Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:34:
Enige minpunt vind ik dat er altijd wel iemand is die ergens op een hoek met een Uzi gaat staan en alleen als doel heeft voorbijgangers neer te knallen. Hoewel dat soms ook goed kan uitpakken als de koploper zijn auto in de fik vliegt :P
Wat het nog vervelender maakt als auto-aim aanstaat. In sommige races valt dan gewoon niet meer weg te komen op je scooter.

Pas weer begonnen om het hoofdverhaal opnieuw door te spelen. Ik had hem al op 100% uitgespeeld (TLAD trouwens ook), maar ik wil toch graag ook nog de "Liberty City Minute" achievement halen :P Zit nu rond de 40% met 8 uurtjes spelen, dus dat gaat makkelijk lukken.

Daarna me weer eens op de multiplayer storten, want dat is soms echt te leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:31:
[...]Pas weer begonnen om het hoofdverhaal opnieuw door te spelen. Ik had hem al op 100% uitgespeeld (TLAD trouwens ook), maar ik wil toch graag ook nog de "Liberty City Minute" achievement halen :P Zit nu rond de 40% met 8 uurtjes spelen, dus dat gaat makkelijk lukken.
Ik ben nu naast de 360 (die ik al op 100% had gespeeld) ook op de PC de verhaallijn weer aan het doen. Liberty City Minute lijkt een haastklus als je sommige guides mag geloven, maar dat valt echt onwijs mee:
  • Ik doe alleen maar hoofdmissies, 'dates' accept ik niet en sidemissies speel ik niet. Ik ben dus alleen maar heen en weer aan het rijden tussen missies.
  • Ik rijd 9 van de 10 keer zelf van A naar B. Geen taxi dus dat vind ik niet uitdagend
  • Sinds de eerste 4 missies geen enkele cutscene overgeslagen. Daarna las ik ergens dat ze niet meetellen maar dat blijkt later wél zo te zijn; ik heb het opgemeten m.b.v. de teller in de stats. Maar zo kostbaar is de tijd toch niet
  • Als ik dood ga of opgepakt word dan laad ik altijd.
  • Ik ga niet rennend maar wel vlot door shootouts, veel headshots maken.
Ik heb nog iets van 6 'missies' te gaan en ik zit net onder de 13 uur. Dus ook zonder cutscenes skippen en zonder altijd te taxiën is het wel in de helft van de van de voorgeschreven 30 uur te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:31:
Wat het nog vervelender maakt als auto-aim aanstaat. In sommige races valt dan gewoon niet meer weg te komen op je scooter.
Wat dan humor is als je zo'n knuppel overhoop rijdt met je scooter :D
Lukt meestal niet in 1 keer, zeker niet als ze een sterk wapen hebben, maar ik heb toch al een aantal keer mensen doodgereden met dat scootertje. Of in elkaar slaan.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranello schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:57:
[...]

Ik ben nu naast de 360 (die ik al op 100% had gespeeld) ook op de PC de verhaallijn weer aan het doen. Liberty City Minute lijkt een haastklus als je sommige guides mag geloven, maar dat valt echt onwijs mee:
  • Ik doe alleen maar hoofdmissies, 'dates' accept ik niet en sidemissies speel ik niet. Ik ben dus alleen maar heen en weer aan het rijden tussen missies.
  • Ik rijd 9 van de 10 keer zelf van A naar B. Geen taxi dus dat vind ik niet uitdagend
  • Sinds de eerste 4 missies geen enkele cutscene overgeslagen. Daarna las ik ergens dat ze niet meetellen maar dat blijkt later wél zo te zijn; ik heb het opgemeten m.b.v. de teller in de stats. Maar zo kostbaar is de tijd toch niet
  • Als ik dood ga of opgepakt word dan laad ik altijd.
  • Ik ga niet rennend maar wel vlot door shootouts, veel headshots maken.
Ik heb nog iets van 6 'missies' te gaan en ik zit net onder de 13 uur. Dus ook zonder cutscenes skippen en zonder altijd te taxiën is het wel in de helft van de van de voorgeschreven 30 uur te doen.
Ik wil hem gewoon zo snel mogelijk halen omdat ik er al iets van 85 uur in heb gestoken om tot de 100% in de eerste run te komen. Het gaat me puur om de achievement en om de missies nog eens te doorlopen. Het spel is zijn geld dus al dubbel en dwars waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:12:
[...]

Ik wil hem gewoon zo snel mogelijk halen omdat ik er al iets van 85 uur in heb gestoken om tot de 100% in de eerste run te komen. Het gaat me puur om de achievement en om de missies nog eens te doorlopen. Het spel is zijn geld dus al dubbel en dwars waard geweest.
Ik had de eerste keer dat ik hem doorspeelde al die achievement. En dan had ik het nog niet eens snel gedaan. Had verwacht dat ik er overheen zou zitten (totaal niet op de tijd gelet), maar bleek dat ik nog meer dan een uur over had. Moet wel zeggen dat ik weinig heb zitten rondneuken of vaak dood ben gegaan. Maar de eerste keer speel ik hem toch altijd voor het verhaal uit en dan gaat dat zoiezo wel snel. Lost and Damned had ik ook al erg snel uitgespeeld (al zit daar geen tijd achievement bij).

