 2009 nog vermaken, de meeste mensen houden van die nieuwe stijl wapens en uitrusting daarom zijn de servers nog altijd lekker vol.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Inmiddels weer contact gehad met Sony support lijn en eea geregeld. Ik heb inmiddels een mail binnen met daarin een "etiket" met antwoordnummer waarmee ik de PS3 op kan sturen.(liefst in neutrale doos ;) )

Enkel PS3 moet worden opgestuurd. Meteen maar even gevraagd of ik mijn eigen PS3 terugkrijg gezien het feit dat hij nog binnen standaard garantie termijn valt, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Ik krijg een gereviseerde terug :(. Ben blij dat het allemaal wordt gefixt, maar wat minder met het feit dat ik een ander apparaat terugkrijg waarvan ik niet weer hoe de vorige eigenaar er mee is omgesprongen.

Denk alleen dat er weinig tegen te doen zal zijn... In ieder geval heb ik met 10 tot 15 werkdagen weer een console die het weer doet.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

robbydw schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:30:
Enkel PS3 moet worden opgestuurd. Meteen maar even gevraagd of ik mijn eigen PS3 terugkrijg gezien het feit dat hij nog binnen standaard garantie termijn valt, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Ik krijg een gereviseerde terug :(. Ben blij dat het allemaal wordt gefixt, maar wat minder met het feit dat ik een ander apparaat terugkrijg waarvan ik niet weer hoe de vorige eigenaar er mee is omgesprongen.
Maak je geen zorgen. Uw verhaal is een 1 op 1 kopie met wat ik heb meegemaakt met mijn PS3 (ook gekocht bij Bart Smit destijds) nu een jaar geleden. Na 2 maanden gaf het ding de geest en las de drive geen enkele optische media meer. Ondertussen heb ik nu iets meer dan een jaar een "gereviseerde" PS3 teruggekregen. Gereviseerd klinkt vies, maar eigenlijk staat het gelijk met een nieuwe. Sony steekt alle gereviseerde PS3's hoe dan ook in een nieuw jasje, dus het omhulsel is hoe dan ook nieuw. Intern is de PS3 hersteld. Mijn gereviseerde PS3 draait nu iets meer dan een jaar als een zonnetje. Dat is iets wat ik van mijn nieuwe PS3 nooit heb kunnen zeggen (dus niet verwonderlijk dat ie na 2 maanden is stuk gegaan).

Geef mij maar die gereviseerde. Hij werkt perfect. Ik vind dat de afkeer van gereviseerd materiaal vooral iets is wat bij de consument tussen zijn oren zit, want je krijgt met een gereviseerd exemplaar een goed werkend stuk electronica terug (want hij is netjes getest na zijn herstelling). Iets wat nieuwe toestellen niet het geval is, die enkel wat standaard testjes hebben doorlopen voor ze in de doos naar de winkel worden verscheept.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:40:
[...]

Ja leuk plaatje toch? Diegene die hem gemaakt had kreeg na een halve dag een sommering van Konami het plaatje te verwijderen, gelukkig had ik hem toen al gekopieerd.

En @ Spaceboy: CoD4 gaat je zeker tot dec 2009 nog vermaken, de meeste mensen houden van die nieuwe stijl wapens en uitrusting daarom zijn de servers nog altijd lekker vol.
Dus, CoD4 is beter dan CoD5?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 13:36
Zijn er hier nog mensen die geinteresseerd zijn/waren in L.A. Noire :P

Lees net dat het spel 'fiscal year 2009 of Take Two' (begint herfst 2009) wordt uitgebracht. Dat is (zo ongeveer) precies rond de tijd dat Mafia II wordt gereleased (zelfde uitgever dus), niet zo slim lijkt mij... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Gusev op 05-01-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

spaceboy schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:18:
[...]

Imho: Veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

DarthDavy schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:00:
[...]

