Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:35:
[...]

Ziet er uit als MP, kijk maar naar de mini-map
Ja dat klopt!
Ik ben overigens wel Rank 2. Bij die rank krijg je zon leuk army pakje. Hoor vaak als ik rond aan t karren ben in de free mode (want dat doe ik het liefste) waar ik t vandaan krijg. Nou ja speel n kwartiertje Hangman's NOOSE ranked en je bent het :P.

Free mode vind ik echt wel super hoor. Je kunt het zo aanpassen dat j bijv. niet eens een wapen tegen je krijgt, of wel wapens maar dat ze niet veel schade doen omdat friendly fire off staat. Mijn zusje is atm nog meer eraan verslingerd dan ik, aangezien ik sinds kort weer een beetje met de Wii en DS aan het kloten ben. Beiden vinden we dit gewoon simpelweg de fijnste game mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Jejking schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:02:
[...]

Yeah. Ik heb die bitch gisteren ook achtervolgd. Echt voor nop 200 kogels in die kerel gepompt totdat ik erachter kwam dat ik misschien toch maar eventjes moest wachten. Ik mocht daarna wel weer naar de wapenwinkel voor munitie. Ach... ik had toch pantser nodig.

Ben benieuwd naar dat filmpje, moet komisch geweest zijn :P
Nou, hier is het filmpje dan, die videoeditor moet ik meer mee gaan oefenen geloof ik :)
Youtube (wat wordt dat brakke kwaliteit zeg :X ): http://www.youtube.com/watch?v=yADU_G6eeyc
WMV'tje voor ietsje beter: http://www.xs4all.nl/~djidee/gta4.wmv

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 19:56
ik heb op dat happyness eiland ff die torentrappen bewandeld :D Ligt er bovenaa de trap een shirt :D

van dat vrijheidsbeeld echt zon toeristending :D geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:52
iemand tips voor mij bij de volgende missie?
spoiler:
Moet in het oude ziekenhuis drugs van die negerin jatten. Kom er telkens zonder kleerscheuren vanaf. Alleen als de politie komt dan ben ik snel omsingeld en als ik dan in de gang zit dan kan ik geen dekking zoeken omdat ze ook van de zijkant komen en me soms zelfs voorbij rennen en daarna achter me rug staan. Hoe kan ik dit voorkomen?

EDIT: ok, gelukt. Gewoon rustig wachten tot ze zich doodlopen in je vuur en dan pas proberen te ontsnappen werkt een stuk beter :)

[ Voor 14% gewijzigd door Maverick op 29-12-2008 21:34 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djidee schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:29:
[...]

Nou, hier is het filmpje dan, die videoeditor moet ik meer mee gaan oefenen geloof ik :)
Youtube (wat wordt dat brakke kwaliteit zeg :X ): http://www.youtube.com/watch?v=yADU_G6eeyc
WMV'tje voor ietsje beter: http://www.xs4all.nl/~djidee/gta4.wmv
Als je resolutie hoog genoeg is kan je naar 720p exporteren, die zien er enorm veel beter uit :)

Wel mooie crash >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:51
Ik probeer vanavond online te komen met de PS3, maar ik krijg al na meerdere poging nogsteeds "Could not connect to game provider".

Zijn er issues met de server vandaag?
Voor de rest werkt internet op de PS3 wel namelijk. Netwerkcheck zegt alles ok, nat type 2 (nooit problemen mee gehad overigens)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
*knip* Zeker dit soort kansloze HK replies horen hier niet.

[ Voor 152% gewijzigd door PromoX op 30-12-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Haha, fantastisch! :o

(Geen spoilers nodig aangezien ik niets bekendmaak omdat iedereen dit zou moeten lezen >:) )

Was van plan om de Revenge-missie te doen en terwijl ik er naartoe reed passeerde ik een plek waar er altijd een helicopter staat.
Waarom niet, dacht ik. Ik neem dus vlug de heli en vlieg naar de bewuste plek. Ik was van plan om eerst even over de omgeving te vliegen, kwestie van wat voorbereid te zijn.
Echter startte de cutscene direct van zodra ik min of meer in de buurt van bewuste plek was. (Weet niet of dat dit bij elke missie zo is als je met een heli komt afgevlogen)

Anyway, na de cutscene had ik nog m'n heli wat ik wel héél handig vond. >:)
Ik stap erin en vlieg naar een dichtbijzijnde brug. Ik dacht: van daaruit kan ik de eerste vijanden rustig doden met een sniper. Daarom had ik m'n heli dus op de brug geplaatst, tssn de 2 rijbanen, op een hoger gedeelte. Ik vervolgens via een dwarse balk enkele meters boven de rijbaan naar de kant v/d brug gestapt.

Maar terwijl ik dus rustig aan het snipen was had ik mij niet gerealiseerd dat er op de brug net een kettingbotsing was ontstaat (wrsl bestuurders die verschoten waren door het schieten). Na een tijd keek ik dus terug naar de straat, maar toen was het al te laat. De eerste auto ontplofte en de rest volgde! Mja, direct 2 sterren gekregen, uiteindelijk had ik 3 sterren.
Op de koop toe kon ik met m'n heli ook niet meer weg aangezien die ook al vuur aan het vatten was.
Dus dan maar met een auto die nog niet was ontploft naar de plek gereden waar ik oorspronkelijk hoorde te zijn. Maar: dit was inclusief een hele horde van flikken achter mij! :P

Ik kom aan op die bewuste plek en spontaan beginnen die vijanden (diegene die ik met m'n sniper nog niet had gedood) op de politie te schieten en omgekeerd. Ik kon er rustig in een boogje rond lopen zonder enige moeite :D
Vervolgens moest ik een schip opgaan, daar zat het ook nog vol met vijanden. Maar ineens komen er flikken - en nu ook SWAT members voor het eerst - op het schip. Begonnen m'n vijanden terug te schieten op de politie, maar de politie schoot nu op hen èn op mij. Dusja, voor die politie was het wel verwarrend hehe: de ene seconde waren ze allemaal op m'n vijanden gericht, de andere seconde allemaal op mij! :D

Vond ik wel grappig om te vertellen 8)

PS: Uiteindelijk was ik dood gegaan, niet zozeer door de vijanden op het schip maar wel door de politie aangezien die SWAT members maar bleven komen en ik mij uiteraard niet met allebei kon bezighouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Asgaro schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 00:19:
Ik kom aan op die bewuste plek en spontaan beginnen die vijanden (diegene die ik met m'n sniper nog niet had gedood) op de politie te schieten en omgekeerd. Ik kon er rustig in een boogje rond lopen zonder enige moeite :D
Had ik ook gisteren. De politie gaat volledig automatisch matten met alles wat maar schiet. Zolang jij niet schiet ben je veilig, kan je bijna doen en laten wat je wilt. Was wel komisch, de gangsters die ik moest doden dekten me door de politieagenten te doorzeven.