Als je echt alleen voor het verhaal gaat (sidemissies kun je ook nog vaak doen, kost ook weer niet zo heel veel. Je moet ze alleen niet allemaal willen doen), dan lukt het je iig makkelijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ondertussen is er meer bekend over de 2de DLC:

GTA4: The Ballad of Gay Tony

Laat maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Klinkt Gay }:O

[ Voor 24% gewijzigd door RMB op 27-05-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die titel gaat ongetwijfeld weer voor tumult zorgen in de US of A. Komt er nu ook nog een 3e uitbreiding of is dit de laatste :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik *denk* dat dit de laatste uitbreiding gaat worden (pin me er niet op vast). Denk dat we daarna een nieuwe GTA zullen krijgen, gemaakt op een ge-update RAGE engine. Dit zal geen GTAV gaan worden, maar meer iets zoals Vice City of San Andreas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik heb een probleem bij de allerlaatste missie (met revenge)

spoiler:
Je moet op een gegeven, met je motor de schans op rijden en vaart maken, zodat je bij de helicopter bent waar Roman en Jacob inzitten. Ik doe dit. Zie een cut-scene, daarna moet je je omhoog trekken, om aanboord te komen van de heli. Elke keer als ik snel achter elkaar op de jump-toets druk gebeurt er helemaal niets.
Gevolg missie fail en kom weer in het water terecht :(

Heb ook al geprobeerd om de key bindings te veranderen, maar geen resultaat. Het spel is gepatched naar de laatste versie.

Nog meer mensen hier last van?

Edit: Blijkt dit gewoon een bug te zijn. Heel veel mensen hebben hier last van. Zowel PC als Xbox 360. Maar het is me toch gelukt, na wat zoekwerk in de GTA forums. Je moet met FRAPS een video recorden, op het moment dat je omhoog moet kruipen. Eenmaal recorden kun je wel gewoon in de helicopter kruipen. Echt waardeloos dat je een programmatje nodig hebt, om GTA 4 uit te kunnen spelen. :(

[ Voor 25% gewijzigd door Splinter Cell op 29-05-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Whaha, ik zie het al voor me. Iemand gaat met FRAPS de bug opnemen om hem te laten zien aan anderen, werkt het ineens wel :P
Maar goed, heb je niks aan op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
@ Splintercell:
Dank. Ik heb net die missie al 4x gedaan, en mislukt telkens. De eerste keer was het spel zo buggy om niks van textures te laten zien, zag niet waar ik wel / niet kon rijden. 2de keer schans niet gezien. 3de en 4de keer niet in de heli geraakt...
Maar jouw truk probeer ik vanavond effe!

Edit: De FRAPS truk werkt!!! (dank!)

[ Voor 7% gewijzigd door Tweaker36 op 10-06-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Graag gedaan, JoWannes. :) Maar goed Rockstar mag wel weer eens een nieuwe patch in elkaar bakken. Zitten nog genoeg dingetjes in die beter kunnen. Hier is een heel topic aangewijdt, met goede ideeën:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=403868&st=0

De support mag wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:42
Ik heb een probleem. Als ik in een taxi van Roman wil stappen staat er: Press F to enter Romans car as passenger. Als ik dan op F druk probeert Nico de auto te stelen. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

-Edwin- schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:39:
Ik heb een probleem. Als ik in een taxi van Roman wil stappen staat er: Press F to enter Romans car as passenger. Als ik dan op F druk probeert Nico de auto te stelen. Hoe kan dit?
knop inhouden. niet 1x drukken

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Gunner schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:39:
[...]

knop inhouden. niet 1x drukken
Oeps, blijkbaar lees ik te snel.
Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nieuwe update (1.0.4.0) voor GTA 4 beschikbaar:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=415183
* -Resource management adjustments based on the operating system detected."

[ Voor 36% gewijzigd door Splinter Cell op 19-06-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Heb de game nog maar enkele dagen geleden gekocht (op PC) maar één ding vindt ik toch zwaar irritant, waar ik (nog) geen oplossing voor gevonden. Dat is dat mijn live account in het Nederlands is en enkel kan kiezen tussen Nederland en Frans en alle achiefments zijn bij gevolg ook mooi in het Nederlands >_<

Enig idee hoe je dat kan veranderen? Van land veranderen lukt niet, deze staat in het grijs.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb de game net een klein uurtje gespeeld op Xbox360. De besturing is echt slecht! Als het mogelijk is om de camera direct achter de auto te hangen en dan niet zo dat ik de helft van het beeldscherm met mijn auto vul zou ik dat graag weten.

Ook is het rijgedrag ver te zoeken, ik glij zo een hele straat door wanneer ik een beetje gas geef en dan rem. Ook het knokken gaat mij veel te langzaam, denk dat ik deze morgen gewoon retour bij de mediamarkt en er Anno1404 voor ga halen wanneer die uit is...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta, geef het een paar dagen.

De besturing van GTA4 is heel anders dan bij de vorige delen, maar na een tijdje ben je er helemaal aan gewent en zeker et autorijden is dan veel leuker dan in de vorige delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb de game omgeruild en ga er Anno 1404 voor halen, als het goed is krijg ik hem 2e hands voor 15 euro binnen :) ga ik het dan wel weer proberen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ze hebben het rijgedrag iets realistischer gemaakt. Je moet er misschien even aan wennen, ik vond het eigenlijk vanaf het begin al beter. Als je vol gas rijdt en dan vol in de ankers gaat dan sta je ook niet altijd meteen stil.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is waar maar het is een arcade game en geen race sim imo. Maar goed, de game nog wel een kans geven maar wel tweedehands ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Het eerste wat ik meteen heb gedaan is die handbrake camera uitgezet. Dat scheelt al een heel stuk met het rijden. Ook is het irritant dat de camera zo sloom meebeweegt. Moet je alles met de muis corrigeren.