Maak je geen zorgen. Uw verhaal is een 1 op 1 kopie met wat ik heb meegemaakt met mijn PS3 (ook gekocht bij Bart Smit destijds) nu een jaar geleden. Na 2 maanden gaf het ding de geest en las de drive geen enkele optische media meer. Ondertussen heb ik nu iets meer dan een jaar een "gereviseerde" PS3 teruggekregen. Gereviseerd klinkt vies, maar eigenlijk staat het gelijk met een nieuwe. Sony steekt alle gereviseerde PS3's hoe dan ook in een nieuw jasje, dus het omhulsel is hoe dan ook nieuw. Intern is de PS3 hersteld. Mijn gereviseerde PS3 draait nu iets meer dan een jaar als een zonnetje. Dat is iets wat ik van mijn nieuwe PS3 nooit heb kunnen zeggen (dus niet verwonderlijk dat ie na 2 maanden is stuk gegaan).

Geef mij maar die gereviseerde. Hij werkt perfect. Ik vind dat de afkeer van gereviseerd materiaal vooral iets is wat bij de consument tussen zijn oren zit, want je krijgt met een gereviseerd exemplaar een goed werkend stuk electronica terug (want hij is netjes getest na zijn herstelling). Iets wat nieuwe toestellen niet het geval is, die enkel wat standaard testjes hebben doorlopen voor ze in de doos naar de winkel worden verscheept.
Zit wel wat in ja :).... we zullen wel zien.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gusev schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:19:
Zijn er hier nog mensen die geinteresseerd zijn/waren in L.A. Noire :P
Jazeker, ik denk dat de game toch niet zo'n klapper wordt. Ze houden het zo stil dat ze er zelf ook niet al te veel van verwachten, ik hoop nog altijd op een verhaal á la LA Confidential.
Nieuwe screens van Heavy rain, zien er wel goed uit. De stijl lijkt er op de laatste CGI Resident Evil film.
http://www.psonly.nl/scre...vy_Rain_-_12_screenshots/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:31
Mafia 2 ga ik zeker halen. En de trailer van een paar jaar geleden van LA noire was ook tof. Kheb er alleen al tijden niks meer van gehoord dus ik vraag me af of ie uitkomt dit jaar.

Hopelijk komen er snel wat gameplay feitjes over mafia 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 13:36
Dacht inderdaad hetzelfde! Ze houden het erg stil...er gaan ook alweer geruchten rond over de exclusiviteit voor de PlayStation 3, omdat er bij platform 'to be announced' staat en niet meer PlayStation 3 exclusive...

Maarre we gaan uiteraard eerst voor Mafia II laat dat duidelijk zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Is het (gezien de koers) nu niet handig om games in UK te kopen? Lijken me nu redelijk goedkoop. Iemand al sites waar je doit goed kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

sretlow schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:14:
Is het (gezien de koers) nu niet handig om games in UK te kopen? Lijken me nu redelijk goedkoop. Iemand al sites waar je doit goed kunt doen?
Jup, Het Games Import topic

Play / Game / Dvd + co.uk oa.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

spaceboy schreef op maandag 05 januari 2009 @ 12:18:
[...]

Dat kan iemand niet zo voor je beoordelen. Cod4 heeft fijne wapens en snelle actie. Cod5 is echt grimmig en grauw je hebt meer het gevoel midden in de ellende te verkeren. Ook zijn de maps veel groter met meer schuilplekken.
Toen ik cod 5 net speelde misde ik 4 maar die speel ik amper nog. Wat heb je liever? Jij hebt het makkelijk je maakt hoe dan ook een goede keuze met 4 of 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Totdat je erachter komt dat Killzone 2 over minder dan 2 maanden uitkomt ;p Vermoed dat er dan veel multiplayers naar die game verhuizen, maar time will tell. Zelf heb ik erg veel plezier beleeft met CoD 4, heb WaW niet (gespeeld), dus daar kan ik geen uitspraken over doen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, mijn PS3 (launch 60gig versie)leest ook geen Discs meer... Was een BR film aan het kijken en opeens bleef de film hangen, en nu is het dus afgelopen met discs lezen.
Ik heb m vanaf het begin dat is dus meer dan het schrale jaartje garantie wat je heb, maar heb wel gelezen dat het misschien toch te regelen is. Heb enkel totaal geen zin in dit gedoe na het drama dat 30 heet, zeker als ik lees hoe lang je m kwijt kan zijn en het geregel om op te sturen.

