Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:18:
Aaaaaah waar blijft die LOST & DAMNED add-on?! :D :|
Dat vroeg ik me ook al af!

Ik keek op http://www.rockstargames....nddamned/index2.html#info en vond:
Starting February 17th, 2009 worldwide at 3:00 AM Eastern Standard Time
Dus volgens mij staat ie om 10 uur nederlandse tijd online...

edit: nee, est is 6 uur vroeger, dus ad ie al online moeten zijn, maar ik zie em nergens :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 09:30 . Reden: Correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ind0mi schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:18:
Aaaaaah waar blijft die LOST & DAMNED add-on?! :D :|
Gaat inderdaad niet erg hard...

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/24m7vxi.jpg

Oh wacht, hoor net het geluidje dat ie klaar is :) Mooi, ik ga lekker spelen! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

haha kool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Hmmm ik zie hem nog niet op de Marketplace via de PC, heb de Xbox thuis aanstaan en hoef eigenlijk van hier uit alleen maar de download aan te klikken maar dat gaat nu dus niet :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:53:
Hmmm ik zie hem nog niet op de Marketplace via de PC, heb de Xbox thuis aanstaan en hoef eigenlijk van hier uit alleen maar de download aan te klikken maar dat gaat nu dus niet :+
Ik heb hetzelfde probleem. Had me leuk geleken als ik vanavond thuiskom uit m'n werk, om em dan gelijk te spelen.. Misschien komt ie op de site iets later te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:01:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Had me leuk geleken als ik vanavond thuiskom uit m'n werk, om em dan gelijk te spelen.. Misschien komt ie op de site iets later te staan.
Heb al vaker gemerkt dat de site wat achter loopt, komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:01
Damn you, ik moet eerst nog points halen en werken vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik kon 'em net gewoon in mijn download wachtrij zetten via de site :) Hier een directe link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
22% and counting :) Download gaat inderdaad niet erg hard, maar ik kan nog wel even wachten. Heb toch vakantie, dus dat gaat helemaal goed komen. Heb er zin in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniëlpunt schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:07:
Ik kon 'em net gewoon in mijn download wachtrij zetten via de site :) Hier een directe link.
Daniël, je bent een held!
Nu snap ik alleen niet, waarom ik die link nergens zag..

Zo, nu rustig aan het werk, en vanavond Liberty City weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

daniëlpunt schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:07:
Ik zag 'm ook niet, hartstikke bedankt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3% gaat echt traag. merja ergens logisch natuurlijk

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:15:
[...]

Daniël, je bent een held!
Nu snap ik alleen niet, waarom ik die link nergens zag..

Zo, nu rustig aan het werk, en vanavond Liberty City weer in :)
Geen dank :)

Ik zag 'em in de eerste instantie ook niet staan, maar na een refresh wel. Moet alleen nog werken tot 18.00 uur ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Klaar en nu spelen :)

Eerste bug al gevonden haha.

spoiler:
Als je boven op het dak van het clubhuis staat kan je tv kijken, als je stopt met kijken sta je opeens in de kamer van de tv ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Slaapje op 17-02-2009 11:17 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me meteen opvalt is dat de bikers weer overal tegen aan rijden , ik reed langs een gang member , en hij knalt zo tegen een auto aan (die stil stond) beetje jammer merja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Okee, een eerste snelle indruk van TLAD.

Heb de eerste 3 missies gedaan en het speelt lekker weg. Rijden op de motor is een eitje vergeleken met eerst want je kunt nu bijv. achterop een auto knallen zonder dat je eraf vliegt. Meteen vanaf het begin heb je een sawn-off shotgun met ammo en tijdens de eerste missie kun je een uzi scoren. Niet dat het nodig is want alle health, armour en wapen pakketjes liggen op hun vertrouwde plek in Liberty City.

En in plaats van duiven moet je nu seagulls killen :+

Dat formatie rijden is wel geinig maar het logo op de weg dat je dan ziet is huge! Beetje overdreven als je het mij vraagt. Het clubhuis is wel cool gedaan met verschillende kamers en een bar met een kooidanseres.Voor de rest is het een rare ervaring om ineens als iemand anders te spelen, Johnny loopt ook zo maf, als ie rent is het net of er 2 houtblokken onder z'n armen zitten :> En ik heb nu al een bloedhekel aan Billy en Earl heb ik per ongeluk van z'n motor geschoten tijdens de 2e missie dus die is alreeds "deceased" >:)

Klein minpuntje is wel dat TLAD de save-slots deelt met Niko. Dus voor beiden heb je 12 slots + 1 voor de auto-save.

Zo, nu weer verder met wapens verzamelen :*)

Edit @ hierboven: ze rijden inderdaad nogal klunzig maar volgen je wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Bobnofski op 17-02-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zie je nog verschillen in kwaliteit in gfx/framerate? Ze zouden die als het goed is aanpassen. Deels doordat ze de enigine een upgrade hebben gegeven, deels doordat ze nu de HD kunnen gebruiken, omdat iedereen die TLAD heeft, ook een HD op zijn Xbox heeft geprikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02
Is de telefoon waar je ingehuurd wordt voor moordaanslagen op het derde eiland een integraal deel van de storyline? Of kan ik deze missies zonder problemen overslaan?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:53:
Zie je nog verschillen in kwaliteit in gfx/framerate? Ze zouden die als het goed is aanpassen. Deels doordat ze de enigine een upgrade hebben gegeven, deels doordat ze nu de HD kunnen gebruiken, omdat iedereen die TLAD heeft, ook een HD op zijn Xbox heeft geprikt :)
ik zie weinig verschil, zeg maar zo goed als niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Je kan ze gewoon overslaan :) Maar waarom zou je dat doen? Ik vond het best leuke missie's om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 11:53:
Zie je nog verschillen in kwaliteit in gfx/framerate? Ze zouden die als het goed is aanpassen.
Het ziet er exact hetzelfde uit, dwz de blur staat nog steeds aan en bij felle zon is de bloom zwaar overdone. Default staat het nieuwe noise-filter aan maar ik vind het er niet mooier van worden. De framerate lijkt iets soepeler maar qua pop-ups is er niets veranderd. En als je met de bende op stap gaat is er veel minder verkeer waardoor het ook beter draait.