Ze mogen deze game wel eens wat beter supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MrVegeta schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:16:
Dat is waar maar het is een arcade game en geen race sim imo. Maar goed, de game nog wel een kans geven maar wel tweedehands ;).
Het is verre van een race sim hoor. Maar gewoon net iets realistischer, iets meer gevoel in de auto's. Ik vind het zelf wel prettig.

Eigenlijk ging het je er dus meer om dat je het spel tweedehands kon kopen ;)
Splinter Cell schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:22:
Het eerste wat ik meteen heb gedaan is die handbrake camera uitgezet. Dat scheelt al een heel stuk met het rijden. Ook is het irritant dat de camera zo sloom meebeweegt. Moet je alles met de muis corrigeren.

Ze mogen deze game wel eens wat beter supporten.
Moet je nu nog eens een GTA spelen zonder zo'n vrij beweegbare camera (volgens mij was Vice City de laatste). Dat speelt echt een stuk minder hoor.

[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 23-06-2009 12:24 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Met de muis is de camera gewoon goed te volgen hoor.. Nooit problemen mee gehad.. Het is in het begin gewoon eventjes wennen, maar gaat nu gewoon perfect :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Met de muis bewegen is wel handig ja, maar niet als je de game met een stuurwiel speelt. Dan ben je verplicht de hood cam te nemen (die ik sowieso bijna altijd gebruik) omdat de camera anders een totale ramp is. Dit is typisch iets wat ze op de consoles gebruikten met de twee analoge sticks en niet goed hebben omgezet naar de PC.

Net zoals het aimen, dat gaat ook over een grid heen in plaats van dat je vrije aim hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Wanneer komt Lost of the Damned voor de PC uit???

Komt ie uberhaupt wel voor de PC?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
stond pas op de frontpage, we kunnen the ballad of gay tony en the lost en dammed ongeveer op kerst verwachten, compleet met dvdtje en boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

natasdiamon schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:34:
stond pas op de frontpage, we kunnen the ballad of gay tony en the lost en dammed ongeveer op kerst verwachten, compleet met dvdtje en boekje.
Alleen voor de Xbox 360 ja. nieuws: Rockstar kondigt Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony aan

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GTA IV voor 25 euro (xbox) gekocht bij de MM. Geen gekke prijs :D
Tot nu toe erg onder de indruk. Vond alle oude GTA's al vet, maar was er nog niet aan toegekomen deze te kopen; veel te druk met FPS games :P

Alleen de meegeleverde kaart al: damn dit spel is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb GTA4 sinds het uitspelen van de game een paar maanden geleden niet meer gespeeld. Elke keer als ik het toch weer opende vond ik het wel weer leuk en ff rondrijden enzo, maar ging dan toch vervelen. Maar sinds ik die trainer heb geinstalleerd gisteravond weer 3 uur lopen kloten _/-\o_ Manman wat heeft dat ingame menu veel opties. Niets mooier dan met een bus spawnen op de top van de rotterdam tower en hopen dat je op een auto valt :+

Het kan echt je gameplay kapot maken als je hem te vroeg installeert, maar als je GTA4 nu al paar maanden in de kast stof hebt liggen happen na hem uigespeeld te hebben loont het zeker de moeite om eens avondje met die trainer te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
en welke trainer bedoel je dan, hij lijkt me wel leuk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Google op .asi trainer voor gta4. Het is een ASI bestand dat je moet inladen. Er zijn er meerdere, heb er zelf maar eentje geprobeerd was wel even kloten voordat ik hem aan de praat had, is niet heel gebruiksvriendelijk, maar genoeg how-to's te vinden.

Ik heb een ingame menu en kan zo ongeveer alles doen wat mogelijk is :) Je kunt ook in de trainer.ini bindings instellen en andere spawnpunten enzo.

Deze gebruik ik: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=392973&st=0

[ Voor 8% gewijzigd door Okasha op 28-06-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik online ga kan ik sommige matches niet ingaan.
Stricte NAT/firewall is de melding.
Upnp staat aan en ik heb het ook geprobeert met handmatig de gta poorten forwarden, helaas geen succes.
Kan iemand hier meer over vertellen? :)

edit
Ik heb er inmiddels een andere oplossing voor gevonden.
Die standaard routers zijn ook niet alles.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik ben van plan het spel te kopen, maar ik twijfel nog. Is de online optie de moeite waard?
Ben nu al een geruime tijd bezig met de offline missies, maar zit dus te overwegen hem te kopen mits de multiplayer de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
als je van het spel geniet is kopen het sowieso waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:38

Nakebod

Nope.

With ^^
De singleplayer alleen al is het zeker waard.
Aan de missies ben je een uur of 30 kwijt, en dat is zonder alle extra side missies en opdrachten.

Online is wisselend, mede afhankelijk van de medespelers. Dus als je een paar vrienden hebt (Of goede spelers hebt gevonden) speelt het denk ik wel wat leuker.
Persoonlijk vind ik de multiplayer wel iets te beperkt, Rockstar had het veel meer in de stijl van SA-MP moeten doen sowiezo qua spelers, maar ook qua scripting. Misschien heb ik ook teveel SA-MP gedaan, zodat de multi van GTA IV een beetje tegenvalt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:10
Tweaker36 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:15:
@ Splintercell:
Dank. Ik heb net die missie al 4x gedaan, en mislukt telkens. De eerste keer was het spel zo buggy om niks van textures te laten zien, zag niet waar ik wel / niet kon rijden. 2de keer schans niet gezien. 3de en 4de keer niet in de heli geraakt...
Maar jouw truk probeer ik vanavond effe!