Misschien maar eens een goede BR stand allone speler zoeken. :p Heb het beetje gehad met deze generatie consoles op het moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Je hebt nu 2 jaar garantie van Sony hoor, gewoon opsturen dat ding, PS3 is veel te goede BD speler om er een standalone versie voor in de plaats te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:12:
psonline ligt gelukkig niet uit, heb zelfs nog paar demo's gedownload, namelijk valkyria chronicles en eternal sonata. Door al die post over Valkyria heeft me heel erg nieuwsgierig gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3251/2942470171_7efaf12f85_o.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 05-01-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook nieuwsgierig naar Valkyria geworden, het werkt gewoon aanstekelijk, net zoals dat bij LBP het geval is.
LBP heb ik iets van drie dagen in huis, maar nog niet eens gespeeld...

Hoe is de gameplay en camera-werk van Valkyria?
Ben gek op dat geknal, maar hoef nu niet een game te hebben waarvoor ik continu de stratgie-map erbij moet halen...

Hoop dat je me wat meer kunt vertellen, want ik heb de demo niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond cod 4 toch ook beter,is ook van een ander team.
Maar wat vinden jullie van farcry 2??
Ik heb net Metal gear solid uitgespeeld en toen kwam farcry 2 binnen van bij Play.Op het eerste zicht valt het mij serieus tegen maar het zou ook kunnen dat net na het fantastische MGS zowat elke game tegenvalt 8)7 .
Enja, MGS is al een tijd uit maar ik heb m'n PS3 nog maar twee maand.Met LBP en MGS heb ik al een toptijd gehad.Motorstorm 2 verwacht ik ook deze week >:) .
Maar die farcry 2...gelukkig maar 25 eurie voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:36:
[...]

Ben ook nieuwsgierig naar Valkyria geworden, het werkt gewoon aanstekelijk, net zoals dat bij LBP het geval is.
LBP heb ik iets van drie dagen in huis, maar nog niet eens gespeeld...

Hoe is de gameplay en camera-werk van Valkyria?
Ben gek op dat geknal, maar hoef nu niet een game te hebben waarvoor ik continu de stratgie-map erbij moet halen...

Hoop dat je me wat meer kunt vertellen, want ik heb de demo niet gespeeld.
Anders download je de demo even? wel zo handig

maar het is turn-based en om je units te selecteren waar je een actie mee doet ga je steeds naar de "overview" / map. zodra je een unit selecteerd om iets mee te doen, zoom je vanaf boven in naar "in-game"

Maargoed t' is echt een game die je ff moet proberen adhv de demo.
brambest schreef op maandag 05 januari 2009 @ 08:04:
Valkyria Chronicles is hier te koop voor 25 euro incl. verzendkosten volgens budgetgaming. Overigens kan je alleen betalen met credit card. Hoewel...

[...]

Geen idee of hij ooit nog binnen komt dus.
En die melding staat daar al een tijd... iig 2 weken, hield die site ook een beetje in de gaeten omdattie daar zo goedkoop is... uiteindelijk besteld bij videogamesplus.ca, iets van 40 euro incl verzending, maar hijs in stock zelfs op de dag dat ik bestelde al verstuurd had ik er wel voor over, want hij's verder in geen enkele UK store in stock. behalve bij play.com waar hij direct 55,- kost.

