Niemand?kadoendra schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:54:
Als ik een audio cd wil luisteren met mijn ps3 vraagt hij altijd of ik op internet naar de cd-gegevens (artiest enzo) wil zoeken. Ik wil dat nooit, dus ik vraag me af of je dit kunt uitzetten. Dus dat hij meteen begint met spelen als ik de cd erin knal. Weet iemand dat?
Heb zo'n klein vermoeden dat dit niet uitgeschakeld kan worden...
http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/music/cddata.htmlWhen you insert an audio CD, the PS3™ system automatically connects to the Internet and obtains CD information. To obtain CD information, you must first accept the user agreement that is displayed on the screen.
Wat zijn dan de cijfers?scorpie schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:15:
Nee, de failure rate van de ps3 is erg laag, radar overdrijft om z'n case maar overtuigend op de buis te krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door B___MAN op 30-12-2008 23:37 ]
Waarom denk je dat ik de reken en denkfouten onder voorbehoud hebt gezet?
Marketing, HOME en PSN kosten worden toch ook redelijke gedekt door de omzet die zij creëren?Distributiekosten, uitval en reparatie, marketing, R&D(!!!), nog wat operationele kosten per console (PSN, Home).
Uiteindelijk zal jou redenatie misschien een stuk dichter bij de werkelijkheid liggen. Wat ik eigenlijk doel te zeggen is dat het verlies per verkochte console in de EU een stuk lager zal liggen dan die in de VS...?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
overbodig
[ Voor 95% gewijzigd door swopdark op 31-12-2008 00:03 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Ik probeer nou de MEME expansion voor Metal Gear Online te kopen via die verschrikkelijke website van Konami, maar het lukt maar telkens niet.
Ik kan inloggen met m'n Konami ID, vervolgens wordt er getoond wat er gekocht kan worden (en welke ik niet meer kan kopen vanwege een limiet), maar als ik eenmaal kies wat ik wil krijg ik een pagina met de error: "Please return to the top page then try again. We would like to apologize for any inconveniences caused."
Niks geen melding of de shop down/offline of wat dan ook is, alleen deze nietszeggende melding.
Heb alle mogelijke talen geprobeerd zonder succes.
Ik probeer het al voor de kerstdagen, maar telkens weer die error. Kan ook met geen mogelijkheid support/klantenservice vinden voor deze site. Hebben meer mensen hier last van, weet iemand wat er aan de hand is?
Het gaat dus om deze site:
https://my.konami.net/mgo2/login.mgo?sub=GAME
Ik kan inloggen met m'n Konami ID, vervolgens wordt er getoond wat er gekocht kan worden (en welke ik niet meer kan kopen vanwege een limiet), maar als ik eenmaal kies wat ik wil krijg ik een pagina met de error: "Please return to the top page then try again. We would like to apologize for any inconveniences caused."
Niks geen melding of de shop down/offline of wat dan ook is, alleen deze nietszeggende melding.
Heb alle mogelijke talen geprobeerd zonder succes.
Ik probeer het al voor de kerstdagen, maar telkens weer die error. Kan ook met geen mogelijkheid support/klantenservice vinden voor deze site. Hebben meer mensen hier last van, weet iemand wat er aan de hand is?
Het gaat dus om deze site:
https://my.konami.net/mgo2/login.mgo?sub=GAME
Als je zoekt op "failure rates ps3" op google kom je veel artikels uit 2007 tegen die het hebben over 0.02% wat een Sony executive ooit heeft doen laten uitkomen. In een artikel uit feb '08 wordt gesproken over 3%. Zelfde artikels hebben het dan over een failure rate van de 36.... hmm in het kader van het niet meer ter sprake laten komen van "die andere" laat ik dat ook maar achterwege, maar laat ik wel zeggen dat de PS3 echt in een heeeeeeeeeeeele andere orde van grootte zit qua failure rates. Nieuwere cijfers zijn er niet, maar aan het achterwege blijven van de 'buzz' rond een verhoogde failure rate van de ps3 vind ik dat radar gewoon overdrijft.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hier ben ik ook benieuwd naar. Als er geen verschil tussen die lasers zit, kan je net zo goed een 40gb kopen en een 500gb hdd er in doen. Toch?ksborg schreef op dinsdag 30 december 2008:
Nog een vraagje, je hoort soms van die spookverhalen dat de blu-ray laser niet erg goed zou zijn. Zit er nog verschil in de 40 of 80 gig versie qua laser of is dit gewoon dezelfde? Niet dat ik verwacht dat ie meteen kapot gaat hoor, maar even voor de zekerheid
heb ik ook gedaanpino112 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 08:06:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Als er geen verschil tussen die lasers zit, kan je net zo goed een 40gb kopen en een 500gb hdd er in doen. Toch?
Just grow old with grace
En 500gb werkt ook prima
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Ja dat et goed werkt snap ik
Maar zijn die lasers nu anders?
Verwijderd
Kan iemand mij ook vertellen waar ik een uitleg of tutorialachtig iets kan vinden hoe ik de 40 gig hd van mijn PS3 kan vervangen voor een 250 gig? Ik heb de schijf al maar als ik hem zo in de ps3 stop start hij niet meer op (vrij logisch zonder software op de schijf).
Ik weet dat het eerder aan de orde is geweest hier en ik heb hier eigenlijk alle mogelijke zoektermen gebruikt, helaas zonder het resultaat wat ik zoek.
Ik weet dat het eerder aan de orde is geweest hier en ik heb hier eigenlijk alle mogelijke zoektermen gebruikt, helaas zonder het resultaat wat ik zoek.
Verwijderd
google is je vriend[b][message=31270862,noline]Ik weet dat het eerder aan de orde is geweest hier en ik heb hier eigenlijk alle mogelijke zoektermen gebruikt, helaas zonder het resultaat wat ik zoek.
Discussie was afgesloten.