Net ontdekt dat je voor een achievement weer onder de bruggen door moet vliegen 8)7 En de oude unique jumps zijn in slo-mo maar tellen verder niet mee. Heb wel al een paar keer moeten lachen door het commentaar van de bikers voor het clubhuis en peds op straat zeggen ook andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02
daniëlpunt schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:11:
Je kan ze gewoon overslaan :) Maar waarom zou je dat doen? Ik vond het best leuke missie's om te doen.
Omdat ik de verhaallijn nu eindelijk wel eens wil uitspelen. Ben al sinds de release bezig :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vanmiddag ook maar eens proberen... ik ben wel benieuwd of het de 800 1600 (!?) ms punten waard is.

Hopelijk houdt de Lost and Damned me zoet totdat GTA: Chinatown Wars uitkomt...

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 17-02-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobnofski schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:34:
[...]

Het ziet er exact hetzelfde uit, dwz de blur staat nog steeds aan en bij felle zon is de blend zwaar overdone. Default staat het nieuwe noise-filter aan maar ik vind het er niet mooier van worden. De framerate lijkt iets soepeler maar qua pop-ups is er niets veranderd. En als je met de bende op stap gaat is er veel minder verkeer waardoor het ook beter draait.

Net ontdekt dat je voor een achievement weer onder de bruggen door moet vliegen 8)7 En de oude unique jumps zijn in slo-mo maar tellen verder niet mee. Heb wel al een paar keer moeten lachen door het commentaar van de bikers voor het clubhuis en peds op straat zeggen ook andere dingen :)
verkeer merkte ik ook al ja , waarschijnlijk gedaan omdat anders de bikers nooit aankomen waar jij na toe gaat, wel jammer , maar verder is ie wel vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jobbie schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:48:
Vanmiddag ook maar eens proberen... ik ben wel benieuwd of het de 800 1600 (!?) ms punten waard is.

Hopelijk houdt de Lost and Damned me zoet totdat GTA: Chinatown Wars uitkomt...
Ben ook wel erg benieuwd naar Chinatown Wars :) Verder komt er dit jaar ook nog een 2de episode voor GTA4, van dezelfde grootte als Lost and Damned. Veel GTA dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:17:
[...]

Geloof me, die Lost and Damned word morgen, op de eerste dag, gewoon 1 miljoen keer gedownload :P Ik haal hem ook meteen, en ken eigenlijk niemand die wel GTA heeft, maar hem niet zo nemen :)

Morgenochtend, 09.00, staat hij online.
Nou ik denk niet dat ik hem haal hoor. Heb GTA vanaf de release, maar was hem na een tijdje zat. Voel ook niet echt de behoefte om een add-on te gaan spelen eerlijk gezegd. Ken wel meer mensen die er zo over denken ook, dus lang niet iedereen zal hem halen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:58:
[...]

Nou ik denk niet dat ik hem haal hoor. Heb GTA vanaf de release, maar was hem na een tijdje zat. Voel ook niet echt de behoefte om een add-on te gaan spelen eerlijk gezegd. Ken wel meer mensen die er zo over denken ook, dus lang niet iedereen zal hem halen hoor :)
GTA 4 is voor de Xbox 360 7 miljoen keer verkocht. 3-4 miljoen downloads moet je volgens mij wel kunnen halen :) Ben benieuwd of we de cijfers te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de add-on ook wel, maar nog niet. Ik heb nog stapels spellen die ik moet uitspelen ;)
En bovendien wil ik GTA 4 ook eerst uitspelen voordat ik er aan begin...ben er bijna...denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:49

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:08:
Ik wil de add-on ook wel, maar nog niet. Ik heb nog stapels spellen die ik moet uitspelen ;)
En bovendien wil ik GTA 4 ook eerst uitspelen voordat ik er aan begin...ben er bijna...denk ik :+
Dat probleem heb ik ook :/
Fallout 3, Far Cry 2, Madden 09, NBA live 09, NHL 09, GTA IV zelf.....

Heb hem echter wel in de queue gezet. Vanavond maar even checken.

Ben wel benieuwt. Start je deze game vanuit de originele GTA IV of zoals je ook demo's e.d. start?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tweakers is er snel bij met z'n review :) reviews: Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
L1nt schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:16:
[...]

Dat probleem heb ik ook :/
Fallout 3, Far Cry 2, Madden 09, NBA live 09, NHL 09, GTA IV zelf.....

Heb hem echter wel in de queue gezet. Vanavond maar even checken.

Ben wel benieuwt. Start je deze game vanuit de originele GTA IV of zoals je ook demo's e.d. start?
Vanuit gta zelf. Komt een melding dat je hem op de hd hebt staan en of je hem wilt spelen

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:54:
[...]
verkeer merkte ik ook al ja , waarschijnlijk gedaan omdat anders de bikers nooit aankomen waar jij na toe gaat, wel jammer , maar verder is ie wel vermakelijk
Volgens mij kun je ze niet afschudden, als ze te ver achterraken spawnen ze gewoon achter je. Althans, zo ziet het er uit op de minimap. Ook wel apart, als je een bendelid belt om te gaan eten of zo dan is hij niet alleen maar zijn er nog 2 bij. En je moet dan op de motor komen want met een auto lachen ze je uit :+ (plus 1 groot voordeel, je hoeft ze niet meer naar huis te brengen!)