[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 05-01-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:38:
Ik heb net Metal gear solid uitgespeeld en toen kwam farcry 2 binnen van bij Play.Op het eerste zicht valt het mij serieus tegen maar het zou ook kunnen dat net na het fantastische MGS zowat elke game tegenvalt 8)7 .
Enja, MGS is al een tijd uit maar ik heb m'n PS3 nog maar twee maand.Met LBP en MGS heb ik al een toptijd gehad.Motorstorm 2 verwacht ik ook deze week >:) .
Je bent niet de enige, Farcry 2 is veel mensen tegen gevallen. Las het op verschillende fora, vooral de verdeling van de missies (van de ene kant helemaal naar de andere kant lopen/rijden) en het feit dat je overal wordt aangevallen zodat reizen bijna onmogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:38:
Ik vond far cry 2 echt zwaar tegenvallen. ik snap niet dat zulke spellen door de pers van die goede beoordelingen krijgen. 75% van de tijd ben je van punt naar punt aan het reizen. Tijdens het reizen word je om de haverklap lastig gevallen door irritante debielen die in een jeep achter je aanrijden en op je schieten. Verder zijn de missies vrijwel allemaal hetzelfde. De AI van de tegenstander is om van te huilen. Daarnaast hebben ze ook malaria in de game gepropt dat werkelijk niets anders dan irritatie toevoegt. Het enige sterke punt van de game vond ik de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Sinds ik Far Cry 2 eind oktober kocht, heb ik nog maar een uurtje gespeeld. Wat een zaadspel! Het verhaal en hoe je dit speelt is zo saai... Ik vermaak me beter met Metal Gear Solid :)

Het ergste is nog dat ik er 50 euro voor betaald heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:59:
[...]
Ik vond far cry 2 echt zwaar tegenvallen. ik snap niet dat zulke spellen door de pers van die goede beoordelingen krijgen. 75% van de tijd ben je van punt naar punt aan het reizen. Tijdens het reizen word je om de haverklap lastig gevallen door irritante debielen die in een jeep achter je aanrijden en op je schieten. Verder zijn de missies vrijwel allemaal hetzelfde. De AI van de tegenstander is om van te huilen. Daarnaast hebben ze ook malaria in de game gepropt dat werkelijk niets anders dan irritatie toevoegt. Het enige sterke punt van de game vond ik de graphics.
Ok die gaat op ebay dan!!Heb hem nog geen uurtje gespeeld maar hield er net hetzelfde gevoel aan over!!Maar het wordt er dus niet beter op...
thanxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/nieuws/images/EG/mcelad.jpg
Uit OPM, via www.evilgamerz.com.

Iemand enig idee waar het om gaat?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Chaoss schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:47:
[...]

maar het is turn-based en om je units te selecteren waar je een actie mee doet ga je steeds naar de "overview" / map. zodra je een unit selecteerd om iets mee te doen, zoom je vanaf boven in naar "in-game"

De demo geeft een redelijk beeld van het spel. Bedenk wel dat het de makkelijkste levels zijn en dat je nog een boel features mist. Naarmate je de eerste levels van het echte spel speelt, unlock je steeds meer mogelijkheden, bijv het levelen van wapens, het trainen van soldaten, een barak waar je je soldaten kunt selecteren voor je team, etc. Daarnaast mis je in de demo de lange verhaallijn die in het echte spel fantastisch in beeld wordt gebracht. Valkyria Chronicles is helemaal gemaakt alsof je een boek leest waar elk hoofdstuk als hoogtepunt een strategische missie heeft. Na het behalen van een missie wordt er ook letterlijk een pagina omgeslagen.
En die melding staat daar al een tijd... iig 2 weken, hield die site ook een beetje in de gaeten omdattie daar zo goedkoop is... uiteindelijk besteld bij videogamesplus.ca, iets van 40 euro incl verzending, maar hijs in stock zelfs op de dag dat ik bestelde al verstuurd had ik er wel voor over, want hij's verder in geen enkele UK store in stock. behalve bij play.com waar hij direct 55,- kost.
Bij play.com is hij ook niet meer op voorrad: Temporarily out of stock. Amazon.co.uk heeft nu ook een levertijd van 2-4 weken. Amazon.de heeft hem wel voor 70 euro maar ik denk dat niemand meer Duitse games wil kopen vanwege die idioot grote en lelijke USK-logo's. :r

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51tclXX4sNL._SCLZZZZZZZ_.jpg

(Daarnaast loop je ook het risico dat de game enkel en alleen in het Duits te spelen is. Die worden soms zelfs in NL verkocht door onscrupuleuze verkopers. Ik zit bijv met een duitstalig exemplaar van Vagrant Story wat ik niet meer kwijtraak... Lang leve marktplaats.nl :| ) VG+ is de beste keuze voor deze game op het moment.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 05-01-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Chaoss schreef op maandag 05 januari 2009 @ 20:47:
[...]

