“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Voor 15,60 lijkt me dat een prima uitbreiding
EDIT:
Zat deze gun al in GTA4 standaard? http://www.gamekings.tv/w...ploads/gtaiv_tlad_030.jpg
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 23-01-2009 16:17 ]
Klopt. Vanwege een exclusieve deal tussen Microsoft en Rockstar waarin MS een flinke zak geld (50M dollar) over de tafel heeft geschoven.thijszor schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:53:
Valt me op dat het niet eens ook voor de PS3 is dan?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nope, die zat er niet bij...!PWM schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:16:
Lost and Damned breid het verhaal dus uit met ongeveer 1/3e. Dat lijkt me primaVerder nieuwe mogelijkheden, nieuwe wapens, voertuigen en andere zaken. Ook geestig is dat je missies moet spelen die je al gedaan hebt met Nico, maar dan vanaf de andere partij gezien
Voor 15,60 lijkt me dat een prima uitbreiding
EDIT:
Zat deze gun al in GTA4 standaard? http://www.gamekings.tv/w...ploads/gtaiv_tlad_030.jpg
Hoop trouwens wel dat er nog iets leuks voor de PC komt, verhaal lijn is zo meer win dan MP

MS heeft geen $50 miljoen betaald voor de exclusiviteit, maar voor de rechten. De 16,- die de uitbreiding kost zal dus voor het grootste deel richting MS gaan.Gunner schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:20:
[...]
Klopt. Vanwege een exclusieve deal tussen Microsoft en Rockstar waarin MS een flinke zak geld (50M dollar) over de tafel heeft geschoven.
Na de Lost and Damned zal er nog 1 soortgelijke uitbreiding komen voor alleen de 360.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 23-01-2009 16:34 ]
Verwijderd
hier staat nog wat info, heb effe gezocht voor jeVerwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:47:
[...]
Die is weg.
En heel moeilijk, maar niet onmogelijk?
Maar eens bedenken dan of ik opnieuw wil beginnen.
Voor nu maar even niet.
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=386320
You were right.TommyGun schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:14:
Je moet de URL even kopiëren, laatste ) word niet meegenomen.
Ik had toch echt gekeken na m'n eerste date, geen foonnummer, niets. En ja hoor... ze is weer datebaar onlineMaar je had haar telefoonnummer nog niet? Is ze nog wel je vriendin dan?
Geloof het niet... want na 'n eerste date krijg je pas 'n telefoonnummer en is ze officieel 'van jou'

Slechte indruk achter gelaten.Jejking schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:35:
[...]
You were right.
[...]
Ik had toch echt gekeken na m'n eerste date, geen foonnummer, niets. En ja hoor... ze is weer datebaar online
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Thanks! You're a life saver!Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:47:
[...]
hier staat nog wat info, heb effe gezocht voor je![]()
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=386320
Zit alleen nu wel met 't probleem van een rond spinnende camera zodra m'n joystick is aangesloten.
Maar goed, dat is nog wel te overleven om die te ontkoppelen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Niet echt een realistisch spelletje dus
Oh ja. Ik heb een Speedlink Dark Tornado gekocht en geïnstalleerd om de auto's in GTAIV te besturen. Kreeg nogal last van m'n polsen met dat geram op m'n tobo. De vraag: wie heeft er nog meer een échte joystick weten te installeren op een manier dat GTA em herkende?
Edit: deze dus.

