ShotgunsVijf nieuwe wapens zijn er in The Lost and Damned te vinden. De eerste is de Automatic 9mm, een pistool die meerdere kogels achter elkaar afvuurt en echt heel effectief is. Om de politie in een achtervolging af te schudden heb je de Pipe Bomb, die Johnny als een granaat op de grond laat vallen en na een paar seconden ontploft. Verder zijn er twee nieuwe soorten shotguns die je kunt gebruiken als je op een motor rijdt. Met de Sawed-off shotgun kun je twee kogels achter elkaar afschieten, maar interessanter is de Assault Shotgun, die een groter magazijn heeft en sneller vuurt. Ideaal om af te rekenen met een grote groep vijanden. En tot slot heb je voor het zwaardere werk nog de Grenade Launcher, die redelijk voor zich spreekt.
Het schiet nu toch echt wel op bij mij (50+ %) en heb al een paar missie's op het derde eiland voltooid. Het fijne vind ik dat de geweldadige(10+ moorden) missie's af worden gewisseld met een beetje scheuren etc. Alleen in sommige achtervolgingen moet je tot na een bepaald gedeelte wachten met schieten omdat het anders toch geen zin heeft. Beetje jammer dan weer.
Sinds de laatste patch en wat geklooi met de instellingen loopt t hier nu vrij aardig. Nog wel last gehad van de video-memory error maar dat was pas na 3 uur gamen non stop.
Ik heb ontdekt dat van de Schafter (waar ik t liefst in rijd) ook een getunede variant is (soort van AMG variant van dat ding)
Tis een heerlijke wagen.Heerlijk comfortabel en toch ook best snel
heb er ook al aardig wat races voor Brucie mee gedaan.
Zijn er nog meer mensen die mijn smaak audo delen?
Verder zit ik nu op zon 47% en voor mn gevoel zat ik toch wel veeeel verder....maar goed...morgen weer een dag. Sinds dat patch 2 goed werkt vind ik t gewoon weer leuk om te spelen. En k heb bepaalde missies waarik vast zat ook gewoon gehaald. En ik zit er weer helemaal in
HEERLIJK
Ik heb ontdekt dat van de Schafter (waar ik t liefst in rijd) ook een getunede variant is (soort van AMG variant van dat ding)
Tis een heerlijke wagen.Heerlijk comfortabel en toch ook best snel
Zijn er nog meer mensen die mijn smaak audo delen?
Verder zit ik nu op zon 47% en voor mn gevoel zat ik toch wel veeeel verder....maar goed...morgen weer een dag. Sinds dat patch 2 goed werkt vind ik t gewoon weer leuk om te spelen. En k heb bepaalde missies waarik vast zat ook gewoon gehaald. En ik zit er weer helemaal in
HEERLIJK
Vrijdagavond opnieuw geladen en van de eerste keer geluktVerwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:55:
[...]
Even nog een paar tips, blijf niet te dicht op de andere helicopter. Hoe dichter je erop zit, hoe moeilijker het is op de raketten te ontwijken. Verder moet je inderdaad gewoon proberen door te vliegen als je door een raket bent geraakt.spoiler:Vlieg richting de statue of happiness, hier neemt een cutscene het over, nog even spelen, daarna ben je klaar!Dit hoort namelijk deels bij het verhaal... je wordt sowieso neergeschoten...
Golivier heeft gisteren eindelijk, na zo'n ruim 50 uur speelplezier, de 100% bereikt! Valt me nog mee hoeveel mensen dit ook hebben gedaan. Ik heb het spel namelijk pas 2.5 week in mijn bezit en viel nog binnen de eerste 1000 mensen die de 100% hebben gehaald (alleen pc versie natuurlijk).
Veel succes DarthDavy, laat even weten of het is gelukt!
Golivier
spoiler:
In de helicopter deze keer wat meer hoogte genomen en rustig naar statue of hapiness gevlogen. Op een bepaald ogenblik werd ik dus weer geraakt door een raket (had er twee kunnen ontwijken) en ik dacht dat het weer van dat ging zijn. Maar nee, mijn helicopter dook naar beneden en de cutscene nam over. Vanaf daar was het eitje. Ik heb nu dus ook GTAIV uitgespeeld. 

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Vinden jullie trouwens ook de politie zwak? Heb net voor de gein eens 6 sterren politie achter me aan laten komen, maar zelfs dan schud je ze zo af
Had mezelf verscholen in de Turismo dealer, even wachten totdat alle politie bij elkaar staat, een politieauto opblazen zodat alles en iedereen dood is (
) en snel vluchten met een Turismo. Geen achtervolging gehad, niks. Zonder spray afgeschud. Probeerde het eerst met een vuilniswagen, maar die is toch net ff te traag

Eh, met 6 sterren is het gebied volgens mij enorm. Als je dan op een snelweg rijdt en voluit gaat met een sportwagen kom je nog niet buiten dat gebied volgens mij. Al zou dat anders kunnen zijn bij de rechte snelwegen.
Dat je lang onderweg kan blijven ben ik wel met je eens ja. Als je niet onderweg bent en de SWAT komt langs (of je loopt ergens waar een mannetje met machine geweer staat) dan ben je toch vrij snel verleden tijd. Al werken granaatjes best goed, en om de hoekjes staan schieten.
Dat je lang onderweg kan blijven ben ik wel met je eens ja. Als je niet onderweg bent en de SWAT komt langs (of je loopt ergens waar een mannetje met machine geweer staat) dan ben je toch vrij snel verleden tijd. Al werken granaatjes best goed, en om de hoekjes staan schieten.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Mij is het nog nooit gelukt om 4+ sterren af te schudden. Die helicopter blijft schieten, waardoor je op een bepaald moment dood gaat. Kwijt raken, zonder sprayen, is me daardoor nog nooit gelukt.Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:53:
Vinden jullie trouwens ook de politie zwak? Heb net voor de gein eens 6 sterren politie achter me aan laten komen, maar zelfs dan schud je ze zo afHad mezelf verscholen in de Turismo dealer, even wachten totdat alle politie bij elkaar staat, een politieauto opblazen zodat alles en iedereen dood is (
) en snel vluchten met een Turismo. Geen achtervolging gehad, niks. Zonder spray afgeschud. Probeerde het eerst met een vuilniswagen, maar die is toch net ff te traag
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Het is inderdaad erg lastig om vier of meer sterren kwijt te raken zonder te sprayen. Het is mij slechts één maal gelukt... ik heb toen gebruik gemaakt van het metrostelselTukk schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:36:
[...]
