Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Tjonge jonge wat is die laatste missie lomp zeg pffff... schiet ik die eind baas helemaal aanvlarder me rockets loopt ie als nog verder naar zijn voertuig FAILED!! Goed nog een keer... hij gaat er vandoor ik er achter aan en dan moet je bij een bepaald stuk die ene sprong maken en dat lukt gewoon. Dus ik hang daar staat er 'rapidly tap space to climb' of 'press A to climb' als je met de controller speelt. Dus ik druk die knoppen echt 1000x in valt ie naar 10 seconden ofzo als nog in het water FAILED!!! wtf?!!!

Hmmm misschien doe ik hem nog 1x anders spawn ik wel een oorlog heli en schiet ik die lijer gewoon helemaal tot moes!! mofo!! Als ik nou gewoon meteen weer daar verder kon gaan oke geen probleem maar nee nu moet ik WEER dat pleuris eind rijden... voor NIKS want ik deed het gewoon goed... :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 04-01-2009 20:56 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:15
Sir_Hendro schreef op zondag 04 januari 2009 @ 20:55:
Tjonge jonge wat is die laatste missie lomp zeg pffff... schiet ik die eind baas helemaal aanvlarder me rockets loopt ie als nog verder naar zijn voertuig FAILED!! Goed nog een keer... hij gaat er vandoor ik er achter aan en dan moet je bij een bepaald stuk die ene sprong maken en dat lukt gewoon. Dus ik hang daar staat er 'rapidly tap space to climb' of 'press A to climb' als je met de controller speelt. Dus ik druk die knoppen echt 1000x in valt ie naar 10 seconden ofzo als nog in het water FAILED!!! wtf?!!!

Hmmm misschien doe ik hem nog 1x anders spawn ik wel een oorlog heli en schiet ik die lijer gewoon helemaal tot moes!! mofo!! Als ik nou gewoon meteen weer daar verder kon gaan oke geen probleem maar nee nu moet ik WEER dat pleuris eind rijden... voor NIKS want ik deed het gewoon goed... :'(
En dat werkte dus bij mij ook niet. :( Dus krijg de story line niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:16

HaTe

haat niet

Is het jullie ook opgevallen dat als je bijvoorbeeld in een Infernus rijdt, je in je omgeving ook veel meer Infernussen ziet?

Kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://zooi.brothersofflames.net/gears-example/bestanden/Infernus%20spawn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/998d8903be7463631dff71f84abec3f607f04e16.jpg

Volgens mij was dit altijd al zo.. In Vice City en San Andreas was het mij ook al opgevallen

[ Voor 30% gewijzigd door HaTe op 04-01-2009 21:24 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 23:28
Dat is idd erg raar ja. Maar dat is niet alleen met de Infernus zo, dat is met alle wagens zo :S

Overigens is het in jouw bovenste screenshot wel heel erg :P

[ Voor 25% gewijzigd door Avalaxy op 04-01-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
HaTe schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:15:
Is het jullie ook opgevallen dat als je bijvoorbeeld in een Infernus rijdt, je in je omgeving ook veel meer Infernussen ziet?

Kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij was dit altijd al zo.. In Vice City en San Andreas was het mij ook al opgevallen
Parkeerplaatsen vol.

Zelfs met motoren is dat het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
tiswat schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:06:
[...]

En dat werkte dus bij mij ook niet. :( Dus krijg de story line niet eens uit.
Ik kom er net achter dat je als een josti op de knop moet rammen om erin te klimmen. Dus echt suuuuper snel op die knop rammen dan lukt het wel :/ Owja en de eindbaas kan pas echt dood zodra hij zich achter die boom verstopt. Als je al eerder op het gaat knallen met raketten of met je sniper dan rent hij gewoon vrolijk als een onstervelijke verder... 8)7 Sterf !!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 20:49

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Die laatste storyline is gewoon niet in verhouding met de rest van de missies. De hele game relatief makkelijk doorgekomen... en die laatste missie een stuk of twintig keer overnieuw moeten doen. Als je in het begin teveel damage hebt opgelopen kom je later in de missie in de problemen... dan moet je wat reserve health hebben :P

Maar al met al een erg grappige game, erg mooie graphics, prima gameplay en het duurt teminste even voor je er doorheen bent :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je toevallig wat weinig (video?)geheugen of gewoon hoge settings qua traffic? Ik heb het namelijk nooit zo erg gehad als dit, behalve dan één keer in die bug/easter egg straat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bizar, ik heb het spel al vele uren gespeeld, maar nog nooit een infernus gezien. Ziet er tof uit! Tevens ook nog nooit een Sentinel STD, Sultan RS en SuperGT gezien, maar die zijn dan ook zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Weet iemand misschien waar zo'n infernus zeg maar "scripted" geparkeerd staat?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Dani86 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 00:04:
Weet iemand misschien waar zo'n infernus zeg maar "scripted" geparkeerd staat?
spoiler:
aan het einde van de missie voor die homo krijg je hem cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

Kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]

Klopt, dat "probleem" was er al in GTA 3 geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even met de Infernus gereden. Heeft een beetje dezelfde strakke handling als de Comet (0,0 overstuur en massaal onderstuur). Toch blijft de Turismo de fijnste auto om van A naar B te gaan, met de Coquette op de tweede plek.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Huntley Sport is ook wel okay om van punt A naar punt punt B te rijden

