Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Mij al een paar keer,alleen ben je dan ook wel gelijk dood -.-
Er zijn over de map een paar van die ramps waar je over heen kan varen, als je daar schuin over vaart kom je van zelf op z'n kop neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Wat een topspel! Heb het sinds vandaag en meteen lichte verslavingsneigingen. Ook online multiplayer erg vet. Loopt out of the box redelijk soepel op mijn systeem, binnenkort nog wat tweaken om de sporadisch optredende lichte haperingen eruit te halen... mooimooimooi.
Is er trouwens al een "GoT-server" in de lucht voor multiplayer?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Hoeveel duiven hebben jullie al neergeschoten? Ik heb er pas 3 kunnen vinden (van de 200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Heb de game uit gespeeld en ik moet zeggen dat het best aardig is, maar voor mij niet de kwaliteit van San Andreas. Er zijn te veel dingen die ik gewoon mis. Ik heb met IV niet de nijging om gewoon lekker door de stad te racen of de boel op zo'n kop te zetten, verder blijft het gewoon dom dat er geen vliegtuigen zijn. Sinds ik hem heb uitgespeeld heb ik de game niet meer gespeeld omdat het gewoon geen waarde meer heeft voor mij. Ik check morgen nog wel de multiplayer misschien dat, dat het nog goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat ontbreekt er dan behalve vliegtuigen wat wel in SA zit? Maar er zullen nog wel meer versies op deze engine komen (met vliegtuigen). Het enige is dat het niet zo smooth loopt als San Andreas, maar dat deed GTA3 ook niet bij mij. Met Vice City had ik een nieuwe videokaart en dat ging beter, met San Andreas een nieuwe pc en dat liep geweldig.

[ Voor 44% gewijzigd door Marzman op 23-12-2008 22:11 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

- Geen brandweermissies
- Geen paramedic missies
- Geen auto tunen
- Bijna geen kledij dingen
- Geen properties

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
- Met al je vrienden gaan bowlen, darten, eten ,drinken etc. voor 100% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:10:
- Geen brandweermissies
- Geen paramedic missies
- Geen auto tunen
- Geen properties
Het is geen opvolger van San Andreas, waardoor er enkele dingen niet in zitten. Jammer dan.

Zo heeft het kunnen vliegen met een vliegtuig in Liberty City geen nut, er is slechts een enkel vliegveld. Ik ben zelf blij dat ze al het onrealistische troep uit San Andreas juist niet erin hebben zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Volgens mij is de enige reden dat het er niet in zit dat ze druk waren met de engine. Ik denk dat de features nu opnieuw worden "uitgevonden" in deze engine.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ook even wat met de movie editor zitten spelen na een leuke crash ;) Gelijk ook even de kans gegrepen om me wat te verdiepen in het uploaden van een filmpje op youtube en hierbij het resultaat (incl. 'grappige' annotations :')) :

http://www.youtube.com/watch?v=J2N891X9O74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MsG schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:58:
Volgens mij is de enige reden dat het er niet in zit dat ze druk waren met de engine. Ik denk dat de features nu opnieuw worden "uitgevonden" in deze engine.
Ik denk het ook. Dat was ook in GTA3 zo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:26:
[...]
Zo heeft het kunnen vliegen met een vliegtuig in Liberty City geen nut, er is slechts een enkel vliegveld. Ik ben zelf blij dat ze al het onrealistische troep uit San Andreas juist niet erin hebben zitten.
Vind ik ook. Wat ik eigenlijk alleen mis is de status-verhoging zoals je die in VC had. Starten als kruimeldief en eindigen als maffia-boss. Voor de rest topspel waar je heerlijk je gang kan gaan. Verhaallijn volgen of leker cruisen..

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn PC-versie van GTA IV. Ik speel 'm nu al een dag of vier, behoorlijk veel, en heb nog maar eenmaal gehad dat ik de game moest afsluiten via Task Manager. Ook weinig last van texture popup, etc.

Alleen, als ik de missie I Need Your Clothes Your Boots and Your Motorcycle wil starten, laadt de eerste cutscene, stap ik op de motor naar plaats van bestemming, daar dient nog een cutscene te worden geladen, maar die laadt kennelijk niet. Het scherm met "loading" blijft er maar staan. Heb 't al vijfmaal opnieuw geprobeerd. Iemand met hetzelfde probleem of wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Heb hem op de xbox 360 uitgespeeld, moet zeggen dat hij in vergelijking tot SA veel kleiner is..en ik mis de mogelijkheid lekker met een vriend rond te kunnen toeren zoals daar kon. Hmmm.

Wat wel verslavend is is om Niko op volle snelheid uit de auto te laten springen en hem dan hard tegen een muurtje, paaltje of benzinestation aan te laten vliegen.
Of gewoon met auto en al een benzinestation in vliegen, er vlak voor uitstappen en een meter of 30 wegvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
-Daniël- schreef op woensdag 24 december 2008 @ 09:24:
Ik heb een probleem met mijn PC-versie van GTA IV. Ik speel 'm nu al een dag of vier, behoorlijk veel, en heb nog maar eenmaal gehad dat ik de game moest afsluiten via Task Manager. Ook weinig last van texture popup, etc.

Alleen, als ik de missie I Need Your Clothes Your Boots and Your Motorcycle wil starten, laadt de eerste cutscene, stap ik op de motor naar plaats van bestemming, daar dient nog een cutscene te worden geladen, maar die laadt kennelijk niet. Het scherm met "loading" blijft er maar staan. Heb 't al vijfmaal opnieuw geprobeerd. Iemand met hetzelfde probleem of wellicht een oplossing?
Autosave uitzetten, na die missie kan je hem weer aanzetten.

Zelf ook gehad met een andere missie, blijkt precies dezelfde bug te zijn als er in beide console versies zit, met dus zelfde fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
fr3z schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 10:35:
Kan iemand mij helpen met die laatste missie, het lukt me echt niet (xbox 360)

spoiler:
Als je bij de laatste missie uit het pakhuis gaat. Moet je die boot nemen en die helikopter achtervolgen. Jacob komt je nu halen met zijn heli, maar als hij zegt dat je er onder moet gaan varen, vaar ik er nog een heel stuk achter. Die boot gaat maar niet snel genoeg om in die marker te komen :S

Hoe kan ik het spoileren :$ ?