Mij is het nog nooit gelukt om 4+ sterren af te schudden. Die helicopter blijft schieten, waardoor je op een bepaald moment dood gaat. Kwijt raken, zonder sprayen, is me daardoor nog nooit gelukt.
Give it a try
Waar is die Turismo dealer precies? Zoek mij namelijk altijd rot naar die auto'sVerwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:53:
Vinden jullie trouwens ook de politie zwak? Heb net voor de gein eens 6 sterren politie achter me aan laten komen, maar zelfs dan schud je ze zo afHad mezelf verscholen in de Turismo dealer, even wachten totdat alle politie bij elkaar staat, een politieauto opblazen zodat alles en iedereen dood is (
Vlakbij je safehouse aan de oostkant van het tweede eiland. Kan je ook zo vinden op internet.
Er is ook een NRG900 dealer blijkbaar.
Echt irritant.
Mijn online scores en mijn gehaalde achievements worden niet aangepast bij Windows live.
Hebben meer mensen hier last van? Is het een bekend probleem met een bekende oplossing?
Graag hulp. (PC VERSIE)
Mijn online scores en mijn gehaalde achievements worden niet aangepast bij Windows live.
Hebben meer mensen hier last van? Is het een bekend probleem met een bekende oplossing?
Graag hulp. (PC VERSIE)
Verwijderd
NRG900 dealer is ten Noorden van je huis in Alderney, vlakbij de unique stunt jump vanaf een parkeergarage. Uitgaande van deze site, http://nl.wikigta.org/wiki/Stunt_jumps_(GTA_IV) , is dat stunt jump 11.GreenSky schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:51:
Vlakbij je safehouse aan de oostkant van het tweede eiland. Kan je ook zo vinden op internet.
Veel raceplezier
Golivier
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 12:23 ]
Motorrijden ben ik toch niet echt goed in. Ik kan opzich wel rijden zonder onderuit te gaan, maar als er haast is ga ik altijd te hard en vrij snel onderuit.
Ook altijd zo dom trouwens, bij Cops 'n Crooks, dat de Boss in al z'n wijsheid op de motor te stappen. Die gaat 9 van de 10 keer verongelukken.
Of in de One for All modus (dat je maar 1 leven hebt) heb ik wel eens iemand op een motor zien rijden, die blijkbaar de hele tijd achterover leunde oid. Hij reed iig over een heuvel in de weg heen en belande op z'n rug (met de motor boven op em). Ik kwam niet meer bij van het lachen aangezien ie in alle rust naar de getaway vehicle reed en er nog bijna was ook.
Ook altijd zo dom trouwens, bij Cops 'n Crooks, dat de Boss in al z'n wijsheid op de motor te stappen. Die gaat 9 van de 10 keer verongelukken.
Of in de One for All modus (dat je maar 1 leven hebt) heb ik wel eens iemand op een motor zien rijden, die blijkbaar de hele tijd achterover leunde oid. Hij reed iig over een heuvel in de weg heen en belande op z'n rug (met de motor boven op em). Ik kwam niet meer bij van het lachen aangezien ie in alle rust naar de getaway vehicle reed en er nog bijna was ook.
Ik had laatst dat ik in een tunnel reed en ik dit meemaakte:
Een poppetje viel van zijn motor steeg tot het plafond ( soort van zwevend) en bleef daar hangen..
http://www.xfire.com/video/70c0a/
Een poppetje viel van zijn motor steeg tot het plafond ( soort van zwevend) en bleef daar hangen..
http://www.xfire.com/video/70c0a/
Wat een geweldig spel, heb hem nu ook al een paar dagen en ben er helemaal verslingerd aan. Ook zo mega mooi hoe de stad ook leeft, en mensen op elkaar en alles reageren. Ook crashen met de auto is hilarisch. 
Even een vraagje, als je de 1e keer een afspraakje maakt met een meid aan het begin van het spel, krijg je ook van die kerel van het taxi bedrijf, die familie van je is, telefoon dat ie in elkaar geslagen word. Ik ben naar de vriendin gegaan en kon hem later van het ziekenhuis oppikken, maar wat was er gebeurt als ik hebt anders deed?
En wanneer komt dat stuk dat je een keuze moet maken tussen de rijke stinkerd, of die ander waardoor die ene een groter taxi bedrijf krijgt? En hoe heette deze?
Even een vraagje, als je de 1e keer een afspraakje maakt met een meid aan het begin van het spel, krijg je ook van die kerel van het taxi bedrijf, die familie van je is, telefoon dat ie in elkaar geslagen word. Ik ben naar de vriendin gegaan en kon hem later van het ziekenhuis oppikken, maar wat was er gebeurt als ik hebt anders deed?
En wanneer komt dat stuk dat je een keuze moet maken tussen de rijke stinkerd, of die ander waardoor die ene een groter taxi bedrijf krijgt? En hoe heette deze?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Iemand een tip hoe ik dit level het beste kan doen?
http://nl.wikigta.org/wik..._Your_Motorcycle_(GTA_IV)
Rijden op een motor en ook nog iemand neer schieten en je mag er ook niet eeuwig over doen... moeilijk, rijden op een motor en ook nog richten is niet zo mijn ding.
Jammer dat GTA niet de moeilijkheid aanpast als je iets bv al 10x hebt geprobeerd, maar echt niet verder komt.
http://nl.wikigta.org/wik..._Your_Motorcycle_(GTA_IV)
Rijden op een motor en ook nog iemand neer schieten en je mag er ook niet eeuwig over doen... moeilijk, rijden op een motor en ook nog richten is niet zo mijn ding.