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 00:48:
Zojuist even met de Infernus gereden. Heeft een beetje dezelfde strakke handling als de Comet (0,0 overstuur en massaal onderstuur). Toch blijft de Turismo de fijnste auto om van A naar B te gaan, met de Coquette op de tweede plek.
taxi en dan het ritje skippen vond ik later in de game wel prettig als je de halve stad weer door moest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind de banshee en de infernus heel fijn.. Banshee heeft wat veel overstuur, maar dat is wel leuk om te rijden. Infernus stuurt idd heel strak. De comet vind ik niet zo fijn, omdat hij nogal eens over de kopslaat wanneer je in 'n bocht over n stoeprandje rijdt ofzo.
Ohja.. de Sultan RS staat maar op 1 plek in de stad geloof ik, alleen wanneer je m hebt kom je ze constant tegen, maar daar is al wel genoeg over gezegd :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Iemand toevallig ook problemen dat de zoomknoppen voor de sniperrifle niet werken? Ik heb deze nu nodig voor de eerste missie van Elizabeth. Ik krijg gewoon het vizier, maar zoomen ho maar. Het enige wat ik kan bedenken is dat het komt doordat ik de knoppen aan pgUp n pgDn gebonden heb, maar wanneer ik anderen gebruik werkt het ook niet.
Kan iemand misschien de default knoppen posten zodat ik niet mijn setup hoef te resetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Scrollwieltje is default.

Technische vragen/problemen mogen overigens in Spielerij - Problemen & Vragen, dus mocht je er nog niet uit komen... Open daar een topic ;) Doe wel zelf eerst even iets, googlen bijvoorbeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 05-01-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:43
Bij mij zoomt hij door te scrollen met de muis.

Edit:
spuit11 :O

[ Voor 18% gewijzigd door Forcepoint op 05-01-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:30:
Ik vind de banshee en de infernus heel fijn.. Banshee heeft wat veel overstuur, maar dat is wel leuk om te rijden. Infernus stuurt idd heel strak. De comet vind ik niet zo fijn, omdat hij nogal eens over de kopslaat wanneer je in 'n bocht over n stoeprandje rijdt ofzo.
Ohja.. de Sultan RS staat maar op 1 plek in de stad geloof ik, alleen wanneer je m hebt kom je ze constant tegen, maar daar is al wel genoeg over gezegd :P
De Banshee vind ik ook wel fijn om mee te spelen, maar een van A naar B auto, doe mij maar de Turismo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Ik had iid niet gezocht naar de default knop, al heb ik wel tientallen manieren bedacht om 'zoomen lukt niet met sniper' te googelen. Jammer genoeg krijg je meer info over de console versie. Nu kijken hoe ik dit oplos aangezien ik een trackball heb :z

Dit vind ik trouwens wel erg irri aan deze GTA; er zijn tig knoppen al gebonden die je nodig hebt, niet kan veranderen en wel dubbel kan binden. Kijk bvb naar de bediening van mn gsm die mn arrowkeys, waarmee ik rij, eist en games for windows (oid), die de home-key toegeëigend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
Weten jullie of het mogelijk om de friends rating ergens te zien?

Op deze pagina krijg je en verlies je vaardigheden bij een bepaald %

http://nl.wikigta.org/wiki/Friendships_(GTA_IV)

bv
Roman 60% 15%

Was benieuwd of je ergens kon zien hoe goed je ervoor staat, of je wel met iemand moet afspreken of dat het nog wel even kan wachten.

En weten jullie of items re-generen, als ik bv een Armour heb opgepakt, ligt deze er dan later weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

aicaramba schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:30:
Ik vind de Sentinel echt een extreem lekkere wagen om in te rijden. Daar deed ik zelden missies mee omdat je dan krijgt dat je hem weer kwijtraakt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Escape > Stats

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-04 09:29
thanks, inderdaad, je kan een hoop vinden in de stats, naast de % game progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBliep
  • Laatst online: 07-02-2021
nosmo king schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:41:

En weten jullie of items re-generen, als ik bv een Armour heb opgepakt, ligt deze er dan later weer?
In de PC versie spawnen ze gewoon opnieuw.
Vaak sneller dan dat je het doorhebt.
Behalve de armors tijdens de missies. Deze komen alleen tijdens de missies voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Waar ik mij enorm aan erger is het verdwijnen van mijn auto achter een cut-scene. Maakt niet uit of ik al dan niet foutief parkeer, auto goed afsluit of in een bloemenperkje ga staan waar geen hond passeert... Wordt die dan zogezegd elke keer gestolen?

Zeker als je met een vette bak aan het rondrijden bent is dit erg frustrerend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:38:
Waar ik mij enorm aan erger is het verdwijnen van mijn auto achter een cut-scene. Maakt niet uit of ik al dan niet foutief parkeer, auto goed afsluit of in een bloemenperkje ga staan waar geen hond passeert... Wordt die dan zogezegd elke keer gestolen?

Zeker als je met een vette bak aan het rondrijden bent is dit erg frustrerend :/
Meestal word hij netjes voor je geparkeerd, en soms een eindje verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Sfinx- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:38:

Inderdaad... dat heb ik vanaf het begin al een GROTE flaw van de GTA series gevonden.
Als je een dikke vette auto hebt kun je hem alleen maar op je parkeer plaats laten staan omdat je, als je hem gebruikt om mee naar missies te gaan (oftwel het spel te spelen!!!!), kwijtraakt :\

En ik heb m'n traffic density op 80 staan en ik heb eigenlijk vrij weinig dat er ineens veel meer auto's rijden die ik ook heb.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Sowieso vind ik het autoverdwijnprobleem veel te erg aanwezig in GTA-reeksen. Kent iemand Mafia nog? Daar merkte ik dat _nooit_. Ook als ik onderweg mn wiel verloor of een brandkraan omreed. Dat bleef gewoon liggen. Kwam je daar later weer, lag die brandkraan er gewoon nog.