@PiP0: Sommige zijn er volgens mij altijd maar de meeste zijn tijds gebonden idd.
spoiler:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gelukkig nog de savegame waar ik de keuze moest maken, dus ik ga vandaag proberen het op de revenge manier te proberen.

Heb de helikopter eindelijk gehaald (constant ctrl ingedrukt) moet ik erin klimmen wordt de helikopter neergeschoten $%@$@!!!

Net weer de helikopter gehaald, kon ik dat ding besturen.... *BAM* raket op mn kop en stort direct neer... wtf....!

[ Voor 13% gewijzigd door harmageddon op 24-12-2008 15:59 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Weet iemand of er al een nieuwe patch in de planning staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieroth schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:37:
[...]

Autosave uitzetten, na die missie kan je hem weer aanzetten.

Zelf ook gehad met een andere missie, blijkt precies dezelfde bug te zijn als er in beide console versies zit, met dus zelfde fix.
Jup, dat was 't. Werkt nu weer tot behoren. Thanks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na zo'n 3 weekjes en vele uurtjes heb ik ondertussen de hoofdverhaal-lijn uitgespeeld en ben ik opnieuw begonnen om het dit keer op m'n gemakkie eens allemaal te bekijken. Ik kan nu dus wel mijn mening over het spel hier neer donderen. Eigenlijk kan ik er maar 1 ding over zeggen: Rockstar heeft het 'm weer geflikt.

Wat een geweldig spel. Ik ga niet mierenpiepen over performance, want dat kon mij na 1 uurtje spelen al niet meer schelen. Ik speel met een mooie resolutie op een 22" breedbeeld TFT en het loopt zo soepel als wat.
De belichting en de manier waarop voertuigen en personen zich voortbewegen vind ik al geweldig t.o.v. de vorige versies. Het lijkt allemaal een stuk realistischer, maar ook weer niet té, want het blijf GTA en geen SIM game.
Wat ik toch wel de mooiste vernieuwing vind zijn al die kleine details die erin zitten. De rommel die mensen op straat knikkeren, al dan niet vanuit de auto, groepjes rokers (om de 4 meter) die lopen te zeiken dat ze nergens meer mogen roken, NPC's die ook werkelijk dingen aan het doen zijn zoals vegen en auto's repareren. Ook de opvulling van de steegjes e.d., vol met dozen, kratten, karren en vuilnisbakken. (Ik heb hiervoor heel veel Fallout 3 gespeeld en had in het begin nogal de neiging de vuilnisbakken en dozen te doorzoeken en ook heel vaak op TAB gedrukt :p)

Ik lees hier ook nogal wat klachten over de besturing van de voertuigen. Ik moest ook even wennen aan het rijden met WASD en rondkijken met de muis, maar na enige oefening gaat me dat zeer goed af. In SA had je wel de mogelijkheid een secundaire toets in te stellen, daar had ik de pijltjestoetsen ook als besturing voor auto's staan zodat ik af en toe makkelijker bij m'n biertje of shaggie kon ;).
Het dating gebeuren vind ik ook beter, ik werd in SA af en toe aardig moe van zo'n muts waarmee je 10 keer rond de blok moest karren en dan niet te hard of te zacht anders werd ze pissig. In deze versie is het een stuk makkelijker, juiste kleding en juiste auto is niet moeilijk aan te komen, je schatje komt tevreden weer thuis en Nico heeft een leuke nacht. Én niet 20 keer uit hoeven voordat je überhaupt een kusje krijgt.

Nog even dit maar wel gespoilert...
spoiler:
Één van de mooiere missies vond ik toch wel de bankroof, zeker het ontsnappings gedeelte, alhoewel ik het niet de eerste keer heb gehaald. Volgens mij is dat stuk toch redelijk zwaar gebaseerd op dat vergelijkbare en geweldige stuk uit de film 'Heat'. Als ik mij niet vergis had Val Kilmer's personage zelfs hetzelfde wapen. (M4)

Goed, genoeg mening, ik ga weer spelen. Over even zit ik waarschijnlijk weer achter een auto die vol kogelgaten word geknald door de immer vriendelijke LCPD. Dat verveelt nooit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
@harmageddon: 't zit je wel lekker mee. :P , je moet gewoon varen zonder iets ingedrukt. Dan ga je het hardste.

Off-topic:
Ik weet niet of dat jouw radiozender is, maar ze draaien wel gruwelijke muziek :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:09
Misschien dat iemand hier nog iets aan heeft. Nadat ik mijn pc opnieuw heb moeten installeren met vista heb ik het volgende gedaan om mijn oude saves weer werkend te krijgen:

- GTA IV installeren;
- 1 keer opstarten in offline modes (om de onderstaande dirs te laten creeren);
- Deze locaties hernoemen (of verwijderen) en van mijn oude installatie backup teruggezet:
C:\Users\xx\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV
C:\Users\xx\AppData\Local\Rockstar Games\RGSC
C:\Users\xx\AppData\Local\Microsoft\XLive
(xx = je gebruikersnaam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik krijg ineens steeds vaker vastlopers, heb weken kunnen spelen zonder enige vastloper, maar nu om de 30 minuten freezed het spel en gaat alleen de radio nog veder :(. (laatst wel opnieuw geinstalleerd though). Het spel freezed en soms kan ik dan nog Cntrl alt del. doen, en dan het proces beeindigen, waarna mn beeld op zwart springt en moet resetten, nu 4x gebeurd vandaag :s .

Ik ga nu is zonder overgelockte processor spelen, kijken wat ie doet.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik de storyline van de week heb uitgespeeld kreeg ik daarnet een telefoontje....

spoiler:
Van een onbekende beller die Kate bleek te zijn met de vraag of ik mee uitging.
Dus ik ben wat gaan drinken met haar, loop ik de bar uit staat er onder "Kate died" of wat dan ook en ligt ze daar dood op de vloer.
Maar huh.... werd zij niet dood geschoten op de bruiloft :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
rickyy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:47:
Ik krijg ineens steeds vaker vastlopers, heb weken kunnen spelen zonder enige vastloper, maar nu om de 30 minuten freezed het spel en gaat alleen de radio nog veder :(. (laatst wel opnieuw geinstalleerd though). Het spel freezed en soms kan ik dan nog Cntrl alt del. doen, en dan het proces beeindigen, waarna mn beeld op zwart springt en moet resetten, nu 4x gebeurd vandaag :s .