[...]

Gelukkig kan dat ook met een Amerikaans account, ben em nu aan het downloaden. :)
Had namelijk geen zin om nog een account aan te maken...

Bedankt voor je uitleg, verheug me op de demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Laatst online: 20:30

marapuru

db.

Zojuist heb ik Uncharted uitgespeeld. Heb mn console nog niet zo heel lang staan en was wat aan het browsen op de XMB. Zie ineens dat er trophies zijn, nu zie ik bij de savegame van Uncharted dat er aardig wat rewards zijn binnengesleept (niet alle uiteraard ;) ). Deze zie ik echter niet bij mn trophies staan!? Deze staat helemaal op 0. Ook heb ik Ratchet & Clank al een aardig eind gespeeld, maar deze rewards verschijnen blijkbaar ook niet?

Heb al geprobeerd te synchen met de server, maar daarna verschijnen ze nog steeds niet. Is het een kwestie van wachten omdat het updaten van de server lang duurt? Of gaat er echt iets fout?

edit: hoor zojuist dat de eerste games op de PS3 helemaal geen trophies hebben :/
Nouja, binnenkort toch maar eens even wat nieuws bestellen dan...

[ Voor 10% gewijzigd door marapuru op 05-01-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
mrmali schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:46:
Zojuist heb ik Uncharted uitgespeeld. Heb mn console nog niet zo heel lang staan en was wat aan het browsen op de XMB. Zie ineens dat er trophies zijn, nu zie ik bij de savegame van Uncharted dat er aardig wat rewards zijn binnengesleept (niet alle uiteraard ;) ). Deze zie ik echter niet bij mn trophies staan!? Deze staat helemaal op 0. Ook heb ik Ratchet & Clank al een aardig eind gespeeld, maar deze rewards verschijnen blijkbaar ook niet?

Heb al geprobeerd te synchen met de server, maar daarna verschijnen ze nog steeds niet. Is het een kwestie van wachten omdat het updaten van de server lang duurt? Of gaat er echt iets fout?

edit: hoor zojuist dat de eerste games op de PS3 helemaal geen trophies hebben :/
Nouja, binnenkort toch maar eens even wat nieuws bestellen dan...
Er is een patch van Uncharted met ondersteuning voor trophies. Je moet na het installeren van die patch wel een nieuwe game beginnen. Als je een game bent begonnen voordat je die patch installeerde zul je geen enkele trophy erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

scorpie schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:35:
Totdat je erachter komt dat Killzone 2 over minder dan 2 maanden uitkomt ;p Vermoed dat er dan veel multiplayers naar die game verhuizen, maar time will tell. Zelf heb ik erg veel plezier beleeft met CoD 4, heb WaW niet (gespeeld), dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
Ik weet al wat ik doe. Ik wacht op Killzone 2. :-)
Tot die tijd vermaak ik me wel met Resistance (Resistance 2 gisteren uitgespeeld, nu nog ff deel 1). Resistance 2 online is trouwens echt zwaar naar. Waarschijnlijk word IK gewoon oud, want ik werd echt compleet de pan ingehakt. Enige wat nog een beetje lukte was snipen in een 40-man team-deathmatch (wat overigens best stoer is, en gaat flink soepel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:34:
[afbeelding]
Uit OPM, via www.evilgamerz.com.

