Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

d_star schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:37:
Weet iemand trouwens wat precies de bedoeling is tijdens het einde van een date? Als ik bijvoorbeeld met Kate date, dan kan ik, als ik haar naar huis breng kiezen tussen 'goodbye' zeggen en 'try your luck'. Als ik de laatste optie probeer, wijst Kate me resoluut af ("Don't be a creep" :') ). Allemaal prima enzo, maar vervolgens zit ze nog een halve minuut stilzwijgend in de auto te wachten totdat ze eruit gaat!

Is het nou de bedoeling dat je haar zoent ofzo? Kan dat uberhaupt?

En man man, hoeveel dates met die Kate moet je dan wel hebben voordat je wat koffie mag komen drinken binnen? Ik heb er geloof ik al wel tegen de tien gehad ofzo.
Gewoon de juiste outfits aan en naar de juiste plaatsen gaan voor een date.
ik had op date 2 of 3 al dat ik mee naar binnen mocht :9

Goede tips voor daten is ook: Ga steeds met verschillende outfits en auto's naar je date (wel haar smaak natuurlijk)

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Ik heb EINDELIJK Ruff Rider gehaald en EINDELIJK de mansion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Sinester schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:38:
[...]

Goede tips voor daten is ook: Ga steeds met verschillende outfits en auto's naar je date (wel haar smaak natuurlijk)
spoiler:
Je kan geen koffie drinken met kate, omdat nico haar respecteert of iets dergelijks,
maar hoevaak je ook gaat daten, je zal nooit op de koffie mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 11:34

d_star

Maharadja of the Year :-/

Sinester schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:38:
[...]

Ah tnx Sinester (en de anderen) voor de reactie! OK, dan laat ik Kate ff lekker links liggen, ik denk dat ik al een paar duizend dollar aan dat mens kwijt ben. Zonder dat je er wat mee bereikt. Ah well, dan maar weer terug naar de missies!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
thijszor schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:36:
[...]

spoiler:
Je kan geen koffie drinken met kate, omdat nico haar respecteert of iets dergelijks,
maar hoevaak je ook gaat daten, je zal nooit op de koffie mogen
Heeft het dan uberhaupt nog toegevoegde waarde om daar mee door te gaan? Alles staat bij mij wat dit betreft op 100%, maar er gebeurt niets. Anders besteed ik er ook geen tijd meer aan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Het enige wat telt bij de relatie met Kate is, dat het enigszins positief moet zijn. Waarom? Dat zie je zodra je bij de laatste missies aan bent gekomen.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
cheiron schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:47:
[...]

Heeft het dan uberhaupt nog toegevoegde waarde om daar mee door te gaan? Alles staat bij mij wat dit betreft op 100%, maar er gebeurt niets. Anders besteed ik er ook geen tijd meer aan.
Met de vriendjes&vriendinnetjes van love-meet.net kan je natuurlijk wel een bakkie drinken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat je niet met Brucie koffie kan drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Hoe precies is dat jammer, "van de verkeerde kant zijn" is niet echt iets voor Nico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijszor schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:22:
Hoe precies is dat jammer, "van de verkeerde kant zijn" is niet echt iets voor Nico ;)
Nou, anno 2008 is homoseksualiteit helemaal niks vreemds meer, zou wel grappig zijn geweest als ik ook met Brucie koffie kon drinken. :P

Ik bedoel, Nico heeft per slot van rekening wel een advertentie op het internet waar hij een sterke man zoekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
thijszor schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:15:
[...]

Met de vriendjes&vriendinnetjes van love-meet.net kan je natuurlijk wel een bakkie drinken :7
Vergeet niet die chicka van craplist.net.
Kan je wel weer goedkoop shoppen wat de vrouwelijke kant in Nico naar boven brengt. Maar Nico en Brucie samen? Of met Florian/Bernie? Nee, lijkt me toch niet. Eerst romantisch koffie, daarna een warehouse met maffiosi ombrengen. Niet echt realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer poging voor die bankoverval
spoiler:
ging nu stuk beter, had wat geluk met gemikte granaten ik flink wat agenten neer kon halen, zelfs tot de subway gekomen. Bij het perron aangekomen, komen er een bergje aan de overkant, ik flink door schieten. Loopt die %*#&$&* gast (packie?) voor mij langs -> 5 kogels -> hij dood. Kan ik weer opnieuw beginnen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

SinergyX schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:32:
Weer poging voor die bankoverval
spoiler:
ging nu stuk beter, had wat geluk met gemikte granaten ik flink wat agenten neer kon halen, zelfs tot de subway gekomen. Bij het perron aangekomen, komen er een bergje aan de overkant, ik flink door schieten. Loopt die %*#&$&* gast (packie?) voor mij langs -> 5 kogels -> hij dood. Kan ik weer opnieuw beginnen :/
Ik snap echt niet waarom je zoveel moeite hebt met die missie. Ik vind die zelfs vrij makkelijk. Je weet toch dat GTAIV gebruik maakt van een cover-systeem he.

spoiler:
In Three Leaf Cover moet je vooral vooruit schieten. Achterliggende agenten nemen packie en derrick voor hun rekening. Zo geraak je vrij makkelijk door de straten van Chinatown. In de subway is het vooral kwestie van dekking en vanuit dekking agentjes afknallen. Eens in de tubes hoef je zelfs niets meer te doen, want packie en derrick nemen de achtervolgende agenten voor hun rekening.

De missie van Dwayne waar je in de strip club de drie managers te grazen moet nemen vind ik veel moeilijker. Of bij Ray's missies waar je Isaac's mannen moet afschudden (museum). Ook missies waarbij er moet geschoten worden vanuit wagens/moto's liggen me niet echt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DarthDavy schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 10:53:

De missie van Dwayne waar je in de strip club de drie managers te grazen moet nemen vind ik veel moeilijker. Of bij Ray's missies waar je Isaac's mannen moet afschudden (museum). Ook missies waarbij er moet geschoten worden vanuit wagens/moto's liggen me niet echt.
Pff, die stripclub is vrij ergelijk, heb al een poging of 6 gewaagt. :P
Gisteren bijna gehaald:
spoiler:
eerste manager bewerkt met m'n honkbalknuppel, niks aan de hand.
Daarna rustig naar achter gelopen en die 2 anderen afgemaakt.
Maar ipv snel door de toko heen te rennen besluit ik vanuit dekking eerst de boel een beetje te zuiveren.
Ik had het te laat door maar via de achter uitgang werd ik onder vuur genomen door 3 agenten.
Straks nog maar eens proberen door terug te rennen.