Als je bijvoorbeeld een achtervolging hebt met de politie, en je kijkt alleen maar naar achteren, wordt er voor je (bijna) niks gespawnd, waardoor het erg makkelijk is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Waar ik mij juist aan ergerde is SA, was dat als je hard reed en achterom keek waar de pliesie was, er gelijk een x aantal auto's voorje neus spawnden, waardoor je je auto kapot reed, vertraagde en de pliesie weer in de buurt kon komen.
Nog weinig auto's kwijtgeraakt, alleen af en toe van de parkeerplaatsen voor mijn safehouses, maar dat komt in bijna elk spel wel voor.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

PiP0 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:40:
Waar ik mij juist aan ergerde is SA, was dat als je hard reed en achterom keek waar de pliesie was, er gelijk een x aantal auto's voorje neus spawnden, waardoor je je auto kapot reed, vertraagde en de pliesie weer in de buurt kon komen.
Nog weinig auto's kwijtgeraakt, alleen af en toe van de parkeerplaatsen voor mijn safehouses, maar dat komt in bijna elk spel wel voor.
Ja als je weer terugkeek spawnde het weer, maar blijf maar eens achter je kijken de hele tijd. Knal je bijna nergens tegenaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:44:
[...]

Meestal word hij netjes voor je geparkeerd, en soms een eindje verderop.
Nou, niet dus, dat is het hem net. In 9 op de 10 gevallen kan ik hem nergens meer terugvinden, en geloof me ik heb al heel wat blokjes rondgelopen toen ik een zeldzame bak staan had |:(

Ik liet eerst m'n vetste autos op mijn parkeerplaats staan maar wat heb je er dan nog aan... die dingen horen toch rond te rijden en niet stil te staan. En ja ik heb ook gemerkt dat er veel autos van hetzelfde type spawnen als je er zelf mee rondrijdt, vooral van de zeldzame types. Nogal onrealistisch moet ik zeggen, kan je dit nergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Sfinx- schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:13:
[...]

Nogal onrealistisch moet ik zeggen, kan je dit nergens instellen?
Dat is gewoon een bug, dat is nergens in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik denk dat het een feature is, dit is namelijk al zo sinds GTA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBliep
  • Laatst online: 07-02-2021
Als je gloednieuwe supersnelle auto over de kop gaat is het toch handig dat dezelfde auto er in de buurt spawnt. Kun je weer lekker verder crossen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Dus PC versie heeft ook de 'ik rij een exclusieve auto en opeens heel liberty city ook' probleem?

Samen met de 'random respawn' ben ik nooit echt verder gegaan met het verhaal, sta je op een totaal verlaten weg, draai je de camera 2x om en opeens straat vol met auto's. (of erger, politie).

Bij diverse cutscenes blijft je auto wel aanwezig, ben nu bezig met de packie missies waar je tot 2x wel je auto terug krijgt. (overkant van de straat). Die laatste missie is behoorlijk pittig, nadat ik geld heb blijven er maar gasten binnen komen, of ik ga dood of packie zelf. Maar die missie speelt 3rde island vrij, dus moet hem wel halen :P

Was nog aan het twijfelen om de PC versie te kopen, mede door de extra auto's, maar als ze dus dezelfde issues hebben hou ik het maar bij de PS3. Nadeel is dat ik dus een oude saving heb waar rewards dus is uitgeschakeld, of ik moet helemaal opnieuw beginnen.

Kan je trouwens uberhaubt contacten uit je telefoon wissen?
spoiler:
Michelle is inmiddels kate, dus die kan ik ook nooit meer bellen

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisF
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-11-2021
SinergyX schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:50:
Die laatste missie is behoorlijk pittig, nadat ik geld heb blijven er maar gasten binnen komen, of ik ga dood of packie zelf. Maar die missie speelt 3rde island vrij, dus moet hem wel halen :P
Probeer dit eens... (niet kijken als je het niet wilt weten natuurlijk!!)
spoiler:
Probeer zo snel mogelijk door de dichtstbijzijnde uitgang naar buiten te komen. Anders zullen er namelijk mannetjes binnen blijven komen. Zodra je buiten bent gaat de missie verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Als je een zeldzame auto hebt, rij er in rond, tot er een boel om je heen rijden, zet je eigen auto op je parkeerplek en jat 1 die rondrijd. Voorkom je ook weer dat je een zeldzame auto kwijtraakt.

BTW, heb nu alle car theft missies van Stevie gedaan, kreeg daarna SMSMS dat, als ik geld nodig had, ik altijd auto's kon brengen. Betekent dit dat ik die auto's weer kan jatten of dat ik willekeurig auto's kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ChrisF schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:01:
[...]