Die mini-games vind ik wel weer zwaar tegenvallen, bij armpjedrukken moet je de rechterstick als een gek heen en weer bewegen en airhockey is supermoeilijk door de controller. Bij het clubhuis van een andere bende kun je trouwens ook armpjedrukken met als voordeel dat je ze na afloop overhoop kunt knallen zodat je je geld weer terug hebt.

De missies zijn overigens wel gigantische schietpartijen zeg, volgens mij heb ik nu na 7 missies al meer mensen neergeknalt dan tijdens de hele storyline van Niko. Daardoor heb je steeds ammo nodig, ook weer heel anders dan bij Niko. Die had amper geld nodig maar nu moet je haast wel geldwagens opblazen want anders zit je zo zonder. En je kunt bij een vriend al meteen veel wapens kopen maar $5000 voor een heftige snipergun is ineens een heel groot bedrag. Johnny kan wel beter vechten, met 2 klappen sloeg ik een zwerver knock-out (dus zonder special move). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heel vreemd. Ik heb dus de DLC gedownload en na het downloaden het spel gestart. Deze moest eerst een update downloaden en dat heb ik gedaan. Daarna kwam ik direct in de DLC terecht.

Spel beëindigd, weer opgestart en kom ik weer in de normale GTA terecht zonder mogelijkheid om voor TLAD te kiezen. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Als je via Marketplace weer naar het spel browsed, en dan PLAY NOW selecteert, zegt ie doodleuk dat de DLC binnen het spel zich bevind. Heel apart

edit: al gefixed. Je kan gewoon in het spel voor new game starten. 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 17-02-2009 18:55 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:09

HaTe

haat niet

LOL!
Ik zit net een missie te doen (1 van de laatsten), dan zit je Dimitri (in de helicopter) te achtervolgen in een boot, dan komt die nigga eraan met een apache geval, vaar ik daar onder, zit ik net aan die apache vast, ontploft hij opeens!!! :o Volgens mij was dat niet de bedoeling.. Toen werd het beeld grijs. Even later kwam er weer kleur en kreeg ik een sms die ik niet kon opnemen omdat ik dood was. :s

Hebben meer mensen dit gehad?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, het eerste wat ik deed is het Noise filter uitschakelen onder gfx. Wat een gekke optie, het ziet er niet meer uit. Nu gelukkig wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De noise filter uitschakelen was ook het eerste wat ik deed. Maar klopt het dat na het uitschakelen van die noise de radar en de "missie tekst" of de "loading" tekst nog wel een beetje noised zijn? Ik vind het er debiel uit zien.

Verder vind ik het tot nu toe gaaf. Gewoon meer van hetzelfde: GTA zoals je dat wilt. Graphics vallen wel een beetje tegen als je CoD4 en GoW2 gewend bent maar verder prima. Eigenlijk erger ik me alleen aan de texture popup. Dat is echt storend soms, hadden ze dat nou niet kunnen fixen nu alles vanaf de HDD geladen wordt?

De grenade launcher is echt een geweldig wapen trouwens. Net als het full-auto-pistol. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik moest de brightness even aanpassen. Of ik dit in de standaard GTA IV had aangepast weet ik niet, maar bij mij zag het er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
monnick schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 20:12:
De noise filter uitschakelen was ook het eerste wat ik deed. Maar klopt het dat na het uitschakelen van die noise de radar en de "missie tekst" of de "loading" tekst nog wel een beetje noised zijn? Ik vind het er debiel uit zien.

Verder vind ik het tot nu toe gaaf. Gewoon meer van hetzelfde: GTA zoals je dat wilt. Graphics vallen wel een beetje tegen als je CoD4 en GoW2 gewend bent maar verder prima. Eigenlijk erger ik me alleen aan de texture popup. Dat is echt storend soms, hadden ze dat nou niet kunnen fixen nu alles vanaf de HDD geladen wordt?

De grenade launcher is echt een geweldig wapen trouwens. Net als het full-auto-pistol. :p
De stad wordt niet vanaf HD geladen hoor. Aangezien het nog steeds dezelfde stad is (met alleen een paar veranderde gebouwen die je kunt betreden.

Graphics zijn nu inderdaad al bijna weer ingehaald. Maar dat komt ook meer omdat je het al zo snel gewend bent geraakt. Die tekst is inderdaad genoised. Maar dat komt omdat het nu wat ruwer moet zijn. Niets aan de hand dus.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21

yassine

Nothing to it but to do it!

HaTe schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:49:
LOL!
Ik zit net een missie te doen (1 van de laatsten), dan zit je Dimitri (in de helicopter) te achtervolgen in een boot, dan komt die nigga eraan met een apache geval, vaar ik daar onder, zit ik net aan die apache vast, ontploft hij opeens!!! :o Volgens mij was dat niet de bedoeling.. Toen werd het beeld grijs. Even later kwam er weer kleur en kreeg ik een sms die ik niet kon opnemen omdat ik dood was. :s

Hebben meer mensen dit gehad?
Heb jou probleem niet, maar heb het probleem dat ik dit level maar niet haal :(

Heb het spel al weken niet aangeraakt, mede door dit :P Zodra ik mezelf in de heli wurm, krijg ik de besturing van dat ding, maar bij de geringste beweging krijg ik te zien dat die demitri onstapt is, of ik bots tegen de flat omdat die camera zo krom staat als het maar kan.