Uiteindelijk heb ik ze allemaal maar omgelegd.Stop bitching, bitching bitches :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Het beste om politie kwijt te raken is volgens mij even online gaan daten, zoek naar lawchick (beschikbaar zodra je het middelste eiland hebt vrijgespeeld) en neem haar een paar keer mee uit, ze neemt je erg snel mee naar bed en na een paar keer bied zij aan om je bij politie achtervolgingen te helpen door de sterren voor je kwijt te raken, heeft mij erg geholpen met bijv de bank overval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
spoiler:
Je kan ook je wanted level laten verdwijnen als je alle missies voor Francis hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Als mensen mij willen adden voor een bloedserieuze GTA Race of een ander online iets, mijn nick is Japser1977. Zoek nog wat vriendjes die online willen racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28
fr3z schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 11:52:
spoiler:
Je kan ook je wanted level laten verdwijnen als je alle missies voor Francis hebt gedaan.
Dat gaat maar tot 2 sterren. Je kunt beter

spoiler:
Kiki daten, die kan 3 sterren laten verdwijnen... Daarnaast kun je Francis toch beter killen wanneer je moet kiezen tussen hem of Derrick(?), dus dan verlies je die perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

V3g3ta schreef op maandag 29 december 2008 @ 04:58:
Eindelijk heb ik de laatste missie kunnen afmaken!
Het lukte maar niet om met de spatiebalk in die heli te komen, hoe hard en vaak ik ook erop ramde.
Toen ik de mapping heb veranderd naar Rshift, lukte het gewoon in 1 keer! :*)

Moet wel zeggen dat dit veruit de makkelijkste GTA is van alle delen.
Helemaal mee eens, ik vond de missies ook super simpel. Geen enkele missie heeft me meer dan twee pogingen gekost. Op die laatste missie na waar ik ruim 30x over heb gedaan. Het leek wel of het volledige test team heeft liggen slapen, mijn hemel wat een zooi bugs en glitches zeg. Althans zo ervoer ik ze ...

spoiler:
- Jacob die wegvliegt voordat ik in de heli zit
- De heli die aan stukken wordt geschoten voordat ik met mijn bootje er bij ben
- De heli die aan stukken wordt geschoten terwijl ik er in probeer te klimmen
- Heli view die van geen kanten klopt waardoor ik steeds op V moest rammen om die bij te stellen
- Heli raakt Dimitri kwijt terwijl ik er praktisch boven vlieg
- Bootje wordt aan stukken geschoten terwijl ik er in probeer te klimmen
- Bootje raakt iets wat onder het wateroppervlak zit
- Bootje raakt Dimitri altijd kwijt als bootje niet tussen twee rotsblokken vaart
En dat waren nog maar de meest voor komende ergernissen, misschien voor een deel mijn eigen fouten, maar wat was dat een bak ellende na het gemak waarmee ik de andere missies wist te voltooien ...

Maar goed, uitgespeeld, nu eens gaan bedenken of er nog iets leuks te doen is of dat ik aan een ander spel ga beginnen ... :)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Heb ik eindelijk het spel uitgespeeld en denk ik vervolgens eens de resterende achievements te gaan halen, blijkt dat dit al niet meer mogelijk is. De achievement "A Liberty City Minute" houd in dat je binnen 30 uur de storyline uit moet hebben. Tja, dat wist ik natuurlijk niet van tevoren ;(
Daarnaast heb ik één van de achievements ook niet gekregen terwijl ik de missie wel heb volbracht. Namelijk die van de missie "Roman's Sorrow" hier krijg je de "Lowest Point" achievement.

Naja, dan maar online als ik er niet automatisch uitkickt wordt vanwege een traag systeem? Soms kan ik hele tijden spelen soms niet.

Verder leuk spel hoor ;)
Japser schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 12:41:
Als mensen mij willen adden voor een bloedserieuze GTA Race of een ander online iets, mijn nick is Japser1977. Zoek nog wat vriendjes die online willen racen :)
Kunnen we trouwens niet in de startpost(s) alle GTA IV "Friends" van GoT plaatsen? Kunnen we tenminste met wat "bekenden" spelen. Mijn Windows Live nick is XDPhoenix.

[ Voor 25% gewijzigd door DPhoenix op 30-12-2008 16:39 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
DPhoenix schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 16:36:
Daarnaast heb ik één van de achievements ook niet gekregen terwijl ik de missie wel heb volbracht. Namelijk die van de missie "Roman's Sorrow" hier krijg je de "Lowest Point" achievement.
Opmerkelijk, heb dus hetzelfde probleem. Ach het zijn maar een paar punten, maar toch vreemd.

Ik kan overigens nog steeds niet chatten in game, ik heb "geen privileges". Rockstar support heeft vooralsnog niet gereageerd op mijn ticket. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Gisteren mijn PC voorzien van een nieuwe installatie van Vista, keurig GTAIV geuninstalleerd en dat loopt ook allemaal prima, maar de savegames ben ik gewoon helemaal kwijt?

Had nog even rondgekeken, maar kon zosnel niet de savegames vinden.
Had op diverse fora gelezen dat je ook niet savegames van andere kan gebruiken, zie bij me profile wel dat ik het gewoon uitgespeeld heb maar nergens staan savegames.

Kan ik nu gewoon opnieuw beginnen of? Als het het geval is so be it, maar het zou een beetje lullig zijn om de savegames te beschermen, en geen alternatief bieden voor personen die het wel allemaal legaal gedaan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:06

Sport_Life

Solvitur ambulando

thijszor schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:06:
Gisteren mijn PC voorzien van een nieuwe installatie van Vista, keurig GTAIV geuninstalleerd en dat loopt ook allemaal prima, maar de savegames ben ik gewoon helemaal kwijt?

Had op diverse fora gelezen dat je ook niet savegames van andere kan gebruiken, zie bij me profile wel dat ik het gewoon uitgespeeld heb maar nergens staan savegames.

Kan ik nu gewoon opnieuw beginnen of? Als het het geval is so be it, maar het zou een beetje lullig zijn om de savegames te beschermen, en geen alternatief bieden voor personen die het wel allemaal legaal gedaan hebben. :)
Poeh ik ben een paar dagen geleden ergens handleidingen tegen gekomen om savegames te openen.. Was wel via omweg, maar werkte wel volgens mij (niet zelf getest). Zoek ff op google, daar is het wel te vinden. Het is iig wel mogelijk.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
Voor degenen die nog niet gebruik kunnen maken van analoge triggers op hun draadloze xbox 360 controller, daar is nu enige tijd al een fix voor :). Ben deze nog niet tegengekomen in dit topic en search gaf ook niks dus hierbij:

Ga naar Start - Uitvoeren - regedit - OK
Zoek naar de strings "Controller (Xbox 360 Wireless Receiver for Windows)" (zonder ") en verander deze in XNA Gamepad.
Spelen maar :)

Ik heb het bij elke gedaan welke ik vond maar waarschijnlijk is alleen degene in CurrentControlSet nodig maar het maakt volgens mij niet uit als je het bij elke doet dus zie maar wat je doet.. ;)

Bron: http://www.gamespot.com/p...d=m-1-47032684&pid=952150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 19:53

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

thijszor schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:06:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31246205
Voor het uninstallen even backuppen, weet niet of het blijft staan na de uninstall.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Peedjeeh schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:12:
[...]