Jammer dat GTA niet de moeilijkheid aanpast als je iets bv al 10x hebt geprobeerd, maar echt niet verder komt.
Je moet niet teveel gas willen geven. Des te sneller jij gaat, des te sneller de tegenstander gaat.
Zelfs al rijd jij in een snelle sportwagen en hun in een baggerauto, ze blijven sneller
De truc is om niet teveel gas te willen geven en gewoon gecontroleerd te rijden.
Zelfs al rijd jij in een snelle sportwagen en hun in een baggerauto, ze blijven sneller
De truc is om niet teveel gas te willen geven en gewoon gecontroleerd te rijden.
Verwijderd
Serieus? Mis ik nou een moeilijkheidsinstelling ofzo? Ik heb de legale versie, dat zou 't iig niet mogen zijn.Tukk schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:36:
[...]
Mij is het nog nooit gelukt om 4+ sterren af te schudden. Die helicopter blijft schieten, waardoor je op een bepaald moment dood gaat. Kwijt raken, zonder sprayen, is me daardoor nog nooit gelukt.
Een paar screenshotjes van de gemiddelde 4 sterren chase (let ook op de klok):

Oh noes! 4 sterren politie.

Duidelijk politie achter me aan. Nog expres langs een politiebureau gereden.

Ze zijn het spoor totaal bijster

Zie, bijna niks meer op de map.

Aha, ze hebben me weer te pakken.

Helaas, toch niet. De timer was om. 4 sterren politie weg met een gare taxi.
Zo gaat 't dus elke keer. Meer sterren is wel iets lastiger, maar die helicopters zijn bijv. heel eenvoudig af te schudden door wat hoge gebouwen op te zoeken. Voor 6 sterren is wat geschut (rpg / nades) wel handig om te hebben
Ja wat betreft 4 sterren ben ik helemaal met je eens. Soms doe je niet eens je best. Maar 6 sterren is toch echt ets te veel. Ik zal het eens bewust gaan proberen.
Dankje, dus als ik het goed begrijp playboy vermoorden heb je meer aan!
Maar wat is dat met die missie dat je of achter je 1e vriendin aangaat of roman gaat helpen?
Zo! Nu eindelijk uitgespeeld
afgelopen 3 á 4 dagen echt voor gaan zitten en gaan
echt supervet, echt van genoten. ben alleen op 62% nu ofzo, zit de rest alleen maar in respect en like, en andere vind dingen? minigames etc? daar heb ik dan niet echt zo'n zin in dan
De vriendschap van Dwayne, nee DAAR wordt je blij vanJoopieboy schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:07:
[...]
Dankje, dus als ik het goed begrijp playboy vermoorden heb je meer aan!
Maar wat is dat met die missie dat je of achter je 1e vriendin aangaat of roman gaat helpen?
zes sterren kan je gemakkelijk kwijtgeraken door een boot te nemen. het probleem is dat vanaf vijf de bruggen worden gesloten en dat je vast zit op het eiland. laat nu net de radius van 6 sterren het hele eiland overspannen
Ja ok, boten en helicopters kan je ver mee komen. Al wordt het op het water ook best zwaar volgens mij, iedereen met machine geweren op je te schieten vanaf boten. Maar ik zal het eens proberen met een auto.
Volgens mij is dat een loose-loose situatieJoopieboy schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:07:
(naja, roman is handig als je een taxi nodig hebt
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2009 10:00 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik wil graag voor de 100% gameprogress gaan, maar een opdracht van een random characture (Jeff) is al een tijdje geleden mislukt. Heb 'em daarna ook niet meer gezien op straat.
Kan ik nu nog 100% halen of niet?
bij mij komen die random characters zo weer opduiken somsdaniëlpunt schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:41:
Ik wil graag voor de 100% gameprogress gaan, maar een opdracht van een random characture (Jeff) is al een tijdje geleden mislukt. Heb 'em daarna ook niet meer gezien op straat.
Hoe heb je die laten mislukken? Het is naar een restaurant rijden en foto's maken, IMHO de meest simpele die ik tot nu toe heb gehad.daniëlpunt schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:41:
Weet iemand het minimale percentage dat je moet halen om het spel uit te spelen, is dat rond de 60%?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Geloof het ook. Heb er wel eens een platgereden of overgeslagen omdat je net met 'n date onderweg bent oidLuqq schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:48:
[...]
bij mij komen die random characters zo weer opduiken somsook als er eentje mislukt is..
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Volgens mij ligt dat ook rond de 60% inderdaad. Toen ik mijn storyline had uitgespeeld zat ik op 63%, maar ik had wel enkele andere missies gedaan (random characters, races van Brucie)Tukk schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:48:
[...]
Hoe heb je die laten mislukken? Het is naar een restaurant rijden en foto's maken, IMHO de meest simpele die ik tot nu toe heb gehad.
Weet iemand het minimale percentage dat je moet halen om het spel uit te spelen, is dat rond de 60%?
Bij de tweede encounter kwam de auto ergens vast te zitten en vatte toen vlam.Tukk schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:48:
[...]
Hoe heb je die laten mislukken? Het is naar een restaurant rijden en foto's maken, IMHO de meest simpele die ik tot nu toe heb gehad.
En de hele verhaallijn is 60% inderdaad
[ Voor 5% gewijzigd door daniëlpunt op 03-02-2009 14:59 ]
Ik heb die ook laten mislukken de 1e keer, puur en alleen omdat ik deed wat Jeff later zelf doet
Ik heb alleen alle missies gedaan, en zit op 61,80% idd. Ga nu verder met die minigames en een vriendin zoekenTukk schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:48:
[...]
heb nu eindelijk t 3e eiland vrijgespeeld!