Probeer dit eens... (niet kijken als je het niet wilt weten natuurlijk!!)
spoiler:
Probeer zo snel mogelijk door de dichtstbijzijnde uitgang naar buiten te komen. Anders zullen er namelijk mannetjes binnen blijven komen. Zodra je buiten bent gaat de missie verder...
Kijk, ga ik dat eens proberen :P

Verder, voor kate:
spoiler:
Als je kiest voor Deal, belt ze dan ook je soms nog op? Roman vind ik vanaf het begin al een looser, dus die mag wel dood :P En kate vind ik te liev om te laten sterven. Of is ze alleen 'bugged' als ze dood gaat?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Laatst online: 18-08-2019
Dus PC versie heeft ook de 'ik rij een exclusieve auto en opeens heel liberty city ook' probleem?
Ik vind dat niet echt een probleem, integendeel zelfs.
Als ik eindelijk een Infernus, Banshee, Turismo of wat daan ook heb, dan ben ik juist blij dat ik er meer tegen kom omdat die auto nogal snel in de prak gereden wordt met die snelheid.
Om de zoveel tijd even auto omwisselen vind ik juist geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Het is eigenlijk wel erg, je zet sportauto's bij elk huis die je hebt en vervolgens jat ik alsnog auto's omdat het "zonde" is. Wellicht just me, maar nogal tegenstrijdig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Samen met de 'random respawn' ben ik nooit echt verder gegaan met het verhaal, sta je op een totaal verlaten weg, draai je de camera 2x om en opeens straat vol met auto's. (of erger, politie).
Ik was blij dat ik tussendoor saints row 2 heb gespeeld (ps3) gewoon een compleet andere engine met weer andere minpunten en pluspunten ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
thijszor schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:27:
Het is eigenlijk wel erg, je zet sportauto's bij elk huis die je hebt en vervolgens jat ik alsnog auto's omdat het "zonde" is. Wellicht just me, maar nogal tegenstrijdig :')
Nee hoor, zeer herkenbaar. :)
Geen idee eigenlijk waarom want als je de auto verliest door een ongelukje dan laad je gewoon de savegame opnieuw.
In vorige versies van GTA scheurde ik ook meteen richting m'n safehouse om de auto te parkeren, te save'en om daarna met een gejate auto het spel te vervolgen.
Gelukkig heb je in deze versie niet zoveel safehouses. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik een hele andere speelstijl. Ik probeer zo min mogelijk wagens te stelen, en rij altijd met auto's die ik van vrienden / vriendinnen heb verkregen. Mijn "Cars stolen" statistiek stond bij 25% gameplay nog maar op 15 stuks. :P

Waar ik nog wel van baal is dat Manny een auto van mij heeft meegenomen en nooit terug heeft gegeven. Ik heb hem toen dus ook dwars door zijn kop geknald, maar toen was de missie mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 20:30

marapuru

db.

LoneRanger schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:00:
[...]
In vorige versies van GTA scheurde ik ook meteen richting m'n safehouse om de auto te parkeren, te save'en om daarna met een gejate auto het spel te vervolgen.
En die andere auto had je euhm.. eerlijk gekocht? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog op zoek naar de random characters, maar die staan volgens mij niet op vaste tijden op de map.
Ik ben alle locaties al eens langsgeweest, maar het lijkt er dus op dat je mazzel moet hebben wil je ze tegen komen.

Het erge is dat ik niet precies heb bijgehouden welke missie van welk character ik nu al heb gedaan. Moet ze dus allemaal langs om te kijken of ze er wel staan.

Daar is zeker geen makkelijkere manier voor? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Er zijn wel sites die tijden geven, o.a. walkthrough
Wel spoiler alert deze site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiP0 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:20:
Er zijn wel sites die tijden geven, o.a. walkthrough
Wel spoiler alert deze site :P
Ik zal er wel compleet overheen kijken, maar waar staan de tijden dat deze characters beschikbaar zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel leuk dat je het nog een keer wil proberen middels google, maar ook daar staan geen tijden bij. :)

There are 14 random Characters that pop up at certain times in the main story

Some characters appear only at certain times of day, so be patient!

Beide middels je laatste google link. Er zijn dus geen vaste tijden. Mocht je een duidelijke link hebben waar dat wel staat (omdat je zelf zegt dat ze wel op vaste tijden ergens staan) dan zou ik dat graag weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb zelf die GTA4 guide boek, nederlands geschreven. Daar staan ze wel (erg verspreid door het boek) allemaal in, ook qua tijden.

Zit nu bij die bankoverval, die valt even bizar tegen :/ Aimen blijft irritant met die PS3 controller, iets te ver indrukken en daar gaat je free-aim :( Maarja, alleen deze missie nog en ik laat het verhaal verder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:12:
Ik heb zelf die GTA4 guide boek, nederlands geschreven. Daar staan ze wel (erg verspreid door het boek) allemaal in, ook qua tijden.

Zit nu bij die bankoverval, die valt even bizar tegen :/ Aimen blijft irritant met die PS3 controller, iets te ver indrukken en daar gaat je free-aim :( Maarja, alleen deze missie nog en ik laat het verhaal verder zitten.
Ik heb zelf de Brady Guide maar daar staan geen tijden in.
Zou je genegen zijn de tijden van de characters die nodig zijn voor de achievement te willen posten / dm-en?

En voor wat betreft aimen, dat is op de xbox niet anders, ik vind het heerlijk werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet bij de random pedestrians soms wel wachten voordat je de tweede missie van dezelfde persoon kunt doen.

Zie ook: http://www.gta4.tv/guide/104/random-pedestrians/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Weet iemand waar die schommel is op de map, waar je afgeschoten word met je voertuig?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Vis schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:27:
Weet iemand waar die schommel is op de map, waar je afgeschoten word met je voertuig?
Check dit.