[ Voor 48% gewijzigd door Jejking op 23-01-2009 19:09 ]
De list:
GRAPHICS FIXES / ADDITIONS:
Graphics Menu:
Added "Water Quality", "Shadow Quality" and "Reflection Resolution" sliders in graphics menu.
Added "Definition" and "VSync" toggles in graphics menu.
Rendering optimizations.
VSync optimizations.
Nvidia 7000 series
Mirrors fixed
PATCH 1 FIXES:
Direct input device support is now disabled by default and can only be enabled with the commandline: "-usedirectinput"
Supported Controllers:
Logitech Dual Action
Logitech RumblePad 2
Logitech Cordless RumblePad 2
Saitek P2500
Supported Wheels:
Note: Controls are unmapped, user must map controls using Manufacturer's mapping software.
Logitech G25 Racing Wheel
Logitech Wingman Formula GP Wheel
Logitech MOMO Racing
MOMO Force
Driving Force Pro
Driving Force
Formula Force
Added Commandline "-notimefix" which will help some users who are experiencing the fast/slow gameplay issue after patch 1 was applied.
Fixed a bug that caused some users to experience endless looping audio effects after Patch 1 was applied.
Benchmark was disabling sounds after Patch 1 was applied, this is now fixed.
CRASH FIXES:
Unable to load game fixed - For some users, a DOS window would open and close immediately upon Game Launch, GTA IV would never launch.
Hang on Initial Game Loading Screen fixed - Some users experienced Character Art Loading screens in an endless loop.
Certain causes of the RESC10 error have been fixed (Alt-Tab, change resolution). If you experience an RESC10 error, you must restart.
Certain Instances of the "GRAND THEFT AUTO IV has encountered a problem and needs to close" error have been fixed.
VIDEO EDITOR:
Naming clips is now mandatory on Export
MULTIPLAYER:
Legitimate players being kicked from Multiplayer matches has been fixed.
GENERAL ADDITIONS / FIXES:
Wireless 360 controllers not functioning - Triggers were full on/off, fixed.
In the Options menu accessed from the Title Screen a “Game” section has been added with the ability to turn Clip capture on/off.
mocht er ook iemand een leuke mod zien waarin nico een parachute kan gebruiken. ofwel bestaat hij nog niet ofwel kan ik hem niet vinden
Dacht al dat ik gek aan het worden was..
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
Wat is nu slim, downloaden, eerst alle mappen weer verwisselen en dan proberen in de loggen?
of wellicht andersom?
Werkt echt soepeltjes nu
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Volgens mij is dat alleen maar als je hem met een crack gebruikt.MsG schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:27:
Kunnen jullie nog achter de PC na de patch? Ik kan nergens meer op een computer. E doet gewoon niks.
^^ dat dus, als je een illegale versie of een crack gebruikt zal je zoiets tegenkomentjtristan schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:44:
[...]
Volgens mij is dat alleen maar als je hem met een crack gebruikt.
Verwijderd
Hoeveel games zien jullie nou als je online wilt spelen? Ik wil namelijk best wel online spelen, maar ik zie echt maar 30 games ofso van ranked en non-ranked. En heel vaak hebben die sessie maar weinig spelers wat dan weer niet leuk is.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wel jammer trouwens, blijft toch nog redelijk buggy. Als in zo'n cops 'n crooks game 'the boss' uit de game stapt duurt het echt een eeuwigheid voordat de game af loopt. En als je in die tijd dood gaat kom je er niet meer uit zonder de game af te sluiten
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Niet de no-cd patcher draaien, dan werkt alles o.k.Fr!st! schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:09:
ik heb het spel origineel en ik geraak er ook niet meer op

Al lijkt het deze keer wel een andere oorzaak te hebben, de eerste keer lag het aan bepaalde muizen die niet goed ondersteund werden, maar deze keer hangt hij gewoon aan het begin van het bowlen.
de cd zit gewoon standaard in mijn laptop, het is zowat de enige cd die ik op dit moment gebruik, dus zelfs geen enkele nocd of niets...HaseMike schreef op maandag 26 januari 2009 @ 06:49:
[...]
Niet de no-cd patcher draaien, dan werkt alles o.k.
Waar ik me vooral aan stoor zijn niet oplettende game hosts, die de game niet starten en iedereen laten wachten. En dan de mensen die niet mee helpen met het kicken van die onoplettende game hosts
En zoals ik al eerder zei, de buggy dingen bij Cops 'n Crooks, omdat het spelverloop daar wat ingewikkelder ligt gaat het vaak fout.
Zo gingen we met 5 man die vliegveld missie doen, ik bleef wat achter om wat politie neer te maaien, toch maar auto gepakt en naar gatherpoint gegaan. Onderweg met 4 sterren van alle kanten politie achter me aan, zie ik opeens een kogelregen voor me uit komen en maait helft van die auto's kapot. Vliegt er dus 1 speler boven me in die anhiliator heli, zou regelrecht uit een film kunnen komen
Ook team mafia work vind ik grappig, beetje teamwork kom je al heel eind.
Al blijft me het soms verbazen hoe sommige mensen een bizarre accurary hebben met hun guns. Zelfs met armor en om een hoekje krijg ik regelmatig een 2-3hits dood moment, terwijl mijn kogels 90% mis vliegen
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2009 13:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
8800GTS en AMD X2 4200+
Natuurlijk niet, stomme vraag...

