KarlMarX schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:03:
Het lukt echt niet (Nr.1). Net weer 4x de race geprobeerd (ik zit dus nu al op 34 pogingen) en ik zie alleen maar even hun achterkanten en daarna niks meer. Ik knal gewoon overal tegen aan. De bochten zijn niet te houden. Die wagen (een getunede Comet) is echt niet bestuurbaar. Met een Turismo rij ik veel lekkerder, maar die keuze is er bij die missie niet...
Is er geen cheat? Er moet toch een oplossing zijn voor totale race-sukkels zoals ik? (Bij Maffia was ook de enige missie die niet lukte een autorace)
Kom je wel alle rondes door, ook al is het als laatste?
Volgens mij moet je gewoon niet te hard proberen. Op je gemak rijden, het is niet nodig om meteen naar de 1e plek te willen, maar belangrijker dat je nergens tegenaan knalt de hele tijd.
Niet te veel stress, gewoon vlot doorrijden maar niet de hele tijd volgas, dan heb je ook geen moeite met bochten.
Ik snap ook niet hoe je er steeds uit kan vliegen, als je gewoon remt voor een bocht is er toch niks aan de hand?
Ook al lig je een tijdje achter, uiteindelijk haal je ze wel in.
Palomar schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:15:
[...]
Denk dat het ook met de framerate te maken heeft. Normaal is dat bij mij wel redelijk tot goed (athlon x2 5600 en geforce 9600GT), maar bij missies waar heel veel tegelijk in beeld is zakt het drastisch in. Kan daardoor bijv. bij de ziekenhuismissie soms niet in een keer raakschieten (cursor schokt dan net iets erboven

). Misschien dat ik de missies wel even laat voor wat het is en weer verder ga als ik een stuk zwaardere pc heb.
Ik heb 'maar' een GF8800GTS en een E6800, maar ik heb totaal geen last van wat jij beschrijft.
Gewoon niet alles op max zetten
Ziekenhuismissie is trouwens ook niet moeilijk als je niet de hoofdingang neemt, maar achterom gaat. Daar is een ladder waar je opklimt en dan sta je op de 2e verdieping. Kan je van bovenaf iedereen lekker neermaaien
[
Voor 28% gewijzigd door
Klippy op 18-01-2009 22:24
]