Die missie om Roman te redden had ik dan weer geen moeite mee, dat dekkingsysteem werkt prima. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
LoneRanger schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:04:
[...]

Pff, die stripclub is vrij ergelijk, heb al een poging of 6 gewaagt. :P
Gisteren bijna gehaald:
spoiler:
eerste manager bewerkt met m'n honkbalknuppel, niks aan de hand.
Daarna rustig naar achter gelopen en die 2 anderen afgemaakt.
Maar ipv snel door de toko heen te rennen besluit ik vanuit dekking eerst de boel een beetje te zuiveren.
Ik had het te laat door maar via de achter uitgang werd ik onder vuur genomen door 3 agenten.
Straks nog maar eens proberen door terug te rennen.

Die missie om Roman te redden had ik dan weer geen moeite mee, dat dekkingsysteem werkt prima. :)
Voor de stripclub:
spoiler:
inderdaad eerst die vent achter zijn monitor neersteken/slaan. Dan met lege handen naar degene die in het midden van de club staat rennen, snel wapen trekken en neerschieten. Daarna door naar de achterkamer waar #3 zit en die neerknallen. dan naar buiten rennen waar je auto klaar staat met draaiende motor en wegscheuren. Missie geslaagd.

Voor Three leaf clover:
spoiler:
inderddad voornamelijk de politie agenten die voor je staan neerschieten, de andere 2 schieten de achtervolgers wel neer. Granaten zijn ideaal. Let wel dat je alle rode tags op je radar moet neerschieten voor je echt door kan. Zodra je in de subway bent en de grote tunnel ingaan, blijf aan de linkerkant en help met cops neerschieten, blijf iets voor de andere 2 staan zodat ze niet in je vuurlinie komen. Daarna is het een eitje. Zeker als je goede vrienden bent met Kiki ben je zo je 3 sterren kwijt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Silent approach:

spoiler:
Eerst de buitenste bouncer killen. De rest van de bouncers komen vanzelf de gang op stormen, kill deze ook. Daarna relaxed de persoon in het managers-hokje killen. Hierna kill je degene in het striphokje, dan pas worden zijn bodyguards boos. Hoef je op de dansvloer nog maar een paar personen te vermoorden en daarna degene die rechts naast het podium staat. Eitje.

Bij missies waar je een auto kapot moet schieten kan ik aanraden dat ene knopje te gebruiken waarmee je je camera op de desbetreffende auto "locked", en je dus automatisch mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

[...]

Ik heb gister de missie Museum Piece gedaan, en dat ging echt easy :)
spoiler:
Als je naar buiten komt lopen schiet je de mannetjes voor de ingang neer. Als ze allemaal dood zijn stap je nog niet in de auto, maar pak dan de sniper en knalt de 2 gasten aan de overkant in de auto neer. Daarna komt er nog een de hoek om en die pak je met een SMG oid. Op de radar kun je zien waar ze vandaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
daniëlpunt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:50:
[...]
Ik heb gister de missie Museum Piece gedaan, en dat ging echt easy :)
spoiler:
Als je naar buiten komt lopen schiet je de mannetjes voor de ingang neer. Als ze allemaal dood zijn stap je nog niet in de auto, maar pak dan de sniper en knalt de 2 gasten aan de overkant in de auto neer. Daarna komt er nog een de hoek om en die pak je met een SMG oid. Op de radar kun je zien waar ze vandaan komen
Als je naar buiten komt, is het heel simpel:
spoiler:
ROCKETLAUNCHER FTW! blaas de auto's op, mannetjes zijn dan ook weg. Er komt nog 1 auto met gespuis vanaf de voorkant, die pak je met assault/SMG en dan wegwezen voor de politie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Voor die stripclub missie moet je gewoon campen in dat DJ hokkie. Kan je lekker overal granaten heen gooien en dan lekker sprayen met je M4A1 ;)

Waar ik me de laatste tijd aan kapot erg zijn die fucking cheaters in de multiplayer mode. Je hebt gewoon gasten met god mode!!! WTF?!! Dat is toch geen fun meer?! :( Rockstar moet echt die cheats eruit patchen voor de multiplayer.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Van die cheaters word je inderdaad behoorlijk ziek! God mode, vliegende bikes, rpg-pistooltjes, ze spawnen van alles..... Ik vind het vreemd dat dat zomaar kan op officiele servers?!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordeel van console, kom je ze niet echt vaak tegen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ja of gewoon fatsoenlijke servers zoeken, vaak zitten er wel een paar bij waar het gewoon niet gebeurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb een probleem met een missie. Op een gegeven moment moet met een motor langs de stranden rijden om de boot van degene die je wil killen bij te houden, maar als ik vervolgens via de schans op de helikopter jump dan krijg ik meneer Bellick niet omhoog.

Er staat dan dat ik zovaak mogelijk spatie moet drukken, maar dat lukt gewoon niet. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ja, wijs een andere toets aan ipv de spatiebalk. Bijvoorbeeld de R-Shift toets, toen ging het bij mij meteen goed. Als je terug leest in dit topic zul je ook zien dat dit een veel voorkomend probleem is en wss een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
V3g3ta schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:42:
Ja, wijs een andere toets aan ipv de spatiebalk. Bijvoorbeeld de R-Shift toets, toen ging het bij mij meteen goed. Als je terug leest in dit topic zul je ook zien dat dit een veel voorkomend probleem is en wss een bug.
Oh thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Mij lukt nog steeds de race van Brucie niet. Ik heb het al 30 keer geprobeerd. Ik heb inmiddels al 50 uur gespeeld ofzo, alle missies lukken, behalve die. En er lijkt ook geen cheat te zijn die helpt bij races. Ik heb de anderen geprobeerd af te knallen, maar dat mag helaas ook niet.
Ik wordt ook niet echt beter. Eerst bleef ik steeds 6de, later één keer met veel geluk 2de geworden, en daarna blijf ik maar 6de worden.