Dat ken ik. Soms zelfs zo erg dat iemand me met een pistooltje (niet die Desert Eagle) mij snel afschiet terwijl ik zelf de MP5 aan het legen ben zonder resultaat (ik zie niet eens streepjes eraf gaan).[b][message=31408842,noline]
Al blijft me het soms verbazen hoe sommige mensen een bizarre accurary hebben met hun guns. Zelfs met armor en om een hoekje krijg ik regelmatig een 2-3hits dood moment, terwijl mijn kogels 90% mis vliegen
Het helpt wel veel om op het hoofd te richten, dan gaat diegene erg snel dood. Daarom kan het in een auto ook snel gaan, ook al heb je armor. En een beetje voor een rennend iemand uit te schieten. Dat allemaal met auto aim. De MP5 is eigenlijk alleen maar goed vanuit de auto, of heel dichtbij. Een beetje afstand wint het pistool het al.
En voor degene die het niet weten, op een auto bij de achterwielen schieten helpt, gaat ie erg snel van branden omdat je de tank raakt.
Verwijderd
Verwijderd
Vooral bij bomen/hekken krijg ik een vreemd glitchy achtig licht effect, vooral rijdend, stilstaand is het minder.
Als ik een screenshot maak word dat er wel uit gefixt

Niet heel storend maar wel vervelend, opvallend.
Alsof er nog 16xAA en AF overheen moet zegmaar
Auto-aim staat aan tijdens multiplayer? Je hebt natuurlijk PC mensen die met controller spelen, auto-aim schiet makkelijker raak dan muis/keyboard.SinergyX schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:37:
Of GOD-mode cheater mofo haxor.
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Eh, er bestaat ook GTA4 voor spelcomputers he. En daar staat auto-aim doorgaans aan (is een game setting door host bepaald).PiP0 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:31:
[...]
Auto-aim staat aan tijdens multiplayer? Je hebt natuurlijk PC mensen die met controller spelen, auto-aim schiet makkelijker raak dan muis/keyboard.
Of GOD-mode cheater mofo haxor.
Alleen jammer dat je niet gemakkelijk even kan chatten ingame, als er weer eens een afk-gast bij een team deathmatch of mafia zit. Kreeg wel eens een bericht hoe ik een frontale hit met een auto kon overleven, op tijd jumpen ftw
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2009 15:05 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Edit: Op tijd jumpen? Het is toch geen GTA2? Hoe doe je dat in GTA 4 dan?
Want geraakt wordt je toch wel.
[ Voor 36% gewijzigd door !null op 26-01-2009 15:19 ]
Met Xbox360 kan je ook gedoseerd gassen en remmen hoorSinergyX schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:03:
Ik speel inderdaad de PS3 versiedisc erin, opstarten en klaar, met de PS3 controller speelt het ook nog best ok (zeker omdat L2/R2 analoog zijn, gedoseerd gassen en remmen
). Meeste deathmatches en GTA races staat auto-aim uit, daarbij kan je vanuit een auto toch niet auto-aimen
Alleen jammer dat je niet gemakkelijk even kan chatten ingame, als er weer eens een afk-gast bij een team deathmatch of mafia zit. Kreeg wel eens een bericht hoe ik een frontale hit met een auto kon overleven, op tijd jumpen ftw
En net boven mij, ik denk dat hij bedoeld dat je dan niet HELEMAAL geraakt word, dus dat alleen je benen een paar keer rond je heen slingeren dat je dan minder damage krijgt.
[ Voor 95% gewijzigd door ctc op 27-01-2009 10:15 . Reden: Sorry, eigen dubbel post ]
I reject your reality and substitute my own!!!
Diverse auto's zijn zo laag dat je hooguit lichte tik tegen je onderbenen krijg, makkelijk te overlevenGreenSky schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:06:
Edit: Op tijd jumpen? Het is toch geen GTA2? Hoe doe je dat in GTA 4 dan?
Want geraakt wordt je toch wel.
Kwam er wel achter dat die team-story missies (die drugs ding en vliegveld missie) flink wat cash opleveren
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2009 10:29 ]
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Verwijderd
Al spelend is dit zo`n 5 keer zo erg, irritante flikkeringen, alsof er nog 15xAA en 15xAF overheen moet.
Link
Ik speel overigens op 1280x1024, view distance op 25 en detail distance op 37.
Ik weet niet helemaal zeker of het hier hoort, het is zeker niet iets wat 100% in performance hoort, hangt er tussen in.. dus laat deze post staan haha
Dat dithering gebeuren wat je ziet heeft te maken met de detail en view distance . De kartels kun je alleen verhelpen met anti-aliasing, wat schijnbaar niet werktVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:08:
Waar ik me aan erger is dit, ik heb met rode cirkels aangegeven wat het is.
Al spelend is dit zo`n 5 keer zo erg, irritante flikkeringen, alsof er nog 15xAA en 15xAF overheen moet.
Link
Ik speel overigens op 1280x1024, view distance op 25 en detail distance op 37.
Ik weet niet helemaal zeker of het hier hoort, het is zeker niet iets wat 100% in performance hoort, hangt er tussen in.. dus laat deze post staan haha

Iemand tips? In de instellingen staat de spatiebalk (al sinds mijn eerste missie) ingesteld op "springen"
Verwijderd
Zoek even het topic doorCarLL schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:11:
ik zit nu in een missie, waar *** wordt vermoord door ***, die ik moet achtervolgen in een speedboot tot *** me komt oppikken met zijn helicopter. Alleen geraak ik nooit in die helicopter, hoewel ik constant op de spatiebalk duw (zoals aangegeven op het scherm). Telkens ik op de spatiebalk duw, krijg ik een fractie van een seconde een ander camerahoek, maar hij klimt er maar niet op, waardoor van de rails glijdt en crash op de straat...
Iemand tips? In de instellingen staat de spatiebalk (al sinds mijn eerste missie) ingesteld op "springen"
Remap je key om te springen was dacht ik de oplossing. (en haal meteen ook de spoiler weg)
Ik kan nog steeds niet online/multiplayer met mijn GTA.
Servers enz zie ik wel, kom ik in de lobby terecht. Druk ik op ready. Staat er onderaan: "Need more players for game" of iets in die trant.....
-Laatste versie patch
-Laatste versie graphic driver
Misschien ligt het aan je modem, check eerst je NAT-Type in GfWL:Achmedd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:29:
Kan iemand mij misschien helpen.
Servers enz zie ik wel, kom ik in de lobby terecht. Druk ik op ready. Staat er onderaan: "Need more players for game" of iets in die trant.....
Home - Instellingen/Netwerkinformatie, in het ideale geval staat er "Open" bij NAT-Type.
Als dat niet zo is kun je een portmap maken in je modem: port 3074 UDP/TCP -> IP-adres GTA IV PC.
Als GfWL hetzelfde werkt als XBOX Live dan neem ik aan dat ook connectie problemen dezelfde oorzaak hebben. Bijv. de oudere Speedtouch modems van Xs4all werken nooit echt lekker met XBL. Dwz, je ziet dan wel de lobby's maar zodra het spel begint kun je niet P2P connecten met de andere spelers.
[ Voor 7% gewijzigd door Bobnofski op 28-01-2009 22:36 ]
Heyy die doen het wel.GreenSky schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:58:
Voor bepaalde game types is een minimum aantal spelers nodig. Bijvoorbeeld voor Cops 'n Crooks heb je minimaal 4 spelers nodig. Ga anders gewoon eens Free mode doen of Race.