Ik ga nu is zonder overgelockte processor spelen, kijken wat ie doet.
Ik had nu de processor op stock lopen en de fanspeed op 80% en nog kreeg ik een vastloper.

Gelukkig zag ik tijdens het afsluiten wel een foutmelding: Initilatie van DLL mislukt ofzo. Niet meer precies onthouden :$. Ben al blij dat het niet aan m'n hardware ligt.

Dit wordt opnieuw installeren van het spel zeker? Of heel windows? :(

Btw, bekende fout of niet?

Edit:
MsG schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 22:10:
- Geen brandweermissies
- Geen paramedic missies
- Geen auto tunen
- Geen properties
-vele races
-triatlons etc.
-verschillend eten kopen :P
-veel interiors
-vele mogelijkheden
-veeeeel te doen, voorbeeld: Jetpacken, onder wate zwemmen, flink stunten
-leukere wapens
-grotere spelwereld

Maar dit komt heus nog wel in opvolgende delen :).

Al met al is GTA IV niet de beste GTA game, maar ook niet de slechtste.

[ Voor 24% gewijzigd door rickyy op 25-12-2008 01:38 ]

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Na een tijd zonder cheats en alle meuk te spelen, toch maar met het modden aan de gang geslagen. Wagens meer mass en speed geven e.d., wapens wat meer kracht geven. Wat is het toch geweldig om te doen he :P

Ik heb onder andere die FBI wagen een upgrade gegeven, om het toch exclusief te houden en niet als je erin rijd dat alles zo is. Dus daarmee ram ik alles kapot :D. Nu nog even kijken of ik een manier ivnd om mijzelf immortal te maken voor een tijdje, om even in combinatie te gebruiken. (en nog even spelen met de traction zodat ik al mn vermogen van mijn FBI bak op de grond krijg).

Ook heb ik net een handling string voor de 'Dukes' wagen gevonden, daarmee word er een dragstrip dukes gemaakt. Kijken hoe het speelt :P.

Verwijderd

rickyy schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:36:
[...]

-vele races
-triatlons etc.
-verschillend eten kopen :P
-veel interiors
-vele mogelijkheden
-veeeeel te doen, voorbeeld: Jetpacken, onder wate zwemmen, flink stunten
-leukere wapens
-grotere spelwereld

Maar dit komt heus nog wel in opvolgende delen :).

Al met al is GTA IV niet de beste GTA game, maar ook niet de slechtste.
En ik vond het vreselijk. Ieder zo zijn mening. :)

Verwijderd

Ik mis die dingen uit SA eigenlijk helemaal niet. Auto tunen was 2x leuk, daarna doe je 't niet meer omdat je toch steeds een nieuwe auto pakt. SA mag dan wel veel groter zijn, maar de ruimte tussen de steden was gewoon een inspiratieloze kale vlakte. Vond 't totaal geen meerwaarde hebben.
Stunten in IV vind ik ook leuker, de besturing en het schademodel van de auto's is veel leuker geworden.
't enige wat ik eigenlijk mis is een tank :P

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik vind het wel vet dat het allemaal wat realistischer is geworden, geen lelijke powerup-weapons maar gewoon fysiek wapens op de grond.

Maar simpele dingen als een truck koppelen aan een trailer kan bijvoorbeeld al niet. En sommige auto's met dat lijpe springvering. Klopt het dat je niet dood gaat van keihard botsen ténzij je er ook echt uitknalt? Ik krijg namelijk nooit minder health hier, alleen als ik er echt uitknal.

• rickyy
Hmm... Krijg steeds vaker last van vastlopers met als gevolg 4bits kleuren en een foutmelding dat de videokaart uit geheugen liep. (gechecked met al die error codes) textures op medium gezet waardoor m'n geheugen gebruik in het groen gekomen was, en nog kreeg ik deze fout :( . Voordat ik mijn PC geformateerd had, kon ik uren achter elkaar doorspelen :S . K'heb wel meteen 181.00 drivers erop gegooid, toch maar weer terug naar 180.60 denk ik. Hoop dat 'ie 't dan goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
fr3z schreef op woensdag 24 december 2008 @ 19:31:
@harmageddon: 't zit je wel lekker mee. :P , je moet gewoon varen zonder iets ingedrukt. Dan ga je het hardste.

Off-topic:
Ik weet niet of dat jouw radiozender is, maar ze draaien wel gruwelijke muziek :D!
spoiler:
Met naar achter "hangen" ga je het snelst met de boot heb ik al gemerkt. Maar ja, dan nog... zit je in de helicopter, heb je net de besturing overgenomen... *boom* dood... zucht :P we blijven proberen!

offtopic:
Het is niet mijn radiozender maar ik ben er wel werkzaam al een jaar of 4 :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
had ik laatst nog. Botste met politie wagen tegen iemand anders aan, en begon spontaan te fikken O.o. Vaag maar leuk :P .

Ik heb zelf ook nog een filmpje gemaakt over een bug:

[video]

[ Voor 31% gewijzigd door rickyy op 26-12-2008 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rickyy
lmao toch eens proberen te klooien met die schommel.

Realisme in deze versie is toch wel lachen af en toe:
probeerde met een motor door een slagboom te rijden met als gevolg dat ik op mijn gat lag. Ik denk: moet vast wel lukken door de motor op zijn achterwiel te trekken en dan door de slagboom te rammen. Gevolg: motor flipt achterover en *krak* je nekt breekt.
Irritant want kost klauwen met geld, maar wel ontzettend geinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Benzinetank opengescheurd tijdens de botsing. Brandstof dwars door de bekleding heen over de vrouwelijke bestuurder gespetterd. Een vonk van haar mobiele telefoon deed de rest. Aannemelijk, toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 02:27:
@rickyy
lmao toch eens proberen te klooien met die schommel.

Realisme in deze versie is toch wel lachen af en toe:
probeerde met een motor door een slagboom te rijden met als gevolg dat ik op mijn gat lag. Ik denk: moet vast wel lukken door de motor op zijn achterwiel te trekken en dan door de slagboom te rammen. Gevolg: motor flipt achterover en *krak* je nekt breekt.
Irritant want kost klauwen met geld, maar wel ontzettend geinig...
Hoe trek je een motor op zijn achterwiel? In de settings kon ik het nergens vinden en met random button bashen ook al niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
left control

en left shift is voorover leunen

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th1x4nG schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 02:44:
left control

en left shift is voorover leunen
En tada, het besturen van de motorfiets is opeens een heel stuk makkelijker geworden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
met voorover leunen kan je met sommige motors wel lekker de bocht indriften xD

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Raad jullie wel aan op deze link te klikken: http://www.youtube.com/watch?v=7hdSI5Ma_FA&fmt=18
en vervolgens op Watch High quality, anders is 't erg lelijk.