Edit: De FRAPS truk werkt!!! (dank!)
Yep, werkt inderdaad perfect met fraps ! Zou wat mij betreft in de openingspost kunnen !
Vraag me alleen wel af of Fraps de oplossing is of het cappen vd fps op 30 door de record functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik heb hier een beetje last van een bug.
Sinds ik een missie voor zo'n persoon op straat heb gedaan (twee gozertjes neerschieten in algoquin bij het theater (triangle)) loop ik de hele tijd rond met een blok geld aan m'n pols. screenshotjes leveren helaas alleen zwart beeld... :(
en nico kan opeens niet meer met de shotgun schieten, hij pompt wel zegmaar, maar de kogels komen niet... :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:18:
Wanneer ik online ga kan ik sommige matches niet ingaan.
Stricte NAT/firewall is de melding.
Upnp staat aan en ik heb het ook geprobeert met handmatig de gta poorten forwarden, helaas geen succes.
Kan iemand hier meer over vertellen? :)

edit
Ik heb er inmiddels een andere oplossing voor gevonden.
Die standaard routers zijn ook niet alles.
Wat heb je er aan gedaan? Ik heb namelijk hetzelfde probleem, ik kan geen ranked matches joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is er al iets bekend over die nieuwe downloadable content voor de Xbox 360? Het gaat over ene Gay Tony toch...? Verder al iets meer info vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

monnick schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:54:
Is er al iets bekend over die nieuwe downloadable content voor de Xbox 360? Het gaat over ene Gay Tony toch...? Verder al iets meer info vrijgegeven?
http://nl.wikigta.org/wik...o:_The_Ballad_of_Gay_Tony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom mijn custom keys die ik heb gemapped in de PC versie steeds gereset worden? Werkt goed als ik het tijdens het spelen aan pas, maar als ik de game reboot dan staan ze weer op default.

Wordt er moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Even een snel vraagje..

Volgens mij ligt die brakke windows live service er nu uit... is er dus geen mogelijkheid om weer met mijn saves verder te gaan? :> Ik vind het werkelijk belachelijk aan dit spel, op de performance na, hoe ze je die brakke games for windows live fail door je neus proberen te duwen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Deruxian schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:18:
Even een snel vraagje..

Volgens mij ligt die brakke windows live service er nu uit... is er dus geen mogelijkheid om weer met mijn saves verder te gaan? :> Ik vind het werkelijk belachelijk aan dit spel, op de performance na, hoe ze je die brakke games for windows live fail door je neus proberen te duwen :X
Dat is vreemd, onder de PC versie heb ik ook al eens voor gehad dat de live dienst uit lag en toen kon ik nog perfect spelen met mijn save games. :-s

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb denk ik een bug in het spel. Als ik met Kate wil bowlen, zie je die gele pijl buiten de bowlingcentrum niet. Hierdoor kan je bij de kassa geen spel kopen. Wat andere mensen hebben het probleem ook, maar verder stond er niet veel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb dat probleem ook een keertje gehad. Had ik bij een aantal dingen zelfs. Heel mijn date verneukt (letterlijk) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Kuhr89 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:27:
Ik heb dat probleem ook een keertje gehad. Had ik bij een aantal dingen zelfs. Heel mijn date verneukt (letterlijk) haha
Haha, ik zag dat het niet lukte, nam ik Kate maar mee naar een restaurant. Wel vreemd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ja ik nam der ook mee, Naar Chucken Bells ofzoiets... Was vergeten dat het Fast-food was. Vond ze niet zo leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Meer GTA IV-DLC in aantocht?

De sandbox-game Grand Theft Auto IV heeft inmiddels al één DLC-pack achter z'n naam staan en diens opvolger, The Ballad of Gay Tony, staat ook al om de hoek. Houdt het daarmee op wat betreft DLC voor GTA IV? Als het aan Take-Two ligt in ieder geval niet.

CEO Ben Feder legt in een interview uit dat de ontwikkelpolicy van de Grand Theft Auto-serie niet veranderd is met de komst van GTA IV, de distributie is slechts veranderd. In het verleden werden er nieuwe games uitgebracht (GTA Vice City, GTA San Andreas), nu komen de spin-offs in de vorm van DLC. Daarnaast zegt Feder dat er nog meer verhalen te vertellen zijn binnen het GTA IV-universum. Hiermee geeft hij in feite aan dat we na The Ballad of Gay Tony nog meer DLC mogen verwachten. Of dat ook zo is, is nog afwachten.

"Historically the franchise has been developed with initial multi-platform releases and then with incremental releases, in an array of ways. And I think we're following that here.
There are stories yet that still need to be told relating to GTA4. We're dealing with creative passion and talent and we're satisying and we hope always exceeding consumer expectation. It's one of the great things about what Rockstar does and is motivated to do."
http://games.fok.nl/news.php?newsid=33289

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan mogen ze wel wat meer variatie in de stad brengen want na 2 dlc's en de game ben ik de stad langzaam moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:25:
dan mogen ze wel wat meer variatie in de stad brengen want na 2 dlc's en de game ben ik de stad langzaam moe
De stad is echt prachtig, maar het is inderdaad wel weinig afwisseling. Je mist wel die uitgestrekte landschappen, bossen, bergweggetjes, rivieren en meertjes, vliegreizen en al die shit die je wel in GTA San Andreas had.. :)

Ik hoop dat ze in de volgende GTA ook weer wat meer gaan doen met het kopen van property (huizen en bedrijven) en dat je ook lekker offroad kunt of in de bergen.. Een vliegreis maken zoals in San Andreas mis ik ook wel een beetje in GTA IV. Of met een gigantische vrachtwagen rijden waar je daadwerkelijk een opleggen (+ aanhanger) op kunt klikken..