Thanks
[ Voor 4% gewijzigd door Ahmi op 28-01-2009 22:32 ]
Okj, bedankt voor het antwoord, ik ga het meteen proberen! Hoewel al die lui doodknallen wel leuk is, wil ik deze missie eindelijk toch eens tot een goed einde brengen (na +- 5x proberen)Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:15:
[...]
Zoek even het topic door
Remap je key om te springen was dacht ik de oplossing. (en haal meteen ook de spoiler weg)
Verwijderd
Ondertussen zit ik al in mijn vijfde game, dingen opnieuw en anders proberen of gewoon dingen uitproberen zoals irritante gasten bij taxiritjes voor Roman de plomp in rijden etc.
Deze game verveelt nog lang niet
dat laatste is een feit dat als een paal boven water staat! Niets leuker als zo'n Hummer kapen, de metro in en aan elke halte wat mensen en flikken neerhalen. Eens je aan de volgende stop bent, ben je toch weer buiten de blauwe flikken zoneVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 01:35:
5x pas... kostte mij in mijn eerste game zeker 10x om het tot een goed einde te brengen en ik had niet eens problemen met de spatiebalk. De laatste twee games in één keer gehaald trouwens, oefening baart kunst.
Ondertussen zit ik al in mijn vijfde game, dingen opnieuw en anders proberen of gewoon dingen uitproberen zoals irritante gasten bij taxiritjes voor Roman de plomp in rijden etc.
Deze game verveelt nog lang niet.
CarLL schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 01:47:
[...]
dat laatste is een feit dat als een paal boven water staat! Niets leuker als zo'n Hummer kapen, de metro in en aan elke halte wat mensen en flikken neerhalen. Eens je aan de volgende stop bent, ben je toch weer buiten de blauwe flikken zoneAlleen ben ik er nog niet in geslaagd om meer als 5 sterren te halen.. Vindt super dat je tijdens spelen kan luisteren naar je eigen muziek
Edit; hm dat is ook 'maar' 5 sterrenIf you go to www.littlelacysurprisepageant.com you get five stars after you log off the computer...

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 29-01-2009 08:15 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Kan ik die nog terug halen op een of andere manier?
[ Voor 6% gewijzigd door daniëlpunt op 29-01-2009 09:39 ]
Je moet aardig wat geluk hebben wil je hem rond zien rijden, maar ze zijn er wel gewoon jadaniëlpunt schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:39:
Ik heb pas van Bryce die Infernus gekregen, maar die ben ik kwijt geraakt bij een missie
Kan ik die nog terug halen op een of andere manier?
Denk dat ik hem nu pas 1 of 2 keer heb zien rijden, en ik heb het bijna 2 keer uitgespeeld.
Altijd even standaard een ferrari uit de showroom pakken en je weg vervolgen.GreenSky schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:00:
Rondrijden in een andere sportwagen helpt ook wel aardig. Pak even een Ferrari uit de showroom.

Die Futo is die drift Corolla.Palomar schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:23:
Wat ik wel een gaaf bakje vind is de Futo GT. Lekker geluidje en goede handling
En de Faction is ook een van mn favorieten. Iets moeilijker te handlen, maar wel lekkere driftbak
Die faction rijdt wel leuk, maar deze DF8 ook, wat betreft normale auto's:

En de Sultan rijdt ook erg lekker, behoorlijk vlot. Daarnaast ook natuurlijk de Sultan RS die ergens linksbovenin de map staat, die verdient bij mij de 2e plek na de Infurnus (lambo).

