.
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 11-07-2011 01:11 ]
Omdat omver rijden, slaan en neerschieten van kinderen net wat gevoeliger ligt dan bij volwassenenthijszor schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 21:57:
Trouwens, viel me ineens op. Waarom lopen er geen kids rond?
Met kinderen heb je al sneller hele groeperingen achter je aan met claims als kindermoord en aansporen tot kindermishandeling en wie weet wat er nog meer bij te verzinnen is. Bij volwassenen is het zeker niet minder maar er zit een heel verschil in emotie in, kijk maar eens naar een film waar een kind schreeuwt van de pijn (ocharme dat kind) en waar Jack Bauer wordt mishandeld (wat stoer en spannend en alles meer)thijszor schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:06:
[...]
Omdat omver rijden, slaan en neerschieten van kinderen net wat gevoeliger ligt dan bij volwassenen
Denk ik
Waarschijnlijk zal dat het zijn ja, maar een ouder of bejaard persoon omver rijden is niet veel beter
Toch vaag, nu lijkt het alsof ze op leeftijd de hele stad uitgemoord hebben ofzo!
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 20-12-2008 11:01 . Reden: Spoiler tags waren niet nodig omdat de cheats link ook in de OP staat :-) ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Volgens mij mis je geen grote dingen, alleen wil ik wel de volle 100% halen om bij de 100% club te mogen kijken op de RGSC site ;pMilenco schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 02:02:
Maar wat voegt het toe? Het is leuk dat je kan zeggen dat je _alles_ hebt uitgespeeld en een volle progressbar hebt, maar mis je echt onderdelen door het niet halen?
[ Voor 66% gewijzigd door Nieroth op 20-12-2008 09:46 ]
Dat klopt! Ik heb dat ook!Nieroth schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 09:32:
Tevens gaan er af en toe gewoon wat achievements weg, die van binnen 30 uur uitspelen ben ik ineens kwijt en Let sleeping Rockstars lie.
[ Voor 8% gewijzigd door rCk op 20-12-2008 10:58 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 20-12-2008 11:52 ]
Mja irritant ja. Ik heb de missie "Roman's Sorrow" uitgespeeldm aar heb ook die achievement niet gekregen. Erg flauwHoyden schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 11:51:
Ook fijn als het spel soms crashed.
Bepaalde prestaties zijn dan niet meer ontgrendeld..
Kan ik bijv. weer 10 auto's opblazen in 10sec. en high score in Queb3d halen..![]()
Tussendoor vaak genoeg gesaved in safehouse en die presaties had ik al dagen geleden ontgrendeld..
Dat snap ik toch net niet hoorRoom42 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 07:21:
Nah, ik speel het spel zelf ook niet echt voor 'het spel'. Ik doe de missies alleen maar omdat ik ervan leer (je leert allemaal truukjes, vaardigheden en nieuwe wapens). De verhalen vind ik vaak maar langdradig. Ik klik ze vaak door.
De politie vind ik irritant. Ze spawnen random om je heen en binnen enkele seconden heb je een leger om je heen... ik zit echt op een trainer te wachten waarmee je de politie helemaal uit kan schakelen. In mijn huidige save gebruik ik alleen de health en weapons cheats.
Ik speel het spel voor de graphics en de zelfbedachte spelletjes zoals lekker cruisen, lekker slopen, lekker op enkels of schouders schieten om de poppetjes te zien struikelen. Dat laatste is trouwens echt leuk uitgewerkt in deze versie
Ik heb trouwens eergisteren wel een bug gehad waardoor de politie inactief was. Echt vaag, maar het speelde heerlijkHelaas herstelde dat zich later weer en ik kan het niet reproduceren.
[ Voor 4% gewijzigd door H3llSiNG op 20-12-2008 12:54 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
H3llSiNG schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:43:
spoiler:k kreeg net de missie om te kiezen tussen Playboy X of Dwayne. Alleen zegt Nico dan hij denkt er nog overna. Hoe ga ik verder met die missie? Ik wil Playboy een kogel door het hoofd jagen zodat ik z'n optrekje heb.
[ Voor 72% gewijzigd door MsG op 20-12-2008 12:47 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
H3llSiNG schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:43:
Ik kreeg net de missie om te kiezen tussen Playboy X of Dwayne. Alleen zegt Nico dan hij denkt er nog overna. Hoe ga ik verder met die missie? Ik wil Playboy een kogel door het hoofd jagen zodat ik z'n optrekje heb.