Arghhh.......... help? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

yassine schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:00:
[...]

Heb jou probleem niet, maar heb het probleem dat ik dit level maar niet haal :(

Heb het spel al weken niet aangeraakt, mede door dit :P Zodra ik mezelf in de heli wurm, krijg ik de besturing van dat ding, maar bij de geringste beweging krijg ik te zien dat die demitri onstapt is, of ik bots tegen de flat omdat die camera zo krom staat als het maar kan.

Arghhh.......... help? ;)
Ik had van het weekend ook dat probleem. Na vijf pogingen kreeg ik door dat omdat je de hele tijd op de spatiebalk moet rammen om die heli binnen te komen, je de camera verplaatst ofzo. Nou herinnerde ik me de zesde keer dat je ooit een missie had waarbij je voor U.L. Paper een heli moest achtervolgen door Algonquin, die vervolgens landde en die je dan moest jatten. Je kreeg tijdens die missie te zien dat je je doel kon achtervolgen door af en toe op caps lock te drukken tijdens de missie, dan zoomde de camera in op dat doel.

Ik heb dus tijdens die laatste missie de caps lock toets gebruikt om de camera toch nog een beetje achter de heli te krijgen (Dimitri vliegt de hele tijd voor je namelijk). Ook kan je gewoon heel hoog blijven met de heli, en hoef je helemaal niet te zigzaggen door die gebouwen. Volg Dimitri globaal en je komt vanzelf bij het laatste stuk.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Laatst online: 09:21

yassine

Nothing to it but to do it!

Top :) zal het van de week eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zo net zo'n uurtje of 3 The Lost and Damned gespeeld. Ik vind hem erg vet. De hele biker sfeer, het gek*nker op elkaar, het taalgebruik, de muziek etc etc allemaal erg vet gedaan.

De cutscenes/voices zijn weer uitstekend zoals we van GTA gewend zijn. Vooral die Scubbs gast (ofzo) vind ik geweldig, je ziet hem ook echt naakt dat vind ik wel vet dat Rockstar dat doet :p

Hij heeft ook erg vette missies, tot nu toe al een stuk of 3 super vette missies tegengekomen:

spoiler:
Het jatten van die bus vol gevangen.
Die missie met die heroine van de chinezen.
Het neerschieten van die heli waar die oom van die Scubbs in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Jammer dat The Lost and Damned weer zo verslavend is, ben gistermiddag begonnen en heb 's avonds (plus een klein stukje nacht) maar meteen het verhaal afgemaakt. Niet echt spectaculair, maar leuk genoeg om door te zetten. Ik had het alleen iets langer verwacht, maar dat zal waarschijnlijk wel aan mij liggen.

Wat me wel opviel is dat de eerste missies moeilijker zijn (want weinig ammo en/of slechte wapens) dan de latere. Ik las ook dat mensen soms moeite hadden met geld, misschien een goede tip: probeer een verstopt (dus gratis) wapen te vinden, dat scheelt je in ieder geval de aanschafkosten van bijvoorbeeld een karabijn. Je verdient geld zat om alleen maar ammo te kopen. En in een steegje achter je clubhuis ligt armor, scheelt ook weer.

AI is wel lekker vervelend trouwens, je brothers rijden je aan, in de weg én ze hebben de vervelende neiging om tijdens vuurgevechten precies voor je te gaan staan, liefst met hun hoofd. Heb al meerdere malen m'n eigen back up een headshot kado gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Altijd mijn favoriete manier van Reviews bekijken: Video Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:07
Mijn dvd van GTA4 is kapot, kan ik de uitbreiding dan wel gewoon downloaden en spelen?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downloaden wel. spelen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ephymerous schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:46:
Mijn dvd van GTA4 is kapot, kan ik de uitbreiding dan wel gewoon downloaden en spelen?
Hoe kapot is hij? Leen een GTA4 en installeer die op je 360 HD. Dan heb je alleen nog de disc nodig om op te starten. Hij heeft dan maar een heeeel klein stukje DVD nodig wat hij nog moet lezen, wellicht dat dat dan werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
PWM schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:19:
[...]

Hoe kapot is hij? Leen een GTA4 en installeer die op je 360 HD. Dan heb je alleen nog de disc nodig om op te starten. Hij heeft dan maar een heeeel klein stukje DVD nodig wat hij nog moet lezen, wellicht dat dat dan werkt.
Gaan we dat eens proberen, de disc komt nu tot in het menu :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:00
ephymerous schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:47:
[...]

Gaan we dat eens proberen, de disc komt nu tot in het menu :)
Het menu? GTA IV op de Xbox 360 heeft toch geen menu, behalve het menu dat je ziet wanneer je op start drukt?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Maikel64 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:52:
[...]

Het menu? GTA IV op de Xbox 360 heeft toch geen menu, behalve het menu dat je ziet wanneer je op start drukt?
Njah tot daar doet ie het ongeveer ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

DriveSand schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:03:
AI is wel lekker vervelend trouwens, je brothers rijden je aan, in de weg én ze hebben de vervelende neiging om tijdens vuurgevechten precies voor je te gaan staan, liefst met hun hoofd. Heb al meerdere malen m'n eigen back up een headshot kado gedaan :P.
Volgens mij heb je met je laatste zin gelijk een oplossing voor je probleem ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ephymerous schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:00:
[...]