Ik zit "vast" met de (laatste?) missie van Ray... Loading Loading Loading.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Sypher schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:46:
[...]

Check dit.

Ik zit "vast" met de (laatste?) missie van Ray... Loading Loading Loading.... :(
Dank u dank u...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik kom maar niet uit die ziekenhuis missie waar je het ziekenhuis moet binnenlopen zonder wapen getrokken, iemand moet vermoorden, en dan tussen de coppers eruit moet zien te komen.
Ik wordt steeds overhoop geschoten voordat ik het ziekenhuis uit ben, mis ik een andere uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nee, gewoon een shotgun pakken en iedereen overhoop schieten die om de hoek komt. Zodra iedereen dood is loop je zo naar buiten, niets moeilijks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender

Kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat klopt, dit is om de cpu load omlaag te brengen. Hoe meer verschillende soorten auto's hoe zwaarder het spel is. Om dat te voorkomen laten ze bepaalde auto's zich herhalen welke in beeld zijn, ook de auto waar je in rijd. Alleen soms gaat het fout en zijn er ontzettend veel :p
thijszor schreef op maandag 05 januari 2009 @ 00:06:
[...]

spoiler:
aan het einde van de missie voor die homo krijg je hem cadeau.
Maar die is uiteraard snel opgereden, wat als je hem later terug wilt? :p
(is het een Zonda F?)

En met een race met Bruce krijg je een gele Porsche (zeg maar), maar die ben ik het hele spel verder niet tegengekomen (ben al stuk verder). Maar de auto rijd wel fijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Avalaxy schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:44:
Nee, gewoon een shotgun pakken en iedereen overhoop schieten die om de hoek komt. Zodra iedereen dood is loop je zo naar buiten, niets moeilijks aan :)
Dan ben ik een faler :(

Dat mijn computer het spel eigenlijk net niet trekt werkt niet mee, richten gaat soms moeizaam als het hapert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Oplossing voor de 'bug' dat je de helicopter niet in komt in de laatste missie. Dus als je Dimitri hebt gewacked en kate is neer gemaait, die missie.
Zoals een andere poster als opmerkte veranderde het camera standpunt de heletijd ipv dat je Niko in de heli ziet klimmen. Wat ik heb gedaan was, de 'change camera view' key verandert naar insert, ver van de spatiebalk verwijdert en de jump key verandert in 'V'. V omdat die toch nog binnen het bereik van mijn duim zat. Dan zie je hem langzaam in de heli klimmen en kan je je opmaken op het volgende nearly onmogelijke gedeelte.

Toen kwam ik wel aanboord van de heli. Alleen toen kreeg ik gezeik met het camera view punt als je eenmaal in de heli zit en je dat ding wilt besturen. Dus een paar keer op Insert geramt en toen was de view iig ook weer normaal.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 11-01-2009 18:47 . Reden: spoilertag toegevoegd.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Sypher schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:46:
[...]

Check dit.

Die plaats bij de schommels zit vol met bugs! Mn auto stijgt ineens heel langzaam op, of zakt de grond in.. echt vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@theike: Ik wil niet heel erg zeiken, maar spoilers in je bericht zouden voor sommigen wat minder verpesten.

Anywayz, ondertussen ben ik met mijn tweede game al weer even door de verhaallijn heen. Deze keer heb ik wat andere keuzes gemaakt dan de eerste keer, wat mensen laten leven hier en daar ;).

Ik ben nu bezig richting de 100% te gaan, iets wat ik eerst niet wilde doen omdat ik dacht dat online dingen mee telden, maar zover ik heb begrepen is dat niet zo. Per ongeluk heb ik wél de achievement 'To Kill a Rockstar' oid gehaald. Ik zat lekker met een goede vriend op een eigen servertje te klooien toen er een gast binnenkwam die ik vlak daarna uit z'n auto knalde. Krijg ik ineens onder in beeld het bericht dat ik die achievement gehaald had, bleek dus een R* medewerker.

Ik zit nu op zo'n 92%, heb alle random gasten gehad, alle politiemissies en niet te vergeten alle duiven gevonden. Dat viel nog niet mee zelfs mét de ingame map
spoiler:
die je krijgt na de hoofdverhaallijn in je email als je het adres daarvoor nog niet wist natuurlijk
.
Map uitgeprint, alle afgeschoten duiven aangekruist en dan op het laatst merken dat je er toch nog twee gemist hebt ergens. Phone op sleepmodus en maar zoeken, kost eventjes wat tijd |:(.

Nu nog wat stunts doen en races (waar ik niet erg van hou) en dan wat dingen die ik misschien vergeten ben. Tussendoor wel relaxen door lekker op m'n Zombie rond te scheuren in die mooie grote stad. Zojuist nog mooi een geinige FBI (of was het FIB) bak gescoord.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/razeworld/gta4/gta4_008akl.jpg

Wat ik wel heel erg mis is een safehouse op het eerste eiland waar toch de meeste van je vrienden wonen. Die klote bruggen staan altijd dicht met verkeer dat alle kanten op knalt en ze bellen altijd als ik helemaal aan de andere kant van de map zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

@ Hierboven, ja klopt. had eigenlijk gewoon net als GTA VC moeten zijn, dat je met al dat geld wat je verdiende je allemaal riante woningen kon kopen. Of at least 1 voor dat eerste eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:09:
Anywayz, ondertussen ben ik met mijn tweede game al weer even door de verhaallijn heen. Deze keer heb ik wat andere keuzes gemaakt dan de eerste keer, wat mensen laten leven hier en daar ;).
Maakt het iets uit voor het verhaal als je bepaalde mensen laat leven? Ik neem aan dat je niet ineens minder missies hebt?
Wat ik wel heel erg mis is een safehouse op het eerste eiland waar toch de meeste van je vrienden wonen. Die klote bruggen staan altijd dicht met verkeer dat alle kanten op knalt en ze bellen altijd als ik helemaal aan de andere kant van de map zit :(
Dan bel je toch Romans Taxi Service? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Triloxigen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:14:
[...]