Wellicht wil iemand een savegame van mij nemen, racen en dan de savegame terug mailen? Rare vraag misschien, maar ik weet het echt niet meer. voor de 31ste keer dat gezeik van Brucie aan horen trek ik echt niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:36
spoiler:
gewoon eerst iederen overhoop rijden (niet knallen!) en dan racen. op de rechte stukken voluit gaan, maar als je ziet dat je een bocht moet nemen gewoon op het gemakje gaan. dan moet het wel lukken, oz is het bij mij in ieder geval gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die eerste race? Gewoon rijden :P

Bij de rest van de races heb ik het idee dat de wagen waar je in zit op het moment dat je belt voor de race de waren is die de rest heeft. Pak dus een of ander brik, bel Brucie, en rijd naar de race. Dan niet starten, maar gewoon weer wegrijden om even een Banshee oid te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die race in 1 keer gehaald?!

Wat is daar nou moeilijk aan, niet arrogant bedoeld hoor, maar ik vond er niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Of....

spoiler:
Zorg dat je een bus of vrachtwagen vind en zet die pal voor de andere racers, ze zullen er eerst tegen aan rijden en dan pas proberen om er langs te komen. Maar jij bent er dan al langs ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Nou ja voor sommigen zal het makkelijk zijn, maar mij lukt het dus echt niet. Die klote Comet slipt alle kanten op. Bochten nemen is bijna niet te doen. Ze drukken me in het begin van de weg, daardoor heb ik gelijk een achterstand en die haal ik niet meer in.

Bovendien kost het iedere keer zoveel tijd om opnieuw te proberen en er weer heen te rijden. Dat gaat flink irriteren.

[ Voor 19% gewijzigd door KarlMarX op 17-01-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Die eerste keer racen moet je idd op je gemak heel langzaam door de bochten en ze inhalen op de rechte stukken. Volgens mij helpt de computer je ook wel een beetje omdat de laatste tegenstanders heel makkelijk zijn in te halen op het eind.

Overigens wel irritant idd als je een missie faalt dat je soms helemaal opnieuw ergens heen moet rijden. Ik zit nu vast bij die missie 'Snowstorm' (in dat oude ziekenhuis). Mijn framerate zakt dan ook nog behoorlijk in, waardoor ik nauwelijks raak kan schieten. Al een paar keer na een kwartier oid toch weer gesneuveld en moet dan weer helemaal opnieuw beginnen (dus ook weer eerst nieuw armor halen e.d.). Zo frustrerend :(

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 17-01-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Overigens wel irritant idd als je een missie faalt dat je soms helemaal opnieuw ergens heen moet rijden. Ik zit nu vast bij die missie 'Snowstorm' (in dat oude ziekenhuis). Mijn framerate zakt dan ook nog behoorlijk in, waardoor ik nauwelijks raak kan schieten. Al een paar keer na een kwartier oid toch weer gesneuveld en moet dan weer helemaal opnieuw beginnen (dus ook weer eerst nieuw armor halen e.d.). Zo frustrerend :(
Dan staat je nog wat te wachten bij de eindmissie....

[ Voor 24% gewijzigd door ToeingTheLine op 17-01-2009 23:20 ]

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden eindelijk de 100% gehaald! Ik had bewust de races voor het laatst bewaard omdat ik verwachtte dat die enorm frustrerend zouden worden, zeker omdat ik geen grote racefan ben. Het viel me enorm mee, ik vond ze zelfs redelijk makkelijk, misschien omdat ik ondertussen genoeg oefening in het rijden heb gehad. Al vrij snel lag ik ruim op kop en dan is het een kwestie van je kar heel houden en op kop blijven, je hoeft niet eens als een maniak te rijden. Bij één race haalde ik zelfs in de laatste ronde de achterste racer in. Twee keer een race verloren geloof ik omdat mijn bak op zijn dak ging en er niet snel genoeg een andere voorbij kwam die ik kon lenen. Een goede racer ben ik zeker niet want in SA vond ik ze enorm frustrerend, veel meer dan in deze versie.

Na de races stond ik op 98,nogwat procent, bleek ik met Brucie nog nooit gebowld te hebben. Toen stond ik op 99,50 procent en ga dan maar eens zoeken. :?
Na lang zoeken en veel activiteiten te hebben gedaan met andere vrienden bleek het een random character waar ik nog twee missies mee moest doen. Ik had ze wel allemaal gevonden, maar bij die vergeten de rest van de missies te doen. Tadaa 100%.

Wat ik wel frustrerend vind in deze game is de enorme kosten van het ziekenhuis. Ik hád ruim een miljoen, maar die is ondertussen teruggebracht naar zo'n driekwart miljoen omdat ik een paar keer een oorlogje met de politie heb uitgevochten. Je laten arresteren vond ik ook niet zo'n optie omdat je dan al je wapens weer kwijt bent en de politie heeft bij zes sterren ook niet meer zo'n behoefte aan een arrestatie, meer aan een liquidatie. Desondanks gaat het niet gauw vervelen om als een idioot door de stad te scheuren en ondertussen achteruit schietend op die tien politiewagens die je volgen.

En dit blijft ook leuk: Wat nou snelle sportbak, we gaan gewoon met de bus daten...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/razeworld/gta4/gta4_011akl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

En dit blijft ook leuk: Wat nou snelle sportbak, we gaan gewoon met de bus daten...
Ik kom Kiki altijd ophalen in de Mr Tasty, vindt ze prachtig.

Afbeeldingslocatie: http://www.playerzblog.com/wp-content/gta4car_mrtasty.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door ToeingTheLine op 18-01-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09

MsG

Forumzwerver

Ik reload altijd als ik mission fail heb. Ik zorg bij elke GTA dat mijn hospital en jail visits op 0 blijven. De races vond ik ook niet super moeilijk, alleen had ik zo'n race auto die wat vage pufjes maakte in het begin. Aan het eind vlogen spontaan mn banden in de fik gevolgd door een explosie :). Toch maar een andere auto volgende keer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46

Klippy

Still Game

Ik had niet gedacht dat veel mensen het zo moeilijk zouden vinden?