Ik ben trots op mezelf
Is er iemand die een vaste plek weet waar ik een Shafter vandaan kan halen? (liefste ook nog die getunede variant)
Ik ben trots op mezelf
spoiler:
Ik heb de coke Elizabetha missie zo mooi opgelost vind ik zelf
Alle missies gedaan behalve die. Ik leerde Dwayne kennen en werd daar buddies mee. Toen kon ik m bellen voor backup
Dus ik Elizabetha-missie gestart,naar dat ziekenhuis toe gereden. en Dwayne gebeld. Kwamen er een stel van die mannetjes van Dwayne helpen!
Toen was t zo klaar eigenlijk
Is er iemand die een vaste plek weet waar ik een Shafter vandaan kan halen? (liefste ook nog die getunede variant)
Loose loose? Huh?SinergyX schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:59:
[...]
Volgens mij is dat een loose-loose situatie
(naja, roman is handig als je een taxi nodig hebt).
Maar roman is idd best wel handig.
En een auto jatten is ook wel ff wennen, in gta sa/vc/3 etc sprong ik gewoon voor een auto en stopten ze, ben nu al een paar keer platgereden, door de voorruit geklapt, aan de deur hendel meegesleurd enzo.
Meestal richt ik met mn pistol op het hoofd van de bestuurder, dan stapt de persoon meestal direct uit.Joopieboy schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:39:
[...]
Loose loose? Huh?
Maar roman is idd best wel handig.
En een auto jatten is ook wel ff wennen, in gta sa/vc/3 etc sprong ik gewoon voor een auto en stopten ze, ben nu al een paar keer platgereden, door de voorruit geklapt, aan de deur hendel meegesleurd enzo.
Hoef je alleen nog maar zelf in te stappen
http://www.gta4.net/missions/chapter-one.php#clean-getaway
Ik ben met bovenstaande missie bezig, maar niko belt vlad niet. Daardoor kan ik de missie niet uitspelen. Ik heb het al een paar keer opnieuw geprobeert, maar niks. Heb een oude save (van voor de eerste vlad missie) geladen, maar die werkt ook niet.
Ideeën?
Ik ben met bovenstaande missie bezig, maar niko belt vlad niet. Daardoor kan ik de missie niet uitspelen. Ik heb het al een paar keer opnieuw geprobeert, maar niks. Heb een oude save (van voor de eerste vlad missie) geladen, maar die werkt ook niet.
Ideeën?
Je moet hier zelf je tel pakken en Vlad bellen toch?bassie schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:53:
Ideeën?
Dat gaat niet goed?
In die walkthrough staat dat dat automagisch moet gebeuren, maar dat gebeurt niet. Als ik zelf bel krijg ik een voicemail.
Ik kan hierover niets anders vinden dan dat het aan de update moet liggen.
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=394412
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=394412
Een legale versie installeren, het is een bug welke door R* is ingevoerd met patch 2 om de cracks tegen te gaan.bassie schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:53:
Ideeën?
Gewoon een pantser wagen opzoeken (zo'n groen-grijze).Tukk schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:36:
[...]
Schoten vanuit een Heli deden daar bij mij niks mee..
Maar die wagens zie je toch bijna nooit . ben er pas 2 tegen gekomen waar van 1 voor een missie.Hoyden schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:18:
[...]
Gewoon een pantser wagen opzoeken (zo'n groen-grijze).
Schoten vanuit een Heli deden daar bij mij niks mee..
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Ik heb vandaag maar is de video-editer uitgeprobeert. Werkt leuk maar ik vind het irritant dat bij elke actie moet laden..
Dit is in ieder geval wat eruit is gekomen: (zijn alle momenten waar ik f2 had geramd omdat ik het wel grappig vond)
http://youtube.com/watch?v=hxTuyawRxnY
Dit is in ieder geval wat eruit is gekomen: (zijn alle momenten waar ik f2 had geramd omdat ik het wel grappig vond)
http://youtube.com/watch?v=hxTuyawRxnY
[ Voor 41% gewijzigd door daaan_1992 op 04-02-2009 23:32 ]
Leuk filmpje!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Stiekem hoop ik dat de PS3/xbox versie nu ook die editor erbij krijgt, als ik zo youtube bekijk is het echt leuke gadget
(en kan ik mijn meest hilarische momenten online goed vastleggen
)
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2009 16:27 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach, tis maar net waar je je bevind.Dark Angel schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:46:
[...]
Maar die wagens zie je toch bijna nooit . ben er pas 2 tegen gekomen waar van 1 voor een missie.
Er is een gebied daar staan ze met bosjes geparkeerd in een soort loods met aparte garageboxen..
Helaas kan ik de locatie niet zo aanwijzen
Ja is inderdaad wel leuk! Had nu op al mijne leuke momentjes op f2 gedrukt en dat bij elkaar gegooit..SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:27:
Stiekem hoop ik dat de PS3/xbox versie nu ook die editor erbij krijgt, als ik zo youtube bekijk is het echt leuke gadget(en kan ik mijn meest hilarische momenten online goed vastleggen
)
Enige nadeel is dus die lange laadtijden bij video-editor!
Verwijderd
Ik zit de laatste tijd weer mijn eerste savegame te spelen, waarin ik wel de verhaallijn uitgespeeld heb maar ik kan hier geen 100% meer halen.
Ik heb hoofdzakelijk heel veel met de politie lopen knokken en heel veel het loodje gelegd, zoveel zelfs dat ik nu nog maar zo'n $15000 over heb, maar ik heb wel lol gehad.
Nu kreeg ik net een sms van Carmen dat ze me miste oid, dus ik denk waarom niet en belde haar voor een date. Ik nam haar mee naar de Burger Shot in Bohan en toen merkte ik iets vreemds tijdens de cutscene waarin ze naar binnen lopen. Ik zou bijna zweren dat rechts in beeld Kiki aan kwam lopen al scheldend. Het zou misschien een ped geweest kunnen zijn, maar ze riep dingen die ik niet eerder gehoord heb van een ped.
Misschien dat iemand dit ook al eens meegemaakt heeft, het gebeurde in SA ook wel eens dat een jaloers ander vriendinnetje op kwam dagen tijdens een date.