[ Voor 149% gewijzigd door PromoX op 31-12-2008 14:27 ]
PSN: Sluuz
Via google 
http://www.gamersreports.com/article/43/
-edit-
spuit 11
-edit-
spuit 11
[ Voor 17% gewijzigd door LWaS op 31-12-2008 09:24 ]
Hint, kijk even op youtube en zoek naar ...Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:18:
Kan iemand mij ook vertellen waar ik een uitleg of tutorialachtig iets kan vinden hoe ik de 40 gig hd van mijn PS3 kan vervangen voor een 250 gig? Ik heb de schijf al maar als ik hem zo in de ps3 stop start hij niet meer op (vrij logisch zonder software op de schijf).
http://www.youtube.com/wa...OWjTQDwGQw&watch_response
asje
De software staat niet op je hdd.
Hier een goede tut: http://www.bashers.nl/hoe-een-playstation-3-hdd-te-vervangen .
/Hmm te laat xD
Hier een goede tut: http://www.bashers.nl/hoe-een-playstation-3-hdd-te-vervangen .
/Hmm te laat xD
[ Voor 7% gewijzigd door Pino112 op 31-12-2008 09:29 ]
Verwijderd
Thx! Ik heb het idd op deze manier gedaan, maar ik krijg niet de mededeling na de boot dat de hdd niet geformatteerd is, ik krijg gewoon een foutmelding dat er geen besturingssoftware op staat.LWaS schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:23:
Via google
-edit-
spuit 11
Klopt, en vervolgens kan je handmatig alsnog de besturingssoftware installeren:Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:34:
[...]
Thx! Ik heb het idd op deze manier gedaan, maar ik krijg niet de mededeling na de boot dat de hdd niet geformatteerd is, ik krijg gewoon een foutmelding dat er geen besturingssoftware op staat.
*Download de allernieuwste firmware van de Playstation site
*Zet die firmware op een USB stick in een mapje:
Maak een map PS3 aan (met hoofdletters!), daarin zet je weer een mapje dat UPDATE moet heten (met hoofdletters!), en daarin plaats je dan dus het gedownloade bestandje PS3UPDAT.PUP.
EDIT: als je dus in het menu komt waarin de PS3 zegt dat er geen firmware geinstalleerd staat en/of er een harde schijf fout heeft plaatsgevonden, met de vraag of je je PS3 opnieuw wilt opstarten, moet je dat niet doen, maar op de toets drukken (weet even niet meer welke) waarbij je dan dus de HD kan formatteren (snel) en de firmware er weer opnieuw op kan zetten.
EDIT2: let op: de USB-stick moet FAT32 zijn, een USB-stick met een NTFS-indeling zal de PS3 niet lezen.
[ Voor 25% gewijzigd door Jorn1986 op 31-12-2008 10:30 ]
Verwijderd
De 40gb-versie heeft sowieso al 2 verschillende lasers gehad. 1 met 1 lens en latere versies met 2 lenzen.pino112 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 08:06:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Als er geen verschil tussen die lasers zit, kan je net zo goed een 40gb kopen en een 500gb hdd er in doen. Toch?
Voor zover ik weet was hier de bedoeling van dat de versie met 2 lenzen minder snel door zouden branden.
Maar goed, bij de webshops bieden ze geen 80gb lasers aan dus ik ga er vanuit dat na de verandering van laser in de 40gb geen verandering meer plaats heeft gevonden. Misschien dat iemand met een 80gb zijn PS3 even open kan halen om dit te bevestigen?

Ik zat ook met dat probleem. Volgens het tutorial filmpje dat ik bekeek zou hij automagisch met een scherm op de proppen moeten komen waarin verteld werd dat de schijf geformateerd moest worden, en dan zou hij werken. Dit was bij mij dus niet het geval, er werd volgens de melding geen systeemsoftware gevonden. Deze heb ik van de SCEE site gedownload, op een USB stick geplaatst in de map PS3 en daarin in de map UPDATE, en toen werd hij herkend en geïnstalleerd en werkte alles prima.Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:18:
Edit: Spuit 11 dus, dit had Jorn1986 ook al gemeld
[ Voor 7% gewijzigd door reuzekind op 31-12-2008 10:58 ]
vreemd is dat, ik verwisselde mijn 40GB voor een 320GB ui een externe 2,5" disc en dat ging zonder problemen, zette de PS3 aan kreeg direct de melding dat de schijf geformatteerd moest worden en 2 minuten later zat ik op de PS3 desktop... ik verbaasde me er zelfs over dat dingen als de verschillende "users" nog aanwezig waren.... blijkbaar worden die op een ander intern (flash?) geheugen opgeslagen??
Kheb alleen de savegames vanaf een USB key terug moeten zetten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Zie de link in deze reply.Chaoss schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:05:
vreemd is dat, ik verwisselde mijn 40GB voor een 320GB ui een externe 2,5" disc en dat ging zonder problemen, zette de PS3 aan kreeg direct de melding dat de schijf geformatteerd moest worden en 2 minuten later zat ik op de PS3 desktop... ik verbaasde me er zelfs over dat dingen als de verschillende "users" nog aanwezig waren.... blijkbaar worden die op een ander intern (flash?) geheugen opgeslagen??
This footer is intentionally left blank
De volgende game is alweer een tijdje geleden gepresenteerd maar raakt even in de vergetelheid:
ALIENS: Colonial Marines van SEGA
Deze komt ook in 2009 uit. Hier wat eerste screenshots.

Ziet er erg goed uit deze eerste screens. Hoop dat de kwalitiet van de GFX zo hoog blijven en de gameplay een beetje vloeiend gaat.

Ziet er erg goed uit deze eerste screens. Hoop dat de kwalitiet van de GFX zo hoog blijven en de gameplay een beetje vloeiend gaat.