Vind het tot nu toe net erg makkelijk. Niet dat dat erg is, want ik hou er niet van om alles steeds opnieuw te moeten doen. Maar van alle missies heb ik er maar 3 een 2e keer hoeven te doen.

Ook die overval in 1x gehaald. Je moet wel precies doen wat de instructies zeggen he. Alleen de cops met een pijltje boven de kop neerknallen, wat vaak in 1x gaat met een goed gemikt schot in het hoofd. En op je radar zie je meteen waar ze staan. Zijn er maar een stuk of 5-6 per keer en daarna kan je meteen verder rennen ook al zijn er nog 15 om je heen.

Zelfde met die races, ik heb bij de 5e race eens voor de grap gewacht voor de finish totdat de 2e aankwam, maar dat duurde gewoon 3 minuten :/
Je hoeft niet eens hard te rijden, want die knuppels knallen allemaal wel ergens tegenaan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Klippy schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:17:

Vind het tot nu toe net erg makkelijk. Niet dat dat erg is, want ik hou er niet van om alles steeds opnieuw te moeten doen. Maar van alle missies heb ik er maar 3 een 2e keer hoeven te doen.

Ook die overval in 1x gehaald. Je moet wel precies doen wat de instructies zeggen he. Alleen de cops met een pijltje boven de kop neerknallen, wat vaak in 1x gaat met een goed gemikt schot in het hoofd. En op je radar zie je meteen waar ze staan. Zijn er maar een stuk of 5-6 per keer en daarna kan je meteen verder rennen ook al zijn er nog 15 om je heen.

Zelfde met die races, ik heb bij de 5e race eens voor de grap gewacht voor de finish totdat de 2e aankwam, maar dat duurde gewoon 3 minuten :/
Je hoeft niet eens hard te rijden, want die knuppels knallen allemaal wel ergens tegenaan.
Agree,

de moeilijkheidsgraad valt echt wel mee. doe het momenteel voor de 2de keer, eerste keer 4/5 fails en nu zit ik op de 2 door beide ul momenten ( klote rockets + wegvallende graphics ).

Tijdens die missies als je ergens iedereen afgemaakt heeft en de politie komt telt er maar 1 ding, en dat is snelheid. als je die trap met een slakkengang afgaat dan staat het hele korps te wachten als je eenmaal naar buiten komt. gewoon rennen, pak je mp5 en knal onderweg de meest belangrijke figuren dood en snel naar buiten sprinten. meestal komen de eerste politiewagens dan pas aanrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Meer mensen met problemen met inloggen op Social Club vandaag? Heb vanaf het begin nog nooit problemen gehad en vandaag lukt het hele dag niet om in te loggen. Niet zo relaxt om uitgelogd te spelen omdat dan toch je achievements niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Okasha schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:56:
Meer mensen met problemen met inloggen op Social Club vandaag? Heb vanaf het begin nog nooit problemen gehad en vandaag lukt het hele dag niet om in te loggen. Niet zo relaxt om uitgelogd te spelen omdat dan toch je achievements niet werken?
Weet je het zeker? ik heb vandaag 2uur rond 1-3 gespeeld en ik kon gewoon inloggen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Dat was eingelijk ook de reden dat ik vandaag in dit topic kwam kijken.

Lukt uiteindelijk wel, maar ik moest een keer of 5 opnieuw proberen. Wat irritant is, want dan moet je steeds je pass opnieuw invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Ik heb het vanaf 11:00 tot 13:30 geprobeerd en ik kwam er niet in. Daar betaal ik toch geen € 50,- voor ?!

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Het lukt echt niet (Nr.1). Net weer 4x de race geprobeerd (ik zit dus nu al op 34 pogingen) en ik zie alleen maar even hun achterkanten en daarna niks meer. Ik knal gewoon overal tegen aan. De bochten zijn niet te houden. Die wagen (een getunede Comet) is echt niet bestuurbaar. Met een Turismo rij ik veel lekkerder, maar die keuze is er bij die missie niet...
Is er geen cheat? Er moet toch een oplossing zijn voor totale race-sukkels zoals ik? (Bij Maffia was ook de enige missie die niet lukte een autorace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Klippy schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:17:
Denk dat het ook met de framerate te maken heeft. Normaal is dat bij mij wel redelijk tot goed (athlon x2 5600 en geforce 9600GT), maar bij missies waar heel veel tegelijk in beeld is zakt het drastisch in. Kan daardoor bijv. bij de ziekenhuismissie soms niet in een keer raakschieten (cursor schokt dan net iets erboven :(). Misschien dat ik de missies wel even laat voor wat het is en weer verder ga als ik een stuk zwaardere pc heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 18-01-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

KarlMarX schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:03:
Het lukt echt niet (Nr.1). Net weer 4x de race geprobeerd (ik zit dus nu al op 34 pogingen) en ik zie alleen maar even hun achterkanten en daarna niks meer. Ik knal gewoon overal tegen aan. De bochten zijn niet te houden. Die wagen (een getunede Comet) is echt niet bestuurbaar. Met een Turismo rij ik veel lekkerder, maar die keuze is er bij die missie niet...
Is er geen cheat? Er moet toch een oplossing zijn voor totale race-sukkels zoals ik? (Bij Maffia was ook de enige missie die niet lukte een autorace)
Kom je wel alle rondes door, ook al is het als laatste?
Volgens mij moet je gewoon niet te hard proberen. Op je gemak rijden, het is niet nodig om meteen naar de 1e plek te willen, maar belangrijker dat je nergens tegenaan knalt de hele tijd.
Niet te veel stress, gewoon vlot doorrijden maar niet de hele tijd volgas, dan heb je ook geen moeite met bochten.
Ik snap ook niet hoe je er steeds uit kan vliegen, als je gewoon remt voor een bocht is er toch niks aan de hand?
Ook al lig je een tijdje achter, uiteindelijk haal je ze wel in.
Palomar schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:15:
[...]