Ja gelijk heb je, heb m'n post even geedit.MsG schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:45:
Wordt met brucie subtiel gedoeld op Bruce Willis of zoek ik er teveel achter?Dat hoofd lijkt zo op hem enzo.
[...]
spoiler:1 van de 2 bellen of even wachten.
Overigens best spoilend voor sommigen, denk daar even om he. Het is niet cool zulke dingen al te weten te komen voordat je er zelf bent
. nofi.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Gewoon loltrappen zonder politie is erg eenvoudig: Multiplayer, nieuwe lan game, politie uit, en de hele map spelen. Have Phun! (en geen gemierenneuk met wapens kopen etc)Room42 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 07:21:
Nah, ik speel het spel zelf ook niet echt voor 'het spel'. Ik doe de missies alleen maar omdat ik ervan leer (je leert allemaal truukjes, vaardigheden en nieuwe wapens). De verhalen vind ik vaak maar langdradig. Ik klik ze vaak door.
De politie vind ik irritant. Ze spawnen random om je heen en binnen enkele seconden heb je een leger om je heen... ik zit echt op een trainer te wachten waarmee je de politie helemaal uit kan schakelen. In mijn huidige save gebruik ik alleen de health en weapons cheats.
Ik speel het spel voor de graphics en de zelfbedachte spelletjes zoals lekker cruisen, lekker slopen, lekker op enkels of schouders schieten om de poppetjes te zien struikelen. Dat laatste is trouwens echt leuk uitgewerkt in deze versie
Ik heb trouwens eergisteren wel een bug gehad waardoor de politie inactief was. Echt vaag, maar het speelde heerlijkHelaas herstelde dat zich later weer en ik kan het niet reproduceren.
"Mekker, blaat"
Ik heb nu alle grote eilanden vrijgespeeld door de gewone missies te volgen en auto's en geld boeit me niet zoveel (Turismo, Super GT en Banshee zijn de leukste auto's, waarbij de eerste 2 met cheats te krijgen zijn). Ik begrijp dus dat ik in principe niets mis met het blokkeren van de achievements, dat scheelt.Redax schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 06:36:
Nee hoor je krijgt nog wel meer, je speelt delen van de map vrij, krijgt auto's, geld ect. Bovendien vind ik zelf ook nog eens dat de missie's over het algemeen goed te doen zijn, en daarbij zijn ze vaak ook nog eens leuk om te doen.
En waarom zou je hem niet willen uitspelen, het spel is toch gemaakt om het uit te spelen? naja..
Agree to disagree... | Sort that one out!
Life is what you others make it.
Naja, je hebt wel gelijk, GTA VC heb ik helemaal uitgespeeld. Maar dan speel ik meestal samen met een vriend. Dan is het echt gezellig. In m'n eentje wil ik gewoon doorAsgaro schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:36:
[...]
Dat snap ik toch net niet hoor![]()
Als er één spel is waarbij het verhaal zo goed in mekaar steekt (buiten RTS-games mss), dan is het toch wel GTA IV zeker!![]()
Ik vind elk personage echt supergoed uitgewerkt, al hun gebaren en uitspraken zijn altijd typisch voor 1 personage.
En dat allemaal maakt het nu net zo'n sterk verhaal voor mij.
Oh, dat had ik nog niet geprobeerd. Mede omdat ik het spel nog niet gekocht heb (het draait hier relatief slecht op mijn E8500 met HD4870x2djidee schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:34:
Gewoon loltrappen zonder politie is erg eenvoudig: Multiplayer, nieuwe lan game, politie uit, en de hele map spelen. Have Phun! (en geen gemierenneuk met wapens kopen etc)
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Meer mensen hebben hier last van. Bij mij staat GTA soms niet eens in de lijst van spellen in Live, andere keren missen - zoals bij jou dus ook - gehaalde achievements.Adagio schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:45:
Mijn achievements (PC-versie) doen lastig. Ingame haal ik ze en verschijnen ze in beeld, maar ze komen niet de lijst zelf terecht. Is dit een bekend probleem?
Hier had ik hem 1 dag zo, met heel veel moeite aan de gang, en de gameplay viel me erg op, die was fijn! (Ook SP) dus toen ik de volgende dag bij de Saturn was, en hij 37,- was (vind ik relatief weinig, gezien de gem. prijs van nieuwe games momenteel) was het heel makkelijk voor mij. Complete uninstall, en nieuwe erop gezet, en wat bleek, hij loopt veel soepeler! Of nou de crack of bepaalde files zoveel uitmaken hierin? Ik heb geen idee, maar nu loopt hij goed vloeiend op 3 dingetjes na:Room42 schreef op zondag 21 december 2008 @ 01:52:
[...]