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31246205
Voor het uninstallen even backuppen, weet niet of het blijft staan na de uninstall.
Het kwaad is al geschied, heb het niet aangegeven maar heb de Savegames niet bewaard of bijgeplaatst bij mijn backup. Ach, had het uitgespeeld en ook wel bekeken maar een kleine moeite, dom van mezelf maar ach :)

wellicht dat ik eens in de zoveel tijd er een half uurtje achterzit en langzamerhand het weer uitspeel,
Overal waar ik gekozen heb om ze dood te schieten ze laten leven en visa versa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Heh. Was vandaag aan het spelen, had een politiewagen bij mijn safehouse in South Bohan staan. Dus ik wil daar mee wegrijden, zie ik een andere politieauto zijn sirenes aandoen, was er een gast die ze gingen arresteren. Maar ik stond dus vrij dicht in de buurt van die arrestatie, stapt die crimineel in mijn politiewagen! Blijkbaar loopt hij naar de dichtsbijzijnde politiewagen :P

Toen ik ging rijden ging hij overigens wel schreeuwen uit angst, en toen ik stopte stapte hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:57:
Heh. Was vandaag aan het spelen, had een politiewagen bij mijn safehouse in South Bohan staan. Dus ik wil daar mee wegrijden, zie ik een andere politieauto zijn sirenes aandoen, was er een gast die ze gingen arresteren. Maar ik stond dus vrij dicht in de buurt van die arrestatie, stapt die crimineel in mijn politiewagen! Blijkbaar loopt hij naar de dichtsbijzijnde politiewagen :P

Toen ik ging rijden ging hij overigens wel schreeuwen uit angst, en toen ik stopte stapte hij uit.
Only in GTA!! :) daarom is dit spel zo gaaf, deze details enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het voor elkaar gekregen om zo'n heli-tours copter op 1 van de parkeerplaatsen bij een safehouse te zetten. nu heb ik standaard een chopper klaarstaan zonder dat ik eerst helemaal naar het zuiden van de stad hoef te rijden. ideaal! :) als ik de game opnieuw ga spelen ga ik dit als eerste doen, scheelt een hoop bij bepaalde missies.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:15:
ik heb het voor elkaar gekregen om zo'n heli-tours copter op 1 van de parkeerplaatsen bij een safehouse te zetten. nu heb ik standaard een chopper klaarstaan zonder dat ik eerst helemaal naar het zuiden van de stad hoef te rijden. ideaal! :) als ik de game opnieuw ga spelen ga ik dit als eerste doen, scheelt een hoop bij bepaalde missies.
Bij mij is dat ook gebeurd, maar zonder dat ik het echt zo bedoelde.

spoiler:
Ik had Playboy X vermoord dus zijn mansion, en toen ging ik boven op dat dak landen, maar de heli schoot door naar beneden. Toen ik beneden kwam stond mijn heli keurig geparkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb het probleem dat als ik een missie doe voor Ray en ik ben op de plaats van bestemming aangekomen waar hij mij naar doorstuurt, ik het volgende krijg als ik dan op die gele pijl ga staan:

Afbeeldingslocatie: http://dl-client.getdropbox.com/u/31662/got/loading.jpg

Auto-save staat uit. Ik heb 5 minuten gewacht, maar het blijft gewoon zo staan. :'(

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :'(

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hopelijk kan iemand mij helpen:

Gisteren de storyline uitgespeeld en tijdens het lopen v/d credits zweeft de camera ook over een rij villahuizen, en bij één van die is er een helipad met heli vanachter te zien.

Weet iemand dat huis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Asgaro schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:41:
Hopelijk kan iemand mij helpen:

Gisteren de storyline uitgespeeld en tijdens het lopen v/d credits zweeft de camera ook over een rij villahuizen, en bij één van die is er een helipad met heli vanachter te zien.

Weet iemand dat huis zijn?
Ja ik weet waar het huis is. Ik ga even een kaart op het internet zoeken en het markeren met paint, binnen kwartiertje edit ik het er wel in ;) (is iig bovenin op alderney)
Zo daar is tie dan:

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/5407/helieu9.th.jpg
Weet het niet 100% zeker maar wel 90% :p

[ Voor 17% gewijzigd door rCk op 31-12-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Moning2 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:47:
Voor degenen die nog niet gebruik kunnen maken van analoge triggers op hun draadloze xbox 360 controller, daar is nu enige tijd al een fix voor :). Ben deze nog niet tegengekomen in dit topic en search gaf ook niks dus hierbij:

Zoek naar de strings "Controller (Xbox 360 Wireless Receiver for Windows)" (zonder ") en verander deze in XNA Gamepad.

Ik heb het bij elke gedaan welke ik vond maar waarschijnlijk is alleen degene in CurrentControlSet nodig maar het maakt volgens mij niet uit als je het bij elke doet dus zie maar wat je doet.. ;)

Merci eh moat!
rCk schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:20:
[...]

Ja ik weet waar het huis is. Ik ga even een kaart op het internet zoeken en het markeren met paint, binnen kwartiertje edit ik het er wel in ;) (is iig bovenin op alderney)
Zo daar is tie dan:

[afbeelding]
Weet het niet 100% zeker maar wel 90% :p
Thanks! Zal ik direct eens doen zie :)

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 31-12-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

MensionXL schreef op woensdag 31 december 2008 @ 13:39:
Ik heb het probleem dat als ik een missie doe voor Ray en ik ben op de plaats van bestemming aangekomen waar hij mij naar doorstuurt, ik het volgende krijg als ik dan op die gele pijl ga staan:

[afbeelding]

Auto-save staat uit. Ik heb 5 minuten gewacht, maar het blijft gewoon zo staan. :'(

Ik had hetzelfde. Ik heb het gewoon een half uur laten loaden en toen kon ik opeens weer verder.
Dus een beetje geduld..... bij mij hielp dat.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Haha, gisteren nog iets raar meegemaakt.