Denk dat het ook met de framerate te maken heeft. Normaal is dat bij mij wel redelijk tot goed (athlon x2 5600 en geforce 9600GT), maar bij missies waar heel veel tegelijk in beeld is zakt het drastisch in. Kan daardoor bijv. bij de ziekenhuismissie soms niet in een keer raakschieten (cursor schokt dan net iets erboven :(). Misschien dat ik de missies wel even laat voor wat het is en weer verder ga als ik een stuk zwaardere pc heb.
Ik heb 'maar' een GF8800GTS en een E6800, maar ik heb totaal geen last van wat jij beschrijft.
Gewoon niet alles op max zetten :P

Ziekenhuismissie is trouwens ook niet moeilijk als je niet de hoofdingang neemt, maar achterom gaat. Daar is een ladder waar je opklimt en dan sta je op de 2e verdieping. Kan je van bovenaf iedereen lekker neermaaien :P

[ Voor 28% gewijzigd door Klippy op 18-01-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
KarlMarX schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:03:
Je hoeft helemaal niet hard te rijden, rem duidelijk voor de bochten en rij ze rustig door. waarneer het weer rustiger is kan je het gas er weer op zetten. Niet om degraderend te klinken ( typo? ) maar die race is te simpel voor woorden, die andere knallen vaak allemaal op elkaar naar verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

Zet anders eens de vehicel density op 0. Dan zijn er zo goed als geen auto's op de weg. Dan bij de start tussen de twee auto's die direct voor je staan en dan rechts langs de voorste twee auto's en dan zou je eigenlijk al voor de eerste bocht op kop moeten liggen. Daarna rustig door de bochten (niet slippen) en volle gas op de rechte stukken. Zou echt moeten lukken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Als ik rem in de bochten, dan slip ik alle kanten op en ook drie keer om mijn eigen as. Die auto is echt niet te besturen. Als je in het gras naast de weg terecht komt, dan is het helemaal einde oefening. En dat duurt het weer zo vreselijk lang voordat je nog ene keer mag.

Eén keer ben ik tweede geworden, zelfs bijna nog eerste, maar toen had ik gewoon heel veel geluk, want van de overige 33 pogingen ben ik 32 keer 6de geworden en nog 1x 3de. Als ik voor missies ergens heen rij, kom ik ook nooit met een intacte auto aan. Die zijn na 3 minuten rijden altijd total loss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Er is wel een verschil met gewone rem en handrem. Probeer gewoon een stuk voor de bocht je gewone rem te gebruiken en van je handrem af te blijven, dan slip je ook niet. Pas gas geven als je de bocht door bent en de neus van je auto de goede kant uitwijst. En anders is het echt een PEBCAK probleem.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarlMarX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:00:
Als ik rem in de bochten, dan slip ik alle kanten op en ook drie keer om mijn eigen as. Die auto is echt niet te besturen. Als je in het gras naast de weg terecht komt, dan is het helemaal einde oefening. En dat duurt het weer zo vreselijk lang voordat je nog ene keer mag.

Eén keer ben ik tweede geworden, zelfs bijna nog eerste, maar toen had ik gewoon heel veel geluk, want van de overige 33 pogingen ben ik 32 keer 6de geworden en nog 1x 3de. Als ik voor missies ergens heen rij, kom ik ook nooit met een intacte auto aan. Die zijn na 3 minuten rijden altijd total loss...
Rem je wel, of gebruik je de handrem?
Op de Xbox360 is de linkertrigger de gewone rem, die moet je dus gebruiken. De X is de handrem, en dan zal je wagen wel uitbreken ja. Met de gewone rem kun je nog doseren, met de handrem natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 13:09

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik altijd enorm spatie zodat ik echt langzaam rij aan het eind van de weg, dan neem ik het bochtje en ga ik weer harder. Zo moeilijk is het echt niet hoor :). Kies anders eens een FWD auto ipv RWD.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die race al niet haalt staat je nog heel wat te wachten :X

De enige missie die ik echt kut vond was de laatste. Niet omdat hij moeilijk is, maar omdat hij zo scripted als de pest is. Ik had hem echt al 10x kunnen killen als hij niet onsterfelijk was... Heb 'm zelfs aangereden met een auto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:47:
Als je die race al niet haalt staat je nog heel wat te wachten :X

De enige missie die ik echt kut vond was de laatste. Niet omdat hij moeilijk is, maar omdat hij zo scripted als de pest is. Ik had hem echt al 10x kunnen killen als hij niet onsterfelijk was... Heb 'm zelfs aangereden met een auto :+
Idd, die scripted missies zijn irritant als de pest.
Met die florian bv, als je met hem van die badguys achtervolgt.
Die bijrijder was instantly dood, en die ander had blijkbaar doorzichtbaar verarmd uranium ofzo.
Of dat je zown biker achtervolgt richting een treinstation, de ene is meteen dood en de andere kan blijkbaar 300kogels weerstaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

thijszor schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:51:
[...]

Idd, die scripted missies zijn irritant als de pest.
Met die florian bv, als je met hem van die badguys achtervolgt.
Die bijrijder was instantly dood, en die ander had blijkbaar doorzichtbaar verarmd uranium ofzo.
Of dat je zown biker achtervolgt richting een treinstation, de ene is meteen dood en de andere kan blijkbaar 300kogels weerstaan :')
Haha ja erg herkenbaar. Die achtervolgingen gaan nergens over. Als je ze bijna inhaalt met je snelle sportwagen versnellen ze in 1 sec met 200km/h ofzo en zijn ze weer bijna uit beeld.....terwijl zij in één of ander koekblik zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

is het vreemd wanneer Nico ineens veranderd in Roman? nou ja, vreemd is het sowieso, maarja, ik dacht in eerste instantie dat het bij het verhaallijn hoorde ofzo. ik heb die helikopter achtervolging met LJ gedaan; dat beestje vloog tegen een brug aan, stort in het water neer; vervolgens een zwart scherm, wat waarschijnlijk betekende dat de game gecrashed is. nou ja, prachtig, effe opnieuw opstarten, en voila, daar stond Roman als hoofdspeler ipv Nico 8)7 een Roman die net als Nico praat dan. zelfde stem, dat wel. maar het poppetje is Roman. nou, tja, ik dacht whatever ook prima; loop er het gebouw mee uit en voila weer een zwart scherm. nu krijg ik de game helemaal niet meer opgestart. hij crasht naar men desktop. als ik 'm opnieuw installeer, behoud ik dan nog wel men saved game? heeft toevallig iemand ook zoiets meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik weet dat dit geen problemen topic is, maar zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op R* Games Social Club ?