Enige reden die ik kan bedenken is dat hij niet FAT32 geformateerd was. Ik had hem rechtstreeks uit de winkel in m'n PS3 gestopt.Chaoss schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:05:
Bij 60GB en 40GB versie is er nog een Flash geheugen van 256MB dacht ik aanwezig. Bij de 80GB versie word het op de HDD gezet in speciaal bestandje.
[ Voor 98% gewijzigd door PromoX op 31-12-2008 13:04 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Kunnen we nu stoppen met die discussie over de verschillende consoles en dergelijke? Ik heb niet weer zin om in de loop van de dag weer reacties weg te editten en PM's te gaan versturen. Ik heb diverse keren aangegeven dat dit niet het topic is voor deze discussie en ik dacht dat m'n laatste reactie toch ook wel duidelijk was
.

And I'm the only one and I walk alone.
Hoe/wat raden jullie aan om je playstation aan te sluiten op boxen?
Ik wil wel graag van surround geluid gaan genieten...
Op dit moment heb ik alleen een lcd tv en een ps3 aan elkaar hangen en verder geen vorm van ander geluid dan de tv.
Budget is niet gigantisch zo'n 700 euro denk ik.
Op dit moment heb ik alleen een lcd tv en een ps3 aan elkaar hangen en verder geen vorm van ander geluid dan de tv.
Burp
Ik zou persoonlijk voor de Logitech Z-5500 gaan, voor dat geld krijg je er heel veel voor terug (en RUIM onder je budget).
Je moet alleen oppassen dat je niet te vaak van je zitplek aftrilt
Je moet alleen oppassen dat je niet te vaak van je zitplek aftrilt
Moet eerlijk zeggen dat ik de graphics van de omgeving best vind tegenvallen. De Marines en de Aliens zien er erg goed uit, maar de omgevingen zijn toch wel overduidelijk van mindere kwaliteit, of ligt dat aan mij?swopdark schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:10:
De volgende game is alweer een tijdje geleden gepresenteerd maar raakt even in de vergetelheid:
[knip screens]
Verwijderd
Huh dat lijkt toch wel een beetje op een ...swopdark schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:10:

Verwijderd
How about :PromoX schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:37:
[mbr]Kunnen we nu stoppen met die discussie over de verschillende consoles en dergelijke? Ik heb niet weer zin om in de loop van de dag weer reacties weg te editten en PM's te gaan versturen. Ik heb diverse keren aangegeven dat dit niet het topic is voor deze discussie en ik dacht dat m'n laatste reactie toch ook wel duidelijk was.[/]
Fijne Jaarwisseling Tweakjes.
via een HDMI reciever, dat is namelijk de enige manier waarop je TrueHD kan gebruiken. Een Onkyo 606 bijv. kost +/- 430 en dan heb je dus nog 300 euro over voor speakers (disclaimer: niet audiofiel bestendigWii4all schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:58:

[ Voor 98% gewijzigd door PromoX op 31-12-2008 12:45 ]
Er waren hier geloof ik ook mensen die Super Street Fighter II Turbo HD Remix uit de Amerikaanse store hebben gehaald?! Kon het niet zo gauw terug vinden in deel 37...
Hoe bevalt ie? Want voor de Europese store is die uitgesteld geloof ik? Of komt ie volgende week...
Hoe bevalt ie? Want voor de Europese store is die uitgesteld geloof ik? Of komt ie volgende week...
Check gametrailers voor een review.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
ik heb nu ook een ps3 80gb, alleen zou er misschien eens een 2e controller bij willen hebben. deze kosten echter 65 euro! niet normaal.....
Kan dit niet goedkoper? zijn er goede alternatieven? ik zag al iets van een logitech, maar die is niet ds3 en heeft een apparte ontvanger die je in de usb poort moet stoppen volgens mij (Cordless Precision).
Kan dit niet goedkoper? zijn er goede alternatieven? ik zag al iets van een logitech, maar die is niet ds3 en heeft een apparte ontvanger die je in de usb poort moet stoppen volgens mij (Cordless Precision).
http://hmv.com/hmvweb/dis...42df0ab514d45266c68a40d50sharkzor schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:51:
ik heb nu ook een ps3 80gb, alleen zou er misschien eens een 2e controller bij willen hebben. deze kosten echter 65 euro! niet normaal.....
35 pond
[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 31-12-2008 12:59 ]
alternatief is importeren
ik heb de mijne via yesasia besteld, binnen 2 weken binnen...kostte toen geloof ik 35 of 42 euro....weet 't niet meer zeker.
Burp
Of wachten op een aanbieding: PriceX had ze laatst voor 30 per stuk 
* Bij de MM Utrecht waren de ps3's uitverkocht...

[ Voor 28% gewijzigd door willy1986 op 31-12-2008 13:05 ]
Als je niet kan of wilt importeren, gewoon wachten totdat er ergens weer een actie opduikt, ik had mijn DS3 voor € 50,- in oktober 2008.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
goh dat had die Sony-topman tijdens de launch al gezegd... mooi dat het 2,5 jaar later toch zover is... ze zijn een half jaar geleden zeker gestopt met produceren en verspreiden van die dingenwilly1986 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:04:
Weet niet of ik het nou hier of in het games importeren topic moet melden, maar play.com heeft nu een actie gaande, 405 euro incl. shipping voor een 80Gb PS3 incl. 3 AAA games.
http://www.play.com/Games...3/3-/164637/2-/Promo.html
Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses.scorpie schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:14:
Weet niet of ik het nou hier of in het games importeren topic moet melden, maar play.com heeft nu een actie gaande, 405 euro incl. shipping voor een 80Gb PS3 incl. 3 AAA games.
PSN: bobsh .:. KZ2 Stats
Al gedaan
Verwijderd
Volgens mij is bij alle spellen de DLC en de multiplayer altijd regiogebonden. (Correct me if i'm wrong, pleaseGusev schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:36:
[...]