Ik stap de inkomhal onder het vrijheidsbeeld in en vanop een paar meter afstand auto-lock ik - speel met controller - op de security guard. Die komt dan direct achter me aan gelopen, dus ik ga de trappen op naar de volgende verdieping.
Die security guard blijft mij dus achterna lopen, maar boven stond er een cop. Blijkbaar zag die cop dat ik achtervolgd werd en begint dienen spontaan op diene security guard te schieten! :D
Rofl nen flik dat de security guard van hetzelfde gebouw doodschiet! 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Dit doet hij dus elke keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

[afbeelding]

Heeeeeeeeeeee. Bekend. * Jejking meldt.
Heb nog geen herkansing geprobeerd maar als ik dit zo lees is het een permanent probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28

[afbeelding]

Dat had ik ook regelmatig bij Ray. Dan deed ik gewoon alt+f4, ging ik een uurtje later weer spelen, eerst wat andere missies doen enzo... En dan later alsnog die missie voor Ray, dan heb je meestal wel geluk en doet hij het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Het beste is inderdaad wat andere missies doen en dan opslaan en opnieuw proberen na een herstart van GTA. Dat hielp bij mij altijd wel. In één geval heb ik zo'n 10 min moeten wachten voordat de missie er eindelijk doorheen kwam (laatste missie van Ray was dat dacht ik). Ben maar een boekje gaan lezen tijdens het loading-scherm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik heb hem gisteren uitgespeeld en ben erg tevreden met GTA IV. Technisch had ik nergens last van, behalve 1x dat ik tijdens een missie een onzichtbare vijand had en dat ik daardoor opnieuw moest beginnen toen hij mij lek schoot. Ik zag alleen de vonken van zijn geweer. :P

Qua gameplay heb ik weinig op aan te merken behalve dat ik de missies al gauw in herhaling vind vallen en er maar een handjevol memorabel zijn met als hoogtepunt de bankoverval met de broers. Ook vind ik ze veel te gemakkelijk en zelfs de laatste is geschikt als missie voor een tutorial. Maar de levende stad, het verhaal en het acteerwerk maakt voor mij alles goed. Al met al durf ik wel te wedden dat Mafia II met niet al te veel moeite over GTA IV walst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Patriot schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:57:

Bij het safehouse op eiland 2 had ik ook zoiets, alleen dan met agenten. Ik had zo'n dikke Aston Martin-bak voor het eerste safehouse bij het hotel langs het water staan. Toen ik wat aan het matten was met de politie en ervandoor ging in een limousine, besloot één van de heren agenten de achtervolging in te zetten... met MIJN Aston-Martin. Gelukkig dat ik dat nog zag, ben teruggereden en heb die kerel op een looddieet gezet. Wat denken ze wel niet.

Oh ja, heeft iemand wel eens bij 2/3-sterren politie gehad dat de agenten met z'n tweeën in taxi's aan kwamen rijden? Blijkbaar heeft de kredietcrisis ook gevolgen voor Liberty City 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Jejking schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 13:54:
[...]

Bij het safehouse op eiland 2 had ik ook zoiets, alleen dan met agenten. Ik had zo'n dikke Aston Martin-bak voor het eerste safehouse bij het hotel langs het water staan. Toen ik wat aan het matten was met de politie en ervandoor ging in een limousine, besloot één van de heren agenten de achtervolging in te zetten... met MIJN Aston-Martin. Gelukkig dat ik dat nog zag, ben teruggereden en heb die kerel op een looddieet gezet. Wat denken ze wel niet.

Oh ja, heeft iemand wel eens bij 2/3-sterren politie gehad dat de agenten met z'n tweeën in taxi's aan kwamen rijden? Blijkbaar heeft de kredietcrisis ook gevolgen voor Liberty City 8)7
Wel nee joh, nooit gehoord dat agenten voertuigen vorderen ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Asgaro schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 00:19:
Haha, fantastisch! :o
Verhaal over politie die de bad guys omver schiet.
Wat ook leuk is is om een politiemissie te doen tegen een groep criminelen.

- Rijd naar de plek des onheils.
- Bel 911 en laat politie komen.
- Politie komt eraan.
- Doordat de criminelen jou beschieten, gaat de politie zich ermee bemoeien.
- Voila, je kunt gewoon toekijken hoe de politie de criminelen aanvalt.
- En in sommige gevallen krijg je gewoon 2 sterren nadat de politie alle criminelen heeft geëlimineerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

OCTheEagle schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:35:
- En in sommige gevallen krijg je gewoon 2 sterren nadat de politie alle criminelen heeft geëlimineerd.
Sounds like a bug to me? Of komt dat omdat jij ze ''voor niets'' hebt gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Moning2 schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:47:

THX, eindelijk rustig cruisen door LC met mij xbox controller. Werkt perfect!! :9

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh ja. Bij de Mediamarkt hebben ze van die Trust-joysticks voor 5 euro met knopjes en dergelijke. Lijkt me prima spul om mee te helikopteren en auto te rijden in GTAIV. Heeft iemand al ervaring opgedaan met PC-joysticks voor GTAIV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 17:45

BioHazard

*\o/*

Jejking schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:09:
Oh ja. Bij de Mediamarkt hebben ze van die Trust-joysticks voor 5 euro met knopjes en dergelijke. Lijkt me prima spul om mee te helikopteren en auto te rijden in GTAIV. Heeft iemand al ervaring opgedaan met PC-joysticks voor GTAIV?
Kun je beter een Xbox controller kopen, die werkt vlekkeloos. Maar ja, prijskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam inderdaad ook pas een agent tegen die een geparkeerde auto meenam 8)7 Zie 1e stukje :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:17:
Kwam inderdaad ook pas een agent tegen die een geparkeerde auto meenam 8)7 Zie 1e stukje :)
[video]
Die bug op 02:39, heb je dat vaker? Ik all-the-time, enorm irritant. Dat er een soort van bruine mist hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:17:
[video]
Zo die gozer kan aardig springen (1.05) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Over die politie in burgerauto is niet zo apart.
Ik heb ook wel eens een pig in een Ubermacht SUV (hoe dat lelleke ding ook mag heten)gezien.
Geen bug ofzo (hoop ik).

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jongens, ik weet niet hoe jullie er over denken maar qua save systeem hadden ze toch wel iets beters kunnen verzinnen. (360) :)
Als je een missie niet haalt kun je weer dat eindeloze stuk gaan rijden. Dan hadden ze toch wel iets beter kunnen maken?
Ik ben nu met de allerlaatste missie bezig, daar had best een checkpoint in mogen zitten. Als je het niet haalt kun je sommige saaie stukken weer overnieuw gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Haha, geweldig zeg, die kleine grapjes. Zit ik net een paar missies lang bij Gerry in de gevangenis te praten, staat daar achter een bord met de diensten... De namen van de dienstdoende agenten zijn:

Isaacc Hunt / Richard Head / Phil McRevis / Seymour Fani

_O-

Oh, en Michael Hunt zit er natuurlijk ook in - ik zocht even op die namen...