Zo ff groot gemaakt :).

[ Voor 43% gewijzigd door rickyy op 26-12-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th1x4nG schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 03:57:
met voorover leunen kan je met sommige motors wel lekker de bocht indriften xD
Precies! Dat is allemaal zoveel toffer dan de vorige GTA games. Of dat als je voorover leunt tijdens het wegrijden je een zalige burnout maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
is het mogelijk om de camera zoals met de vorige gta's te krijgen? Dat hij meebeweegd als je een bocht maakt? Ben nu altijd 1 hand kwijt aan de muis om de camera goed te houden wat nogal ergelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Voor mensen die moeite hebben met de camera die niet of te laat meedraait etc. Misschien is dit wat: http://www.youtube.com/watch?v=Yrt6enRZoJ4&fmt=22

In ''X:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data''
vind je een file genaamd: ''VehOff.csv''. Deze kan je openen met notepad en aanpassen. In de youtube link die ik gaf staat in de descriptie de link naar de ''mod''. (de config om het te doen dus) kwestie van knippen/plakken en GTA weer opstarten :) .

Er is namelijk ook een mod zodat je IN de auto zit met de bunnet view. Dus dat je je stuur ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 21:26:
Nadat ik de storyline van de week heb uitgespeeld kreeg ik daarnet een telefoontje....

spoiler:
Van een onbekende beller die Kate bleek te zijn met de vraag of ik mee uitging.
Dus ik ben wat gaan drinken met haar, loop ik de bar uit staat er onder "Kate died" of wat dan ook en ligt ze daar dood op de vloer.
Maar huh.... werd zij niet dood geschoten op de bruiloft :+ ?
spoiler:
Waarschijnlijk heb je een dealtje gesloten met Dimitri, maar die klootzak heeft Roman tijdens de bruiloft doodgeknald, en niet Kate die zou zijn overleden als je wraak had genomen.
(Begrijp de storyline trouwens wel goed, als je de missie niet doet is Pegorino failliet, en wordt ie nogal boos op je, als je hem wel doet komt die psychopaat weer eens langs.

Over de date, had ik ook met Kiki (Lawchick). Mevrouw "overlijdt" nadat ik haar per ongeluk O-) van de motor heb af laten tyften toen ik door de lucht vloog nadat ik een auto als springplank had gebruikt en verkeerd was geland. mevrouw belt ongeveer 12 tot 24 uur later in het spel op of ze uit het ziekenhuis getrokken mag worden.

Wonderbaarlijke genezing XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Best wel. Waarschijnlijk een handje geholpen door het ''witte goud''

Probleempje alhier:
spoiler:
Final Interview: afspraakje gemaakt voor woensdag, 12.00 uur stipt. Ik rondkarren en nog snel een paar missies gedaan, m'n agenda herinnert me er toch wel aan. Om 11.00 uur nog steeds niks, ik even Googlen. Ja hoor, heb je een pak nodig (op zich logisch)... Ik snel bij Perseus een pak gehaald geheel volgens de eisen maar ook erna nog geen reminder. Geen logo op de kaart, niets. Het zou er vlakbij moeten zitten, ik zoeken... niéts.

Anyhows... afspraak gemist. Ik kon de Lawyers niet bellen en ook Francis geeft niet thuis. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
rickyy schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 22:02:
Voor mensen die moeite hebben met de camera die niet of te laat meedraait etc. Misschien is dit wat: http://www.youtube.com/watch?v=Yrt6enRZoJ4&fmt=22

In ''X:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data''
vind je een file genaamd: ''VehOff.csv''. Deze kan je openen met notepad en aanpassen. In de youtube link die ik gaf staat in de descriptie de link naar de ''mod''. (de config om het te doen dus) kwestie van knippen/plakken en GTA weer opstarten :) .

Er is namelijk ook een mod zodat je IN de auto zit met de bunnet view. Dus dat je je stuur ziet.
op zich is zoiets erg handig (stoor me nu enorm aan die vreemde camera), maar ik weet niet of die mod uit dat filmpje wel zo geschikt is. Ik word er vrij duizelig van als ik er even naar kijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Palomar schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:51:
[...]

op zich is zoiets erg handig (stoor me nu enorm aan die vreemde camera), maar ik weet niet of die mod uit dat filmpje wel zo geschikt is. Ik word er vrij duizelig van als ik er even naar kijk :P
Het is maar 1 camera mode he, de bonnet (motorkap) view. Aangezien ik die nooit gebruik... :P
Dus je kan het ''aan en uit'' zetten zegmaar.

De bonnet veranderd alleen in deze :).

Edit:
En daarbij is dit nog maar v0.1 en beta, er komt denk nog wel zoiets dat de camera stil blijft hangen ofzo :).

[ Voor 14% gewijzigd door rickyy op 27-12-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:31
spoiler:
Weet iemand hoe ik de missie haal waarbij je met een sanches tegen een helling aan moet rijden zodat je in een helikopter komt? Dan staat er van dat je vaak de space knop moet in drukken maar bij mij gebeurd er niks en faalt de missie :( Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is momenteel toch wel mijn favoriete bak om lekker rond te cruisen...(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/razeworld/gta4/gta4_001akl.jpg
De Manana, in eerdere GTA's een lelijke bak, maar hier is het toch zo'n echte Amerikaanse slee. (vooral de cabrio versie natuurlijk) Mp3's, Liberty Rock of LCHC aan en lekker rondtoeren. Ik heb nog geen vaal roze gezien helaas, anders kun je jezelf ook nog even Johnny Flodder voelen. :P

Ik heb trouwens al een paar keer gehad dat een voertuig van mijn parkeerplek bij de safehouse in South Bohan verdwijnt. Eerste keer was een politiewagen, dus dat zou nog kunnen omdat politiemannetjes nogal eens een wagen vorderen. De laatste was mijn Zombie chopper, verkregen vanuit een eerdere missie.