Al gedaan, maar was benieuwd naar taalinstellingen, online multiplayer (alleen op Amerikaanse servers?) etc toch bedankt
nou de hele bups is binnen hoor van amazon ps3 LBP pakket en 2 games (Motorstorm en FallOut3), totaal 340 eurob00b13 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:28:
[...]
Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses.
intussen ook via amazon nog uncharted ontvangen, nu nog wachten op GTAIV via play.com maar daar wachten meerdere mensen op heb ik al begrepen nouja kan wel ff vooruit
mensen allemaal een goede jaarwisseling ! zal volgend jaar laten weten of het allemaal werkt haha
PSN Headless_Pumpkin
Dit spel heeft overigens al een hele tijd een eigen topic: \[PC/PS3/Xbox360] Aliens: Colonial Marinesswopdark schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:10:
Moet meteen aan AvP denken op de Atari Jaguar. Wat een gaaf spel was dat. Hoop dat dit spel qua spanning in de buurt komt.PromoX schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:29:
[...]
Dit spel heeft overigens al een hele tijd een eigen topic: \[PC/PS3/Xbox360] Aliens: Colonial Marines. Is inderdaad wat in de vergetelheid geraakt doordat ie een aantal malen uitgesteld is.
PSN: Shiver23
Hmm. Vraagje: Kan je met een USB stick bestanden op je PS3 zetten? Want ik wil eigenlijk een 32gb stickje dan gaan kopen, moet toch een nieuwe USB stick, om films over te zetten op de PS3, Of is dit niet mogelijk?
*beetje Offtopic*: Is de guitar van Guitar Hero Legends of Rock compatible met World Tour?
*beetje Offtopic*: Is de guitar van Guitar Hero Legends of Rock compatible met World Tour?
Je kunt zelfs direct vanaf je usb stick media bekijken, zonder over te zetten. En volgens mij las ik laatst ook da al die rock band hero dingen gewoon uitwisselbaar, maar ik weet het niet zeker.
Is wel mogelijk, echter FAT32, dus maximale bestandsgrootte is 4GB. Films die groter zijn moet je dus van tevoren splitsen.rem4rk4ble schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:42:
Of is dit niet mogelijk?
Nickname does not reflect reality
Aaahh, dat was em dus. want ik heb nu een blueray film erop staan van 4.7gb. en hij herkende de drive wel alleen deed nix. vond het al zo gek
Inderdaad, maar dan nog niet geheel onmogelijk hoor: als je een goed programma kan vinden om (HD)films te splitten en de maximale bestandsgrootte op 4 gb. zet kan je hem alsnog direct vanaf de PS3 afspelen.Brad Pitt schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:29:
[...]
Is wel mogelijk, echter FAT32, dus maximale bestandsgrootte is 4GB. Films die groter zijn moet je dus van tevoren splitsen.
Let wel op: je kan ze niet zomaar los op de usb-stick zetten, ze moeten in een mapje VIDEO (met hoofdletters) staan op de USB-stick.
Ikzelf begin een aardige ''fan'' te worden van de PS3AVCHD DVD's: 720P of 1080P films kijken vanaf een DVD in de X264 compressie: de bestanden zijn een stuk kleiner, de compressie een stuk hoger (dus wel ietsie verlies van kwaliteit)... Daarvoor koop je nou een HD-tv
[ Voor 19% gewijzigd door Jorn1986 op 31-12-2008 15:45 ]
Je kan ook gewoon de onkyo 576 kopen. Ik heb hem gister besteld voor 315 euro. Je hebt voor de PS3 namelijk geen decoder nodig voor HD geluid op je receiver want dit doet de PS3 namelijk zelf al en verstuurt het als LPCM naar de receiver. De 576 kan dit singaal weer verwerken dus heb je ook HD geluid voor meer dan 100 euro minder.Tes schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:13:
[...]
via een HDMI reciever, dat is namelijk de enige manier waarop je TrueHD kan gebruiken. Een Onkyo 606 bijv. kost +/- 430 en dan heb je dus nog 300 euro over voor speakers (disclaimer: niet audiofiel bestendig)
Ik heb er zelf de HKTS 11 erbij besteld van Harman Kardon voor 340 euro.
De prijzen zijn inclusief verzendkosten en dus ben je mooi ruim onder de 700 euro klaar.
Ik kan zelf niet wachten om eindelijk te gamen met surround geluid in de plaats van mijn LCD speakers.
Dat staat er toch ook?Jorn1986 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:44:
[...]
Inderdaad, maar dan nog niet geheel onmogelijk hoor: als je een goed programma kan vinden om (HD)films te splitten en de maximale bestandsgrootte op 4 gb. zet kan je hem alsnog direct vanaf de PS3 afspelen.
Dat kan wel hoor. Je moet dan alleen even op driehoekje drukken en de gehele inhoud laten zien van het sticky.Let wel op: je kan ze niet zomaar los op de usb-stick zetten, ze moeten in een mapje VIDEO (met hoofdletters) staan op de USB-stick.
Nickname does not reflect reality
Bedankt voor de tip, zal me weer een hoop ergernis schelen als de inhoud niet zichtbaar isBrad Pitt schreef op woensdag 31 december 2008 @ 16:05:
[...]
Dat kan wel hoor. Je moet dan alleen even op driehoekje drukken en de gehele inhoud laten zien van het sticky.
je zult verbaast zijn hoeveel games in jouw vertrouwde nederlands beschikbaar zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:46:
[...]
Had nog een kadobon van de MM, dus daar Buzz Quiz TV special edition gekochtIs gewoon in het Nederlands (systeemtaal op Nederlands zetten). Max. met 4 personen te spelen, echt heel leuk spel. Voldoende vragen om je urenlang te vermaken
zelf vind ik het ongelofelijk storend, dus staat standaard op eng ingesteld
Voor de mensen die hun bericht missen: ik heb er een serie verplaatst naar Het Games Import topic. Ook al gaat het om PS3 games, de discussie over webshops en hun prijzen is daar beter op z'n plaats.