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
TheZeroorez schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:42:
Haha, geweldig zeg, die kleine grapjes. Zit ik net een paar missies lang bij Gerry in de gevangenis te praten, staat daar achter een bord met de diensten... De namen van de dienstdoende agenten zijn:

_O-
-O- ik snap m niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
spoiler:
is a cunt / dickhead / feel my crevice / see more ass

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 01-01-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
TheZeroorez schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:47:
spoiler:
_O- Oooow :D op die fiets _/-\o_

Ik ben moe en een drama in van die cryptische dingen :Z

Wel grappig trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:41:
Jongens jongens, ik weet niet hoe jullie er over denken maar qua save systeem hadden ze toch wel iets beters kunnen verzinnen. (360) :)
Als je een missie niet haalt kun je weer dat eindeloze stuk gaan rijden. Dan hadden ze toch wel iets beter kunnen maken?
Ik ben nu met de allerlaatste missie bezig, daar had best een checkpoint in mogen zitten. Als je het niet haalt kun je sommige saaie stukken weer overnieuw gaan doen.
Je hebt autosave die automatisch opslaat na een missie, en als een missie mislukt kun je hem direct opnieuw door door je SMSje te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:11:
[...]

Je hebt autosave die automatisch opslaat na een missie, en als een missie mislukt kun je hem direct opnieuw door door je SMSje te beantwoorden.
Ja, dat begrijp ik. Alleen moet je dan vaak weer een eindeloos stuk gaan rijden, iemand ophalen en weer dezelfde bad guys neerschieten.
De chekpoints die er in zitten zijn niet echt logisch. Als je de laatste missie hebt gespeeld en eens hebt verloren weet je denk ik wel waar ik het over heb.
Dat kan soms wel eens vervelend worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

TheZeroorez schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:47:
spoiler:
spoiler:
Zou het niet "fill my crevice" zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 07:43

Maximus

There is no substitute

Gaat over de helicopter achievement/trophie

spoiler:
Ik ben nu langs alle bruggen geweest om er vervolgens onder door te vliegen. Alleen ik heb de trophie niet. Nu lijkt het er op of 1 brug over blijft.

http://game-on-game.com/w...loads/2008/05/gta4map.jpg

Het gaat om de bruggen van vier op een rij linksonderin. De meest linkse van de vier daar vlieg ik onderdoor maar krijg ik geen melding dat ik er onderdoor ben gevlogen. Dit is de enige die ik nog moet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te overwegen of ik dit spel ga aanschaffen of niet. :)

Hoe is de herbeleving van dit spel voor de PC eigenlijk? Ik heb veel mensen gehoord dat het snel begint te vervelen als je eenmaal de hoofdmissies heb uitgespeeld of is het te vergelijken met GTA SA en VC?

En hoe is de multiplayer? Zit het een beetje goed in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

TheZeroorez schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:42:

_O-

Oh, en Michael Hunt zit er natuurlijk ook in - ik zocht even op die namen...
Heb je die bierreclame in de bar van Ray al gezien? De naam Pißwasser inclusief de suggestieve afbeeldingen? :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2m4arth.jpg

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Maximus schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 11:52:
Gaat over de helicopter achievement/trophie

spoiler:
Ik ben nu langs alle bruggen geweest om er vervolgens onder door te vliegen. Alleen ik heb de trophie niet. Nu lijkt het er op of 1 brug over blijft.

http://game-on-game.com/w...loads/2008/05/gta4map.jpg

Het gaat om de bruggen van vier op een rij linksonderin. De meest linkse van de vier daar vlieg ik onderdoor maar krijg ik geen melding dat ik er onderdoor ben gevlogen. Dit is de enige die ik nog moet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
spoiler:
Ik heb die achievement direct na het lezen van jouw post gedaan. De eerste keer kreeg ik ook geen melding bij die brug. Toen vloog ik onder een ander stuk, van diezelfde brug, door en toen kreeg ik wel de melding. Je moet dus een pijler opschuiven.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:20:
Ik zit te overwegen of ik dit spel ga aanschaffen of niet. :)

Hoe is de herbeleving van dit spel voor de PC eigenlijk? Ik heb veel mensen gehoord dat het snel begint te vervelen als je eenmaal de hoofdmissies heb uitgespeeld of is het te vergelijken met GTA SA en VC?

En hoe is de multiplayer? Zit het een beetje goed in elkaar?
Mijn persoonlijke mening:

Wat mij direct opviel was dat ik de missies sneller en gemakkelijker kon voltooien dan in GTA SA en VC. Maar dit kan mss enkel bij mij zo zijn door het feit dat ik voor het eerst een GTA met een controller speel. Dus dan heb ik auto-lock en de auto's kan ik nu ook een tikkeltje beter besturen dan met het toetsenbord.
Maar het kan mss ook liggen aan de leeftijd gewoon: aangezien ik bij GTA SA 14 jaar was en nu ben ik er 17 waardoor ik dus meer 'algemene game-ervaring' heb.
Enkel met de allerlaatste missie had ik het echt moeilijk: ik denk dat alles is foutgelopen waar ik iets fout zou kunnen doen. 8)7

Ik weet ook niet of het aantal missies hetzelfde is gebleven.
De cutscenes zijn wel weer subliem gemaakt, echt veel beter dan GTA SA en VC! _/-\o_ Elk karakter is naar mijn idee perfect uitgewerkt: bv. de gebaren en gemoedstoestand zijn altijd typisch voor die ene figuur.

Sommigen zullen mij hierin ongelijk geven maar ik vind dat de missies niet eentonig zijn: Ok, meestal komt het uiteindelijk neer op iemand vermoorden maar men is erin geslaagd de aanleidingen, etc tot die moorden bij elke missies variërend genoeg te maken. ;)

Nu ik sinds enkele dagen de storyline heb uitgespeeld, ben ik direct met multiplayer begonnen. Ik heb nog niet zoveel gewoon rondgereden in singleplayer. Dus daar kan niet echt iets over zeggen.

De multiplayer vind ik zeer goed uitgewerkt, zeker als je weet dat het de allereerste keer is dat men multiplayer in een GTA-game heeft. (GTA VCS - voor PSP - erbuiten gelaten)
Er zijn een zeer grote variatie aan gamemodes, echt goed gevonden allemaal. ( check http://www.gta4.net/multiplayer/ )
Ik heb ze nog niet allemaal gespeeld, ben voornamelijk met de gewone Race-modus beziggeweest tot nu toe. Die vind ik zo verslavend: met +- 20 man racen met bv. een brandweerwagen. Echt hilarisch wat je dan soms ziet gebeuren! :D
Ik ben wel niet zo te vinden voor de in-game serverbrowser. Het lijkt erop alsof niet alle servers getoond worden: na de ene refresh krijg je 6 race-servers, na de volgende refresh maar 4, enzovoort. Snap ik dus niet goed.