Iemand enig idee waar het om gaat?
De enige uitgever die in Hollywood zit (volgens mij), is MTV games. Geen idee waar die mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Valkyria Chronicles (demo) gespeeld.
Het ziet er best leuk uit allemaal, alleen gaat het mij allemaal iets te langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:14:
Zojuist Valkyria Chronicles (demo) gespeeld.
Het ziet er best leuk uit allemaal, alleen gaat het mij allemaal iets te langzaam...
Hint: het is een demo van een strategiespel in de makkelijkste stand om vooral geen gamers af te schrikken met een veel te hoge moeilijkheidsgraad en complexiteit.

Wat je vooral uit de demo leert is de gameplay die je makkelijk oppikt, zeker voor een SRPG. Als je de spelmethode bevalt, je wilt de demo spelen maar nu met uitgebreide verhaallijn en levels met een echte uitdaging, dan moet je voor de echte game gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al heel wat Nederlandse en Engelse forums gelezen en het valt me op dat de Blue-Ray speler vaak
geen schijfjes meer leest na het afspelen van een Blue Ray Movie. Ik krijg het gevoel dat langdurig
gebruik van de Lens het probleem veroorzaakt bij veel gevallen.

Een collega die een aardige collectie heeft met blue Ray movie's heeft ook binnen een half jaar een defekt gehad met het afspelen van schijfjes en gelukkig is dat nu wel werkend maar hij heeft voor de zekerheid
afgelopen december toch nog maar een aparte blue ray speler gekocht

TIP : DEAD SPACE - een super game met een geweldig verhaal en geweldige Horror elementen.

De game staat in de top 20 (13e) met een gemiddeld cijfer van 88 punten (66 reviews mag/bladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier mensen die op een LCD pc monitor gamen?
Ik ga een Acer AL2623w kopen (250€ MM) en wil daar een PS3 (2e) en 360 aan hangen.
Volgens de website heeft de monitor HDCP dus hij zou moeten werken met de PS3.

Ik heb nog een HDMI kabeltje en wil de PS3 via HDMI kabel + omvormer > DVI aansluiten. Zijn er meer mensen hier die dat hebben gedaan? Wat heeft een monitor normaal een 'male' of een 'female' DVI connector? Dat is namelijk wel even van belang voor welk blokje ik moet bestellen.
Edit: Gevonden: 2,5€ : http://cgi.ebay.com/DVI-M...0.m14&_trkparms=72%3A1234|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:27:
Ik heb al heel wat Nederlandse en Engelse forums gelezen en het valt me op dat de Blue-Ray speler vaak
geen schijfjes meer leest na het afspelen van een Blue Ray Movie. Ik krijg het gevoel dat langdurig
gebruik van de Lens het probleem veroorzaakt bij veel gevallen.
Dat de lens er na één film mee ophoudt is natuurlijk al helemaal onzin, en ik ken ook mensen met een PS3 die ze sinds launch elke dag gebruiken die nergens last van hebben, mensen die aan hun 3de PS3 zitten en de lens van mijn PS3 heeft het ook één keer opgegeven waarop ik een volledig nieuwe heb gekregen van Sony.

Daarnaast lijkt me dat er geen verschil kan zijn tussen Blu-ray films en Blu-ray games voor de lens van de PS3. Volgens mij heb je gewoon pech als je lens van je PS3 het begeeft, want het overgrote deel doet het prima en de lenzen van de PS3's doen het een stuk beter dan die van de PS2's en PSX's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:33:
Ik ga een Acer AL2623w kopen (250€ MM) en wil daar een PS3 (2e) en 360 aan hangen.