[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 31-12-2008 17:37 ]
Same here. Al is Buzz wel de enige uitzondering die ik echt leuker vind in het Nederlands.himlims_ schreef op woensdag 31 december 2008 @ 17:28:
[...]
je zult verbaast zijn hoeveel games in jouw vertrouwde nederlands beschikbaar zijn.
zelf vind ik het ongelofelijk storend, dus staat standaard op eng ingesteld
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wii4all schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:58:
Voor 700 euro kun je een heel mooi gebruikt setje kopen wat nog wel audiofiel bestendig is, maar dan moet je je helemaal verdiepen in alle types en zooi uit het verleden om een pareltje te vinden.Tes schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:13:
[...]
via een HDMI reciever, dat is namelijk de enige manier waarop je TrueHD kan gebruiken. Een Onkyo 606 bijv. kost +/- 430 en dan heb je dus nog 300 euro over voor speakers (disclaimer: niet audiofiel bestendig)
Edit: Ik las nu pas dat je het over TrueHD geluid had, ik denk dat er nog maar weinig gebruikte receivers van vinden te vinden zijn....nou ja om het verschil te horen moet je denk ik ook wel een goede set boxen + juiste opstelling hebben.
De Logi Z-5500 geeft een goed geluid voor wat ie kost en ziet er ook nog best tof uit, het bied natuurlijk nog niet half de mogelijkheden van een echter receiver maar zal voor gamen en tv kijken meer dan voldoen. Die setjes gaan voor zo'n 150€ gebruikt en 200/250€ nieuw.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 18:13 ]
Voor op de slaapkamer/computerkamer misschien. Maar in een woonkamer verzuipt zo'n ding. Advies hierboven voor een Onkyo en losse speakerset is nieuw ongeveer wat je kan krijgen voor het geld. Je kan ook nog kijken of je speakers tweedehands kan vinden, dat kan best wat schelen.Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:03:
[...]
[...]
De Logi Z-5500 geeft een goed geluid voor wat ie kost en ziet er ook nog best tof uit, het bied natuurlijk nog niet half de mogelijkheden van een echter receiver maar zal voor gamen en tv kijken meer dan voldoen. Die setjes gaan voor zo'n 150€ gebruikt en 200/250€ nieuw.
PSN: Shiver23
Iemand nog meer last van dat je de hele dag al niet online kan gaan met Buzz? De website www.mybuzzquiz.com schijnt ook niet te werken...
Iedereen een heel erg gelukkig nieuwjaar voor straks
Jij ook!
Jij ook!
[ Voor 39% gewijzigd door TheZeroorez op 31-12-2008 20:49 ]
-
Quote het dan niet, maar liever een TR
[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 31-12-2008 20:49 ]
Verwijderd
Quote het dan niet, maar liever een TR
[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 31-12-2008 20:50 ]
IK heb geen Buzz, maar die site doet het bij mij primaHi-Sintar schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:35:
Iemand nog meer last van dat je de hele dag al niet online kan gaan met Buzz? De website www.mybuzzquiz.com schijnt ook niet te werken...
Wat is er trouwens terecht gekomen van die engelse RE5 online co-op demo (zou volgens berichten ergens eind december moeten uitkomen maar ik heb nog niks gezien) ? Of was die alleen voor de xbox 360 ?
Inmiddels was eind december (25e) wel White Knight Story in Japan uitgekomen en ik ben er toch wat meer gerust op na het lezen van meerdere gamers ervaringen. Vooral het combo-systeem ziet er spectaculair uit, alleen de belofte van 100 uur gameplay lijkt niet echt gehaald te worden tenzij je echt alle hoeken van de game doorpluist. Ik denk dat ik het hiermee wel ga redden tot FFXIII, zeker als je Ar Tonelico II nog in beschouwing neemt.
Inmiddels was eind december (25e) wel White Knight Story in Japan uitgekomen en ik ben er toch wat meer gerust op na het lezen van meerdere gamers ervaringen. Vooral het combo-systeem ziet er spectaculair uit, alleen de belofte van 100 uur gameplay lijkt niet echt gehaald te worden tenzij je echt alle hoeken van de game doorpluist. Ik denk dat ik het hiermee wel ga redden tot FFXIII, zeker als je Ar Tonelico II nog in beschouwing neemt.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Ik heb een nieuwe HD geplaats in mijn PS3, ging makkelijk. Backup gemaakt en daarna een restore.
Alles staat er weer op en werkt maar alleen zijn al mijn trophies weg
Als ik naar mijn profiel ga bij vrienden dan staan daar wel mijn 135 trophies.
Maar bij trophies zelf zegt hij dat er niets is. sinc met server helpt niet.
Ik durf nog ff geen spel te spelen want ik ben bang dat als ik nu een tropie haal hij online ook al de tropies gaat weggooien.
Hebben ander hier misschien ook ervaring mee?
Ik durf nog ff geen spel te spelen want ik ben bang dat als ik nu een tropie haal hij online ook al de tropies gaat weggooien.
Verwijder de game data (niet de save data!) van een spel zonder trophy-gegevens en start het spel hierna. Probeer hierna weer de trophy-data te syncrhoniseren.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 12:41:
Ik heb een nieuwe HD geplaats in mijn PS3, ging makkelijk. Backup gemaakt en daarna een restore.
De trophy-data staat trouwens op de server van Sony. In principe zou je niks kwijt kunnen raken.
Zijn er van White Knight Story nu al meer reviews gekomen dan van alleen Famitsu? Ik heb gisteren even wat zitten spelen met Google Translate om wat Japanse reviews te vinden, ik dacht dat ik iets zag over een review van Dengeki...^^0nMe schreef op woensdag 31 december 2008 @ 21:37:
Wat is er trouwens terecht gekomen van die engelse RE5 online co-op demo (zou volgens berichten ergens eind december moeten uitkomen maar ik heb nog niks gezien) ? Of was die alleen voor de xbox 360 ?