Oh, dat had ik nog niet geprobeerd. Mede omdat ik het spel nog niet gekocht heb (het draait hier relatief slecht op mijn E8500 met HD4870x2Geen crashes enzo, maar gewoon niet soepel. Te lang verhaal voor hier. Als het heel verslavend blijft, zal ik het wel kopen)
"Mekker, blaat"
Ben het wel met je eens, net zoals bij de wapens.rCk schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 23:56:
Ik post mijn vorige post uit het vorige topic hier maar weer in. Misschien dat we er nog een leuke kleine discussie uit kunnen halen. Aangezien ik het een leuk idee vind (natuurlijk als je een eigen idee hebt moet je er positief over zijn).
Ik wil iets in de mp veranderd krijgen. Hopelijk kan ik ergens mijn idee duidelijk maken en genoeg mensen achter me krijgen voor de MP.
De mensen die wat willen funnen enzo met bepaalde voertuigen die snappen mijn punt wel.
Ik vind het af en toe leuk om een sanchez te pakken en bijv. een stel stunts te doen en beetje wheelien enzo. En de andere keer wil je weer met een groepje op het vliegveld allemaal met brandweerwagens/phantoms e.d. gaan rondcrossen. maar nu word je vooral gestopt door het feit dat de wagens enkel maar random voorkomen.
Ik wilde graag zien dat er een optie zou komen dat je bij alle opties bij bijv. freemode er een optie bij kreeg voor: Vehicles: heavy/sports/motorcycles/average/family etc etc etc.
Wie heeft hier ook wel een goed gevoel over als dit zou komen.
Alhoewel ik het zo voorstel, ik denk dat het in de wensenpot van de 31ste komt, rond een uur of 12. maar goed, nooit geschoten is altijd mis.
Bij werden ze in het begin goed bijgehouden. Op een gegeven moment een paar dagen niet. En nu is alles weer bijgewerkt. Wellicht een "glitch" op de serversAdagio schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:45:
Mijn achievements (PC-versie) doen lastig. Ingame haal ik ze en verschijnen ze in beeld, maar ze komen niet de lijst zelf terecht. Is dit een bekend probleem?
AULXJMHR
Voor single-player kan je dan ook beter een offline account aanmaken, ben je niet afhankelijk van de serversDPhoenix schreef op zondag 21 december 2008 @ 14:13:
[...]
Bij werden ze in het begin goed bijgehouden. Op een gegeven moment een paar dagen niet. En nu is alles weer bijgewerkt. Wellicht een "glitch" op de servers
Anoniem: 131051
Anoniem: 218213
Hello there
Anoniem: 266093
Dat is de instelling "Traffic intensity"* (ofzo. Ik kan het nu niet direct opzoeken) in het Graphics-scherm.Sinester schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:02:
[...]
Wat mij zelf het meest opvalt tussen pc en console, (niet in filmpje) is het aantal verkeer dat rond rijd
in de pc versie sta je constant in de file.
[...]
Vehicle Density
Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance.
[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 21-12-2008 15:41 ]
-windowedAnoniem: 266093 schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:32:
Weet iemand hoe ik GTA IV op de PC uit fullscreen kan halen? Ik wil graag makkelijk kunnen switchen tussen GTA IV en m'n andere applicaties.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Pas maar op dat je je Live ID niet verliestrgras schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:56:
Ze mogen ook wel Punkbuster o.i.d. toevoegen. Ik kan namelijk gewoon in de MP met mijn M4 die raketten vuurt.
Anoniem: 266093
Thanks!! Nog een idee hoe ik de " Always on top " er af zou kunnen halen?Th1x4nG schreef op zondag 21 december 2008 @ 15:45:
[...]
-windowed
in je commandline.txt zetten
gametrailers... noobs >_< nforce 790 met een 4870X2? slaat echt op niks
Anoniem: 37526
Bij mij gaat het alleen maar als volgt:Anoniem: 37526 schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:48:
Ik wil wel een beetje klagen over de laadtijden van dit spel. Als ik het spel op wil starten:
-Met de "no restrictions" parameters opstarten door op een shortcut te klikken
-Ik hoor de DVD opspinnen, een CD-icoontje komt in beeld
-DOS box komt in het scherm
-Het spel start
-Na een copyright-tekst, twee rockstar logo's en het GTA IV logo kan ik op "Start" drukken
-Er komen enkele spelkarakters in het beeld
-Loading...