Ik kom er al sinds gistermorgen niet op..
Password combo is wel goed en kan wel inloggen op de website.

"Could not connect to Rockstar Games Social Club.. Please check your network connection"..

Op deze manier kan ik niet online gamen :(

EDIT: Ik lees dat meer mensen hier last van hebben gehad..
Op dit forum zijn er meer http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=393174
Conclusie : RGSC is down. :(

[ Voor 24% gewijzigd door Hoyden op 19-01-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik heb er geen problemen mee. Net nog een uurtje of 4 online gegamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Rij je rustig rond met een mooie jeep, weinig schade. Knal je tegen een hotdogkraampje aan en BOEM! Auto ontploft. Au! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

V3g3ta schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:24:
Ik heb er geen problemen mee. Net nog een uurtje of 4 online gegamed.
Ik heb er ook last van. Zaterdag helemaal niet gelukt, zondag eerst niet en 's avonds na aantal keer proberen wel, en nu weer niet :(
Is de server overbelast ofzo... :?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Hier zelfde probleem.. gister kon ik na een tijdje wel inloggen maar nu helemaal niet meer :(

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Vaag, ik heb net weer gewoon uren online gezeten zonder problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 11:34

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ik heb het gisteren meerdere keren op de avond geprobeerd, en rond half elf konden we weer inloggen op de Rockstar-server.

Zijn er nu eigenlijk veel mensen die online GTA IV spelen? Ik krijg de indruk dat het eigenlijk helemaal niet zo populair is. In het XFire-lijstje verschijnt het op een schamele 14e plaats van meest gespeelde spellen via XFire op een dag, en als ik in-game naar servers zoek krijg ik ook een bedroevend lijstje te zien... Of speelt iedereen gewoon een bepaald gametype en loop ik gewoon op de verkeerde plek te zoeken?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Persoonlijk zie ik het meer als een optie om in de toekomst het spel langer te blijven spelen :) Wil nu eerst even de singleplayer uitspelen, waar ik nu ongeveer al maand mee bezig ben :+ Maar mijn intentie is wel om daarna af en toe de multip te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Mp zorgt ervoor dat ik SP nog steeds niet uitgespeeld heb... Dat begint wat langdradig te worden, en als ik eens iets verknal ben ik snel geneigd de telefoon te pakken en te vluchten naar de MP... Waar ik vervolgens nog 5 kansloze uren beleef met Cops&Crooks, Freeplay etc... Chaos alom (en erg slecht voor je sociale leven :+ )

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

djidee schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:44:
Mp zorgt ervoor dat ik SP nog steeds niet uitgespeeld heb... Dat begint wat langdradig te worden, en als ik eens iets verknal ben ik snel geneigd de telefoon te pakken en te vluchten naar de MP... Waar ik vervolgens nog 5 kansloze uren beleef met Cops&Crooks, Freeplay etc... Chaos alom (en erg slecht voor je sociale leven :+ )
Yep de eerste avond toen ik GTA IV voor de P.C had was ik ook helemaal hooked aan de MP.
Als het eenmaal werkt dan gaat het goed, helaas is er nog geen systeem wat de bestanden controleert waardoor mensen gewoon glocks hebben die rockets afvuren.

Grappig is het wel alleen niet erg leuk voor de online matches. :*)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Zit er nog een patch aan te komen om dit soort nonsens eruit te halen dan? Ik had sowieso ondertussen nog wel weer een patch verwacht/nieuwe ATI/nvidia drivers om al bij de meesten van ons de flikkeren textures weg te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 09:33

Bever!

3

Hm vreemd probleem met gta nu..

Zit bij de tweede missie van pegorino en als ik bij de diner aankom en door de marker rijd gaat hij naar loading en blijft daarop hangen...

Wat te doen?? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 23:43
Dat heb ik ook :( Ik heb het nu btw ook bij een andere missie, welke weet ik alleen niet meer. Ik ben maar gewoon verder gegaan met de andere missies... hoop niet dat ik die hangende missies per se moet doen.

[ Voor 54% gewijzigd door Forcepoint op 20-01-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er echt geen makkelijke manier om snel naar multiplayer te gaan voor de PC? :?

Ik bedoel het is gewoon frustrerend om eerst het hele singleplayer gebeuren op te starten, om daarna nog de gsm te pakken om multiplayer te starten. Mocht dat niet lukken wegens bugs/verbindingsproblemen dan je wordt je weer doodleuk teruggebracht naar de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Forcepoint schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:11:
Dat heb ik ook :( Ik heb het nu btw ook bij een andere missie, welke weet ik alleen niet meer. Ik ben maar gewoon verder gegaan met de andere missies... hoop niet dat ik die hangende missies per se moet doen.
tja tis de enige missie die openstaat momenteel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Okasha schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:45:
Zit er nog een patch aan te komen om dit soort nonsens eruit te halen dan? Ik had sowieso ondertussen nog wel weer een patch verwacht/nieuwe ATI/nvidia drivers om al bij de meesten van ons de flikkeren textures weg te halen
Ik weet eigelijk wel zeker dat Rockstar aan een nieuwe patch bezig is.
De eerste weken ontploften alle GTA-Fora's door de GTA IV port.

Nu is het een stuk minder door de 1ste patch, helaas is daardoor niet alles opgelost, wat ik wel weet is dat het een soort nood-patch was, ze zijn nog steeds bezig met het spel te fixen.

In de toekomst komt er zeker nog een patch uit die ook die missie problemen verhelpt, in de winkel bij mij heb ik al een aantal mensen gehad die bij missies bleven hangen omdat het spel bugged was.

@Tcd: Nee helaas niet, ik vind dit ook erg irritant, het haalt de snelheid uit het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door W1ckeD op 20-01-2009 15:58 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Bever! schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:08:
Hm vreemd probleem met gta nu..

Zit bij de tweede missie van pegorino en als ik bij de diner aankom en door de marker rijd gaat hij naar loading en blijft daarop hangen...