Oftewel de Corvette. Super acceleratie en top speed. Goeie 2e is de Infernus. Ik heb mijn parkeerplaatsen allemaal vol staan met deze 2 auto's
Zodra ik er nog maar 1 heb van de 2 ga ik ermee rond rijden en dan terug naar je huis op dat bovenste huis, daar staat er dan meestal wel een of meer langs de kant van de weg
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Maar na een minuut of 5 hoor ik ineens achter me: "Your under arrest!", ik draai me om.. Zoek mn controller, maar kan niet wegrennen omdat ie uit was gegaan (stroombesparing
Infernus rijdt inderdaad nog makkelijker dan de Coquette, deze 2 wissel ik dan ook vaak afGreenSky schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:32:
Rijdt leuk hoor, maar de Infurnus rijdt toch beduidend beter, meer in balans. Kan je echt hard de bocht mee door terwijl het bij de kroket toch gauw zijwaards wordt. De Banshee vind ik dan nog leuker eigenlijk. Vind je daarvan?
Die porsche wannabe reed ook wel goed, die heb ik alleen al tijden niet meer gezien helaas... voor het laatst met de missie van Brucie...
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Verwijderd
Ranked is het soms echt 3x niks, zie ook het screenshot.

Eerste raket die afgeschoten wordt, raakt altijd mijn helicopter en dan kan ik opnieuw beginnen...
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Probeer toch door te vliegen, uiteindelijk neemt een cutscene de controle over.DarthDavy schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:09:
Hoe dodge je eigenlijk die raketten met de helicopter in de laatste missie?
Eerste raket die afgeschoten wordt, raakt altijd mijn helicopter en dan kan ik opnieuw beginnen...
Achmedd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:29:
Kan iemand mij misschien helpen.
-Laatste versie patch
-Laatste versie graphic driver
Nou, nog steeds niet opgelost helaas. Ik kom dus alleen in het type Free Mode binnen(race ook niet), maar ik zie geen andere spelers. Ookal staat er bij info 11 man ofzo. Kom ik binnen, ben ik helemaal alleen....GreenSky schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:58:
Voor bepaalde game types is een minimum aantal spelers nodig. Bijvoorbeeld voor Cops 'n Crooks heb je minimaal 4 spelers nodig. Ga anders gewoon eens Free mode doen of Race.
Echt vreselijk irritant dit..

Verwijderd
Je bedoeld die dealer bij het huis op het tweede eiland wat je krijgt als je gewoon het verhaal van Roman volgt? Ik kan die dealer niet in. Deuren dicht en glas kogelvrij?? De motor dealer op derde eiland en die 2de hands dealer daar kan ik wel in. Heb het verhaal uitgespeeld.GreenSky schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:00:
Rondrijden in een andere sportwagen helpt ook wel aardig. Pak even een Ferrari uit de showroom.
D'r zit een drempeltje voor de deur, en de deur zelf kan je niet kapot schieten. Als je daar naar binnen wil moet je van te voren springen en zo naar binnen gaan, of met een hoge auto naar binnen rijden. De ruiten naast de deur zouden wel kapot moeten gaan. Probeer anders even met een SUV van verschillende kanten naar binnen te rijden om het zeker te weten.Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:54:
[...]
Je bedoeld die dealer bij het huis op het tweede eiland wat je krijgt als je gewoon het verhaal van Roman volgt? Ik kan die dealer niet in. Deuren dicht en glas kogelvrij?? De motor dealer op derde eiland en die 2de hands dealer daar kan ik wel in. Heb het verhaal uitgespeeld.
(ik heb de PS3 versie, weet niet of het anders is?)
Ik heb echt geen idee waarover je praat....Bobnofski schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:27:
[...]
Misschien ligt het aan je modem, check eerst je NAT-Type in GfWL:
Home - Instellingen/Netwerkinformatie, in het ideale geval staat er "Open" bij NAT-Type.
Als dat niet zo is kun je een portmap maken in je modem: port 3074 UDP/TCP -> IP-adres GTA IV PC.
Als GfWL hetzelfde werkt als XBOX Live dan neem ik aan dat ook connectie problemen dezelfde oorzaak hebben. Bijv. de oudere Speedtouch modems van Xs4all werken nooit echt lekker met XBL. Dwz, je ziet dan wel de lobby's maar zodra het spel begint kun je niet P2P connecten met de andere spelers.
Dit zag ik een uurtje geleden:Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:53:
Nog maar een keertje, hoeveel games krijg iedereen een beetje online ranked & custom te zien?
Ranked is het soms echt 3x niks, zie ook het screenshot.
Any Player match - 30 results found Any Ranked Player Match - 11 results found
Genoeg matches om uit te kiezen...
Start GTA IV, druk in het spel op de Home key. Ga naar Instellingen, kies Netwerkinformatie.Achmedd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:27:
[...]
Ik heb echt geen idee waarover je praat....
Wat staat er bij NAT-Type?
Hij staat op "Strikt"Bobnofski schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 00:26:
[...]
Dit zag ik een uurtje geleden:
Any Player match - 30 results found Any Ranked Player Match - 11 results found
Genoeg matches om uit te kiezen...
[...]
Start GTA IV, druk in het spel op de Home key. Ga naar Instellingen, kies Netwerkinformatie.
Wat staat er bij NAT-Type?