Er viel me laatst iets op wat ik niet helemaal vond kloppen. Ik had toen mijn Zombie nog en ging daarmee naar Roman om wat te bowlen of iets. Later stap ik op die prachtige matzwarte chopper om Roman naar huis te karren hoor ik ineens: 'Take the next right' oid... TomTom op een matzwarte heavy metal badass chopper??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

martinzweep schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:20:
spoiler:
Weet iemand hoe ik de missie haal waarbij je met een sanches tegen een helling aan moet rijden zodat je in een helikopter komt? Dan staat er van dat je vaak de space knop moet in drukken maar bij mij gebeurd er niks en faalt de missie :( Iemand?
Ik heb hetzelfde, schijnt een bug te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:43:
Dit is momenteel toch wel mijn favoriete bak om lekker rond te cruisen...(klikbaar)
[afbeelding]
De Manana, in eerdere GTA's een lelijke bak, maar hier is het toch zo'n echte Amerikaanse slee. (vooral de cabrio versie natuurlijk) Mp3's, Liberty Rock of LCHC aan en lekker rondtoeren. Ik heb nog geen vaal roze gezien helaas, anders kun je jezelf ook nog even Johnny Flodder voelen. :P

Ik heb trouwens al een paar keer gehad dat een voertuig van mijn parkeerplek bij de safehouse in South Bohan verdwijnt. Eerste keer was een politiewagen, dus dat zou nog kunnen omdat politiemannetjes nogal eens een wagen vorderen. De laatste was mijn Zombie chopper, verkregen vanuit een eerdere missie.

Er viel me laatst iets op wat ik niet helemaal vond kloppen. Ik had toen mijn Zombie nog en ging daarmee naar Roman om wat te bowlen of iets. Later stap ik op die prachtige matzwarte chopper om Roman naar huis te karren hoor ik ineens: 'Take the next right' oid... TomTom op een matzwarte heavy metal badass chopper??? :?
Is toch logisch, die motormuizen zijn de slimste niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
@ Jejking: De lawyers bellen jou vanzelf weer een keer als het goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Dat auto's uit je parkeervlak verdwijnen heb ik ook enkele keren meegemaakt; volgens mij komt het omdat er in-game nog wel eens wat auto's tegen je geparkeerde auto opbotsen als je in de buurt bent en zodanig mogelijk uit het parkeervlak geduwd worden.

Vraagje over 1 van de eindmissies:
spoiler:
In de missie waar je P achtervolgt, als je met de cross-motor via de springschans in de helicopter moet springen ... als je eenmaal springt, zegt de game "tab [SPACE] repeatively to climb up" (of zoiets) om in de helicopter te komen. Nu voel je 'm aankomen; dat lukt dus steeds niet :? Wat is de truuk om het wel te laten lukken; toch als een idioot op de spatiebalk rammen (PC versie), of moet je eerst naar rechts klimmen ofzo ? Hellup ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:13:
[...]

En ik vond het vreselijk. Ieder zo zijn mening. :)
En niet te vergeten smaak en beleving. :)
Zo speelde ik in voorgaande delen voornamelijk de missies en eventueel wat stunts.
In dit deel ben ik juist veel meer aan het klooien omdat de effecten zo mooi zijn.
Maar ook gewoon je helicopter landen op een hoog gebouw en dan genieten van het uitzicht.
GTA4 heeft me ook afgeholpen van het muis-keyboard is beter dan een controler syndroom. :P
Je kunt je voer- ,vaar- en vliegtuigen, najah helikopter, veel gedoceerder biedienen en dus heb je meer controle. [Geen discussie punt, het is maar wat je prettig vind] ;)

Ik had een aantal maanden niet gespeeld omdat ik simpelweg niet door "Snowstorm" heen kwam.
Toen maar eens even dat ziekenhuis buiten de missie om gaan verkennen.
spoiler:
Zie ik achteraan dat ziekenhuis een trap naar binnen en waar een weg naar binnen is is vast ook een weg naar buiten.
En ja hoor, staat daar zo'n ronde houten ding waar je op kunt springen, vandaar spring je op het raamkozijn vanwaar je naar het raam erboven kunt springen en naar buiten.
Buiten [wandelend] nog even 2 cops omleggen, naar de kade lopen, van de trap af alwaar je bootje ligt.
1 keer geraakt door een verdwaalde kogel. :P

In m'n eerdere pogingen alles geprobeerd maar telkens zo intens aan het haasten dat het op het laatste moment net mis ging.
Een keer ging het wel goed maar vluchte ik met mijn Heli de verkeerde kant op over het 3e eiland en hup, 6 sterren.
6 sterren [of was het 5] ontwijken is me al wel een keer gelukt met een boot maar nog nooit met een Heli.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SKiLLa schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:43:
Dat auto's uit je parkeervlak verdwijnen heb ik ook enkele keren meegemaakt; volgens mij komt het omdat er in-game nog wel eens wat auto's tegen je geparkeerde auto opbotsen als je in de buurt bent en zodanig mogelijk uit het parkeervlak geduwd worden.

Vraagje over 1 van de eindmissies:
spoiler:
In de missie waar je P achtervolgt, als je met de cross-motor via de springschans in de helicopter moet springen ... als je eenmaal springt, zegt de game "tab [SPACE] repeatively to climb up" (of zoiets) om in de helicopter te komen. Nu voel je 'm aankomen; dat lukt dus steeds niet :? Wat is de truuk om het wel te laten lukken; toch als een idioot op de spatiebalk rammen (PC versie), of moet je eerst naar rechts klimmen ofzo ? Hellup ...
Dat met de auto's heb je helemaal gelijk in. Zo had ik in het begin van het spel ook wel eens een cop-car ineens op me oprit staan :)

En die spatie, ik heb echt enkel op de spatiebalk geramd en toen ging het gewoon goed. Misschien het jij de originele knop van spatie gewijzigd in een andere en past dat zich niet in de game aan? (spatie = springen dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

fr3z schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:20:
@ Jejking: De lawyers bellen jou vanzelf weer een keer als het goed is..
Let's hope so... gewoon even afwachten dus :)
babbaloerie schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:46:
[...]