Njah tot daar doet ie het ongeveer ;)
Dan denk ik dat de oplossing van PWM je zeker gaat helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik weet niet of jullie dat hebben maar ik kan the lost and damned nergens terug vinden nadat ik 'm heb gedownload.
Ik deed m'n GTA4 disc er maar in en toe starte die disc op en na een tijd kreeg ik op het scherm te zien dat The lost and damned gedownload was en of ik het wou spelen. Natuurlijk heb ik toen ja gezegd.
Nu wil ik het weer spelen maar ik kan het nergens in NXE vinden. Als ik de GTA4 disc opstart die er al in zit dan krijg ik gewoon GTA4 en niet de expension.
Lekkere gebruiksvriendelijkheid zeg.

Voor de duidelijkheid. Hij staat dus niet in m'n Game library.

[ Voor 6% gewijzigd door Alpha-sphere op 18-02-2009 13:54 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 13:51:
Ik weet niet of jullie dat hebben maar ik kan the lost and damned nergens terug vinden nadat ik 'm heb gedownload.
Ik deed m'n GTA4 disc er maar in en toe starte die disc op en na een tijd kreeg ik op het scherm te zien dat The lost and damned gedownload was en of ik het wou spelen. Natuurlijk heb ik toen ja gezegd.
Nu wil ik het weer spelen maar ik kan het nergens in NXE vinden. Als ik de GTA4 disc opstart die er al in zit dan krijg ik gewoon GTA4 en niet de expension.
Lekkere gebruiksvriendelijkheid zeg.

Voor de duidelijkheid. Hij staat dus niet in m'n Game library.
Je moet hem starten via New Game, dus eerst gewoon GTA opstarten. Dat lees ik in ieder geval overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em net gespeeld.
dus ik ben de eerste missie aan het spelen,
slaat mijn 360 vast.
een elite 2008.
lekker dit.
ik ga het zo nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet trouwens zeggen dat ik op zich best wel gecharmeerd ben van dat Noise effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

RMX

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:04:
Ik moet trouwens zeggen dat ik op zich best wel gecharmeerd ben van dat Noise effect
Wat is het nut er van ?

Ik heb het ook meteen uitgezet, zag ik niet uit op mn beamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bij het uitspelen van GTAIV de game verkocht. Zit er toch wel zwaar over te denken om het weer te kopen gezien de reacties etc.

Er komt hierna toch nog een uitbreiding als ik het goed heb? Is daar al wat meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

pjlgt schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:04:
Er komt hierna toch nog een uitbreiding als ik het goed heb? Is daar al wat meer over bekend?
Er kwam er nog een inderdaad, is verder nog helemaal niks over bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:55:
[...]

Wat is het nut er van ?

Ik heb het ook meteen uitgezet, zag ik niet uit op mn beamer..
Ik vind het er leuk uitzien.
Maar ik heb dan ook geen beamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Iemand dit al geprobeerd? (PC):
The Lost and Damned Unlocked IS the first heavily modified mod for the PC version of Grand Theft Auto PC. The Lost and Damned unlocked, Lost and Damned is the first DLC expansion for GTA IV and this unlock mod provides custom made scripts, textures transforming GTA IV, and includes some of The Lost and Damned unlocked files that were actually left inside the PC version of the game. Niko will be transformed into biker Lost and Damned Johnny with biker jacket, gloves, bike, weapons, and extra features.
http://www.fileplanet.com...ost-and-Damned-Unlock-Mod

Sta nu in de wachtrij daar (*Zucht*), ben wel benieuwd wat die extra features dan zijn (en naar een fijne mirror ;) ).

Edit: linkje van gtaforum: http://www.mediafire.com/?5ktyj4uy3ht
Pff wat een readme zeg, ben nog wel ff bezig om dat te ontcijferen ><

[ Voor 11% gewijzigd door Nieroth op 18-02-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieroth schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:25:

[...]

Sta nu in de wachtrij daar (*Zucht*), ben wel benieuwd wat die extra features dan zijn (en naar een fijne mirror ;) ).
Als het wat is upload um ff op een goede mirror (megaupload) aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ijskonijn schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:05:
[...]

Er kwam er nog een inderdaad, is verder nog helemaal niks over bekend
Ow jawel :) Nouja, de geruchten zijn erg sterk.

In het origineel van GTA4 speel je met Niko een missie met de naam "Museum Piece". Deze missie gaat over een diamanten deal die je met wat Joodse diamantenhandelaren sluit.

In die missie speel je samen met Johnny, de hoofdpersoon uit TLAD. Deze missie loopt stuk, doordat er op een gegeven moment van boven een derde persoon, Luis Fernando, op je begint te schieten.

Afbeeldingslocatie: http://franchisemedia.ign.com/wiki/grandtheftauto.ign.com/default/uploads/5/5b/Gtaiv828.jpg

Er zijn aanwijzingen dat hij de hoofdpersoon word in de 2de episode :)

BIO:
Luis Fernando Lopez is a Dominican-American street gangster associated with the Northwood Dominican Drug Dealers and also works as a bodyguard for club owner and Ancelotti associate Anthony "Gay Tony" Prince. He is also be rumored to be involved in underground fight clubs. Luis appears during Grand Theft Auto IV on three occasions. The first time he visits the Bank of Liberty branch in Algonquin during the bank robbery pulled off by the McReary brothers and Niko Bellic in the mission Three Leaf Clover. Fellow hostage Eugene Reaper suggested that they stand up to the robbers. Luis stated it was a bad idea, which was proven when Eugene killed Keane and was then shot dead by Packie and Derrick. Luis presumably escaped when the surviving robbers fled the scene. The second time, he ambushes the diamond deal that Niko was making with Isaac Roth on behalf of the Pegorinos in the mission Museum Piece. The third time he went to the diamond/Gracie Ancelotti exchange with Gay Tony in the mission Diamonds Are a Girl's Best Friend.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 18-02-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik ook net TLAD uitgespeeld in ongeveer 6 uur (iets meer). Erg vette DLC, maar denk niet dat ik hem nog vaak ga opstarten na het uitspelen van de storyline.