Ik had nog op F2 gedrukt net na de cutscene, maar de cutscene werd niet meegenomen in het filmpje.
edit: Ondertussen weet ik zeker dat het Kiki was. Ik had m'n game gesaved in Bohan en ga net weer terug nadat ik bovenstaande hier neergekalkt had. Ik ben net buiten de deur en toen belde Kiki zeurend over dat soort sletten e.d. Grappig dat ik dit nog nooit eerder gehad heb.
Ik had weer op F2 gedrukt maar als ik het terug kijk hoor ik het gezeur van Kiki niet alleen het antwoord van Niko.
spoiler:
Roman is dood en ik heb nooit alle taxiritjes volbracht.
Ik heb hoofdzakelijk heel veel met de politie lopen knokken en heel veel het loodje gelegd, zoveel zelfs dat ik nu nog maar zo'n $15000 over heb, maar ik heb wel lol gehad.
Nu kreeg ik net een sms van Carmen dat ze me miste oid, dus ik denk waarom niet en belde haar voor een date. Ik nam haar mee naar de Burger Shot in Bohan en toen merkte ik iets vreemds tijdens de cutscene waarin ze naar binnen lopen. Ik zou bijna zweren dat rechts in beeld Kiki aan kwam lopen al scheldend. Het zou misschien een ped geweest kunnen zijn, maar ze riep dingen die ik niet eerder gehoord heb van een ped.
Misschien dat iemand dit ook al eens meegemaakt heeft, het gebeurde in SA ook wel eens dat een jaloers ander vriendinnetje op kwam dagen tijdens een date.
Ik had nog op F2 gedrukt net na de cutscene, maar de cutscene werd niet meegenomen in het filmpje.
edit: Ondertussen weet ik zeker dat het Kiki was. Ik had m'n game gesaved in Bohan en ga net weer terug nadat ik bovenstaande hier neergekalkt had. Ik ben net buiten de deur en toen belde Kiki zeurend over dat soort sletten e.d. Grappig dat ik dit nog nooit eerder gehad heb.
Ik had weer op F2 gedrukt maar als ik het terug kijk hoor ik het gezeur van Kiki niet alleen het antwoord van Niko.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 12:16 ]
Je kunt wel nog 100% halen. 
Het is zo op elkaar afgesteld dat het wel nog gaat.
spoiler:
Die taxi ritjes zijn namelijk niet noodzakelijk voor de 100%, alleen de ritjes voor LJ.
Het is zo op elkaar afgesteld dat het wel nog gaat.
Life is complicated
Verwijderd
Damn en ik maar denken dat ik tien taxiritjes nodig had. Thnx voor de info, heb ik het toch verkeerd begrepen uit één of andere 100% lijst.
Ik denk dat ik bij die eerste savegame ook eens voor de 100% ga. Heb ik voor mijn 100% game eigenlijk voor niks 10 ritten gereden, achja je krijgt er een achievement voor dacht ik.
Ik denk dat ik bij die eerste savegame ook eens voor de 100% ga. Heb ik voor mijn 100% game eigenlijk voor niks 10 ritten gereden, achja je krijgt er een achievement voor dacht ik.
(Hele) uitgebreide videopreview van Lost and Damned: http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=48
Ook met hints naar de volgende episode die later dit jaar komt.
Verwijderd
Ziet er strak uit, heb wel zin in volgende weekPWM schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:30:
(Hele) uitgebreide videopreview van Lost and Damned: http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=48
Yeah!
Heb de 100%, nog 1 Singleplayer Achievement en dan is de rest multiplayer.
Vind het zo jammer dat devs altijd multiplayer achievements erin doen, dan ben je verplicht om online te gaan, en soms zijn ze nog niet eens te halen omdat er te veel mensen lijp aan het doen zijn.
Heb zin in The Lost And Damned, word erg vet!
Het idee dat Johnny al langer in LC is vind ik erg vet, voel ik me wat meer connected met de stad.
Heb de 100%, nog 1 Singleplayer Achievement en dan is de rest multiplayer.
Vind het zo jammer dat devs altijd multiplayer achievements erin doen, dan ben je verplicht om online te gaan, en soms zijn ze nog niet eens te halen omdat er te veel mensen lijp aan het doen zijn.
Heb zin in The Lost And Damned, word erg vet!
Het idee dat Johnny al langer in LC is vind ik erg vet, voel ik me wat meer connected met de stad.
Life is complicated
Verwijderd
Kwam nog wat vaags tegen. Als je auto zo erg kapot is dat hij niet meer start, pak dan je telefoon en bel een random nummer. Ineens start je auto weer
Misschien een simpele vraag voor sommigen,
Waar kan ik mijn saved games vinden?
Helaas kan ik hem sinds de laatste (en eerste) vastloper niet meer openen.. Het spel liep vast tijden het auto saven na een missie.
Vista geeft aan "GTA 4 werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing".
Helaas komt die oplossing er niet. Aangezien ik midden in de game zit zou ik het spel heel graag afmaken...
Kan iemand zeggen hoe ik mijn saved games veilig kan stellen? Of is het probleem op te lossen?
Waar kan ik mijn saved games vinden?
Helaas kan ik hem sinds de laatste (en eerste) vastloper niet meer openen.. Het spel liep vast tijden het auto saven na een missie.
Vista geeft aan "GTA 4 werkt niet meer, er wordt gezocht naar een oplossing".
Helaas komt die oplossing er niet. Aangezien ik midden in de game zit zou ik het spel heel graag afmaken...
Kan iemand zeggen hoe ik mijn saved games veilig kan stellen? Of is het probleem op te lossen?
Als je heel de tijd ingelogd ben geweest kan je als het goed is als je weer inlogt op live zo je savegame terughalen.
