Okee, een eerste snelle indruk van TLAD.
Heb de eerste 3 missies gedaan en het speelt lekker weg. Rijden op de motor is een eitje vergeleken met eerst want je kunt nu bijv. achterop een auto knallen zonder dat je eraf vliegt. Meteen vanaf het begin heb je een sawn-off shotgun met ammo en tijdens de eerste missie kun je een uzi scoren. Niet dat het nodig is want alle health, armour en wapen pakketjes liggen op hun vertrouwde plek in Liberty City.
En in plaats van duiven moet je nu seagulls killen
Dat formatie rijden is wel geinig maar het logo op de weg dat je dan ziet is huge! Beetje overdreven als je het mij vraagt. Het clubhuis is wel cool gedaan met verschillende kamers en een bar met een kooidanseres.Voor de rest is het een rare ervaring om ineens als iemand anders te spelen, Johnny loopt ook zo maf, als ie rent is het net of er 2 houtblokken onder z'n armen zitten

En ik heb nu al een bloedhekel aan Billy en Earl heb ik per ongeluk van z'n motor geschoten tijdens de 2e missie dus die is alreeds "deceased"
Klein minpuntje is wel dat TLAD de save-slots deelt met Niko. Dus voor beiden heb je 12 slots + 1 voor de auto-save.
Zo, nu weer verder met wapens verzamelen
Edit @ hierboven: ze rijden inderdaad nogal klunzig maar volgen je wel goed.
[
Voor 3% gewijzigd door
Bobnofski op 17-02-2009 15:01
]