Wat te doen?? :|
Gewoon blijven wachten. Door een bug blijft het spel bij deze missie een stuk langer doorladen dan normaal. 10 minuten, kwartier is normaal bij deze missie. Geduld is de oplossing.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

V3g3ta schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:37:
[...]

Gewoon blijven wachten. Door een bug blijft het spel bij deze missie een stuk langer doorladen dan normaal. 10 minuten, kwartier is normaal bij deze missie. Geduld is de oplossing.......
Alt-tabben 4x verhielp het probleem uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik heb ook paar missies gehad waarbij hij HEEL lang bleef laden, gewoon geduld hebben en wachten want uiteindelijk start de missie alsof er niets aan de hand was :+ Dit kan inderdaad zomaar een kwartier duren.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe patch, maybe rockstar zo maar eens een mailtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Hangen bij een missie (bij mij ook bij pegorino) kan je ook vaak fixxen door ff autosave uit te zetten voor je de missie start.
Werkte bij mij wel iig, schijnt een bug te zijn die ook al op de consoles zat, daar was ook autosave uit de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Laatst online: 27-06 10:39

ctc

KarlMarX schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:17:
Mij lukt nog steeds de race van Brucie niet. Ik heb het al 30 keer geprobeerd. Ik heb inmiddels al 50 uur gespeeld ofzo, alle missies lukken, behalve die. En er lijkt ook geen cheat te zijn die helpt bij races. Ik heb de anderen geprobeerd af te knallen, maar dat mag helaas ook niet.
Ik wordt ook niet echt beter. Eerst bleef ik steeds 6de, later één keer met veel geluk 2de geworden, en daarna blijf ik maar 6de worden.

Wellicht wil iemand een savegame van mij nemen, racen en dan de savegame terug mailen? Rare vraag misschien, maar ik weet het echt niet meer. voor de 31ste keer dat gezeik van Brucie aan horen trek ik echt niet meer...
Tip, trek je pistool en schiet op de banden van je tegenstanders ;)

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
ctc schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:01:
[...]

Tip, trek je pistool en schiet op de banden van je tegenstanders ;)
Dan is je missie failed ;)

Ik heb alle races gedaan voor brucie en heb ze allemaal in 1x met straat lengtes voorsprong gewonnen?
Ohnee, 1 missie met 1 straatlengte gewonnen. En dan heb ik niet "vals gespeeld" door brucie te bellen in een trage bak.
Zolang je genoeg remt voor de bocht, rustig de bocht instuurt en pas weer gas geeft als je de bocht uit bent kan er niks mis gaan. Snap niet dat je er 30~50 keer over hebt moeten doen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik anders (anders je 2/3de ligt) de auto voor je als rem/bochtrailing. Je auto krijgt wel wat klappen, maar die haakse bochten lijkt de tegenstander wat moeilijk uit te komen als je ze een 20-30meter door laat vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Misschien een extreem domme vraag: hoe speel je in Godsnaam een multiplayer match?

Ik heb de legale GTA4, en Social Club en Windows Games Live geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via de telefoon kun je toch naar multiplayer ? of bedoel je dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie kan mij helpen met 't volgende savegame issue:
In een offline profiel. Speel/Save niet online.

Mijn pc heb ik opnieuw opgezet.
Voordat ik dit deed heb ik gezocht waar de savegames van GTAIV stonden.
Dat was C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e000022f1e9a036a
De hele map RockStar Games heb ik gekopieerd naar een andere locatie en vervolgens de hele zooi opnieuw geinstalleerd.

Nu heb ik GTAIV weer erop staan (zelfde patch level) en 1x opgestart zodat de mappen weer werden aangemaakt. Echter alleen met een ander user ID.

C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e000004b7fd20909

Dus ik heb daar de savegame bestanden ingezet die ik had.
GTA weer opgestart en ik zag mijn saves weer staan in de lijst.
Echter als ik deze wil laden krijg ik een foutmelding: "Loading could not be completed.. check your harddrive".

Wat nu? Ben ik nu al mijn saves kwijt?
Of weet iemand nog een truc om ze er weer beschikbaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 17:58:
via de telefoon kun je toch naar multiplayer ? of bedoel je dat niet
Thanks! Had dat helemaal nog niet gezien.

Erg veel matches zijn er ook niet, is GTA4 online niet zo populair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:41
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:34:
[...]

Ik krijg de melding "you have been removed by the game". Deze melding krijg ik ook als ik een lobby join.
Ik heb dit probleem sinds ik GTA heb aangeschaft ook...is hier al een oplossing voor :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 18:03:
Wie o wie kan mij helpen met 't volgende savegame issue:
In een offline profiel. Speel/Save niet online.

Mijn pc heb ik opnieuw opgezet.
Voordat ik dit deed heb ik gezocht waar de savegames van GTAIV stonden.
Dat was C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e000022f1e9a036a
De hele map RockStar Games heb ik gekopieerd naar een andere locatie en vervolgens de hele zooi opnieuw geinstalleerd.

Nu heb ik GTAIV weer erop staan (zelfde patch level) en 1x opgestart zodat de mappen weer werden aangemaakt. Echter alleen met een ander user ID.

C:\Users\User\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e000004b7fd20909

Dus ik heb daar de savegame bestanden ingezet die ik had.
GTA weer opgestart en ik zag mijn saves weer staan in de lijst.
Echter als ik deze wil laden krijg ik een foutmelding: "Loading could not be completed.. check your harddrive".

Wat nu? Ben ik nu al mijn saves kwijt?
Of weet iemand nog een truc om ze er weer beschikbaar te krijgen?
De hele savegame map weer wegdonderen, new game beginnen en je saves er nog een keer in gooien. Dit werkte bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deagle schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:38:
[...]

De hele savegame map weer wegdonderen, new game beginnen en je saves er nog een keer in gooien. Dit werkte bij mij iig.
Helaas geen positief resultaat.
Heb eigenlijk geen zin ook meer om helemaal overnieuw te beginnen.
Geen idee op hoeveel % ik zat, maar was toch (voor m'n gevoel) al redelijk ver, aangezien ik er wel wat tijd in heb gestoken.