Ik heb hetzelfde, schijnt een bug te zijn...
Even een balletje opgooien... geen idee of het klopt... maar is dit geen eigenschap van de illegale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Nee, ik gebruik echt de default-keys. Maar moet je echt als een idioot rammen of niet ? Normaliter klim/spring je met simpelweg 1 of 2 rammen op de spatiebalk en klaar ben je .... Nu heb ik "rustig" al enkele keren geprobeerd en ook "spastisch snel rammen" (lijkt meer effect te hebben), maar wat is de juiste methode ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Vandaag de storymissie opnieuw uitgespeeld @ PS3 om de Liberty City Minute Trophy te krijgen (Binnen 30 uur story line uitspelen, was in 16 uur klaar..) en heb weer last van dezelfde vaagheid als een half jaar geleden :P

Weer op het zelfde punt als de vorige keer, nadat ik alle missies had uitgespeeld:
spoiler:
Ondanks dat Kate dood is, blijft ze maar bellen.

Niet echt een grote bug, maar naar verloop van tijd gaat ie wel irriteren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 14:05
Is het mogelijk om je game progress te zien in percenten zoals in de vorige edities? Ik vind dit nergens terug, alhoewel ik hier en daar op google mensen zie die over hun game progress spreken (vooral dan xbox 360 eigenaars).

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farmie schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:00:
Is het mogelijk om je game progress te zien in percenten zoals in de vorige edities? Ik vind dit nergens terug, alhoewel ik hier en daar op google mensen zie die over hun game progress spreken (vooral dan xbox 360 eigenaars).

Iemand enig idee?
Errr... bij de stats? In het hoofdmenu? Als je op start drukt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Jejking schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:33:
Even een balletje opgooien... geen idee of het klopt... maar is dit geen eigenschap van de illegale versie?
Lijkt me niet, aangezien ik hem gewoon gekocht heb (GCShop) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dan is die mogelijkheid bij deze officieel afgeschoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb het ff een middagje gespeeld, maar kan maar niet wennen aan het autorijden icm de muis, De camera achtervolgt de auto heel raar in bochten en als je dit met de muis wilt corrigeren gaat het ook irritant. Hoe doen jullie dat?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Als je even goed had gelezen in plaats van je vraag hier zo neer te plempen, dan had je een soort van oplossing gevonden en daar op ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijszor schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:00:
[...]

Is toch logisch, die motormuizen zijn de slimste niet 8)
8)7

@Sport_Life:
Ik heb wat geoefend met het besturen van de voertuigen met WASD (zoals default ingesteld) en de camera draaien met de muis en ik had het vrij snel al behoorlijk in de vingers. Ik ga er wel even vanuit dat je rechtshandig bent. Ik had eerst de besturing op de pijltjestoetsen gezet, maar dan zie je echt soms niet meer waar je rijdt. Het was bij mij een kwestie van 1-2 uurtjes en ik was het al gewend en ik heb echt geen bovenmatige motoriek ofzo, dus ik zou het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Jejking schreef op zondag 28 december 2008 @ 02:55:
Als je even goed had gelezen in plaats van je vraag hier zo neer te plempen, dan had je een soort van oplossing gevonden en daar op ingegaan.
Als jij het filmpje bekeken hebt had je ook geweten dat dat geen oplossing is. Had het idd al gezien, maar toch bedankt voor de tip ;) :).
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 03:01:
[...]

8)7

@Sport_Life:
Ik heb wat geoefend met het besturen van de voertuigen met WASD (zoals default ingesteld) en de camera draaien met de muis en ik had het vrij snel al behoorlijk in de vingers. Ik ga er wel even vanuit dat je rechtshandig bent. Ik had eerst de besturing op de pijltjestoetsen gezet, maar dan zie je echt soms niet meer waar je rijdt. Het was bij mij een kwestie van 1-2 uurtjes en ik was het al gewend en ik heb echt geen bovenmatige motoriek ofzo, dus ik zou het proberen.
Het lukt ook wel, maar ik kan me bij een achtervolging niet concentreren op waar ik heen rijd, wat er achter me gebeurt, en wat ik met de muis nog moet doen (bij de bochten). Heb hem nu op Incar staan en dat rijdt voor mij wel prettiger :).

Verder erg vermakelijk spelletje, maar merk nu ook wel dat ik 'ouder' begin te worden en niet meer dagen achter elkaar zoet kan zijn met een spelletje, zoals 5 jaar geleden :P. Misschien ook wel omdat mijn vrije tijd nu kostbaarder is.. Jammer wel... ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Sport_Life op 28-12-2008 03:16 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Damn.... Ik krijg de laatste missie maar niet voor elkaar.
spoiler:
Ik kom tot het moment waar ik vanaf mijn dirtbike de heli in moet springen, ik hang eraan maar kom er maar niet in, wat ik ook doe. Spatiebalk bashen, controller bashen..... nico blijft maar hangen en komt er gewoon niet in. En op een gegeven is pegorino te ver en val ik van de heli af.
Missie opnieuw doen dus. Maar na 20+ keer begin ik het een beetje zat te worden!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
spoiler:
Dat probleem heb ik van meer mensen gehoord. Volgens mij is het gewoon een kwestie van zo snel mogelijk op spatie drukken. Ik had er verder geen problemen mee, lukte eigenlijk meteen. Als het niet werkt druk je misschien niet snel genoeg? Verder weet ik het ook niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Zijn jullie het met mij eens dat de multiplayer functie echt waardeloos is.
En dan niet zo zeer als je eenmaal in de map zit, maar meer het multiplayer menu.

Waarom kan ik bijvoorbeeld, niet een server opslaan, of favorieten maken...

En je gaat mij niet vertellen dat er in Nederland gemiddeld maar 40 servers zijn... En dat die ook nog eens bevolkt worden door buitelanders...? (niks tegen buitelanders ... maar, 40 servers voor meerdere landen?)

En met regelmaat join je een server, en knal je er weer uit... of nog erger, je knalt eruit naar singleplayer....

Je kunt niet fatsoenlijk sorteren op type auto... of welke baan je wilt rijden (niet dat daar genoeg servers voor zijn... maar het was toch makkelijk geweest)

Ze komen er mee weg, omdat een maal ingame... het hartsikke leuk is.. maar de weg naar "ingame" is lang... en slecht...

Ik bedoel... verglijk het eens met CS:S ... dan is dit echt zwaar ondermaats. Ik hoop ook dat er een update voor komt!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 13-09 12:39
Je moet het ook niet zien als servers maar als "rooms". Rockstar heeft een reutel servers draaien, waarop "on-the-fly" rooms kunnen worden aangemaakt.