Maar het chatwindow in de lobby is wel zeer handig. De meesten laten weten welke class van wagens en track ze willen en meestal heeft de host hier wel oor naar. :)
Ook is het goed bij het racen dat, van zodra de eerste 5 man ofzo binnen zijn, er een countdown verschijnt die start vanaf 60 sec. Zo zal de race niet eindeloos duren als er zijn die liever bv. spookrijden dan deftig te racen. :+

Qua 'lag-factor' valt het meestal wel nog mee. Wel is het voor de host niet aan te raden traffic op high te zetten, anders begint het soms wel eens te laggen.
Nog een klein probleem is dat als een bepaalde racer een trage internetverbinding heeft, dat de andere racers zijn racetraject dan niet vloeiend zijn, maar eerder in schokken waardoor de anderen ineens tegen die persoon aan kunnen vliegen. Maar dit gebeurt zelden.

Er zitten echt zalig racetracks tussen, die op Times Square (achtvormig) is een van m'n favorieten.

De kick-functie werkt ook naar behoren. Heb het nog maar 2 keer meegemaakt dat er tijdens een race ineens een cheater verschijnt die met een RPG zonder reload iedereen afmaakt die hem passeert. Maar enkele minuten daarna wordt die dan wel gekickt.

Nog enkel andere dingen:

De laadtijden bij het opstarten v/h spel zijn eerder lang, maar ik denk dat dit de eerste GTA-game is waarbij er géén laadtijden zijn bij het rijden naar een ander eiland. En aangezien je bij missies regelmatig naar andere eilanden moet, is dit zeker te compenseren. ;)

De physicsengine en de details zijn echt zot. :9~ Hiervoor moet je maar dit topic doorlopen en je komt genoeg voorbeelden tegen!

De performance kan wel eens een redelijk grote drop nemen als het regent of als het nacht is.
Sleutel in het begin zeker nog even met de settings want zoals je wel zult gelezen hebben is de game niet al te goed geoptimaliseerd. (ga hiervoor vooral naar gtaforums.com en het GoT topic hierover)

Wat ik wel mis is een grote open vlakte, ik vond dit in GTA SA wel leuk om in rond te cruisen. :*) (Ik herinner mij nog goed het afgelegen vliegveldje waar de jetpack lag, of de legerbasis)

Ik mis ook het gevoel dat je je langzaamaan opwerkt tot aan de top. Je zult namelijk geen savehouses meer kunnen kopen en je krijgt ook niet betere huizen naarmate je vordert. Dus een villa met zwembad of helipad zal je niet kunnen krijgen. :/

De handling van de auto's is ook helemaal anders dan de vorige GTA's. Het was voor mij echt even wennen, ook met een controller!

In plaats van in volle vaart alle palen en vuilnisbakken omver te rammen, probeer ik zoveel mogelijk de handrem te gebruiken en dan in de bocht te driften en zo niets te raken. Online, in races, kan dit wel een voordeel hebben wat als je moet respawnen (door te brakke auto) verlies je soms veel kostbare tijd.

In deze GTA is er ook minder te customizen aan jezelf: geen eigen kapsel, geen tattoo's, geen fitness. Maar dit mis ik niet echt.
Wel vind ik dat er meer kledij mocht zijn om te kopen.
En je kan in een snackbar ook niet meer kiezen wat te eten, er is namelijk maar 1 ding.

Met de video editor heb ik nog niet zitten spelen, maar naar het schijnt werkt die heel goed.

Al bij al zou ik dus zeggen dat je niet mag twijfelen aan deze aankoop. Je zal er vele uren speelplezier aan beleven, op voorwaarde dat je geen (of niet al te veel) crashes hebt.
De game is dus op quasi elke gebied een grote stap voorwaarts tov GTA SA!

Dit is alles waar ik op dit moment op kan komen, hopelijk heb je nu een idee gekregen van de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 07:43

Maximus

There is no substitute

DPhoenix schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:19:
[...]

spoiler:
Ik heb die achievement direct na het lezen van jouw post gedaan. De eerste keer kreeg ik ook geen melding bij die brug. Toen vloog ik onder een ander stuk, van diezelfde brug, door en toen kreeg ik wel de melding. Je moet dus een pijler opschuiven.
Top tnx! Gaan we straks even proberen :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
Ben GTA IV aan het spelen op de xbox en kan nu naar Algonquin. Maar nu zie ik elke keer dat ik over de Algonquin brug ga dat er auto's tegen elkaar aan rijden en half gedraaid staan etc etc. Is dit een bug of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

In Liberty City krijgen mensen hun rijbewijs bij een pakje boter, vandaar. Hoe vaak ik wel niet gebeukt ben door een auto die ineens naar links kwam :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BioHazard schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:00:
In Liberty City krijgen mensen hun rijbewijs bij een pakje boter, vandaar. Hoe vaak ik wel niet gebeukt ben door een auto die ineens naar links kwam :P .
Zeker op de tweebaanswegen is dat irritant hoe ze plotseling 45 draaien om naar de andere weghelft te rijden. Altijd vlak voor jouw auto. Wel jammer, want dat is volgens mij al sinds GTA3 zo. Overigens letten ze in deze versie wel beter op sirenes, vind ik.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
Ja goed dat het verkeer zo blind is als een vink wist ik wel maar op normale wegen rijden ze niet constant tegen elkaar aan maar op die brug lijkt het wel een volksport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:54
Wat wel grappig is, ik zag zo een glazenwasser bak staan bij zo een wolkenkrabber. Ging ik erin staan en druk op F. Hij deed het gewoon :D. Echt leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Stom eind aan het spel ja. Lekker scripted en irritant. Terwijl ik pas op een 70% oid ben volgens de stats - nog niet eens.

Maargoed, daar heb ik wat over opgezocht, en echt interessant is het daarna niet meer. Maar eens een 100% savegame opzoeken met alle unlocks, om wat mee te klooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:36
la_fusion schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:33:
Ja goed dat het verkeer zo blind is als een vink wist ik wel maar op normale wegen rijden ze niet constant tegen elkaar aan maar op die brug lijkt het wel een volksport!
Volgens mij is dat zo geprogrammeerd, om hard rijdende spelers tegen te houden :P De wet van de remmende voorsprong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Wat nog een handige tip van mijn kant is voor de online race mode:

Als je auto flink beschadigd is of als je gewoon snel een scherpe bocht wilt nemen kan je soms op een slimme manier gebruik maken van de respawn knop. Denk bijvoorbeeld aan de map 'drag race' waar je eerst lang recht door rijdt en dan vervolgens de snelweg naar boven oprijdt die in een bocht naar rechts loopt. Als je boven bent rij je nog een stukje rechtdoor en dan moet je ineens heeeeel snel remmen om een scherpe bocht te maken. Mensen remmen hier vaak netjes af om die bocht te kunnen nemen. Wat je ook kan doen is met vol gas naar die check point in de bocht rijden en dan vlak voor de checkpoint alvast respawn ingedrukt houden zodat je precies op de check point of iets erna meteen netjes klaar staat in die bocht en lekker weg kan scheuren met een nieuwe wagen terwijl de helft nog waarschijnlijk klem zit.