Ik vermaak me nog wel uitstekend met de multiplayer van GTA IV, vooral het racen is erg vet. Ik hoop dat ze nog wat speciale uitvoeringen van die supercars in de game gaan zetten met aparte spoilers, uitlaten of uitgebouwde wielkasten.. Zou wel heel vet zijn.

Bijvoorbeeld Infernus LP700, Turismo Scuderia, Comet GT3 8) Net zoals je een Sultan en een Sultan RS (Renn Sport) hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door frankknopers op 14-07-2009 14:46 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

frankknopers schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:42:
[...]

De stad is echt prachtig, maar het is inderdaad wel weinig afwisseling. Je mist wel die uitgestrekte landschappen, bossen, bergweggetjes, rivieren en meertjes, vliegreizen en al die shit die je wel in GTA San Andreas had.. :)

Ik hoop dat ze in de volgende GTA ook weer wat meer gaan doen met het kopen van property (huizen en bedrijven) en dat je ook lekker offroad kunt of in de bergen.. Een vliegreis maken zoals in San Andreas mis ik ook wel een beetje in GTA IV. Of met een gigantische vrachtwagen rijden waar je daadwerkelijk een opleggen (+ aanhanger) op kunt klikken..

Ik vermaak me nog wel uitstekend met de multiplayer van GTA IV, vooral het racen is erg vet. Ik hoop dat ze nog wat speciale uitvoeringen van die supercars in de game gaan zetten met aparte spoilers, uitlaten of uitgebouwde wielkasten.. Zou wel heel vet zijn.

Bijvoorbeeld Infernus LP700, Turismo Scuderia, Comet GT3 8) Net zoals je een Sultan en een Sultan RS (Renn Sport) hebt.
Vast wel. Waarschijnlijk hebben ze al lang uitgestippeld wat ze wanneer toevoegen aan de engine. Een nieuw deel moet toch iedere keer wat verbeteringen brengen om goed te verkopen en daarom denk ik dat bijvoorbeeld vliegen er nu niet in zat (afgezien van de helicopters).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik ben benieuwd wanneer de DLC naar de pc komt. Al zit ik zelf inmiddels nog niet op 10%, haha. Het spel werkte bij trouwens eerst niet. Ik kreeg steeds een freeze zodat het spel plus mijn systeem totaal vast zaten. Het laatste beeld van het spel werd wat vervormd. Door de procesprioriteit op 'high' te zetten crasht hij niet meer. Ik heb geen idee waarom en ik heb het ook per toeval ontdekt, misschien dat iemand hier meer info over kan geven?

Ik heb nog een klein vraagje, is het ook mogelijk om winkels (clucking bell, wasserette, burgerzaak) te overvallen? Want volgens mij heb ik dit 1 keer 'per ongeluk' gedaan, alleen het lukt me niet meer! Dus weet iemand hoe je dit precies moet doen want google wil mij ook geen antwoord verschaffen.

Voor de rest vind ik het wel een fantastisch spel zeg. Man, wat is dit uitgebreid. Van een volledig radionetwerk -wel wat minder dan in de vorige delen- tot een complete cabaret show en televisieshows (vooral die space-marine show is zo erg bekritiserend!). Grafisch is het dik in orde alleen de performance is schandelijk te noemen, maar goed, dat neem ik wel voor lief in een game die zo veel diepgang biedt. Ook het verhaal is (tot nog toe) goed te noemen. Ook de humor in het spel is van een niveau dat zelden gehaald wordt. Nee, ik vind het een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik denk, en hoop, dat in de volgende gta zoiets als het centrum van amsterdam komt te zitten.
Lijkt me briljant om langs de grachten af te crossen. Daarnaast vindt ik het wel jammer dat die stad zo amerikaans is; alles is vierkant.
Misschien wordt het eens tijd om een europese stad (Lees een stad met geschiedenis en een oud centrum) naar gta te brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Pandemic schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:33:
Ik denk, en hoop, dat in de volgende gta zoiets als het centrum van amsterdam komt te zitten.
Lijkt me briljant om langs de grachten af te crossen. Daarnaast vindt ik het wel jammer dat die stad zo amerikaans is; alles is vierkant.
Misschien wordt het eens tijd om een europese stad (Lees een stad met geschiedenis en een oud centrum) naar gta te brengen!
Barcelona!

of idd Amsterdam.. vette shit

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

29 oktober release datum: nieuwe DLC

Er is ook een nieuwe wallpaper te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/theballadofgaytony/downloads/images/desktop1.jpg

http://www.rockstargames.com/theballadofgaytony/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeej, eindelijk heb ik deze game ook! Wat me tot nu toe opvalt is dat ik de oude vertrouwde healthbalk rechtsbovenin mis en dat het auto rijden een beetje irritant is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Vandaag de game uitgespeeld (toch een kleine maand zoet geweest) en ook meteen eens even de multiplayer uitgetest. Zeer leuk, maar als je een controller gebruikt ben je overduidelijk in het nadeel bij het schieten :'( . Dus dat word weer met toetsenbord en muis gamen :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:27:
Jeeeej, eindelijk heb ik deze game ook! Wat me tot nu toe opvalt is dat ik de oude vertrouwde healthbalk rechtsbovenin mis en dat het auto rijden een beetje irritant is. :P
De health balk zit nu linksonder en als je er aan gewend bent dan wil je ook niet meer terug naar de oude manier van autorijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:35:
[...]