Verwijderd
http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index2.html
final trailer voor the lost and dammed , vooral op het eind is wel grappig
is een 20gb xbox hard disk eigenlijk genoeg? voor lost and dammed , kan het nergens vinden
is een 20gb xbox hard disk eigenlijk genoeg? voor lost and dammed , kan het nergens vinden
De nieuwe multiplayer modus klinken iig heel erg goed:
Witness Protection
In de modus Witness Protection draait alles om een bus met kroongetuigen. Eén team speelt de politie en dient de bus te beschermen en de getuigen af te leveren bij gevangenissen verspreid over de stad. Het andere team speelt de motorclub The Lost en dient dit te voorkomen door de getuigen vroegtijdig te doden. Dit kan door de bus op te blazen, maar ook door de getuigen door het raampje heen neer te knallen of wanneer ze vanuit de bus naar de gevangenis lopen. De leukste rol is weggelegd voor de speler die de bus mag besturen.
Lone Wolf Biker
In Lone Wolf Biker is één iemand het doelwit van alle andere spelers. De bedoeling is om zo lang mogelijk in leven te blijven en bepaalde checkpoints te bereiken. Iedereen begint weliswaar op een motor, maar ook andere voertuigen zijn te jatten in deze chaotische modus. Own the City is een variant op Turf War, waarin je bepaalde gebieden voor jouw motorgang dient te claimen door de vijanden erin uit te schakelen.
Chopper vs. Chopper
Voor twee spelers is er de modus Chopper vs. Chopper, waarin een helikopter het opneemt tegen een motorrijder - beiden 'chopper' in het Engels. De motorrijder dient zoveel mogelijk checkpoints te bereiken, de helikopter moet dat proberen te voorkomen door hem neer te schieten. Lukt dat, dan wisselen de rollen om.
Club Business
Nog niet bekend![]()
van gamer.nl
ZatVerwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:07:
http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index2.html
Chopper vs. Chopper
Dat klinkt goed, zal veel uur in gaan zitten haha.
Nog een paar daagjes en we kunnen spelen.
Dat klinkt goed, zal veel uur in gaan zitten haha.
Nog een paar daagjes en we kunnen spelen.
Life is complicated
Die nieuwe multiplayer modes klinken wel cool, vooral die met de bus vol getuigen
Al kan ik me voorstellen dat er vaak gewoon die bus op wordt geblazen, en dat het daarmee saai wordt.
Maar goed, ik heb een PS3 dus ik zal die multiplayer modes moeten missen (de rest boeit me niet heel erg).
Al kan ik me voorstellen dat er vaak gewoon die bus op wordt geblazen, en dat het daarmee saai wordt.
Maar goed, ik heb een PS3 dus ik zal die multiplayer modes moeten missen (de rest boeit me niet heel erg).
Verwijderd
Zo de verhaallijn uitgespeeld, nu nog even wat trophy's verzamelen, gaan vast nog wel wat uurtjes inzitten.
Verwijderd
Ik moet toch één negatief ding kwijt over GTA IV, verder imo een brilliant spel weer maar...
...ik mis ontzettend een geluiddemper op één of ander wapen. Pas weer 196 duiven de duivenhel in geholpen, 4 stuks had ik al eerder al dan niet per ongeluk van de wereld gejaagd (1 per ongeluk opgeblazen toen ik een granaat uit mijn auto liet vallen, dingen zijn glad). Het punt is dat je het voortdurend weer aan de stok krijgt met de politie, een geluiddempertje had zoveel verschil gemaakt... zo jammer.
...ik mis ontzettend een geluiddemper op één of ander wapen. Pas weer 196 duiven de duivenhel in geholpen, 4 stuks had ik al eerder al dan niet per ongeluk van de wereld gejaagd (1 per ongeluk opgeblazen toen ik een granaat uit mijn auto liet vallen, dingen zijn glad). Het punt is dat je het voortdurend weer aan de stok krijgt met de politie, een geluiddempertje had zoveel verschil gemaakt... zo jammer.
Verwijderd
OMG! Max Cavalera als DJ in The Lost and the Damned? Alleen daarvoor is het de moeite waard.
Idd of als je even wat banden lek wil schieten.Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:23:
Ik moet toch één negatief ding kwijt over GTA IV, verder imo een brilliant spel weer maar...
Zelf moet ik nog een aantal missie's van PB en JP, ben benieuwd
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat het spel vastloopt. Ik weet niet zeker of dat nou komt door die patch 1.2 of door mijn nieuwste Catalyst 9.1 videokaart driver. Ik heb een niet overgeklokt Core i7 920 systeem met 6GB ram en een HD4870 X2. Qua settings heb ik het zo ingesteld dat ik in de groene zone blijf qua geheugengebruik, dus dit zal het probleem niet zijn. Ik draai Vista 64bits SP1.
Mijn vraag aan jullie: Ondervinden jullie ook regelmatig crashes? Graag wil ik weten of het aan GTA ligt, aan de ATI drivers of aan Vista..
Mijn vraag aan jullie: Ondervinden jullie ook regelmatig crashes? Graag wil ik weten of het aan GTA ligt, aan de ATI drivers of aan Vista..
Goud is geen geld
Sinds net wel. Een hoop freezes met bijbehorende recovers naar Windows + 1 echte freeze. Ik ga m'n Q9550 nog iets verder terugklokken, als dat het oplost dan heb ik niets gezegd.
Edit
Q9550 met 2GB mem, HD4850 512MB.
Edit
Q9550 met 2GB mem, HD4850 512MB.
[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 14-02-2009 12:42 ]
Ja ik ondervind ze ook veel vaker sinds die patch, ook die irritante video mem error, terwijl het voor die patch sporadisch was.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hier loopt t regelmatig vast (dagelijks) kan zo makkelijk 2 uur achter elkaar gamen, of het loopt binnen 10 min vast. en ik MOET volle reboot doen want terug naar windows gaat niet.
Q6600, 8800 GTX. 4 gig RAM
Hebben jullie wel eens iemand nederlands horen praten? Ik zonet wel.
Ik was in een bootje aan het varen, maar zag een mooier bootje
dus voer er op af en schoot de bestuurder neer. Hij had nog een vriendin bij zich, en terwijl zij van de boot afsprong hoorde ik opeens iets in de trant van: "Nee nee, je mag niet weggaan!". Het kwam duidelijk van haar af, ik zat midden op het water en er was verder niemand.