Hier nog wat gameplay filmpjes: http://gamersyde.com/news_7422_en.html
En hier hebben ze nog de opening cinematic en de tweede cinematic: http://www.gametrailers.com/game/3241.html
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Naar mijn mening hangt het toch ook een beetje van de situatie af, zoals bijvoorbeeld de afmeting van de woonkamer. Mijn woonkamer is 24m^2 en ik wilde daar een 5.1 setje plaatsen voor een leuke filmervaring, het betreft een flatje dus ik kan het geluid sowieso niet te hard zetten ivm de buren. Tevens wilde ik graag kleine/onopvallende speakers, zodat het op een woonkamer blijft lijken en niet op een halve audio studio.Shiver23 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:20:
[...]
Voor op de slaapkamer/computerkamer misschien. Maar in een woonkamer verzuipt zo'n ding. Advies hierboven voor een Onkyo en losse speakerset is nieuw ongeveer wat je kan krijgen voor het geld. Je kan ook nog kijken of je speakers tweedehands kan vinden, dat kan best wat schelen.
Uiteindelijk heb ik die Z-5500 gekocht, ondanks dat je door de prijs zou denken dat het nooit iets kan zijn, maar het klinkt in mijn oren (en in dat van mijn bezoek) hartstikke goed. Nou weet ik wel dat dit subjectief is, maar ik zit regelmatig met een big smile een film te bekijken (via de ps3 natuurlijk) als ik weer eens een schrikreactie heb door de surround effecten
Leuk filmpjes van White Knight Story... gaat deze ook in europa uitkomen? kzit eigenlijk wel te wachten op een goeie RPG met medieval sfeertje... dit ziet er opzich wel ok uit, het komt alleen wat "leeg" over? speler loopt aar door een gote stad, er staan hier en daar wat NPC's stil te staan maar het komt niet echt over als een bruisende middeleeuwse stad.hesr schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:02:
[...]
Zijn er van White Knight Story nu al meer reviews gekomen dan van alleen Famitsu? Ik heb gisteren even wat zitten spelen met Google Translate om wat Japanse reviews te vinden, ik dacht dat ik iets zag over een review van Dengeki...
Hier nog wat gameplay filmpjes: http://gamersyde.com/news_7422_en.html
En hier hebben ze nog de opening cinematic en de tweede cinematic: http://www.gametrailers.com/game/3241.html
Verwijderd
Heb er inderdaad al een paar dagen last van, dacht dat het aan mijn nieuwe router lag, maar na alles opnieuw instellen werkt ie nog steeds niet... PSN en alle andere zooi werkt wel.Hi-Sintar schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:35:
Dat denk ik ook inderdaad, de set is prima voor een huiskamer in gemiddeld flatje/appartement. Zeker de subwoofer kan voor boze buren zorgen in een flat denk ik....DCFreak schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:07:
[...]
Naar mijn mening hangt het toch ook een beetje van de situatie af, zoals bijvoorbeeld de afmeting van de woonkamer. Mijn woonkamer is 24m^2 en ik wilde daar een 5.1 setje plaatsen voor een leuke filmervaring, het betreft een flatje dus ik kan het geluid sowieso niet te hard zetten ivm de buren. Tevens wilde ik graag kleine/onopvallende speakers, zodat het op een woonkamer blijft lijken en niet op een halve audio studio.
Heb zelf de set in mijn slaap/werk-kamer en in de woonkamer hebben we een complete set met receiver en goede boxen.
Ja ik! net als bij jou een lichte paniekaanval achter de rug. Start een spel op dat trophies ondersteund en je zult zien dat dit spel met al zijn trophies weer te bezichtigen is vanuit je xmb. Dit zal je moeten doen met alle spellen waarvoor je trophies hebt ontvangen. Als je je trophies vergelijkt met anderen zul je inderdaad zien dat de servers van Sony jouw trophies gewoon nog hebben onthouden.Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 12:41:
Ik heb een nieuwe HD geplaats in mijn PS3, ging makkelijk.
Maar bij trophies zelf zegt hij dat er niets is.
Voordat je de backup doet zegt het systeem je ook dat alle content zal worden gekopieerd behalve de trophies. Deze moet je voor laatste keer ff sincen met de server zodat je laatste data er op komt te staan. Dit heb ik toen ook nog maar even gedaan voor de zekerheid.
Ik heb zelf de Onkyo 605 met de HKTS 11 en ben echt zeer tevreden met het geluidNico111 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:53:
Je kan ook gewoon de onkyo 576 kopen. Ik heb hem gister besteld voor 315 euro. Je hebt voor de PS3 namelijk geen decoder nodig voor HD geluid op je receiver want dit doet de PS3 namelijk zelf al en verstuurt het als LPCM naar de receiver. De 576 kan dit singaal weer verwerken dus heb je ook HD geluid voor meer dan 100 euro minder.
Ik heb er zelf de HKTS 11 erbij besteld van Harman Kardon voor 340 euro.
De prijzen zijn inclusief verzendkosten en dus ben je mooi ruim onder de 700 euro klaar.
Ik kan zelf niet wachten om eindelijk te gamen met surround geluid in de plaats van mijn LCD speakers.
PSN id: NL_SToRM
Sfeervol ok, maar het is van japan studio en die stellen tot nu toe nogal teleur
. Er gaat dus echt wel meer nodig zijn dan wat CG beelden.
Heb gisteren trouwens Valkyria Chronicles binnengekregen en heb vandaag na de familieverplichtingen eindelijk de kans gehad om het wat te spelen. Het zit in ieder geval zeer aardig in elkaar. Aardige gameplay en leuke graphics. Alleen spijtig van de gruwelijke laadtijden. Je zit soms 15-20 seconden te wachten om een scene of een map te laden.
Heb gisteren trouwens Valkyria Chronicles binnengekregen en heb vandaag na de familieverplichtingen eindelijk de kans gehad om het wat te spelen. Het zit in ieder geval zeer aardig in elkaar. Aardige gameplay en leuke graphics. Alleen spijtig van de gruwelijke laadtijden. Je zit soms 15-20 seconden te wachten om een scene of een map te laden.
[ Voor 55% gewijzigd door boe2 op 01-01-2009 23:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Let op: Je onkyo kan dit signaal verwerken, maar niet volledig.Nico111 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 15:53:
[...]
Je kan ook gewoon de onkyo 576 kopen. Ik heb hem gister besteld voor 315 euro. Je hebt voor de PS3 namelijk geen decoder nodig voor HD geluid op je receiver want dit doet de PS3 namelijk zelf al en verstuurt het als LPCM naar de receiver. De 576 kan dit singaal weer verwerken dus heb je ook HD geluid voor meer dan 100 euro minder.
In de handleiding van de Onkyo 576 staat dat geluid dat via de HDMI ingang naar binnen komt niet door de luidsprekers worden weergegeven. Anders gezegd:
- PS3 -> HDMI -> Onkyo 576 > geen geluid via speakers.
- PS3 -> HDMI -> Onkyo 606 -> geluid via speakers, tevens ook uncompressed 5.1 LPCM, DolbyTrueHD etc.
- PS3 -> Optical -> Onkyo 576 -> geluid via speakers echter geen Dolbytruehd / uncompressed 5.1 LPCM etc geluid, dit vanwege de beperkte bandbreedte op de optical kabel. Even de kanttekening hierbij dat je receiver de geluiden wel zal afspelen maar het als simpel 2.1 zal zien.
Bron: blz 21 http://www.eu.onkyo.com/dl/1039962/TX-SR506_576_Nl_Sv.pdf
Dit klopt niet. Je bent in de war met de 506. Lees zelf bladzijde 21 nog maar eens goed door(blz 28 is ook duidelijk).OCTheEagle schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 01:01:
[...]
Let op: Je onkyo kan dit signaal verwerken, maar niet volledig.
In de handleiding van de Onkyo 576 staat dat geluid dat via de HDMI ingang naar binnen komt niet door de luidsprekers worden weergegeven. Anders gezegd:
- PS3 -> HDMI -> Onkyo 576 > geen geluid via speakers.
- PS3 -> HDMI -> Onkyo 606 -> geluid via speakers, tevens ook uncompressed 5.1 LPCM, DolbyTrueHD etc.
- PS3 -> Optical -> Onkyo 576 -> geluid via speakers echter geen Dolbytruehd / uncompressed 5.1 LPCM etc geluid, dit vanwege de beperkte bandbreedte op de optical kabel. Even de kanttekening hierbij dat je receiver de geluiden wel zal afspelen maar het als simpel 2.1 zal zien.
Bron: blz 21 http://www.eu.onkyo.com/dl/1039962/TX-SR506_576_Nl_Sv.pdf
Lees ook even de pagina 41 in dit topic.
[Versterkers / AV receivers] Onkyo modellen 2007
Daar kan je dus lezen dat de 576 weldegelijk LPCM aan kan via HDMI. In dat topic kan je ook als je nog vragen heb ze stellen.
Kheb Valkyria zelf ook besteld, woensdag bij videogamesplus.ca... een van de weinig shops die hem daadwerkelijk op voorraad had voor een prijs onder de 40 euro... hijs is dan ook diezelfde dag al verstuurd, zal me benieuwen wanneer hij binnen komt.Boeboe schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:11:
Kheb de demo gespeels, was toch wel onder de indruk, voorheen was turn based niet mijn ding maar dit spel is gewoon erg verslavend! en het ziet er nog eens erg leuk uit ook... Snap bijna niet dat dit spel niet populairder is hier!
Kun je er trouwens ook een externe hdd aanhangen met films om die zo te kunnen bekijken?
Las hier gisteren iets dat een usb stick tot 4gb op fat kan?
Kan je dan geen hdd eraan hangen?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Natuurlijk kan dat. Een FAT32 USB-HD kan zo groot zijn als je wilt.Daywalk3r schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:34:
Kun je er trouwens ook een externe hdd aanhangen met films om die zo te kunnen bekijken?
Past een playstration 1 controller ook op een ps3? Het gaat namelijk alleen om heel af en toe tegen iemand anders fifa09 te spelen.
Nee, de PS3 werkt enkel via draadloze verbindingen of USB. Je kunt wel een USB-plug kopen waarop je oudere PS1/2-apparatuur kunt aansluiten. Geen idee of PS1/2-controllers dan ook werken in PS3 games of enkel in PS1/PS2-games.sretlow schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:04:
Past een playstration 1 controller ook op een ps3? Het gaat namelijk alleen om heel af en toe tegen iemand anders fifa09 te spelen.
past dan elke pc usb controller erop? Want ik heeb pas een sweez usb conbtroller gekocht die usb en een ps2 aansluiting heeft.ik heb de ps3 nopg niet en wil weten of ik gelijk een 2e controller moet kopen.
Let op dat de bestanden op een FAT schijf niet groter mogen zijn als 4Gb. Als je dus filmbestanden groter als 4Gb hebt, gaat dat niet werken op een FAT32 schijf...ymmv schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:43:
[...]
Natuurlijk kan dat. Een FAT32 USB-HD kan zo groot zijn als je wilt.
Voor bestanden groter dan 4GB kan je GOTsent gebruiken.
Kan je wel vinden als je de search gebruikt. Erg handig programma!
Kan je wel vinden als je de search gebruikt. Erg handig programma!
[ Voor 38% gewijzigd door Nico111 op 02-01-2009 11:23 ]
Even nagezocht, klopt, thanksNico111 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:32:
[...]
Dit klopt niet. Je bent in de war met de 506. Lees zelf bladzijde 21 nog maar eens goed door(blz 28 is ook duidelijk).
Lees ook even de pagina 41 in dit topic.