-Start > Game > Load > Savegame > Yes
-Loading...
-Ik loop mijn penthouse uit
-Loading...
En dan pas kan spelen. Dit complete proces kost mij, op een stopwacht gemeten, 2 minuten en 38 seconden. En in mijn opinie is dit traag, voor een Core 2 Duo op 3.2 gigaherz, 2 gigabyte geheugen en hardeschijven die een read van 70 megabyte / sec aan kunnen.
Haha, heel mooi!Anoniem: 83328 schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:19:
[video]
Eindelijk een waardige Carmageddon opvolger
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
[ Voor 21% gewijzigd door Th1x4nG op 21-12-2008 20:46 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Th1x4nG schreef op zondag 21 december 2008 @ 23:34:
Mmh, nu gewoon meteen uitgespeeld. Blijkbaar moet je gewoon niet te hard proberen het goed te doen.![]()
spoiler:Was Kate niet doodgegaan als je Dimitri niet had gemold maar wel die deal voor hem had gedaan?
[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 22-12-2008 00:00 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als je ze je bellen, gewoon accepteren en daarna meteen terugbellen om de afspraak te annuleren. Zo verlies je er niets mee en kost het je nog geen 2 secondenTriloxigen schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:13:
Ik begin me wel een beetje te storen aan het vriendjes behouden idee van het spel. Ik wil niet van die kutspelletjes zoals darten en poolen doen.
Ik doe liever echte missies.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Jawel bij Perseus. Als je binnenloopt dan aan de linkerkant de laatste stelling, en dan voorin. Dat zijn zwarte pakken met een rode stropdas, kost iets van $1000.madmaus schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:22:
Verkopen ze die ook daar?
Ik heb geen complete pakken gezien?
Vanavond nog even zoeken daar.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
[ Voor 12% gewijzigd door Nieroth op 22-12-2008 10:38 ]
Toch nog even kijken dan.Tuinstoel schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:53:
[...]
Jawel bij Perseus. Als je binnenloopt dan aan de linkerkant de laatste stelling, en dan voorin. Dat zijn zwarte pakken met een rode stropdas, kost iets van $1000.
Idd, ik wil ze ook zo snel mogelijk afwimpelen!Triloxigen schreef op maandag 22 december 2008 @ 00:13:
Ik begin me wel een beetje te storen aan het vriendjes behouden idee van het spel. Ik wil niet van die kutspelletjes zoals darten en poolen doen.
Ik doe liever echte missies.
Anoniem: 184778
Bron. (Pas op: kaart van Liberty City met VEEL spoilers!)Name:
S & M Auto Sales
Type:
Interactive Area
Description:
This is where you drop off the cars for Stevie. (The guy who sends you text messages on what he wants.)
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 184778 op 22-12-2008 13:56 ]
Volgens mij kan dat inderdaad niet, ik heb nu bijvoorbeeld ook een garage op de map, als ik erheen ga, gaat geen luik open of niks, heel raar:PAnoniem: 184778 schreef op maandag 22 december 2008 @ 13:43:
Na de overstap van een Ati x1950pro (512mb) naar een HD4870 (512mb) van Sapphire (heb ook dat ding moeten flashen, maar goed), kan ook ik dan eindelijk fatsoenlijk spelen.
Ben al een aardig eind gevorderd, maar nu kom ik iets tegen... Een auto-icoontje op de map, 'garage'. Ik rijd erheen, sta voor de opening maar ik kan er verder niks mee? Het luik gaat niet open ofzo. Ik zie wel een zooi sportvelgen voor de deur liggen. Dus ik denk: auto's pimpen net als in San Andreas. Maar niet dus, of toch wel? Iemand een idee? Dat icoontje staat er niet voor niks lijkt me...
Edit: volgens mij heb ik het al gevonden:
[...]
Bron. (Pas op: kaart van Liberty City met VEEL spoilers!)
Dus geen auto's pimpen
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Anoniem: 184778
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Een World of Warcraft concept zou ook wel leuk zijn. En slim want dan heb je veel minder last van inkomenensderving doordat mensen illegale versies gebruiken.Realtec schreef op maandag 22 december 2008 @ 16:50:
Waarom maakt R* geen stad die uit te breiden is met een expansion..