De health balk zit nu linksonder en als je er aan gewend bent dan wil je ook niet meer terug naar de oude manier van autorijden.
Ja, ik merk nu al dat ik er een beetje aan begin te wennen. Ik weet dat ie linksonder zit, maar toch betrap ik mezelf erop dat ik af en toe nog even naar rechtsboven kijk in het scherm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

Ik heb voor mijn verjaardag het spel van mij nvriendin gehad (de legale versie :P ) maar wat een drama is dat zeg, securom, activatiecodes, dvd spelers die zich verslikken in de beveiliging, het verplicht de dvd erin moeten hebben. Tis dat je met de illegale versie niet kan mulitplayeren anders had ik die weer teruggezet. Echt te zot voor woorden.

OT: multiplayer is erg leuk, vooral deathmatch en races maar ligt het aan mij of zijn er vrij weinig spelers online? Als ik met zijn 5en in een deathmatch zit is het veel en racen gaat vaak maar met minder dan 4 man. Ook vind ik de opzet een beetje vaag gemaakt, je kan geen 'servers' kiezen of bv bepaalde maps die je wilt racen of aan mee wilt doen, je moet maar wachten tot je een geschikt spel voorbij ziet komen. Ook heb ik vrij vaak dat ineens de verbinding weg valt. Hebben anderen dat probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Het aantal online spelers is een beetje afhankelijk van de tijd. Het scheelt wel om online vrienden te hebben, die je een berichtje kan sturen van 'nodig me uit', ervan uitgaande dat zij wel in een drukke game zitten. Dat werkt voor mij wel goed.
Ik vind zelf dat ik altijd wel genoeg mensen tegenkom in dingen zoals deathmatch of races. Maar als je bijvoorbeeld Team Mafia work wil spelen dan kun je best lang wachten.

Verder is het inderdaad zoals je omschrijft, soms wel storend ja. Als je een redelijk aantal keer 'new game' doet dan ben je vast wel een keer de host, en dan kun je alles aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
BAH, heb ik 3 dagen erover gedaan om alle flying rats af te knallen, kom ik er 2 te kort
ergste is dat ik gewoon zeker weet dat ik alle plekken heb gehad, er waren 3 plekken waar er geen meer zat toen ik aankwam, waarvan er 1 plaats is waar ik het idee heb dat ik hem zelf niet afgeknald heb.
echt zuur , nu kan ik alles weer opnieuw gaan nalopen, of gewoon compleet vooraan beginnen in het spel,
zit alleen nu op 96% :(
stomme vogels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Lijkt me dat je even goed wil zoeken op die drie plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
!null schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:27:
heb er al een partij granaten neer gegooid in de hoop dat het een glitch was en het beestje niet te zien was. zonder succes
maar begin nu te denken dat de guide er misschien 2 mist, hoewel het wel de officiele guide is

anders denk ik echt dat ik er toch 2 heb afgeknald., dood ben gegaan en vervolgens de game opnieuw geladen heb of zo.
200 van die beesten zijn er ook wel overdreven veel eigenlijk. als ze nou de kaart die op ingame internet staat zouden updaten als je er 1 afknalt is het nog wel te doen mar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
haha, dan zou het een beetje makkelijk wezen, maar ik heb er eigenlijk nog maar 5 neergeschoten, stomme beesten.

nog iets: het lukt mij maar steeds niet om een mod in gta te zetten, heeft iemand een werkende mod geinstaleerd gekregen op windows vista?

ik heb dus een filecheck gedownload en in de rootmap gezet, tot zover lukt het.
daarna een asiolader, dan geeft windows vista een error, ik verschillende loaders gebruikt, maar geen deed het .
de mod erin zetten (.asi) lukte alleen zonder loader, maar dan heb je er niets aan, wie heeft het ook gedaan, maar wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Ik ben het beu.

Hoe hard ik ook op spatiebalk ram; ik kom niet in die helicopter.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Remappen van je key helpt meestal ;-)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
V3g3ta schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:34:
Remappen van je key helpt meestal ;-)
Remappen helpt ook niet. Ik kom die helicopter gewoon niet in :s. Hij probeert het wel een "beetje" maar echt klimmen doet ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er geen bendes meer inzitten. Ik vind het altijd wel leuk om een schietpartij uit te lokken maar dat lukt alleen soms met die mannetjes in zwarte kleding (staan wel eens bij de wapenwinkel) en bij die uitsmijter van de stripclub. Tegen de politie is het niet leuk, want die spawnen dan steeds meer van alle kanten om je heen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:21

MsG

Forumzwerver

Er is een leuke trainer in de omloop waarmee je bodyguards kan spawnen en vijanden. Misschien een idee voor jou?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Pandemic schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:52:
[...]

Remappen helpt ook niet. Ik kom die helicopter gewoon niet in :s. Hij probeert het wel een "beetje" maar echt klimmen doet ie niet.
Splinter Cell schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:10:
Ik heb een probleem bij de allerlaatste missie (met revenge)

spoiler:
Je moet op een gegeven, met je motor de schans op rijden en vaart maken, zodat je bij de helicopter bent waar Roman en Jacob inzitten. Ik doe dit. Zie een cut-scene, daarna moet je je omhoog trekken, om aanboord te komen van de heli. Elke keer als ik snel achter elkaar op de jump-toets druk gebeurt er helemaal niets.
Gevolg missie fail en kom weer in het water terecht :(

Heb ook al geprobeerd om de key bindings te veranderen, maar geen resultaat. Het spel is gepatched naar de laatste versie.