Rockstar heeft trouwens erg leuk de twee verhalen (Niko vs Johnny) in elkaar geschoven. :)

Helaas ben ik zo stom geweest om mijn "Story complete" savegame te verwijderen van mijn originele GTA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieroth schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 16:25:

[...]

Edit: linkje van gtaforum: http://www.mediafire.com/?5ktyj4uy3ht
Pff wat een readme zeg, ben nog wel ff bezig om dat te ontcijferen ><
Wat ik zo zie is echt een addon, geen nieuwe missies of iets dergelijks daar lijkt het op.
Een nieuw logo`tje voor een radiozender, laadscherm, pak voor nico etc.
Voor zover ik zie, lijkt me geen waardige concurrent voor de 360 versie.
Misschien leuk een keer te proberen, als het verder uitgewerkt is dan. Heel misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de Faggio vinden? Dat is zo'n scooter geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:02:
Waar kan ik de Faggio vinden? Dat is zo'n scooter geval!
Staat volgens mij wel eens in chinatown, in het zuiden van het middelste eiland.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:37:
[...]

Staat volgens mij wel eens in chinatown, in het zuiden van het middelste eiland.
Thanks ik zal daar vanavond eens gaan rondkijken.

Nog 5 most wanted gangsters te pakken nemen en dan heb ik ze alle 30. De politie zal blij met me zijn. :P

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Valt me toch wel op in dit topic dat het erg rustig is rondom de nieuwe downloadable content! hebben nog niet veel mensen het gedownload of heeft het andere redenen?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

iedereen is bezig ;)

merja wat valt er te zeggen , het is alleen een ander verhaal , de steden en al zijn gewoon hetzelfde gebleven , grafisch is het niets verandert, de episode is naar mijn mening vrij kort , er zit alleen veel meer actie in dan als je met niko speelt

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Misschien als mensen deze aanbieding zien, kopen meer mensen t spel, want Gamehubs.com verkoopt hier de add-on voor € 15,99.

Download code voor Xbox Live! mailen ze binnen 24 uur!

Ik heb m zelf net bestel, maar kon m niet betalen want hij is uitverkocht! :(

Ik wilde m al de hele dag bestellen, maar t kwam er maar niet van! :'( Dan maar een 2100 punten kaart... of haal ik normale punten via Xbox Live... zoveel verschil zal het niet maken...

[ Voor 35% gewijzigd door SqueakyClean op 19-02-2009 14:50 . Reden: Uitverkocht! ]

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Is er ook maar enige indicatie dat deze ook voor andere platforms (ik speel PC) zal uitkomen?
Anders stel ik voor dat jullie een nieuw topic hiervoor starten, ik wordt veels te verdrietig dat ik deze add-on niet kan spelen ;(

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kans is minimaal dat het voor de PC en/of PS3 uitkomt. Microsoft heeft grof geld betaald voor de exclusiviteit op de 360.
Dit was al voor de release bekent.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:24
argh! :(

Ik wordt echt ziek van die
spoiler:
Prison bus escape
mission... Dat ding rijdt echt voor geen meter :X

Na een paar keer proberen wordt je het goed zat om constant op je zij te liggen....

Nieuwe wapens zijn wel leuk! die grenade launcher vooral O+

• PWM
  • Niet online

PWM

Die motoren rijden prima :)

Ik mag Johnny wel, vind het wel vet dat ook alles zich in een ander deel van de stad afspeeld. Ik kom nu op plekken die ik met Niko nooit heb gevonden.

Voice Acting e.d. zijn weer enorm op niveau. Vermaak me meer dan prima :)

Ook handig dat mijn homies lekker snel reageren als ik wat vuurkracht nodig heb :)

• monnick
  • Niet online
Die full-auto shotgun richt een ravage aan joh!!

• Bobnofski
  • Niet online
Soms zelfs een beetje te prima 8) Ik reed op een Bati 800 en nam full speed de jump van Alderney naar Algonquin en kwam neer op de verste baan van de snelweg! Terwijl je op een NRG900 net de oever haalt :)
Ik mag Johnny wel, vind het wel vet dat ook alles zich in een ander deel van de stad afspeeld. Ik kom nu op plekken die ik met Niko nooit heb gevonden.

Voice Acting e.d. zijn weer enorm op niveau. Vermaak me meer dan prima :)

Ook handig dat mijn homies lekker snel reageren als ik wat vuurkracht nodig heb :)
Hmm.. ik vind Johnny een beetje een triest figuur, het wordt me nooit helemaal duidelijk waarom hij alles doet. In elk geval niet voor het geld want de meeste missies leveren maar een paar duizend dollar op. Ik zit op bijna 50% na 6 uur, heb alle wapens en 3000 dollar op zak. Ik kan nog niet eens lekker strooien met pipebombs of spelen met de grenadelauncher in freeroam want ik kan de ammo niet betalen. De meeste missies zijn zo intens qua vechten dat m'n ammo zo op is. Toen ik pas begon heb ik zelfs een TW@ moeten beroven voor taxigeld. :'(

Verder vind ik het wel een goeie add-on, de nieuwe wapens zijn te gek en dingen als dat je een bike kunt laten brengen is ook goed gedaan. Multiplayer met Instant Play is ook super, vooral omdat het nu best wel druk is. En Lone Wolf Biker is echt verslavend, daar blijf je zo een uur in hangen.