Je moet dus goed onthouden waar de lastige bochten met een check point zitten en proberen die zo te nemen dat je met een respawn er snel ervandoor kan gaan wanneer dit handiger is dan de bocht normaal te nemen :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vind dat persoonlijk al op een vorm van cheaten lijken. Dat is net zoiets als afsnijden omdat ze vergeten zijn ergens een checkpoint neer te zetten wat ik wel eens in andere spellen gezien heb.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel net aangeschaft. Op het eerste oog lijkt het een mooi spel (op de performance problemen en crashes na dan). Besturing is wel enorm wennen vergeleken met de vorige gta versies. Misschien wat te realistisch imho.

Wel eerst een enorm gedoe met dat Rockstar Social Club en Windows Games for Live. Groot minpunt.

Wel loop ik tegen het probleem aan als ik wil gaan multiplayeren. Ik kreeg als ik een game join meteen de melding: you have been removed. Iemand hier die tegen het soortgelijke probleem aanloopt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:08:
Ik heb het spel net aangeschaft. Op het eerste oog lijkt het een mooi spel (op de performance problemen en crashes na dan). Besturing is wel enorm wennen vergeleken met de vorige gta versies. Misschien wat te realistisch imho.

Wel eerst een enorm gedoe met dat Rockstar Social Club en Windows Games for Live. Groot minpunt.

Wel loop ik tegen het probleem aan als ik wil gaan multiplayeren. Ik kreeg als ik een game join meteen de melding: you have been removed. Iemand hier die tegen het soortgelijke probleem aanloopt? :?
Krijg de melding "You have been removed because your pc is too slow" enkel wanneer ik als spectator deelneem aan een sessie. Als ik mee doe al speler heb ik hier geen last van. Ik join enkel sessies als ze nog in de lobby zitten.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPhoenix schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:14:
[...]

Krijg de melding "You have been removed because your pc is too slow" enkel wanneer ik als spectator deelneem aan een sessie. Als ik mee doe al speler heb ik hier geen last van. Ik join enkel sessies als ze nog in de lobby zitten.
Ik krijg de melding "you have been removed by the game". Deze melding krijg ik ook als ik een lobby join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat over de laatste missie: :/
spoiler:
Jeetje zeg wat is dat laatste level een kut level zeg. Die checkpoints zijn ook echt misselijkmakend zo slecht.
Zit je eindelijk in de helikopter na talloze bugs waardoor je Pegorini kwijt was, wordt je 1x geraakt door een raket en lig je in het water waardoor je: alle bad guys bij het oude casino weer kunt killen, het casino zelf weer kunt ontdoen van bad guys en dan alle bad guys achter het casino nog weer eens kunt killen.
Dan weer op die motor springen die in het zand belachelijk stuurt, op de helikopter jumpen en dan maar weer proberen.
Die raketten zie je pas op het laatste moment aankomen, je hebt bijna geen tijd om te ontwijken.
Echt weer zo'n missie om de game maar weer te laten liggen, met name om de belachelijke checkpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:54:
Gaat over de laatste missie: :/
spoiler:
Jeetje zeg wat is dat laatste level een kut level zeg. Die checkpoints zijn ook echt misselijkmakend zo slecht.
Zit je eindelijk in de helikopter na talloze bugs waardoor je Pegorini kwijt was, wordt je 1x geraakt door een raket en lig je in het water waardoor je: alle bad guys bij het oude casino weer kunt killen, het casino zelf weer kunt ontdoen van bad guys en dan alle bad guys achter het casino nog weer eens kunt killen.
Dan weer op die motor springen die in het zand belachelijk stuurt, op de helikopter jumpen en dan maar weer proberen.
Die raketten zie je pas op het laatste moment aankomen, je hebt bijna geen tijd om te ontwijken.
Echt weer zo'n missie om de game maar weer te laten liggen, met name om de belachelijke checkpoints.
spoiler:
Jij hebt geluk, veel mensen kunnen uberhaupt de helikopter niet inkomen door een bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbaloerie schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:56:
[...]

spoiler:
Jij hebt geluk, veel mensen kunnen uberhaupt de helikopter niet inkomen door een bug :+
Nou , ik voel me een gelukkig mens. :+

Nee, dit is echt heel jammer, ik heb me namelijk met de rest van de game echt zo uitstekend vermaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je nu eens begon met hoog genoeg boven de boot te hangen, zodat je de raketten wél kan ontwijken :)
Verder is het de bedoeling dat je op een bepaald moment geraakt wordt door een raket en neergaat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:13:
Als je nu eens begon met hoog genoeg boven de boot te hangen, zodat je de raketten wél kan ontwijken :)
Verder is het de bedoeling dat je op een bepaald moment geraakt wordt door een raket en neergaat.
Er zit inderdaad niks anders op dan binnenkort het hele rijtje maar weer af te werken. ;) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Er zijn een aantal radiostations waar ik eigenlijk nooit naar luisterde, maar bij toeval toch gaan luisteren, en ik heb toch weer een aantal grappige reclames gehoord! Independence FM heeft ook goede, en vooral hun jingles als "Independence FM, listening to music you stole of the internet!" moet ik om lachen. Ik wist ook niet dat er twee verschillende Pißwasser reclames waren.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Wel jammer dat GTA het te veel van de multiplayer moet hebben als je klaar bent met het verhaal, ik vond het bij SA geweldig om de rij/vlieg/motor/bootschool en al die andere missies te voltooien zodat je unlocks als een Apache etc krijgt.
En hetgene dat je krijgt als je 200 duiven neerschiet vind ik nou niet echt een mooie beloning voor dat werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Kan iemand mij vertellen of je in de story mode ook nog vroeg of laat een locatie hebt met een gevechtshelicopter? Het lijkt me namelijk wel leuk om eens rond te vliegen en alles kapot te schieten zonder een cheat te moeten gebruiken.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelslijpkop schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:49:
Wel jammer dat GTA het te veel van de multiplayer moet hebben als je klaar bent met het verhaal, ik vond het bij SA geweldig om de rij/vlieg/motor/bootschool en al die andere missies te voltooien zodat je unlocks als een Apache etc krijgt.
En hetgene dat je krijgt als je 200 duiven neerschiet vind ik nou niet echt een mooie beloning voor dat werk...
Nee, dat was ook een saai klusje. Maar ik wilde deze game perse op 100% hebben, en je bent er in een paar uurtjes doorheen. Zeker als je de Brady guide hebt. :)
Nog een paar random characters en dan ben ik er. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Michaelslijpkop schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:49:
Wat is de beloning dan?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
spoiler:
Annihilator Helicopter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
spoiler:
Wel beetje onzin, die kan je gewoon rustig jatten van het politiebureau :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

thijszor schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:28:
[...]

spoiler:
Wel beetje onzin, die kan je gewoon rustig jatten van het politiebureau :')
spoiler:
Volgens mij staat die daar juist pas na de 100%.