Ik heb nog een HDMI kabeltje en wil de PS3 via HDMI kabel + omvormer > DVI aansluiten. Zijn er meer mensen hier die dat hebben gedaan? Wat heeft een monitor normaal een 'male' of een 'female' DVI connector? Dat is namelijk wel even van belang voor welk blokje ik moet bestellen.
Edit: Gevonden: 2,5€ : http://cgi.ebay.com/DVI-M...0.m14&_trkparms=72%3A1234|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50
ZO GOEDKOOP ? :/ Is dat serieus zo ?
Dan haal ik er direct eentje op, op internet zijn ze over de 400 (Tweakers pricewatch)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SanderPS3 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:45:
KOOP ? :/ Is dat serieus zo ?
Dan haal ik er direct eentje op, op internet zijn ze over de 400 (Tweakers pricewatch)
ssst, ik wilde het eigenlijk nog aan niemand verklappen >:) Het is idioot goedkoop, zit ook wel handel in. Geen idee of het bij elke MM is. 26 inch (66cm) FullHD in feite, wil een leuk gamehoekje creëren en dan is zo'n grote TV net wat te overdreven. Nu nog kijken of digitenne er ook op kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

ik wacht op h.a.w.x lijkt mij een te gek spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:33:

/offtopic

Zo vreemd is de aanbieding niet. De Acer AL2623W is al weer bijna twee jaar oud en heeft geen HDMI input. De markt voor deze schermen staat op het punt te kelderen, dit zijn gewoon de eerste aanbiedingen. Hier ook één met DVI en HDMI input:

http://tweakers.net/pricewatch/228193/samsung-2693hm.html

Her en der zie je al meer aanbiedingen in dit soort monitoren. Ik zie ook steeds meer aanbiedingen van Full HD TV's van 40" 1920 x 1080 pixels onder de 699,- grens duiken.

\ontopic

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:22:
[...]

Hint: het is een demo van een strategiespel in de makkelijkste stand om vooral geen gamers af te schrikken met een veel te hoge moeilijkheidsgraad en complexiteit.

Wat je vooral uit de demo leert is de gameplay die je makkelijk oppikt, zeker voor een SRPG. Als je de spelmethode bevalt, je wilt de demo spelen maar nu met uitgebreide verhaallijn en levels met een echte uitdaging, dan moet je voor de echte game gaan.
Ik ben niet helemaal duidelijk geweest, het switchen tussen de verschillende personages trekt mij niet echt.
Het geeft me meer een gevoel alsof ik zit te schaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:26:
[...]
Het geeft me meer een gevoel alsof ik zit te schaken....
Wel, dat is eigenlijk wel de bedoeling ja :9. Het gaat hem er echt om vooruit te plannen en je weinige eenheden beurt per beurt zo goed mogelijk te plaatsen.

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 05-01-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:39:
[...]

Wel, dat is eigenlijk wel de bedoeling ja :9. Het gaat hem er echt om vooruit te plannen en je weinige eenheden beurt per beurt zo goed mogelijk te plaatsen.
Het meest vervelende was dat je ook maar 1x mag vuren, per personage.
Terwijl ik dan het liefst even flink lang de trekker over wil blijven halen. :P

Volgende keer beter, have fun met de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:31
PWM schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:58:
[...]

De enige uitgever die in Hollywood zit (volgens mij), is MTV games. Geen idee waar die mee bezig zijn.
Volgens mij zit Naughty Dog daar ook (uncharted, Jak & Daxter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

is er eigenlijk al een release date voor FF13? ik kan ook nog nergens ingame filmbeelden vinden, ben eigelijk wel benieuwd... kheb nog nooit een FF game gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 12-09 19:39
Chaoss schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:53:
is er eigenlijk al een release date voor FF13? ik kan ook nog nergens ingame filmbeelden vinden, ben eigelijk wel benieuwd... kheb nog nooit een FF game gespeeld :P
Ga je schamen! :+

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hey de PS3 is pas mijn eerste console :+

Geloof dat ik in de tijd van de "twilight" cd's wel eens een oude verse geprobeerd (4 ofzo), maar destijd heb ik dat niet langer volgehouden dan 10 minuutjes spelen ofzo. Ben er nu wel nieuwsgierig naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Misschien toch maar eerst eens een andere rpg proberen dan. Zoals je zelf aangeeft zijn er momenteel niet eens ingame beelden van FF13 beschikbaar en het zou me niet verbazen mocht het nog harder tegenvallen dan FF12 (persoonlijke smaak natuurlijk, maar komaan zeg....er zijn massas betere rpg's uitgekomen toen ;)). Eternal Sonata zou binnenkort ook moeten uitkomen voor de ps3. Nogal lineair, maar desondanks een zeer sfeervolle rpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Demo van Eternal Sonata heb ik iig al geprobeerd, geen onaardig game, lekker kleurrijk/sfeervol, vechtsysteem vonnik wel wat lastig en vaag werken.