Nog meer mensen hier last van?

Edit: Blijkt dit gewoon een bug te zijn. Heel veel mensen hebben hier last van. Zowel PC als Xbox 360. Maar het is me toch gelukt, na wat zoekwerk in de GTA forums. Je moet met FRAPS een video recorden, op het moment dat je omhoog moet kruipen. Eenmaal recorden kun je wel gewoon in de helicopter kruipen. Echt waardeloos dat je een programmatje nodig hebt, om GTA 4 uit te kunnen spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan hoop ik niet dat hij een Xbox heeft want Fraps draaien op een Xbox valt niet mee.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Heb geen xbox. Maar dan nog; wat waardeloos zeg. Koop je een spel kun je het niet uitspelen...

[ Voor 32% gewijzigd door Pandemic op 30-07-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Marzman schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:35:
Dan hoop ik niet dat hij een Xbox heeft want Fraps draaien op een Xbox valt niet mee.
Op de xbox werkt het dan ook prima :P Heb die scene nu zo'n vijf keer voorbij zien komen en elke keer lukte het prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Is het mogelijk om met éen versie het spel meerdere keren te installeren? Want ik heb een nieuwe hardeschijf en heb hem van de oude niet afgehaald. Nou heb ik gta4 weer geïnstalleerd maar doet ie het niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
!null schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:27:
heb ze gisteren gevonden, ik was dus gewoon 2 locaties vergeten, dacht dat ik nu alles op 100% had maar mis nu nog maar 1,66 %, terwijl ik wel alle friends activiteiten gedaan heb,

ben ze maar even opnieuw aan het doen, moet iets van dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:00:
BAH, heb ik 3 dagen erover gedaan om alle flying rats af te knallen, kom ik er 2 te kort
ergste is dat ik gewoon zeker weet dat ik alle plekken heb gehad, er waren 3 plekken waar er geen meer zat toen ik aankwam, waarvan er 1 plaats is waar ik het idee heb dat ik hem zelf niet afgeknald heb.
echt zuur , nu kan ik alles weer opnieuw gaan nalopen, of gewoon compleet vooraan beginnen in het spel,
zit alleen nu op 96% :(
stomme vogels
Je hoort de duiven ook koeren. Dus plekken nagaan en goed luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:21:
[...]

Je hoort de duiven ook koeren. Dus plekken nagaan en goed luisteren.
Is er op het internet geen map te vinden van die duiven? want die moet ik zelf ook nog, best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Moet je die afknallen? Ik vroeg me al af waarom ze licht gaven :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:33:
[...]

Is er op het internet geen map te vinden van die duiven? want die moet ik zelf ook nog, best irritant.
Sterker nog: in het spel zelf zit een kaart met alle locaties ;) (check je inbox zodra je het verhaal hebt uitgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
aicaramba schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:40:
Is het mogelijk om met éen versie het spel meerdere keren te installeren? Want ik heb een nieuwe hardeschijf en heb hem van de oude niet afgehaald. Nou heb ik gta4 weer geïnstalleerd maar doet ie het niet.
Probeer je licentie eens te deactiveren, d.w.z. in start-->programma's-->...--> Revoke Licence (oid). Misschien werkt het dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

anton121 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:42:
[...]

Probeer je licentie eens te deactiveren, d.w.z. in start-->programma's-->...--> Revoke Licence (oid). Misschien werkt het dan weer.
Ik dacht dat je het spel onbeperkt opnieuw kon installeren?!
Je kunt GTA IV zo vaak installeren als je wilt en op zoveel PC’s als je zelf wilt. Je kunt echter alleen spelen als de disc in de drive zit. Versies die je legaal hebt gedownload (bijvoorbeeld via Steam), hebben hun eigen regels.
GTA IV gebruikt SecuROM omdat het, volgens Rockstar, nu eenmaal de enige goede kopieerbeveiliging is op dit moment. Overigens benadrukt het bedrijf wel dat de beveiliging nooit ten koste mag gaan van de gamers die het spel kopen.
Je moet een internetverbinding om de game te kunnen activeren. Overigens is het mogelijk de game te activeren op een andere pc dan die waarop je het spel installeert. De game-pc hoeft dus niet per se een internetverbinding te hebben.
Om online te kunnen spelen moet je een account hebben bij de Rockstar Games Social Club en Games for Windows-LIVE.
GTA IV gebruikt SecuRom om de game te activeren, zowel de disc-versies als versies die je digitaal kunt kopen. De activering loop je één keer door tijdens de installatie.
bron

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=C2IMJYikxS8&hd=1

snow mod voor de pc, erg vet moet ik zeggen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Nice! Ik heb GTAIV al een paar maanden links laten liggen, omdat modden totaal onmogelijk was. Ik had de game al op de Xbox 360 helemaal uitgespeeld en de PC-versie gekocht voor de mods. Goed om te zien dat de mods nu eindelijk beginnen te komen en dat car mods bijvoorbeeld eindelijk mogelijk zijn!

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=341

http://www.gtagaming.com/

Kan niet wachten op andere mods om de wereld meer op te fleuren en een beetje van die dode boel af te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Kheldar schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:35:
[...]