Maar verder heb je gelijk, het mutliplayer gebeuren is vreemd. De ene keer kan je niet connecten, de andere keer wel maar dan zijn er spontaan geen mensen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
Over in de heli klimmen:
spoiler:
Ik leg gewoon mijn beide handen op de spatiebalk en ram inderdaad als een gek... het lukt gewoon dan. Misschien ben je toch te voorzichtig? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Th1x4nG schreef op zondag 28 december 2008 @ 13:15:
Over in de heli klimmen:
spoiler:
Ik leg gewoon mijn beide handen op de spatiebalk en ram inderdaad als een gek... het lukt gewoon dan. Misschien ben je toch te voorzichtig? :9
spoiler:
Rammen is het advies, lukt mij pas de 5e keer, en toen liet ik de heli crashen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:31
Paul Hewson schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:47:
[...]

spoiler:
Rammen is het advies, lukt mij pas de 5e keer, en toen liet ik de heli crashen :'(
spoiler:
Ja het is mij net ook eindelijk gelukt. Je moet rammen als een gestoorde maar uiteindelijk zit je erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

martinzweep schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:05:
[...]

spoiler:
Ja het is mij net ook eindelijk gelukt. Je moet rammen als een gestoorde maar uiteindelijk zit je erin
spoiler:
Het is heel simpel heren, ik heb het 10x geprobeerd maar met mijn Logitech G15 spatiebalk in de heli klimmen IS onmogelijk. Dat heeft niks te maken met sneller drukken of weet ik wat, het kan gewoon niet met mijn G15. Ik heb dit probleem opgelost door ONDER DE MISSIE een ander (oud) toetsenbord aan te sluiten. Even wachten tot deze werkte (ik testte het via de "escape" knop in het ESC menu)... ik ramde een paar keer op de spatiebalk tijdens de missie en zat binnen 1 tel in de heli. Helemaal niet als een gek drukken viel best mee. Toen weer verder gegaan met mijn G15. Kortom alle opmerkingen van iedereen ten spijt... dit is gewoon een bug van het spel of wellicht een beveiliging van de G15. Geen idee. Maar ik heb de missie 3x gefaald omdat ik de heli niet in kwam en met een ander toetsenbord zat ik er in 1 second in. Tsja.

[ Voor 5% gewijzigd door Barca op 28-12-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
Dat slaat dus werkelijk nergens op, ik heb het ook met m'n g15 gedaan, het kan wel degelijk!

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dit spel is echt te vet! had net een snelle bak gevonden, dus ik denk daar ga ik ff met een burnout mee wegrijden. De eerste keer ging dat gewoon goed, maar de tweede keer toen vloog t rubber van mijn banden en toen had ik een snelle bak zonder achterbanden! echt zo vet gewoon!

Hij maakt nu wel lekker makkelijk 360's :+

[ Voor 7% gewijzigd door SOEFuture op 28-12-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

SOEFuture schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:13:
Dit spel is echt te vet! had net een snelle bak gevonden, dus ik denk daar ga ik ff met een burnout mee wegrijden. De eerste keer ging dat gewoon goed, maar de tweede keer toen vloog t rubber van mijn banden en toen had ik een snelle bak zonder achterbanden! echt zo vet gewoon!

Hij maakt nu wel lekker makkelijk 360's :+
Dat vond ik ook wel grappig ja, je banden kunnen ook nog in de fik vliegen als ze te heet worden. Ook de kogelgaten en raampjes die er aan gaan als de politie schietend achter je aan zit is best vet gedaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is dat ook met elke auto hetzelfde? Ik heb nog nooit spontaan ontploffende achterbanden gehad en ook nog geen vuur gezien.

Eén keer raakte ik overigens iets in een achtervolging (keek even achter me dus ik zag niet wat) en het was in één keer uit met de pret. Zal wel een bug geweest zijn.

O ja, ik heb nog een paar video's geschoten van iemand die ik ZO hard van achteren raakte dat de bestuurder KO ging met z'n hoofd op de claxon. Hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vuur is alleen als je door het vuur rijdt volgens mij , dus als je net een auto hebt laten ontploffen en dan door het vuur rijdt vliegt je band in de fik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
Vuur heb ik ook nog nooit gehad, al wel zovaak een geklapte band. Uit het niets xD. Als je over een heuveltje vliegt of een scherpe bocht of drift maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:47

Copyman

Dode muis

Ik vind die weapon mods ronduit irritant. SMG Rocket Launchers, SMG Sniper Rifles en al dat soort andere onzin. Google weet mij te vertellen dat dit met een aangepaste loader opgestart kan worden, maar dan zou het toch niet door de validatie van GFWL of Social Club moeten komen? Tijd voor een anti-mod systeem dus.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:56:
vuur is alleen als je door het vuur rijdt volgens mij , dus als je net een auto hebt laten ontploffen en dan door het vuur rijdt vliegt je band in de fik :P
Nee hoor, je hebt ook bijv. een missie waarbij de persoon in een vluchtende auto niet gedood mag worden, opgelost door op de banden te schieten, waardoor deze gingen branden en kapot gingen.

Erg goede details idd, zelfs de binnenverlichting van de auto gaat aan als je de deur opendoet, ook gesprekken die in de auto gevoerd worden gaan gepaard met handgebaren etc, op een gegeven moment komt er allemaal rook uit m'n auto ; zit die jamaicaan ofzo een dikke joint te roken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Als je op een echt hoge snelheid rijdt (meegemaakt met een infernus) terwijl je banden zijn geklapt, dan vliegen je achterbanden in de fik. Je hoeft dus niet per se door vuur te hebben gereden

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEN-O schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:13:
[...]

Nee hoor, je hebt ook bijv. een missie waarbij de persoon in een vluchtende auto niet gedood mag worden, opgelost door op de banden te schieten, waardoor deze gingen branden en kapot gingen.