Wel jammer dat die game op de xdoos al tijden uit is en pas volgende maand naar de PS3 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik wil jullie graag even wat humor bezorgen op deze koude morgen. Oftewel, uitspraken van Peter Molyneux.

Korte samenvatting:
PS3 is de teleurstelling van 2008
2009 wordt een droog jaar nu alle "triple A-titels" als Fable 2 al uit zijn

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Chaoss schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:53:
http://ps3.gamespy.com/index/release.html
-RazieL- schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:48:
Ik wil jullie graag even wat humor bezorgen op deze koude morgen. Oftewel, uitspraken van Peter Molyneux.

Korte samenvatting:
PS3 is de teleurstelling van 2008
2009 wordt een droog jaar nu alle "triple A-titels" als Fable 2 al uit zijn

...
Fable 2 noemt ie niet in z'n laatste zin, maar ja het is een retard deluxe dat wisten we al.
Hoe kan je nu al zeggen dat 2009 mager wordt, wordt het ooit mager? Er zijn altijd verrassingen en bovendien is er nog zat te spelen en anders hebben we altijd nog de budget bak waar titels in liggen waar je nooit aan toegekomen bent.

BDW kheb Guitar Hero (4) gekocht, erg vermakelijk (als je beetje into rock muziek bent.) Vond het altijd zo'n hoog plastic gehalte hebben totdat ik het zelf een keer geprobeerd had. Aanrader!

Alleen erg jammer dat Guitar Hero III: Legends Of Rock game only overal uitverkocht is (of veel te duur) en levertijd 3-4 weken.

[ Voor 27% gewijzigd door Gman op 06-01-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Tja, Molyneux.... DE teleurstelling van 200x wat mij betreft. Ooit een begenadigd spel-concept bedenker, maar sinds black&white toch echt de weg kwijt...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Gisteren de laatste partij gouid gevonden in Bad Company en het laatste level in hard gespeeld. zo weer twee gouden trophies rijker :D wat een spel zeg!

Daarna gestart met Prince of Persia. Even wennen aan de controls en gfx na BC maar zeker geen tegenvaller. Het stijltje is mooi. Ik vind de game wel wat makkelijk. Heb na een uurtje spelen al twee bosses dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
chrisboers schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:17:
[...]

Tja, Molyneux.... DE teleurstelling van 200x wat mij betreft. Ooit een begenadigd spel-concept bedenker, maar sinds black&white toch echt de weg kwijt...
onzin, fable 2 is geweldig. Wel een beetje onzin om te zeggen dat 2009 teleurstellend wordt. Maar het is vrij evident dat 2008 lastig te overtreffen valt.

Voor ps3 bezitters echter een goud jaar, GoW3/Uncharted en Killzone sowieso al. Exclusives zat. Ik ben benieuwt of MS nog wat in de pocket heeft. Helaas is een PS3 gewoon te duur voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Over Fable 2 kan je inderdaad moeilijk iets slechts zeggen ;)

Het gaat volgend dit jaar vrij hard gaan tussen beide consoles. Zo hebben ze onder andere ieder hun eigen -solide- linup van rpg games die vooral in Japan een ware strijd om de heerschappij zal doen uitbarsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Fable 2 is een erg vet spel, das de enige X360 titel waar ik ECHt jaloers op ben.

Voor de rest blaat die Molyneux maar uit zijn nek... Fable 1 was een redelijke flop... maakte ttoaal neit waar wat ze vantevoen beloofden (zoals Fable 2 nu is had deel 1 eigenlijk moeten zijn) B&W was een briljant concept maar is ook geflopt... en dan roepen dat er dit jaar niets geods meer uitkomt.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...