Dan zouden ze b.v. in GTA IV een paar wegen kunnen afzetten zodat ze met een expansion pack oid een eiland erbij aan kunnen maken... waarbij de missies ook aansluiten op het einde van de verhaallijn van GTA4
Dan zouden ze ook nieuwe functies kunnen invoegen waarbij je een appartement kunt kopen ofzo.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Klopt wel hoorcheiron schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:42:
Ik snap wel dat het scripted is, maar het was gewoon [i]zo[i] flauw. "killed in een accident" terwijl ik er naar sta te kijken.
Goede tip, alleen soms bellen ze ook tijdens een missie en dan zegt Nico meteen dat je niet kunt en dan heb je weer een negatieve scoreSOEFuture schreef op maandag 22 december 2008 @ 01:33:
[...]
Als je ze je bellen, gewoon accepteren en daarna meteen terugbellen om de afspraak te annuleren. Zo verlies je er niets mee en kost het je nog geen 2 seconden
[ Voor 14% gewijzigd door Bender op 22-12-2008 20:01 ]
Sneller tappen denk ik.babbaloerie schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:43:
Ik heb een nogal vaag probleem bij de laatste missie:
spoiler:Op een gegeven moment maak je met je crossmotor een sprong naar een helikopter en dan staat er linksboven in beeld "Tap Space repeatedly to climb on board of the helicopter".
Ik kan rammen wat ik wil op de spatie maar Niko vertikt het om in die helikopter te klimmen.
Ik doe vast iets gruwelijk verkeerd maar ik weet niet wat
Dat denk ik niet. sneller is haast onmogelijk
Klopt ik had er op mijn controller ook moeite mee. Tot ik in een gekke bui mijn spatiebalk samen met de A knop van mijn controller gebruikte en toen lukte het welbabbaloerie schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:11:
[...]
Hier hetzelfde probleem.babbaloerie schreef op maandag 22 december 2008 @ 20:11:
[...]
Bij mij was het 1 of andere brit die hem aanreed, geweldig accent! Mooie tekst!rCk schreef op maandag 22 december 2008 @ 19:06:
[...]
Klopt wel hoorik zat ook zo te kijken van wow, geweldig!
"Mekker, blaat"
Ik quote mezelf maar even. Er loopt hier een draadje over dit fenomeen.Barca schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:43:
Hier hetzelfde probleem.Moet ik weer helemaal opnieuw terwijl ik alles gewoon goed deed. Sterker nog ik heb hem zo vaak gedaan dat ik inmiddels ieder mannetje precies weet te vinden.
Eerder in het spel toen ik aan de zijkant van die vrachtwagen hing werkte het gewoon goed.
Klopt hij belt dan ook 911djidee schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:59:
[...]
Bij mij was het 1 of andere brit die hem aanreed, geweldig accent! Mooie tekst!
rCk schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:43:
[...]
Klopt hij belt dan ook 911. En daarna rijd ie door toch?
"Mekker, blaat"
Dus als je die James killt blijft hij wel in de database staan? Dan schiet het niet erg op.H3llSiNG schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 02:38:
Heeft er hier iemand een complete list van namen die in de police computer zitten. Als je bijv. op James zoekt kan je die gast gaan afknallen. Nu ben ik al aardig wat namen af gegaan en ben ik ze gaan halen, gewoon omdat het kan. Maar ik wil proberen die hele database te killen en die namen komen veel te snel voorbij.
Hangman's NOOSE is een van men favo scenario's, maar je moet het wel spelen met mensen die je kent. Anders kom je te vaak situaties tegen dat er teveel mensen tegelijk op die wagentjes willen springen om de heli's te gaan halen waarna ze die rotdingen doen neercrashen op je hoofd omdat ze veel te snel willen zijn.djidee schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 07:29:
[...]
Gisteravond veel bezig geweest met Hangman's NOOSE online, das nog best wel pittig om van dat vliegveld af te komenBlijf Cops n' Crooks en freeplay het fijnst vinden online
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Anoniem: 83328
[ Voor 10% gewijzigd door fr3z op 23-12-2008 10:43 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Anoniem: 83328
Thijs_O schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 12:51:
spoiler:Je moet niet die boot nemen maar de motor.
Goeie, daar heb ik nooit wat van begrepen.fr3z schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:43:
Aha, ik snap hem. Normaal als ik vaar, duw ik zeg maar de neus naar voren dat ik niet heel de tijd over die golven klap. Maar daar ga je dus blijkbaar langzamer door varen. ^^
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq