Ach, klote missie is relatief

De 1e keer heb ik er ook een paar keer over gedaan om hem te halen, de 2e en 3e keer heb ik die missie in 1x gehaald.
Er zijn meerdere methodes om hem te halen, en mijn methode, klinkt vrij lang, maar eigenlijk zijn het maar 3 basis dingen die je moet doen.
spoiler:Knal zoveel mensen af als je vanaf buiten bij kan, sniper helpt. Als die allemaal down zijn, pak een voertuig, bij voorkeur geen motor, en parkeer die aan de achterkant bij een houten ladder, met je bestuurdersstoel aan de kant van de ladder, zodat je makkelijk weg kan rijden. Klim de ladder op, schiet/nade nog wat overgebleven mensen neer. Nu heb je alle tijd om even te oefenen, je springt nogal snel mis.
In de ruimte waar de ladder eindigt, spring je naar beneden. Daar ligt een grote houten rol, spring daarop, en spring weer zodat je aan de balk hangt. Op de balk loop/draai je iets, en spring je naar het betonnen vloertje aan de overkant. Als je daar bent kan je de ladder afklimmen, of het raam uitspringen. Als je dat een beetje onder de knie hebt zonder steeds mis te springen, of van de balk af te vallen, pak je de coke. Geen haast, de politie is bij mij nooit in die achterste ruimte gekomen, dus ik hoef ook geen politie neer te schieten. Als je buiten bent, viola, een vluchtauto, en je hoeft alleen nog maar de politie kwijt te raken.
Korte versie
spoiler:1: Schiet vanaf buiten zoveel mogelijk neer
2: Parkeer een auto aan de achterkant, schiet resterende personen neer
3: Pak de coke, klim omhoog, en vlucht voor de politie.