Maakt het iets uit voor het verhaal als je bepaalde mensen laat leven? Ik neem aan dat je niet ineens minder missies hebt?
Ik geloof het wel, bepaalde mensen die je laat leven komen later als zo'n random missie (dat blauwe poppetje) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ben ik scheel? Ik kan nergens de multiplayer vinden. Ik heb een rockstar en Live account. Hoe en waar vind ik servers waar ik kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Loev schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:24:
Ben ik scheel? Ik kan nergens de multiplayer vinden. Ik heb een rockstar en Live account. Hoe en waar vind ik servers waar ik kan spelen?
Zoek even in dit of ander topic? Ingame via de telefoon te bereiken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Vos schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:27:
[...]

Zoek even in dit of ander topic? Ingame via de telefoon te bereiken... ;)
Serieus?! Welke idioot heeft dat systeem bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triloxigen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:14:
[...]

[...]

Dan bel je toch Romans Taxi Service? :p
Nieroth heeft gelijk, de personen die je laat leven kom je later idd weer tegen.
Taxi's willen zichzelf nogal eens klem rijden tussen dingen als een rail en een paal bv. Op zich werken de taxi's aardig goed, maar de meeste vriend(inn)en verwachten je binnen een game uur, iets wat een taxi nooit gaat halen als je aan de andere kant van de map zit. Ik haal het op een motor nog maar net. Je krijgt ook meteen minpunten van die zogenaamde 'vrienden' als je te laat bent, stelletje zeikerds. Je moet over 12 voetgangers heenrijden, stuk of wat auto's vernielen en een paar wanted sterren riskeren om dat zij zonodig willen darten. Ik bel ze meestal na een minuutje terug om te cancelllen als ik te ver weg ben, kost geen minpunten.

[edit] O ja , ze bellen ook altijd tegelijk. Ben je onderweg naar de één, belt een ander. Heb er soms 3,4 achter elkaar, eenzame sukkels :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Loev schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:29:
[...]

Serieus?! Welke idioot heeft dat systeem bedacht!
Ik vind het wel leuk gedaan. En het werkt toch, dus waarom klagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0

Ik ben nu bezig richting de 100% te gaan, iets wat ik eerst niet wilde doen omdat ik dacht dat online dingen mee telden, maar zover ik heb begrepen is dat niet zo. Per ongeluk heb ik wél de achievement 'To Kill a Rockstar' oid gehaald. Ik zat lekker met een goede vriend op een eigen servertje te klooien toen er een gast binnenkwam die ik vlak daarna uit z'n auto knalde. Krijg ik ineens onder in beeld het bericht dat ik die achievement gehaald had, bleek dus een R* medewerker.
Is volgens mij geen R* medewerker. Als iemand een R* gosert neerknalt online krijgt hij/zij de achievement. Als jij vervolgens die persoon afmaakt, krij jij ook de achievement. Eigenlijk is het dus meer dat jij iemand hebt vermoord die iemand heeft vermoord die iemand van R* heeft vermoord.
Kreeg die achievement ook al 1e keer online. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:14:
[...]

Nieroth heeft gelijk, de personen die je laat leven kom je later idd weer tegen.
Taxi's willen zichzelf nogal eens klem rijden tussen dingen als een rail en een paal bv. Op zich werken de taxi's aardig goed, maar de meeste vriend(inn)en verwachten je binnen een game uur, iets wat een taxi nooit gaat halen als je aan de andere kant van de map zit. Ik haal het op een motor nog maar net. Je krijgt ook meteen minpunten van die zogenaamde 'vrienden' als je te laat bent, stelletje zeikerds. Je moet over 12 voetgangers heenrijden, stuk of wat auto's vernielen en een paar wanted sterren riskeren om dat zij zonodig willen darten. Ik bel ze meestal na een minuutje terug om te cancelllen als ik te ver weg ben, kost geen minpunten.
Als je [enter] indrukt tijdens rijden in taxi, skip je de rit en ben je binnen de tijd bij je date...
Kan ook andere knop zijn, check de tekst die je ziet als je in taxi stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Blijft die telefoon niet overgaan totdat je besluit op te nemen / af te haken?
Als je het al lang speelt weet je toch al waar iedereen zit, dus alvast die richting oprijden en dan laat opnemen.

theorie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:42

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Of opnemen, een afspraak maken om vervolgens te weer terug te bellen dat je afspraak niet gaat lukken.
En nee, de telefoon blijft niet overgaan. Als je niet opneemt daalt je respect bij de desbetreffende persoon.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PiP0: Dat moet ik idd eens testen. Ik gebruik [enter] meestal alleen als ik een missie voor de zoveelste keer opnieuw moet doen en ik geen zin heb om dat eind weer te karren. Als ik een taxi neem naar een afspraak ram ik meestal op [spatie] en kijk op mijn gemak wat die allemaal raakt onderweg.