Wel jammer dat ondanks een sms van Elizabetha je geen taxi kan bestellen bij Roman. En dat ze de hoertjes hebben aangepast snap ik ook niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat ondanks een sms van Elizabetha je geen taxi kan bestellen bij Roman.
spoiler:
Je kunt Roman wel opbellen tijdens de missie "Roman's vacation", hij komt dan naar je toe rijden (scheelt je een stuk rijden voor die missie).
En dat ze de hoertjes hebben aangepast snap ik ook niet |:(
De patch die tegelijk met TLAD uitkwam heeft het spel "geupdate" naar de gecensureerde duitse/australische versie. Gelukkig bleek dit een fout te zijn en hebben ze vannacht/vanmorgen een nieuwe patch uitgegeven om dit te corrigeren.

Voor zover ik weet is het enige verschil de plassen bloed bij lijken, en hoertjes dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat van het gebrek aan geld is inderdaad vervelend. Iemand een tip om snel veel geld te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

werk dat telefoon nummer ook in TLAD waarmee je nummers op de radio kan herkennen? En zo ja. wat was dit ook al weer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:04:
werk dat telefoon nummer ook in TLAD waarmee je nummers op de radio kan herkennen? En zo ja. wat was dit ook al weer? :+
Ja werkt nog; ZIT-555-0100, je kunt ook alle soundtrack aanvullingen hier bekijken:
http://www.rockstargames....age=music&content=updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je percee een Goldmember account ( á €60,- per jaar hebben) om Lost and damned te kunnen downloaden? Of lukt het ook met het standaard Silver account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
monnick schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:56:
Die full-auto shotgun richt een ravage aan joh!!
Heb hem net online al even mogen gebruiken en met dat ding ligt iedereen wel heel erg snel plat :*). Ook de afstand waarover hij werkt is volgens een stuk groter dan de andere shotgunachtige apparaten.
Bobnofski schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:39:
[...]

Hmm.. ik vind Johnny een beetje een triest figuur, het wordt me nooit helemaal duidelijk waarom hij alles doet. In elk geval niet voor het geld want de meeste missies leveren maar een paar duizend dollar op. Ik zit op bijna 50% na 6 uur, heb alle wapens en 3000 dollar op zak. Ik kan nog niet eens lekker strooien met pipebombs of spelen met de grenadelauncher in freeroam want ik kan de ammo niet betalen. De meeste missies zijn zo intens qua vechten dat m'n ammo zo op is. Toen ik pas begon heb ik zelfs een TW@ moeten beroven voor taxigeld. :'(
Zit nu op 27% en heb al 12K+ op de rekening staan. Na iedere missie even een rondje wapens (M4, handgranaten, RPG, etc) en armor oppikken in de stad werkt ideaal en bespaart bakken met geld :)
Verder vind ik het wel een goeie add-on, de nieuwe wapens zijn te gek en dingen als dat je een bike kunt laten brengen is ook goed gedaan. Multiplayer met Instant Play is ook super, vooral omdat het nu best wel druk is. En Lone Wolf Biker is echt verslavend, daar blijf je zo een uur in hangen.
Heb met de originele GTAIV weinig online gespeeld: mikken met de controler was niet mijn ding en vond het eeuwige wachten tot er genoeg mensen voor een game waren en iedereen akkoord ging met de settings vrij storend. Die Instant Play optie vind ik dus geweldig, maar nu vroeg ik me af of je ergens kan zien hoeveel punten je daarmee gehaald hebt? Kan het onder zowel ranked als players game deathmatch niet terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:13:
Moet je percee een Goldmember account ( á €60,- per jaar hebben) om Lost and damned te kunnen downloaden?
Volgens mij niet. Er is juist een hele promotieweek gaande dat Silver members ook online kunnen spelen in TLAD. Overigens is een Gold abonnement al voor 35 euro te krijgen, op diverse plekken. Bijvoorbeeld Gamehubs.

[ Voor 43% gewijzigd door Gunner op 20-02-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gold account is alleen nodig voor het online spelen toch? Voor het downloaden heb je 1600 points nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:14:
[...]

Volgens mij wel. Er is juist een hele promotieweek gaande dat Silver members ook online kunnen spelen in TLAD. Overigens is een Gold abonnement al voor 35 euro te krijgen, op diverse plekken. Bijvoorbeeld Gamehubs.
Nee hoor, ik heb een silver account en kon em gewoon downloaden. Je moet alleen wel ff wat microsoft punten kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sorry. Ik maakte een tikfout. Ik bedoelde dat het dus wel kon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 19:29
Weet iemand hoe je in the lost and damned armor kan krijgen, behalve in formatie motor te rijden? Bij dat teamlid met zn wapenbusje zie ik wel armor, maar die kan ik daar niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 12:16

RedFox

Heb je een OV ofzo?

roel.everaarts schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:27:
Weet iemand hoe je in the lost and damned armor kan krijgen, behalve in formatie motor te rijden? Bij dat teamlid met zn wapenbusje zie ik wel armor, maar die kan ik daar niet kopen.
Bij dat teamlid dus ;) werkt prima hier.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
RedFox schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:38:
[...]

Bij dat teamlid dus ;) werkt prima hier.
spoiler:
Het ligt ook voor gratis ergens in een steegje in het huizenblok van het clubhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel911
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-08 19:29
@RedFox & Kheldar: tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 09:50:
[...]
spoiler:
Je kunt Roman wel opbellen tijdens de missie "Roman's vacation", hij komt dan naar je toe rijden (scheelt je een stuk rijden voor die missie).