En ja de stem was in-game.
Ik was in een bootje aan het varen, maar zag een mooier bootje
En ja de stem was in-game.
Hoe krijg ik die Kate nou het bed in? 
Ik ben al zovaak met haar uit geweest, en nu heb ik eindelijk de goeie kleren aan... Maar nog noemt ze me een maniac als ik het probeer
Ik ben al zovaak met haar uit geweest, en nu heb ik eindelijk de goeie kleren aan... Maar nog noemt ze me een maniac als ik het probeer
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je hebt wel de juiste parfum op?Vis schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:18:
Ik wil weten hoe ik aan Kiki kan komen
ah, "Nee nee, alsjeblieft niet vechten" was het dus
thnx
Verwijderd
Zoo eindelijk uitgespeeld, in 29 uur en 29 minuten dus de <30 uur trophy is ook binnen!
Maar waar kan ik al me verdiende trophies terugvinden??
Overzichtje resultaten:
missions passed 94
missions failed 24
total money 603.548
busted 0
died 16
killed 835 people
bullets fired 18.667
cars stolen 175
wanted 6 level 2.53 minutes
longest cop chase time 7.46 minutes
Maar waar kan ik al me verdiende trophies terugvinden??
Overzichtje resultaten:
missions passed 94
missions failed 24
total money 603.548
busted 0
died 16
killed 835 people
bullets fired 18.667
cars stolen 175
wanted 6 level 2.53 minutes
longest cop chase time 7.46 minutes
Volgens mij is het niet mogelijk kate in bed te krijgen.Vis schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:18:
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Vandaag weer eens wat aan het rondracen geweest, nog 3 races rijden/winnen voor de PS3 Trophy.
Zover ik mij kan herinneren was dit de slechtste en chaotische start die ik ooit gehad heb
Wel gewonnen gelukkig. Stukje vliegen deed wonderen.
Beetje slechte quality, maar het is zichtbaar: http://www.justin.tv/clip/430dfc8e8f4f841e
En ik moet nog steeds 9.25% tot de 100%, alleen ik heb momenteel geen idee meer wat er nog over is
Zover ik mij kan herinneren was dit de slechtste en chaotische start die ik ooit gehad heb
Beetje slechte quality, maar het is zichtbaar: http://www.justin.tv/clip/430dfc8e8f4f841e
En ik moet nog steeds 9.25% tot de 100%, alleen ik heb momenteel geen idee meer wat er nog over is
[ Voor 13% gewijzigd door Nakebod op 15-02-2009 16:57 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zelfde knop als in een auto stappen, tenminste op de PS3.Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:14:
Hoe kan ik ook alweer een ladder op klimmen?
Verwijderd
Ah dat is um bedanktGreenSky schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:18:
[...]
Zelfde knop als in een auto stappen, tenminste op de PS3.
Verwijderd
Kiki kun je via internet ontmoeten, dus ga naar een internetcafe en zoek haar op via de dating site.la_fusion schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:29:
[...]
Je hebt wel de juiste parfum op?
Ik wil weten hoe ik aan Kiki kan komenMoet nog een drietal missie's maar ben haar nog niet tegen gekomen..
Ej, dat mis ik nog in GTA4, scammailtjes... Russian Brides enzo, dat ze je geld afhandig proberen te makenVerwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:41:
[...]
Kiki kun je via internet ontmoeten, dus ga naar een internetcafe en zoek haar op via de dating site.
Zelf gister weer 2 uur wezen multi'en, ging leuk, tot er weer eens een gast met een machineRPG kwam... Pfff, fix die zooi eens rockstar
"Mekker, blaat"
Mja dat gebeurt soms nog wel eens in MP: er zijn mensen die de config van bepaalde wapens wijzigen, waardoor een MP5 opeens raketten afvuurt. Komt omdat Rockstar er nooit over na heeft gedacht om de inhoud van die bestanden op de één of andere manier te beveiligen tegen overschrijving.GreenSky schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:08:
machineRPG?
Verder wel aardig als iedereen correct speelt, dat MP.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Wat is het opvallend rustig rondom The Lost & Damned die morgen op xbox live staat voor 1600 (?) punten.
Wie gaat hem aanschaffen? Ik denk ik meteen zodra ik thuis ben, of wanneer kunnen we de eerste reviews verwachten, misschien dat ik daar dan nog even op wacht.
Wie gaat hem aanschaffen? Ik denk ik meteen zodra ik thuis ben, of wanneer kunnen we de eerste reviews verwachten, misschien dat ik daar dan nog even op wacht.
Wat is het gunstigst voor het verloop van het verhaal, als ik in de missie Blood Brothers
spoiler: title
Derrick neerknal, of Francis?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geloof me, die Lost and Damned word morgen, op de eerste dag, gewoon 1 miljoen keer gedownloadmonnick schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:37:
Wat is het opvallend rustig rondom The Lost & Damned die morgen op xbox live staat voor 1600 (?) punten.
Morgenochtend, 09.00, staat hij online.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 16-02-2009 20:18 ]
monnick schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:14:
spoiler:Derrick neerknallen, die Francis kan wanted sterren verwijderen
spoiler:
Één van je dates in het spel kan precies hetzelfde doen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Oh dat kende ik niet. Ik speel ook de PS3 versie, dan heb je dat niet.d_star schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:15:
[...]
Mja dat gebeurt soms nog wel eens in MP: er zijn mensen die de config van bepaalde wapens wijzigen, waardoor een MP5 opeens raketten afvuurt. Komt omdat Rockstar er nooit over na heeft gedacht om de inhoud van die bestanden op de één of andere manier te beveiligen tegen overschrijving.
Verder wel aardig als iedereen correct speelt, dat MP.
Ik vermaak me altijd prima, al zijn er soms wel wat ontzettend stomme figuren die de boel verklooien.