[Versterkers / AV receivers] Onkyo modellen 2007
Daar kan je dus lezen dat de 576 weldegelijk LPCM aan kan via HDMI. In dat topic kan je ook als je nog vragen heb ze stellen.
wohoo fifa09 besteld bij play.com ben benieuwd 
graphics zien er veelbelovend uit!
nu nog een 2e dualshock maar die krengen zijn aan de prijs
nu nog een 2e dualshock maar die krengen zijn aan de prijs
[ Voor 51% gewijzigd door Reloader op 02-01-2009 11:58 ]
Allereerst iedereen de beste wensen uiteraard! Dat we maar veel PS3 plezier mogen beleven!!
Nu mijn vraag.
Tegenwoordig download ik steeds meer HD films die ik kopieer naar mijn PS3 via Tversity. Nu vreet dat wel HDD ruimte uiteraard. 10 Gb per film is dan in principe nog klein. Ik wil dus de capaciteit van mijn ps3 uitbreiden.
Naar mijn idee heb je dan 2 keuzes:
- Interne HDD vervangen (heeft dit effect op je garantie?)
- Externe USB HDD kopen (Moet perse FAT32 zijn? Hoe gaat de PS3 om met grote files op een extern medium)
Wat zou de beste, veilige keuze zijn?
Heb deze vraag ook in het PS3 media center topic geplaats. maar ik dacht, ik zet hem hier ook maar even neer
Nu mijn vraag.
Tegenwoordig download ik steeds meer HD films die ik kopieer naar mijn PS3 via Tversity. Nu vreet dat wel HDD ruimte uiteraard. 10 Gb per film is dan in principe nog klein. Ik wil dus de capaciteit van mijn ps3 uitbreiden.
- Externe USB HDD kopen (Moet perse FAT32 zijn? Hoe gaat de PS3 om met grote files op een extern medium)
Heb deze vraag ook in het PS3 media center topic geplaats. maar ik dacht, ik zet hem hier ook maar even neer
Is het mogelijk om engelse audio te krijgen bij Resistance 2, zonder de systeemtaal te wijzigen?
Ik speel namelijk ook vaak Buzz Quiz TV en daarvoor moet de taal op nederlands blijven staan.
Ik speel namelijk ook vaak Buzz Quiz TV en daarvoor moet de taal op nederlands blijven staan.
Ik zou voor interne HDD gaan omdat die geen effect op je garantie heeft en dit sneller is. Op de interne HDD kan je ook bestanden dan 4Gb opzetten. Elke 2,5" SATA150 schijf past erin.wicked1980 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:19:
Allereerst iedereen de beste wensen uiteraard! Dat we maar veel PS3 plezier mogen beleven!!
Nu mijn vraag.
Heren, ik heb een serieus probleem met mijn PS3, heb Linux proberen te installeren, maar die geeft een irritant foutmelding maar hij blijft proberen door te installeren als ik hem aan/uit zet.
Nu is mijn vraag hoe kan ik uit de installatie van Linux beeindigen en weer terug gaan naar de normale PS3 menu.
Heb hem tig keer aan uit gezet maar blijkt niet te werken, hij blijft maar proberen Linux te installeren.
Na een half uur gegoogle kom ik er dus echt niet aan uit.
Als ik hem via de controller probeer op te starten lukt ook niet, de lichtjes blijven knipperen (op de controller)
Iemand een idee??Of kan ik hem weggooien??
Nu is mijn vraag hoe kan ik uit de installatie van Linux beeindigen en weer terug gaan naar de normale PS3 menu.
Heb hem tig keer aan uit gezet maar blijkt niet te werken, hij blijft maar proberen Linux te installeren.
Na een half uur gegoogle kom ik er dus echt niet aan uit.
Als ik hem via de controller probeer op te starten lukt ook niet, de lichtjes blijven knipperen (op de controller)
Iemand een idee??Of kan ik hem weggooien??
[ Voor 18% gewijzigd door Q_7 op 02-01-2009 14:31 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Heeft iemand heel heel heeel toevallig Virtua Fighter 5 ergens in een budgetbak zien liggen?! Wil het liefst vanmiddag ff ergens eentje oppikken, online kan ik niet op wachten 
Of heeft iemand toevallig eentje liggen, en wilt er vanaf...
edit:
Of zal ik voor Tekken 5: Dark Resurrection (PSN) gaan? Iemand ervaring met een van deze vechtspellen?
Of heeft iemand toevallig eentje liggen, en wilt er vanaf...
edit:
Of zal ik voor Tekken 5: Dark Resurrection (PSN) gaan? Iemand ervaring met een van deze vechtspellen?
[ Voor 17% gewijzigd door Gusev op 02-01-2009 14:38 ]
Wat is dat nu weer voor een kreet, graphics zien er veel belovend uitReloader schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:57:
wohoo fifa09 besteld bij play.com ben benieuwd
Maar goed, heb fifa09 ook en was blij dat PES daarna ook de mat viel, daarna eigenlijk fifa niet meer gespeeld, al moet ik wel zeggen dat fifa zich goed verbeterd heeft, maar dezelfde domme fouten blijven er inzitten, EA kan beter de AI een keer op de schop nemen ipv de graphics.
Bovendien, wie verzint het dat je kan betalen voor statistieken voor competitie's (en dan ook nog eens fucking veel geld).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ik heb Tekken 5 Online (das die toch?) ook gekocht op PSN. 'T is simpel, maar toch wel leuk om met de vrienden wat te button-bashen op de sofa.Gusev schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 14:34:
Heeft iemand heel heel heeel toevallig Virtua Fighter 5 ergens in een budgetbak zien liggen?! Wil het liefst vanmiddag ff ergens eentje oppikken, online kan ik niet op wachten
Of heeft iemand toevallig eentje liggen, en wilt er vanaf...![]()
edit:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...
Games-import is offtopic hier. In dit topic is het beter op z'n plaats...