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 03-01-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, nu heb ik al een idee wat de 100% beloning is.

[ Voor 2% gewijzigd door PromoX op 03-01-2009 22:54 . Reden: smilie weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Iemand ook problemen met de museum piece missie? Als de missie "echt" begint dan crashed hij vrijwel direct bij mij. Heeft iemand al succesvol savegames van een niet online account naar een online account overgezet? anders moet ik opnieuw beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 17:35
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:29:
[...]

Ja, dat begrijp ik. Alleen moet je dan vaak weer een eindeloos stuk gaan rijden, iemand ophalen en weer dezelfde bad guys neerschieten.
De chekpoints die er in zitten zijn niet echt logisch. Als je de laatste missie hebt gespeeld en eens hebt verloren weet je denk ik wel waar ik het over heb.
Dat kan soms wel eens vervelend worden. :)
Je kunt met de taxi gaan. Dan kun je de ritten skippen. Enigste nadeel is dat je geen vluchtauto hebt aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
BioHazard schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:30:
[...]

spoiler:
Volgens mij staat die daar juist pas na de 100%.
spoiler:
Ik denk het niet hoor. Na de storyline uitgespeeld te hebben, wou ik eens met een gewone heli over de stad vliegen. En op één v/d vele helipads vond ik dan die Annihilator.
Weet wel niet meer precies waar...

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 03-01-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Bij deze het verzoek om het vriendelijk te houden. En gebruik gewoon spoilers als je iets over de verhaallijn/beloningen vertelt.

@hieronder. Misschien, maar nu kon ik weer posts verwijderen/aanpassen. Het gebruik van spoilers is een kleine moeite en kan de nodige ellende besparen :).

[ Voor 38% gewijzigd door PromoX op 04-01-2009 00:11 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
PromoX schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 23:01:
[mbr]Bij deze het verzoek om het vriendelijk te houden. En gebruik gewoon spoilers als je iets over de verhaallijn/beloningen vertelt.[/]
Had het iets subtieler kunnen aanpakken, maar als je gaat voor die 100% reward en niet weet waar je nou eigenlijk voor gaat? Denk dat de poster wel degelijk wist waarvoor hij het deed, wat nou als hij er 2maanden overdoet en je krijgt een mooi pak met bijpassende schoenen? :') maargoed, mijn excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Elke keer als ik de helicopter tour wil doen, zijn er geen helikopters en ook geen mensen. Er is ook geen yellow marker waar je op kan gaan staan.

Ik heb al met verschillende friends geprobeerd een helicopter tour te nemen, en ook alleen. Maar er is niks.
Doe ik iets fout?

spoiler:
Ik heb 1x met brucie een helicopter tour gedaan, maar dat was vanaf het dak van zn huis

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani86 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 02:06:
Elke keer als ik de helicopter tour wil doen, zijn er geen helikopters en ook geen mensen. Er is ook geen yellow marker waar je op kan gaan staan.

Ik heb al met verschillende friends geprobeerd een helicopter tour te nemen, en ook alleen. Maar er is niks.
Doe ik iets fout?

spoiler:
Ik heb 1x met brucie een helicopter tour gedaan, maar dat was vanaf het dak van zn huis
Om welke tijd ben je er? Volgens mij is de helicopter tour enkel op kantoortijden geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Ik kan me herinneren dat die helicopter tour inderdaad een aardig gedoe is. Maar het kán wel! Niet dat je denkt dat het slechts een onderdeel is wat niet 'echt' werkt. Toen ik er was stonden er 3 helicopters. Maar let op: je bent niet de enige klant. Ik zag hoe ook NPC's er gebruik van maakten. Wellicht is het dus buggy dat de heli's wel opstijgen met NPC's en dan niet weer landen. Probeer eens 's ochtends tegen een uur of 8-9 te kijken. Overigens is er inderdaad geen Yellow Marker, je moet de helicopter gewoon als bijrijder binnengaan.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:15:
[...]

Je kunt met de taxi gaan. Dan kun je de ritten skippen. Enigste nadeel is dat je geen vluchtauto hebt aan het eind.
In de laatste missie na een bepaald checkpoint kan dat niet.
spoiler:
Je komt aanrijden in een Maybach en moet eerst het hele casino ontdoen van bad guys, ga je dood dan kun je weer opnieuw beginnen. De missie is dus eigenlijk wat aan de lange kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
OMG OMG OMG!

Ik was heel ver in het spel maar ik kon elke keer niet online dus was ik een beetje aan het rommelen in mijn settings om te kijken of m'n profiel misschien op offline stond. Niks gevonden.. dus ik start GTA IV weer op en nu zijn m'n safe games weg!! Game > Load = leeg!!! en de game begint helemaal bij de eerste missie! (wel krijg ik nu de achievement "Off the Boat" en dat kreeg ik eerst niet).

Ik heb ook gekeken bij C:/Users/Thijs/Appdata/RockstarGames/GTAIV/Savegames en daar staan nu drie mappen. "Invalid User" en twee mappen met "useralsdflsakdfjhelehooptekentjes1032". Invalid user en één van die andere mappen was leeg en in één zaten drie safe games (MIJN SAFEGAMES DUS!).

Ik dacht dus.. "Ik kopieer ze gewoon naar alle mappen toe en dan moet ik weer kunnen laden.." dus ik dat gedaan en inderdaad, ze staan weer in Game > Load maar als ik dan wil laden zegt ie "Loading could not be completed.. check your harddrive".

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Help!

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Misschien kan je een topic openen in het Problemen en Vragen forum.

Ik heb nog een tip voor jullie. Je moet in het internet cafe bij online dating, een date regelen met "lawchick". De naam zegt het al, ze werkt voor "the law". Als ze Niko leuk vindt, heeft ze een special ability om je wanted level te laten verdwijnen.

Het is echt humor: Je belt dan op "The police are after me" "they never let those poor immigrants alone, I'll call a judge". En je wanted level is weg :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
gewoon met je andere offline account inloggen(deze moet als het goed is er nog in staan of maak er 1 metdezelfde naam aan), kun je verder met je andere savegames. Het is helaas dusver niet mogelijk om savegames van een offline account met een online account te gebruiken.
Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.