Het idee om alvast in de goede richting te rijden gebruik ik wel als ik zelf bel voor een afspraak om het respect wat op te krikken. Wel opletten waar ze opgepikt willen worden, heb vooral bij Packie als eens gehad dat ik richting zijn moeders' huis scheur, hem onderweg opbel en dan blijkt hij in de buurt van Star Junction te staan terwijl ik ondertussen bij z'n moeder voor de deur sta. Roman heeft zelfs drie verschillende plekken.

Nog even voor de fun: 'Dirty Niko' (klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/razeworld/gta4/gta4_003akl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Hmm.. bij mij ziet het spel er niet bepaald zo uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De screenshot is ook iets verkleind, ik speel op 1152x864 op breedbeeld. Ik gebruik ook commandline opties omdat het spel mijn 320MB videokaart ziet als 256MB. Resources staan iets boven de max (389MB meen ik) zodat ik wel medium textures kan gebruiken. View distance en Detail distance staan vrij laag anders is het niet te spelen, nu loopt hij lekker soepel, maar heel soms dat ie hapert. Het blijft een feit dat het spel zwaar aan je systeem trekt, maar ja, zo'n detailleerde en uitgebreide stad met redelijk next-gen looks is natuurlijk ook zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Is het mogelijk om screenshots in game te maken of heb je daar echt een apart programma voor nodig? Ik deed net de missie Tresspass, en terwijl ik mannetjes aan het neerknallen was viel mijn oog op iets wat daar volgens mij niet hoorde. Zag het later ook buiten dus het zal wel in de standaard rommelhoop zitten ofzo. Maar vond het toch vreemd
spoiler:
een paarse dildo te vinden in een leegstaand gebouw vol mannen...

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Haha.
Ja dat ligt op meerdere plekken in het spel, ook geen idee wat het is :P

Maar screenshots kun je maken door op PrtScn te drukken en daarna te plakken (Ctrl + V) in Paint of photoshop, en daarna opslaan als JPG of PNG. Of met fraps natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
In SA was dat toch ook een wapen te vinden in het politiebureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Ik dacht dat ik alles al had gezien van mods/cheats in multiplay, zoals guns die rpg's afschieten en wagens die supersnel zijn maar deze is nieuw, een sleepboot in een race 8)7

*klikbaar*
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2kh6ww.jpg

Nog even en het is net MTA of SA-MP op servers zonder admin ;(

EDIT: Youtube filmpje

[ Voor 12% gewijzigd door Bobnofski op 12-01-2009 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Omfg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ik heb geen letters meer in de game, maar de stats zegt op 63%. Mis ik misschien iets?
Of valt onder dat percentage ook missies als racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triloxigen schreef op zondag 11 januari 2009 @ 19:14:
Ik heb geen letters meer in de game, maar de stats zegt op 63%. Mis ik misschien iets?
Of valt onder dat percentage ook missies als racen?
http://www.gta4.tv/100percent.php

Dit is wat je voor 100% moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol!
Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/gta/police_heli.jpg

Een geparkeerde politiehelicopter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Gister laatste missie uitgespeeld, weet niet wat iedereen aan het jammeren is, maar hoefde "maar" 2 keer opnieuw te beginnen, wel beide door die irritante crossbrommert.
Maar wat erna gebeurde was echt een WTF momentje, ik pak een boot om van het eiland af te gaan, vaar richting safehouse, zie aan de kant een helicopter staan en denk "laat ik eens een stukkie vliegen, altijd leuk". ik ga aan wal, loop iemand omver die begint te schieten, ik schiet terug, krijg ik een wanted level van 1 ster. ik schiet agentje neer, 3 sterren. Ik ren richting helicopter, stap in, is het een politiehelicopter, blijkt dus dat je daarmee niet uit je wanted cirkel kan ontsnappen. Overal waar ik naartoe vloog doken razendsnel politiewagens op, echt heel vaag. Was me met een politieauto niet overkomen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Tsja, eerst moest ik ook even lachen maar dit is natuurlijk het begin van het einde als Rockstar er niets tegen doet. Want een cheater in een DM wordt snel gekicked maar tijdens een race kun je dat wel vergeten. Cheaters met een supersnelle auto worden meestal pas in de lobby gekicked omdat die snelle rondetijden natuurlijk opvallen. Deze sleepboot spawner kon echter rustig z'n gang gaan want z'n tag was haast niet te zien. Hij werd pas gekicked toen hij in een volgende race een brug blokkeerde.

Gelukkig zijn er ook nog nuttige dingen te doen met bijv. SparkIV, ik heb m'n radiobuttons aangepast:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/29bo6ja.jpg

De coloured radio buttons staan trouwens gewoon in \Grand Theft Auto IV\pc\textures maar worden dus niet gebruikt. Als je de file radio_hud_colored.wtd herbenoemd naar radio_hud_noncolored.wtd (wel eerst back-up maken natuurlijk) zien ze er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2d9ps49.jpg

Echt een perfecte tool, dat SparkIV. Check dit hilarische filmpje* maar :+

* kan door sommigen als schokkend worden ervaren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Weet iemand trouwens wat precies de bedoeling is tijdens het einde van een date? Als ik bijvoorbeeld met Kate date, dan kan ik, als ik haar naar huis breng kiezen tussen 'goodbye' zeggen en 'try your luck'. Als ik de laatste optie probeer, wijst Kate me resoluut af ("Don't be a creep" :') ). Allemaal prima enzo, maar vervolgens zit ze nog een halve minuut stilzwijgend in de auto te wachten totdat ze eruit gaat!

