Tjonge jonge wat is die laatste missie lomp zeg pffff... schiet ik die eind baas helemaal aanvlarder me rockets loopt ie als nog verder naar zijn voertuig FAILED!! Goed nog een keer... hij gaat er vandoor ik er achter aan en dan moet je bij een bepaald stuk die ene sprong maken en dat lukt gewoon. Dus ik hang daar staat er 'rapidly tap space to climb' of 'press A to climb' als je met de controller speelt. Dus ik druk die knoppen echt 1000x in valt ie naar 10 seconden ofzo als nog in het water FAILED!!! wtf?!!!
Hmmm misschien doe ik hem nog 1x anders spawn ik wel een oorlog heli en schiet ik die lijer gewoon helemaal tot moes!! mofo!! Als ik nou gewoon meteen weer daar verder kon gaan oke geen probleem maar nee nu moet ik WEER dat pleuris eind rijden... voor NIKS want ik deed het gewoon goed...
Hmmm misschien doe ik hem nog 1x anders spawn ik wel een oorlog heli en schiet ik die lijer gewoon helemaal tot moes!! mofo!! Als ik nou gewoon meteen weer daar verder kon gaan oke geen probleem maar nee nu moet ik WEER dat pleuris eind rijden... voor NIKS want ik deed het gewoon goed...
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 04-01-2009 20:56 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!