Zo, en dan eindelijk gisteren de single player storyline uitgespeeld! Erg tof, maar ik krijg de indruk dat veel mensen hier voor de
Ikzelf heb om drie redenen eigenlijk de
En toch is * d_star niet helemaal happy met op deze manier het spel laten aflopen...
Ik mis
spoiler:
tak hebben gekozen?revenge-
Ikzelf heb om drie redenen eigenlijk de
spoiler:
tak gekozen:money-
spoiler:
- "NIKOOOOO CUZIIIIINNNN LET OES KO DRIENKIENG TOEKETHER" Oh god wat zijn die telefoontjes schijt-irritant.. Als die assassin 'm niet had afgemaakt, had ik zelf een stuk lood door het voorhoofd van die Roman gejaagd! Good riddens, imho!!
- Je kan Kate batsen. Althans, dat dacht ik. Nu probeer ik nadat de storyline is afgelopen haar te bellen, maar mevrouwtje neemt mooi niet op.. Wat is dat nou? Had ik haar net zo goed af kunnen laten knallen!
- Je krijgt een bak geld waar je 'U' tegen zegt. Altijd handig, als je die achievement van een miljoen dollar probeert te halen. Het schiet ook lekker op, moet ik zeggen...
- Je kan Kate batsen. Althans, dat dacht ik. Nu probeer ik nadat de storyline is afgelopen haar te bellen, maar mevrouwtje neemt mooi niet op.. Wat is dat nou? Had ik haar net zo goed af kunnen laten knallen!
- Je krijgt een bak geld waar je 'U' tegen zegt. Altijd handig, als je die achievement van een miljoen dollar probeert te halen. Het schiet ook lekker op, moet ik zeggen...
En toch is * d_star niet helemaal happy met op deze manier het spel laten aflopen...
Ik mis
spoiler:
Roman!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik koop 'em meteenmonnick schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:37:
En het kost 1600 punten inderdaad.
Het haalt in de reviews hoge cijfers. Lijkt me een toppertje, meer missies en meer verhaal. Minder gezeur erom heen en iets gemakkelijker qua checkpoints (wat dat betreft is gta echt zo 1999)
Verwijderd
Dagelijks vastlopen hè? Ik had dat tussen elke twee missies…. Ik kon dus nooit langer spelen dan 25 minuutjes. Toch zit ik nu al op 36% voltooid. Ik heb last van twee zaken: of GTA IV loopt zelf vast of ik krijg de RESC10 waarschuwing van de videomemory. Toch heb ik 1GB op mijn 9800M GTX zitten. Na die errors hoef ik Vista.64 gelukkig niet opnieuw te starten, ik kan meteen de game herstarten vanuit Social Club.Speedlink schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:42:
Hier loopt t regelmatig vast (dagelijks) kan zo makkelijk 2 uur achter elkaar gamen, of het loopt binnen 10 min vast. en ik MOET volle reboot doen want terug naar windows gaat niet.
Gisteravond half tien had ik weer wat vastlopers en toen wilde ik er definitief mee stoppen, maar niet voor ik een laatste optie bekeken had. Ik heb de texture quality naar medium gezet en voor de rest alles op zijn hoogst met 50/50/50/8 @ 1440x900. Toen was het opeens half een en had ik non-stop zitten spelen!
Kennelijk zit er dus iets niet lekker met nieuwere nVidia videokaarten. SLI werd eerst ook al niet herkend/gebruikt in GTA IV tot dat de 181.xx drivers uitkwamen. Ik heb nu de 185.20 drivers geïnstalleerd en alles gaat echt als een trein.
Is GTA IV nu minder mooi met medium textures? Vannacht had ik geen tijd screenies te nemen, dat komt nog. Hoe dan ook ziet het er nog steeds geweldig uit!
Verdere gegevens van m'n laptopje:
- Intel Core 2 Extreme X9100
- nVidia 9800M GTX /w 1GB
- nVidia 185.20 (van laptop2go video).
- Vista 64 /w 4GB
Thnx voor je tip maat! Ik zal vanmiddag eens ff de medium textures rommel uitproberen, kijken of dat idd de speelbaarheid verhoogt. Dit is namelijk echt bloedirritant. Ik ben al bijna op t eind van de storyline, moet je nagaan hoeveel van die vastlopers ik al achter de rug heb.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 08:11:
[...]
Dagelijks vastlopen hè? Ik had dat tussen elke twee missies…. Ik kon dus nooit langer spelen dan 25 minuutjes. Toch zit ik nu al op 36% voltooid. Ik heb last van twee zaken: of GTA IV loopt zelf vast of ik krijg de RESC10 waarschuwing van de videomemory. Toch heb ik 1GB op mijn 9800M GTX zitten. Na die errors hoef ik Vista.64 gelukkig niet opnieuw te starten, ik kan meteen de game herstarten vanuit Social Club.
Gisteravond half tien had ik weer wat vastlopers en toen wilde ik er definitief mee stoppen, maar niet voor ik een laatste optie bekeken had. Ik heb de texture quality naar medium gezet en voor de rest alles op zijn hoogst met 50/50/50/8 @ 1440x900. Toen was het opeens half een en had ik non-stop zitten spelen!
Kennelijk zit er dus iets niet lekker met nieuwere nVidia videokaarten. SLI werd eerst ook al niet herkend/gebruikt in GTA IV tot dat de 181.xx drivers uitkwamen. Ik heb nu de 185.20 drivers geïnstalleerd en alles gaat echt als een trein.
Is GTA IV nu minder mooi met medium textures? Vannacht had ik geen tijd screenies te nemen, dat komt nog. Hoe dan ook ziet het er nog steeds geweldig uit!
Verdere gegevens van m'n laptopje:
- Intel Core 2 Extreme X9100
- nVidia 9800M GTX /w 1GB
- nVidia 185.20 (van laptop2go video).
- Vista 64 /w 4GB
Aaaaaah waar blijft die LOST & DAMNED add-on?!
Let op:
Het performance topic is hier.
Het performance topic is hier.