[...]
Oh.. was daar dat telefoonnr. voor! Had ik helemaal niet door, ik dacht dat je gewoon die driver van Roman kon bestellen. Jammer dat dat niet kan trouwens want het is in freeroam altijd wel grappig om lekker te knallen vanuit die wagen.
De patch die tegelijk met TLAD uitkwam heeft het spel "geupdate" naar de gecensureerde duitse/australische versie. Gelukkig bleek dit een fout te zijn en hebben ze vannacht/vanmorgen een nieuwe patch uitgegeven om dit te corrigeren.

Voor zover ik weet is het enige verschil de plassen bloed bij lijken, en hoertjes dus.
Klopt, ik start het spel net op en er werd een nieuwe update geladen. Even gecheckt en de hoertjes zijn weer als vanouds. En ik zie nu weer een wolk van bloed bij een voltreffer :)
Kheldar schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:14:
[...]
Zit nu op 27% en heb al 12K+ op de rekening staan. Na iedere missie even een rondje wapens (M4, handgranaten, RPG, etc) en armor oppikken in de stad werkt ideaal en bespaart bakken met geld :)
[...]
Ammo voor de "oude" wapens is het probleem niet maar ammo voor de grenadelauncher kost $700 per stuk, da's 14k voor een full load en dan gaat het hard met je geld. En het ding is m'n favoriete wapen omdat je vanuit cover perfect kunt mikken.
Die Instant Play optie vind ik dus geweldig, maar nu vroeg ik me af of je ergens kan zien hoeveel punten je daarmee gehaald hebt? Kan het onder zowel ranked als players game deathmatch niet terug vinden?
Nou, ik zie wel m'n rank staan maar het is een soort Free Mode met de cops en daarvan worden geen stats bijgehouden. Afgezien dan na afloop de normale game stats maar dus niet op het leaderboard. Ik heb nog niet echt goed gekeken trouwens, als het een ranked DM is dan zouden de stats wel moeten meetellen.

Ik had overigens pas gisteren ZiT! geactiveerd en werd vanmorgen bij het ophalen van m'n mail gespammed door Rockstar met:

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ljibe0.jpg

Voor elke sms een aparte mail, dat tikt lekker aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb nu ook het automatic pistol gekregen :P Heerlijk wapen, en nog gratis ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb echt spijt van The Lost and the Damned. Ik kan niet in het verhaal komen :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Als je dat ook nog even kan onderbouwen, in plaats van zo'n losse flodder hier neer te gooien. Ik wil niet veel zeggen hoor, maar je bent de eerste van een (nu wat flinker) aantal mensen die het tegen vind vallen.

Edit:

Unlocken maar :9
Grand Theft Auto IV - Lost and Damned Unlock Mod Details
The Lost and Damned Unlocked IS the first heavily modified mod for the PC version of Grand Theft Auto PC. The Lost and Damned unlocked,
Lost and Damned is the first DLC expansion for GTA IV and this unlock mod provides custom made scripts, textures transforming GTA IV, and includes some of The Lost and Damned unlocked files that were actually left inside the PC version of the game. Niko will be transformed into biker Lost and Damned Johnny with biker jacket, gloves, bike, weapons, and extra features.

Features:
Johnny's Biker Jacket from The Lost and Damned
2 Sets of Fingerless Gloves are also included with this mod (2 sets are normal leather gloves and a very stylish Biker glove)
DLC Bike: Johnny's Hexer (Replaces Zombie)
DLC Weapon Icons (Pistol, Uzi, Grenade, AK47)
New Weapon Textures
100% Save Game
Independance FM Logo (VC's Vrock logo, customized for GTA IV)
Bikers Following you, must set custom drive/walk (Made by fengyeblade)
Custom made C++ Scripts (Made by aru and Indi.)
Spawn Hellfury (Press F6)
Change to Johnny (GTA IV default clothes, press F9)
Change back to a random variaton of Niko (Press F8)
Major Improvement to Loading Screens (Made by Indi.)
Custom made American.gxt just for this mod
New and major improved The Lost Motorcycle Club Jacket (Made by Indi. it has some UNFIXABLE bugs)

Mod Creator:

Indi. (Unlocking the DLC weapon icons, The Lost leather jacket, new
Weapon Textures, Finding Files, minor C++ scripting, help from:
HippieCommunist and sjaak327)

Credits:

pinky (data folder and Spawn locations Info)
aru (SparkIV)
blazer30uk (Finding/unlocking the DLC Bikes)
Simkas (Johnny Klebitz)
HippieCommunist
sjaak327
CCPD (Logo)

[ Voor 81% gewijzigd door Jejking op 21-02-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:01
Moet zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van de motors in TLAD. Maar een of twee keer van mijn motor geflikkerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loop ik in de gewone GTA4 over straat staat er ineens een groep gevaarlijke motorrijders. Blijken ze lid te zijn van de Lost :P Vet grappig dat ze er al in zaten, kreeg wel ruzie :P (PC versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Leuk gedaan dat de verhaallijn van TLAD de originele verhaallijn kruist. Echt briljant verzonnen! Zoiets maakt het toch waard :)

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 21-02-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uAfn1jnGsymiYNnkdu02Qopu/full.jpg

Zal hij nou ook op disc komen voor de Xbox bezitters die nog geen GTA hebben? Lijkt me prima box-art :P Ik zou hem kopen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 22-02-2009 23:10 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.