http://www.insidegamer.nl(...)ned/impressies/23856
Echt geweldig
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Krijg je dan geen raket in je aars?Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:53:
[...]
Probeer toch door te vliegen, uiteindelijk neemt een cutscene de controle over.
Hoe dan ook, bedankt, ik zal het zeker eens uitproberen, want ik begin die laatste missie serieus moe te worden. Op het moment dat ik de helicopter induik, gaat het mis.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Even nog een paar tips, blijf niet te dicht op de andere helicopter. Hoe dichter je erop zit, hoe moeilijker het is op de raketten te ontwijken. Verder moet je inderdaad gewoon proberen door te vliegen als je door een raket bent geraakt.DarthDavy schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:22:
[...]
Krijg je dan geen raket in je aars?
Hoe dan ook, bedankt, ik zal het zeker eens uitproberen, want ik begin die laatste missie serieus moe te worden. Op het moment dat ik de helicopter induik, gaat het mis.
Golivier heeft gisteren eindelijk, na zo'n ruim 50 uur speelplezier, de 100% bereikt! Valt me nog mee hoeveel mensen dit ook hebben gedaan. Ik heb het spel namelijk pas 2.5 week in mijn bezit en viel nog binnen de eerste 1000 mensen die de 100% hebben gehaald (alleen pc versie natuurlijk).
Veel succes DarthDavy, laat even weten of het is gelukt!
Golivier
Dat is dus de oorzaak dat je geen andere spelers ziet. GTA IV multiplay werkt alleen goed als het NAT-Type op "Open" of "Moderate" staat. Portmaps aanmaken kan soms helpen maar bij bepaalde type modems (Speedtouch / KPN's Experia-box) maakt dat ook weinig uit.
Laat ik nou net een Speedtouch hebben....Bobnofski schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:00:
[...]
Dat is dus de oorzaak dat je geen andere spelers ziet. GTA IV multiplay werkt alleen goed als het NAT-Type op "Open" of "Moderate" staat. Portmaps aanmaken kan soms helpen maar bij bepaalde type modems (Speedtouch / KPN's Experia-box) maakt dat ook weinig uit.
Das minder zeg, nou ff uitzoeken hoe ik die poorten open krijg, toch bedankt.

Je bedoelt: http://www.insidegamer.nl...nddamned/impressies/23856Mars18 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:22:
Ik ga van het weekend weer eens serieus GTA spelen, ben nog niet ver in de game. Maar wil de nieuwe uitbreiding zeker kopen, alleen pas als ik hem uitgespeeld denk
http://www.insidegamer.nl(...)ned/impressies/23856
Echt geweldig
Ga hem echt weer vaker spelen, nu 38 uur pas op de teller
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het performance topic is hier.