Sterker nog: in het spel zelf zit een kaart met alle locaties ;) (check je inbox zodra je het verhaal hebt uitgespeeld)
Ja maar die sukken omdat je dan altijd naar je inbox moet gaan ;-)
Deze is zeer goed: http://www.supercheats.co...-theft-auto-4/pigeons1-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo.. afgelopen vrijdag eindelijk GTA 4 voor de pc gehaald. Wat valt het trouwens mee kwa pc eisen. Ik draai alles op het maximale nu en het ziet er echt prachtig uit. Ik heb hem ook op de Xbox maar vind dit echt veel prettiger spelen :) Met mouse-aim kun je ook veel makkelijker mikken met de sniper, wat weer erg handig was op
spoiler: GTA 4
Construction yard

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:33:
Nice! Ik heb GTAIV al een paar maanden links laten liggen, omdat modden totaal onmogelijk was. Ik had de game al op de Xbox 360 helemaal uitgespeeld en de PC-versie gekocht voor de mods. Goed om te zien dat de mods nu eindelijk beginnen te komen en dat car mods bijvoorbeeld eindelijk mogelijk zijn!

Kan niet wachten op coffeemodandere mods om de wereld meer op te fleuren en een beetje van die dode boel af te komen :D
Dat bedoelde je waarschijnlijk. :+

Ik denk dat ik de PC versie toch nog ga aanschaffen en dat ik mijn PS3 versie verkoop, het aimen gaat bij mij echt veel makkelijker op de computer dan op een console. En natuurlijk een heel groot voordeel: Mods. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

GTA 4 add-on: Will The Lost and Damned come for PC and PS3?

Take Two seems to plan the release of the GTA 4 add-on The Lost and Damned for other platforms as well. There is a notice on the German age rating website USK which indicates that at least.
Sometimes games can be found on the German age rating website USK (Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle) which have not been officially announced yet. So recently the USK tested two Gamescom trailers of the first GTA 4 add-on The Lost and Damned which was already released for Xbox 360 exclusively in February.

But why should Take Two show a games fair trailer of an already released add-on although the second Xbox 360 add-on called The Ballad of Gay Tony is already in the starting blocks? It might stand to reason that it will be published for another platform, too. If that will happen for PC or PS3 or even both is totally unclear. The classification of the trailers for the PC category has no greater significance since this is done automatically on the USK website. But we will keep you up to date.

First impressions about the first Grand Theft Auto 4 add-on can be found in our gallery and in the trailer below. We also recommend our GTA 4 mod articles Improved sky lighting for better graphics and GTA 4: Better graphics with ENB Series Mod.
http://www.pcgameshardwar...come-for-PC-and-PS3/News/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe meer hoe beter , vind dat console only toch maar bull

hopen dat dit waar is , dan hebben de pc-gamers en zowel de ps3 spelers , er weer een leuke ad-on bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
dat zou leuk zijn! gta begon een beetje te vervelen. er is nu een heel makkelijke manier van auto's veranderen, echt gaaf, het aanbod groeit elke dag, aanradertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

t'zou leuker zijn moesten ze nog enkele add-ons wachten en dan in één pakket uitbrengen voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Laatst online: 11-04 10:51
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:14:
Iemand enig idee waarom mijn custom keys die ik heb gemapped in de PC versie steeds gereset worden? Werkt goed als ik het tijdens het spelen aan pas, maar als ik de game reboot dan staan ze weer op default.

Wordt er moe van.
Heb ik in het begin ook last van gehad, ik geloof dat je ze moet mappen voor je je game start, dus bij 1 van de eerste opstartschermen. Dan worden ze geloof ik wel gesaved.

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Laatst online: 18-09 16:44

f.h

RichardvdD schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:33:

Kan niet wachten op andere mods om de wereld meer op te fleuren en een beetje van die dode boel af te komen :D
Vanwege de mods mis ik mijn pc enorm (speel GTA op de PS3). Vind het zo vet als je in een dikke BMW of Mercedes aan komt rijden naar het huis van Faustin bijvoorbeeld. Ik parkeer de auto's ook altijd netjes enzo, gewoon de sfeer van echte auto's enzo vind ik erg tof. Propte mijn GTA's op de pc ook altijd helemaal vol met automods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik verwacht dat dit topic snel gesloten zal zijn en er een nieuwe geopend moet worden vanwege het aantal posts.
Maar toch even een vraagje.
Hebben jullie er ook last van dat de game niet goed meer draait in netwerkmode sinds de laatste update van windows live?
Hij geeft veel minder fps en opeens is mijn laptop te traag om de game te spelen terwijl ik dit nooit heb gehad.
ook het terugzetten van de settings heeft geen effect zelfs in de laagste settings word ik eruit gegooid vanwege dat mijn computer te traag is.

Heb een acer aspire7730 met 4 gb werkgeheugen en een videokaart GF 9600GT mobile met onafhankelijk 1 gb werkgeheugen.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 22:28

K4F

Edwin van Cleef schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:31:
ik verwacht dat dit topic snel gesloten zal zijn en er een nieuwe geopend moet worden vanwege het aantal posts.
Maar toch even een vraagje.
Hebben jullie er ook last van dat de game niet goed meer draait in netwerkmode sinds de laatste update van windows live?
Hij geeft veel minder fps en opeens is mijn laptop te traag om de game te spelen terwijl ik dit nooit heb gehad.
ook het terugzetten van de settings heeft geen effect zelfs in de laagste settings word ik eruit gegooid vanwege dat mijn computer te traag is.

Heb een acer aspire7730 met 4 gb werkgeheugen en een videokaart GF 9600GT mobile met onafhankelijk 1 gb werkgeheugen.
Toevallig vandaag op een zelfde combo (zepto) gta 4 er weer eens opgezet. Werkt prima online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog tweakers die online spelen? Net een beetje begonnen (op de PC) maar er zijn maar heel weinig mensen die het nog spelen :\
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Let op:
Het performance topic is hier.