Begrijp echt niet waarom ze niet gewoon een simplere manier hebben (gehouden) om je savegames te kunnen backuppen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Momenteel zit ik aan 48% game process. Alleen blijft het "loading..." scherm telkens hangen bij de missie voor Peggorino (Drive to dinner). Je komt die verwijfde kerel buiten die naar je wuift (zogezegd naar de politie), je moet vervolgens in een chique wagen naar een restaurant rijden en dan begint het loading schermpje... en blijft het loading schermpje staan (na 2 minuten nog steeds niets gewijzigd, terwijl normaal dat loading schermpje na 3seconden weg is...)

Iemand raad? Bij installatie van het spel rond kerstmis heb ik meteen de patch geinstalleerd.. Op dit moment kan ik enkel nog missies uitvoeren voor Peggorino..

[ Voor 14% gewijzigd door CarLL op 22-01-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
CarLL schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:14:
Momenteel zit ik aan 48% game process. Alleen blijft het "loading..." scherm telkens hangen bij de missie voor Peggorino (Drive to dinner). Je komt die verwijfde kerel buiten die naar je wuift (zogezegd naar de politie), je moet vervolgens in een chique wagen naar een restaurant rijden en dan begint het loading schermpje... en blijft het loading schermpje staan (na 2 minuten nog steeds niets gewijzigd, terwijl normaal dat loading schermpje na 3seconden weg is...)

Iemand raad? Bij installatie van het spel rond kerstmis heb ik meteen de patch geinstalleerd.. Op dit moment kan ik enkel nog missies uitvoeren voor Peggorino..
Probeer het topic eens te lezen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Moning2 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:36:
[...]

Probeer het topic eens te lezen.. |:(
Wou iets te snel zijn, antwoord al gevonden, thx! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Op GTA4.net staan nieuwe details en screenshots van the Lost and Damned. :)

Erg gaaf, kijk er enorm naar uit!

[ Voor 15% gewijzigd door daniëlpunt op 23-01-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:53:
[...]

Helaas geen positief resultaat.
Heb eigenlijk geen zin ook meer om helemaal overnieuw te beginnen.
Geen idee op hoeveel % ik zat, maar was toch (voor m'n gevoel) al redelijk ver, aangezien ik er wel wat tijd in heb gestoken.

Begrijp echt niet waarom ze niet gewoon een simplere manier hebben (gehouden) om je savegames te kunnen backuppen, etc.
je moet ook de hele Xlive map mee back-uppen anders werkt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
daniëlpunt schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:37:
Op GTA4.net staan nieuwe details en screenshots van the Lost and Damned. :)

Erg gaaf, kijk er enorm naar uit!
As we mentioned on Tuesday, Kikizo, Games Radar, IGN and CVG (amongst others) were all treated to an exclusive look at The Lost and Damned - the first installment of downloadable content for Xbox 360, which is scheduled for release next month. So far we've counted 33 new screenshots amongst the previews.
Valt me op dat het niet eens ook voor de PS3 is dan?
PC versie zullen ze waarschijnlijk niks meer mee doen,
eerst maar eens een propere patch uitbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:50:
[...]

je moet ook de hele Xlive map mee back-uppen anders werkt het niet :)
Hmm... geen truc meer om zonder die Xlive map (waar leeft zoiets?) het alsnog aan de praat te krijgen?
Want die is natuurlijk verloren gegaan in de format C:\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:22:
[...]

Hmm... geen truc meer om zonder die Xlive map (waar leeft zoiets?) het alsnog aan de praat te krijgen?
Want die is natuurlijk verloren gegaan in de format C:\
je Xlive map stond als het goed is hier C:\Users\ je naam \appdata\Local\Microsoft

zonder die map wordt het heel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:21:
[...]

Ik heb zelf de Brady Guide maar daar staan geen tijden in.
Zou je genegen zijn de tijden van de characters die nodig zijn voor de achievement te willen posten / dm-en?
Mocht jer nog steeds problemen met de tijden hebben, deze link geeft aan 's ochtends/'s nachts of wanneer dan ook. Makkelijker dan dit kon ik niet vinden...
http://www.gta4.net/random-characters/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Blaze85 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:33:
[...]

Thanks! Had dat helemaal nog niet gezien.

Erg veel matches zijn er ook niet, is GTA4 online niet zo populair?
Het aantal modificatie sites voor GTA IV valt mij ook tegen overigens, wel jammer.

Anyhow, tijdje geleden alweer uitgespeeld met cheats, en inmiddels al ver op weg zonder cheats. Toch leuker!

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 23-01-2009 14:29 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:26:
[...]

je Xlive map stond als het goed is hier C:\Users\ je naam \appdata\Local\Microsoft

zonder die map wordt het heel moeilijk
Die is weg.
En heel moeilijk, maar niet onmogelijk? :+

Maar eens bedenken dan of ik opnieuw wil beginnen.
Voor nu maar even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm... eerste date Lawchick net gehad. Naar een restaurantje geweest geloof ik, maar dat beviel niet. Ze stapte uit, en nu is er geen contact meer mogelijk. How to fix? Ik ben nog niet teruggebeld iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Jejking schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:51:
Hmm... eerste date Lawchick net gehad. Naar een restaurantje geweest geloof ik, maar dat beviel niet. Ze stapte uit, en nu is er geen contact meer mogelijk. How to fix? Ik ben nog niet teruggebeld iig.
Dumpen en opnieuw daten. Hoe vaak ik dat al niet gedaan heb nadat ik ze heb laten schrikken....

Je kan wel blijven wachten maar na een tijdje dumpen ze jou gewoon dus better start doing something :P

Anyhow, handige page: http://nl.wikigta.org/wiki/Dates_(GTA_IV)

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 23-01-2009 14:53 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoe dump je haar dan? Ik heb die knop nergens gevonden, evenals een telefoonnummer.

En die Wiki bestaat trouwens niet meer, zie ik net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
Jejking schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:12:
Hoe dump je haar dan? Ik heb die knop nergens gevonden, evenals een telefoonnummer.

En die Wiki bestaat trouwens niet meer, zie ik net :P
De ) aan het eind gaat niet juist mee, die moet je er nog even achter zetten als je hebt geklikt :)
Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.