Erg goede details idd, zelfs de binnenverlichting van de auto gaat aan als je de deur opendoet, ook gesprekken die in de auto gevoerd worden gaan gepaard met handgebaren etc, op een gegeven moment komt er allemaal rook uit m'n auto ; zit die jamaicaan ofzo een dikke joint te roken !
Of bijvoorbeeld dat je uit kunt stappen en de motor en radio aan kan laten, of (door de uitstap-knop lang ingedrukt te houden), uit kunt stappen maar wel keurig de motor uit zet. Scheelt weer met snel wegkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

BatmanHorizon schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:17:
Als je op een echt hoge snelheid rijdt (meegemaakt met een infernus) terwijl je banden zijn geklapt, dan vliegen je achterbanden in de fik. Je hoeft dus niet per se door vuur te hebben gereden
Ik wil net zeggen, bij mij zijn ze toch echt een keer in de fik gevlogen (waren inderdaad daarvoor al geklapt). Of ik echt superhard reed weet ik niet meer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik moet weer eens kiezen of ik iemand wil laten leven of niet. Welke knop gebruik je daar ook alweer voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Mensen een kansspelletje hier, geen winst erop dus ga dr niet om vechten :D
Rara, welke wagen is/was dit? Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/6371/raraxe8.th.jpg Succes :P

Vond hem wel grappig, daarom laat ik em ff zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Turismo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:27
Ali G schreef op zondag 28 december 2008 @ 22:44:
Ik moet weer eens kiezen of ik iemand wil laten leven of niet. Welke knop gebruik je daar ook alweer voor? :)
Weglopen of em executeren met je pistooltje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Moning2 schreef op maandag 29 december 2008 @ 02:24:
[...]

Weglopen of em executeren met je pistooltje >:)
Ik schoot één van die ''negroïde manspersonen'' in z'n voet tijdens zo'n beslissend moment ergens op een dak heeeeeeeel erg hoog. Hij valt achterover een meter of veertig naar beneden. Duidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Eindelijk heb ik de laatste missie kunnen afmaken!
Het lukte maar niet om met de spatiebalk in die heli te komen, hoe hard en vaak ik ook erop ramde.
Toen ik de mapping heb veranderd naar Rshift, lukte het gewoon in 1 keer! :*)

Moet wel zeggen dat dit veruit de makkelijkste GTA is van alle delen.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Argh, echt een WTF momentje.. Vannacht een missie dat ik achter een biker aan moest tuffen, beetje door de metro heen enzo... Had ik hem op de brug eindelijk dood, rij ik van het spoor af het voetpad op, straal gas en van de brug af, zit er een trap in, een tunneltje in. Ik heb iets teveel snelheid, motor en lichaam tot aan mn nek gaat prima het tunneltje in, maar klap ik toch precies met mijn kop op de onderkant van de tunnel :D Mooie rooie plek achterlatend op dat muurtje :) In het filmpje is voor de impact trouwens de plek al gemarkeerd met rood, althans, in de replay ingame. Zal vanavond eens kijken hoe ik die boel naar youtube krijg...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
@rCk: ik denk een getunede Prius of hoe dat ding in game heet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nee mensen het was een Presidente, ofwel zon Cadillac CTS-V type.
Ik kwam er alleen tegen aan gebotst met een flink vaartje met mijn gepimpte taxi (weight 99999 :P) Zomaar om gewoon te kloten, staat nu weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

djidee schreef op maandag 29 december 2008 @ 08:22:
Argh, echt een WTF momentje.. Vannacht een missie dat ik achter een biker aan moest tuffen, beetje door de metro heen enzo... Had ik hem op de brug eindelijk dood, rij ik van het spoor af het voetpad op, straal gas en van de brug af, zit er een trap in, een tunneltje in. Ik heb iets teveel snelheid, motor en lichaam tot aan mn nek gaat prima het tunneltje in, maar klap ik toch precies met mijn kop op de onderkant van de tunnel :D Mooie rooie plek achterlatend op dat muurtje :) In het filmpje is voor de impact trouwens de plek al gemarkeerd met rood, althans, in de replay ingame. Zal vanavond eens kijken hoe ik die boel naar youtube krijg...
Yeah. Ik heb die bitch gisteren ook achtervolgd. Echt voor nop 200 kogels in die kerel gepompt totdat ik erachter kwam dat ik misschien toch maar eventjes moest wachten. Ik mocht daarna wel weer naar de wapenwinkel voor munitie. Ach... ik had toch pantser nodig.

Ben benieuwd naar dat filmpje, moet komisch geweest zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:53

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Jejking schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:02:
[...]

Ik mocht daarna wel weer naar de wapenwinkel voor munitie. Ach... ik had toch pantser nodig.
Je kan geld besparen door het op straat te kopen van een bekende...
spoiler:
En zelfs tijdens een missie, kan je een belletje doen met de vraag dat je wat hardware nodig hebt. Klein stukje omrijden en je gaat zwaar bewapend naar je opdracht. Little Jacob will help you out, me breda...

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peedjeeh schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:00:
[...]

Je kan geld besparen door het op straat te kopen van een bekende...
spoiler:
En zelfs tijdens een missie, kan je een belletje doen met de vraag dat je wat hardware nodig hebt. Klein stukje omrijden en je gaat zwaar bewapend naar je opdracht. Little Jacob will help you out, me breda...
Is het mogelijk om zelf mee te blowen met bijv Jacob? ben alleen nog maar dronken geweest haha

spoiler:
Als je hem als positief in je vrienden lijst hebt staan wel ;) eerst een paar keer met Jacob stappen en dan belt hij je met de info dat je bij hem wapens kunt krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Laatst online: 26-08 15:52
rCk schreef op maandag 29 december 2008 @ 00:51:
Mensen een kansspelletje hier, geen winst erop dus ga dr niet om vechten :D
Rara, welke wagen is/was dit? [afbeelding] Succes :P

Vond hem wel grappig, daarom laat ik em ff zien ;)
Hoe kom je aan die kleding? Ik kan alleen van die suffe kleding kopen :P

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Vraagje over Kate na het uitspelen:
spoiler:
Ik heb net het spel uitgespeeld, met Roman dood en Kate levend.
Ik heb een telefoontje van Kate gekregen dat ik haar op kan bellen, alleen als ik dat doe dan neemt ze steeds niet op.
Is dit een bug of vergeet ik iets te doen hierbij?

[ Voor 6% gewijzigd door Pacino op 29-12-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Afbeeldingslocatie: http://dl-client.getdropbox.com/u/31662/got/auw.JPG

Altijd handig natuurlijk om vast te zitten in de weg. :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redax schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:12:
[...]

Hoe kom je aan die kleding? Ik kan alleen van die suffe kleding kopen :P
Ziet er uit als MP, kijk maar naar de mini-map
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.