Is het nou de bedoeling dat je haar zoent ofzo? Kan dat uberhaupt?

En man man, hoeveel dates met die Kate moet je dan wel hebben voordat je wat koffie mag komen drinken binnen? Ik heb er geloof ik al wel tegen de tien gehad ofzo.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
PiP0 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:28:
Gister laatste missie uitgespeeld, weet niet wat iedereen aan het jammeren is, maar hoefde "maar" 2 keer opnieuw te beginnen, wel beide door die irritante crossbrommert.
Maar wat erna gebeurde was echt een WTF momentje, ik pak een boot om van het eiland af te gaan, vaar richting safehouse, zie aan de kant een helicopter staan en denk "laat ik eens een stukkie vliegen, altijd leuk". ik ga aan wal, loop iemand omver die begint te schieten, ik schiet terug, krijg ik een wanted level van 1 ster. ik schiet agentje neer, 3 sterren. Ik ren richting helicopter, stap in, is het een politiehelicopter, blijkt dus dat je daarmee niet uit je wanted cirkel kan ontsnappen. Overal waar ik naartoe vloog doken razendsnel politiewagens op, echt heel vaag. Was me met een politieauto niet overkomen... 8)7
In een helicopter ben je ook wel wat makkelijker te spotten. In een auto rij je snel een paar straatje in en dan ben je meestal vrij snel je wanted level kwijt. In de lucht gaat dit niet zo makkelijk lukken.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:37:
Weet iemand trouwens wat precies de bedoeling is tijdens het einde van een date? Als ik bijvoorbeeld met Kate date, dan kan ik, als ik haar naar huis breng kiezen tussen 'goodbye' zeggen en 'try your luck'. Als ik de laatste optie probeer, wijst Kate me resoluut af ("Don't be a creep" :') ). Allemaal prima enzo, maar vervolgens zit ze nog een halve minuut stilzwijgend in de auto te wachten totdat ze eruit gaat!

Is het nou de bedoeling dat je haar zoent ofzo? Kan dat uberhaupt?

En man man, hoeveel dates met die Kate moet je dan wel hebben voordat je wat koffie mag komen drinken binnen? Ik heb er geloof ik al wel tegen de tien gehad ofzo.
Tja..speel de verhaal ljin wat verder en je komt erachter waarom... ze geeft ook aan dat ze 'just friends' wilt zijn ipv echt daten... maar er komt nog wat te gebeuren...be patient ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister hele avond GTA Race gedaan online, blijft echt geniaal :P Nonstop 8 man, echt leuke races gehad.

Verhaal heb ik maar weer even links laten liggen, bankoverval blijft maar failen als ik eenmaal buiten ben.

Die Kiki spoort ook niet, krijg je 3x sms van haar dat je haar weer eens moet bellen, ze wil met je uit. Bel je haar op, zegt ze dat ze net uit zijn geweest en maar geduld moet hebben. Hang je op, 5 minuten later weer sms van haar :/ Maarja, ze is handig voor je wanted lvl :P

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 07:36
Het leukste van het singleplayer gedeelte vind ik wel dat je gewoon eerst je revolver naar iemand richt, die stapt uit. maar als hij teveel op je zenuwen werkt, gewoon knal door de ruit in het hoofdje. kans is wel dat hij je alsnog omverrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bobnofski schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:29:
Echt een perfecte tool, dat SparkIV. Check dit hilarische filmpje* maar :+

* kan door sommigen als schokkend worden ervaren 8)
Hahahahaha. Ik zeg: goeie tool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Gisteren voor Packie de bankoverval mogen doen (Three Leaf Cover). Wat een geweldige hommage aan de film Heat!!!

Het rauw geweld dat je ervaart als je door de straten van Chinatown loopt met je assault rifle je een baan schieten door de politie-agenten is gewoonweg geweldig. In de film Heat is die bankoverval en het geweld op straat er vlak na één van mijn favoriete filmscènes ooit. Maar diezelfde ervaring beleefde ik door de missie Three Leaf Cover te spelen. Geweldig gedaan van Rockstar hoe ze diezelfde sfeer in spelvorm hebben kunnen omzetten. De ontsnapping in de metro erna past er ook perfect bij.

Ik vond die missie zo geweldig dat ik expres het laatste stuk gefaald heb (verlies de drie sterren wanted level) zodat ik die missie nog eens opnieuw kon doen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Wat je ook kan doen is opslaan in een apart slot zodat je, als je dat wilt, de missie zo vaak kan spelen met verschillende tactieken, het enige wat je hoeft te doen is de file laden.
Ik wilde dat ik daar aan had gedacht toen ik de missie begon... :'( Ach, net verhaallijn uitgespeeld, kan dus gewoon opnieuw beginnen. Tis toch wel 1 van de beste missies in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was indd ook het 1e waar ik aan dacht , de film heat , ik dacht nog hey, dit ken ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Trouwens al even op het net gesurt? Klikte gister op de website voor reizen en vond een pagina met info over andere landen, moest wel heel erg grinnikken toen ik alle vooroordelen van Amerikanen tegenover Europeanen las. Aanradertje!

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.